Skip to content


       Szűrés lista

Életsors-kimutatás by Csécsei

Fölényes Fidesz-győzelemmel zárult a józsefvárosi időközi választás, nem nyert a Drazsé-sógor Komássy Ákos, bármennyire is szerette volna ezt a Párt.

Viszont ne higgyük, hogy az előző, SZDSZ-es polgármester, Csécsei Béla örökre eltűnt az önkormányzat életéből: a szokásos trükkel, egy remek tanácsadói szerződéssel (itt elérhető a komoly, kerek 2 oldalas dokumentum) tovább foglalkoztatják.

 

Az Origo szokás szerint volt olyan pofátlan, és megkérdezte Csécseit, hogy eddig milyen munkát végzett a kerületnek. A politikus példaként említette, hogy a kerület oktatási rendszeréről készített matematikai elemzést, valamint életsors-kimutatásokat. Legutóbb pedig egy, az ELTE-n készült, rasszizmusról szóló kutatásra hívta fel a figyelmet, amely szerinte pedagógiai szempontból lehet hasznos a kerület számára.

Mu-ha-ha, biztos az volt....

Címkék: szdsz korrupció pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr251563313

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csécsei és Kocsis és Takács: Józsefvárosi panama? 2009.11.30. 16:46:53

 "A polgármester lemondását hivatalosan megrendült egészségi állapotára hivatkozva jelenti be, fél éve betegálományba van" hvg.hu"750 ezerért tanácsadó maradt a volt polgármester- Bár lemondott polgármesteri pozíciójáról, tov...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.11.30. 14:21:48

@tonton_201: jézusmária...hogyaszongya "Mr Cathy Ashton"

ajjbasszus, azért ez a kontraszt így elég durva.... :P

S.O.A. 2009.11.30. 14:22:00

@Seduxen: Dehogynem jó:P :))
A szakértői tevékenységet a fent megírt időn túl végzi, ami a napközben gyűjtött adatok, észrevételek összegzése és természetesen (főlegg rasszista gyanús esetekben) matematikai elemzése (ha már van laptop). Napi 10-15 oldal jelentés, a másnapi munkakezdé előtt nyomtatott formában a mindenkori kerületi polgármester titkárnőjének leadva!

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.11.30. 14:22:28

valamit tudhat ez az elvtárs amiért havonta ennyi lét kell a zsebébe önteni....
"Ha én egyszer kinyitom a számat!..."

eszkep 2009.11.30. 14:22:31

Egy posztot megérne ez is:

www.origo.hu/itthon/20091130-uj-titoktorveny-keszul-a-jogvedok-csalodottak.html#

Bár a jogállamiság (és szólásszabadság) keretei eddig is zavarta az elvtársakat, de "véletlenül" a bukás előtt fél évvel csak szóba kerül "szigorítás"...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.30. 14:25:58

@Milánka84 {Demokraták, ÉBRESZTŐ!}: költséghatékonysági szempontokat figyelembe véve, az általam részletezett szakértői tevékenységet val'szeg nem folytatná 2014-ig. A 4. pont második mondatának első fordulata asszem hamarabb bekövetkezne :)))

rasam (törölt) 2009.11.30. 14:26:21

@Seduxen: a legrövidebb " szerződés " amit láttam egy irodai 8 x 8 - as jegyzettömb lapján " kötődött " és kb így szólt : a mai napon megvettem egy díványt kétezer forintért : Kiss Antal. :D
Talán meg lehetne támadni érték aránytalanság vagy mi a fene címén. Ennyinek a tizedéért kiguglizna bárki bármit, vagy csemegézhetne bármely hozzáférhető egyetemi jegyzetből.

@eszkep: most akkor van frakció, vagy nincs frakció. Ez nem tragikomédia, ez szürrealizmus :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.30. 14:29:33

@rasam: az biztos, hogy ezt a színvonalas szakértői tevékenységet tizedennyiért el lehetne végezni, de ennek a szerződésnek nem is ez az értelme...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.30. 14:29:49

@eszkep: Bátbaszki! ha ezt megszavazzák akkor itt lőttek mindennek,

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.30. 14:35:49

@eszkep: hijjnye... kíváncsi lennék egy ilyenhez az amnesztijjja, vagy a transzplantáltak internacionáléja mit szólna?

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.11.30. 14:36:08

"
Legutóbb pedig egy, az ELTE-n készült, rasszizmusról szóló kutatásra hívta fel a figyelmet, amely szerinte pedagógiai szempontból lehet hasznos a kerület számára.
"

errol mit lehetett kutatni? meg mit lehetett irni, amit a sok libsi meg nem irt le, a media meg nem szajkozott unalomig?

ugyan mar.... nemhiszem hogy leirtak volna az igazi okokat, vagy megoldast talaltak volna ra.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.11.30. 14:36:18

@Lecso (F*ck the Shit):
Gulyás elintézte őket. Mondjuk osztani szorozni nem fog semmi, egyszerűen "függetlenként" fognak ülni és úgy igent nyomogatni. Na mondjuk ilyenkor lehetne egy új választás.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.11.30. 14:37:59

@DexterMorgan78/Séfbácsi: "Na mondjuk ilyenkor lehetne egy új választás. "
vagy bevezethetnénk a tizedelést....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.30. 14:40:11

Csak én értem úgy a szöveg első mondatát, hogy akkor szakért a Béla, mikor kedve szottyan? Ha talál valami jó kis anyagot, beadja, mint pl az eltéset.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.30. 14:41:52

@Milánka84 {Demokraták, ÉBRESZTŐ!}:

Itt se kell neki. :)
A nagy visszatérésig bebetonozták....

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.11.30. 14:42:25

Én ezen már nem is húzom fel magam,így már mindössze csak annyit mond számomra,hogy a mostani árak mellett ez volna a normális fizetés..helyette pedig a nagy átlag jó,ha megkeresi a tizedét.
Azért lehetnének kreatívabbak és kinevezhetnék bőrfotel koptató teszternek,így kb. az lenne a munkája,mint eddig.Csak a látszat kedvéért..

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.30. 14:43:13

@boylepke: "Bár az csak netto 75.000 lenne, pont egy nullával kevesebb... de nem kell tartani a politikia széljárás váltakozásaitól!:)) "

na ja, max a "hagyományos" széljárás változásától kellene tartania :))))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.11.30. 14:44:11

Egyébként Csécsei miben szakértő? Ezt valaki mondja már el nekem. Meg ez a szakértősdi is tök jó fogalom, mennyi tudástól számít valaki szakértőnek? Az meg a vicc hogy ő egyszerre több területnek is a szakértője. Másik kérdésem, hogy mennyi volt polgármesterként a fizetése? Csak nem nettó 750e körül?? Na ennyit erről hogy hogy boldogulna civilként.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.11.30. 14:46:07

@laspalmas:
Nem, kicsit zavaros de a megbízó az alany, tehát megbizza oktatással és faszomtudja mivel kapcsolatos területeken.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.30. 14:46:43

OFF:
parlamenti közvetítés!
A kvótakérdésről kérdszték Szabó Imre körny. védelmi minisztert.
Válasza:
"Szabó Imre környezetvédelmi miniszter szerint egyedülállóan jó és átlátható a magyar kormány zöldprogramja. A Bencsik által előadott támadások pedig csak rosszat tesznek az országnak. Szabó szerint sok pályázat "kiírásra került" már. A Bencsik által is hivatkozott kritikus hangvételű ombudsmani jelentés Szabó szerint érthetetlen, és nem is tud vele mit kezdeni. A klímabarát-otthon programot pedig éppen most indította el a kormány."
A jóbüdöskurvaanyjátakibaszottkökcsögnek!

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.11.30. 14:50:05

Én azt nem értem, miért pont 2014.-ig? Akkor lesz úí parlamenti választás. Eza szemét addig is a tűz közelében akar lenni, vagy akkor lehet nyugdíjba vonulni? Mocskos banda!

kenájkikit 2009.11.30. 14:51:27

az ilyen tanulmányok a lehető legnagyobb kamu "munkák". ez kb. annyit takar, hogy van egy meló ő megkapja és elvégezteti valakivel munkaidőben, legalábbis az én munkahelyemen így működik, de egy másik konkrét esetről amiről tudok az úgy zajlott, hogy szintént tanulmány, földrajz szakosoknak kiadva, szabadidőben lehet csinálni persze ingyen. ezek a szakértők. egy haverom erre csak ennyit szokott mondani amolyan futball drukkeresen skandálva: holaszakértőőőőőőőőő:?!!!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.30. 14:55:04

@kenájkikit: Hát igen. Ezek a tanácsadói szerződések mind óriási kaumk! Ezt a rendszert alapjaiban kellene felszámolni. Ezeken a csatornákon keresztül óriási pénz ömlik ki ellenőrizhetetlenül.

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2009.11.30. 14:57:52

ez a 2014 is olyan aranyos dátum. csak nem eddig kell valahogy kibekkelni?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.30. 14:59:04

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Pedagógusként kezdte, aztán átnyergelt ingatlanra.
inforadio.hu/hir/belfold/budapest/hir-274389

Mikor ennek híre ment, megbetegedett...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.30. 14:59:17

@dr. Grünwald Ottó: Akkor lesznek a következő Önkormányzati választások???

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.30. 15:01:00

@dr. Grünwald Ottó:

Akkor lesz 62 éves, irány a nyugdíj.
Nem szégyenlősek :)

tonton_201 2009.11.30. 15:02:12

@boylepke: RULEZ!!! ;-))) csak azt nem tudom, hogy, ha ennyire sz*r az angolja, akkor miert nem hasznalja ez a szerencsetlena fulest, amibe a tolmacsok 25 nyelvre (koztuk magyarra is ugye) forditanak.....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.30. 15:03:15

@eszkep:

Ez milyen aranyos.
Tehát ha utánanézel, esetleg nyilvánosságra is hozol egy stiklit, téged büntetnek meg. Szépek ezek az előkészületek.

Beer Ninja 2009.11.30. 15:03:38

Ilyenkor szedném elő a dagadék, impotens, disznófejű Kuncze urat a Lop Stop táblájával... Meg a többi nagypofájú nemzetrontó liberális rablót...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.30. 15:05:17

@Noname Cowboy:

"...kritikus hangvételű ombudsmani jelentés Szabó szerint érthetetlen, és nem is tud vele mit kezdeni"

És ő a miniszter, a szakértők egyike. LOL

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.30. 15:08:49

@laspalmas: Ez a szakértői kúrmány?? Ezek fenyegetnek a költségvetés nem megszavazásáról??
Szánalmas. Nekünk meg szopás!

Marcellusca 2009.11.30. 15:18:55

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Én azt nem tudom felfogni, hogy eddig, polgiként miért nem szakértett?
Vagy nem azért volt ott?
Vagy ahhoz a beosztáshoz nem kellett a szakértelem?
Vagy annyi pénzért nem kellett értenie hozzá?

Vagy, most hogy a qrwaannyába van?!!!

Pfhejjj, mocskos ....

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.30. 15:51:50

Én csak arra lennék kíváncsi, de nagyon, vajon az EU többi országában, különösen nyugaton, ennyire oda se neki a látszatnak? Elmegy munkahelyről mondjuk szept. 1-vel és beáll ugyanoda tanácsadói státuszba, ugyanazokkal a teljesítményekkel, ugyanazzal a képzettséggel szept. 2-án? Ha pedig megbolondul, mondjuk a sok, stresszes melóba, pont a másik választási ciklus lejártáig (2014-ig) fizetik, ha él, ha hal, ha bolond, ha épelméjű?

Le szabad még írni az LMPVS kategóriát, vagy azt is beszüntették, mint a fekete-fehér ruhaviseletet?

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.30. 15:52:47

abandi te meg úgy eltüntél! Erre pölö reagálhatnál!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.11.30. 15:56:26

Ezek szerint Csécsei Béla csak akkor nem kap havi 750.000 Ft-ot, ha nem akar:

"csak a felek együttes szándékával lehet megszüntetni"

Loop · http://www.autostat.hu/ujdonsagok 2009.11.30. 15:58:49

hát ez tényleg kemény. gyakorlatilag megszűnt minden felelőssége, nem kell bejárnia dolgozni, csak néha bohóckodik valamit és max annyit foglalkozik az egésszel mint egy mellékállás fele (mondjuk legyen heti 10 óra, de sztem annyit se), és ugyanazt a pénzt kapja... vastagbőr rendesen.

Arivistus 2009.11.30. 16:51:16

Pályát tévesztettem, politikusnak kellett volna mennem.

S.O.A. 2009.11.30. 16:55:22

@Doña ¡Cara(mba)!: "Le szabad még írni az LMPVS kategóriát, vagy azt is beszüntették, mint a fekete-fehér ruhaviseletet? "

Jó, hogy kérded, mert én is lámpavasaztam ma már kínomban... Mindenesetre, ha betiltanák, akkor javaslom, hogy kezdjünk diszkrét "hídpillérezés"-be, utána "mestergerendázás"-ba, majd végül, ha nagyon elfajulna, akkor jöhet az "első fa"!:)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.30. 17:10:40

Skácok, nem-e kártyavető-e eme elme? Amúgy nem őt kellene megszívatni, hanem a polgármester, hogyan írt alá egy ilyen szerződés. Az ilyen polgármester, tök mindegy milyen szinekben nyert, rács mögött, rajta műanyaglakat. Majd akkor nem ír többet a büdös életben alá ilyen szerződést. Mit gondoltok, nálunk Pécsen a Páva,mikor nyert, mit csinált? Ja, volt egy kis lilaködös ámítás a nagy médiákban, hogy a nép hülye gyermeke azt higyje, tényleg volt kártyaújraosztás:-DDD Erre mondja a blogoló: muhaha
Odaadta az ÖSSZES nagy falat megbízást, kinek, na kinek? nem fogjátok se kitalálni, se elhinni: a most élőhalott, de anno nagypofájú TOLLER cégének, a Bayer Centernek. És vajh miért? Nem-e volt-e több cég megyében, országban? Nem, nem ezért pajtikák.
A zsíros kenyérnek csak egyik oldala zsíros....aztaték érdemes nyalni:))))

És ma mit látnak szemeink, hallanak füleink? A cég megígérte, hogy 2010-re a város központi tere fel lesz újítva! Brávó, zászló lengetés, tapsvihar...Csak közben légy esett a levesbe: ma úgy gondolják a bayeresek, miért is készülnének el 2010 elejére? Jó lesz az majd a közepire. Ha meg már nyár lesz, akkor meleg lesz, a túristák gázolnak a törmelék kupacokon át a belváros szívében (már ha lesz olyan marha, aki saját költségén eljön), akkor meg majd a túristaáradat miatt, vagy mert megfelhősödött a fönök unokaöccse sógorának az ábrázatja - hát akkor azért nem lesz kész. Fejni köll a tehenet, különben nem ád tét:-DDDD

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.30. 17:32:11

@Milánka84 {Demokraták, ÉBRESZTŐ!}: Köszi, Milánka! Valahogy csak elboldogulunk és átvészeljük a nehéz időket, amire általában még nehezebbek jönnek:-DDDD

Jó, a végét morbid viccnek szántam. Jön még kutyára himpellér sintér, akarom mondani hídpillér:-DDD

dr.justice 2009.11.30. 17:46:18

Én soha nem értettem azt, ha egy területen tanácsadóra van szükség akkor mi az anyja 'szott 'csájáért kapják a fizetést az önkormányzatnál/minisztériumban/egyéb állami cégeknél dolgozó emberek.

Horizont 2009.11.30. 17:47:20

Én fognám azt a 750 000 forintot beváltanám 500 -asokra és betömném a szájába és lenyomnám a torkán. A tied bazd meg 2014-ig. Ha már úgyis az volt a cél, hogy befogják a száját.:(((
"Megbízó megbízza megbízottat " Na basszus!
Már olyan vastag a bőrük, hogy a rinocérosz bőre egy hamvas bébi popsi mellettük!

jozicsenko 2009.11.30. 18:48:09

hi!

tudjátok, mi a legszebb az egészben? hogy én még életemben nem láttam olyan szerződést, ami helyből nettó összeget ír...

lehet én tévedek, de nem havi bruttó összegről kell írni egy szerződést? hiszen

1. a bruttóról írnak alá
2. a könyvelő/bérszámfejtő ez alapján számol járulékot, adót
3. honnan a jó fenéből tudhatná egy bérszámfejtő, hogy bélánk (a csécsei) számára milyen adókedvezmények járnak? (életbiztosítás, tandíj kedvezménye, stb)

szumma: nem lehet ezt így megtámadni? hiszen nettó összegről írnak benne... (=mielött valaki beleköt, ez nem áfa, ahol tudjuk, hogy nettó 100.000 Ft-hoz automatikusan hozzászámolunk 25% Áfá-t, hanem munkabér, ahol a szerződésben leírt összegből KELL kivonni az adatokat)

nacsá, remélem valaki tud segíteni!!!

bunko_jobbos 2009.11.30. 18:49:48

A régi versike jut eszembe:
"Ide figyelj, Sztálin
Adok egy tanácsot,
Baszd meg a sarlót,
És a kalapácsot"

Gondolom, kb. ilyen szintű tanácsokat adhat. Viszont szerintem a kerületnek megéri, mert valószínűleg ezt kérte távozásáért cserébe. Nem akadályozza tovább a rendes munkát, ez ennyit megér.

Roxvox 2009.11.30. 19:02:20

Ők már tudják amit mi nem, hogy 2014-ben ismét ők nyerik a választást.
Szerződés felbont, aki aláírta az fizet. Majd a következő szerződésaláírásnál el lehet gondolkodni, hogy hasonló feltételek, avagy nem.

Roxvox 2009.11.30. 19:07:47

@dr.justice:
Tanácsot annak szoktak adni, akinek fogalma sincs arról mit kellene csinálnia. Hogy miért nem az csinálja aki a tanácsot adja? Mert csak.

Roxvox 2009.11.30. 19:13:13

Az erkölcsös és erkölcstelen az nem jogi kategória. :(((((

kuki123 2009.11.30. 19:54:50

most basztam fel magam egy másik blogon Gerébbel meg az egészségügyel kapcsolatban
úgy hogy nincs kedvem sok mindent írni:

golyót neki de azonnal és lehetőleg fejbe, azt szívesen leadózom

jozicsenko 2009.11.30. 20:01:30

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: ok, de milyen megbizási szerződés, ahol nem tudják, hogy számlára megy (áfa lesz utána) vagy bérköltség (ami ugye adó és járulék köteles)?

plusz: mi a fészkes fenének van egy önkormányzat, ahol dolgoznak jogászok, ha kiadják gebinbe az ilyent? tisztára mint amikor udvari fényképész mellett anno az elftársak havi 800 ezret fizettek egy cimborának, fényképekért...

Auris 2009.11.30. 20:11:35

@jozicsenko: "szumma: nem lehet ezt így megtámadni? "

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: "De ez nem munkaszerződés, hanem megbízási szerződés."

De ez igenis munkaszerződés!

A bírósági gyakorlat ismeri a különböző munkavégzésre irányuló jogviszonyok átminősítésének jogintézményét. Ezek akkor jöhetnek szóba, ha a felek a jogszabály megkerülésének szándékával, azért kötnek megbízási jogviszonyt a munkaviszony helyett, hogy mérsékeljék a fizetendő közteheket. Ha a bíróság megállapítja, hogy a munkavégzés valójában nem a megbízási szerződés, vagy vállalkozási szerződés, hanem a munkaszerződés elemeit tartalmazza, átminősítheti a jogviszonyt. Erre leggyakrabban közigazgatási per keretében kerül sor, mondjuk ha az adóhatóság előzetes eljárásában megállapítja, hogy a foglalkoztatás szabálytalan, a közterhek megkerülésére irányul.

Az átminősítés alapjául szolgáló körülmények közül néhány, amelyek megléte esetén a munkaviszonyt megállapítják:
- utasításadási jog a foglalkoztató ( megbízó) részéről,
- a munkavégzés eszközeit a foglalkoztató biztosítja,
- a munkát a foglalkoztató által megjelölt időben, helyen kell végezni.

Nézzétek meg a szerződést ebből a szempontból! Ja, és az is atipikus a megbízási szerződés körében, hogy a közterheket nem a megbízott (vagy vállalkozó) állja. Egyébként ez már önmagában is nagyon furcsa körülmény.

Szóval ez úgy munkaviszony, ahogy van. Simán meg lehet támadni!
És persze aki ezt megkötötte, azt meg hivatali visszaélés miatt kéne meginerjúvolnia a rendőrségnek (ha ráérnének éppen bűnt is üldözni, ahelyett hogy köztéri "divatbemutatókra" járnak és hazakísérik a modelleket... )

Ha érted mire gondolok......

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.11.30. 20:33:51

@Auris:
Ennek alapján megkérném a VTF (Vastagbőr Task Force) tagjait, hogy szíveskedjenek egy feljelentéssel befáradni az illetékes hatósághoz!
Várom a fejleményeket...

Agyalap 2009.11.30. 20:51:44

Biiiiiiiirkák vagyunk!!!!!!!!

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.11.30. 20:54:18

Megbízó a megbízott számára konkrét feladatokat esetenként határoz meg.

"Á, Polgármester Úr! Foglaljon helyet! Amint látja otthonosan berendezkedtem a volt irodájában, ami mostantól értelemszerűen az ÉN irodám. Szólíthat nyugodtan Polgármester Úrnak! Szóval! Összeírtam a teendőit! Amint azt az alábbi tizenhat oldalon majd olvashatja, a kerület irányításának szinte minden területén számítunk az Ön szakértelmére - természetesen írásban megfelelő módon kidolgozott, szakmailag alátámasztott és hivatkozásokkal ellátott tanácsadói anyagok formájában. Az első hatvanhárom tárgykörben jövő szerdára várom a javaslatait. A telefonját és a laptopját természetesen használhatja. Ha esetleg itt akarna dolgozni, nyugodtan használhatja a Cilike asztalát este hat után. Az új éjszakai portás hajnali ötig van, szóltam neki, hogy főzzön magának kávét, ha szükséges.

Mi az, hogy mi lesz, ha nem készül el?!

Felbontom a szerződését, mégis mi lenne?!"

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.30. 20:57:49

@tonton_201: Köszi a linket! Fantasztikus Mr. Farage és a kontraszt Hercóggal (aki a majom akármilyáről beszél, vagy mit is akar jelenteni nála a monkey's popo", ha jól értettem?), vagy Schultz-cal, hát, ez az ÍJÚ? Itt így is lehet angolul beszélni?
Amúgy sajnálom, hogy nem ismerem az ügy hátterét (sőt még inkább szégyellem), egy brit hölgy bizonyos EU-s, rangos, hatalmat képviselő pozíciójának betöltéséről beszél Farage, hogy ez hogyan engedhető meg, mikor a hölgyet SOHA, SEHOL, SENKI, SEMMILYEN szervezet nem választotta meg, nincs választói mandátuma, az életben nem is volt soha. Se Nagy-Britanniában, sem az Eu-ba be nem választották.
Hát ez tényleg tök ciki! És ezt a nőt támogatja Hercóg a maga alsö-közép szintű angolságával, nem is izgulva szemmel láthatólag a felszólalástól! Elvégre egy Hercóg úgy beszél angolul, ahogy tud, neki nem tartozik a politikusi műveltségéhez, az EU-ban betöltött mandátumához az angol nyelv ismerete. Megszólalhatna bantu nyelven is, (na jó, nem bantu nyelven, tudom).
Szóval szociéknál az EU-ban is így megy: nem kell se megválasztottnak lenni, meg semminek se lenni, csak valakinek a feleségének (erre célzott, ha jól értettem, Farage).
Nemakármisenemsemmi! Erre varrjanak kézelőgombokat:-D

Roltii 2009.11.30. 21:19:17

@Doña ¡Cara(mba)!:
idióta Herczog valami olyasmit magyaráz, hogy minél magasabbra mászik a majom a fán, an(n)ál inkább csak a segge látszik...Ráadásul mindezt magyar mondásként állítja be, hát gratulálok. Egyébként vérciki az a csaj, és ezeknek van képe a jobbikosokat fikázni, akik legalább megtudnak jelenni, vagy megtudnak szólalni. Aki meg szarul beszél angolul, az beszéljen a saját nyelvén, van ott kismillió tolmács.
Egyébként milyen lehet már ez pl Angliának meg a többi EU-ba inkább befizető országnak, hogy ezt látják, hogy az ő pénzükből ilyen Herczog féle ribik okoskodnak olyasmi országokból mint Magyarország. Amit ebből az országból látnak, arra nincs miért büszkének lenni. SZerintem a kutyaszarnak jobb a PR-ja van, mint a mi kis országunknak (ez nem jelenti, hogy ne lenne mire büszkének lenni, mielőtt valaki félreért)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.30. 21:22:25

@tonton_201: Ja, meghallgattam újból. Edit naccsád egy magyar idézettel replikázik Farage-nak (annyit tennék hozzá az érthetőség kedvéért, hogy a kinevezendő új EU-s külügyminiszter férje a brit kommunista párt tagja volt, Mrs. Cathy Ashton pedig fegyverkezés-ellenes aktivisták csoportjának "kassza-kezelője", ahogyan Farage mondja, szóval az EU leendő külügyminisztere annak az EU-nak a nevében fog tárgyalni komolyan mondjuk Észak-Koreával - Észak Koreát én vetettem fel a még abszurdabb helyzet rávilágítása céljából - , tehát azt az EU-t képviselve, amelynek demokratikus és kapitalista mivolta ellen harcolt ő is és férje is, magyarán ellensége volt az EU-nak - hát ez tényleg gyönyörű).
Na de a magyar idézet Herczogtól:
Akkor látjuk meg milyen vörös a majom segge, ha a majom felmászik a fára.

Szellemes, mi?

Mi, magyarok, főleg a népi bölcsességek meg különösképpen a majmot preferálják, hiszen Magyarország Afrikában van és ott nagy a dzsungel és sok a majom:-DDDDDDDDDDDD

Te úristen, ezek (is) kormányoznak bennünket?

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.30. 21:27:09

@Roltii: Kösz, jobban fogalmaztad meg nálam a lényeget.
De egymástól függetlenül, egyszerre, ugyanazt mondjuk. Szóval vérciki ez akárhonnan nézzük.
Én meghallgattam többször a mi Krisztinket amikor felszólalt, a szűzbeszédét is hallottam, hát csuklóból bűvöli elő az angolt. Ég és föld Edit és Kriszti között! Krisztinek ilyen majmos példa eszébe se jutna, neki ugyanis láthatólag azért volt gyerekszobája....

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.11.30. 22:11:03

@jozicsenko: és még hozzá a megfogalmazás! a megbízás közterhei (áfa, szja, tb-járulék, stb)

fene a frappáns fogalmazóját. satöbbi. az.
jó, hogy nem "mittudoménmi"...

sztrovacsek 2009.11.30. 22:19:37

Ez egy 45.750.000-es nettó lelépési/végkielégítési pénz.... ennyi....

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.11.30. 22:39:27

@sztrovacsek:
kedvesem, félreszámolja.
ugyanis van max járuléklimit. 750nettó (kb 1.45 bruttó) mellett azt 4-5 hónap alatt el is éri.
tehát ha elég korán rúgják ki, akkor sokkal többet szakít a szemét disznaja.
és ugye 750 netto az kb majd 2milla tényleges ráfordítás az önkormányzat részéről ha belevesszük a munkáltatót terhelő dolgokat is.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.11.30. 22:44:56

@Doña ¡Cara(mba)!:
naná hogy támogatja. ők a magyar nőket képviselni mentek oda :-)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.30. 22:55:17

@denever: Hát ez szép kis támogatás. Még jó, hogy ritkán találkozom a szpícsével!

jozicsenko 2009.11.30. 23:41:00

@tonton_201: hi! azt hiszem, ő volt aki elmondta, hogy a volt kommunista országok milyen elvtársakat küldtek (kovácsot szimplán exkommunista hivatalnoknak hivta) a végén megkérdezte, hogy akar-e bárki is tőlük autót venni, mert ő nem bízna rájuk semmit sem, az eu pénzeiből meg pláne...

sztrovacsek 2009.11.30. 23:55:42

@denever:
"""van max járuléklimit""
Ezt nem értem, hol van?

sztrovacsek 2009.12.01. 00:06:34

Én az ilyen szerződések kivédésére hoznék egy olyan törvényt amennyiben vagyoni hátrányt okoz, vagy előnytelen a megbízónak, abban az esetben az aláíróra szállna át a fizetési kötelezettség. Így jogilag nem szűnik meg a szerződés, nincs miért bírósághoz fordulni a megbízottnak.
Kíváncsi lennék mennyi ehhez hasonló szerződés születne.

Zsiráfovics Zsiráf 2009.12.01. 06:48:28

Semmi gond. Tessék felhívni az új polgármester figyelmét erre az anomáliára. Ha olyan karakán és tényleg nincs semmiféle összejátszás a pártok között, akkor záros időn belül felbontják ezt a szerződést.
Arra azért kíváncsi vagyok, hogy ha mondjuk egy hónapon belül nem történik meg a szerződés felbontása, akkor vajon az új polgármestert is így fogod ostorozni itt a blogodon?

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.12.01. 07:27:13

@sztrovacsek:

itt.
www.kulcs-soft.hu/blog/berprogram/?p=566

egy évre 7466000 HUF. efölött nincs nyugdíjjárulékfizetés. e.g a kb 50 gurigás végkielégítésből 43 misi után kb 10%-kal kevesebb a fizetendő.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.12.01. 07:28:29

@Zsir@f:

nem érti? ha felbontják akkor az itt idézett szerződés szerint egyösszegben jár neki a hátralévő fizetése.

jozicsenko 2009.12.01. 07:57:03

hi!

@Zsir@f: erős százalékokat nyerhet jővőre, ha felrúgja ezt a szerződést: 50 millát megspórolni talán hat...

más:
www.bama.hu/baranya/kozelet/tragyaval-dobalta-meg-a-vallalkozo-a-bankot-272863 életsors, nem szdsz módra: egy pécsi munkát (valahogy) nem fizettek ki, az al-al-al vállalkozó 22 millát keres (szegény), egy ötvenmillás házat 14 milláért vinnének el 5 (ÖT) gyerek feje felül

kérdés: mi a fészkes fekete fenének konszolidálunk bankokat, a lakosságra hivatkozva, ha közben ilyeneket megtehetnek?

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.12.01. 08:13:05

az ugye mindenkinek megvan, hogy ha pl valaki megöleti egy bérgyilkossal az expolgármestert, akkor is jár neki a szerződés szerint a zsé?
vagy ha cselekvőképtelen roncs lesz belőle, mert szétherkázza magát.

Tapmancs 2009.12.01. 08:30:13

@denever: nincs meg, ugyanis:

"Amennyiben a szerződés lejárata előtt a megbízott halála, vagy cselekvőképességének elvesztése okokon kívül, BÁRMELY MÁS okból szűnne meg, megbízó köteles megbízott részére a lejáratig egyébként kifizetendő nettó megbízási díjat a megbízott részére a szerződés megszűnésével egyidejűleg kifizetni."

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.12.01. 08:58:19

Segíteni kell neki egy .45-össel a halántékán, hogy Önmaga is fel akarja bontani. A fenmmaradó lét meg nem kéri szépen :-)))

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.01. 09:10:55

@denever: Nincs itt semmi probléma a szerződéssel. Én amondó vagyok, kapja meg Csécsei az őt jogosan megillető pénzt (hiszen az aki aláírta a szerződést, nyilván okkal-joggal, jogszerűen, büntetőjogi felelőssége teljes tudatában írta alá.). Ezért ezt (és minden hasonló kérdést) nem ott kell megfogni, hogy nem fizetjük ki a szerződésszerűen járó összeget. Ha perre viszi a szerződés kedvezményezettje az ügyet, szinte 100%, hogy megnyeri és még kárpótlást is követelhet "meghurcoltatásáért".

Egy út van, és az hihetetlenül hatásos, mert soha a büdös életben nem akadna ember, aki aláírjon egy ilyen szerződést,
HA:

- AZT PERELNÉK, SITTELNÉK LE, aki az ÖNKORMÁNYZAT NEVÉBEN ELJÁRVA MEGKÖTÖTTE ÉS ALÁÍRÁSÁVAL, KÉZJEGYÉVEL ELLÁTTA ezt a szerződést és minden hasonló, nagyon bűzlő, kétséges tárgyú szerződést!!!!!

KI KOCKÁZTATNÁ SZABADSÁGÁT, ÁLLÁSÁT akkor bárki másért, MÉGHA KEBELBÉLI CSÓKOS BARÁTJA IS????

Megválaszolom: SENKI!!!!!!

Ez ilyen egyszerű.

Gondoljátok ti is végig. Melyikőtök ír alá például egy készfizető kezességet a legeslegjobb barátjának? Pedig az egy bevett jogi intézmény, ugye? És mennyire meggondoljuk...

Na, így lenne ez ezzel is. A polgármesteri hivatal közjegyzője/jogásza feljelentés tesz szépecskén a szerződés ügyében és bepereli az önkormányzat részéről a szerződést aláíró felet, hogy az önkormányzatra nézve nagy értékű, nagy kárt okozó hátrányos szerződést kötött. Per indul polgi mester ellen. Média hozza első oldalon.

Mit gondoltok, lesz már olyan heves kedve az ország többi polgimesterének aláírni minden szennyet, ha saját szabadságával, állásával felel?
A kérdés költői.

Agyalap 2009.12.01. 09:59:06

@Doña ¡Cara(mba)!: Úgy legyen! (Sajnos nem lesz.) Más nem jelentheti fel a polgármestert? Mondjuk én? Vagy egy kerületi lakos, hogy kilopják a pénzét?

vomit 2009.12.01. 10:10:31

@Tapmancs: tehat ez a ketto a kivetel, es egyben lehetseges megfejtes.

devisionhun 2009.12.01. 10:17:41

@tonton_201: Respect. Azért azt jó látni, hogy LÉTEZNEK még olyan politikusok, akiknek van vér a pucájukban kimondani amit képviselnek... (és mindezt nem alpári módon, hanem kifinomultan...)
Élvezet volt hallgatni =D

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.12.01. 12:26:36

@Tapmancs:
na igen, a féktelen düh miatt már olvasni sem tudok. a kívül-ön átugrott a szemem.

Tapmancs 2009.12.01. 12:56:15

Megkérdeztem Proszektúra Elemért, szerinte ez a szerződés semmis. (Tehát megtámadható / nem végrehajtandó.) Remélem ezt az új polgármester is így gondolja.

jvizkeleti · http://mandiner.blog.hu/ 2009.12.01. 16:18:27

Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy pontosan ez a mértéke az SZDSZ piacbarátságának, korropcióellenességének és liberalizmusának. Ja és még valami. Mutty-mutty.

Tündér_Lala 2009.12.01. 17:11:48

@Doña ¡Cara(mba)!: Tökéletesen egyet értek veled és már a Tocsik ügynél is ez volt a véleményem. (Ha adnak fogadd el, ha ütnek szaldj el.) Jellemző módon Tocsiktól visszakérték a pénzt, de sem a szerződésért felelőst, sem az abból százalékot kérő pártpénztárosokat nem ítélték el. Arról nem beszélve, hogy a "csak" 2-3 száz M-s sikerdíjat bezsebelő többi ügyvédi irodát illetve a szerződő önkormányzati vezetőket senki nem hurcolta meg.
Velejéig rohadt az egész "pfej mocskos g...ik ! '

Roxvox 2009.12.01. 19:23:36

@Doña ¡Cara(mba)!:" KI KOCKÁZTATNÁ SZABADSÁGÁT, ÁLLÁSÁT akkor bárki másért, MÉGHA KEBELBÉLI CSÓKOS BARÁTJA IS????"

Vannak még "hősök". :((((

szabogyula 2009.12.01. 19:35:47

- Bélám ! Adnál egy eseti tanácsot , itt az Arany Bikában , amit a nyócker fizet , és amúgyis "költségelszámolásos" taxival jöttél ....a szolgálati mobiloddal .és laptopoddal ....
- Persze ! mondjad , napi 25 ezer nettóért hogyne .... mi a kérdés ?
- Segitsünk a szegényeken ?
- Igen !
- Köszönöm !

sztrovacsek 2009.12.01. 22:29:30

@denever: Aham, te arra akartál kilyukadni, hogy a nettó kifizetésből vonják majd a nyugdíjjárulékot.

A "szerződésben" viszont az áll, hogy:
""előírt feladatért havi 750.000.- Ft, azaz hétszázötvenezer-forint nettó megbízási díj illeti meg. A megbízási díj közterhei (tb járulékok, Szja, esetleges ÁFA, stb.) megbízót terhelik."""
Eszerint a kifizetés nettó, amit semminemű fizetési kötelezettség nem terhelhet a megbízott részére. Minden költséget a megbízó fizet.
Közteher egy tágabb fogalom, ide tartoznak az adók ( ÁFA, Szja, Társaságiadó, Iparűzésiadó, stb...) A járulékok (Társadalombiztosítási, egészségbiztosítási, nyugdíj, stb...) illetékek (vagyonszerzési, cégbírósági eljárás, csőd-felszámolási eljárás, stb.....)
Tehát, a közterhei és a stb megfogalmazásba a nyugdíjjárulék fizetése is bele tartozik.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.12.01. 23:01:49

"Kértük a kerülettől, hogy megnézhessük azokat a dokumentumokat, amelyet Csécsei a megbízási szerződés keretében készített az önkormányzat számára. A VIII. kerületi jegyző hétfőn az [origo]-nak megküldött válaszában azt írta: a tanácsadói munka során keletkezett dokumentumok döntés előkészítő anyagnak számítanak, így azok 10 évig nem nyilvánosak."

S.O.A. 2009.12.02. 09:28:21

@laspalmas: ilyenkor mi van? de tényleg?? Jegyző úr is LMPVS??

Agyalap 2009.12.02. 11:13:01

@laspalmas: De most komolyan. Ez komoly?
A kerület be tudja betonozni, hogy a "gyanús " szerződéseket sehogy se lehessen felderíteni?

Roxvox 2009.12.02. 20:36:19

Mi leszel, ha nagy leszel kisfiam?
Tanácsadó.

Roxvox 2009.12.02. 20:43:10

@Agyalap:
Ugyan már, hiszen Mo.-on vagyunk. Jól meg kell kenni valami belső embert, hogy szerezze (lopja el, másolja le) meg, aztán jól nyilvánosságra hozni, majd felhasználni peranyagként.

2009.12.02. 22:02:51

Ez most noooooormális? Milyen SZDSZ szivattyú működik itt? Mivel fogják satuba a golyóját?? Jó buli, mi? Holt ciki, és én még sajnáltam, hogy beteg...Menjen a fenébe.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.12.03. 09:17:17

@Agyalap:

Persze hogy komoly.
Mikor megjelent a hír az Origón, azt írták, írtak levelet az önkormányzatnak, hogy belenézhessenek a Csécsei-féle papírokba, de még nem kaptak választ.
Gondoltam, majd visszanézek pár nap múlva.
Visszanéztem, és ezt találtam.
Megkapták a választ, a papírok titkosak.
Ez felér egy beismerő vallomással.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.12.03. 09:17:47

@Letícia:

"én még sajnáltam, hogy beteg"

Kis naív.. xDDD

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2009.12.06. 09:58:39

Beteg. Mivel az alholostákat PC módon betegnek illik mondani.

2009.12.06. 14:28:24

@laspalmas: hát ja, és csak nézek ki a fejemből., mert ha @városjáró: szerint ez a baja, akkor meg elképedek.!! És ezt a rengeteg közpénzt mind arra költi majd?? Csak jót tennének neki, ha nem kapna egy vasat se, mert úgy szomjan maradna, és köszönné a mája....Unnnndorító!:(

Roxvox 2009.12.06. 14:50:07

@Letícia:
Akkora a mája, hogy a fél tüdejét már kiszerelték, hogy elférjen. :D

2009.12.06. 15:02:37

@Roxvox: :D Lehet, hogy a vastüdőre kell a pénz?? Molnár Lajcsi vagy Horváth Ági jó felszámolta szegénynek!!:D

süti beállítások módosítása