Skip to content


       Szűrés lista

Demszky része a BKV-botrányban

Halleluja. Balogh Zsolt után Antal Attila is megébredt és interjút adott a Magyar Nemzetnek, cáfolva ezzel Demszky "Nem tudtam semmiről" mantráját.

Miután - fél évvel azután, hogy nálunk megjelent - a HVG lehozta a BKV-revizor leveleit, Gábor ezt nyilatkozta:


"ennek a levélnek a mai bűnügyekhez semmi köze nincs. Szerinte azért sem lehetett volna semmit feltárni akkor, mert a revizor nem volt hajlandó elárulni, hogy mire utal, amikor azt mondja: visszaélések történtek a BKV-nál."

 

Persze.

Ehhez képest a mai MNO-interjú kivonata (amíg meg nem kapjuk a teljes szöveget):

"-És Demszky Gábornak is voltak elképesztő kérései.

- Például mi?

- Volt olyan, hogy felhívott, és megszokott kijelentő modorában közölte, hogy egy bizonyos adalékanyagot rendeljünk meg egy bizonyos cégtől.

– Mi az az adalékanyag?
– Amit bele kell önteni az üzemanyagba, és állítólag megjavul tőle a motor teljesítménye és megnő az élettartama.

– És tényleg?
– Nézze, ártani talán nem árt. Nem is árthat, mert kielemeztettük a szóban forgó adalékot, és a kilencvennyolc százaléka gázolaj volt.


– Tehát Demszky Gábor telefonon azt mondta, hogy a BKV egy konkrét cégtől rendelje meg ezt a konkrét terméket.
– Igen.


– Ez mekkora kiadást jelentett a BKV-nak?
– Pár tízmillió forintot.


– Az effajta ügynöki tevékenység ön szerint beletartozik egy főpolgármester munkakörébe?
– Addig azt gondoltam, hogy nem. Úgyhogy majdnem elejtettem a telefont."

 "Demszky Gábor főpolgármester személyes felelősségéről, és a BKV szerződéseiről beszélt a Magyar Nemzet szombati számában megjelent interjúban Antal Attila, a közlekedési társaság korábbi vezérigazgatója. A BKV-botrányban gyanúsított, ezért jelenleg házi őrizetben lévő szerint a cég legfontosabb szerződéseiről egy úgynevezett lobbikör döntött. A lobbisták - állítja Antal - az állandóan egymással küzdő Demszkyvel és Hagyó Miklós korábbi főpolgármester-helyettessel szemben mindig meg tudtak állapodni, kinek mi jut.

Antal Attila szerint 2006 végén először Hatvani Szabó János, Hagyó bizalmi embere kereste meg azzal, hogy ő lehetne a BKV vezérigazgatója, a főpolgármester-helyettessel is beszélt. Először "meseszerűnek" tartotta a felkérést, de miután átvette a cég irányítását elődjétől, Aba Botondtól, rá kellett jönnie, hogy a BKV nem is szocialista, hanem "feudális nagyvállalat". A cégnek 12 igazgatósága volt, saját beszerzéssel, munkaüggyel, az igazgatók pedig "élet-halál urai" voltak. Amikor átvette a céget, sokáig azt sem tudták neki megmondani, hányan dolgoznak a BKV-nál - állítja Antal.

"Demszky kijelentő módban el szokta mondani, hogy mi lesz" - mondta a főpolgármesterről Antal. Állítása szerint Demszky közvetve vagy közvetlenül konkrét utasításokat adott neki. Egy alkalommal például elküldte hozzá kabinetfőnökét, Gyekiczky Andrást, hogy rúgja ki H. Évát, Hagyó korábbi szóvivőjét, akit a BKV-nál is alkalmaztak (emiatt ő is gyanúsított a büntetőeljárásban), mert rossz helyre rakott egy nagy virágot egy sajtótájékoztatón, ezért Demszky nem látszott jól a tévében.

Egy másik alkalommal Demszky személyesen hívta fel Antalt - állítja a korábbi vezérigazgató - azzal, hogy a BKV-nak meg kell rendelnie egy bizonyos üzemanyag-adalékot egy bizonyos cégtől. A "pár tízmillió forintos" megrendelést a cég végrehajtotta. Később kielemezték az adalékot, amelynek 98 százaléka gázolaj volt - mondta Antal. Hasonló módon ajánlotta Demszky a BKV-nak a Sawer-Miller Group nevű PR-céget, amely a főpolgármester kampányát is bonyolította. "Ők majd megoldják a BKV kommunikációs gondjait" - mondta állítólag Demszky Antalnak.

Antal Attila szerint az ő "Nokia-dobozos sztorija" (ezzel Balogh Zsolt korábbi vezérigazgató-helyettes állítására célzott, amely szerint 15 millió forintot adott át Hagyónak egy Nokia-dobozban) a fénymásoló-állomány felméréséről kötött szerződés, amely miatt többek közt gyanúsított lett. A BKV majdnem 20 millió forintért bízta meg 2007-ben Optimismo Kft-t, hogy mérje fel, hány és milyen állapotú fénymásoló van a cégnél. Antal Attila szerint ebből a pénzből elődje, Aba Botond végkielégítését "rendezték"."

Hát ennyi.

Vajon mit szól majd ehhez Demszky? Amnéziás lesz?

(Köszönjük a bizonyító erejű fotót olvasónktól!)

 

Frissítés: Demszky reagált az Antal által elmondottakra.

 


"Közlemény: Demszky Gábor válasza Antal Attila alaptalan vádjaira

 

Antal Attilát a botrányos busztender után, amikor a fiát alkalmazó céggel kívánt milliárdos szerződést kötni, felszólítottam, hogy mondjon le vezérigazgatói megbízásáról. Ezt, úgy tűnik, azóta sem bocsátotta meg nekem, ezért a részben ellene folytatott nyomozás során megpróbál alaptalan vádakkal illetni.

 

Antal Attila négy témában nyilatkozott a személyemről, mindegyik valótlanságon alapul:

 

 

  • Adalékanyag: 2007-ben Antal Attila egy takarékossági csomaggal jelentkezett a Főváros vezetésénél. Ebben olyan tételek volt, mint a buszvezetők teájába szükséges citromlé olcsóbb beszerzése és hasonlók. Ezeket olyan pótcselekvésnek tartottam, amivel nem lehet érdemi megtakarítás elérni. Ezzel párhuzamosan jelezték nekem BKV-s körökből, hogy Antal Attila úgy kíván takarékoskodni az üzemanyag-költségekkel, hogy egy bizonyos, korábban alkalmazott adalékanyagot, aminek jó hatása van a motor élettartamára, nem kíván beszereztetni. Azt mondták, hogy ez a néhány millió forintos spórolás sokkal nagyobb kárt okoz, mert e nélkül hamarabb tönkremegy a motor. Mivel ez már nem az első eset volt, amikor úgy ítéltem meg, hogy a vezérigazgató által felsorolt költségcsökkentő intézkedések legfeljebb látszatspórolásnak nevezhetők, felhívtam a figyelmét, hogy nem az a cél, hogy a főkönyvek kedvéért rövid időre leszorítsa a kiadásokat, de később sokszor többet kelljen költeni. Példaként felhoztam az adalékanyag ügyét, kérve, hogy vizsgáltassa be azt, és ha hatékony, ne ilyesmin spóroljon. Mára beigazolódott, hogy Antal Attila takarékossági csomagja nem megtakarítást, hanem tetemes többletkiadást jelentett a BKV-nak, hiszen jórészt a számlák kifizetésének későbbre halasztását jelentette.

 

  • Horváth Éva munkája: Horváth Éva DBR-nél végzett munkájával valóban elégedetlen voltam, de nem csak én, hanem az újságírók is. Nem sajtóreferensként tevékenykedett, hanem egyfajta önjelölt komisszárként, aki nem tekintette főnökének a DBR akkori vezetőjét. Ezt - ahogy a vizsgálóbizottság előtt is elmondtam - valóban jeleztem Antal Attilának.

 

  • Sawyer Miller: Nem a Sawyer Miller Group, hanem annak vezetője dolgozott a 16 és 12 évvel ezelőtti kampányomban, később elváltunk egymástól, az előző két kampányomban már nem vett részt. A 4-es metró tájékoztatási feladatait nyílt közbeszerzési pályázaton nyerték a legolcsóbb ajánlattal, jóval Antal Attila ideje előtt. Antal Attilának annyit mondtam velük kapcsolatban, hogy elégedett vagyok a munkájukkal, de a BKV kommunikációs tevékenységéről ezt már nem tudom elmondani. Nem kértem, hogy ők vegyék át a BKV kommunikációját, és ez nem is történt meg.

 

  • Metró kivitelezői struktúra: A 4-es metró kivitelezői struktúrájáról nem én döntöttem, hanem hosszas vizsgálatok után a Fővárosi Közgyűlés és a társfinanszírozó Magyar Állam még 1997-98-ban. Azért döntöttünk úgy, hogy ne adjuk oda egyetlen fővállalkozónk az egész beruházást, hanem szedjük szét több alprojektre, mert a megvalósíthatósági tanulmány és az Európai Beruházási Bank is ezt javasolta. Ezt utólag is jó döntésnek tartom. Amikor például a Gellért téren vagy Fővám téren vitában álltunk a kivitelezővel és megállt a munka, az nem érintette az egész beruházást, máshol folytatódhatott az építkezés.

 

Antal Attila ellen a személyemmel kapcsoltban tett valótlan állításai miatt megteszem a szükséges jogi lépéseket.

 

 

Forrás: Főpolgármesteri Hivatal Sajtóirodája"

 

 

Címkék: politika bkv demszky botrány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr111836094

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Demszky is érintett Antal Attila szerint 2010.03.13. 11:30:02

Demszky Gábor személyes felelősségéről és a BKV szerződéseiről beszélt a Magyar Nemzetnek adott interjújában Antal Attila volt BKV-vezér, aki szerint személyesen a főpolgármester telefonált rá, és adott utasítást egy üzemanyag-adalék beszerzésére, vagy ép…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

justicar 2010.03.13. 18:22:08

@f.m.j.: Igazából, szerintem mindegyiknek, aki benne volt a bizniszben, adni nekik egy-egy fegyvert, azzal, hogy aki utolsónak marad, az megússza a népharagot. Aztán mégsem :D

Politikai Kattintóbalett · http://kapja.be/ 2010.03.13. 18:54:52

A nokia dobozos fotó nr1 :DDD Lassan tényleg beperli a nokia a magyar politikai elit néhány tagját. Bár ingyen reklám, hogy tendernyertes. Ja, az sem jó mostanában.

Demszkyt ismerve az lehetetlen, hogy pont ő ne tudott volna róla. Valamiből csak építkezik, csak építkezik (kimenekített vagyon)-

órarugógerincű felpattanó 2010.03.13. 19:04:42

@laspalmas: lol

Nem ők támogatták, közös jelölt vagy mi volt, 2006-ban, nem?

Horizont 2010.03.13. 19:04:48

Most már látszik, azért buktak meg, mert nincs közöttük összefogás:DDD Hát milyen elv-társai ezek egymásnak?? Egymást csapkodják a szarral mint egy iszapbirkózáson, a másik meg (MSZP)csak úgy hátrál kifelé, még kitalálják, hogy nem is tudják ki ez a Demszky! És még feljelenti Antalt! Elalélok! Különben nagyon jó ez a műsor és piszkosul tudnám élvezni ha tudnám, de nem tudom:) Szeretném látni a saját izzadságukban fetrengeni, rabszíjon elvezetni (Szalainé is nagyon megörvendeztetett)! Szánalmas kis puha pöcsök, semmi karakter nincs bennük!
Most lehet, hogy "szőkenő" leszek, de nem tudom megérteni az átlagpolgár eszemmel, hogy ennyi éven keresztül, senkinél soha nem verték ki a biztosítékot, senki nem háborodott fel, bizonyítékot szerezve, ellenzékhez elmenve, bombát robbantani? Senki nem nyúlt ennek a szegény revizornőnek a hóna alá? Legalább bosszúból lépett volna valaki, ha már nem más okból!!
Hahó Budapestiek! Ébresztő!

2010.03.13. 19:11:18

@ColT: Bruhaha, bizony, megérte volna a Szalaynét kimenteni valahogy... most aztán mehetnek mind együtt a sittre. :)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2010.03.13. 19:15:02

@zero: Pár hónapja mondtad, mennyi minden fog kiderülni, hogy fogják egymást bemószerolni, elárulni, és nekünk nem lesz más dolgunk, mint cola, popcorn, és hátradőlve élvezni a műsort.
És nagyon, de nagyon igazad lett. Én élvezem. Csodálatos végjátékot láthatunk a levitézlett, senkiházi tolvajoktól, ahogy egy egy jobb konc reményében egymást árulják el..remélem, hosszú lesz az előadás.

Horizont 2010.03.13. 19:52:56

@*retrográd amnézia..*(L42): "hosszú lesz az előadás" Csak ne üljön le a végére "poén" nélkül.

Ma jártam Budapesten. Mivel én elvből nem lógok, 7 db. jegyet kellett volna vennem de vettem egy napijegyet ami pont annyiba került, mint a volánbuszjegy ára 80 km-ről a lakóhelyemtől Pestig, 1550 ft. Utaztam alacsony padlójú csuklós buszon ami tényleg nagyon jó. De az 1-es gyorsvillamos??? Hogy bírjátok pestiek? Mitől GYORS? Nyikorog, csikorog. Minden megállóban amikor a mikrofonba bemondta a megállóhelyeket, dupla infarktust kaptam úgy szólalt meg, ráadásul egy büdös szót nem értettem belőle. A metró meg úgy nyikorgott a talpam alatt, csodálkozom hogy ezek a szerelvények még járnak egyáltalán, ugyanis ugyanezen a metrókocsin ültem 15 éves koromban az indulás napján és most ugye 55 múltam! Ha-ha-ha, röhögjek vagy sírjak? :DDDD
Éljen a BKV!! demszkyhagyószalainéantalbaloghababotondhorvátévastb - na ők meg dögöljenek meg:)

2010.03.13. 20:11:50

@Horizont: Csak ne bántsd az orosz metrókocsit, bármiben lefogadom, hogy az utódja feleennyit sem fog kibírni! A többi úgy szar, ahogy van. Nálunk, a 36-os vonalon néha még harmonikaajtós ikaruszok is járnak! A huszonöt éve nem gyártott típusváltozat! csak lestem, amikor ideköltöztem, hogy mi van? Akkor már legalább tíz éve képen sem láttam ilyet. Mennyi lehet benne? Napi száz kilóméterrel számítva egymillió körül járhat az az autóbusz, és még megy! Főpolgármesterek, igazgatók, sőt, rendszerek cserélődnek, de a bkv járműparkja egy örök érték. Az már egy más kérdés, hogy a járműpark színvonala meg a jegyárak között elég rossz arányosság mutatkozik akár más magyar nagyvárosokkal összehasonlítva is... de hát valamit be kellett dugni a nokiásdobozba is.

Csalador 2010.03.13. 20:18:58

@*retrográd amnézia..*(L42): Igazad van! Ahogy süllyed a hajó, úgy lesznek egyre többen és ezek a régi nokiások egyre jobban köpködnek egymásra. Ásót, csákányt mindegyik kezébe és behajtani őket a fúrópajzs elé! Ha valaki túlélné, azt meg megégetni. Ez máshogy nem megy!

Horizont 2010.03.13. 20:20:26

@Sörömpőőr: Tudod 40 év az negyven év! Bár nagyon jó lenne még, ha csak annyi lennék! Metrószerelvényben nagyon sok, még oroszban is:)) Nő és férfi életkornak nagyon jó csak attól függ honnan nézzük. Egy 20 évesnek tragédia egy 55 évesnek irigylésre méltó állapot:)
De orosz 40 éves metrókocsinak nagyon rossz!
A Nokiás dobozok meg vándoroltak.......Üresen indultak, aztán megteltek! Mint az én hócipőm:))

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2010.03.13. 20:42:30

Ilyen is csak nálunk van. Más országban már vasvillával kergették volna el ezt a botox képűt!

szobatars 2010.03.13. 20:44:02

Csak egy kis jogászkodás: Ha a személyét illetően érte támadás és ezért perel, akkor miért is a Főpolgármesteri Hivatal Sajtóirodája adja ki a közleményT??? Az egy közhivatal apparátusa, adópénzekből, s nem egy magánszemély "saját cége"... Kb. ugyanaz, mint amikor az orvos a kórház műszereit használja a magánrendelésén...

2010.03.13. 20:46:02

@Horizont: Na jó, semmi sem tart örökké... de ameddig csak lehet, húzni kéne a fogyasztói hintába belecsüccsenést, mert ha kidobáljuk ezeket az egyszerű, régi, de jól megcsinált, könnyen javítható iparcikkeket, akkor utána újra meg újra újat kell majd venni, mert minden hitvány, szar, kínai, műanyag, ragasztott, peremezett, elektronizált, vagyis láthatóan a használd-és-dobd-el társadalom terméke.

2010.03.13. 20:50:54

@szobatars: nem egyszerű magánszemély, hanem egy közszereplő. Szerintem logikus, hogy egyeztet a piárosaival.

szobatars 2010.03.13. 20:54:11

@Sörömpőőr: nem tudtam, hogy ez közszereplő többletjogokkal rendelkezik az állampolgárhoz képest..s azt sem, hogy ez a többletjog kiterjed a közvagyon saját célú felhasználására is...

Horizont 2010.03.13. 20:55:04

Kedves @Sörömpőőr: valóban semmi se tart örökké, még ezeknek a Nokiás dobozoknak a vándorlása se, sőt az uralkodásuk se, sőt az életük se! Tusos mit, ha a nagy szarban ami itt megy azt látnám, hogy MINDENHOL MINDENKI KÖZÖSEN meghúzza a nadrágszíjat, akkor azt mondom egye fene üljünk a 40 éves kocsikon. De amikor azt látom, érzem, hogy belőlünk még a szart is kifacsarják ők meg DOBOZKÁZNAK, akkor azt mondom na ne.. (ezzel persze szart se érek el) Megsúgom neked nem minden gagyi, ragasztott, hitvány és szar. Van minőségi áru és olyan is van aki meg tudja fizetni és minőségi élete van. Van akinek nincs elég pénze rá és nem tud minőségi életet élni. Van akinek van pénze, mégis a párizsit imádja, vagy nő létére úgy néz ki mint egy dagadt, kivénhedt csataló:)

xenuka 2010.03.13. 20:57:06

Ez az ember mindig megmutatja, hogy van még lejjeb.

Ideje már bebörtönözni ezt az szdsz-es zsidó disznót.

Horizont 2010.03.13. 20:57:33

@Sörömpőőr:
Jó lenne ha lelkiismeretével egyeztetne már!! Bár olyan neki nincs, és nem ismeri ezt a magyar szót!

Rókakígyó 2010.03.13. 21:06:17

Hagyó is cáfolt kezdetben. Most meg nem menekül. Remélem 3 hónap múlva előzetesben lesz.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.03.13. 21:10:47

Nekem a múltkori korrupciónmegdöbbenős hír vert mindent. Szerintem ebben az évben már nem mondanak ennél jobbat.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.13. 21:17:09

akasszátok fel a kommunistákat

Horizont 2010.03.13. 21:21:51

Sehonnai bitang ember.... Lehet, hogy már itt elkezdődött csak nem jött rá?

www.youtube.com/watch?v=w7dC7Vdjh5U

Kartal (rezervált) 2010.03.13. 21:32:02

@Taktikai Atompingvin: remélem. Azt is remélem, hogy még feljebb is fröccsen a kaka.

Horizont 2010.03.13. 21:32:12

Már Aba Botond is ügyvédhez fordul Antal Attila interjúja miatt! Alakul! Jaj de jó:)

Én most akadtam erre, hát mit is mondjak? Nem mondok semmit.
4-es metróról kérdezték Demszkyt a hajléktalanok. (itt azt mondta 2010-re kész )
www.youtube.com/watch?v=wN6l_Rfbzhg&feature=related

neos 2010.03.13. 21:34:57

Demszky mondta vegyenek adalék anyagot - nem vettek.
Demszky mondta rugják ki - nem rugták
Demszky mondta használják a PR céget, aki a kampányát vitte - nem vitte, nem használták
Csak ilyen szánalmas bepróbálkozások vannak?
Mi volt a meseszerű felkérés?

M: Nagyon fontos számunkra a BKV, szeritnem mi kitünően együtt tudnánk működni a cég jobb irányitása érdekében.
A: Megtisztelő, de hát óriási a cég vesztesége.
M: Azzal ne törödj, ismerek cégeket akik segitenek, csak kell egy vezető, aki hallgat rájuk.
A: Ez akkor is nagyon felelős munka.
M: Amit éppen ezért megfelelően kompenzálunk.
A: A buszok is nagyon régiek, cserélni kellene őket.
M: Erről beszélek. Lépni kéne, ez nem mehet igy tovább.
A: Fontos lenne, hogy a dolgozók is érezzék megváltoznak a dolgok. Gyakran látom őket ugyanúgy citromos teát isznak mint 20 éve.
M: Bármit meg lehet változtatni, ha az anyagi előnnyel jár.
A: Ebben az esetben örömmel elvállalom.

f.m.j. 2010.03.13. 21:38:55

lassan azokat kellene összegyűjteni, aki nincs benne, de ilyet keresve találnánk

gyönyörű végjáték, kár, hogy beledöglünk

Horizont 2010.03.13. 21:42:42

@f.m.j.: Na azért ezt az örömet nem szerezzük meg nekik!!!!

f.m.j. 2010.03.13. 21:54:55

@f.m.j.: kimaradt a SE szócska, ugye milyen nagy különbség? :)

Bona Fides 2010.03.13. 21:56:06

@Denimm: Már annyian vannak, hogy nem a bűnözőket kell majd bezárni, hanem azt a néhány polgárt, aki nem bűnöző. Szégyen ez az egész ország.

Palko Pali 2010.03.13. 22:09:44

Hogy a fenébe lehetett ilyen sokáig egy ilyen simlis ember főpolgármester lenni... sztem még nagyon sok disznóság ki fog derülni róla és az egész 8 évről...

Benbe · http://www.benbe.hu 2010.03.13. 23:05:57

@Palko Pali: 20 év. Tessék szépen artikulálni! Demszky - 20 év!

f.m.j. 2010.03.13. 23:07:39

@Palko Pali: @Benbe: szerintem se 8 éve csinálja, aki gazembernek születik, gazember is marad, ilyen volt ez a nagy ellenálló korszakában is

Herbert27 2010.03.14. 00:00:34

Azon a napon, amikor Demszkyt végre lecsukják, mindenkinek fizetek egy pohár pezsgőt, aki kijön a Kossuth térre !

Lone Wolf 2010.03.14. 00:03:30

@Herbert27:
Fiúk, hallotátok ezt?

Mind menni fogunk! Remélem, van néhány nokiásdoboznyi pénzed? Kelleni fog. XD

murcicomp 2010.03.14. 00:03:53

Vajon Demszky ki mer menni a 15-i ünnepségére?

Lone Wolf 2010.03.14. 00:05:55

Csak ha megunta az életét!

PuruttyaIrto (törölt) 2010.03.14. 03:51:17

Demszky = Debilszky = Tolvaj Buzi, lámpavasat neki!

belekotty 2010.03.14. 04:03:45

Van itt népharag rendesen és 1ségesen! Hehehe,,, Remélem Gabika fog még rendelni vazelin nevű adalékot a seggéhez, amit stílszerűen Nokiás dobozban küldhetnének be neki a Kozma utcába! :-))

belekotty 2010.03.14. 04:04:49

Van itt népharag rendesen és 1ségesen! Hehehe,,, Remélem Gabika fog még rendelni vazelin nevű adalékot a seggéhez, amit stílszerűen Nokiás dobozban küldhetnének be neki a Kozma utcába! :-))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.14. 05:04:03

@neos: Gondolom az a gáz hogy ilyen egyáltalán van.
Meg az, hogy a többi vezér valószínű (meg gondolom Antal is) csinálta amit a kis buzi mondott.
Meg amikor nem ő szólt oda, hanem a haverjai.

Na ez a gáz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.14. 05:09:57

@Sörömpőőr: Legalább nem lesz nő nélkül... vagy nem fognak éhezni :D

Horizont 2010.03.14. 08:01:05

@f.m.j.: Képzeld nem is vettem észre, hogy kimaradt:))
Hidd el csak az utóbbi években indultak be ennyire, mert fellazítottak mindent, erkölcsileg kinullázták az országot és egyre mohóbbak lettek és sajnos nem volt ellenőrzés felettük. És hagyták és hagyták őket, ők meg nem álltak meg egyre több és több kellett. Jó tudom régen se voltak szentek, de akkor talán beérték az élet minden területén megkapott előnyükkel és a hatalommal. Mára már sok pénz is kellett nekik hozzá.Uniós pénzek, közbeszerzés, pályáztatás, régen ez nem volt ugye. Ez lett belőle.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.03.14. 08:07:03

'reggelt!

aki még nincs túl a reggeli kávén:

www.fn.hu/belfold/20100313/magara_hagyta_mszp_demszkyt/

"Az MSZP-nek, mint pártnak az SZDSZ-es főpolgármesterhez nincs köze - mondta Budai Bernadett, a párt szóvivője " - így is van bettikém, a fővárosi koalíciót is csak álmodtuk az elmúlt majd 2 évtizedben :))

"A Páva Zoltánnál, Komló szocialista polgármesterével kapcsolatos, nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés gyanúja kapcsán felmerült kérdésre Budai Bernadett azt válaszolta: nem tud arról, hogy a képviselő mentelmi jogának felfüggesztését kérte volna az ügyészség" - lehet, hogy ez azért is van így, te ostobenkó kurva, mert NINCS MÁR KITŐL KÉRNIE. De ez a probléma hamarosan megoldódik :))

"A párt szóvivője arra a felvetésre, hogy a Központi Nyomozó Főügyészség különösen nagy vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezeléssel gyanúsította meg Terézváros volt szocialista alpolgármesterét, Fürst Györgyöt a terézvárosi ingatlanügyben" - hogy is volt az a bullshit a becsületes emberekkel, meg valamilyen közösséggel?

MUHAHAHAHAHAHA :)))

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.14. 08:45:21

Már látom, ahogy Dömszkíj horvát nyaralóját elkobozzák pacistól... a világváros a börtöncellában épül tovább.

Kalmár 2010.03.14. 09:05:07

Március 15.-én vigyünk Nokiás dobozt Demszkynek is.
Én találtam egyet itthon.

öcsi55 2010.03.14. 09:06:28

Demszkynek szihologusra van szüksége! Elmult 20év hazugságai nagyon megviselték
idegrendszerét.Szegény ugy van mint Bajnai NEM EMLÉKSZIK SEMMIRE!!!

belekotty 2010.03.14. 09:07:16

Igen, erre én is gondoltam, hogy postán, meg minden más módon árasszuk el Demszkit nokiás dobozokkal. Nekem van itthon három.
Demszki elvtársnak, a maoista agitátornak Argentínában kellett volna nyaralót vennie, onnan nincs kiadatás.

fell bandi 2010.03.14. 09:32:06

Subject:bejelentés
To: 05rk@budapest.police.hu
Date: Sunday, March 14, 2010, 8:10 AM

Tisztelt BRFK!

Tudomásomra jutott, hogy egy többrendbeli vagyon elleni bűncselekmények elkövetésével alaposan gyanúsítható bűnöző a holnapi nap folyamán nyilvános szereplésre készül, amelyre fel kívánom hívni az Önök figyelmét is, remek alkalom lenne ui. ez az esemény a bűnöző őrizetbe vételére.
A személy neve D. Gábor, aki jelenleg bűnözői aktivitása mellett Budapest főpolgármesteri címét is viseli még.
Mentelmi joga nincs, a törvényes feltételek megléte esetén nincs akadálya őrizetbe vételének.
A BKV és más fővárosi önkormányzati tulajdonú cégeknél folyó nyomozásuk során már többen tettek rá terhelő vallomást, az eljárás sikeres lefolytatása érdekében elkerülhetetlen lenne személyi szabadságot korlátozó intézkedés elrendelése az esetében.
Erre pedig sort keríthetnek 2010 március 15-én kora délután az Erzsébet híd pesti hídfőjénél levő Petőfi szobor előtt tartandó beszéde előtt/alatt/után. (én a középső lehetőséget ajánlanám taktikai megfontolásokból)
Ezzel a lépésükkel - ha nem is tudnák elfeledtetni az elmúlt években történt törvénysértéseiket - legalább egy gesztust tennének az ott ünneplő állampolgárok felé.

Szebb Jövőt

órarugógerincű felpattanó 2010.03.14. 09:45:23

@Kalmár: Vajon az üres nokia dobozzal való dobálás szabálysértésnek számít?

ghalleck 2010.03.14. 09:49:08

Washington nem tudott hazudni,
Nixon képtelen volt igazat mondani,
Reagan meg nem tudta mi a különbség a kettő között...

Tessék választani :-))

ghalleck 2010.03.14. 09:50:35

@murcicomp: A divatból menne már ki!...

2010.03.14. 10:08:33

@Horizont: Amit lehet jupiternek, azt nem lehet kisökörnek. Magyarországon ezeréves hagyománya van az arisztokrácia és a parasztság közti szakadéknyi életnívókülönbségnek. Ez alól néhány éhséglázadástól és a negyven év szocializmustól eltekintve nem találsz kivételt. Nem ez a baj. Ezeknek a vagyonoknak a felosztása nem oldana meg semmit. Ott van pl. Csányi, 55mrd HUF vagyonát ha elosztod tízmillió részre, jut mindenkinek 5500 Ft, egy hétvégi bevásárlás szűken kijön belőle. Nem az a baj, hogy az újburzsoázia dőzsöl, hanem hogy mindenki magával van elfoglalva, és kurvára leszarja az összes többi él-e, hal-e. Pedig minden okos gazda tudja, hogy ha azt akarja, hogy a tehén tejeljen, akkor ETETNI kell.
Én személy szerint leszarom, hogy hány éves az autóbusz meg a metrókocsi, amíg működőképes állapotban tudják tartani. Nem ez itt a baj, hanem hogy kb. egymillió ember (és a családjuk) alkalmi munkákból tengődnek, és a világon senkit nem érdekel a problémájuk. Szociális védőháló úgyszólván nincs is már. Emberek halnak éhen a munkahelyükön, fagynak halálra a saját házukban, és ezek a gecik szarnak az egészre, mert akiből már nem lehet pénzt kifacsarni, az számukra értéktelen és szükségtelen személy. Dehogy akarják ők fölhízlalni a tehenet! Kifejik belőle az utolsó csepp tejet is, aztán elverik a háztól. Rablógazdálkodás ez a javából. Remélem, hogy egy szép napon megkapják érte a méltó büntetésüket a Népbíróságtól!

Kalmár 2010.03.14. 10:15:34

@órarugógerincű felpattanó: Nem tudom, de feltétlenül ki kell próbálnuk Március 15.-én!
Esetleg egy pár lufihoz hozzákötni és belebegtetni pár tucat dobozt?
Hmmm, kezd alakulni a performance.
Azt hiszem ha több időm lenne, LopStop-os feliratú lufik lennének.....

Benbe · http://www.benbe.hu 2010.03.14. 10:19:42

Érdemes lenne kombinálni a szlogeneket, és "Nokia - Önnek jár!" feliratú transzparenseket vinni!

ghalleck 2010.03.14. 10:28:47

@Benbe: Panaszkodnak, hogy már a humor is hal ki a magyarból!... Hál' istennek - a francokat!... ;-)

GaliLeo 2010.03.14. 10:55:30

Ez a borzalom, Demszky az "MDF"-nek köszönheti a legutóbbi hazudok-lopok 4 évi regnálását, mert ha az MDF nem indította volna 2006-ban a teljesen reménytelen jelöltjét, azt a KK-t, akkor már régen elfelejthettük volna ezt a gazembert. Ja, és még mindig ott van az a Demszky-haver is, aki a BKV felügyelőbizottságának az elnöke, és aki persze szintén nem tudhat semmiféle lopásról, mert nem vette észre... Mindkettő azonnal bevihető a kaptárba, mert nincs parlamenti mandátumuk.

Marcellusca 2010.03.14. 11:07:21

@órarugógerincű felpattanó:
@Kalmár:
Fúúú, most megmozgattátok a fantáziám. :)
Ha nem dolgoznék holnap, lehet, hogy csatlakoznék egy ilyen "mozgalomhoz".

Meg lehetett volna hírdetni az első blogtalit. :)
"Belépés kizárólag üres nokiás dobozzal!" :D

órarugógerincű felpattanó 2010.03.14. 11:09:30

@Marcellusca - nem kell Cavinton, én nem felejtek!: Én is dolgozom holnap, utolsó munkanapomat töltöm a cégnél :-)

Marcellusca 2010.03.14. 11:21:18

@órarugógerincű felpattanó: Bízom benne, hogy nem az utcára, hanem egy másik melóhelyre mész!

órarugógerincű felpattanó 2010.03.14. 11:32:05

Nincs még másik, köszönöm az aggódást, de mivel elég régóta voltam itt, egy kellemes összeggel engedik el a kezem, (na sajna nem Szalayné kaliber, és még ötszázasokban se töltene meg egy nokia dobozt) azért optimistán nézek előre, tanulni is szeretnék, és bízom benne, hogy még bankrupcy előtt találok másik munkahelyet :-)

Kalmár 2010.03.14. 11:37:56

@órarugógerincű felpattanó: Drukkolunk.
Nekem szabadnapom van, úgyhogy ott leszek. Gondolom a népnek szánt megemlékezésről 1km es körzetben ki lesz tiltva mindenki, de talán a lufi eljut Demszkyhez!!
A széljárásnak kell még utánna néznem, na majd segít a sok zászló.

Horizont 2010.03.14. 11:43:04

@órarugógerincű felpattanó:
Aki keres talál:)) Na én drukkolok neked! Tanulni meg életünk végéig KELL(ene)!

Holnap az ünnepség színhelyein már felállítottak olyan kapukat ami kimutatja, hogy kinél van Nokiás doboz, mert az nem mehet be. Ja és haverrel csináltatták jó sok Nokiás dobozért cserébe.))

órarugógerincű felpattanó 2010.03.14. 11:50:26

Egyébként nem is tudom, bevallhatom-e, de én egy időben az eredeti nokia doboz alapján gyártottam üres nokia mintás dobozokat (típusjelzés nélkül). Abban bízom, hogy azokat nem korrupciós célokkal rendelték, hanem a szürkén importált telefonok értékesítéséhez :-D

órarugógerincű felpattanó 2010.03.14. 12:06:06

Jé, elveszett az előző hozzászólásom :-)

Ilyenkor kell szidni a blogmotort?

Köszi a drukkot, elkezdtem már egyedi önéletrajzot gyártani.

ermi50xn6j2 (törölt) 2010.03.14. 13:05:05

Remélem Demszky Úrnak egy jó ideig nem kell azon gondolkoznia, hogy mivel megy le az Adriai- tengerre. Amúgy, nem tudom, a királyi tv. mennyi pénzt kaszírozott be az MSZP-től az állandó reklámért?Mint-egyesk szerint- ingyenélő nyuggernak, van időm belenézni a tv. reggeli műsorába.Az asztalon lévő vázában a margaréták, vagy mifene virágok úgy vannak elhelyezve, s csak a virág fejének felét mutatják, hogy pont úgy nézzen ki, mint a szocik logója a plakátokon.Lehet, hogy én látok rémeket, de ha valaki megnézi, talán neki is a szemébe ötlik.

hazaFele 2010.03.14. 13:33:58

A Nokiás dobozokat mennyiért veszik át?

órarugógerincű felpattanó 2010.03.14. 14:05:50

@hazaFele: Én anno négyszázért adtam, de megdöglött pár száz darab után a piac :-)

Kartal (rezervált) 2010.03.14. 15:23:42

@Seduxen: olvastam, még valahová be is linkeltem. Meg persze szétröhögtem magam rajta :D

Roxvox 2010.03.14. 15:41:42

Többpárti Nokiásdoboz, avagy szegény pártfüggetlen Nokiásdoboz. :)

Horizont 2010.03.14. 19:09:21

Hagyó "Parizer" Miklós
A Propelleren láttam:))

arlequin 2010.03.14. 19:23:46

hali! hó!

no ki a?
no ki a?
hát a hagyó.
hát a gabó.
ki a?
no ki, a miki!
ki a?
no ki, a demszky!

parizerből nokia fúj
a metróból sosem lesz új
kifordítom, befordítom, mégis bunda a bunda...

-esti bolondhíreinket hallották, további kellemes xanaxot-

Horizont 2010.03.14. 19:28:40

@arlequin:
A bolondunk ihletet kapott??
Gratulálok, nekem nagyon tetszik!

Marcellusca 2010.03.14. 19:50:01

@arlequin: Egyre jobb vagy!

Lassan nem a királyok bolondja, hanem a bolondok királya leszel. :DDDDDD

neos 2010.03.14. 20:04:54

@ColT: Azt, hogy D mikor mit mondot soha senkit nem érdekelt. D bárkitől kérhetett vagy mondhatott bármit attól nem ijedt meg jobban egy BKV igazgató mint a portástól. Megengedtek neki, hogy benne legyen a tévében. Nem volt mögötte senki, még a saját pártja sem igazán.
Most ez úgy feltüntetni AA részéről, aki köztudomásúlag H vazallusa volt, mintha D utasitgatott volna szánalmas. Az erős ember HM volt, ő át tudta nyomni amit akart.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.03.14. 20:08:30

Szegény demszky. '89 előtt egyszer felkereste a már akkor is öreg Faludyt, aki akkor Kanadában élt. (a kádár-rezsim ellen írt cikkjei és versei miatt itthon azonnal lecsukták volna, de ez itt most mellékes) Feleségével együtt panaszolták az öreg költőnek hogy itthon üldözi és zaklatja őket kádár rendőrsége. :)

Kíváncsi vagyok az önkormányzati választásokon indul-e majd gabika vagy csendesen visszavonul. A több száz nokiás doboz alá temetett demszky egyébként hatalmas ötlet és poén lenne, a demokrácia ünnepe, de nem fog megvalósulni mint annyi minden más sem. Ez itt Magyarország, a tízmillió agymosott országa.

2010.03.14. 20:47:00

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi: Nem értem, miért zaklattak volna egy maoista elvtársat? Különben is, 89 előtt nem akárki kapott útlevelet Kanadába. Arról nem is beszélve, hogy a tisztességes dolgozók kaptak 50 dollárnyi valutát, oszt ámen, abból ugyan még egy diákszálló se jönne ki. Sehogy sem stimmel ez a történet.... ettől még dempszli egy féreg.

2010.03.14. 22:13:28

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi: Azért '89 előtt nem akárki mehetett Kanadába... a hétköznapi lúzerek max 50 dollárnyi valutát válthattak, a politikailag megbízhatatlan személyek meg nem is kaptak világútlevelet. Különben is: miért üldöztek és zaklattak volna egy maoista elvtársat? Ebben a sztoriban semmi sem stimmel. Ettől persze dempszli még egy féreg marad.

2010.03.14. 22:15:22

@Sörömpőőr: tyuhé, több mint egy óráig nem jelent meg az első hozzászólásom, de hogy másodszr leírtam, egyből! Puszi a blogmotornak.

arlequin 2010.03.14. 22:55:23

@Sörömpőőr: ez szimpla KBM. a hsz-d itt volt. csak nem láttad. kellemes nosztalgiát.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2010.03.15. 08:26:58

Persze, Al Capone se mondta soha senkiről, hogy ki kéne nyírni, ő csak megjegyezte, hogy a betoncsizma biztosan jól állna a lábán.
Szá. Nal. Mas.

(Amúgy csak nekem tűnik fel bizonyos hasonlóság Demszkáj és Marcellus Wallace tárgyalási stratégiája között? "Elmondom, hogy hogy lesz.")

f.m.j. 2010.03.15. 08:49:43

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: :):)

de akkor Zed is legyen neki, telibe neki a pincében :)

Horizont 2010.03.15. 09:29:39

Hallom Demszky felháborítónak tartja, hogy ennyi év után először nem közvetíti a TV a beszédét! Jaj szegény fiú:(( Várja csak a ki a végét. Lehet, hogy még örülni fog, hogy nem adják le:))

órarugógerincű felpattanó 2010.03.15. 09:38:28

@Horizont: Ha feltáró vallomást készülne tenni, akkor közvetítenék.

Horizont 2010.03.15. 09:43:40

@órarugógerincű felpattanó:
Ő nem feltáró vallomást tesz hanem feljelentést!! Mert megsértették a jó hírnevét, megalázták, a becsületébe gázoltak, hazudtak róla, (???) És ráadásul üzenni akar a Petőfi szobor mellől. Ő - nekünk!
Én is tudnék neki mit üzenni!! Jobban tette volna ha száműzi magát a horvát nyaralójába és csutakolná a lovait. Amíg megteheti!

2010.03.15. 11:54:04

@Horizont: A ló egy aranyos állat, dempszli egy aljas féreg. Mi következik mindebből? Rossz az állatvédelmi törvény! Dempszlire kellene a nyerget rakni, és a lónak ráülni. Vagy inkább egy elefántnak.

Horizont 2010.03.15. 12:12:38

@Sörömpőőr:
Demszkyt nehéz lenni lecsutakolni, mert olyan vastagon van rajta minden, hogy még fémdörzsivel se jönne le róla:))

2010.03.15. 12:50:58

@Horizont: Majd a tavaszi vedlés segít ezen is. Csak mit csináljunk ezzel a sok szeméttel, ami kiesik a közéletünkből? Nyilvános kivégzések? Újranyitott recski kőfejtő? Örökös száműzetés? Én személy szerint egy teherautóplatóra telepített kalodát tartanék a legpraktikusabbnak, és azzal körbe lehetne járni a kistérségeket.

Horizont 2010.03.15. 12:54:13

@Sörömpőőr: Olyan vedlés a világon sincs ami ezekről lehozná azt a sok mocskot. Nyúzás legfeljebb!

arlequin 2010.03.15. 13:04:18

@Horizont: ohó! ne feledkezz meg, hogy mily ocsmány férgekből, mily gyönyörűséges pillangók lesznek. már alig várom a bebábozódását a fijjuknak.

lépa, letek, mogyoló,
kolán leggel litkán likkant a ligó!
(részlet habsburg -taigetoszpozitív- györgy gyermeknaplójából)

Doña ¡Cara(mba)! 2010.03.15. 13:12:54

@arlequin: Hát ha ezekből báb lesz, inkább ne "lepkézzenek" errefelé!
Van halálfejes lepke is, tudod, ugye? Szted ezekből mi más lehetne?

Horizont 2010.03.15. 13:46:36

Demszky takarodj- ezt ordítják neki a Petőfi szobornál. Azt merte mondani, hogy a demokrácia veszélyben van. Erre a kórus: börtöne, börtönbe. És megsértődött az elmaradt TV közvetítésért?:))

fokabacsi 2010.03.15. 14:33:49

@Horizont: Még Nokiás doboz sem volt?? Nohát ??!!

2010.03.15. 16:40:52

@Horizont: Én a nyúzásban is benne vagyok. Van tradíciója Európában.... :) De szerintem fantáziaszegény megoldás lenne. A saját mocskukat kellene ezekkel fölzabáltatni valahogy, mint amikor Rákosi a huszas években hozott törvények alapján internálta a horthystákat. Ezeknek is valami ilyesmit kellene kitalálni... a nyaktiló túl humánus lenne ahhoz a tenger sok bosszúsághoz és szenvedéshez képest, amit a magyar népnek okoztak.

2010.03.15. 16:43:05

@Horizont: Hát még én hogy haragszom amiatt az elmaradt közvetítés miatt... remélem estére fenn lesz a youtube-on!

kovacssteve 2010.03.18. 12:10:37

Sitrre velük egytől egyig!

süti beállítások módosítása