Skip to content


       Szűrés lista

Biztos kell ez, anyuka?

Egy csongrádi kislány, a 8 éves Csenge fitneszórára jár, lovagol, hegedülni tanul, nagykorában pedig állatorvos szeretne lenni. Addig viszont szépségversenyekre jár. Egyet már megnyert, és modellügynöksége szerint fényes karrier vár rá, igazi őstehetség, akinek vérében van a modellkedés.

Miért kell egy 8 éves kislánynak úgy kinéznie, mint egy 20 éves ribancnak?

Az anyja ezt miért hagyja? Mit fog szólni, ha majd olyasmi történik, mint a Polanski-ügyben? Felelősnek fogja-e magát tartani, ha a kislányt valaki kihasználja szexuálisan egy fotózás keretében? És apu mit szól ahhoz, hogy anyu kurvát csinál a lányukból?

Címkék: gyerek modell társadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr761436383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egaesz Homo 2009.10.08. 17:56:04

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Ez nem csak nevelés kérdése, ez igazából társadalmi probléma.

abandi 2009.10.08. 18:03:09

Tudjátok, én a kiskunlacházai tinilány esetén döbbentem meg:
- Jól menő üzlettel bíró család, lyánykölke a zsiviven pózol...
- Egy barátja/barátnője sem kiséri haza..., telefon se haza..., persze, falu... mondhatnánk...
LGT: Ő még csak tizennégy...
És akkor:
Ennek a gyereknek a szüleit felelősségre kell vonni, kiskorú veszélyeztetése miatt!
Ha másért nem, akkor a felvitt kozmetikumok egészségkárosító hatása egy kiskorú szervezetre alapon!
Elkurvult a világ! Kurva benne minden férfi és nő...?!
Hű, de kibaszott az anyja/apja picsáját!

Rorgosh 2009.10.08. 18:03:35

@mókusfüles bukósisak:

Az nagyon jó, hogy a kislány szép, és még jobb, hogy a szülei törődnek vele. Ám az a baj, hogy ez nem védi meg őket a valóságtól, a baj ugyanis ritkán sem jelenti be előre, hogy jön.

Ne gondoljunk rosszra, csupán arra, hogy a kislány már most kezd elszakadni kortársaitól, hiszen olyan élményekben van része, amelyeket nem tud megosztani ismerőseivel. Amikor fotózik, nem tud együtt játszani az iskolatársaival. És máskor se nagyon, hiszen épp azt írod, hogy jó tanuló, jó sportoló. Ez a fotózással együtt arra utal, hogy csak nagyon kevés szabadideje lehet.

Veszélyes jel az, hogy a fotózás csak játék neki. Ugyanis a babázásnak és a többi gyerekkel együtt elkövetett csínytevésnek, a velük töltött szabadidőnek kellene annak lennie. Így szocializálódnak a gyerekek hosszú idő alatt felnőtté. Ellenben ez a kislány 2-3 év alatt el fogja veszíteni a barátait (ne legyen igazam), és az új barátai mind idősebbek lesznek nála. És mivel szellemileg (pusztán korából adódó éretlensége révén) nem lesz képes követni őket, így az új barátai körében alárendelt, és ezáltal kiszolgáltatott helyzetben lesz.

Nagyjából ez az, amit utoljára kívánnék bárki emberfia lányának. Különösen, amikor ez ütközik a sztárságból adódó elismertséggel....

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.10.08. 18:25:20

hát mit mondjak erre. sajnos sok lány válik potenciális célponttá a pedofilok szemében. EZ meg ráadásul ki is áll, hogy ide lőjetek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:26:00

@Senkiházy/ישראל/:

Az elvont példákkal az a gond, hogy egy idő után életre keltik őket, és a kontextustól függetlenül konkretizálódnak. Most is ez történt. Adott, hogy Magyarországnak jelentős lányexportja van. Adott egy kislány, akinél most kéne leállni a kurvulás terén. Erre a két mondatra pedig nem úgy válaszolnék, hogy nosza, vigyük a kislányt is kurvának, hanem úgy, hogy minél több kislánynál oda kéne figyelni, hogy ne kurvuljanak el, és inkább más jó tulajdonságaikat hasznosítsák. Mert ez is az ország érdeke.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:28:14

@Egaesz Homo:

Viszont a döntéstényezők rengeteg élményből és kapott véleményből tevődnek össze, és sokszor éppen a legapróbb dolog az, ami végül a másik irányba tereli az adott, döntéshelyzetben lévő embert. Például lehet, hogy a szülők fülébe is eljut a poszt, és kétségbeesetten elgondolkoznak azon, hogy lehet, hogy tényleg hibáztak. Sosem lehet tudni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:28:57

@Egaesz Homo:

Pedig szeptember eleje óta ismét rendszeresen kommentelek, viszont téged tényleg ritkán látni itt.

Egaesz Homo 2009.10.08. 18:30:42

@Mj: Ez is igaz. Viszont egy olyan társadalomban ahol gyakorlatilag mindenki boldogtalan, gyűlölködő nem kell csodálkozni ha egy fiatal lány a "cukros bácsitól" kap csak szeretet. A cukros bácsi lehet strici, pornóproducer, pedofil etc.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:32:15

@Egaesz Homo:

Én nem is csodálkozom, csupán nem tartom kívánatosnak.

Egaesz Homo 2009.10.08. 18:33:28

@Mj: Szerintem senki sem. Viszont elég elkeserítő látni a fiatalokat..

jpmjpm 2009.10.08. 18:33:41

@mókusfüles bukósisak: Hűűű az anyját! Ez nem szépségverseny, hanem freak show! :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.08. 18:37:34

Pár napja együtt utaztam egy marék szakközepes csajjal. Beszélgetés:

A: Írogat már pár napja x.y, nem tudjátok ki az?
B: Én tudom, ne találkozz vele!
C: Hú, tényleg, az nagyon ronda!
A: És pénzes? Van kocsija?
B+C: Nincsen....
A: Akkor az egy rohadt csöves!!

fokabacsi 2009.10.08. 18:38:04

Szegény kislánynak szabadidejében játszani babáznia kellene olyan dolgokkal foglalkozni, ami egy 8 éves dolga. A szüleit meg pofán verni, az exhibicionizmusukat ne a kicsin éljék ki.Most még aranyos, de mi lesz vele 20 év múlva?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:45:32

@Egaesz Homo:

Egyrészt elkeserítő látni a fiatalokat, másrészt még inkább megbecsülöm, hogy majdnem minden tekintetben normálisan nevelik a gyerekeiket a tesóim.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 18:46:10

@laspalmas:

Tipikus, mindennap hallok ilyeneket.:-/

jvizkeleti · http://mandiner.blog.hu/ 2009.10.08. 19:06:20

@laspalmas:

1) Ne dramatizáljuk már túl. Egy gyerek elment szépségversenyre. Oszt akkor mi van. Ne csináljunk már úgy mintha ez megérdemelne egy posztot a Vastagbőrön bammeg. Mert ennyi erővel minden gyerekről meg szülőről fel lehetne valami elkúrást tenni. Aztán jöhetnének a szintén rendkívül értelmes politikai (valódi Vastagbőr topikok) posztokon edződött "lámpavasazó" kommenthuszárok aztán teleokádják az étert.

2) A harmadik és a negyedik kép tényleg túlzás, én sem tartom szerencsésnek, de azért így nekirontani a szülőknek szerintem aránytévesztés.

3) A pedofília mindennek ellenére 100%-ig a pedofil bűne, bűnnek tartom elmosni a felelősséget, és a cikk ezt teszi. Nem kellene egy ilyen amúgy igen jó blogban ennyire magánügyi területeket behozni.

abandi 2009.10.08. 19:09:25

@jvizkeleti:
Elmész te a picsába!
Üdv.:
Kzengoberczy

abandi 2009.10.08. 19:14:58

@Mj:
Itten valami nagyon félre ment...
Pedagogus ismerőseimnek mondták a régiek (ismerjük az idevonatkozó viccet...):a mai 30/40-esek voltak az első neveletlen szülők...
Beérett a gyümölcs.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2009.10.08. 19:28:53

Kicsit túlzásnak érzem én is azt, ahogy nekirontottatok az anyának és az apának. De.
A kislány még igen messze van attól, hogy ő legyen az új JonBenét Ramsey. Adja az ég, hogy ne is jusson az ő sorsára.
"A hozzáértők szerint a kislány igazi őstehetség, vérében van a modellkedés. Ezt bizonyítja portfóliója is, amelynek készítésekor a fényképésznek semmilyen utasítást nem kellett adnia. Csenge magától tudta milyen testhelyzetet, arckifejezést kell felvennie ahhoz, hogy a fotók igazán jól sikerüljenek."
... Őőő, honnan szed ilyeneket a kislány?
És kezét-lábát eltörném a fotósnak meg az ügynöknek, aki Lolitát próbál faragni egy gyerekből, aki szinte smink nélkül, néptánccal és énekkel nyert versenyt. Miért nem lehet jópofa ruhákban, labdával, babával, játszótéren fényképezni egy GYEREKet?

(Nem vagyok összeszedett...)

tudi 2009.10.08. 19:33:15

@Mj: Az jó, ha a gyerek álmodozik, mert akkor van egy célja, amit el akar érni, de amikor a drága szülő álmodozik a csemetéiről, hogy azok mik lesznek na az rossz. Erre pedig számos példát tudok soroni már a közvetlen környezetemből.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 19:35:52

@abandi:

Vagy csak a mostani régiek erre emlékeznek.:P Szerintem mindentől függetlenül minden korosztálynál előjön előbb-utóbb a "bezzeg az én időmben". De ez mostanában kezd telítődni azzal, hogy tényleg jólneveltebbek, ártatlanabbak volt a "nagy átlag" tagjai régebben.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 19:42:08

@tudi:

A szülő is nyugodtan álmodozhat arról, hogy mi lesz a gyerekéből, aminek érdekében olvasmányokat, értékrendet, tudást adhat át neki, elvégre azért szülő, hogy nevelje. (Ha gyerekkoromban nem tudom azokat a könyveket levenni a polcról, amik alapján megszerettem a törit, lehet, hogy ornitológus lennék.) Viszont én is visszás dolognak tartom, ha egy szülő nem fogadja el a gyereke döntését és/vagy képességeit, és a saját akaratával akarja olyanra formálni, amilyen ő maga szeretett volna lenni, de sohasem lett.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 19:44:36

@Kiddy:

"Csenge magától tudta milyen testhelyzetet, arckifejezést kell felvennie ahhoz, hogy a fotók igazán jól sikerüljenek."

Persze, hogy magától tudja, hogy hogyan pózoljon nőiesen és akár kiszolgáltatottan, hiszen csak azokat a mintákat utánozza, amiket lát mindenhol. És mivel hatás-kölcsönhatás kettősségéről van szó, az egész 22-es csapdája.:-/ Az én hasonló korú és hasonlóan szép unokahúgomról hogy lehet, hogy előnyös, mégsem kurvulós képek százai születtek már?

abandi 2009.10.08. 20:03:52

@Mj:
Na, ja !
Egy beszédhibás (névcserés polgári multú) szociológus pikk-pakk elmagyarázza, hogy nem vagyunk elég érettek a média befogadására és az új helyzet társadalmi kezelésére.
Tudod: butykos, bőgatya...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 20:08:52

@abandi:

Na akkor én inkább maradnék éretlen, köszönettel.:)

abandi 2009.10.08. 20:20:52

Kétkarkúkutya+LMPvs...Éretlenek+jóhiszeműbirkamagyar

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.08. 20:32:04

Na zikkájl konzervatív társaim!Sajnos mi Magyarok ilyenek vagyunk :Minden hülyeséget átveszünk de legalább semmi okosat nem tanulunk meg.:((

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.08. 20:33:14

Amúgy meg cigányos post nem lesz?Esetleg zsidózós...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 20:34:03

@Tigeri: ide minden begyűrűzik... csak a jólét, hogy az miért nem gyűrűzik be ide?

abandi 2009.10.08. 20:35:58

@Tigeri:
Maga még beköszönni sem tud egy "fasiszta-náci" blogba!
Olyan, mint ságvári a cukrászdában...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.08. 20:51:40

Egyébként attól függ a sorsa a kislánynak, hogy milyen az egyénisége meg hogy milyen partnert talál majd az életben.Lehet hogy hülyepitsa lesz de lehet hogy normális.

reKorrekt 2009.10.08. 20:55:33

Jujj, kezdődik a celebműszak!!! De izgííí!!!

Hogy darálná be mindet a hegyirém

Horizont 2009.10.08. 21:01:53

@abandi: :
"a mai 30/40-esek voltak az első neveletlen szülők...
Beérett a gyümölcs. " Na erről egy regényt tudnék írni ezer példával mennyire így van!

Igenis a szülőknek ezerrel kéne nekiugrani! Ezen a Csengén kívül ezerszámra élnek köztünk ilyen szép kislányok ! Csak az a kérdés milyen szülővel áldotta vagy verte a sors! Mert a gyerek alapból gyerek és csak az a kérdés környezete mivé formálja! Egy gyerekről (jobb esetben) rengeteg fotót készítünk! Családi fotón így nem pózol egy 8 éves, mert nem ez az igazi énje!
Én nem is a pedofilokat emelném ki, bár mai világban...
Akinek még nincs gyereke nem is gondolja milyen kicsi az a a határ amin belül még jól neveljük a gyerekünket, azt átlépve már vége! Na az az igazi jó gyerekszerető szülő aki ezt megtalálja! És egyben ez a legnehezebb! Amikor majdnem elröhögi az ember magát a gyerek előtt, de a szigorút kell mutatni, vagy amikor legszívesebben a gyerekkel bőgnénk együtt és ezerrel szívnánk vissza a kiosztott büntetést de nem lehet, a gyerek érdekében be kell keményítenünk! A sok sok év alatt mennyi buktató akaratunkon kívül is! Akkor miért keres valaki szándékos buktató ami hosszú távon árt a gyerekének? Nem biztos, hogy az a jó ha mindent megadunk a gyerekünknek! Milyen felnőttek lesznek az ilyen "csengékből" , Kiszel Donatellácskából, Fásy Zsülikéből, Győzike lányaiból?
Minden kornak megvan a maga ideje a gyerek életében.
A biológiát nem kell és nem is szabad meghazudtolni! Mert visszaüt :((

Beosztott 2009.10.08. 21:24:28

Kívül szép, belül rohasztanák?
És éppen az anyja?
Nem hiszem. Ez nem érdeke a gyereknek, ezért a szülei nem teszik.
Ez valami média huncutság.
Laspalmas! Biztos vagy benne? A kislány homlokára ez a post bélyeget nyom. Letörölhetetlen bélyeget. Tuti?
A GYEREKET kell nézni!!!!!!!
Ne ítélj, hogy ne ítéltess!!!!!!
Kérlek, a gyermek képét vedd le az oldalról! Akkor is, ha a szülők szerepe negatív.

Horizont 2009.10.08. 21:30:41

@Beosztott:
Nem értem innen vegye le a képét a gyereknek, de máshol ezer helyen megjelentetik az édes szülei a fotóit (és milyeneket) az nem baj?

abandi 2009.10.08. 21:32:00

@Horizont:
Állítólag a hülye gyereknél, csak a hülye szülei rosszabbak!

abandi 2009.10.08. 21:38:57

@Beosztott:
Tök jó, hogy ilyen evidens erkölcsi kérdésben "moralizálnak" a tudjukkik!
Elkurvult még az is, aki nem náczi-fasiszta!
Ez a "tegyük fel, hogy....,vagy na, jó de mit tennél te..." picsogás frajdi-zsidó ártalom!
Hű bazmeg!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 21:44:37

@Beosztott: extrém túlzással, mondjuk 15 éves lenne, és alulnézetben fellátni a torkáig. kint van 1000 oldalon, te meg leszedetnéd arról a 2-3 oldalról, ahonnan esetleg le tudnád. A probléma ezen képeknél már eleve a létrejöttükkel van, nem?

@Horizont: @abandi: pontosan, az extremizált példám se véletlen.

Beosztott 2009.10.08. 21:46:55

@Horizont: a fotók megjelentetője a bűnös.
Laspalmas ne jelentesse meg azokat!!!!!
Ezekkel a fotókkal üzletet csinálunk nekik. ... akárkinek.
Szerintem bűn ezt tenni a gyerekekkel (is).
Aki ezt tette, annak börtönben a helye. Élete végéig. De nekünk nem szabad asszisztálni a bűnhőz.
És még bizonyíték sincs. Vagy rosszúl tudom?
Egyébként, meg tök mindegy, a gyermek fényképe nem maradhat fent az oldalon. Szerintem. Ne bántsuk még mi is!!!!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 21:48:48

@Beosztott: itt nem bűncselekményről volt szó, talán el kéne olvasnod a bejegyzést. itt egy folyamatról van szó, aminek a vége nagyon könnyen lehet többféle bűncselekmény is. vagy az is, hogy a leányzó megnő és csatlakozik a legerősebb exportcikk táborához.

Beosztott 2009.10.08. 21:50:35

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
De extrém. És akkor?
Ki tehet rőkla?
És ki szenved majd miatta?

Beosztott 2009.10.08. 21:53:34

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Lehet.
A folyamat szörnyű lehet. De a gyerek sorsán javíthatna, ha a képe nem lenne látható minden ...... oldalon.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 21:57:10

@Beosztott: a gyerek sorsán az javítana, ha az anyja észbe kapna, és felfogná, hogy gyereket nevel, nem pedig modellt. Ezért nem értem a nagy képleszedetési vágyadat, ugyanis a poszt sem a gyereket ítéli el, mondom, el kéne olvasni, mit kritizálsz.

Horizont 2009.10.08. 22:02:47

@Beosztott:
"a fotók megjelentetője a bűnös." Nagyon eltévedtél! A drága jó édesanyja a bűnös!! Egy 8 éves gyerek kiskorú, mindenért a szülei felelnek helyette, vagy a gyámja! Mellesleg ha végig olvasná a kedves szülő a posztot és a kommenteket talán leesne neki mit csinál a gyerekével. Csak talán egyáltalán nem biztos.
Amúgy mi a fenének működik olyan mint "gyermekszépségverseny"? Komolyan, mi célból, milyen célközönségnek? Minden gyerek a leggyönyörűbb a saját családjának!

Beosztott 2009.10.08. 22:05:01

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Nem arról beszélek, hogy ki a hibás, hanem arról, hogy ki szenved más hibája miatt.

Beosztott 2009.10.08. 22:07:59

@Horizont:
Igazad van.
De szépség..izék vannak. Ez a demokrácia. De talán a józan ész ellenállhatna a média háborúnak.!?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.08. 22:18:45

@Beosztott:

Tényleg én vagyok a bűnös? Én, aki pont arra hívom fel a figyelmet, hogy mennyire rossz és abnormális egy 8 éves kislányt szépségversenyekre hurcolni, kisminkelni stb?
Ha leszedem a fotóit, megszűnik az egész, mint egy rossz álom? Hagyják majd a szülei gyereknek lenni a lányt? Hm?
Nyugodj meg, és vedd észre, hogy nekik kéne észbekapniuk, nem nekem.

Horizont 2009.10.08. 22:19:01

@Beosztott:
Csak ismételni tudom magam. Nem a képek megjelentetője a hibás, nem a média, nem a szépségverseny szervezője, nem az MSZP, még csak a Jobbik se, sőt Gyurcsány se :DDD
Egyedül és kizárólag a szülei a hibásak és csak ők a felelősek. Majd eljön az az idő amikor a falba vernék a fejüket, hogy vissza a babaruhát, de már késő lesz:(((

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 22:59:00

@Beosztott:

Gondolod, hogy naponta olvassa a Vastagbőrt a kislány, és nem a szülei vagy az osztálytársai tájékoztatják, akiket szintén a szüleik? Szenvedni inkább attól fog, ha ilyen képességek mellett inkább kurválkodni tanul meg/rászáll egy pedofil, aztán későn kap észbe, mert a szülei nem tudták, hogy hol a határ.

f.m.j. 2009.10.08. 23:01:55

@Mj:

ráadásul nem is itt jelent meg a cikk, hanem a helyi, csongrádi hírportálon, tehát a szülőknek direkt az a céljuk, hogy látható legyen a lányka...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:05:36

@mókusfüles bukósisak:

Naná, csak aztán viseljék a következményeit. Csak ugye ennél is az a probléma, mint a Polanski-ügynél: a hülye szülő döntését a gyereke szívja csak meg igazán. Viszont a bajt nem lehet megszüntetni azzal, hogy minden olyan portálról levesszük, ahol azt a hatalmunk eléri, mert ez csak tüneti kezelés, ráadásul elég felületes is.

Beosztott 2009.10.08. 23:08:07

@laspalmas:
Nem Te vagy a hibás. Én ilyet nem mondtam.
De a gyermek az szent. Minden gyermeketv ,édeni támogatni, szeretni kell.
Te, Laspalmas semmiről nem tehetsz, ami a kislány életét megkeseríti. Most. De, ha a fotóit mutogatod az általad írt kommenttel, nagyon sokat árthatsz neki.
Egyébként tégy, amit akarsz!
A gyermek rehabilitását vállalom.

@Mj:
szokatlan az ellentmondás? Az nem a demokrácia része?

f.m.j. 2009.10.08. 23:13:27

@Mj:

Na, megyek olvasni, ha bele nem alszom- a korral ez is egyre nehezebb... (ennyi ijedtség után:)) a világ már csak ilyen marad: a kislányok elbuknak, a szülők majd képednek, hogy hol rontották el, a blogírók majd jól megmondják a véleményünket :) mi kommentelünk, mert annyira érteni véljük a körülöttünk lévő világot, a híres fotósok, rendezők szegények nem tehetnek róla, de muszáj kihasználniuk azokat, akik erre lehetőséget adnak (nem értjük mi ezt, maradiak)... fúj, fúj, megyek olvasni...

f.m.j. 2009.10.08. 23:17:22

@Beosztott:

de ez már megjelent, és nem itt először, hanem benne van a posztban, hogy hol, a szülők engedélyével, itt csak egy saját vélemény +kommentek olvashatók...
Most nem úgy látják (Csenge+szülei) hogy ezzel ártanának neki, ők ennek most örülnek, ezt akarják, ebbe támogatják a kislányt.
Evvan. bele köll nyugodni, majd meglátják mi lesz, jó esetben semmi...

na télleg éjsza-jojsza

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:18:34

@Beosztott:

Maguk a szülők mutogatják a Délmagyarban, úgyhogy ezek után nem oszt és nem szoroz, hogy ugyanazok a fotók máshol is föllelhetők, de legalább figyelmeztető kommenttel. Sőt, sokkal hasznosabb, ha inkább ezt látják a szülők, és nem csak a Délmagyarban adják le olyan körítéssel, amilyennel.
Nem értem a kérdést.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:19:06

@Beosztott: vastagbor.blog.hu/2009/10/08/biztos_kell_ez_anyuka/fullcommentlist/1#c7308818
biztos?

@mókusfüles bukósisak: már megint? :D ez olyan, mint a viszkis. az is elkapták. már másodszor! :D

@Mj: azért nem hiszem, hogy akár a szülők olvasnák a Vastagbőrt. maximum most néznek hogy hopika. De még mindig jobban jártak, mintha a napiszarra került volna fel.

A gyermek szentségéről meg talán nem ártana, ha valaki a szülőket is tájékoztatná. Laspalmas is erre célzott, nem is oly burkoltan. Speciel nem volt még olyan rég, hogy gyerek voltam. Érdekes, nekem elég volt a család meg a matekverseny. Azt is brahiból. Kellemetlen mellékhatása is lett: rendszergazda lettem :-) Viszont azért annak kicsit más a mellékhatása, ha a gyerek modellkedik ilyen fiatal korban.

@laspalmas: lehet, pont a pár napja még büszke szülő sértődöttségével kell szembenéznie mindannyiunknak. nem lenne meglepő.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:20:19

@mókusfüles bukósisak:

Igen, asszem nekem is inkább a Magyar jobboldali hagyomány 1900-1948-at kéne folytatnom...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:23:04

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Szerintem simán rákeresnek a lányukra, hiszen pont az a céljuk, hogy minél ismertebb legyen, aztán tényleg lesz itten hopika, de nem ám amolyan Hadházi-féle hangsúllyal.:) Én tényleg csak jót akarok a szülőknek és a kislánynak is, de ehhez úgy látszik az kell, hogy valaki szóljon nekik, hogy hahó, átléptétek azt a bizonyos határt!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:23:05

@mókusfüles bukósisak: lóéjt :-) az ébrenmaradáshoz inkább nem linkelek a Múmiáról képet, mert Mj agyonver :D

@Mj: az nem baj, de szeggyékle mer csak... azt láttam, hogy eléggé egybites lett a dolog egy idő után :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:24:02

@Mj: pontosan. pedig most még kivételesen mázlijuk is volt, felkerül a subbára vagy a napiszarra, akkor lenne csak ehhe-ehhe...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:24:26

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Dehogy verlek én agyon, majd inkább személyesen lerendezzük a dolgot.:P
Igen, nekem is épp az a gondom, hogy nem értem miről kellene itt vitatkozni.:-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:26:07

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na ja, onnantól visszafordíthatatlan az egész. Pont erre figyelmeztettem múltkor azt az apukát, aki szólt nekem, hogy jó lesz vigyázni a kislányával, mert legközelebb sokkal gonoszabb emberek találják meg és rakják ki a napiszarra.:-S

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:28:41

@Mj: én is úgy gondoltam, hogy személyesen versz agyon :D a szülőknek meg javaslom a napiszar napi Purger keresést gugliszörcsben, hogy lássák, mit kockáztatnak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:39:13

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na akkor a lekenyerezés hogyanjairől mehet a tárgyalás mailben.:)
Esetleg napi suna...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:43:57

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Pedig pont most követtem el egy helyesírási hibát, mert fáradok.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.08. 23:46:11

@Mj: attól még a stílus, az kezd súlyosodni :-) formában vagy még ha fáradsz is :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.08. 23:55:58

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ehhehe, akkor most kéne mennem olvasni, mielőtt telioffoljuk ezt a posztot is?:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.09. 00:01:47

@Mj: :D:D:D:D ki tudja? :) mondjuk mivel holnap még délután tolom az ipart, lassan úgyis muszáj lesz lelépni, hogy még délelőtt keljek :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.09. 00:13:14

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Akkor maradjunk a mailben, és egy rossz szó nem érhet minket.:)

Beosztott 2009.10.09. 00:21:01

@laspalmas:
nem. nem te vagy a hibás.
a hiba van,
kétezik,
Lapalmas!
a hibán túl más is van, létezik,
én is vagyok, én és a a gyermek is,

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.09. 00:21:22

@Mj: ahogy ismerős mondaná, megbaszéltük :D egyelőre azonban a Szemhéjon belül című klasszikus következik részemről, mivel azért nem lenne szerencsés még délután 2-kor is aludni., ha akkorra be kell érni melózni :-) rossz légy, jót ne halljak rólad :-)

Hannibal22 2009.10.09. 00:23:51

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: @Mj: A mail nem jó mert azt nem látom:)) Egyébként ,derüs estét!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.09. 00:32:44

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Azóta is annak a videónak a rémképei kísértenek, úgyhogy ez gonosz volt.:) Na jó párnadagasztást!:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.09. 00:33:14

@hannibal22-73(a tudatos kutyatartó):

Akkor válasszunk egy lehetőleg jól lent lévő posztot, amit szennyezhetünk.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.09. 00:35:23

@Mj: köszi :-) @hannibal22-73(a tudatos kutyatartó): derűs estét :-) szerintem a cérinyáldós jólesz, nem? :-) az úgyis bulvár témakör :-) de mostmár tényleg húztam :-) A Botoxildi-Stalker párhuzam meg adott volt :-)

Hannibal22 2009.10.09. 00:44:46

Igen,az jó poszt:) Megyek én is, be kell hozni a lemaradásom..Jó éjt!

Hannibal22 2009.10.09. 00:53:26

@Mj: Utóbbi időben kártya helyett inkább kocsmáztam,olvastam,filmeztem éjjelente...tegnapra terveztem a visszatérést, de akkor meg Csunderlik Peti blogján ragadtam hajnalig:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.09. 00:54:49

@hannibal22-73(a tudatos kutyatartó):

Helyes, akkor kb. azonos életmódot folytattunk.:)
Hehe, Csucsukával vigyázni kell pár évfolyamtársam szerint, mert ez lesz a vége.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.09. 00:55:20

@Beosztott:

Mi nos? Én már elmondtam, amit akartam.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.10.09. 09:57:37

Konrád Gyuri bácsi intelmeivel élve, senkinek semmi köze ahhoz hogy ki hogyan rontja el mások életét, az hogy becsvágyból celebek lesznek nem közügy, és vanaz hogy a rossz reklám is reklám.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.09. 16:05:32

esetleg egy hasonló minta, ami talán elég elrettentő, simán mehetne a Polansky-s posztba is: www.dailymotion.com/swf/xaqgng

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2009.10.09. 18:17:38

Javaslom megtekinteni a legeslegeslegujabb south part episode-ot (sajat honlapjukon fenn van)
Van benne gyerekszépségverseny

maxwell murder 2009.10.09. 18:54:26

beteg ez az egész világ. megérettünk a pusztulásra...

Marcellusca 2009.10.09. 19:26:55

@abandi: Azé', mint 30-as (már majdnem 40-es) szülőként ezt kikérem magamnak!
Mi még kaptunk nevelést, csak jónéhányan, a fenenagy szabadság ránkszakadtakor, mindent elfelejtettek.
És ez annak a következménye.
Sok 30/40-es ismerősöm is elcsodálkozik, hogy hova tart így ez a világ?!
Inkább a 20-as éveikben járó szülők a problémások. És most nem akarok generációs vitát gerjeszteni! Csak látom az oviban a szülőket és kedves csemetéiket.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.09. 19:32:07

@Marcellusca: cikkáj! én máshogy mondanám ezt, igazából a sok nagyszabadságban nevelésre mint avítt dologra tekintő egyént vágnám képen egy péklapáttal. lehet liberális szellemben nevelni, még működik is, de nagyon sokan tévesztették össze a liberális nevelést a nevelés hiányával. éppúgy, mint ahogy a liberalizmus is valami egészen érdekes vadállattá nőtte ki magát hazánkban.

valahogy így: www.youtube.com/watch?v=wVvgNTOGLf0

Veronikamama 2009.10.09. 20:18:24

Elveszik a gyermekkorát .
Milyen szülők ezek?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.10. 17:46:38

@Marcellusca:

Szerintem ezt családja válogatja. De emellett nyilván annak is egyre nagyobb szerepe van, hogy milyen mintákat próbál ránkszabni a környezetünk és a média.

Motor Tibi 2009.10.11. 05:30:53

Ember az egyáltalán, aki gyerekszépségversenyeket rendez, illetve zsűrizik? És aki odaküldi/odaengedi a gyerekét? Szerintem nem.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 23:57:55

@Motor Tibi:

Embernek ember, csak hülye és kártékony.

BPutazo · http://bputazas.blog.hu/ 2009.10.14. 07:00:19

Olvasom itt a hozzászólásokat, de épp most ment nemrég a reflektor tévén annak a hasonló korú és "sorsú" kislánynak a története, akit egy hapsi el tett lábalól. Olyan Dejavu érzés most ezt itt olvasni. A hapsi persze azt mondta, hogy a lány kezdett ki vele a képernyőről, meg a színpadról. Lehet itt véleményezni, de a világ nagyon romlott már ahhoz, hogy az ilyen szülőket megértsem, esetleg ne feltételezzek elmebetegség jeleit is náluk!

Egyéves Önkéntes 2009.10.22. 13:45:11

"fitneszóra, lovagol, hegedül, modellkedik"
szegény hátrányos helyzetű gyermek. én 8 évesen már lovaspólóztam. :)

süti beállítások módosítása