Skip to content


       Szűrés lista

Mocskos nagykoalíció az ORTT-ben

Tényleg szomorú nap ez ...

A Fidesz-MSZP nagykoalíció diadala, szereztek maguknak 1-1 rádiót. Hát gratulálok, bmeg!
Jobb lesz nekik? Szereznek még pár ezer szavazatot, mert az egyik választó balos műsort hallgathat reggel, a másik meg jobbost?
Én már azt sem értem, mi a fasz köze van a pártoknak ahhoz, hogy milyen kereskedelmi adó szól az adott frekvencián ... de mindegy, ebben az országban úgyis mindig mindent a pártok döntenek el, miért lenne pont ez kivétel?

A Sláger és a Danubius meg megy a kukába.

Nem mintha különösképpen fájna a szívem értük, mivel sosem hallgatok rádiót, de ez egy ocsmány, mocskos húzás volt. Egyik kutya, másik eb ...

Majtényi, az ORTT elnöke megpróbálta a lehetetlent, javasolta, hogy zárják ki az Adveniot és a FM1 Konzorciumot, mivel irreális a tervezett pénzügyi modell (sales house), illetve az Advenio esetében még a pályázat alakilag érvénytelen volta is súlyosbította a helyzetet.

Nos, ezt a javaslatot az ORTT 12:10 arányban leszavazta, az MSZP, a Fidesz és a KDNP delegáltjai szavazataival. Többek között Szalai Annamária, Tirts Tamás (Fidesz), Ladvánszky György és Gyuricza Péter (MSZP) szavazataival.  Szalai és Majtényi különvéleménye.

Ezután ma egyhangúlag kihirdették a 2 nyertest ... az Adveniot és a FM1-t.
(Az SZDSZ-es Tímár János nem vett részt a határozathozatalban, Majtényi pedig távozott az ülésről.)

A Fellegi Tamás László vezette Infocenter-sajtócsoport:




A Sláger nem adja fel:


 

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr421481389

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nehéz a boldogságtól búcsút venni 2009.10.30. 08:16:03

Van itt volt bőven hörgés, és szerintem lesz is amíg a pártok döntenek olyan kérdésekről is, mint a rádiófrekvenciák kiosztása. Mi is megmondtuk a magunkét, de szerintem nem szabad sokat foglalkozni ezzel. Ebben országban nincs akarat és szándék, hogy ...

Trackback: Bumeráng helyett politika 2009.10.29. 00:12:14

Mit lehet mondani erre? A Danubiust még kisgyerekként hallgattam sokat, a Slágert pedig mostanában is szívesen hallgatom. Jó zenék, és bármikor könnyesre tudom röhögni magam a Bumerángon. Az utóbbi időben többnyire alszom, biciklizek és dolgozok, amikor a…

Trackback: Egy Klassz Rádió, a Danúbiusz helyett! 2009.10.28. 23:37:33

Hamarosan a Klassz Rádió lesz hallható a Danubius frekvenciáján! Hamarosan! Neked mi a véleményed? Várod már? ...

Trackback: Jobbfajta médiatúlsúly 2009.10.28. 18:31:27

A Fidesznek már régóta megvan a combos médiabirodalma. Benne két tévével (Hír és Echo), két napilappal, rádióval (Lánchíd), és a két közpénzen jelentősen stafírozott hetilappal (Heti Válasz: 2 milliárd forintos támogatás, Demokrata: Andrássy úti szerke...

Trackback: Vér, akció, cici és politika 2009.10.28. 18:17:02

Az első hármat nem kell magyarázni, ezekkel bármi eladható. Gondoljunk csak a jégkrémen fellációt imitáló széplányra, vagy a híradóra, ahol akkor van nézettség ha a vonat a hároméves kis Kevint legalább hatfelé tépte. Persze a kultúrember néz meg hallg...

Trackback: Búcsú a Slágertől és a Danubiustól 2009.10.28. 16:47:33

Mit mondjak? Bejött a jóslat. Hihetetlen. Vorg a Hallhatatlan Báró törzskommentelőnk ezt írta: "Gondolod, hogy a Slágernek és Danubiusnak annyi? Nehezen tudom elképzelni, hogy két népszerű adót megszüntetnek, hiszen már évek óta sugároznak. Vagy?&...

Trackback: Te demokráciában élsz? 2009.10.28. 16:23:18

Azt gondolod, hogy ma Magyarországon demokráciában élsz? Azt gondolod, hogy ma Magyarországon sajtószabadság van? Azt gondolod, hogy ma Magyarországon jogállam van? Ha te ezt gondolod, akkor tévedsz! Ez nem demokrácia, hiszen a nép akarata nem érvényes...

Trackback: A politika polipcsápjai 2009.10.28. 15:41:57

Nagyon felbaszott ma ez az ORTT-s sztori, isszonyatosan elgem van a politika polipcsápjaiból, de úgye tenni nagyon nem tudok, egyenlöre anyit tudok csinálni, hogy létrehoztam egy facebook csoportott. ha elég sokan csatlakoztotk talán lehet valamit kezd...

Trackback: Slágertelenül 2009.10.28. 15:18:58

Mivel már foglalkoztam korábban a témával, a véleményem ismert. Így a mai döntés kapcsán most csak annyit teszek, hogy kommentár nélkül közreadom a Sláger rádió vezetőjének sajtóközleményét, még úgy is, ha néhol egy kicsit hatásvadász módon van megfoga...

Trackback: Megegyeztek 2009.10.28. 15:07:27

Megoldották a médiatörvény anomáliáit, hibáit és tévedéseit. Sikerült felszámolni a működésképtelen és csak kádertemetőnek használt megyéket. Hatékonnyá tették az önkormányzati rendszert. Most már nem lesz 39 fős településnek önkormányzata.   Si...

Trackback: Rádió, szakmaiság, kultúra... 2009.10.28. 14:57:39

Olvastátok az Index cikkjét a rádiófrekvenciáról szóló versenyről? Tudjátok, lejár a Sláger és a Danubius szerződése, s a két frekvenciára új pályázatot írtak ki.A jelentkezők (zárójelben a tulajdonosok):Sláger Rádió (Emmis csoport)Danubius Rádió (EBRD...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

llll5 (törölt) 2009.10.28. 22:09:02

@Tigeri: mielött megkapta a pénzét?:))Mert ingyé' nem menekitett:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.28. 22:24:20

@llll5: Ez a kijelentés természetesen maga az antiszemitizmus.:))

llll5 (törölt) 2009.10.28. 22:31:38

@Tigeri: bezony:))Ahogy Prohászka Ottokár mondta:"Antiszemitának lenni dicsőség!":))

K.Jani 2009.10.28. 22:32:11

mikor azzal jottem, par honapja, hogy a fides es az mszp a hatterben ossszejatszik, akkor sokan lehurrogtak.
nocsak-nocsak! egy csepp a tengerben. mondjuk akinek nem volt vilagos az eddigi viszonyuk sem, mert nincs onalo velemenye, mert csak a tv-t nezi, attol en nem varok nagy csodat.
lesz itt meg pofaraeses kedves fidesz maniasok!!!!!!!!!

a fidesz es az mszp ugyanannak az eremnek a ket oldala. a lenyeg az, hogy kinek a zsebeben van az a penz!!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.28. 22:37:50

@llll5: Ilyen nyíltan vállalod?Háát ha már seduxen is felvállalta a másságát...:))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.28. 22:40:19

@K.Jani: Deehogy ilyen biztos nincs pláne ha megerősödik a jobbik akkor meg pláne nem lesz ilyen áá nem.:((

K.Jani 2009.10.28. 22:44:08

ja es meg egy!
aki ugy varja a jovo evi valasztast, mint a messiast, annak el kell vegyem a kedvet!!!
semmi sem fog valtozni, lenyeget tekintve!!!! az orszag szet van kurva, le van rabolva.
de akit be lehet szopatni hatodjara is, az meg is erdemli a sorsat!! sok ember akkor fogja eszrevenni, hogy megeroszakoltak, amikor mar a szajukon jon ki a makk!!

K.Jani 2009.10.28. 22:50:47

@Tigeri: a jobbik korul is egyre budosebb a levego.
aki korpa koze keveredik, azt megeszik a disznok!

drkovax 2009.10.28. 22:56:00

@Viktus: ha nem akarod érteni nem érted ... kereskedelmi célra koncesszióba adható 2 van.

Viktus 2009.10.28. 22:59:19

@drkovax:

Te nem azt mondtad. Ennyi. :P Én értem bár ebbe is belelehetne kötni. Csupán akarat kérdése, hogy kell ez az a szar magyar rádió meg magyar tv ...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.28. 23:57:42

@Steppenwolf: Egy TV-t nem feltétlenül határoznak meg a vezetői. A román Realitatea TV tulajdonosa valószínűleg a legnagyobb sikkasztó mocskosgeci az országban, de amikor talán 3 éve megvette a Média-gruppot, aminek a TV is tagja, megmondta neki a stáb hogy ha 1 picit is befolyásolni akarja az adásmenetet és szellemiséget, felejtse el az egészet, be is fogja a száját azóta is és örül, hogy van egy jól termelő TV-je.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.29. 00:11:10

@Ká k k: lehet hogy később válasz jön erre a kérdésedre de ezt és is feltettem már magamban...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.29. 00:24:54

@esef: Szinte hihetetlen, hogy az elsők közt szólsz hozzá a poszthoz MAJD órák mulva belinkelsz egy oldalt ami benne van az eredeti posztban is. GRATS

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.29. 00:32:48

@Pierre (Bezuhov):

Szép lenne, de ez csak egy álom.
Ki nem hagynának egy ekkora lehetőséget. A tévében meg például ott volt a feribarát bárdosi, most már nincs, kezdenek jobbra igazodni.
Ajándék csak neked:
www.168ora.hu/itthon/jobboldali-media-45579.html

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.10.29. 00:32:59

@Ká k k: "Az új két rádió: legyen politikai IS. Bánja a fene. De ugyan miért nem fér el a Danubius vagy Sláger mellett?
Nincs elég szabad frekvencia azon a tetves FM-en?? Vidéken 4-5 rádió/város max, Bp-en kicsit több. De azért még lenne bőven hely."

Na végre valaki, köszönöm!!!

Itt elment a beszélgetés "fúj-fúj Bumeráng meg slágerzene, és biztos komcsik is" irányba.
Jó lenne, ha a drukkerek végre meglátnák, mit ünnepelnek.

A Danubiust, Slágert, Bumerángot stb. lehet szeretni meg nem szeretni. Utálni is lehet - ízlés dolga.
De egyelőre arról van szó, hogy két, igencsak hallgatott és országos elérésű, hosszú ideje működő rádióadót, két sikeres vállalkozást kiheréltek, meggyilkoltak. Mindezt egy szar szabályozás és egy rakat hazugság mögé bújva (ld. tenderek tartalma), és a két országos frekit átpasszolták... a két "fú de nagyon utáljuk egymást" rivális pártnak. Ééééébreeeesz...tőőő...

A jövő évi választások egyetlen eredménye: megfordul a 30-70%-os lopási arány. A pakli átkeverése már megindult, jövőre új osztó jön. Ebből a két adóból is csak pénz lesz - de nem nekünk. Elfogadták a pártok a kampánykasszát, ja, persze, mert végre sikerült kidolgozni az alternatív pénzlopási módokat. Van itt valaki, aki szerint másért kellett erre ennyit várni?

Mielőtt valaki beáll hurrázni egy nyájba, erősen javallott átgondolni, hogy éppen mihez asszisztál.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.10.29. 00:39:02

OFF (Index-címlap)

" Négyszer népszerűbb a Fidesz az MSZP-nél
Most a választók fele sem menne el szavazni."

Nem a főcím érdekes, hanem az alcím.
No és persze a cikk...

Igen, kell ide még politikai adó, vagy egy tucat! Sőt adjunk ki politikai kifestőkönyveket is a gyerekeknek, ahol sárgára színezhetik a Zorbánt és kékre a maszopos szegfűt.

K.Jani 2009.10.29. 00:58:03

@Tigeri: sajnos ez a partoskodas mar annyira romlott es beteg, hogy semmi ertelme gyogyitgatni. ha egy szindarab nem jo, akkor nem a diszletet kell lecserelni, hanem az egesz darabot.
sajnos lassan mar ott tartunk, hogy az egesz szinhazat fel kene robbantani.
ugy hozta a sors, hogy messze kerultem magyrorszagtol, de mindig aggodva kovetem, hogy mi tortenik otthon. mashol sem szentek a politikusok, de az ami otthon megy mar nem egy del-amerikai banankoztarsasagra emlekeztet, hanem egy afrikaiera. sajnos minnel tovabb marad passziv a tomeg ,annal fajdalmasabb lesz a pofaraeses.
te szemely szerint csak anyit tehetsz,(es ez nem keves!) hogy a magad es csaladod jovojet minnel jobban bebiztositod. a hajo mar leket kapott es sulyed!

K.Jani 2009.10.29. 01:36:16

mostanaban sok szabad idom volt es azt azzal toltottem, hogy kicsiny hazam dolgai utan kutakodtam. ma mar azt mondom neha, hgoy inkabb ne is tettem volna. sokkal tobb mindent megtudtam internetten keresztul, mint amire szamitottam. mara magyarorszag gyakorlatilag csak papiron letezik.
az amit mi rendszervaltasnak es demokracianak nevezunk, gyakorlatilag csak egy kifonomultabb formaja a penz kiszivattyuzasanak. gyakorlatilag eltunt az allami vagyon, es az allamadosag a sokszorosa a 20 evvel ezelottinek. a ledolgozott ado nagy resze kulfoldi bankoknal kot ki. es az adosag olyan szinten van hogy nincs mivel, kivel mar visszafizettetni.
erre jon meg egy olyan politikusi reteg aki mindehez huen aszisztal, kimeritve a hazaarulas tenyet. persze ebbol ok nagyon jol megelnek, es az idok folyaman tokelyre vittek a penzlenyulas muveszetet. meg a rendszervaltaskor, mikor a nep meg lelkesen eljenezte a demokraciat, a hatterben a partok mar komoly penzeket tuntettek el. (sok minden ki is derult, de az emberek hamar elfelejtettek).es a lenyulas azota is tart folyamatosan. csak a minosegben volt neha kulonbseg. ugy jatszanak az emberekkel mint macska az egerrel. oszd meg es uralkodj, mondjak mar reg ota! eszre kene mar venni, hogy a vilag nem vizszintesen van felosztva, jobbra es balra, hanem fuggolegesen, fentre es lentre. per pillanat az a helyzet hogy akik fent vannak azok agyon keresik magukat a nep hulyitesevel, es akik meg lent vannak azok meg csak szivnak mint a torkosborz. es a helyzet egyre csak fokozodik! vannak a birkak es vannak a hentesek. ma magyarorszag az a hulyegyerek tipus, akibe mindenki belerug az iskolaban, es barmit megsinalhatnak vele.
sajnos attol tartok, hogy ha ez nem valtozik, akkor a kozeljovoben fajdalmas felismeresek ele nez az orszag.

Krikri 2009.10.29. 06:03:59

@llll5: Szia, itt nem részletezném, de a párt kicsinálására gondolok, Torgyánék eltávolítására, az utánajövő perekre, FKGP szétesésére, egy rétegének a Fideszbe átvonulására. Pár év múlva részletesen kifejtem! Csak arra akartam utalni hogy nem lepett meg h OV volt mögötte!

Marcellusca 2009.10.29. 07:06:13

Reggelt, Náczikok!

Asszem meg senem próbálkozom elolvasni az összes kommentet. Csak az uccsó 100-at. :)

Éljen a Párt!
Mindkettő!
Hogy milyen ügyesen összefogtak és elosztották egymásközt az országos frekvenciákat.
Miből gondolják, hogy egy pártrádió nagyobb hallgatottsággal (ezáltal több bevétellel) fog rendelkezni, mint az elődeik? Vagy majd ezeket is pártkasszából, azaz állami támogatásból, azaz a befizetett adókból fogják üzemeltetni?
És még csodálkoznak, hogy sz@r az adózási hajlam.
Persze, mert nem csak az a baj, hogy magasak az adók (mert azok és ez baj), hanem, hogy elherdálják a sok lóvét.

LMPVS az összes ORTT-s kötsögnek, akik megszavazták!
Meg amúgyis, mi a f@sznak ez a gittegylet? Szét kellene zavarni a picsába az egészet!

Marcellusca 2009.10.29. 07:34:29

@Talon Karrde: Én is!
Már mondtam korábban: Bezunak időnként vannak tiszta pillanatai.
De csak időnként. :D

Bocs, Bezu!
Egyébként tényleg egyetértek Veled!

Dinnyepásztor 2009.10.29. 07:39:07

Nem fogom végig olvasni,ezért lehet,hogy nem írok újdonságot.
Ilyen mocskos politikai döntést csak nálunk magyarisztánban lehet megtenni.
Ezzel megint szereztek jónéhány %-ot a Jobbiknak .Ez jó.
November közepétől hallgathatjuk "bolgárgyuribácsit"az egyiken,"csintalansanyibácsit" a másikon.
Ez nem jó.
De alig várom.:)))
HAJRÁ FITYISZ, HAJRÁ MASZOP!!!!!
Én még jancsinak és ibolykának is adnék frekvenciát.
November 18.-án fogom a rádiómat kidobni.
SZEBB JÖVŐT

Dinnyepásztor 2009.10.29. 07:47:53

Nem voltam eddig párt tag,de most jött el az ideje,hogy belépjek.
SZDSZ?????:)))))))

Dinnyepásztor 2009.10.29. 07:52:56

Már ha ismeritek a sztorit a tele pohárral és az utolsó cseppel.
Na most nálam ez van.Eddig birka módra tűrtem,de ez már sok és nem csak a 2 rádióról van szó.
ÉBREDJETEK MAGYAROK!

Dinnyepásztor 2009.10.29. 08:04:43

Akartam írni a maszop -nak egy kedves üzenetet,
de el kell fogadni a maszop szabályzatát!
Gondolom a LMPVS ebbe nem fér bele.

Viktus 2009.10.29. 08:09:56

@Talon Karrde:

Ez meglep? A reakcio jó volt régen, de egyszerűen már annyira átmentek a fidesz szajkózásba, hogy unalmas. Vastagbőr sem lenne túl népszerű, ha jobbikos házi bloggá alakulna, ahol csak a jobbiknak benyalós témák futnának ...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.29. 08:15:50

@Viktus:

Na ez a veszély nem fenyeget......

Mourinho már nem a király 2009.10.29. 08:18:33

Nekem csak 1 dolgot magyarázzatok meg, lehet már volt róla szó, csak sok lett a komment :)
Mi a jó francért van Magyarországnak csak 2 országos frekvenciája?? Mért nincs 10, vagy 20, aztán mindenki nyomassa ami a csövön kifér?

Homeoffice 2009.10.29. 08:34:18

Megtaláltam az évszázad kommentjét:)))

"Gratulálok a mszpnak hogy belekompromittálták a fideszt ebbe"

Te jézus atyaúristen.....
Ez a tag nem látja hogy egyik kutya....

Krikri 2009.10.29. 08:38:55

@llll5: elolvastalak még1x, akkor ez 1996-ban volt? Én a 2000 körüli időre gondoltam.

nyg 2009.10.29. 08:39:51

Ennyi sok széplelket. Még piedesztálra emelik a sláger rádiót. Azt, amelyik ugyanzt játszotta le korábban, és most is végigkilincselte a pártokat? Mégis mit kellett volna tennia fidesznek? Hagyni, hogy az mszp-nek két rádiója legyen? Vagy átadni a jobbiknak? Ugyan már.
kreativ.hu/cikk.php?id=25029

jozicsenko 2009.10.29. 08:45:21

@Kamelot: @Dinnyepásztor:
reggelt!
nem eszik olyan forrón a kását!

pár apróság, gondolatébresztőnek

1. azt hittem, hogy a két gondolatformáló kereskedelmi rádió kiesése az mszp-nek rossz -ezt tartom: Jáksó + Borosék nélkül kevesebb esély van befolyásolni
2. mind hirtelen haragúak vagyunk: lesz bőven ok, gond, baj, ami miatt inkább az mszp-re leszünk dühösek és nem a fideszre a köv. választásokon: kb fél év, addig sok minden történhet: Szalainé 100 millás viccénél hányan voltak mérgesek és végül hányan léptek érvényben az "utazók" (=nem politikusok) részéről? naugye...
3. az szdsz megszívta (??), ugyanis kiesett két fontos ballib támasz, nade
4. ha bárki megfogadja a fenti tanácsot: ne szavazz, akkor épp hogy a ballib bandát támogatjátok: ugyanis az alacsony részvételi arány pont hogy az szdsz-nek jó: tessék ezen gondolkozni...

igenis el kell menni szavazni: szavazz a munkáspártra, a kisgazdákra, bárkire, bármire, de szavazni kell, mert a végén besétál a parlamentbe a patásördög, egy 48%os részvételnél, de az ország jóváhagyásával...

(ne feletjsük el, hogy GyF és anyósa továbbra is dolgozik, hibátlan stratégiával már kétszer nyertek választást, ha most nem is nyernek, de a 2/3ad megakadályozására még simán van lehetőségük: lehet ezzel épp fűalatt támogatják az szdsz-t? hisz bármilyen akció, ami a részvételtől eltántorít, nekik jó)

jozicsenko 2009.10.29. 08:49:20

@jozicsenko: a 48% arányt úgy értettem, hogy parlamentbe kerülhetnek a liberálisok: ha nem is az szdsz, de

- benn lesz az LMP, ugyanaz a háttér, újracsomagolva
- Kóka és még 2 másik szdsz-s meg mszp-s listán jut majd be

kell ez nektek?

akkor inkább mdf, kisgazdák, jobbik, Független Alkoholisták Szövetsége, bárki

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.29. 08:57:46

@jozicsenko: nekem is feláll a szőr a hátamon, mikor valaki azt mogyorózza hevesen, hogy NEM KELL MENNI SZAVAZNI vagy ÉRVÉNYTELEN SZAVAZATOT KELL LEADNI! Ez akkora marhaság, hogy neki lehet támaszkodni... Ezek sincsenek megelégedve az aktuális és eljövendő vezetéssel de az Istennek se szavaznának a Jobbikra, mert akkor leszáradna a kezük... Lúzer banda.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.10.29. 09:02:30

@jozicsenko:

"1. azt hittem, hogy a két gondolatformáló kereskedelmi rádió kiesése az mszp-nek rossz -ezt tartom: Jáksó + Borosék nélkül kevesebb esély van befolyásolni"

Tőled - meg még a többi idiótától - kérdezném, de úgy tényleg, konkrétan, hogy pl a Slágerben mi volt pl a kamanista azon túlmenőleg, hogy nem volt vegytiszta (uszító) jobber médium? hö???

grupi 2009.10.29. 09:03:53

Mivel a két rádió (Sláger/Danubius) korábban úgy kapott hosszabbítást a szerződése lejártakor, hogy a frekvenciára nem kellett pályáznia, így szerintem ők nyugodtan kussolhatnak.
Az, hogy más pályázó jelentkezése és beadott, benyújtott páylamunkája mennyire volt jó, klf szempontok alapján, az más kérdés.
De bármelyik verziót is vesszük, akkor sem jelentheti senki számára azt, hogy végleg, netán az aggságig be legyen betonozva bárhova.
Korábban egyik adó sem kiáltott farkast, vagy politikai döntést, amikor másokat kizárva, az újaknak lehetőséget sem adva hosszabbították meg a forgalmazási jogukat a frekvencián.
Legrosszabb esetben maradnak az interneten, mint más adók, és majd onnan újra kinőhetik magukat.
Bocskort és pajzán csapatát sokan szeretik, de többen utálják. Ez sem jelenthet számottevő érvet, vagy biztos állást jólétet bizonyos köröknek. Főleg, ha másokat, vagy az újakat ezen indokkal kezdik ki.
A pályázó, leendő nyertes és az eddigi előnyt élvező mai vesztes mit tehet egy egységes testületi döntéssel szemben akkor, amikor ez az ORTT hivatott eljárni és határozatával dönteni.
A bírói igazságszolgáltatást is lehet fitymálni, de mégis csak ez és az a testület, aminek a döntése alapján mennek a folyamatok.
És végül ne feledjük: ha ezt a frekvenciát a jobb érzelmű Lánchíd rádió, vagy a Bolgár úr-féle szélsőségesen balfék és szoc-liberál Klub rádió kapta volna meg, akkor igen, beszélhettünk volna politikai döntésről. Az hogy mostani két vesztes rendre nyalta a szoc-libek seggét, és most ennek esetleg befellegzett, azért még nem biztos hogy a ma még hatalmon levő ezen rétegek határolódtak volna el eme számukra kellemes tevékenységtől. Ezért sem beszélhetünk politikai megfontoltsággal történő trónfosztásról.

__ 2009.10.29. 09:12:57

Csókolom, ha jól emlékszem tavasszal a most síró 2 rádió intézte el a parlamenti pártoknál, hogy ne kelljen újra pályázniuk. Talán az volt a mutyi, nem?
Csak a szemét, hol fasiszta, hol kommunista Sólyom megint résen volt.
Nem gondoltam volna, hogy már a Vastagbőr is Boros és Bochkor megélhetéséért aggódik.

drkovax 2009.10.29. 09:16:47

@jozicsenko: "hisz bármilyen akció, ami a részvételtől eltántorít, nekik jó" - Ez számszakilag nem igaz. Ha csak a "stabil" szavazók mennek el (ld Tárki) az 2/3 fidesz és a maradékon osztozik a Jobbik és az Mszp. Ha sok "akárki" elmegy és szavaz "akárkire" (de nem a fideszre), akkor az minimálisan azt eredményezi, hogy a fidesznek nem lesz 2/3-a (még a Jobikkal se), de bejut egy szatyor 5%-os (balról felvásárolható) kis párt (MDF, LMP, SZDSZ, MEBAL, MSZDP, Centrum, stb.).
[Jó, persze, ha ezek mind 4,99%-ot kapnak, akkor nem ... de ez a feladat még Rytkó Emíliának is sok lenne.]

drkovax 2009.10.29. 09:23:02

@Anthony - awkward silence: Csak azért, mert a rádióhullámak nem kell passport a határátlépéshez (egyébként 5 országos van, eből 2 a kereskedelmieknek), max a domborzat befolyásol. Ezért a lehetőségeket nemzetközi szerződések is befolyásolják. Egy-egy kis körzetben lehetne több rádió is (ha a jelentkező kiméreti a körzethatárt az általa választott, még szabad frekvencián, erre most is jelentkezhet és egy pályázaton koncesszióba veheti)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.29. 09:27:44

'reggelt náczi "söpredék" testvéreim :)))

na, tegnap este rávettem magam, hogy az esti 7órás rémhírtv-s híradót megnézzem (a műsorvezetőként használt biorobotok receptjét még mindig elfogadnám :)

nem meglepő módon kvázi nem volt ez hír náluk, csak alul a "csíkban" volt egy rövid hír. vajon miért?

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.10.29. 09:32:12

@Dinnyepásztor: Akkor már kár felébredni,mikor a többiek visszaaludtak illetve visszaaltatták őket..
Lassan 14 éve látom és mondom mindenkinek,hogy a fityesz meg a maszop egy kutya.Engem inkább az lep meg,hogy valaki ezt még nem vette észre..

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 09:32:13

Üdv. újra :D Nos, én megvárnám még azokat a bizonyos "vészforgatókönyveket" amiket a két rádió pedzeget.
Legrosszabb esetben majd hallgatjátok neten ezt a két szart :D A sláger mellett annyi szól, hogy olykor reggel a bumeráng néha mosolyt csal a számra amíg át nem húz az "ájncvájpolicáj" meg a "zsebemzsestyem" :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.29. 09:41:55

@Pierre (Bezuhov): hohohóóóóó. Bezutól ilyen "szenvedélyes" kommentet rég olvastam... Helyes, nagyon helyes, így kell ezt. (szar leírni, de a komment nagy részével egyet tudok érteni...) :))

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.10.29. 09:43:48

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Nekem kábé annyira volt vicces,mint a Szeszélyes Évszakok.Vagy a Gálvölgyi show néhány kivételtől (Lakodalmas Lajos paródia) eltekintve..

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.10.29. 09:46:57

@Jack/rendetteremt/: ott volt az a kis szócska figyeld csak: "néha"
Amúgy az én igényeimet egyik magyar rádió sem elégítette ki soha, talán olykor a danubius light, de az sem mert az a kappanhangú nyomi is csak felmérgesített. Olykor meghallgattam a boros-bocskor marhaságait és csókolom. A CD dominál a verdában :D

jozicsenko 2009.10.29. 10:02:56

@Pierre (Bezuhov): gratulálok a reggeli agymenéshez

gondolom nem sokat hallgattad a reggeli műsorokat
a bumerángék állandóan csontig benyaltak a kormánynak, fenn leírtak egy tucatnyi példát, de akkor
- állandó támogatás a Honvédelmi Minisztériummal: nem lenne baj, ha szimplán a "Gyere katonának" szöveget nyomták volna, de olyan émelyítően édes beszélgetések mentek Szekeressel, hogy a gyomrom fordult ki tőle...
- Meggyesy Pétert támogatták, nagyon nyiltan, anno
- minap az oltások miatt beszélgettek a EÜ miniszterrel, de egy büdös szó nem esett arról, hogy miért utasítják el annyian az oltásokat (pl, hogy maga az Omnivest offshore cég, senki nem tud róla semmit: oltsd be magad, ha akarod, de ne fenyegessenek minket, ha nemet mondunk)
-hülyére vettek a legutóbbi népszámlálást

a másik bandánál meg jáksó a hetihetesben bőven bebizonyította, hogy mennyire pártatlan

mégegyszer, hogy a bitvezérelt agymosott baloldai feled is megértse: nem azt mondtam, hogy napi 24 órában pártszöveget nyomtak, de amikor kellett, nagyon szervilisen szolgálták ki a baloldalt, ezeregy módon ment a pártpropaganda: hogy TE ezt nem annak érezted, az téged minősít: nekem sok volt

ha meg most jön két pártrádió (mert csak ennyit mondtak róla, mást nem), akkor kit érdekel? egy jobboldali rádió lesz az éterben? és? baloldali hány volt/van?

eszkep 2009.10.29. 10:07:23

@Kamelot: "Választás '2010 - Büntess, ne szavazz parlamenti pártra!"

El sem hiszem, milyen hülye emberek vannak...
Ezzel kit "büntetsz", at nem tudom, de hogy az SZDSZ-nek (meg MDF-nek) jót teszel, az biztos! (Igaz a Jobbiknak is, mint úgy általában a kisebb, de magabiztos szavazótáborral rendelkező pártoknak)
Az a pár belőtt, SZSZ-es drogos, meg deviáns viszont tuti becsámborog a szavazófülkébe!

eszkep 2009.10.29. 10:11:34

@eszkep: SZSZ= SZDSZ, bár így sem rossz :-)

eszkep 2009.10.29. 10:16:14

@jozicsenko: "a bumerángék állandóan csontig benyaltak a kormánynak, fenn leírtak egy tucatnyi példát"
Ezt nem hallottam, nem szoktam hallgatni őket, bár nincsenek illúzióim... Aza kevés amit hallottam tőlük, és kiakadtam:

- amikor arról beszéltek, hogy "ők fizetnek annyi adót, hogy szemetelhessenek az utcán és összeszedjék utánuk a szemetet"...
- amikor az '56 évfordulóján akasztással viccelődtek. Én s marhára viccesnek tartanám, ha egy kiadós fogyókúra után felkötnénk őket, de a kötelet kínos precizitással a nyak felső tövébe raknám, hogy ők is fuldokoljanak negyed óráig (mint Mansfeld).

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.10.29. 10:21:55

ha másra nem is arra jó ez az egész cirkusz, hogy még 3 millió ember jön rá arra, hogy a fideszis ugyan olyan szar maffia banda mint a többi. Nincs olyan hogy "ők nem lopnak annyit" és hasonló baromságok.
LMPVS mindegyiknek

Float 2009.10.29. 10:39:31

Nem kell hallgatni őket, "jegyezze fel a rádiós naplóban"
Másrészt szégyen az, hogy két ekkora kereskedelmi rádió nem tudta rendesen megvesztegetni a "testületet"

Remélem a zavaróállomások már bétatesztelők kezén vannak :D

llll5 (törölt) 2009.10.29. 10:51:28

@Krikri: félreértettük egymást:)Az FGKP szétverését jól látod, a tagok ellenben nem mentek át a fideszbe,nem is szavaznak rá.Turi Kovácsot meg kisgazdaberkekben csak úgy hívták:az "áruló".Balogh Gyula tisztességes ember, nem is volt soha a fidesz tagja.
@laspalmas: bocs, da a sok komment között nem tudok kiigazodni:mire írtad nekem, hogy:"de igen:)"?
@Tigeri: hát, azért a két dolog felvállalása között van némi különbség:))

Maddox 2009.10.29. 10:53:43

Nekem megszakad a szívem a Bumerángért, mert szerettem hallgatni, ahogy:

-éltetik a maszopot
-gúnyt űznek az erdélyi magyarokból és lerománozzák, tolvajozzák őket
-jót röhögnek a gyermeküket egyedül nevelő kismamákon és mozgássérülteken
-helyeslik a trianoni egyezményt
-stb

Nem támasztom most alá hangfelvételekkel a felsorolást, de ebben a műsorban ilyenek voltak, vannak.

Szerzett az MSZP egy csatornát? Szerintem eddig is volt nekik. Bár nem tudom eldönteni hogy kinek nyaltak be jobban, MSZP vagy SZDSZ, mindegy is, egy kutya.

Zetek 2009.10.29. 11:15:18

Na nehogy már ezt a görény bandát sajnáljuk. Szétverésükért még az MSZP-vel is szabad - ha muszáj - szövetkezni.

Endordelfin 2009.10.29. 11:59:30

Rendkívül fantasztikus olvasgatni a kommenteket. Padlószőnyeg, faltól falig!
Hallgattam Bumerángot, hallgattam Danubiusos nevet váltott műsort is. Előző tetszett, második kevésbé. Személy szerint én azt találom bunkónak, gyenge másolatnak, de nem erről van szó.
A Bumerángért sem fogok könnyeket ejteni, de reggelenként jó volt hallgatni. Nem Bochkorért, nem Borosért, egyedül Vogáért. Tájékozott, okos ember, érdekes életúttal, zenész múlttal, fekete, szókimondó humorral.
Elhiszitek, hogy LESZARTAM a politikai tartalmú üzeneteket, beszélgetéseket? Kéremszépen, mikor mocskosul nincs kedvem egyik párt hülyeségeit sem hallgatni, akkor nem fogom meghallani, ilyen egyszerű. Arra kell, hogy teljen az idő, hogy szórakoztasson. Nem egyszer röhögtem hasfájásig, és elhihetitek, abban aztán semmi politika nem volt.
A Bumerángon kívül, (amit időnként hallgattam) nem mentem tovább, nekem nincs rá igényem, hogy más állítsa össze nekem a zenei listát. Mp3, saját zene, azt hallgatom, ami jól esik.
Gondolom akik a Danubiust szeretik, és nem keresik a politikai utalásokat, ugyanígy vannak vele.
Bizony, van, aki még a rádióban is a politikára figyel, mert az jelenti az életét, van aki meg szeretne kikapcsolódni.
Aki rádió által kerül befolyásolás alá, azt sajnálom, ez szánalmas. Normális ember tud különbséget tenni, ismeri a tényeket, és megválogatja, hogy mit vesz komolyan.

Hallgattam reggel mi volt a reakciójuk. Nem vagyok emellett a vergődés mellett, tartás kell, nem önsajnálat.

Ami nem tetszik, az a sokat emlegetett mód. Gerinctelen, leplezetlen. Kísérlet sem volt rá, hogy rejtegessék.
Politikusaink már biztosak benne, hogy mindent meg lehet etetni a néppel.
Nem arról van szó, hogy milyen volt a két rádió adása. Hanem, hogy mit jelentett az embereknek. Mennyien hallgatták a Danubiust, Slágert nyáron, buszon, mindenhol.
Valószínűnek tartom, hogy a politikai beszédeket az elvetemülteken kívül nem hallgatja majd senki.
Ezzel a lépéssel segítették az eddig elnyomott rádiókat, mert aki hozzászokott a rádiózáshoz, az továbbra is hallgatja majd, csak nem a két nagy helyén keletkező újakat, hanem az eddig is meglevő, de figyelmen kívül hagyott kicsiket.

Soha nem szerettem azokat, akik egy oldalról közelítik meg a helyzetet.
Fafafa, láger sláger.
fúj, fúj narancs danubius.
Aztán sorolják a bizonyítékokat. Mindkettőben van kivetnivaló, mégis mindkettő szórakoztat egy igen jelentős réteget. De most nem is a rádiókon kellene vitázni.
Kíváncsian várom, mi lesz a következő lépés.
Szépen hátradőlök és nézem, mit hoz ez ki az emberekből.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.10.29. 12:03:03

Na gyerekek majd nem lesz akkora pofánk , mikor eljön az az idő hogy a Vastagbőr működési engedélyére kell majd várnunk.

Marcellusca 2009.10.29. 12:10:48

@Endordelfin:
"A Bumerángért sem fogok könnyeket ejteni, de reggelenként jó volt hallgatni. Nem Bochkorért, nem Borosért, egyedül Vogáért. Tájékozott, okos ember, érdekes életúttal, zenész múlttal, fekete, szókimondó humorral." - jajjjj, de egyetértek!!!!!

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.10.29. 12:37:05

@Endordelfin: "Politikusaink már biztosak benne, hogy mindent meg lehet etetni a néppel."

Természetesen.
És igazuk is van.
Van sok-sok-sokezer önjáró robot, sok kis PIRIDROID meg NARIDROID, akik teleugatják a netet és az utcát a sablonos pártdemagógiával, és vidáman asszisztálnak a pénzek újraelosztásához és a szabadrabláshoz.

Magyarország - ennyit érdemelsz!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.29. 13:17:41

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): "PIRIDROID meg NARIDROID,"

ezkészbaszdmeg... nem is nap, inkább a HÓNAP beszólása... :)))))))

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.10.29. 13:35:51

@jozicsenko: nézd, most magyarázhatnám, hogy k*ra nem a politikiáért hallgatják a bumerángot, akik hallgatj(t)ák - pl én - de annyira egy degenerált, politikai vicsorgó droid vagy, hogy a színes szemüvegen túl úgy se értenéd meg a világot.

lásd még: @Endordelfin:

"Bizony, van, aki még a rádióban is a politikára figyel, mert az jelenti az életét, van aki meg szeretne kikapcsolódni."

"Elhiszitek, hogy LESZARTAM a politikai tartalmú üzeneteket, beszélgetéseket? Kéremszépen, mikor mocskosul nincs kedvem egyik párt hülyeségeit sem hallgatni, akkor nem fogom meghallani, ilyen egyszerű. Arra kell, hogy teljen az idő, hogy szórakoztasson. Nem egyszer röhögtem hasfájásig, és elhihetitek, abban aztán semmi politika nem volt."

Noname Watanabe 2009.10.29. 13:40:19

Nincs ebben semmi mocsokság. A Sláger és Danubius, a tévéknél a trévé2 és RatyiKlub éppígy politikai döntés eredményeként nyert. Ha jól emléxem, az RTL ügye a legfelsőbb bíróságot is megjárta... Maunika és társai mégis képernyőn vannak.

Egyébként nem hiszem,hogy sokan visszasírnák a szellemi toprongy bumerángot. Különben is, most itt a NótaTv, lakodalmas metál, operett, Zámbó Dzsimi. Jaj nektek, szegény magyarok.

Marcellusca 2009.10.29. 13:42:33

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): Ma nagyon formában vagy. :)
"PIRIDROID meg NARIDROID,", meg "hajléktalansimogató, mi?
Gyógyszered?
Megvan még? :D

Marcellusca 2009.10.29. 13:53:49

@Wilbur Nárcisz-11 Swain: Sőt!
Januártól Galambos "Lakodalmas" Lajos is indít egy új tévét!

eszkep 2009.10.29. 14:06:40

Tragikus, hogy a témában talán a legértelmesebb hangvételű cikket pont az Index-en találja az ember, és nem ragadnak le pl. a "mocskos nagykoalíció" színvonalon...

index.hu/velemeny/jegyzet/2009/10/29/kabbe/

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.29. 14:23:32

@eszkep:
MTI: Novembertől megszűnik a Sláger és a Danubius Rádió (2009. október 28. 14:00)

Index vélemény cikk: Minden ugyanaz másképp (2009. október 29., csütörtök 11:08 | Frissítve: 3 órája)

A hír másnapján, a többi médiában és blogban többszáz hozzászólás elolvasása után nem hiszem hogy nagy teljesítmény lenne egy ilyen jó cikket összehozni.

Vidéki 2009.10.29. 15:48:19

Miért kell keseregni azon, hogy ahol a szabad verseny érvényesül, ott a jobb versenyző lesz a győztes?

Dinnyepásztor 2009.10.29. 15:53:43

@eszkep: nem csak erre ,de egy nagy fasz vagy

Endordelfin 2009.10.29. 16:40:00

@Vidéki:
Épp ez okozza a felháborodást, hogy ez ebben az esetben nem teljesült.

Endordelfin 2009.10.29. 16:55:29

Pásztor Albert ügy feelingem támadt.
Tudom, az máshogy történt, de akkor is.

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2009.10.29. 17:37:20

az index nem fog ezzel a dologgal komolyabban foglalkozni mer fosik

abandi 2009.10.29. 17:59:21

@derelye vágó:
pjotr neu (szólnoki), is írt egy idevágót, de ki nem szarja le...?!

abandi 2009.10.29. 20:55:08

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]:
Gondolom a volt Petőfire gondolsz....
Szaros, mocsok lett abból, nem rádióállomás!

fokabacsi 2009.10.29. 20:58:29

Megszűnt a mezőgazdaságunk,nincs hozzá feldolgozóiparunk, 10% felett a munkanélküliség, leszarom mi van ezekkel a rádiókkal. Senki nem sipákolt mikor a Petőfi rádióból 764-edik kereskedelmi szart csináltak? Ezek kinek hiányzanak, a kataton dumájukkal?

abandi 2009.10.29. 21:17:41

@fokabacsi:
A Kossuthon bezzeg marad a "vackarádió"című izé...
Azért a kállaiboriról egy fotót kérhetnék?

Republikánus Péter 2009.10.29. 22:02:53

Hát igen... jól beszoptátok ezt a műbalhét, gyerekek. Örültetek, hogy végre az elfogulatlan bazmeglegény szerepében tetszeleghettek, köphettek mindkét oldalre egyet-egyet... és beleszaladtatok a falba.

Noname Watanabe 2009.10.30. 09:27:00

@Kamelot: Hú, de kib*sztok velük.... Csak rajta, legyen alacsony a részvétel, és akkor esetleg még a SZaDeSz is bejut... Hát kinek hiányozna ez????

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.10.30. 13:33:47

@Seduxen: "ezkészbaszdmeg... nem is nap, inkább a HÓNAP beszólása... :))))))) "

Köszi. :D
Akkor ezennel szabadalmaztatom a rádió-távirányítású trollok megjelölésére. :DDD

@Marcellusca: Elgurult, írtam is vagy 2 hete. :DD

llll5 (törölt) 2009.10.30. 13:48:11

@fokabacsi: stimt, engem se érdekeltek eddig se túlzottan ezek a rádiók.Eddig 1 rádió volt-sajnos, csak Bp. környékén lehetett fogni-ami érdekelt, a Pannon Rádió.Amikor ott kiderült, hogy pl. Martonyi '89-ben lépett be az MSZMP-be, amikor már vége volt a bulinak, a hasamat fogtam a nevetéstől.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.10.30. 15:37:19

Megszakad a szív slágerék közleményén: a hallgatók és MO érdekében. Hát persze. Akkor nem zavarta őket a politika, amikor az velük paktált. Nagy lehet a döbbenet arrafelé, mert akivel eddig voltak jóban, az most más szekerét kezdte tolni.

Persze Majtényinek is csak most tűnt fel, hogy a politika milyen szennyes dolgokra képes. Eddigi ORTT-s elnökösködése idején nem sikerült észrevennie.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.10.31. 02:38:50

Vastagbőr Reloaded:

"Mesterházy Attila, az MSZP-frakcióvezetője pedig közölte: nehezen értelmezhető Kóka János javaslata. Mint mondta, az ORTT független médiahatóság, döntései szuverének; tevékenységébe nincs lehetősége és joga senkinek sem beleszólni. "
index.hu/kultur/media/2009/10/30/radiopalyazat_a_fidesz_es_az_mszp_nem_tamogatja_a_vizsgalobizottsag_letrehozasat/

Ja, tényleg.
Független. Meg szuverén.

2009.11.03. 10:37:58

@Gudea enszi: Majtényi nagyon sokat tett az alatt a másfél év alatt, amíg ő volt az elnök. Tisztelet illeti, amiért lemondott, ugyanakkor ő is sáros abban, hogy egy olyan pályázatot írtak ki, amiben benne volt egy kijátszási lehetőség. Ne csodálkozzon, hogy ezt kihasználták, hiszen pont azért tették bele. Naivitás üzleti szereplőktől úri becsületet elvárni, a szabályoknak kell olyanoknak lenniük, hogy ne lehessen kijátszani.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.11.03. 23:58:23

@Talon Karrde:
Na ja.

"A Népszabadság hétvégi számában beszámolt róla: minden, az országos földi sugárzású kereskedelmi rádiós frekvenciákért versenybe szálló pályázó tárgyalt Puch László szocialista pártigazgatóval. A Fidesz viszonylag korán informálisan jelezte: a Lánchíd Rádió tulajdonosi köréhez köthető Advenio Zrt., esetleg a (pályázatának benyújtása után végül kizárt) Rádió 1-hez kötődő érdekcsoport pályázatát támogatja, miután Majtényi László ORTT-elnök érvelése nyomán Sólyom László köztársasági elnök beadványára az Alkotmánybíróság megsemmisítette a Sláger és a Danubius koncesszió-hosszabbítását tartalmazó médiatörvény-módosítást, megnyílt az út a kereskedelmi rádiós piac újraosztása előtt."

Sólyom visszaszállhatna a fészkébe! Én elhiszem, hogy jót akart, meg hogy a jogállamiság védőbástyája, meg papucs orrán pamutbojt, de NEM MESÉLT NEKI RÓLA SENKI ARRÓL, HOGY M.ORSZÁGON VAN??! Itt nem úgy mennek ám a dolgok, mint a világ civilizáltabb részén... így aztán most aggályát fejezheti ki annak a rakás szarnak a kapcsán, amit ő maga kevert ilyen büdösre. Anakronisztikus zöldagyú paprikajancsi, avagy, a Gyaloggaloppot idézve: "vén hülye buzeráns!"

A cikk többi részére pedig:
természetesen az egész ügy nem több, mint öncélú párttámogatási szabadrablás és kampánymutyi, no meg két sikeres vállalkozás kiherélése.
Magyarország, én... inkább leiszom magam.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.11.04. 00:00:36

Bocsánat, a fenti hosszú idézet a @Talon Karrde: által belinkelt Hírszerző.hu cikkből származik, javallott az egész cikk elolvasása.

[antiplágium-mode on :D]

süti beállítások módosítása