Skip to content


       Szűrés lista

A kis köpcös nem adja fel

De fogsz hiányozni nekünk!

Az a rongyos 160 millió forint ellopása, elsikkasztása nem érte meg, hogy elvedd sok millió ember kávépótló adagját!

Apró-cseprő gyerekcsínyek miatt gyanúsított Kolor mester, ne is foglalkozzunk vele!

Vád 1.: 10 millió forint munkahelyteremtésre szánt támogatással nem tudott elszámolni.
Vád 2.: 145,5 millió forint pályázati pénzt használtak fel jogosulatlanul, ráadásul a kiadásokat is részben fiktív számlákkal igazolták.
Vád 3.: sikkasztás és a számvitel rendjének megsértése, az önkormányzat pénztárából felvett 5 millió forintot nem fizette vissza.

Szóval élvezzük a kis köpcös hadakozását a pártok, a média és kb. mindenki ellen.

Ja, természetes Kolompár Orbánról van szó, aki - ez már maga nonszensz - még mindig a hazai cigányság vezetője, az OCÖ elnöke!

A tegnap reggeli termés a Ma reggelben született meg:

"Szerinte az elmúlt két évben a roma társadalom kapott a médiától olyan pofont, aminek hatására a társadalom legaljára került, és ő a határozott kiállásáért került most célpontba. Kolompár biztos benne, hogy az európai uniós választásokon pártja megkapta az elvárt szavazatmennyiséget, csak hívei véletlenül rosszul töltötték ki a szavazólapokat, és a hibásan leadott szavazatok nagy része az őt támogató romákhoz tartozik. Ezt onnan veszi, hogy beszélt emberekkel, és sokan azt mondták neki, hogy ikszelés helyett aláhúzták a neveket."

(Az MCF Roma Összefogás 13 431 szavazatot kapott. Ez 0,46%.  Volt összesen 24 769 érvénytelen szavazat, ami 0,85%.)

Követelem a szavazatok újraszámolását! xD

Kolor nem kicsi öngólt is lőtt, mert ezzel nem kevesebbet állít, hogy a roma szavazók 2/3-a annyira ostoba, hogy még egy X-et sem tud tenni a megfelelő helyre.

De nekik nagy feladat, hogy megtanítsák a romákat szavazni!
Hát, sok mindent kellene megtanítani, lehet, hogy nem a szavazás a nr.1 prioritás.

Ja, és a média a legnagyobb a hatalom, a média a hibás a Tavaszmező utcai támadástól kezdve az ország gazdasági állapotáért. Kolompár vs. Gonosz Tejhatalmú Teljhatalmú Média. Nagy meccs!

A videó az m1 honlapján megnézhető.

Címkék: pofátlan napi kolompár

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr1001447510

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Minden egy helyen - A jászsági cigányoktól Kolompárig... 2009.10.14. 11:16:52

Kállai László -jászsági cigányvezír:"A romák jövője mindennél és mindenkinél fontosabb..."Erre mit lehet mondani...? Őszinte volt az már egyszer biztos. De drága Kállai úr! Ha önök váltig hangoztatják, hogy magyarok, akkor nem Magyarorsz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.14. 09:03:40

azért ez lol, rögtön a közepébe: Elnök úr, miért nem mond le? :)

stulquec 2009.10.14. 09:04:34

Tegnap volt szerencsém élőben látni. Csodálkozom, hogy az újságírók kibírták röhögés nélkül :)

Kartal (rezervált) 2009.10.14. 09:04:46

még nem döntöttem el: golyó vagy kötél. de inkább kötél, az tovább tart...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.14. 09:07:19

@Kartal (a dühös): a kötél olcsóbb, és szórakoztatóbb, amint szépen lilul a feje...

Véraláfutás 2009.10.14. 09:08:39

Ilyen alakokra sajnálom az időmet pazarolni, persze a tömlöckosztot nem sajnálnám tőle.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.10.14. 09:12:12

en csak azt nem fogom fel, ezt miert nem csuktak mar le? de most tenyleg

Énbiz' · http://nemcsalokadot.blogspot.com/ 2009.10.14. 09:15:05

Tűrjük, mert tűrnünk kell! De meddig képes még egy tisztességes társadalom ezeknek a mocskos állatoknak az élősködését elviselni? A pofánkba röhögnek és belehazudják a szemünkbe, hogy rasszisták és fasiszták vagyunk. Mi meg lehajtott fejjel csak lihegünk: de hát én nem akartam....
Mikor lesz valakinek annyi vér a pucájában, hogy egy ilyen esetben tisztességesen pofán vágja, és megkérdezi: mit mondtál te szemét?
Én nem merem, ezért is nincsenek politikai ambícióim. De ha valaki megteszi, én (és szerintem még sokan) mellé állunk.
Tudom, beszélni könnyű,m ert azt fekve is lehet csinálni.

Izrael Kapitány 2009.10.14. 09:21:41

Azért tegnap az ÖCO szóvivője is bedobta az "ártatlanság védelmét":DDDDDD

beleszolok 2009.10.14. 09:26:51

Én tényleg meg akartam nézni, de nem bírtam.

eszkep 2009.10.14. 09:29:06

Egy dolgot nem értek: Hogy lehet, hogy ez az ember még mindig szabadlábon van??? Már rég előzetesben kellene ülnie, hiszen még mindig pozícióban van, tüntetheti el a terhelő bizonyítékokat.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.10.14. 09:30:54

@Kartal (a dühös): Kartal: koran keltel, nekem mar semmi munkam nincsen. :)) Ami a blogot illeti. :)

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.10.14. 09:33:10

Vastagbor: akartam mar kerdezni. Nem lehetne a videokat ugy betenni hogy ne induljon el alapbol?

tx.

Izrael Kapitány 2009.10.14. 09:39:25

@eszkep: mondatod első felét, a másodikban meg is válaszoltad. Csak nem képzeled, hogy mindent egyedül csinált? Abból a pénzből sok fehér embernek vissza kellett ám osztani...

Borovszky megy a börtönbe a másik ágon, Hiller Pista meg eszegeti a 20éves az Mszp tortát...

2009.10.14. 09:41:25

"De főbíró úr! Nekem alibin van! - mondta Szerva Dezső Berta Csárli "tanácsa" előtt, Csarli tekert egyet a fakezén: Alibi? Füzesabonyban? 3 év végrehajtható, jól van fiam lehülhetsz!"

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.14. 09:45:05

Az rasszizmus, ha aszondom, hogy Kolompárbűnözés?

p4o5k0 2009.10.14. 09:46:07

azert 11:10-töl megmonnya a franko't!

eszkep 2009.10.14. 09:46:53

@Izrael Kapitány: Igazad van, de pl. ez nem mentette meg Zuschlagot sem, pedig annyi pénzből nyilván neki is keményen kellett jattolni pártkasszába (ez a tárgyaláson nagyjából már nyilvánosságra került, csak bizonyítani kellene...)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.14. 09:47:02

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!:

A Magyar Televíziónak jelezd, akik az évi 40 milliárdból az elavult windows media playert használja a videó beillesztésére

jozicsenko 2009.10.14. 09:50:44

Havasnál volt kb 2 hete egy k isebbségi témájú műsor

a vendégeket mutatták felülről, ahogy a kamera mozgott, látszott, valami iszonyat dobogón állt, hogy kilásson a pultja mögül

aztán megszólalt egy érdekvédő és azonnal elkapcsoltam, elég volt a látvány... ;-))))

Hetfield 2009.10.14. 09:53:08

"Gonosz Tejhatalmú Média"

Nem inkább teljhatalmú? :))

Nem baj Kolor, majd a kóterban írsz egy könyvet a népednek :-)) Legyen mondjuk az ABC!

százfogú c.zenekar 2009.10.14. 09:54:40

@zero: Csak egy apró észrevétel: amire Te gondoltál az teljhatalom, nem tejhatalom, ugyanis nem valami tejipari mágnásról van szó, hanem teljes hatalom gyakorlásáról!
Egyébként, én már nem lepődök meg semmin. Kolompár hozta azt a formát, amit az ember előző ténykedései alapján várt.
Én amúgy hihetőnek tartom, hogy a romák nem tudnak szavazni... Ahhoz meg kellene tanulni olvasni is! Mindazonáltal, akkor sem érte volna el a küszöböt, ahogyan az írásból kitűnik:).

dr. Wilbur Swain 2009.10.14. 09:54:46

"Kolompár vs. Gonosz Tejhatalmú Média" - nem akarok grammarnáciskodni, de teLjhatalom lesz az
szóval Kolorbánnak LMPVS; valami büntetőjogász blogolvasó utánanézhetne, hogy hogyan lehetne rövid úton rács mögé juttatni ezt a bűnözőt

z666 2009.10.14. 10:00:28

Mégis, mi a retkes faszért van annak szavazati joga, aki olvasni sem tud????
Egy gyors, átmeneti javaslat választási reformra: Ha valaki elmegy szavazni, választhat 2 hamburger vagy a szavazás joga közül. Aki a hamburgereket választja, nem szavaz...

crusader 2009.10.14. 10:03:34

"Tejhatalmú" Ez valami Macskafogós szleng? ;)

Hetfield 2009.10.14. 10:03:35

@dr. Wilbur Swain: Mindjárt kapjuk a BANánt :-))

@z666: Legyen inkább nagyfröccs XD

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.14. 10:03:45

nol.hu/belfold/20091014-kiugro_teljesitmeny - a látványos mszp-szdsz fővárosi szakításról, meglepő módon nem csontigbenyalós cikk... itt a világvége?

Kartal (rezervált) 2009.10.14. 10:05:52

@z666: támogatom! Kezdjünk népszavazást! :D

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.10.14. 10:09:13

@zero: Rendben. Majd irok nekik. :) Viszont nekem az autostart=0 az autostart=1 helyett segitett. ;)
nezd meg nalam a beillesztett cikkedet.

PublicEnemy 2009.10.14. 10:24:08

"Aláhúzták X-elés helyett"! Ezek szerint ez volt az első szavazásuk! :) Bazzeg...és ilyen embereknek van szavazati joguk! Javaslom minden cigány mellé egy "szavazó mentort"!
Egyébként Kolor teljesen rendben van,tökéletes cigány vezető....lop,csal,hazudik és persze sosem takarodik el a p.csába bármennyire is szeretné a többség!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.14. 10:33:27

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: szori, hogy beszólok, de az aradi vértanúkat is ilyen vigyorogva nézted volna, anno?

reKorrekt 2009.10.14. 10:50:36

@Talon Karrde: Szerintem Te gondolod komolyan ezt az összehasonlítást.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.14. 10:54:07

@reKorrekt: ezt hogy érted? a LMPVS-zas és a fej lilulása között baszott nagy a különbség!!!

reKorrekt 2009.10.14. 10:59:12

@Talon Karrde: Lehet, csak nem mindegy hogy kié az a fej.

eszkep 2009.10.14. 11:04:44

@PublicEnemy: Inkább legyen iskolához kötve a szavazójog! Szerinted a többségüknek van fogalma olyan fogalmakról, hogy "GDP", "államháztartási hiány", "fizetési mérleg", "költségvetés"? (Hogy csak a legelemibb fogalmakat említsem...) Vagy tudják miből kapják a segélyt?

Arivistus 2009.10.14. 11:06:00

Kell egy ilyen ember a politikába.

Torgyán doktor már nincs; Gyurcsány sincs; Az MSZP sem tart miniszterelnökkereső valóságshowt mostanában; Ha Kolmopárt is lecsukják a közélet elveszti minden szórakoztató potenciálját.

spájdernecc 2009.10.14. 11:08:03

@eszkep:
szerintem az is elég lenne, ha definiálná a KÖTELESSÉG szót

reKorrekt 2009.10.14. 11:14:31

@eszkep: Jól rémlik hogy még általánosban volt az állampolgári ismeretek tárgy? Na. Azt kéne kicsit felturbózni és aki nem rakja le (nincs róla papírja), az ne szavazhasson.

snorbi 2009.10.14. 11:16:36

Könyörgök, tegyenek kötelezővé valamilyen beugrót a szavazásokon!!!
Analfabéta, könnyen befolyásolható, tájékozatlan idióták döntenek az ország sorsáról!!!

Legyen valami nagyon egyszerű beugró kérdés, amit mondjuk általános iskolai tudással meg lehet oldani. Pl. egy triviális egyenleg megoldása (pl. 2*x+8=-4, x=?), vagy egy könnyű biológiai kérdés (milyen törzsbe tartozik a hangya), stb.
Az ilyen kérdéseken egy általános iskolás is csak röhög, aki viszont nem tudja megoldani, az ne szavazhasson már az ország jövőjéről!!!

reKorrekt 2009.10.14. 11:25:25

@reKorrekt:
1. "minden minisztériumban egy romaintegrációs osztályt létrehozni, benne legalább egy-két roma szakemberrel"
2. "A kampány során fontos lenne, ha a miniszterelnök-jelölt mellett jelen lenne egy vagy több diplomás fiatal roma"
3. "felsővezetésének feladata lenne a megyei közgyűlésekbe is egy-egy aktív romát bejuttatni"
4. "a megyei jogú városok önkormányzataiba is biztosítani kellene egy-egy befutó helyet valamely helyben működő romaszervezet számára"

Hajrá magyarok.

picur3ka 2009.10.14. 11:33:40

Es ezt ugy nyomatja, hogy a romak szabadulni akarnak tole, szamtalanszor elmondta mar sokuk, hogy nem kell nekik a bunozo vezetoi reteg, na ehhez kell az igazi pofa.

Azt a videot latta mar, amelyikben a helyi kepviselo panaszkodik, hogy 300 cigany szavazoval a faluban senki sem szavazott a cigany partra?

En nem ertem, hol elnek ezek a politikusok, nemcsak ez ilyen hulye, hanem sok masik is.

Azt is szeretnem latni, amikor a szocik kovetelik Bajnai meg Gyurcsany eltavolitasat es birosagi targyalasat, mert ez a cigany partban mar ugye megtortent, lehet kovetni a peldat elvtarsak.

Egaesz Homo 2009.10.14. 11:59:23

Ezzel az a baj, hogy ez a seggfej pont azoknak a romáknak árt legjobban akik tanulnak vagy dolgoznak, vagy erre törekednek.

Galocza 2009.10.14. 12:29:16

@z666: Jó megoldás szerintem is.

Remélem a bíró is majd véletlenül rosszul tölti ki az ítéletet és nem 5 év lesz ...

Marcellusca 2009.10.14. 12:36:25

Reggölt!

Hát, pont erre kellett megint felkelnem? :)
Megint nem kell a kávé. :D

A médiákok a zokai mindennnek, űk a legnagyobb hatalom ma Magyarországon.
Akkó nesztek, ezt sem kellene kihagyni:

webcast.tv2.hu/mokka/index.php?m=video&video_id=404465

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.10.14. 12:42:58

ha már a kötelet is szóbahoztuk, hadd pontosítsak: akasztásnál lilulhat ugyan a fej, de may a halál bekövetkezte után. Egy helyesen elvégzett akasztásnál ugyanis nem fulladás okozza a halált, hanem a hirtelen alázuhanó testsúly (ezért rúgják ki az elítéltek alól a sámlit vagy nyitják meg a vérpad alját ahelyett, hogy felhúznák őket) eltöri a nyakcsigolyákat, ami azonnali halálhoz vezet. A fejben rekedt vér idővel megalvadhat, ami lilulást is eredményezhet, de maga az akasztás viszonylag azonnali és nem jár hosszas kínokkal.
ON :)

PublicEnemy 2009.10.14. 12:43:36

@eszkep: Gondolom a 8 általánosra gondoltál,mert már az is elég lenne,h a cigányok 70%-a ne szavazhasson.Engem az nem zavar,h nincsenek tisztában ezzekkel a fogalmakkal.Miért kellene tudnia egy"jómunkásember"kőművesnek,h mi az a GDP vagy fizetési mérleg,attól még el tudja dönteni,h melyik pártra akar szavazni. De ezek nem maguktól döntenek,hanem megmondják nekik,h kire tegyék a voksot és még erre sem képesek,mert annyira segghülyék.
Nézd csak meg,h a maszop is ezeknek a Neander-völgyieknek a szavazataira hajt majd,mert nagy szavazó bázis és rajtuk kívül csak a gyengeelméjűek fognak rájuk szavazni....csak előbb tanítsák meg őket X-elni. :)

Marcellusca 2009.10.14. 12:47:11

@Rékuc: Nem, nem!
Mi nem ilyen akasztásra gondoltunk!
Csak olyanra, ami szép lassan fejti ki a hatását.
Megérdemli ez a kolorbán, elvégre ő is hosszasan "tevékenykedett".
xD

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.14. 12:57:28

@Talon Karrde: azért ne haragudj, de az aradi vértanúk katonák voltak. ez meg egy tolvaj. a vértanúkra nézve sértő az összehasonlítás.

@Arivistus: Torgyán doktor most akar visszatérni... tavasszal indul a Torgyán-Kisgizda, vagy milyen párttal, már ha igaz a bejelentés.

@spájdernecc: látom megelőztél :DDD

@Marcellusca: muhahahahaha XD

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.14. 13:03:03

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: jól kiforgattad wowwer, franc se hasonlította össze, csak szerintem gusztustalan dolog bárkinek az akasztásos halálán szórakozni.
LPMVS ok, már mondtam, ez utalás arra hogy mit érdemel, de ne részletezzük már hogy hogy fog kiszenvedni. Érted hogy mit akartam mondani?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.14. 13:09:27

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: hány éves vagy Betmen?
mit írtam elsôre? nem fogtam fel a saját szavaimat! légy szives nekem hogy mit akartam mondani.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.14. 13:10:47

most spec. nincs értelme az utolsó mondatomnak, de kitalálod hogy mire gondoltam biztos.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.14. 13:17:33

@Talon Karrde: bocs, de katonát és tolvajt egy lapon említeni nem szerencsés. akkor is, ha van némi igazságod abban, hogy elég érzékeltetni a történetet, hogy mi járna az illetékesnek.

vastagbor.blog.hu/2009/10/14/a_kis_kopcos_nem_adja_fel/fullcommentlist/1#c7357379

ezen hördültem fel, az már csak a hab volt a tortán, hogy pont az aradi vértanúkkal mostad össze Kolorbánt. nekik megalázás volt az a halálnem, Kolorbánnak meg a LMPVS meglehet, hogy túl nagy megtiszteltetés. ez vonatkozik a nagyobb tolvajokra is, lásd a politikusokat.

Azt hiszem így már értjük egymást.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.14. 13:34:32

bocs hogy tovább osztom a semmit azaz OFF-olok, próbálok rövid és tömör lenni

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: totálisan elbeszélünk egymás mellett és komolyan mondom balfasznak érzem magam mert el kell magyarázzam hogy mit miért írtam, miközben te nem érted (azt hittem érteni fogod, eddigi kommentjeidbôl intelligensebbnek hittelek) hogy NEKED lenne szégyellnivalód (persze csak szvsz).
Én azért "hördültem" fel (hamarabb mint te), mert nem fogadta be a belem hogy valaki (Te) gyakorlatilag SHOW-ként fogja fel valakinek (akárkinek) a felakasztását és ezen (magán az akasztáson mint eseményen) szórakozni kíván (esetleg még chips-et és kólát is vinne).
Az aradi vértanúk példája azért kellett hogy lásd nem is olyan vicces esemény egy akasztás.
Részemrôl kb. errôl ennyit.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.14. 13:43:32

@Talon Karrde: tényleg elbeszéltünk egymás mellett. amúgy őszintén szólva, díjaznám, ha normális helyen élnénk, és nem Abszurdisztánban, de ez van. amúgy lehet én sem vettem a lapot, nem mindig vagyok én se formában, na. természetesen nem ragaszkodom a showműsorhoz, viszont az ilyen, és még nagyobb tolvajok teljes kitakarításához, és bizony a főbb példamutató egyének kivégzése nagyon is fontos lenne, mint elrettentő példa. az számomra másodlagos, hogy most ezt a Népstadionban ejtik meg 72000 néző előtt - iráni mintára - vagy pedig a börtönben, a falak tanúsága mellett.

A félreértés abból adódik - és ezt valóban nem tudhattad feltétlenül - hogy elég morbid stílusom van a való életben is. Ezért beszéltünk el egymás mellett feltételezhetően.

Zsuuli (törölt) 2009.10.14. 14:16:17

@zero: ...bocs, de nem bírom ki. "Kolompár vs. Gonosz Tejhatalmú Média."
TELJhatalom lesz az...:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.14. 14:21:47

Ha a médiát le is nyomná, Kolor akkor sem tudna mit tenni a gonosz magyar könyvelőkkel szemben, akik folyton csapdába csalják őt! xD

snakey 2009.10.14. 14:32:59

The Expat
Valakinek el kellenne kezdeni eletnagysagu, Kolorban kinezesu kerti torpeket gyartani, valahogy ugy mint a labtorlokkel es ingyen osztogatni.

snakey 2009.10.14. 14:40:28

@Marcellusca:

A British "short drop" metodust javasolnam, eltancolhatna a "Tyburn Jiget" kb 15-30 perc

nyugatioldal 2009.10.14. 15:05:02

De nekik nagy feladat, hogy megtanítsák a romákat szavazni!
Hát, sok mindent kellene megtanítani, lehet, hogy nem a szavazás a nr.1 prioritás.

45.000/óra + áfáért vállalom 10 fős csoportok oktatását, hogy élhessenek alkotmányos jogukkal és szavazhassanak. Pártoknak +20% felárért vállalom, hogy csak a kívánt karikába való ikszelést oktatom ki. Vállalkozásom szakképzett (magyarul írni, olvasni tudó) szakemberekből áll, akik a nap 24 órájában megtartják az oktatást (természetesen az éjszakai műszak feláras). Hétvégi rendkívüli oktatást is vállalunk, csekély 50%-os felárért.
Esetleges Bkv-s vezetői állásajánlat kevezményre jogosít, a vékielégítés függvényében.

tudi 2009.10.14. 16:29:36

Kolor vazze te mennyire fogsz nekünk hiányozni, ha véletlenül mégis sittre kerülsz. Mi fogja a mi vérnyomásunkat megemelni. Bár mondjuk nem hinném, hogy a többi cigány vezető különb lenne, bár ezéet talán akad egy pár.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.14. 20:21:33

Jó hogy olyan kicsi legalább nem kell letérdelnie majd a sitten.:))

abandi 2009.10.14. 22:29:58

Ezt a posztot egy becsületes rasszista nem kommentálja.

llll5 (törölt) 2009.10.14. 23:47:59

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: igaz a bejelentés.Ha van lesz egy csöpp esze, akkor a MIÉP-el közösen fognak indulni, pénz hiányában.Mindenesetre, Likud-Viki, a 2/3 elszállt!:DD

abandi 2009.10.15. 00:04:51

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Ez a talonizé akkora geci, hogy akár valamelyik közvetlen felmenő nőrokonát is láthatná egy negroid hímtagon pörgetve...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.15. 08:46:06

@abandi: te jóságos Atyaúristen! (ez az OMFG visszafogott magyar verziója)
te most benyaltál a zoroszlánnak? nem tünt fel hogy közben tisztáztuk a dolgot?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.15. 10:17:34

@llll5: azért ezzel vigyázz. Józsi bácsi megosztó személyiség erőteljesen, kérdés hogy mit ér el a reaktivációjával. Okos, tudja védeni az érdekeit, ez igaz. Viszont mellé olyan hatékonysággal játssza a bohócot, hogy ihaj... ez pedig visszaüthet neki, mert aki poénra veszi, nem fog rá szavazni.

llll5 (törölt) 2009.10.15. 11:52:33

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: nagyon jól látod:)Nem voltál te anno FKGP-s, vicc nélkül kérdem?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.15. 14:16:35

@llll5: nem voltam, csak emlékszem azért még arra, hogy kormányban is látványosan látszottak mindezek. a bohócjátszást nem kell ragozni szerintem, miért, az érdekérvényesítésnél meg asszem a Fradi volt a próbalufi, és jött az akkor rekordnak számító 413 milliárdos agrárköltségvetés... ami ráadásul át is ment emlékeim szerint, mivel Józsibá tudta zsarolni Viktorkát, hogy ő akkor most kilép a koalából, és szívjon egyedül...

Tündér_Lala 2009.10.15. 18:49:34

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Így van. Azért azt se felejtsük el, hogy az Orbán kormány leggyengébb teljesítményét nyujtották az agrár tárca élén ráadásul sok sok disznósággal és komoly támadási felületet nyujtottak az ellenzéknek és az akkori kizárólagos balos médiának. Azt hiszem nagy szerepük volt a választási vereségben.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.15. 19:08:41

@Tündér_Lala: azért egy olyan Fidesz, amelyiknél egy-egy nyilatkozat nem hoz mérhető százalékokat az mszp-nek, elbírta volna a kisgazda ügyeket. A sok-sok disznóságról két dolog: egyrészt, agrártárcához illik is a disznóság :) másrészt: akkori mértékkel sok sok. visszasírjuk mi azokat az időket, hogy akkor "csak annyi volt"...

Tündér_Lala 2009.10.15. 19:29:26

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Ez is igaz, vissza sírnánk azokat a disznóságokat.
A nyilatkozatokról pedig : a szocik egy emberként elkövetett rágalom hadjáratairól pedig : akkor amikor már hetek óta köztudott volt, hogy nem igaz a köteles beszéd, még mindig naponta lenyilatkozta az aktuálisan megjelenő politikusuk, az döbbenetes volt és hatásos is. Akik nem követték napi szinten a politikát azok bizony megették.
Azt utáltam bennük mindig a legjobban, hogy az emberi negetív alaptulajdonságokra építették kampányaikat, így a pitiáner kapzsiságra, a kisstílű önzésre, az irigységre, stb. Ez pedig elmondja azt, hogy kik ők és mi a céljuk. Az emberek egymás ellen történő kijátszása kizárólagos uralmuk érdekében.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.15. 19:50:05

@Tündér_Lala: undorító, de működőképes verzió, így aligha hiszem, hogy nagyon mást lehetne várni akár most is. annyi változást várok csak, hogy talán nem ígérik le a csillagot is az égről, mivel válság közepén erősen pofátlanság és hiteltelen is. az viszont nem lepne meg, ha a botoxová-gyurcsány-féle az évek során hasznos volt az mszp stílus jönne, némi fideszfikázással.

pedig szerintem meg kéne kérdezniük Gyula vitézt, ő anno okos zsarnokként választatta meg magát és a pártját. nem rajongok érte, de eddig egyedül a '94-es mszp kampányban lehetett felfedezni azt, hogy végiggondolták a készítői és kivitelezői, mit is kell csinálni.

Tündér_Lala 2009.10.15. 20:52:59

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Állítolag nagyon betg, nem ismer meg már senkit, teljesen elhatalmasodott rajta az archeimer kór. Én sem szerettem, de neki legalább voltak emberi megnyilvánulásai. Egy biztos, akár csak közelítően olyan kaliberű ember , régóta nem látszik azon az oldalon.
A pofátlanságért nem mennek a szomszédba (lásd Lendvai) de azzal öngólt rugnak. Feltünt, hogy még FEDOR is megállapította "kicsit tényleg hülyének néznek mindenkit". Nem marad más tehát nekik, mint nagyon durva nácizós kampányt csinálni. A FIDESZ kényes helyzetben van, mert sokan számonkérik rajtuk pld. a cigó kérdés kezelésének terveit (biztos, hogy van rá elképzelés) . Egyelőre nem foglalnak állást , mert az szavazó vesztést jelent (vagy a jobbik vagy az mszp felé) . Pedig számomra nyilvánvaló, hogy sem a jobbik sem az mszp probléma kezelése nem kívánatos. A kampányban valószínűleg ezen a fronton fog támadni mindkét oldal és nehéz lesz kivédeni.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.15. 21:15:59

@Tündér_Lala: a cigánykérdéshez ÉRTELMESEN nem nyúlt hozzá senki, így remek támadási felület mindenkinek. az mszp megoldási verzióját láttuk - látható mit ér. a Jobbik verziói sem megoldják a kérdést, de ők legalább felvállalják, hogy létezik ilyesmi. kérdés, a Fidesz mit talál ki.

llll5 (törölt) 2009.10.15. 22:08:07

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: hát, sajnos belülről más volt a helyzet.Torgyánnak komoly belső ellenzéke volt-neveket had ne írjak-és az a helyzet, hogy valójában Viki tartotta a markában Torgyánt.Tény, hogy sokat hibázott, de a legnagyobb hibája a hiúsága volt.Ezzel "nyert" Viki.Mi hiába próbáltuk lebeszélni, hogy ne menjen bele a 2 éves költségvetés elfogadásába, mert attól kezdve Vikinek nem lesz szüksége ránk.Sajnos, nem hallgatott ránk.El is kezdödött utána az FKGP szétverése, az eredménye ismert.

süti beállítások módosítása