Skip to content


       Szűrés lista

Cozma csúnyán nézett csók közben

Ez az exkluzív Sztojka Iván interjú már nagyon kellett, eddig még sehol sem tudtak mosakodni a Marian Cozma meggyilkolásának ügyében letartóztatottak.

Az RTL megadta a lehetőséget Sztojka Ivánnak, ő pedig élt vele. Vastagon.  

"én nem kábítószerezem már nagyon régóta"

"hitelből és szocpolból építkezünk.....szezonális munkákból áll a szüleim vállakozása, ahol dolgozom"

"Cozma a barátnőjével csókolózott, és közben csúnyán nézett Győzőre"

"nem tudom, mi történt, nem láttam semmit"

+ bónusz: az egész beszélgetés alatt az arcán lévő, alig leplezett vigyorgás

Bűnbánatból egyes, megtörtség nulla.......Sztojka börtönbe és nem tévébe való.

Igazságot már nem lehet tenni, Marian nem támad fel. De legalább az emlékét tiszteletben kéne tartani.

 

Címkék: társadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr691542806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abandi 2009.11.24. 16:53:08

A rühös picsába!
Már megint ellopta az nbh a kommentemet....

Kunó_u.1(Karin) · http://www.youtube.com/watch?v=H8WudYVAB_4 2009.11.24. 17:01:56

@Doña ¡Cara(mba)!:
"Szerinted az áldozatnak HÁNY ÉLETE VAN?"
Csak egy. Ahogy mindenkinek. Amiért mindannyian felelünk, és amiben így vagy úgy mindannyian szembenézünk a következményekkel.

"...a két szó ugyanaz, de ez ne zavarja meg gondolatmeneted"
Egyáltalán nem zavarta meg.

"Kérdezte azt..."
Szerintem nem. Mást sem. Mert valószínűleg egy pszichopata gyilkos, akinek minden mindegy.

"Kóstold meg az élettől való rettegést..."
Nem szeretném.

"Gondolkodjál el ma este..."
Ezt fogom tenni.

"Még a fogat fogért elv is kevés..."
Ezzel egyetértek, de azzal nem, hogy bármit is helyrebillentene. Nem hiszek benne. Előbb-utóbb úgyis enged valaki.
Ha mást nem, kényszerből, miután már elvesztett, és elpusztított mindent.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 17:02:50

@Marcellusca: Ugyan nem nekem írod, d megragadom az alkalmat, hogy utadtlanságomat orvosoljam:
- mit jelent az ÍJB? Csak nem naggyon csúúnya kifejezés?:-DDDDD
Nekem is minden második kommentem bekapja az nbh. Ezért néha duplázok!

Kedves Laspalmas, ugye nem adod át jó pénzér' a második eredeti másolatot az nbh-nak?.-DDDDD (humorodnál vagy, azért merem leírni, ha nem feltételezném rólad a humorértést, nem írnék ilyeneket:-D

Marcellusca 2009.11.24. 17:03:52

@Doña ¡Cara(mba)!: Abszolute igazad van, Kislyány! :DDDD
Én is hasonlót írtam, csak nem ilyen hosszan. :)
Annyi kiegészítéssel, hogy a büntetési tétel nem mindig visszatartó erő.
A bűnelkövető nem veszi számításba, hogy tettéért mit kaphat. Alapvetően abban bízik, hogy megússza a dolgot.

Viszont qrwára nem volt kedvem újra bepötyögni. :)))

@abandi: Ez egy ilyen nap. :D

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 17:11:15

@Kunó_u.1(Karin): Kösz a választ. Én is elgondolkodom. De egyre súlyosabb jelentése van nálam annak a közhelynek: mindenkinek EGYETLEN élete van. Azzal párhuzamosan súlyosodik ez a közhelyes kijelentés, minél inkább szembesülnünk kell azzal, hogy vadonban élünk. S vadonnak is megvannak a törvényei...
Nem biztos, hogy ez a förmedvény megélne a vadon törvényei szerint. Oda bátorság is kell, meg erő. Nem csak horda. A potenciális zsákmányállat pedig tud védekezni, védi a rejtő környezet, a helyes ösztön, és van a vadonban olyan élőlény is, amelyiknek ő, a támadó-ölő a potenciális zsákmánya. Valami ökonómia azért működik egy valódi vadonban...

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 17:14:03

@Marcellusca: Ha bazzmeget ki is hagyjuk, mert úrinő így nem beszél, az így jártál: az igaz esetemben is:-D
Kösz, hogy felvilágosítod fiatal, szemérmetes lelkemet:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Horizont 2009.11.24. 17:16:51

@Marcellusca: Azért örülök, hogy @Doña ¡Cara(mba)!: is felzárkózott mellém és ő is érdeklődik mindenféle jelzések, rövidítések, szlengek ügyében. Nem érzem magam magányosnak ez ügyben:)) Fel tudom húzni magam azon, hogy nem tudom mit jelent:) De ez most tetszett!
ÍJB- nagyon jó:)))
Amúgy meg rohanok itt a géphez, remegve kattintok a Vastagbőrre vajon mit találok? Semmi balhé? Mi ez a punnyadás?

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 17:22:23

@Horizont: Szia, Horizont! Nem kell ide balhé, ha Sedu, abandi, Marcellus besegít, meg Kunó - hogy legyen egy ellenzékünk is - máris pöröghet az oldal,mint a rulett...
Ja, hol lehet Talon? Igaz, ő se egy bőbeszédű gyerök:-D

Marcellusca 2009.11.24. 17:27:34

@Horizont: Óóóó, sokszor vagyok így én is. :)
Főleg az idegen szavak/kifejezések tekintetében. Nincs kézzelfogható idegennyelv-tudásom (ángolul is max annyi, ha megkérdezik: Yes? Jevek! a válszom. :DDDD), így nehéz kibogozni a "lényeget" egy-egy mondandóból. :D

A nagy pangást mi sem értjük.
De megpróbálunk magunknak témát találni. :)))

Kíváncsi vagyok, zero-ék hogy szedik ki majd a sok OFF-ot. :D
Mert ma csak azt termeltünk. :DDDD

Marcellusca 2009.11.24. 17:31:38

@Doña ¡Cara(mba)!: Sedux szerintem már hazament a "Miniterroristához". :)
Még ylion és Tigeri felbukkanása várható.
Émmeg most itt leszek reggelig. :D

abandi 2009.11.24. 17:33:16

@Doña ¡Cara(mba)!:
Azt a talont biztos visszarendelte a rumán titkusszolgáltatás.
Mert elég sokat pofáztatok ahhoz, hogy felszabadítsák -immár jogosan- az elnyomott szegínromákat sanyargató területeket...

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 17:42:30

@Marcellusca: Reggelig nem tudok veled lépést tartani:-D
Yliontól félek, mint régen tőled (emlékszel, rettegtem, hogy megszólítsalak:D). Pedig jó fej.
Tigeri is.
Na, ha már van egy kis ráérő időd, mondd már el, hogyan kell készíteni azt az avatar vagy minek nevezett kis bigyó-képet, amin nálad egy autó van (millen márka? )
Hány pixel a mérete? Illetve egyáltalán miben lehet ilyet készíteni (Corelben például igen?) és miben mérik mekkora a mérete?
Kösz a választ:-)

Kunó_u.1(Karin) · http://www.youtube.com/watch?v=H8WudYVAB_4 2009.11.24. 17:43:04

@Doña ¡Cara(mba)!: "Valami ökonómia azért működik egy valódi vadonban... "

Erről beszélek.

De kezdek félni attól, hogy a nagy vita hevében el is felejtem, min vitatkozunk igazán, az eredeti véleményem pedig egyre inkább torzul, kopik, csak hogy fenntartsam az ellenzéket, és ha lehet, "győzzek".
Annak pedig nem lenne sok értelme.
És téríteni sem akarok.
Újat mondani már nem tudok.
Ismételni pedig nem szeretek.

Marcellusca 2009.11.24. 18:00:41

@Doña ¡Cara(mba)!: Előre leszögezem, hogy nem vagyok egy ámítógépbuzi, úgyhogy lehet, hogy menet közben jobb, pontosabb infókat fogsz kapni másoktól. :)
Ha egyáltalán veszik rá majd a fáradtságot. :)))

Szóval: bemész az Indanetes oldaladra, ott kiválasztod az Adatlapom fület, majd azon belül az Indanet adatokat. Ott a Profilkép feltöltést és Tallózol, ahonnan akarsz.
Ha jól emlékszem így csináltam.
Ha nem, akkor majd megcáfolnak és biztos nekik lesz igazuk. :)))

Az én képem mérete: 220X293px, kb. 30KB
Úgyhogy lehet, hogy majd át kell konvertálnod/méretezned a kiválasztott képedet.
De, ha jól emlékszem ezt megteszi a rendszer.

Egyébként saját ótó van rajta, egy Skoda Octavia.

Horizont 2009.11.24. 18:05:48

@Doña ¡Cara(mba)!:
Szia! Amikor én jövök akkor már (majdnem) mindenki elmegy:)) Aztán olyan ciki amikor oldalt végig a Horizont név van a hozzászólóknál:))
Ne tudd meg milyen büszke voltam amikor tök egyedül megcsináltam ezt az avatart . Mit tudják ezek a fiatalok ennek a sikerélménynek az ízét?:DDDDD

Marcellusca 2009.11.24. 18:08:55

@Horizont: Akkó segíjjé néki! :DDDDDDDDDDDDDDDD

Régebben mj volt ilyen. Csak az Ő kommentjeivel volt tele az oldal, mert késő éjszaka válaszolgatott.
És mindenkinek, külön-külön. :)))

Horizont 2009.11.24. 18:14:02

@Marcellusca: Ma bünti van?? Minden kommentet kétszer írok:)))
Nekem hiányzik MJ:))
Azt gondolod, hogy el tudom mondani hogyan csináltam több hónapja??:) Látszik, hogy még nem voltál majdnem 55 éves soha :DDD Néha még arra sem emlékszem ami tegnap történt:))

abandi 2009.11.24. 18:19:19

@Marcellusca:
Tényleg, az MJ...Biztos szopóágra tették az egyemistát, vmi. szaktöriből.
@Doña ¡Cara(mba)!:
Különleges avatar készítése:
1.: ráülsz a fénymásolóra.
2.: a kapott lenyomatot beszkenneled.
3.: Megosztod velünk.

Marcellusca 2009.11.24. 18:22:16

@Horizont: Nekem mondod?
Igaz, még nem vagyok olyan "öreg", mint Ti (bocsi, magas labda volt :DDDD), de olyan "mókuskerékben" dolgozom, hogy időnként azt sem tudom, hogy milyen nap van ma. :D
Meg én is rég csináltam, úgyhogy ezért nem biztos, hogy jó az infó.
De majd jön ylion (ha jól vettem ki, ő jobban ért a dógokhoz) és kijavít. :)

Én is sajnálom, hogy mj eltűnt, mert jók voltak a meglátásai és jókat lehetett Vele vitatkozni.

Marcellusca 2009.11.24. 18:23:14

@abandi: LOL!
Hüjjje! :DDDDDDDDDD

Horizont 2009.11.24. 18:28:26

@Marcellusca:
Csatlakozom!!! :DDDD De én négy j-vel!! Micsoda humor ezen a punnyadt napon:DDD

abandi 2009.11.24. 18:42:40

@Marcellusca: @Horizont:
Jó röhögni más nyomorúságán, mi?!
Inkább fordulnátok magatokba befelé, vagy a családba!
(És olajoznátok a vasvellát...)

Marcellusca 2009.11.24. 18:46:57

@Horizont: Evvan. Ezzel köll beérni. :)))
Ez egy ilyen nap. Nincs egy rendes anyázós, LMPVS-azós, czigányozós poszt senem.

Egyébként erről: @abandi: egy vicc jut eszembe.

Pistike oda megy Julcsihoz:
- Fogadjunk, hogy megmondom milyen bugyi van rajtad!
- Az kizárt.
Pistike feszeng egy kicsit, majd közli:
- Keresztbe csíkos.
- Húúú, tényleg. De honnan tudod?
- Az titok.
Másnap megint oda megy és megint mondja:
- Fugadjunk, Julcsi, hogy ma is megmondom, hogy milyen bugyi van rajtad.
- Na, milyen?
Pistike megint feszeng egy kicsit, majd kinyögi:
- Ma pöttyös.
- Aztaaaa, tényleg. De honnan tudod?
- Az titok.
Délután Julcsi elmeséli Sárikának, hogy hogy járt az elmúlt két nap.
Mire Sárika felvilágosítja:
- De buta vagy! Pistike most vett új cipőt és úgy kifényezi, hogy abban látja, ahogy alád dugja a lábát.
- Igeeeen? Na, akkor holnap majd jól kitolok Vele!
Másnap megint összefut Pistikével és megint megy a párbeszéd:
- Fogadjunk, hogy megmondom ...
- Na, arra kíváncsi leszek!
Pistike feszeng, feszeng, majd megszólal:
- A qrwa életbe!!! Még nincs egy hetes a cipőm és máris kirepedt.
xD

abandi 2009.11.24. 18:55:34

@Marcellusca:
Hehehehe...ismertem.
Egyébként az első hadronütköztető kép is hasonló lesz!

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 18:58:04

@Marcellusca: Köszi, hamarosan megcsinálom a saját avatarom azok alapján, amit leírtál. Ha nem sikerül, rádfogom. Jó?

Marcellusca 2009.11.24. 19:01:27

@abandi: Ammeg mija sz@r? :D

@Doña ¡Cara(mba)!: Megdumáltuk. :)
Úgysem tudnám letagadni. :D

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 19:11:27

A franc van ezzel a blogmotorral? Mi van, zero is leadja előbb a jelentést a NBH-nak? Egymás után tűnik el balfenéken a legártatlanabb kommentem is. Remélem, van már kartotékom! Szép is az élet egy kartotékkal:-D Az olyan, mint egy lovagkeresztes kitüntetés, vagy mit tudom én, milyen kitüntetések vannak mainapság:-D Éldogozó sohase voltam:-((((( ezért kitüntetést se kaptam április 4-én:-DDDDDDD

abandi 2009.11.24. 19:12:06

@Marcellusca:
A világ keletkezésének a titkát kutató csöbör-vödör slauggal.(állítólag...fekete lyukat is csinálhat...)
Felásták miatta fél Zürichet.
Egyébként:
A nagy hadronütköztetést próbálgatjuk mi is, csak falusi szinten.

Marcellusca 2009.11.24. 19:15:33

@Doña ¡Cara(mba)!: Hehe!
Lovagkeresztet nem csak lovagog kaphatnak? :)
Akkor Te mi vagy?
Lovagina? :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 19:17:32

@abandi: Te tégla vagy, abandi gyerök:-DDDDDDDD Vagy századszor futok neki, megírni, milyen alak vagy, hogy engem a fénymásolóra ültetnél, de az NBH téged pártol, mert eltünik a mondandóm:(
Egy önfejű, cinikus alak vagy, aki belehalna, ha máson segíteni kellene:-(
Ültess egy cicababát a fénymásolóra, aztán töprengjél, hogyan is készül egy avatar, vagy mit is csinálhatsz az adott helyzetben. Eszedbe jutna valami értelmes?.-DDDDDDD
Ja, az avatar, hát nyilvánvaló!!!!!:-D

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 19:18:25

@Marcellusca: Aha, lo nélkül. Eszemet is ott hordozom:-DDDDD

Marcellusca 2009.11.24. 19:21:07

Hogy az a szájbatekert KBM!!!!!
Mihelyt nem rakom ki vágólapra a kommentem, egyből benyeli.
Bezzeg, ha kirakom .... :D

@abandi: Ja, hogy az az a szerkezet, amellik akkora nagy feketelyukat csinyá', hogy átesik rajta a Főd?
Arró mán hallottam/o'vastam valamit. :)

Marcellusca 2009.11.24. 19:24:48

@Doña ¡Cara(mba)!: Mondom én, hogy nem sokban különböznek a nők és a férfiak. :D

geor dar khordak 2009.11.24. 19:44:45

hehe, látom szétoffoltatok pár topikot, post hiányában
olvassatok reakciót:
reakcio.blog.hu/2009/11/24/halolajfa#more1548889
szvsz beférne ez a poszt a bőrre is
jó estét jó szurkolást

Horizont 2009.11.24. 19:57:45

@geor dar khordak: Hűségesek vagyunk a Vastagbőrhöz is (vagy csak ahhoz?) kivárunk!!! Csak magukhoz térnek a kedves bloggereink és eszükbe jutunk:)) Legalább most nem kapunk ki az offolásért! (de ronda szó)

geor dar khordak 2009.11.24. 20:09:34

@Horizont: Ja becsületünk a hűség! D
Bár furcsa hogy te írod, láttalak a kismoszkván, most jól lebutattalak! XD

Horizont 2009.11.24. 20:41:04

@geor dar khordak: Persze járok kelek mindenfele, de a fő vonulat a Vastagbőr, és nem Reakciózok:DDDD

abandi 2009.11.24. 20:50:01

Jájjj, má' megin' báncsák a ertéellet!
Tesó, ott a fábrisó!
Sanyi...Sanyi...'s annyi.

geor dar khordak 2009.11.24. 20:50:44

@Horizont: Amúgy én is a Vastagbőrrel kezdem a nézelődést, de jó poszt amit linkeltem.
b+ már kaptunk egy gólt

Horizont 2009.11.24. 21:03:34

@geor dar khordak: Na jól van megnéztem, tényleg jó. Ez a Debreczeni is volt már minden :((
Csak halkan súgom nehogy meghallják a V'bőr tulajok, vannak kis kedvenceim pl. az utcaszociológia is. De a fő, fő marad:DDDD
Még csak egy gólt kaptunk?? Bocs.

geor dar khordak 2009.11.24. 21:22:50

@Horizont: Örülök hogy tetszett DJ egy vicc de annak is rossz.
Áh Eric meg Zero tuti a focit nézik de lehet Laspalmas is, vannak hölgyek akik szeretik a focit.
És még mindig 0:1, amúgy nincs tétje a lokinak legfeljebb némi pénzmag

abandi 2009.11.24. 21:26:53

@geor dar khordak:
debreceninek üzenem:
www.youtube.com/watch?v=uuuXTQGGY0U
Hajrá Debrecen!
(remélem nem kapunk ki nagyon...)

Horizont 2009.11.24. 21:32:23

@abandi: A jó kis polgárpukkasztó Beatrice, jó volt!
@geor dar khordak: Hamvas leánykoromban én is jártam meccsekre (Fradi pálya, Népstadion kettős meccsek), nagyon élveztem! Képzeld 1975-ben :))

geor dar khordak 2009.11.24. 21:45:28

b+ blogmotor
@abandi: Nincs szerencsétlenségem ismerni DJ-t ezt most mért nekem?
Hajrá Debrecen! stimt
@Horizont: Töredelmesen bevallom focit csak tv-ben nézek, régen jártam kosármecsre, most már arra sem. Anyukám nagy fradista.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 21:48:19

@Marcellusca: Köszi, Marcellusca! Megvan az avatarom, jó sokat kínlódtam vele, ti addig meg jókat chatteltetek:( Talán még a reakciót is szétoffoltátok, engem meg mindenből kihagytatok:(((

Marcellusca 2009.11.24. 21:49:48

Aztatat mongyátok meg nékem, hogy mé van az, ha kirakom a kommentem vágólapra, akkor megjelenik, ha nem akkor elszáll az éterben!

@Horizont: Ne írgyál mán ilyeneket, hogy kettős rangadó, mer a maji fijjatalok assenem tuggyák, hogy millen az! :D
Fradistaként a Fradi - Dózsa után végig szúrkolni az MTK(-VM) - Vasas meccset? :DDDD

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 21:52:02

@geor dar khordak: Á, minek hívsz a reakcióra, ott is csak szétoffolnánk benneteket. Ez egy ilyen tuti csapat:-)

Marcellusca 2009.11.24. 21:55:02

@Doña ¡Cara(mba)!: Örülök, hogy segíthettem és sikerült is. :)))
Mondjuk azt hittem, hogy egy vörös ruhás, fekete hajú (benne vörös virág), dögös, tüzes, latin, flamenco-táncos donnát fogsz felrakni. :DDDD
Na, mindegy, ez se rossz. :D

Egyébként sokmindenről nem maradtál le.
Max a "..., megcsináltuk!" posztnál egy kis kialakulóban lévő vitáról. :D

abandi 2009.11.24. 21:55:23

@Marcellusca:
Majd az őrnagyúr elmondja a kihallgatásodon, te kis csacsi.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 21:57:17

@Marcellusca: Sztem azért valamicskét mégis különbözünk, nők és férfiak. Tudod, én konzervatív vagyok és ragszkodok bizonyos sémákhoz:-D

abandi 2009.11.24. 21:57:37

@geor dar khordak:
Mer' megemlítetted.
Legközelebb ne vedd a klaviatúrádra se!

geor dar khordak 2009.11.24. 22:00:42

@Doña ¡Cara(mba)!: Nem vagyok reakciós mármint a blogos. XD
@Marcellusca: szivat a géped

geor dar khordak 2009.11.24. 22:05:23

@abandi: Én kérek elnézést, mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 22:05:34

@Marcellusca: Annyit kínlódtam ezzel a képecskével! Amúgy a lényegemet adtam: Red & Black. Gondolkodj "szimbóleumokban", ne ilyen földhözragadtan:-))))) , ezt már sokszor mondtam neked!
Ezek a színek együtt a csábítás és a szenvedély színei. Na. (persze csak szeretnék ilyen lenni:-DDDDDD - álmodik a nyomor:-DDDDDD De álmomban pont ilyen vagyok. Úgy is okés, nem?

Horizont 2009.11.24. 22:07:46

@Doña ¡Cara(mba)!:
Nekifutok másodszor is, mert elfelejtek menteni, az előbb lementettem akkor nem volt rá szükség:))

Gratulálok nagyon ügyes vagy! Én aztán tudom értékelni az ilyen akciókat, "nekünk " egy ilyenben sokkal több munkánk van .DDD

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 22:08:57

@geor dar khordak: Jó, mindent visszavontam és elhatárolódtam magamtól:-D Mindig itt látlak, akkor hogyan lehetnél reakciós? Akár pecsétes papíron is igazolom, ha kell:-D

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 22:12:03

@Horizont: Kösz, látod, senki nem méltányolta, csak te éreztél bele, mekkora kínlódás egy ilyen kis semmi összehozása!

Marcellusca 2009.11.24. 22:12:45

@abandi: Akkó mán most kérnék egy sört, őrnagy efftás! :)))

@Doña ¡Cara(mba)!: Én meg csak azt írtam le, hogy milyennek tartalak (képzellek) a kommentjeid alapján. :)))
Függetlenül, hogy valójában hogy nézel ki. :DDDD

geor dar khordak 2009.11.24. 22:15:08

@Horizont: Fel a fejjel én is így jártam 2-szer.

geor dar khordak 2009.11.24. 22:18:28

@Doña ¡Cara(mba)!: Lehet méltányolnám az avatárod ha látnám mi az. A színei szimpik.

abandi 2009.11.24. 22:49:06

@Doña ¡Cara(mba)!:
Csak sikerült...ráülnöd...a megvalósításra.

Marcellusca 2009.11.24. 23:31:55

Most kaptam emilben:

Hétfőn este ... egy fekete autóból Tapolcán - a cigányok által lakott utcákban - fenyegető, a romákat megfélemlítő kifejezéseket kiabáltak ki.

Éppen az arra járó fültanúk szerint ezeket:

- MUNKA!

- TÖRVÉNY!

- ERKÖLCS!

- HIGIÉNIA!

Horváth Aladár feljelentést tett az illetékes rendőrkapitányságon közösség sérelmére különösen durva módon elkövetett kollektív megfélemlítés miatt.

Kolompár Orbán a Magyar Köztársaság Alkotmánybíróságához és az Európai Emberi Jogok Bíróságához benyújtott keresetében kiemelte a szavak puszta jelentésének minden roma számára rémületes, évszázados beidegződéseket-, hagyományokat romboló jellegét.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 23:34:10

@abandi: Mi az hogy! Közben ruhát is cseréltem! Nagyban másképp nézett ki a kép, de ilyen parányiban olyan volt, mint egy lobogó:-DDDDD
Pedig csak azt szerettem volna megjeleníteni, hogy kedvelem a fekete-piros színpárosítást. Na, de végre összejött. Ez lesz az új ruhám. (alatta meg a fehérnemű mindig fehér, már csak ezért sem ülhettem a fénymásolóra, mert semmi sem változna a képernyőn:-DDDDDDDDDDDDDDDD

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 23:41:31

@geor dar khordak: Kialakult, Először nég mezőre osztottam a képet, az egyikben egy fekete hold, (sziluettje) alatta, átellenben egy fekete kör, azaz a nap sziluettje, a másik két kockában egy egy négyzet, árnyékolva, ez nem látszott tisztán, törölnöm kellett.
A hold és a nap Erdélyi címer-motívumok, a négyzet a teljesség szimbóluma, a fekete és a vörös együtt tényleg a szenvedély jelképei. A felirat: Red and Black.

Mivel nem látszott jól, ezért most már maradt a piros háttér, fekete betűkkel a Red és fehérrel a Black, A fehér az újrakezdés színe. Így már megfelel.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.24. 23:44:41

@Marcellusca: Csak képzelj olyannak, nekem jólesik. Vagyon benne igazság, csak időutazzunk vagy 20 évet vissza, jó? Akkor majdnem lehetnék olyan, amilyennek képszelsz :-D

abandi 2009.11.24. 23:45:44

@Doña ¡Cara(mba)!:
Az a jelképekkel tűzdelt avatar jobb volt...
Pécs környékén nehéz kikerülni a faszállítókat?

Marcellusca 2009.11.25. 00:00:11

@abandi: Szegeden is sok a tutajos csaj. :DDDD

Marcellusca 2009.11.25. 00:00:47

@abandi: Szegeden is sok a "tutajos" csaj. :DDDD

Marcellusca 2009.11.25. 00:03:35

@Doña ¡Cara(mba)!: Szerintem igaza van @abandi: -nak.
Az előző jobb volt.
Ez olyan snassz, tecsós jellegű az előző után. :)

abandi 2009.11.25. 00:06:10

@Marcellusca:
Éljenek a pipázó pipik!

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.25. 00:10:05

Kedves abandi és Marcellusca! Most itt leállítalak benneteket, mert nem szeretem, ha átlépünk egy küszöböt. Bután én mentem ebbe a "setét utcába", ezért nem neheztelek rátok, Szívesen evődök, élcelődök, de ezt kissé erősnek találtam.

Nincs harag, csak helyreutasítás.

Jójcakát nektek és mindenkinek! Késő van már.

abandi 2009.11.25. 00:24:25

@Doña ¡Cara(mba)!:
Így van!
Mindennek van határa....kedves hetéra .
Útólag is m...elnézést kérünk!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.25. 08:06:57

Kommentek olvasása nélkül mondom, hogy egy nagy szart vágatlan ez a interjú, ez a genny szerintem többször jóízűen felröhögött közben, legalább azt kivágták, mondom ezt 51 másodperc megnézése után.
Rohadjon meg a börtönben.
Nézem tovább és majd elolvasom a kommenteket is...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.25. 08:13:26

@Marcellusca:

Komolyan nem értem, mi a baj nálad, folyton panaszkodsz, hogy elnyeli a kommentjeidet..... nálam sosincs ilyen gond. Nem a gépeddel van valami?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.25. 08:33:39

'reggelt!

hogy baszódjon meg az összes rebbelis kollaboráns békazabáló francia! KURVA Lyon! Nem kiejtették a 'poolt... Rosseb :))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.11.25. 08:42:46

@Seduxen:
Reggelt!
Egyetértek! Örültem volna, ha mind a négy angol csapat bejut a legjobb nyolcba, mint tavaly :D

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.25. 08:50:19

"inni ittam pár pohár VODKÁT..."
"nagyon megviselt engem ez az ügy,egészsgileg is, tehát gyógyszeres kezelés alatt állok azóta IS ez miatt"
Egy nagy lófaszt. Ha ő akkor bármilyen formában depressziós lett, akkor neki ha még most is gyógyszeres kezelés alatt áll akkor 1 CSEPP alkoholt se lenne szabad inni.Nem tudom sajnálni picit sem.
Lehet hogy nem ő szúrta le Cozmát, és kivételesem most pont ebben ártatlan, de ha pont őbele "köt bele" és nem N.Győzőbe, akkor én Sztojkát is képesnek látom arra hogy simám, lelkifúrdalás nélkül leszúrja Mariant.

Tier 2009.11.26. 19:52:14

@Talon Karrde: Vágott természetesen és én is hasonló indokokat sejtek a háttérben, mint Te.
Ámde: Utolsó 3 másodperc: az elhangzó mondat és a zavart pislogás közben....

Szerintem mindent elárul.
: (

szezonális munka............ az.

lehr 2009.11.29. 06:23:25

@Talon Karrde: Nem értem.Mr.Sztojka egy gyilkos,ott volt abban a hordában amelyik gyilkolt, nyílt színen, hidegvérrel,ki tudja,de ki a fenét érdekel hogy milyen okból.Ki az a barom akit érdekel mit gagyarászik.Aki betette a tévébe ezt az arcot,egyeltalán szóba áll vele,vele egyenértékű.
A halálbüntetésről meg annyit:A halálbüntetés , ami biztosan utolér-azt nem lehet überelni,amerikában megy,működik,félnek tőle. Egy biztos, ahol egy társadalom alapvető védekezőreflexei, védekező potenciálja nulla,ott ne csodálkozz,hogy sztojkáék uralkodnak.
Ameddig ebben az országban a gyilkos ,rabló ,lincselő urak és asszonyságok jogaiért ilyen sokan remegnek , mi meg egyáltalán hajlandóak vagyunk vitatkozni ilyen dolgokon-mi sem vagyunk mások csak potenci-zsákmányállatkák.
Sok emberszabású politikus(Nekem ezek nem emberek) polgárháborút jósol stb...
A polgárháború, kedves feleim már itt van...

lehr 2009.11.29. 06:26:40

@Kunó_u.1(Karin): Ja ,fogat fogért.De az én elvem szerint, egy fogért- csak, egy fogat.

lehr 2009.11.29. 06:41:01

@Doña ¡Cara(mba)!: Az egyszeri ember,erre azt mondja, az hogy igazságszolgáltatás , a mai magyarországon nem létezik. Ami ezen név alatt működik, annak semmi köze joghoz , igazsághoz.
Mert az emberek a tényeket nézik-a tisztelt bűnözőurak, híznak, vásárolnak,nagyhangúak a boltban, szuperautón járnak,építik a palotáikat.Most meg újabban, ha útjukba kerülsz , rövid úton hidegre is tesznek.
Én még arra vagyok csak kíváncsi.Hogy lehet az hogy az áldozatok családtagjai ennyire kussolnak.Arra gondolok ha valaki itt felemeli a kezét , vagy a hangját-hogy egyenlít,ott azonnal megjelenik a tisztelt biztonsági szolgálatunk.Az olaszliszkai tanár egyik családtagját láttam a tévében,nem egy belenyugvó fajtának látszik.De a cigánygyerekek azóta is pisilik a Szögi tanár úr emlékhelyét.?

lehr 2009.11.29. 06:46:03

@Talon Karrde: @Tier: Aki ezt a lény betette a tévébe,annak azt kívánom, találkozzon vele a nyóckerbe, éccaka ,egyedül.

Siegelinde 2009.11.29. 10:37:07

@Doña ¡Cara(mba)!:

Maximálisan tisztelem az áldozatok emlékét, gyűlölöm a gyilkos(oka)t és azt gondolom, meg kell büntetni (őket).

Én is úgy tudom, hogy Magyarországon a rendszerváltozás óta enyhébb ítéletek születnek és ez kedvez a bűnözés terjedésének.

Szögi tanár úr gyilkosai, remélem, valóban életük uccsó percéig rács mögött maradnak (már ha sikerül kideríteni, h valójában ki volt a gyilkos).

De a halálbüntetéssel szemben van két nagy ellenérvem: az egyik, hogy visszafordíthatatlan, tehát, ha nem az igazi tettest végzik ki (lásd: Reginald Christie eset Angliában), akkor a társadalom bűnt követ el, a másik pedig, hogy a társadalom ebben az esetben "Istent játszik", vagyis eldönti, hogy egy ember ne éljen tovább. Szerintem ez is borzasztó. Olvassátok el lécci Albert Camus "A halálbüntetésről" c. könyvét.

Siegelinde 2009.11.29. 10:43:22

Az egyik barátommal biciklitúráztunk kb 2 éve. Én lassan tekertem, a barátom elégedetlen volt a tempóval. Megbeszéltük, h a következő faluban megállunk reggelizni, attól erőre kapok. Az történetesen Olaszliszka volt. De valahogy nem jutott eszünkbe, miről hírhedt ez a falu, csak rémlett, h mostanában sokat szerepelt a hírekben.

Ahogy tekerünk-tekerünk a falun keresztül, egyre rosszabb érzéssel telve, egyszer csak megláttunk egy márvány emlékművet (azt hiszem, kinyitott könyvet ábrázolt) az út mellett, friss koszorúkkal borítva.

Azt mondja a barátom: "Te, nem itt ölték meg azt a tanárt???" "De igen... na, pucoljunk innen, de nagyon gyorsan!!!" És úgy elfüstöltünk onnan reggeli nélkül... hogy csak na.

Siegelinde 2009.11.29. 10:57:40

@Talon Karrde: Szerintem, akármilyen ellenszenves bűnöző valaki, mindenkit csak az általa elkövetett bűnért szabad büntetni. Mert te sem vagy isten és nem tudhatod, mit "csinált volna" ez az ember, ha őbele kötnek bele. Profilaktikus jelleggel csak a Szovjetunióban osztogattak 25 év Szibériát. (Kivétel persze az a helyzet, amikor egy perverzet vagy gyilkost börtönben tartanak, hogy megvédjék tőle a társadalmat, mert ha kijön, újra valszleg gyilkolni fog.)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.29. 13:25:31

@Siegelinde: Szia, Siegelinde!
A halálbüntetéssel kapcsolatban bevallom, nekem is vannak aggályaim. Pont amiről te szólsz.
Camus-től ezt a regényt vagy kisregényt nem olvastam (csak a Pestist, az Idegent), és bár minden este nálam "rituális elem" már évtizedek óta az olvasás, most nem tudnám Camus-t a kezembe venni. Bocsi:-( De olyan nehéz lelkileg és anyagilag is az életem, hogy a nap minden szikráját igyekszem magamba szívni és lehetőleg távol tartani az ÉJT, a sötétséget, a mostani magyar társadalom iszonyú tömény sötétségét. Különben nem élem túl ezt a Rákosit lepipáló halálarcú-áldemokráciát:-(

Szóval sok az igazság a te érvelésedben és ha komolyan igennel/nemmel kellene válaszolnom a halál-büntetés igen vagy nem kérdésre, hát nagy bajban volnék:(
Már csak azért is, mert nem lehet megbízni rendőrségben, ügyészségben, igazságszolgáltatásban, médiában: egyszóval az államban. Számomra demokratikus magyar állam már réges-rég nem létezik, csak egy ilyen nevet bitorló államféle-förmedvény. Ezért még azt sem tartom kizártnak, hogy akár politikai alapon akarjanak valakit megsemmisíteni, ahhoz a mai magyar ügyészség tartok tőle, a legmesszebbmenőkig támogatást nyújtana, hogy az ítéletnek meglegyen az úgymond "igazság által alátámasztott" látszata. És miképpen értesülnék én, a mezei polgár, hogy xy terrorista-e vagy sem, csak hogy egy példát mondjak? Ne vicceljünk már...Ennél enyhébb esetekről sem szerzünk tudomást.

Az igazsághoz még az is hozzátartozik, hogy én előbb egy erős, abszolut és szinte kizárólag magyar érdekeket szolgáló államot szeretnék látni...Ne nevess ki, én egy Putyinról álmodom:))) Egy magyar Putyinról. Az a férfi a én személyes véleményem szerint: bátor, okos és ravasz, minden molekulája az oroszokért él, talpig férfi, kiemelkedő politikai személyiség.
No, de ez nem ide tartozik és nem akarok offolni.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.29. 13:45:56

@lehr: Nos, én neked is igazat kell hogy adjak. Szerintem se működik a mai magyar igazságszolgáltatás. Illetve csak részben: az i betű nélkül, vagyis a gazszolgáltatás:((((

Amit írtál, abból ez emelném ki:
"Én még arra vagyok csak kíváncsi.Hogy lehet az hogy az áldozatok családtagjai ennyire kussolnak."

Szögi tanár úr esetében egy özvegy (aki nem lehet túl idős) és két piciny lányka maradt. Ők alkalmatlanok, erőtlenek, megviseltek ahhoz, hogy bármit is tennének. A nő részéről már az is hatalmas dolog lesz, ha lelkileg túléli (nem fizikálisan) és talpon tud maradni és felnevelni a két kislányt, tudva-tudván, hogy a lányokból már soha se lehet boldog gyerekkorral megáldott gyermekek, csak lelkileg mindörökre sérült felnőttek. Ilyen élményt nem töröl ki a tudat, se a tudat alatti réteg.

Tudjuk, hogy Vietnámot megjár erős férfiak, amerikai katonák örökös pszichés nyomorékként tértek haza a háborúból. Mit várhatnánk egy nőtől, két kislánytól?

A távolabbi hozzátartozókról nem beszélek, mert nem ismerhetem a hátteret.

Viszont ha csekélyértelmű medvebocs értelmem talán még működik: nézetem szerint, ha felszaporodnak az ilyen tünetek, rendellenességek egy társadalomban és az alá még direkt "lovat" is adnak, az a pszichológia törvényei szerint megjelenhet akár mint kollektív ellenválasz. Leszögezném: ezt nem én találtam ki és az emberi vagy a kollektív pszichét sem én működtetem (ezt nem neked írom, hanem a lapon tartózkodó fizetett médiakommandósoknak!!! - mert itt vannak). Tegnap lehetett látni, de még mennyire, hogy itt is vannak! Ahogy a fényfalók vagy milyen "szolgáltató" neve megjelent, megjelentek véletlenül erre sétálva, mint Micimackó az esőben, vagy tucatnyian és nyíltan fenyegetőztek. Nálam ez példa nélkül valónak tűnne, ha nem tudnám, és nem emlékeztetnének folyton arra, hol élek.

De azért játszunk demokráciát, mert papíron ezek a lefektetett alkotmányos játékszabályok és éljünk a szólászabadságunkkal! Különben elveszik tőlünk!!!!!!

Nem tudom, sikerült-e válaszolnom a felvetésedre? Ha nem, elnézést, nehéz időszakomban vagyok (szinte egyfolytában), néha nem működik valami élesen az eszem:((((

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.29. 14:48:26

Javítanám ezt a félresikerült mondtaomat, helyettesítsd be, légyszi a javítottal:

Viszont ha csekélyértelmű medvebocs értelmem talán még működik: nézetem szerint, ha felszaporodnak az ilyen tünetek, rendellenességek egy társadalomban és az alá még direkt "lovat" is adnak, az a pszichológia törvényei szerint megjelenhet akár mint kollektív ellenválasz.

helyett:

Viszont ha csekélyértelmű medvebocs értelmem talán még működik: nézetem szerint, ha felszaporodnak az ilyen tünetek, rendellenességek egy társadalomban és az alá még direkt "lovat" is adnak, az a pszichológia törvényei szerint megjelenhet akár mint kollektív ellenválasz is erre a jelenségre. Ha az egyén nem tud érvényt szerezni az igazságnak (és sok ilyen egyén van külön-külön, egyszer csak összeadódik a frusztráció és nem egyéni válaszként lép színre, hanem kollektív válaszként. Ez tömény pszichés törvény - empírikus tapasztalás, tehát ez tudomány, nem az én fantázia-kreálmányom, sajnos. Azok az urak akik ezzel a fajta tűzzel játszanak, nem tudom, ostoba gyerekek pszichésen, akiknek valódi puskát adott apuci a kezébe, hogy játsszon vele a gyerök, vagy tudatosan játszanak ezen a "hangszeren". Ezt nem tudom.

lehr 2009.11.29. 21:39:55

@Doña ¡Cara(mba)!: Ja. Akció-reakció.Előbb utóbb majd valamelyik lincselő-uraság késbe szalad,vagy ólomba.Aztán szüret. Olyan mint Irak,ott is csinálják a rendet,közbiztonságot, demokrácijját -néhány éve. Csinálják, míg egy csepp olaj és élő iraki csak van.

abandi 2009.11.29. 21:51:59

@lehr:
Ezzel az a gond, hogy nem tisztességes, de jogszerű. Mivel hatalom/erő van mögötte.
Partizánkönyveket kell olvasnunk Zalka Mátétól (zsidószármazású spanyol-briganti), meg a többi szovjetet....
Az "értelmesebbek" meg elkezdhetik a polgári ellenállás mikéntjét szervezni.

Hannibal22 2009.11.29. 22:02:16

@Doña ¡Cara(mba)!: Szép estét! Ha nem haragszol,hozzászólnék a Szögi családról írt véleményedhez. A következőt írod:"tudva-tudván, hogy a lányokból már soha se lehet boldog gyerekkorral megáldott gyermekek, csak lelkileg mindörökre sérült felnőttek" Azért ez elhamarkodott kijelentés,nem? Az igaz,hogy ezt a szörnyűséget soha nem lehet elfelejteni de hidd el,nem vezet oda (feltétlenül) ,hogy hátralevő életét lelki sérültként élje le...és sértő is ez a feltételezés rájuk nézve. Nem tudom, láttad e a nagyobbik lánnyal készített beszélgetést? Ha nem,itt meg tudod nézni: kuruc.info/r/34/51252/ (ha félreértettelek volna,tekintsd semmisnek ezt a kommentet)

abandi 2009.11.29. 22:13:55

@hannibal22-73(1pár hal 1 db téknősbéka kiskutya):
Hát én nem bocsátok meg nekik!
Egyébként ez a helmeci nevű senkiházi ügyvég-geci részvétele az ügyben is csak felhergel!

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.30. 10:01:35

@hannibal22-73(1pár hal 1 db téknősbéka kiskutya): Én nem szántam sértőnek azt a kijelentésemet, hogy egy ilyen élményt a lélek legmélyebb rétegeiből soha nem lehet kitörölni.
Sajnálom, ha te annak találtad.

Megnéztem a belinket riportfilmet. Nagyszerű lány, nagyszerű lehetett az édesapa. Kívánom, az átélt szörnyűség valóban egy olyan motivációt szüljön, ami kiderül a filmből. De hisz ezt nem is kell kívánnom, a kivételes egyéniségű fiatal lány meg is találta a motivációt, ami végigvezetheti életén, sikerből és a boldogságból is nagy szelet jut majd neki, mert erős, bátor lélek.

A legkisebb lány legalább egyszer el tudta mesélni, amit átélt, ez nagy dolog, A testvérei pedig segíteni tudják.

Jó, hogy ebben az ügyben tévedtem.

Hannibal22 2009.11.30. 15:37:22

@Doña ¡Cara(mba)!: Szia! Természetesen nem gondoltam,hogy sértegetési szándékkal írtad! Eddigi kommentjeidet olvasva azért ennél jóval többre tartalak! Csak ,tudod olyan furcsa "íze" volt annak a kijelentésnek..de hagyjuk is. A riportról pedig tökéletesen egyezik a véleményünk!@abandi: Én sem!

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.30. 22:32:00

@hannibal22-73(1pár hal 1 db téknősbéka kiskutya): Nem mindig sikerül úgy fogalmaznom, ahogyan szeretnék. Inkább a féltés szólt belőlem, de hihetetlen volt látni azt a lányt! Őt nem lehet feledni, és neveltetéséből lehet következtetni arra, ki volt Szögi tanár úr!

Igazatok van abandival: nekünk nem szabad felednünk! Emlékezzünk minden évben, milyen nevelőt veszítettünk, milyen hordát akarnak ránkszabadítani. Tehát a mi dolgunk a memento, ami már eljutott a jelképig: a barbárság "erkölcsét" nem engedhetjük, hogy az emberi erkölcs fölé emelkedjen, mert akkor az emberi társadalomnak vége.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.09. 18:13:46

Ez biztos csak vicc......

"Tíz hónappal a bűncselekmény elkövetése után 41 pár cipőt küldött vizsgálatra a rendőrség a Bűnügyi Szakértői és Kutatóintézetbe."
hetivalasz.hu/itthon/marian-cozma-gyilkossag-ujabb-bizonyitekok-26398

Nem kapkodták el!

Kartal (rezervált) 2010.01.09. 18:17:59

@laspalmas: erre nincs is mit mondani. Holló hollónak nem vájja ki a szemét, avagy cigánybanda nem nyomoz cigánybanda ellen...

süti beállítások módosítása