Skip to content


       Szűrés lista

Hunvald nem tudott normálisan hogyhívjákolni

20 hónap után sikerült végre Központi Nyomozó Főügyészségnek benyújtania a vádiratot Hunvald Gyuriék ellen. Nem volt egy egyszerű munka összerakni, a vádirat 121 oldalas, a nyomozati iratok pedig 46 ezer oldalt tesznek ki ...

Az Ügy több tételből áll össze, és összes 25 embert vádolnak: Hunvald, Gál György és 23 társuk.

Ingatlanügy: 17 erzsébetvárosi ingatlan érintett, a vád szerint Gál György, az önkormányzat gazdasági bizottságának elnöke ingatlanonként 20-30 millió forint kenőpénzért elintézte, hogy ezeket egy meghatározott vállalkozói csoport érdekkörébe tartozó projektcégeknek áron alul vásárolhassák meg. Gál György 2003-2004-ben összesen 366 millió forint kenőpénzt kért és kapott. Gál a vád szerint hamis értékbecsléseket készíttetett, és Hunvald támogatásával megtévesztette a képviselő-testület tagjainak többségét. Miután a projektcégek megvásárolták az ingatlanokat, az elkövetők a cégeket - immár az épületekkel együtt - jelentős haszonnal eladták a befektetőknek.

Ezt a módszert egy szomszédos kerületben is nagyban űzték, ám ott az ex-polgármesternek még a haja szála sem görbült. A Balettintézet eladva 220 millió forintért, a projekt-káefté meg továbbadta 7,5 milliárd forintért.

Fiktív tanácsadói-, illetve munkaszerződések: 
Hunvald és társai fiktív tanácsadói-, illetve munkaszerződésekkel összesen 32,1 millió forintot játszottak át barátaiknak és rokonaiknak.

Mobiltelefon: 6,3 millió forint kárt okoztak azzal, hogy az önkormányzat fizette a szintén megvádolt Szabó Zoltán szocialista országgyűlési képviselő mobiltelefonjának számláit, míg Gál György barátnőjének és feleségének telefonhasználata a vád szerint 281 ezer forintjába került az önkormányzatnak. Szabó Zoltán emellett kétszer is levetette a kerékbilincset szabálytalanul parkoló autójáról.

Bérlakások: Hunvald és Gál a vád szerint hivatali helyzetükkel visszaélve önkormányzati bérlakásokat utaltatott ki Gál sógornőjének, barátnőjének, a barátnő testvérének, valamint Kardos Péter korábbi SZDSZ-es képviselő egyik barátjának. Ezeket aztán a bérlők azonnal, kedvezményes áron megvásárolhatták.


Ezek után nem is csodálkozhatunk, hogy Hunvaldot az ingatlanok eladása kapcsán különösen jelentős kárt okozó, üzletszerűen bűnszervezet tagjaként, bűnsegédként, folytatólagosan elkövetett csalással, a tanácsadói szerződések és a telefonok használata miatt jelentős vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezeléssel, magánokirat-hamisítással, hivatali vesztegetéssel vádolják, a lakáskiutalások miatt pedig hivatali visszaéléssel.



Hunvald a vádirat benyújtása adott egy hosszabb interjút a Népszavának, melyben közli, hogy az őt ért jogsértések miatt a strasbourgi emberi jogi bírósághoz fordul, de pereket tervez a magyar állam és az ügyében szerinte hamisan tanúskodók ellen is. És hogy immár 624 napja van előzetesben...


- Azt gondolta, nem lesz itt egy évnél tovább?
- Az első hónap után, amikor megkaptam a bíróságtól a jogerős elutasítást, biztosra vettem, hogy a lehető legtovább szeretnének itt tartani. Annak ellenére, hogy tudtam, igazam van, és nem követtem el semmit.

- Egy pillanatig sem gondolt arra, hogy hibázott valahol?
- Visszagondolva, nem látok semmit, amit meg kellene bánnom. Meghozott döntéseink jók és helyesek voltak. Ma sem tudnék mást tenni. Az, hogy megismertem a nyomozati iratokat, csak megerősítette: kétséges, mi alapján vettek őrizetbe, mi alapján tartóztattak le, és mi alapján közölték velem húsz hónappal ezelőtt a gyanúsításokat. Se tanúvallomás, se tárgyi bizonyíték nem erősíti ezeket.

- Vagyis azt, hogy több százmilliós kár érte a kerületet az ingatlanértékesítésekkel?
- Ezt a vádhatóság állítja. Az elején megmondtam, hogy nincs ügy, mert az önkormányzat nem szenvedett kárt. Sőt, jelentős haszonra tett szert, hiszen az épületek többségét forgalmi értékük felett értékesítettük. Nem találtunk az ügyvédemmel bizonyítékot a nyomozati iratokban arra az ügyészségi gyanúra, ami az ingatlanok alulértékesítéséről szólt. (...)

- Áldozatnak érzi magát?
- Nagyon kevesen érthetik meg a Kulcsár-ügyben nyomozó Molnár Csabát, akit bűncselekmény hiányában nemrég felmentettek. Ő azt mondta, nagyon kevés kell ahhoz, hogy egy embert ma Magyarországon teljesen tönkretegyenek. Megértem, hiszen velem is ez történik. Egyetlen helyre fordulhatok: a legszélesebb nyilvánossághoz. Amikor már nem befolyásolom se a nyomozást, se a vádemelést, akkor mindent felteszünk az internetre. A gyanúsítást, a vallomásaimat. Ezek alapján döntsék el: mi kell ma Magyarországon ahhoz, hogy valakit lejárassanak. (...)

- Márpedig az ügy az alulbecslés alapján gyanított panamára épül...
- Így van, amikor pedig valaki azt állítja, hogy csalás történt, azt is jelenti, hogy valamit az értéke alatt adtak el. Engem két dologgal gyanúsítanak. Az egyik, hogy tudtam az értéken aluli becslésről. A másik, hogy tudtam arról: amint az önkormányzat döntött az értékesítésről, már sorban álltak a külföldi befektetők, hogy megvegyék az ingatlanokat sokkal többért. A nyomozati iratok mindent bizonyítanak, csak ezeket nem. Illetve éppen az ellenkezőjét igazolják. Érdekes és tanulságos lesz, amikor a tárgyaláson a vád szép lassan elgyengül. Mert abban biztos vagyok, hogy vádat emelnek. Egy ügyben, amit 20 hónapon keresztül a média így tálalt, a gyanúsításból vád kell legyen. Igaz, eddig már egy sor gyanúsítást visszavontak, megszüntettek...
(...)
Ettől még fenntartom, hogy nem történt semmi olyan, amit ma szégyellnék, sőt, az ingatlanértékesítések révén sokaknak, akik a leromlott épületekben laktak, megoldódott a lakáshelyzete. Nem szégyen, hogy erre a kerület egy fillér közpénzt nem költött, mert ha nem lett volna befektető, ugyanannyiba került volna kiköltöztetésük.
(...)
Arra is készülök, hogy a különböző nyomozati iratok alapján valószínűleg jó pár pert el kell indítanom hamis tanúzás, és hatóság félrevezetése miatt. A bíróságon be is bizonyítom, hogy többen nem a valóságot mondták.

- Azért mert az ellenségei, vagy mert másnak érdekében állt az Ön befeketítése?
- Érdekes kérdés. Ma Magyarországon az egyetlen olyan fizetőeszköz, ami az ókorból megmaradt, a harminc ezüstpénz.


No, és kik lehettek Hunvald ellenségei? Ki volt Budapest erős embere, aki nem tűrte, hogy bárki is túlszárnyalja? Hát persze, hogy a parizerzabáló Hagyó ...

Legalább tisztult egy picit a kép, ezek szerint az, hogy Hunvald szopoágra került, egy igazi, 100%-ban vegytiszta szoci belharc és leszámolás. Hiába, az elvtársak egymás között tudnak a legnagyobb gecik lenni ...

Valószínűleg Verók elvtárs nem mert nagyra törni, vagy megegyezett Hagyóval ...

A Magyar Nemzet kapott egy adag lehallgatott telefonbeszélgetést, ebben az olvasható, hogy Hunvald feltételezte, hogy a szocialista párton belülről eredhet az ő lehallgatása: 2008. május 7-én Máriási Károllyal, jogi tanácsadójával egyebek mellett azt közölte: "van egy információm, hogy ez a rohadék Hagyó, ez most nagyon nekem akar jönni, mert őnála borul össze minden a fővárosban, és nem akarja, hogy legyen bárki, aki erősebb PR-ban, vagy bármi nála".

A másik beszélgetésben peidg Hunvald Zoltai Gusztávtól (!) kért segítséget. Zoltai a Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége (Mazsihisz) ügyvezető igazgatója. Bár még csak hétfő reggel 9 óra van, de máris a hét legnagyobb rejtélye, hogyha az ügyészség a sarkamban van, akkor miért a Mazsihisz vezetőjétől kérnék segítséget? Mit tudna Zoltai úr segíteni?

Hunvald György (hívó): – Van néhány nagyon érdekes dolog egyébként.
Zoltai Gusztáv (hívott): – Igen?
Hunvald: – Én nem tudom, az ügyészségen vannak nagyon rám szállva.
Zoltai G.: – Terád?
Hunvald: – Igen, igen…
Zoltai G.: – De nem a, nem a Tordai-ügy miatt?
Hunvald: – Nem a Tordai-ügy miatt! Nekem mondták, hogy politikai, de nem értem, hogy mitől politikai! Mert nem csinálok…
Zoltai G.:Utánanézzünk?
Hunvald: – Nézzetek már utána, hogy mi a (van?)! De ez a Központi Nyomozó Főügyészség!
Zoltai G.: – Jó!
Hunvald:Ott el kéne sikálni, mert egyszerűen nem lehet normálisan hogyhívjákolni.
Zoltai G.:Jó! Odafigyelek! Megnézetem! Jó?
Hunvald: – Jó! Oké!

A Nokiás-doboz után ismerkedjünk meg a legújabb maffia-szlenggel: "
hogyhívjákolni" = csalás, hűtlen kezelés, magánokirat-hamisításl, hivatali vesztegetés, hivatali visszaélés.

ui: Zoltai Gusztáv segített Hunvaldnak? Beleavatkozott a nyomozásba? Zoltai Gusztávot kihallgatta az ügyészség? Zoltai Gusztáv gyanúsított vagy csak tanú?

HV:
SZDSZ-es társa, Gál György, akivel gyakran beszélt, az egyik alkalommal, júniusban konkrétan figyelmeztette: "Lövési van, de nagyon!... Kéne beszélgetned a nagy, a nagyfőnökkel, ilyen négyszemköztin".

 

Frissítés:

"Valóban zajlott titkos adatgyűjtés Hunvald Györggyel szemben, ennek adatai a nyomozás részét képezik - erősítette meg a Magyar Nemzet hétfői számában megjelenteket a Központi Nyomozó Főügyészség szóvivője.

Fazekas Géza elmondta: a napilapban megjelent beszélgetésekről a gyanúsítottak és védőik másolatot kérhettek az iratismertetéskor. Ők ezzel éltek is, a főügyészség pedig digitalizált formában átadta ezeket még szeptemberben, illetve október elején. A szóvivő ugyanakkor hangsúlyozta, hogy a sajtónak nem az ügyészség adta át a nyomozati iratokat, ők csak az ügy érintettjeinek, továbbá a bíróságnak csatolták be a dokumentumokat.

Azt is közölte, hogy a Hunvald György és Gál György között elhangzott beszélgetések során konkrét adatok merültek fel arra vonatkozóan, hogy megpróbálnák befolyásolni az ellenük folyó eljárást, illetve magát a nyomozóhatóságot is. A főügyészség ezt az előzetes letartóztatás, illetve annak meghosszabbítására tett indítványai során értékelte.

Azzal összefüggésben, hogy a lap szerint Hunvald György a Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége (Mazsihisz) ügyvezető igazgatójával, Zoltai Gusztávval folytatott beszélgetése során arról beszél, hogy "el kéne sikálni" az ügyet, Fazekas Géza azt mondta: más személlyel szemben bűncselekmény megalapozott gyanúja nem merült fel, más személy részéről az eljárás meghiúsítására irányuló törekvés nem volt bizonyítható."

 

Címkék: mszp rendőrség hunvald

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr522449446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.11.15. 09:36:03

A nyomozati anyag mikor lesz söralátét méretű?
Költői kérdés.46000 oldal. Mire?

dr. Aullah 2010.11.15. 09:39:24

Amikor olvastam a sok kárt, amit okozott... lakások barátoknak olcsón, hát a kurva anyját... szóval amikor olvastam, valahogy biztos voltam benne, hogy azt fogja nyilatkozni, hogy nem hogy kár érte az önkormányzatot, hanem még jól is jártak. Biztos voltam benne.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2010.11.15. 09:41:48

Itt már az akasztás sem segít..
Rejtély pedig nincs, zsidó kézben az ország, a többi csak látszat nekünk (egyelőre még adnak az ilyesmire).

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.15. 09:47:28

"de máris a hét legnagyobb rejtélye, hogyha a ügyészség a sarkamban van, akkor miért a Mazsihisz vezetőjétől kérnék segítséget?" - ne legyél hülye zero! olvass utána, hogy azon ingatlanok, amelyek NEM az ír érdekeltségi körbe kerültek, azok MILYEN "ingatlanfejlesztő" cégnél landoltak?

... és a kör bezárult.

Gyurikám! Küldenék neked egy szép képet, és kívánom neked azt, ami ezen olvasható:

galeria.index.hu/belfold/2009/02/13/szolidaritasi_akcio_a_letartoz/?current_image_num=15&image_size=xl

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.11.15. 09:48:44

(én vizsgálnám a magyar katolikus püspöki konferencia felelősségét is. mielőtt antiszemitázni kezdenének egyesek. :D)

kyncza 2010.11.15. 09:50:27

Valakinek nagyon a tyúkszemére léphettek, és gyanítom ezek az elvtársak sokkal többet tudnak, mint amit mondanak, az valóban érdekes, hogy a blankolt kipásnak milyen szerepe van (volt) és még miért nem ül vádlottak padján? Egyáltalán milyen pozícióban lehet, hogy csak úgy utánanéz, utánakérdez belső titkosszolgálati dolgoknak?

Képzeljük el a fordított dolgot, mikor kerülne ilyen pozíció közelébe egy keresztény magyar izraelben?

Homeoffice 2010.11.15. 09:54:16

Helyes.
Kötelet ennek a baromnak. Meg vagyonvesztést. A családtagjaitól is. A kutyájától is... A cégeitől is..
VISZONT két megjegyzés:
1. Hunvald és a többi polgimester (Nagyobb városok) között az a különbség, hogy beáldozták. A többi is nagyvalószinüség szerint hasonló dolgokat csinál..
2. Jó bazze elkapták, De a pénz az mikor fog visszakerülni?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.11.15. 09:55:35

@Seduxen:

Azt értem, hogy az ingatlanbefektetők izraeliek, de Zoltai mit tudott kezdeni az Ügyészséggel?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.11.15. 09:56:52

@Gunther:

szerintem soha ....
A bíróságnak kellene kimondania, hogy a 17 eladott kerületi ingatlan eladása érvénytelen ...

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.15. 09:57:21

@zero: nem gondolod, hogy nincs ott egy-két ember, akit fel lehet "hogyishívjákolni"? Hívni, ez az! :)))

vagy "hogyishívLÁJKOLni" :)))))

eszkep 2010.11.15. 10:12:32

A zsidó Hitközség "utánanéz" a Hunvald elleni nyomozásnak a Központi Nyomozó Főügyészségen??? Nem szeretem az összeesküvés elméleteket, így duplán ciki, hogy kiderül a kuruc.info-soknak van igaza...

DArchAngel 2010.11.15. 10:13:53

@Gunther: No igen, ez lenne a lényeg, hogy ezt a pénzt valahogy be lehessen hajtani. Csak a FIDESZ valahogy ezt kihagyta a nagy forradalomból...

S.O.A. 2010.11.15. 10:25:35

Ez egyébként tényleg übereli a legdurvább kurucos fantazmagóriákat is...

S.O.A. 2010.11.15. 10:26:15

@KUCM: bekóstolod a pálcámat? :D

f.m.j. 2010.11.15. 10:32:53

@zero: ennek a Zoltaival való beszélgetésnek mi a forrása?

dézi 2010.11.15. 10:43:23

Hunvald nem tudta, hogy Hagyó "apósa" azaz gyermeke anyjának az apja, Csecserits István Pest Megyei főügyészhelyettes és ilyenenl nem baccakodunk?

"A volt szocialista főpolgármester-helyettes nemrég például kiszervezte maga alól azt a Wirtass Kereskedelmi Kft.-t, amely a Hír Tv értesülése szerint több értékes ingatlant is birtokol a budapesti Operaház és Balettintézet környékén. A Heti Válasz úgy tudja, 2010. április 2. és május 10. között Hagyó tulajdoni hányada 97-ről 24,7 százalékra csökkent a cégben - miközben élete párja, Ottlik Lilla Lea és édesanyja, Ottlikné Fekete Éva összesen 44,8 százalékos üzletrészre tett szert (a társaság szűk egyharmada pedig egy Nagykanizsáról vezetett vállalkozáshoz került)."- ezeket az ingatlanokat amiket átjátszottak Hagyónak a szomszéd önkori mikor kapja vissza az állam? Ez lehetett az ára annak, hogy nem görbült a haja szála se Veróknak?

Kuszmák 2010.11.15. 10:50:41

Az eredeti cikkben van még egy igazi "Vastagbőr-díjas" mondtata: " A kerületi fideszes vezetőknek amúgy azt kívánom, legyenek sikeresek, mert az a mérce, amit mi feltettünk. Ez pedig nem kevés, a helyiek pontosan tudják."

Énbagoly 2010.11.15. 10:55:08

Úgy van az, hogyha kakukkfióka kerül a fészekbe, akkor az a másik kakukkfiókát is kitúrja maga mellől.
Megcsinálta mindenki a maga kis, vagy nagy üzletét. A legtöbben nem buktak le.
De az a rengeteg pénz, amit ilyen esetekben az emberek lelbuktak, az valahogy sosem kerül vissza a közös kasszába. Ezzel van a baj.

m.logic 2010.11.15. 11:10:12

Na kedves Fidesz, még mindig nem vagyunk zsidó gyarmat? Kíváncsian várom a Mazsihisz ügyészségi és politikai kapcsolatainak nemzetbiztonsági kivizsgálását. LOL

szkeptikus vagyok 2010.11.15. 11:14:07

A Zoltai-szálon meg sem lepődöm, illetve csak azon, hogy ilyen is publikus lehet.

Sokkal durvább az, hogy a Hagyó kontra Hunwald ügy, amelyet a Fidesz próbál egy kicsit felelősségre-vonásként eladni nem más, mint egy szoci belharc. Vagyis ha a szocik nem kaptak volna össze, akkor most ott tartanánk, hogy nyoma sincs a NAGY SZÁMONKÉRÉS néven elhíresült fideszes átverésnek.
Ehelyett dolgozik tovább a régi jó fideszes önkormányzat az I. kerületben:
www.bombahir.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=7353:bombahir-tv-egy-fideszes-oenkormanyzat-piszkos-titkai-2-resz&catid=122:bombahir-tv&Itemid=504

Virág et. 2010.11.15. 11:18:00

@zero: Szemmel láthatólag semmit. Hunvald még mindig előzetesben, a vádemelés elkerülhetetlen. Ha Zoltai el tudta (akarta?) volna sikáltatni, akkor azt a vádemelésig meg kellett volna tennie. Mielőtt bíróság elé kerül az ügy.

Az viszont érdekes helyzet lenne, ha a bíróság valóban felmentené Hunvaldot.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.11.15. 11:22:34

@Virág et.:

Amúgy én csak azt nem értem, lásd a Balettintézetnél, hogy miért nem az önkormányzat adta el nagy pénzért a befektetőknek az ingatlant?

Csak azt kell eldönteni, hogy ez a módszer törvényes vagy nem:
Önkormányzat -> projekt káefté -> külföldi ingatlanbefektető.

Spiritmonger 2010.11.15. 11:22:36

az ilyen Zoltai-félék miatt mondják, hogy hollywoody mintára folytatást kell csinálni, érik a második rész, ha csak kis piacokra is...de azzal is lehet kaszálni

Virág et. 2010.11.15. 11:31:41

@zero: Nem ez a kérdés az ügyben. Az a kérdés, hogy az ingatlanok valóban áron alul kerültek-e felbecsülésre vagy sem. Érdekes dolgokat mond még Hunvald abban az interjúban, hogy ti. több értékbecslővel is megnézették az ingatlanokat és azonos szakvéleményt kaptak mindtől, illetve hogy a meggyanúsított értékbecslőt kifejezett kérése ellenére sem szembesítették a magasabb árat megállapító igazságügyi szakértővel, valamint az ellentmondások feloldására sem törekedtek.

De majd meglátjuk, mit dönt a bíróság.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.11.15. 11:44:52

"SZDSZ-es társa, Gál György, akivel gyakran beszélt, az egyik alkalommal, júniusban konkrétan figyelmeztette: "Lövési van, de nagyon!... Kéne beszélgetned a nagy, a nagyfőnökkel, ilyen négyszemköztin". "

hetivalasz.hu/itthon/ez-a-rohadek-hagyo-mar-korabban-sejtettek-a-botranyt-33303

julius666x 2010.11.15. 12:11:54

@eszkep: Ez a vicc, az ilyen kurucinfós tarsolylemezes turulelméleteken én is mindig csak röhögök, aztán a valóság rendszeresen pofánbasz. Valakinek illene már zsidókérdésben tiszta vizet öntenie a pohárba (ez ugye nem ciklon-b-t jelent mielőtt valaki félreérteni, hanem hogy ténylegesen utánajárna a dolgoknak), mert ha ez így folytatódik, akkor nagyon eldurvulhatnak a dolgok.

Kicsit Karcos 2010.11.15. 12:14:41

Korábban javasoltam, hogy legyen ingatlanadó, aminek az alapja eladás után egy évig a szerződés szerinti vételár, utána a tulajdonos által megbecsült érték, és az adóalap 150%-áért az első jelentkezőnek köteles legyen eladni a tulajdonos az ingatlant. (És persze legyen leírható a befizetett adóból.)

Vajon miért nem így van?

Más, jó lenne tudni, ki ez a nagyfőnök, a legnagyobb (csak nem valami zsidó világtanácsnok?), mert legalább olyan titokzatos személy lehet, mint az a bizonyos Gyurcsányi, és piszok sok ellopott ingatlan tapadhat a kezéhez. Itt meg a Ptk. 200. és 234. paragrafusát is elő kellene kapni, ha esetleg elévültek volna már a bűncselekmények, mivel a jóerkölcsbe ütköző szerződések semmisek, és erre hivatkozva határidő nélkül vissza lehetne venni az ellopott ingatlanvagyont.

A vén munkásőrt meg már régen arról kellene kérdezgetni, hogy kóser vagy muszlim ebédet rendel.

minimalista 2010.11.15. 12:18:12

@zero:
"Csak azt kell eldönteni, hogy ez a módszer törvényes vagy nem:
Önkormányzat -> projekt káefté -> külföldi ingatlanbefektető. "

Ez bizony igen egyértelmű, több szakasz alapján is vissza lehetne szerezni a házakat, az eredeti állapot helyreállításával. Ami ide a leginkább beillik:
"201. § (1) A szerződéssel kikötött szolgáltatásért - ha a szerződésből vagy a körülményekből kifejezetten más nem következik - ellenszolgáltatás jár.
(2) Ha a szolgáltatás és ellenszolgáltatás között anélkül, hogy az egyik felet az ajándékozás szándéka vezetné, a szerződés megkötésének időpontjában feltűnően nagy az értékkülönbség, a sérelmet szenvedő fél a szerződést megtámadhatja."
Megtámadhatóság - 1 évig lehet alkalmazni, ezt már lehet hogy lekésték - az ügyészség felelőssége, több milliárd Ft-ról van szó és csak néznek hümmögve, hihetetlen!
Ezekről a panamákról ugyanakkor minden esetben elmondható - szerintem a legnagyobb egyetértési arányú népszavazást lehetne arról kiírni, hogy jó erkölcsbe ütköznek-e - hogy csalárdak, tehát erkölcstelenségükből fakadóan SEMMISEK!

A legnagyobb kérdés szerintem is az, hogy az állam/önkormányzat miért nem harcol több milliárdos vagyontárgyaiért, mikor a jogi lehetőségen túl a per megnyerése sem lehet kétséges a legtöbb esetben.

Vajon van összefüggés zoltai úr és az állam tehetetlensége közt?

minimalista 2010.11.15. 12:20:21

@Kicsit Karcos:
Egyszerűen hihetetlen, hogy jogszabályainkat nem értünk, hanem csakis, kizárólag ellenünk használják hű jogalkalmazóink! Hánynom kell...

Kicsit Karcos 2010.11.15. 12:22:44

@minimalista: nem tudom elégszer beidézni:

Ptk:

200. § (1) A szerződés tartalmát a felek szabadon állapíthatják meg. A szerződésekre vonatkozó rendelkezésektől egyező akarattal eltérhetnek, ha jogszabály az eltérést nem tiltja.

(2) Semmis az a szerződés, amely jogszabályba ütközik, vagy amelyet jogszabály megkerülésével kötöttek, kivéve ha ahhoz a jogszabály más jogkövetkezményt fűz. Semmis a szerződés akkor is, ha nyilvánvalóan a jóerkölcsbe ütközik.

234. § (1) A semmis szerződés érvénytelenségére - ha a törvény kivételt nem tesz - bárki határidő nélkül hivatkozhat. A semmisség megállapításához külön eljárásra nincs szükség.

www.jogiforum.hu/torvenytar?id=111#axzz15LhgeBb7

Ezzel kellene kezdeni, utána lehet boncolgatni, hogy ki miben és mennyiben felelős. A semmisséget pár hónap alatt ki lehetne mondani minden ilyen esetben, annyira nyilvánvaló.

minimalista 2010.11.15. 12:29:42

@Kicsit Karcos:
Igen, ez egyértelmű!
Mennyi jogásza van ennek az országnak? 50-100 ezer? Mit csinálnak az ügyészségen? Miért nem alkalmazzák alapvető jogszabályainkat? stb?
Megannyi kérdés, válasz nélkül! Pontosabban, logikailag csakis egy válasz maradt: ezek ott fent mind egyek, az ország legnagyobb maffiája. (nem új felismerés, tudom...)

Kicsit Karcos 2010.11.15. 12:34:43

@minimalista: írtam egy üzenetet az NJA-nak, amiben megkértem őket ennek, a Club Aligának és a hasonló módszerekkel ellopott többi ingatlannak a visszaperlésére. Várom válaszukat.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.15. 12:36:29

"Valóban zajlott titkos adatgyűjtés Hunvald Györggyel szemben, ennek adatai a nyomozás részét képezik - erősítette meg a Magyar Nemzet hétfői számában megjelenteket a Központi Nyomozó Főügyészség szóvivője.

(...)
Azzal összefüggésben, hogy a lap szerint Hunvald György a Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége (Mazsihisz) ügyvezető igazgatójával, Zoltai Gusztávval folytatott beszélgetése során arról beszél, hogy "el kéne sikálni" az ügyet, Fazekas Géza azt mondta: más személlyel szemben bűncselekmény megalapozott gyanúja nem merült fel, más személy részéről az eljárás meghiúsítására irányuló törekvés nem volt bizonyítható."

minimalista 2010.11.15. 12:40:43

@Kicsit Karcos:
Ez már valami! Kérlek majd oszd meg velem/velünk is, ha kapsz választ, nagyon kíváncsi vagyok!

Kicsit Karcos 2010.11.15. 12:45:20

@minimalista: amint megkapom a választ, megírom a lényegét ebbe a posztba. Azt sajnos nem írtam bele a levélbe, hogy hatalmazzanak fel a válaszlevél közlésére. Abban viszont bízom, hogy az újságokból is értesülni fogsz a fejleményekről. Nagy dobása lehetne az NJA-nak, ha vissza tudná perelni ezeket az ingatlanokat, és szerintem pont a profiljukba is vág.

Fell Bandi 2010.11.15. 12:56:03

No de mi a helyzet a Tordai-üggyel? A telefonban először ez az ügy merült fel Zoltai és Hunvald között. Nem hallottam róla, hogy ilyen ügyben is szaglásznának... Vagy azért nem, mert a Tordai Péter is Mazsihisz elnök volt? Akkor már ügy sincs?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.11.15. 13:08:45

Elolvastam a papíros Magyar Nemzetben a többi lehallgatott beszélgetést, és mindegyik csodálatos ! :)

minimalista 2010.11.15. 13:10:56

@Kicsit Karcos:
Igen, hátha végre történik már valami! Hajrá!

eszkep 2010.11.15. 13:18:53

@julius666x: Egy újságíró igazán rákérdezhetne erre a "ránézésre" az érintettől... Mi a búbánatra néz már rá a MAZSIHISZ???

Zigi 2010.11.15. 13:35:22

@eszkep: Rákérdezhetne, de lehet, hogy úgy járna, mint az oroszországi újságírók szoktak.

sgabes 2010.11.15. 13:44:41

@eszkep: attól félek, hogy bármire....

jozicsenko 2010.11.15. 13:46:15

és akkor ne legyünk antiszemiták, ugyi?:-))

hallgattam rádiót, ott ütötte ez meg a fülemet, vakartam is: Zoltai? Mazsihisz? mivan?

nem baj efftársak, lehet ajvékolni meg sírni

de csak miután a rabolt pénz visszakerül...

fokabacsi 2010.11.15. 13:47:08

@eszkep: "legnagyobb rejtélye, hogyha az ügyészség a sarkamban van, akkor miért a Mazsihisz vezetőjétől kérnék segítséget? " Mi köze van a MAZSIHISZ-nek az ügyészséghez?? Mi ez a "segítségkérés?? Mégis kik "dolgoznak az ügyészségen? Csak nem tele van sábeszdeklivel??
Rablók gyilkosok csalók, ha baj van, lebuktatok , irány a MAZSIHISZ ! És minden rendben lesz !

c 2010.11.15. 13:59:09

Egy söralátétre bármi ráfér.
Betűméret kérdése az egész.

Jó lenne tudni, hogy ki is volt a "nagyfőnök".

Ez a Hunvald meg egy balek. Ha ennyi lóvét sikerült összelopnia, miért nem vitte ki az országból? Inkább elköltötte kocsikra...:)
Vagy azért van egy kis dugi Eurója egy külföldi bankban is?

Kicsit Karcos 2010.11.15. 14:50:31

"Mesterházy: Vona Gábor a saját frakciójában tegyen rendet!

Az MSZP frakcióvezetője elvárja Vona Gábortól, a Jobbik frakcióvezetőjétől, hogy tegyen rendet saját frakciójában annak érdekében, hogy ne lehessen mások emberi méltóságát sértő bekiabálásokkal megzavarni a Ház működését - mondta hétfőn a Független Hírügynökségnek Mesterházy Attila, a szocialista frakció vezetője.

Novák Előd jobbikos képviselő egy interpelláció után azt kiabálta, hogy "fordulj Zoltaihoz, az majd elsikálja!". Zoltai Gusztáv a Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége (MAZSIHISZ) ügyvezető igazgatója."

www.nepszava.hu/articles/article.php?id=366361

Seduxen (már NEM dr.) 2010.11.15. 15:09:10

@Kicsit Karcos: sokkal autentikusabb lett volna, ha azt mondja: "Hogyhívjákold Zoltaival!" :))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.11.15. 15:47:42

@Kicsit Karcos:

"Tordai Péter Mazsihisz-alelnök cégének (Tordai és Társa Kft.) három háza van a VII. kerületben, a Dohány utcai zsinagóga tőszomszédságában. Ezek az épületek építészetileg tökéletesen körbezárják a zsinagógát."

Nyamm-nyamm :)

arlequin 2010.11.15. 15:57:41

nyjahh. mintha nem szótunk vóna/vona előre.
és ez még csak a jéghegy felső harmada.
ki tudja mi lesz később...

@julius666x: hát kérem. a valóság visszanyel.

Kicsit Karcos 2010.11.15. 16:09:11

@zero: gyors kereséssel találtam még néhány érdekesnek tűnő dolgot.

Csak idehányom, ha nem gond, mert meg kéne húzni egy munkát:

Tordai Péter
Hi Grupo
FTC
Pedro Valencia Moro
Funespana
Grupo Milton
SZEKING 2008 Ingatlanfejlesztő Kft.
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20100202-a-funespana-befektet-a-magyarorszagi-temetkezesi-szolgaltatasba.html
webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:kUjsvoSEWDwJ:www.mabisz.hu/english/companies/tag_fun.htm+funespana+pedro+valencia+moro&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu
www.epulettar.hu/cikk/3125.aspx
ingatlanok.hu/hirek/20080208/herzl-passage-a-dohany-utcai-zsinagoga-mellett
AGRUPACIÓN FUNEUROPA Insurance Co. Ltd.

arlequin 2010.11.15. 16:27:28

@Kicsit Karcos:
"AGRUPACIÓN FUNEUROPA Insurance Co. Ltd."
figyelj karcos!

agrupa-CIÓN funEUROpa

ércsed már aztat? cionista euró.
világos mint a vakablak, nem?

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.11.15. 16:28:13

Az osszeskuveselmeletekkel kapcsolatban...
Attol, hogy vannak kitalalt osszeeskuveselmeletek, attol meg vannak valodi osszeeskuvesek is szep szammal. Attol, hogy valaki paranoias, meg egyaltalan nem biztos, hogy senki sem uldozi.

Mit tud tenni egy MAZSIHISZes mufti? Kozvetlenul nem sokat. Kozvetve szinte mindent. Meg ha a fondorlatos konspiracios lazalmoktol el is tekintek (amikbol a ragya tudja, mennyi igaz, de egyre inkabb ugy tunik, hogy szinte minden), eleg csak abba belegondolni, hogy mekkora forgotokehez fernek hozza, es hanyfele "befolyasos" emberrel lehetnek jo viszonyban. Elvegre ez lenne a korrupcio lenyege. Penzert es/vagy hatalomert eladni az edes szulo anyjat is. Aki erkolcsileg leszalt ezekbe a melysegekbe, az ugyan miert odzkodna barmilyen piszkos modszertol? Akinek penze van eleg, az lefizeti, oszt jolvan. Ezt hivjak a szakzsargonban baloldali erteknek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.15. 16:45:46

", ezek szerint az, hogy Hunvald szopoágra került, egy igazi, 100%-ban vegytiszta szoci belharc és leszámolás."

Hát, ha a rendőrségen múlt volna, ki nem derül...

...mondom már régóta, hogy csak akkor buknak le ezek, ha épp egymást nyomják fel..

tudi 2010.11.15. 17:21:41

Várom mit mond erre a Mazsihisz, ha mond erre valamit, mert szerintem kéne, mielőtt még teleszalad a hócipő és akkor már késő lesz. Amúgy tényleg aranyosak az elvtársak egymással nem elégedtek meg a maguk kis tortájával, a másikéra is fájt a foguk.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.15. 17:43:24

@Kicsit Karcos:

Köszi, nem hallottam még róla....már a bevezető félkövér rész kiütött, a hapsi fejéről meg ne is beszéljünk... és akkor ha jól értelmeztem a hunvaldos beszélgetést, ez nem is ügy, ugye?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2010.11.15. 18:01:02

@laspalmas:

Ügy az, csak kis ügy ..nem olyan fontos ....

arlequin 2010.11.15. 18:07:52

@zero: na még egy PC, liberális, igazi demokrata és antifasiszta hozzászólást olvashattunk...

groggil 2010.11.15. 18:16:16

Csak egy kis érdekesség az összeesküvés-elméletekhez az, hogy vajjon milyen lobbierők mozdulhatnak meg pl. a NOL-nál, amikor ezt írják az eset kapcsán.....kávékat elrakni, több kartonnyi cigiket előkészíteni, öklöket leszíjjani...figyeljetek:

"Kovács Tamás válaszában kiemelte: a sukorói ügyben folyik a nyomozás. Kijelentette: folyamatban lévő eljárásról nem adható felvilágosítás. Arra a felvetésre, hogy terveznek-e eljárást a 98 százalékos különadó-javaslat benyújtói ellen, azt mondta: az Országgyűlés törvényalkotási folyamatának vizsgálata nem tartozik az ügyészség feladatkörébe, és nem tervezik büntetőeljárás elindítását.
A képviselő a választ nem fogadta el, a parlament viszont 291 igen, 40 nem és 2 tartózkodással igen.
Felszólalása után a jobbikos Novák Előd azt kiabálta be, hogy "fordulj inkább Zoltai Gusztávhoz". (Zoltai Gusztáv a Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége ügyvezető igazgatója.)"

Ennyi, bazdmeg...leírja a bekiabálást, és azt is előzmények nélkül....de ez még nem a vége: ugyanis Novák ezt kiabálta be: "fordulj Zoltaihoz, az majd elsikálja!"...nem pedig azt, amit a nol ír, nevezetesen (idézet a nol-os cikkből): "fordulj inkább Zoltai Gusztávhoz"...
Ez így nemes egyszerűséggel: hírhamisítás! Ez a legalajasabb manipulálás a hírekkel! ...csak azért, hogy ne kelljen visszahivatkozni az előzményekre! Ez tisztán látszik! Elképesztő! Elképesztő! Ez önmagában megérne egy vastagbőrös posztot, valamint egy faszkorbácsot! De akkorát, mint egy néger tenyészcsődör!
Roppant nehéz (egyre nehezebb) nem hinni az ún. "összeesküvés-elméletekben"! Milyen mélységekig érnek el az orrok Mo.-on? Miért? Mik a tervek? Nekem -ezek után- már senki ne írja azt, hogy "ezek összeesküvés-elméletek", mert ez már így túl gyenge szöveg lenne...válaszoljon a kérdéseimre:
-A Mazsihisznek milyen kapcsolatai vannak az Ügyészséghez? Miért?
-Hogy tud bárminek is "utánanézni" az Ügyészségen?
-Hányszor és milyen ügyekben volt már ilyen "utánanézés", miért, kinél?
-Mik voltak ilyen korábbi "utánanézések" eredményei?
-Van esetleg beépített moszados pl. az Ügyészségen?

arlequin 2010.11.15. 18:18:41

@groggil:

"hoty te miket kérdel, tasziló kérem, az fertelmes és tyalázatos!"

beépített moszatos? a tengerekben és a tavakban vannak. olajoshordóba zárva.

Blogger Géza 2010.11.15. 18:29:15

@tudi:

Ha már Mazsihisz, ezt se feledjük, tavalyi az ügy:

www.inforadio.hu/hir/belfold/hir-303911

Miért, ekkor mondtak valamit? Nem emlékszem...

Kicsit Karcos 2010.11.15. 18:32:37

@arlequin:

Nekem teljesen világos, de azért kifejtem. Tordai haverja, üzlettársa az a Pedro Valencia Moro, aki ingatlanfelvásárlástól kezdve a temetkezésen át a biztosításokig mindennel foglalkozik, és közös cégük egyik gyereke meg egy szép nagy polipot működtet az országban, aminek a csápjai mindenhová elérnek: a Fradihoz, Heves megyébe, a Jobbikhoz, a Fideszhez, a szocikhoz, Dávid Ibolyához, az UD Zrt.-hez, a kesznyéteni vízierőműhöz, a Grupo Miltonhoz, a sárazsadányi szőlőbányákokhoz, és ha jobban utánanéznék, még biztos találnék falatkákat.

@laspalmas:

Hát igen, ő már bőven abban a korban van, amikor maga a felelős az arcberendezéséért...

@groggil:

"A Mazsihisznek milyen kapcsolatai vannak az Ügyészséghez?"

Mármint melyikhez? Mondjuk eléggé úgy tűnt ki a munkásőr szavaiból, hogy mindegy.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.11.15. 18:35:26

@Blogger Géza:

Itt se nagyon, pedig már állítólag Izraelben is érdeklődnek az egyszeri emberek....
judaizmus.blogspot.com/2010/05/izraelben-kerdezik-magyar-holokauszt.html

arlequin 2010.11.15. 19:05:53

@Kicsit Karcos: a dzsobbikhoz hol? ez még nem tiszta.

arlequin 2010.11.15. 19:11:59

@Blogger Géza: nem feledtük.

@laspalmas: ki áll mögötted palmi? tán' csak nem a kölkök? vagy a család?
ez itt az évszázad rejtélye kérem!
KI FIZETI A VB POSZTOLÓIT?
-------------------------
(én időben utaltam a havi penzumot a kajmán-szigetekről, ti hogy vagytok ezzel?)

arlequin 2010.11.15. 19:15:50

@Kicsit Karcos: ez csak a szokásos beszivárgás és kiszivárogtatás. erre emléxem. jobbik-lejáratás mno módra. kicsit karcos.

Kicsit Karcos 2010.11.15. 19:39:06

@arlequin: a faszpumpás lemez hamar karcos lett, de ez az Osi-Coloneles téma másik téma.

"Kapcsolatairól, rokonságáról semmit nem tudtam. Barbalics megbízásokat, munkákat ígért, cserébe részt kért a vállalkozásból, így került cégembe a Ro-Geo. Azonban ezek a vállalások nem teljesültek, ma már a tulajdonrész visszavásárlásán dolgozom" - mondja Osvát.

hetivalasz.hu/uzlet/radikalis-reszvenyesek-25178?orderby=csokkeno&numPerpage=20&hozzaszolas_oldal=0

Ez szó szerinti idézet, nem képzelt riport. Egyébként nem kell ahhoz sárosnak lenni, hogy megpróbálja behálózni az embert egy polip. Elég, ha fontos. Amiket felsoroltam, azokat elég közeli kapcsolatba tudtam hozni Tordai Péterrel, de ez nem feltétlenül azok hibája, akik kapcsolatba kerültek vele, pl. a kesznyéteni vízierőmű egészen biztosan nem tehet semmiről.

Kicsit Karcos 2010.11.15. 19:47:39

@arlequin: egyébként ez a Barbalics a Sorstalanság prugyúszere is volt. Azt már nem nagyon fogjuk kiguglizni, mi volt a Ro-Geo - Osi-Colonel közötti biznic mögött: egy húron pendültek, vagy az egyik a másik körmére akart nézni, netán mindkettőnek ilyen szándéka volt. Ami valószínű, hogy a volt fősorstalannak tudomása lehetett erről-arról, meg érdekében is állhatott egy kis hogyhívjákolás a politikai-gazdasági küzdőtéren.

arlequin 2010.11.15. 19:52:14

@Kicsit Karcos: ez kérem csak olyasfajta hogyishívlájkolás. oda se neki. a polip próbál mindenkit befonni, de csak ritkásan sikerül neki.
vagy sikerült neki és azért kussolnak róla azóta (ami erősen 2lek), vagy pedig nem. utóbbit tartom sokkalta valószínűbbnek, különben hallottunk volna róla a kampányokban. negatíve...
ez puszta hatalomtechnika kérem. tessék józanul/részegen gondolkozni felőle.

Kicsit Karcos 2010.11.15. 20:17:28

@arlequin: ebben az egészben nekem, naiv filoszemitának csak az a megdöbbentő, hogy egy egyházi vezető személyesen lájkolja a hanyatló nyugat ópiumait, fehér kesztyűt és mindenfajta eleganciát sutba dobva. Csinál egy káeftét, aztán olvasgatja a pénzét egész nap. Még talán sábeszgójt sem fogadott fel. Vagy Hunvald lett volna az? Netán Gál György? Nem úgy néznek ki:)

arlequin 2010.11.15. 20:40:10

@Kicsit Karcos: ezek évtizedek óta benne vannak a nyomorban. mindenki láthassa kérem. és ez a nyomor kényszeríti őket arra, hogy ezt tegyék.
áldozatok. remélem ezt megérted. hiszen borzalmas traumák kényszerítették őket minderre. a XX. század sejtelemes, emberellenes áramlatai rájuk erőltették ezeket a dolgokat.
ez kérem rettenetes. nemde?
képzeld el micsoda lélekiszonyok vezették őket ily bajokba. nyilván nem vétkesek. inkább fizetni kellene nekik kárpótlást, bármit is jelentsen ez...

turcsány karcsi elvtárs 2010.11.15. 21:20:33

miért zoltait hívta?
1. benne is van egy kis zsidóság.
2. zoltaival üzletfelek.
3. mindkettő.
lehet találgatni

zoltai, hagyó, gyurcsányi (és persze a többiek) okán szépen lassan körvonalazódik mindenki számára az ország működését veszélyeztető ZSIDÓ MAFFIA

Blogger Géza 2010.11.15. 23:29:53

Hm, kellemes meglepetés, az RTL most esti híradójában ez volt a vezető hír. Azt hittem, a tévék el fogják sunnyogni.

Kartal (rezervált) 2010.11.15. 23:47:16

@turcsány karcsi elvtárs: "az ország működését veszélyeztető ZSIDÓ MAFFIA " - kérlet, Te elég nagy tévedésben élsz. Helyesen ez a mondat így hangzik:
"szépen lassan körvonalazódik mindenki számára az ország működését IRÁNYÍTÓ ZSIDÓ MAFFIA"

turcsány karcsi elvtárs 2010.11.16. 02:11:08

@Kartal (fekete mellényben): végül is a kettő ugyanaz. régen megkínozták és megölték, most csak leantiszemitázzák és fúrják a kritizálóikat. remélem az ilyen kétes elemektől meg tud majd szabadulni az ország.

azért az nagyon kemény, hogy egy ilyen kis létszámú kisebbség minden korrupciós balhénál ott volt az elmúlt 20 évben. egy kicsit sajnálom is őket, mert a genetikailag kódolt mérhetetlen kapzsiságuk és aljasságuk miatt nem tudnak normálisan meglenni sehol sem, ez az ő sorstalanságuk. (talán meg lehetne jegyezni hogy a bélpoklos próféta rossz ómen)

visszatérve a ZSIDÓ MAFFIÁRA, lehetne számolgatni hogy magyarország terrorizálása és sanyargatása hány emberéletbe, illetve hány meg nem született magyarba került, és azt hihetnénk elmúltak már azok az idők, azonban újra és újra rádöbbentenek tévedésünkre, legutóbb kolontár kapcsán, amikor újra ölt a zsidó kapzsiság

meg kell(ene) védeni ezektől az aljadékoktól a hazát, csak épp nincs eszköz a kezünkben

Meleardil Eressea Iluvadan 2010.11.16. 05:04:48

@turcsány karcsi elvtárs: "meg kell(ene) védeni ezektől az aljadékoktól a hazát, csak épp nincs eszköz a kezünkben "

Hogyne lenne. Ez a penz. A kulcs pedig a sajat kezbe vetele, es korlatozasa. Szerinted miert nem hagyjak?

Ne feledd, hogy ami egy bankar valodi hatalmat adja, az nem a sajat kapzsisaga, hanem az ugyfeleie. Amikor valaki minel konnyebben, erofeszites es varakozas nelkul akar anyagi javakhoz jutni, akkor kiszolgaltatja magat azoknak, akik ennek illuziojat nyujtjak. Akit elvakit a pillanatnyi jolet, a rovidtavu haszon, az nem latja meg a tavolabbi jovoben mindazt a kiszolgaltatottsagot es nyomort, ami ennek a hosszutavu kovetkezmenye. Sorolhatnam a peldakat a "kedvezo" hitelekrol, a "magas hozamu" befektetesekrol, es hasonlokrol. Egy kaptafa: "barmi a tied lehet, es meg dolgoznod sem kell erte". Sajnos mindenert dolgoznia kell valakinek. Ha ugy akarsz hozzajutni egy dologhoz, hogy nem dolgoztal erte, akkor az csak ugy megy, ha mastol veszed el. Az osszes penzugyi spekulacio tulajdonkeppen rablas. Eppugy, mint a gyarmatartas, es a "befektetesek" nagy resze. Ennel az okori civilizacio is egyenesebb volt, mert akkor legalabb otthon tartottak a rabszolgakat. Akinek tobb van, mint amiert megdolgozott, annak a jolete is rabszolgatartasbol szarmazik. Epp csak azok a rabszolgak manapsag azsiai futoszalagok folott gornyednek. S szintugy igaz, hogy az a gazdagabb, akinek tobb a rabszolgaja. A "piszkos" resze nem lathato. Ahogy nem kell disznot belezni sem egy rantott szelethez, azt megteszik a vagohidon. Eppolyan veres a kezunk, mint az elmult evezredekben barmikor, legfeljebb az alszentsegunk az, ami fejlodott a technika es a tudomany mellett.

S hogy hogy jon ez ide? Nos, aki ezt nem fogja fel, sot, aki foggal korommel ragaszkodik az illuzioihoz, es tuzet kop azokra, akik felre akarjak rangatni a fuggonyt, az azoknak az onkentes avagy epp ontudatlan segitoje, akik pont ezen illuziokra epitik a hatalmukat.

Kicsit Karcos 2010.11.16. 07:42:19

"Hunvald György tanácsadójától, Kéri Lászlótól tudta, hogy lehallgatják, és hogy az ügyészség őrizetbe akarja venni. Ezt az erzsébetvárosi polgármester sofőrje, az ügy koronatanúja vallotta az ügyészségen."

www.hirtv.hu/belfold/?article_id=349824

"A 2006-os brutális rendőrtámadások idején különösen aktív, végül 2007 májusában menesztett főrendőrrel kapcsolatban Golcsa elmondta: „Gergényitől 2008 tavaszán Hunvald anyagot, információt kért K. Ferencről, mivel úgy vélte, hogy K. érdeklődik Hunvald után – további részletek a Magyar Nemzet keddi számában."

www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=348254

Micsoda nevek...

szkeptikus vagyok 2010.11.16. 08:47:35

Újból belegondolva engem aggaszt, hogy az Retekklub hiradójába is bekerült ez a hír. Nekem ez új megvilágításba helyezi a történteket. SZerintem a ugyanis ez azt jelenti, hogy a Mo.-i zsidómaffia helyezkedik, és az MSZP-hez köthető szárnyának (Zoltai, Mazsihisz) beáldozásával a másik (hívjuk Fidesz-hez közeli) ág próbálja megszerezni a maffia vezetését (akiknek talán ez a Köves Slomó vagy ki az emberük). Bennfentesek erről a zsidóságon belüli ellentétről cikkeztek pl. a Magyar Jelen valamelyik számában, ahol Hódmezővásárhely és annak vezetője, Lázár nagyon szépen össze van fonódva a Köves társaságával, és ugye szintén ők üzemeltetik Semjén Zsótival az "izraelita műhelyt" a KDNP-ben.
Szóval nagyon valószínű, hogy csupán hangsúlyeltolódás tapasztalható, és az új, nemzeti együttműködés rendszeréhez más irányból betagozódó zsidók nyújtják a kapcsolatot a felvásárlók felé.

arlequin 2010.11.16. 08:57:55

@szkeptikus vagyok: ja. valami ilyesmi mehet. szép régi világ.

belzebubó 2010.11.16. 09:22:29

@szkeptikus vagyok: Első lépésben megkapta Slomó a felújitott zsinagógáját Óbudán. Elég sokan ott voltak a Fideszből az átadáson, Zsóti beszédet is mondott. Slomó,Semlyén dörgölőznek egymáshoz egy ideje. www.youtube.com/watch?v=Z4k920NPA6c

szkeptikus vagyok 2010.11.16. 09:55:54

@belzebubó: Igen, de talán most megnyílik a lehetőség előttük, hogy nem csak felépítenek egy párhuzamos szervezetet a Fidesz karjain belül, hanem magát a Mazsihisz-t lehet átvezetni a "nemzeti" oldalra Zoltai megzsarolásával/lemondatásával. Ez sokkal praktikusabb lenne, hiszen az előző kormány is (ellenzéki támogatással) ennek az ernyőszervezetnek szavazott meg néhány milliárd kárpótlást. Vagyis nem kellene újból eldugni ilyen törvénytervezetet valamilyen salátatörvény közepében, hanem minden maradna a régiben, de pl. már Slomo kezelné a Mazsihisz pénztárát.
Itt valószínűleg ezen pénzek feletti uralomról lehet szó, hiszen a szó szoros értelemben vett hazaáruláshoz már úgyis a Fidesz zsidó köreinél kell sertepertélni.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.16. 11:04:16

A Balettintézet eladva 220 millió forintért, a projekt-káefté meg továbbadta 7,5 milliárd forintért."

Úgy csusztatás ahogy van. Lehet valami adásvtelit látni róla, vagy szóbeszéd?

Kicsit Karcos 2010.11.16. 11:21:44

@horex:

"A Drechsler-palota előtt csütörtökön tartott sajtótájékoztatón Mernyó Ferenc, a civilek képviselője azt mondta, a terézvárosi önkormányzatnál megtalálta a szocialista Kékesi Tibor, a vagyongazdálkodási bizottság akkori elnökének 1997. szeptember 29-i előterjesztését, amely azt indítványozta, hogy a Balettintézet épületét adják el az Andrássy 25. Ingatlanfejlesztő Kft-nek. Október 7-én a képviselő-testület meg is hozta az adásvételről szóló döntést."

"Ráadásul az önkormányzat által felkért vagyonbecslő az épület értékét 540 millió forintban határozta meg lakottan - tehát a bérlők kiköltöztetésének költségeit az árba beleszámolva -, a palotát azonban nyilvános meghirdetés nélkül, 220 millióért kapta meg a kiválasztott vevő."

www.origo.hu/itthon/20100917-nem-letezo-cegnek-adhattak-el-a-balettintezetet.html

"Noha a Globes nevű üzleti világportál már egy hónapja megírta, hogy az izraeli Elbit Medical Imaging fejlesztőcég eladta az Andrássy 25. Ingatlanhasznosító Kft.-ben lévő 50 százalékos tulajdonrészét, a hazai sajtóban eddig visszhang nélkül maradt az esemény - pedig a tranzakció a gyakorlatban a volt Balettintézet továbbszármaztatását jelenti. Azt a tényt pedig, hogy ezzel egy időben a Vörös-tenger környéki szállodaláncot üzemeltető Red Sea Hotels is megvált a magyar kft. másik felétől, még az izraeli (online) magazinok sem igen emlegetik. A tulajdonoscsere körülményeit és a vevő kilétét viszont egyenesen titkolják az eladók, amit Vadas Vera, az Elbit közép-európai érdekeltségeként ismert Plaza Centers kommunikációs igazgatója azzal magyaráz lapunknak, hogy az illetékesek jelenleg "privát szabadságukat" töltik. A Heti Válasz ugyanakkor más forrásból megtudta: az Elbit-Red Sea páros a portugál gyökerű Aquapura Hotels csoportnak értékesítette az Andrássy 25.-öt, vagyis a palota - a tervek szerint - hamarosan luxusszállókülsőt és -belsőt kaphat."

hetivalasz.hu/itthon/palace-hotel-panama-16499/

"Elbit Medical Imaging Ltd. (Nasdaq: EMITF; TASE: EMIT) has sold half of a Hungarian subsidiary, Andrassy 25 Kft., which owns the Ballet Institute Building in downtown Budapest, for €15 million."

archive.globes.co.il/searchgl/Elbit%20Medical%20sells%20Budapest%20property_h_hd_2L34mC3GvD5mnC30mCZ8nCJCnBcXqRMm0.html

molaris 2010.11.16. 12:29:11

Hűha!- ha én mesélhetnék?
Hunvaldról, rosszat vagy semmit.
A két elődjéről tudott volt, hogy vörösebbek a kárminnál. Bakonyi Karola a 2. ciklus után lelépett, mert így menekült meg a korrupciós dolgainak kivizsgálása elől. Nem tudta, hová kell zsozsózni. Egyszerűen buta volt.
Jött az Aranyszájú Szabó Zolika. Semmivel nem volt különb, és csak annyi volt a "pártfeladata", hogy elmosogassa a szennyes edényt. Persze, közben saját zsebre is dolgozott, és ezt tudni lehetett; egy akcióra nevezett be. Viszont, mint jó kertész nevelgette alpolgármesterként Hunvald Gyurcit.

Ma itt tart a VII. kerület.
Új vezetés?- mire mindent kitakarít és rendbe szed, az 4 ciklus.
Kinek lesz itt annyi türelme.

süti beállítások módosítása