Skip to content


       Szűrés lista

Schmitt és Schmidt

A ma.hu úgy értesült a múlt héten, hogy Schmitt Pálnak az unokaöccse, az alig 30 esztendős Schmitt Pál Péter lehet a Magyar Posta Zrt. vezérigazgatója. Ezt állítólag Szűts Ildikó távozó vezérigazgató jelentette be a Posta felső vezetésének.

Schmitt Pál Péter eddig semmilyen hasonló formátumú cégben nem volt vezető, ezért a Posta felső vezetői körében megdöbbenést keltett a hír.

Az unokaöcsi sok mindent nem csinált idáig, de - kapaszkodjunk meg! - egyszer kiadott egy közleményt Tarlóssal és Pesti Imrével együtt az iskolai erőszak ellen, mint a Polgári Fiatalok Egyesületének elnöke.

Pál Péter és a Posta egyből közleményben utasította vissza a találgatást, és helyreigazítást kért:


"A személyemet érintő hamis beszámoló nemcsak légből kapott, hanem azt a hamis látszatot kelti, hogy a Fidesz is olyan párt, mint az MSZP, vagyis a rokoni kapcsolatok és nem a szakmai hozzáértés alapján kerülnek felelős vezetői posztokra az emberek. Ezen kívül - a rokoni szálak emlegetésével - Nagybátyámat is belekeverik ebbe az olcsó, átlátszó, hamis játékba, nyilvánvalóan a felelős beosztásban lévő politikus lejáratásának szándékával." - Schmitt Pál Péter

 


"Szűts Ildikó, a Magyar Posta Zrt. vezérigazgatója a mai napig nem kapott hivatalos értesítést, tájékoztatást arról, hogy az állami társaságnál mikor kerül sor a vezetőváltásra, továbbá arról sem, hogy a tulajdonos kit kíván a posta élére vezérigazgatónak kinevezni.
Éppen ezért Szűts Ildikó nem tehetett bejelentést sem szűkebb, sem tágabb vezetői körben a posta leendő vezérigazgatójának személyéről. Ezért minden ezzel kapcsolatban megjelenő információ csak találgatás és nem felel meg a valóságnak." - Posta

 
Hogy is gondolhattuk, hogy a Fidesz olyan párt lenne, mint az MSZP?!
Mea culpa, Pál Péter! 

Csak egy apró, pici probléma van ...

"A Magyar Nemzet információja szerint MNV Zrt. igazgatósága arról is döntött, hogy a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója Szentpéteri Kálmán, a Magyar Posta Zrt. vezérigazgatója Schmitt Pál Péter, az igazgatóság elnöke pedig Kalmár István  lesz." - Hirado.hu

Az origo utolérte Schmitt Pál Pétert, aki azt mondta, nem róla szólnak a hírek, hanem egy másik Schmitt Pál Péterről. Azt mondta ez a másik Schmitt Pál Péter nem az ő rokonságukhoz tartozik, semmilyen rokoni kapcsolatban nincs a házelnökkel.

A "másik Schmitt" édesapja elmondta, hogy "a fiáról van szó, de ő a hírben megjelenttel szemben nem két t-vel, hanem dt-vel írja a nevét, és családjuk nem áll rokonságban a házelnökkel. Az apa azt mondta: amíg a hírt hivatalosan nem jelenti be az MNV Zrt., addig egyelőre nem kívánnak nyilvánosság elé állni."

Ezek szerint van két, harminc körüli fiatalember, akikről senki nem tud semmit, egyik sem vezetett még céget, nincs róluk semmi az interneten, az egyik, a Schmitt a házelnök unokaöccse, a másik meg csak simán Schmidt, aki fogalmunk sincs kicsoda, de a Posta vezérigazgatója lesz.

Micsoda remek sztori :-)

Az a fránya "d" betű micsoda hullámokat tud kavarni ...

A Magyar Nemzetnél vajon elírták a nevet? Meg az Indexnél is?

Az első helyreigazításnál miért nem közölte Schmitt Pál Péter, hogy már megint összekeverték a névrokonával, a Scmidttel?

Címkék: fidesz pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr242108632

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mindenki Palija 2010.06.26. 23:30:17

Sólyom Lászlót a fidesznyik frakció tagjai még jelöltnek sem merték állítani az államfőválasztáson. Ami sokat árul el a dologról. Persze Schmitt Pál kicsit kínos volna mellette, ezt belátom, nem egy súlycsoportban indulnak. Sem politikai, s...

Trackback: Leváltották Székely Gábort is 2010.06.25. 19:27:01

A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. új igazgatósága első ülésén új vezetőt és igazgatósági tagokat állított a Szerencsejáték Zrt. és a Magyar Posta élére.

Trackback: ELHUNYT SEMJÉN ZSOLT 2010.06.25. 19:25:35

Kokain túladagolásban elhunyt Semjén Zsolt (†48) a Kereszténydemokrata Néppárt elnöke, miniszter, parlamenti képviselő. Kormányőrök az Országház egyik mosdójában, még tegnapelőtt hajnalban bukkantak a politikus holttestére, azonban nemzetbiz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hehehehe 2010.06.25. 13:11:04

micsoda véletlenek vannak ;)

S.O.A. 2010.06.25. 13:18:51

na erre is marha kíváncsi leszek...

CyZy 2010.06.25. 13:22:42

nyilván NEM arról van szó, hogy a vezetők kiválasztásának logikáját láthatjuk.
- neved?
- Schmidt
- azannya! majdnem tesók vagyunk! akarsz egy postát?

Marcellusca 2010.06.25. 13:23:49

@loop80:
@binike:
Látom nem vagyok egyedül, akinek sikerült a poszt "lényegét" elcsípni. :D

Mert, úgyis erre fogják majd az egészet.
Az, hogy sosem volt nagy cég/vállalat vezetője, már lényegtelen.
De, biztos "jómunkásember". :)

dr. Aullah 2010.06.25. 13:32:39

Ha állami vállalat vezérigazgatója lehet valaki, akkor gondolom van tudása, képzettsége és tapasztalata nem? Jó lenne tudni ezeket arról az emberre.... jaa... most olvasom, hogy állami. Akkor semmi :D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.25. 13:33:11

Jó reggelt!

Mit vártatok, meleg hógolyót?
Na csak várjatok! Még nem vagytok regisztrált bloggerek, de már nem sokáig!

jozicsenko 2010.06.25. 13:36:17

Schmidt József vagyok, hol lehet jelentkezni jól fizető állásért?

(nem is, de IT szivesen lennék bármely állami cégnél)

CyberPunK 2010.06.25. 13:37:31

@zero: Most értem vissza a Oktatási hivatal Közép-Magyarországi régiós igazgatóságától. Ma adják át az emelt kiegészítő érettségiket. Helyzet: 2000 embert hívtak be, majd rájőttek, hogy kurvára nem tudnak ennyit kiszolgálni, így szóltak, hogy a budapestiek inkább menjenek haza és hétfőn is átvehetik 8-12 között. A sor úgy nézett ki, hogy a 4.-ik emelet tele volt, onnan a sor végig le a lépcsőn, majd az épület előtt folytatódott 100 méteren. Mindezt a választási balhé után. Kíváncsi leszek, hogy a médiában megjelenik-e.

Samott 2010.06.25. 13:38:31

Nem kell ezt tulbonyolitani, egy elirasnak ekkora feneket keriteni... ki ez a masik Schmitd Pal Peter? Honnet jon, mit csinalt eddig, ert-e ahhoz amit rabiznak?

belzebubó 2010.06.25. 13:51:51

@zero: Ez az állitólagos Magyar Nemzet információ amire a hirado.hu is és sok más lap hivatkozik merre van? Nagy erőkkel keressük de sem a nyomtatottban sem az MNO-n nincs.

Azért látom sikerült pár olvtársnak ezt a posztot is úgy értelmeznie mint a múltkorit, miszerint regisztrálni kell ha blogot irsz, ez meg majd úgy marad meg, hogy dt ide vagy oda biztos Schmitt rokona.
Szerintem Schmidt Mária rokona :D:D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.25. 13:52:13

"A ma.hu úgy értesült a múlt héten, hogy Schmitt Pálnak az unokaöccse, az alig 30 esztendős Schmitt Pál Péter lehet a Magyar Posta Zrt. vezérigazgatója."
Azt szeretném kérdezni, hogy a kető közöt van-e valamilyen összefüggés?

Igazából, ha rendet rakna a Postánál, akkor leszarnám, kinek a kije.
Csak hát, előbb lássuk a rendet! Egyéb esetben LMPVS.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.25. 14:02:09

Bevallom férfiasan, a postban kb a 42.-ik smitt-nél elvesztettem a fonalat...

most "jár" valakinek az lpmvs, vagy nem? :)))

nestrot10 2010.06.25. 14:03:07

Rohadt egy Fidesz seggnyalók! a gonosz törpe seggnyalója...Európa röhög a Köz. elnökön és a gonosz törpe Min. elnökön.!! észrevették, hogy a Király...mit Király?....:D A TÖRPE MEZTELEN!!!!!!!

Hungaro Sapiens 2010.06.25. 14:05:22

Azt aláírom, hogy rúgják ki és csukják le azokat, akik a szoci klientúra ATM automatájaként tekintettek az állami cégekre. De miért kell más színben ugyanazt a bűnözőtípust beleültetni ugyanazokba a bőrfotelekbe? Még a vállalati kasszákat sem sikerült újratölteni ennyi idő alatt...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.25. 14:07:07

@ColT:

Biztos be fogja hajtani például a Magyar Posta követelését a fidesszel szemben.:)

belzebubó 2010.06.25. 14:09:17

@nestrot10: Amikor a kócos pszichiáter lett külügyminiszter akkor is szedted ezt a cuccot?
Na nem mintha most bármi köze lenne a KE-nek a détés Pál Péterhez, de csak légy ebben a hitben.

AntiChrist™ 2010.06.25. 14:17:15

Mi lesz ennek a sztorinak a vége?
Lelki szemeim előtt már látom, ahogyan Smith ügynök az MNV előtt feloldja a dilemmát:
- Schmitt vagy Schmidt legyen? Kérem válasszanak a kék és a piros boríték között!

Marcellusca 2010.06.25. 14:17:48

@Seduxen: Helló!
Tegnap délutánt hogy élted túl? :)))))
A tót hazazavarták a digókat. :)
A VB újonc kiejtette a címvédőt. :D

Marcellusca 2010.06.25. 14:19:12

@El Topo (Sgt. Elias): Na, arra kíváncsi leszek! :)))
Majd biztos azt mondják, hogy már elévűlt. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.25. 14:19:13

@Marcellusca: jobban örültem volna, ha a tótok takarodnak haza. Sebaj, remélem a következő meccsük "emlékezetes" lesz. Az oranje már adós a VB-n egy méretes veréssel, remélem szlotákia erre a célra megfelel majd :)))))

csendesbob 2010.06.25. 14:20:04

mit aggódtok, max. 2 milliót vihet haza havonta, kész szopás:)

Kicsit Karcos 2010.06.25. 14:20:37

Ez a Schmidt Pál Péter-sztori erősen emlékeztet a Gyurcsányisra. Kicsi a világ, na, rendőrtábornokok alteregói lopják el a tábornok kocsiját, aztán össze is törik, meg amit akartok.

Az viszont bizton kijelenthető, hogy ha Schmitt Pál az emberek embere, akkor Schmitt Pál Péter az emberek emberének az embere.

Kicsit Karcos 2010.06.25. 14:22:07

@Kicsit Karcos: Szijjártó meg az emberek szóvivője

Marcellusca 2010.06.25. 14:24:00

@csendesbob: LOL

@Kicsit Karcos: És minden követ követ követ. :DDDD

Sziget_ 2010.06.25. 14:31:23

Az iwiw csak egy Dr. Schmitt Pál Péter-t (8024483) ismer, Schmidt Pál Péter nincsen.
Viszont ez előbbinek ilyenek szerepelnek az adatlapján mint Hallgatói Önkormányzat...
Ismerősei: ifjabb Harrach Péter, Spaller Endre, Wintermantel Zsolt
nem zörög a haraszt....

Geza 2010.06.25. 14:32:49

"Világ Schmi[dt]tjei egyesüljetek" jelszóval és "A Schmi[d]t bosszúja" címmel gondolom már készülnek is a filmek a nagy mesegyárban (az 'A kohnok támadása' és az 'A Jeddis visszatér' folytatásaként)...

Egyéves Önkéntes 2010.06.25. 14:33:23

Schmidt! - gondolta Stirlitz.
Schmitt - gondolta Müller.
Azanyátokat! - gondolta EÖ.

Geza 2010.06.25. 14:34:49

Ja, a Pentagramban meg gondolom majd annyival kommentálják a dolgot, hogy 'Schmi[dt]t happens'...

Fekete Pákó 2010.06.25. 14:34:49

az igazi gyémántfokozatú vastagbőr-beszólásról lesz bejegyzés?

„Ezért lefekvés előtt mindig van puszi vagy kézfogás”, mondta, hozzátéve: „hát, mit mondjak, már öreg ember vagyok”.
nol.hu/lap/mo/20100625-_az_emberek_embere_akarok_lenni_

mondja ezt az az ember, akinek az elmúlt 6 év alatt Brüsszelben és Strassbourgban több nővel volt dolga, mint Kovács Lászlónak, pedig ez nem kis szó.

Hungaro Sapiens 2010.06.25. 14:35:53

@csendesbob: de ennyi pénzért mindössze Nokia dobozokat kell töltögetnie

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.06.25. 14:39:12

Például nekem volt két osztálytársnőm akinek a családneve megyegyezett. De nem csak ez hanem az apjuk keresztneve is meg a testvérük neve is. Egy városban éltek. De még csak távoli rokonságban sem voltak.

Kicsit Karcos 2010.06.25. 14:39:18

@Marcellusca: közben Ádám bátyám pávává vált:)

Lassan érdemes lenne tisztázni, hogy az emberek emberjelöltje az az úr-e, akire eddig gondoltunk, vagy valami névrokona?.Lehet, hogy valójában Schmidt Pál, Schmidt Pál Péter édesapja a jelölt?

A következő levél Dr. Réthy László tollát dícséri, de azt hiszem, pont ideillik:

"Tegnapi póstával érkezett 1090/1903 sz. hivatalos átiratukra, melyben azt kérdik, hogy a Nagy-Berki község határában lelt régi sarkantyúval mi történjék? hivatalos tisztelettel azt válaszolom, hogy basszák meg az urak a sarkantyújukat, mert 35 Reaumur hőségben ilyen szarságokkal nem foglalkozhatunk.

Teljes tisztelettel lófasz a seggükbe."

Agrael 2010.06.25. 14:42:11

fúj, de szánalmas ez az egész tt, vagy dt-zés...

miért nem tud kiállni, és azt mondani: emberek, valóban én én vagyok, ennek és ennek az embernek az uramöccse, igen, csakis ezért, (és nem mert rátermettebb, vagy tehetségesebb lennék) kapok egy zsíros állást. Mindenki kapja be! Tiszta sor...

Még hogy a Fidesz nem ugyanolyan párt, mint az MSZP... itt mindenki egy hazug, selymes diktatúra köpönyegébűl gyött ki, tudjuk, hogy a Fidesz is, nem kell hülyének nézni az embert, aki senki senkijének a senkije :)

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.25. 14:43:22

hvg.hu/itthon/20100624_schmitt_pal_nem_akadekoskodna?FullComment=true#comments

Schmitt Pál olyan köztársasági elnök akar lenni, aki ha megjelenik egy eseményen, annak rangját emeli, aki az "emberek embere". Megválasztása esetén - mint mondta - nem lenne a kormány törvényalkotási lendületének gátja, sőt motorja lenne annak.

csendesbob 2010.06.25. 14:49:31

@Seduxen: az első tisztán vízzel hajtott motor, csak nyállal működik, az új elnök úr is nagy barátja lészen a környezetnek:)

Geza 2010.06.25. 14:50:41

Agent Schmi[dt]t osztódik, hol vagy, Neo, amikor az országnak szüksége van rád?!

Seduxen (már NEM dr.) 2010.06.25. 14:53:09

@csendesbob: ovis jele a csiga volt jeligére? :)))

csendesbob 2010.06.25. 14:55:16

- tisztelt frakció, döntöttem, szijjártónak nem adhatom oda a KE pozíciót
- schmitt kap cserébe?
:)

csendesbob 2010.06.25. 14:55:55

@Seduxen: ja, mez nélküli csiga :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.25. 14:57:22

@Noname Cowboy: naja, nekem is, csak asszem a szabó anikó és szabó lászló nevek kicsit gyakoribbak, mint a schmitt :)

belzebubó 2010.06.25. 14:58:06

@Fekete Pákó: Én is várom már, mikor jönnek elő a házasság alatti szeretők Blikk cimlapon...nagyon mellélőttek vele ilyen téren is.

Nzoltan 2010.06.25. 15:00:05

Arről a Brasil c. film jutott az eszembe. Mennyi bonyodalmat okoz egy betű.:-)

Dr. No 2010.06.25. 15:03:02

Jesszus, még a végén kiderül, hogy Schmidt azonos Schmittel! E fordulat láttán legalább annyira kővé merednék a döbbenettől, mint Schmitt (pusztán névrokon), amikor felolvasták a Bolgár Levelet!

A propos, ez utóbbinak van köze a Drága Bolgárúrhoz? Vagy csak hasonlóság? Én ezt NEM BÍROM idegekkel!

Marcellusca 2010.06.25. 15:04:45

@Seduxen:
@csendesbob:
Erre írtam, a másik posztnál, Horizontnak, hogy Pajabácsi "csiga-üzemmódban" működött.
Saját nyálán csúszott előre.
xD

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.06.25. 15:09:22

@Conv: S nem szabó, tóth, kovács stb... nevek voltak.

Vidéki 2010.06.25. 15:25:21

Ha egy névben egy t betű helyén egy d betű áll, az már jelentős különbség.

Az örült és őrült szavakban csak hangyányi különbség van mégis értelmük eltérő.

A cikk szerint: "Schmitt Pálnak az unokaöccse, az alig 30 esztendős Schmitt Pál Péter lehet a Magyar Posta Zrt. vezérigazgatója. Ezt állítólag Szűts Ildikó távozó vezérigazgató jelentette be a Posta felső vezetésének."

Az viszont kérdéses, hogy Szűts Ildikó távozó vezérigazgató milyen alapon érezheti magát rátermettebbnek Schmitt Pál Péternél, vagy akár Schmidt Pál Péternél a Magyar Posta vezérigazgatására?

m.logic 2010.06.25. 15:31:13

Ki ne derüljön, hogy Schmidt P. P. meg Schmidt Macának (Schmidt Mária) a rokona.

Dr. No 2010.06.25. 15:31:37

Na de a kinevezéskor ki fog derülni, hogy az unokaöcsről van-e szó vagy tényleg csak egy homonimáról! Arra az esetre mi a B-terv? Vagy akkor már csak "örülünk, Vincent"?

Vidéki 2010.06.25. 15:41:20

A cikk szerint: "
Schmitt Pál Péter eddig semmilyen hasonló formátumú cégben nem volt vezető, ezért a Posta felső vezetői körében megdöbbenést keltett a hír."

Amikor viszont ingatlanügynökségtől akarták "közbeszerezni" a postáskerékpárokat darabonként 250000 forintért, vagy amikor bagóért eladták a postapalotát és árát három év alatt elköltik magáncégtől bérelt irodahelyiségekre, az a Posta felső vezetői körében nem keltett megdöbbenést. Arcizmuk sem rándult ezeknek a kiváló "felső vezetői köröknek".

Szűts Ildikó milyen szakmai tapasztalatokkal került annakidején egy ilyen nagyvállalat élére?

Az akkor a Posta "felső vezetői körében" nem keltett megdöbbenést?

gramercy 2010.06.25. 16:00:29

itt inkabb az a kerdes, hogy a posta funkcioinak meg mindig allaminak kell lenni?

nem kene privatizalni a p!csaba? (de)

Dr. No 2010.06.25. 16:20:22

Ha meg kinevezik, akkor mindenütt egy papírzacskóval a fején fog megjelenni, nehogy kiderüljön valami?

Geza 2010.06.25. 16:36:03

@gramercy:
Nem privatizálni kéne, hanem jól üzemeltetni.

Ha ugyanis megérné valakinek is megvenni, az azt jelenti, hogy lehet nyereségesen üzemeltetni, ha pedig lehet nyereségesen üzemeltetni, akkor ez a nyereség országé is lehetne ahelyett, hogy valami jöttment joávblum vagy offshorepéter vagyonát növelje.

A nyereség tulajdonjogán kívül ui. jelenleg csak a felelősség hiánya különbözteti meg az állami vállalatot a magáncégtől, nevezetesen az, hogy egy balfasz vagy nemtörődöm vezetőt a magántulajdonos úgy rúg valagba, hogy a nadrág élre vasalva jön ki a száján, míg állami vállalatnál semmi kárnak nincs gazdája és senki sem jár utána semmi lopásnak.

A privatizáció ui. nem más, mint az, amikor a napi egy tojást tojó tyúkunkat eladjuk most három tányér nokedliért, aztán amikor az elfogyott, akkor megyünk éhbérért csicskának az új tulajhoz a sarat nyalni a csizmájáról.
Gondolj csak bele: ha mindent elprivatizáltál, akkor az új tulajoknak mi érdekük van abban, hogy _téged_ meghagyjanak azon a földön, abban a házban, abban a gyárban, ami már az övék, amikor neked már csak a munkaerőd maradt, azt meg olcsóbb Kínából behozni? Mit fogsz tenni, ha egyszer azt mondják, hogy fel is út, le is út, mehetsz amerre akarsz, csak innen el? Mert ez történik, amikor egy labanc megvesz egy gazdaságot és bezáratja (hogy a kint megtermelt terményének ne legyen konkurrenciája), amikor megvesz egy gyárat és a gépeket elbontja ócskavasnak, amikor megvesz egy telket és plázát épít rajta, amikor megvesz egy házat mert az 'befektetés' és felveri az árakat.

Na, ennyit a privatizációról. Az örökségünk eladása egy tál lencséért...

sala 2010.06.25. 16:50:28

Nem értitek ti ezt. Eldöntötték, hogy Schmitt unokaöccse lesz, aztán rádöbbentek, hogy ez azért túlzás, és most őrülten keresnek névrokont (1-2 betű nem számít).

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2010.06.25. 16:59:29

@Vidéki:
Te Vidéki kartárs jól érzem ki a szavaidból hogy tulajdonképpen a Kádár érával is csak az volt a bajotok hogy nem ti ültetek Kádár, Apró, Biszku, stb. főelvtárs székében? :-)

Tudod vagyunk néhányan akiknek a módszerek nem tetszettek.
Az hogy úgy lehet valakiből vezető hogy valakinek a valakije és nem attól hogy ért hozzá.

Annak semmi értelme hogy a szoci dilettánsokat felváltják a fideszes dilettánsok.

Shopping 2010.06.25. 17:30:52

Miért gondoltátok, hogy "ezek" mások??

Ha azt gondoltátok, buták vagytok.

Bár mindig csodálkozom, hogy 30 alatt hogy tölthet be valaki ilyen pozíciót?

23 mire befejezi az első egyetemet. 1-2 év külföldi gyakorlat, majd még egy egyetem , újabb 4 év.
Kvázi 29 évesen, még NULLA tapasztalat, és a létra alsó fokán állsz.
KIVÉVE, ha politikus rokona vagy...

stratez 2010.06.25. 17:35:13

Sikerült már annyi bőrt lehúzni minden bloggernek szegény Schmittről, hogy ez már csak egy vékonybőr, kedves Vastagbőr...

bepe22 2010.06.25. 17:48:01

A Bohóc közismert nepotista.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.06.25. 17:52:24

"Ezt állítólag Szűts Ildikó távozó vezérigazgató jelentette be a Posta felső vezetésének."

Ennek egy kissé amolyan "Savanyú a szőlő" hangulata van. kinevezés után úgyis kiderül hogy akkor most rokon e vagy nem. Ha igen akkor szégyelljék magukat.

Más részről ha rendet tud rakni a srác akkor tőlem, hívhatják Orbán Péternek is csak csináljon valamit. De ez majd kiderül. :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.06.25. 17:55:45

@stratez:

Melyikről?
Ez egy vicces, de abszurd sztori kis hazánkból :-)

belzebubó 2010.06.25. 17:56:38

@prostatikus vogon jeltz:
A ma.hu elnézést kér!

"A Magyar Posta is cáfolja lapunk értesülését, és kijelenti, hogy Szűts Ildikó, a Magyar Posta Zrt. vezérigazgatója a mai napig nem kapott hivatalos értesítést, tájékoztatást arról, hogy az állami társaságnál mikor kerül sor a vezetőváltásra, továbbá arról sem, hogy a tulajdonos kit kíván a posta élére vezérigazgatónak kinevezni.

Éppen ezért Szűts Ildikó nem tehetett bejelentést sem szűkebb, sem tágabb vezetői körben a posta leendő vezérigazgatójának személyéről. Ezért minden ezzel kapcsolatban megjelenő információ csak találgatás és nem felel meg a valóságnak.

A valótlan állításért elnézést kérünk!"

Sherpa_1 2010.06.25. 17:58:22

NEPOTIZMUS!
Nem mondom, szűts Ildikó mint a Baloldali Ifjúsági Társulás oszlopos tagja is érdekes volt, mint fő postás, na de ez is röhej.

Devil 2010.06.25. 18:02:25

@Vidéki: Szoval az magyarazat arra ha odaszarnak a szoba kozepere, hogy masok is odaszartak es ok attol lesznek jobbak hogy nagyobbat es gyorsabban szarnak?
Az egesz bagazs egy nagy szarzsak.

smartdrive 2010.06.25. 18:08:22

most mit vergődtök? majd kineveznek valakit, annak elkéritek a személyijét, utána "a" Schmitt Pálét, és összehasonlítjátok az anyák nevét

Devil 2010.06.25. 18:11:30

@Sherpa_1: Az allitasod lehet hogy igaz, de Szuts Ildikonak (tulajdonneveket nagybetuvel irunk, ha nincs ekezetunk akkor is) 1999 ota van a Postanal, es vegigjarta a szamarletrat:
www.csrhungary.eu/art/SzutsIldiko

Chicano 2010.06.25. 18:12:35

Ok., ezek szerint senki nem tudja ki lesz a Posta vezérigazgatója, de már van a dologról egy fikázó blog az Index címlapon. Normálisan így nem lehet vitatkozni, viszont a trolloknak jó csali a téma, itt fognak vért-okádni éjfélig. Gratulálok a blog írójának.

cakkos 2010.06.25. 18:13:55

Nem a Péter Pál az igazi baj hölgyeim és uraim, hanem Kalmár főorvos, aki az előző FIDESZ kormány alatt betegre lopta magát mint a Posta vezére - bár a léből biztosan jutott a többi fiatal demokratának is aki a tűz közelében sütögette a pecsenyéjét. Senkinek ne legyenek illúziói: ezek is megtömik a zsebüket a mi kis adóforintjainkból, nem csak az elqrtuk csapat tette ezt. A kis gonosz törpe a tarmbulinról fog a medencébe hugyozni és a 2/3 lelkesen tapsol majd hozzá a medencében:-)

PillaMilla 2010.06.25. 18:17:42

A legviccesebb, hogy éppen most mondták be az M1-en, hogy a Post,stb vezérigazgatói le vannak áltav. M1 állami, akkor most ki is hazudik? Ja, hogy mindenki!!!

2010.06.25. 18:22:01

Felőlem akár maga a vörös ördög is lehet az igazgató, ha a posta jól működik, vagy legalább csak annyira mitn a rendszer váltás előtt volt.

1 nap alatt oda ért a sima levél bárhová
az express levelet soronkívől kihozták.
az ujságot az ajton dobták be, mert leves láda nem is volt.
a csomagok mindig megérkeztek, a fél disznót is fel lehetett adni.

Én ennyivel beérném.

cakkos 2010.06.25. 18:22:08

ezek is az uram-bátyám rendszert valósítják meg. Még arra vagyok kíváncsi, hogy Orbán Győző mikor tud végre ismét dolomitot szállítani az autópálya építkezésekhez. Mert hogy fog az bizonyos.

Chicano 2010.06.25. 18:27:02

@cakkos: "Még arra vagyok kíváncsi, hogy Orbán Győző mikor tud végre ismét dolomitot szállítani az autópálya építkezésekhez." Nem lesznek autópálya építések mert nincs rá pénz. De ez téged ne zavarjon, csak írogasd a baromságaidat. Az se zavarjon hogy egyenlőre senki nem tudja ki lesz a Posta vezérigazgatója. a lényeg hogy tudj egy jót gonosztörpézni.

2010.06.25. 18:27:30

Unokaöccs, nem unokaöccs, az mit sem számít, lényeg hogy párthű, megbízható, jó elvtárs legyen. A postaigazgatásba meg majd beletanul, nem lehet az olyan bonyolult dolog. Hiába, no azok az ötvenes évek... ;-)

Karipapa01 2010.06.25. 18:27:59

Most nem mindegy, hogy Schmitt Pál vagy Schmidt Pál? Nem a név számít és nem is a rokonság, hanem van-e megfelelő képzettsége, vezetői tehetsége, szakmai hozzáértése. Ez itt a lényeg, nem az, hogy ki kinek a rokona! Annak idején Mikola is megmondta, hogy a testvére van olyan jó gyógyszerész, mint a többi az országban! Ezért is kapta a kitüntetést. A kákán is csomót keresők pedig inkább legyenek okosabbak, szorgalmasabbak, akkor Ők is lehetnek akár postafőnökök is. Bizony ám!

mizrolist 2010.06.25. 18:28:35

@stratez: azért kíváncsi vagyok, minek kell történnie, hogy ne bólogass feltétel nélkül :D

suski 2010.06.25. 18:30:25

én csak azt nem értem, hogy miért az apuka nyilatkozik a posta leendő vezére helyett? Talán nem tudja a fiú elváltoztatni a hangját? :) Ja és mindkettő pont 30 éves? És ha igaz a hír, akkor még nem röstellték egy ilyen kurcsányi időket idéző hazugsággal megfejelni?? Minek, istenem, minek?? Tuti bukás. ( remélem nem igaz a hír..)

SzaGyu 2010.06.25. 18:35:20

Milyen kár, hogy nekem egyetlen egy (vezető)politikus rokonom sincs! Én is kineveztettném magamat, és nem fájna a fejem, hogy az emelkedő hitelt az Orbán kormány vezetése alatt hogy is fogom törleszteni. No nem baj. Majd bevállalok 1-2 kommunista szombatot...

moncayo 2010.06.25. 18:36:07

Kell az új vezír a Postának, mert 2010/07/01-től a Postának jogában lesz bármilyen levelet felbontani, elolvasni, lemásolni, s a másolatot az AVH-nek megküldeni, ha felmerül a leghalványabb gyanú, hogy a levelezők a rendszert szidják. Nem kell megijjedni ez az AVH nem az az ÁVH, csak nagyon hasonlít hozzá majd.

moncayo 2010.06.25. 18:38:20

PS: S semmi baj nincs a 30 évvel. Deutsch Tomika is akörül jár, mikor első munkahelyén rögtön miniszter lett. Nyomát két titkárnőtől szült kisgyermek is jelzi.

Chicano 2010.06.25. 18:40:30

@suski: "( remélem nem igaz a hír..) "

Milyen hír? Hol van itt a hír? Egy rakás pletyka van ideborítva abban tapicskoltok. Éppen az a gáz hogy nincs hír, ha majd lesz akkor smittezhettek meg törpediktátorozhattok teli torokból, egyenlőre arról szól a poszt hogy senki nem tud semmit.

Másrészről meg ez a Szűts Ildikó annyira alacsonyra rakta a lécet hogy nehéz lesz alulmúlni bárkinek. Rémlik még valakinek a bicikli beszerzés botrány? Esetleg próbált hitelkártyával fizetni postahivatalban? Volt dolga postával az elmúlt években? Ne aggódjatok, ettől szarabb nem lehet.

Chicano 2010.06.25. 18:44:28

@moncayo: "mert 2010/07/01-től a Postának jogában lesz bármilyen levelet felbontani, elolvasni, lemásolni, s a másolatot az AVH-nek megküldeni, ha felmerül a leghalványabb gyanú, hogy a levelezők a rendszert szidják."

Jaj, ne mááááár. :) Legalább magatokban vigyorogtok amikor leírjátok ezeket a baromságokat? Miért nem mindjárt azt írod hogy aki majd itt a blogokon szidja a kormányt azt azonnali hatállyal fejbe is fogják lőni. Húúúúú baxxátok meg, nagyon nagy diktatúra jön, meneküljön ki merre lát.

Tenoce · http://www.deezer.com 2010.06.25. 18:44:37

A Pali evfolyamtarsam volt az egyetemen, es semmifele rokoni kapcsolat nem fuzi a jelenlegi hazelnokhoz. Egyebkent pedig a posta elmul 15 eves lerongyolodasanak nagyreszet az olyan "Szucs Ildikok" vittek veghez, akik vegiglepkedtek a Magyar Posta hierarchiajan.

Talan egy kis verfrissites nem art...

Karipapa01 2010.06.25. 18:48:12

@moncayo: Ejnye, de rosszindulatú vagy. Ez a hozzászólás inkább illene a munkahelyi terror blogba. Egyébként is nagy szükség van a MAGYAR gyermekek számának növelésére a jövő érdekében! Ez a FIDESZ egyik fő irányvonala is. Deutsch Úr csak követi ezt a nemes irányvonalat. Talán Te is jobban tennéd, ha hasonlóképpen gondolkodnál.

gitáros 2010.06.25. 18:49:47

Az még nem lenne baj, hogy az iwiwen egyetlen Schmitt Péter Pál van, ismerősei között pl. Schmitt Pali mindhárom lányával.

Az már nagyobb baj, hogy SchmiDt Péter Pál nevét a gugli kizárólag a mostani hírrel kapcsolatban hozza elő. Azaz, ennyire komoly (szak)ember lehet ez a détés péterpál.
Már ha létezik.

Ezek tényleg teljesen hülyének néznek minket...

reccs 2010.06.25. 18:52:03

@Chicano: nyugi, azokra az utakra mindig lesz pénz, amik közel vannak a papa bányájához, és persze fel is kell őket újítani. A múltkor is csak arra volt pénz, de arra nagyon.

Chicano 2010.06.25. 18:55:56

@gitáros: Ezt tök jól megfejtettétek. Ezek szerint nem létezik ilyen ember. Szerintem a fidesz egy programmal fogja működtetni a Postát, az lopja ki nekik a pénzt. Meg jelentgeti fel az AVH-nál azt aki nem komálja a kormányt. És annak a szoftvernek a neve "SchmiDt Péter Pál V1.0". Annyi okos ember verődött itt össze, tényleg nagyon pengék vagytok srácok!

PillaMilla 2010.06.25. 18:56:18

Kár, hogy ha igaz is a hír, mert valami biztosan igaz ( M1 már előadta, hogy mennek a vezetők- nem kell elnézést kérni sem), akkor miért kell így sunnyogni, és apukának nyilatkozni, és igen, elég gáz, hogy DT-vel, vagy a nélkül sem találni az illetőről semmit. Múlt, eddig elért eredmények. Mert az úgy gondolom nem fogja az embereket megnyugtatni, ha a volt évfolyam társa ide ír a blogba. :) És azért sem mindegy, mert a Posta is állami, és adófizetők pénzéből is működtetik ("frissíti a vért"), ez nem egy kisbolt, amit ha megkap valaki, akkor majd gyakorolhat. Szerintem.

Chicano 2010.06.25. 18:57:48

@reccs: Aztakutyafáját, és akkor újra lehet majd orbánbányázni! Micsoda lehetőségek a ballib médiának!

suski 2010.06.25. 18:59:38

@Chicano: én soha nem törpediktátoroztam, te szerencsétlen. A hír az volt, hogy Schmitt 30 éves unokaöccse lesz a Posta vezére. Na ezt remélem, hogy nem igaz.

gitáros 2010.06.25. 19:03:36

@Vidéki:
Legalább ennyi:

"1990-1991 között a Magyar Gazdasági Kamara Oktatási Központjában a német-magyar oktatási kapcsolatok és képzési programok felelőseként tevékenykedett, majd 1992-től 1998 végéig a Human Investment Tanácsadó Kft. ügyvezető igazgatójaként számos privatizációs, reorganizációs és felszámolási program humán projektjeit, több jelentős magyar vállalat humán erőforrás rendszerének és képzési stratégiájának kialakítását irányította."

@Chicano:
Érdemben esetleg valami?
Ha rokon, akkor azért gáz.
Ha nem rokon, akkor meg azért, mert egy senki az illető.

sihadu 2010.06.25. 19:03:47

Ezek tuti biztosan rokonok. Ekkora fasz nem lehet ket idegen ember :)
Ez az egyik:
A híreket én is láttam, ezt még egy embertől nem hallottam, ebben biztos voltam, Orbán Viktor. Ő engem hazahív, hogy készüljek arra, hogy a parlament elnöke leszek, így is készülök, tanulmányokat folytatok, konzultálok. Úgy érzem, hogy ha azt bízza rám a sors, akkor az lesz. Megszoktam, hogy az előttem álló feladatot veszem komolyan. Ezt senki hivatalosan nem mondta, ezt valaki elkezdte mondani, mi most egyelőre nem posztokat osztunk, talán ezért is van a sok-sok találgatás. (...) De egyet biztosan tudok, hogy én igen jó kapcsolatot ápolok Orbán Viktorral, és közöttünk soha nem hangzott el ez a téma."
Ez a masik:
"A személyemet érintő hamis beszámoló nemcsak légből kapott, hanem azt a hamis látszatot kelti, hogy a Fidesz is olyan párt, mint az MSZP, vagyis a rokoni kapcsolatok és nem a szakmai hozzáértés alapján kerülnek felelős vezetői posztokra az emberek. Ezen kívül - a rokoni szálak emlegetésével - Nagybátyámat is belekeverik ebbe az olcsó, átlátszó, hamis játékba, nyilvánvalóan a felelős beosztásban lévő politikus lejáratásának szándékával."

Karipapa01 2010.06.25. 19:04:34

@Chicano: Aztakutyafáját! Tényleg lehet majd orbánybányázni, ha lesz valami alapja. Vajon lesz-e?

Chicano 2010.06.25. 19:04:46

@suski: "A hír az volt, hogy Schmitt 30 éves unokaöccse lesz a Posta vezére." Hol hír? A ma.hu-n? Jaj, neee... Most idegesítettem magamat utoljára ezen a lúzer butaságon.

MPL firstlady 2010.06.25. 19:05:36

@Shopping: megy ez kicsiben is. az nfü elnökének lánya könyvvizsgáló asszisztensből (ezt ő írja magáról) avanzsált minisztériumi költségvetési főosztályvezetővé, nyolcvanháromban született, most volt huszonhat éves, pénzintézeti szakirányon tanult, de biztosan volt államháztartás órája is.
de lehet, hogy ez is csak egy gonosz pletyka.
ha így is lenne, sem meglepő. ez egy kicsi ország, mindenki rokona valakinek, és mindenki ért valamihez. na.

gaga 2010.06.25. 19:07:10

Ennek az országnak ilyen a politikai osztálya. 4 évenként el lehet dönteni azt, hogy melyik moszkító csapat szívja a véredet. És ezt nálunk demokráciának híjják.

mizrolist 2010.06.25. 19:08:56

@Chicano: azért ha belegondolsz, az utóbbi két hónapban hány ehhez hasonló pletyka bizonyult hamisnak... én nem sokra emlékszem. Olyanra, ami igaz lett, viszont annál többre.

sihadu 2010.06.25. 19:09:57

@chicano
Azert a torpediktator mar most is igaz. Ugye? :)

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.06.25. 19:10:15

@gaga: Ha van is alternativa, azt lehet demonizalni. Igy jar, aki Maunikan es Djoziken szocializalodik.

Chicano 2010.06.25. 19:10:52

@gitáros: "Ha nem rokon, akkor meg azért, mert egy senki az illető." Senki? Aszerint amit leírtál azért úgy tűnik hogy nem egy vidéki mozigépész az illető. (Vagy mondjuk egy TSZ könyvelő mint Veres pénzügyminiszter volt.) De szerintem tök mindegy kit raknak oda, ígyis-úgyis ugyan azok ugyan azokat a dolgokat írnák be ebbe meg a hasonló blogokba.

PillaMilla 2010.06.25. 19:11:56

"@Vidéki:
Legalább ennyi:

"1990-1991 között a Magyar Gazdasági Kamara Oktatási Központjában a német-magyar oktatási kapcsolatok és képzési programok felelőseként tevékenykedett, majd 1992-től 1998 végéig a Human Investment Tanácsadó Kft. ügyvezető igazgatójaként számos privatizációs, reorganizációs és felszámolási program humán projektjeit, több jelentős magyar vállalat humán erőforrás rendszerének és képzési stratégiájának kialakítását irányította.", ------Privatizáció, stb.. Ezekre úgy is ugranak az emberek!!! És talán nem kéne, hogy valami logisztikával kapcsolatos múltja is legyen, hogy globálisan is átláshassa, mit is kap majd meg?!!! Végülis a Posta logisztikai cég vagy mi akar lenni!!!

kuki123 2010.06.25. 19:13:28

"Nemzetbiztonsági kockázatot" állapítottak meg négy jobbikos képviselőnél - feljelentést tesznek és nyilvánosságot követelnek

A Jobbik feljelenti Balajti Lászlót, az Alkotmányvédelmi Hivatal vezetőjét, és kezdeményezi annak a szakvéleménynek a nyilvánosságra hozatalát, amely szerint a párt négy országgyűlési képviselője nemzetbiztonsági kockázatot jelent.

Staudt Gábor jobbikos képviselő ezt azután közölte, hogy pénteken három frakciótársával - Balla Gergővel, Endrésik Zsolttal és Schön Péterrel - Schmitt Pál házelnöknél járt, aki tájékoztatta őket: nemzetbiztonsági átvilágításuk "kockázati tényezőket tárt fel".
A jobbikos politikus a szakvélemény részleteit nem ismertette, elárulta azonban, hogy a jelentés a kampányban elhangzott kijelentéseiket, politikai véleményüket "minősítette önkényesen nemzetbiztonsági kockázatúnak". Hozzátette, hogy a Jobbik a szakvélemény titkosságának feloldását kezdeményezi, és büntető feljelentést tesz Balajti László, a szakvéleményt jegyző Alkotmányvédelmi Hivatal főigazgatója ellen.
(MTI)
Alább olvasható a Jobbik közleménye:
Ma közölte Schmitt Pál házelnök a „C” típusú nemzetbiztonsági ellenőrzés eredményét a Jobbik-frakció érintett tagjaival. Miután a képviselők múltjában és jelenében nincs semmi takargatnivaló, ragaszkodunk ahhoz, hogy az elkészült szakvélemények nyilvánosságra kerüljenek.
Ennek szellemében a Jobbik érintett tagjai semmilyen titoktartási nyilatkozat aláírására nem voltak hajlandók. Az Alkotmányvédelmi Hivatal (AVH) által készített szakvélemény megállapításai ellen Pintér Sándor belügyminiszternél panaszt nyújtunk be, nyilvánosságra kerülése érdekében pedig az ombudsmanhoz fordulunk. Egyik képviselő kapcsán sem tártak fel bűncselekményt, szabálysértést, pénzügyi visszaélést, vagy jogellenes, veszélyes kapcsolati rendszert. Nincs egyetlen konkrét, pontosan megfogalmazott és feltárt kockázati elem a szakvéleményekben, viszont súlyos tévedéseket tartalmaznak.
A szakvélemény csupán arra szorítkozik. hogy politikai kampánynyilatkozatokat minősítsen. Hangsúlyozni kell, hogy az egykori Nemzetbiztonsági Hivatal egy törvényesen bejegyzett és működő párt képviselőinek politikai nézetrendszerét nyilvánította nemzetbiztonsági kockázatnak. Ez súlyosan alkotmányellenes, sérti a nemzetközi normákat, a diktatúra korszakát idézi. A törvénytelen eljárás egyszemélyi felelőse Balajti László, az Alkotmányvédelmi Hivatal főigazgatója, akivel szemben a Jobbik büntetőfeljelentést tesz és nagy összegű polgári jogi keresetet is benyújt.
A fentieknek súlyos üzenetértéke van, jelenleg egymillió jobbikos szavazó jelent Balajti László szerint nemzetbiztonsági kockázatot. A Jobbik mindent megtesz annak érdekében, hogy az AVH-s főigazgató és hivatala, most először az életében, bíróság előtt is vállalja tetteiért a felelősséget. Mivel Vona Gábor továbbra is fenntartja személyi javaslatait, ezért az Országgyűlés nemzetbiztonsági bizottságának kell állást foglalnia az ügyben, amely eljárás során ragaszkodunk a nyilvános üléshez.
Staudt Gábor
a Jobbik jogi kabinetjének elnöke

ÉRDEKES
SCHMITT PALIKA KOMCSI MÚLTJA KURVÁRA SENKI SZEMÉT NEM ZAVARJA

Szlovákmagyar 2010.06.25. 19:13:38

Itt a mai hír:
www.hirado.hu/Hirek/2010/06/25/17/Uj_vezetoket_neveztek_ki_a_Szerencsejatek_Zrt_es.aspx

Azaz ez a szűts nevű mama nem a levegőbe beszélt.
És Schmidt PP-ről NINCS MÁS a gugliban, mint ezek a hírek.

Éljen.

Chicano 2010.06.25. 19:14:25

@Karipapa01: "Vajon lesz-e? " Hát ez az. Majd ha lesz akkor nyomjátok, nem érdekel. De ti már most a jövőbe láttok. Egyébként volt az az állítólagos bányabuli akkora pénz mint egy jobb BKV végkielégítés?

Szlovákmagyar 2010.06.25. 19:15:50

@Chicano: És neked nem mindegy ki lop? szerintem tudira mindegy, és az is hogy mennyit. Mert NEM LOPUNK, ugyi???

suski 2010.06.25. 19:17:45

@Chicano: te még ezt a posztot sem olvastad? Ott van: a Magyar Nemzetben volt hír.

Crni 2010.06.25. 19:17:53

@belzebubó: A faxom ki van attól, hogyha más a véleményem, mint egy (tetszőleges) fideszesnek, vagy röhögök - ne adj Isten felháborodok - valamilyen bornírt, vagy dilettáns húzáson, és ennek hangot is adok, akkor azonnal megkapom válaszul (valójában ahelyett), hogy "nem tetszik elvtárs?", vagy csak simán egy "komcsi" jelzőt. Nem gondoltam soha, hogy a fidesz a pokol pártja, és Ovi lenne a patás ördög maga, de még csak alig egy hónapja kormányoznak, és már most elment a kedvem az egésztől...

sunázósün 2010.06.25. 19:19:14

@Chicano:"Milyen hír? Hol van itt a hír? Egy rakás pletyka van ideborítva abban tapicskoltok. Éppen az a gáz hogy nincs hír, ha majd lesz akkor smittezhettek meg törpediktátorozhattok teli torokból, egyenlőre arról szól a poszt hogy senki nem tud semmit.

Másrészről meg ez a Szűts Ildikó annyira alacsonyra rakta a lécet hogy nehéz lesz alulmúlni bárkinek. Rémlik még valakinek a bicikli beszerzés botrány?"

Kb. minden TV bemondta a hírt.
Az meg egy percig se zavarjon meg, hogy a "bicikli-ügy" Szűts Ildikó előtt volt még.
És még te írsz tapicskolásról, fröcsögésről.
Ideje lenne kihúzni a fejed abból a nagy és sötét se....

Chicano 2010.06.25. 19:19:54

@mizrolist: Tegyük fel hogy nem pletyka és az a jóember lesz a postavezér akinek a paramétereit felrakta ide valaki. (Tehát nem a házelnök unokaöccse, az nonszensz hülyeség.) Szóval akkor mi van? A Posta egy akkora szemétdomb hogy maximum javítani lehet rajta. Ha ki lesz nevezve az ürge (még a neve sem biztos) és kiderül hogy alkalmatlan akkor érdemes a dologra visszatérni, addig teljesen felesleges ez az egész szájtépés.

Karipapa01 2010.06.25. 19:20:25

@Chicano: Nem az számít: volt, vagy nem volt! Ha volt, el kell vinni miatta a balhét, ha nem nyilvánosan bocsánatot kell kérni a gyanúsítás miatt. Ennyi! Magyarázkodásra csak a megéletési bűnelkövetőknek van lehetőség.

Chicano 2010.06.25. 19:20:51

@Szlovákmagyar: Nem tudom értelmezni amit beírtál. Próbáld meg kicsit összeszedni mit akartál mondani és válaszolok.

nem nemsiker_s 2010.06.25. 19:21:12

Már megint egy olyan faszságról posztolnak, ami kamu

sihadu 2010.06.25. 19:22:20

@songman
"Egyebkent pedig a posta elmul 15 eves lerongyolodasanak nagyreszet az olyan "Szucs Ildikok" vittek veghez, akik vegiglepkedtek a Magyar Posta hierarchiajan."
Ha megkerlek, utananeznel, hogy melyik allami ceg volt nyereseges az utobbi 8 evben? A Posta mennyi allami tamogatast vett fel?
Egyszeruen csak irj ide egy szamot.
Vagy kerdezd meg az evfolyamtarsadtol, o biztosan tudja :)

Gáborom 2010.06.25. 19:25:25

Ha jól emlékszem, nem azt írta a lap,hogy ő lesz hanem azt ,hogy lehet.
Továbbá már mégis milyen rendet kéne rakni a Postánál?
Az állami vállalatok között évek óta nyereséges - még a válság évében is - cégre tán
másként kéne tekinteni mint a MÁV-ra.
Ja, és tán nem Ili néni hisztije szintjén kéne megítélni egy céget .
Röhej, hogy a kommentelők között mennyi hú de szakértő van, miközben alapvető fogalmaik és tényismeretük sincs a Postáról. Ide értve egyébként jópár újságírónak nevezett kétlábút is....

Chicano 2010.06.25. 19:25:43

@suski: Megnéztem az MNO-n és nem találtam ilyen hírt. Ettől persze megjelenhetett valahol másutt, nem tudom. De ez úgyis csak akkor lesz hír ha a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt hivatalosan bejelenti. Szerintem csak ki kéne már azt várni azt mielőtt levontok itt nagyon bölcs tanúságokat.

Chicano 2010.06.25. 19:27:30

@sunázósün: Tök mindegy mikor volt a biciklis ügy, a posta úgy xar ahogy van. Ez alatt az Ildikó alatt sem javult semmit.

suski 2010.06.25. 19:28:24

@sihadu: a reptér nyereséges volt, el is adták:))) Meg a szerencsejáték rt...na azt is el akarták adni...

Chicano 2010.06.25. 19:30:27

@Gáborom: Bizony ott. Evvel be is fejeztem.

mizrolist 2010.06.25. 19:32:53

@Chicano: várjuk ki a végét. Ma már 99%-ban igaz, hogy a Google mindenkiről fel tud mutatni valamilyen találatot. Schmidt Péter Pál vagy az 1%-ba tartozik (és akkor egy fantom), vagy mégis Schmitt és akkor érdekessé válik a dolog...

suski 2010.06.25. 19:35:49

csak nem vele beszélt az origo? :))

www.imdb.com/title/tt0257360/

suski 2010.06.25. 19:36:59

@mizrolist: vagy kamu az egész, a Schmidt papával együtt.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.06.25. 19:37:09

Az MNV Zrt. Igazgatóságának döntése alapján a Nemzeti Vagyonkezelő megszünteti Szűts Ildikónak, a Posta vezérigazgatójának munkaviszonyát. Utóda az operatív vezetői poszton Schmidt Pál Péter lesz.
www.mnvzrt.hu/sajtoszoba/_/_/sajtokozlemenyek/20100625.html

belzebubó 2010.06.25. 19:38:33

@Crni: Mikor irtam neked komcsi jelzőt? Mindenki a Magyar Nemzetre hivatkozik, de egy cikket sem találok. Sem online sem a nyomtatottban. Ha ez bebizonyosodik (tudom, hogy nem rokona), hogy a rokona, jogos sokak felháborodása de a tények sokakat egyáltalán nem foglalkoztatnak.
Szűts Ildikó pedig összepakolva várja az utódot a napokban úgyis kiderül minden.

sunázósün 2010.06.25. 19:39:34

@Chicano: "Tök mindegy"
Frappáns válasz azután, hogy nevesítetted őt és az ügyet is.
Neked csak az a lényeg, hogy köpködhess, legyen valami fedősztori mikor a mostaniak baromságot csinálnak.

Amúgy érdekes, hogy ismerjük Kalmárt, van kép az új SzRt-s emberről is, csak ez a dt-s ember képtelen.

www.hirado.hu/Hirek/2010/06/25/17/Uj_vezetoket_neveztek_ki_a_Szerencsejatek_Zrt_es.aspx

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.06.25. 19:44:21

A lehetséges verziók:
1) rokon
-mikor kibukott, gyorsan nevet változtatott
2)nem rokon
- ismét bebizonyosodott a Fidesz kommunikációs bénasága, mert ha úgyis egy tök ismeretlen, tapasztalatlan faszit raknak oda, nem lehetett volna egy olyat keresniük, akivel kapcsolatban nincsenek konteók?

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 19:45:38

Ha jól értem kedves ZERO, akkor egy véletlen (vagy szándékos) félreértésen megy a szokásos komcsi jajveszékelés, sápítozás, hogy úristen már megint mit művel a mi zsebhitlerünk...szerintem egy ilyen csúnya felsülés után illő lenne csöndben maradni (ne adj isten elnézést kérni...) és nem még pimasz és arcpirító stílusban kiosztani a joggal méltatlankodó leendő államfő unokaöcsijét.
Valószínűleg sajnos ezen blog íróinak is a reakcióbloggal egyetemben leesett, hogy az Index csak akkor ajánlja az irományaikat, ha jól megrugdossák, köpködik az Orsós (politikailag korrekten: Orbán) gyereket vagy annak kézivezérelt pártját. Értem én, hogy a pénz beszél, a kutya meg ugat, csakhogy ezt politikai prostitúciónak szokás hívni. (Legalább tudom, már miért volt porondmester maszopos rendezvényeken Pörzse cimboránk anno.) Szerintem is az az üdvös, ha a média mindig ellenzéki, tehát nem csak akkor, ha a Fidesz van hatalmon...de azért szánalmas az az izzadságszagú erőlködés, hogy fideszköpködés ürügyén ajánljon már titeket is az Index...ezt szokás vastagbőrnek hívni, ja hogy ez a blog az íróikról szól?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.06.25. 19:46:50

@belzebubó:

Reggel láttam az újságosnál, és úgy rémlik, címlapon volt a "hír", az alsó oldalon. De megesküdni azért nem mernék rá. Online nincs, az biztos, gondolom kapcsoltak.

sunázósün 2010.06.25. 19:51:34

@laspalmas: de a TT-s figura még nem kapcsolt, így nagy bukó lesz az esetleges névváltás ellenére is, ha a közösségi oldalon látható pacek köszön vissza ránk mint új Posta-vezér.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.06.25. 19:52:00

@proeskontra:

Köszi, húztunk egy strigulát a komcsi és a prosti rovatba is. :)
Pedig csak arról írt Zero, hogy micsoda véletlenek vannak. Én meg fölötted eggyel fejtettem ki a véleményemet erről.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 19:54:57

@laspalmas: Nagyon viccesen elkened a lényegedet, de tudod, hogy ez baromira nem igaz. Nem a véletlenről ír, hanem köpköd és azért, hogy ajánlják, megértelek titeket, ha én lennék abban a helyzetben, hogy orbánfikázással pénzt keressek, lehet, hogy én is megfontolnám.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.06.25. 19:59:36

@proeskontra:

Ja, ha te jobban tudod, akkor elnézést.....

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.25. 19:59:39

@proeskontra: Bocs hogy beleszólok,de nemrég még a szocik fikázásával "kerestek pénzt".
Hogy változik a világ....

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 20:01:45

@laspalmas: összedőlök az érvek súlya alatt, köszi!:)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.25. 20:02:00

@laspalmas: Azért bírom,hogy jönnek az új arcok,és egyből komcsibérencek vagytok...:))

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 20:02:36

@Tigeri: Nem is ajánlotta őket nagy bőszen akkoriban az Index...inkább az a szomorú, hogy nem változik a világ...

Rántott máj (törölt) 2010.06.25. 20:03:36

Mar ott tartanak, hogy a posta vezerigazgatojat is kinevezik Schmitt unokaoccseve? Es meg csak harom hete vannak hatalmon, mi lesz meg itt...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 20:04:13

@Tigeri: Régi arc vagyok, csak feltűnt, hogy ez a blog és a reakció kizárólag fideszköpködés esetén ajánlott blog az indexen (a többi ajánlott pedig gyárilag zsigeri komcsiblog), ugye nem azt mondod, hogy ez az apró véletlen nektek még nem tűnt fel? ugyanmár:)

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2010.06.25. 20:04:27

Győrben már készül a limitált szériás Audi DT

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.25. 20:04:43

@proeskontra: Néha kint voltak.Valószínű ritkábban.Én ott találtam rájuk.Vonáék meg jönnek nekik egy sörrel.:))

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 20:05:53

@piro: egy újabb észlény, milyen finoman manipulál a média, ugye?:)

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 20:08:19

@Tigeri: "Valószínű ritkábban." Ez vicces, de akkor tehát te is észrevetted esetleg, hogy "PICIT" tendenciózus ez a blogajánlás a "független" indexen. Ebből viszont nem is olyan nehéz kikövetkeztetni, hogy egy blogírónak merre érdemes elhajlania...már ha nem azt akarja, hogy ketten nézzék meg a blogját egy nap.

PillaMilla 2010.06.25. 20:10:26

@sunázósün: Szerintem ne húd fel magadat, mert én már 1 óráva ezelőtt is megírtam, hogy az M1 bemondta, de ezek szerint vannak, akik nem olvassák végig a hozzászólásokat. Ennyit egyesekről. Őket úgy sem lehet meggyőzni.)))Mondjuk, én amúgy sem akarok senkit meggyőzni. Mert minek....:)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.25. 20:16:14

@proeskontra: Persze.Eddig a szocikat utálták,most meg a fideszt.Így megy ez.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.25. 20:17:22

@proeskontra: Az Index meg olyan amilyen.Lásd:cigánysajnáltatás!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.25. 20:20:32

@proeskontra: K.b.2 éve ismerem ezt a blogot.Maszoposból lettem jobbik szavazó. De lehet,hogy lesz majd fideszes korszakom is. :))))

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 20:21:09

@Tigeri: @laspalmas: Az a baj, hogy mindig olyan naiv vagyok, hogy azt hiszem lehet értelmesen vitatkozni egy blogban, de reménytelen...Én az index brutálisan elfogult balos blogajánlásáról írtam, ami persze nem újkeletű dolog, a kormányváltás előtt is pont ilyen elfogult volt. Mi következik ebből? Az, hogy aki élelmes és magas látogatottságú blogot akar, az rá van kényszerítve a fideszköpködésre, így megy ez, ez a "híres szabad verseny, a piac mindent megold". De hiába írtam le, mert a falnak beszélek, de persze az is lehet, hogy csak nem akarjátok érteni, hogy miről beszélek...Wieszt János se értette ("nem emlékezett semmire", az ilyen dolgok már csak így mennek manapság)

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 20:23:14

@Tigeri: Ja, ez a blog is ilyen kaméleon mint te, ha azért fogják ajánlani majd nyilasjobbikos dumát, ha azért akkor meg zöldbohóc LMP-s dumá fog nyomni. Mindenesetre már egy ideje magyarhonban fideszgyalázásért fizetnek a legjobban a médiában.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.25. 20:24:30

@proeskontra: Azért elvolt ez a blog a szocik alatt is.
Itt azért lehet vitatkozni.Biztos bennünk van a hiba?
Amúgy született itt már írás majdnem minden párt képviselőjéről,ügyéről.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.25. 20:29:09

@proeskontra: Muhahahahahahahahahahahaha!!!! :))))
Nem vagyok kaméleon,csak kicsit megharagudtam a szocikra .

Indriq 2010.06.25. 20:29:40

Ennyi....
Most nyilatkozta Lázár a HirTV-n, hogy mekkora fegyvertény volt, hogy annó Sólymot meg tudták szavazni, Szilivel, egy PÁRTKATONÁVAL szemben... szerencsére Schmitt "független" Pál nem pártkatona.
Ez kellett nektek, a pofátokba hazudnak, de a vérfideszesek ezt is sikernek könyvelik el.
Valaki azt mondta, hogy ez a Lázár kölök nagy tehetség... az....

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.25. 20:31:20

@proeskontra: Pedig már meg akartam kérdezni a szokásosat,hogy:topo? :))

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 20:31:23

@Tigeri: Ja értem, így szavazol az át az egyik szélsőségtől a másikra. Ne haragudj, de én egyáltalán nem lennék büszke egyik választásodra sem. Ilyen pártoknak a történelem szemét dombján a helye...szerencsére oda készülnek már egy ideje. Nyilván Fidesz-fóbiád van, akkor legalább az LMP-t válaszd, ne a vörös és barna bolsevikokat...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 20:33:04

@Tigeri: topo? bocs, de fogalmam sincs, hogy ez mit jelent

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 20:35:08

@Indriq: te viszont ugye még véletlenül sem vagy vérmaszopos?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.25. 20:36:34

@proeskontra: Nyilván bennem van a hiba,hogy nem látom át milyen nagyszerű és csodálatos párt a fidesz,és benne legnagyszerűbb a mi Viktorunk. Amúgy szoktam mondani:én tudom ,hogy milyen hülye vagyok.:))
Topo egy hozzád hasonló nagyokos.:))

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 20:39:41

@Tigeri: Hát szerencsére azért sokan átlátják. :) Szóval topo is egy csúnya fideszdroid ezek szerint, aki nem nézi jó szemmel, hogy balszélről és jobbszélről méltatlanuk össztűz alá veszik a "magunkfajtákat" (ha már jobbikos vagy...:D).

Indriq 2010.06.25. 20:39:59

@proeskontra: nem, én vérszoci vagyok. :) De szerencsére az egész kommentből pont a lényeget fogtad meg. minden más szerinted akkor rendben van. A fidesz megszorítások jók, a szoci rossz. :))))

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 20:46:12

@Indriq: mondanod se kellett volna, mindenki sejtette vérszociságodat. milyen megszorítások? ki miatt került az ország rossz helyzetbe? miről beszélsz?:)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.25. 20:48:04

@proeskontra: Nem fideszdroid hanem NAGYOKOS ezen van a lényeg!
Mindent jobban tud mindenkinél okosabb.:))

mizrolist 2010.06.25. 20:51:32

@proeskontra: emlékeim szerint a Mandiner, a Vastagbőr és a Reakció is elég gyakran kikerült akkor is, amikor a szocikat rugdosták.

Indriq 2010.06.25. 20:55:29

@proeskontra: imádom, hogy a fideszvédőket olyan könnyen lehet irányítani, kb úgy néz ki, hogy az ELLENSÉG utolsó mondatát még meg tudják jegyezni, és azt támadják. De bocsánatot kérek, ez nem szép tőlem.
De mi a véleményed, arról, hogy Szilit mint pártkatonát nem szabadott megválasztani, de Schmittet mint független fideszest meg kell választani?

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 20:57:24

@mizrolist: aha, tehát akkor csak káprázik a szemem, hogy ha elfogultnak érzem a blogajánlót? vagy azért némi elhajlást te is elismersz? szerinted nincs kicsit felülreprezentálva a piroslap? a varánusz? a fideszfigyelő? az örülünkvincent? (a mandiner és a reakció blogok az index-szel egy tulajdonban vannak, ezért kénytelenek voltak ajánlani őket, de azért gondosan ügyeltek, hogy főleg fideszrugdosáskor ajánlják)

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 20:59:14

@Indriq: az általad idézett Lázár-nyilatkozatot nem hallottam, nem olvastam, kaphatok egy linket? (megjegyzem nem vág a témába)

kamasuka 2010.06.25. 20:59:44

Itt a nagy zéró!

m.blog.hu/va/vastagbor/image/2009/01/z%C3%A9r%C3%B3.jpg

Ugyanaz a név, mint a szerzőé, mégsem ugyanaz a személy. :D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.25. 21:00:38

Őőőőőő.... proéskontra!... izé... khmmmm... hogy is mondjam... őőőő... inkább nem....

csüccs a toplákos dobozba a többi hülye közé

ezt a témát is érdemes lenne rendesen körüljárni egyébként: kuruc.info/r/2/61836/

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 21:01:23

@Conv: ezek észérvek voltak? vagy érzelmi kitörések?

vakvarju 2010.06.25. 21:07:11

@csernaja obca: Ha KISZ titkárból lehet miniszterelnök, unokaöcsből miért ne lehetne vezérigazgató? Nem értem a problémát!

Devil 2010.06.25. 21:32:21

Tulajdonképpen elég lett volna ha valaki -BÁRKI - megmondja hogy ki az a Schmidt Pál Péter???
Mert ezzel az egész médiacirkuszt el lehetne csitítani, vagy eleve meg lehetett volna előzni - de vagy ennyire hanyagok és bénák (nem azok - ha agitpropról van szó) , vagy szándékosan nem tették, talán pont azért hogy médiacirkusz legyen belőle? - mert más következménye nincs az egésznek.

Devil 2010.06.25. 21:35:28

@belzebubó: Tulajdonképpen az a Fidesz baja hogy csak a vezetőket tudja lecserélni a saját embereire, az egész országot nem.
Arra ott az agymosás, mint a cselekvési programjuk eddig egyetlen biztosnak tűnő eleme.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.25. 21:38:32

@Devil: Jaajjj már! Hát hogy mondhatsz ilyet? :))

na__most__akkor 2010.06.25. 21:44:29

" Devil 2010.06.25. 21:32:21
Tulajdonképpen elég lett volna ha valaki -BÁRKI - megmondja hogy ki az a Schmidt Pál Péter??? "

Pl. valaki megmondja hogy TÉNYLEG ő az aki?
Na ne már!
.

.

.

Ja, és írjatok ékezeteket. Elvégre magyarok vagyunk vagy mi@lófa$2.

is 2010.06.25. 21:48:36

felesleges itt a bulvárszálra ráugrani. az a sokkal érdekesebb, hogy a SchmiDt is egy ismeretlen niemand. ha a papája tud nyilatkozni, akkor a srác sem lehet sokkal öregebb, mint Schmitt Péter Pál.

az biztos, hogy nem nekem kell azzal elszámolni, hogy ezekre adtam a voksom.

asmodean 2010.06.25. 21:51:03

Az a baj, hogy nem értitek, hogy itten mostan nemzeti egységes forradalom van, meg harc az oligarchák ellen na. Ti meg itt neveken lovagoltok a forradalom közepén, ahelyett hogy nemzeti egység ügyileg harcolnátok halált megvető bátorsággal az oligarchák ellen.
Itt van már az ideje, hogy Rogán és Cser-Palkovics forradalmár az ilyen blogoknak a nyakára tegye a kést és ne jelenhessenek meg ilyen bejegyzések, ha nem adott rá forradalmi engedélyt a forradalmi párt.
És akkor végre eljő a kánaán az egész net a király dicsőségét zengi együtt forradalom ügyileg.

na__most__akkor 2010.06.25. 21:56:56

" asmodean 2010.06.25. 21:51:03
Az a baj, hogy nem értitek, hogy itten mostan nemzeti egységes forradalom van, meg harc az oligarchák ellen na. "

Jelentem JA. Azvan.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.25. 21:58:42

@Tigeri:
amodean Jimmyre gondolt, én tudom, jól ismerem :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.06.25. 21:59:11

@Conv: asmodean. ismerem, csak a nevét nem tudom leírni :)

INkvizitor 2010.06.25. 22:07:56

Nagyon mellé mennek a kommentek. Ismerem a szóban forgó sráco (kéttét)t, őt lepte meg legjobban, hogy egyáltalán szóba került a neve, és ma délelőtt tudta csak meg, hogy egy névrokonáról van szó, (és nem az origó derítette ki, hanem Ő hívta őket, hogy miez a faszság már megint) Egész héten ezzel szopattuk szegényt, mi is azt hittük, hogy ez valami szoci tréfa, hiszen Pali jövő szombaton indul kínába dolgozni fél évre...

Amúgy a posta csak jól járna vele. Nagyon normális srác, korrekt, becsületes, okos, és nagy munkabírású. Miután megtudta hogy nagybácsinak milyen sorsot szánt a patás, sztem végkép eldöntötte, hogy elhúz itthonról, pont az ilyen tömény tudatlan rosszindulat miatt. (prófétai előrelátás hihihihihi :))

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.25. 22:09:52

@Tigeri: ja úgy már más, akkor értem, biztos máskor is értelmesen lehet vele beszélgetni

wattafilling 2010.06.25. 22:23:37

Péter és Pál (tudjuk) nyárban
Összeférnek a naptárban,
Könnyü nekik ott szerényen
Megárulni egy gyékényen;

Horizont 2010.06.25. 23:25:13

@proeskontra:
"Az, hogy aki élelmes és magas látogatottságú blogot akar, az rá van kényszerítve a fideszköpködésre"
Megáll az ember esze milyen baromságokat tudsz összehozni. A Vastagbőrnek nem KELL a magas látogatottságért úgymond köpködnie a Fideszt. Ha nem vagy régi blogolvasó akkor tájékozódhatnál mielőtt idefröcsögsz. Már többször megírták a bloggazdák, hogy nem kapnak fizetést és munka mellett végzik hobbiból!!! Tudod itt oldalt van egy számláló akármi, na abból megtudhatod milyen látogatottságú volt eddig is a blog. Ha egy téma "vastagbőrös" akkor nem az a kérdés, hogy bal vagy jobboldali-e és nemcsak akkor tesszük szóvá ha az általunk utált párt "vastagbőre" !!!

eml 2010.06.26. 00:03:11

Az volt már hogy Torgyán anno Hingyi Beatrixot, menyét is csak IT tagnak merte benyomni, ennyire vastag bőre még neki sem volt?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.06.26. 00:14:58

@Seduxen:

Ez az „emberek embere” az angol „gentleman's gentleman”-t juttatja eszembe. Magyar megfelelője? Inas.

lagzi lajos 2010.06.26. 03:57:58

@Tigeri: Na azért amit a Convval műveltetek king ügyben fogadjátok örök hálámat ,most is patakokban folyik a könnyem a röhögéstől :)) máshol is szoktatok kommentelni? mennék oda :))

nestrot10 2010.06.26. 05:32:46

ROHADT FIDESZ BANDA! BUTA MAGYAR VÁLASZTOK! Ezt a bandát demokratikus úton nem lehet majd leváltani csak FEGYVERES úton!!!!!! -úgy megvaltoztatják a választási törvényt és az Alkotmányt! EMBEREK ébresztŐ A Fityisz ÁVÓ már a munkahelyeken van!!!!!!!!!!!! Nehogy késő legyen!!! DIKTATÚRÁT ne hagyjátok kifejlődni teljesen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nestrot10 2010.06.26. 05:43:16

A 80 as években is jobb volt Magyarországon élni, mint a Rohadt Fidersz Diktatúra alatt!!!!!!

nestrot10 2010.06.26. 05:49:59

FIDESZ DIKTATÚRA!!!!!!!!!!!

nestrot10 2010.06.26. 05:53:04

A FIDESZ ÁVÓ már az Indexen is van?????

nestrot10 2010.06.26. 06:04:16

A Fidesz rosszabb mint az MSZP! ---diktatúrát akar!

kisQtya 2010.06.26. 06:12:02

"Schmitt Pál Péter eddig semmilyen hasonló formátumú cégben nem volt vezető, ezért a Posta felső vezetői körében megdöbbenést keltett a hír."

Ezt mindenkiről el lehet mondani, aki először csinál valamit.

Én pl. pozitívumként értékelem. Azt meg negatívumként, hogy a szocik Kocsis Pistije direkte arra szakosodott, hogy állami tulajdonú cégekből kifizetőhelyet csináljon és egyik székből a másikba üljön (MVM, BKV). A szociknak vannak miniszterei, akiket már az anyjuk is miniszternek szült és mindenhol alkalmasak, amíg fel nem mentik őket, majd egy másik bársonyszékre mégis alkalmasnak találtatnak (Drazsé). Ez jobb módszer?

nestrot10 2010.06.26. 06:47:44

Ha az MSZP nyerte volna a választást, a Fidesz banda hívei már az utcán randalíroznának, tüntetnének, szinpados rendezvényeket csinálnának....Orbán ott röfögne a vekkerrel a kezében....mint egy varacskos kis disznó......
..Most az MSZP és a demokrácia védelmében lévők miért nem tombolnak, gyülekeznek az utcán..Miért ilyen tesze- tosza az MSZp szervezés ?????????? EMBEREK ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐ!

nestrot10 2010.06.26. 06:49:48

Gyurcsánynak igaza van: !!!!!!
Magyarországnak erőszakos kontárkormánya van
Erőszakosan, hogy ne mondjam, brutálisan bánnak az emberekkel. Hiszen hogyan máshogy lehetne minősíteni azt, ahogy rendületlenül ragaszkodnak ahhoz az alávaló szándékhoz, hogy indoklás nélkül mentsenek fel köztisztviselőket.
A közigazgatási miniszter azt mondja, hogy csak az alkalmatlanokat kívánják kirúgni. Ez akár értelmes érvelés is lehet, de mi az oka annak, hogy nem kívánják az alkalmatlanságot megindokolni. Miért félnek az érveléstől? Azért mert attól tartanak, hogy nem tudják megvédeni az álláspontjukat? Akkor viszont önmagukban bizonytalanok, igazuk erejében nem bíznak. Mondom még egyszer: gyávák. Az érvelés helyett az erőt választják.

Mi az, ha nem politikai erőszak, ha kommandót játszva megszállják az Egészségügyi Készletgazdálkodási Intézetet, és azonnali hatállyal leváltják a főigazgatót. Talán mondanom sem kell, hogy érdemi indoklás nélkül.

Milyen hatalom az, amely eljárás alá vonja az MDF volt elnökét, Dávid Ibolyát, helyettesét, Herényi Károlyt, valamint a volt titkosszolgálati minisztert, Szilvásy Györgyöt, mert az egyik nem kíván együttműködni a megbuktatására cselt szövő politikussal, a miniszter meg bizonyítékot ad át az illetékes parlamenti bizottságnak arról, hogy egy magáncég jogszerűtlenül adatokat gyűjt a kormány ellenfeleiről.

Az új kormány pedig még a jó ízlésre is fittyet hányva a gyanúba keveredett cég vezetőjét nevezte ki a titkosszolgálatok egyik vezetőjének. Erőszakosak és cinikusak. Semmi nem számít, csak az erő demonstrálása, a példastatuálás.

Muszáj megkérdezni: ilyen Magyarországot akartunk? Erre adtak felhatalmazást a választók? Szerintem nem.

A demokrácia lényege, hogy értjük: hatalmunk korlátos, az ország nem egyenlő önmagunkkal. A Fidesz ezt nem érti, nem akarja érteni. 1998-ban még csak azt mondták, hogy többet akarnak kormányváltásnál, de kevesebbet rendszerváltásnál. Ma már nem elég nekik ennyi. Ma rendszerváltásról, rendszeralapító országgyűlésről szónokolnak. Na meg forradalomról. A forradalom a jog felülírása. Tudják, hogy amit tesznek, az illegitim, mert nem kértek, így nem is kaphattak felhatalmazást arra, hogy törjenek és zúzzanak. A könnyen belátható konfliktus feloldására kitalálták a fülkeforradalom idióta jelszavát.

Legyen világos: a Fidesz-KDNP szövetségre talán ha ötvenezerrel szavaztak többen, mint négy éve a szocialistákra és a szabaddemokratákra. Mire akkor az a forradalmi hőzöngés? Nem azért van kétharmaduk a parlamentben, mert soha nem látott tömegek szavaztak rájuk, hanem mert a második legerősebb pártra, az MSZP-re kevesen szavaztak. Nem ők győztek, hanem mi vesztettünk. Semmilyen különleges politikai felhatalmazásuk sincsen.

Az új kormány hibák sorozatát véti.

Össze-vissza beszélnek az egykulcsos adóról. Mondjuk el még egyszer. Ha mindenki 16 százalékos adót fizet, akkor az alacsony fizetésűek ráfizetnek, miközben az átlag feletti jövedelműek jól járnak. A szegényebbek fizetik a gazdagabbak magasabb jövedelmét. Hazugság, hogy senki nem jár rosszul. Ha pedig megtartják az adójóváírást, akkor az már nem egykulcsos adó, ráadásul a költségvetés elveszít vagy háromszázmilliárd forintot. Na és azt ki fogja megfizetni?

Összegabalyodtak a szabad pálinkafőzés „szabadságharcában”. Nem világos, hogy milyen ház körüli munka után nem kell adót fizetni, az meg végképp nem, hogy hogyan lesz a kertészeknek, a házvezetőnőknek egészség- és nyugdíjbiztosítása. Nem tudjuk, hogy miként lesz meg a kétszázmilliárd forint bankadó, de arról sincs hír, hogy kinek jut kevesebb a már bejelentett negyvenmilliárdos költségvetési megszorításból. Egyelőre csak annyi világos, hogy az elvonás legnagyobb vesztese az egészségügyi, az oktatási és a szociális szféra lesz.

A Magyar Nemzeti Bank szerint Orbán 29 pontja csökkenti a növekedést. De nem azt mondták eddig, hogy elég a megszorításból, most jöjjön a növekedés? Orbán azonnali nagyarányú adócsökkentésről beszélt a kampányban. Most azonnali és nagyarányú megszorítás és adóemelés van.

Ezt akarták a választók? Hol vannak az elemzők? Hol vannak az újságírók? Miért nem szembesítenek, miért nem elemeznek? Mitől félnek?

Mondják, mit jelent a szakmai tisztesség? A nemzeti elkötelezettség? Mire számítanak a némák? A Fidesz kegyelemkenyerére? Azt hiszik, hogy ők is kapnak egy jó állást, mint Székesfehérvár polgármestere?

Harminc ezüstért bármire képesek lennénk? Ilyen Magyarországot akarunk? Tényleg?

Magyarországnak erőszakos és kontárkormánya van.

Szeretném hinni, hogy az értelmiség nem árulja el az országot. Mert ha ők is, akkor mi marad, vagy ki marad?

A sunyiság. A gerinctelenség. A mocsár.

nestrot10 2010.06.26. 06:51:53

Nagy NEMZETI SZAR ez a kormány!!!!!

kuciber 2010.06.26. 07:35:14

@nestrot10: Minden szavaddal egyetértek.

Horizont 2010.06.26. 07:52:52

@nestrot10:
Reggel fél 6-tól jól belehúztál ennyi kommenten keresztül. Hatásosabb lett volna csak egyetlenegy komment de azt alapos gondolkodás , megfontolás után megírni és akkor talán (de nem biztos) nem hozol össze ennyi baromságot. 40 évesen több érettséget kéne felmutatni, mint egy tomboló kamasz. Te hol éltél az elmúlt években? Ne is vegyünk 8 évet csak az utolsó kettőt. Vedd már le a rózsaszín szemüvegedet. Vagy fizetnek neked ezért?? Nem vagyok Fidesz fan, látom a hibákat is amit elkövetnek de ez a fröcsögés mégis kiverte a biztosítékot nálam.
"Harminc ezüstért bármire képesek lennénk? Ilyen Magyarországot akarunk? Tényleg?"
Menj vissza az elmúlt 20 évre, de legfőképpen az elmúlt évekre! Hol és kiknél is van a 30 ezüst????
Egy biztos nem ilyen Magyarországot akartunk! De egy hangyányit az ilyen gondolkozású kisemberek is hozzájárultak ehhez mint te.....

let_me_consult_you 2010.06.26. 07:54:34

Jaj, nestrot10, hála a jó égnek, megérkezett...:S te sportot űzöl abból, hogy minden egyes, index ajánlotta blogba bekommenteled ugyanazokat a kilométeres szentenciákat hétről hétre?

let_me_consult_you 2010.06.26. 07:57:37

A poszt egyébként nem olyan találó, mint általában, de ezzel együtt aki a Vastagbőrt az egyik oldal felé való elfogultsággal vádolja, az még nem járt itt:)

nestrot10 2010.06.26. 08:08:27

@let_me_consult_you: Igen...ugyanazt csinálom mint a Fityisz banda...ismétlem és ismétlem...és egy idő után sokan hallják, olvassák,..ésa feltételezés is igaz lesz...és a buta is megvilágosodik... hehehe..saját fegyverével kell legyőzni.." leamortizálni" a szar Fityisz bandát és az a gonosz Orbán törpét!

Horizont 2010.06.26. 08:10:13

@let_me_consult_you:
Ja ez a nestrot10 ilyen gyerek??
Akkor kár volt rápazarolnom még azt egy kommentem is:)
Menthetetlen!

let_me_consult_you 2010.06.26. 08:21:40

@Horizont: igen, választások előtt indult be legjobban...:)

let_me_consult_you 2010.06.26. 08:24:45

Nestrot10, egyébként feltehetek néhány kérdést? te mit teszel azért, hogy jobb legyen a helyzet? úgy értem, a saját környezetedben? kedves vagy a családoddal, a barátaiddal, a postásnénivel, köszönsz, ha belépsz egy boltba, a munkahelyeden úgy dolgozol, hogy másoknak példát mutass, beismered, ha hibázol és nem félsz bocsánatot kérni, stb...? Vagy igazából te is csak ülsz és fröcsögsz, és várod, hogy majd mások rendbe tegyenek helyetted mindent, de azt mindennap konstatálod, hogy "ez egy ilyen ország, itt úgysem változik semmi"?? Nézz körül inkább, te vajon min tudnál változtatni...

let_me_consult_you 2010.06.26. 08:27:17

félreértés ne essék, nyilván én sem teszek meg mindent, amit írtam, de nagyon felidegesít, ha valaki órák óta magyaráz és mutogat másokra...

öcsi55 2010.06.26. 08:27:48

@nestrot10: Hölgyeim és uraim!
Ezt a jó embert reggeli viccnek tekintsétek,és csak mosolyogjatok rajta,én is ezt teszem.
Mindenkinek jó hétvégét kívánok.

Rob67 2010.06.26. 08:34:03

@proeskontra: Hát kedves SS barátom...
Íme a írásod: ...szokásos komcsi jajveszékelés, sápítozás...szerintem egy ilyen csúnya felsülés után illő lenne csöndben maradni (ne adj isten elnézést kérni...) és nem még pimasz és arcpirító stílusban kiosztani a joggal méltatlankodó leendő államfő unokaöcsijét.

1. Nos kedves baromarcú kommentelő ha már azért komcsizol mert valaki nincsen azonos véleményen veled, akkor legyél kedves felidézni magadban a leendő államfő önéletrajzát és légyszíves meséld is el, vajon ki a komcsi?
Ne használd a fantáziádat, csak a tényeket, ne vízionálj. Az olvasás menni fog?
Ezután gyere vissza, és mondd el hangosan: a komcsik a barátaim!
Nem értem miért szitokszó ez, miért használja a buta réteg ezt negatív ételemben amikor a saját államfőjelöltjük is pontosan erről a pályáról érkezett.

2. Az, hogy a MSZP/SZDSZ koalíció nem jól csinálta, sőt kifejezetten rosszul vezette az országot, nehogy már olyan legyen a felelős aki ebben nem vett részt, pl a kommentelők.
Nem szeretik a főnöködet, de az hogy illene kussba maradni és elnézést kérni, az már egyértelműen OV kommunikációs menetelése.
Vagy esetleg ha OV felsül a 4 év mulva esedékes voksoláson, akkor Te többet nem írsz semmit és könnyes szemmel zsebkendőt szorongatva ideállsz és elnézést kérsz majd?
Mulatságos kép, de inkébb azt gondolom hogy azt fröcsögitek majd: hazudtak és elcsalták a választást. Sajna ez OV stílusa. Vagy kuss mert mi nyertünk vagy sír mert csaltak ellene.
Nem nagy készlet, egy kistílű sértődős kisgyereké.

nestrot10 2010.06.26. 08:36:12

@öcsi55: Az orbánon és bandáján röhög Európa! -NEM RAJTAM HEHEHE:)

nestrot10 2010.06.26. 08:47:52

@öcsi55: HÜLYE EMBERNEK MINDEN VICC AMIT NEM ÉRT:)

wip 2010.06.26. 09:05:16

Szeretem a hazámat,pártunkat és kormányunkat ill. leendő közt.elnökünket rühellem.Egyenlőségjelet tennék a szlovákiai smer és a magyar fidesz közé , akik "szépen hazudnak hogy jobban lophassanak"./idézet az Új Szóból/.Mellékesen még hozzáxsapódnak a pedofil párt prominenesei,úgyhogy hányigerem van ettől a Orbán-Semjén-Vonaltól.Ha már elszámoltatás, egyetértek, de egyrészt azokat is számoltassuk el, akik maszopos létükre lepaktáltak a fidessel,de azokat is, akik 1998 óta folyamatosan mérgezik az országunkat. Pl. hová tűnt a 12 Állami Gazdaság, vagy hol van az az összeg, amit érte kaptunk?Hol van az az ezermilliárd ft, ami 1998 óta eltűnt az államkasszából? Meddig kiskirályoskodhatnak a helyi és a megyei polgármesterek, "főispánok"? Sorolhatnám még a kérdéseket, szerintem úgy sz..., ahogy van az egész, mert egymást támogatják az osztogató fosztogatók.A jéghegy csúcsán kiderül egy.két piti dolog,de az igazi bűnösök békén hagyják egymást a ma neked, holnap nekem alapon.Ezért kell nekünk, civileknek összefogni és lefejezni a korrupciós urambátyám politikusokat mert fejétől bűzlik a hal is...

Marcellusca 2010.06.26. 10:27:42

@proeskontra: Az Index egy különálló NET-es hír(?)portál.
Azt rak ki, amit akar.
De, nekem az jött át, hogy Te csak akkor nézel ide, hamár az Index-en kint van egy cikk.
Én meg minden nap itt vagyok és látom, hogy pártsemlegesen mindenkit fikáznak.
Igaz, nem mindig joggal, de nem válogatnak jobb- és baloldal között.

Ja, és még annyit: @laspalmas:
Asszem nincs több kérdés.

Marcellusca 2010.06.26. 10:34:53

@proeskontra: Na, most elszóltad magad. :)))
Ha olyan sűrűn megfordulnál itt - mint, ahogy írod - ,akkor egyből tudnod kellett volna, hogy mit jelent a "topozás"!

Bocs, Topo, ez most nem személyed ellen irányúlt!!!

Szóval, kedves bonctermi kommentelő, kiderült, hogy te is csak az "indexes fidesznyikek" közé tartozol. Csak akkor jössz ide, ha az "I" címlapon hozza a fideszfikázást.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.26. 10:40:59

@lagzi lajos: Általában az ittenieket boldogítom.:))
@Rob67: Köszönöm ez így jó.
@Marcellusca: Na,ma még neked is igazat adok..:)) Azért elképesztőek ezek a fideszbirkák nem? :))

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.26. 10:49:23

@Marcellusca: Nem szoktam a kommenteket olvasni, sem itt, sem más blogokon, megmaradok általában magánál a posztnál, de most kivételesen idemerészkedtem kommentelni, mert felhúztam magam ezen a pitiánerkedésen. De bocs, hogy ezt leírtam, mert nálatok jobban szeretik a kurucinfós meg népszavás összeesküvés-elméleteket, mint a józan észre építkezést.
Azért elég nevetséges, hogy engem fidesznyikeznek meg fideszbirkáznak vérgőzös bolsik és kurucos nyilasok. Persze megértelek Titeket, én is szégyellném, ha ordasz eszméjű pártokért rajonganék.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.26. 10:53:27

@Horizont: Persze, bocsi, de reméltem, hogy aki már komment, az kinőtt a tündérmesékből. Te mindent elhiszel abból, amit a blog írói mondanak? Gondolod, hogy bevallanák? Gondolkozz, ne csak azt harsogd, amit a "független" magyar média beleemészt a szádba. Egyébként mond Neked valamit a lap tetején az, hogy MÉDIAJÁNLAT?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.26. 10:54:58

@proeskontra: Nyilván te vagy az objektivitás mintaképe.:))

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.26. 10:56:35

@Tigeri: Mikor állítottam én ezt? Én egy percig se mondtam, hogy nem vagyok ősfideszes szavazó. Nem én vagyok, aki álfüggetlennek próbálom itt beállítani magam, nem gondolod?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.26. 11:02:07

@proeskontra: Mivel mindenki hozzád mképest hülye,csak úgy gondoltam.:))

Marcellusca 2010.06.26. 11:02:18

@proeskontra: Tudod, a lényeg a részletekben rejlik. Jelen blognál - sokszor - a kommentekben.
El kellene olvasni! Nem mindig időpazarlás. Sok érdekes dolgot megtudhatsz a posztban leírtakon kívűl. Időnként hozzátesznek, időnként cáfolnak.
Én úgy gondolom, hogy semmi pitiánerkedés nem volt ebben a posztban.
Az a pitiáner, ahogy most a Fityisz intézi a dolgokat. Fűnyíró-elv szerint, komolyabb vizsgálat, tájékozódás nélkül, minden szervezetet lefejez és beülteti a saját klientúráját.
Csak példának: HM, ÁSZ, PSZÁF, és most következik az ORFK.
Még ezzel sem lenne olyan nagy bajom, ha nem ugyanolyan - vagy mégrosszabb - senkiházi pártkatonákat ültetnének a helyükre.

És a legpitiánerebb az egészben a naridroidok.
Hogy milyen kevéssel meg lehetett vezetni őket és nem tudják levenni a narancsos szemüveget.

Marcellusca 2010.06.26. 11:03:26

@Tigeri: Jaja! Annyira hangosan bégetnek, hogy a sajátjukat sem hallják. :D

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.26. 11:05:45

@Marcellusca: Mert ugye rajtad éppen nem vörös vagy barna (tulajdonképpen mindegy is, mert a 2 szélsőség egymásbaér) szemüveg van, amikor ezeket a sorokat írod? Miből gondolod, hogy az eddigi maszopos PSZÁF-elnöknél nagyobb senkiházi lesz a fideszes PSZÁF-elnök? Egy-két észérvet hallhatnék?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.26. 11:09:04

@proeskontra: Tehát hozzátöok képest mindenki szélsőséges,mert csak ti vagytok az egyetlen és igazságos.....

Horizont 2010.06.26. 11:14:12

@proeskontra:
Először is az én számba nem emészt senki semmit, válogasd már meg a szavaidat!
Másodszor már túl vagyok azon (a koron) hogy mindent elsőre elhiggyek! Utána szoktam olvasni jobb és baloldalon egyaránt. Persze benne van a pakliban hogy nem kapom meg a nagy igazságot, de próbálom átszűrni. Mivel az első perctől idejárok talán van valami kis sejtésem miben higgyek a bloggazdáknak! És egyes kommentelőknek! Te nem a témát frocliztad hanem meggyanúsítottad a Vastagbőrt, hogy azért fikázza Fideszt, mert Index címlapra és nagy látogatottságra hajaz!!!!
Na ebben próbáltalak felvilágosítani, látom nem sok sikerrel! Aki beindul a fröcsögésben ritkán tudja behúzni a saját kézifékjét!

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.26. 11:15:45

@Tigeri: Nem, az LMP-t se szeretem, de ők nem szélsőségesek. Egy kommunista utódpárt és egy vállaltan nyilasokkal cimboráló rasszista párt és azok szimpatizánsai, igen minden valódi demokrata és józan ember számára, vállalhatatlan, szalonképtelen és szélsőséges.

Marcellusca 2010.06.26. 11:16:53

@Tigeri: Űk az etalon!
Bazzeg, ne értetlenkeggyé mán!
xD

@proeskontra: Igaz, a szélsőségek összeérnek, ez tény.
De nem vagyok szélsőséges.
Na, jó, bizonyos kérdésekben az. :)
A PSZÁF-ről nem sokat tudok, de én konkrétabban a HM-re utaltam. Arra van kis rálátásom.
Korábbi, másik posztnál már kifejtettem.
Nem kívánom most megismételni!

Úgyis tök felesleges.

Marcellusca 2010.06.26. 11:19:37

@Horizont: Helló, Kislyány!
Végre összefutunk.

Ne erőlködj! Naridroid fidesznyik. :)))

Becsüljük meg saját, régi, jó trollunkat!
Hol vagy, Toplák? :DDDDD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.06.26. 11:19:53

@proeskontra:

Szeretnéd látni a bankszámlakivonatunkat, vagy mi?
Szerintem az állami vezetők személye egy "csöppet" fontosabb dolog, azzal érdemes foglalkozni. Tudod soha nem a postás tehet róla, ha rossz hírt kapsz.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.26. 11:20:20

@Marcellusca: Abszolút meggyőztél, tehát lefordítom: fogalmad sincs miért vagy felháborodva a Fidesz viselkedésén, mindenesetre nagyon fel vagy háborodva. Fogalmad sincs az eddigi vezetők tevékenységéről, sem a jövendőbeliek személyéről, mindenesetre borzasztónak tartod. Így van ez, ha az ember nem akar gondolni, hanem hagyja hogy a kurucinfósok meg a drágabolgárgyörgyök elmondják nektek, miért is kell most nagyon, de nagyon háborogni.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.26. 11:21:02

@Marcellusca: De jó, hogy Ti nem vagytok trollok, csak én.

Horizont 2010.06.26. 11:21:50

@proeskontra:
Majd ha válaszolsz arra amit írtam!
A Vastagbőr leszarozásáról konkrétan!!!
Mert arról "beszélgetünk" ha nem jöttél rá esetleg! Ne tereljél!

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.26. 11:22:58

@laspalmas: Fontosabb, de attól még nem kell elhallgatni, hogy van egy hallgatólagos szabály az index és a blogok írói között, hogy mikor és milyen feltételekkel, milyen tartalommal ajánlják a blogokat, Persze le lehet tagadni, csak a néhány agymosott kollégán kívül, akikkel most nagyban vitatkozom, más nem veszi be.

Horizont 2010.06.26. 11:23:35

@proeskontra:
"Fogalmad sincs az eddigi vezetők tevékenységéről"
Na ezen könnyesre röhögtem magam annyira vicces fiú vagy!:DDDDDDDDDDDD

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.26. 11:23:57

@Horizont: Pont, hogy nem arról beszélünk, vagy nem érted, vagy nem akarod érteni. Nem tudom, melyik a rosszabb.

Horizont 2010.06.26. 11:25:25

@Marcellusca: Szia ! Emlékszel még a jó öreg Libertére?? Jó fej volt :DDDDD

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.26. 11:25:44

@Marcellusca: Egy picit szellemre is gyanakodtam,de ilyen durván ő sem nyomja.:))

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.06.26. 11:29:13

@Tigeri: Ez is tipikus bolsevik hozzáállás. Én sem firtatom a Ti személyeteket, pedig bennem is megfordult, hogy az nem lehet, hogy ennyi agymosott legyen egy helyen és valójában különböző neveken ugyanaz a robot ír. De én ezt pitiáner hozzáállásnak gondolom.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.26. 11:29:19

@proeskontra: Egyébként minden hétvégén Összejövünk a Vonával és cigánygyerekeket áldozunk fel.:))

Horizont 2010.06.26. 11:30:36

@proeskontra:
Nehéz veled a fonalat megtalálnom! Biztos értelmi fogyatékos vagyok!
Észérvek b+ meg???? Ne hozd már ki belőlem nő létemre a tahót?
Minimum az elmúlt pár év!!!!Na azok az észérvek! De te biztos nem itt éltél! Agyilag!

Legalább magadat olvasd már vissza: 23:25-nél!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.26. 11:32:28

@proeskontra: Ezeket : :)) azért vedd már észre a végén ! :))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.26. 11:33:57

@proeskontra: Ja,és muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!! :))))

Marcellusca 2010.06.26. 11:36:24

@proeskontra: Köszi, most megspóroltad nekem a pszichiátert.

@Horizont: Jaja.
Ó, azok a régi, szép idők. :D

@Tigeri: Na, ezt az Ő nevében (is) ki kell kérnem. :)
Szellem egészen más stílusban nyomja és sokszor jó meglátásai vannak

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.06.26. 11:38:22

@Marcellusca: Tudom,hogy nagyon durva de nem bírtam kihagyni.:))))
Csak nehogy megharagudjon.

hex.kelly 2010.06.26. 12:31:26

Látom, kicsit eltávolodtak a kommentek a poszttól, de azért belőlem kikívánkozik: nekem ez a Schmitt-Schmidt történet Kiss Ernő hasonmásánk karambolját juttatta eszembe.

Akárhogy is lesz, ez a történet állati cikivé vált, mert most valaki vagy kénytelen lesz nevet változtatni, vagy a két majdnem egyforma nevű ember kiállhatna a postaszékház elé, személyi igazolvánnyal, valamint az apukájukkal.

Ez az "apja nyilatkozott" -dolog enyhén storyonline-os irányba vitte ezt az egész izzadtságszagú vergődést. Az meg nem tudom, miért baj, hogy a távozó vezető megmondta a kollégáinak, ki jön a helyére. Amikor anno megmondtam a beosztottaimnak, hogy el kell mennem, megkérdezték, ki jön a helyemre, én megmondtam nekik, hogy a tulaj barátnője. Naptári kérdésről van szó, nem lehet úgy odaültetni egy öcsköst, hogy soha ne derüljön ki. Miért hazudjon az embereinek, falazzon azoknak, akik lecserélik egy öcskösre?

belzebubó 2010.06.26. 12:48:39

@hex.kelly: Azt én sem értem miért hazudott Szűcs exvezér, már ha ő hazudott és nem a ma.hu kezdte. A ma.hu első hire szerint Szűcs Ildikó azt is mondta, hogy Schmitt Pál unokaöccse jön a helyére (poszt első bekezdése), ami nem igaz, hiszen tegnap a ma.hu elnézést is kért , korábbi kommentemben idéztem is. Valaki megkavarta a kakit kérdés, hogy Szűcs hazudott-e vagy egy idióta újságiró találta ki a történetet.
A Postán középvezetőig bezárólag összepakolva várják a váltást. Addig a szintig mindenki keményen benne volt a közbeszerzési korrupciókban fél évtizeden át, tudják ők, hogy miért pakoltak össze már a választások előtt 2 héttel.
Azok közül vezért választani nagy hiba lenne.

Horizont 2010.06.26. 17:05:22

@belzebubó:
Biztos Szűcs is csak egy nevet kapott és másra asszociált:(
Na végül is Schmidt lesz a postavezér aki nem rokona Schmittnek.
Oké örülünk, de végül is ki ez a fiatalember aki 30 évesen a névtelenségből jőve ilyen magasra juthat? Gondolom nem biciklis postás volt:)

belzebubó 2010.06.26. 18:26:32

@Horizont: Göncz Kinga is futottak még kategóriás, otthon svarcban dolgozó pszichiáterből lett külügyminiszter nem csak egy postavezér, remélem akkor is huhogtak a mostani libsi huhogók a demokráciáért...
Remélem relativ fiatal de azért tapasztalt, tanult vagy dolgozott külföldön, van min. egy MBA vagy sima közgaszdász végzettsége, ért a vállalatvezetéshez és a közbeszerzéshez és kipucolja a sok sollpapucsos ottragadt nyuggert (tele van velük a Posta) és hatékonnyá teszi az egész kuplerájt. Majd ébressz fel :))))
Honnan tudod hány éves? Én egy sort sem olvastam róla sehol a nevén kivül.

Horizont 2010.06.26. 18:32:35

@belzebubó: Nekem olyant szokott csinálni ez a blogmotor, hogy oldalt látom, hogy írtál nekem kommentet és itt alul meg nem jelenik meg, csak a következő kommenttel együtt. Szétmegyek ilyenkor a kíváncsiságtól:))

belzebubó 2010.06.26. 18:38:30

@laspalmas: A ...168 Óra úgy hivatkozik rátok kb. mint ha az MTI lennétek. :D:D:D

www.168ora.hu/itthon/gyanus-schmitt-vagy-schmidt-lesz-a-posta-vezerigazgatoja-57362.html

"A Vastagbőr blog emlékeztet: a ma.hu úgy értesült a múlt héten, hogy Schmitt Pálnak az unokaöccse, az alig 30 esztendős Schmitt Pál Péter lehet a Magyar Posta Zrt. vezérigazgatója."

Ezenkivül a cikk részletezi, hogy ZERO mit furcsáll:

"A blogbejegyzés szerzője úgy fogalmaz: "van két, harminc körüli fiatalember, akikről senki nem tud semmit, egyik sem vezetett még céget, nincs róluk semmi az interneten, az egyik, a Schmitt a házelnök unokaöccse, a másik meg csak simán Schmidt, aki fogalmunk sincs kicsoda, de a Posta vezérigazgatója lesz."

Furcsállja, hogy nem csak a ma.hu-nál, hanem a Magyar Nemzetnél és az Indexnél is elírták volna a nevet. Az első helyreigazításnál miért nem közölte Schmitt Pál Péter, hogy már megint összekeverték a névrokonával, a Schmidttel? - teszi fel a kérdést a szerző."

A Jó Isten áldja meg ezeket akik magukat újságirónak hivják. Ahelyett, hogy utánanézne ki a détés Schmidt és nem csak az iwiw-et tudná használni ahol megtalálja Schmitt-et, hanem kicsit professzionálisabb lenne, arról számol be, hogy a mi zeronk 2 meccs között mit gondol.

belzebubó 2010.06.26. 18:43:36

@belzebubó: Amire persze én személy szerint kiváncsi vagyok hiszen azért vagyok itt.

Horizont 2010.06.26. 18:57:13

@belzebubó: Na de te nem furcsállod, hogy ez a Schmidt Pál Péter lesz a posta vezére (ezt már bejelentették) és senki nem tudja ki fia, borja, mint egy ufo jelenség. Azt sem értem ha a neve ilyen félreértésre ad okot miért nem áll ki a kormányszóvivő és miért nem mondja meg, hogy emberek az nem úgy van, mert ez az ember ez és ez, nem az és az! Szerintem. És meg lehet állítani mindent. Lehetne.

belzebubó 2010.06.26. 19:16:32

@Horizont: Tegnap délután jelentették be Schmidt-et, a kéttés előtte is tiltakozott, amikor erről rebesgettek hireket, senkit nem érdekelt, továbbra is unokaöccsöztek a sajtóban, mert nem volt hivatalos bejelentés csak tegnap. A többit is megnéztem Szentpéteryt nevezte még ki tegnap az MNV Székely Gábor helyére, ő eddig a BÁV vezetője volt nem egy igazi pártaktona, nem olyan mint Székely Gábor.
"Szentpéterytől megkérdeztük, milyen kapcsolatokat ápol az új kormánnyal. – A BÁV vezetője elmondta, hogy teljes mértékben kívülálló a politikai életben. Amint erre következtetni lehet az életrajzból is –hívta fel a figyelmünket. Szentpétery 1976-ban szerzett közgazdászdiplomát. Ezt követően Cegléden a Vízkutató és Fúró Vállalat üzemvezetőségén az üzemigazgató gazdasági helyettese volt. Később ugyanennél a vállalatnál gazdasági igazgatóhelyettesként dolgozott, majd gazdasági igazgatóként egészen 1996-ig. A BÁV vezérigazgatói székét 1999-től foglalta el."

Igy azt is el tudom képzelni, hogy Schmidt sem az, de egyelőre az újságirók arról irnak, zero mit furcsáll, ahelyett, hogy utánanéznének ennek a détésnek ami sokakat érdekel, de valószinűleg csak azért mert unokaöccsöt csináltak belőle.

Horizont 2010.06.26. 19:23:12

@belzebubó:
Tényleg furcsa, hogy hol vannak az újságírók?
Miért nem mennek a dolog után ahelyett, hogy a Vastagbőrös zerot idézgetik?:)
De most tényleg senki nem tudja ki is ez a Schmidt ? Vagyis sokan leragadtak az unokaöccsnél.
Várjuk hogy mi lesz ebből, ki lesz ebből?
Na ez a Szentpétery nem rossz! :) Na de ez a Székely Gábor? Istenem!

Marcellusca 2010.06.26. 19:27:27

@belzebubó:
@Horizont:
Ez a magyar sajtó, újságírás.
Ennyi. :)

gitáros 2010.06.26. 19:28:00

@belzebubó:
A ma esti valamelyik híradóban bemondták a személycseréket. Szentpéterynek a fényképe is szerepelt az ábrán, a leendő postavezér SchmiDt Péter Pál arca helyén egy árnykép vírított...

gitáros 2010.06.26. 19:29:10

@gitáros: pálpéter, basszameg, elcsesztem...

Horizont 2010.06.26. 19:30:04

@gitáros: Még egy fénykép sincs róla? Na most már teljesen felizgattak:)

gitáros 2010.06.26. 19:35:03

@belzebubó:
SchmiDt P.P. nevére a gugli kizárólag az aktuális hírrel kapcsolatos találatokat hozza, mintha az ember egyébként nem is létezne. Szentpéteryről pedig van találat rendesen, mondjuk BÁV-os korából.

gitáros 2010.06.26. 19:44:45

@belzebubó:
Tök független attól, hogy Göncz miért és milyen külügymin. volt, azért megnézhetnéd "otthon svarcban dolgozó pszichiáter" életrajzát....

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.06.26. 19:45:36

@belzebubó:

Na ilyenkor jók vagyunk nekik :))
De hogy fizetést mire kapnak, azt tényleg nem értem.
Meg azt se, hogy miért nem állítják ki Viktorék a 2 Pálpétert egymás mellé, hamár így beválasztottak velük. Vagy elég lenne csak egy fotó az új postavezérről, egyből tudnánk mi van....

mizrolist 2010.06.26. 19:49:03

@laspalmas: előbb-utóbb muszáj lesz előbújnia :D

belzebubó 2010.06.26. 19:56:47

@gitáros: Egyetemen tanitott és otthon a férjével volt fogadóórájuk, mindektten pszichiáterek még akkor amikor 6-an laktak egy lakásban, amikor még Árpád b. és Zsuzsa néni is velük lakott meg a két gyerek és messze hire -hamva sem volt, hogy köztársasági elnök lesz. Jobban ismerem mint gondolnád az egész Benedek, Göncz familiát, de köszi, hogy olvastatnád az életrajzát :D:D:D
Soha semmi köze nem volt a diplomáciához és ez meg is látszott rajta.

Horizont 2010.06.26. 19:57:25

@laspalmas: És mi lesz ha mégis az unokaöccs bújik elő?? Hehehehe:)

belzebubó 2010.06.26. 20:00:53

@Horizont: Annyit tudunk, hogy van egy apja aki tud magyarul beszélni és fel tudja venni a mobilt :D

Horizont 2010.06.26. 20:09:57

@belzebubó: Láttam én már karón varjút :DDDDDD

belzebubó 2010.06.26. 20:14:36

@Horizont: Sok komment lett itt hirtelen ez talán kimaradt neked, de olvasd el ezt @INkvizitor: a kommentet. Ő pakol Kinába.

Horizont 2010.06.26. 20:33:22

@belzebubó:
Elolvastam,köszi. Pedig én végig szoktam olvasni az összes kommentet:) Na így minden más! Nem mindig jó egy híres rokon:(
Na de így végképp nem értem a DT-s Schmidt -ről megtévesztésből, szándékosan nem adnak egy fényképet se ? Nyűglődjön a sok paraszt, hogy most a dt-s vagy a tt-s ?? Szánalmas világ!
A régi ánti világban bonyodalom csak abból volt, hogy " y " van-e neve végén!!!??

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.06.26. 21:26:04

Persze, hogy nem adnak fotót, addig se az a téma, hogy mennyi a benzin meg a svájci frank.

trojka 2010.07.03. 11:33:02

Tessek már mondani, ha itten most forradalom van, akkor engem, mint nepnyuzo nyugdijast hol fognak a Dunába löni. Fel kell-e mennem Pestre, vagy itten Bivalyszarjavégén is meg lehet oldani a dolgot. Ja, igen, ha a fövárosba kell mennem, kapok-e utazasi kedvezményt.
Csokolom a kezsuket, lábukat.

picur3ka 2010.07.03. 12:04:32

@trojka:

Ilyesmi miatt nem kell aggodni, mert nincs, aki kitermelje a golyo arat, nem hogy a nyugdijat.

Majd a kisebbseg helyben megoldja.

trojka 2010.07.03. 18:56:04

Tényleg, milyen hulye vagyok...ere nem is gondoltam...

süti beállítások módosítása