Skip to content


       Szűrés lista

A jó városvezető ismérvei

1. A saját (város) tulajdonában lévő cégednek hozz össze 80 milliárd adósságot.

2. Hagyd, hogy a saját (város) tulajdonában lévő cégedből 3-3,5 milliárdot lopjanak el.

3. A saját (város) tulajdonában lévő céged ügyeit bízd a helyettesedre, néha-néha írásban figyelmeztesd, hogy totál alkalmatlan a feladatra.

4. Mikor az egész bödön szart - nyilván konspiráció - végett felrúgják, 45 perces sajtótájékoztatón ismerd el a politikai felelősséged.

5. Ne mondj le, hiszen te nem tehetsz semmiről, nem tudtál semmiről. Még akkor sem, amikor észleled, hogy - nyilván konspiráció útján - eléd tolták az újabb, immár sokkal nagyobb bödön szart.

6. Számold a napokat az önkormányzati választásokig, és minden nap átkozd a napot, amikor lemondtál az országgyűlési képviselői helyedről, és ezáltal a mentelmi jogodról.

Címkék: budapest demszky

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr471747037

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ezt is csak a zsidók gondolhatják komolyan 2010.02.11. 00:15:54

Egyszerűen nem tudok mit mondani, leszakad a pofám. Percek alatt is alig tudom felfogni ezt a hírt. Történt ugyanis, hogy néhány holokauszt áldozat örököse egy chicagói bíróságon beperelte a MÁV-ot, mert a cég segédkezett a németeknek a zsidók dep...

Trackback: Az ember, aki semmiről sem tudott 2010.02.10. 22:07:50

Budapest főPR-mesterének legújabb nyilatkozata megér egy kis gondolkodást: Demszky Gábor főpolgármester elismeri politikai felelősségét a BKV-ügyek kapcsán, de nem érzi úgy, hogy le kellene mondania. Hiszen ő nem tudott semmiről. Nem tudott az aggályo...

Trackback: Zsidók deportálásáért perelték be a MÁV-ot 2010.02.10. 20:48:16

ez érdekes, és a klubrádió oldalán is lement Zsidók deportálásáért perelték be a MÁV-ot Beperelték a Magyar Államvasutakat (MÁV) egy chicagói bíróságon...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Von Siebenbuergen · http://koszelet.blog.hu/ 2010.02.10. 18:17:51

Igen, ez így mind kerek. De: Kocsis elvtárs meg átkerült a túloldalra? Úgy, hogy több mint egy évig semmit nem tett a BKV ügyeinek rendezése érdekében, sőt lényegében ugyanazt a gyakorlatot folytatta, mint elődei, majd az MVM-s szar napvilágra kerülésével kinyílt a BKV "titkos naplója". Most meg azt látjuk, hogy ő a kis keresztes vitéz, aki kivont karddal óvja a köz vagyonát.
MVM-es ügy(ek) meg ugye nincs(ek), pedig meggyőződésem, hogy összegszerűen több folyt el ott, mint a BKV-nál...Hihetetlen.

arlequin 2010.02.10. 18:31:50

@Von Siebenbuergen:
az MVM nagyságrenddel nagyobb falat, mint a BKV. azért mi csak ezt a 'kis' koncot kapjuk.
v.ö.:
- Főnök, cirkusz kell a népnek, hogy lophassunk az MVM-nél!
- Tényleg, el is felejtettem. Jegeljük a BKV-t, meg a demszki vonalat, mindkettő elhasználódott már. a BKV-t meg majd újra kistafizzuk később.
- Oké főnök. Azzal a dagadt mangalicával kezdhetjük?
- A szalainé elcsivel? persze. menni fog?
- Igen főnök. Köszi főnök.
- Mehetsz fiam. De aztán szép kis cirkusz legyen ám!

reKorrekt 2010.02.10. 18:32:52

/OFF - Na erre varrjatok gombot:

Beperelték a Magyar Államvasutakat (MÁV) egy chicagói bíróságon a "magyarországi holokauszt áldozatainak örökösei"; "jóvátételt" követelnek, amiért "a cég a II. világháború idején közreműködött zsidók deportálásában" (mintha lett volna választási lehetősége egyáltalán - a szerk.).

A kártérítési keresetben az áll, hogy a beadvány benyújtását kilenc év kutatómunka előzte meg.
A telhetetlen élősködők "240 millió dollár vagyoni kár és egymilliárd dollár nem vagyoni kár megtérítését" követelik, mert úgy gondolják, még mindig nem rabolták ki és vásárolták fel megfelelő mértékben hazánkat.
(MTI nyomán)

/ON

minimalista 2010.02.10. 18:39:54

@reKorrekt:
Hát, ezt sem szülőhazájuk érdekében teszik. Gondolom naggyon alacsony arrafelé az életszínvonal, kenyérre kell nekik.
És a szovjetterror magyarországi áldozatainak örökösei mikor indítanak majd pert az orosz közútkezelő ellen, mert végighajtották szerencsétleneket az Urálig?!

minimalista 2010.02.10. 18:42:45

@Von Siebenbuergen:
Kocsisra régóta már csak gondolni sem merek. Ő maga a tiszta, büntetlen bűn...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.10. 18:46:15

@reKorrekt: VaZze épp ezt olvastam. Ez is csak a zsidók fejében fordult meg. Hogy kőccse mindegyik gyógyszerre. Ezek semmiből sem tanulnak?

Charybdis 2010.02.10. 18:53:11

A hülye embereknek mért kellett megválasztaniuk 100-adszorra is Demszkyt? Nem kéne mindenkinek szavazati jogot adni csak azért, mert elmúlt 18 éves.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.10. 18:56:35

Ez a rohadék konkrétan ezekkel a nyilatkozatokkal kinyilvánította teljeskörű alkalmatlanságát.
Tehát azonnal mennie kellene. De abszurdisztában ilyen nem létezik.

kuki123 2010.02.10. 19:04:36

miért van az hogy ez pont a választáskor kezd kiderülni...és nem a 10-en valahány év alat bármikor?

prózai a kérdés természetesen

a pofám ott szakadt le mikor a mai vizsgálóbizottsági kérdéseket a fideszes nem tudom ki állította össze...és hát túl konkrét kérdések lettek belőle... és nem igazán tetszett az szdsz mszp tagoknak és megfúrták állítólag a dolgot....valami ilyesmi volt a hírtv-n 3 óra körül

kuki123 2010.02.10. 19:06:19

@volánrulz: jah igen azt mondták rá hogy ez nem vallótó bizottság ezért nem kellenek ilyen konkrét kérdések

muhaha

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.02.10. 19:09:48

@Noname Cowboy:

Hadd tegyem hozzá, hogy tegyük fel, Demszky egy böhöm nagy magáncég vezetője.
A böhöm cég legnagyobb és legfontosabb cégének a vezetésével nem kívánt foglalkozni, így azt rábízta a helyettesére. Ebből a cégből milliárdokat loptak el. Ebben vagy benne volt a nagyfőnök (Demszky) vagy nem, vagy tudott róla, vagy nem.

Miután minden kiderül, vajon a nagyfőnök mennyi ideig maradhatna a helyén ?

Mert ha nem tudott róla, akkor az nagyon nagy baj, hiszen így alakította ki a rendszert! Hol voltak a belső ellenőrzések, átvilágítások? Ha én ellopok x millió forint a cégtől, akkor azért TUDTAM megtenni, mert ilyen viszonyok vannak, hogy meg TUDTAM tenni.

Ha meg tudott róla, de nem tette semmit, akkor ugye az nem is a lemond / nem mond le kategória, hanem büntetőjogi.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.10. 19:13:34

@zero: Hát ezaz!!! Akárhonnan nézem kurva nagy szarban van! Ha tudott róla akkor még ott van büntetőjogi felelősség is pluszban. A lemondása így is úgy is kötelező lenne!

sentinel49 2010.02.10. 19:22:28

Szép Estét Mindenkinek!
Időben meddig kell visszamenni a felelősségre vonásban?
Mert úgy tűnik nem tegnap kezdődtek a lenyúlások :-)))))))))))))))

rapidshare.com/files/348778035/Palacsint__s_Kir__ly_2.html

reKorrekt 2010.02.10. 19:23:27

@zero: Vazze mennyi "ha". Kötél oszt kéész! :)

órarugógerincű felpattanó 2010.02.10. 19:23:35

@==T==: Nájsz. Azért kiváncsi lennék arra az egy darab Magyarországon élőre, ki lehet az. Nem lehet valami úton módon beletekinteni az iratokba?

1kutya 2010.02.10. 19:26:12

és a címkék közé nyugodtan felvehetnéd nyugodtan debrecent, meg kósát (direkte kisbetűvel) is, csak mivel ez egy tizednyi város, az összegek végéből le kell venni egy-egy nullát.

vagy kicsit lopni lehet?

esetleg egyiknek lehet, másiknak nem?

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2010.02.10. 19:27:43

@órarugógerincű felpattanó: Figyeld a kurucot, két héten belül fent lesz :)

belzebubó 2010.02.10. 19:28:06

Nem tudott mihaszna városlakók problémáival foglalkozni mert családfát kutatott, majd depressziós lett. Vagyis forditva. A jobbkeze meg (a magasvérnyomásos) meg naphosszat a Gerlóczy Kávéházban kávézgatott shortban, most meg ennek issza levét és ül a börtönkórházban mi meg izgulhatunk érte, nehogy tragédiába torkolljon a fidesz rögtönitélő biróságának eljárása. Ti túl maximalisták vagytok. Egy kis lazitás 20 év után jár nekik.

derelyegrádi szellem 2010.02.10. 19:36:44

Ennek a jó szadeszes Székelynek is megkopott a memóriája, ő sem emlékszik semmire, de mire is emlékezne, hiszen nem is tudott semmiről, teszem hozzá már én.

Igen, ez egy szellemcég, ahola a tulajdonost (főváros) képviselő ember (fópolgármester) nem tudott semmiről, a cég felügyelőbizottságának vezetője sem tudott semmiről, az igazgatótanács vezetője sem tudott semmiről, a cég irányításával megbízott főpogármesterhelyettesek sem tudotak semmiről. A zemberek meg azért nem tudtak semmiről, mert a korábban megemlítettek minden eszközzel megakadályoztak minden vizsgálatot. Ha nem tudtak semmiről, akkor miért akadályozták a vizsgálatokat, kiváncsiak sem voltak?

Irány a börtön srácok!

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.02.10. 19:38:21

@derelyegrádi szellem: Hát baszki ezek semmiről sem tudnak. Ki a farok az aki igen? :)

Lone Wolf 2010.02.10. 19:46:24

Na, akkor hadd kezdej első postomat a szokásos alfélnyelvelilletéssel! :) jó ideje olvasom a blogot és nagyon szeretem.

-zero

-"Mert ha nem tudott róla, akkor az nagyon nagy baj, hiszen így alakította ki a rendszert! Hol voltak a belső ellenőrzések, átvilágítások? Ha én ellopok x millió forint a cégtől, akkor azért TUDTAM megtenni, mert ilyen viszonyok vannak, hogy meg TUDTAM tenni.

Ha meg tudott róla, de nem tette semmit, akkor ugye az nem is a lemond / nem mond le kategória, hanem büntetőjogi."

Tudott, vagy nem tudott róla bűnös! Ha nem tudott róla, akkor azért, mert ez már mindenképpen beleesik, a gondatlanság/hanyag kezelés kategóriájába! (Srry a pontos jogi kifejezés nem ugrik be! rég volt hogy jogot tanultam, biztonságiorkkodás okán.)

A lényeg az, hogy csak fel kellene valakinek jelentenie, ezen a címen! A hatóságok, önmaguktól, az esetek egy jelentős részében nem indíthatnak eljárást, vagy nyomozást. És azt hiszem, hogy ez az a kategória, amikor külső startjelre van szügségük. De ha ez megvan, akkor Gennyszky záros határidőn belül rabosítva lesz. Ami csontvázmennyiség előkerült a Budapesti önelkúrményzat szekrényéből, ezt mindenképpen indokolja.

Rwindx 2010.02.10. 19:48:35

@reKorrekt:
Ezek valószínűleg magukra karják haragítani azokat is akiknek egyébként semmi bajuk velük. Például engem.

@derelyegrádi szellem:
Ez így kezdődött a cuslág perben is... ott sem emlékezett senki semmire sem.

Lone Wolf 2010.02.10. 19:52:14

-Zero "Mert ha nem tudott róla, akkor az nagyon nagy baj, hiszen így alakította ki a rendszert! Hol voltak a belső ellenőrzések, átvilágítások? Ha én ellopok x millió forint a cégtől, akkor azért TUDTAM megtenni, mert ilyen viszonyok vannak, hogy meg TUDTAM tenni.

Ha meg tudott róla, de nem tette semmit, akkor ugye az nem is a lemond / nem mond le kategória, hanem büntetőjogi."

Tudott, vagy nem tudott róla, mindenképpen bűnös! Ez, már mindenképpen beleesik a gondatlanság/hanyag kezelés kategóriájába! Srry, de nem ugrik be a pontos jogi kifejezés, amit itt használni kell!

Csak éppen fel kellen valakinek végre jelenteni, a megfelelő jogcímen, hogy a hatóságok elkezdhessék a nyomozást. Ugyanis, az esetek egy jelentős részében, ezt, feljelentés nélkül nem tehetik meg. És azt hiszem, hogy ez az az eset. Viszont, amennyiben ez meg történik, a főpolgármeserelkúr záros határidőn belül lakat alá kerülhet.

RussoSS (törölt) · http://devizaspekulans.blog.hu 2010.02.10. 20:06:31

OFF
Adjátok le online a kopogtatócédulákat:)
Nem kell bajlódni a közlekedéssel, postán sem kell sorban állnod, mindössze pár kattintás és adatmegadást igényel (természetesen). Szóval hajrá!

www.kopogtatocedula.hu
www.valasztokerulet.hu

órarugógerincű felpattanó 2010.02.10. 20:06:52

@==T==: Mivel ezek a szállítások nem a személyszállítás keretén belül történtek, a fizetési meghagyást majd a máv-cargonak küldjék.

Shaddam 2010.02.10. 20:19:03

@==T==:

Nem index címlapos a téme :D

Lone Wolf 2010.02.10. 20:20:00

Időközben eszembe jutott a megfelelő jogi kifejezés: HŰTLEN KEZELÉS!
Szóval, ha Dempszky ezt mosakodásnak szánta, akkor nagyon csúnyán ráfaraghat vele!

Ja, és elnézést a dupla postért. Elsőnek valamiért nem láttam, hogy át ment volna Úgyhogy, még egyszer beírtam.

Shaddam 2010.02.10. 20:23:42

@RussoSS:
Nekem olyan érzésem van hogy az egész az adatgyűjtésre megy ki.Sehol sem látom a választási értesítővel küldött kódot.

doberman 2010.02.10. 20:36:34

Kíváncsi vagyok, hogy Mrs. István Kocsis kereszteslovagként vonul-e be a Fidesz regnálás alatt magírandó üdvtörténetbe...

doberman 2010.02.10. 20:40:31

Egyébként emlékeim szerint a zsidrákok néhány éve egy nyugat-európai állam (talán a német :-) ) államvasútja ellen is indítottak hasonló pert.

Nem tudom, mi lett a vége. (Ha a németről volt szó, akkor azok valószínűleg fizettek, hiszen hivatásos nyuszik 45 óta)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.02.10. 20:43:33

A demszky videó nincs felrakva sehova? Szerntém látni, ahogy izzad a kis mocsok.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.02.10. 20:47:54

@esef: Ugyan mar! Nem ertem, mi ezzel a gond. Cirka 300 milliard forintot kovetelnek. 65 evvel kesobb. A kampany kellos kozepen! Ez meg 5% a jobbiknak, de ha eleg agresszivan nyomjak, es lenacizzak az egesz orszagot, ahogyan az t szoktak, akkor "nem tok mindegy akkor mar?" alapon lehet az 10-15% is. Majd meg a vegen rank kenik, hogy ez Jobbikos provokacio! :) Ha elerik nekem, hogy a Jobbik alakitson kormanyt, akkor javasolni fogom, hogy iteljek meg nekik az osszeget halabol! Mi ez a 300 GigaForint azokhoz a tizezer milliardokhoz, amit eddig elloptak? Milyen hazafiak vagytok, hogy nektek nem er meg ennyit a nemzeti osszefogas? Mellesleg marhavagonokrol volt szo, az meg, mint az itt mar okosan elhangzott, teherszallitas. A MAV Cargo-t sajna privatizaltuk azota, hiaba, valtoznak az idok, ugyhogy azt fizessek ki a sogorok. Ez az hir ma kimondottan feldobott!

kuki123 2010.02.10. 20:53:50

@==T==: ennyi erővel én is beperelhetem izraelt hogy miattuk kirobbant a 2. világháború
vagy esetleg a nagy bank csődök és tőzsdekrahhok által mekkora veszteség keletkezett MO-on

úgy tűnik nem kaptak eddig elég pénzt ..

eszkep 2010.02.10. 20:57:01

@reKorrekt: Épp ezt akartam linkelni...
Először azt hittem, hogy vicc, de a BELFÖLD rovatban van, tehát csak nem az...
Nem baj, újabb fél százalék a Jobbiknak!

eszkep 2010.02.10. 20:57:57

@reKorrekt: Azért az érdekelne, hogy a chicagói bíróság mennyire számít illetékesnek?

kuki123 2010.02.10. 21:01:49

@zero:

szia Zero nem tudom mikor lesz újabb bkv-s sztory írásod, de csináltam plakátot:

kepfeltoltes.hu/100210/bkv_copy_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

mindenki fogyassza egészséggel :D

kuki123 2010.02.10. 21:18:07

@eszkep: azta kurva geci most olvasom csikágó...na kotródjanak a kurva gecibe mosmá

igazi zsidó mentalitás a pofájukat nem merik ide tolni
mernek itt bíróságra menni.... meglincselnék a retvás zsidaját mikor az épületbe mennének

55-65 évig mi a fasz kurva istent csináltak hogy most jutott eszükbe??????

tehát 250 milliárd forint ! nem vagyoni kár + 50 milliárd vagyoni értékű
(még jó hogy nem 1000 vagy 2000 milliárd mert azonnal államcsődöt jelenthetünk)

ismerve az amcsi precedens jogot ezt simán elvesztjük
(tekintve a Szeuzó kincsek vagy a mostani postabank per eredményét)

300 milliárd... lefosom a bokám, mikor még az IMF most akar még egy 250milliárdos megszorítást

fél százalék a Jobbiknak lófaszt minimum +5%

azon se csodálkoznék ha valami kommandós csapat nem tenné el láb alól a zsidókat ügyvédestül.

mi mikor fogjuk a számlát benyújtani Németországnak vagy az amcsiknak mikor bombáztak?
vagy ez már megtörtént?

Lone Wolf 2010.02.10. 21:45:07

jellemző, hogy ilyesmi az USA-ban történik meg. Ez az az ország, ahol minden eszement hülyeségért perelhetsz, és még meg is nyerheted!

És még egy kis dühöngeni való:
www.magyarhirlap.hu/belfold/hiperliberalis_agyrem_nincs_fiu_es_nincs_lany.html

fogash 2010.02.10. 21:46:16

@volánrulz: Az biza 2000 (kétezer) milliárd forint, ugyanis a dollárban megadott összegek 1945-ös dollárban értendőek, amit mostanra (szerintük) kb 33-mal kell szorozni, hogy a mai értéket megkapd (esetleg hozamokkal, erre nem tér ki a cikk)....

Rwindx 2010.02.10. 22:21:13

@fogash:
A MÁV érhet annyit, ha nem azt mondanám, hogy nem ismerem el a megjelölt bíróság hatáskörét, ha nem mondanám azt hogy egy fillért se fizessen a MÁV ezért ha véletlenül elveszítené a pert, akkor azt mondanám itt az egész MÁV vigyétek, azt toljatok bele évente 200-300 milliárd forintot. Megnyertétek, tartsátok el, azt kuss legyen.

Rwindx 2010.02.10. 22:26:05

@Rwindx: Ja igen és még van közel 1000 milliárd Ft adósságállománya. Azt is megnyerhetik vele.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.02.10. 22:32:11

Off

Ez is vastagbőr: perelik a zsidók a MÁV-ot a holokauszt miatt. 65 év után.
tudtad.blog.hu/2010/02/10/mav_holokauszt_perelnek_a_zsidok

ON

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.02.10. 22:35:19

@Droli: Ja, most látom a kommentekből, hogy már ez a téma megy :-)

Kenguru 2010.02.10. 23:04:17

@Droli: Nyilván nem fognak egy fillért sem kapni. Volt kárpótlás.

Ha meg igen, kapnak bartarbe egy borsodi megszüntetett szárnyvonalat, és mellé egy csekket hogy fizessenek épíményadót az üres államásépületek után.

Ember esze megáll, tényleg. Nincs bennük annyi tisztelet hogy ennek a tragédiának az emlékét ne használják nyerészkedésre. Csak nem gondolják hogy miután volt kárpótlás(olyan amilyen, de volt)
még egy de facto állami cég is fizetni fog aztért amiért az állam már egyszer fizetett.

Szégyen.

Kartal (rezervált) 2010.02.10. 23:22:57

@reKorrekt: Na, ebben a pillanatban lettem véres szájú antiszemita. Rohadjanak meg mind!

kuki123 2010.02.10. 23:37:42

@Lone Wolf:
én is ezért mondtam hogy vesztünk

a nincs lány nincs fiú témát a kuruc is lehozta még délben olvastam azt hittem ez valami vicc
kuruc.info/r/26/54979/

noha próbálok józanul gondolkodni ...és sok dologra nyitott vagyok sőt nagyon is...
De kezdem azt hinni, hogy ez már régen több puszta véletlenektől

más foskurva országban is vannak ilyen agybaromságok? mint pl németo. hollandia anglia svédek norvégok?

ezek az életünkre törnek

nem elég hogy már most sem tudnak öltözködni normálisan a lányok? lógó rongyokban meg lógó bizbasz bizsukat hordanak elegáns finom nőies ruhákat sehol nem látni mindenki farmerban meg gatyában rohangál mert az olyan trendi ...de baszki én nem egy fiúnak öltözött valamit akarok elvenni akiben annyi nőiesség sincs mint egy darab fatuskóban
hogy olyan disszonáns színeket használnak mint a pink és a fekete (nem a fekete meg a pink hanem ahogyan eggyütt használják)
hogy szemkiemelésre 5 kiló fekete port visznek föl és úgy néznek ki mint akinek behúztak

továbbá: "alapprogramjának novemberi módosításával "
és most februárban derül ki? hogy lehetséges ez?
Ki vetette fel? ki dolgozta ki? NEVEKET AKAROK HALLANI!

volt egy kutatás aszem auzstáliában amiben vizsgálták a transzszexuálisok dnsét és azt találták hogy egy gén mindig hasonló ...láttam spektrumon egereknél is a szexuálitást vizsgálták ezen belül dns-t Rns-t hormonokat stb ...na az jött ki belőle hogy az egész függ az alapgénektől DNS-től tehát mit örökölt aztán függ a külső tényezőktől behatásoktól mind fizikai tehát káros anyag stb és függ a környezet mint viselkedés forma...van hogy nem egyből jelentekezik ez, hanem majd csak a következő vagy a 2. 3. generációnál ez függ a DNS-től de szép lassan midig sikerült elérni a "kívánt hatást":
hím egér hím egeret dugott
nézték hormonálisan (mármint hogy változtatgatták a hormonok mennyiségét is), a végeredmény újra ugyan ez lett

off:
már csinálom is a plakátot...de lehet csak reggel lesz meg mert már késő van és nem jut frappáns mondat az eszembe

órarugógerincű felpattanó 2010.02.11. 01:24:21

Hmm. A magyar felperes Gluck Gabriella. Iwiwen van egy darab Glück Gabriella?

eszkep 2010.02.11. 07:32:25

@volánrulz: "55-65 évig mi a fasz kurva istent csináltak hogy most jutott eszükbe??????"
Vették fel az öt évenként "esedékes" kárpótlást, valamely európai országtól... (apropó, pl. a katyni áldozatok hozzátartozói nem kaptak semmifléle kárpótlást eszidáig, sőt Oroszország, és Izrael ezidáig megtagadta a bűnösök kiadását is, mivel szerintük ez nem emberiség elleni bűntett (!) ezért elévült... (Izrael ógy kerül a képbe, hogy Gorbacsok nyilvánosságra hozta az akkor aktákat, minő véletlen az elkövetők jó része a háború után Izraelben telepedett le...). Amúgy ez csak sima ténymegállapítás volt, sztereotípiák nélkül...)

"ismerve az amcsi precedens jogot ezt simán elvesztjük"
Ha van egy kis esze a köv. kormánynak (MÁV tulajdonosa) ill. jogi képviselőjének, nem is megy el a tárgyalásra, az illetékesség hiányára hivatkozva (mármint, hogy a bíróság nem illetékes).

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.11. 07:58:31

Demszky eddig is lejáratta magát, a BKV csak a kegyelemdöfés volt... Azt nem értem, hogy lehetett eddig főpolgárjenő, teljesen nyilvánvaló volt, hogy szarik az egészre és csak lop.

Lone Wolf 2010.02.11. 08:09:45

@ volánrulz

Igen, az a fene nagy helyzet, hogy a szekszuálisan "mások" jelentős hányada, genetikailag/hormonilag/agyilag defektesek. PL XXX v XXY kromoszómájuk van, a sima XX/XY párosítás helyett. STB...

JA, és várom a megélhetési jogvédők támadását, miszerint hogyan merek olyat mondani hogy "betegek?" Hogy hogyan? Talán úgh hogy, ha még betegnek nem is nevezhetőek, a normálistól társadalmi normáktól mindenképpen eltérő. Eltűrendő, elfogadható-e? Mindenképpen! Objektívan szemlélve, éppen úgy teljes életet élhetnek mint az átlag, és a társadalomra nézve veszélyt nem jelentenek. Tehát, betegnek nem tekinthetőek! Bátorítandó, ajnározható-e? SEMMIKÉPPEN! Mert ez, bizony már veszélyes lehet a társadalomra nézve! Szóval, menjen el a halál f@szára az összes liberális idióta!

Fell Bandi 2010.02.11. 09:17:01

Kocsis et. más kategória mint ezek a demszky-hagyó-mesterházy-féle lúzerek. Ő Csányi sógora, vele nem olyan egyszerű ujjat húzni...

z666 2010.02.11. 09:37:54

@volánrulz: "más foskurva országban is vannak ilyen agybaromságok? mint pl németo. hollandia anglia svédek norvégok?"

Igen, Angliában és Svédországban már jópár éve megy a buzipropaganda az óvodákban. De gondolom, a többi felsoroltban is valamilyen mértékben.
Ilyen szempontból ők már sokkal rosszabbul állnak...

JKLM 2010.02.11. 14:59:14

hát igen, demszki menekül a semmibe
vajon miért nem akarják indítani újra?

Félkupica_Fehér_Főnök 2010.02.11. 20:06:37

A jó városvezető első számú ismérve:

Soha, de soha ne költözz az általad vezetett városba, így nem történhet meg veled, hogy észreveszed az "apró" gondokat, amik a saját inkompetenciádat jeleznék. Így a magabiztosságod is megmarad, anélkül meg nem lehet irányítani!

Lone Wolf 2010.02.12. 13:10:49

Com'on MR Dempszky Oblivion awaits ya!

Oblivion; feledés/elfelejtés/elmúlás. (ördögiszmájl)

Krikri 2010.02.12. 15:25:39

@Fell Bandi: én Demjánról hallottam (sógor)

kisPista (törölt) 2010.02.13. 11:34:19

emílben kaptam :)

"családi kör (nem Arany Jánostól) :

demszky gábor bizalmasa mesterházy ernő.
ernő felesége mécs mónika.
mónika apja mécs imre.
imre felesége magyar fruzsina.
fruzsina testvére magyar bálint.
bálint felesége hodosán róza.
róza volt férje demszky gábor.

van még kérdésed? "

Kartal (rezervált) 2010.02.14. 12:51:12

@Kartal (aki beleszól): ja, és a cikk alól egy jellemző komment:
"Családi kör
Demszky Gábor bizalmasa Mesterházy Ernő.
Ernő felesége Mécs Mónika.
Mónika apja Mécs Imre.
Imre felesége Magyar Fruzsina.
Fruzsina testvére Magyar Bálint.
Bálint felesége Hodosán Róza.
Róza volt férje Demszky Gábor. "
Eléggé emlékeztet Vitézy Dávidka családfájára a dolog, nem? Ilyen egy belterjes arisztokráciát...

Lone Wolf 2010.02.15. 08:36:21

Dempkszy ismét bizonyságát adta a rinocéroszokéval vetekedő bőrvastagságának...

index.hu/belfold/budapest/2010/02/14/demszky_nem_szerez_oromet_ellenfeleinek/

"Demszky segít a rendőrségnek felgöngyölíteni a BKV-körüli ügyeket. Hagyónak azért adott jutalmat, mert nem akart összeveszni a főpolgármester-helyettessel, Mesterházy pedig szerinte baráti tanácsadó volt."

süti beállítások módosítása