Skip to content


       Szűrés lista

Az elszabotált krumpli osztás

A Subbáról:


Nincs vége a sztorinak ...


Elszabotált krumpli osztás

2010.01.07 | Spaller Endre

Az önkormányzat tudatosan káoszt kelt a krumpli és hagyma osztás körül. A forrás megvan, a rászorultak meg fogják kapni a krumplit is, a hagymát is. Sajnáljuk, hogy a Dr. Tóth József vezette önkormányzat pont a legrászorultabbakkal packázik.

A kerületi önkormányzat Szociális Bizottsága decemberben döntött arról, hogy krumplit és hagymát oszt a rászorulóknak. Az előterjesztés szerint 2010. január 10-15. között kellett volna szétosztani a krumplit. A decemberi költekezések, és a januári nyugdíjak közötti segítségnyújtás szükséges, hiszen ez a tél egyik leghidegebb része.

A Fidesz kerületi szervezete ezért is támogatta az akciót. Megszavaztuk hozzá a forrásokat, elfogadtuk a dátumot, sőt, még egy szórólappal is felhívtuk a rászorultak figyelmét. Mindent megtettünk, hogy az akció egy igazi összefogás legyen a legrászorultabbakért.

Ezek után döbbenten vettük tudomásul, hogy az önkormányzat nem oszt ebben az időpontban krumplit. A pontos időpontot nem lehet tudni. Karácsonyi Magdolna, a Szociális Osztály vezetője, aki az MSZP kerületi frakcióvezetőjének a felesége, érdemi indoklást nem adott a kudarcuk okára.

Sajnáljuk, hogy Dr. Tóth József polgármester, akit korábban szociálisan érzékeny embernek ismertünk meg, nemcsak a XIII. havi nyugdíjat vette el a nyugdíjasoktól, de már egy krumpli osztást sem tud megszerveztetni az általa vezetett hivatallal.


Tavaly évvégén Zuglóban akadt hasonló gondja a Fidesz, akkor almát osztogattak a nyugdíjasoknak:


"Szombaton két zuglói helyszínen, a Csertő parkban és a Pillangó parkban két-két kiló almát vehettek át a Fidesz-KDNP választókerületi elnökétől, Kulcsár Józseftől azok a nyugdíjasok, akik bemutatták a lakcímkártyájukat és nyugdíjas igazolványukat. Az akciót a kerület lapjában, a Zuglói Lapokban hirdették meg.

 

„A valóságban azonban nem volt elég az iratok bemutatása, a néhány száz forintot érő almát ugyanis csak azt követően kapták meg a nyugdíjasok, hogy aláírták az eléjük tett átvételi ívet, és azon feltüntették a lakcímüket és a telefonszámukat” - közölte lapunkkal Lévai Sándor, a szocialisták önkormányzati képviselője. A politikus szerint nyilvánvaló, hogy a nyugdíjasok adatai a Fidesz választási adatbázisát gazdagították.

"Az adatokra csak azért volt szükség, hogy értesíteni tudjuk a nyugdíjasokat egy újabb akció esetén" - állítja az almaosztást szervező Kulcsár József, szerinte nem volt kötelező megadni a lakcímet és a telefonszámot. Kulcsár azt mondja, azért is állította le az átvételi íven történő személyes adatok megadását, mert "volt olyan szocialista szavazó, aki nem mert odamenni és aláírni a papírt"."


Kulcsár úr, egyem a kis szívét, nem is adta fel: 

 

Frissítés: megkaptuk hogy reagált az önkormányzat a krumpliosztó akcióra. Állítólag ezt a papírt ugyanúgy bedobták a postaládákba. (rákattintva nagyobb)

 

Címkék: választás abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr481656688

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A konzervatív ember (magyarságtudat, idegenszívűség) 2010.01.09. 20:16:02

A konzervatív ember   „Testvérim vannak, számos milliók; Én védem őket, ők megvédnek engem. Nem félek tőled, sors, bárm...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2010.01.09. 15:03:43

@mókusfüles bukósisak: Na, de Kedves! :)
Én azt nem értem, hogy a felvonuló "tömegből" miért nem lépett ki egy roma, hogy pofán csapja azt a czigányqrwát?

sztrovacsek 2010.01.09. 15:08:03

@Marcellusca: Nem tudom, hogy meddig kell még eltűrni az ilyen fenyegetéseket!

sztrovacsek 2010.01.09. 15:14:58

@Marcellusca: ""miért nem lépett ki egy roma, hogy pofán csapja azt a czigányqrwát?"
Mert ő a góré, vagy csak népesebb a családja.

Ifjabb koromban nem egyszer összetűzésbe keveredtem az ilyenekkel, míg azt hitték, hogy erősek úgy viselkedtek mint a cikkben, vagy Veszprémben. Viszont mikor látták, hogy gáz van..... szóval nem egyszer könyörögtek térden állva:" tezstvírem nem úgy gondótuk"

Marcellusca 2010.01.09. 15:23:39

@sztrovacsek: Tudom én azt. Csak költői volt a kérdés.

Egy kis faluban mindenki ismer mindenkit. A felvonulókat is.
Ha valaki megtette volna, másnap biztos, hogy meglincselik.
Vagy, amikor a helyi cigóönkormi segítségére szorulna, elhajtanák a francba.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.09. 15:47:55

@Spaller Endre:
Nem tetszik érteni, Spaller uram!
Valakit csak fikázni kell, az egy alapvető szükséglete a "helyi" többdiplomás becsületes igaz jobbikszimpatizánsoknak. Ön jókor volt a rossz helyen és rossz időben, na és persze a rossz színben.
Ha Ön csákóban, bakancsban, oroszlánnal a hátán osztogatott volna a rászorulóknak , akkor Ön most itt nem lenne téma.
Ezt mondjuk úgy, hogy PECH.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.09. 15:48:08

@Marcellusca:

Ez a legjobb rész:

"Horváth Zsuzsanna CKÖ-elnök megpróbálta kiütni a Zalai Hírlap fotóriporter kollégája kezéből a fényképezőgépet.

- Feljelentem ám magát is, ne fényképezzen! - harsant a fenyegetés, és már lendült is a kéz. - Milyen jogon zaklatnak?

Horváth Zsuzsanna cáfolta, hogy bárkit csak egyszer is megtámadott, vagy szóban inzultált volna."

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.09. 15:51:03

@.Pierre Bezuhov.:

Könnyű lehet ilyen egyszerű világban élni....Nem kell gondolkodni, csak passzintgatod a skatulyákat. Azért nem irigyellek.

ZioN 2010.01.09. 16:12:30

@.Pierre Bezuhov.: Elfogult barátom,ezeken is találtál például olyan kitételt,miszerint hozzanak lakcímkártyát,meg szemigazolványt,+ gyerekek számának igazolására anyakönyvi kivonatot?Mert én nem.Sőt,igazából én csak azt látom,hogy valahogy emberközelibbnek tűnik,és nem egyszeri alkalomnak kampányidőszakban.

ZioN 2010.01.09. 16:15:12

@ZioN: Esetleg próbáld meg a Jobbik adománygyűjtés címszó alatti google találatokat és a Fidesz adomány gyűjtés alatti találatokat kicsit összehasonlítani,ha már annyira magvas gondolatokat vársz.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 16:18:01

@.Pierre Bezuhov.: b+ Bezu, nem tudtam hogy hova akarsz kilyukadni ezzel (vastagbor.blog.hu/2010/01/08/az_elszabotalt_krumpli_osztas/fullcommentlist/1#c8247665), de így MEGALOL.
(P.S.: nem fárasztó mindenkinek csak a hibáit kikutatni?)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.09. 16:22:23

@ZioN:

rögtön gondoltam :)

amúgy meg kac-kac és MUHAHA:

"A szombati standolás alkalmával 500-500 kg szabolcsi almát és krumplit osztottunk szét. Az érdeklődők Barikád, Magyar Jelen, Nemzetőr, Dobogó és Ráday újságokat is kaptak." ( barikad.hu/node/42982 )

mondjuk ha utóbbiakat tüzelőnek adták, akkor nem szóltam... ;))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.09. 16:22:35

"Az adatokra csak azért volt szükség, hogy értesíteni tudjuk a nyugdíjasokat egy újabb akció esetén"
Szerintem elbaszták, a nyugdíjasok nagy részét szerintem nem érdekli a spammelés.
Max. lesz gyújtósuk.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 16:24:46

OFF:
Doña ¡Cara(mba)! 4 napja nincs sehol, mit tudtok róla?

ZioN 2010.01.09. 16:33:09

@.Pierre Bezuhov.: Félre ne érts én nem vagyok egyik párt hívője sem.Ezek pusztán némi nyitott szemmel történő olvasás eredménye,hogy számomra totál más a két dolog.Viszont rólad süt,hogy elkötelezett vagy,és szemellenzővel közlekedsz,sőt mi több olvasol.Figyelem már egy ideje az irományaidat,és kérlek alássan bocsásd meg,hogy nem minden ember ilyen könnyen irányítható mint te.

Marcellusca 2010.01.09. 16:33:23

@Talon Karrde: Szerintem sorban áll krumpliért. :DDDD
Csak nem kapta meg a jegyzőtől a papírt. :D

Vagy készül (tudod:fodrász, műkörmös, kozmetikus) a NAAAAAAGY megnyitóra. :)))
Túúúúdod!
PEKF 2010.
xD

DArchAngel 2010.01.09. 16:34:03

@tothmari: Ez a hozzáállás röhejes. Miért kellene, hogy a szar MSZP után a kicsit kisebb szar jöjjön? Miért elégednénk meg azzal, hogy kicsit kisebb a szar?
Olyan emberek kellenek, akik az országért, az emberekért becsületesen dolgoznak. Könyörgöm, ne azért válasszunk már egy pártot, mert utálunk egy másikat. Akkor inkább el se menj szavazni.

ZioN 2010.01.09. 16:34:04

De igazából én csak Mr. Spaller úr reakciójára várok még mindig,birkatürelemmel.

Marcellusca 2010.01.09. 16:35:41

@ZioN: Nono!
Ő nem irányítható!
Még régen megmondták neki a tutit, beállították egy irányba és arra megy.
És csak arra.
Semmi nem befolyásolhatja, térítheti el útjától!

eszkep 2010.01.09. 16:41:08

@laspalmas: Ha felteszel kérdést, nem árt úgy tenni azt, hogy érthető legyen, nemde???

ZioN 2010.01.09. 16:41:57

@Marcellusca: Az a helyzet az ilyenek vinnék előre a világot,ha jó irányba állítanák őket.Sajnos.

eszkep 2010.01.09. 16:42:09

@ZioN: "Én ezt a "tíz év alatt" részét még nem hallottam az egy millió munkahellyel egy mondatban említve."

Elég szomorú, hoyg csak az agymosott Zero-tól tájékozódsz, talán nem ártott volna az eredeti nyilatkozatot meghallgatni.

eszkep 2010.01.09. 16:44:13

@laspalmas: Én azt látom, hogy a XIII KERÜLETI ÖNKORMÁYNZAT csupa nagybetűvel, vastagon, kb. 36-os betűmérettel van kiemelve

eszkep 2010.01.09. 16:45:19

@zero: Egy olyan engem ne nevezzen ostobának, aki nincs tisztában pl. a brutto- nettó államadósság fogalmával, a 2000-2001-es magyar és EU-s átlag GDP-vel, és még blogot is ír a hülyeségéről!

ZioN 2010.01.09. 16:46:28

@eszkep: Nem innen tájékozódom,megnyugodhatsz.Én ide beszélgetni,véleményt cserélni,megismerni járok,nem tájékozódni.Másrészt az apróságok.Tudod,különbség van aközött,hogy nem mondta,és aközött,hogy én nem hallottam.

eszkep 2010.01.09. 16:46:46

@tesz-vesz: tehát a funkcionális analfabéták, pl. zero kedvéért: kiemelten, nagybetűkkel, vastagon szedve ott van: "XIII kerületi önkormányzat".

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2010.01.09. 16:48:38

@Marcellusca: @ZioN:

Sztem már elég sok önjelölt megváltó hitte, hogy jó irányba viszi a világot.
olyan, h tuti nincs, így bármerre menni badarság

(ezt a kijelntésemet sem kell tutira venni :)

eszkep 2010.01.09. 16:48:39

@ZioN: sajnos - érdekes módon a balos média is elfelejti odatenni, hogy "10 év alatt"... Sőt, nemrég egyik (már nem emlékszem) melyik hírportálon már 4 év lett a 10 évből. Érdekes...

eszkep 2010.01.09. 16:50:30

@tesz-vesz: Nem, én még midig jobbikosnak tartom magamat, de tudok olvasni, főleg, ha valami ekkora baromi nagybetűkkel van felírva egy szórólapra.

Horizont 2010.01.09. 17:06:40

@eszkep: "ez a blogbejegyzés megint hatalmas baromság" Akkor miért vagy itt?
Ez érdekes.Én csak arra a blogra áldozok az időmből amit nem tartok baromságnak.
Mert ha ellenvéleménynek gondolod amit írsz, az nem ilyen.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 17:12:03

@Horizont: FIDESZes provokátor/kommentvadász, azért van itt.

Marcellusca 2010.01.09. 17:12:10

@.Pierre Bezuhov.: Persze, persze, voltak "megváltók", akik úgy gondolták, hogy az ő irányuk a tuti.
A baj nem is ezzel van.
Hanem azzal, hogy az út alatt nem vettek figyelembe semmi más befolyásoló tényezőt, aminek hatására némileg változtatni kellett volna az irányon.

@eszkep: Nyugi!
Megnyugtatlak, én hallottam a 10 évet.
Kicsit később, kiegészítésként.
A 4-ről még nincs tudomásom. :)

A probléma ezzel csak az, hogy nem 10, hanem 1-2 éven belül kellene ennyi munkahelyet teremteni.
De ez képtelenség.
A 10 éves határidő, meg (szvsz) nem túl nagy bemondás.
Jó politikával simán megoldható.
Csak lesz-e 10 évük, hogy meg is valósítsák?

Marcellusca 2010.01.09. 17:16:05

@eszkep: Meg az alján, hogy Spaller Endre Fidesz.
Mintha ők találták volna ki és hajtották volna végre.
Közben meg sír, hogy maszopos az önkormi.

Te, Te, Te, kis funkcionális ALFABÉTA!

Horizont 2010.01.09. 17:17:45

@Talon Karrde: Kommentvadász? Eddig csak szoknyavadászt ismertem:)))

Horizont 2010.01.09. 17:27:40

@Marcellusca:
Ő már másfél millió munkahelyet akar.
Na basszus a végén még mindenkinek DOLGOZNIA kell majd:))
Jól nézünk mi ki:)))

Laibach 2010.01.09. 17:28:49

Egy jó kis video :

Tekintetes Úr - Beszéljük meg!

www.youtube.com/watch?v=8vtNIs-mZ5g

Marcellusca 2010.01.09. 17:35:57

@Horizont:
Még a végin télleg mindenki aViktorra fog szavaznyi. :)
Ő legalább aztatat is beígérte, hogy kolbászbú leszen a kerítés. :)))
És nem is köll majdan annyi embörnek dógoznyia. :D

Fell Bandi 2010.01.09. 17:48:45

Csalódnom kellett a legtöbb hozzászólóban, több okból is. De leginkább azért, mert végtelenül buták vagytok. Biztos a korral jár - legyen az túl kicsi vagy nagy.
De azért van indoklás is:
1. nem értem, mi nem korrekt a szórólapban? Teljesen egyértelműen fogalmaz: a XIII. ker. Önkormányzat tartja a krumpliosztást. Aki olyan hülye, hogy ezt nem érti, az úgyis maszop szavazó.
2. Az aláírás kérdése. Ugyan hogy írhatta volna alá Spaller a szórólapot? Az önkormányzat nevében nem teheti meg, arra nincs feljogosítva, nem ő a polgármester. Tényleg valaki valami tippet nem adna erre? Titkolnia kellene, hogy fideszes? Miért?
3. Az előzőektől függetlenül: a bolsik ellen minden eszköz megengedhető lenne, ha egy kocsmában 12 cigó megtámad bicskákkal, próbálj meg velük mint emberekhez beszélni, úgy jársz, mint Cozma: meglékelnek. De ezzel együtt is, szerintem semmi kivetnivaló nincs az akcióban.

Marcellusca 2010.01.09. 17:53:59

Nem akarok elméleteket gyártani, de azt hiszem, nem érdemes az APEH kalkulátorára klikkelni!

www.portfolio.hu/cikkek.tdp?hn=2&k=3&i=126820

Fell Bandi 2010.01.09. 18:10:19

Elolvastam a hozzászólásomat, és javítanom kell benne: természetesen nem mindenkire értettem a buta jelzőt, de az eddig hozzászólók többségére mindenképpen.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 18:12:45

@Fell Bandi: nickesítenéd azokat akikkel egyetértel? Csak röviden, 2-3 nick is elég lesz!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 18:15:26

OFF:
kitvalasztanal.hu/
Jobbik
42.66%
Én mondtam hogy egy szivatás az egész...

Fell Bandi 2010.01.09. 18:22:34

@Talon Karrde: bocs, nem fogom végigolvasni még egyszer az összes hsz-t. A szempontjaim egyértelműek ,nem? Ha azokkal vitáznál, csak tessék!

martonx 2010.01.09. 18:45:39

@Talon Karrde: Ezt örömmel hallom.

Ha meghal a H1N1-ben Gyurcsány, ígérem elsőként rohanok beoltatni magam :-P

hoplita 2010.01.09. 18:50:05

@.Pierre Bezuhov.:

Belehalnál, ha nem böföghetnél ide egyet-egyet napjába', mi...?
Semmi gond libkókám,mongyad, úgyse érdekli mán a lőtéri, kóbor kutyát, hogy mit ugattok..:DD

valójábannemberci 2010.01.09. 18:51:40

Önkormányzati akcióról pártdefiniáló stíluselemekkel megpakolt szórólappal értesíteni az embereket egyértelműen kampányszagú.
Ennyi.

ZioN 2010.01.09. 18:56:26

@eszkep: Ebben egyetértünk. Én akkor is csak mosolyogni tudok ezen a kijelentésen(1 millió új munkahely) .Szóval végülis mindegy,hogy rögtön,4 vagy 10 év alatt ígérik.
Kedves Spaller térítő Úr is amilyen sietséggel igyekszik a saját irományára reagálni,annyira lehet megbízni az egész bandában.Új kell nekem.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.09. 20:16:21

@Talon Karrde: @eszkep:
pedig mintha ő lett volna vérfideszes, akivel mútkor pár szót beszéltem

Horizont 2010.01.09. 20:44:01

@Fell Bandi:
Akkor most a végtelenül buták egyike szól hozzád! Ha odatévedek egy blogra akkor nem hülyézek, butázok le elsőre mindenkit, korral összefüggésbe meg pláne nem!! Micsoda stílus. Elolvastam a hozzászólásod. Tudod ki a buta? Te. Mind a 3 pontodban. Javaslom olvasd el még egyszer az egészet és akkor talán megérted miről szól az egész.Nem kezdem előröl leírni. Olvass és ne fikázz.
Csak hogy tanulj: ha csak azt írod, hogy neked erről ez és ez a véleményed 3 pontban,és ezzel és ezzel a véleménnyel nem értesz egyet , minden más lett volna.
Mindig tiszteletben tartjuk vitapartnereinket. (én most téged nem...)

Rikki Harcos 2010.01.09. 20:50:30

a Fidesznek nem lett volna a nevét adni egy ilyen akcióhoz...amikor először láttam a plakátot nem kapcsoltam, azt hittem, hogy a szocik, fel is háborodtam rajta, de amikor láttam az aláírást, akkor mégjobban

ez nem az az eset, amikor az ellenfél módszereit át kell venni (mint a fentebb említett példa a kocsmai késelésnél)

Ralph Cifaretto 2010.01.09. 21:06:18

@zero: Jobbikos vagytok, csak néha kiráz titeket a hideg a sok hülyétől.
Pl.: mandiner.hu/cikk/karacsony_kerecseny

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 22:06:07

@Marcellusca: "Szerintem sorban áll krumpliért. :DDDD"
Júj, most hogy mondod megnéztem tüzetesebben a plakátot:
Január 10 és 15 között fog csak megtörténni az akció...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 22:16:52

@Fell Bandi:
1. "nem értem, mi nem korrekt a szórólapban?"
Az nem korrekt, hogy pirossal ki van emelve 9 (KILENC) szó, ebből az egyik a FIDESZ.
"Teljesen egyértelműen fogalmaz: a XIII. ker. Önkormányzat tartja a krumpliosztást. Aki olyan hülye, hogy ezt nem érti, az úgyis maszop szavazó."
Téves, lakcímkártyát, régi típusú személyigazolványt, nyugdíjas törzsigazolványt és egyéb bullshittet nem kellene semmilyen karitatív tevékenységhez elkérni. Arra megy ki a játék (szerintem), hogy a XIII.-ik kerület szegényebb rétegének (ált. MASZOP szavazó) begyűjtsék az adatait, hogy majd "testreszabott" kampányhirdetést küldhessenek nekik.
+infó: vastagbor.blog.hu/media/image/2010/01/13ker.jpg
2. Az aláírás kérdése. Ugyan hogy írhatta volna alá Spaller a szórólapot? Az önkormányzat nevében nem teheti meg, arra nincs feljogosítva, nem ő a polgármester. Tényleg valaki valami tippet nem adna erre? Titkolnia kellene, hogy fideszes? Miért?
+infó: vastagbor.blog.hu/media/image/2010/01/13ker.jpg
3. Az előzőektől függetlenül: a bolsik ellen minden eszköz megengedhető lenne, ha egy kocsmában 12 cigó megtámad bicskákkal, próbálj meg velük mint emberekhez beszélni, úgy jársz, mint Cozma: meglékelnek. De ezzel együtt is, szerintem semmi kivetnivaló nincs az akcióban.
Ez annyira OFFtopik, hogy abszolút nem értem. Hogy jön ez ide?
+infó: vastagbor.blog.hu/media/image/2010/01/13ker.jpg
Előre is kösz a választ.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 22:19:07

@Talon Karrde: Január 10 és 15 között fog csak megtörténni az akció... de HA NEM (és az UPDATE alapján koránt sem biztos a dátum) akkor Mr. Spaller erősen fog szívni, ugyanis saját költségén holnap pár tonna krumplit és hagymát kell villantson ahhoz, hogy HITELES maradjon. Bukta.

Rikki Harcos 2010.01.09. 23:22:57

@Talon Karrde:
nem, nem írhatja alá fideszesként, még ha csak a sajátnév+önk.képviselő aláírás szerepelne, akkor sem

sehogy nem írhatta volna alá, ez a válasz a kérdésedre, és ha mint lentébb írtad, hozat egy teherautó zöldséget, akkor aláírhat mindent (csak akkor meg az önkormányzatot a fejlécbe nem)

Rikki Harcos 2010.01.09. 23:25:31

jót röhögtem azon, hogy a szoci szavazók csak azért nem mernek odamenni a fideszes osztásra, mert a nevüket felírják...ellentétes esetben a fideszes szavazók nem mennének oda két kiló krumpliért kuncsorogni, legalábbis így gondolom

Bicskas 2010.01.09. 23:38:03

@zero: en csak azt mondom, hogy az, hogy hozzaszolt ugyan ugy csak 4 evente fordul elo mint a krumpliosztas, igaz 4 eve meg nem volt vastagbor de ertitek mire gondolok
@laspalmas: tavol all tolem az amire utalni probalsz

Marcellusca 2010.01.10. 08:03:06

@Talon Karrde: De időben be kell állni a sorba, hogy még biztosan kapjál, és még a szebbekből. :)))

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.10. 08:13:59

@Marcellusca:
@eszkep: is már tegnap 16:50:30 óta sorbanáll és nincs ideje válaszolni a spéci neki írott kommentekre sem, jajj, nagy dolog a pityóka! (de az is lehet, hogy csak a főnöke szalajsztotta izibe, hogy bévásároljon krumpliból meg hagymából 1-2 tonnát, mert a FIDESZ SOHAnem hazudik - vagy az az Orbán? mindíg keverem a kettőt:)

Marcellusca 2010.01.10. 09:20:39

@Talon Karrde: Jaaaajjjj, de buta vagyol! :)
A Fidesz maga a Zorbán!
Mindent ő határoz meg, mindenről ő dönt.
Nélküle meghalnának.
Mit gondolsz, a második vereségük után (mikó Vitya le akart mondani) mé' nem engedték el? :)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.10. 09:24:46

@Marcellusca: Eztet híják kézivezérlésnek? Na, megint tanultam valamit! :)

Marcellusca 2010.01.10. 10:30:26

@Talon Karrde: Én másnak is hallottam már. :)

Rikki Harcos 2010.01.10. 11:16:51

@Talon Karrde:
ezt hívják karizmatikus vezetőnek, a Klón pl. nem karizmatikus vezető, hanem stróman

O.V. népszerűségét megérteni a másik oldalon nem tudják, de nem is akarják

Fell Bandi 2010.01.10. 11:22:49

Továbbra sem értem, és továbbra is IQ-light-nak tartom azokat, akik másképp gondolják: Én, mint a képviselőtestület tagja miért ne hirdethetném az eseményt annak valódi leírásával, és a nevem aláírásával? Senki nem állította, hogy a rendezvény Fidesz szervezésű. A feltételeket (a szükséges dokumentumok bemutatását nem a Fidesz, a z önkormányzat szabta meg) Az aláíró mást nem írhatott volna alá, csak ami a titulusa. (jó, elhagyhatta volna a Fideszt a neve alól, de miért tenne maga ellen bármit?) Akinek nem világos az ügy, az szerintem úgy tufa, mint ahogy Török Zsolt az. Remélem nem vette senki dícséretnek a hasonlatot, mert akkor fokozni fogom.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.10. 11:31:46

@Fell Bandi: Figyu Bandi! Ha megadod a címedet, akkor kinyomtatom és elküldöm neked póstán ezt:
m.blog.hu/va/vastagbor/image/2010/01/13ker.jpg
Hátha akkor esetleg felfogod, hogy mit ír benne. (ne volt elég háromszor is belinkelni az előző válaszomba???)
Amúgy köszönöm, hogy válaszoltál a kérdésemre, amit hozzád idéztem, a szempontjaim egyértelműek, nem? Ha azokkal vitáznál, csak tessék! Ja, hogy nem minősülök számodra vitapartnernek, hát Bandi, ez téged minősít, mellesleg IQ-light a körösztanyád térgyekalácsa.

Marcellusca 2010.01.10. 11:33:16

@Fell Bandi: Szerintem ne erőlködj!
Hülyeséget hülyeséggel magyarázol.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.10. 11:35:10

@Ralph Cifaretto:

Nem, jobbikosok se vagyunk. Komolytalan, hatásvadász banda, semmi érdemleges.
A Mandinerhez meg végképp semmi közünk, azt a Reakció-blogos fiúk csinálják.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.10. 11:42:02

@Bicskas:

Tudom, nem is neked/rád írtam, csak a te kommentedre válaszul. Bocs, ha félreérthető volt.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.10. 11:44:10

@Fell Bandi:

"továbbra is IQ-light-nak tartom azokat, akik másképp gondolják"

Te biztos fideszes vagy? Nem inkább SZDSZ-es? xD

Horizont 2010.01.10. 11:51:27

@laspalmas:
Nem ő csak szimplán egy öntelt, beképzelt, másokat ledorongoló, érvek nélküli, érdemleges vitára képtelen, hatásvadász figura. Sajnos Fideszes a lelkem és ez is a nagy baja a pártnak, hogy ilyenek dicsőítik.

Thulsa Doom (törölt) 2010.01.10. 12:38:24

Ingyenkrumplit meg almát a szavazópógárnak! hehe!
Ja, és aki szerint ez így rendben van, nincs ezzel semmi gond, annak a KURVA ANYJÁT!

2010.01.10. 13:17:59

@tesz-vesz: Osztán mitől idegenszívű az LMP, te nagyon okos? xD Mitől idegenszívű bárki is, btw?

Ralph Cifaretto 2010.01.10. 13:26:52

@laspalmas: Azt tudom, hogy a mandinerhez nincs közötök, csak példakét hoztam a Jobbik IQ-ra. Hisz Pörzse az egyik húzónév. Ha a Jobbikot se toljátok, akkor a hitelesség kedvért légyszi néha egy Jobbik fikkantó poszt is legyen. Kben teccik!!!!

Thulsa Doom (törölt) 2010.01.10. 13:37:32

@Ralph Cifaretto: Hogy a lófaszba jön ehhez a krumpliosztáshoz a Jobbik? Nincs elég cikk a neten, ami fikázza a Jobbikot? Kevesled?

Irish Whiskey 2010.01.10. 14:50:14

@Thulsa Doom: Ez a másik hihetetlen dolog amit nem értek.. Egy olyan pártot aminek még semmi nincs a rovásán azt hogy lehet fikázni ?! A sok nyomorult aki szerintem nem is magyar mert magyar embernek aztán végképp nincs semmi oka fikázni a Jobbikot szóval max a "vendégek" pofázhatnak de hát azokat ki nem szarja le ?! Az ilyen Ralph Cifarettokról beszélek..

Azért ez is egy poénos dolog! :)
Itt van a szarházi mszp aki tönkre baszta az országot és van néhány gyökér aki a Jobbikot fikázza ?! Azt a pártot ami semmi rosszat nem csinált ? :D Most kérdem, hogy normális ? Kész agyhalál néhány ember.. nem is tudok olyan dologról ami miatt fikázni lehetne a Jobbikot...

Ralph:
"akkor a hitelesség kedvért légyszi néha egy Jobbik fikkantó poszt is legyen. Kben teccik!!!! " Az anyádról is lehetne néha egy fikkantós poszt. Nekem az jobban tetszene. Amúgy belegondoltál, hogy miért nincs a Jobbikról "fikkantós" poszt ?! Azért mert ők nem olyan szarral bélelt emberek mint a többi párt tagjai..

Horizont 2010.01.10. 15:31:45

@Irish Whiskey:
Fiatalos hevülettel az elfogultságod az egeket döngeti ! Tudod kinek a pap, kinek a papné!:)))

Roxvox 2010.01.10. 15:32:54

A jelenleg még hiteles, kibic Jobbik. Kell egy kis parlamenti felelősség, esetleg egy kis kormánykoalíció, aztán idomúlnak majd szépen ők is a nagy magyar valósághoz. :(((

Roxvox 2010.01.10. 15:37:02

Nem baj gyünnek a kínaiak, de legalább adósságunk nem lesz. Hehehe......

Roxvox 2010.01.10. 15:44:33

Kár, hogy csak négyévente kapunk ingyééé krumplit, most meg még hagymát is ! Kurvára csípi a szemem. :(((((

Roxvox 2010.01.10. 15:49:09

Volt egy régi gyerekmondóka, hogy bal-jobb, bal-jobb mennek a majmok. Nem tudom miért jutott eszembe. :)))))

Irish Whiskey 2010.01.10. 15:57:58

@Roxvox: Ez még talán nem is tűnik olyan rossz üzletnek. A csin-csungokat szépen letelepítjük a cigók mellé aztán már csak egy kávét meg 1 szál cigarettát kérek.

Amúgy a kínaiakkal végülis nincsen semmi baj csak ne lennének annyira szaporák. Most százezer, 10 év múlva már 1 millióan lennének.. szóval azért megfontolandó biznisz.

Roxvox 2010.01.10. 16:07:03

@Irish Whiskey: Magyarország, mint Európa Kínai-negyede, na azért ezt mégse kéne.

Roxvox 2010.01.10. 16:11:35

Azért ez az Mszp fenomenális, ilyeneket kitalálni - remek.

Roxvox 2010.01.10. 16:16:25

Magyarázkodásra kényszeríteni a másik felet, mert ha nem teszi elismeri - zseniális és hányan beszopják majd.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.10. 16:27:33

@Horizont:

Híresek arról, hogy nem tűrik a kritikát és az ellenvéleményt. Vagyis beképzeltek és önfejűek. Szép kilátások.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.10. 16:37:00

@Ralph Cifaretto:

Örülünk :)
A Jobbik nincs olyan helyzetben, hogy igazán nagyot alkosson, de ha valami becsúszik, akkor arról beszámolunk xD
vastagbor.blog.hu/2009/03/10/le_fognak_minket_permetezni_a_zsidok_termeszetesen

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.01.10. 16:38:58

@Roxvox:

Nekem ma mondjuk sok fogyott, mert ebédre kakukkfüves karaj volt édeshagymás krumpliágyon. :)

Roxvox 2010.01.10. 16:48:31

@laspalmas: A krumplit meg a hagymát értem mostanság, na de kakukkfű meg karaj, hogy jön ez ide? :DDD

Marcellusca 2010.01.10. 17:23:05

@laspalmas: Hééélóóó!
Mégiscsak volt krumpli meg hagyma osztás? :D
De figyejjük ám magát, Efftásnő! Mer' mibű fussa karajra?! :DDDD

Ralph Cifaretto 2010.01.10. 20:30:38

@Thulsa Doom: Csak itt még nem olvastam, ezért azt a írók állítása szerint téves verziót hittem, hogy a Jobbik szekerét tolják. Lehet tévedtem.

Ralph Cifaretto 2010.01.10. 20:33:03

@Irish Whiskey: Hát ha voltál Jobbikos rendezvényen, olvasod a netes oldalaikat, akkor qrvasok ökörséggel találkozhatsz. Nem qrták el az országot, EZ TÉNY! De attól még sajnos sok ott a satuhülye.

Ralph Cifaretto 2010.01.10. 20:36:14

@laspalmas: Visszavontam! Jók vagytok, nah! De most már nem lesz több seggnyalás.

Irish Whiskey 2010.01.11. 15:36:00

@Ralph Cifaretto: Voltam Jobbikos rendezvényen és őszintén szólva nem sok ökörséggel találkoztam, de nem tagadom lehet előfordult már. Sok ott a satuhülye ? Ha adsz linket példaként amiből kiderül hogy ki az a sok satuhülye akkor elhiszem..

Irish Whiskey 2010.01.11. 18:10:15

@Ralph Cifaretto: kuruc.info/r/34/53441/

Ebben a videóban sem látok semmi ökörséget sőt még egy satuhülyét se..

sound of noice 2010.01.12. 14:35:35

@ColT: Majd e-mailben értesítik őket :D

süti beállítások módosítása