Skip to content


       Szűrés lista

Most kopogtattak vagy megtámadták a rendőrkapitányságot??

Eddig sokan csak legyintettek, vagy nem is hallottak róla, mert csak a szélsőséges portálok (Kuruc, Barikád, SzentkoronaRádió) írtak arról, mi történt a Pest megyei Nagykátán szeptember végén. Mindenhol ugyanazt, az állítólag Morvai Krisztinának írt  levelet idézték:


"Cigányok támadták meg a rendőrkapitányságot

Úgy három héttel ezelőtt egy éjjel több száz cigány megtámadta a Nagykátai Rendőrkapitányságot.

Az előzmény az volt, hogy az egyik járőr az utcán megvert, majd előállított egy cigánygyereket. Ezután cigányok nekirontottak a kapitányság ajtajának, be akarták törni, azért, hogy Darázs József rendőrt, aki előállította a cigánygyereket meglincselje. Bent csupán három rendőr tartózkodott. A háromszáz méterre lakó rendőrkapitány Zajacz Ágnes aki korábban még az év rendőre is volt (tényleg), és a bűnügyi vezető Veres Ferenc nem mertek bemenni a kapitányságra megvédeni kollégáikat.

Az őrjöngő cigányok azt üvöltözték, hogy kinyírják a járőrt. A bent rekedt rendőrök a készenléti rendőrségtől, a Pest Megyei Főkapitányságtól könyörögtek segítségért. Jelenleg a Pestvidéki Nyomozó Ügyészség folytat vizsgálatot az ügyben.

Azért írtam önnek, mert sehol nem jelent meg híradás az eseményről, megpróbálják eltitkolni, hogy a gyáva kapitány, aki mint mondtam csupán 300 méterre lakik a kapitányságtól, és a gyáva bűnügyi vezető megtarthassa székét.

Az esemény megtörtént, arról közvetlenül a megtámadott kapitányság akkor szolgálatban lévő ügyeletesétől értesültem, aki 20 évig kollégám volt.

Az ügyben részt vevő rendőröket is meg tudom nevezni.

Kérem tegye lehetővé, hogy az esemény nyilvánosságra kerüljön! Azért az nem mindennapos, hogy több száz cigány be akar törni egy kapitányságra, hogy ott rendőrt lincseljenek!

Tisztelettel:

Bánfalvi Zorán ny.r.ftzls."

 

Ma pedig megjelent a hír a fényességes Indexen is Joób Sándor tollából.

Figyelem! PC-kiadás!


"Erősítést kellett kérni a nagykátai rendőrkapitányságnak szeptember 23-án, amikor egy több mint húszfős csoport fenyegette a rendőröket, és ütögette a kapitányság ajtaját."

 

Ütögette, LOL! Miért nem inkább bebocsátást kért rajta? Kész....Erős kezdés, de tudják még fokozni:


"Nehéz hiteles információt szerezni arról az esetről, amely szeptember 23-án történt Nagykátán. Miután a sajtó nem nagyon foglalkozott az esettel, főként pletykák és rémhírek terjedtek."

 

És miért is nem foglalkozott a sajtó az esettel? Kedves Joób Sándor, engedje meg, hogy kérdezzek egy-kettőt. Az Index egy hírportál, ugye? Ön ugye újságíró, aki azért kap fizetést, hogy írjon a hírekről? Minden bizonnyal, hisz ott a neve az Index politika rovatában. Akkor? Miért nem írt róla például Ön? Vagy mit gondol, miért nem írtak róla mások? Nem gondolja, hogy ez szégyen? A hazai újságírás, az úgynevezett "pártatlan", "hiteles" tájékoztatás szégyene?

Mondjuk jobb későn, mint soha, úgyhogy nézzük tovább a cikket.Kiderül belőle, hogy Pest megyei rendőrfőkapitányság szóvivője 15-20 emberről beszélt az Indexnek, Csecserics István, a Pest Megyei Főügyészség szóvivője ennél többről. Utóbbi mondta el azt is, hogy miután a rendőrkapitányság épületében csak néhány rendőr tartózkodott, erősítést kellett kérni. Mikor a nagyobb rendőri erő megérkezett, akkor a kapitányság elé gyűlt emberek eltávoztak.

És a végére ALL IN:


"Hivatalos személy elleni erőszak nem történt, mondta kérdésünkre Csecserics István. Az ügyben a Pestvidéki Nyomozó Ügyészség csoportosan elkövetett hatóság eljárásának akadályozása bűntette miatt indított eljárást. Gyanúsított még nincs."

 

Srácok, én elképzeltem, hogy mi lenne ha mondjuk 10-en a haverjainkkal éjjel kettőkor  "csak" részegen hőbörögnénk a helyi rendőőrs előtt, majd az épületből kilépőket ordítva lemocsokzsaruznánk, és megpróbálnánk utánuk nyomulni. Szerintem:

1, véresre vernek mindannyiunkat (ők vagy a kommandósok, mindegy)

2, utána irány a fogda

3, másnap feljelentés hatféle címszóval

4, gyorsított eljárásban súlyos pénzbüntetésre és felfüggesztettre ítélnek

És ez így helyes! A bűnözőknek kell félniük a rendőrségtől, nem pedig fordítva.

Címkék: rendőrség abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr901502680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2009.11.06. 13:44:56

Amúgy a rendőrök cseszték el az egészet.
Azt kellett volna mondaniuk hogy 100 gárdista vonul az utcán, perceken belül még a NATO is ott lett volna.
Tehát ha legközelebb ilyen eset történik akkor azt kell jelenteni a feletteseknek hogy a GÁRDISTÁK tüntetnek a ház előtt.
Meglátjátok az erősítés másodpercek alatt ott lesz.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.06. 13:45:05

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: kimoderállak gecc :)))

@llll5: sem időm, sem energiám nem lenne erre...

Vito Spatafore (törölt) 2009.11.06. 13:45:16

"Srácok, én elképzeltem, hogy mi lenne ha mondjuk 10-en a haverjainkkal éjjel kettőkor "csak" részegen hőbörögnénk a helyi rendőőrs előtt"

Ez nekem régebben már megvolt. És tényleg nem történt semmi. Amikor kijózanodtam csodálkoztam is rajta.

szabogyula 2009.11.06. 13:46:20

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Már van 5 hozzászólásod !
Seduxené hol van ? Linket !

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.06. 13:47:05

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

Jaj dehogy, ne legyél már ilyen érzékeny.....

Várom a fejleményeket, meddig marad meg a topicod "odaát" :))))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.11.06. 13:49:46

kapcsolat.hu/blog/a_rendorors_ostroma_-_hungarian_special_edition

Jaja, gyarapodnak a hozzászólások. Tessék jönni, meg a tamásharminchoz is. :D

@laspalmas: nem vagyok érzékeny, csak ismerlek...

llll5 (törölt) 2009.11.06. 13:55:48

@Seduxen: kár, pedig jó lett volna.Ez a moderálás, nomeg zero "irodalmi stílusa" sok emberben kiverte a biztositékot.Én ma már biztosan nem kommentelek a Vastagbőrre, úgyhogy kellemes hétvégét neked!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.06. 13:57:25

@llll5: hasonló jókat!

(off: zero-t így kell elfogadni, neki ilyen stílusa. evvan... )

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2009.11.06. 14:01:16

Az a kár hogy csak hardcore balosok nem kommentálják az esetet (mint pl. a Panninéni aki szerint 56 ellenforradalom).

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2009.11.06. 14:03:43

Szerintem a moderátorok most árgus szemekkel figyelik idaát a hozzászólásokat, hogy mikor mondja ki valaki hogy CIGÁNY.
Ekkor gondolom simán be tudják titani a topicot hogy rasszista kirekesztő cigánygyűlölő stb.
:-)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.11.06. 14:08:29

@prostatikus vogon jeltz: a rezsónéni volt nagy spanom, amikor még ferencünk ült a bársonyszékben.

A fórum topic-omban egy helyen benne maradt a CIGÁNY figyelmetlenségem folytán, de még él :D

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2009.11.06. 14:11:55

Végülis magamat okolhatom.
Tuhadtam volna hogy a PC az igazságnál is fontosabb.

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2009.11.06. 14:32:46

Jancsibohóc kiestél te is.

Mi az indok?

civilkontrol 2009.11.06. 14:35:54

Off & Breaking news!
Döntött a képviselőtestület Hunvald fizetésének felfüggesztéséről. Leszavazták, továbbra is kapni fogja. Hogy lehet ez???
zsebforradalom.blog.hu/2009/11/06/hunvald_keze

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.11.06. 14:36:10

Na a baromarc:

jancsibohóc felhasználó "Rendőrök a pácban" c., #76912 azonosítójú fórum topik tartalom moderálásra (Moderálás) került a moderálási alapelvek következő pontja(i) alapján:

* 4.3.27. Duplázás, adattöbbszörözés, floodolás, spam, hoax

A moderátor a következő megjegyzést fűzte hozzá a döntéséhez:
Kérlek, ezzel az üggyel kapcsolatos véleményedet fejtsd ki az ugyanezen témáról szóló blogban

Vágod? Amúgy meg az enyém hamarabb volt meg mint a seduxen-é, de ő még játszik :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.06. 14:38:28

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: gondoltam, hogy a gárdás-temetést is felnyomom, de nem akarom tovább feszíteni a húrt :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.06. 14:39:38

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: hoppá, még egy banán:)))

most a blogomban is megkaptad a magadét :)))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.11.06. 14:40:11

Újabb móka:

jancsibohóc felhasználó "A rendőrőrs ostroma - Hungarian special edition" c. blog , #825035 azonosítójú blog hozzászólás tartalom moderálásra (Moderálás) került a moderálási alapelvek következő pontja(i) alapján:

* 4.3.25. Tartalma a moderálással vagy az üzemeltetéssel foglalkozik

A moderátor a következő megjegyzést fűzte hozzá a döntéséhez:
Tartalma a moderálással foglalkozik

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.11.06. 14:41:54

Ez is kurva nagy muháháháháh:

Tamas30_megint felhasználó "Rendőrök a pácban" c. fórum , #327221 azonosítójú fórum hozzászólás tartalom moderálásra (Moderálás) került a moderálási alapelvek következő pontja(i) alapján:

* 4.3.9. Öncélúan vulgáris vagy obszcén

A moderátor a következő megjegyzést fűzte hozzá a döntéséhez:
Kérlek, pontozd ki, vagy...., de ne írd ki a közönséges szavakat

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.11.06. 14:47:14

@Seduxen: rovarirto, tudod az a dalos emeszpékurva ezt találta írni :D

"Miért is csodálkozol?
A Fidesz-Jobbik-nácik lehetetlenítették el a rendőrséget.
Emlékezzél Goró Oszkár fideszes képviselőjére - ma is az!!!! - , aki a TV-székház elleni ostromban tevőlegesen részt vett, pere folyamatban.
Itt tart az ország, amely erre a Fidesz-Jobbik jövőre szavaz. "

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.06. 14:49:29

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: ez hülye... tudod mi volt a hasonlatom?

"Ne szarozz a törökkel, mert körbehugyoz!"

hihetetlen :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.06. 14:50:41

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: jááá, látom MINDKETTEN válaszoltunk is már neki :)))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.11.06. 14:54:50

@Seduxen: ez egy akkora agyhalott, hogy hihetetlen :D

Az mondásom meg elveszett:

"ne szarozz az orsósmagnóékkal, mert megütögetik az ajtódat4"

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.06. 15:03:11

na jó, én elköszönök, megyek hazafelé "bekopogtatok" a helyi rkp-n :))))

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.06. 15:05:16

@Talon Karrde: Bocsánat, nem tudtam tegnap válaszolni neked, mert úgy fél 10 tájt megszakadt a telefonvonal, ma reggel ordibáltam a Matávval, de azt mondták, hogy 72 óra alatt kötelesek helyrehozni a hibát...Azaz hétvégén nem valószínű, hogy lesz netem. Pedig esős, unalmas hétvégének nézek elébe.
Ezt írtam volna, szerencsére előzőleg copiztam, csak után akartam elküldeni, de már nem sikerült:

@Talon Karrde: Á, nem ács vagyok, hanem paraszt:-) És földid:-), ne feledd. A zárójeles mondatodat is szerintem pontosan értem. Én 31 éve lakom Magyarországon, 21 évet éltem a Partiumban, többször megyek rokonokhoz, aztán minden évben megyünk Székelyföldre, van amikor évente kétszer is. Szóval én kettő vagyok:-D Az egyik Donna téged vél érteni, a másik Donna pedig a többieket a blogon. De te azért még egy parányit rejtély vagy, van amikor megfejtem, van amikor nem. Zsoel nem rossz ember, ezt bizton mondom. A félelem a mától, a jövőtől, amit ki tudunk nagyjából következtetni a mából, bizony kimondat kemény szavakat is velünk. A Székelyföldön, Málnás fürdő közelében barangoltunk egy szép erdőben a férjemmel, és az erőben három cigánnyal találkoztunk. Gombáztak. Már tele volt egy szatyruk és én elkezdtem velük alkudozni, mert szép gombájuk volt. Az egyik bele is harapott a medve-gombába, azt mondta, az olyan jó, hogy nyersen is lehet enni. Erdő körös-körül, mi ketten, ők hárman, késsel felszerelkezve, mert a gombát nem tépik hanem vágják. Nem ijedtem meg egy cseppet se, de nem azért mert nem vagyok félős, dehogy! hanem azért, mert tudtam, nem mernek úgyse bántani, csak eladó a portékájuk. Na, ez itt, Magyarországon nem biztos, hogy így végződne, hogy üzlet, aztán ki-ki a maga útján tovább. Jó sok őrangyal elkel a fejed fölött még az utcán is itt Magyarországon, nemhogy egy erdőben, ahol messze minden, ami civilizáció, segítség. A férjem meg volt ijedve (pedig nem gyáva) csak az ő tapasztalatai Magyarországról szóltak. Ez a különbség.

civilkontrol 2009.11.06. 15:45:04

Baaszkiri, erről én sem hallottam, csak most Tőletek.
Kurvajó poszt! Sajnos :o(

civilkontrol 2009.11.06. 15:50:00

@Seduxen: Ez meleg :o)))
Viszont ezek a kapcsolatos gyerekek eléggé menthetetlennek látszanak:
kapcsolat.hu/szavazas/on_tamogatna-e_hogy_gyurcsany_ferenc_ismet_miniszterelnok-jelolt_legyen

Sir Robin, a bátor (törölt) 2009.11.06. 15:55:07

@civilkontrol: Nem vagyok MSZP-s, de én is azt támogatom, hogy a Gyurcsányi legyen miniszterelnök-jelölt. Ugyanis szeretném látni a képét a választás után...

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2009.11.06. 19:05:44

Hoppácska
Megpróbálok felmenni ide.

kapcsolat.hu/blog/a_rendorors_ostroma_-_hungarian_special_edition

Erre meg mit kapok?

404 error
A keresett tartalom
nem található (404-es hiba)
A keresett tartalom nem található rendszerünkben.
Lehetséges okok:

* A tartalom URL-je megváltozott
* Soha nem volt ilyen tartalom felvéve
* A tartalmat a felhasználó törölte
* A tartalom moderálásra került

Miért törölték?

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2009.11.06. 19:09:43

Ahh már megtaláltam.

Tamas30_megint felhasználó "A rendőrőrs ostroma - Hungarian special edition" c., #90934 azonosítójú blog tartalom moderálásra (Moderálás) került a moderálási alapelvek következő pontja(i) alapján:

* 4.3.19. Hátrányosan különböztet meg népeket, nemzetiségeket, bármely etnikumot, kisebbséget, ideológiai, vallási közösséget, nemet, korosztályt

A moderátor a következő megjegyzést fűzte hozzá a döntéséhez:
Hátrányosan különböztet meg népeket, nemzetiségeket, bármely etnikumot, kisebbséget, ideológiai, vallási közösséget, nemet, korosztályt
-----------------------------
Tamas30_megint felhasználói fiókja 3 nap időtartamra zárolásra került a moderálási alapelvek következő pontja(i) alapján:

* 5.3 A moderációs elveknek nem megfelelő viselkedés.

A moderátor a következő megjegyzést fűzte hozzá a döntéséhez:
A moderációs elveknek nem megfelelő viselkedés.

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2009.11.06. 19:10:25

Bár igazándiból nem nagyon kell vele foglalkozni már csak pár hónap és eltakarodnak.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.06. 23:22:24

@Doña ¡Cara(mba)!: Kösz a fordítást, közben Zsoel válaszaiból már majdnem megértettem a nézőpontját, de így teljesen tiszta.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.06. 23:25:53

@llll5: Meg fox lepődni de szerintem a szélsőséges kevésbé sértő mint a radikális. A radikális az olyan, mint a beton, megkötött oszt annyi neki. A Jóisten sem tudja megváltoztatni.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.06. 23:29:27

@laspalmas: kb. 30 másodperc klikkelés nem nyomozás. Szerintem.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.06. 23:32:23

A kapcsolat.hu moderálási elvei kb. annyira reálisak mint a hodito.hu moderálási elvei. Nem lepődnék meg ha kiderülne, hogy Horland Atinak mindkettőhöz köze van.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.06. 23:33:05

és bocs a FLOOD-ért.

u.i.: LOL Két komment elküldése között várnod kell néhány percet!

picur3ka 2009.11.07. 00:37:25

Ket szo: ROMAN UGYNOK.

Kellemes hetveget mindenkinek!

abandi 2009.11.07. 03:40:46

Le kell válltani a helyi rühösöket... cigányostul..., de izibe!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.07. 08:13:21

@prostatikus vogon jeltz: én most néztem... ostoba büdös kommunista szardarabok. EGYETLEN helyen nem írtam le a cigányt, de még csak nem is utaltam rá.

asszem ezért írok egy kedves levelet...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.07. 09:08:22

@laspalmas: baszódjanak meg a tetves kommacsok, SEHOL nem írtam bele a postba, hogy bennszülöttekről van szó.

Sebaj, írtam nekik egy kedves mail-t, lehet, hogy most "végleg" kibaxnak...

"Drága kommunista Testvéreim!

A lehető legnagyobb tisztelettel kérdezném a pártszékházat, hogyasszondja:

"5.3 A moderációs elveknek nem megfelelő viselkedés."

Ez a gumiszabályotok posztkommunista csökevények, mégis mi a búbánatos faszt takar? Nem nyalom elqrós böszman ferenc picsáját? gondolkodni merészelek? valamelyik félanafalfabéta barom kifejthetné ezt bővebben...

A 3 napos kitíltás kapcsán remélem ejakuláltatok mindannyian csököttagyú kommancsbérenc férgek. Élvezitek a hangyafaszányi hatalmat, mi? Virtuálisan még működik a málenkij robot...

"4.3.19. Hátrányosan különböztet meg népeket, nemzetiségeket, bármely etnikumot, kisebbséget, ideológiai, vallási közösséget, nemet, korosztályt"

Na ez egy hatalmas nagy szopás részetekről, ugyanis én a postomban SEHOL nem említettem, hogy kibaszott cigány söpredékről szól a történet. Amúgy TÉNYLEG róluk szól, örülök, hogy ennyire minimális gondolkodásra még a magatokfajta is képes, ezzel igazolva is látom, hogy MIÉRT is írtam meg a postot...

Lassan zárom soraimat megélhetési rettegő balfaszok, vár a Rudolf Hess imahelyem, néhány értékes gondolatot olvasok fel előtte a Mein Kampf című remekműből...

Mi mást is kívánhatnék jövő tavaszra, mint elsöprő Jobbik győzelmet, és ennek következményeként a magatokfajtával teleaggatott villanyoszlop orgiát városszerte!

ADJON AZ ISTEN SZEBB JÖVŐT!!

Ki lehet tíltani akár "végleg" is seggnyalók!

Csókoltatom Botox Ildit, meg üdvözlöm Geczy elvtársat is :)"

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.11.07. 09:14:45

@Seduxen: wehéháéháhéháéáh hülyegyerek :D Azt hiszed, hogy nem szarják le vastagon? Mit gondolsz mi a faszért lett törölve a topic. Elmondom. Tudod ki az a rovarirto? Segítek ismét :D

www.youtube.com/watch?v=LCnH_PDdaM0

(Az énekes fogyatékot érdemes figyelni)

Tegnap mi is történt? Agyhalottunk jött megmagyarázni, hogy a rendőrség a Fidesz-Jobbik nácik miatt olyan amilyen. Utána feltettem neki pár kínos kérdést, amire nagyjából olyan érvek jöttek mint tegnap éjjel ettől a pojácától ->|||5
Csak nem gondoltad, hogy a PÁRT egyik közkedvelt autistáját retorziók nélkül cseszegethetjük? Ugye nem? :D Na ugye!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.07. 09:20:21

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: én is leszarom -e? kiírtam magamból a mérgemet, oszt annyi...

autistája... Te is beteg vagy :)))))))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.11.07. 09:22:55

@Seduxen: tegnap azért a kaccsolaton, volt egy pont amikor folyt a könnyem a röhögéstől :D

Érvrendszer a következő:

-Fidesz-Jobbik náci!
-Miért?
-Mert a Fidesz-Jobbik náci
-Na de miért?
-Mert egy Fideszes képviselő náci egyenruhában fényképezkedett!! Bizony ám!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.07. 09:51:56

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: igen, az mókás volt. én ezeket a nyomorultakat azért szánom. ennyire hogy lehet bárkit megvezetni, mint ezeket. kíváncsi leszek jövő tavasszal milyen halálváró hangulat lesz. jön a gonosz náczi orbán, és mindenki a szőlőbányákban végzi, jaaajjj-jaaaj-jaaaj....

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.07. 09:59:48

@picur3ka: Honnan lehet ezt tudni? El vagyok keseredve, én olyan hiszékeny és naiv vagyok. Örültem, hogy földim. Persze, elvben tudom, hogy vannak itt minden ágon-oldalon hazai meg külföldi provokátorok, de én Talont nem gondolom annak, egyszerűen csak nem érti a magyar viszonyokat, mert Erdélyben él.
Asszem, nem tudok én már tájékozódni, hülye vagyok ehhez a bonyolult világhoz!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.07. 10:08:06

@laspalmas: Kedves Pálma! Csókoltatom a szelektíven érzékeny lelkedet. Tetudggi.

picur3ka 2009.11.07. 11:35:36

@Doña ¡Cara(mba)!:

Nem tudom, trefalok, de ez a racsorgetos, ez nem semmi. Perverz, minimum.

picur3ka 2009.11.07. 11:37:44

@Seduxen:

Nem is kell leirni, ok is tudjak, mindenki tudja, igy hat egybol ragondolnak, s ez megremiszti oket.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.07. 12:53:11

@Talon Karrde:
OFF
Nem tudom, ki vagy, de kedveltelek/lek. Mert földim vagy. Egyszer írtál egy zárójeles félmondatot, én azt értettem, azt is azért, mert földim vagy. Tudok sok mindent arról, milyen ha az embert románnak mondják, ha magyar. Én nem akarok gyanakvó lenni, mert én diktatúrában születtem (56-ban), diktatúrában (nem is akármilyen pihe-puha langyi diktatúrában), tudom, milyen az, ha az ember már fél bárkiben is bízni. Így nem lehet élni. Persze, óvatosnak kell lenni, de ebből álljon az egész kicseszett életem? Nem, nem, nem! Veled kapcsolatban úgy gondoltam azért írsz néha itt értelmezhetetlen dolgokat, mert ha fiatal vagy is, hordozod azt a paranoiát, amit nincs olyan magyar/szász/sváb etc. erdélyi, akire még az anyaölben rá ne ragadt volna. A gyanakvás...a diktatúrák által elültett mag szárba szökése, gyümölcs-termése. Én úgy értelmeztelek, hogy ostoba rárontásképp, hűbelebalázs módon, figyelmeztetni akarsz arra, hogy ügyeljünk a szavainkra, még a sóhajainkra, a levegővételünkre is, mert mindig mindenhol számon tartják, kartotékozzák, tudnak rólunk. De ismét mondom: nem, nem, százszor is nem. Mert akkor a diktatúra győzött.
Az ígért videót pedig kérem (ha lehet). Sztem megérdemlek ennyit.
Keserű a szám, keserű a lelkem. Miattad, négy vonal egy 5-ös miatt, Marcelluscat se lelem, Tigerit. De lehet, hogy én javíthatatlan vagyok: pedig soha a büdös életben nem szembesültem ezzel a dilemmával és tessék, most jövök rá: én szeretem az egyes embereket, és egy közösséget is, konfliktusaival együtt. Szeretem Horizontot, mind2-t, Marcelluscat, és még annyiótokat.
Küldj valami zenét, videót, úgyis olyan szomorú a napom.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.07. 12:54:16

@picur3ka: Ostobaság volt a részéről. Nem tudom, milyen szándékból tette: jóindulatú figylemeztetésnek szánta - remélem, igen.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.07. 13:03:24

@Doña ¡Cara(mba)!:

Annak szánta, csak eltévesztette a módszert.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.07. 13:23:07

@laspalmas: Köszi, Palmas! Jó ezt hallani tőled! Olyan bitang érzés lenne, ha állandóan gyanakodni kellene, még akkor is, ha tudjuk, hogy KELL, mert ma sem élünk teljes demokráciában. De állandó félelemben, gyanakvásban sem lehet élni, de legalábbis nem érdemes. Hátha tanul Talon is a mi szavainkból: nem mindig és mindent ő lát helyesen, és pláne, ne hozza a frászt komment-társára. Hiszen mégis egy közösség vagyunk,vagy mi a szösz, nem? Talán ezután átgondolja, mit, miért, hogyan...

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.07. 13:32:34

@Tündér_Lala:
OFF
Hú, ez jó! Kösz! Szeretted Ruttkai Évát? Vagy Szabó Magdát (ő írta Tündér Lalát? mintha valami rémlene, de csak rémlik. Pedig sok Szabó Magdát olvastam, de azt az egy-két gyermekregényét sajnos nem). Segítesz a mai napomon, tényleg piszok rossz a hangulat magamban és köröttem is, meg sok a probléma. De van az máshol is, nem sajnáltatni akarom magamat :-), távol álljon tőlem a legkisebb efféle szándék is. De jól esett a reagálásod, az tuti.

ON

Tündér_Lala 2009.11.07. 15:20:43

@Doña ¡Cara(mba)!: Szabó Magda. Örülök, hogy jól esett (nekem is amiket írsz). Tudod ember szívem van.

Marcellusca 2009.11.07. 15:51:41

@mind2: Ja.

De csak csendben figyelek, olvasok. :D

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.07. 17:53:47

@Doña ¡Cara(mba)!: OFF Sajnálom, ennek a zenének a hatására valószínüleg kicsit sírni fogsz. Sajnos nem videó, csak zene, a youtube-on.
www.youtube.com/watch?v=9H-Uau_M1K8
Indítsd el, s olvasd tovább.
"Én úgy értelmeztelek, hogy ostoba rárontásképp, hűbelebalázs módon, figyelmeztetni akarsz arra, hogy ügyeljünk a szavainkra, még a sóhajainkra, a levegővételünkre is, mert mindig mindenhol számon tartják, kartotékozzák, tudnak rólunk. De ismét mondom: nem, nem, százszor is nem. Mert akkor a diktatúra győzött."
Egyszerű baráti (atyai?) pofonnak szántam, de nem kioktatólag. Nem vizionálom hogy mindenkit figyelnek, ezt csak azk hihetik akiknek rejtegetnivalójuk van (nem rád értem). Ő maga mondta hogy nem zavarja a csingilingi, csak az hogy Iminek szólítottam(!). Azt akartam értésére adni hogy ugyanúgy kell kommentelni mintha az utcán beszélnél emberekkel, de a valós és virtuális világ között nagyon nagy a különbség. A szó elszáll, az írás pedig megmarad, felhasználható utólag mocskosok által bármire és épp ezért felelőtlenség egyszerre ilyeneket mondani és megadni a számomat.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.07. 22:52:22

@Marcellusca:
OFF
Ó, te mágusok mágusa! Meni tenksz:-) (Emléskszel, hogy féltem a legelején írni neked, féltem a csípős nyelvedtől:DDDDDD). Pedig a csípős nyelved alatt valami 20 cméterre igazi empátiás sziív rejlik :-)
Na, ezért a három klippért csak huncutkodj és csípkdelődj, már nem félek (annyira....) tőled:DDD
A négy vonal 5-ősnek is elküldtem az ígért nőt - méghozzá nem is akármilyet, Monicca Beluccit- aztán bele se nézett, bedühödött és elfutott, se puszi, se pá...Hát ezért küldtemn én neki egy ilyen pazar nőt?

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.07. 23:35:04

@Talon Karrde: Nem, nem sírok! Gyönyörű a zene! Nagyon köszönöm. Albán, ugye? Nem jártam ott. Egyszer a férjem volt még az 90-es évek elején üzleti úton, akkor még egy ipari park vezetője volt. Aztán 2002-ben leszámoltak vele a szocik, akkoriban jött Meddgyesy, és nagyon sok vezetőt kirakott. A végkielégítés még akkortájt olyannyira minimális volt, hogy alig bírt az ember egy vállalkozást alapítani belőle...A Fidesz - én sem . nem gondoltunk vesztésre. Tévedtünk - nagyot. Van aki megfizeti ennek a tévedésnek az árát. Aki nem kért se Medgyessyből, se a többiből, akik utána jöttek. A számlát mindig állni kell valakinek, nemde?
Soha nem is hallotam Tuba Büyüküstünről. Először görögnek gondoltam, aztán töröknek. A sok ü betü török nyelvre utal.
Belekukucskáltam egy másik klippbe, és csak néztem, néztem. Miképp teremthetett Isten/természet-anya ilyen gyönyörűséget e földre, mint ez a nő? Ez még egyik kedvencemet, Monica Beluccit is überolja...Ilyen arc, ilyen szemek - hát ez nem is lehet igaz....
A szintiszta szépség zenében és emberi teremtményben megtestesülve.

www.youtube.com/watch?v=DOjkELfH7eQ&feature=related

Marcellusca 2009.11.08. 02:33:21

@Doña ¡Cara(mba)!: Hehe!
Látom sikerült összerakni, "átjött", amit üzenni szerettem volna. :)
Szécsi Pált vagy Máté Pétert nem tudtam küldeni. (Bár küldhettem volna Mátétól az Azért vannak a jóbarátok című számot is. Cseh Tamást nem különösebben ismerem, mert nem szerettem.)
Mert mégsem vagyunk egyidősek, de hát a zene kortalan. :D
És a jó zene nem ismer korhatárokat, korkülönbségeket. :D

Bezzeg, ha nekem küldted volna Monica-t .... :D
Jelenleg nem sok szebb, nőiesebb, csinosabb, kívánatosabb színésznő van a filmiparban.
Váuuuuh!
Blokkolnám-kategória igen, de igazán nőies nő nem nagyon. :DDDD

(Csak így, zárójelesen jegyzem meg, hogy számomra a NŐt még mindig Sophia Loren testesíti meg. Meg még szóba jöhet Ann-Margret. Pedig Ők nem mai csirkék! :D)

Horizont 2009.11.08. 07:54:08

@Doña ¡Cara(mba)!:
Szia! Milyen gyöngyszemecskét mutatsz itt nekem e kora hajnali órában:)
Ilyen gyönyörű nőt én még nem is láttam, pedig egy Loren, lollobrigida ,Belucci is egy csodák voltak, vannak. A neve fantasztikus Tuba Büyüküstün és olyan kisugárzása van, szédületes! Nő létemre mondom mindezt. Ja már ebben a korban ezt is megengedhetem magamnak:)))
@Marcellusca: Óh te kis bohó fiú:DDDDD Megnevettettél. Nem blokkolgatunk házon kívül, esetleg csak virtuálisan , azt is csak nagyon néha:)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.08. 08:22:09

@picur3ka: @Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: az ördög vigye, hát nem megfeküdte a gyomrukat a szolid hangvételű levelem? mi rosszat írhattam?

"- 5.3 A moderációs elveknek nem megfelelő viselkedés.

A moderátor a következő megjegyzést fűzte hozzá a döntéséhez:

A három napos kitiltását követően moderátori fiókba írt trágár, mocskolódó levele miatt - regisztrációját véglegesen töröltem."

azt mondjuk nem értem, hogy a barma miért a 3 nap UTÁN törli VÉGLEGESEN??? Idióták :)))

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.08. 08:29:56

@Seduxen: A kaccsolat.hu moderálási elvei nagyon pontosak, azért hogy jogilag (per, stb.) ne lehessen belekötni, kár hogy az egész egy morális fertőre épült.

Marcellusca 2009.11.08. 08:54:32

@Seduxen: Há', ezí' regisztráltam, vazze?! :DDDD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.08. 09:03:53

@Marcellusca: ha lesz kedvem, meg időm jövő héten, újra regelek, jó móka :)))

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.08. 12:17:19

@Marcellusca: Kedves Marcellusca! Szép jó reggelt, napot, kinek, mi:-D
Hát ha már az ostoba négy vonal meg 5-ös elrohant, akkor azért elküldöm neked Monicat (figyusz, nem Maunikát.;-D), blokkolni-valónak. Sophia se semmi, ő igazi NŐ, DÁMA, óriási SZÍNÉSZNŐ, egyetértünk!, de ezt a nőt se küldenéd ki az ajtódon, ha mindenáron be akarna menni és le szeretne pihenni puha pamlagodra (asszony azé' ne legyen otthon, ilyet én se tűrnék a férjemtől, mert kikaparnám a 30 évvel ezelőtt belehabarodásig kedevlt szürkés-kék szemét - pedig te szent isten, mit meresztette állandóan formás fenekekre, lábakra, szemekre, szőke-barna-vörös sörényekre, nem egy válogatós fajta, nála egy a lényeg: szép legyen - szval azér' az asszonyokkal vigyázni köll, nna).

Itt van, aztán mondd, hogy nem blokolnád:-D Föleg azok után, hogy mit vakarásztam a jutyúbon, mire előszedtem...

www.youtube.com/watch?v=1RgqB9OVf8k&feature=fvsr

Az aláfestő zenét nem kedvelem annyira, ez még nekem is ósdi, de itt voltak a legszebb jelenetek...

Na, itt egy másik róla, csak blokkolás után dobd ki az ajtón;-D

Ilyennel csak nem lehet rossz egy pásztoróra, nem akarok én neked rosszat....

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.08. 12:27:58

@Marcellusca:
OFF OFF OFF
Nocsak lemaradt a másik jútyúb! Te Marcellusca, engem ne hozzál zavarba, nem vagyok pirulós, de most irulok-pirulok, hogy így elvesztem a fejem:-D, aztán lefelejtem, amit még küldeni akarok... Há' ezért öregedtem meg, mondd? Tudod mit, inkább csipkelődj, mer' különben így maradok, fej nélkül, mint a lenyakazott csirke :-D Nem valók már nekem ezek az izgalmak;-)

Na, most talán be bírom linkelni:

www.youtube.com/watch?v=BmL0d1p4ZyY&feature=related

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.08. 12:30:10

@Horizont: Szép vasárnapot neked!
Ugye, hogy valami gyönyörűség? Na, ilyenre mi nők se tudunk irigyek lenni, mert ez már túlmegy azon a határon. Ez tényleg maga a teremtés jól sikerült műve.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.08. 13:49:19

OFF
És még mielőtt megcsenget valaki, éljenek a magyar nők is.

Horizont 2009.11.08. 13:58:23

@Talon Karrde:
Bergüzar Korel Már ezek a nevek is gyönyörűségesek!
Érdekes, hogy a déli típusú nők mennyivel szebbek, mint az északi, szőke, kék szeműek:) Melegséget sugároznak (mint a magyar nők is:DDD)
Kicsit elkanyarodtunk a "sarokba szorított" rendőrkapitányságtól, de hát vasárnap van, vagy mi a szösz:)))

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.08. 18:59:00

@Talon Karrde:
OFF OFF OFF OFF OFF OFF
Na azért! Szerencséd, hogy öreganyádnak szólítottál:-D és a magyar nőket is felemlítetted, hogy azért léteznek.
Hát a székely csajok? A férjemmel sétálgattunk mindenfele, talán éppen Székelyudvarhelyen. Mondom a férjemenk: te, én úgy szeretnék Andrew fiunknak egy székely "mönyecskét"! Nézd, milyen szépek, smink szinte semmi rajtuk, alakjuk pompás, pazar szemek, gyönyörű haj, formás csípő...Hát erre mi történik: Egyszer csak azt veszem észre, hogy a férjem a szokásosnál is túlzóbban belemélyed a székely leányzók bámulásába. Oldalba bököm: na azért ne mellettem, a kutyafáját! Erre mit válaszol: hát a fiamról van szó, akkor nem lehetek rest, a legeslegjobbat kell kiválasztanom, hogy azt vigyük haza:-) Ahhoz meg alaposan meg kell nézni, válogatni a portékát! Mit mondjak, abszolut nem volt kedve ellenére ez a "válogatás". Na, Így bízzon az ember szögény leánya a férfiakban. Még 100 éves korukban is férfiból vannak:-DDDD
De ezeket a török nőket juszt se mutatom meg neki!
Szóval azért szép, hogy a magyar nőket is bevetted a "nem éppen rossz" kategóriába:-) Megcsörgetni nem tudtalak volna, Hoplita ugyan elmesélte, mit is kell tenni, de én nem értettem belőle egy mukkot se:-( Mert ha nem helyesbítesz azonnal Horizontnak, bizony rádcsörrenek és jól lehurroglak.:-DDDDDDDDDDD

Marcellusca 2009.11.08. 19:32:57

@Doña ¡Cara(mba)!: Hehe!
"Ne jöjjünk zavarba, menjünk az avarba!" :DDDD

Mondom én, hogy (eccerűjen kifejezve magam) qrwa jó nő, na! :D

A sok "elől deszka, hátul léc" kiscsaj mellett felüdülés ilyen szép és FORMÁS nőt vizuálni. :)

Néhány "népi" bölcsesség:
Nagy kufferbe lehet jól pakolni.
Csak kínos vele utazni.
Viszont deszkába is lehet szeget verni.

Úgyhogy nincs csúnya nő!
(Csak kevés ital. :D)

És mi az a 3 dolog, ami széppé tesz egy nőt?
- a pia;
- a sötétség;
- és a távolság.

xDxDxD

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.08. 21:36:01

@Marcellusca: Te cinikus fráter! Kész, már nem is vagyok zavarban!
Ilyet írni:

És mi az a 3 dolog, ami széppé tesz egy nőt?
- a pia;
- a sötétség;
- és a távolság.

xDxDxD

És még jóízűen röhigcsélsz! Na, megállj, nem kapsz te tőlem soha se Monicat, se senkit!
Meg se nem is érdemled:-) Jó lesz neked a Lendvai is;-DDDDDDDDDDDD Vagy az Ibi naccsád:-))))) Az még a kalapját se veszi le...Most azt ne mondd, hogy így szexibb, egy szál kalappal:-) Azért nem veszi le, mert lejön vele a paróka is a fejéről:-))))))), aztán meg kilátszanak a rejtett arcfelvarrások hegei:DDD

Na, a lényeg, hogy felébredtél téli szunyókálásodból:), formában vagy. Vaj a szívem, lehet még küldök azért mégis jó csajokat neked.
Na, isten áldjon és jójcakát, puha, bélelt ágyikót!

Marcellusca 2009.11.08. 22:39:34

@Doña ¡Cara(mba)!:
Biztos csak valami front volt. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.09. 08:54:50

@Marcellusca: azért búcsúképpen még néhány "értékes" gondolatot megosztottam a moderátorral :)))

gondoltam, hogy kéne kűűűdeni neki egy képernyőfotót a játékról, amivel ráérő időmben játszok otthon. Commander - Europe at war. Ez egy II. vh-s, körökre osztott stratégiai játék. Éppen 1947-ben jártam, és akkor adták meg magukat a szergejek (ugye mondanom sem kell, hogy melyik hadsereget is irányítom...) :)))

amúgy cikkájl-os jó reggelt!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.09. 10:51:27

@Seduxen: Szerintem hagyd a pics'ba, idézek a kaccsolat.hu FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK-ből:
...
A Kapcsolat.hu célja, hogy felhasználói olyan közösséget teremtsenek maguknak, melyben lehetőség adódik elektronikus levelezésre, együttgondolkodásra, azon cselekvési fórumok és formák megtapasztalására, melyek segítik és erősítik a szociáldemokrata értékek érvényesülését a hétköznapokban. <<<< lényeg itt
...
Az Üzemeltető kizárólag a jogszabályok és saját értékítélete alapján, saját hatáskörében és saját belátása szerint dönt az általa nem megfelelőnek ítélt tartalom részleges korlátozásáról vagy törléséről.
2.2. Az Üzemeltető többek között a következő tevékenységekben és szándékokban korlátozhatja a Használót:
- a portál Alapítójának, Üzemeltetőjének, Használójának és közösségének érdekeit és szándékait nyilvánvalóan sértő cselekedet

erről ennyit

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.09. 11:04:06

@Talon Karrde: ja, tudom, hogy működnek. de jó móka :)

csak sokáig tart megadni a személyes adataimat (értsd: sokáig tart mindenféle hülyeséget kitalálni :))) ).

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.11.09. 11:19:44

@Seduxen: segítek hülyének lenni, bár nem szorulsz ebben a segítségemre. Képnek beteszed a spongyabobból a Patrikot, és ahogy én ott Bohóc János vagyok, amit kétségbe vont anno a moderátor, te leszel Csillag Patrik. (János napon küldtek boldog névnapot mail-t muha) A többit rád bízom. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.09. 11:39:02

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: "segítek hülyének lenni, bár nem szorulsz ebben a segítségemre"

milyen jó fej vagy...

de már elkéstél: a kép az "mszp evolúció" lett (mszp logó --> sün). A nicknév meg Skorzeny. Egy ideig gondolkodtam, hogy inkább Günther Prien legyen -e, de Otto szerintem jobban üt. :)))

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.09. 17:20:18

@Marcellusca:
OFF
Szia, Marcellusca! Elnézésedet kell kérnem, amiért már szinte üldözőbe vettelek:-D De talán már a zaklatás fogalmát is kimerítettem állandó írásaimmal. Lehetsz kedvetlen, talán nincs időd, talán unod már a kommenteket, de kedves vagy, nekem mindig válaszoltál. Ne érezd ezt kötelezőnek. Csak jól esett csipkelődni veled. Nem szeretném átlépni azt a vonalat, ami már bosszantó lehet számodra. Remélem jól vagy, minden rendben - és ígérem, békén hagylak. Sajnálom, hogy már ritkán írsz, de biztos megvan az oka. Szia és légy jó, ha tudsz! De ne nagyon, ne essél túlzásokba:-) A nagy jóság árt az egészségnek :-D A vagyonosodásnak meg pláne ellensége :-DDDDDD

Marcellusca 2009.11.09. 17:41:05

@Doña ¡Cara(mba)!: Halihó!
Nincs semmi probléma, ha nem lesz mondanivalóm (ami ma is előferdült:D), akkor nem fogok írni.
Most nem dolg..., őőő, izé, nem a NET-kávézóban ücsörgök, ahonnan (jobb híján) aktívabban szoktam írogatni, hanem itthon vagyok.
És ilyenkor van jobb dolgom is, mint kommentelgetni. :DDDD
Pölö itt van A Főnök, akit el kell látnom, mindjárt jön a vacsi idő is. :)

Ne aggódj, annyira nem vagyok jófijjú.
Időnként rosszalkodom. :)
De csak kicsit. :D

Törböly (törölt) 2010.01.23. 22:00:17

Nem értem az impresszum vagy mi a fasz belinkelését. Miért nem lehet rendes buzikat linkelni, miért kell a köcsögöket?

fokabacsi 2010.01.24. 08:48:31

Ezek a szegííínromákok !Odamennek a rendőrökhöz, hogy kedvesen érdeklődjenek 26-an az ügyek állásának a mibenléte felől, és nem nyitnak nekik ajtót a rásszistá sün-ök !! Hállátlán íís félháborító tezsvíreim. Pedig milyen kedvesen kopogtattak a lapátnyelekkel??!

picur3ka 2010.01.24. 13:03:17

@fokabacsi:

Haha. De igazsagot szolgaltattak nekik most, Zoran bocsanatot kerhet.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.24. 13:33:49

@Gusztustalan Fasz:

Olvasni kéne megtanulni, nem gusztustalankodni, hogy a többit ne is említsem.
Joób Sándor neve ott van az impresszumban, a politika rovatnál.

süti beállítások módosítása