Skip to content


       Szűrés lista

Az öregecskedő cenzorasszony megvillantotta a képességét

Mindig nagy figyelemmel követem, sőt, iszom Lendvai Ildikó szavait.

Ő egy hungarikum, ilyen "képessége" nincs senkinek országhatáron belül.

Nem véletlen, Lendvai egyenesen Aczél elvtárstól tanulta a mesterfogásokat, és szerintem a lehető a legmagasabb szinten űzi még a mai nap is, a demokrácia huszadik évében ...

Remélem, a feltörekvő ifjú szoci politikusok tanítását sem hanyagolja el Lendvai Nagymester, kár lenne, ha ez a "tudás" kihalna vele ...

Mert képes lenne más ebben az országban, ilyen nyugodtan, 50-es pulzussal, ööö-zés és elcsukló hang nélkül élőben így és ilyet nyilatkozni?

A fővárosi koalíciós szakításról kérdezte a műsorvezető:
 


Klasszik:
"Ameddig nekünk hagynak rendet csinálni, bent vagyunk ebben a politikai formációban."

"Ha előrehozott önkormányzati választást tartanának a fővárosban, akkor pár hónapig tovább lophatnának azok, akik lopnak." - epic ... valaki segít az értelmezésében?

"Lopásnak nevezem, ha százmilliós végkielégítéseket lehet felvenni."

"Hogy kényszerből asszisztálni kelljen a rendcsinálás elnapolásához pusztán azért, hogy hivatalban legyenek kollégáink,  az éppen a választóink nevében és érdekében vállalhatatlan volt."

"Most a rendre szavazunk."

2006-tól a BKV-t a szocialista főpolgármester-helyettes, Hagyó Miklós irányította.

Tegyük már tisztába:
Ki is lop, lopott, kedves Ildikó? 

Címkék: budapest politika

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr831464973

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lendvai Ildikó irányt mutat a megtévedt országnak. Jó évünk lesz, rajta nem fog múlni. 2010.01.04. 23:15:01

 Mindnyájunk nagy kedvence 1974-től dolgozott a KISZ Központi Bizottsága kulturális osztályán, majd 1984-től 1989-ig az MSZMP KB tudományos, közoktatási és kulturális osztályán előbb munkatársként, majd alosztályvezetőként, 1988 és 1989 között...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

z666 2009.10.21. 12:54:02

@z666:
Helyesbítek: civilizált országban az ilyen genetikai selejtet már gyermekkorában agyonverték volna...

llll5 (törölt) 2009.10.21. 12:54:16

@Seduxen: ??Ez az idézet nem tőlem származik, khm:))

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.21. 12:55:34

@z666: nem is értem hogy te mit keresel köztünk...

z666 2009.10.21. 13:00:07

@Talon Karrde:
Hát, a mai nyugati civilizáció országait nem tartom civilizáltnak...
(vagy a "civilizált" kifejezés nagyon negatív dolog a szememben)

Krikri 2009.10.21. 13:00:25

Formailag tényleg vérpofi a nő, de amit mond azt csak azhiszi el aki nem tud magyarul vagy nem itt él. Ez a flháborító, mint az előző posztnál, a képviselő házánál, vagy Kocsis elvtárs nyilatkozataiban amiből mostanában van szép számmal: mernek a képünkbe hazudni :-( (engem a Fidesz is irritál hogy orrba szájba nyilatkozza, mit fognak visszacsinálni, ha hatalomra jutnak, nem hiszem h a 8 embert ellátó vasútvonalak visszaállítása lenne jelen pillanatban az s.o.s, jobban örülnék ha a MÁV-ot rendbe tennék pl na de ez nem téma)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.21. 13:02:08

nem lehetne Botoxlédit szépen körbejáratni a lebukott maszopos politikusok között? lehet kicsit kisebb lenne a pofája

Krikri 2009.10.21. 13:02:25

A pécsi vízműveknél kiváncsi lennék az igazságra, olvastam már mindkét oldalról számomra szavahihető kommentálását az ügynek :-) ( Fidesz oldal: suez 2 milliárdos hitelt vett fel sunyiban a cég eszközeire, maszopos véleményeket meg nem is idézem )

Krikri 2009.10.21. 13:03:41

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: úgy látom sajnálta a pénzt profi esztétikai sebészre, úgy ki van feszítve a bőre h nem bírja becsukni a száját :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.21. 13:08:05

@llll5: ááááááááááá, bazzzzze, tudom. Ez Ildikótól származik. Te említetted, hogy a fityeszesek a megyei önkormányzatokban lopnak (ezzel nem is vitatkozok), erre utalhatott a botox.

ezért válaszoltam azt, amit :)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.21. 13:08:35

@Grafithuszar: MSZP simán 30% fölött lesz, meglásd. Hosszú idő van még a választásokig, addig simán visszaszerezhetik a Jobbikhoz kóborolt báránykáikat.

Zetek 2009.10.21. 13:10:18

Azért ismerjük el nem olyan egyszerű - ehhez a klasszikus marxista dialektika ismerete elengedhetetlen - a BKV-s bukták után magukról a rendteremtő képet sugallni. Ennél izgalmasabb, hogy valóban lesz-e szakítás Budapesten? Másrészt ebből következik-e, hogy az MSZP Budapesten ráhajt a kiábrándult SZDSZ-es szavazókra?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.21. 13:10:26

@Krikri: kövezettek meg, de baszomnagy húskampóval én még feszíteném tovább a húr, ööö, izé a bőrt a pofáján :)))

Zetek 2009.10.21. 13:11:54

@Krikri: csak 1,5 milliárdot vett fel és annak a felét titokban?

Krikri 2009.10.21. 13:12:20

@Seduxen: szóval, ehhez a botox kevés, nem jó neve :-)

llll5 (törölt) 2009.10.21. 13:12:57

@Seduxen: bocs, leesett:)Sajnos, ezekkel az internetes "jelekkel" még mindig nehezen boldogulok:)

Krikri 2009.10.21. 13:23:41

@Zetek: én nem tudom, de pártállástól függően homlokegyenest ellenkező nyilatkozatokat olvasni :-(

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.21. 13:29:16

@Krikri: adok én erre magyar cérnát, jó arra a célra :-)

@Seduxen: egyszerre kettővel is. két átellenes irányba.

martonx 2009.10.21. 13:32:48

Ildikó is egy azon - szerencsére egyre kevesebb - komcsi közül, aki abszolút szembe megy a valósággal.
Ő már az a szintű profi hazudozó, aki szemrebbenés nélkül bármely mondatát megcáfolja a következő szavaival.
Ő a legdurvább, mert el is hiszi, amit hazudik. És mindig pont abban a mondatában mond, amit éppen kiejt a száján.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.21. 13:46:26

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: szadista :)))

@llll5: semmi gond, sejtettem, hogy mi a félreértés oka :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.21. 14:03:17

@Seduxen: miért, ő nem az? meghallgatom, elmegy az életkedvem... meglátom a fejét, ölni tudnék... :D

llll5 (törölt) 2009.10.21. 14:05:09

@Seduxen: :)Azért igyekszem fejlődni, márcsak néhány "jelet" nem ismerek, pl: xD,S, stb.:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.21. 14:18:22

@llll5: na segítek:

xD: az egy winfos - hángörijjen edésön - operációs rendszer. majdnem olyan, mint az XP, de mégsem olyan.
S: ez szimpla elírás. Aki "S"-t használ az minden esetben DUPLÁN akarja leírni, csak ezek az afféle beszari fotelnáczik, akiknek csak a pofája jár.

:)))))

eszkep 2009.10.21. 14:30:56

@z666: Én nem ellenezném, de ez (sajnos) az EU-ban nem lehetséges.
Engem ne szidjatok emiatt, én nemmel szavaztam!

fraki 2009.10.21. 14:33:05

Iszom minden szavát! :-D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.21. 14:35:09

@Seduxen: LOLMAO te egy állat vagy még mindig :-)
@eszkep: dehogynem lehetséges, polgári engedetlenség keretein belül megoldható :-)
@fraki: vodka helyett, mert azt már ellopták :-)

llll5 (törölt) 2009.10.21. 14:37:40

@Seduxen: köszi, csak az a baj, hogy ebből nem sokat értettem.Azért megpróbálom értelmezni:ha S-t ír a kommentje végére, akkor elírta ill.beszari?:)Az xD defininiciója meg nekem kinaiul van:))))

eszkep 2009.10.21. 14:51:21

@Talon Karrde: Honecker csak a halála miatt úszta meg. Meghalt rákban.
Egyébként nem csak a pártelnököket vonták felelősségre.

llll5 (törölt) 2009.10.21. 14:51:45

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: de rendesek vagytok ma:))))Akkor ezek szerint van NSDAP "jel" is?:)))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.21. 14:53:20

@llll5: most én bizonytalanodtam el, hogy tényleg nem érted, vagy csak szivatsz? mert ha tényleg nem, akkor befejeztem a veled való humorizálást :)))

nem pocsékolom a tehetségemet olyanra, aki nem értékeli a művészetemet.

megyek is cigizni :)

llll5 (törölt) 2009.10.21. 14:55:23

@Seduxen: de, értettem, hogy csak vicc volt:))))Aztán nem ám füves cigit szívni!:))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.21. 15:00:16

@llll5: hááát, ezen a munkahelyen indokolt lenne :)

osztán leöblítem egy kis kosher szilvával, hogy a főnök "lelkének" is kedvezzek :)))

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.21. 15:02:36

@eszkep: jó referencia (példa)... na... még most is röhögök...

bonabear 2009.10.21. 15:57:57

Még pár ilyen nyilatkozat, és meglesz akár a 40 % is az MSZP-nek. Sokan bekajálják az ilyen szintű baromságot. Érdemes meghallgatni a választások utáni interjúkat, hogy kire is szavazott az interjúalany: pl. "Valami M meg C meg vót még egy bötű, csak nem tudom, melyik..." Szóval az ilyeneknek mindegy. Meg az Orbánnak szőlőbányái vannak típusnak is mindegy.
Amúgy az LMP már 4 %-on áll (friss és hiteles közvélemény-kutatási eredmény). Lesz Bp-en MSZP-LMP koalíció. Gyakorlatilag a jelenlegi arcokkal.

rolika 2009.10.21. 16:08:05

"Ha előrehozott önkormányzati választást tartanának a fővárosban, akkor pár hónapig tovább lophatnának azok, akik lopnak."

Ezt hívják úgy, hogy beismerő vallomás.

Kartal (rezervált) 2009.10.21. 16:38:16

@Kartal (a dühös): ja, bocs, elnéztem a dátumot. ez nem az én napom :S

idosb · http://valodi.blog.hu 2009.10.21. 17:10:20

Ügyes sáfákodás a szavakkal, mit ne mondjak ebben valóban nagy tehetség a pártelnök asszony. Mert egyébként két dolog motíválja, a rendpártiságot harsogó szlogenjeit, vagy már összelopták magukat annyira, hogy most már mehet a rendcsinálás politikája, a másik: hát jön ám a választás s gondolom rosszul esik neki, hogy most már nem ők fognak tovább lopni.

Horizont 2009.10.21. 17:27:53

Mint lassan öregecskedő nő, de nem cenzorasszony, azt mondanám ennek a valóban öregecske banyának: Ildi elgurult a gyógyszered? Hasalj neki keresd meg, vedd be!
Valamelyik nap az Estében is szerepelt, Antónia faggatta! Téma ugyanez volt. Szerintem betanulta, mert ugyanezeket mondta! Nem akartam hinni a szememnek, fülemnek! Abban első, hogy látszik rajta ő tényleg elhiszi amit mond. Az a baj, hogy sokan vannak még akik szintén elhiszik. Ma normálisan tájékozódni csak az internetből lehet és itt is leginkább a blogokból. Rendre akarnak szavazni?? Jobbikos akar lenni vagy mi a szösz? :DDD Ebben az országban nem engednék egyetlenegy nyugdíjast se dolgozni! Se a közéletben se sehol. Elérte a kort, irány haza. Mindjárt jobb lenne! Jöjjenek a fiatalok! Ildike is hazamehetne főzőcskézni, botoxolni vagy amit akar csak ki a politikából!!!
Az igazsághoz tartozik, hogy önkormányzatoknál a lopás nem csak MSZP-s privilégium!

Krikri 2009.10.21. 18:29:06

Szerintem ezek vannak annyira betegek már hogy a hatalom is fog nekik hiányozni, nem csak a lopás. Tuti beadták maguknk, hogy ők a magyarok megmentői, és fájni fog nekik a sok " csúnyság" amit a másik oldal csinál :-) Ismerek ilyet, cégvezető volt, szénné lopta magát de a dolgozóknak komolyan panaszkodott hogy ő itt ingyen dolgozik, látszott rajta h ő ezt el is hiszi :-) kirúgták de nem lett következménye (a cég nem akarta magát égetni), azóta az állami szférában tevékenykedik................ (ilyen sztorik miatt járok én ide :-( )

Mindhalálig Jerry 2009.10.21. 18:43:16

"Ha előrehozott önkormányzati választást tartanának a fővárosban, akkor pár hónapig tovább lophatnának azok, akik lopnak." - epic ... valaki segít az értelmezésében?
Sztem Ildi anyó arra utalt, hogy előrehozott választások esetén még pár hónapjuk maradna a lopásra... Igy, előrehozottak nélkül meg van jó sok hónapjuk...T :D
Hogy száradna meg, mint dróton a ruha!!!

Mindhalálig Jerry 2009.10.21. 18:44:38

Javítok: CSAK pár hónapjuk maradna...

belba 2009.10.21. 19:04:27

Most mér mondjátok, hogy Botox Ildi hazudik? Nem is hazugságokat mondott, csak panelmondatokat, amelyeknek az égvilágon semmi értelmük, ha kicsit elemzed, mondjuk olyanformán, mint a fenti kommentek. De kinek jut eszébe komolyabban elemezni az ilyeneket: Az MSZP rendet csinál, ha hagyják... az MSZP nem vállalja, ami vállalhatatlan... Vagy: a budapesti szavazópolgároknak az az érdeke, hogy ne, lopjon aki lop. Ja, és a legszebb: az MSZP csinált jót is, rosszat is, nem akarják ők ám letagadni.
(Nem pontosak az idézetek, de nem bírnám mégegyszer végighallgatni.)
A műsorvezető konkrét kérdésére meg szemrebbenés nélkül előránt egy másik panelt, ami köszönőviszonyban sincs se a kérdéssel, se nem illeszkedik az előző panelhez . De hányan veszik ezt észre? Meglesz a 30 százalék, mert mindig lesz elég szavazó, akinek ebből csak néhány egyszerűbb szó marad meg, mert azokat ismeri: a rendcsinálás, a szavazópolgárok érdeke, meg az őszinteség. (Ja, az egy másik klasszikus, az tisztult le így a társadalom emlékezetében.) Mert ilyen szövegeken nőtt fel, vagy ilyen a szövegértése.
Meglesz a 30 százalék, ha még egy kis idejük lesz. :(((

Galván_Tivadar 2009.10.21. 19:20:50

Ezt a cinikus, alja, hazug szöveget. Undorító. Ez egyébként ha megfigyeljük az új MSZP stratégia része, úgy gondolják, hogy ha ők kiabálják leghangosabban, hogy "TOLVAJ!!!" meg "RENDET!!!" akkor azzal el lehet terelni a figyelmet arról, hogy ők lopnak és rohasztják szét az országot már 8. éve! És sajnos sokan be fogják ezt kajálni, pedig aki ennyire hülye attól el kéne venni a választójogot....

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.21. 19:48:58

@Kartal (a dühös): Á, a dátum nem számít! Akár ma is írhatták volna a cikket, csak a mínusz előjelű gazdasági növekedést mérő számokat kell nagyobbra venni:D

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.21. 19:52:47

@Mindhalálig Jerry: Jó, egyetértek, száradjon, mint dróton a ruha. De könyörgöm: nem lehetne előbb kicsit kilúgozni aztán centrifugálni?

Roxvox 2009.10.21. 20:28:21

Nekem elég volt kb. 20 év kommunizmus, majd 20 év demokrácia, én már nem várok semmit, vártam eleget.
Ildi néni olyan, mint a sláger, a fülemen megy be és már a könyökömön jön ki. :(((((

"G"-pont 2009.10.21. 20:37:18

csőlátóelfajzottblsevikvénkurva

grupi 2009.10.21. 21:22:41

Tipikusan beképzelt, gátlástalan és hülye, vagy csak minket lehülyéző szocialista luvnya.

Hülye, mert nem fogja fel mit beszél. Vagy tisztában van hazug és igaztalan állításaival és akkor csak minket, a tömeget nézi és veszi hülyére. Ekkor, és ezzel bizonyítottan nem más, mint egy politikai prostituált. Prosti aki a pénzért a hatalomért és a holnapi koncért áll ki a sarokra, a kamerák elé, fitogtatni kétes báját, vélt-volt nőiességét, összehordva minden faszságot csak hogy fenn maradhasson a politikai rivaldán, hogy fusson még egy kicsit, s tovább is botoxra.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.21. 23:26:52

@Horizont: dzsányörű :D épp most kaptam a képemre, hogy nem akarnak vacsora után okádni, tegyek fel másik háttérképet :D

Compucius 2009.10.22. 01:32:12

Az etargetnek már nem mehet túl jól, ha minden szarra engedi felrakni a hirdetéseit!

kulalak 2009.10.22. 04:35:31

Sotetseg delben. Es este meg reggel. Sajat partjanak kene seggberugnia es elvezetnie.

irrelevant 2009.10.22. 07:13:31

Azért ilyen képeket gyártani és betenni Vbőr-illusztrációként, hát ez már durván prolitempó, jóval a Blikk meg a Bors színvonala alá megy.

Viktus 2009.10.22. 07:30:30

@otvospeter:

Nu végre egy dicső vörös lovag ez az ne hagyd baszogatni a csajodat.

törökszultán 2009.10.22. 08:37:44

@Horizont Olvasgasd; Dino Buzatti:" Hajtóvadászat Öregekre"
cimű novelláját. Melegen ajánlom...

törökszultán 2009.10.22. 08:40:05

@Horizont: Olvasgasd; Dino Buzatti: " hajtóvadászat Öregekre" cimű novelláját. Melegen ajánlom...

bunko_jobbos 2009.10.22. 09:48:11

Ezek egy dologhoz értenek igazán: ellenzékinek lenni. Egy bajom van: mé' nem ellenzékiek már régen?

Valandil 2009.10.22. 10:05:48

@eszkep: Mi az SZH-s nyugdíjakat sem bántottuk. :( Pedig kellett volna, azzal együtt, aki kapja!)

Valandil 2009.10.22. 10:07:19

@otvospeter: Nem értem. Nem így néz ki Ildi néni? Nem fotóbót ez, hanem a rögvalóság.

2009.10.22. 11:50:13

@bonaber: lehet hogy lesz MSZP-LMP budapesti koalíció, ha a szükség úgy hozza, de lehet akár Fidesz-LMP koalíció is. Egy biztos: nem a jelenlegi arcokkal, legalábbis nem az LMP részéről. Hogy egy koalíciós partnernek milyen arcai vannak, arról ő tehet meg a választói.

irrelevant 2009.10.22. 13:36:29

@Viktus: Jól van, pontagyúkám, nyugodjál. Olvasgasd tovább a Blikk.hu-t.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.22. 13:39:47

@otvospeter: most nem azért, de tett érte eleget az illetékes hölgyemény. sőt, a pártja is.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.22. 13:41:17

@otvospeter: látom a humorérzéked pont olyan magas szinten van, mint a stílusod.

Horizont 2009.10.22. 14:58:24

@otvospeter: A humorod hol hagytad el???

Horizont 2009.10.22. 15:46:44

@törökszultán: Melegen ajánlottad, szót fogadtam, elolvastam! Nagyon megrázó, de már ne is haragudjál nagyon rossz az ajánlásod, mert semmi köze a témája ahhoz amiről én írtam. Sőt kikérem magamnak! 55 éves leszek úgyhogy idős vagyok. nem az öregek kiirtásáról beszéltem, nem a megverésükről. Nem is értem mit képzelsz magadról? Abban mi a sértő, ha az a véleményem, hogy aki eléri a nyugdíjas kort, bármennyire fájó, nehezen kezelhető, haza kell menni és élvezni a pihenést!!! "Mindjárt jobb lenne" alatt azt értem, hogy először is át kell adni a fiataloknak a helyet, vagy a középkorúaknak. Másodszor ne mondja senki, hogy egy 65-75 éves embernek ugyanolyanok a reflexei, ugyanúgy látja a világot, ugyanúgy tud dönteni bármiben, mint nyugdíj előtt. Az életkedvéről már nem is szólva, na az egészségéről meg pláne nem! Nem vagyok öreg ellenes, de tudomásul kell venni ami elmúlt elmúlt. Történetesen a dolgozói aktív élet. Nem szeretem ha azt olvassák ki a soraimból amiről nem is írtam. Ja és a politikai életből pedig kimondottan ki kellene vonulnia a nyugdíjkorúaknak. A nép kedvéért:DDD

törökszultán 2009.10.22. 16:10:47

@Horizont: " Haza kell menni és élvezni a pihenést!!!" Irod nekem és még néhányunknak.Jó kis direkció, csak nem tudom, hogy hol van aza a bizonyos haza, illetve otthon, lakás, stb. És még azt sem tudom, hogy lehet élvezni a pihenést, mert minden időmet az életben maradás köti le. Idősebb vagyok Nálad, de szerencsétlenebb is, mert ha Te ilyen praktikus és határozott megoldást tartasz célszerűnek és tisztességesnek, akkor a Te életed kivételes jó körülmények közt telt és tellik./ Abban egyetértek, hogy egy bizonyos kor után ne lehessen az inaktivaknak szavazati joguk , de ne legyen a nyolc osztályt el nem végzetteknek, meg a többi reménytelen sötét léleknek sem./ Sok, sok élvezetes pihenős évet kivánok Neked. A népet, meg mint olyant lszarom, mert birkamód tűri, hogy a vágóhidra vigyék. Ja, 55 éves az nem öreg, legfeljebb csak csúnya...

törökszultán 2009.10.22. 16:13:06

@Horizont: " Haza kell menni és élvezni a pihenést!!!" Irod nekem és még néhányunknak.Jó kis direkció, csak nem tudom, hogy hol van az a a bizonyos haza, illetve otthon, lakás, stb. És még azt sem tudom, hogy lehet élvezni a pihenést, mert minden időmet az életben maradás köti le. Idősebb vagyok Nálad, de szerencsétlenebb is, mert ha Te ilyen praktikus és határozott megoldást tartasz célszerűnek és tisztességesnek, akkor a Te életed kivételes jó körülmények közt telt és tellik./ Abban egyetértek, hogy egy bizonyos kor után ne lehessen az inaktivaknak szavazati joguk , de ne legyen a nyolc osztályt el nem végzetteknek, meg a többi reménytelen sötét léleknek sem./ Sok, sok élvezetes pihenős évet kivánok Neked. A népet, meg mint olyant lszarom, mert birkamód tűri, hogy a vágóhidra vigyék. Ja, 55 éves az nem öreg, legfeljebb csak csúnya...

belba 2009.10.22. 16:17:47

@törökszultán: csak a pontosság kedvéért: Dino BuzZati. Valaha elolvastam.

törökszultán 2009.10.22. 16:30:47

@belba: Bocsánat, én is régen olvastam, pedig még a Guglin is megnéztem hogyan irják. Köszönöm.

Horizont 2009.10.22. 16:37:38

@törökszultán:
Soha nem vetemednék arra, hogy feltételezésekbe bocsájtkozzam a másik (jó)módját illetően, és kijelentsem, hogy kivételes jó körülmények között élhet az illető. Pár soros vélemény alapján? Ne viccelj. Szomorú vagyok, hogy idősebb vagy mint én és mégis így látod az életet, dolgokat. Az 55 éves nem vén, de már nem is fiatalka. Csúnya-e? Ki minek látja?
Írjam, hogy szép vagyok?:DDDDD A szocializmusban most érném el a nyugdíjkorhatárt.
Na csak azért, hogy ne maradj tévhitben. Bérből, fizetésből élek, 36 éve dolgozom, középvégzettséggel, szüleim szegényen kezdték, nem kaptunk semmit soha senkitől, csak szeretetet, jó családot. 3 gyerekünket diplomához juttattuk. Nem volt egy karneváli menet!! Mindig kisemberek voltunk, fizetéstől, fizetésig, sőt hitelünk is van amit szó szerint nyögünk.
De van hazám (még ha meg is billent, hála vezetőinknek) van meleg otthonom, (nagyon) szerényen megélek, él az anyukám 73 éves, gyerekeim és párjaik szeretnek, (nincs unokám még).Na azt hiszem minden jellemzőt megírtam tán. Akkor is kitartok a véleményem mellett, ha valaki eléri a nyugdíjkorhatárt haza kell menni nyugdíjasnak. Ebben semmi bántó, sértő nincs, nem is tudom min rugózunk. Nem hiszem, hogy hajléktalan vagy, és 30 ezer lenne a nyugdíjat
( bocs a személyeskedésért ) mivel internetezel. A látásmódoddal van a baj, és elbeszélünk egymás mellett. Ja és én még így is (kicsit) optimista vagyok, te pedig pesszimista.
Nincs két egyforma életsors!

törökszultán 2009.10.22. 17:13:51

@Horizont: Az elégedettséged az ,ami bosszant.

Horizont 2009.10.22. 17:24:24

@törökszultán:
Hát akkor jó bosszankodást! Dögöljön meg a szomszéd tehene , vagy maga a szomszéd?
Veled ellentétben én mindig örülök ha boldog emberrel találkozom! Sajnállak!

Horizont 2009.10.22. 18:06:27

@törökszultán:
Mindent azért nem.:))
Téged lehet, de akkor jobban kell fogalmazni, hogy ne legyél félreérthető:DDD

fokabacsi 2009.10.22. 18:24:02

Nem tudom miért öregezitek Sipánkát , egy nappal sem néz ki öregebbnek 70-nél. :-)))))

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2009.10.22. 22:04:04

a Mummy 4 hamarosan beelőzi Demszky 5-öt.. "imázs"diabéteszen megjelenésileg rosszabbul állnak, mint anno a kis Schmuck (vele mi van? a zasszony nem engedi szerepelni?)..

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2009.10.22. 22:07:28

@fokabacsi: van az 90 is.. ráadásul lakott területen belül; zsákutcában.. lámpa meg nem ég folyamatosan, csak villogtat mindenkinek.. a sötét fapapucsos picsa..

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.22. 22:13:27

@Horizont: Talán még benézel erre a posztra. Én mindig lemaradásban vagyok:(
Igen, én is hasonlóképpen gondolom, amit az idősekről írtál. Az életkorom kb. egyezik a tieddel, életutam is jelez némi hasonlóságot az általad lejjebb írt kommentben összefoglaltakkal. Nem csak egy nyugdíjas sír fel valahol itt e hazában, én inkább a 700 000-re becsült fiatal, aktív korú, külföldön munkát vállalókért sírnék fel, de nagyon. Szerencsére a fiam még marad kies hazánkban, de hogy mikor lesz saját lakása, hát az nagy rejtély. Ment volna kéményseprőnek, mint Gerendás a következő posztban...De ő egyetemre ment, na nem is lett neki se lakása 28 éves korára, se Shalom nevezetű szállodája, és még egy Rt-nek sem elnök-vezérigazgatója. Pedig oda biztosan kell az überhoch-képzettségű kéményeprő...De nem szeretnék elkanyarodni a témától: a 700 ezer fiatal, aktív korú magyar munkaerőnek (és emberi kvalitásokról most nem szólok, pedig kell valami ahhoz, hogy kimenjen valaki a nagy bizonytalanságba és ott meg is tartsák az állásában) lehetett volna itt, Magyarországon munkahelye, ha mondjuk 700 ezer nyugdíjas (ál-rokkant nyugdíjasokat is ideértve, mert rengetegen vannak ilyenek) szépen visszavonul a biztos nyugdíjával. Mert lehet nyugdíjasként is aktívan élni, nem kell körömszakadtáig a vállalatnál 98 éves korában bekövetkezett elszenderedéséig dolgoznia. Ott vannak például a karitatív szervezetek, miért nem megy oda ingyen dolgozni, szervezni, mozgolódni, tenni-venni-intézkedni, ha már akkora a hevület és a munka iránti buzgalom benne? Ráférne a társadalomra...Ha meg nő, miért nem segíti gyermekeit, viszi oviba az unokát, ne már az anyukának kelljen kora hajnalban rohannia egyik buszról a másikra, villamosról metróra, közben már azon jár a feje, hogy nem késik el a munkahelyéről és nem teszi ki a főnök az utcára? Foglalkozhatna is a kedves nagymama az unokával, vihetné moziba, állatkertbe, vihetné úszni - ő nyugodtan ráérne megvárni, míg rendesen megszárad a kiskölyök haja, nem kellene hazarohannia, mert nincs még meg se a vásárlás, se a vacsora. Szóval lenne épp elég dolguk. Menjen a kedves nyugdíjas horgászni, ha gazdag, teniszezni (ismertem egy nem is gazdag, kedves üregurat, aki kétnaponta járt teniszezni, inkább mint a tévét bambulta). És akkor itthon marad 700 ezer fiatal, ide fizeti a magyar társadalombiztosítási alapba a pénzét, nem Angliát gazdagítja, ide fizeti adóját, etcetera. Vállal gyermeket, akit itt nevel fel, aki majdan 20 év múlva neki, a mai fiatalnak termeli a nyugdíjat, és így tovább - never ending story. Ehelyett majdnem ennyi idős úgymond dolgozik, azaz ad tanácsot 30 milla/darab áron (egyik szomszédom például ezt míveli, lerokkantosították, most meg adja a jó tanácsokat jó pénzért - nem ennyiért, de Medgyessy anno ennyiért adott Pécs városának tanácsot: minden egyes darab tanács szóbeli volt és átalányárat számolt fel: tényleg 30 millát/tanács). Aztán ugyanezek a nyugdíjasok azon morognak, hogy nincs 227-ik havi nyugdíj, mert azorbán azt is elvette, a szőlőjébe ásta el. Én tényleg nem értem az ilyen időset: mit akar? Nem örül annak, hogy gyermekének, unokájának van munkahelye, egzisztenciája? Ezek szerint én és te nem gondolkodunk PC módon:(

Horizont 2009.10.22. 22:33:53

@Doña ¡Cara(mba)!: Nem könnyű ez a téma, tény! Látod én is megkaptam a magamét alaposan.Én úgy gondolom ha valaki végigdolgozta az életét, mindegy is lent vagy fent, nem hiszem el, hogyha odaér korban ne érezné úgy, hogy egy dolgos élet után megpihenne, (akár aktívan is) mert megérdemli!Nem tudhatjuk a halál ölelését mikor kapjuk meg, de azért nyugdíjba lépéskor kevesebb van előttünk mint addig. Ki kell még élvezni az életet és nem munkával. A dolgunkat elvégeztük, megtettük a magunkét, olyan nélkülözhetetlenek, pótolhatatlanok és fontosak mégse lehetünk, hogy ne tudjuk abbahagyni végre, és arra a pár évre szabadnak lenni. Nem könnyű átállni az biztos, de addigra annyi mindent le kell győzni magunkban. Át kell adni a helyet az utánunk jövőknek. Az élet rendje szerint.....

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.22. 23:07:04

@Horizont: Remélem, megadatik, hogy nyugdíjas legyek. Olyan jól el tudok lenni mindenféle egyéb tevés-vevéssel, de nincs rá idő és félek, mire én elérem a nyugdíjkorhatárt, addigra nem sok energia marad bennem. Sohase okozott gondot kitölteni a napomat, ha éppen nem kellett dolgoznom. Annyi jó dolog van a világon, amit 60 éves kor után is szerintem még élvezni lehet. No, mindegy - marad még vagy 10 aktív, kenyérkeresettel töltött év, persze ha közben lesz legalább 4 évnyi tényleges polgári demokrácia, polgári életlehetőséggel, hogy egy kissé szebbnek láthassam a világot. Mert még négy évet vörösben nem bírok ki, az biztos. De talán nem lesz megint vörös választás a 2010-es.

fokabacsi 2009.10.23. 07:59:55

@Doña ¡Cara(mba)!: Te tudod ezeket a dogokat. Gondolod ennyi esze van mindenkinek?? Ha lenne, nem ott lennének , ahol.

törökszultán 2009.10.23. 10:53:16

@Horizont: Magamba szálltam. Igazatok van. Holnaptól nem akarok dolgzni. Családom nincs, csak 6 macskám és 2 kutyám. Van 80454ft. nyugdijam. Megyünk a levesbe.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.10.23. 12:07:47

@törökszultán:
OFF (ez csak egy válasz, nincs semmi köze a posztban felvetettekhez)
Ne haragudj, és főképp ne vedd magadra, ami nem inged. Rokonlelkek vagyunk állatszeretet tekintetében: jelentem, 5 macskám van+ egy szerzett, vendégmacska, két kutyám, a havi bérem 94390 nettó, jelzálog a házunkon, hétvégi telkünkön, amely összeget nem luxuscélokra fordítottunk, hanem be kellett fektetni a cégbe, mert 5 millás alapító-tőkével nem lehet ebben a szakmában mit kezdeni. Itt komoly forgótőke kell(ene), marad a kuncsorgás a bankoktól, kamatok fizetése doszt, plusz az állandó, fejünk fölött lebegő rém: a csődbemenés réme. Hova mehetnék lakni, ha csődbe megyek, hova dolgozni 52 évesen?
De ne vedd panasznak, csak érezd, nem ellened szólt az írásom/unk.
Macskáim: Bianka (mert hófehér, szeszélyes hölgyemény, van vagy 10 éves, de 5-nek se néz ki:-), csak a két fülét kellett leoperáltatni, mert képzeld, bőrrákja lett - az állatdoki azt mondta, olyan ez, mint a fehér bőrű ember: ha sokat napozik, megárt az UV sugárzás - Bianka meg állandóan a háztetőn napozik -Macska a forró háztetőn:-) - aztán jön Gizi, ő egy ivartalanított kis hájgömböc, Dalma, az ő lánya, Réka, legvégül a kedvencem, a kicsikandúr, alias Ábel, aztán lett belőle Nyikita, mert állandóan nyikorog. A vendég cica: Lidi. Kutyáim mind fajtiszta korcsok, de fejenként 80 kilót nyomnak: Betyár, aki tényleg "őszül a vén Betyár", mert fájnak az izületei és emiatt másnaponta kap egy szem Medrolt, és hűséges, irigy harcostársa, Ubul.
Hogy miért ennyi a bérem: egyszerű. A cégnek nincsenek állami megrendelései, hárman vagyunk a CÉG, ha eladjuk a portékánkat, akkor van bér, ha nem, akkor nincs, csak járulékfizetés. Szóval nem tréfából fizetünk egyformán mindhármunknak ilyen keveset. Egyelőre még megvagyunk, az internetre is futja, mert ez egyben munkaeszközünk is.
Amúgy nem lehet könnyű neked a 80 ezerből kijönni, és nem is a te személyed állt a támadások kereszttüzében. Hanem egy elbaltázott társadalmi rendszerváltás??????) és annak következményei!

Horizont 2009.10.23. 13:14:41

@törökszultán:
Nem kellett volna megsértődnöd meg mindenféle " idős kinyírás" effektust a mondandómba képzelned, és bántanod. Nagyon kevés a nyugdíjad ez tény. Én 36 éve dolgozom és 93 ezer a nettóm, igaz van egy férjem ő is egy átlagos pénzzel, egyéni vállalkozó és bizony amikor nincs annyi bevétele (sűrűn) akkor is be kell fizetni mindent az állam felé. Iparűzési, kommunális adóról nem is szólva.Jelzálog a házon ahogy Dona is írja. Csak egy kutyám van ez igaz, de nagy a család és imádom ha összejövünk és akkor bizony nagy ebédet kell összerittyentenem. Mindenki sírhatna, ríhatna mindenkinek meg van a maga keresztje, anyagilag. És még itt van a hazám is vagyis a szörnyű helyzete a mindennapok katasztrófái. De én nem hagyom hogy teljesen a hatalmába kerítsen és leterítsen a PÉNZ (hiánya) és nagyon fáj ugyan a szívem , de azt se hagyhatom hogy depressziós legyek ,mert ilyen barom vezetőink, politikusaink vannak .Ezeken a dolgokon kesergek és dühöngök egy sort, aztán keresem a derűs dolgokat és próbálok örülni minden kicsi és nagy dolognak. Hogy van munkahelyem amit szeretek, ahol szeretnek, van fix fizum, egészséges vagyok, hogy él az anyukám, hogy itthon béke van és nyugalom, hogy a gyerekeim dolgoznak, szerelemesek, szeretnek hazajönni, a férjem (?) és a vizslám is szeret,(:DDDD) mit írjak még? Nekem ez az egy életem van nem hagyhatom, hogy (teljesen) elbasszarintsák az anyagiak és a politika! Most keseregjek, sírjak, rinyáljak, hogy milyen szar az egész életem, de majd jó lesz? Nincs "majd" most kell élnem, annyi időm már nincs, hogy kidobjam az éveimet!

Horizont 2009.10.23. 19:22:54

@Kartal (a dühös):
Tényleg nem normálisak. Nem igaz, hogy nem jönnek rá, hogy ez a nácizás visszafelé sül el. Kommunikálni se tudnak. Nem látják, hogy olyan erőteljes utálás fejlődött ki feléjük, hogy minden szavukkal az ellenállást erősítik. Milyen tanácsadóik lehetnek vajon??

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.24. 02:56:08

@Horizont: @Kartal (a dühös): szerintem még alapvetőbb a probléma. Jelena Botoxovától már azt se hiszi el senki, ha kérdez, és mindenki az ellenség padsoraiban ül. Viszont - legyünk hálásak ám! - ő még hisz, és tudja az egyetlen igaz utat. Azt hiszem, ezt hívják fanatikusnak, vagy pszichopatának, vérmérséklettől függően.

fokabacsi 2009.10.24. 10:54:55

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Ez a kiérdemesült vén Bricsa miért nem megy el Madámnak valami szolíd kupiba? Igaz a legtöbb qrva a parlamentben van . de öregek! Szegény jó Rejtő Jenő Imígyen aposztrofálná : "És ekkor kipenderült középre a komcsi démon, , kinek arcán a kor és a sok szopás hagyott maradandó nyomot !" :-)))

törökszultán 2009.10.24. 18:53:24

@fokabacsi: A klasszikusakat tessék pontosan...Jelzem, Leila az arab démon, emlékeim szerint sokkal, de sokkal jobban nézett ki. És nem is hazudozott. De ez már régen volt....

fokabacsi 2009.10.25. 00:13:18

@törökszultán: Lehet fiatalabb is volt. Gondolom az araboknak csak van ízlésük.

jadrano 2009.10.25. 05:44:45

Üdv!
Ha arra gondoltok, mennyi egy munkanélküli diplomás segélye, és mennyi egy átlag-nyugdíjas jövedelme, könnyen kiszámítható, melyik olcsóbb ennek az államnak? Az állam helyett írhattam volna gyülevész hordát is, szinonímaként...)))

süti beállítások módosítása