Skip to content


       Szűrés lista

Mi is ez tulajdonképpen?

Hivatalosan:

Világörökségi Kapuzat és Turisztikai Fogadóépület


"Az egymással szemben megépített két ötszintes, 18 m magas toronyszerű épület teljes felületét terméskő burkolat fedi, tetején 12 m magas sugaras kialakítású ácsolt szerkezetű felépítmény áll.

A turisztikai fogadóépület kialakítására az egyik torony tövében 160 m2 hasznos alapterületen került sor. Az épület kiállító teret, fogadó teret, kávézót, valamint kapcsolódó kiszolgáló helyiségeket is magában foglal, s többek között az itt elhelyezett turisztikai információs pont segítségével nyújt a Hegyaljára érkező látogatók számára eligazítást, hasznos információkat. A projekt keretében az ingatlanon szabadtéri bútorokkal felszerelt parkosított zöldterület, terméskő burkolttal ellátott pihenőtér, valamint parkoló létesült.

 
A fogadóépületben Szerencs újbóli várossá nyilvánításának 25 éves évfordulója alkalmából készült fotókiállítás, valamint a környék borait bemutató kiállítás tekinthető meg.
Az információs részlegben Szerencset és a világörökségi terület településeit bemutató  kiadványok, térképek, képeslapok kaphatók.

Az információs pont és a kilátó nyitva minden nap 8-20 óráig.
A belépés díjtalan."
 

 

Úgy tűnik azonban, hogy ez a tájékoztatás nem igazán fedi a valóságot. Az RTL-esek, útban a 40 cm-s kilátó felé, észrevették ezeket a gigatornyokat és megálltak forgatni:

 

Tehát abszolút kihasználatlan, a kutyát nem érdekli, a fenntartása pénzbe kerül, de a polgármesterasszony mindössze annyit érzékel ebből, hogy "De nekünk csak 2,5 millióba került, jó üzlet volt" . Gratulálok a nagyságának! Mit gondol, a többi 100 millió a kertben termett ott a messzi nyugaton? Biztos örülnének a németek, franciák, hollandok, ha tudnák, hogy Szerencsen megépült ez  a valami az ő pénzükből..

Ugyanis az külön szégyen, hogy nem elég, hogy ilyen marhaságra pocsékolják az EU-s pénzt, de ráadásul baromi ronda is a "Kapu". Amellett, hogy baromi csúnya az a fakupac a tetején, pár éven belül szét is rohad teljesen. De gondolom ilyen földhözragadt dolgokkal nem értek rá foglalkozni a tervezéskor.

zero:
Ez a szerencsi ojjektum legalább nem 40 cm-es. Ennyi a pozitívum.
Node! Csak azért megépíteni egy ilyen ojjektumot, mert hozzánk vágtak 100 millió zsíros eu-s pénzt, és hogy szép kövér szám legyen egy Excel rubrikában a felhasznált EU-s keretösszeg mértékéről, egy olyan régióban, ami, -mondjuk ki-  döglődik, erősen bicskanyitogató ...

Apró kis információmorzsa, ami megint nem került említésre sehol:
Szerencs polgármesterasszonya bizony országgyűlési képviselő is. Igen, ott ül közöttük, jól sejtjük.

Mielőtt belevágnak egy ilyen isteni szikra kivitelezésébe, miért teszik fel maguknak ezeket a kérdéseket?

Mennyivel több turista jön Szerencsre az ojjektum miatt?
Hány munkahelyet teremt az ojjektum?
Hány munkahelyet őriz meg az ojjektum?
Mennyi plusz adóbevételt termel a városnak az ojjektum?

Tisztelt Illetékes Elvtársak!

Egy kérdésem van csak:
Tényleg olyan kurva nehéz értelmesen elverni az EU-s pénzeket?
(Szívesen segítek, ingyé' , társadalmi munkában!)

Az ojjektumra volt pénz, a szerencsi cukorgyárat meg felrobbantották:



Ui:
A Magyar Televízió kirúgta a Nap-keltét. A TV2 kirúgta Bárdos Andrást. A Naplóban Orbánnak csontig benyalós riport. Az RTL meg sorban szedi elő a remek EU-s pályázatokat. Kezd összeállni a kép, ugye?!

Címkék: közélet eu pályázat

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/1446563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.10.13. 09:43:50

@Locassen:
na jó ha semmire nem fogják használni akkor lehet belőle gyurcsány mauzoleum:)

Szűrés

spájdernecc 2009.10.13. 09:44:35

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
még gyártanak? tiszta szerencse
azt hittem már az is csak logisztikai bázis, és a gyártást elköltöztették a szlovákokhoz vagy a csehekhez

Szűrés

Tapmancs 2009.10.13. 09:45:10

@Az EREDETI: valszeg a tervezés miatt. Ugyan egy ház is egyedi, de ott megvannak a tervezési rutinok, amikbe csak "be kell helyettesíteni", itt még ezeket is ki kellett találni.

Ez az egyik, a másik a szokásos szoci lenyúlás. Ez a többletköltség 70%-a szerintem.

Szűrés

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.10.13. 09:47:11

Mondjuk a gondolat vicces hogy ha építünk valamit, akkor azt majd egy busznyi turista eljön és körbefényképezi. Kezit csókolom nem tetszett hallani olyanról hogy turisztikai program?? ha mondjuk komplett programban hirdetnék azt, hogy szállás Miskolcon, túrázás a Bükkben gyerekeknek lehet kisvasútazni egyik nap, másik nap tokaji bortúra, visszafelé megállunk félig bebaszva már körbefényképezzük a kaput stb. Mi a faszért állna meg bárki Szerencsen ha ott konkrétan nem sok mindent lehet csinálni??

Szűrés

spájdernecc 2009.10.13. 09:47:19

@z666:
hadd kérdezzem illő tisztelettel:
hogy a picsába kerül ez ide?

Szűrés

kuki123 2009.10.13. 09:47:40

úristen....Btk -ba ütközőt mondanék

Szűrés

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.10.13. 09:49:19

@spájdernecc:
egy két gépsor megy, ill. ment legutóbb vagy 3 éve voltam a gyárban egy tárgyaláson. akkor körbevezettek, de már akkor is panaszkodott a főmérnök hogy nagyon szar minden. szóval azóta lehet hogy már semmi nincs, nem tudom. Pedig a mintaboltban, milyen fasza aszúval töltött csokit lehetett kapni, az étcsokis aszalt szilváról nem is beszélve:)

Szűrés

kuki123 2009.10.13. 09:49:43

"Ui:
A Magyar Televízió kirúgta a Nap-keltét. A TV2 kirúgta Bárdos Andrást. A Naplóban Orbánnak csontig benyalós riport. Az RTL meg sorban szedi elő a remek EU-s pályázatokat. Kezd összeállni a kép, ugye?!"

persze jön Vona és sóval fogja behinteni a helyüket :D

Szűrés

snorbi 2009.10.13. 09:49:57

@eric: Ízlések és pofonok, de szerintem komoly kisebbségben vagy :)

Szűrés

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.10.13. 09:52:30

@snorbi:
nekem is tetszik:) van benne valami vadság...meg impozánsság:) fasz tudja, lehet hogy a polgi néni mondjuk egy szöges falloszra gondolt.....:)

Szűrés

Krikri 2009.10.13. 09:52:57

Szerencsi cukorgyár 2008-ban zárt be, ma már csak 1 működik Magyarországon: a kaposvári, a többi cukorgyár az EU szabályozás áldozata lett...(pedig kivételesen nyereséges iparág volt)

Szűrés

snorbi 2009.10.13. 09:55:28

@Tapmancs: "Ennek tényleg semmi fogalma nincs arról hogy mi az hogy befektetés. Ráadásul mivel ingyenes, tuti behozza az árát."

Ebből látszik, hogy valszeg sohasem dolgozott egy percet sem, legalábbis a versenyszférában biztos nem. Gondolom ismerős/rokon idejekorán benyomta egy jó zsíros, agyleépítős állami állásba, hisz épeszű ember ilyet nem nyilatkozik az uniós pénzekről...

Szűrés

snorbi 2009.10.13. 10:00:38

@spájdernecc: Jelenleg ez a legaktívabb poszt => itt olvassák el az emberek a legnagyobb eséllyel. Bár gondolom csak teszed a hülyét... Addig, amíg "vastagbőrös" :) témák jönnek az OFF-okban, engem személy szerint egyáltalán nem zavar.

Szűrés

stulquec 2009.10.13. 10:01:12

Jövőre elindul Fehérváron a Királyi séta eu-s projekt. Több mint 2 milliárd forintot szán rá az állam az önkormi, magyarul az EU. a Lényeg hogy a rózsaligetben párszázmillióért csinálnak egy középkori városmakettet, felújítják a Fő utcát és a Nemzeti Emlékhellyel- magyar nevén Romkerttel is kezdeni akarnak valamit. Volt itt is már szarkeverés amikor 90-es évek végén rábasztak egy semmire se jó acéltetőt a barokk belváros közepén lévő romokra, aztán a tiltakozások hatására utána lebontották pár éve. Zero, laspalmas, kérlek nagyon figyeljétek majd mi fog történni jövőre nálunk ejus pénzből, mert én már most félek...

Szűrés

stulquec 2009.10.13. 10:03:26

@Hülyegyerek: Nézzétek meg nálunk a Teleki Blanka Gimiben Orbán tablóképét! az is üt :)

Szűrés

spájdernecc 2009.10.13. 10:07:34

@stulquec:
Telekis vagy?
hova keveredtem...

Szűrés

Tarackos Sül (törölt) 2009.10.13. 10:07:47

"Gratulálok a nagyságának! Mit gondol, a többi 100 millió a kertben termett ott a messzi nyugaton?"

Költői kérdés, de tudod, nekik így (is) megéri. Hadd nézelődjenek a hülye balkáni lovasok, csócsálják az aprópénzt (mert nem kell említenem, amit mi elkúrunk, az máshol kerekítési hiba a gazdasági teljesítményekhez képest), és mindenki örül. Csak nem gondolod komolyan, hogy ebből esetleg meg kellene menteni egy gyárat?! Akkor hová kerülne a francia csoki? Utakat sem azért támogatnak, mert az nekünk jó, hanem mert nekik. Jöjjön csak a Danone joghurt szépen kamionon, a lehető leggyorsabban.

Kezd összeállni?

Szűrés

százfogú c.zenekar 2009.10.13. 10:12:29

Höhö, hosszúhajú nyilatkozó srácot (Lukács László) ismerem...
Ittunk párszor együtt :)

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.13. 10:17:13

Beletettem a felrobbantott szerencsi cukorgyár fotóját .... szégyen!

Szűrés

Marcellusca 2009.10.13. 10:17:23

@spájdernecc: Vajh, mi lehet az oka? :)

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Pont ezért van ilyen érzésem.

Szűrés

quorum 2009.10.13. 10:19:53

Nekem annyira nem fáj a szívem a nyugati adófizetők pénze miatt, mivel az EU Szerencsen leromboltatta a cukorgyárat és folyamatosan támogatja a szőlőültetvények kivágását.

Szűrés

Tarackos Sül (törölt) 2009.10.13. 10:26:26

@zero:

Akkor a cukorgyárnak teljesen annyi?

Viszont erre a NASA-toronyra egy egész megyéni maszopost lámpavasra lehet akasztani . . .

Szűrés

gidabiga 2009.10.13. 10:30:12

@spájdernecc:

azt nem tudom, de Szerencsen van egy kis csokigyár, Szerencsi csokoládé manufaktúra néven, magyar tulajdonosokkal.

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.13. 10:33:04

@Tarackos Sül:

Annyi ... 20 milliárd ft-ot kapott a külföldi a tulaj az EU-tól hogy robbantsa fel.
Nem sokat habozott ...

Szűrés

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.10.13. 10:39:19

@gidabiga:
ők működnek a gyár területén, azt hiszem, szóval a régi csokigyár mint olyan már nincs. Ha valaki Szerencsen jár, mielőtt megáll a kapunál nézzen be a mintaboltjukba, ott van az út mentén (Miskolc felől jőve menetiránnyal szemben, bal oldalon)

Szűrés

purga · http://horrormirror.blog.hu 2009.10.13. 10:51:08

kéne egy múzeumot és/vagy turisztikai kisfilmet forgatni az ilyen beruházásokból...
Magyarországnak úgy látszik erre van "skillje": 40 centis kilátó, nem működő 1 milliárdos óra a felvonulási téren, puszta-alagút, domb-völgyhíd, kutyaól-fitnesz központ, lekoppintott 56-os emlékmű ja és a kordonnal megvédett szovjet hősi emlékmű a Szabadség-téren (érezni ezen az iróniát, nem?) most meg ez, de még biztos van 1-2, ami így hirtelen nem jutott eszembe:)
biztos sok turista jönne röhögni ezeken a hülye a magyarokon....

Szűrés

Bit Rot 2009.10.13. 10:53:32

Szerintem se rossz a kapu, de működtetni kellene!

Szűrés

reKorrekt 2009.10.13. 10:57:19

100 millából mekkora székely kaput lehetett volna már építeni?! Vagy bármi mást, ami nem ez :)

Szűrés

cooper (törölt) 2009.10.13. 11:02:06

Ilyent láttam a Warhammer Online-ba is ám, valami káosz fészeknél :)

Szűrés

érdektelen 2009.10.13. 11:03:23

Ez a kapu nem került 102 millióba, kevesebbe annál. Kellett a pénz a hölgy frizurájára is.

És tudjátok milyen csúnyán fog öregedni az a sok fa?

Szűrés

eszkep 2009.10.13. 11:03:38

"A Magyar Televízió kirúgta a Nap-keltét. A TV2 kirúgta Bárdos Andrást. A Naplóban Orbánnak csontig benyalós riport. Az RTL meg sorban szedi elő a remek EU-s pályázatokat."

Nagyon helyes! Kezdenek rájönni az elvtársak, hogy szar dolog lenne munkanélkülivé válni válság idején, kormányzati hátszél nélkül... Meg esetleg egy APEH ellenőrzés ügyebár...

Szűrés

Marcellusca 2009.10.13. 11:03:55

@purga: Az a baj, hogy az nem kis-, hanem egész estés, nagyfilm lenne.
Esetleg több részes.

Szűrés

Sííva 2009.10.13. 11:07:14

A kapu a leköszönő politikosoknak állít emléket! Szerintem! A káoszt akarja jelképezni amit teremtettek!
Vagy a cukorgyár erőszakos lerombolásának a megszünő munkahelyeknek és az ott élő emberek elkeseredésének, nincstelenségének, kilátástalanságának állít emléket!
Vagy a kapu felépítésére kapott pénzből több szociális lakás épült a kisebbség támogatására és azt jelképezi!
Vagy azt a tudatos munkahely rombolást ami kis hazánkban folyik! Értelmesen gondolkodó emberek nem ilyen marhaságra költenék a pénzt, vagy azt is meghatározza az EU, hogy csak és kifelyezetten ilyen hülyeséget lehet létrehozni, munkahely teremtést nem támogat!???!!!!

Vagy a "Kedvenc" nevű csokira emlékeztet amit Szerencsen készítettek és én nagyon szerettem gyermekkoromban. Bár inkább gyártanák azt a csokit!!!

Az emberi hülyeség és gyarlóság határtalan, és ezt a politikusaink be is bizonyították!

Szűrés

Viktus 2009.10.13. 11:07:37

@snorbi:

zero belinkelte a hölgy ragyogó életrajzát:

Rónavölgyi Endréné (született Kádas Ilona, anyja neve Farkas Ilona) 1955. május 15-én született Szerencsen. Férjezett, egy felnőtt gyermeke van. Tanulmányait 1976-ban fejezte be a sárospataki Comenius Tanítóképző Főiskolán általános iskolai tanítóként. 1999-ben a Budapesti Műszaki Egyetemen közoktatási vezetői továbbképzésen vett részt. 1973-tól a rátkai, majd 1976-tól a szerencsi Általános Iskola tanítója, melynek 1989-től igazgatóhelyettese is. 1998-tól 2002-ig egyéni önkormányzati képviselő, az oktatási bizottság tagja. 2002-től Szerencs város polgármestere. Polgármesteri tisztsége mellett 2002-től a B-A-Z Megyei Közgyűlés Egészségügyi Bizottságának, valamint a B-A-Z Megye Közoktatásáért Közalapítvány tagja. 1973-tól szakszervezeti tag, 1976-tól politikai munkatárs.

-

Régi jó elvtársnő sosem kellett dolgoznia a PÁRT gondoskodott róla.

Szűrés

tavirdasz 2009.10.13. 11:19:17

itt lakom a kőzelben,nap mint nap erre jarok ,de meg soha nem lattam senkit aki erdeklődve megalt volna itt valaha
ez a szar még a fenntartasara szukseges penzt sem tudja megkeresni,de sebaj,par ev mulva megveszi a helyi utazasi iroda/ a jegyző a tulaj/ es majd nagy hasznot fog hozni.
de nem a varosnak!!!!!!!!

Szűrés

xstranger 2009.10.13. 11:19:24

Boritekolok egy extrem cukorhianyt 5 even belul. Lehet hogy Del-Amerikaban olcsobb cukrot csinalni de sok tenyezo egyuttallasanak kell megtortennie hogy az ide is keruljon. Jon egy El Nino/La Nina, sztrajk, hajo kapacitas vagy olajvalsag aztan hip-hop dupla az ara a cukornak, mivel ilyenkor az amerikai es tavolkeleti joval gazdagabb piacokkal kell versenyeznunk arban.

Ha jol emlekszem azert tudott az EU ilyen arcbamaszoan durva intezkedest hozni mert a cukortermeles nyugateuropaban nem tul jelentos. Biztosak lehettek benne ha a francia paraszt erdeket sertene Sarkozy ott verne az asztalt Brusszelben tobb cukoreuroert.

Ja igen mi ugye nem nagyon ugralhatunk amikor az altaluk fizetett hitelbol elunk a mai napon is. Most legalabb latjatok hogy kerultok egyre melyebb valsagba a balfaszkodasok eredmenye keppen.

Szűrés

minimalista 2009.10.13. 11:20:52

Érdekes módon itt akadtam rá és azóta eltűnt ez a link, pedig nagyon érdekes:
tisztavizapoharban.wordpress.com/2009/09/10/lazar-janos-leendo-belugyminszter-mindennapi-viselt-dolgai/
nos Zero, szerinted mi a magyarázat?

Szűrés

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.13. 11:22:52

@Morta Dellla: "A turisztikai fogadóépület kialakítására az egyik torony tövében 160 m2 hasznos alapterületen került sor. "
Nem tudod véletlenül kinek a telkén épült meg a "csoda"?

Szűrés

minimalista 2009.10.13. 11:23:09

@purga:
Ugyanakkor ez lehet az első, tudatosan felvállalt abszurdisztáni zarándokhely, egy élelmes vállakozó el is kezdhetné szervezni a turistautakat német, osztrák holland nyugdíjasoknak ahol ez lenne az első úticélja kis hazánk költséghatékony, racionalizált gazdaság- és vidékfejlesztésének momentumait bemutató körutazásnak. További megállók lehetnének a közelben fekvő :) kilátó (40cm), az épülő biomassza erőmű, a tudatos ökopolitikai és környezettudatossági szempontok alapján megépült gáztározók, majd nyugat felé fordulva Budapesten a 4-es metró beruházása látogatás a Tavaszmező utcában. Fontos, hogy az akár többnapos program a végtelen tehetséggel, kiemelkedő kreativitással megáldott ötletgazdák bréjnsztorming-bázisa, a Parlament és a bp.i városháza ripsz-ropsz felújított épületeiben záródna, ahonnan is az érdeklők - kérdéseikre az illetékesek válaszaiból - hasznos, az otthoni életben is kamatoztatható, előremutató tudással felvértezve térhetnének hazájukba, hogy azt az itt megtanultak alapján a helyes irányba fejleszthessék.

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.13. 11:24:11

@xstranger:

Na ja ... francia parasztokkal nem mernek baszakodni, mert traktorostól mennek be a Meki kirakatába. Meg lezárják az összes utat. Meg még más fincsi dolgok.

Nálunk meg?

Szűrés

Izrael Kapitány 2009.10.13. 11:29:37

@zero: Köszönöm, hogy volt róla szó. Pár posttal ezelőtt már szomorkodtam emiatt. A szerencsi cukorgyár felrobbantása azt is jelenti, hogy innentől nincs hazai cukorgyártás, TELJES EGÉSZÉBEN IMPORTRA SZORULUNK! A Felrobbantott gyár műemlék kategóriába is tartozott, nem mellékesen.

Gratuláljunk a sok vezetőnek!

Szűrés

minimalista 2009.10.13. 11:31:54

@zero:
Igazad van, a cikk után némileg elveszítettem a józan ítélőképességemet és hirtelen felindultam, valóban OFFtopic. sorry

Szűrés

minimalista 2009.10.13. 11:33:31

@Izrael Kapitány:
Kabán még működik, nem?
Vagy egy még biztosan van? ne már...

Szűrés

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.10.13. 11:34:53

@zero: A magyar cukoripar eltüntetéséről:

tudtad.blog.hu/2009/08/24/amikor_felmegy_a_vercukorszintem

Milyen érdekes, hogy nemcsak egyszerűen bezárták a cukorgyárakat, hanem fel is robbantották (költöttek erre!), hogy véletlenül se legyen esélyünk újrakezdeni...

Szűrés

reKorrekt 2009.10.13. 11:36:52

@Izrael Kapitány: @Talon Karrde: Elhiszitek hogy nem ez volt az utolsó iparág amit az eu szétbasz nálunk? Mostmár el lehet gondolkodni hogy mennyire érte meg csatlakozni...

Szűrés

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.10.13. 11:37:20

@Droli: ja, és azt tudtátok, hogy ma már a cukor kb. kétharmada importból származik? (Forrás: www.agroland.hu/?hir=3589 ). Ez lett az eszetlen privatizáció eredménye...

Szűrés

esef 2009.10.13. 11:38:10

Nekem miért nem ad az EU 100 milliót a meglevő 2,5 mellé? Akkor nem felújítanám a meglevő házat, hanem 25-ből lenne egy új, a többit meg zsebretenném. Ja, hogy pont azért nem kapok, mert én tenném zsebre és nem az illetékes elvtársak? EU-ból lépjünk ki, halálbüntetést állítsuk vissza, a pénzeket elherdálókat lámpavasra. Aki a védelmükre kel, azokat is. Rend lenne itt kérem szépen azonnal.

Szűrés

minimalista 2009.10.13. 11:39:14

OFF:
megtaláltam és Kaposvároot és Petőházán még működik cukigyár-nem sok a hajdaniból..
ON

Szűrés

xstranger 2009.10.13. 11:40:41

@zero: ooo.... Ha jol emlekszem nem veletlenul vannak traktorral behajtani tilos tablak Budapest belvarosaban (lehet mar nincs evek ota nem volta Budapesten), szoval a paraszt nalunk is kimegy csak a media es a politika sikeresen forditja veluk szembe a varoslakokat (foleg irigyseg alapon esetleg jobb/bal alapon lasd Fidesz traktor). Na igy azert nehez tiltakozni.

Szűrés

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.10.13. 11:40:45

@Droli: (bocsánat, hogy több részletben szólok hozzá):
... és a cukor ára az egekben van a londoni tőzsdén, mert cukorhiány van (forrás: www.agroland.hu/?hir=5756 )! Itt lehetett volna a lehetőség a kiugrásra, de nem lesz, mert az összes cukorgyárunk romokban!

Nekem ilyenkor az Illés Utcán című számának eme sora jut eszembe: "Lámpavasnak támaszkodva az embereket nézem sorra..."

Szűrés

xstranger 2009.10.13. 11:44:16

@Droli: Az egyik linkelt cikk irja hogy azert zartak be a cukorgyarak mert az EU penzt adott a cukorrepa termeloknek. Szoval hiaba vannak gyarak nincs mit csinalni bennuk. Az osszeg amugy 5 ev profitja volt, mindenki szepen bezsebelte aztan majd tartjak a markukat 5 ev mulva a segelyert meg a tamogatasert.

Itt most lehetne egy jo parhuzamot vonni a ciganyok penzbeosztasi kepessegerol es jovokeperol es a cukortermelokerol.

Szűrés

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.10.13. 11:45:32

Rájöttem mi ez a két szerencsi oszlop!

Lámpavaspótló! :-)

Szűrés

Krikri 2009.10.13. 11:52:36

A cukorgyár bezárások kronológiája:
Selyp (1991), Mezôhegyes (1997), Sarkad (1998), Sárvár (1999), Ács (2001), Ercsi (2001), Hatvan (2004), Szolnok (2006), Kaba (2007), Petôháza (2007), Szerencs (2008).

Szűrés

Svejk, a derék katona 2009.10.13. 12:02:06

Végülis annyiban igaza van a polgármester csajszinak, hogy a százmillió, amit az eu erre adott, az már a mienk: hazavitték a szerencsi kőművesek, tüzépesek, ácsok, akik esetleg e nélkül a szarság nélkül otthon nyelhették volna az éhkoppot. Ez tehát tulképp eu ellenes gerillatevékenységként is felfogható.
Persze, még jobb lett volna, ha ugyanennyi erővel valami olyasmit építenek, aminek értelme is van, vagy ha most éppen nem is, de később értelmesen hasznosítható (mondjuk könnyen átalakítható disznóhízlaldává, vagy ilyesmi. :))
Az ipar és mezőgazdaság szétcseszése viszont az elmúlt húsz év megbocsáthatatlan bűne. Komplett iparágakat gőzöltek el, mint pl. a teljes textilipar a fonodától a szövödén át a varrodáig, úgy ahogy van, megszűnt, mintha sosem lett volna! És ne mondja nekem senki, hogy nem érte meg... a kínaiaknak mitől éri meg, vazze? Otthon ülni a szoc. segélyen az jobban megéri?
Ami meg az eu-t illeti... nem csak a kormány hibája. A sok hülye barom is nyugodtan magába szállhat, aki megszavazta, hogy huhuhú, de jó lesz, majd nyitunk cukrászdát Bécsben, és nem kell majd útlevél sem. Kíváncsi vagyok, hánynak lett cukrászdája Bécsben... az pedig biztos, hogy az útlevélkiállítási illeték olcsóbb lett volna, mint az a sok kár meg többletköltség, amit az agyament brüsszeli bürokraták csináltak nekünk.

Szűrés

tavirdasz 2009.10.13. 12:05:32

@Talon Karrde: ha jol tudom a városé a telek,bár kesőbb kiderülhet hogy privát

Szűrés

f.m.j. 2009.10.13. 12:05:49

@Svejk, a derék katona:

csak az a gáz, hogy ezt a pénzt nem a derék kétkezi munkások vitték haza, de amúgy aranyos felvetés :)

Szűrés

minimalista 2009.10.13. 12:06:20

@Krikri:
ha jól számolom 11 gyár 17 év alatt, szép teljesítmény! Szégyen gyalázat, biztos mind elavult és veszteséges volt! Reorganizáció, racionalizáció, utilitarizáció, ééérteem?!

Szűrés

Krikri 2009.10.13. 12:08:50

ez egy 2006-os cikk de szerintem jól leirja az okokat :-( (akkor még 10 évet adtak az iparágnak na jól nem jött be :-( )
www.mno.hu/portal/388064

Szűrés

DArchAngel 2009.10.13. 12:09:55

Ezen én is felb@sztam magam, amikor a Híradóban láttam. Azt mondja: "nyertünk 100 milliót rá, senki ne mondja, hogy ez nem siker". Baszki, ha kapok ajándékba pár milliót és összehordatok a puszta közepén egy dombot, akkor az már siker, mert "ingyér' vót"?
A fene enné meg a hülye fejüket, ami itt épült, az is EU-s pénzből lett, és lassan ezt is elbasszák.
Kíváncsi vagyok, a polgármester néni milyen ismerőse volt érdekelt az építésben.

Szűrés

SzZsoel 2009.10.13. 12:21:29

Kedveseim, azok a gyárak nem véletlenül lettek bezárva/lerombolva: ha mindezekben a gyárakban továbbra is előállítottuk volna az adott profiltermékeket, akkor nem volnánk rászorulva arra, hogy ugyanazokat drága pénzért az EU-ból hozzuk be. :) Ez már csak nyilvánvaló. (Más kérdés, hogy ha nincs hazai gyár, akkor nincs hazai munkahely, ergo kereset sem, és ha nincs kereset, akkor fizetőképes kereslet sincs, ugye... de ezt a gondot a szintén EU-s nemzetközi vállalatok a rabszolgamunka kihasználásával és a nyereség külföldre mentésével szépen áthidalják). Két ilyen gyönyörű vadgalambfészek viszont nem terem minden oszlop tetején, szóval érdemes volt beruházni rá potom száz millát.

Szűrés

jozicsenko 2009.10.13. 12:21:48

@Droli: @xstranger: mocskos piackivásárlás történt, megint a francia parasztokat védték, mert az elvtársaknak nem a mezőgazdaság fontos - kiv. Gráf József, az egyetlen elfogadható mszp-st

Szűrés

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.10.13. 12:37:36

@jozicsenko:
hehe aki már 1989-ben ott feszített az MSZMP soraiban:)

Szűrés

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.13. 12:43:22

a cukorgyárak bezárását is a multikra lehet fogni, ugyanis ha a cukor (murok, paradicsom, stb.) olcsóbb kint akkor onnan veszik, hogy nagyobb legyen a profitjuk.

Szűrés

minimalista 2009.10.13. 12:44:56

@jozicsenko:
Gráf J. tényleg az egyetlen normális nemzeti öntudattal megáldott politikus és szakember (!) a pártban...

Szűrés

Viktus 2009.10.13. 12:55:36

@Krikri:

A hatvanit is sikeresen eltúrta a germán a raktárak meg silo van a német cukornak ...

@Talon Karrde:

A nordzucker egyszerűen kiiktatta a konkurenciát, és piacot vett.

Szűrés

CoolBrady 2009.10.13. 13:05:38

Azért nem semmi a polgármesterasszony, hogy már 18 évesen tanított az iskolában. Jobbérzésű kisebbségiek akkor buknak ki onnan.

Szűrés

judit88 2009.10.13. 13:06:47

Én szerencsen tanultam négy éven keresztül és már akkor sem értettük, hogy egyrészt mi a fenéért ide építik a kaput, amikor Szerencsen szőlő is alig van, maximum pincék tömkelege. Aztán amikor kezdett körvonalazódni ez a "gyönyörűség", azt nem értettük, hogy két nagy toronynak a tetején egy kupac léccel mi köze a borhoz... Ahhoz képest, hogy Rónavölgyiné mennyire büszke a Hegyalja kapuja címre, érdekes, hogy pont ő kezdeményezte, hogy Szerencs lépjen ki a világörökség részét képező települések közül, és akkor sem izgatta mi lesz Hegyaljával, amikor a szalmaerőművet kimutyizta Szerencsnek. Tipikus mszp-s...

Szűrés

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.10.13. 13:12:02

Lokassen! 1000 év? Ótvenév mulva már nem lesz belőle semmi mert ebből is kilopták a cementet.

Szűrés

Shaddam 2009.10.13. 14:25:10

@Hülyegyerek:

Nekem van szerencsém minden nap látni azt a tablót.

Szűrés

Marcellusca 2009.10.13. 14:44:00

@Shaddam: Most dicsekszel vagy panaszkodsz? :D

Szűrés

Horizont 2009.10.13. 18:00:42

Nem igaz, hogy megint egy hülye liba nő! Mit vigyorog olyan önelégülten? Neki kellett volna felraknia sk! Istenem ki volt az az ízlésficamos barom aki megtervez egy ilyen rusnyaságot??
Én a két oszlop közé terelném az összes aljas politikust aki elbaszkurázta az életünket, meg egyáltalán aki hülye volt eddig (sok nem maradna ki) és amikor ott szorongana mind akkor megdönteném két oldalról ezt a remekművet! De lehet, hogy előtte felépítettném velük a cukorgyárat és aztán......Mi magyarok genetikailag hordozunk valami nagyon kórosat????

Szűrés

llll5 (törölt) 2009.10.13. 18:41:26

@minimalista: ó, hát ez már régi kuruc-hír:)De attól még igaz:)

Szűrés

nyugatioldal 2009.10.13. 19:54:19

Szerintem önarckép. polgimester asszonyé.
De ha nem akkor abortusz.

Szűrés

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.10.13. 20:24:03

ezmiez? kapunak ronda, szobornak mégrondább, emlékműnek szar, hegynek kicsi, és a tüzifát is a tetejére rakták, szegény megélhetési tüzifalopók most mászhatnak fel. Ja télleg, nem lehetne mászófalnak használni? arra talán jó, és az út közelsége miatt duplán extrém sport:D
Tökéletesen példázza a maszop látásmódját, ha szerintük ez egy kapu,akkor már értem, miért látják úgy, hogy minden rendben van. Lehet, ez a magyar Panama-csatorna bejárata, a panama legalább biztos benne.

Szűrés

tokmányos 2009.10.13. 20:53:37

Szegény mesterem ilyen förmedvényt látva infarktust kapna,ha még élne.1965-66-ban tanított a képzőművészet csínjára,binjára. Piciny esztétikai érzékkel rendelkezem! Ez a "remekmű "felháborító!!!!!! Tudja valaki a művész,építész , tervezész , vagy a faszom tudja kinek ,minek hívjam a nevét ? Le kéne lőni !! Meg az összes szarházit aki erre engedélyt adott !!!

Szűrés

Spielberg 2009.10.13. 21:04:34

a környékbeli műemlékekből egész szépet lehetett volna tenni 100 millióból... A regéci várban, vagy az ónodiban, a golopi kastélyban... stb... elmegy a pénz a szarra.
a gyár bezárás nem a polginéni bűne, hanem a lusta magyaroké: ha adnak 5 millát, hogy dolgozz vagy 4 et, hogy ne, akkor a magyar elteszi a négyet. dotálták volna a cukorrépa termesztést, de adtak pénzt a felszámolására is, csak akkor a gyárat is le kellett bontani... mit választottak dicső magyarjaink?! na??? a képen látszik...

Szűrés

abszint86 2009.10.13. 21:18:44

szerintem fasza, látványos, nem csak a putrikban lehet gyönyörködni BAZ-megyében.
Amúgy sztem meg van határozva, hogy mire kell elkölteni a pénzt, szval kicsit sarkítottnak tűnik ez a poszt!

Szűrés

nyugatioldal 2009.10.13. 21:43:22

@abszint86: Vajon mennyi idő alatt lopják szét? vagy azért ilyen rohadt drága, mert nincs benne alumínium?

Szűrés

Arszák 2009.10.13. 22:48:02

Kétség sem fér ahhoz, hogy az a 100 milka mind erre az "építményre" lett költve. De nem ám.

Szűrés

Svejk, a derék katona 2009.10.13. 22:55:20

@mókusfüles bukósisak: valaki azt a pénzt hazavitte, gondolom nem a cihába varrta bele, hanem a helyi kereskedőknél és szolgáltatóknál szépen elköltötte. Persze az is lehet, hogy nem.

Szűrés

llll5 (törölt) 2009.10.13. 23:05:46

@xstranger: 1, ilyen tábla NINCS a KRESZ-ben, nézd meg alaposan 2, nem ezért nem jönnek a gazdák, hanem a fideszes Budai Gyula undoritó politikája miatt...2oo6. okt. 23.-án sok gazda elindult volna, de az az idióta lebeszélte őket

Szűrés

Jason Bourne 2009.10.14. 09:00:03

@Svejk, a derék katona:
van még textiliparunk!
Egy a Szlovák határ mellet lévő É-Mo-i kisvárosban üzemel egy varroda (talán 100 fő alakalmazottal) az olasz tulaj Szlovákiából hordja át a munkásokat -ez aztán a határokon átivelő együttműködés- akik napi 10 órát dolgoznak minimálbérért. a tulaj egyébként egy hajcsár, tipikus példája a kizsákmányoló imperialistának.
azért Szlovákiából hordja az embereket, mert minbérért a helyiek nem hajlandók elmenni. a városban 20+% a munkanélküliség de nagy részük képzetlen

Szűrés

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.10.14. 09:12:01

itt úgy látom, senki sem írta: KI VOLT AKI EZT MEGÉPÍTETTE?
oda vánorolt a pénz. neki volt érdeke. kinek van abban az építési társaságban befolyása, ráhatása? onnan csorgattak-e vissza?

Szűrés

Kartal (rezervált) 2009.10.15. 23:29:52

Most ment a retek klubbon a szánalmas magyarázkodás, hogy megérte, meg nem adnak másra pénzt... meg másból nem lehet ilyen jól lenyúlni... no mindegy is.

Szűrés

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.01.25. 12:58:55

8 billió forintból sok ojjektumot lehet építeni. Építettünk is.

Szűrés

Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal


süti beállítások módosítása