Skip to content


       Szűrés lista

Gúnydallal üzen Gaskó

Rég szerepelt már nálunk a 2008-as év nr.1 Vastagbőre, Gaskó István.
Zenés visszatérés következik!

Megújult a VDSZSZ honlapja és egy dallal is kedveskednek:


"A "Dal a Sztrájktörőről"-t a XX. század elején Joe Hill, az amerikai munkásmozgalom 1915-ben mártírhalált halt nagy szervezője és népénekese alkotta, a dal azonban még közel száz évvel később is nagyon népszerű. Casey Jones, a sztrájktörő mozdonyvezető története ennyi idő alatt sem fakult ki a köztudatból. Érdemes elgondolkozni, megéri-e árulónak lenni. A VDSzSz az Operaház művészeivel elkészíttette a dal zenekari feldolgozását."



A dalszöveg erre.
Vajon minden vasutas ezt dúdolja reggelente?

Ám összejöttek fönn a mennyben
mérges angyalok,
Mert sztrájkot törni fenn is, lenn is
pocsék egy dolog,
S az Angyalok Szakszervezete
ki is mondta most:
hogy "Az Aranylépcsőn mélybe lökik
Casey Jonest".

Casey Jones! Az ördög vígan nyerít.
Casey Jones! S a száj mosolyra nyíl.
Casey Jones! A tiéd a pokol,
Mert a sztrájktörők helye ez,
s nem a "Bíbor Nyíl".


Nincs is izgalmasabb és érdekfeszítőbb, amikor Casey Jones kapcsán összeugrik két szakszervezet.
 


"Casey Jones amerikai mozdonyvezető soha nem volt sztrájktörő. A szakmáját szerető, elismert mozdonyvezető volt, aki vonatbalesetben halt meg 1900-ban. Helytállása legendává vált, valóságos kultusza lett Amerikában (dalszerzők, dalok, emlékhelyek, múzeumok, bélyegek, stb). Az első ismert és népszerű megemlékező dal a „Casey Jones balladája” sláger lett. Az internetes lexikonból letöltött, alább angolul és magyarul olvasható bibliográfia a bizonyság erre.

Joe Hill svéd bevándorló 1902-ben érkezett Amerikába, szakszervezeti vándor agitátor és dalszerző 1911-ben, a Dél-Csendes-óceáni Vasút sztrájkja idején írta a „Casey Jones a sztrájktörő” című gúnydalt, a népszerű ballada lejáratására, minden történeti alap nélkül.

Ezek után azt kérjük a VDSZSZ-től, távolítsák el a honlapjukról a feliratot és a dalt. Nem lehet egyidejűleg együttműködésről papolni, és az állítólagos együttműködő partnert igaztalan látszatkeltéssel a honlapon nyilvánosan támadni." - Mozdonyvezetők Szakszervezete


Uraim!

Tényleg Casey Jones a legnagyobb probléma a vasútnál?

Nem lehet, hogy minden bezárt 10 vasúti mellékvonalra jusson (legalább) egy megszüntetett vasúti szakszervezet is ... ???

Címkék: máv gaskó

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr661462581

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gaskó István utolsó megkísértése 2009.10.20. 11:40:53

Csak azt feledte volna, azt a mozdonyvezetőt.  Aki már mindkét veséjét eladta, és most télen egy tehervagon tövében, meztelenül, sebes kézzel csócsált egy fagyott marharépát, és amit kidobott mákszemnyi gyomra, menten nyalta is vissza,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

belzebubó 2009.10.20. 12:44:55

@zero: elküldtem a MÁV Figyelő linket akkor Palmasnak,remélem lememtette. Az állt benne,hogy a MÁV szakszervezetisek 11 millát osztanak szét minden hónapban maguk között és a pontos lista is fent volt.

Marcellusca 2009.10.20. 13:02:55

@Seduxen: Ja, ja!
És nekik is vannak "vízágyúik". :)
Sőt! Akár flexibilis csővel is. :D

rolika 2009.10.20. 13:06:45

Casey Jones rulz.
USA rulz, mert ott "mártírhalált" haltak a munkásmozgalmi szervezők.
Mennyivel jobb hely lenne a világ, ha mindenhol/mindenkivel ezt történt volna.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.10.20. 13:06:47

ezek a mav sztrajkok csak egy dologra jok: az emberek egyre jobban raebrednek, hogy Mav nelkul is lehet elni, es raadasul erdemes is.

Meg par ilyen gordulosztrajk, es mindeki megtalalja a megfelelo alternativat.
Tiszta hulyek a mavosok is, latjak jol, hogy az emberek nem az o partjukon vannak. Ezert nem is kellene eroltetni mar ezt a cirkuszt.

llll5 (törölt) 2009.10.20. 13:08:17

@Marcellusca: bezony:)Be is voltak sz....a a droidok:DDD

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.10.20. 13:09:34

: hat igen, az a fuggetlen oszervezodo faszkalapok is elmehetnenek inkabb a kurva anyjukba, semmit ilyeneket csinaljanak. Tok jo, hogy ezek agy nelkul is kepesek elni.

Marcellusca 2009.10.20. 13:16:20

@llll5: Szerintem (,de lehet tévedek vagy csak naív vagyok :D) nem valószínű, hogy megindultak volna.
1 - többen voltak;
2 - be voltak öltözve védőfelszerelésbe, sisakba;
3 - nekik is van gázálarcuk, palackjuk;
4 - mint írtam, van "vízágyújuk";
5 - szerkocsikon bontó- és egyéb eszközök;
6 - "szép" lett volna a következő közös munkájuk.

Haloperidol 2009.10.20. 13:16:28

OFF:

Témajavaslat: monoki tiltakozás a szociális kártya bevezetése ellen:

ujkorcsoport.blog.hu/2009/10/19/monoki_tiltakozas_a_szocialis_kartya_ellen#comment-form

Bocsi az offért...

Izrael Kapitány 2009.10.20. 13:19:31

@laspalmas: @zero:

Úgy látom senki nem érti mit akar Gaskó. akár felfogjátok, akár nem, ő az egyetlen akinek van töke szembeszállni.

Ha ti csak azt veszitek észre, hogy akkor nem megy a vonat? Az meg nem jó? hát kérem szépen akor mia fasznak nyafogunk itt mindenért?

Jó lenne, ha történne valami, de úgy történjen, hogy nekem mint egyénnek, ne kelljen semmit sem áldozni. Értem.

2009.10.20. 13:21:54

Egy általános sztrájkkal már régen el lehetett volna küldeni a kormányt a picsába, de amig csak így alkalmanként bohockodnak a vasutasok, meg majd tüntetnek a tűzoltók,, meg ki ki mondja a magáét addig hiába verjük itt magunkat, nem változik semmi.

Ez az ország a velejjéig romlott, és olyan mélyen lezüllött erköcsileg, hogy nem fogja talpra állítani egyetlen kormány sem. Ha polgárok nem halandók áldozatot hozni a hazájukért, saját magukért - lásd rendszerváltás: juj, csak forradalmat azt nem! - addig mindig lesz majd egy önjelölt népvezér aki mögött mint birkák, fel lehett sorakozni.

Izrael Kapitány 2009.10.20. 13:21:56

@zero: Várjuk ki a végét, lehet vm. szerencsétlen alvállalkozó, aki ki sem lett fizetve, mert ment a lámpa körül a huzavona...

Marcellusca 2009.10.20. 13:22:26

: Elmennek a jó ...!
Pedig jó az ötlet és nagyon jó a megvalósítás (mondjuk én egy 70-30 vagy 80-20%-os megosztást alkalmaztam volna), mert kap lóvét, de mégsem egyösszegben, tehát tud olyasmit is venni, amit kártyára nem. Hamár akkora szükségét érzi.

Izrael Kapitány 2009.10.20. 13:22:53

@Frengi: Így van. Ez a lényege. Gaskó mindig egyedül marad, sőt még ő a szar. Nem a többi szakszervezet, aki háttéralkukat köt a kormánnyal, neeeem, a köcsög Gaskó...az!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.20. 13:34:53

@Izrael Kapitány:

ezt most komolyan írtad, vagy csak heccből?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.20. 13:37:55

@Izrael Kapitány:

Persze hogy köcsög Gaskó, mert valahogy sosem sikerül megegyezni az elégséges szolgáltatásról.

5 szakszervezetből EGY megbénítja a teljes országot?

Szerinted az ombudsman miért fordult az Alkotmánybírósághoz?

Mert az orvosok és nővérek is csak úgy sztrájkolhatnak, ha van elégséges szolgáltatás.

Nos, a vasutasokra is ennek kellene vonatkozni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.20. 13:39:29

@Izrael Kapitány:

És:

A 33, összesen 1.000 kilométer hosszú vasúti pályaszakaszon naponta 6.400 utas utazik. A szakaszok üzemeltetési költsége jelenleg 7 milliárd forint.

snorbi 2009.10.20. 13:41:35

@zero: Jaja, nem a mellékvonalat kéne megnyirbálni, hanem a vasutasok kiváltságait. Én bankban dolgozok, a családom mégsem kap ingyen hitelt. A vasutasok családja miért is utazik ingyen?!?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.20. 13:41:52

@jozicsenko: @Marcellusca: @llll5: számomra az egészben az a szomorú, hogy nem béremelésért, vagy plusz juttatásokért vonultak az utcára, hanem azért, hogy a MUNKÁJUKAT TUDJÁK elvégezni. Mennyire gáz már könyörgöm, hogy a munkavégzésük lehetetlenül el azért, hogy egy "fél bkv-s végkielégítést" megspóroljanak rajtuk.

"Hány lélegeztető-gépet lehetne venni majd' 2 milliárd forintból?"

snorbi 2009.10.20. 13:42:05

@snorbi: Persze ez csak költői kérdés: le az előző rendszerből megmaradt maradvány kiváltságokkal!

llll5 (törölt) 2009.10.20. 13:44:14

@Marcellusca: lehet, hogy félreértelek, de szerintem, ha tovább ingerelték volna őket-ezt az egyik úriember/fényképét lásd. a SZKR-on/elkezdte-megindultak volna a tüzoltók...és ugyanúgy jött volna a spontán erősités, mint az öszödi beszéd kiszivárgása után.Emellett szól az az 5 érv is, amit leírtál.A 6. érved pedig utána már okafogyottá vált volna:)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.20. 13:45:56

@zero:

Egyáltalán nem értek veled egyet.
Franciaországban hogy megy? Napokig nem megy semmi. El is érnek valamit.
Itt is úgy kéne.
És az emberek sem utálnák a vasutasokat, mert látnák, hogy tudnak hatni a kormányra, nem kell mindent birka módra eltűrni.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.20. 13:48:14

@laspalmas: vigyázzá', mert a végén banánnal jutalmaz majd a blog "fura ura" :)))))

2009.10.20. 13:48:41

@Izrael Kapitány: Gaskó, amúgy egy hülye, mert más faszával verni a csalánt könnyű, neki meg van a pénze mindenképp.

A sztrájkokkal még soha semmit nem értek még el, mert az Audiból nézve ki nem szarja le a vasutat, minden egyes sztrájk nap tiszta nyereség, legalább addig nem termel veszteséget, nem kell a sok kedvezményes jegyet támogatni, az ingen jegyes nyugdíjasok legfeljebb ma nem mennek a teskoba vásárolni.

Jurganov 2009.10.20. 13:49:15

@zero: ügyes :) bár az is hozzátartozik, hogy láthatóan szándékosan leépítik az országot- vagyis hogy tudná az ember használni a vasutat pl munkába járásra ha nem ér vele oda időben( most ez jutott eszembe, mivel ezt láttam legutóbb). a másik kérdésem az lenne, hogy szerinted mi a sztrájk lényege? mert erről az "elégséges szolgáltatásról" nekem az ugrik be, hogy amennyiben az orvosok-nővérek is úgy sztrájkolnak, hogy senki nem veszi észre akkor vajmi kevés esélyük van arra, hogy elérjenek valamit. ez olyan....szobasztrájk, hogy mondjuk te 2 evés közötti nem-evéssel tiltakozol valami ellen.

sajnos az emberek nagy része beeszi azt a dumát, hogy mekkora gáz már a sztrájk, meg, hogy "fú rohadt masiniszták, amúgy is milyen sokat keresnek-dögöljenek meg, ne sztrájkoljanak". és nem látják, hogy Magyarország utolsó olyan szakszervezetét szidják ami még képes embertömeget megmozdítani és tenni a dolgát. csak szidják akik kell mert azt mondják nekik.. teljesen mint a nyugdíjasok esetében. szomorú

llll5 (törölt) 2009.10.20. 13:49:16

@Seduxen: Igy van!Ráadásul ezek az emberek a munkájukkal életeket mentenek!Szomorú és egyben felháboritó az egész.

Marcellusca 2009.10.20. 13:51:43

@Seduxen: Pontosan ez az, ami engem is felháborított.
Nem fizu meg kafetéria emelésről, kedvezmények és egyéb juttatások megszerzéséért tüntettek, hanem azért, hogy megkapják a munkájuk végzéséhez szükséges összeget.
De mondhatod ezt a bársonyszékben, a fűtött kupola alatt ücsörgőknek!
Mikor Bivalybasznád és Hirtelengörögnyös között balesetet szenved és nem lesz a közelben tűzoltókocsi, ami eloltaná a tragacsát, vagy szerkocsi, hogy kivágja a roncsból, hogy mielőbb kórházba szállíthassák, na, akkor lenne ám nagy sírás-rívás.
Ezért mondtam, hogy égne rájuk a saját házuk, mert nem lesz tűzoltóautó, ami kivonuljon!

Jurganov 2009.10.20. 13:53:22

@snorbi: neked teljesen igazad van. ha megdöglik a tehened dögöljön meg a szomszédé is. én olyan munkahelyen dolgozom ahol nincs fűtés. a tieden miért van? minimálbért kapok. te se kapj többet. éjszakázom is. neked is kéne. neked se legyen jobb mint másnak, ugye?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.20. 13:54:41

@Jurganov:

Szobasztrájk, ez nagyon jó.
Tegnap majdnem kidobtam a tévét, mikor bemondták, hogy a pedagógusok kék szalaggal tiltakoznak a jövő évi költségvetés ellen. Az ilyesmit kár feltűzni, inkább töröljék ki vele.

llll5 (törölt) 2009.10.20. 13:59:33

@laspalmas: mit mondjak, ma nagyon egyetértünk:)Ez a kék szallagos tiltakozás tényleg ritka nagy butaság.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.20. 14:01:50

@zero: bocs, de izé:
Tényleg Casay Jones a legnagyobb probléma a vasútnál? Casay?

Jurganov 2009.10.20. 14:02:02

a munkahelyen nálunk ugyanez a helyzet. tagdíjat fizetni nem akar senki, a sajátjából kicsit is áldozni azt aztán nem, de a juttatásokat/segítségeket nagy kegyesen elfogadja. mint itt. ne sztrájkoljon senki, mert én nem teszem. érdekes. a sztrájk nem hobbi, az utolsó lehetőség az emberek kezében.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.20. 14:04:31

@llll5: ha nem tartanák meg az órákat jönne a NÉP: Né, a mocskos nem tartja meg az órákat és még pénzt is akar... ez egy intelligens tiltakozásforma, ha a sötét oldal nem képes felfogni, az a sötét oldalt jellemzi.

llll5 (törölt) 2009.10.20. 14:08:34

@Talon Karrde: mármint a pedagógusok ellen vagy az Ogy.-i naplopók ellen tüntetne a nemzet ezesetben?Csak kérdés, mert nem értem pontosan.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.20. 14:15:04

@llll5: sötét oldal = kormány
laspalmas írta: "a pedagógusok kék szalaggal tiltakoznak a jövő évi költségvetés ellen"
Szerintem nem butaság.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.10.20. 14:28:28

OFF:
index.hu/belfold/budapest/2009/10/20/draga_villa_epult_lakos_imre_telken/
ON
Mivel egy csomóan főképp nyugdíjasok ingyen utaznak s nem lehet kideríteni, hogy mennyi volt a tényleges utaskilométer annyit pénzt követelehet a máv amennyit akar. Szóval kérdés nélkül öntik bele a lóvét.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.20. 14:32:46

@Noname Cowboy: na pontosan ez az a cinizmus, ami miatt "megvasaznám" lakos "urat" is, meg a többi kis cimboráját.

azé' van hozzá köze a Helyi Témának, meg BÁRMELYIK újságnak, mert KÖZPÉNZBŐL vagy fizetve te naplopó söpredék gané, te...

baszdmeg ezt a linket Cowboy, nekem ezt volt a kávé...

llll5 (törölt) 2009.10.20. 14:34:59

@Talon Karrde: és mit lehet elérni egy kék szallagos tiltakozással?Semmit.Szerintem.

llll5 (törölt) 2009.10.20. 14:36:59

@szmoker: majd listát készitünk ezekről is:DDD

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.10.20. 14:39:17

@Seduxen: Nekem is fellökte az adrenalinszintemet.

llll5 (törölt) 2009.10.20. 14:44:40

@Seduxen: ja, csak fordíttott céllal.Én már 1o éve mondom, jegyezzük meg azokat, akik holo-kárpótlást kértek, aztán majd ha eljön az idő...:)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.20. 14:46:17

@Noname Cowboy: nem is az zavar, hogy ötszázzé bérelünk neki autót, meg 2 misis karórája van, meg 200 misis háza, hanem az a kibaszott cinizmus, amivel viseltetnek az ilyen ügyek kapcsán. leszarom, hogy milye van, nem érdekel. az más kérdés, hogy a havi 1 millás - bevallott - jövedelméből miképp' futja ilyenre. pontosabban ez nem más kérdés, sokkal inkább büntetőjogi.

egy vígasztal: előbb-utóbb (szívből remélem, hogy ELŐBB), lakos elvtárs, te is megkapod jól megérdemelt "lábcímkédet". nem szoktam ilyet mondani (írni), de az ilyen féregnek szívesen a sírjára pisálnék...

Marcellusca 2009.10.20. 14:46:44

@laspalmas:
@llll5:

Miva?
Vitorlás versenyt nyertek a pedagógusok? :DDDD

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.10.20. 14:50:04

@Seduxen: Igen pontosan. Az a cinizmus. Az kibaszott bicskanyitogató!
De ha lábcimke nem is de egy műanyaglakat!!! Az kijárna az összes mocskos tolvajnak!!!
Meg kiállítani őjet a főterekre, hogy le lehessen ők et köpködni, megszégyeníteni.

llll5 (törölt) 2009.10.20. 14:56:02

@Seduxen: én is elhatárolódok magamtól:)))Egyébként megint lesz kiállitott tank...csak, azért szólok, ha esetleg valaki szeretné vezetni:DDD A videoklipp és a zene is nagyon jó:)

Izrael Kapitány 2009.10.20. 14:56:51

@zero: Nem értelek. Nem azt mondom, hogy a mellékvonal nem ráfizetéses, de baszki, az az egyetlen lehetősége azoknak a szerencsétleneknek közlekedni. Megin pont a felzárkóztatni kívánt Szabolcs baszik rá a legjobban. a személyszállítás amúgy mindenhol veszteséges, teccetek volna a teherszállítást nem kiszervezni..

@Frengi: Ki nem szarja le, hogy meg van-e fizetve, vagy sem? Igaza van.

Abszolút nem értitek a csávót. aHörrnácziak TV-n van a Sziluett c. riportműsor. Keressétek elő a Gaskóval készült interjút, aztán majd leesik nektek is, mit akar az emberünk...

Marcellusca 2009.10.20. 14:57:55

@Noname Cowboy: Óóóó, köszi!
Most már jöhet a cigi. :)

LMPVS!

ionsrác 2009.10.20. 14:58:51

index.hu/belfold/budapest/2009/10/20/draga_villa_epult_lakos_imre_telken/

na ettől kész van a fejem nekem is.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.20. 15:00:02

@llll5: ha már szóbakerült a kiállítás. A Deák-téren, ahogy a 2-es metrótól át lehet sétálni a 3-ashoz, vannak vitrinek. Az egyikben - nem tudom, milyen kiállítást hirdet, majd megnézem - egy gyönyörűséges Schmeisser van kirakva... hm... :))))

Marcellusca 2009.10.20. 15:02:03

@Noname Cowboy: Úgy, úgy.
A rohadt cinizmusa, az a lámpavasnyitogató!

reKorrekt 2009.10.20. 15:03:04

"elkészíttette a dal zenekari feldolgozását"

How much?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.20. 15:03:19

@Marcellusca: te is fiam bluetooth? :)))

mennyünk, gyújtsunk rája :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.20. 15:09:17

Lakosról van új post, ezt hagyjuk meg Gaskónak. :)

Marcellusca 2009.10.20. 15:17:21

@Seduxen: Nem is vótá lenn. :)
Én most értem vissza. :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.20. 15:18:26

@Izrael Kapitány:

Jól látod.
Már sokan, sokszor leírták, hogy a világon mindenhol veszteséges a személyszállítás, de normális helyeken a teherfuvarozás ellensúlyozza ezt. Nálunk meg eladták az idióták a pillanatnyi haszonért. Hát bekaphatják.

llll5 (törölt) 2009.10.20. 15:23:21

@laspalmas: igen, én azt nem értettem soha, hogy a teherfuvarozást miért nem vasúton bonyolitják?A kamionok nem rongálnák az utakat, nem okoznának baleseteket, stb.Persze, lehet, hogy rosszul látom.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.20. 15:25:00

Hát bazze, tényleg, az alkohol - többek között - ÖL:

részlet következik egy ítéletből:

"Ehhez a siló alján lévő ajtót B. Gy. engedélyével kinyitották és a munkavégzéshez rendszeresített vasvillával megkísérelték a szőlőcefre kikaparását. Ez nem sikerült, a cefre megakadt, ezért azt felülről akarták elmozdítani, de ez sem vezetett eredményre. Sz. G. ezért létráért ment, miközben V. T. ezt meg nem várva a tartályba beugrott. Sz. G. segélykiáltására B. Z. szaladt a silóhoz, és társa kimentése érdekében maga is a silóba ugrott. Az ott termelődött szén-dioxidtól mindketten megfulladtak."

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.20. 15:33:10

@llll5:

Mert nagyon-nagyon erős a közút-lobbi. Tiszta politika és pénz az egész, környezetvédelemről, könnyebb közlekedésről szó sincs a megbeszéléseken. De persze azért így is hozza a pénzt a teherfuvarozás. Mondjuk a mi kormányunknak nem kellett a lóvé, inkább legyen jó az osztrákoknak:
hvg.hu/gazdasag/20080102_mav_cargo_gysev_rail_cargo_ausztria.aspx

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.20. 15:36:49

Nem tudok újat hozzászólni a témához. Gaskó haljon lassú, kegyetlen kínhalált. Szarjon sünt. Igyon folyékony nitrogént. Basszon kecskét, miközben izzó piszkavassat dugnak a seggébe.
Egy aljas féreg, egy szarházi, egy jellemtelen, semmirekellő hitvány söpredék.
És akkor még finom voltam.

belzebubó 2009.10.20. 15:40:01

@llll5: A Közúti Fuvarozók Országos Egyesületének tagjai kellőképpen megolajozzák a kerekeket. Tiszta maffia az a banda. Az államnak sem rossz persze a bevétel a gázolajból és az útdijakból igy nem volt nehéz rábeszélni őket,hogy a MÁV egyetlen nyereséges üzletágát adják el. Ez már 1 éve megtörtént.

Marcellusca 2009.10.20. 15:45:50

@llll5:
@laspalmas:
Ehhez egy kis adalék: Biztos emlékeztek, hogy a Mátra-aljai (tököm tuggya hogyan kéne írnyi:D) falvak (Aldebrő, Feldebrő, Kápolna, Verpelét, stb.) félpályás útzárral tiltakoztak a közúti kőszállítás ellen.
Azóta visszakerült a vasútra Kál-Kápolna és Recsk között.
Méghozzá úgy, hogy a vasúti átjárók előtt vonat megáll, bakter előreszalad, leengedi a sorompót, majd miután elment a vonat, felhúzza, és visszaugrik a várakozó vonatra.
Szóval mégiscsak lehet azt.

spájdernecc 2009.10.20. 15:46:12

@laspalmas:
közút lobbi?
hát nem nagyon veszem észre

llll5 (törölt) 2009.10.20. 16:08:45

@laspalmas: @belzebubó: mindkettötöknek köszönöm a választ.Gyanitottam valami ilyesmit, de nem voltam biztos benne.
@Marcellusca: igen, ez egy jó példa.Mindent el lehet érni, csak az a kérdés, hogy mekkora az ellenszél ill. az érdekérvényesitő képesség.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.20. 16:25:20

@llll5: Hello! Ugyan nem nekem tetted fel a kékszalagos költői kérdést, de engedd meg, hogy bekapcsolódhassak és válaszoljak én is a kérdésedre. Idézlek: és mit lehet elérni egy kék szallagos tiltakozással?Semmit.Szerintem. " Nos, szerintem is: semmit! Ez a nesze semmi fogd meg jól esete. Ráadásul még a bátortalanság látszatát erősíti, hogy nem merünk igazán sztrájkolni, csak úgy merdegélünk, merdegélünk, sztrájkolgatunk ha úgy jön ki a lépés, nem sztrájkolgatunk ha az eftásak nagyon összevont szemölddel néznek. Úgy röhej magatartás, ahogy van. Dedós. Hallottunk francia sztrrjkokról? Hallottunk. Láttuk médiákban milyen az? Láttuk: traktorok TELJESEN lezárnak utat, határátkelőt, eltorlaszolnak minisztériumi épületeket, bort, tejet, vajat döntögetnek városháza elé. Középiskolások, hangsúlyozom - középiskolások sztrájkolnak, és nem majomkodásból, nem az oktatás lazításán háborognak! Ellenkezőleg! Valszeg már gyerekkorukban megtanulják, hogy a politika nem úri huncutság, hanem a mi mindennapi "lé-újraleosztásunkról" szól. Meg az életünkről, az egészségünkről, stb., minek ragozzam? Ja, az olaszokat ne is említsük. A fiamnak elég sűrűn kellett járnia Olaszországba, de nem volt olyan alkalom, hogy vagy a vasút, vagy a reptériek, posta, mit tudom én kik nem, de valakik sztrájkoltak, és akkor aztán légy se ki se be! Én amondó vagyok: vagy vegyük magunkat komolyan, és ha már sztrájk, akkor legyen tényleg az, és aki a társadalomból óbégat, azt odaküldeni a felbőszült munkások közé. Hát hogy a francba nincs bennünk semmi szolidaritás? Mert nem tudok egy nap vonattal, busszal, kocsival beérni a munkahelyemre? Gond, de a másiké is az, aki sztrájkol, és lehet helyettem is teszi, mert én nem tartozom olyan ágazatba, amelyik kellő nyomást tudna gyakorolni a kormányra. Ha valamit szívből utálok és megvetek: az a félpályás útlezárás, az éhségsztrájk, amikor napjában csak egyszer eszek, a kék szalag, a zöld szalag, a franc tudja milyen szalag van még. Ha már ennyire szalagoznak, tűzzenek csak ki egy piros-egy fehér-egy piros-egy fehér-egy piros-egy fehér variációt, mindjárt komolyan is vennék őket;-) Csak az egészségügy ment ez alól, mert azért ember ne halljon meg, mert sztrájkolnak. De butaságot beszélek, mert egy komoly sztrájkot megszerveznek, és ott a sűrgős életmentésre is gondolnak, hogy az működhessen.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.20. 17:03:42

@Doña ¡Cara(mba)!: Hell ó! Az édesanyám egészségügyi dolgozó (ápolónő), neki kötelessége ellátni a betegeket és csak ezt a módját tudja választani a sztrájknak. Másképp egyszerüen nem sztrájkolhat. Hogy harcoljon ki magának bármit is?
Feleségem tanárnő, na ő mit tehet szerinted?
Bemegy az iskolába de nem tartja meg az órákat, ez botrányt eredményez. Be sem megy az iskolába egy hétig, ez még nagyobb botrányt eredményez, mert a szülők egyből jönnek a rizsával, hogy felelőtlen, mert nem készíti fel a csemetét az érettségire... Osztályfőnököt hívják otthon telefonon és küldik a k.va anyjába (megtörtént). Ez az megvan! Beszerzünk egy traktor és krétával felfegyverkezve kimegyünk tüntetni, kösz az ötletet :)

Jurganov 2009.10.20. 17:35:08

@Doña ¡Cara(mba)!: ez egy szép és jó írás volt, de ha már említetted a francia parasztokat. ott azért nemigen találkozol azzal a mentalitással ami itt van. vagyis, hogy "neki se legyen több", meg "miért kapja meghát egyáltalán, minek sztrájkol inkább kussoljon és tűrjön". ott azért az embereknek van egy kis magához való esze. itt az valahol messze jár ilyenkor...
@Talon Karrde: ne áruld el senkinek, de a sztrájknak pont ez a lényege. HA az egész iskola tanári kara nem megy be egy hétig akkor azzal nagy eséllyel elérik amit akarnak. ha meg otthon rinyál neked ( a munkatársai meg a maguk párjának), hogy "jaj-jaj, de sz*r is az élet" na azzal nem változik semmi.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.20. 17:57:55

@Talon Karrde: Valszeg igazad van! Nálunk ez így megy, mert nem tudjuk hol a kályha, ahonnan egyszerre elindulhatnánk. A francia alklamazotti/munkás réteg már jó másfél évszázada tudja mi az a sztrájk. Ott a tanárok tényleg sztrájkolnak, a diákok is esetleg a tanárokkal együt (talán egy vagy két éve volt egy hatalmas sztrájk oktatásügyben Franciahonban, ha jól emlékszem, amihez csatlakozott tanár, egyetemista és középiskolai diák egyaránt), és az átlag szülőnek nem jutotteszébe, hogy ezért kárhoztassa őket. Az egészségügy valóban más ebből a szempontból, erre céloztam is, hogy ott bizony nagyon gondosan lehet csak megszervezni egy sztrájkot, még az is megtörténhet, hogy ebben a szektorban tényleg nem lehet sztrájkolni. Amúgy nem olyan sok az a gazdasági szektor, ahol lehet és érdemes komolyan sztrájkolni, mert van vagy lehet hatása. A közlekedés az egyik klasszikusan ilyen terület. Meg az agrárium. Nem tudok igazi "megoldást", csak arra akartam rávilágítani, hogy miképp csinálják ezt mások. De a szalagosdinak hidd el, az égvilágon semmi értelme. Inkább valami pótcselekvés, és mint ilyet is kezelik a felettes szervek, na meg a büdzsé, a pénzosztó állam. Nem is lesz sem az oktatásban, sem az egészségügyben nemhogy elgendő, de még harmadik világ szintjét fenntartható pénz is alig akad már most...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.20. 18:02:04

@Jurganov: te tényleg hülye vagy, esetleg teszed magad?

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.20. 18:09:34

@Jurganov: Igen, pontosan erről beszéltem. A sztrájkjog is egy demokratikus jog, és azzal is tudni kell élni. Valahogy meg kell tanulni. A valahogyat nem tudom, de azt igen: beszéljünk gyerekeinkkel politikáról, mondhat az a kölök akár ellent is, így még izgalmasabb és parázsabb a vita. Ha már az iskolákban nem lehet. Mert mi is a politika, hogy mindig úgy beszélünk róla, mint valami szent tehénről, taburól? Az életünkről szól: tudjuk-e akár mint egyének, akár mint egy csoport tagjai érvényesíteni érdekeinket. A politika: érdekérvényesítés. Hát már hogyne lenne közöm hozzá!? Meg felnövekvő gyermekemnek? Nem vagyok én jobbágy, hogy azt mondják: kuss vagy coki! Amúgy meg mit csinálunk éppen most? Közügyekról beszélgetünk. Talán ez is egy kályha ahonnan elindulunk? Szerintem igen. És majd hoz változást. Nem önmagában az, hogy itt társalkodunk, vitázunk, hanem mert mi is benne vagyunk a történésekben, figyelünk, részei vagyunk és ha csak egy mikronnyit mozdítunk a fejünkben valamit, kívül is elkezdünk majd mozdítani valamit, ha a helyzet úgy hozza. Ezt azért tisztességgel oda kell biggyesztenem, hogy kellenek kollektív helyzetek, de ha nem beszélünk, akkor nem is fogunk tudni mit kezdeni egy váltás-lehetőségével. Csak bámulnánk süketen. Én ezért tartom jónak, hogy ti itt gyakran beszélgettek, talán (akinek van), gyerekének is magyaráz a világról, majd ha kamaszodik, akkor meg olyan jókat lehet egy 15-16 éves kölökkel "vívni", hogy nna.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.20. 18:26:07

@Jurganov: csak felment a pumpa bennem (az asszony nem rinyás)

llll5 (törölt) 2009.10.20. 20:22:56

@Doña ¡Cara(mba)!: ez egy remek összefoglalás, tökéletesen egyetértek veled.Tudod, én is sokat gondolkodtam azon, hogy miért nincs itt soha olyan sztrájk, mint pl. Franciaországban.Ennek több oka is lehet:1, az un. ellenzéki párt folyamatos ígérgetései, nyugtatgatásai 2,valóban szomorú, de nincs szolidaritás az emberekben, erről a média is "gondoskodik"3, és ez a FŐ OK:a45 év kommunizmus nem múlt el nyomtalanul.Bár az emberek többségének már nincs vesztenivalója, mégis félnek.Valóban teljes blokád kellene-természetesen békésen/üdv. az NBH-nak:D/-és nem kellene engedni az 56-ból.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.20. 21:20:56

@llll5: Lássuk akkor sorban:
1) az un. ellenzéki pártok folyamatos ígérgetései, nyugtatásai
- egyetértek, ez is egy visszatartó erő, hiszen hál'istennek kevesen születnek hősöknek, átlag polgárok vagyunk legtöbben. Nem szeretjük a zűröket, és a sztrájkot sikerült mindkét nagy politikai pártnak kissé lejáratni, megbélyegezni, elismerni ugyan mint alapvető demokratikus érdekérvényesítő jogot elméletileg és "kikacsintósan" ugyan el is ismerik létjogosultságát, de azért szeretni egyik sem szereti - lássuk be, joggal, hiszen kicsit felborítja a bilit - és valahogy úgy állítják be a sztrájkolókat, hogy azok "rossz fiúk-lányok", nem szabad velük szóba állni, mert rossz társaságba keveredünk, hiszen ott van a Parlament, mint a dolgok kulturáltan való megbeszélésének helye, meg persze vannak képviselői fogadóórák, stb, stb. Hogy aztán ezek a kulturált helyek igen sokszor csak külső mázukban azok, mert kulturáltan ígérnek fűt-fát, aztán a reklamálni merő ember csak pislog, és mikor úgy kerülünk kívül a képviselői fogadóórán, mint amaz macska a gangra - még észre sem vesszük, hiszen a politikusoknak ebben nagy a praxisuk. Vagyis nem érünk célt, de bennünk marad egy rossz érzés, hogy ejnye, bejnye, ez illetlen, helytelen, jó polgár így nem viselkedik...Pfuj, tényleg csúnya dolog az a sztrájk! (Nálunk meg még szakszervezeteknek mondható kreálmányok is alig vannak!).
2. valóban szomorú, de nincs szolidaritás az emberekben, erről a média is gondoskodik.
- stimmt! A média teljesíti amit elvárnak tőle (csekély a kivétel, és ezek nem is fősodrú médiumok). Érdekük: a Ferihegyi reptéri sztrájk idején sem emlékszem legalább minimális együttérzésre a média és a társadalom nagyobb részéről. Az emberek persze mindjárt a megemelt bérekre gondolnak, pedig ha egy alkalmazotti alsó-közép rétegnek emelik a bérét, akkor van rá esély, ha áttételesen is, de a kiharcolt eredmény jó precedens a társadalom többi alkalmazotti rétegére is, esetleg más munkaadó is megfontol egy kisebb béremelést. Én legalábbis mindig örültem egy sikeres sztrájknak, mert gyanítom, ez a summa olyan messze van az elitnek kifizettet össz-bérétől, "vég nélkül való kielégüléséről", titoktartási díjáról, ezekhez a kifizetésekhez, a juttatásokhoz kapcsolódó vállalati költségektől, mint talán az alföldi Makó amaz Közel-keleti Jeruzsálemtől.
3. a fő ok a 45 év kommunizmus, ami nem múlt el nyomtalanul.
Naná, hogy nem! Hiszen még a múmiák is itt élnek velünk, ott vannak a kormányrúdnál! Lendvai, Szili, Medgyessy D-210-es kódjelű volt miniszterelnök, Gyurcsány fő KISZ titkár, az Apró klán keze nyoma, Kapolyi aktív gazdasági és politikai élete (az MSZMP egykori ipari minisztere) - itt abbahagyom, mert olyan fárasztó és tejószagújehova, hol lenne még a lista vége?
Ahogyan mondják: Ceterum censeo....Nem elég ismételni: Karthagót pedig el kell pusztítani! Azaz nem lehet elégszer ismételni: a sztrájk is alapvető demokratikus jog.
Ja, Karthágóról jut eszembe:-) : a kommunista reminiszcenciákat pedig el kell pusztítani - mondaná egy Római:-)

llll5 (törölt) 2009.10.20. 21:51:21

@Doña ¡Cara(mba)!: őszintén mondom, élmény a kommentjeidet olvasni!Nézd el nekem, kérlek, hogy csak röviden válaszolgatok, de csak egy ujjal tudok gépelni/feltalálhatnák már végre azt a számitógépet, amire elég szóban rámondani a kommenteket/.Nehéz is bármit hozzátenni a kommentedhez, hiszen teljesen egyetértünk.Talán mégegy dolog eszembe jutott:a szakszervezetek is komunista kötödésüek, bár ezt tulajdonképpen te is írtad.Ha visszagondolok a vasutassztrájkokra, mindegyik rövid volt, egyet kivéve.Ott egy dolog miatt volt hosszabb:Gaskó nagyon nehezen tudta leállitani a sztrájkolókat.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.20. 22:09:42

@llll5: Kösz a beszélgetést és a "méltatást":-) Nem tagadom, nem esett rosszul:-DDDDDDD
Valaha bagoly voltam a javából, hosszú évek tréningjével rászoktattam magam a pacsirta-létre:-( Prózai az ok: kénytelen voltam. Azóta egy nyúzott, (nem dalolós, hanem rekedt), ványadt, karikás szemű pacsirtára alig hajazó madárijesztő ébred reggelente és "gyöngyharmat" helyett bevedeli a 4 személyes kávéfőző teljes kifőzött kávétartalmát. Apránként, szinte észrevétlenül fogy el a majd liternyi kávé, addigra már a szemem is kinyitom és látom, hogy üres a bögre. Ezért egy nyugodalmas jóéjttel elköszönök, és várom a holnapi feltámadást:-). Még egyszer: üdv és jóéjt!

Horizont 2009.10.20. 22:19:05

@Doña ¡Cara(mba)!: A 3. pontodhoz kapcsolódva , nem kommunizmus volt csak azt akartak csinálni de az se jött össze :)) Az igaz, hogy itt élősködnek a kormányrúdnál a múmiák, de akkor mit lehet kezdeni azzal, hogy pl. Demszky a nagy ellenálló, rendszerellenes,szamizdatos, nem is tudom minek nevezzem még,anno megverték a rendőrök stb és tessék mi lett belőle? Tehát nincs egyenes út, hogy aki az előző rendszerben ott volt a vezetésben az tessék szar ember, aki meg az előző rendszert támadta vagy tett is ellene az meg jó. Ez független ettől úgy látszik, van aki így is szar meg úgy is szar. Már bocs a szarozásért de ide illik.

blerocs 2009.10.20. 22:29:29

Egy másik zenés produkció:
Adózene 2009 - Dalolva adózik a magyar!

ZH - Magyarországon készült el a világ első, adózásról szóló látványos zenés-táncos produkciója, az Adózene 2009.
Az egyik könyvvizsgáló, adó- és pénzügyi tanácsadó cég támogatásával készült zenei produkció és videoklip különböző adózási helyzeteket - munkabér, vállalkozás, EVA, offshore, revízió - jelenít meg szórakoztató módon. A szokatlan kezdeményezés célja, hogy - a tanácsadói tapasztalatokat felhasználva - a különböző adózási helyzetekhez kapcsolódó érzelmeket mutassa be zenei és vizuális eszközökkel.

A látványos és humoros videoklip első háromperces változata hétfő óta tekinthető meg a www.adozene.hu/ és a www.bdo.hu/ honlapokon.

llll5 (törölt) 2009.10.20. 22:46:49

@Doña ¡Cara(mba)!: én is köszönöm a beszélgetést!Üdv. és jóéjt neked is!Ui:gyere máskor is a blogra, szeretettel várunk/nem királyi többes, szerintem itt a blogon más is így gondolja/!

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.20. 22:52:54

@Horizont: Korrigálok: nem volt kommunizmus, szó szerint Neked van igazad, Magyarországon pláne nem volt annak nevezhető valami. Én azért használom ezt a kifejezést, mert ideológiailag a "létező szocializmus"-nak is kitűzött végcélja a kommunista társadalom megvalósítása volt. (Azt se feledjük, az MSZP sok metamorfózison ment keresztül. Volt MKP - tehát nevében is kommunista párt -, aztán a Magyar Dolgozók Pártja, később lett MSZMP, mára meg amit látunk saját szömüinkkel). Magyarországon 56 után enyhébben, sokkal enyhébben közelítettek a totális kommunista-proletár diktatúrához, máshol türelmetlenebbül és több halálos áldozata is volt "eszmei és gyakorlati" munkásságuknak". De számomra egy kaptafa volt az mind, és mindnek célja egy eszement és főképp szemforgató, tisztességtelen utópia, melynek neve: kommunizmus. Demszky nekem talány, nem tudom, valójában ki volt? Maoista? Hisz volt életének egy maoista korszaka (mint Picassonál a kék korszak, a rózsaszín korszak:-) Vagy ténylegesen kommunista-ellenes volt? Vagy egy meggyőződés nélküli, fregoli ember? Nem tudom, vajon lesznek-e életrajzírói - nem hinném - ha mégis, ők talán kiderítik. Bár szerintem Demszky nem ér meg ennyit. Akkor már inkább Krassóra lennék kíváncsi. Be kell vallanom, én Demszky múltjáról nem tudok szinte semmit, de látom, kivé lett. És ez nekem elég. Besorolom oda, ahova a többi országrontót.
Sajnálom, szívesen írnék még neked, de muszáj fejemre húznom a takarót, nagyon nehezen kelek reggel:(((( Álomhozó jóéjt mindenkinek!

llll5 (törölt) 2009.10.20. 22:57:49

@Horizont: Demszky maoista tüntetést szervezett 1976/?/-ban, ami még Kádárnak is sok volt.Nem beszélve arról, hogy amig a valódi ellenzékieket-pl.szegény Krassó Gyurit/Isten nyugosztalja/-üldözték, addig ő Soros-ösztöndíjjal szabadon utazgathatott Nyugatra.Szóval, nem minden fekete-fehér, sajnos.

llll5 (törölt) 2009.10.20. 23:04:24

@Doña ¡Cara(mba)!: hihetetlen, de egyszerre írtunk egy olyan emberről, aki meg sem lett emlitve/Krassó György/:)Mégegyszer jóéjt!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.20. 23:36:22

@blerocs: ekkora mazochista szerintem kevés akad, aki zeneműből tanulmányozná, hogy kell adózni, és közben még szórakozna is rajta.

Gaskónak is lehetne üzenni, mondjuk így: pctrs.network.hu/clubpicture/1/7/8/_/178139_78350.jpg

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.10.21. 06:47:37

Ezt úgy bírom! A VDSZSZ-nek most az utasokkal van baja? Merthogy azzal, hogy nem járnak a vonatok, nem okoznak kárt az utasokon kívül senki másnak. A MÁV vezetése ugyanis Audival jár. Ha nem mennek a vonatok, kb. annyira zavarja őket, mint mumbaiban egy légyfing. Az utasok + az ország többi része viszont szív miattuk, és mára elvesztette minden szimpátiáját velük kapcsolatban.

Na most sokkal értelmesebb lenne, ha pl. úgy mennének a vonatok, hogy nem kérnek jegyet, ez hátha zavarná a MÁV vezérkart is, avagy pl. a VDSZSZ elállná a MÁV vezetőségi épületek kijáratát, amíg nincs megegyezés... Vagy ilyesmi... De ne az utasokat, akiért vannak, szívassák már...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.21. 06:50:59

@ColT: hidd el, a vdSS-t leginkább az utasok zavarják, utána jön hogy miért nem kapnak olyan fizetést mint a miniszterek, és csak utána bármi más. a folyamatos sztrájkolgatásuk, a káosz okozására való törekvés, a gúnyos hangnem bizony nem egy szolgáltatót mutat felénk. Gaskó meg valószínűleg politikai csontot is vár a nagy sztrájkjáért, bár valószínűleg azt éri csak el, hogy a vasúttal együtt szántják be a földbe.

Horizont 2009.10.21. 15:58:06

@Doña ¡Cara(mba)!: Oké amit leírtál. Lehet, hogy volt Demszkynek maoista vonala (is). De az tény, hogy rendszerváltás környékén azért istenítették mert rendszerellenes volt. És elég jól megélt belőle:DDDD Szerintem ma már nem beszélhetünk jobb és baloldalról. Van definíciója, de nálunk ezt már nem lehet egyetlen "oldalra" sem ráhúzni. Az emberek pedig nem az szerint húzzák be az x-et, hogy milyen értékrendje (?) van egy pártnak, hanem érzelmeik alapján döntenek. Vagy kit utál nagyon és a másik oldalnak adja a voksát. Vagy elégedetlen az eddigi pártjának a radikalizmusával és szavaz a Jobbikra. Jobb lett volna ha nem járatják le a politikát és markánsan meglenne a jobb és baloldal, normálisan. Azt akartam jelezni csak, hogy mindegy is mi volt egy ember régen az elmúlt 20 év olyan sok, hogy az fontosabb milyen volt ez alatt. Sokan nem dicsekedhetnek közülük :(((
A poszthoz kapcsolódva: Gaskó is ezek közé tartozik!

llll5 (törölt) 2009.10.21. 22:07:07

Na, friss hír:Gaskó újabb sztrájkot hírdetett!Ilyen nincs:)))))

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.21. 22:36:36

@llll5: ebben mi a hír? nála az lenne a hír, ha egyszer dolgozna is, és mondjuk értene a vasúthoz.

llll5 (törölt) 2009.10.21. 22:58:03

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: ha-ha. ez jó!ROFL Egyébként nem kell dolgoznia, anélkül is jól keres, csak az a baj, hogy mások rovására.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.21. 23:24:31

@llll5: igen, pont erre akartam célozni. annak fényében pláne, hogy - mint szakszervezeti vezetőt - amúgy a MÁV fizeti...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.10.23. 03:09:01

a havi egymilliót kereső gaskó egy tisztességes országban már a kötélen lógna.

keszi jones. esetleg az amerikai himnuszt ne vegyük át?
tényleg nincs tisztességes vasutas a történelemünkben?
enél még matuska szilveszter is jobb. gaskó egy matuska szilvezster

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.23. 21:46:12

@tesz-vesz: Ja, a Matuska Szilveszter azért nem volt egy senki! Az első terorrista merénylő. Módszerével nem lehet egyetérteni, de cselekedni akart, mindenáron. Kár, hogy nem tudott másképp. Volt célja is, és az nem az önmagáért való ölés volt, hanem a világ figyelmének felkeltése Magyarország ügye iránt. Na, hozzá azért tényleg ne hasonlítsuk Gaskót! Őt talán még a mozdony füstje se csapta meg:)))))) Azért egy ilyen akció kitervelése még papíron se sikerülne neki:)))))) Ahhoz kell egy kis műszaki ész, tudás, gyakorlat, próbák, tesztek, mindezt titokban tartani, aztán egy kis szervezési és időzítési érzék se árt. Melyikből van Gaskónak?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.24. 02:53:24

@Doña ¡Cara(mba)!: szervezési és időzítési érzéke van Gaskónak. mindig olyankor int be, amikor a lehető legjobban felháborítja az embereket. ez már tudatos kell legyen, nyílt provokáció. amolyan "bebebe, úgy táncoltok, ahogy én fütyülök, férgek" mentalitás. Ő tulajdonképpen a MÁV élő Matuska Szilveszter emlékexpressze. Kárt épp ugyanolyan súlyos szinten okoz. Amúgy inkább a mozdony csapja meg, mint a füstje.

süti beállítások módosítása