Skip to content


       Szűrés lista

A fejelés tényleg agysejtgyilkos

A tegnapi nap meghozta gyümölcsét, Bajnai nyilatkozott egy fergetegeset:

"Magyarország jó úton van afelé, hogy a térségben először vezesse be az eurót, de azelőtt még növelni kell az ország versenyképességét, strukturális problémákat kell megoldani és költségvetési szigort megvalósítani. Hiba volna a csatlakozást elsietni , de ha a következő kormány "szorosan ezen az úton marad", négy éven belül lehetséges az euró bevezetése" - mondta a magyar miniszterelnök a Neue Zürcher Zeitung című svájci lap keddi számának.

Már csak 4 év! Már nem kell sok! Még egy kis nadrágszíjösszehúzás, és lesz euró, metró, minden!

Szlovákia, Szlovénia kit érdekel, nekünk lesz először a térségben! (Talán a románokat még meg tudjuk előzni)

Ugye elhiszed nekünk, Kedves Választópolgár? Minden szép lesz, most már tényleg megígérjük.

 

Címkék: bajnai pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr701599764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inner Circle 2009.12.15. 15:27:56

"Szlovákia, Szlovénia kit érdekel, nekünk lesz először a térségeben! (Talán a románokat még meg tudjuk előzni)"

Mondjuk nevezzük "térségnek" Magyarországot és a határos országokat. Ezek: Magyarország, Ausztria, Szlovákia, Ukrajna, Románia, Szerbia, Horvátország, Szlovénia. Ezek közül Ukrajna, Horvátország és Szerbia nem tagja az EU-nak, így - külön megegyezés híján - eurójuk sem lehet. Marad Ausztria, Szlovákia, Románia, Szlovénia és Magyarország, azaz öt (5) ország. Ezek közül Ausztriának, Szlovákiának és Szlovéniának, azaz háromnak (3-nak) már van eurója, őket már nehéz megelőzni. Így a csata konkrétan a románokkal megy a negyedik-ötödik (utolsó előtti és utolsó) helyért. Eközben Gordon szerint a térségből mi lehetünk az elsők.
Vagyis megy minden, mint rendesen.

f.m.j. 2009.12.15. 15:29:14

@dr. dodó: jaja, látom ugyanazt nyomtad te is :)

kiakasztó, ami itt megy

esef 2009.12.15. 15:32:35

A hivatalos pénz az az Euro, nem? Ez a majom meg euró-t említett, nem? Euro =/= euró!

esef 2009.12.15. 15:33:23

Vagy lehet, hogy a 90.000 km2-es szűk térségre gondolt... :)

esef 2009.12.15. 15:34:15

Mi verejtékes homlokkal bevezetjük, ők meg szépen mosolyogva a válságra hivatkozva ellopják...

esef 2009.12.15. 15:34:58

Lehet, hogy mire nálunk bevezetik, a 4-es metró ára 500 milliárd € lesz... :)

esef 2009.12.15. 15:35:47

Vagy egy egész elképesztő: Trianont vissza, magyarlakta területeket vissza, legyen az új területeken ismét Forint, utána persze jöhet az €!

minimalista 2009.12.15. 15:36:55

@Inner Circle:
Szerintem Lengyelországra, Romániára és Csehországra gondolhatott, amiből az utolsót nem lesz könnyű "megelőzni". Marad az utolsó előtti-előtti, -előtti és utolsó hely...

esef 2009.12.15. 15:37:07

Átszámítottam a fizetésem €-ba. Nem tűnik valami soknak. Legalább érné el a bűvös 1.000-et...

esef 2009.12.15. 15:37:48

@minimalista:
A drága jó MSZMP-t ismerve lehet, hogy inkább az utolsó utánit kellene megcélozni! Talán az még sikerülhet...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.15. 15:38:31

Növelni a versenyképességet.Ha nem vinne el évi 600 milliárdot a korrupció,talán lehetne.

cotti 2009.12.15. 15:39:10

Addig jó nekünk, amíg nincs Eurónk, egy kicsivel több esély arra, hogy majd rendbe lehessen tenni ez országot.

minimalista 2009.12.15. 15:40:16

@esef:
No de a fidesz jön!!! mega-hehehe és sírva röhögés...

zsoltix 2009.12.15. 15:40:31

Multkor a radioban az ojro bevezetesenek datumarol kerdeztek valami penzugyert. Na nem azt, hogy mikor lesz magyar ojro, hanem azt, hogy mikor tudjak korulbelul megmondani, hogy mikor lesz. Azt mondta, hogy jo esetben talan mar jovo ev vegen meg tudjak mondani, hogy korulbelul mikor lesz euronk. Es ez nem a radiokabareban volt:)

esef 2009.12.15. 15:41:21

@Az EREDETI:
Hogy hol lesznek 4 év múlva?
A) börtönben
B) Thaiföldön
Szerinted?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.15. 15:42:54

hvg.hu/itthon/20091215_salgotarjan_karddal_gyilkolt.aspx

"A 27 éves, őrizetbe vett férfi pszichiátriai kezelés alatt állt, ahonnan kilenc napja jött ki, és hét napja nem szedte a gyógyszereit. Az elkövetőt jelenleg is a pszichiátrián őrzik, a férfi nem kommunikál sem a rendőrökkel, sem a kezelőorvosaival."

Tessék mondani, akkor hogy a büdöskurvaélettetvesfaszában lehet KÉPVISELŐ?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.15. 15:44:18

Pl.: Ha meglennének a cukorgyáraink versenyképesebbek lennénk.Dehát a zúnijjóban kitalálták,hogy ne legyenek.És amit a zunijóban kitalálnak az lenyomják a torkunkon,meraznekünk húdejó.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.12.15. 15:44:20

Csak nehogy hamarabb fizessünk jüannal mint euroval......:)

minimalista 2009.12.15. 15:45:14

@cotti:
Egyetértek, de ez csak akkor lenne megvalósítható ha nem ba_zták volna szét azt a kevés termelést is ami volt, és önellátó, hazai tulajdonú ipar termelne a piacra, s talán exportra is.

Így, hogy a termelés hasznának túlnyomó része kivándorol és a nagyobb szellemi befektetéssel készülő termékek mind külföldről jönnek, a forint nagyon ki van téve az árfolyamváltozásoknak (spekulációk).

kamasuka 2009.12.15. 15:45:17

@Seduxen:
"a közép-kelet európai nemzetek közül a történelemben először, 2020-ban helyszínt adjon a nyári Olimpiai és Paralimpiai Játékok megrendezésének."

Aztán a paralimpikonok vajon hogyan fognak városnézni? Vagy egész ottlétük alatt az olimpiai faluban fognak lakni? Mert ha a mostani körülmények között engednék ki őket, akkor a metróból nem tudnának feljönni, ill. több közintézménybe bemenni ...

Kamee 2009.12.15. 15:45:49

Ki a faxom akar egyáltalán jurót? Nekem tökéletesen megfelel a magyar forint is, szóval erről a juróbevezetésről azért kérdezzük meg az állampolgárokat, ha már az ország függetlenségének feladását szolgáló lisszaboni szerződésről nem kérdezték meg

minimalista 2009.12.15. 15:45:56

@esef:
Hát hogy az MSZMP-t ismerve... :-))

esef 2009.12.15. 15:47:01

@kamasuka:
Miért? Akinek csak keze nincs, de lába van, az fel tud jönni... Beszélsz itten hülyeségeket! Más kérdés, hogy kedves ellenőreink meg leszállítanák őket a BKV járatairól...

zsoltix 2009.12.15. 15:47:09

Szerintem majd akkor lesz nekunk euronk, ha a fem 200asok is elrongyolodnak, es le akarjak oket cserelni:)

esef 2009.12.15. 15:52:52

@minimalista:
A Fideszt ismerve úgy lesz kommunikálva, hogy "mi megpróbáltuk az utolsó előttit, de a a gaz és hazug MSZMP miatt, akit egyébként senki nem hatalmazott fel semmire, csak az utolsó utáni sikerült..." Megyó meg úgy kommunkálná, hogy "öööö, izé, hát, ööö, nem, ööö, sik..., sike..., ööö, sikerült. nehéz szó!" :)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.15. 15:58:08

Akkor lesz euronk,ha elmegyünk a bankba/pénzváltóhoz és veszünk.Erről jut eszembe egy régi vicc.: Melyik piacba léphet be a magyar? -Az ecseribe.

cotti 2009.12.15. 15:59:26

@minimalista: Ez igaz, de szerintem - tudom, utópisztikusnak hangzik - ki kell tolatnunk valahogy tulajdnoképpen mindenből, amibe az elmúlt 20 évben belementünk, nem pedig tovább haladni "előre", hangzatos jelszavak mentén (pl: "Vezessük be az Eurót!").

Ha kitolatni nem is lehet egyik évről a másikra, legalább ne süllyedjünk tovább, azt az apró önállóságot tartsuk meg, ami még maradt. Jelen esetben a mondetáris felségjogainkból még azt, ami a mienk. Bár nem sok, de mégis valami, amire majd szerencsés történelmi helyzetben lehet alapozni.

Te a reális voltál, én utópisztikus... bár szerintem sajnos ma teljesen át kell értékelnünk mindent, az egész rendszert alfától-omegáig, hogy valami esélyünk maradjon arra, hogy ne kelljen lehúznunk a rolót.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.15. 16:03:18

@kamasuka: kövezz meg, de a főváros jelenlegi állapotában én az olimpikonokat sem engedném ki az olimpiai faluból. na jó, max a kenyai futókat, nekik - gyorsaságukból fakadóan - lenne esélyük elmenekülni, amikor megismerkednek a "sokszínű kultúrával"...

egy agyrém az egész...

cotti 2009.12.15. 16:07:46

Még az jutott az eszembe: emlékeztek, hogy a ’rendszerváltás’ után hogy tolta mindenki a ’Megyünk Európába’ meg ’Csatlakozzunk Európához’ blabla szöveget? Nap mint nap, minden csatornán és hullámhosszon, minden héten új csatlakozási dátumokat bedobva stb stb. Mi lett a vége? Hova vezetett? Az igazán lényeges kérdésekről mennyi szó esett akkoriban?

Na, most ugyanezt érzem ezzel az Euró bevezetéssel kapcsolatban is. Hangzatos jelszavak, álviták, aztán fogalmunk sincs, hogy mi-merre-meddig és miért. Félek, hogy ebből sem lesz semmi jó, mint ahogy az egész EU-ban nagyon-nagyon rossz irányba mennek a dolgok.

2009.12.15. 16:18:03

Szegény Bajnai! Mikor ébred már fel? Vigyen valaki egy bilit és mártsa bele a kezét, hátha felriad. Nekünk euró! Minek? Jó a forint is csak legyen!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.15. 16:25:26

@Seduxen: Namost legalább két dolog nem érdekel. Az egyik Orbán Viktor a másik,hogy kivel találkozott.Ha más nem,hát reggel mikor ment a wc-re szembetalálkozott az asszonnyal mikor az kijött onnan.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.15. 16:27:56

www.fn.hu/belfold/20091214/harmincezret_erhet_zaszloval_kezben/

és ha valami "mást" tartana a kezében a sofőr? az ugye nem lenne olyan nagy baj?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.15. 16:29:19

@Tigeri: megnézted a honlapot? kurva naaaagy :))))

na jól van náczifaschiszta sunyilas naplopók! dikkmáshalom, eljött a várva várt fél 5!!

drkovax 2009.12.15. 16:33:22

epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_OFFPUB/KS-SF-09-095/EN/KS-SF-09-095-EN.PDF

Ez az Eurostat anyag megvilágítja helyzetünket az EU-ban ill. Európában. Két adatsor: (1) egy főre jutó nemzeti össztermék (GDP) (2) egy főre jutó tényleges fogyasztás (AIC) az EU27 átlagához viszonyítva.
A GDP-ről szoktunk beszélni, ha a gazdaság működőképességét vizsgáljuk, de érezni azért igaziból az AIC-t érezzük a saját bőrünkön. (A szövegből szépen kiolvasható - példákkal illusztrálva - a két mutató jelentésének különbsége.)

Aki az AIC szerint is megnézi a sorrendet, az láthatja, hogy a végéről nézve Bulgária(44), Románia(49), Lettország (61), Magyarország&Lengyelország(62), Észtország(63), Szlovákia(68), Litvánia(69), ... a sorrend.
Ebben a körben mi vagyunk az egyetlen ország, akinek ez a mutatója rosszabb 2008-ban, mint 2006-ban és mi vagyunk az egyetlen, akinek 2007-ben sikerült a 2006-os állapothoz képest rontania.
Tekitnve a várható 2009-es adatokat (lehet, hogy Litvánia többet bukik mint mi, de van miből; Lengyelország viszont növekszik), komoly harcban leszünk a lettekkel és az észtekkel a 2004-ben csatlakozottak közti utolsó helyért.
A Pannon Puma, amelyik kész az Euro bevezetésére ... (phej, ...).

drkovax 2009.12.15. 16:38:38

@Seduxen: A fél 5 nagyszerűségét átérzem, de ez a lap egy primitív societasos tahóság (de lehet, hogy a Jobbik csinálta, mert az ugyanaz a szellemi szint: a patásorbán mantra végtelen ciklusban ).

marós 2009.12.15. 16:48:23

Bajnai vagy ennyire primitív, vagy hülyének nézi az egész országot, vagy mind a kettő egyszerre. Ilyen vezetőket érdemeltünk, de már vége a hét szük esztendőnek, ez a rablóbanda véglegesen lekerül a pölitikai palettáról.

tudi 2009.12.15. 16:58:18

Bajnai "mamakedvence" Gordonka eme beszólása frenetikus, mire nálunk euro lesz lehet egész európában bevezetik a sariat, de nem baj haladunk tovább a lenini úton, de mi lesz, ha jön a patás, oszt mindennek véget vet, sebaj majd 2014-ben újra próbálkoznak az elvtársak.

eszkep 2009.12.15. 16:59:08

Azt árulja már el valaki, hogy Szlovákia, Szlovénia melyik térséghez tartozik, ha nem a mienkhez???
(Ok, Ausztriát nem is említem.)

Mourinho már nem a király 2009.12.15. 17:01:56

Ez idióta. Mostmár csak azt kéne kideriteni, hogy időben van eltolódva, és nála mittudomén 2001 van, mert úgy még lenne esély, hogy nálunk legyen leghamarabb bevezetve a térségben, vagy skizofrén, vagy mi? Nem értem vazeg.

ErEr 2009.12.15. 17:08:28

Huh és milyen kemény szívás lesz ha bevezetik, nézzetek rá mindenhol mi volt a bevezetés után. Szóval csak minél késöbb :-) Ez csak választási PR duma már megint.

z666 2009.12.15. 17:21:32

@Seduxen: Nagyon egyszerű. A cigány szervezetekben szinte kizárólag bűnözők vannak...

Valakinyolc 2009.12.15. 17:35:10

Na szavazás :
[ ] 4-es metró fullkész
[ ] Euró bevezetése
[ ] A mostani egyetemisták nagyszülők lesznek
Lehet tenni az ikszeket, melyik fog bekövetkezni.

picur3ka 2009.12.15. 17:36:18

@Seduxen:

Ult is mar allitolag. Meg egyszerubb, mint Z mondja: igy valasztjak oket ki funkcioba, diktatorikus hagyomany szerint. Lehet oket mivel zsarolni, a szavazat kezbesiteseert es bologatasert. Aztan ezek kesobb beszervezik/tek a csaladot, baratot...

picur3ka 2009.12.15. 17:37:39

@eszkep:

Ilyenekre nem adunk. Ezek mindig suketelnek. Kit erdekelnek, mar egyszeruen csak vicc kategoria.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.15. 17:47:14

Rájöttem a megoldásra. Meg kell várni míg a környéken mindenhol euro lesz és aztán visszafoglalni az elcstolt részeket.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.15. 17:51:19

@z666: @picur3ka: A normális cigány meg ugyanúgy szopja a f@szt mint mi.:((

ruhaszarito 2009.12.15. 17:59:01

2002-ben meg arrol volt szo, hogy 2007-ben be tudjuk majd vezetni az Euro-t. Most 2009 vegen meg mindig 4 evre vagyunk tole. Mi lesz 4 ev mulva? Szanalmas

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.12.15. 18:11:42

heh! ez már megint egy uncsi szarrágás...de mutatok én izgisebb témát :D
ennek sokan fognak örülni :)

internetfigyelo.wordpress.com/2009/12/10/vona-gabor-a-duna-tv-ben-szamonkero-kozpontot-hoz-letre-a-jobbik/

"Számonkérő központ" - no, itt kell majd felnyomni Bezut is :DDD - úgy lakosságilag, nemzetérdekbűl kifolyólag :DDD

Horizont 2009.12.15. 18:28:05

A hónap kommentje: @blas: "Csak nehogy hamarabb fizessünk jüannal mint euroval......:) " :DDDDD

@mókusfüles bukósisak: Van ebben a Bajnaiban valami ami olyan fura:) Nem , nem buziságra gondolok, hanem olyan egyveleget mutat, amit összegyúrtak egy durcás kisfiúból, egy értelmi fogyatékos tekintetéből (bocsánat tőlük) egy szégyellős zavaros lelkű kamasz kinézetéből! Nem egy érett férfi benyomását kelti. :))

dr.justice 2009.12.15. 18:33:19

Miért nem azzal dicsekszik, hogy mi vezettük be először a forintot ?

Horizont 2009.12.15. 18:39:58

@Pierre (Bezuhov):
Na képzeld el mennyire néznének elmeháborodottnak ha odavonulnék a Számonkérő Központhoz és felnyomnám = Pierre Bezuhovot :DDDD Lakosságilag, nemzetérdekből (???) :)))))

Előbb kifelejtettem, én egy normális forintot szeretnék!! De azt nagyon.

molaris 2009.12.15. 19:07:45

Kezd sok ,minden világossá válni:
1,- mit is jelentett az, amikor liba- ügyben azt mondta, hogy nem értettünk hozzá,
2,- miért bukott meg földrajzból,
3,- miért zárták be az OPNI- t,
4,- mit jelent náluk a szakmaiság,
5,- miért válogatta így össze a kormányát (egy szellemi nívó, a Maszop vezérkaré alacsonyabb).

Amit nem értek: ez a marha magyar nép mikor veszi észre, hogy hülyék vezetik?
Mert a külföld már tudja. Nem tudnak olyat leírni, hogy ezek a szolgalelkű, hazaáruló senkik lelkesen végre ne hajtanák.

"Szép vagy, gyönyörű vagy Magyarország".

regression 2009.12.15. 19:07:57

@Pierre (Bezuhov): Minek? Neked már úgyis kartonod van...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.15. 19:17:02

@ErEr: Lehet hogy Romániát le fogja előzni Hungary, de csak azért mert a románok erre kifejezetten rá fognak játszani. Olyasmiket hallottam, hogy izé: "mi, EURÓT, bevezetni? Ugyan, dehogy, megvárjuk, hogy bevezesse Magyarország, s meglátjuk mekkorát szív, aztán majd gondolkodunk még egy picit ezen!"

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.15. 19:18:13

@Tigeri: wazze, ez korrekt hozzászólás volt részedről.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.12.15. 19:21:36

@Horizont: You've made my day!!! Azaz megcsináltad a napomat. Nagyon vicces, hahaha...

Tündér_Lala 2009.12.15. 19:46:41

Nekem a legjobban az tetszett:
Akkor lesz EURO, amikor a négyes metro készen lesz. Az utókalkulációban 500 Md EURO szerepel végösszegként...

hoplita 2009.12.15. 20:01:38

@Pierre (Bezuhov):
Nem, téged nem nyomunk fel.
Bevállaltalak szorgalmiból, dunábalövésileg.:D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.12.15. 20:02:34

Hehh, a térségben mi vezetjük be először az eurót?
Magyarországon tuti mi vezetjük be először! Miközben körülöttünk már mindenhol az van! De itthon, mi leszünk az elsők :D

Komolyan van aki ezt beveszi? :D

f1rst 2009.12.15. 20:18:31

Lehet,hogy Bajnai elcserélte volna a beszédét Gyurcsány Fletóka pár évvel ezelőtti beszédével? Mert mintha már hallottam volna ezt a dumát...

2009.12.15. 20:35:56

@kamasuka: "Aztán a paralimpikonok vajon hogyan fognak városnézni?" - bruhaha, ember, te is felismerted korunk legfontosabb problémáját... (-:

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.12.15. 20:37:25

@Talon Karrde: Egy egykori maszop szavazótól mi mást várhatnál?:))

beleszolok 2009.12.15. 20:45:52

A sok demokrata mszp szavazó: hvg.hu/itthon/20091213_mszp.aspx

Főleg a végén :D

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.12.15. 21:30:10

@Tigeri: restellem, de már nem emlékszem a nevére
Annyit mondott, hoy engem és Libertét a Dunába kőne lőni. Mi pedig rábólintottunk, hogy right. :)
Azóta is várjuk, kitartóan, hűségesen :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.12.15. 21:59:51

@Seduxen:

Hasonlóan ötletes párja:
szorozz.fidelitas.hu/

Egyik hülyébb, mint a másik.

minimalista 2009.12.15. 22:55:59

@laspalmas:
Primitív,mosdatlan seggfejek, egytől egyig.

kuki123 2009.12.15. 23:04:18

na most bajnai elhúz a süket dumájával a retkes faszba....

"Magyarország jó úton van afelé, hogy a térségben először vezesse be az eurót" hol a kurva gecibe él ez a senkiházi....

jah értem már a náci raszista faszát nézd már hiszen azok Magyarország területei és szlováki és szlovénia nem is létezik.....ejjj dejó baszki

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.12.15. 23:09:18

Szerintem inkább áramot vezessünk be elsőnek, az mszp frakcióba.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.15. 23:39:45

@Talon Karrde: Szia, földim!
Figyusz, nem a lejt kellene szorgalmazni mint magyar fizetőeszközt? Hátha az nincs 4 évre csak 3 évre?
Állítólag a magyar-román határ magyar oldalán már lejjel is lehet fizetni. Nem tudom, valahol olvastam, tehát azért ne tekintsük hivatalos forrásnak:)
A déli határmentén pedig igaz, hogy horvát kunával lehet fizetni, Harkányban például elfogadják és komolyan tárgyaltak polgármesterek a déli régióban, hogy hivatalosan vezethessék be a két fizetőeszközt - mármint a forintot és a horvát kunát - mint hivatalos fizetési pénznemet.

Ha meg már esetleg bevezetjük a lejt, jövő december 1-én sztem megszavazhatnánk az úniót Romániával:-D Miért pont december 1-én? Neked nem kell magyaráznom:-)))))

Látjátok szümtükkel, feleim, nem is kell ide az ajró:-DDDD

fokabacsi 2009.12.16. 08:35:21

"Magyarország jó úton van afelé, hogy a térségben először vezesse be az eurót" . Ez a páciens ennyire beteg, vagy pedig minket néz teljesen idiótának. A maszopnál ez a bevett szokás??
Nincs senki a környezetében aki megmondja neki, hogy mit mondjon ? Ez az alak miniszterelnök?

jozicsenko 2009.12.16. 09:11:17

@Pierre. Bezuhov: reggelt! Keller László is csinált ilyent, ha akkor nem jött össze, mitől félnek az elvtársak?

@Seduxen: ez a figura tényleg szdsz-s képviselő volt?

a nap vicce, hogy tokaj szlovákiáé...

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2009.12.16. 09:27:48

@jozicsenko: ki a f** az a Keller László? vót neki párthadserege? :o)

snorbi 2009.12.16. 09:28:44

Szégyen ez az egész ország...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.12.16. 09:29:30

@==T==:

Ez a napi abszurd, de a NOL-kommentek nagyon jók xD

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.12.16. 09:37:43

Valaki elmagyarázná nekem miért jó nekünk az ojró, azonkívül, hogy a Soros-féle vérgeci szar alakok kevésbé tudják szétcseszni, mint a forintot? Vagy ez az összes indok? Azért kell ojró, hogy a (gyakorlatilag) bűnözők kezéből többé-kevésbé vissza tudjuk venni a gazdaságot? Most ezért kicsit megijedtem.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2009.12.16. 09:45:08

@Seduxen:
"A férfi közben jelezte öngyilkossági szándékát, az ereit próbálta felvágni és a szakadékba akart ugrani."

Én hagytam volna, nyírja csak ki magát, így olcsób az államnak is és ki tudja hány életet menekül volna meg így. EGYÉBKÉNT MEGA BÜDÖS MOCSKOS LÓF***ÉRT NEM LEHET AZ ILYENEKRE JOBBAN ODAFIGYELNI... BEZZEG A MAGYAR GÁRDA...

Cutbertus 2009.12.16. 09:55:25

hülyén fogok kinézni a 300eurós fizetésemmel európában ..
bár, addigra az is inkább csak 150-200euró lesz.

kuki123 2009.12.16. 10:01:23

@laspalmas: a kommentek :D

Ez is a töketlen külügynek, a fülünk farkunk húzzuk be mentalitásnak köszönhető.

hoplita 2009.12.16. 10:05:48

@csabapayne:
Ítéletnapig várhattad volna, hogy öngyilkos legyen, jellegzetes cigány tempó ez.
Hány cigány öngyilkost ismertél?
Én sok morét ismerek, de egyetlen öngyilkosról sem tudok, egyetlenről sem.
Vagyis erről ennyit...

@Pierre. Bezuhov:
Te nem hallottál még arról, hogy minden viccnek fele komoly?

kuki123 2009.12.16. 10:07:34

@csabapayne: a magyar bor nem fog felelősségre vonni, de majd a gárda :D

lesz itt még nyilvános korbácsolás is :D a jegybevételből meg a hiányt vagy valami értelmes dologra fordítják.

Tündér_Lala 2009.12.16. 10:14:40

Demszki reggel a rádióban azt találta mondani, hogy a BKV DOLGOZÓihoz túl sok bűncselekmény köthető. Nem az általuk kinevezett csókos vezetőkhöz, nem, a DOLGOZÓKHOZ.
Leírhatatlanul arcátlan.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.12.16. 10:18:31

Néhány éve földrajzórán:
- Gyerekek! Hol fekszik Magyarország? Igen Gordonka?
- A Tien San-tól délre!
- Ülj le Gordonka, egyes!!! Igen Vikike??
- De most mééééér, tanárnő! Azééér, mer' valamit nem tud, azéér nem kéne őt büntetni!!!! Meg különben is! Szegény, hátrányos helyzetű Gordonka nem tehet arról, hogy hol van ez a Magyarország, vagy mi!
- Vikike, azért illik tudni, hogy hol lakik az ember, hiszen Magyarok vagyunk, nem? Igen, Gáborka?
- Tanárnő Soviniszta! Most mit jön a Magyarságával megint? Nem mindegy, hogy milyen nemzetiségű valaki? Szerintem mindegy, csak szombaton ne dolgozzon! Egyébként is, a karácsonyt miért szombaton kell ledolgozni? Biztos antiszemiták vannak kormányon! Kit érdekel a karácsony? Elavult katolikus dogma!! Méghogy szeplőtelen fogantatás!
- Gáborka, azonnal menj ki, ez már több a soknál! Vikike, most te mit csinálsz?
- Tiltakozom tanárnő a Horn Gabikát érintő hátrányos megkülönböztetés ellen! Azért, mert nem fogadja el a keresztény egyházak ünnepeit, attól még ugyanannyi joga van itt lenni, és a szólásszabadságba belefér a keresztény gondolkodás fikázása!
- Gyerekek! Nem gondoljátok, hogy ez már több a soknál? És ha valaki netalán a Holokausztot tagadná??? Igen Elli?
- No, tanárnő, maga antiszemita, most jól megfogtuk. Vihetitek fiúk. Miért sírsz Gordonka? Fáj, hogy elviszik a tanárnőt?
- Nem, csak megint nem tudtam a leckét! De úgy tetszett a Tien San szó!
- Kit érdekel, egyszer még miniszterelnök is lehetsz...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.12.16. 11:16:47

@z666: @picur3ka: na jó, de azért "árnyalatnyi" különbség van egy "sima" köztörvényes, meg egy komplett pszichopata között...

@csabapayne: a "Cserhát Bevetési Alosztály" munkatársai helyében én még segítettem is volna neki... Ugyanúgy felszeletelni, mint ő az áldozatait...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2009.12.16. 11:49:53

Kicsi OFF

www.mno.hu/portal/683055

Márcsak az a probléma, hogy egy polgármester nyíltan ennyire semmibe vesz egy bírósági ítéletet. Magyarországon mindent lehet.

Bár a sorompó sokat ér majd! Erről csak ez a videó jut eszembe:

www.indavideo.hu/video/En_vagyok_az_erosebb

ON

Lev Menachem 2009.12.16. 21:07:13

Nem volt olyan rég a 2002es Orbán Medgyessy vita (ráadásul fent van youtube-on), mindenki egyetértett abban, hogy Mo. a csatlakozó tagálamok közül gazdasági kilátásokat tekintve Szlovéniával volt versenyben az első helyért, és hogy 2007-ben legkésőbb 2008 ban már euróval fizetünk. Ehez képest a szlovák példát már ismerjük, de azt gondolom senki nem gondolja, hogy 2002ben jobban álltak volna nálunk.

Mellékesen mennyire tahó dolog már egy parlamenti dolgozószobában (az újságírók kedvéért) focilabdával fejelgetni, még emlékszem az mszpés suttogó propagandára, hogy a "fiúk" délutánonként fociznak a parlamentben.. gondolom ezek a szerencsétlen prolik csak magukból indultak ki, ezek után viszont kívácsi lennék a korona próbálgatós rémsztori hátterére.. :P

Doña ¡Cara(mba)! 2009.12.16. 21:16:07

@Lev Menachem: Csak alátámasztani tudom, amit írsz!
Igen, 1998-2002 között Magyarország egyetlen állammal volt versenyben a csatlakozni vágyók közül, itt, Európa kissé keletebbi végén. Szlovéniával.
És hol van ma már Szlovénia? Hol Csehország, hol Szlovákia?
Na, itt abbahagyom, mert ilyenkor már nem kell kávé helyett:)

Paradoxon88 2009.12.19. 00:37:36

Az én "kedvenc Bajnaim":
" A kormánynak az a dolga, hogy tegye a dolgát" (Bajnai Gordon, miniszterelnök, 2009. 06. 08. Országgyűlési felszólalás) :D :D

süti beállítások módosítása