Skip to content


       Szűrés lista

Biztos kell ez, anyuka?

Egy csongrádi kislány, a 8 éves Csenge fitneszórára jár, lovagol, hegedülni tanul, nagykorában pedig állatorvos szeretne lenni. Addig viszont szépségversenyekre jár. Egyet már megnyert, és modellügynöksége szerint fényes karrier vár rá, igazi őstehetség, akinek vérében van a modellkedés.

Miért kell egy 8 éves kislánynak úgy kinéznie, mint egy 20 éves ribancnak?

Az anyja ezt miért hagyja? Mit fog szólni, ha majd olyasmi történik, mint a Polanski-ügyben? Felelősnek fogja-e magát tartani, ha a kislányt valaki kihasználja szexuálisan egy fotózás keretében? És apu mit szól ahhoz, hogy anyu kurvát csinál a lányukból?

Címkék: gyerek modell társadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr411436383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f.m.j. 2009.10.08. 13:24:16

Tessék itt egy komment az eredeti cikkből, lehet ezzel vitatkozni?

Ismerem a kislányt és a szüleit is. Kevés az olyan szülő aki olyan odaadással , de főleg odafigyeléssel fordulna a gyerekeihez , mint Ők a három valóban gyönyörű gyerekükhöz. Az, hogy ezek a gyerekek ilyen szépek arra csak irígykedni lehet, és sajnálni azokat a gyerekeket, akik nem kapnak a szüleiktől törődést. Ezek a gyerekek okosak, kitűnő tanulók, jó sportolók, meglátszik rajtuk, hogy foglalkoznak velük. Csengét nem ismerik azok akik ilyeneket írnak róla. Okos, nyílt szivű , bájos kislány aki csak játszik amikor fényképezik. Neki ez nem jelent semmit. Az anyukája és az apukája nem "tolja a szekerét" csak azért, hogy "megvalósíthassák önmagukat" . nagyon gondos szülők és biztos vagyok benne, hogy amint egy csepp jelét is tapasztalják annak, hogy ez a dolog kezd "félre menni", azonnal leállítják a további versenyeket. Végül azért ismerjük el: aki szép az szép!

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.08. 13:25:35

Nyilván anyu is egy kurva, apu meg pont azért vette el, szóval ő sem lehet egy lángész. Mondjuk a kiscsaj tényleg cuki, de az anyját addig verném egy fagyott féldisznóval, míg rá nem jön, mit csinál.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 13:26:14

Ostoba prolik!
De mégis mit várunk? Ki tanította volna meg őket arra, hogy rossz amit csinálnak?

reKorrekt 2009.10.08. 13:27:21

@mókusfüles bukósisak: Na, most jól "elrontottad a fekete párduc bulinkat" .)

Amúgy szép neve van a kislánynak. Csak gratulálni tudok a szüleinek a választáshoz.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.08. 13:27:46

Sosem értettem azokat a szülőket, akik gyermekszépségversenyre viszik a gyereküket ...

Egyáltalán, mi a fenének egyáltalán gyermekszépségverseny?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.08. 13:29:38

@mókusfüles bukósisak:

Tudod, hogy mindig mindenki ezt mondja?
Tény, hogy a kislány szép. Viszont szép még ráér lenni, most legyen inkább gyerek. Ugyanis a dolgok már most egy kicsit félrementek:

"Míg az ő korában a legtöbb kislány még javában babázik, addig a 8 éves Szabó Csenge inkább házi szépségversenyekkel és divatbemutatókkal kápráztatja el a családját."

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.08. 13:32:38

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

Az utolsó kép szerintem a pedofilok álma. Csipkés rózsaszínben, hanyatt fekve, keze fent megadóan, tekintete várakozó és kiváncsi....
Nagyon beteg.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.08. 13:32:40

@mókusfüles bukósisak: "mint egy csepp jelét is tapasztalják annak, hogy ez a dolog kezd "félre menni","
Ostoba barmok. NEM fogják észrevenni, mikor kezd a dolog félremenni. Fotózás oké. Fürdőruhás fotózás nem? Nagyon kicsi szoknyás fotó akkor oké? Seggmutogatás nemoké. Akkor fél-seggmutogatás? Negyed? Egyharmad? Hol a határ? Egészen biztos, hogy nem fogják észrevenni, mikor lett a lányukból egy picsa. Szánalmas seggfejek.

DArchAngel 2009.10.08. 13:36:01

Látom, Délmagyart ti is olvastok :)
Mostanában mintha a kisgyerek (óvodáskor végéig) és felnőtt között egyre rövidebb lenne az idő. Vagy legalábbis sok szülő és gyerek ezt gondolja és ekként tesz. Pedig normális esetben azért ott van legalább 7-10 év. Nem tartom célszerűnek egyből felnőttként kezelni, nevelni a gyereket.

Izrael Kapitány 2009.10.08. 13:37:31

Felesleges a post, felesleges a hiszti. Mindig is voltak gyerekmodellek. Jó, hogy nem tiltunk be egy Otto katalógust.

nyugatioldal 2009.10.08. 13:37:59

Nem is tudom, ki nem pedo: a szülők, aki megveszi ezt az izét, vagy aki részt vesz a készítésben.
Mindegy, lámpavas volt már?

f.m.j. 2009.10.08. 13:38:28

És itt ehelyütt szeretnék elébe menni azoknak a vádaknak, (melyek azért fognak elhangzani, mert nem értek/értünk egyet azzal, hogy egy 8 éves gyerek szépségversenyeken illegessen-billegessen), és ilyen egyszerűen lepattintsa a problémát, és intézze el az ellenzőket, hogy szimpla irígység motoz itt mindenkiben. Mert szerintem csak a józan ész, és rögtön nekem is a Polanski-féle ügyek ugrottak be...
Szép a kislány, valóban, de éppen azért kellene őt óvni.

f.m.j. 2009.10.08. 13:42:59

@laspalmas:

áááá, ebből a szempontból nem is gondoltam bele, de nagyon durva...
további megállapításaim: nem is annyira ártatlan az a tekintet...

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.10.08. 13:43:43

Zero, Laspalmas! Igazatok van , egy gyerek legyen gyerek, ne báb a szülők meg külömböző mocskok kezében. Ma még játék neki a kamera előtti pózolás, de mi lesz mondjuk öt év mulva?

Kenguru 2009.10.08. 13:43:47

A gyerekszepsegverseny beteg dolog. Pont.
Egy kisalanynal pedig pont az szolgalna a jelleme epulesere hogyha NEM azt tanulna meg hogy a kulsejevel lehet konnyen sikereket elerni.

Laspalmasnak igaza van.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.08. 13:44:49

Nem biztos, hogy ettől lesz "kurva" egy lányból. Az sem biztos, hogy az lesz. Lehet, hogy 3-4 év múlva beleun, és inkább tanulára adja a fejét, és értékes emberke lesz.

Mai "felgyorsult" világunkban, ha nem modellkedne, akkor is "szép eséllyel" indulna, hogy 12 évesen lesz*pja "Bélát" a diszkó női mosdójában.

f.m.j. 2009.10.08. 13:46:25

@Seduxen:

de cinikusak vagyunk máma :):)

Kravver 2009.10.08. 13:47:16

@Izrael Kapitány:
Nézzenek oda! Valamiben egyetértünk, captain.

Szégyellje magát mindenki, akinek egy gyerekfotóról a pedofil, a szex vagy a kurva szavak ugranak be.
Te is ott hátul, láspalmas!

Inner Circle 2009.10.08. 13:50:02

A kislány szép, és jó lenne, ha nem kellene egyből másra is gondolni. De kell, mert a kilencvenes években Amerikában egy pedofil őrült brutálisan meggyilkolt egy gyermek-szépségkirálynőt. A kislány kilencéves volt, a fényképen Marilyn Monroe-i pózokban mosolygott, smink, szexi ruha, meg minden. Amennyi beteg állat van a világon, nem csoda, hogy előbb-utóbb az egyik kiszúrta magának. Nyilván nem lehet az aberráltakhoz igazítani a világot, de azért az ilyen "felnőttes" képekkel jobb lenne várni még néhány évet. Női pózok nélkül is lehet szép ***gyermekfotókat*** csinálni, sőt, megkockáztatom, hogy csak nélkülük lehet.

Tündér_Lala 2009.10.08. 13:50:20

Mit lehet erre mondani ? Érték válság.
A szépség is érték, de mulandó és nem ebben a korban érték. Ebben a korban önfeledt gyereknek kell lenni, akit nem érdekel, ha lepecsételi a ruháját, aki nem akar megfelelni a fényképész bácsi elképzeléseinek, akinek a szemályiségét nem torzítja valamiféle hamis önkép .
A szülők akkor lepődnek majd meg, amikor rádöbbennek, hogy a gyerekükből nem orvos lesz, hanem celeb annak minden ocsmány mellékhatásával.

_alesi_ · http://alesi.tumblr.com 2009.10.08. 13:53:36

@reKorrekt: a fekete párduc bulin hangosan felröhögtem, high five!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.08. 13:54:06

@mókusfüles bukósisak: lehet. ettől még azt gondolom, hogy a hétköznapi életet élő gyereklányokból is lehet ugyanakkora kurva (ha nem nagyobb), mint egy modellből.

ilyen világot élünk, sajnos.

f.m.j. 2009.10.08. 13:55:04

@alesi:

de jó neked, én meg nem értettem, pedig nekem írta... :):):)

nyugatioldal 2009.10.08. 13:56:13

Egyébként nálunk civilizáltabb, de legalábbis liberálisabb országokban már rég férjhez adták volna ezt a kislányt, s lehet hogy már szült is volna...
szon.hu/hirek/im:szon:aufmacher-top/cikk/a-legfiatalabb-anya-otevesen-szult/cn/news-20090125-08305565

Izrael Kapitány 2009.10.08. 13:57:26

@Kravver: Sokmindenben egyetértünk, nekem csak az nem tetszik, mikor tudatosan hergeled itt az emberket, főleg olyannal, miben te is tudod, hogy nincs, vagy csak részben van igazad..

Szóval a viszontoboázás:

Szerintem is beteg az, akinek egy gyermekről egyáltalán az erotika ugrik be. Egy kisgyerek, vagy akár egy tinédzser, egyáltalán nem erotikus. Legalábbis nekem. Remélem, nem vagyok egyedül...

Tapmancs 2009.10.08. 14:02:27

Megszokja a gyerek a csillogást, rajongást, aztán 15 éves korára az ország legnagyobb hülyepitsája lesz, aki megszokta hogy a külsejével mindent elér. Ez így marad 25 éves koráig, ahonnan elkezd lefelé ívelni a karrierje, mert jönnek a fiatalabbak, szebbek, jobbak... aztán Bódysylvy turbósított változata lesz belőle. Nem nehéz megjósolni. Most kéne abbahagyni, amíg lehet.

Egyébként ritka semmirekellők a mai kispitsák. A Délmagyarba és a Kisalföld-ben is van a "nap szépe" rovat, szinte nincs olyan bige akinek ne a modellkedés lenne az álma. A legtöbbről már most van "portfólió". Csak dolgozni meg gondolkodni ne kelljen. Szánalom.

nyugatioldal 2009.10.08. 14:04:06

@Izrael Kapitány: Valszeg azért mert még nem láttál olyan 8 évest, aki kinézett vagy 11-nek... :-(

Tapmancs 2009.10.08. 14:04:55

Ja, és a legtöbb bikinit és naptejet, vagy valami hasonló épületes baromságot vinne magával egy lakatlan szigetre (mert ez is standard kérdés a rovatban), nemhogy egy feltöltött akksijú műholdas telefont és egy gps-vevőt, amivel jelezhetné a mentőalakulatoknak hogy hol van. Ostobák.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.10.08. 14:07:09

Az első két kép aranyos, a másik kettő meg... khömmm!

Anyukának bekapcsolt hajsütővasat a picsájába!

mind2 (törölt) 2009.10.08. 14:12:59

Az utolsó kép félelmetes, ezt mint anya mondom. Az utolsó képen ez a kislány maga az : ALANY.

f.m.j. 2009.10.08. 14:13:19

@laspalmas:

nem, elfuserált kislányok. Durva, mi?

f.m.j. 2009.10.08. 14:14:35

@nyugatioldal:

azért még a 11 is alatta van annak a kategóriának, akit megkaphatsz, nem ?

Kövér_Agár 2009.10.08. 14:15:03

A 5 éves fiam most mondja, hogy sunázná. De visszazavartam gyúrni, hétvégén óvodai testépítő bajnokság lesz.

aGinger 2009.10.08. 14:15:45

Mivel még senki nem írta, megjegyezném, hogy a "fotós" is megérdemelne egy fél fagyott malacot a szemei közé ezekért a "profi képek"ért...portfolió, ehh

f.m.j. 2009.10.08. 14:16:06

@Kövér_Agár:

nemtom sírjak, vagy nevessek :)

eszkep 2009.10.08. 14:16:42

@laspalmas: Nem, Photoshop vagy Paint Shop Pro... Egyébként ezt az effektet remekül lehet hasznűlni régi fényképek hibáinak eltüntetésére, de itt erősen túlzásba vitték.

f.m.j. 2009.10.08. 14:16:53

@laspalmas:

ugye a pedofilokat kimoderáljátok? (nyugatioldal)

Kövér_Agár 2009.10.08. 14:18:27

@mókusfüles bukósisak: ha maradi vagy, sírjál. Egyébként területiben kiscsoportos bajnok volt. Sajnos középsőben romlott a definíciója.

eszkep 2009.10.08. 14:18:29

@Kövér_Agár: remélem tol valami anyagot, hogy még fejlődjön hétvégéig. Csak az alkohollal álljon le addig... :-)

Kövér_Agár 2009.10.08. 14:21:33

@eszkep: A Napóval már leálltunk, mert gondjai voltak Timikével a diszkó után.

f.m.j. 2009.10.08. 14:22:37

@Kövér_Agár:

maradi vagyok, de nem sírok, sőt

de asszem kiszállok, ez sok az én anyai szívemnek...

mind2 (törölt) 2009.10.08. 14:26:39

@mókusfüles bukósisak: gondolj Donatellácskára meg a Fásy Ádám gömbölyded kislányára és egyből jobb kedved lesz :))))

laszy001 · http://www.autostat.hu/ 2009.10.08. 14:31:48

Nekem az tűnt fel a képek láttán, hogy egy 8 éves kislány, aki kétség nem fér hozzá, hogy valóban nagyon szép, miért van kimázolva, és "természet ellenesen" lefotózva. Erőltetett, művi, és egyáltalán nem egy valós képet mutat.

Nem látok semmi rosszat abban, ha egy szülő "normális keretek között" támogatja a gyermeke ilyesfajta ambícióit, de ezeket a képet túlzásnak tartom. Egy gyermek bájos, kedves, aranyos, és leginkább gyermeki, a képeknek is erre kéne a hangsúlyt helyezni, nem pedig egy kis "picsát" csinálni szegény kislányból, aki nem is tudom, hogy mit foghat fel az egészből.

Ha sikeres sportoló és jó tanuló talán ezeket az erényeket kellene előtérbe helyezni a szépséggel szemben!

Kartal (rezervált) 2009.10.08. 14:32:08

Ha egy próbabábut, egy csontvázat, vagy akár egy nyolc éves kislányt erotikus pózba rendezel, akkor a képnek erotikus üzenete lesz, az alany csak hozzáteszi a plusz mondanivalót. Ha tetszik, ha nem, ezek a képek hordoznak magukban erotikus mondanivalót, és nem a kislány miatt, és nem a kislányról jut ez az eszünkbe.
Én itt a PR szakemberek felelősségét látom elsősorban hatalmasnak. Egy nyolc éves kislányról - ha már nem bírják ki, és mindenképpen fényképezik - készüljenek olyan képek, amin egy nyolc éves kislány van, nem egy agyonsminkelt modell. Ennek a lánynak - mint a korosztályának - az a dolga, hogy iskolába járjon, és játsszon a többi gyerekkel, nem az, hogy anyukáék ki nem élt álmai után loholjon.
A hozzászólásról meg annyit, hogy bárki bármit hozzá tud szólni a neten, nem kell mindent feltétlenül szentírásnak venni, amit ott olvasunk...

Bambuló Házisárkány 2009.10.08. 14:33:46

A második képen olyan mint a Ganxta.

Zep 2009.10.08. 14:35:31

Ha a tévében azt látják, hogy a bódiszilvik, a görögziták, meg a többi médiaribanc a sztár, akkor ezen nincs mit csodálkozni. Csak emlékezzetek a Lüszikére, vagy a Kiszel Donatellára.
Beteg szülők ezek...

Sátán meg a Jocó 2009.10.08. 14:40:17

Discovery Travel & Livingen van a 'Toddlers and tiaras' sorozat, ami erről szól. Vajmi kevéssé érdekel, de a spotok alapján arra tudok gondolni, hogy tulajdonképpen ez ferdült lelkületű anyukák beteges játéka csupán, egyfajta önigazolásképpen, ha már nekik nem jött össze, hogy tüncibüncihercegnők legyenek.
Ilyentől elvenni a gyereket azonnal, ez beteges.

Az EREDETI 2009.10.08. 14:51:04

@Zep: így van

@Sátán meg a Jocó: Már a beharangozónál aztmontam, hogy ez undorító a maga módján. Aztán elkaptam egy részt amibe bele is néztem, nemcsak az anyukák ferdültek meg, de még az aupuka is szinte sírt, hogy a lánya sajnos csak a vígaszdíjat nyerte meg... úú

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 14:56:44

azért elképzeltem, mit fognak szólni a kedves szülők, ha esetleg egy pedofil tényleg megtalálja és "sunázza" a kislányukat. felvállalom, hogy beteg vagyok, de úgy vélem, az efféle aggodalmak nem feltétlen alaptalanok.

Jurganov 2009.10.08. 15:14:41

a gyerekmodellkedés nyugatról gyött, szóval biztosan jó dolog (ami onnan jön rossz nem is lehet) és ti pedig irigyek vagytok és kész. amúgy meg anyuka elindítja egy úton a gyerekét-mint más- csak ez egy kicsit látványosabb út. bár a képek durvák, (bárki állította be azt kutyák elé kéne vetni) attól még én nem látok kivetnivalót abban, hogy időben elindítják a lányukat az úton.

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: a pedofilok addig is sunázták a kiscsajokat amíg nem voltak modellek.

PublicEnemy 2009.10.08. 15:15:52

@laspalmas: Nekem is pont ez jutott eszembe!Minden efajta"model"képnek van mondanivalója.Vagy az,hogy"kívánatosan"ábrázolja a nőt,vagy v.mi terméket próbál vele eladhatóvá tenni.
Ezen az uccsó képen mit akar reklámozni?! Qrva beteg!

Rejtett a Szám 2009.10.08. 15:18:11

"És apu mit szól ahhoz, hogy anyu kurvát csinál a lányukból?"

Erre már megvan a válasz! :)

"én úgy gondolom kálmán jól tette, hogy másnap megpróbálta felakasztani magát, mert egy olyan világban ahol a feleséged neveli kurvának a gyereked gecire felesleges élni. de hát amilyen szerencsétlen fasz ez, még rendesen meghalni sem tudott. mondjuk azóta azért tiszteletből legalább a tömöri nem veri már zsófikára a faszát."

tibor.blog.hu/page/4

snorbi 2009.10.08. 15:21:25

Én ott kezdeném, hogy annak a fotósnak, aki hajlandó ilyen képeket csinálni egy ribanccá sminkelt 8 évesről, annak letörném a kezét, és a hátába szúrnám! Az 1. kép, ami szerintem belefér, a többiről lerí a kurvás beállítás. Vajon meddig kell várni a kiszivárgott, mobillal felvett házipornó videókra? :|

Rejtett a Szám 2009.10.08. 15:25:43

Ja! A Húgom is volt gyerekmodell 12 évesen. Mondanom sem kell 18 évesen ketten baszták egy filmben és az összes haverom arra verte.
Az egyik perverz állat meg akarta mutatni nekem. Na mondjuk azt leütöttem.

Marcellusca 2009.10.08. 15:25:45

Őőőőő, kommenteket majd később ...

Nem vagyok pedofil, csak türelmetlen. :)))

De komolyra fordítva a szót:
Egyébként a "kedves" szülőket kicsit megfingatnám, hogy nem-e-é-e kiskorú veszélyeztetése, mert ő sem a megfelelő módon fog szellemileg fejlődni. Lovaglás ide, hegedű-óra oda, ne gondolják már, hogy ez a gyerek egészségesen fog fejlődni!

Biztos anyuka a csemetén éli ki frusztráltságát és álmait, vágyait. Rajta keresztül akar bizonyítani.

Nu, mosmá elóvasom a kommenteket is. :)

Sátán meg a Jocó 2009.10.08. 15:32:21

@Izrael Kapitány: szóval te teljesen jól el tudnál képzelni egy Otto katalógusban egy olyan pózt, mint mondjuk az utolsó képen...

te tényleg nem érzed a különbséget?

tényleg?

Marcellusca 2009.10.08. 15:32:51

@Izrael Kapitány: és @Kravver:
Azé' ne vegyétek már egy kalap alá az Otto és egyéb katalógusokban szereplő gyerekeket ezzel, a már "tenyésztett" szépséggel!
Nem ugyanaz egy-egy divatruházati fotósorozat csináltatni a gyerekről, mint állandóan szépségversenyekre, fotózásokra járni vele, és erre tenni fel a gyerek életét.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.10.08. 15:34:09

@laspalmas:
Nekem is pont ez jutott először az eszembe.

Sok mocsok pedofilt beindítanak a képek.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.10.08. 15:42:48

Cshenge?Az nem a Csipkés Zoltánné leánya?"Harántfekvésben volt bennem a Cshenge"..
youtube.com/watch?v=NnkCoPBNvEY
Valamelyik Discoveryn van egy műsor (elég sűrűn reklámozzák),amiben 3-5 éves kislányokból csinálnak szépségverseny sztárt.Ott van minden..smink,körömcipő,csicsás ruhák..no annak már a szpotját sem bírom megnézni és hirtelen tévé összetörhetnékem támad..

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.08. 15:44:42

Azért én mindenesetre hálát adok Istennek, hogy fiam született...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 15:47:20

@Jurganov: az igaz, de ha ki is pakolod szem elé ilyen szinten, nagyobb eséllyel fogják pont ezt a jányzót sunázni, esetleg többen is.
@Seduxen: hogy van az ifjú terrorista?

rolika 2009.10.08. 15:48:10

"Az anyja ezt miért hagyja?"

Azért, mert most valósítja azt meg, ami neki nem sikerült.

Az én kislányom amúgy meg sokkal szebb be-bee és nincs is kisminkelve ;-)))

@Rejtett a Szám: hát bazmeg ezért nem irigyellek...

Dr. No 2009.10.08. 15:49:27

Nem a gyerekfotóval mint olyannal van a baj, hanem hogy a posthoz csatolt képeken a beállítások a kislányt a koránál jóval idősebb szerepben mutatják be. Az utolsó kép nem az a tipikus Otto-katalógusba való.

Egy nyolcéves gyereket húszéveseket idéző ruhában, sminkkel és pózban lefényképezni, na az nem a "tiszta, ártatlan szépség dicsérete", bármennyire is próbálják ezt bemagyarázni egyesek. Ezt a hozzáállást kritizálni pedig nem begyepesedettség.

Nem ellenérv az sem, hogy "a kislányok mindig fölveszik a mama tűsarkúját meg a combfixét (wtf?! - a mamának van olyanja?!), meg kirúzsozzák magukat a mama rúzsával, és ez végül is csak ártatlan játék, ami senkit sem bánt. Addig ártatlan játék ez csak, amíg otthon csinálják, nem pedig a főtéren kivetítőn és óriásplakáton.

Arról meg ne is beszéljünk, milyen az, hogy a gyerekét kiviszi valaki a húsvásárra, és ebből próbál "szerencsét kovácsolni".

www.dollymix.tv/2008/05/start_em_young_beyonces_new_de.html

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.08. 15:53:01

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: köszönöm, jól. éppen ma "döntötte romba" a fél nagyszobát, mint hallom. Pontosabban néhány cserepes növényünk esett áldozatul ténykedésének :))

a múltkor meg lekodrészolta a pelenkázókrémet a pelenkázószekrényről, és hát elkezdte "használni". kb a fél tégelyt kente szét a padlón, szekrényen, a ruháján, mire rajtaütöttünk :))

kulup 2009.10.08. 15:53:17

@rolika: Az nem igaz, mert az én lányaim még sokkal szebbek :-)

A Flashforwardban volt, jó duma, fiús anya a lányosnak :

- Szerencsés vagy, hogy kislányod van.
- Most viccelsz? Neked egy pénisz miatt kell csak aggódnod. Nekem az összes miatt.

Izrael Kapitány 2009.10.08. 16:06:00

@Sátán meg a Jocó: Tényleg nem, mert te nem érzed a különbséget. Téged beindít? metr engem nem. Épp ez a lényeg, egy gyerek, sehogy nem erotikus!

acel 2009.10.08. 16:08:08

De lagalább nem templomba vitte agymosni. Ez annál sokkal jobb.
Vagyis mindenki nevelési szokásait lehet cikizni, mert én nem úgy csinálom. A szépségverseny, mint minden verseny hülyeség szintén. A lolitának álcázott felnőttre festett gyerekek meg következmény, a tömeg ezt kapja, és van aki kiszolgálja.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 16:12:32

@laspalmas:

Pont ez jutott eszembe nekem is, megfejelve azzal, hogy az egyik unokahúgom szintén 8 éves, és szintén nagyon szép. De el nem tudnám képzelni, hogy a bátyámék szépségversenyre küldjék ilyen korban.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 16:17:01

@Kravver:

Végülis, Polanski áldozata is csak fotózásra ment. Engem az egészben az zavar, hogy a szülők nem fogják tudni, hogy hol a határ - nagyon vékony, ezt a saját bőrömön is éreztem, csak akkor 18 voltam -, másrészt nem tartom helyesnek a szépségversenyt, ha azt gyerekek körében rendezik meg. Ráér még később is mutogatni magát, de most még hadd legyen gyerek. (Főleg, hogy a gyerekkor vége egyre hamarabb jön el.)

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.10.08. 16:20:23

kivancsi leszek, mikor kezd majd elszallni a kislany agya onmagatol. 12? 14 evesen?
Volt egy baratom, akinek a tesoja is szepseg volt. Kb. 14 eves koraig benne volt a tarsasagban, meg jott a tesojaval mindenhova, teniszezni, sportolni, bulikba.
Aztan elkapta a gepszij, hogy o mekkora szepseg. A valtozas elemi ereju volt. Olyan szinten fennhordja az orrat hogy egy regi ismerosnek sem koszon mar.
Nem a penzre hajt, bar mar 16 eves koraban etteremtulajdonos, tuzepes csakokkal jart. :)

ez egy ilyen, viszonylag kegyetlen vilag.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 16:27:38

@Izrael Kapitány:

Engem sem indít be - az már extrán beteg lenne -, de tökéletesen tudja az agyam, hogy az utolsó kép mire hajaz. És teljesen mindegy, hogy ráakad-e egy pedofil vagy sem, ilyen képeket nem hozunk nyilvánosságra a kislányunkról.

redriot77 2009.10.08. 16:32:27

Az utolsó kép az beteg. Kisminkelve mint egy felnőtt nő, hanyatt dobva az ágyon: mi ennek a képnek az üzenet, a jelentése? Aki ezt szépnek, ízlésesnek találja, az beteg ember.

Lehet hogy túl konzervatív vagyok, de nálam már az is sok, amikor 12-13 éves kiscsajok öltöznek be ribancnak, festik ki magukat mint egy bohóc, és lóg ki a hasuk meg a fél seggük -10 fokban is. Nem vagyok öreg, csak 32, de basszus azért még 10-15 éve sem volt teljesen hétköznapi, hogy a gyerekjányok kurvának öltözve járnak iskolába. (és mondjuk az sem, hogy a fiúk felpofozzák és elküldik a kurvaanyjukba a tanárokat, egymást pedig agyonverik az utcán... )

tudi 2009.10.08. 16:38:57

Szerény véleményem az, hogy inkább játszon, tanuljon, mint modelkedjen. Csodálkodnak, hogy sok a pedofil, hát elkéne gondolkodni, hogy miért. Az meg, hogy a kislány már most tudja, hogy ő állatorvos szeretne lenni, szintén rossz, ismerek egykét gyereket, akikről szintén kijelentették, hogy ügyvéd, meg jogász lesz már 7-8 évesen, aztán tanári szakon végeztek.

belba 2009.10.08. 17:19:53

Na, végigolvastam a kommenteket, mielőtt beleszólok. Látom, már szinte nincs mit, csak ismételek. Az első három kép még csak-csak, a negyedik borzasztó, különösen a póz. Szerintem a szülők nem vették észre, hogy máris félrement a dolog, ebből a képből látszik. Szóljon nekik valaki, hogy ébresztő! Ilyen ruhában egy kislányt max, a jelmezbálon tudok elképzelni, de ott se ebben a pózban, és persze festék nélkül.
A gyerkőc egyébként tényleg szép, jó tudni, hogy jól is tanul. Vajon így marad? Gyerekmodellkedés egyébként rendben van, de gyerekruhákban.

nyugatioldal 2009.10.08. 17:22:26

Azon kellene eltűnődni, hogy mivé lesz a mai fiatal. Sztájliszt akar lenni, ilyenolyan menedzser (kedvenc munkaköröm: wave menedzser), vagy büfészakos diplomás munkanélküli, esetleg 'celeb' szép sárga hajjal (velvet.hu/blogok/tejbenvajban/2009/10/08/toth_gabibol_szoke_kriptaszokeveny_lett/) pléjbojnyuszi. Bezzeg normális lakatost, hegesztőt, villanyszerelőt, szakmunkást nem találni. :-(

Senkiházy/ישראל/ 2009.10.08. 17:26:50

Mivel a kurva a fő export cikkünk ezért nem értem mi a gond azzal ha még inkább törekszünk a professzionalizmusra.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 17:33:43

@Senkiházy/ישראל/: lehet, nem a kurva kéne legyen a fő exportcikkünk, pláne nem az u18 korosztályból, például az.

Bankersbox 2009.10.08. 17:34:22

Britney Spears is ugy kezdte, hogy gyerekkoraban az anyjaval jart fellepni. Oszt mekkora idiota lett belole is.

Senkiházy/ישראל/ 2009.10.08. 17:34:55

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Lehet, hogy nem kéne. De ha egyszer ezt dobta a gép akkor ki kell használni és jó üzletet csinálni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 17:42:08

@tudi:

Szerintem teljesen jó, ha egy gyerek kicsi korában arról álmodozik, hogy mi lesz, ha felnő. Én például történész szerettem volna lenni már 10 évesen is, a koncepció pedig annyiban változott azóta, hogy egyetemen látom, hogy mennyire késő, így inkább gimiben szeretném tanítani.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 17:43:27

@Senkiházy/ישראל/:

Vagy cseréljük le a gépet, ami szar zsetonokat dob.

Senkiházy/ישראל/ 2009.10.08. 17:46:58

@Mj: :) Szeretem az ilyen naiv kommenteket. A gépet nem cserélheted le, téged előbb hajítanak ki a kocsmából.

Ha szarok a zsetonok az pedig nem a gép hibája hanem a szerencséé.

Egaesz Homo 2009.10.08. 17:53:30

Szerintem ilyen szempontból is hibás a magyar gondolkodás mód, hiszen folyton megakarjuk mondani az embereknek mit csináljanak és mit ne. Ezt nem kell szabályozni, úgyis eldől kiből mi lesz.

Egaesz Homo 2009.10.08. 17:54:03

@Mj: Egyébként, szia Mj régen láttalak itt.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 17:54:23

@Senkiházy/ישראל/: azért le lehet, legalábbis ezt a fajtát. csak olyan apróságok kellenének hozzá, mint például az, hogy a kedves magukat szülőnek tituláló egyének neveljék is a gyereket. Szépen, fokozatosan más lenne a legerősebb exportcikkünk akkor, hidd el.

Egaesz Homo 2009.10.08. 17:56:04

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Ez nem csak nevelés kérdése, ez igazából társadalmi probléma.

abandi 2009.10.08. 18:03:09

Tudjátok, én a kiskunlacházai tinilány esetén döbbentem meg:
- Jól menő üzlettel bíró család, lyánykölke a zsiviven pózol...
- Egy barátja/barátnője sem kiséri haza..., telefon se haza..., persze, falu... mondhatnánk...
LGT: Ő még csak tizennégy...
És akkor:
Ennek a gyereknek a szüleit felelősségre kell vonni, kiskorú veszélyeztetése miatt!
Ha másért nem, akkor a felvitt kozmetikumok egészségkárosító hatása egy kiskorú szervezetre alapon!
Elkurvult a világ! Kurva benne minden férfi és nő...?!
Hű, de kibaszott az anyja/apja picsáját!

Rorgosh 2009.10.08. 18:03:35

@mókusfüles bukósisak:

Az nagyon jó, hogy a kislány szép, és még jobb, hogy a szülei törődnek vele. Ám az a baj, hogy ez nem védi meg őket a valóságtól, a baj ugyanis ritkán sem jelenti be előre, hogy jön.

Ne gondoljunk rosszra, csupán arra, hogy a kislány már most kezd elszakadni kortársaitól, hiszen olyan élményekben van része, amelyeket nem tud megosztani ismerőseivel. Amikor fotózik, nem tud együtt játszani az iskolatársaival. És máskor se nagyon, hiszen épp azt írod, hogy jó tanuló, jó sportoló. Ez a fotózással együtt arra utal, hogy csak nagyon kevés szabadideje lehet.

Veszélyes jel az, hogy a fotózás csak játék neki. Ugyanis a babázásnak és a többi gyerekkel együtt elkövetett csínytevésnek, a velük töltött szabadidőnek kellene annak lennie. Így szocializálódnak a gyerekek hosszú idő alatt felnőtté. Ellenben ez a kislány 2-3 év alatt el fogja veszíteni a barátait (ne legyen igazam), és az új barátai mind idősebbek lesznek nála. És mivel szellemileg (pusztán korából adódó éretlensége révén) nem lesz képes követni őket, így az új barátai körében alárendelt, és ezáltal kiszolgáltatott helyzetben lesz.

Nagyjából ez az, amit utoljára kívánnék bárki emberfia lányának. Különösen, amikor ez ütközik a sztárságból adódó elismertséggel....

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.10.08. 18:25:20

hát mit mondjak erre. sajnos sok lány válik potenciális célponttá a pedofilok szemében. EZ meg ráadásul ki is áll, hogy ide lőjetek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:26:00

@Senkiházy/ישראל/:

Az elvont példákkal az a gond, hogy egy idő után életre keltik őket, és a kontextustól függetlenül konkretizálódnak. Most is ez történt. Adott, hogy Magyarországnak jelentős lányexportja van. Adott egy kislány, akinél most kéne leállni a kurvulás terén. Erre a két mondatra pedig nem úgy válaszolnék, hogy nosza, vigyük a kislányt is kurvának, hanem úgy, hogy minél több kislánynál oda kéne figyelni, hogy ne kurvuljanak el, és inkább más jó tulajdonságaikat hasznosítsák. Mert ez is az ország érdeke.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:28:14

@Egaesz Homo:

Viszont a döntéstényezők rengeteg élményből és kapott véleményből tevődnek össze, és sokszor éppen a legapróbb dolog az, ami végül a másik irányba tereli az adott, döntéshelyzetben lévő embert. Például lehet, hogy a szülők fülébe is eljut a poszt, és kétségbeesetten elgondolkoznak azon, hogy lehet, hogy tényleg hibáztak. Sosem lehet tudni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:28:57

@Egaesz Homo:

Pedig szeptember eleje óta ismét rendszeresen kommentelek, viszont téged tényleg ritkán látni itt.

Egaesz Homo 2009.10.08. 18:30:42

@Mj: Ez is igaz. Viszont egy olyan társadalomban ahol gyakorlatilag mindenki boldogtalan, gyűlölködő nem kell csodálkozni ha egy fiatal lány a "cukros bácsitól" kap csak szeretet. A cukros bácsi lehet strici, pornóproducer, pedofil etc.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:32:15

@Egaesz Homo:

Én nem is csodálkozom, csupán nem tartom kívánatosnak.

Egaesz Homo 2009.10.08. 18:33:28

@Mj: Szerintem senki sem. Viszont elég elkeserítő látni a fiatalokat..

jpmjpm 2009.10.08. 18:33:41

@mókusfüles bukósisak: Hűűű az anyját! Ez nem szépségverseny, hanem freak show! :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.08. 18:37:34

Pár napja együtt utaztam egy marék szakközepes csajjal. Beszélgetés:

A: Írogat már pár napja x.y, nem tudjátok ki az?
B: Én tudom, ne találkozz vele!
C: Hú, tényleg, az nagyon ronda!
A: És pénzes? Van kocsija?
B+C: Nincsen....
A: Akkor az egy rohadt csöves!!

fokabacsi 2009.10.08. 18:38:04

Szegény kislánynak szabadidejében játszani babáznia kellene olyan dolgokkal foglalkozni, ami egy 8 éves dolga. A szüleit meg pofán verni, az exhibicionizmusukat ne a kicsin éljék ki.Most még aranyos, de mi lesz vele 20 év múlva?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:45:32

@Egaesz Homo:

Egyrészt elkeserítő látni a fiatalokat, másrészt még inkább megbecsülöm, hogy majdnem minden tekintetben normálisan nevelik a gyerekeiket a tesóim.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:46:10

@laspalmas:

Tipikus, mindennap hallok ilyeneket.:-/

jvizkeleti · http://mandiner.blog.hu/ 2009.10.08. 19:06:20

@laspalmas:

1) Ne dramatizáljuk már túl. Egy gyerek elment szépségversenyre. Oszt akkor mi van. Ne csináljunk már úgy mintha ez megérdemelne egy posztot a Vastagbőrön bammeg. Mert ennyi erővel minden gyerekről meg szülőről fel lehetne valami elkúrást tenni. Aztán jöhetnének a szintén rendkívül értelmes politikai (valódi Vastagbőr topikok) posztokon edződött "lámpavasazó" kommenthuszárok aztán teleokádják az étert.

2) A harmadik és a negyedik kép tényleg túlzás, én sem tartom szerencsésnek, de azért így nekirontani a szülőknek szerintem aránytévesztés.

3) A pedofília mindennek ellenére 100%-ig a pedofil bűne, bűnnek tartom elmosni a felelősséget, és a cikk ezt teszi. Nem kellene egy ilyen amúgy igen jó blogban ennyire magánügyi területeket behozni.

abandi 2009.10.08. 19:09:25

@jvizkeleti:
Elmész te a picsába!
Üdv.:
Kzengoberczy

abandi 2009.10.08. 19:14:58

@Mj:
Itten valami nagyon félre ment...
Pedagogus ismerőseimnek mondták a régiek (ismerjük az idevonatkozó viccet...):a mai 30/40-esek voltak az első neveletlen szülők...
Beérett a gyümölcs.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2009.10.08. 19:28:53

Kicsit túlzásnak érzem én is azt, ahogy nekirontottatok az anyának és az apának. De.
A kislány még igen messze van attól, hogy ő legyen az új JonBenét Ramsey. Adja az ég, hogy ne is jusson az ő sorsára.
"A hozzáértők szerint a kislány igazi őstehetség, vérében van a modellkedés. Ezt bizonyítja portfóliója is, amelynek készítésekor a fényképésznek semmilyen utasítást nem kellett adnia. Csenge magától tudta milyen testhelyzetet, arckifejezést kell felvennie ahhoz, hogy a fotók igazán jól sikerüljenek."
... Őőő, honnan szed ilyeneket a kislány?
És kezét-lábát eltörném a fotósnak meg az ügynöknek, aki Lolitát próbál faragni egy gyerekből, aki szinte smink nélkül, néptánccal és énekkel nyert versenyt. Miért nem lehet jópofa ruhákban, labdával, babával, játszótéren fényképezni egy GYEREKet?

(Nem vagyok összeszedett...)

tudi 2009.10.08. 19:33:15

@Mj: Az jó, ha a gyerek álmodozik, mert akkor van egy célja, amit el akar érni, de amikor a drága szülő álmodozik a csemetéiről, hogy azok mik lesznek na az rossz. Erre pedig számos példát tudok soroni már a közvetlen környezetemből.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 19:35:52

@abandi:

Vagy csak a mostani régiek erre emlékeznek.:P Szerintem mindentől függetlenül minden korosztálynál előjön előbb-utóbb a "bezzeg az én időmben". De ez mostanában kezd telítődni azzal, hogy tényleg jólneveltebbek, ártatlanabbak volt a "nagy átlag" tagjai régebben.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 19:42:08

@tudi:

A szülő is nyugodtan álmodozhat arról, hogy mi lesz a gyerekéből, aminek érdekében olvasmányokat, értékrendet, tudást adhat át neki, elvégre azért szülő, hogy nevelje. (Ha gyerekkoromban nem tudom azokat a könyveket levenni a polcról, amik alapján megszerettem a törit, lehet, hogy ornitológus lennék.) Viszont én is visszás dolognak tartom, ha egy szülő nem fogadja el a gyereke döntését és/vagy képességeit, és a saját akaratával akarja olyanra formálni, amilyen ő maga szeretett volna lenni, de sohasem lett.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 19:44:36

@Kiddy:

"Csenge magától tudta milyen testhelyzetet, arckifejezést kell felvennie ahhoz, hogy a fotók igazán jól sikerüljenek."

Persze, hogy magától tudja, hogy hogyan pózoljon nőiesen és akár kiszolgáltatottan, hiszen csak azokat a mintákat utánozza, amiket lát mindenhol. És mivel hatás-kölcsönhatás kettősségéről van szó, az egész 22-es csapdája.:-/ Az én hasonló korú és hasonlóan szép unokahúgomról hogy lehet, hogy előnyös, mégsem kurvulós képek százai születtek már?

abandi 2009.10.08. 20:03:52

@Mj:
Na, ja !
Egy beszédhibás (névcserés polgári multú) szociológus pikk-pakk elmagyarázza, hogy nem vagyunk elég érettek a média befogadására és az új helyzet társadalmi kezelésére.
Tudod: butykos, bőgatya...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 20:08:52

@abandi:

Na akkor én inkább maradnék éretlen, köszönettel.:)

abandi 2009.10.08. 20:20:52

Kétkarkúkutya+LMPvs...Éretlenek+jóhiszeműbirkamagyar

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.08. 20:32:04

Na zikkájl konzervatív társaim!Sajnos mi Magyarok ilyenek vagyunk :Minden hülyeséget átveszünk de legalább semmi okosat nem tanulunk meg.:((

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.08. 20:33:14

Amúgy meg cigányos post nem lesz?Esetleg zsidózós...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 20:34:03

@Tigeri: ide minden begyűrűzik... csak a jólét, hogy az miért nem gyűrűzik be ide?

abandi 2009.10.08. 20:35:58

@Tigeri:
Maga még beköszönni sem tud egy "fasiszta-náci" blogba!
Olyan, mint ságvári a cukrászdában...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.08. 20:51:40

Egyébként attól függ a sorsa a kislánynak, hogy milyen az egyénisége meg hogy milyen partnert talál majd az életben.Lehet hogy hülyepitsa lesz de lehet hogy normális.

reKorrekt 2009.10.08. 20:55:33

Jujj, kezdődik a celebműszak!!! De izgííí!!!

Hogy darálná be mindet a hegyirém

Horizont 2009.10.08. 21:01:53

@abandi: :
"a mai 30/40-esek voltak az első neveletlen szülők...
Beérett a gyümölcs. " Na erről egy regényt tudnék írni ezer példával mennyire így van!

Igenis a szülőknek ezerrel kéne nekiugrani! Ezen a Csengén kívül ezerszámra élnek köztünk ilyen szép kislányok ! Csak az a kérdés milyen szülővel áldotta vagy verte a sors! Mert a gyerek alapból gyerek és csak az a kérdés környezete mivé formálja! Egy gyerekről (jobb esetben) rengeteg fotót készítünk! Családi fotón így nem pózol egy 8 éves, mert nem ez az igazi énje!
Én nem is a pedofilokat emelném ki, bár mai világban...
Akinek még nincs gyereke nem is gondolja milyen kicsi az a a határ amin belül még jól neveljük a gyerekünket, azt átlépve már vége! Na az az igazi jó gyerekszerető szülő aki ezt megtalálja! És egyben ez a legnehezebb! Amikor majdnem elröhögi az ember magát a gyerek előtt, de a szigorút kell mutatni, vagy amikor legszívesebben a gyerekkel bőgnénk együtt és ezerrel szívnánk vissza a kiosztott büntetést de nem lehet, a gyerek érdekében be kell keményítenünk! A sok sok év alatt mennyi buktató akaratunkon kívül is! Akkor miért keres valaki szándékos buktató ami hosszú távon árt a gyerekének? Nem biztos, hogy az a jó ha mindent megadunk a gyerekünknek! Milyen felnőttek lesznek az ilyen "csengékből" , Kiszel Donatellácskából, Fásy Zsülikéből, Győzike lányaiból?
Minden kornak megvan a maga ideje a gyerek életében.
A biológiát nem kell és nem is szabad meghazudtolni! Mert visszaüt :((

Beosztott 2009.10.08. 21:24:28

Kívül szép, belül rohasztanák?
És éppen az anyja?
Nem hiszem. Ez nem érdeke a gyereknek, ezért a szülei nem teszik.
Ez valami média huncutság.
Laspalmas! Biztos vagy benne? A kislány homlokára ez a post bélyeget nyom. Letörölhetetlen bélyeget. Tuti?
A GYEREKET kell nézni!!!!!!!
Ne ítélj, hogy ne ítéltess!!!!!!
Kérlek, a gyermek képét vedd le az oldalról! Akkor is, ha a szülők szerepe negatív.

Horizont 2009.10.08. 21:30:41

@Beosztott:
Nem értem innen vegye le a képét a gyereknek, de máshol ezer helyen megjelentetik az édes szülei a fotóit (és milyeneket) az nem baj?

abandi 2009.10.08. 21:32:00

@Horizont:
Állítólag a hülye gyereknél, csak a hülye szülei rosszabbak!

abandi 2009.10.08. 21:38:57

@Beosztott:
Tök jó, hogy ilyen evidens erkölcsi kérdésben "moralizálnak" a tudjukkik!
Elkurvult még az is, aki nem náczi-fasiszta!
Ez a "tegyük fel, hogy....,vagy na, jó de mit tennél te..." picsogás frajdi-zsidó ártalom!
Hű bazmeg!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 21:44:37

@Beosztott: extrém túlzással, mondjuk 15 éves lenne, és alulnézetben fellátni a torkáig. kint van 1000 oldalon, te meg leszedetnéd arról a 2-3 oldalról, ahonnan esetleg le tudnád. A probléma ezen képeknél már eleve a létrejöttükkel van, nem?

@Horizont: @abandi: pontosan, az extremizált példám se véletlen.

Beosztott 2009.10.08. 21:46:55

@Horizont: a fotók megjelentetője a bűnös.
Laspalmas ne jelentesse meg azokat!!!!!
Ezekkel a fotókkal üzletet csinálunk nekik. ... akárkinek.
Szerintem bűn ezt tenni a gyerekekkel (is).
Aki ezt tette, annak börtönben a helye. Élete végéig. De nekünk nem szabad asszisztálni a bűnhőz.
És még bizonyíték sincs. Vagy rosszúl tudom?
Egyébként, meg tök mindegy, a gyermek fényképe nem maradhat fent az oldalon. Szerintem. Ne bántsuk még mi is!!!!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 21:48:48

@Beosztott: itt nem bűncselekményről volt szó, talán el kéne olvasnod a bejegyzést. itt egy folyamatról van szó, aminek a vége nagyon könnyen lehet többféle bűncselekmény is. vagy az is, hogy a leányzó megnő és csatlakozik a legerősebb exportcikk táborához.

Beosztott 2009.10.08. 21:50:35

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
De extrém. És akkor?
Ki tehet rőkla?
És ki szenved majd miatta?

Beosztott 2009.10.08. 21:53:34

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Lehet.
A folyamat szörnyű lehet. De a gyerek sorsán javíthatna, ha a képe nem lenne látható minden ...... oldalon.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 21:57:10

@Beosztott: a gyerek sorsán az javítana, ha az anyja észbe kapna, és felfogná, hogy gyereket nevel, nem pedig modellt. Ezért nem értem a nagy képleszedetési vágyadat, ugyanis a poszt sem a gyereket ítéli el, mondom, el kéne olvasni, mit kritizálsz.

Horizont 2009.10.08. 22:02:47

@Beosztott:
"a fotók megjelentetője a bűnös." Nagyon eltévedtél! A drága jó édesanyja a bűnös!! Egy 8 éves gyerek kiskorú, mindenért a szülei felelnek helyette, vagy a gyámja! Mellesleg ha végig olvasná a kedves szülő a posztot és a kommenteket talán leesne neki mit csinál a gyerekével. Csak talán egyáltalán nem biztos.
Amúgy mi a fenének működik olyan mint "gyermekszépségverseny"? Komolyan, mi célból, milyen célközönségnek? Minden gyerek a leggyönyörűbb a saját családjának!

Beosztott 2009.10.08. 22:05:01

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Nem arról beszélek, hogy ki a hibás, hanem arról, hogy ki szenved más hibája miatt.

Beosztott 2009.10.08. 22:07:59

@Horizont:
Igazad van.
De szépség..izék vannak. Ez a demokrácia. De talán a józan ész ellenállhatna a média háborúnak.!?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.08. 22:18:45

@Beosztott:

Tényleg én vagyok a bűnös? Én, aki pont arra hívom fel a figyelmet, hogy mennyire rossz és abnormális egy 8 éves kislányt szépségversenyekre hurcolni, kisminkelni stb?
Ha leszedem a fotóit, megszűnik az egész, mint egy rossz álom? Hagyják majd a szülei gyereknek lenni a lányt? Hm?
Nyugodj meg, és vedd észre, hogy nekik kéne észbekapniuk, nem nekem.

Horizont 2009.10.08. 22:19:01

@Beosztott:
Csak ismételni tudom magam. Nem a képek megjelentetője a hibás, nem a média, nem a szépségverseny szervezője, nem az MSZP, még csak a Jobbik se, sőt Gyurcsány se :DDD
Egyedül és kizárólag a szülei a hibásak és csak ők a felelősek. Majd eljön az az idő amikor a falba vernék a fejüket, hogy vissza a babaruhát, de már késő lesz:(((

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 22:59:00

@Beosztott:

Gondolod, hogy naponta olvassa a Vastagbőrt a kislány, és nem a szülei vagy az osztálytársai tájékoztatják, akiket szintén a szüleik? Szenvedni inkább attól fog, ha ilyen képességek mellett inkább kurválkodni tanul meg/rászáll egy pedofil, aztán későn kap észbe, mert a szülei nem tudták, hogy hol a határ.

f.m.j. 2009.10.08. 23:01:55

@Mj:

ráadásul nem is itt jelent meg a cikk, hanem a helyi, csongrádi hírportálon, tehát a szülőknek direkt az a céljuk, hogy látható legyen a lányka...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:05:36

@mókusfüles bukósisak:

Naná, csak aztán viseljék a következményeit. Csak ugye ennél is az a probléma, mint a Polanski-ügynél: a hülye szülő döntését a gyereke szívja csak meg igazán. Viszont a bajt nem lehet megszüntetni azzal, hogy minden olyan portálról levesszük, ahol azt a hatalmunk eléri, mert ez csak tüneti kezelés, ráadásul elég felületes is.

Beosztott 2009.10.08. 23:08:07

@laspalmas:
Nem Te vagy a hibás. Én ilyet nem mondtam.
De a gyermek az szent. Minden gyermeketv ,édeni támogatni, szeretni kell.
Te, Laspalmas semmiről nem tehetsz, ami a kislány életét megkeseríti. Most. De, ha a fotóit mutogatod az általad írt kommenttel, nagyon sokat árthatsz neki.
Egyébként tégy, amit akarsz!
A gyermek rehabilitását vállalom.

@Mj:
szokatlan az ellentmondás? Az nem a demokrácia része?

f.m.j. 2009.10.08. 23:13:27

@Mj:

Na, megyek olvasni, ha bele nem alszom- a korral ez is egyre nehezebb... (ennyi ijedtség után:)) a világ már csak ilyen marad: a kislányok elbuknak, a szülők majd képednek, hogy hol rontották el, a blogírók majd jól megmondják a véleményünket :) mi kommentelünk, mert annyira érteni véljük a körülöttünk lévő világot, a híres fotósok, rendezők szegények nem tehetnek róla, de muszáj kihasználniuk azokat, akik erre lehetőséget adnak (nem értjük mi ezt, maradiak)... fúj, fúj, megyek olvasni...

f.m.j. 2009.10.08. 23:17:22

@Beosztott:

de ez már megjelent, és nem itt először, hanem benne van a posztban, hogy hol, a szülők engedélyével, itt csak egy saját vélemény +kommentek olvashatók...
Most nem úgy látják (Csenge+szülei) hogy ezzel ártanának neki, ők ennek most örülnek, ezt akarják, ebbe támogatják a kislányt.
Evvan. bele köll nyugodni, majd meglátják mi lesz, jó esetben semmi...

na télleg éjsza-jojsza

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:18:34

@Beosztott:

Maguk a szülők mutogatják a Délmagyarban, úgyhogy ezek után nem oszt és nem szoroz, hogy ugyanazok a fotók máshol is föllelhetők, de legalább figyelmeztető kommenttel. Sőt, sokkal hasznosabb, ha inkább ezt látják a szülők, és nem csak a Délmagyarban adják le olyan körítéssel, amilyennel.
Nem értem a kérdést.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:19:06

@Beosztott: vastagbor.blog.hu/2009/10/08/biztos_kell_ez_anyuka/fullcommentlist/1#c7308818
biztos?

@mókusfüles bukósisak: már megint? :D ez olyan, mint a viszkis. az is elkapták. már másodszor! :D

@Mj: azért nem hiszem, hogy akár a szülők olvasnák a Vastagbőrt. maximum most néznek hogy hopika. De még mindig jobban jártak, mintha a napiszarra került volna fel.

A gyermek szentségéről meg talán nem ártana, ha valaki a szülőket is tájékoztatná. Laspalmas is erre célzott, nem is oly burkoltan. Speciel nem volt még olyan rég, hogy gyerek voltam. Érdekes, nekem elég volt a család meg a matekverseny. Azt is brahiból. Kellemetlen mellékhatása is lett: rendszergazda lettem :-) Viszont azért annak kicsit más a mellékhatása, ha a gyerek modellkedik ilyen fiatal korban.

@laspalmas: lehet, pont a pár napja még büszke szülő sértődöttségével kell szembenéznie mindannyiunknak. nem lenne meglepő.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:20:19

@mókusfüles bukósisak:

Igen, asszem nekem is inkább a Magyar jobboldali hagyomány 1900-1948-at kéne folytatnom...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:23:04

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Szerintem simán rákeresnek a lányukra, hiszen pont az a céljuk, hogy minél ismertebb legyen, aztán tényleg lesz itten hopika, de nem ám amolyan Hadházi-féle hangsúllyal.:) Én tényleg csak jót akarok a szülőknek és a kislánynak is, de ehhez úgy látszik az kell, hogy valaki szóljon nekik, hogy hahó, átléptétek azt a bizonyos határt!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:23:05

@mókusfüles bukósisak: lóéjt :-) az ébrenmaradáshoz inkább nem linkelek a Múmiáról képet, mert Mj agyonver :D

@Mj: az nem baj, de szeggyékle mer csak... azt láttam, hogy eléggé egybites lett a dolog egy idő után :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:24:02

@Mj: pontosan. pedig most még kivételesen mázlijuk is volt, felkerül a subbára vagy a napiszarra, akkor lenne csak ehhe-ehhe...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:24:26

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Dehogy verlek én agyon, majd inkább személyesen lerendezzük a dolgot.:P
Igen, nekem is épp az a gondom, hogy nem értem miről kellene itt vitatkozni.:-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:26:07

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na ja, onnantól visszafordíthatatlan az egész. Pont erre figyelmeztettem múltkor azt az apukát, aki szólt nekem, hogy jó lesz vigyázni a kislányával, mert legközelebb sokkal gonoszabb emberek találják meg és rakják ki a napiszarra.:-S

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:28:41

@Mj: én is úgy gondoltam, hogy személyesen versz agyon :D a szülőknek meg javaslom a napiszar napi Purger keresést gugliszörcsben, hogy lássák, mit kockáztatnak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:39:13

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na akkor a lekenyerezés hogyanjairől mehet a tárgyalás mailben.:)
Esetleg napi suna...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:43:57

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Pedig pont most követtem el egy helyesírási hibát, mert fáradok.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:46:11

@Mj: attól még a stílus, az kezd súlyosodni :-) formában vagy még ha fáradsz is :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:55:58

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ehhehe, akkor most kéne mennem olvasni, mielőtt telioffoljuk ezt a posztot is?:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.09. 00:01:47

@Mj: :D:D:D:D ki tudja? :) mondjuk mivel holnap még délután tolom az ipart, lassan úgyis muszáj lesz lelépni, hogy még délelőtt keljek :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.09. 00:13:14

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Akkor maradjunk a mailben, és egy rossz szó nem érhet minket.:)

Beosztott 2009.10.09. 00:21:01

@laspalmas:
nem. nem te vagy a hibás.
a hiba van,
kétezik,
Lapalmas!
a hibán túl más is van, létezik,
én is vagyok, én és a a gyermek is,

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.09. 00:21:22

@Mj: ahogy ismerős mondaná, megbaszéltük :D egyelőre azonban a Szemhéjon belül című klasszikus következik részemről, mivel azért nem lenne szerencsés még délután 2-kor is aludni., ha akkorra be kell érni melózni :-) rossz légy, jót ne halljak rólad :-)

Hannibal22 2009.10.09. 00:23:51

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: @Mj: A mail nem jó mert azt nem látom:)) Egyébként ,derüs estét!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.09. 00:32:44

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Azóta is annak a videónak a rémképei kísértenek, úgyhogy ez gonosz volt.:) Na jó párnadagasztást!:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.09. 00:33:14

@hannibal22-73(a tudatos kutyatartó):

Akkor válasszunk egy lehetőleg jól lent lévő posztot, amit szennyezhetünk.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.09. 00:35:23

@Mj: köszi :-) @hannibal22-73(a tudatos kutyatartó): derűs estét :-) szerintem a cérinyáldós jólesz, nem? :-) az úgyis bulvár témakör :-) de mostmár tényleg húztam :-) A Botoxildi-Stalker párhuzam meg adott volt :-)

Hannibal22 2009.10.09. 00:44:46

Igen,az jó poszt:) Megyek én is, be kell hozni a lemaradásom..Jó éjt!

Hannibal22 2009.10.09. 00:53:26

@Mj: Utóbbi időben kártya helyett inkább kocsmáztam,olvastam,filmeztem éjjelente...tegnapra terveztem a visszatérést, de akkor meg Csunderlik Peti blogján ragadtam hajnalig:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.09. 00:54:49

@hannibal22-73(a tudatos kutyatartó):

Helyes, akkor kb. azonos életmódot folytattunk.:)
Hehe, Csucsukával vigyázni kell pár évfolyamtársam szerint, mert ez lesz a vége.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.09. 00:55:20

@Beosztott:

Mi nos? Én már elmondtam, amit akartam.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.10.09. 09:57:37

Konrád Gyuri bácsi intelmeivel élve, senkinek semmi köze ahhoz hogy ki hogyan rontja el mások életét, az hogy becsvágyból celebek lesznek nem közügy, és vanaz hogy a rossz reklám is reklám.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.09. 16:05:32

esetleg egy hasonló minta, ami talán elég elrettentő, simán mehetne a Polansky-s posztba is: www.dailymotion.com/swf/xaqgng

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2009.10.09. 18:17:38

Javaslom megtekinteni a legeslegeslegujabb south part episode-ot (sajat honlapjukon fenn van)
Van benne gyerekszépségverseny

maxwell murder 2009.10.09. 18:54:26

beteg ez az egész világ. megérettünk a pusztulásra...

Marcellusca 2009.10.09. 19:26:55

@abandi: Azé', mint 30-as (már majdnem 40-es) szülőként ezt kikérem magamnak!
Mi még kaptunk nevelést, csak jónéhányan, a fenenagy szabadság ránkszakadtakor, mindent elfelejtettek.
És ez annak a következménye.
Sok 30/40-es ismerősöm is elcsodálkozik, hogy hova tart így ez a világ?!
Inkább a 20-as éveikben járó szülők a problémások. És most nem akarok generációs vitát gerjeszteni! Csak látom az oviban a szülőket és kedves csemetéiket.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.09. 19:32:07

@Marcellusca: cikkáj! én máshogy mondanám ezt, igazából a sok nagyszabadságban nevelésre mint avítt dologra tekintő egyént vágnám képen egy péklapáttal. lehet liberális szellemben nevelni, még működik is, de nagyon sokan tévesztették össze a liberális nevelést a nevelés hiányával. éppúgy, mint ahogy a liberalizmus is valami egészen érdekes vadállattá nőtte ki magát hazánkban.

valahogy így: www.youtube.com/watch?v=wVvgNTOGLf0

Veronikamama 2009.10.09. 20:18:24

Elveszik a gyermekkorát .
Milyen szülők ezek?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.10. 17:46:38

@Marcellusca:

Szerintem ezt családja válogatja. De emellett nyilván annak is egyre nagyobb szerepe van, hogy milyen mintákat próbál ránkszabni a környezetünk és a média.

Motor Tibi 2009.10.11. 05:30:53

Ember az egyáltalán, aki gyerekszépségversenyeket rendez, illetve zsűrizik? És aki odaküldi/odaengedi a gyerekét? Szerintem nem.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 23:57:55

@Motor Tibi:

Embernek ember, csak hülye és kártékony.

BPutazo · http://bputazas.blog.hu/ 2009.10.14. 07:00:19

Olvasom itt a hozzászólásokat, de épp most ment nemrég a reflektor tévén annak a hasonló korú és "sorsú" kislánynak a története, akit egy hapsi el tett lábalól. Olyan Dejavu érzés most ezt itt olvasni. A hapsi persze azt mondta, hogy a lány kezdett ki vele a képernyőről, meg a színpadról. Lehet itt véleményezni, de a világ nagyon romlott már ahhoz, hogy az ilyen szülőket megértsem, esetleg ne feltételezzek elmebetegség jeleit is náluk!

Egyéves Önkéntes 2009.10.22. 13:45:11

"fitneszóra, lovagol, hegedül, modellkedik"
szegény hátrányos helyzetű gyermek. én 8 évesen már lovaspólóztam. :)

süti beállítások módosítása