Skip to content


       Szűrés lista

Mindenkit egy ruhadarab tart izgalomban

Komolyan, egyszerűen szánalmas ez a bohózat.

Úgy izgulnak a gárdamellényre, mint Stohl a jófajta Viagrára.

A szocik amúgy szépen alakítják az új imázsukat, természetesen a megújulás mentén,  tegnap lazán átpasszolták a Jobbiknak a nemzetbiztonsági bizottság elnöki posztját, mert "Mesterházy Attila frakcióvezető megegyezett Szekeres Imre elnökhelyettessel, aki mindenképpen a költségvetési bizottság elnöke akar lenni. Hatalmi alkuk írták felül megint a párt érdekét". A jó öreg részeges honvédelmi miniszter új szerepben ... Jolly Joker 2.0?

Ezután, emellett, ezelőtt folyamatosan zajlik a teljes összpárti izgalom, kiegészítve a köztársasági elnökkel, hogy vajon Vona Gábor milyen ruhadarabot húz magára péntek reggel? Ki nem szarja le? Tényleg ez a legfontosabb probléma?

Az MSZP teljesen ráizgult a témára, hamar megtalálta a helyét az alsóházban, levelet írtak mindenkinek.

Ha Jobbik elnöke "gárdamellényben" jelenik meg, akkor ne tehessen esküt a törvényességre a törvénytelenségre utaló viseletben.


A Fidesz ne folytassa az ülést, amíg a parlamenti pártok "akaratlanul asszisztálnak" a törvénytelenséghez.

Sólyom László pedig addig ne is kezdje meg az ülést, amíg a 386 képviselő meg nem mutatja az alsógatyáját, harisnyakötőjét is, és be nem bizonyosodik, hogy egy árva oroszlán sincs egyiken sem.

Sőt, Lendvai azt is mondta, ha gond lenne Vona Gábor ruhatárában, akkor szívesen felkínálnak neki egy zakót. És ez ott lesz nála pénteken a parlamentben is, kézközelben. Szerintem előbb húzza Vona Gábor a fejére Ildike bugyiját, mint ezt a zakót ...

Szóval Lendvai nyomta kegyetlenül a sajtótájékoztatót, és a felénél betoltak neki egy zakót, mert, bazdmeg, nem tudjuk elképzelni, hogy milyen egy ilyen:



A Botoxlady jó kondiban van, mert 24 percig nyomta, a bátrak
itt meg is nézhetik.

A téma amúgy minden alkotmányjogászt előcsalogat a bokorból, tegnap az örökmozgó Kolláth pajtás fejtette ki az álláspontját.
 
Remélem Vona megviccel mindenkit, és a fekete mellény hátán nem egy oroszlán lesz, hanem Orbán Viktor egész alakos portréja ráhímezve ... vajon erre mi lépnének?

Kivezessük? Ne vezessük ki? Kivezessük? Megszakítsuk? Ne szakítsuk???

Dráma és izgalmak, meg egy ruhadarab, mindezt élőben az alakuló ülésről ... remek péntek lesz!

Vajon ezt hogy lehet eladni a külföldi sajtónak, hogy a félelem és a rettegés uralkodik a Tisztelt Házban egy ruhadarab miatt?

Címkék: politika mszp jobbik

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr631998294

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az emberek hülyék – Május 14, Nemzeti Mellénynap 2010.05.13. 21:14:12

Kibaszottul unom már ezt a mellényezést. Tudjátok, miért? Mert pontosan tudom, hogy nem lesz belőle semmi. Vonának be kell mennie a kis mellénykével, különben echte politikai miniöngyilkosságot követ el, és eddig politikája alapján azt gondolom, be is ...

Trackback: Vasember-e vagy? 2010.05.13. 16:23:06

Van az úgy, hogy a filmekben szereplő futurisztikus gépek annyira megihletik a mérnököket, hogy néhány évvel-évtizeddel később tényleg előrukkolnak valami hasonlóval, de fordítva is elképzelhető a dolog, amikor a rendezők, forgatókönyvírók és producere...

Trackback: MSZP non coronat 2010.05.13. 16:05:06

Az MSZP ma zárt frakcióülésen újra nyitotta a bizottsági elnöki kérdést. Annak ellenére, hogy az ülés zárt volt jó pár hírportálon lehet olvasni a történésekről. A frakció névtelen sajtópolitikusai szorgalmas információ kicipelésének köszönhetően lehet...

Trackback: Vona Gábor lázadása 2010.05.13. 11:36:06

 Virág Árpád részére   Kedves Árpád!   Remegve, izgalomtól remegve várom május 14-ét, az új országgyűlés első napját. Nem azért, hogy ki lesz a miniszterelnök, vagy hogy elfogadják-e a kormányprogramot és még csak nem is azért, mert ...

Trackback: Le a mentelmi joggal! 2010.05.13. 10:39:06

Nem a középkorban vagyunk: ma már nem a politikusokat kell megvédeni az igazságszolgáltatástól, hanem pont fordítva. (Fotó: igazmondó.hu) A Magyar Gárdát a bíróság tavaly nyáron feloszlatta, egy őszi kormányrendelet pedig a betiltott szervezeteknek a...

Trackback: nagyMMMellénynap 2010.05.13. 10:18:52

Egy e-mail, változtatás nélkül: 2010. május 14-én 13 órakor megalakul az új Magyar Országgyűlés. Egy országgyűlés, mely nemhogy nem „forradalmi”, hanem sokkal inkább retrográd. A Jobbikkal olyan erő került a parlamentbe, mely az európai tö...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sákif za morro? 2010.05.13. 21:00:12

Vona szerintem színházba is szöszmöszmackóban megy. Ja, lehet nem is volt még színházban. A mellénykéje mellé mindenesetre felvehetne egy szaros gumicsizmát is.

Tibike15 2010.05.13. 21:00:53

Szekeres akar a költségvetési bizottság elnöke lenni ? Nem a Veres? Teljesen összezavarodtam.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.13. 21:06:26

@Ben Zinkoot:

Én láttam már a Vonát színházban.
Vérrel fényezett lovaglócsizma volt rajta és cigánybőr zakó.
Elegáns, zsidóbőrből készült kesztyű és cigánybőrből font lovaglópálca volt nála, egy krematórium kéményére gyújtott rá az előtérben, miután lecsippentette a végét a cigányok ujjainak levágásához használt mini guillotinnal.

doktor.dikhed 2010.05.13. 21:08:55

Azért a helyzet Vonát és pártját is minősíti...hogy a Jobbik a választások óta csak bulvárhíreket tud felmutatni. Gárdaruha, meg szkinhedvezér...

Ők is szépen beálltak az országot "építő" pártok széles táborába. Persze, az a bolond aki többet várt...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.13. 21:13:04

@doktor.dikhed:

Igen. Szó sincs arról, hogy a média csak ilyeneket tálal a jobbikról, mást nem.
Hiába nincs is fontosabb hír ennél, ennek kell címlapon lennie, nem annak, hogy ma 1 milliárdos csalásra derült fény a jegybanknál, vagy hogy ismét kibukott egy 11 milliós kamuszerződés.

Köszönjük a felvilágosítást, egészen máshogyan nézünk a Jobbikra ezentúl.

Iszapszentkukac 2010.05.13. 21:23:58

@laspalmas: ATYA-ÚR-ISTEN!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

arlequin 2010.05.13. 21:33:44

@Conv: @thomas82: azért egy 25 évest betenni elnöknek érdekes lesz. szerintem.

@doktor.dikhed: dikhed. talált, süllyedt.

zsoltix 2010.05.13. 21:34:42

„Önmagában az ing és mellény kombináció még nem öltözék. Ez az összeállítás inkább illik egy pincérhez vagy néptáncoshoz, mint egy képviselőhöz. Más Osztolykán Ágnes esete, aki megteheti, hogy hagyományos népviseletben jelenjen meg, hiszen ő egy kisebbséget képvisel.'' www.fn.hu//valasztas2010/20100513/vonat_pincernek_nezhetik_parlamentben/ Szerintem elobb fogjak Osztolykant vasarozo ciganyasszonynak nezni, mint Vonat pincernek:)

arlequin 2010.05.13. 21:40:09

@Conv: hohó! elfelejtetted a kommunistafeleségek hajából font médiahálót! és a pirézbőrből font ostort mely lézerkardként hasítja széjjel a gaz, nemzetellenes háttérhatalmakat.
éberség eftás!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.13. 21:45:26

@arlequin:

Nem érdekesebb mint egy mszp-st a költségvetési bizottság elnökének, szerintem.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.05.13. 21:52:47

Amikor ilyen kutyakomédiát csinál a média egy ország(?) törvényhozásának egyik lényeges pillanatából, akkor vajon a hazátlan élősködő vándorpatkányok a jól őrzött lakóparkjaikban széles vigyorra eresztik az aranyprotkóikat? (mielőtt valaki kérdezi, igen, "azokra" az emberekre célzok, én mint neofasiszta goy disznó)

arlequin 2010.05.13. 21:53:42

@Conv: a fidesz nagyon beszopja, ha nem sitteli le a felét legalább... de inkább a kétharmadát. igazából be is tiltanám a helyükbe. frankón, erővel.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.13. 21:56:06

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi:
A békés, országépítő, hazafias, magyar antifasiszta csendes többségre gondolsz?

redrick 2010.05.13. 21:56:56

ez egy ilyen hely :) Mint tavaly, mikor tomcateket allitottak elo a rettento fekete lufik miatt

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.13. 21:59:39

@Conv:

"Én láttam már a Vonát színházban.
Vérrel fényezett lovaglócsizma volt rajta és cigánybőr zakó.
Elegáns, zsidóbőrből készült kesztyű és cigánybőrből font lovaglópálca volt nála, egy krematórium kéményére gyújtott rá az előtérben, miután lecsippentette a végét a cigányok ujjainak levágásához használt mini guillotinnal. "

:DDD,
szép csendélet. elismerésem.

conv nem akarsz ilyesmiket írni az offolós-on ... ?
ott ugye nem van mindég komolyság, de épp ezé kérdezem...

offos.blog.hu/

dr. Aullah 2010.05.13. 22:00:17

Tényleg, ezt most engem is érdekel. Az a k*rva már lemondott nem? Akkor most mit pattog ott? Csak mert ugyanazt csinálja amit eddig.

Takarodjon már el a faxba.

vasuti 2010.05.13. 22:03:52

Igen !! ez egy """ hálás """ téma! a semmin lehet rettegni!!! mikor Cs.I. ment az első napon nem volt ekkora bérfélelem!!!

dr. Aullah 2010.05.13. 22:05:50

@Aullah: És elnézést kérek minden k*rvától, hogy hozzájuk hasonlítom... nagyon tisztelem a munkájukat...

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2010.05.13. 22:07:17

@Conv: Igen igen!! Hol láttál ilyet??

:)

Lehetne vigyorogni is. De nem lehet.

dr. Aullah 2010.05.13. 22:09:45

OFF:

A mellény mellett ez a másik nagyon fontos téma:
kuruc.info/r/2/59338/

"
Ötven kiló sincs Dúró Dóra,
mégis megijedt tőle a FideszÚjabb diszkrimináció éri a Jobbikot a Fidesz döntése nyomán: az Országgyűlés alakuló ülésén a hagyományokkal szemben nem olvashatja elő az esküt a legfiatalabb képviselő, Dúró Dóra. Bár mind a négy korjegyző jobbikos, a lehetőséget kisajátította a Fidesz, melynek 1998-ban nem volt fenntartása, hogy az MSZP-s Zuschlag János olvassa elő az esküt."

Hajrá fityesz, így tovább!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.13. 22:15:47

@Aullah:

Majd felolvassa a kiscsoportos foglalkozáson külön a koronánál. Kellett Viktornak a Parlamentbe cipeltetnie...

arlequin 2010.05.13. 23:22:05

@El Topo (Sgt. Elias): tudod topo, te egy annyira egyenes gyerek vagy, de amikor kanyart kellene venni, valahogy mindig betartasz magadnak. márpedig az út nem mindig egyenes, különben építhetsz alagutat a pusztába.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.05.14. 00:02:47

"Sőt, Lendvai azt is mondta, ha gond lenne Vona Gábor ruhatárában, akkor szívesen felkínálnak neki egy zakót. És ez ott lesz nála pénteken a parlamentben is, kézközelben."

A mocskoshippi LMP-s huligánok meg nem hordanak nyakkendőt! Hallatlan! A két Szabó-lánynak pedig egyennyaklánca van (biztos öribari-nyaklánc :DD). És különben is, mindenki menjen a borbélyhoz!!! Ja, és vegyenek fel kardigánt, ha Ildinéni fázik.

Ildikó néni, ne tessék úgy izgulni, béke van és nyugalom. És egyébként 2010, nem pedig 1984...

átlátó 2010.05.14. 00:04:51

Egy autentikus Wermacht sisakban mennék be. Abba nem lehet belekötni.

Marcellusca 2010.05.14. 08:37:13

@nyuszilurkó: Milyen szétdarabolás? Nem az NBH-t darabolják fel. Az marad.
Egyedül az Információs Hivatalt veszik külön. A katonai mindigis a HM-hez tartozott.
A többi háromnak volt egy minisztere. Általában tárcanélküli.
Most lesz kettő.

A nagyobb probléma, hogy az NBH és a Szakszolgálat Don Alessandro irányítása alá kerül.
Mindig, mindenhol, bárkiről, bármit, bármilyen infót megszerezhet, módosíthat ....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.05.14. 09:46:15

@killercsiga:

Annak tangapapucs a becsületes neve :)

Marcellusca 2010.05.14. 10:04:22

@laspalmas: Arra a vietnámi papucsra gondolsz, amelyik becsusszan a nagyújjad és a második közé? :)
Azt csak és kizárólag fehér, cérnazoknival lehet igazán szexisen viselni. :DDDD

Füsilier 2010.05.14. 12:53:54

12:20: Megérkeztek az Országház elé a Jobbik képviselői, és az őket követő több száz fős tömeg. Vona Gáboron elegáns öltönymellény van, melynek elejére Árpád-sávos címerpajzs, hátuljára egy oroszlán van hímezve. A Jobbik elnöke a mellény felett egyelőre még zakót visel, így a Köztársasági Őrezred munkatársai minden bizonnyal nem tartóztathatják fel.

12:25: A Himnusz és a Székely Himnusz eléneklését követően a kísérő tömeg hatalmas ovációjától övezve bevonultak a jobbikos képviselők a Parlamentbe. A tömeg perceken át skandálta: "csak a Jobbik!".

Krikri 2010.05.14. 13:16:08

Csalódtam, nincs mellény :( még egy piros fehér csikos nyakkendő se..

Kicsit Karcos 2010.05.14. 13:17:33

@Füsilier:

"Az MSZP nem szavaz meg olyan előterjesztést, amely alapján a Jobbik elnökölheti az Országgyűlés nemzetbiztonsági bizottságát, egyben felszólítja a jobbikos képviselőket, hogy ne tegyenek a Szent Korona előtt esküt, mert az "sokakban Magyarország legsötétebb vészkorszakát idézheti fel"."

Kezdödik. A kurucon van már fotó is a jakó alól kikandikáló címerpajzsról, kíváncsi vagyok, ez is felidézi-e már a legsötétebb vészkorszakot, vagy csak majd ha teljesen szabaddá lészen.

Krikri 2010.05.14. 13:21:35

Ok, akkor Index van félretájékozva :) már legalább ebben ne csalódjak

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 13:28:36

Hat ez a Solyom nagyon follotte a vercukrom. A Jobbikot fikazza es fenyegeti! Kozli, hogy ha nem a "megfelelo" a hangvetel, akkor meg kell vonni a mentelmi jogot, mert "nem turheto a politikaban a szelsoseg". A jo edes anyadat! A lopas, rablas es hazaarulas az ugye teljesen rendben van. Azt idaig egy budos mukk nelkul turted! Azutan rogton elkezdi fenyezni az LMP-t. Hogy aszonygya: a negativ oldallal (sic!) szemben megjelentek az europai demokratikus ertekek (miert kell hanynom ettol a szokapcsolattol?) pozitiv kepviseloi. Akik ugyebar a kornyezetvedelmet is kepviselik. Aztan jon a ciganysag integraciojaval. Harc a kirekesztes ellen!

Hat ennel vilagosabban csak akkor fejezhette volna ki, kit is szolgal, ha kerek perec kimondja.

Kicsit Karcos 2010.05.14. 13:36:26

@Meleardil Eressea Iluvadan: Sólyom "Bátor" László egy fasz. Végig asszisztált a szocik szabadrablásához, pedig neki lett volna módja megkeseríteni a dolgukat, például visszaküldenie minden egyes törvényjavaslatukat átgondolásra. Kegyelmet adott az összes Magyarországon bűnbe esett külföldinek, rokkantbizniszben élen járó, korrupt orvosoknak, gyerekeikből bűnözőt nevelő szülőknek. Erkölcsi alapja talán egyedül a természetkárosítókkal szembeni felszólalásokra van.

Füsilier 2010.05.14. 13:46:37

OFF

Jézus Mária!!
Halljátok ezt a szerencsétlen korelnököt...?? MIket halandzsázik ez itt össze??Elkeveri a papírokat?

Füsilier 2010.05.14. 14:04:07

Mi a mai program? Pontosabban az eskütételre lennék kíváncsi.Vona állítólag ekkor veszi majd le a zakóját a mellénye fölül...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.05.14. 15:55:09

Most nézem az eskütételes videót. Van ott piros-fehér sávos nyakkendő. Meg ugye Vona egyik oldalán Morvai pirosban, másik oldalán Dúró fehérben.

Kicsit Karcos 2010.05.14. 16:08:02

"Izraeli zászló Horváth Csaba hajtókáján

A harmincnyolc percre nyúlt szünet közben a hvg.hu rövid interjút készített Horváth Csaba MSZP-s képviselővel, akinek a hajtókáján egy izraeli és egy magyar zászló látható. Ennek okára kérdeztünk rá. Horváth azt mondta: ma van Izrael megalakulásának 62 .évfordulója, azt ezt ünneplő eseményről érkezett a Parlamentbe. Az ünnepségen - tette hozzá Horváth - jelen volt a jelenlegi és a leendő külügyminiszter, Balázs Péter, illetve Martonyi János is. Arra a kérdésre, hogy leveszi-e az ülésteremben az izraeli-magyar zászlót, Horváth határozott nemmel felelt. "

Ez így ugye kóser, idegen állam jelképével (ne melyikével, mégis...) az öltözéken esküt tenni Magyarország szolgálatára?

szekertabor · provo.blog.hu 2010.05.14. 16:10:55

Ami a szocik (és a ballib újságírók) figyelmét elkerülte, az egy egyszerű jogi tény: a cikkekkel ellentétben a bíróság nem tiltotta be a gárda formaruhájának viselését. A gárdamellényt bárki - akár nyilvánosan is viselheti, ha tetszik neki, vagy ha vélemény-nyilvánításra kívánja használni. A törvény által tiltott önkényuralmi szimbólumoktól megfosztva akár náci vagy munkásőr egyenruhát is felvehetsz, ha úgy tetszik. Amit a törvény a bírósági ítéletre hivatkozva tilt, az (pl. gárdista egyenruhába öltözött tagok alaki felvonulása vagy felállása), vagyis a feloszlatott egyesület tevékenységében való aktív részvétel. :
"aki a bíróság által társadalmi szervezet feloszlatásáról hozott döntésében jogellenesnek nyilvánított tevékenységet végez, szabálysértést követ el. "
- Így valójában nem az egyesület működésében való bármilyen részvétel minősül szabálysértésnek – amit kimerít valaki azzal, hogy a feloszlatott gárda egyenruháját viseli –, hanem az, ha olyan tevékenységet folytat, amelyet jogellenesnek nevezett (és a feloszlatás alapjául megjelölt) a bíróság a feloszlatást elrendel: döntésében. S mivel a hivatkozott ítélet önmagában az egyenruha viselését (a többi elem nélkül) nem tekintette jogellenesnek, az önmagában – bár jogellenes – nem valósít meg szabálysértést. - írja a Helsinki Bizottság

Nekem egyébként a gárdamellény (mint viselet) tetszik. Lendvai Ildikó pedig nem. Szívesebben venném, ha a bíróság Lendvai Ildikót oszlatná fel, és megtiltaná, hogy valaki úgy nézzen ki, és úgy viselkedjen, mint ő.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 16:59:24

@szekertabor: Le kell hutselek. Betiltotta. Te csak az elso gardatorvenyre hivatkozol. Eddig harom Lex Garda szuletett a feloszlatas ota. Az elso, ami szabalysertesi birsaggal sulytja a tevekenyseget, a masodik, ami birsaggal sulytja, ha egyaltalan hasonlit valami, es az uj Ptk, ami 3 ev bortont ad ugyanezert. Ez utobbi meg nem lepett ervenybe, de hamarosan.

Az elmebeteg „jogalkotás” örökbecsű darabja, a 253/2009. (XI. 18.) számú kormányrendelet, amelynek 1 § (3) bekezdése így szól:

„Aki nyilvános rendezvényen a bíróság által feloszlatott társadalmi szervezet egyenruháját vagy formaruháját viseli, továbbá aki nyilvános rendezvényen olyan egyenruhát vagy formaruhát visel, amelyről – annak jellegzetes tulajdonságai miatt – bíróság által feloszlatott társadalmi szervezet egyenruhája, formaruhája ismerhető fel, ötvenezer forintig terjedő pénzbírsággal sújtható.”

fokabacsi 2010.05.14. 17:16:50

@Meleardil Eressea Iluvadan: Múltkor temetésre kellett mennem, és fekete inget és fekete nyakkendőt
vettem fel a fekete őltönyhöz. Majdnem végigféltem a lábam szárát, mert mi lesz, ha valami eszetlen feketeruhafóbiás hülye pl: a Waffen SS egyenruhájához hasonlónak nézi,és beszarik ijedtében. Jön a rendőrség(erre van) és a rohamosztagosok, vagy hogy hívják őket ?Természetesen feketében. és lesz egy nagy fekete gomolyag?! Már azt sem tudom , mitől kell beszarni. Megrázó élmény lenne számomra pl:Lendvai Sipánka bugyiban. Mert érdekes engem a fekete nem tud izgalomba hozni. mellényként sem! Tanácstalan vagyok, mint a Maszop.

Marcellusca 2010.05.14. 17:20:17

@Meleardil Eressea Iluvadan:
@Kicsit Karcos:
Pontosan ezen megnyilvánulásai/nemmegnyilvánulásai (és a két pitypang fontosabb, mint az ország védelme) miatt tartom egy nagy senkinek. A megjelenéséről ne is beszéljünk!
Már a megválasztásával bizonyította, hogy egy gerinctelen ... (az állatok védelmében nem írom le, hogy mi).
És még istenítik meg kampányolnak az újraválasztásáért.

Marcellusca 2010.05.14. 17:25:26

@Kicsit Karcos: Kicsit (karcos is lettem :D) felb@sztam magam, mikor olvastam.
Ez miért nem szúrta a "kedves" mármajdnem képviselők szemét?
Vagy az, hogy Martonyi miért vette le?
Hát így fogja ápolni a kapcsolatot azzal az országgal? :)

Kicsit Karcos 2010.05.14. 17:30:41

"Az MSZMP utódpártját teszi a nemzetbiztonsági bizottság élére a Zsidesz

Schmitt Pál, az Országgyűlés leendő elnöke azt mondta, hogy a jogszabályok és a szokásjog értelmében olyan javaslatot fog előterjeszteni a parlamentnek, amely szerint mégis a legnagyobb ellenzéki párt, az MSZP adhatja a nemzetbiztonsági bizottság elnökét. "

kuruc.info/r/2/59562/

Schmitt elvtárs is bekeményített.

Remélem, a Jobbik a nagykoalíciós szembeszél ellenére be fogja bizonyítani, hogy jogosan retteg tőle ennyire a Fidemeszpé.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 18:02:02

@Kicsit Karcos: Jol mutat, de olyan fene nagy jelentosege nincs, ki az elnok. Az viszont szamit, hogy minden bizottsagban van e tag, no es hogy mennyi. Persze a "Lehet a MAS Politika" nem eri be ennyivel. Ok azert nyomultak, hogy a Jobbikot tiltsak ki a nemzetbiztonsagi bizottsagbol, meg meg innen-onnan. Mert le van szarva az alkotmany meg a valasztasi torveny a hazszaballyal egyutt, amikor a demokracia forog veszelyben! Remelem az eddig LMP kabulatban szenvedok kezdik eszrevenni, hogy vegig igazat mondtunk. Ez az SZDSZ 2.0, a meg pofatlanabb, meg liberalisabb tovabbfejlesztett verzio.

Egy kicsit karcos 2010.05.14. 19:31:02

@Meleardil Eressea Iluvadan: érdekes ez az LMP-kérdés. A választások előtt meggyőződésem volt, hogy ők az SZDSZ 2.0, hirdettem is ezt a véleményem. Aztán ebben meginogtam, de ami műsort levágott mostanában Schiffer, az már nem is 2.0, hanem 3.0 színvonal. Aztán itt van ez az Osztojkán, aki a cigányokat akarja képviselni a Parlamentben, ez szintén kész. Szintúgy, ahogy az Izraelt képviselő Steinerből, Basszabóból és Horváth Csabából sem kérek.

Egy képviselőnek törvény szerint meg amúgy is az a dolga, hogy az ország és a választói érdekét összhangba hozza, és azokat képviselje, és ez az én saját elvárásom is. Egy képviselő nem deklarálhatja azt, pláne nem a megválasztása után, hogy ő csak a maga fajtáját kívánja képviselni. Ez elfogadhatatlan.

Na meg az is az SZDSZ 3.0-t minősíti, hogy Sólyom újraválasztása mellett törtek lándzsát a minap. Kicsi lett már rájuk az álarc.

Az biztos, hogy gyanús egy csapat, és nagyon hasonlít az SZDSZ-re, ahogy ezt már Horn Gábor is pedzegette, A párt mögött nyilván állnak jószándékú, tisztességes emberek, sőt a pártban is vannak, legalább egy biztosan, de úgy néz ki, őket szánták hasznos hülyének valami újabb gátlástalan társadalmi kísérlet értelmi szerzői.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.14. 19:34:15

EZ LOL!
Basszus fehér ing-fekete mellény?
Minden kisiskolás gárdaegyenruhában van emberek :D:D:D:D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.14. 19:42:00

A másik, hogy mindenki túl komolyan veszi ezt.
Ha senki nem szólt volna egy szót sem a mellény miatt, pont azt érték volna el, hogy hatástalan marad a provokáció.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 20:39:01

@ColT: Nem provokacio volt. Konkretan megigerte. Szolidaritasbol. Baromi regen. Akkor is bement volna benne, ha csak egyedul van, mert egyeniben nyert, de a jobbik nem jutott be, es akkor is, ha a jobbik nyerte volna a valasztasokat. Ha senki egy szot sem szol, egyszeruen vegigcsinalja a ceremoniat, es azzal annyi. Nem o csempeszett exsztazit botxbanya reggeli kavejaba, hogy elboruljon az agya.

Mellesleg semmifele torvenyt nem sertett. NEM volt kozteruleten. Nem volt egyenruhaban. Egy oltonymelleny hatara oroszlant himeztetett. Az elejen levo pajzs pedig meg csak nem is az, ami a garda mellenyen van. Ennek a ruhazatnak az egy szal oroszlan kivetelevel semmi, de semmi koze nem volt a gardahoz. En sem hagytam volna, hogy mumiava aszott kommunista cenzorbanyak, csalo, tolvaj politikusbunozok megszabjak, milyen ruhat vehetek fel. Ezen nincs mit ragozni. Ad-hoc, ahogyan eppen szeszelyuk diktalja parancsolgatnak, mindezt a demokracia es a SZABADSAG neveben. Alszent, hatalomehes, demagog banda.

Lone Wolf 2010.05.14. 20:54:32

@Meleardil Eressea Iluvadan:
"Mellesleg semmifele torvenyt nem sertett. NEM volt kozteruleten. Nem volt egyenruhaban. Egy oltonymelleny hatara oroszlant himeztetett. Az elejen levo pajzs pedig meg csak nem is az, ami a garda mellenyen van. Ennek a ruhazatnak az egy szal oroszlan kivetelevel semmi, de semmi koze nem volt a gardahoz."

Vicces hogy mennyire komolyan bizonygatod, miszerint, ennek a mellénynek SEMMI köze a Gárda formaruhájához. Holott, tudatosan azért húzta fel, hogy a gárda formaruháját utánozza, az legyen rajta! Innentől kezdve meg az is! A törvény szemében is.

Úgy is mondhatnám, hogy A pincérek, & kéményseprők, és egyéb hagyományosan fekete-fehér ruhába mutatkozó állatfajták, nyugodtan húzhatnak olyan öltözetet amit csak akarnak. NEM KÖVETNEK EL VELE TÖRVÉNYSÉRTÉST. Mert Nem az a szándékuk, hogy egy betiltott szervezet betiltott formaruhájában parádézzanak. Vonának az volt. Tehát, TÖRVÉNYT SÉRTETT!

A törvény jogosságán, és abszurditásán vitatkozhattok, többé-kevésbé még egyet is értek veletek!

Csak ne volna ilyen szánalmasan gyenge az az érvetek, hogy a kéményseprők, megazuccaembere, meg NEM gárdaruhában parádézunk csak arra hasonlít... Gárdaruhává az teszi, hogy akként akarjátok hordani, és akként viselkedtek benne mintha gárdisták lennétek!
Persze, ezt bizonyítani... Persze, Vona esetében ez NEM kérdés. Azért húzta fel, hogy gárdistaként parádézzon. Engem ez különösebben nem zavar, de attól még tény!

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 21:04:55

@Lone Wolf: "Vicces hogy mennyire komolyan bizonygatod, miszerint, ennek a mellénynek SEMMI köze a Gárda formaruhájához. Holott, tudatosan azért húzta fel, hogy a gárda formaruháját utánozza, az legyen rajta! Innentől kezdve meg az is! A törvény szemében is. "

Te olyan hulye vagy, mint hat par rendorcsizma. Atgondoltad, mit allitasz ezzel? Konkretan azt, hogy gardaruha az, amirol AZT GONDOLJAK. S mivel a torveny ugy fogalmaz, hogy "arra emlekezteto", igy pontosan azt lehet lecsukni, akit valamiert szeretnenek. Gondolom nagyon odavagy a jogrendert.

Ugy tudnam osszefoglalni a mai liberalisok ideologiajat: "Mindenkinek joga va a velemenyunkhoz!" Gratulalok a genetikailag tiszta demokrataknak.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 21:12:28

@Lone Wolf: Ja, egyebkent az osszes tobbiben igazad van. Ezert volt benne az elso torveny szovegeben a "tevekenyseg" megjelolese. Csak aztan elgurult a gyogyszer, es elkezdtek raszalni a ruhara. Azert leirom megegyszer. Szolidaritasbol megigerte, es kototte az adott szava. Ha senki nem teszi szova, semmi nem tortenik. Nem ment gardaruhaban. Igyekezett elvenni a dolog elet amennyire lehetett. Csak az eskure vette le a zakot. Mert EZT igerte.

Lone Wolf 2010.05.14. 21:14:49

@Meleardil Eressea Iluvadan: "Konkretan azt, hogy gardaruha az, amirol AZT GONDOLJAK."

Nem egészen, gárdaruha az, amit gárdaruhaként hordanak, és úgy is néz ki!
Vona tudatosan olyan öltözéket húzott ami úgy néz ki mint egy gárdaruha, és akként is hordta. Ez pedig gárdaruhává teszi.

Tudod... Ami úgy néz ki mint egy macska, és úgy nyávog mint egy macska, AZ BIZONY HÓTTZIHER HOGY MACSKA! Ennyi!

Úgyhogy, LÉGYSZÍVES ne bizonygasd hogy ennek az öltözéknek semmi köze a gárdaruhához, hogy jogilag nem abba a kategóriába tartozik, amikor Vonának az volt a szándéka, hogy gárdistáskodjon!

Tudod, KIBASZOTTUL megalázó, hogy ennyire hülyének nézel minket. Ha meg komolyan is veszed, azzal meg magadat alázod meg, mert ezzel csak a hülyeségi bizonyítványt állítod ki magadról!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.14. 21:15:53

@Lone Wolf:
Szabálysértés maximum, nem törvénysértés egyébként, de az összes többi is faszság amit beszélsz.... mint többnyire

Lone Wolf 2010.05.14. 21:18:15

@Conv: Hát persze! Én pedig élvezem hogy olyanokat beszélek, ami a szemedben f*szság! :PPPP

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 21:19:47

@Lone Wolf: Tenyleg nem erted, hogy mi mellett ervelsz. Egeszen addig leszel az igazsag bajnoka es a torvenyek langlelku ore, amig egyszer csak a farok rosszabbik vegen talalod magad. S ezek utan ha diktaturarol kezdesz vinnyogni, akkor majd jon egy hozad hasonlo ideologiabajnok, es elmagyarazza neked, hogy te bizony bunos vagy, mert szandekaid szerint megsertetted a szent torveny betujet. Tudom. Ezt sem erted. Mindjart jon valami masok nagyon magsroptu szoveg a te sziklaszilard elveidrol. Hanyszor hallottam, te jo eg!

Egy kicsit karcos 2010.05.14. 21:19:59

@Lone Wolf: ebben a vitában, illetve a lényegében Veled értek egyet, kétség nem fér hozzá, milyen célból vette fel éppen ezt a mintázatú mellényt Vona (éppen ezért tisztelem, hiszen így tartotta meg a szavát).

Szabályt viszont mégsem sértett, hiszen nem nyilvános rendezvény volt az alakuló ülés, ezt ugyanúgy nem lehet nyilvános rendezvénnyé átcsavarni, mint Vona mellényét pincérmellénynek.

De ha szabályt is sértett volna öltözetével, akkor sem dőlne össze a világ, megbüntetnék, kifizetné, oszt jónapot, ezt hívják polgári engedetlenségnek. Engedetlenség, mert szabályt sért, és polgári, mert vállalja érte a következményeket.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.14. 21:21:33

@Lone Wolf:
"úgy néz ki mint egy gárdaruha, és akként is hordta."
"Ami úgy néz ki mint egy macska, és úgy nyávog mint egy macska, AZ BIZONY HÓTTZIHER HOGY MACSKA! "

A gárdaruha (mi az a gárdaruha?) mely elemével mutatott és miben azonosságot, és hogyan lehet még hordani bármely típusú mellényt, mint ahogyan Vona hordta? :)
Tudod aki úgy beszél mintha hülye lenne és úgy érvel, mintha hülye lenne, az bizony hülye. Felismertünk :)

" Vonának az volt a szándéka, hogy gárdistáskodjon!"

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Nem, a szándéka az volt, hogy szolidaritást mutasson az Új Magyar Gárdával.
Mely nincs betiltva.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.14. 21:22:47

@Lone Wolf:
Ha nem élveznéd, mazochista lennél.
Mivel ennyi a képességed, ily módon muszáj élvezned :)

Lone Wolf 2010.05.14. 21:23:21

@Egy kicsit karcos: Így igaz. :)

A szabály, pedig úgy-ahogy van egy kapitális f*szság! De ettől a megsértése még tény.

De amikor Meleardil Eressea Iluvadan Arról magyaráz, hogy ez nem gárdaruha, akkor vagy minket néz hülyének, vagy ő maga a hülye.

PONT!

Lone Wolf 2010.05.14. 21:25:32

@Conv: feloszlatták, újraalakult más néven, ugyanazzal a szándékkal, ugyanazzal a belső tartalommal. Ez csak egy jogi kiskapu, a tevékenységük folytatására. de ettől, még KIBASZOTTUL ugyanaz a brancs!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.14. 21:27:09

@Egy kicsit karcos: Ebben a részben én is egyetértek vel, de a mondanivalójának nem ez a lényege, csak szegény nem érti miről beszél.
A jogszabály amire hivatkozva Vonát bűnösnek tartja alapvetően alkalmatlan jogszabálynak, mivel szubjektív megítélésre bízza azt mi a szabálysértés, ily módon alkotmányellenes is.
Ez a jogszabály alkalmas arra, hogy bárkit bármilyen ruházatért előállítsanak, mint azt meg is tették, s született is benne felmentő ítélet és kártérítés.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.14. 21:27:42

@Lone Wolf:
Ettől még nincs betiltva, sőt még csak kezdeményezve sem a betiltása.

Egy kicsit karcos 2010.05.14. 21:28:57

@Lone Wolf: nem sértett szabályt, mert nem volt nyilvános a rendezvény. Ha akarja, ezt úgy fogja bizonyítani, hogy felkéri dr. Szkinhed Bandi zugügyvédet, hogy kérjen belépőkártyát a Parlament következő ülésére. Ha nem kap, és nem fog kapni, és nem azért, mert már minden hely elkelt a páholyban, azzal máris bizonyította, hogy nem nyilvános az ülés, és papírja is lesz róla.

Lone Wolf 2010.05.14. 21:29:49

@Conv: Ez viszont igaz. Jogilag valóban nincsen betiltva.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.14. 21:30:05

@Lone Wolf:

"De ettől a megsértése még tény."

Nem. A jogszabály közterületre vonatkozik csak. A parlament és bármilyen zártkörű rendezvény melyre nem mehet be bárki, nem közterület.

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.14. 21:30:39

Farkaskoma ---> egeralom. Mert aki EKKORA betukkel irja ki, hogy "pont" az ugyis csak a sajat velemenyere kivancsi. Legyen hat az ove.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.14. 21:31:53

Lett volna megoldás a dologra, hogy ne jelenjen meg mellényben a Vona, és ezzel tisztában is volt minden fél, de nem volt érdekük.
Nagyobb hír az, ha lehet rettegni és nácizni.

Lone Wolf 2010.05.14. 21:33:07

@Egy kicsit karcos:
"Nem sértett szabályt, mert nem volt nyilvános a rendezvény."

Ezt értem is. Bár tudod, én valahogy nehezen tudok zártkörűnek tartani egy rendezvényt amit ország-világ lát... De ez már csak jogi, és értelmi csűrés-csavarás, szőrözés. Inkább ne menjünk bele!

"dr. Szkinhed Bandi zugügyvéd,"

LOL Ez jó! Ez tetszett. XD

Egy kicsit karcos 2010.05.14. 21:42:50

@Conv: természetesen a gárdatörvények baromságok.

Mint ahogy a cigányt is azért kell elítélni, ha lop, mert lop, és nem azért, mert cigány, ugyanúgy a gárdistákat is akkor kéne elítélni, ha törvényt sértenek, és nem azért, mert pár libsi hangosan ajvékol ennyi magyar jelkép láttán. A tény ezzel szemben az, hogy a Gárda egyszer sem sértett törvényt, és nem érdekel, ha ezt egy vérbíróság másképp látta, ez nem változtat az én értékítéletemen.

Természetesen a lex Gárdák arra valók, hogy lehessen az alapján zaklatni tisztességes magyar embereket, és hogy a vérbírókat is el lehessen kötelezni. Mindezt Izrael megnyugtatásául, akiknek nem elég a 3 hivatalos képviselő a magyar parlamentben (Horváth Csaba, Steiner Pál, Szabó G. Zoltán), nem elég a holotörvény, a végtelenített holokárpótlás és semmi sem. Az ilyen törvényeket nem szabad elfogadni. Mondom ezt a törvényességet tisztelő emberként, sőt éppen azért mondom. Vannak törvények, amik már akkor hatályban voltak, amikor még a vízben úszkáltunk mind az egy sejtünkkel. Ezeket nem írhatja felül semelyik komcsi senkiházi sem.

Marcellusca 2010.05.14. 22:01:42

@Lone Wolf: Már bocs, de ha felveszek egy katonai zubbonyt, attól még nem nézek ki katonának és főleg, nem vagyok katona.

Lone Wolf 2010.05.14. 22:08:48

@Marcellusca: "Már bocs, de ha felveszek egy katonai zubbonyt, attól még nem nézek ki katonának"

Ha úgy is viselkedsz mellé, akkor igen!

flippant 2010.05.14. 22:29:22

Nemtom, hogy pár átévés nyuggeren és csepeli panelprolin kívül ki kíváncsi még erre a botoxos komcsira?

Marcellusca 2010.05.14. 22:31:18

@Lone Wolf: Muhahaha!

Én fordítva tapasztaltam.
Egyenruhában voltak, úgy "viselkedtek", mint a katonák, mégsem voltak katonák. :)

Egy kicsit karcos 2010.05.14. 22:33:27

@El Topo (Sgt. Elias): határolódj el az izraeli képviselőktől :S

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.14. 22:36:00

@Egy kicsit karcos: Mi sem lenne egyszerűbb, ha tudnám, hogy kik a képviselők Izraelben, de nekem nem annyira központi ez a téma, mint nektek, biboldók!:)

Egy kicsit karcos 2010.05.14. 22:50:54

@El Topo (Sgt. Elias): :)) Baszki, Te vagy a legjobb arc itt a "komcsik" közül, tényleg.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.05.14. 23:19:27

@El Topo (Sgt. Elias): elkúrtam az itteni nickválasztást, sok félreértésre ad okot, pedig célzottan a biboldozó miatt volt.
Cseréljem mondjuk "rühes"-re?

Kartal (rezervált) 2010.05.15. 08:54:40

@Conv: ezzel a jogszabállyal pont ez volt a cél.

Egyébként akárhogy keresem, nem találok olyan jogszabályt, ami betiltaná a fekete mellényt elöl árpádsávos címerrel, hátán fehér, nyújtózkodó oroszlánnal. De ha tudsz ilyenről, szólj nyugodtan.

fokabacsi 2010.05.15. 12:26:06

@Lone Wolf: Érdekes! A fekete ing be van tiltva? Mert az SS egyenruha része volt!Csak a mellény??
menjetek már!

fokabacsi 2010.05.15. 12:31:25

@Lone Wolf: Mint ahogyí a Maszop is ugyanaz az Mszmp, ami volt ugye?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.15. 12:38:41

@Kartal (jogsértő fekete mellényben):

Nincs ilyen. és nem is mondtam ilyet, még csak hasonlót sem.
Viszont a jogszabály alkalmas rá, hogy bármilyen szubjektíven megítélt egyezőségre hivatkozva vegzáljanak vele embereket.
Ez volt a cél a jogszabállyal.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.05.15. 12:40:12

@fokabacsi:

nincs betiltva, mert az ss nem betiltott társadalmi szervezet magyarországon. :)

Éppen ezért nyugodtan lehet ss egyenruhában parádézni. csak oroszlános mellényben nem .

fokabacsi 2010.05.15. 12:41:05

@Lone Wolf: Felveszek egy fehér köpenyt, és úgy viselkedem mint egy akadémikus, akkor én akadémikus vagyok??
De mi a baj a Gárdával??? Nem tetszik valakiknek ? " Na és"?

Lone Wolf 2010.05.15. 13:21:48

@fokabacsi: Hát, úgy fogsz kinézni az hétszenség!

fokabacsi 2010.05.15. 17:00:58

@Lone Wolf: És mégse vagyok az , aminek látszom. Nekem csak két technikus oklevelem van. Mint ahogy egy csomó magyar politikus is politikusnak néz ki , mégis megmaradt koministának. :-))).

Krikri 2010.05.15. 21:03:53

ennek az egész nevetséges balhénak az lesz a vége, h az önkormányzati választásokra még több szavazatot kap a Jobbik meg az LMP ( szocik remélem már nem téma, Csabika az izraeles kitűzőjével, az persze nem téma....a Fideszesek eddigi húzásaitól nem vagyok lenyűgözve de ne legyen igazam)

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.05.16. 12:29:55

no népek, itt a dalocska is:
== Varga B. Tamás: Mellény-dal ==

www.youtube.com/watch?v=35sl3ewbpoU

/ monnyuk ölég gyöngécske, de legalább dal /

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.05.16. 16:38:53

@Krikri: Fidesz eddig olyan semleges, mint a desztilalt viz. Jatszak a hulyet. Dobtak egy marek cukrot a homokozoba, es remeltek, hogy a buta kolkok majd jol megtepik egymast, amikor hajbakapnak ertuk. Ez reszben be is jott. Hatradoltek, elveztek a musort, aztan dontottek maguk, mikozben mostak kezeiket. Donhettek volna a tobbiek kerdezese nelkul is, csak akkor mindenki oket szidta volna. Igy is ok dontottek, csakhogy most rajtuk kivul mindenki mas latszik hulyenek. Igazan elegans huzas volt. Alattomos, de elegans. HA ugyanilyen politikai lelemennyel bannak majd el az orszag ellensegeivel is, es ha ugyanilyen hatarozottak lesznek a kulpolitikaban is, NA akkor azt mondom majd, hogy nem banom a ketharmadukat. Szolom ezt vegytiszta jobbikoskent.

Egy kicsit karcos 2010.05.16. 22:55:52

@Meleardil Eressea Iluvadan: így van, tanár uras húzás volt a Fidesztől, amikor bedobta a cukorkákat a homokozóba, ezt már akkor is írtam itt.

Én viszont nagyon óvatos vagyok, amikor pármiféle párhuzam merül fel aközött, hogy milyen eredményesen szolgálja a saját céljait egy párt, és aközött, amikor az ország érdekeinek képviseletéről van szó. Megkockáztatom, alig van kapcsolat a kettő között,

Például a pártnál vélhetőleg korszerű infrastruktúra, vállalatirányítási rendszer van, jól illeszkedő nyílászárók, remek tanácsadók és kiváló médiaszakemberek, addig az ugyanezen párt által irányított államban a mindenféle spekulációk és fejlesztések beleszarás miatti elmaradása miatt ócska infrastruktúra, papírhegyek, fűtött utcák, hatalmas szivarszakértések az uralkodók, és talán a féldebil szóvivő jelenti az egyetlen hasonlóságot a két szervezet között.

Egy kicsit karcos 2010.05.16. 23:02:03

@Egy kicsit karcos: ON

a mellényhez: hallom, Forgács kénytelen lesz ráduplázni eddigi "sikereire" egy újabb feljelentéssel.

Most éppen azt gondolom, hogy valahol ott fog elcsúszni a feljelentése, hogy rendezvénynek számít-e egy nyílt nap Vona új munkahelyén.

Kicsit Karcos 2010.05.17. 11:49:19

"Szegedi Csanád: Alpárian viselkedő, szélsőséges kommunisták a parlamentben

Miközben a pártállami cenzornő, valamint a kisstílű pártpolitikussá züllő, az LMP mellett nyíltan kampányoló Sólyom László a Jobbikot oktatja demokráciából és viselkedési kultúrából, a valóság az, hogy szokás szerint éppen az MSZMP szemkilövető utódpártjának képviselői viselkedtek alpárian és magyarellenesen az Országgyűlés alakuló ülésén.

Minden, amivel a Jobbikot vádolják hamisan, rájuk igaz:

- E társadalomra veszélyes, köztörvényes párt képviselői a Székely Himnusz alatt kivonultak vagy pakolásztak, de még Schmitt Pál házelnök beszéde alatt is hangosan beszélgettek

- Ők jelentik a veszélyt országra és nemzetre, ők csináltak európai sereghajtót és gyarmatot hazánkból, ők tettek tönkre mindent. Május 14-én egyebek közt odáig süllyedtek, hogy több MSZP-s politikus zakóján izraeli kitűzővel jelent meg a magyar parlamentben (nem kétséges, hogy Izraelben ennek fordítottja aligha történhet meg), magyarok millióinak érzékenységét sértve.

Röviden szólva egy ország láthatta, hallhatta, hogy a bukott Gyurcsány-Bajnai-rezsim maradék pártkatonái botrányosan viselkedtek, és ismét bebizonyították kártékonyságukat. Nem újkeletű megállapítás, de igaz: kommunistából nem lesz tisztességes demokrata: a nemzetbiztonsági kockázatot jelentő Lendvai Ildikó és országromboló bagázsa méltatlan arra, hogy a Nemzet Templomába, a Magyar Parlamentbe lépjen.

Szegedi Csanád Európai parlamenti képviselő (Jobbik Magyarországért Mozgalom)"

El Topo (Sgt. Elias) 2010.05.17. 11:52:56

@Kicsit Karcos:

Máskor ülj a Sólyom szájára, Csanád, és akkor nem tud ugatni!:D
Ezt az egyszerű gyereket.:D

fokabacsi 2010.05.17. 12:05:45

@Kicsit Karcos: Igazad Van Szegedi Úr ! De mit vársz azoktól, akik az úriemberség legalapvetőbb minimumával sincsenek tisztában. T.I. bármely nép himnusza felhangzásakor úriember, leveszi a sapkáját, és vigyázzba áll. Aki pedig bunkó, az ezt nem tanulta. Ezt az izraeli követségen nem mondták el nekik.

Kicsit Karcos 2010.05.17. 13:02:48

@fokabacsi: azért csak ragad rá valami az elvtársakra is néha a jómodorból. Hiller és Oszkó például egészen tisztességesen viselkedett a Székely Himnusz éneklése közben. Pár évvel ezelőtt még nemcsak az összes kivonult volna (vagy bentmarad szétfütyülni-tapsolni), de a román hadsereget is behívták volna egy ilyen "skandallum" ürügyén. Kénytelenek megszokni, hogy most már nem ők fújják a passzátszelet, és két ellenérdekű médiacsoport is felépült az elmúlt évtizedben, amihez bizony nekik is alkalmazkodniuk kell. "Aki fogad és veszít, az vágjon jó képet. És főleg, állja a fogadást." Hiller látszatra már megtanulta az első fejezetet a leckéből, Oszkónak talán eleve volt gyerekszobája, ő legalábbis tudomásom szerint nem adta korábban sem a nevét provokatív antimagyarizmushoz.

fokabacsi 2010.05.17. 14:56:17

@Kicsit Karcos: Az egész csoportból lehettek vagy öten akik tudnak viselkedni. Elég gyenge eresztés. És még ez az "elit" ! A lista elejéről ! Milyen a többi?

süti beállítások módosítása