Skip to content


       Szűrés lista

09/11

Tisztán emlékszem, hogy mit csináltam 9 évvel ezelőtt, 2001. szeptember 11-én, new yorki idő szerint 09:03-kor. Magyar idő szerint 15:03 volt. Előtte pár nappal kezdődött az egyetem, rohangáltunk tanárok után, hogy bekerüljünk a szemináriumokra, és az esti sörözésen járt az agyunk. Mentem vissza a kollégiumba, és nem értettem mi az a nagy csődület a büfé melletti a TV előtt. Ott mondták, hogy megtámadták az Amerika Egyesült Államokat (mi???) és mire lerogytam egy székre, élőben láttam, ahogy több ezer kilométerre tőlem, a második gép, a United Airlines 175-ös járata becsapódik a World Trade Center tornyába. Néma csendben néztük a tévét, és nem csak én gondoltam azt, hogy te jó ég, itt valaki rendesen elkúrta a dolgokat.

Meghalt 3031 ember, eltérítettek 4 repülőgépet egy összehangolt terrorakció során, leromboltak két felhőkarcolót és megtámadták a Pentagont.


Az Al-Kaida terrorszervezet sebészi pontossággal lecsapott, a CIA, FBI és még ki tudja hány szervezet orra előtt? Nem egy isteni háta mögötti, harmadik világbeli amerikai nagykövetséget támadtak meg, hanem New  Yorkot és Washingtont ... 

És erről valóban nem tudtak az amerikai szervek? Vagy tudtak, csak a jelentést "eltemették" egy fiók mélyére? A terrortámadás után egy új világra ébredtünk, háború Irak és Afganisztán ellen (ami még a mai napig is tart, a világ legerősebb hadserege a NATO-val karöltve nem képes győzni a tálibok ellen ...), a belbiztonság nagyon komoly megszigorítása, iszlámellenesség.

Az akkor népszerűtlen Bushnak kapóra jött a háború, 2004-ben újra megválasztották, a fegyverlobbi elégedett volt a megugró kormányzati rendelések miatt (vajon hogy lehet, hogy az USA valakivel mindig háborúzik? több háború = több eladott fegyver = több bevétel).

Soha ennyi kérdés nem merült még fel egy esemény kapcsán, mint a 09/11 terrortámadások kapcsán, könyvek, cikkek, dokumentumfilmek tucatjai születtek, de a hivatalos álláspont még mindig ez:
19 arab származású al-kaida tag beszivárgott az USA-ba, repülőgépvezetői-tanfolyamon vettek részt, egy időben, összehangoltan eltérítettek 4 repülőgépet, a World Trade Center két tornya a szerkezeti sérülések miatt omlott össze másodpercek alatt, egy gép a Pentagonba csapódott, a negyedik gépet pedig visszafoglalták és a földbe csapódott Shanksville közelében, Pennsylvania államban.

A WTC-ben 75 ezer ember dolgozott, mégis csak 2300 ember halt meg a 2 toronyban.

A 2 felhőkarcoló a becsapódások után 56 és 102 perccel másodpercek alatt összeomlottak. A világon ezek voltak az első felhőkarcolók, amik tűz miatt dőltek össze. 

A színültig kerozinnal megtöltött repülőgép becsapódik a Pentagonban, de nincs szemtanú, a Pentagonban ütött rés sokkal kisebb, mint a gép szárnyfesztávolsága, és nem találják a repülőgép roncsait...

A témában ez egyik legjobb dokumentumfilm a "911 - Loose Change", tessék:







Címkék: történelem videó terror

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr952288721

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tanmese 2010.09.12. 12:49:36

Gazdasági bérgyilkosok  

Trackback: WTC; Zeitgeist 2. része 2010.09.12. 12:34:07

World Trade Center, épületrobbantások: Ebben benne van Madrid is, a 2004-es robbantás (sokkoló felvétel): Érdekesnek találom, hogy a fenti videó készítőjének, csak a nyugati világ halálos áldozatai fájnak, azért remélem elgondolkozik az...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arlequin 2010.09.12. 23:06:16

@Conv: nem baj. én is irigylem magamat. főleg ha nem vagyok magamnál.

Kartal (rezervált) 2010.09.12. 23:06:28

Előkerítettem a 911 Mysteries videót, és végignéztem. Ha annak a fele igaz, már akkor is kurva nagy gondok vannak, és az CSAK a tornyok leomlásáról szól...

arlequin 2010.09.12. 23:08:43

@Kartal (fekete mellényben): vigyázz mer' elvisznek a gárdisták...

MoxNox 2010.09.12. 23:09:09

@Alföldi parasztgyerek: Ok, ez csak egy érdekes videó volt annak illusztrációjára, hogy mi marad egy nagy sebességgel betonfalba csapódó repülőgéppel. És három ember markánál azért jóval több maradt a B767-ből is.

Kartal (rezervált) 2010.09.12. 23:13:15

@arlequin: akkor bizony jó lesz, ha ők vigyáznak magukra... nem életbiztosítás velem összezárva lenni :D

arlequin 2010.09.12. 23:13:27

@MoxNox: de mitől omlott be a penthouse a wtc7-en?
mitől? kérdem én, aki nem vagyok senki és semmi.
úgy gondolta, hogy most történelmet ír és csakazértis beomlik?
tessék már valami értelmes magyarázattal szolgálni erre.
köszönöm.

MoxNox 2010.09.12. 23:14:18

@arlequin: Átsiklottál efelett: MoxNox 2010.09.12. 23:04:46

Lasombra 2010.09.12. 23:15:39

@THK: köszi. de...
ami a képfrissítést illeti két dolgon gondolkodtam:
1. valóban, én is láttam már ilyet, tényleg nem mozgóképet vesznek ezek, de nem is az épület arcában voltak azok a kamerák. elég nagy területet belátnak széles szögben, azon csak nem "villan át" a gép. ha kellően távol van, akár fel is vehetik
2. több kamera volt. ami megnöveli a valószínűségét, h az egyiknek esetleg véletlen sikerült lekapnia.

ami megint a védelmet illeti: ha netán tényleg nincsenek rajta a felvételen a repcsik, akkor meg azért adom ki!, hogy nézzétek! ezek vannak, itt még nincs lyuk a falon, itt meg már van. valszeg a köztes 20 mp-ben csattant be.
de ha jól értem, ők nem adták ezeket - a talán gépet nem tartalmazó - felvételeket sem. miért?
csak nem mégis látszik rajtuk valami? valami más, oda nem illő dolog?

az utasok maradványait -ez most biztos morbid és durva, de csak az elmélet konzisztenciáját véve - máshonnét is elő lehetett teremteni. tudták, kik vannak a gépen, a rokonok nem voltak ott személyesen a DNS vizsgálaton, mondhatták, h beazonosították őket, holott nem is. nem tudom, hogy így volt-e, nem mondom, hogy így volt. de így is lehetett.

a komplett idiótával óvatosan bánnék. (nem vettem magamra.) csak a meggyőzés pro és kontra is kell, hogy működjön. szerintem. tényleg pl hova tűntek a nagy és masszív turbinák? azok miért nem ütöttem lyukat? korábban leestek? érintetlen volt a gyep. (amennyire látszott) elpárologtak? no fukin wai. ha ott voltak, miért nem mutatták meg, hogy "Heuréka! itt van. ez az a gép volt." ezermillió szögből felveszem, ledokumentálom stb. ehelyett ponyvásautók, meg olyan darabok, amik állítólag (megint másodkézből tudom megítélni) nem lehettek részei annak a gépnek, stb.

az egész sztoriról, háborús okostól, tőzsdecsalás cover upostól, biztosítási csalásostól, ellenségszerzéstől, véletlen körülményektől (megtalált útlevél OMG!) a maradványokig ill. azok hiányáig az összes körülmény számomra "too convenient" az USA kormányának.

megj. nem tényeket mondok, nem vitatkozni v cáfolni akarok, én egy senki vagyok, egy vélemény a sok közül, csak azért írom le ezeket, h lássátok hogyan gondolkodom ill jutok el az - esetleg helytelen, téves - feltételezésekig és gyanúkig.

Kartal (rezervált) 2010.09.12. 23:25:43

@MoxNox: ne röhögtess, hogy ezt itt éjjel 23.23-kor elolvasom. Eltettem.
Abban viszont biztos vagyok, hogy itt most mi csak hitről vitázunk, semmi másról, arról meg felesleges vitázni. Ez is vallási kérdés lett, és abban nem igazán lehet meggyőzni a másikat. Ezért is nem szóltam bele eddig - most is csak azért, mert Arlequin és Conv itt van, őket pedig kedvelem :)

arlequin 2010.09.12. 23:29:02

@MoxNox: nem hinném. mitől omlott össze?
ezt kérdeztem? mitől?
mi okozta a penthouse beomlását és a többit?
a kék madár fingja?
már elnézést.
de most megyek aludni.
jóccakát mindenkinek.

norbi2k 2010.09.12. 23:30:16

@Kartal (fekete mellényben): hát feldobták a végére a hangulatot :) el is hullottak a hívők... vagy ők a nem hívők, franc tudja már :)

Kicsit Karcos 2010.09.12. 23:31:56

@MoxNox: húha, mire ezen átrágom magam, Oszi is előkerül:) Sajnos annyira nem vagyok penge fizikából, hogy ránézek egy ilyen levezetésre, és kiszúrom a hibás vagy gyanús dolgokat benne. Azt mindenesetre úgy látom, hogy ez a doksi a WTC 1-es és 2-es tornyának az összeomlásáról szól, de nekem most a 7. izgatná a fantáziámat...

Akkor kb. arról lenne itt szó, hogy valamitől összeomlott a torony bele, emiatt beomlott a penthouse is, majd erre megadták magukat a külső falak alul, amitől elkezdődött a látványos összeomlás, és szépen ledarálta magát az egész épület?

MoxNox 2010.09.12. 23:36:39

@Lasombra: Futómű, hajtómű, felni, ezeknek a darabjai számtalan képen láthatóak a Pentagonnál készült képeken. De nem is nagyon értem azt az érvelést, hogy ne lett volna gép a Pentagonnál. Miért ne lett volna? 4 gépet eltérítettek aznap, kettőről kiváló felvételek vannak, ahogy a WTC-be csapódik, és egy repülőgép nagyságú és energiájú tárgy nekiment a Pentagonnak. Adja magát, hogy az egyik volt a 4 gépből. Tényleg fanatikusnak kell lenni ahhoz, hogy valaki cirkálórakétával és hasonlókkal álljon elő.

De ok, tegyük fel, hogy valójában lebombázták a Pentagont. Miért tették volna? Mit nyert volna az Illuminati, vagy a Washington - Tel-Aviv tengely, vagy a Föld belsejében élő hüllőemberek, akik az egész mögött álltak? Miért ne lett volna jó a célra az eltérített gép?

De mindegy is, ez csak költői kérdés, szerintem ez teljesen védhetetlen része az alternatív magyarázatoknak, sok konteós is abszurdnak tartja.

MoxNox 2010.09.12. 23:39:30

@arlequin: Ja, hogy az egész folyamat mitől indult el? A WTC 1 ráomló darabjaitól és az utána keletkező tűztől. A darab szó alatt itt böszme nagy, sok tonnás darabokat érts. A tűzoltók várták is az összeomlást, számtalan felvétel van, ahogy a parancsnokok visszahívják az embereiket, mert belátják, hogy nem tudnak megküzdeni a tűzzel, és az épület menthetetlen, bármikor összeomolhat.

THK 2010.09.12. 23:44:19

@Lasombra: ha egyszer a képeken ott vannak a repülőgép beazonosítható roncsai (American Airlanes fölfestés egy darabja is), akkor ugyan ép ésszel hogyan kérdőjelezné meg bárki is azt, h repülőgép csapódott oda be?
(hogy a szemtanúkról ne is beszéljünk... több autóst is majdnem elsodort a gép, egy taxira pedig az a lámpaoszlop dőlt, amit a szárnyával kidöntött)

Ehhez már olyan szintű megszállottság kell (bármilyen tényt képes mellőzni, csak az fontos számára, h amit a hivatalos közlemény tartalmaz, hazugság kell legyen), ami szerintem joggal nevezhető idióta viselkedésnek.

Azt egyébként senki nem vitatja, h az USA vezetése is lehet sáros vmilyen szinten, nem tudhatjuk - de az ennyire blőd teóriák elterjesztésével talán pont ők maguk próbálták elterelni a figyelmet más, esetleg valóban jogos kérdésekről, és nevetségessé tenni a konteó hívőket...

Lasombra 2010.09.12. 23:51:59

@MoxNox: félreértesz. valami nyilván volt ott. de lehet, hogy nem az a gép. igyekszem úgy gondolkodni, mint ahogy általában a nyomozásoknál látja, olvassa az ember: a lehetséges dolgokat nem zárom ki alapból, csak mert valószínűtlenek vagy abszurdok. azokat meg pláne nem, amiket más - akár érdekből, akár tudatlanságból, akár infohiány miatt, tökmindegy - tart abszurdnak.

mivel nem ismerem a szereplőket, nem tudom, kik vannak a cikkek mögött, a videók mögött, vagy akár az itteni nickek mögött, nekem ezek pusztán "egy állítás egy másik állítással szemben". ahogy a linkelt pdf-edbe beleolvasva is csak egy tanulmánynak tűnik a sok közül. ez épp egy pro. egy másik meg épp kontra. kilóra ugyanannyi tanút, tudományt és érvet tartalmaznak, csak más szögből más céllal. lehet, hogy hónapokon belül megjelenik egy "911 Mysteries guide" guide, ami meg erre az írásra reflektál.

szóval nekünk egyszerű halandó outsidereknek egész esélytelen kibogozni a sztorit. de nem vagyunk teljesen fegyvertelenek. vannak a 911 körülményein felül álló törvényszerűségek: fizikai törvények, logikai relációk, kauzalitások, önellentmondások stb.
általában mondva, minél bonyolultabb egy sztori, annál nehezebb konzisztensen hazudni benne. már amennyiben hazugság. nyilván az idők során sokan sokfelől ki fogják kezdeni, akár még új fejlemények, bizonyítékok is előkerülhetnek. ha kiállja az idők próbáját, akkor - bár még mindig nem biztos, hogy igaz (ld "ha úgy halok meg, hogy nem láttam emut, akkor az emu biztosan nem létezik" analógia) - de úgy kerül be a történelembe, hogy ez az elfogadott álláspont.

egyébként a másik, amit nem értek, az a sztorit követő indulatok? miért? mi köze van itt bárkinek is ehhez? oké, a szakmai büszkeség egy ok lehet. ha én robbantási szaki vagyok, és egy noname akárki beszól ökörséget, akkor talán rossz néven veszem. de mivel hatalmas előnyben vagyok a vitában, úgy gondolom, higgadtan is le lehet szerelni. aztán lehet, h valaki utálja a Bush rezsimet vagy épp az arabokat, de ezek sem tesznek hozzá egyik oldal érveihez sem semmit.

a hüllőemberekkel viszont óvatosan, mert lehet, hogy olvasnak, és a netkábelen a föld alatt simán lenyomozzák, hogy honnét írsz! :)

Kicsit Karcos 2010.09.13. 00:02:07

@MoxNox:

Itt egy kis térképecske:

911review.org/img/WTC7_View02.gif

A kérdésem, hogy hogyan hullottak rá a szemre kb. 100 méterre lévő WTC7-re a WTC1 leomló darabjai? (A WTC1 kb. 61x61 méter alapú.)

A WTC1 417 méter magas volt, a WTC7 186 méteres, a magasságkülönbség 231 méter. Elég éles ez a szög, nem?

Lasombra 2010.09.13. 00:09:44

@THK: "ha egyszer a képeken ott vannak a repülőgép beazonosítható roncsai (American Airlanes fölfestés egy darabja is), akkor ugyan ép ésszel hogyan kérdőjelezné meg bárki is azt, h repülőgép csapódott oda be?"

például úgy, ahogy a fenti videón van.
tudod, egyszer egy okos ember azt mondta, hogy rossz kérdés nincs, csak rossz válasz.

valaki ilyen gépet látott, valaki olyat. valaki azt látta, h továbbmegy egy gép. (nem én mondtam, ott beszél a faszi a filmen.) valaki azt mondja, hogy egy lámpaoszlop elég, h lezuhanjon egy gép, a filmen meg egy csokorral kivisz, és no problémó repül tovább, még a földet sem érinti. azok a dúcok alig vannak meggörbülve. pedig ha az épületen ekkorát üt egy gép, akkor az oszlop hogy nézne ki? van, aki szerint kurva nagy bravúr úgy vezetni egy ekkora gépet pár utca hosszan, hogy nem ér le a gyepre, de a kandellábereket meg kiviszi. stb. stb.

de ezek tényleg nem az én agymenéseim. én pont azokon tűnődöm, amit névvel arccal amerikai akcentussal ott belebeszélnek a kamerába. (bízom benne, h te is láttad a videókat, mert különben elég nehéz beszélgetni :D)

ráadásul a szakértők szerint meg (megint névvel, címmel, beosztással a filmen) épp hogy kurvára nem beazonosíthatók azok a romok. pedig nekik biztos többet mond egy darab, mint neked v nekem.

AA logós fémdarabot meg szerintem még a lomisok is adnak itt vmelyik hulladékgyűjtőnél. :D

ami nekem lejön, hogy ez az egész nagyon gyanús. a lyuk mérete vs gép mérete. más crash scene-ek (szintén a filmen) vs Pentagon előtti crash scene. eltérő szemtanúi beszámolók. térfigyelő felvételek azonnali begyűjtése és ki nem adása. elponyvázott autóban szállított roncsok. ami meg nyilvános roncsdarab, az akármi lehet. sőt egyesek szerint akármi csak épp az a gép nem.

és ez csak az egyik helyszín. a másikon, ha lehet, még ennél is több gyanús körülmény van.
ez kimeríti nekünk egyszerű embereknek a "nem zörög a haraszt" című népi bölcsességet.

így épp elegek is, hogy büdös legyen a sztori.
tudom, rossz nekem. tudom a másik oldal szerint biztosan csökött vagyok, és a télapóban is hiszek, de ezeket a felesleges szájkarate dolgokat szerintem átléphetjük, mert nem igazán konstruktív, és elég nehéz innét a monitor túloldaláról bizonyítani, hogy beszámítható vagyok.

ami tény az az, hogy annyira mégsem lehet fekete-fehér a sztori, hisz még 9 évvel később sem sikerült tisztázni a "nem-csökötteknek".

hé! de legalább érdemben megemlékeztünk a dologról! ki-ki a maga módján. :)

THK 2010.09.13. 00:33:16

@Lasombra: legalább csak egy dolognak, a "lyuk méretének" nézz már utána!
(az NEM a bemeneti lyuk volt! A Pentagon homlokfelületét a gép méretéhez teljesen illeszkedően lerombolta, az a "lyuk" már csak egy kimeneti nyílás volt egy belső falon - még ha ezt a konteós videók valahogy szeretik is elfelejteni...)

Ha pedig a "másik gép" témáját erőlteted, visszajutsz az alapkérdéshez: mi a túróért?
Amikor attól az eltérített utasszállítótól úgyis meg kell szabaduljanak valahogyan, miért vonnának be egy másik gépet is helyette? Hogyan viszik oda egy pillanat alatt a "lomisoktól begyűjtött gépalkatrészeket" úgy, h senki nem vesz észre semmit?
Mire jó az egészet így elbonyolítani?

(Egyébként vicces "szakértő" lehet, aki azt sem tudja, h az érintett 77-es járat fekete dobozát is megtalálták a Pentagonban... vagy ismét: talán tudja, de szándékosan járatja le a konteósokat)

Rwindx 2010.09.13. 00:49:21

@MoxNox:
"böszme nagy, sok tonnás darabokat érts. "

Tegnap rátévedtem egy oldalra ami megbecsülte a WTC tornyainak tömegét. Az építéshez felhasznált anyagokat (vas, beton, stb) vették figyelembe, plusz hozzáadták amivel feltölthették a tornyot meg még az embreket is. 400-500.000 tonnára jött ki. Ha leosztjuk durván 4000tonna/szint jönne ki ami azért biztosan sok az alap miatt, de a felső szintenként 1000tonna már egy szolid becslésnek mondható.
Ha a felső 30 szint megindul, akkor az kb 30.000 tonna gyorsuló mozgású tömeget jelent.

Lasombra 2010.09.13. 01:04:03

@THK: kimeneti nyílás? ööö... az hogy? ott a Pentagon. ott a külső fal. ott van rajta a lyuk. gondolom, nem a büféből jött kifelé a gép. de majd megnézem még egyszer, lehet, hogy nem voltam elég figyelmes.

a mi a túróért? az jó kérdés. attól, h én nem tudom megválaszolni, még lehet oka. őszintén szólva passz. nem ástam bele magam nagyon a témába.
esetleg egy ilyen ok lehet - most így hasból - talán az, hogy ahogy feljebb is írtam (nem saját kútfőből, hanem videóból okulva), hogy egy ilyen benga utasszállítót nem lehet így belevezetni egy épületbe. nem elég fordulékony, sérülékeny, leesik korábban, vagy elmegy felette, pontatlan stb. egy szóval túl nagy a kockázat, hogy elvéti a célpontot. azaz azt a részt, amit hogy hogynem pont megerősítettek korábban, és ami pont átellenben van a védelmi miniszter úr irodájától. szóval ide vmi precízebb cucc kellett.
(lehet, h gyenge érv. nem én voltam az értelmi szerző, de nem elképzelhetetlen.)

de mindegy is mit írok, ha egyszer megtalálták a fekete dobozt. (v. "egy" fekete dobozt). ez mindenképpen biztató. hisz állítólag a WTC-nél nem sikerült. ott be kell érniük a merénylő útlevelével. olvasható állapotban. (micsoda mázli.)

így akkor ezt a Pentagon gépet ki is pipálhatjuk. már csak 984 kérdés marad, amire megnyugtató választ kell prezentálni.

btw ettől függetlenül, egy repülőgép expertnek - a filmben ha jól emlékszem, többek között valami Rolls Royce engineer faszit kérdeztek a darabról - szerintem kurvára nem kell tisztában lennie a nyomozás vagy a romeltakarítás körülményeiről. attól, hogy meg tudja mondani valaki ez alkatrészről, hogy az általuk gyártott modellből való-e vagy sem, még nem lesz univerzális "szakértő" (ahogy feltehetőleg te használod ezt a kifejezést), nyilván a saját szakterületét érintően nyilatkozott. aztán hogy mit találtak meg mit sem, már tök más tészta, nem kell arról tudnia.

Egyéves Önkéntes 2010.09.13. 08:32:45

Egy finn ismerősöm mesélte, hogy a faszijával elmentek sétarepülőzni, nem figyeltek oda és egy picit megsértették az orosz légteret. Amikor leszálltak Finnországban, már várta őket a rendőrség a kifutópályán és nem győztek magyarázkodni.
Persze az is lehet, hogy az ilyen kis szar gépekre jobban odafigyelnek mint az ámerikai utasszállítókra New York felett.

norbi2k 2010.09.13. 08:48:56

Háborús cégekből összeállított portfolio... és ebből még hiányzik pár...
www.dack.com/war/portfolio/

Egyéves Önkéntes 2010.09.13. 08:52:39

@THK: te elhiszed, hogy a Pentagon épületét nem figyelik csillió kamerával, csak pár teszkós bóvlival?

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.13. 08:58:34

@EÖ: te elhiszed, hogy nem lehet minden kamera képét publikálni, mert esetleg olyan helyen vannak, amit nem akarnak reklámozni?

norbi2k 2010.09.13. 09:00:24

@EÖ: nem hogy kamerákkal hanem no fly zone-nak kéne körülötte lenni, baze védelmi minisztérium és két benzinkutas kamera figyeli véletlenül? hát ki hiszi ezt el?

Miért kellett egy rohadt nagy alkatrészt ponyvával letakarva elvinni? Mit vittek ami olyan faszom titkos? Mert nem a fekete dobozt az biztos :) Volt repülőgép, ez nem kérdés, a kérdés az hogy milyen gép volt az, mert nem AA gép az tuti... a képeken látható hajtómőű darabokrol az RR szakembere mondta hogy nem az övéké, már csak a mérete miatt sem... valaki említette a leszakadt burkolatot... arról a szép kis karcmentes darabrol beszélünk ami megmaradt a becsapodás után, ott ahol még a hajtoművek is szétporladtak?

Egyéves Önkéntes 2010.09.13. 09:03:21

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: értem, és ott nem tűnik fel senkinek, hogy jön két böszme nagy gép, aminek nem kéne jönnie

@norbi2k: még szerencse, hogy volt ott egy benzinkút és így a pentagon értesült róla, hogy mi történt.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.13. 09:09:52

@EÖ: szerinted mit tudnának csinálni pl. itthon, ha egy utasszállító repülőgép Ferihegy helyett a Parlament épületét célozná meg? Gondolod, hogy ott minden gépet egy vadász kísér és ha letér az előírt útvonalól, akkor azonnal lelövik? Ti tényleg rettentően ostobák vagytok... :DDDD

Egyéves Önkéntes 2010.09.13. 09:14:34

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: sajnos nem tudom amerikában hogy megy ez, de nálunk vadászgép kísérné, az ezer százalék.

ja és szálljál le a magas lóról, nem áll neked jól.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.09.13. 09:21:19

@EÖ: okoska! Mire az a vadászgép felszállna Kecskemétről, az utasszállító már rég lerombolta a célpontját! :D
Hogy te micsoda okoskodó segg vagy... :D
A paranoiátokat szvsz orvosnál kéne kezelni, nem a neten, nagy nyilvánosság előtt. :DDDD

Egyéves Önkéntes 2010.09.13. 09:24:09

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: félreértesz okoska, nem a kecskemétiek fogták volna el a nyújorki járatot.

THK 2010.09.13. 09:26:12

@norbi2k: ilyenek leírása előtt legalább annyit tegyél már meg, h megnézed: hol van a Pentagon!

gy.k. pl. így:
maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=hu&geocode=&q=pentagon&sll=38.878873,-77.048578&sspn=0.033208,0.066433&ie=UTF8&hq=Pentagon&hnear=Pentagon,+Arlington,+Arlington+megye,+Virginia+22202&ll=38.865542,-77.042227&spn=0.01761,0.045447&t=h&z=15

Föltűnik vmi a környékén? Pár száz méterre az a néhány hosszú betoncsík?
Igen: KÖZVETLENÜL EGY REPTÉR MELLETT VAN - ennyit a "no fly zone"-os baromságról...

norbi2k 2010.09.13. 09:42:31

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: 8.20kor már tudták hogy valami nincs rendben, a gépeket eltéritették, pár perccel később éles fordulot vesz a gép, elindul NY felé.. 8.46kor becsapodik....
9.03kor a második...

több mint fél óra volt arra hogy vadászgépeket küldjenek NY felé...

persze ez sem olyan nagy intervallum, de van a közelben pár légibázis, gépek is szálltak fel... de semmi nem történt.. káosz? ...

norbi2k 2010.09.13. 09:45:30

@THK: és ez szerinted mit jelent? még véletlenül sem azt hogy hatványozottan figyelik a légiforgalmat? persze itt sem tűnt fel senkinek hogy egy gép nem arra megy amerre kéne, ne viccelj már.. VÉDELMI MINISZTÉRIUM, érted? ...

Egyéves Önkéntes 2010.09.13. 09:51:08

@norbi2k: ha nálunk légtérsértés volt, perceken belül előtted volt a MIG29, kieresztett futóművel. nem tudom mi történt volna, ha valaki ezek ellenére nem száll le.

hogy most mi van, azt sem tudom, de szerintem nagy változás nincs e téren.

norbi2k 2010.09.13. 09:52:48

Gondolom azt is vágod hogy az Andrews légitámaszpont egy köpésre van a pentagontol, mégis langley-ből jöttek a vadászgépek... a pentagon saját védelmi rendszere meg semmi nem jelzett...
9.38kor csapodott be a gép, több mint egy órával azután hogy az első gép eltérítését észlelték, és 50 perccel azután hogy az első gép eltalálta a wtc-t... védelmi minisztérium :)

norbi2k 2010.09.13. 10:00:15

@THK: no fly zone, ez nem csak azt jelenti hogy nem léphet gép be a légterébe, hanem azt is hogy csak bizonyos magasságon stb.. persze lehet nem igaz, de ne mond már nekem hogy nem figyelik a légteret kiemelten, mikor néhány kilométerre egy KATONAI bázis van.. igaz csak a kárda gépei vannak ott meg még egy két apróság...
en.wikipedia.org/wiki/Joint_Base_Andrews_Naval_Air_Facility#Aircraft_assigned

MoxNox 2010.09.13. 10:07:05

@norbi2k: Tuti nem az AA gép volt? Mert azt láttad az LC-ben? Pont ezért nem kéne a Loose Change által kijelentett állításokat kritikátlanul visszamondanod, mert így ugyanúgy azokat a hibákat adod vissza, ami miatt a Loose Change-et komolytalannak tartják sokan még az összeesküvés elmélet hívők között is. Pár perc alatt ki lehet nyomozni, hogy egyfelől az LC készítői rosszul azonosították a motort, másfelől egy olyan RR gyárat kerestek meg, amelyik kis Cessna gépekhez gyárt motorokat, és nem azt, amelyik a 757-höz. Nem csoda, hogy a kontaktjuk azt mondta, hogy nem az általuk készített motoralkatrészről van szó. És a film tele van ilyen hibák tömkelegével. A Loose Change-et három kollégista srác dobta össze szabadidejében, semminek nem szakértői, vastagon találgatnak, és gyakran vastagon melléfognak. Még maguk is nyilatkozták később, hogy valóban sok hiba van a filmben, sőt még azt is mondták, hogy direkt raktak bele hibákat vagy félrevezető dolgokat, mint pl. a B-25, hogy arra sarkalják az embereket, hogy maguk nézzenek utána a tényeknek. Na persze. Mindenesetre így van vagy sem, nagy hibát követ el az, aki kritikátlanul idézget az LC-ből, és nem olvas alaposan utána minden kijelentésnek, amit szajkózni kezd belőle. Ennyit a motorról.
A rohadt nagy ponyvával letakart alkatrész az pedig két közönséges kék sátor, amit emberek visznek a vállukon. Magát a sátrat, és nem rohadt nagy alkatrészt, mert sátor = könnyű, rohadt nagy repülőgépalkatrész = nehéz. Olyan képek is vannak, amelyek közvetlen közelről mutatják, ahogy fél kézzel viszik, csak ezt a fontos részletet az LC készítői véletlenül kifelejtették, mint annyi minden mást a filmben.

www.loosechangeguide.com/images/image071.jpg

JR69 · http://komlomedia.hu/ 2010.09.13. 10:10:45

Szép napot mindenkinek :)
Látom alakul a hangulat, megy a szájkarate ezerrel. Lassan bekerülünk a Guinness Rekordok közé a leghosszabb 9/11 megemlékezéssel :DDD

MoxNox 2010.09.13. 10:14:56

@norbi2k: Kicsit járj utána ennek a légierő kérdésnek is, sok meglepő választ kaphatsz. Tudtad pl., hogy 9/11 előtt egyáltalán nem figyelték és nem is igazán tudták figyelni a belső légteret? A légvédelem még a hidegháborúban kialakult gyakorlatnak megfelelően működött, támadást csak az USA partjai felől vártak a szovjetektől, ezért erős légvédelmi rendszer figyelt kifele, befelé pedig lényegében semmi, mert onnan nem vártak támadást. Persze eltévedt gépeket ettől még kísérgettek vadászgépek korábban is, de más egy véletlenül rossz felé tévedt, könnyen azonosítható gép, és más téma egy, a radarokról eltűnni próbáló. A civil légiirányítóknak pedig nem volt ám olyan könnyű dolguk követni egy olyan gépet, ami minden azonosítást kikapcsolt, és több ezer másik géppel együtt repült az USA egyik legforgalmasabb légterében.

MoxNox 2010.09.13. 10:27:28

@Kicsit Karcos: Komolyan kezdetek lefárasztani :) Utána lehet ám járni ezeknek a részleteknek magatoktól is.

No akkor itt van tőlem is egy térkép, ami mutatja az összeomlás által okozott károkat (ebből is látszik egyébként, hogy messze nem úgy omlottak ám össze, mint az irányított robbantásoknál, ahol legfeljebb pár ablak törik be a szomszéd házakon).
img508.imageshack.us/img508/2097/wtcdamagedbuildingsdg2.gif

Itt egy fotó, ami ha nem is tökéletes szögből, de megmutatja hogyan kaphatott találatot a WTC7
www.911myths.com/assets/images/WTC7Hit1.jpg

Itt egy fotó egy másik szögből
www.911myths.com/assets/images/WTC7hit2c.jpg

Itt egy fotó arról mekkora lyukat vágott az egyik sarkon a lezúduló WTC1
www.911myths.com/assets/images/WTC7Corner.jpg

Végül pedig néhány tűzoltóparancsnokok a WTC7-et ért károkról:

"Captain Varriale told Chief Coloe and myself that 7 World Trade Center was badly damaged on the south side and definitely in danger of collapse. Chief Coloe said we were going to evacuate the collapse zone around 7 World Trade Center, which we did."
graphics8.nytimes.com/packages/pdf/nyregion/20050812_WTC_GRAPHIC/9110462.PDF

Fire chief Daniel Nigro says further assessment of the damage indicated that it was severe:
"The biggest decision we had to make was to clear the area and create a collapse zone around the severely damaged [WTC Building 7]. A number of fire officers and companies assessed the damage to the building. The appraisals indicated that the building's integrity was in serious doubt."

Deputy Chief Peter Hayden
Division 1 - 33 years
"...also we were pretty sure that 7 World Trade Center would collapse. Early on, we saw a bulge in the southwest corner between floors 10 and 13, and we had put a transit on that and we were pretty sure she was going to collapse. You actually could see there was a visible bulge, it ran up about three floors. It came down about 5 o’clock in the afternoon, but by about 2 o’clock in the afternoon we realized this thing was going to collapse.
Firehouse: Was there heavy fire in there right away?
Hayden: No, not right away, and that’s probably why it stood for so long because it took a while for that fire to develop. It was a heavy body of fire in there and then we didn’t make any attempt to fight it. That was just one of those wars we were just going to lose."

Ui. Szép napot JR69 :)

norbi2k 2010.09.13. 10:28:33

@MoxNox: Kár hogy 8.20kor már tudták hogy eltérítették a gépet... szóval más egy kis gép, meg egy olyan gép ami hirtelen eltűnik, kikapcsolja magát, értem :) Nem gyanús.
nem minden info az általad emlitett filmből való... nem csak ők foglalkoznak a témával, persze attól még lehet hamis :)

THK 2010.09.13. 10:34:01

@norbi2k: ne legyél már ennyire nevetséges ezzel a no fly zone-os baromsággal, nézd már meg a Googlemaps-et!

Ha a Ronald Reagan reptér 15-ös pályájára száll le egy gép, KÖZVETLENÜL A PENTAGON FELETT kell alacsonyan elhaladjon, de a 19-es használata esetén is lehet vagy 300 m távolság... egyszerűen ilyen eseményre nem voltak fölkészülve, nem számítottak rá (de ha megteszik, akkor meg az a baj, ld. a 4. gép, amit a konteósok szerint lelőttek - van sapka, nincs sapka)

MoxNox 2010.09.13. 10:37:44

@Lasombra: Pontosan így van, ahogy mondod. Nem vagyunk teljesen fegyvertelenek. vannak a 911 körülményein felül álló törvényszerűségek: fizikai törvények, logikai relációk, kauzalitások, és pontosan ezt tartalmazza 1100 oldalon a NIST hihetetlenül aprólékos tudományos jelentése, ami több éves munkával készült el, és minden fizikai kérdést a legutolsó részletekig kiveséz, szigorúan a fizika törvényei alapján. Tudod hány mértékadó mérnöki szaklapban támadtak meg az állításait? Egyben sem. Tudod hány hasonló, vagy csak távolról is hasonló szinvonalú, szakmai munka áll szemben az állításaival? Egyetlen sem. Ilyen Loose Change szinvonalú fércmunkákban dobáloznak legfeljebb ellene szándékosan eltorzított, vagy tudatlanságból benézett tények alapján, de messze nem egyenlő a mérleg két nyelve.

norbi2k 2010.09.13. 10:39:43

És tök mindegy hogy honnan várták a támadást... eltérített gépekre fel voltak készülve, ilyen esetekre meg volt a procedura... ha nem lett volna akkor nem küldik az f-16osokat se a levegőbe NY az első gép után.. igaz hogy sokat késtek vele, de küldték... a baj csak az volt hogy összevisszaság volt, hogy miért, az a kérdés :)

norbi2k 2010.09.13. 10:44:17

@THK: Nem érted. 8.46kor egy gép becsapodik a WTCbe... egy órával később a pentagonba, ekkora már a második gép is bacsapodott...mondom a no fly zone nem azt jelenti hogy nem szállhatnak le a gépek, vagy nem huzhatnak el felette... de mint mondtam lehet nem igaz... de gondolom te sem hiszed hogy nem figyelik kiemelten az ott elhaladó gépeket...
a pentagon körüli kamerák pedig vicc :) Két benzinkutas kamera őrzi a védelmi minisztériumot, ugye te sem hiszed...

JR69 · http://komlomedia.hu/ 2010.09.13. 10:51:14

@MoxNox: Hali :D
A második kép az nagyon brutál, még nem láttam eddig. Mintha egy banánról lehajtogatták volna a héját. Kapott rendes adagot a WTC7. Amúgy vhol olvastam, hogy még 500 ft (azaz kb. 150 méterre) is találtak acél gerendákat. Szépen kilőtte őket.
A légtérvédelemhez pedig: hááát nem voltak épp a toppon, ráadásul az egész USA-t tíznél kevesebb F16-os védte aznap, a nagyszabású katonai légi gyakorlat miatt. Ha igaz volt az a hír, amit ezzel kapcsolatban olvastam. Azért nagy mákjuk van ezeknek a rongyfejűeknek :D Aznap minden összejött nekik. A világ történelem legszerencsésebb fickói! Mindenféle légi irányítás nélkül több száz kilométert lerepülnek, és nem mennek neki semminek (csak aminek akarnak), néhány méter magasan a föld felett úgy repülnek egy Boeinggel, mint a fecskék, nincs aktív védelem sehol (ahol volt ott épp kikapcsolták)... Szal ha ilyen szerencsések voltak, akkor miért nem lottóztak inkább? A nyereményből megvehették volna a szüzeket...

z666 2010.09.13. 10:56:37

Általában hosszadalmas tervezés és előkészítés előzi meg az épület-robbantásokat. Azért számolgatnak annyit, hogy ne csak úgy össze-vissza, hanem szépen saját magába roskadva omoljon össze az épület.
Mennyi esély van rá, hogy egy kósza repülő berepülése után ne oldalirányba dőljön a toronyház?? És kétszer egymás után???

z666 2010.09.13. 10:59:21

És tegyük hozzá, hogy a mai világ folyását meghatározó jelentős események hivatalos verziója általában köszönő viszonyban sincsen a valósággal. Miért pont itt lenne másképp?

MoxNox 2010.09.13. 10:59:37

@z666: Mennyi esély? 99.999% Az ilyen építésű toronyházak nem dőlnek oldalra, nem egy felrúgott söröskorsóról van szó. De tudod mit, mutass egyet, ami oldalra dől el.

norbi2k 2010.09.13. 11:08:15

@MoxNox: nem is értem miért tervezik hetekig a robbantásokat... ja azért hogy ne oldalra dőljön el a ház :) Ha 99% hogy nem fog oldalra dőlni, akkor mindiig csak a tetején kéne robbantani, aztán majd magába roskad, nem? Végülis 3ból 3nál ez már bejött :) Nem értem, de tényleg. De, ok, legyen igazad, ennek így kellett lennie...

Néhány turbános kijátszotta az egész amerika védelmet, kezdve a CIAtól egészen a Norad-ig :)
osama egy barlangból levezényelte az egészet és megsemmisítő csapást mért a Védelmi minisztériumra 41 perccel azután hogy már becsapodott egy gép, és tudták hogy egy másik is el van már térítve... egész pontosan 8.55 után kikapcsolták a 77esen a jeladót... nagyon mákos napjuk volt az araboknak...

MNOP 2010.09.13. 11:09:44

így történt, a CNN is azt mondta...

MoxNox 2010.09.13. 11:20:44

@JR69: Ja, nem semmi kép. És arról is látszik, hogy a torony összeomlásának köze nincs egy irányított robbantáshoz. A nagyszabású katoni légi gyakorlat igaz, ugyanis az oroszok északon egy nagy légi hadgyakorlatot tartottak, ezért az USA és Kanada szintén reagált egy légi hadgyakorlattal. Egy fontos részletet nem említettél viszont. Mégpedig azt, hogy azok a gépek, amelyek részt vettek az USA részéről a hadgyakorlatban, nem is vethetőek be az USA légterében! Alkotmány, Air Force vs National Guard, stb.
Mindenféle légiirányítás nélkül nem nehéz több száz kilométert repülni, és csak pár másodpercig repültek a Pentagonnál a föld felett, a siklópálya végén, ahol ráadásul nem kellett azzal törődniük, hogy szép legyen a leszállás, és tapsoljanak az utasok :)
Egyébként egy gép lezuhant, két gép tapasztalatlan pilótákhoz illő durva manővereket végzett, hogy eltalálja a tornyokat, és nem sokon múlt, hogy nem, a negyediknek pedig jól jött össze. Szerencsések voltak, de nem hihetetlen szerencsések.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.09.13. 11:26:35

aszondja, a hozzászólás elküldése sikerült, oszt mégsem? :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.09.13. 11:33:54

@Conv:

Adminon sem látom, úgyhogy valszeg eltűnt az éterben :)
>300 kommentnél szokott makacskodni, itt meg mindjárt a duplája van.

norbi2k 2010.09.13. 11:33:55

@MoxNox: A nemzeti gárda gépei az Andrews Légibázison voltak. Mégis Langleyből küldték a gépeket, én nem találtam meg rá a választ, hátha te tudod. Kb negyven percük volt hogy tegyenek valamit mielőtt a harmadik gép is becsapódik.
Ok, két géppel eltalálták a tornyokat, de a pentagon nem egy torony, nagyon ügyes volt a pilota aki azt eltalálta, ugy hogy földközelben repült rohadt gyorsan egy nagy géppel....azért egy cessnáról átülni egy ekkora gépre nem kis mutatvány, kellett hozzá lelkierő, de biztos allah vezette ;)
És tették ezt mindenféle légiirányitás nélkül... szerinted ez nem nehéz, szerintem meg nem könnyű...

Egyébként azt is olvastam hogy van valami csoda szerkezetük, egy CAPPS nevű rendszer a reptereken, ami szűri az utasokat, pl gyanusnak jelöl valakit ha készpénzzel fizet, one way jegyet vesz, nincs csomagja stb.. 19ből 9 terroistánál jelzett, végül mind felszálltak... ez szerinted igaz MoxNox?...

JR69 · http://komlomedia.hu/ 2010.09.13. 11:38:19

@MoxNox: Gondolom azért azóta átírták azokat a passzusokat, és ma már ha nem válaszol egy gép 3 percen belül fenn van egy F22 és néhány félreértelmezhetetlen figyelmeztetés után lepiríthatja. Bár ha a légi gyakorlaton résztvevő gépek nem voltak bevethetőek az USA légterében, akkor csak a tíznél kevesebb F16 védte addig is a légteret? Azért az minimum gáz :(
A Pentagonnál meg a siklópálya azon részén már szólt az Allah akbar...
A WTC-nél a második gépnél látszott, hogy egy nagyon durva forduló után/-ban volt a gép és épphogy eltalálta a tornyot.
De ez is csak azt bizonyítja, hogy afgánok voltak: mákjuk volt :DDD

JR69 · http://komlomedia.hu/ 2010.09.13. 11:39:32

@Conv: De a pont megjelent pár percig, és az is ütős volt :D

MoxNox 2010.09.13. 11:52:55

@norbi2k: Még egyszer, a földközelben repülés nagy géppel csak pár másodpercig tartott, és amilyen durva manővereket tettek általában a géprablók, minden voltak csak nagyon ügyesek nem. Én soha nem vezettem igazi gépet, de rengeteg órát töltöttem szimulátorokon, és a Pentagont azért el tudtam találni a PMDG 747-el :) Tudom, tudom, az otthoni szimulátor nem az igazi, de ez az a szint, ami a lehető legjobban megközelíti a valóságot. Boeing által hitelesített, pilótákat is képeznek ki rajta, a műszerezettsége lényegében csak az időjárás radar hiányában tér el az igazitól, 747-es pilóták szerint 90%-ban tudja azt, amit a profi szimulátor. Meg is izzadtam vele, az első felszállásom előkészítése 50percig tartott, pedig az ölemben volt a vaskos manuál, a második monitoron pedig ott ment közben az oktató DVD :) Leszállni, felszállni, a fedélzeti műszereket kezelni kemény munka. De ha csak irányítottan akarsz becsapódni valahova, van már pilótavizsgád, profi szimulátorban is eltöltöttél időt, akkor azért az messze nem egy csoda, hogy összejött. És ja, lehet Allah is besegített :)

CAPPS passz.

norbi2k 2010.09.13. 12:05:33

@MoxNox: A 77es járat összes terroristáját kiszedte a CAPPS...

Nekem még mindig Bush reakcioja a kedvencem.. persze tudjuk hogy a világ legostobább embere, és bárgyúbb mint egy birka, de azért fél órát elbaszni még az ovodában mikor egy gép csapódott a toronyba? .. a nyilatkozatok amik ez után jöttek tőle, háát :D

MoxNox 2010.09.13. 12:06:04

@JR69: Igen, 9/11 után nagyon komoly változásokat végeztek ezekben a folyamatokban. Aznap 14 vadászgép védte aktívan a légteren, de szerintem nincs ebben semmi gáz. A 14-et úgy kell érteni, hogy indulásra készen állnak a gépek, a pilóták 24 órás ügyeletben vannak, rövid időn belül fel tudnak szállni. De hát nem is fenyegeti légitámadás az USA-t. És ez a 14 gép békeidőben elég kell legyen. És persze a 14 csak az állandó készenlétet jelenti, 72 órán belül már sokkal több gép volt bevethető. Tudod mikor térítettek el utoljára utasszállító gépet az USA-ban 9/11 előtt? 1979-ben. Tudod hányszor fogtak el vadászgépek nem reagáló gépet a 9/11 előtti évtizedben? Egyetlen egyszer, és akkor is közel másfél óráig tartott, míg az első F16 odaért. 9/11 után persze minden megváltozott, lett közvetlen összeköttetés a NORAD és az FAA között

MoxNox 2010.09.13. 12:11:49

@norbi2k: Ok, és mit jelent az, hogy kiszedte a CAPPS? Ha jól értem ez egy automatizált rendszer, ami különböző feltételek alapján megjelöli a gyanús utasokat. Nem lehet, hogy naponta több száz ilyen megjelelölés történt, és ez csak egy első, automatizált szűrő, ami alapján aztán később dolgozhatnak a biztonságiak? Teszem azt, ha valakit többször megjelöl a CAPPS, akkor kutakodni kezd az FBI, ilyesmi. Nyilván nem azt írja ki a rendszer, hogy ezek a fazonok utasokkal teli repülőgépet terveznek épületekbe vezetni. Te gondolom arra akarsz kilyukadni, hogy biztos direkt átengedték őket. Szerintem amíg nem tudunk sokkal többet a CAPPS működéséről, addig nagy hiba ilyen elhamarkodott következtetéseket levonni.

norbi2k 2010.09.13. 12:17:42

@MoxNox: tech.mit.edu/V114/N40/crash.40w.html

CAPPS: előre betáplált adatok alapján dolgozik, plusz azt figyeli amit már fentebb is írtam ( egy irányú jegy, készpénzes fizetés, van e csomag ) , már majdnem 20 éves rendszer... FBI wanted list, rendőrségi record stb ezeket is nézi... megjelöli az utast, aztán a következő biztonsági kapunál előveszik az illetőt, átvizsgálják stb.. persze nem írja ki hogy repülő eltérítő alert ! :) A pontos müködését se tudom, nem tudom naponta hányszor riaszt, de 9 terroristát aznap felengedtek a gépekre...

2010.09.13. 13:06:27

Csak szerényen súgom meg, hogy a Pentagonnak már évekkel 2001 előtt saját külön bejáratú légvédelmi rendszere volt, légvédelmi rakétákkal, lokátorral, miegymással. Nincs az az isten, hogy ne tudják előre, ha jön feléjük valami.
Az a repülőtér pedig, amit a nagy okos barátunk belinkelt, az a Pentagon repülőtere. Oda utasszállító gép nem száll le (kivéve mondjuk az AirForceOne-t), és nem is repülhet oda be semmi, csak olyan, ami a Pentagon engedélyével jön. Elég nagy feltűnést keltett volna az utasszállító, ha épp ott ficereg. Pláne miután 2 gép már becsapódott a WTC tornyokba.
De nem baj, látom azért vannak "érvek" rendesen. :)

2010.09.13. 13:29:14

A WTC tornyok robbanóanygot kereső kutyáiról már kifejtettem korábban, hogy a kutyák (már ha bárki is keresgélt ott robbanóanyagot kutyákkal, amit nehezen hiszek) megvezethetőek. Nem is nehezen, tök egyszerű módszerrel.
Ha valaki építkezésnek álcázva visz be anyagot az épületbe, azt simán megteheti. Cementeszsákok, homok, szerszámok, miegymás kell egy építkezéshez. Egy biztonsági őr nem fogja a cementeszsákokat kiszúrogatni, hogy megnézze, nem-e robbanóanyag van benne. Pláne, ha az a cég mondjuk előtte is (kamuból) építkezett már ott, és ismerős arcokat látott.
nap mint nap bemegy oda egy építkező brigád. kopácsolnak, fúrnak, faragnak. A kutyának sem tűnik fel, mert megszokott jelenség. Ami feltűnt embereknek, hogy bizonyos szintek nem elérhetőek liften keresztül. és hogy baszott nagy mennyiségű por (cement?) hullik az irodába valahonnan. (Ha megszokott lett volna, nem tűnik fel. De nyilván valami gond volt ott.)
Amikor egy napokig tartó kopácsolást hall egy fentebbi szintről egy komplett iroda személyzete, az azért jelent valamit. Meg mondjuk az is, ha egy adott szinten nem is áll meg a lift. Hogy mit csináltak ott, nem tudom, nem voltam ott. De gyanús. Pláne, ha a por onnan kilószámra kerül be az alatta lévő szintre.

Érdekes egyébként, hogy a hivatalos álláspont képviselői az egymásnak ellentmondó nyilatkozatokat (Pentagonba csapódó gép) simán elfogadják. De a WTC tornyok esetében többek által azonosan említett robbanás-sorozatok hangját, robbanástól arrébbrepülő emberek véleményét meg ugyanígy figyelmen kívül hagyják.
Miért?
Azért, mert az utóbbi nem mond ellent egymásnak, és mindenki robbanássorozatokról emlékszik (tűzoltók, stb.), míg a Pentagonos géppel kapcsolatos tanúvallomások tele vannak ellentmondásokkal?
Na mindegy.

Ja, kumulatív hatás. Lényege, hogy a robbanóanyag egy adott irányba fejti ki elsősorban a hatását. Ez nem jelenti azt, hogy más irányba nem, hanem csak azt, hogy a fő erőkifejtése egy irányba hat. Ez a hatás (főként ha rendelkezik a harci rész bélésanyaggal a kúpon belül) egy viszonylag kis átmérőjű (a robbanáshoz képest persze) lyukat üt. Természetesen mivel a robbanás nem csak egy irányba fejti ki a hatását, könnyedén elképzelhető, hogy a pentagon épületénél a külső részekett a robbanás lerombolta, míg a belsőbb részeknél (a lyuknál) már csak au un. "jet" fejtett ki hatást - kialakítva az ismert lyukat az épületben.
Ez csak feltételezés perzse. csak ugye nagyon fura az, ha van egy lyuk az épület belsőbb részén, amit elvileg egy repülő ütött, de a repülő, ami oylan szabályos kör alakban átüti a falat, nem marad meg, nincs ott a "lyukon túl" legalább egy nagyobb darabja.
(Nem is lehet ott, mert ripityára tört egyébként, ha repülő volt. De mivel már az első fal áttörésekor darabokra kellett törjön, a további lyukak esetében egyre valószínűtlenebb, hogy ilyen szabályos kör alakú lyukat üssön. Míg egy nagyobbfajta kumulatív töltet képes erre.)

JR69 · http://komlomedia.hu/ 2010.09.13. 13:29:32

@csíz: ÁÁÁ azok csak felfújható modellek. Csak nem gondolod, hogy alkotmányba ütközőt tennének. Még hogy fenyegessék honfitársaikat...
Meg te különben se tudod...mi vagy te repülőtér szakértő? (vagy csak nem statikus?)
És már megmondtam kik voltak: az afgánok! Csak nekik van ennyi mákjuk.
Ez benne volt a NIST jelentésében is :D
wtc.nist.gov/ 9,95 $-ért biztos megrendelhető CD-n...

JR69 · http://komlomedia.hu/ 2010.09.13. 13:36:56

@csíz: ÁÁÁ azok csak felfújható modellek voltak a megtévesztésre. Csak nem gondolod, hogy alkotmányba ütközőt csinálnának ott. saját polgáraik ellen kellett védeni, minek lettek volna ott védelmi fegyverek?
Mi vagy te: repülőtér szakértő? (vagy statikus mérnök?)
Már megmondtam a választ: az afgánok voltak! Csak nekik van ennyi mákjuk!
Benne van a NIST jelentésében is :D
wtc.nist.gov/ 9,95$-ért biztos megvásárolható CD formában :DDD

JR69 · http://komlomedia.hu/ 2010.09.13. 13:39:27

@JR69: na most meg elment 2x is. Majdnem sikerült azonosan leírni :D
Admin töröld az egyiket légyszi :)

THK 2010.09.13. 13:59:39

@csíz: ne ásd már még mélyebbre magad, így is a topik bohóca vagy...

"Pentagon saját reptere, semmi utasszállító" - LOL

Most vagy annyira hülyének nézel mindenkit, h nem tudnak az ócska hazugságaidnak utánanézni, vagy saját magad nem vagy képes rákeresni a Pentagon melletti Ronald Reagan reptér forgalmára, vagy eszedbe sem jut, csak vaktában süketelsz - más lehetőség nincs...

csak kb. két tucatnyi légitársaság használja utasszállításra, még kanadai járatok is indulnak onnan, havonta EGY-MÁSFÉL MILLIÓ UTAS fordul meg ott... "csak az Air Force One", röhej...

en.wikipedia.org/wiki/Ronald_Reagan_Washington_National_Airport

MoxNox 2010.09.13. 14:03:54

@csíz: Ja, a Pentagon saját repülőtere. Persze, azért hívják Reagan National Airport-nak, igaz? A Pentagonnak pedig egyáltalán nem volt saját légvédelmi rendszere rakétákkal. Még az a szerencse, hogy csak szerényen súgsz nekünk :)

MoxNox 2010.09.13. 14:16:31

@norbi2k: Ok, 9 terroristát felengedett a repülőtéri biztonsági szolgálat aznap a gépre, 10-et pedig nem szűrt ki a CAPPS. Én úgy tudom elképzelni a CAPPS működését, hogy a számos paraméter alapján különböző szintű figyelmeztetéseket ad ki. Nyilván ha valaki már ült repülőgép eltérítésért, vagy korábban mentális problémák miatt lövöldözni kezdett azt azonnal kiemelik, aki pedig csak egy irányba vesz jegyet azt nem feltétlenül vetik rögtön teljes testüreg motozás alá, hanem megjelenik a rendszerben egy alacsony prioritású megjegyzés, és a kettő között nyilván sok átmenet van. Az, hogy minden megjelölt illetőt elővesznek a következő biztonsági kapunál, már csak a te elméletedben létezik, és nem alátámasztható tény, ugye igaz? Azt sem tudjuk, hogy a CAPPS konkrétan milyen biztonsági problémát rendelt a gépeltérítőkhöz, igaz? Lehet, hogy túlsúlyos volt a csomagja, és arab volt a neve, nem? És azt sem tudjuk hány ilyen megjelölés történik a napi milliós nagyságrendű utasforgalomban.
Ahogy Carl Sagan mondta, a rendkívüli kijelentések rendkívüli bizonyítékokat igényelnek, és az eddigiek alapján, az hogy direkt átengedték volna őket nem több puszta spekulációnál.

norbi2k 2010.09.13. 14:42:59

@MoxNox: Ez egy létező rendszer, csodálkozom hogy még nem kerestél rá. A wikin is fenn van... :)

MoxNox 2010.09.13. 14:44:20

@csíz: Erre a belső lyukra gondolsz?
www.911myths.com/assets/images/db_images/db_Pentagon_Debris_151.jpg

Azt nem maga a teljes gép ütötte, hanem a futómű (ami az egyik legellenálóbb rész) és egyéb azonosítatlan részek, ennyi maradt a gépből, mire elért a rombolás végéig. A futómű darabjait meg is találták ott. Tudom, tudom, utólag tették oda feketébe öltözött emberek :D

És az se zavarjon, hogy a bemeneti nyílás megfelel egy Boeing méretének, alaposan ellentmondva a kumulatív töltetes mesédnek. Mellesleg a manőverező robotrepülőgépekben (a cirkálórakéta egy pongyola kifejezés) nem használnak kumulatív tölteteket, már csak a rendeltetésükből és a felhasználásukból adódóan sem. De egyébként ez a nemisvoltgépapentagonnál mese annyira erőltetett a sok bizonyítékkal szemben, hogy a józanabb 9/11 tagadók sem cáfolják, van így is elég más részlet amin rugózni lehet.

MoxNox 2010.09.13. 14:45:14

@norbi2k: Értem én, vágom. De nem ez a hozzászólásom lényege :)

2010.09.13. 14:48:41

@JR69:
Tényleg. Most hogy mondod. Így már látom is a szemeim előtt játszódó történetet:

Oszama bin Laden egyik nap reggeli után, mikor a jól megérdemelt vízipipáját szívogatja, eszébe ötlik, hogy:
"Musztafa, mi olyan régen terroristáskodtunk már. Ugyan, terrorizáljuk már meg az USA-t!"
Persze ez nem is máskor jut az eszébe, mikor épp kezd a mérleg nyelve a nemzetközi politika terén átbillenni, és egyre többen feszegetik, hogy az USA/Izrael tengely nem is az az ártatlan bárányka, és néhol az arabok ártatlanul vannak üldözve/irtva, stb. Persze Oszama barátunk nem néz híreket, hanem csak a terroristáskodáson töri a kis turbános bucóját, így cselekedetével a nemzetközi porondon egyre inkább támadott USA-t az ártatlan bárány szerepébe helyezi vissza.

No, erre tálib barátaink nekikezdenek a fondorlatos terv megalkotásának. Kiokoskodják, hogy ide biza repülők kellenek, és a cél a WTC+Pentagon lesz!
Elküldenek pár legényüket Cessna kiképzésre (hiszen köztudott, hogy pár órás Cessna repüléssel vezethető a Boeing utasszállító), és persze Amerikába küldik őket, mert máshol a világon nincs is repülős oktatás. Meg ugye jól lefizetik a légitársaságot is, hogy az majd elindítson távolsági járatokat 50% alatti utaslétszámmal, és azokon ők lehessenek a főszereplők.
Okosan beépülnek, könnyedén kijátszva a CIA/FBI és más szervezetek ügynökeit (hiszen azok balfékek egyébként is, mivel mindössze csak alig pár évtizedes KGB elleni kémháború tapasztalataival rendelkeznek). Majd saját nevükre jegyet vásárolnak a gépekre (hiszen azt épp nem ellenőrzi senki, és senkinek nem tűnik fel, holott körözött tenoristákról van szó), és felszállnak azokra. Félúton ugyan eszükbe jut, hogy a Koránt a kocsiban hagyták búcsúlevelükkel együtt, de most már mindegy - majd Allah megbocsát, mikor a sok hitetlen gyaurt a túlvilágra terelik maguk előtt.
Majd beülve a pilótafülkébe (a pilótáknak persze idejük sincs jelezni a problémát a páncélozott ajtó takarásában, hiszen a tenoristák olyan profik) átveszik az irányítást. Kettő elindul a WTC felé, egy meg a pentagon felé. A negyediknél galiba volt, az lezuhan.
Pilótáink pár órás tapasztalattal - és Allah segítségével - nekirepülnek a tornyoknak, és eljutnak a paradicsomba.

A tornyok erre - bizonyára a nagy ijedtség következtében - szépen önmagukba omlanak. Eszükbe nem jut oldalra dőlni, mint az a rendes tornyoknál szokás, és nem történik meg az sem, hogy csak a teteje pottyanna le onnan bármelyiknek is. Egyszerűen a - szó szerint egyszeri - pilótanövendékeink olyan profi módon csapódtak az épületek felső 1/4-ébe és 1/7-ébe, hogy azoknak a tornyoknak csak az volt az esélye, hogy összedőljenek, a videókon látható minta szerint.
Hála annak, hogy Allah mellett mások is figyelemmel kísérik az emberiség alakulását, a tornyokban nem 40-50ezer ember dolgozott akkor (hiszen miért is 8-kor kezdődne ott a munka, mint más rendes helyen), és oltári mázlival "csak" 2-3ezer ember veszti életét, ezek egy része is tűzoltó. Igaz ugyan, hogy az egyik toronynál a felső 1/4 rész felett nem lehetne kimenekülni, de azért csak sikerült. Biztos ott épp nem volt senki, mert a többségnek tériszonya volt, vagy csak oda már nem bírt fellépcsőzni.
Mivel az összedőlés egyértelmű oka a magas hőmérséklet 8ami az acélt meglágyította), így könnyedén megmagyarázható, hogy a két acélból és betonból lévő torony miért omlott össze tök ugyanúgy az alapjáig. És nyilván az is könnyen érthető, hogy az egyik elkövető útlevele miért maradhatott meg mégis épségben olyan helyen, ahol ugye hosszú ideig az acélt is meglágyító hőmérséklet volt. Egyértelmű, hogy azon útlevelet Allah áldása kísérte, figyelmeztetésül a gyaur kutyák számára. Fura az is, hogy a tornyok alapjain lévő acélgerendák némelyike fura, 45%-os szögű csonkot hagytak maguk után, de ez biztos a véletlen egybeesése, hiszen a 0 és a 90 fok közötti lehetőségek miatt erre amúgyis 1%-nál több esélyük volt.
No, tehát a két torony szépen összedől, annak rendje és módja szerint. Persze mikor összedől az egyik, akkor a tőle 100 méterre lévő épületre is ráesik annyi törmelék, hogy az egy bazi nagy tüzet okoz az épületben. (A mai napig nem tudom, hogy betonelemek hogyan repülnek oldalra 100 métert anélkül, hogy robbanás rásegítene neki, meg azt sem, hogy mitől gyullad meg egy tűzvédelmi szempontból kiváló épület, mikor beton és acél csapódik bele - de ez mellékes.) A lényeg, hogy több szomszédos épületben is kárt tesz a leomló törmelék. Ugyan a legmesszebb lévő szenvedi el a legkisebb kárt (mint az nyilvánvaló is), de ennek ellenére azon kis károk folytán óriási tűz alakul ki benne. És az épület - szám szerint a 7-es vagyok - eme horribilis károk és a kialakult monumentális tűz következtében hipp-hopp összedől. Érdekes módon ez is önmagába, tehát ennek sem jut eszébe, hogy esetleg oldalra dőljön, vagy hogy csak az egyik fele omoljon le, de még arra sem veszi ez a gonosz 7-es épület a fáradtságot, hogy legalább egy fala megmaradjon. Nem, belőle (sem) marad más, "isa pur es homou".
Külön érdekesség, hogy a 7-es épületben egy szemernyi (furcsaságokkal teli) irat sem marad meg, pedig oda aztán pakoltak tisztességgel okmányokat. Többek között megsemmisültek a tűzálló páncélszekrényekben lévő, meg többszörösen tűz- és egyébálló helyiségekben tárolt okmányok. Ebből is világosan látszik Allah mindenhatósága, hiszen a tálib pilótánk útlevele még ennél magasabb hőmérséklettől sem veszett oda, míg a páncélszekrényben lévő iratok, amiket tűz nem érhetett, igen.

No, tehát tornyok ledöntve, álmélkodás és jajgatás megy ezerrel. Ekkor lép színre a harmadik repülőgép, melynek célja a Pentagon. Pilótájának kezét is nyilvánvalóan Allah vezérelte, mert olyan bravúrt repült az utasszállítóval, ami egy több ezer repült órával rendelkező tapasztalt pilótának is a becsületére vált volna.
Ebből is látszik, hogy az amerikai Cessna pilótaoktatás világszínvonalú!!!

A pilóta mélyrepülésben nekivezette a kamerák által nem látott gépet a pentagon - hogy hogy nem, nem sokkal azelőtt megerősített - épületrészének, kb. 1-2 méterrel a talajszint felett. Szemtanúk hol ezt mondanak, hol azt, így biztosra vehető, hogy a pilótánk nemcsak ügyes volt, hanem egyszerűen mesteri. Nem csak arra tellett neki, hogy belecsapódjon a pentagonba pár méteres magasságon, hanem arra is, hogy - kimanőverezve a kamerákat - még pár cikk-cakkal, orsózással és hasonló manőverekkel megtévessze a szemtanúkat is (még azután is, hogy már becsapódott)! Igazán profi volt, Erich Hartmann és Gerd Barkhorn (mindketten 300 feletti légi győzelemmel bíró világháborús vadászrepülő pilóták) is bizonyára fejet hajtanának eme mutatvány előtt.
A Pentagonba megérkezvén a repülőgép úgy dönt, hogy jórészt elpárolog. Pár kacat ugyan megmarad, de csak a megnyugtatás végett. Persze az atomjaira törő repülőgép - miután egy szélvédőnek csapódó bogár utolsó pillanatait átélve szétkenődik az első falakon - lelkierejéből még telik arra, hogy az a pár darab alkatrész, amiknek a formája egy részeg amőbára emlékeztethetett, mégis egy szabályos kör alakú lyukat üssön a belső falakon.

Ezen dolgok fennforgása végett, a történetről még igazából semmit nem tudó elnökember egyből nyilatkozik arról, hogy márpedig ezt gonoszabbnál gonoszabb _arab_ tenoristák követhették csak el. Első emberünk bizonyára szintén kapcsolatban állhatott valamely égi entitással, hogy ezt az infót így előkotorja, mert más információt nemigen tudott senki. Igaz, később "bebizonyosodik" a felvetett gyanúja, hiszen Oszama apó "nyilatkozik" is egy sivatag homokjából előkapart, gyenge minőségű, ugyanakkor éppen a kellő pillanatban előkerült videofelvételen, hogy biza ő volt a gonoszság fő-fő kiagyalója.

Különös véletlenek egybeesése, hogy éppen ezen történéssorozat előtt pár hónappal dönt úgy az - addig ugye amerikai puszipajtás - tálib vezetőség, hogy mostantól nem Afganisztán fogja termelni a világ heroin és ópium szükségletének 3/4 részét -> és ezért el is kezdi (az egyébként főként CIA érdekeltségű) ültetvényeket felégetni (kiváltva ezzel ugye a CIA rosszallását is).
Szintén a különös együttállások eredményeként, pont pár hónappal a történések előtt köt 15 milliós biztosítást egy kedves üzletember a WTC tornyokra, kifejezetten terroristák által okozott károk esetére - potom 7 milliárd dolláros pénzt kasszírozva be az események után.
Furcsa módon ezidőtájt kezdenek először hírek keringeni arról, hogy az USA a volt szovjet utódállamok területén (melyeket Afganisztánon keresztül a legszerencsésebb elérni, mivel Iránnal felettébb zord a kapcsolata) befektetni kíván, elsősorban a gázmezők tekintetében, csővezeték formájában. Másodsorban ehhez kötődik a nemrég a sajtóban pedzegetett téma Afganisztán kb. 1000 milliárd dolláros lítiumkészletéről is.

Bizonyára kihagytam sok dolgot, de számomra most már tényleg egyértelmű, hogy az USA kormányának az égvilágon semmi köze nincs a 2001. szept. 11-ei eseményekhez, és hogy nem casus belli gyanánt tervezték meg a történéseket.
Bizony, mindez a tálibok kitartásának, szerencséjének, ügyességének, az amerikaiak és azok titkosszolgálatainak a szerencsétlenkedésének, a véletlenek különös közbeesésének, és persze Allahnak, a mindenhatónak köszönhető.
;)

norbi2k 2010.09.13. 14:57:36

@norbi2k: minden kérdésedre választ kapsz ha elolvasod a rendszer leírását.. amit nem találtam az az általad is felvetett kérdés, egy nap mennyi riasztás van...

mutant · http://universal.blog.hu 2010.09.13. 15:17:34

Ki nem szarja le a degenerált amerikaiakat?:D Mert én teszek rájuk magasról!:D

f.m.j. 2010.09.14. 07:54:01

az lenne stílusos, és borzongatóan összeesküvéselméletes :):), ha 911 komment gyűlne össze...

p4o5k0 2010.09.14. 14:05:58

kikockázva a linkelt videót:
img202.imageshack.us/img202/6904/flight7711.jpg
A robbanás előtti képkockán, a piros négyzetben: valamiféle sugárhajtómű hajtómű égésterméke,
a zöld négyzetben: ??? a becsapódott Boeing ???

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.09.14. 14:33:48

THK is beadhatta már az átjel lapot.

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2010.09.14. 15:37:55

egyébként azt nem értem, hogy persze sok hülyeség van abban amit a hivatalos verziók ellenzői mondanak, de annyira vak és süket (álszent farizeus) hogy lehet valaki, hogy a hivatalos verziók számos megállapítását legalább kritikusan ne figyelje, értékelje..

a hivatalos verziók (és többesszám, mert több is van belőlük párhuzamosan) mellett kritikátlanul kiállók számára nem érdekes, hogy akármelyik verziót is nézzük az amerikai titkosszolgálatok kőkeményen benne vannak az ügyben? ha az osama nevű fószer csinálta (itt megjegyzendő, hogy a "beismerős" videón nyilván nem ő szerepel. de mintha ezt kezdetben nem is mondták volna! csak valaki beszél, hogy ő úgy tudja, hogy neki azt mondták, hogy az osama volt. azóta meg a hiv verzió mellett kiállók azt bizonygatják, hogy de az "osama" mondta, az ellenzők, meg, hogy az ott nem osama. elbeszélnek egymás mellett; mindkét csoport hülye.) akkoris cia-s "munka", mert ők képezték ki a szovjetek ellen, ők hozták létre a tálibokat is; ahogy bábjuk volt szaddám is - aki utóbb nem akart a cionista lobbinak megfelelni; ahogy irán belügyébe is rendszeresen belepofáztak. (az amerikaik a saját bábjukat akarták ott is hatalomra juttatni, aki hajlandó izraelt elismerni; aztán nem jött be és az usa még mindig fúj az irániakra az 1979-es nagykövetségi ügyért, pedig ők okozták az egészet. ahmenedzsidád se teljesen normális, de nem nevezhető teljesen paranoiásnak, hogy az első gondolata (helyesen) az volt, hogy a legutóbbi választásokon a "fiatalságot" külföldi titkosszolgálatok hergelték, megvezették. nem először fordul elő ilyen.)

a sok gazdasági elbaszás (amin véletlenül valaki azért mindig nyer.. nem volt még olyan világválság, hogy néhány eleve pofátlanul gazdag (csaló) ne keresett volna komoly pénzeket) miatt expanzív, gazdaságilag jövedelmező háborút kell folytatniuk, és meg is teszi az összes hatalmaskodó. mások szenvedése árán tartják fenn a gazdaságukat olyan szinten, hogy az ő gazdagságukat senki ki ne akarja kezdeni. nem akarnak ők sehol nyerni. usa sehol nem nyert. nem is igazán törekedett rá. kivártak egy megfelelő casus bellit, hogy felléphessenek nyilvánosan ott, ahol korábban, fedve, már keverték a szart.

ha a támadás ellenére állva maradnak a tornyok és így nem hal meg közel 400 tűzoltó, meg a reputasokkal együtt 3100 ember, akkor is lett volna egy hazug háború afganisztán ellen, meg irak ellen, előkészítve szíriát és iránt (jajj hát most mondjátok meg épp ott vannak a háborúk, ahol olaj, drog, meg izrael ellenesség van.. milyen véletlenek vannak - az amerikai zsidók egyébként pont leszarják izraelt szerintem. cionisták. más embereket, más hadseregeket is vesznek rá, hogy legyen egy országa a zsidóknak (lehetőleg diktatorikus, háborús övezet), mert ha nincs, akkor a történelmileg évezredek óta elbújó zsidókat (és abból is a pofátlan réteget) elővennék minden országban..) belerángatva az egész világot egy konfliktusba, amihez a világ nagy részének semmi köze nem kéne legyen; de akkor kicsit nehezebb lett volna a háborút megindítani..

a videókkal kapcsolatban: "hol az arany kormányasszony?" /ősi magyar kérdőmondat/. lehet, hogy nem az új tulajék akarták kiszállítani a wtc-k alól, lehet, hogy nem a tenoristák voltak, hanem a kormány mentette ami menthető (de akkor 100, hogy ők robbantották fel a tornyokat, hogy leomoljon - így okozva az embeerek halálát), de mégis: hol van az arany? titkos helyre nem szállították át, tudvalévő volt korábban is, hogy hol van. most viszont: eltűnt a nagy része és ground zero miatt senki nem kérdezi, hogy hogy is volt ez, miért csak annyi van amennyi..

két pártfüggetlen érdekesség van még, ami említésre méltó. nem először próbálták meg felrobbantani. 1993-ben volt már egy merénylet. 6(!) halálos áldozattal és 1000(!) sebesülttel. a bűnösöket elfogták és mind a négyüket többszörös életfogytra ítélték. most meg nincs élő elítélt; akit vádolnak annak fele a közelében sem járt a tronyoknak de még az usa-nak sem (és nem haltak meg a támadások merénylőiként mint állították) és a világ túlfeléről támadták és támadják barlangokból(!) a cia által korábban kiképzett(!) hirtelenjében terroristák(!) az ellenük bátran :-p tökig felvegyverkezett-harci robotrepülősen háborúzó gazdasági elnyomó hatalmak lakosságát, ahol sokan meghalnak, de nem annyian mint az említett országokban ahol ilyen fenemód igazságos háború zajlik jelenleg is.

a másik érdekesség a számokban rejtezik. emberáldozatok. civil lakosság. mi is indokolja pontosan, hogy 3000 emberéletért (mert ezért folyik a háború mondván annyian meghaltak, ha tehát kevesebben halnak meg - ahogy pl. a wtc elleni korábbi merénylet idején, úgyszintén ha állva maradnak a tornyok, akkor nemigen lett volna belőle háború más országok ellen.. bevetve a nyugati világ fegyveres erőit. (és amíg elszórakozunk egy hamis idegen háborúban - mi is, megint - addig a többi nagyhatalom is terjeszkedik suttyomban. kínáé dél-kelet ázsia, oroszok megszilárdították a helyzetüket, és usa sem tétlenkedik.) eleve több ember halt meg a megtámadott és környező országok mindegyikében békeidőben(!) usa (katonai) vállalatok hülyeségei miatt. bhopali tragédia 1985 - "eredmény": több mint 3000-en meghaltak (sokan a gyár felé rohantak a mérgezés után, mert nem tudták, hogy az volt a forrás, azt hitték szerencsétlen helyiek, hogy gyógyszert gyártanak a gyárban, miközben "rovarirtószereket" fejlesztettek ki és gyártottak irdatlan mennyiségben. (ddt is milyen jól bevált vietnámban..) 20000-en(!) megvakultak. több 100000 ember súlyos, esetenként később halálos betegségének lett alapja a szennyezés. a vállalat vezetőit sem vonták felelósségre, és az áldozatokért először 20 azaz húsz dolláros (1985-ben és még helyben sem volt az nagy pénz, főleg és tekintve, hogy mit okoztak az idióta usa barmok) áldozati fejpénzt fizettek volna. lett belőle tehát háború? nem..

usa-ban terrorista az is aki ellenzi (na nem a háborút) hanem azt amit a háborút indítók, vezetők mondanak! akárhogyan is volt egy álnok ocsmány hazug banda háborúkat vezet, amiben a saját maguknak okozott emberi veszteségek mellett megtizedelik a lerohant országok békés, civil lakosságát is, nemhogy azokat akiket korábban éppen ők képeztek ki és talán még így sem volt nagyobb közük a "támadásokhoz" mint bármelyik terroristának bármikor kinevezhető átlag usa állampolgárnak. alacsony mércén kurva nagy jóindulattal is szégyen amit csinálnak. aki ezt helyesli mérföledekkel hülyébb a legelborultabb összeesküvéselméletekben hívőknél is.

norbi2k 2010.09.14. 16:27:16

Valaki ajánlotta itt egy BBC dokumentumfilmet, The Power of Nightmares, nos csak ajánlani tudom én is, nagyon jó, elgondolkodtató...
( és ezt nem három egyetemista dobta össze egy hétvégén :)

norbi2k 2010.09.14. 16:34:31

@p4o5k0: a piros négyzet a boeing, nem látod?? :)

JR69 · http://komlomedia.hu/ 2010.09.14. 16:52:52

Ez a sok idióta mit szívhatott, hogy robbanásokat hallott:
www.youtube.com/user/911revisited

arlequin 2010.09.15. 10:42:52

@p4o5k0: köszi. ezt a 'részletet' még nem hallottam/láttam.

norbi2k 2010.09.15. 12:00:13

@arlequin: gyúrunk a 911 posztra? :) Már elcsendesettek az indulatok, de azért összehozható ;)

arlequin 2010.09.15. 12:18:50

@norbi2k: nem. KBM vala. és mindig érdekes megtudni még több részletet.

MoxNox 2010.09.16. 11:56:15

@z666: Gyúrjunk a 911 posztra :) Látom ismét sikerült egy megbízható forrást találni, cikk egy volt Ku Klux Klan vezetőtől. Hajrá, hajrá, mindig van lejjebb...

odin 2010.09.17. 19:29:53

Pár érdekesség az USA háborúiról.
1898 a spanyol amerikai háború (A nagyhatalmi státusz kezdete:itt szerzi meg az usa kubát a fülöp szigeteket stb)
Egy amerikai hadihajó Havannába hajózik(spanyol terület) baráti látogatásra és felrobbant ez az ok a háborúra.
1915 a Lusitania elsüllyedt egy német torpedótól (ez egy brit hajó volt csak voltak rajta amerikai állampolgárok is) majd az USA belép ezen ok miatt az 1 világháborúba 1917-ben.
1941 dec.7. Japán megtámadja az USA-t. de előtte az USA blokád(olaj) alá vette japánt a kína elleni háborúja miatt(ez 1931 óta tartott tehát 10 éve lett volna cselekednie de nem tette)
1964. augusztus 7-én a USS Maddox (DD–731) és a USS Turner Joy (DD–951) rombolók elleni vélt támadásra reagálva az Egyesült Államok kongresszusa elfogadta az úgynevezett Tonkini-öböl határozatot, mely széles jogköröket biztosított Lyndon B. Johnson elnök számára a háború kiterjesztésére. Johnson azonnal elrendelte az észak-vietnami ipari és katonai létesítmények bombázását.
2001.09.11 után az USA lerohanja Afganisztánt majd 2003-ban Irakot.
Folyt köv.?

mrgi 2010.09.22. 10:47:49

Azt hiszem, Odin kapiskálja. Az USA kitalálta magának ezt a medzsik 2000-2500-as számot. (Lusitania, Pearl Harbor, 9/11) Nagyjából ennyi áldozatra van szüksége, hogy ”saját védelmében” belépjen egy háborúba. És ugye Ő mindig csak önvédelemből vagy megtorlásból cselekszik. Meeer nem agresszor!!!
Azért még mindig meglepődök, hogy így majd 10 év után ennyi összegyűjtött információ láttán, hallatán valaki még mindig a szélsőséges táliboknak tulajdonít egy ilyen eseményt. Én is szeretnék hinni egy világhatalomban, mely a világbékét védi és megtestesíti a lehetőséget és szabadságot mellyel valamikor azonosították. Sajnos ez már nekem nem megy.
Nekem ebből az egészből egy nagy adag ijedtség jutott. Hiába ezt a kúrvára elbaltázott ”fércmunka” , senki nem mondja: ”Na de kérem, ezt ne kelljen már elhinnünk! Nevetséges.” Minden média és kormány kussol. Na ez az ijesztő! Ha tippelnem kellene, akkor a kongresszus hamarosan az ilyen jellegű véleményeket is terrorcselekménynek fogja nyilvánítani, és korlátozza az internetes információáramlást. Addig is ajánlom, nézzünk hollywood-i katasztrófafilmeket. Sokkal hihetőbbek az összeomlások és lezuhanások. :)

vomit 2010.09.28. 08:58:26

egy oreg bbc-s mediagenyo elmondja, miert anathema 911 feszegetese
www.youtube.com/watch?v=q0j3tq11BPE

süti beállítások módosítása