Skip to content


       Szűrés lista

Folytatódik a Cozma-ügy elmismásolása

Lassan már csak legyintünk, hogy melyik soron következő politikai színezetet magán hordozó piszkos ügyet próbálják tisztára mosni. Anno senki nem gondolta volna, de most a Cozma-ügy van terítéken.

A rendőrség elmondása szerint a gyilkosság minden egyes másodpercéről tudnak, és tudomásuk van róla ki szúrta le Marian Cozmát és ki volt a két bűntárs. Ennek ellenére továbbra is öt (!) fogvatartottnak hosszabbították meg az előzetes letartóztatását.

Mindenki emlékszik, hogy napokig Sztojka Ivánt hajkurászta a rendőrség, míg az végül ügyvédje jelenlétében feladta magát. A rendőrség általi nyilatkozatok és a média visszhang alapján úgy élt és él az emberekben, mint a gyilkosság főgyanúsítottja.

Drescher Ivor, Sztojka Iván védőügyvédje viszont óvatosságra int mindenkit. Elmondása szerint Sztojka Iván valóban jelen volt a bűnesetnél, de a verekedés kitörésénél maga volt az aki próbálta elejét venni a további erőszaknak, úgy, hogy semmilyen kontaktusa nem volt Marian Cozmával.

Védence azt állítja, hogy mikor a kidobóemberek kiszorították a verekedő társaságot az üzlethelyiség elé, ő felment szólni a társasága többi tagjának. Leérve Cozmát holtan találta.

Drescher Ivor azonban rámutatott: a társtettesként elkövetett  bűncselekmény gyanúja azt feltételezi, hogy a szándékos  bűncselekményt az elkövetők egymás tevékenységéről tudva, közösen valósítják meg(valószínűsíthető rendőrségi álláspont), de reményei szerint az egyetlen felmutatható vád védence ellen a garázdaság lesz.

BTK. 271. §

(1) Aki olyan kihívóan közösségellenes, erőszakos magatartást tanúsít, amely alkalmas arra, hogy másokban megbotránkozást vagy riadalmat keltsen, ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétséget követ el és két évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.

(2) A büntetés bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztés, ha a garázdaságot

a) csoportosan,
b) a köznyugalmat súlyosan megzavarva követik el.

(3) Mellékbüntetésként kitiltásnak is helye van.

Nos, Cozma átszúrt szívvel és vesével vérbe fagyva feküdt a földön, de a főgyanúsított védője a garázdaságot tartja egyetlen valószínűsíthető vádpontnak, úgy, hogy védence elmondása szerint nem került kapcsolatba Cozmával, sőt, segíteni próbált, valamint mire kiért a szórakozóhely elé, addigra Cozma halott volt. Megkérdezném akkor az ügyvédurat: Ezen mese szerint hol követett el az ügyfél garázdaságot?

A közelmúltban N. Győző ügyvédje, Mester Csaba is nyilatkozatot tett, miszerint Marian Cozma volt az aki a verekedést elkezdte. Elmondta, hogy tanúvallomások szerint a kézilabdázó tánc közben folyamatosan lökdöste a közelében lévőket, köztük védencét is.  Ez ugyebár mindenféle nehézség nélkül elképzelhető, bejön 25 roma nehézfiú és Cozma beleköt a társaságba. Az ügyvéd szerint ügyfele egyik alkalommal visszalökte Cozmát,  mire a sportoló állítólag a földre rántotta a férfit. Ekkor a másik gyanúsított egy székkel leütötte a sportolót, majd tömegverekedés alakult ki. Mester Csaba szerint ügyfele - akit társával később Ausztriában fogtak el - Cozmát csak az utcán látta legközelebb, amikor a sportoló már a földön feküdt, megkéselve.

Drescher Ivor reménykedjen, hogy R. Sándor volt az székkel leütötte Cozmát, mivel ha Sztojka Iván szerepel a tanúvallomásban akkor itt mindenki valaki hazudik.

Érdekes az is, hogy ha N. Győző is csak a megkéselt Cozma fekvő látványára ért ki, akkor a két ügyvéd ellentmondásos állításai szerint Raffael Sándor volt az egyes egyedüli hunyó.

Ezek szerint a lehetséges forgatókönyv: Marian Cozma tánc közben meglöki Sztojkát és N. Győzőt, Raffael Sándorban felmegy az adrenalin, Cozma lerántja N. Győzőt, Sztojka zokogva kiabál, hogy valaki segítsen megfékezni őket, Raffael egy székkel leüti őt, a kidobók kiszorítják Cozmát, Raffaelt és a segítségére siető Zarko Sesumot, kint Raffael leszúrja Cozmát miközben N. Győzől bent a sokktól elalélva gondolkodik mit tegyen, miközben a zokogó, segítségért rohanó Sztojka árnya eltűnik a lépcsőfordulóban.

Sajnos azonban ezen forgatókönyv is megdől, ha számításba vesszük N. Győző vallomását, aki elmondása szerint visszafordult megnézni, hogy hogy van a söröskorsóval fejbevágott Raffael Sándor (akit éppen a szeme előtt toltak a biztonságiak). Nem találta bent ismerősét, ezért kiment a szórakozóhely elé, ahol azt látta, hogy egy férfi fekszik a földön, egy másik pedig fölé hajol. Azt hitte, Raffael fekszik az utcán, ezért habozás nélkül fejen rúgta azt, aki ott állt mellette.  Miután kiderült, hogy nem a barátja az, hanem a kézilabdázó, a társaság többi tagja pedig már távozóban volt, ő is velük tartott, és mindannyian elhagyták a helyszínt – mondta vallomásában Németh Győző.

Mester Csaba szerint akár az is előfordulhat, hogy gondatlanságból követte el a tettes a gyilkosságot, sőt felmerülhet, hogy jogos védelemről volt szó, amit azután túllépett. Előtte ugyanis fejbe vágták egy söröskorsóval, úgy, hogy a feje betört, és leesett a földre.

Kabaré.

Végezetül álljon itt Mester Csaba két nyilatkozata, ez mindent elfog mondani a szavahihetőségükről:

 1.

 - … a gyilkosság után miért szökött vele [Raffael Sándorral], miért segítette annak szökését és miért nem jelentette ezt az egészet a rendőrségen?


- Nézze, egyrészről ezen a téren én nem kívánok nyilatkozni, mert a védenceinktől olyan felhatalmazásunk van, hogy azokat a tényeket, amelyeket ő a büntetőeljárásban is feltár, azokat tárhatom fel, és erre ő még nem adott magyarázatot eddig.
Másrészről úgy gondolom, hogy egy ilyen szituációban ő pontosan tisztában volt azzal, hogy mi fog következni. Az, ami következett is: hogy mindannyiukat, akik ott voltak, és szerintem még hogy ha húsz ember le tudnak fogni ebből a társaságból, aki az utcán volt vagy a környéken, azt mind emberöléssel fogják gyanúsítani. Tisztában volt azzal, hogy őket mindannyiukat nagyon súlyos bűncselekményekkel, és esetlegesen ezért nem jelentkezett a hatóságoknál.

2.

Mester Csaba, a gyanúsított védője közölte: védence nem akart elrejtőzni az eset után, nem azért indultak külföldre, hanem egy már korábban tervezett, svájci–olasz útra indult el barátjával, Raffael Sándorral. Mint ismert, a két gyanúsítottat az osztrák rendőrök kapták el.

És mindezek után, mindezen mocsokságok után, tudnak ezek nyugodtan aludni? Tükörbe nézni? Már lassan én szégyellem magam, hogy egy nyelvet beszélek velük.

Címkék: abszurd pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr631343361

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Cozma kezdte a verekedést... 2009.08.31. 10:52:39

Bizony ezt sokan megjósolták, most már ki is mondta Mester úr(?!): Marian Cozma kezdte a verekedést. Szegény N. Győzőék a rendkívül kimerítő bodzaszedés után meg csak egy jót akartak szórakozni, amikor ez a "galád" sportember elkezdte lö...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.08.31. 10:29:57

gondolom ez sem kap cimlapot.

tetves ciganyok. az ugyvedekkel egyutt kellene betoncsizmastol a Dunaba baszni oket!

es meg ezek sirnak...

"phej, mocskos gecik!"

f.m.j. 2009.08.31. 10:32:05

Két kérdésem van: kik ezek az emberek, mit tudhatnak, milyen körökhöz van közük, hogy egy gyilkosságot meg fognak úszni?

És ezeknek a köröknek nem égő a külvilág felé, hogy Magyarországon, ha egy nemzetközi hírű sportolót kinyírnak, brutálisan, és kegyelenül, akkor nincs következménye? (nálam az esetleges 2 év felfüggesztett-mert az lesz- nem büntetés)

Remélem egy ország fog felháborodni, és nem táncolni fogunk... mindegy, úgyis vérbe fojtanak...

ez a vég :(:(:(:(

Az EREDETI 2009.08.31. 10:32:22

Az ügyvéd nyilatkozata is már már garázdaság.

molaris 2009.08.31. 10:37:09

Nincs itt semmi bibi. Cosma fél hülyére vert egy 25 fős társaságot, leesett a vércukra, és a segítségre siető eurodakoták emberbaráti érzelmekből tűzték késhegyre, hogy be ne üsse a fejét. Sesumnak felment a vérnyomása, rajta eret vágtak, mint preventív beavatkozás, megelőzendő egy agyi katasztrófát. A rendőröket is ők hívták ki, és csak a szerénységük tiltotta, hogy a helyszínen kezdjenek dicsekedni jótettükkel.
Miért nincs egy rendes kis Dragunovom?????

kyncza 2009.08.31. 10:37:31

Adjon az Isten!

Szerintem a vége az lesz, hogy Cozma lesz a bűnös, őt már nem tudják büntetni, de Sesum még akár ülhet is, minek kötött bele a barátságos bodzaszedőkbe?

Kiváncsi lennék, hány embert kellene elmozdítani a jelenlegi miniszteri, ügyészi, bírói, rendőrvezetői székből, hogy végre ki lehessen mondani, igazságszolgáltatás van Mo-n.

Kezd lassan egy szürreális álomhoz hasonlítani ez az egész!

Szebb jövőt!

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.31. 10:38:14

Honnan tudod, hogy hazudik a cigány/ügyvéd ?
Mozog a szája.

f.m.j. 2009.08.31. 10:41:16

Az ügyvéd úgy tikkel, mint az állat...
alig lehet beteg a lelke...

Azért a bevezető riport megadja a hangulatot, hogy ne higgyenek ennek a rohadéknak, viszont az Azurák egy setétparaszt, olyan óvatos, nehogy megsértse szavaival (biztos nézik a Mokkát a Raffaelék, és be van szarva...)

és arra is kurvakiváncsi vagyok, hogyha én leszúrok egy embert, vajon sztárügyvédek hada fog-e sorba állni, hogy védjenek, és kihúzzanak a slamasztikából, és megúsznám-e 1-2 évvel?

molaris 2009.08.31. 10:43:39

@fmj:
Ha szorgalmasan gyűjtöd a bodzát, majd neked is telik rá.:::)))

molaris 2009.08.31. 10:44:35

Ps.: meg egy magánhadseregre, hogy befenyítse azokat, akik kételkednek, igaz szavaidban.::))

f.m.j. 2009.08.31. 10:44:35

@kyncza:

pont én is erre gondoltam, hogy még a Pesicset, meg a Sesumot fogják elővenni...

Szégyen, gyalázat... szégyen az országnak,

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 10:46:07

Basszus, valahol evidens, hogy az ügyvéd "blöfföl", amit tud. Ezt csinálja a nyilvánosságnak, ezt csinálja az eljárásban, mert EZ A DOLGA. Ő gyakorlatilag bármivel védheti az ügyfelét, a bizonyítási teher nem rajta van. Persze, majd párás szemmel lenyilatkozza, hogy az ő védence volt, aki leszúrta azt a szerencsétlent. Ezzel a részével nincs is bajom.

az erkölcsi oldalával annál inkább, de ugye aki kurvának megy... gondolom az ügyvéd úrnak/uraknak nincsenek ilyen aggályai. megfizetik, teszi, ami a "dolga".

ha meg valami véletlen csoda folytán (amiben nem nagyon hiszek), valami kemény bünti kerülne kiszabásra, még mindig ott a jollyjoker: rasszizmus.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.08.31. 10:49:03

aki ügyvédnél erkölcsi tartást keres, az menthetetlen.

f.m.j. 2009.08.31. 10:51:14

@Seduxen:

Mondjuk ügyészi oldalról miért nem hallunk? (az talán megnyugtatóbb, hogy legalább vád van...)

Nincs arra szó, hogy mennyire égbekiáltó igazságtalanság, ha megússzák, és nem azért mert cigányok... basszus, azért fogják megúszni, mert azok + van egy kis hátszelük, kitudja merről

kyncza 2009.08.31. 10:52:34

@fmj: van egy plussz gárda sapkám, nem állsz be? :D :D

Soha nem értettem, óvodás korom óta, hogy az embergyilkosok, akiknél egyértelmű a dolog, milyen jogon kapnak ügyvédet?!?!!

Magyarországnak jó híre van már most is...sokat rontani nem lehet rajta már :(

Kicsit off videó, de "érdemes" megnézni...

www.youtube.com/watch?v=Sy-SYZfSZrM&eurl=http%3A%2F%2Fkuruc.info%2Fr%2F34%2F45905%2F&feature=player_embedded

DArchAngel 2009.08.31. 10:54:07

Nagyon remélem, hogy ugyanolyan példás büntetést szabnak ki rájuk, mint a cigánygyilkos ámokfutókra!
Vagy pedig akkor kettős mérce! Elegem van ezekből a rohadt maffiózókból. Mindent megtehetnek, következmények nélkül. Kíváncsi vagyok, ha valamelyik fejes politikus vagy rendőr rokonába állították volna a kést, mi lenne?
Sztárügyvéd bodzaszedésből meg BMW. Marian Cozma, aki ezek szerint öngyilkos lett, mert hozzá nem nyúlt egyik sem. (Három év nyomozás után - gondolom - Szögi Lajosról is kiderül, hogy magát verte agyon a kocsiajtóval.) Minimálbéres vállalkozók 20 millás autókkal. A segélyből élő vajda, akinek van pofája bemutatni a kacsalábon forgó palotáját. Kezd kibaszottul elegem lenni ebből a kuplerájból. Hol lehet ezeket feljelenteni az EU-ban?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 10:54:34

@fmj: szerintem az ügyészségnek nem az a dolga, hogy ebben a bánszínházban szerepelgessen. inkább csendben tegye a dolgát, és olyan betonbiztos ügyet tegyen a bíró elé, hogy ne lehessen semmi kiskapu.

@triumphator: kb erre céloztam én is. az ügyvédet nem azért fizetik. hogy a "magunkfajta" menne a levesbe a "zs-kategóriás" ügyvéd jogi képviseletével (amit talán meg tudnánk fizetni), vagy a kirendelt védő "segítene be a fegyházba", az megint más tészta...

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.31. 10:54:39

az érinthetetlenek, indiaban igy hivjak öket nem?

Marcellusca 2009.08.31. 10:59:48

@Seduxen: Nekem is az erkölcsi részével van bajom.
Tudom, hogy pénz beszél, de ennyire nincs gerincük vagy erkölcsük? Bárkit képesek védeni?
De, még ezzel sem lenne különösebb bajom, mert ugyi, mindenkinek jár a védelem.
De annak árán, hogy mindenkit besározunk?
Cozma kezdte, mi? Mégha lökdösődött is, ez akkora bűn lenne, hogy akár "csak" verést is érdemelne? Nemhogy leszúrják. Ő már nem tud védekezni, tehát rá lehet fogni az egészet.
Áááá, hányinger az egész.

OFF!

zero, eric, laspalmas!
Tegnapi naplós, rettegőcigányos témából nem lesz poszt?
Mer' érdemes lenne.
Vagy csak nekem alacsony már az ingerküszöböm? :)

ON!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 11:00:57

@kyncza: "hogy az embergyilkosok, akiknél egyértelmű a dolog, milyen jogon kapnak ügyvédet?!?!!"

57. § (1) A Magyar Köztársaságban a bíróság előtt mindenki egyenlő, és mindenkinek joga van ahhoz, hogy az ellene emelt bármely vádat, vagy valamely perben a jogait és kötelességeit a törvény által felállított független és pártatlan bíróság igazságos és nyilvános tárgyaláson bírálja el.
(2) A Magyar Köztársaságban senki sem tekinthető bűnösnek mindaddig, amíg büntetőjogi felelősségét a bíróság jogerős határozata nem állapította meg.
(3) A büntetőeljárás alá vont személyeket az eljárás minden szakaszában megilleti a védelem joga. A védő nem vonható felelősségre a védelem ellátása során kifejtett véleménye miatt.

eccerűbben: ez a sóbiznisssz :)))

ez van, a demokrácia már csak ilyen. főleg annak, aki meg tudja fizetni :((

PikkPakk 2009.08.31. 11:05:26

remélem ezt a mestergecit is megkéselik egyszer....

derelyegrádi szellem 2009.08.31. 11:06:03

@triumphator:

nana!

Egyébként:

1./ A gyanúsított/vádlott (szemben a tanúval) nem köteles igazat mondani, hazudhat is. Úgy védekezik, ahogy akar, annake gy korlátja mást bűncselekmény elkövetésével hamisan nem vádolhat. A hatóság dolga, hogy a bűnét hazudozása ellenére rábizonyítsa.

2./ A rendőrség tudja ki szúrt (egy fő) de 5 embert gyanúsít emberöléssel annak az lehet a magyarázata, hogy nem csak az felelhet az emberölésért aki szúrt, hanem az is, aki az ő cselekedetéről tudva, vele szándékegységben abban részt vett (kilökdöste az utcára, bent megszúrta, kint lefogta, mikörben más megszúrta stb.), tehát azt közösen valósították meg. (társtettesség)

Szerintem nem kell emiatt aggódni, ezt nem fogják megúszni. Nagy ítéletek lesznek (a főkolomposoknak 15-20 év között)

Jim Raynor 2009.08.31. 11:06:05

@Seduxen:

"Basszus, valahol evidens, hogy az ügyvéd "blöfföl", amit tud. Ezt csinálja a nyilvánosságnak, ezt csinálja az eljárásban, mert EZ A DOLGA. Ő gyakorlatilag bármivel védheti az ügyfelét, a bizonyítási teher nem rajta van"

hát, szerintem nem egészen.

az ügyvéd dolga az, hogy odafigyeljen arra, hogy az anyagi jogi- eljárásjogi garanciák az ügyfele esetében is érvényesüljenek, vagyis arra kell ügyelnie, hogy az eljárás tisztességes legyen. ez nem azonos azonban azzal, hogy lehazudja a csillagot is az égről.

részben ezért is nem lettem végül ügyvéd, mert pénzügyi megfontolások alapján ennyire félreértelmezik az ügyvédek a szerepüket.

redriot77 2009.08.31. 11:08:40

Cozma söröskorsóval fejbevágott egy ártatlan roma fiatalembert. Ezután a biztonságiak kidobták. Az utcán aztán felébredt a lelkiismerete, és hátbaszúrta, majd teljes erőből a talajhoz vágta magát.

A debrecenieknek (ha ők voltak azok) az ilyen Sztojka-félék közül kellett volna célpontokat választaniuk, nem szerencsétlen, boldogulni próbáló cigányembereket lemészárolni.

Taktikai Atompingvin 2009.08.31. 11:09:15

Szerintem az egész díszes brigád ott fog elrohadni a sitten. Túl nagy az országos feszültség ahhoz, hogy ezt megússzák. Olaszliszkáék is megkapták a magukét.
Egyébként meg minél tovább húzzák annál rosszabb nekik, mert 1 éven belül új kormány lesz...

2009.08.31. 11:12:36

Persze, most rá kell kenni mindent Cozmára, mert Ö már nem tud beszélni és védekezni, a rágalmak , a hazugság ellen.Ilyenkor hányingerem van a "sztár"ügyvédektöl! Lassan kiderül, hogy Cozma menekülés közben saját magát szurta meg! Na ilyenkor kinyilik a bicska a zsebemben és kivánom a " sztárügyvéd"-nek, hogy járjon igy valamely családtagja. Utána megnézném, hogy milyen pofát vágna és mit dumál! Amugy ezeknek LMPVS és Putyin-módszer, csak és kizárólag szeretetböl!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 11:14:05

@Jim Raynor: "részben ezért is nem lettem végül ügyvéd,"

másrészről meg ezzel a mentalitással éhendeglenél tezsvír :)))

"hogy az anyagi jogi- eljárásjogi garanciák az ügyfele esetében is érvényesüljenek, vagyis arra kell ügyelnie, hogy az eljárás tisztességes legyen."

ne legyél már naiv...

Petrow 2009.08.31. 11:14:25

@DArchAngel: hogy mi lenne? ugyanaz, mint most. A fejest / sztárügyvédet elkussoltatnák, sőt, kiderülne, hogy valójában az áldozat inzultálta a rettegő kisebbséget, majd felfogva tetteinek súlyát, elkeseredésében szíven szúrta magát.

Már többen is írták, de igazat adok nekik: ha ez az eset nem egy nemzetközileg elismert sportolóval történik, kapott volna 2 sort egy hírportálon, és viszon'hallás.

derelyegrádi szellem 2009.08.31. 11:14:50

@Seduxen:

"ez van, a demokrácia már csak ilyen. főleg annak, aki meg tudja fizetni :(("

Különösen most, hogy érik a bodza.... :-)

kyncza 2009.08.31. 11:16:20

@Seduxen:

"...pártatlan bíróság igazságos és nyilvános tárgyaláson..."

:D

Igaz, nem ide illik, de lásd Gárda-avatás, meg a hősugárzó felvonulás közötti kettős mérce!!
Mi még a nemzetközi repülést is zavartuk volna, a homárok kedvéért lezárják fél Judapestet!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 11:17:03

@derelyegrádi szellem: ne is mondd, az új fanta-reklámon mindig visítva röhögök, régi-új ízű cuccost hirdet...

igen-igen, ABBAN az ízben :)))

@Petrow: "ha ez az eset nem egy nemzetközileg elismert sportolóval történik, kapott volna 2 sort egy hírportálon, és viszon'hallás. "

pontosítanék: "A" hírportálon...

beleszolok 2009.08.31. 11:17:06

@redriot77: Talán próbálhatna az ügyvéd úr azon közismert "tény" alapján, miszerint a románok az ókori rómaiak utódjai lennének arra hivatkozni, hogy Cozma a régi szokás mintájára kardjába dőlt.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 11:18:02

@kyncza: mé' bazze, nem nyilvános volt a tárgyalás? :))))))

beleszolok 2009.08.31. 11:18:36

@Petrow: mint ahogy az általam az előbb belinkelt mátészalkai eset is fog.

derelyegrádi szellem 2009.08.31. 11:23:07

@Jim Raynor:

ez Mester Csaba esetében így lehet, de ez azért nem általános. Sok ügyvéd csinálja a dolgát csedben (média nyilatkozatok nélkül), csak róluk nem hallasz, pont emiatt.

Én egyébként ha vállaltam volna ebben az ügyben védelmet (ezt szinte kizártnak tartom), akkor nem nyilatkoznék soha (sőt azt sem engedném, hogy lefényképezzenek) mert nem akarnám, hogy az emberek az egészséges igazságérzetük miatt utáljanak.

De alapvetően gyilkosokat nem is védek. Jár neki a védelem, ez nem képezheti vita tárgyát, csak nem tőlem.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 11:25:28

@derelyegrádi szellem: ja, te inkább a feleségverőket véded mi? :))))))

"Kérjük az ügyvédi meghatalmazást "az asszony verve jó"-jeligére küldje meg!" :))))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.08.31. 11:29:23

"Mindenki emlékszik, hogy napokig Sztojka Ivánt hajkurászta a rendőrség, míg az végül ügyvédje jelenlétében feladta magát. "

Hát igen. Sok választása nem volt, mert azt rebesgetik hogy a szerbek megkeresték az urat előtte, és mondták neki hogy lehet jobb helye lesz odabent. :)

Teljesen életszerű amúgy, hogy a köpcös cigányokat elkezdik lökdösni a veszprémi kézisek.

"Mester Csaba, a gyanúsított védője közölte: védence nem akart elrejtőzni az eset után, nem azért indultak külföldre, hanem egy már korábban tervezett, svájci–olasz útra indult el barátjával, Raffael Sándorral."

Igen ez is teljesen életszerű, pláne az autócsere, meg az elfogásnál látott behányt cuccok. Ugyan egy büdös cigánytól mit is várhat az ember, ugye nem arról híresek hogy rendben élnek, de azért elég kiábrándító ahogy megpróbálják az embereket teljesen hülyének nézni.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 11:30:48

@derelyegrádi szellem:
"Én egyébként ha vállaltam volna ebben az ügyben védelmet (ezt szinte kizártnak tartom), "

"mert nem akarnám, hogy az emberek az egészséges igazságérzetük miatt utáljanak."

"De alapvetően gyilkosokat nem is védek. "

ez alapján próbáltam leszűkíteni büntetőjogi-területre vonatkozó ténykedésedet, de látom, nem ült a poén... :(

mind2 (törölt) 2009.08.31. 11:33:27

Két éves gyerek nekirohan egy autónak... kétéves gyerek az úton kevereg...
no comment :((

index.hu/bulvar/2009/08/28/a_telepgondnok_nyugtatta_meg_a_tomeget_ozdon/

Marcellusca 2009.08.31. 11:34:01

@Seduxen: Nem érti. Hiszen csak egy jogász. :D

f.m.j. 2009.08.31. 11:34:26

@derelyegrádi szellem:

ha te mondod..., neked hiszek :)
És úgy legyen, hogy életfogytiglan...

Megnézted azt a Monostori Attilás- Baumagos ügyet? (valaki ajánlotta neked itt, én is meghallgattam... az is elég mocskod kis ügy, főleg, hogy kik lehettek benne...)

mijazma!? 2009.08.31. 11:34:58

@kyncza: kérlek, nyugtass meg: jegyzitek a neveket, tetteket!
Még egy kérdésem lenne hozzád: miben látod bizonyosnak, hogy a Jobbik esetleges kormányzati tényezővé válása után a jelenlegi finanszírozók a számla benyújtásával nem teszik hiteltelenné az egész pártot? (pl. olyan gazdasági előnyöket kérnek, amelyek szoci érdekeket szolgálnak)

beleszolok 2009.08.31. 11:35:21

@Seduxen: Gondolom arra gondolt, hogy ezzel az idióta hozzáállásával az ügyvéd, - ha ez még lehetséges egyáltalán - a közhangulatot teljesen maga, és a védencei ellen fordítja. És egy olyan ügyben ami ennyire ismert, és a köz által ennyire elítélt nem lesz könnyű hatni a bíróra az ítélet enyhítése/minimalizálása irányában. Ezért jobb lenne a lehető legnagyobb csendben intézni, nem nyilatkozgatni orrba-szájba.

f.m.j. 2009.08.31. 11:39:06

@mind2:

az enyim is kiszaladt, amíg a menetrendet tanulmányoztam, aszittem a szívem áll meg, szóval nagyon gondatlan voltam, gyér volt a forgalom, de arra lettem figyelmes, hogy egy kocsi rohadtlassan jön, és dudál... ne gyalázzatok porig, tanultam belőle...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 11:39:44

@Marcellusca: ez egy merész komment volt :)))

@beleszolok: egy magunkfajta bizonyára így is tenne, de teljesen más mentalitás alapján intézi az ügyet, és gondolom más vezérli, mint a szankció minimalizálása...

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.08.31. 11:39:58

sokan - mint ügyvéd - az ilyen ügyeket lovagolják meg, megfelelő médiafelületet kapva óriási reklámértékkel bírnak ezek az ügyek

ki ismerte magyar györgy ügyvédet ambrus attila "viszkis" előtt?

Fényhajú 2009.08.31. 11:40:46

Nem mindig kell hátszél,emlékszik még vki erre a díszpéldányra?

Császár Előd: az énekes büntetése továbbra is nyolc hónap börtönbüntetés két évre felfüggesztve. A bíróság bizonyítottnak látta, hogy Császár visszadátumozott biztosítási szerződést kötött arra a BMW-re, amellyel 1998. december 17-én halálos balesetet okozott.

Money makes the mare to go..:(((

beleszolok 2009.08.31. 11:41:50

@Seduxen: Lehet, hogy szándékosan hergeli az ügyfele ellen a közt, mert ő is utálja a gyilkosokat :Đ

f.m.j. 2009.08.31. 11:42:45

Legalább érvelnének erős felindultságból elkövetett szarsággal, vagy féltékenységből elkövetett indokkal, mittomén, de ne azzal, hogy ott se vótak, meg mire kiértek, már halott is volt...

Jim Raynor 2009.08.31. 11:43:42

@Seduxen:

"Kérjük az ügyvédi meghatalmazást "az asszony verve jó"-jeligére küldje meg!" :))))"

a mondás első fele ("pénz számolva,......) pedig az ügyvéd jeligéje :D :D

f.m.j. 2009.08.31. 11:44:16

@Fényhajú:

na, erről pl. konkrétan tudok, hogy a Bárándygenyó védte, és egy szép budai lakásába került az Elődnek...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.31. 11:45:01

Mester gusztusos kis ügyvéd, a múltkor még az index is kifogásolta, hogy halálfejes övcsattal vett rész vm. tárgyaláson...

egyébként meg a barátnőm Dániában van fősulin. Tegnap beszéltem vele és rémülten kérdezte, hogy mi történt itthon?

Mondom miért?

Mert a DÁN ÚJSÁGOK CÍMLAPON HOZTÁK, HOGY MO. FASISZTA!!!!!

Kéremszépen, ki járatja le az országot ennyire?

Marcellusca 2009.08.31. 11:47:09

@Seduxen: Mé'? Beperel hitelrontásért vagy becsületsértésért? :)))

Azt IP cím alapján tehetné, tehát kiderülne, hogy szellem valójában ... :DDDDDDD
De eztetettet mán télleg nem merem tovább feszegetni. :D

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.08.31. 11:52:50

Itt a zsindex valasza a vastagbornek:

index.hu/belfold/2009/08/31/ki_a_cigany/

jo kis megmondo cikk..

de miert es milyen celbol jaratjak le magyarorszagot magukat magyarnak vallo emberek kulfoldon? Az ilyentol elvenni az allampolgarsagot, takarodjon ciganyorszagba...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 11:53:15

@beleszolok: akkor viszont gigariszpekt, mert nagyon jól csinálja :)

@Jim Raynor: tudod pénz beszél, kutyaszar büdös... vagy valami ilyesmi :)))

@Marcellusca: megnézném a helyreigazítást:


"Marcellusca 2009.09.01. 11:52:17

Ezennek kijelentem, hogy igaztalanul vádoltam Dr. Phd. Derelyegrádi Szellem ügyvédet, miszerint:

"Nem érti. Hiszen csak egy jogász. "

Ezt ezennel visszavonom!"

:))))

Nzoltan 2009.08.31. 11:54:35

Én nem gondolom, hogy ha felmentik őket, vagy felfüggesztettet kapnak, akkor kint nyugodtan álomra hajthatják a fejüket. Lehetnek körök, ahol nem elégszenek meg a puhapöcs magyar igazságszolgáltatással. Remélem egy fára akasszák fel őket sorba Enying közelében.

derelyegrádi szellem 2009.08.31. 11:54:38

@fmj:

Őt konkrétan Zamecsnik Péter védte. És el tudom képzelni, hogy elég borsos számlát állított ki. De nem baj, mert legalább ennyit beszopott az ügyből Elődke...

BTM · http://dokumentalis.blog.hu 2009.08.31. 12:01:54

Ha másokat nem vádol meg hamisan bűncselekménnyel a gyanusitott, akár minden nap mást és mást hazudhat, ha úgy látja jónak. A hazugságokért külön nem bűntetik a későbbiekben, ha ki is derülnének, max. a biró előtt meszeli el vele magát.
Az ügyvéd is könnyen hazudhat, ha ellentmondásba kerül, azt tudja mondani, hogy az általa addig ismert információkra alapozta az állitását, vonta le a következtetéseit.

Marcellusca 2009.08.31. 12:05:46

@Seduxen: Nem, nem!

A vége: "Ezt ezennel visszavonom!" - helyett csak ennyi lenne:

Sajnálom!

xD

Plutonic 2009.08.31. 12:09:48

index.hu/belfold/2009/08/31/ki_a_cigany/

Na vajon ki?

Maximális tiszteletem Neked, Szellem, de szerintem ma Magyarországon nem nagyon van olyan ember, aki hisz az igazságszolgáltatásban és az ügyvédekben.
Tisztelet természetesen a kivételeknek, de amit lát az ember, abból az jön le, hogy alkalmasint az ügyvéd semmivel nem különb attól, akit véd.
Siralmas, hogy az igazságnak értéke nincs, de pénzért szinte bármi megvehető.
Mester Csaba meg imádkozzon, hogy az Isten megbocsásson neki, mert az emberek nem fognak, ahogy én sem...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 12:13:15

@Plutonic: szerinted neki ettől hány álmatlan éjszakája van? max amiatt lehet, ha egy-két V.I.P.-ügyfelét nem tudta felmenteni, és félve adja rá a gyújtást a 600-as merdzsóra, nehogy "bumm" legyen :)))

mondjuk ezt meg is érdemelné, hogy emiatt rettegjen egész tetves életében...

Plutonic 2009.08.31. 12:19:33

@Seduxen: Pontosan ez a bajom, Sedux!
Okádok attól, hogy ilyen a világ!
Komolyan néha azt gondolom, hogy ezek ufók, mert egyszerűen a lelkiismeret leghalványabb szikráját sem látom bennük.
Nem vagyok bosszúálló fajta, de kíméletes sem vagyok az emberi szemetekkel, tehát én is azt kívánom neki, amit Te, bónuszban azt, hogy történjen vele is meg ugyanez, ugyanúgy cigók csinálják és NE HALJON BELE!
Éljen sokáig, élje le minden napját úgy, hogy pontosan tisztában van azzal, hogy mit tett ő és mit tettek vele azok, akiket igaztalanul mosott ki a szarból!
És lelkileg dögöljön meg minden egyes nap és a következőn kezdje újra!
Ha fognak az átkok, akkor ez az ember már kezd zombulni....

martonx 2009.08.31. 12:24:58

Szerintem simán bebizonyítják, hogy Cozma saját magát szúrta hátba KÉTSZER.

Tiszta ügy: öngyilkosság volt. Szegény romák meg majd kapnak pár milliós kártérítést, amiért előzetesben kellett ülniük, miközben ártatlanok voltak.

mind2 (törölt) 2009.08.31. 12:25:06

@Seduxen: hát én nemrég Siófokon olyan terepjárót láttam, hogy kb. csak létrán tudtam volna bemászni az utastérbe... na mondom, kik ülhetnek benne ? Aztán kicsúsztak belőle négyen, dettó Raffael, Sztojka meg ilyenek... hogy ilyenkor miért mindig a leadózott jövedelmek jutnak eszembe :))))
@mesmithy: igen, az a rész különösen bájos, hogy a négy közül az egyiket előbb elengedik, aztán mikor már az utcán sétál, felhívják telefonon, hogy menjen mégis vissza , hogy letartóztathassák.... kit néznek ezek hülyének ???

mind2 (törölt) 2009.08.31. 12:30:15

@Plutonic: honnan tudod, hogy az ufóknak nincs lelkiismeretük ?:) Én pont fordítva látom : Isten rossz gombokat nyomogatott, mikor a lelkiismerettel bírókat ide küldte... nagyon máshol lenne a helyünk.
Most vagy egy kópé, vagy csak figyelmetlen, de rendesen kicseszett velünk hallod :)))

anarcho78 2009.08.31. 12:35:18

@Fényhajú: csázsár előd nekem is eszembe jutott a minap. szerintem a debreceni focista esete kísértetiesen hasonlítani fog az övére...

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.08.31. 12:36:52

az ufó-vonalat most állíccsátok le
de azonnal
nem mondom 2x

derelyegrádi szellem 2009.08.31. 12:36:57

@Seduxen:


Eygébként az ilyesmi (bumm) nem azárt van, mert nem tudta felmentetni (a profi tudja hogy ebből büntetés lesz, de az lehetőleg minél kevesebb legyen). Hanem azért, mert hazudozott (vetített) az ügyfelének. Én hazugságaira pénzt is kért. Na, azért haragszanak, mert csalásnak gondolják. És az is.

Én ezt nem szeretném. Úgy élni, hogy ha nem indul egyből a kocsi, az villanjon be rögtön, hogy most kiugorjak, vagy már úgyis mindegy.

Így is lehet élni, csak minek.

u.i.: 600-as mercivel meg soha életemben, semmilyen körülmények között nem járnék. A 600-as mercit birtoklókkal még ilyen szinten sem kívánnék közösséget vállalni.

Fényhajú 2009.08.31. 12:38:46

@anarcho78: Igen,több mint valószínű..ma már nem olvasok több hírt,mert kifordul a ...:/

Plutonic 2009.08.31. 12:43:36

@mind2: Sokszor azt gondolom, hogy Isten csak egy kölyök, aki egy hangyafarmmal játsszik... :(
Én már nem tudom kinek hol lenne a helye, csak azt, hogy én nem biztos, hogy jó helyre kerültem. :)

@ufó - tardai arc, modorosan küldi a szlenget:
Jóvanna! :)))
Nem kell mellre szívni, nem volt személyes! :))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 12:50:05

@derelyegrádi szellem: biztos az én neveltetésem csúszott kurvára félre, de egyrészt azt láttam otthon, másrészt magam is úgy látom, hogy az többet ér, hogy borotválkozáskor nem köpöm le a tükröt, és nem rezzenek össze, ha cseng a telefon, vagy kopognak az ajtón (a swat úgy is az ablakon jön :))) )

nincs is 600-as mercim, bassza meg :(((

@mind2: a magyarázat egyszerű: rasszista vagy, és cúnya előítéletes...

@Plutonic: lásd, amit szellemnek írtam. halkan jegyzem meg, hogy ki is törölhetjük a seggünket a lelkiismeretünkkel...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 12:52:20

@anarcho78: talán azzal a különbséggel, hogy - tudomásom szerint - elődke "paff a bűvös sárkány" (sponsored by: Ben Stiller, Apádra ütök) állapotban volt... Bodnárról ezt nehezen tudom elképzelni.

globocnick 2009.08.31. 12:54:49

Egyszer valamikor Adolf Hitler azt mondta Hans Franknak, a Német Jogtudományi Akadémia elnökének, későbbi lengyelországi főkormányzónak, hogy a Németországban nem lesz szükség ügyvédekre. Ez vajon a kifinomult harmadik birodalombeli jogrend miatti reformtörekvés volt-e vagy pedig az, hogy mindenféle etikai kódex átlépésével, gátlástalan hazudozóként hírnévre szert tevő védőügyvédek ámokfutásait akadályozza meg, azt nem tudhatom, de hogy a postban említett ügyvédek viselkedése nem segíti az átlagember jogászok iránti bizalmatlanságát eloszlatni, az egészen biztos...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.31. 12:58:53

Nem tudom, hogy csinálják, én nem tudnék tükörbe nézni.
Viszont nagyon várom a Szellem által megjósolt 15-20 év kiszabását, remélhetőleg nem kell rá éveket várni. Akkor mondjuk biztos lesz majd riport a háttérben felsíró rokonokról. Olyan jóféle, objektív cucc.

Plutonic 2009.08.31. 13:05:24

@Seduxen: Értem én, értem... Sedux.... :((
De én képtelen vagyok kitörölni vele!
Egyszerűen a először a forró, utána a hideg düh gyűlik fel bennem.
Ezt képtelen vagyok benyelni és képtelen vagyok arra is, hogy ne tegyek ellene valamit, bármit.
Ha kell, akkor kialakítom a a saját, külön világomat, ahova nem teheti be ilyen humanoid a lábát és a határhoz közeledvén felszólítás nélkül ölik meg.
Nem bírok nem harcolni az ilyen mentalitás ellen és nem bírok nem beleköpni egy olyan rendszer működésébe, ahol semmi iránt nincs tisztelet és csak az emberi aljasság és mocsokság a mérvadó.

Agyalap 2009.08.31. 13:11:44

Szégyen...
Addig hazudoznak és változtatják a vallomásaikat folyamatosan, amíg előbb-utóbb ki tudnak bújni a felelősségrevonás alól...

mind2 (törölt) 2009.08.31. 13:12:17

@Plutonic: fel a fejjel, ne mérgelődj, lehet terepjáró van meg merdzsó, de a tepsiben ugyanaz a cetli lóg mindenki nagylábbujján a végső kiterítésnél... vagy hallottál olyat, hogy van akinek aranyból van ?
...így fogom fel, legközelebb kóbor kutyaként születik Calcutta nyomornegyedében, és amíg él, csak rugdossák...
Ez lebegjen LELKI szemeid előtt ;)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.08.31. 13:14:28

Akkor most egy minden átmenet nélkül: a jó kurva édesanyjukat azt.

globocnick 2009.08.31. 13:17:36

@mind2:
Csak az a baj, hogy egyszercsak elpusztul nyomorultul az a kóbor kutya a kalkuttai lepratelepen, és újjászületik. Mondjuk Budapesten, szadeszes politikusként. És kezdődik előlről minden...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 13:22:40

@mind2: és annak mi a mentsvára, aki nem hisz a lélekvándorlásban?

tudod egyszer befizettem egy ilyen tanfolyamra bár kurva drága volt, de hááát egyszer élünk :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 13:23:41

@globocnick: az nem jó. én úgy tudom, hogy nem születhet KÉTSZER ugyanazzá újra:

a kóbor kutya a kalkuttai lepratelepen = szadeszes politikus

Marcellusca 2009.08.31. 13:26:44

@Seduxen: Ja, ja! Én már az előző életemben sem hittem benne. :DDD

globocnick 2009.08.31. 13:28:58

@Seduxen:
Akkor bizony bajban vagyok, mert a körforgás itt megtorpan... Akkor szülessen újjá, mondjuk tót atyafinak. Olyan nemzeti identitás keresőnek.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.08.31. 13:30:17

@triumphator: az ügyvéd erkölcsét pótolja a perköltség

Dr. No 2009.08.31. 13:41:32

Rosszul fogjátok fel...

Inkább örülni kéne. Ha az ügyvédjük azt mondja, "Cozma kezdte", az magyarul azt jelenti: "Már szerintem sincs más lehetőség a védekezésre."

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 13:43:24

@globocnick: az jó ötlet. kb ugyanaz lehetne az 'életcélja', mint most: tönkretenni Magyarországot... :)))

mind2 (törölt) 2009.08.31. 13:50:59

@Seduxen: akkor majd bodzabokor lesz belőlük, és a kóbor kutyák oldalba pisilik őket ....így jó ? :)))))

globocnick 2009.08.31. 13:53:37

@Seduxen:
Pfű, megnyugodtam. Már féltem, hogy a hétvége annyira megette a szürkeállományom újabb részét, hogy nem jut eszembe semmi használható gondolat...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 13:55:50

@mind2: rasszista :) "barnabodza"?

@globocnick: hétvége... 1 nyühes nap :(((

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.08.31. 13:59:22

@Dr. No: Miért és ha ő kezdte, akkor ér leszúrni? Vagy miről beszélünk?

mind2 (törölt) 2009.08.31. 14:02:32

@Seduxen: újabb elemmel bővül a bőrös szótár : BB barnabodza :)))) Szegény Bardot :)))

globocnick 2009.08.31. 14:04:46

@Seduxen:
Elnézést, én szerdán kezdtem, és vasárnap hajnal 4ig tartott. Most kicsit fáradtnak érzem magam, pont annyi erőm van, hogy ne essek bele a monitorba...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 14:05:23

@mind2: kollégákkal már kitaláltuk a majdani "akció" fedőnevét:

Operation Burning Elderberry...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.31. 14:07:33

@globocnick: te ártáááány :))))

ezt nem kellett volna megosztani a népekkel!

halló-halló, alkesz, eric, alkesz zero, ha veszitek az adást, banánt a burzsojnak :))))

Marcellusca 2009.08.31. 14:09:09

@Seduxen: Előző héten bezzeg nem rinyáltál! :D

@mind2: Meg szegény Bettike!!! :DDDD

mind2 (törölt) 2009.08.31. 14:10:16

@globocnick: akko fürgyé le és aluggyáá
:))))

globocnick 2009.08.31. 14:13:25

@Seduxen:
Mit tegyek? Mindenki azt mondta, hogy nyár vége közelg, és jővő ilyenkorig nem lesz ilyen...

globocnick 2009.08.31. 14:14:10

@mind2:
Erősen gondolkozom rajta...

Marcellusca 2009.08.31. 14:15:16

@mind2: De, mosmé fikázod? :)
Ha jól megnézed, látszik, hogy nagy különbség nincs. :D

BB, 88

"Közelít". :DDDD

Kevercs 2009.08.31. 14:16:11

Az ügyvédek hivatásszerűen tagadnak, a végén pedig
ki fog derülni, hogy személyesen Belzebúb jött fel a
pokolból és karistolta meg szegény Cozma bátyánkat.. Isten nyugosztalja...

Kodomo 2009.08.31. 14:18:18

OFF
@mind2: @mesmithy: igen, az a rész különösen bájos, hogy a négy közül az egyiket előbb elengedik, aztán mikor már az utcán sétál, felhívják telefonon, hogy menjen mégis vissza , hogy letartóztathassák.... kit néznek ezek hülyének ???

Van ennek értelme! Gondold el, hogy a többiek letartóztatásának láttára az elengedett lóra kap és megpróbál felszívódni valahol, külföldre kijutni. Volt már erre példa. ;)
Mennyivel jobban hangzana a rendőrség részéről, hogy íme, itt vannak a tettesek, a csoportból 1 szökésben. Ahhoz képest, hogy most sokakban felvetődik a gyanú, hogy tán nem ők voltak.
ON

mind2 (törölt) 2009.08.31. 14:22:03

@Kodomo: lehet, túl sok krimit néztem, de a tégla az, akivel így bánnak.... illetve nem szabadna így bánni, mert akkor ki is derül, hogy tényleg az..bűzlik az egész.
Ő az egyedüli aki a netblogon nyíltan felvállalja, hogy KI KELL irtani a cigányokat, nőket, gyerekeket... egyik sem tesz ilyet csak ő.
És most kiderül, hogy beszervezett volt....áááá

Valakinyolc 2009.08.31. 14:27:44

"Ártatlan" Józsika óta tudjuk, hogy mennyira lehet hinni a cigányoknak. :)

Ombudsmanyus 2009.08.31. 14:47:35

Annak idején Szász Károly is erőszakosan lefejelte a feléje békésen lendülő baseball ütőt.

És ott még tettest sem találtak.

Spielberg 2009.08.31. 15:39:11

inkább nem írok ide semmit...

tudi 2009.08.31. 16:42:39

Én akkor kapok agyérgörcsöt, ha tényleg felmentik őket. Szerintem az egészet végül ez a raffael viszi el. a többit csak garázdaságban, vagy súlyos testi sértésben találják majd bűnösnek.
A Jó (és drága) védőügyvér mindenkit kitud mosni. Meghát úgy nálunk nem virágzik a korrupció.

Plutonic 2009.08.31. 16:44:40

@mind2: Micsoda képeid vannak! :))))
Viszont tényleg jót tettél most a lelkemnek!
Köszönöm! :)))

derelyegrádi szellem 2009.08.31. 16:46:54

@tudi:

ez nem így van. A legjobb védő sem tud bármiből kimosni. Ilyen ügyben meg korrupció nem igen merülhet fel, és hát a bírói kar sem az MSZP vagy SZDSZ politikusi bagázs, akik a saját anyjukat eladnák 20 forintért.. Ezt azért nem szabad elfelejteni.

Dr. No 2009.08.31. 16:52:35

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Mivel úgy veszem észre, az indulat elhomályosítja a humorérzékedet, kicsit bővebben fejteném ki, bár a vicc halála a magyarázat...

1. Az ügyvédet azért tartják, hogy védekezzen.
2. Az ügyvéd védekezhetne ilyenekkel: alibi, súlyos hibák a rendőrség eljárásában, másik (tényleges) elkövető beismerő vallomást tesz stb. stb. stb., hadd ne soroljam, a lehetőségek végtelenek.
3. Mindezek helyett azzal jönnek, hogy "a sértett tehetett róla!" Ha mindezt végiggondolod, a "Cozma kezdte" minden lehetőség legalja az ő szempontjukból, a lehetséges kegkevesebb eredménnyel kecsegtet. Miért? Mert nincs alibi, nincs súlyos eljárási hiba stb. stb. stb. Ők is tudják, hogy ennek letöltendő lesz a vége.

Szerintem a Derelyegrádi jól lőtte be a várható ítéleteket, lehet, hogy még egy kicsit mérsékelte is magát.

Viszont ez leírva egyáltalán nem vicces.

f.m.j. 2009.08.31. 17:05:25

index.hu/velemeny/eheti/2009/08/31/szlovakvengri/

EZ MI EZ?

elnézést az off-ért, de értelmezné valaki nekem, ezt a zagyvaságot?
Vagy én vagyok felettébb setét ma?

tudi 2009.08.31. 17:07:42

@derelyegrádi szellem: Ha kimosni nem is, de legalább mérsékelni a büntetést azt eltudja egy jó ügyvéd érni. Bár annak ára is van. Nem is kevés.

f.m.j. 2009.08.31. 17:08:35

index.hu/bulvar/2009/08/31/vonatdobalo_gyerekeket_fogtak_el/?rnd=439

Na, ezt értem... :):):)

így kezdik, aztán egy Cozma-ügyig jutnak, szép fokozatosan, a bünti megúszásában is... :(:(

dr.justice 2009.08.31. 17:14:55

Az ilyen nyilatkozatokat úgy lehetne leállítani, ha a média ezeket következetesen elővenné 1-2-3 év múlva és szembesítené a védőket a hazugságaikat cáfoló ítélettel. Nem hiszem, hogy ne lenne rá kereslet.

derelyegrádi szellem 2009.08.31. 17:17:57

@dr.justice:

Támogatom. Elválna az ocsú a búzától.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.08.31. 17:32:22

@fmj:

egy szót sem értettem belőle ...

Kartal (rezervált) 2009.08.31. 17:35:17

@derelyegrádi szellem: erre azt mered mondani, hogy nagy ítélet?

@redriot77: no igen. a célpontválasztás erősíti bennem a gyanút, hogy nem ők voltak, vagy csak a végrehajtók voltak ők.

@mijazma!?: a Jobbik nem tudom jegyzi-e, én mindenesetre jegyzem. és várok az alkalomra. :D

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": jó, az újságíró neve is felkerült a listára. XD

@mesmithy: "2008. május 12-én, másfél hónappal azelőtt, hogy július 21-én Tarnadobon a romagyilkosság-sorozat elkezdődött, lezárták." ki írta ezt a baromságot??????? először is Tarnabod. másodszor ott nem kezdődött semmilyen gyilkosságsorozat, ott (nemcigány) nyugdíjasokra lőttek ( hu.wikipedia.org/wiki/Rom%C3%A1k_elleni_t%C3%A1mad%C3%A1sok_list%C3%A1ja ) harmadszor Tarnabodon szeptemberben volt lövöldözés ( nol.hu/archivum/archiv-508751 )... újságírók... pfüjjj!

@mind2: egyszer találkozzak vele, szétrúgom a... ha van neki olyan.

@Dr. No: mondasz valamit :)

Kartal (rezervált) 2009.08.31. 17:37:14

@zero: ezt nem balog artúr írta? valahogy ismerős a stílus...

f.m.j. 2009.08.31. 17:55:08

@zero:

ugye?

No, akkor megnyugodtam...

globocnick 2009.08.31. 18:01:44

Akkor ime a Magyar Ügyvédi Kamara honlapján fellelhető etikai szabályzat. ( www.magyarugyvedikamara.hu/dl/szabalyzat_etikai_kodex_egyseges_081027.pdf )Ezt illetve a 1998. évi XI. törvényt ( net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99800011.TV&kif=%FCgyv%E9d#xcel ) végig olvasva sajnos az derül ki, hogy mindkét védő visszataszító, gusztustalan féreg, de jogszerűen és etikusan cselekszik. Ennyi. Az utolsó tetves gyilkos cigány is, ha annyit elsajátaított a 12 esztendős általános iskolai tanulmányai alatt, hogy alá tudjon kaparni egy elétolt meghatalmazást, ezt az egész cirkuszt ölbe tett kézzel végignézheti és amennyiben a minden hájjal megkent jogásza ügyesen végzi a dolgát, akkor még meg is úszhatja a dolgot...

Kartal (rezervált) 2009.08.31. 18:03:24

@derelyegrádi szellem: akkor itt nagy baj van. egy ilyenért minimum fel kellene kötni a delikvenst. 15-20 év jó magaviselettel, "őszinte megbánással", stb., az mennyi is? tíz alatt kijön?

Marcellusca 2009.08.31. 18:08:35

@zero: Én végig sem tudtam olvasni.
Feladtam. :)

PublicEnemy 2009.08.31. 18:09:36

Ez a patkány ügyvéd(bőrgatya...váááá)fikciói ellenére is mind három ülni fog,ebben nem kételkedem.Csak az a kérdés ki fogja elvinni a balhét,és ki mennyit fog ülni!
Az a legszomorúbb,hogy ezek ilyen emberek.Ezek a mocskok nem férfi módjára rendezik a nézeteltéréseiket,egy az egybe,hanem sunyin hátulról leszúrnak.
Nem tudom Ti hogy vagytok vele,de én nem akarom,hogy börtönbe menjenek,mert az nem büntetés az ilyeneknek....azt akarom,hogy LÓGJANAK!

Jurganov 2009.08.31. 18:14:02

@tudi:
a jó ügyvéd ismeri a törvényt.
a sztárügyvéd ismeri a bírót.
ez a különbség.

az ügyvédnek is meg kellene tiltani, hogy nyilatkozzon.

Jurganov 2009.08.31. 18:28:28

@PublicEnemy: nem biztos, hogy ülni fognak. szokás, hogy valami kis senki magára vállalja a bűnt és az ül a kemény arcok helyett.

PublicEnemy 2009.08.31. 18:50:54

@Jurganov: Én nem hiszem,hogy ebben az esetben azt megmernék tenni,hogy valaki mást ültetnek le helyettük.A rendőrségnek is elég nagy blama lenne,ha most elővennének egy 4.-5.teljesen más személyt,mivel a média is eléggé felfújta már ezt az ügyet.Szóval nem hiszem,hogy ez lesz.

molaris 2009.08.31. 18:54:05

@molnibalage:
Viszonylag nehéz belekötni a gondolatmenetedbe.::))
@Ombudsmanyus:
Bizonyos csillag együttállásnál alacsonyan közlekednek a baseball ütők.::))
@Jurganov:
Mind a két gondolatod igaz.

dessert eagle 2009.08.31. 18:54:18

Nem kétséges, hogy a gyanusítottakat felmentetni nem lehet, sőt alighanem elég súlyos ítélet fog születni.
Nem is erről szól a történet.
Magyar György és Mester Csaba is médiaügyvédek (Mester a Danubiusz ügyvédje volt, Magyar meg már régi motoros.)
Egy ügyvéd nem reklámozhatja magát, csak egy szolid honlapja lehet, ahol még a referenciáit sem teheti közzé.
Node, a médiában való szakértői, vagy érintetti szereplés már nem vonja maga után a fegyelmit, és minden másnál hatásosabb reklám is!
Kit érdekel, mit mondanak most az emberek, 2 év múlva csak arra fognak emlékezni, hogy igen, a Mester valami nagy spíler, mert védett valami komoly bűnözőt. (Ne felejtsük el, hogy Magyar annak ellenére mai nap is médiaképes, hogy anno jól el..eszte a Viszkis védelmét!)

Jurganov 2009.08.31. 19:07:28

@PublicEnemy: a megmernék tenni dologhoz annyit, hogy a cigánygyilkosságok elkövetői vs logika. a másik meg nem úgy működik, hogy 4-5 más ember tette.. ott volt még kis béla is, ő szúrt és a többiek meg csak álltak dermedten, stb.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.08.31. 19:40:16

Undor ez az ország. Önmagunk hóhérai lettünk.

Jurganov 2009.08.31. 19:52:39

@Tepertő_73: ezaz töpi, szólj be mindenkinek :D

Jurganov 2009.08.31. 20:01:39

@Tepertő_73: én senkinek sem. na jó, egy senkinek igen. :)

Virág et. 2009.08.31. 20:03:54

@derelyegrádi szellem: Pedig az S600-as nagyon jó autó és végképp nem tehet semmiről. Nem az Orbán-kormány járt S-osztályos mercedesekkel? Azt cserélte Medgyessy Audira. Ezt csak a "közösségvállalás" miatt mondom. :)

Ez a bejegyzés miről szól? Hogy az egyik cigány védője össze-vissza hazudozik? Naponta lehetne ilyeneket írni. Kettesével, legalább.

Taktikai Atompingvin 2009.08.31. 20:04:53

@Jurganov: Azért bírja a kiképzést a fickó 3 posztban nyomja a mantrát.

Jurganov 2009.08.31. 20:09:02

@csodagyerek: ráér, szólnak hozzá...chips meg üccsi van otthon...eljött neki a kánaán :D

f.m.j. 2009.08.31. 20:12:14

@csodagyerek:

én is ide-oda rohangálok:)

megállapodhatnánk, hogy melyikbe maradunk, egyszerűbb lenne :)

Taktikai Atompingvin 2009.08.31. 20:12:48

@Jurganov: Vagy egy hétre eltiltották a számítógéptől XD most tart 40 percnél egyébként

Taktikai Atompingvin 2009.08.31. 20:13:54

@fmj: Füstbeszállt életek, az már régebbi poszt, ott elleszünk :D

f.m.j. 2009.08.31. 20:15:44

@csodagyerek:

jó, de zero még a kosher, vagy melyik névnél tart, a tepertő nem fog neki feltűnni... :):):)

(régebben a Liberté_73 helyett használt étrebiL_37 helyett se fogott gyanút) :):):)

PublicEnemy 2009.08.31. 20:43:25

@Jurganov: Remélem nem Neked lesz igazad! Bár láttunk már nem egy ilyen szitut!
P.csába,csak egy pillanatra nem figyelek oda és már be is b.sztam! Egyébként mi a baj a chipsszel?! :))))

f.m.j. 2009.09.01. 09:04:01

www2.magyarhirlap.hu/velemeny/retteges.html

az utolsó mondattal teljes mértékben egyetértek... (persze az előzőekkel is :))

OCG 2009.09.01. 11:49:10

Emberek! Én ezt nem értem...ez a Mester Csaba hol a jobbikot védi, hol a cigányokat??? Vagy ez normális??

Jobbik: webcast.tv2.hu/mokka/index.php?m=video&video_id=397542 (itt egyébként ez milyen ruha rajta?? Ősmagyar vagy nindzsának öltözött??)

Cigányok: webcast.tv2.hu/mokka/index.php?m=video&video_id=398466

f.m.j. 2009.09.01. 12:04:00

kuruc.info/r/35/45960/

ez volt már?

amúgy meg: de dúúúúrvaaaaaaa

Corry 2009.09.03. 09:59:19

A Cozma ügy ezek szerint nem lóg ki a többi közül, itt is zűrök vannak az ügyészségi szakaszban már.
Nagyon sok ilyen ügyünk van.

Tudom, sokan nem fognak egyetérteni velem, de az az érzésem, hogy a magyar jogrendszer túl szofisztikált az alkalmazóikhoz képest, vagyis szerintem a magyar államigazgatás, rendőrség és igazságszolgálatatás nem érett szervezetileg és szellemileg egy ilyen jogrendszer működtetésére és alkalmazására. Egyszerűsíteni kéne sok helyen...

picur3ka 2009.09.05. 17:58:41

@triumphator:

Szerintem Szellemnek van olyanja. En szemely szerint sokra tartom Virag es Justice latogatokat is, aztan meg itten van Sedu es a Mephistoek blogja.

Jim Raynor meg riszpekt.

Ismerek en olyan nogyagyaszt, aki nem csinal abortuszt, akar jar, akar nem. Es igy tovabb, embere valogatja.

Sííva 2009.09.15. 11:14:05

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]:
Ugyan világosíts már fel a zárójelben levő mondat eredetéről! Nagyon tetszik! Ezt is valami jogvédő szarrágó találta ki? Próbáltam rákeresni, de a rendszer nem ad ki semmit! Pedig valami rémlik, de a sűrű homályból nem tör elő.

A témához:
Profi bérgyilkosokat kellene fogadni aki ezeket a gengsztereket nyírná ki!
Ha felmentik őket (már pedig az eddigi bírósági gyakorlatot a nem napon barnult "magyarok" eseteit figyelembe véve súlyosan imbecillisek, tehát az elme állapotuk miatt nem büntethetők) biztos vagyok benne, hogy nem sokkal fogják túlélni!

f.m.j. 2009.09.15. 11:59:22

@pógárjenő:

meg.

De ettől már nagyon eltávolodott a Lakatos úr..., amikor meghívta a Gárdát, egészen más dolgokat kezsett mondani, magyarán: a többségi társadalom a hibás, meg hogy a cigányasszonynak joga van annyi pulyát szülni, amennyit csak akar, mert úgy szeretik a gyerekeket, na, ilyeneket, szóval Lakatostól bármit is várni érdemben, naív botor dolog...

süti beállítások módosítása