Skip to content


       Szűrés lista

Bajusz Ferenc őrnagy levelét megírta

Bajusz Ferenc rendőr őrnagynak a töke biza' tele lett, billentyűzetet ragadott és levelet írt, fel a lehető legmagasabb szintre, Orbán miniszterelnök úrnak.
A Facebookon közzé is tette:
 


"Tisztelt" Miniszterelnök Úr !

Jó lenne ha felébredne és kicsit körbenézne, valamint abbahagyná a ködösítést !!! Pont olyan semmirekellő mint az elődei voltak,akiket annyit pocskondiázott !

Mit papol itt közbiztonságról ???

A sok birka meg beveszi, csak nekik nincs rálátása a dolgokra.

Méghogy kiemelt támogatás a Nemzeti Együttműködés Nyilatkozatában ! Valójában mindenkitől elvonás, csak a kedvenc terrorelhárítási legényeinek jut minden, ami szemnek szájnak ingere.

Amennyiben az időm engedi, majd megválaszolom azt a kedves levelet, amit küldött a semmiségi törvénnyel kapcsolatban.

Bár tudom, hogy valamelyik segg, avagy talpnyalója fogja elolvasni és nem is meri átadni Önnek, de reménykedem, hogy valahogy eljutnak a soraim Önhöz.

Ha esetleg nem mondták Önnek a Rendőrség éppen a bányászbéka segge alól tekint fel a valóságra.

Mint azt az egyetlen valamirevaló tábornok le merte írni a végeken nincs pénz semmire (értsd: papír, WC papír, tolmács, szakértő) a maga által létrehozott TEK nevű semmirekellő társaság meg Q7-es Audikkal furikázik ! VÉRLÁZÍTÓ amit művelnek !!

A helyi szerveknél az őrmesterek 80-100 ezer forintot keresnek (ebből éljen meg a sok megélhetési politikus mint a Lázár haverja) amiért elvárják, hogy friss, fitt, művelt, pihent és mindig hadrafogható legyen.

A TEK-nél pedig ugyanezen őrmester annyit keres, mint a helyi szervnél egy alezredes alosztályvezető. Közben pedig SEMMIT NEM CSINÁLNAK !!! Ne feledje, ezek az emberek közülünk mentek oda és elmesélik, hogy egész nap sportolás, uszoda, lézengés a program. Hibá akarják befogni a szájukat, hogy mennyire titkos a tevékenységük !!! VICC !

Na ez a magyar közbiztonság !

Bajusz Ferenc r. őrnagy


Csak pár dolog, ami ezen a héten kibukott:
1. Ármós Sándor Pest megyei rendőrfőkapitány kiküldött vezetői körlevelében a főkapitányság rendkívül nehéz gazdasági helyzetére hivatkozva szigorító intézkedéseket rendelt el (pl. kevesebb jut benzinre járőrözni). Két napon belül az ORFK megállapította, hogy a főkapitányság gazdasági háttere stabil. Ármós Sándor hamarosan távozhat a posztjáról, mert nem ellenőrizte a jelentés valóságtartalmát, a főkapitánnyal hibás adatokat közlő gazdasági szakember ellen fegyelmi indult.

2. A Terrorelhárítási Központ valóban Audi Q7-es terepjárókat vett. Mint a TEK vezetője felvilágosított mindenkit, "
ez nem kényelem és nem luxus kérdése, ez szakmai kérdés."

3. Bajusz őrnagy a már bocsánatot kért: "néhány ott szolgáló értékes embert is megsérthettem, akiktől ezúton kérek elnézést, nem ellenük, hanem egy totálisan igazságtalan rendszer ellen merészeltem szót emelni. Beszélhetnénk most a tanárok, nővérek, stb. nevében is. Melyik sor nem igaz? Régen csak hülyének néztek, de most már el is várják, hogy hülye legyél."

4. A Fegyveres és Rendvédelmi Dolgozók Érdekvédelmi Szövetsége szombaton tüntetni fog, jövő szombaton pedig 24 órás demonstrációt hirdettek, melynek a végeztével a Hősök teréről a Parlament elé vonulnak.
 
5. A Belügyminisztérium is készül a tüntetésekre, míg Gyurcsány 2006-ban csak annyit közölt, hogy lehet tüntetni, majd megunják és hazamennek, Pintér Sándorék nem így gondolkodnak: ugyanis elképesztően sunyi módon szabadságstopot, illetve túlórát rendeltek el, mégpedig éppen a tüntetések napjára.

Az FRDSZ elnöke, Kónya Péter szerint az április 16-ai megademonstrációhoz valamennyi érdekképviseleti szervezet csatlakozott, a parancsnokok - valószínűleg a széküket féltve - nem állnak ki az állomány tagjai mellett, és azon munkálkodnak, hogy minél kevesebben legyenek a demonstráción. „A parancsnokok nyomatékosan felhívják a figyelmet arra, hogy senki ne vegyen részt a tüntetésen. Máshol, főleg a rendőrségen, berendelik az állományt arra az időre vagy laktanyaelhagyási tilalmat rendelnek el”.

Ez derül ki ebből a levélből is:

"Tisztelt Liga Szakszervezetek!
Végső elkeseredettségemben írok önöknek!!!
Veszem a bátorságot, hogy elpanaszoljam, a 2011.április 9.-re meghirdetett demonstrációjukra szívesen ellátogattam volna civilként, azonban a munkáltatóm a Készenléti Rendőrség közölte, hogy sem szabadnap sem szabadság nem vehető ki arra a napra.
Valamint a 2011.április 16.-ra meghirdetett demonstráció napjára (amikor elvileg nem dolgoznék), „kötelező” túlórát hirdettek, azt még persze nem tudni hogy milyen okból."


A TMRSZ a legfőbb ügyészhez és Hatala József országos rendőrkapitányhoz fordult:


soron kívül, de legkésőbb 2011. április 14-ig tájékoztatni szíveskedjen arról, igaz-e az az információ, miszerint az állományilletékes parancsnoki jogkörrel bíró rendőri vezetők jelentős része a jelzett napon különböző szakmai indokokra való hivatkozással helyi, területi, vagy országos rendőri akciókat, egyéb jogcímen pedig az állomány behívását jelentő intézkedéseket terveznek foganatosítani.
(...)

A Btk. 351.§-a kifejezetten tilalmazza és 2 évig terjedő szabadságvesztéssel fenyegeti azt a tevékenységet, amely során az elkövető azért, hogy jogtalan hátrányt okozzon, a szolgálati hatalmával vagy helyzetével visszaél. 5 évig terjed a fenyegetés, ha a bűncselekményből jelentős hátrány származik.

Amennyiben tehát a fentiekben utalt vezetői intézkedések kapcsán az egyébként szombati napon szolgálatos állományon kívül az állomány pihenőidős állománya jelentős részének a behívása történne meg, szakmai indokokra való hivatkozással, de esetlegesen bizonyíték támasztaná alá azt, hogy ezek rendeltetésellenesen gyakorolt vezetői intézkedések lennének, a bűncselekmény elkövetését bizonyítottnak lehetne tekinteni."
 


Sok joga nincs az embernek, szavazhat, meg tüntethet. Még ha nem is értünk egyet a rendőrökkel, akik a korengedmény nyugdíj elvétele ellen tüntetnek, megértjük, hogy ez nekik egy fájó lépés, és jogukban áll ez ellen demonstrálni.

Bár a BM megtiltotta, hogy ezt egyenruhában tegyék......

Forró lesz ez az április. Itt a tavasz, tüntetésre csábít a jó idő. Persze ha hagyják.

"Laktanyaelhagyási tilalom" ... és még Gyurcsány sunyiságain voltunk kiakadva.

Címkék: fidesz rendőrség pintér

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr802809585

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Súúúhanterz (2011/04/10) 2011.04.11. 10:41:15

Ahogyan azt Kamondi Vilmos legutóbbi bejegyzésében olvashatták, a minap váratlan hívás szakította félbe legújabb elképzeléseim megosztását a szerkesztőség tagjaival. A hívás, ahogyan az lenni szokott, egy magát megnevezni nem kívánó forrástól érke...

Trackback: Széll Kálmán zakójának zsebe és a gépkocsibeszerzés 2011.04.08. 20:10:37

  Olvasom, hogy új autókat rendel a kormány. Négymilliárd forintot szánnak a közbeszerzésre. Érdekes közbeszerzés, fogalmuk sincs mennyi és milyen autó kell a kormánynak, a lényeg, hogy 4 milliárd Forintot elkölthessenek:Közbeszerzési Értesít...

Trackback: Fontossági Sorrend 2011.04.08. 15:59:47

Cserélni kellene a mentőautókatTotalcar.hu, MTI"A hatályos jogszabályok szerint a mentőautókat tíz éves korukban legkésőbb le kell cserélni.............A probléma az, hogy a közbeszerzési eljárás hosszadalmas, így a mentőszolgálat kénytelen a műk...

Trackback: Fontossági Sorrend 2011.04.08. 15:53:37

Cserélni kellene a mentőautókatTotalcar.hu, MTI"A hatályos jogszabályok szerint a mentőautókat tíz éves korukban legkésőbb le kell cserélni.............A probléma az, hogy a közbeszerzési eljárás hosszadalmas, így a mentőszolgálat kénytelen a műk...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karloszky 2011.04.09. 01:46:00

@Ironfist: Ha "elveszíti békés jellegét", akkor felléphetnek (és lépjenek is fel!). Példa: 2009 nyara, fűbenülős gárdatüntetés. Akármekkora vélt vagy valós fasiszták is, ameddig békésen ülnek a fűben és ezzel tüntetnek, nem lettek volna feloszlathatóak. De ne mondd már hogy ez nincs így jól! Ha nem akadályozza a forgalmat, nem háborít csendet, nem sért közerkölcsöt, nem okoz kár semmiben, nem erőszakoskodik, akkor hadd tüntessen ott ameddig csak akar, legyen szó bárkiről - kinek árt vele ?

És én fideszesként NAGYON remélem, hogy az Orbán kormány alatti rendőrség soha nem fog túlkapásokat elkövetni senki ellen sem.

karloszky 2011.04.09. 01:51:10

@Ironfist: Mit értesz uszítás alatt ? :))
Vagy: ha OV uszított, akkor Mesterházy a mácr. 15-i ütemtelen "nem hagyjuk! nem hagyjuk"-kal mit csinált ? :D

Ironfist 2011.04.09. 03:06:26

@karloszky:

"De ne mondd már hogy ez nincs így jól! "

Azt mondom, hogy ha a törvény kimondja, hogy márpedig oszlatás van, akkor oszlatás van. Ugyanis ha a törvény ezt mondja ki, akkor akik ezt nem tartják be, azok köztörvényes bűnözők, hiába nem akadályozzák a forgalmat, nem háborít csendet (ami mellesleg már érvénytelen fogalom tudtommal, ilyen bűntény, hogy csendháborítás már nincsen), nem sért közerkölcsöt, nem okoz kárt emmiben, nem erőszakoskodik. Ha a törvény ellen tesz, akkor bűnöző, és a törvény által előírt módon kell vele bánni. És nem pedig saját értelmezéseket kialakítani arról, hogy törvénytelen ugyan, de jogos, mert mi jogosnak látjuk!

"És én fideszesként "

Mondj inkább vakot!

"remélem, hogy az Orbán kormány alatti rendőrség soha nem fog túlkapásokat elkövetni senki ellen sem."

Miután gyakorlatilag megyünk vissza a nemhogy a Kádár, de a Rákosi korba? És ezzel meg is indokoltam, miért mondj vakot, ne fideszest.

"Mit értesz uszítás alatt ?"

1.- A szegény ártatlan tüntetők hazamnetek a demonstráció után. Akik éjfélkor még kint mászkálnak az utcán, mikor városszerte zavargás, és oszlatás van, az ne csodálkozzon, ha kap egy-két gumilövedéket! Vagy ha csodálkozik is, ne HAZUDJA azt mindenkinek, hogy ő mennyire ártatlan, mert csak kenyérért ugrott be a boltba.
2.-A fidesz ugatott a legjobban a rendőrség ellen, mind a mai napig, leszámítva azt az egy gúnyos, trollkodó levelet, hogy mi veletek vagyunk ám, hiába nem látszik! Ha nem rémlene, hatályba hoztak egy olyan dolgot, hogy a rendőri tanúvallomás alapján elítélteket, akármennyi rendőr is tanúsította, azt semmissé kell tenni, mert úgymond a rendőrség hazudik.
3.-Egyetlen túlkapásról sem tudok, amit ne érdemelt volna meg a tévészékházat rongáló köztörvényes csürhe csőcselék. Ennek ellenére, akiket elkaptak, az kivétel nélkül azt mondta, hogy csak véletlenül került oda, és "assetuggyamijazafidesz".
4.-Arról a kiderült telefonbeszélgetésről, amiben fideszes fejesek a demonstráció alatt arról beszélnek, hogy az újpest-fradi-tudomisénmilyen szurkolók a rendőröket RÁHÚZZÁK A TÖMEGRE!!! érdekes módon el szokott felejtődni narancskomcsik által. És ezek után a Cigánykirálynak volt pofája belehányni minden médiumba, hogy azok a mocskos ávósok ráTOLTÁK a keménymagot a békés tüntetőkre.

Most mondanék többet is, de sejtem, hogy ezeket se leszel képes felfogni, jó fideszeshez méltón csak a saját igazadat hajtogatod, amiről tán még te is tudod, hogy hazugság, és ha esetleg válaszolsz is rá, akkor megintcsak jó fideszeshez méltón ferdítesz, ahol csak tudsz.

"Vagy: ha OV uszított, akkor Mesterházy a mácr. 15-i ütemtelen "nem hagyjuk! nem hagyjuk"-kal mit csinált ?"

Erről beszélek. Hány olyan baloldali megmozdulást tudsz mondani azóta, hogy a cigánykirályod elvesztette a választást 2002-ben, ahol nem volt ott a jobbos csőcselék bekiabálásokkal, és tojásdobálással? És ha egy ilyen is történik balról, az már egyből valami egetrengető valami, amit ki kell tenni, hogy lám, ezek a balosok milyen embertelenek. És igen, az, hogy nem hagyjuk, az messze nem olyan zavaró, mint mikor nem egyszer azt kellett végighallgatni a Nemzeti Ünnepen, hogy "Gyurcsány takarodj a kurva anyádat" és hasonlóan elmés káromkodások, és köpködések tömkelegét. Érdekes, akkor ezt milyen jó poénnak tartották az árpádsávos nagymagyarkodó, akkor még nem Jobbikos fidesznyikek.

Ironfist 2011.04.09. 03:11:54

@Béla Bácsi:

Érdekes, hogy a fidesz mit ki nem hoz az emberekből. Hogy még Béla bácsival is mennyire egyet tudok érteni. Ugyanis aki nem vak, az látja mi folyik itt. Aki meg vak, annak narancsbőre van.

martonx 2011.04.09. 06:48:40

@Jurganov: abszolút egyetértünk abban, hogy nyílván mint ember a rendőrök között is van normális. Én is ismerek nem egy ilyet. Azonban mint rendőrség, továbbra sincs semmi értelme. Fel kell oszlatni, és kész. Mert van annak értelme, hogy egy nyomozó havi 180K nettóért unatkozik bent az őrsön, mert se papírra, se benzinre nincs pénz? Egy diplomás nyomozó, vagy bűnügyi előadó már ugyanezt több mint 200K-ért teszi.
Ráadásul te sem gondolod komolyan, hogy ha valaki ebbe a "nem dolgozunk, mert nincs pénz" rendszerbe született bele, mondjuk 10 éve nyomozó, 10 éve nincs pénz semmire, ergo 10 éve nem dolgozik, akkor ha a 11. évben hirtelen lesz pénz mindenre, elkezd hússzor annyit dolgozni, mint addig?
Vagy egy másik példa. Közrendőr 90K-s fizetéssel. Kiadják neki, hogy holnaptól kezdve védeni kell az embereket, meg szolgálni. Szerinted oda fog merni állni a randalírozó cigánycsőcselék elé? Ráadásul ő is abba szocializálódott bele, hogy kis munka kis pénz, amúgy sem ért semmihez a cigány konfliktusok elkerülésén kívül. Ha ő most hirtelen kétszer ennyi pénz kap, szerinted holnaptól elkezd rendet rakni a putri sorokon? Maximum annyi fog változni, hogy a trafipax-ok a valóban balesetveszélyes helyekre fognak állni, meg ha nincs bekapcsolva a biztonsági öved, akkor csak figyelmeztetnek, nem pedig 5000-ről szóló csekket kapsz.

martonx 2011.04.09. 07:01:37

@Ironfist: narancsbőre vagy komcsi

kaqkkfioka 2011.04.09. 07:22:11

@martonx:
Azért arra is figyelni kell, hogy úgy tűnik egyre jobban háttérbe próbálják szorítani a rendőrséget (édes kis "semmisség", "lóvéja meg nyista"). Aztán TEK.
(Elnézést ez Ctrl+C volt mert lusta voltam még egyszer begépelni:))

Éhesló 2011.04.09. 07:55:05

A helyzet kétségtelenül sz.r és nem csak a "közbiztonság" területén, hanem szinte minden létező pontján a társadalomnak.
Ami azonban az egész hisztériát hiteltelenné teszi az két dolog:
1. 2010 tavaszán sem volt jobb (csak mások voltak kormányon).
2. 2006 őszén ezek a szakszervezetek, megmondóemberek és bábmestereik kussoltak, mint a sülthal.
Szóval nyugi és pofa súlyba, mert egy fegyveres testületnél mégis csak a parancs az úr és nem a nagypofájú bajuszmester. Erre azoknak is illene figyelniük, akik most lelkesen tapsikolnak, mert előállhat olyan helyzet pár év múlva, hogy a testületek politikailag ellenérdekeltté tett/nevelt/manipulált része mond majd kontrát az akkor regnáló legitim államhatalom képviselőinek.
Mint anno antalléknak a taxisblokád idején, mikor 4 napig volt halott az ország egy politikailag elfogult "rendfenn(nem)tartás" okán.
Persze ahhoz is tapsikoltak ugyanazok, akik most tapsikolnak.
Vajh miért?

kaqkkfioka 2011.04.09. 08:12:15

@Éhesló:
"Mint anno antalléknak a taxisblokád idején"
hu.wikipedia.org/wiki/Taxisblok%C3%A1d
Tudod akkor is hiteles volt a politika. Akkor sem hazudtak.
Elég érdekes volt a lefolyása is.

kaqkkfioka 2011.04.09. 08:14:50

@kaqkkfioka:
"A kormány a hadsereg bevetésén gondolkozott.."
Ezt azért kiemelném.

Jurganov 2011.04.09. 08:30:39

@karloszky: amerika, ha már határozott rendőség :)
indavideo.hu/video/Rendorok-sokkolo-no/
www.youtube.com/watch?v=X3hN5UnJBFU
te vagy az üdítő kivétel, egyre kevesebben merik felvállalni, pláne büszkén, hogy fideszesek. :)
@Ironfist: én egyetértek veled, szerintem is le kell verni aki nem ért egyet a hatalommal, holmi törvények vagy ilyesmi ne akadályozzon senkit. ha a füvön ülnek, meg azt az izét, na, azt a humuszt vagy himnuszt éneklik akkor is agyon kell őket fújni...omg. az meg egyenesen botrányos ha valaki azt meri gondolni, hogy egy demokráciában elmondhatja amit gondol. az csak parasztvakítás :)
EZ a demokrácia :)
www.youtube.com/watch?v=6bVa6jn4rpE
@martonx: az igazság az, hogy én hiszek benne, hogy amennyiben valaki eltüntetné az összes politikust és csicskáit ( magasrangú sündőrtisztek) és kapnának felszerelést,akkor az állomány jó része végezné a feladatát. mint ahogy végezték mondjuk 3-4 éve is, ha nem is olyan hihetetlen módon, de akkor is jobban mint most. a kisrendőr bizony oda merne állni rendet rakni a putrisoron, csak az kell hozzá, hogy az új vezetés kiálljon mellettük. vagyis amikor kimenni rendetrakni a putrisorra akkor ha valakit megfenyítenek ( azért vannak ott), akkor mire visszaérnek a laktanyába ne az legyen, hogy "rasszizmus meg egyéb faszságok" miatt zaklatják. kimentek, ha a c-k rájuk támadnak akkor bizony ott a helyszínen verjék össze őket. hidd el, igazából ezt így megoldani, hogy ne legyen rend szvsz sokkal nehezebb, mint rendet tenni.
@Éhesló: azért mókás, hogy Mo-n a regnáló államhatalom képviselői a megválasztásukkor gyakorlatilag az emberek fölé emelkednek, 4 évig a fellegekben élnek, hiszen semmit nem lehet csinálni velük, semmit nem lehet tenni az eltávolításukért.

Jurganov 2011.04.09. 08:34:53

@kaqkkfioka: na most azért nem gondolod, hogy akármelyik állam (mármint a nagy, fejlett nyugatból is) egy pillanatra is habozna bevetni a hadsereget ha a rendőrséggel már nem tudják leverni azt a megmozdulást amit a hatalmukra veszélyesnek gondolnak? ugyanmár :)

hoplita 2011.04.09. 08:39:34

@Geza:
Tökéletesen összefoglaltad, amit én is gondolok.
Nincs is mit hozzátennem....korrekt.

hoplita 2011.04.09. 08:45:33

@Jurganov:
"....meg azon is gondolkodj el, hogy akármilyen is a sündörség, még mindig csak ők állnak a családod és a nagy rakás fegyveres bűnöző között....."

Az egész kommented muhaha-kategória, de ezt muszáj volt kiemelnem, mert ez a gyöngyszem.:)))

Nem, öcsém, ott nem a rendőrség, hanem én állok.
Azoktól gond nélkül felfordulhatnék....ha ezt nem tudod, akkor fingom sincs, hogy hol élsz.

hoplita 2011.04.09. 08:46:51

@karloszky:
Állítólag ovi panaszkodott, hogy fogaz....:)))))

hoplita 2011.04.09. 08:49:00

@ingenium rusticus /Csellók és gordonkák vegyesen.:
Ugyan....:))
Vidéki cimboránkra a kutyám is ráver....szal nem nagy kunszt.:DDDD

hoplita 2011.04.09. 08:56:51

@Ironfist:
Mán megint ugacc, kis faszomfütty, osztod az a csöppnyi kis tanárka eszedet..?
Miért szólsz bele a nagyok dolgába, a nem a te asztalod ez.
Illegális tüntetés...meg a többi bullshit....:((
Dugulj el ebben a témában, te kis buzi.!!!!

hoplita 2011.04.09. 08:58:42

@Ironfist:
Ja, ez a legjobb....

"....Arra is kíváncsi vagyok, hogy mégis mi jogosítja fel a tizenéves taknyos kis fejeteket,..."

Megmondanád anyád nevét...?
Mer' lehet én csináltalak, majomka....

hoplita 2011.04.09. 09:08:25

@karloszky:
".....És én fideszesként NAGYON remélem, hogy az Orbán kormány alatti rendőrség soha nem fog túlkapásokat elkövetni senki ellen sem...."

Mi van, minden fidesznyiknek szelektív a memóriája....?
Bazmeg, megmondanád, hogy 2010 július negyedikén ovikád rendőrsége hány embert vitt el...?
Vagy erre nem emlékszel.....?
Egyébként már arról is van jogerős bírósági ítélet......nézzél csak utána, narancsosom...!!!

Jurganov 2011.04.09. 09:08:44

@hoplita: van az a régi mondás, hogy "ha mindent el lehetne intézni szemmel akkor a fél világ halott lenne, a másik fele meg terhes". és bármennyire mókásnak tűnik is amit mondasz, hidd el: ha nincs rendőrség, vagyis nincs meg még a lehetősége sem annak, hogy legyen negatív következménye egy tettnek az nagyon rossz. a gyerek sem azért nem veszi el a másik kajáját mert nem tehetné meg, hanem mert úgy van nevelve, hogy az rossz és büntetés jár érte. ha úgy van nevelve, hogy nem ját érte semmi vagy egyenesen dicséretet kap, akkor elveszi. ez a felnőttnél is így van. lehet, hogy úgy érzed, hogy csak te vagy a legény a vártán, de ez nem teljesen így van. lehetsz akármilyen kemény tizen lenyomnak, ha nem akkor huszan. ezt jobb elkerülni.

Nurrddin 2011.04.09. 09:36:45

jelen pillanatban a magyar szervezett bűnözésre a legnagyobb csapást, a rendőrség feloszlatása jelentené...
azon kívül a nem szervezett bűnözés (értsd lopás rablás és társai) eseteiben a totális inkompetenciát bizonyítják nap mint nap sündőreink
sőt, gyakorlatilag akadályozzák hogy az áldozatok megvédjék magukat
(egy példa: ismerősöm két nap alatt kiderítette ki rámolta ki a fészerét és vitte el a láncfűrészét.
szólt a sünöknek, akik előbb lebaxták, hogy hogy mer nyomozni, aztán megfenyegették hogy hamis váddal megütheti a bokáját, különben is mutasson számlát, sorozatszámot...) ergo bátorítják tolvajainkat

sündőreink népünk vezéreinek a védelmében, és a közúti pénzbehajtásban tudnak jeleskedni...
ennyit tudnak, ezért vannak kiváltságaik
nem véletlen, hogy a világszerte is alacsony rendőri reputáció, magyarországon gyakorlatilag negatív értéket mutat...
talán csak kongó, meg társai rendőrségének a lakossági megítélése rosszabb, de ebben sem vagyok biztos

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2011.04.09. 09:43:39

Pont az ilyen hálátlan gyurcsányista fakabátok miatt jó, hogy van egy TEK, ami vigyázza a Kedves Vezér békés álmát. Hova lennénk Nélküle, ha bántódása esne? (Hüpp, szipog)

a-kis-herceg 2011.04.09. 09:51:35

@Nurrddin: pontos leírás

@Herr SturmLikudnik: :) hát pótolhatatlan. a demokrácia száz pillére ő egyszemélyben

a focisták közt legjobb mini szterelnök, a mini szterelnökök között a legjobb focista...

mondhatni: az alanylábú mini szterelllnök

Hungryhorse 2011.04.09. 09:55:45

@kaqkkfioka: a kommentem (és az említett példák) nem antallék politkájáról szóltak, hanem arról a nézetről, hogy egy fegyveres testületet lehet-e politikai célokra használni, akár az uralgó elit, akár annak ellenzéke részéről.
Szerintem nem.
Az itt tapsikolók szerint igen.
Ha meg a fagyi visszanyal, akkor fasizmus van ezerrel.

Éhesló 2011.04.09. 09:59:06

Elnézést a tudathasadásért, de libsi barátaink nem túl toleránsak a velük ellenkező vélemények cenzúrázása során.... :)

Éhesló 2011.04.09. 10:02:07

@kaqkkfioka: Én azt emelném ki, hogy a "rendőrség" nem látta el alapfeladatát és a blokád oldalára állt az államhatalommal és a blokád által megbénított országgal szemben.
Még egyszer figyelmeztetnélek: ennek SEMMI köze nem szabadna lennie az éppen regnáló elithez.
A társadalom rendje fontosabb idea egy erőszakszervezet vezetésének, vagy tagjainak politikai szimpátiájánál, érdeksérelmeinél.
Már ha érted, amiről írok.

Éhesló 2011.04.09. 10:04:48

@Jurganov: nincs közöttünk vita abban amit nekem írtál. De a post és a kommentem nem erről szól, hanem arról, mit tehet meg és mit nem egy fegyveres erőszakszervezet és annak tagja.
Továbbá arról, miért ilyen egyoldalú az aktivitás és a ez ellenállás a jobbbernek hazudottakkal szemben.

a-kis-herceg 2011.04.09. 10:12:12

most hogy elszaporodtak az ódik itthon, főleg a nagyobbak (S8, Q7...)

ez itthon is megoldhatná az égető parkolási-garázsolási gondokat

welcometoromania.blog.hu/2011/04/08/audi_parkolo

szaktatar 2011.04.09. 10:23:16

@karloszky:
"De, majd egy fegyverarzenálhoz Bajusz törzszászlóst megy ki, igen. "

a legutóbbi nagy "fegyverarzenálról" készült felvételeken, kilóra eladható vasdarabok szerepelnek.
airsoft AR-15-ök, hatástalanított Mannlicher, 15 mm-es GP-ből indítható tüzijáték rakéták, oldalán végig felsliccelt aknavető (értsd: hatástalanított), a mutogatott aknagránátokban se gyújtó, se indítópatron. a polcon sorakozó lőszereknek bordázott a hüvelyük (töltés/ürítés gyakorlására szolgáló gyakorló töltények).
ellenben az állítólag megtalált robbanóanyagból egy grammnyit se mutattak.

a-kis-herceg 2011.04.09. 10:30:44

@szaktatar: :)

sajnos ezzel sokan tisztában vannak... és érdekes pont a Q7 ügy közben "találtak rá" Gödöllőn....

ha nagyon erőltetjük még a témát, majd csinálnak terrort is, amit utána HŐSIESEN el tudnak hárítani... sajnos elég reális eshetőség hazánkban...

a rendőrség VALÓS tevékenységre alkalmatlan, PUSZTÁN KOMMUNIKÁCIÓS lufi...

Billy the kid 2011.04.09. 11:09:03

@karloszky: Ebben igazad is van, a nagy pénzek ilyen-olyan elköltése a kisebbik probléma. A nagyobbik baj talán az, hogy létrejött egy állam az államban, és kialakul egy rivalizálás az "alapszervezet" és az új csapat között akarva akaratlanul, ahelyett, hogy talán a meglévőt fejlesztették volna, akár Hajdú bevonásával is.

Billy the kid 2011.04.09. 11:36:03

@Nurrddin: Nem mondták még neked, hogy a primitív ember legnagyobb erénye az általánosítás?
Mert amit csinálsz, az feketén-fehéren az. Van viszont egy hírem. Lehet szeretni vagy utálni a rendőrséget, de ha feloszlatnák, kb. 3 hét múlva rángatnának ki kannibálok a meleg kis családi fészkedből a géped mögül...ebben az esetben remegő lábbal, bepisilve, dadogva is sünöznél és szidnád tovább a rendőrséget, vagy telefon után kapkodva fehér ujjakkal nyomogatnád a 107-et vagy a 112-es segélyhívót?
Gyerekek, húzzátok már ki a fejeteket a popsitokból! Bűnözés az bűnözés, nem bal, jobboldal, közvélemény kutatás , politikai nézet kérdése, és főleg nem egyéni piti sérelmeké.

hoplita 2011.04.09. 11:53:00

@Jurganov:
Tudom mit beszélek, teljesen felesleges gyóntatnod...:))
Mellesleg a rendőrségünk egy valamire mégis csak jó....a jogkövető polgárok önszerveződését akadályozza, üldözi.
Talán nem véletlenül....ez megfordult már a buksidban...?:)))

@Billy the kid:
Nahát, bilikölyök, mit nem mondasz..:))))

Tudod, ha feloszlatnák a rendőrséget, 3 héten belül dögre lenne lőve mind az olyan, akiről te itt fantáziálsz...
Akinek meg te most dumáltál, annak nem lennének skrupulusai meghúzni a ravaszt, öcsi.:)
Ezt jobb ha tőlem tudod..:DDD

hoplita 2011.04.09. 11:56:02

@szaktatar:
Ja......kész röhej, amit a média mutat az ilyen "nagy lebuktatások" alkalmával.
Az ilyen mazsolák meg sopánkodnak, borzonganak, rettegnek.
Ahol meg valódi, éles fegyverarzenál van feketén, oda meg valahogy elfelejt a pintőrség kimenni, házkutatni, pedig még a falu bolondja is tuggya merre hány méter.

Nurrddin 2011.04.09. 11:58:38

@Billy the kid: bili kölyök...
3 hét bőven elég lenne hogy az általad említett népcsoport megjuhászodjon...
ugyanis ha nem vetted volna észre éppen a sünök és az őket felhasználó politika az akadálya a rendnek
általánosítás:
tudod nem vagyunk egyformák, éppen te általánosítasz, mikor magadhoz mérsz..
általánosítás más szemszögből:
az általam ismert rendőrök (több tucat, ugyanis egy kimondottan rendőrfészek környékről származom) egytől egyig a kimondottan gyenge képességű volt iskolatársaim közül kerültek ki.
nem mellesleg hiába agyalok, két becsületes van az általam ismertek közt
a többi az akiket a helyi norvég maffia fizet, közvetve, vagy közvetlen
ismerek bélyegterítőt, szabadidejében gengsztertestőrt, zsebre büntetőt, prostikat fejőt....
korrektet mondom, kettőt...
a több tucatból
miért lenne más az arány nagyobban?
nézz szét egyszer az éjszakában, és rájössz miről beszélek...

Ironfist 2011.04.09. 12:10:23

@Jurganov:
Megint kötekszel? Ráadásul ferdítesz, és olyasmit adsz a számba, amit nem mondtam? Szokásodhoz híven természetesen. Vigyoritroll.

karloszky 2011.04.09. 12:24:10

@Ironfist: Na jó, ez már az a színvonal ahol én nem koptatom feleslegesen a klaviatúrát. Egyenként szedhetném ízekre minden állításodat, mint ahogyan a tüntetésekkel kapcsolatban is megtettem (feketén fehéren ott van hogy nincs igazad, de te csak továbbra is nyomod ugyanazt a baromságot...), de kár beléd a karakter. További szép napot!

karloszky 2011.04.09. 12:25:27

@hoplita: Az előállítások mióta minősülnek túlkapásnak, te jogászprofesszor ????

karloszky 2011.04.09. 12:26:24

@szaktatar: És ezt te egy lakossági bejelnetés alapján előre tudnád látni, gondolom...

Nurrddin 2011.04.09. 12:27:17

@karloszky: hiszed vagy nem, a bíróság szerint annak minősültek...

Nurrddin 2011.04.09. 12:28:10

@karloszky: nem látná előre, de ha már ilyen "arzenál" akadna a horogra, nem mutogatná, mint kapitális fogást...

karloszky 2011.04.09. 12:28:35

@Jurganov: Igazából nem fideszes vagyok, hanem orbánista, mint Cseh Tamás :))

karloszky 2011.04.09. 12:32:20

@Nurrddin: A bíróság szerint az is lehet túlkapás , ha túl erősen teszik a kezedre a bilincset - az ilyesmit mégsem hasonlítanám a 2006-os esetekhez.

karloszky 2011.04.09. 12:34:02

@Nurrddin: Ezt már nekik kéne elpanaszolnod. A lényeg, hogy ilyen esetben mindenképpen egy speciális egységnek kell kivonulnia, nevezzék azt bárhogy.

karloszky 2011.04.09. 12:37:51

@hoplita: Valószínűleg a legnagyobb hangú blogforradalmárok bújnának elsőként az asztal alá az első puskalövés után :D

Billy the kid 2011.04.09. 12:38:58

@Nurrddin: Fején találtad a szöget a 2. sorban, "az őket felhasználó politika".Szerintem itt van az eb elhantolva. A végrehajtó állomány úgy a rendőrségnél, mint a honvédségnél, nem arra van kitalálva, hogy nagy összefüggéseket átlássanak, stratégiai terveket készítsenek (adott esetben matekból ötösre érettségizzenek:)) , hanem nevéből is adódóan végrehajtsa a parancsot.
Az igazi felelősök ugye politika szintjén vannak, a hal is fej irányból bűzlik, az más kérdés, hogy lásd, székház gyújtogatás , a politikának esze ágába sincs felvállalni a felelősséget, maradnak a középvezetők és végrehajtók, akikkel elvitetik a balhét.
A becsület kérdésében nem mentegetek senkit, persze hogy van korrupt gazember bőven ott is, de azt hiszem, 12 ember azért kevés arra, hogy egy 50000 létszámú szervezet vonatkozásában ilyen-olyan következtetéseket levonjunk.
A másik oldalról azért ne felejtsd el, hogy a társadalom része a rendőrség, mondhatni, mint cseppben a tenger, szóval ha őket nagyon fikázzuk, magunkról is bizonyítvány állítunk ki...

Nurrddin 2011.04.09. 12:49:01

@karloszky: nála pont mellélőttél, de nagyon....

Nurrddin 2011.04.09. 12:57:09

@karloszky: magára a tettre, nem mentség, hogy kisebb arányú a jogsértés, minthogy nem mentség az; "ezek kevesebbet lopnak" duma sem....
valahol el kell kezdeni, én így értékelem
és ők elkezdték...
nem mellesleg pintér maga az ami megkérdőjelezi a rendőrség tisztességét... ebéd közben öntarkólövéssel öngyilkos lett rendőrök, tasnádival folyt üzleti viták, kérdések az olajügyes szerepével kapcsolatban és titkosítások szegélyezik a pályáját

lehet hogy parancsra tette orbán belügyérnek, de a környezetem fideszeseit az okádás kerülgette mikor kiderült hogy ő lesz az
ebből is vond le a következtetéseket
...nem hittek nekem mikor már hónapokkal előre mondtam nekik...

kyncza 2011.04.09. 13:01:58

@Geza: Tökéletes írás! Minden benne van...

Nurrddin 2011.04.09. 13:08:57

@Billy the kid: az alacsony IQ, a nobel díj hiánya nem mentség a tisztességtelenségre
elmondom neked mi a vonzó a rendőri pályán:
a büntetlen bűnözés lehetősége...
egy példa:
nejem unokatestvére jól megszedte magát főtörzsi rangjához, és járőri beosztásához képest, keresztlánya most 14 éves és a rendőri pálya számára a legvonzóbb
el is mondta hogy miért:
keresztapu nagyon sokat keres a sok autós fizet neki, hogy ne büntesse meg...
14 éves...
idén már rendészeti szakközébe fog járni...
ezzel az állománnyal képtelenség bármit is előre lépni

más
2006 őszén szinte mindenütt ott voltam, és mindenütt a sünök kezdtek durvulni...
igen, a székháznál is ők kezdték, de lefegyverezett, vagy megfáradt, és nem harcoló rendőrt senki nem rugdosott meg...
ellentétben velük

Béla Bácsi 2011.04.09. 14:41:54

@Ironfist: Béla Bácsi csak egy van!...:)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.04.09. 15:09:09

Ez olyan is is kategória.A becsületes,pénzükért megdolgozó rendőröket tényleg sajnálja az ember.

Béla Bácsi 2011.04.09. 15:41:33

@Tigeri:
"A becsületes,pénzükért megdolgozó rendőröket tényleg sajnálja az ember. "
Ez úgy hangzik, mint a "becsületes, dolgozó, beilleszkedésre vágyó romák"
Hányan vannak?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2011.04.09. 15:54:59

@Béla Bácsi: Én még hiszek a mesékben.Ez van na!:))))
A becsületes dolgozó romák már beilleszkedtek,csak őket ugyanúgy leszrják odafönt,mint az ugyanilyen nem romákat.:((

karloszky 2011.04.09. 18:51:40

@Nurrddin: Én sem örültem neki, de hát nem lehet minden tökéletes. Fogjuk fel úgy, hogy rablóból lesz a legjobb pandúr :D

karloszky 2011.04.09. 18:54:31

@Nurrddin: A magyar rendőrség sokkal korruptabb mint pl. az osztrák, de sokkal kevésbé korrupt, mint pl. a szerb. Az ország történelmi fejlődéséhez képest kb. pont megfelelő helyen van.

karloszky 2011.04.09. 18:56:15

@Nurrddin: Nem lőttem én senkire, úgy általában véve tettem egy megjegyzést.

a-kis-herceg 2011.04.09. 18:58:55

@karloszky: a legrosszabb a hazai kombó: a nyugati adminisztráció hatásai + a keleti korrupció

a világ legrosszabb működését jelenti... (a "tiszta" rendszerek jobban működnek, még a szerb is...)

hoplita 2011.04.09. 19:03:09

@a-kis-herceg:
Na, ebben van valami, azt kell mongyam, sajnos igazad van,

Chicano 2011.04.09. 19:19:26

Egyrészt ha bajusz őrnagy úr úgy érzi hogy neki ott nem jó akkor tárt karokkal várja őt a privát szektor. Másrészt evvel a primitív mucsai stílussal ott nem sok jövőt jósolnék neki, úgyhogy jól gondolja meg mert lehet hogy tényleg csak annyit ér a munkája amennyit most kap érte.

karloszky 2011.04.09. 19:25:44

@a-kis-herceg: Azért én javasolnék neked egy kis tanulmányutat Szerbiába, hátha megváltozik a véleményed.

Nurrddin 2011.04.09. 20:02:09

szerbiát ne kavarjátok ide, törzsi társadalom és az egy másik bolygón van
megjegyzem, a korruptságuk mellett lényegesen jobban ellátják a közrendvédelmi feladataikat mint a hazai kollégái...
jobb példát hozok
bulgária
a '90-es években hírhedt volt a rendőreiről
a turistákat simán kirabolták, szégyenkezés nélkül...
menj el mostanában arra

a-kis-herceg 2011.04.09. 20:07:40

@Nurrddin: egyetértek. én részemről pont ezt mondtam... a szerbek jobban működnek és kiszámíthatóbb

mi van bulgáriában? mert pl romániában is jobb a helyzet mint nálunk. sok tekintetben. persze ez nem csak a rendőrségen múlik... az csak süllyed együtt...

Nurrddin 2011.04.09. 20:25:47

@a-kis-herceg: egy példa bulgáriával kapcsolatban:
50 helyett 65-el mentem kalotinából szófia felé, lemeszeltek
a bulgár rendőr elfogadható angolsággal közölte a tényeket, majd érdeklődött hogy nem e friss házasok vagyunk-e, nászúton
majd figyelmeztetett hogy tartsam be a sebességhatárokat és jó utat kívánt
fontos megjegyeznem hogy egy piros sportkocsival voltam, magyarul kinézhetett volna egy kis zsebpénz, de mégcsak utalás sem volt rá

a törököket meg már nem is említem
a török zsaruk lazák mint a rigalánc, de ha rájuk nézel eszedbe sem jut hogy megpróbáld megvenni őket

a-kis-herceg 2011.04.09. 20:34:32

@Nurrddin: aszta qva... akkor jól megmaradt a bűz itt a Kárpát medencében...

valahogy éreztem én hogy már csak mi vagyunk Fehérorosz (+Ázsia, Afrika) szinten...

lassan aktuális a terület csere. pl egy kulturáltabb Dél Afrikai országgal. semmi keresni valónk itt Európában... nagyon beszorultunk ide.

Nurrddin 2011.04.09. 21:11:10

@a-kis-herceg: igen, nagyon beszorult a szarszag....
sokat agyaltam rajta hogy vajon miért...
ezer okozója van, de talán a leglényegesebb, a kommunizmusunk helyi kivitelezőinek személyében keresendő
az az igazság, hogy nekünk még a kommunistákból is a legalja jutott; a magyargyűlölő, teljesen internacionalista és zsidó kommunista...
a gulyáskommunizmus levét isszuk, amely átalakította a magyart gumigerincűre a trabantért meg a háromévenkénti utazásért cserébe
ennek a szellemnek a legtisztább továbbvivői a hivatalnokaink, és a rendőreink
pedig már volt egy generációváltás, de mit sem ér, mert a hivatalok ma magyarországon olyanok mint a trón, örökletesek..
röhej, de apáról fiúra szálnak...

a-kis-herceg 2011.04.09. 21:13:35

@Nurrddin: áss tovább. mélyebbre... Szt István óta...

1011 éves feudalizmus.

Ironfist 2011.04.09. 22:29:54

@karloszky:

Lol, ő a fideszes, és ő csinálja a szokásos fideszezést, és ő vádol meg engem azzal, hogy csak a magam igazát hajtogatom. Élő példája vagy annak, hogy egy vérfideszes idiótára képtelenség érvekkel hatni.

karloszky 2011.04.09. 22:36:02

@Ironfist: Csak két dolog röviden:

1.) Te állítottál valamit, én feketén fehéren cáfoltam és bizonyítottam hogy nincs igazad, de te ugyanazt a bullshitet nyomod tovább - ennyit arról hogy kire mennyire hatnak az érvek :)

2.) Te itt idiótázol, meg elvakultozol (vagy hogy fogalmaztál), stb., én semmi ilyesmit nem tettem - ennyit meg arról, hogy ki helyettesíti az érveket személyeskedéssel.

A legjobbakat!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.10. 01:34:22

A rendőröket olyan szinten értem meg, hogy valóban nincsenek megbecsülve. Hogy valószínű, hogy ha jutna elég pénz az illetményükre, meg hogy a munkájukat végezhessék, akkor nem feltétlen traffiznának 30-as tábláknál, és nem csak baszogatásban merülne ki a rendfenntartásuk. Nyilván akkor elvárható lenne az is, hogy a veszélyt is vállalják - elvégre rendőrök - de akkor joggal várhatnák el ők is - meg mi is - hogy őket - és az állampolgárokat is - védje a törvény.

Ld. a legutóbbi rendőrverés. Rendes helyen azok az emberek már nem élnének (a verekedők, nem a rendőrök). És a rendőröket nem vonnák felelősségre.

A semmisségi törvény felháborító. A felelősséget ki kell deríteni, és ki is lehet, nem egyből kombájnnal kell menni gazt irtani.

A korengedményes nyugdíj meg mondjuk függjön beosztástól! Vagy legyen maximálva az utcai szolgálat 45 éves korban.

Pintér meg egy idióta. Hogy kerülhetnek ilyen emberek felelős beosztásba?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.10. 01:53:13

Amúgy meg nem kicsit hülye ez a kormány, aki a saját fegyveres erőit is szopatja.
Őket fogja elsőként falhoz állítani a forradalom :)

Vidéki 2011.04.10. 09:49:43

vontod75: „Leszakadt a VIII. Kerületi Rendőrkapitányság egyik földszinti helyiségének mennyezete csütörtök reggel - értesült a Független Hírügynökség. Úgy tudni, az érintett irodában a térfigyelő szolgálat működik.
A hírügynökség információi szerint több négyzetméternyi területről van szó. A bent lévő rendőrök még időben félre tudtak ugrani, így senki sem sérült meg. Azt, hogy mekkora a kár, nem tudni, az irodát ellepte a por és a törmelék. A BRFK az esetről későbbre ígért tájékoztatást.

(Itt dolgozik Bajusz Ferenc őrnagy)”

Az őrnagy úr belefáradhatott a sok képernyő nézegetésbe. Szeretne már negyvenévesen nyugdíjba menni.

Valószínűleg ettől lett íly fekete, gondolatainak menete.

Billy the kid 2011.04.10. 10:36:19

@Chicano: Ha nem tűnt volna fel, ez a nyílt levél nem a Nemzeti Színháznak vagy valamelyik polgári körnek vagy Dalma Asszonynak íródott, hanem egy becsületes ember elkeseredését tükrözi, aki csalódott az állami vezetés rendőrséggel kapcsolatos "ténykedésében".
A legnagyobb demagógia ilyenkor a civil "szektor" és rendvédelem között mesterséges feszültséget gerjeszteni, bár valószínűleg fentről ez volt az alapkoncepció.

anchor 2011.04.10. 11:08:25

@ColT: Mint a NAGYGUBERNÁTORT?

a-kis-herceg 2011.04.10. 11:10:47

@vomit: terrorizmus+katasztrófák... igen ez a jövő

jogkorlátozások (átláthatatlanság, közbeszerzéstelenség, megfigyelés, ellenfél kinyírása stb stb stb)

cila57 2011.04.10. 18:42:31

Nem kérem szépen, nem Nivát, stb., hanem ponyvás UAZ-t.

cila57 2011.04.10. 18:49:05

@Billy the kid:

"A legnagyobb demagógia ilyenkor a civil "szektor" és rendvédelem között mesterséges feszültséget gerjeszteni, bár valószínűleg fentről ez volt az alapkoncepció."
**********************************************--
Ki gerjeszti mindig? A civilek mikor ütötték igaztalanul a rendőröket?
A rendőrök kiket szolgálnak és védenek?
Tudom, mindenkori hatalmat.
De, ha rájönnek a rendőrök, hogy mindenkori hatalom ő ellenük is ténykedik, miért nem puccsolják meg?

Billy the kid 2011.04.10. 21:01:21

@cila57: Szerintem nem gondolod komolyan, hogy egy parancsot végrehajtó rendőr vagy katona csak úgy puccsot fog szervezni, amikor ők is céltáblái voltak a 2006-os zavargásoknak.
Ne felejtsük már el, hogy nem csak hol ártatlan hol nem ártatlan civilek, hanem több mint 100 rendőr is megsérült 2006-ban.

Cateran 2011.04.11. 01:39:59

@karloszky:
Eszem-faszom megall..te komolyan azt hiszed, hogy a TEK elott a Rendorsegnek nem volt kulonleges egysege? Komondor csoportrol hallotal-e vagy a Rend­őrség Kü­lön­leges Szol­gá­la­trol?
Segitek:www.swatportal.hu/elsokezbol/104-a-magyar-rendrseg-terrorelharitasi-munkajanak-roevid-toertenete

Muvelodj batran....

readonly 2011.04.11. 09:19:32

8 éven át meg se mukkantak a rendőrök, úgy hogy most kussoljanak! És kirúgták már október 23-a 3000 tömegbelövő rendőrét? Börtönben rohadnak már? Nem. Akkor meg lapuljanak, mint a szar!

karloszky 2011.04.11. 10:49:54

@Cateran: Ha te a hozzászólásomból ezt a következtetést vontad le, azt javaslom sürgősen tanulj meg olvasni.

www.diszlexia.info/segitsegotthon.htm

picur3ka 2011.04.12. 19:41:03

Kulonben ez Bajusz elftas igazi neve es aktiv maszop tag/kepviselo:

hvg.hu/itthon/20110412_hortobagyi_istvan_mszp

A hvg megszegyenit, Zero. Ez csak a korod miatt van, tudom. Nem igazan ismered a bolshevikokat.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.12. 19:49:15

@picur3ka/mesterhazymiklospart:
ja, csak ez egy másik levél és egy másik rendőr :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.12. 19:52:41

@Conv:

ha már hivatkozol a hvg-re olvasd is el miről van szó a hivatkozott cikkben :)

"nagy nyilvánosságot kapott az a levél, amelyet a budapesti Bajusz Ferenc őrnagy írt a miniszterelnöknek, felhívva a figyelmét arra, jó lenne, ha felébredne és körbenézne, hogy észrevegye, milyen állapotok uralkodnak a rendőrségnél. A Budapesti Rendőr-főkapitányság a levelet magánvéleménynek minősítette, ám a testületen belüli tarthatatlan helyzetre most újabb egyenruhás, igaz, már nyugdíjas hívta fel a figyelmet."

vagy te is valami fityisz pozíccióra pályázol?
reméled, ha nem a valóságnak megfelelően mutatsz be egy hírt mint papp dániel, megkapsz valami zsíros pártfunkciót te is? :)

picur3ka 2011.04.12. 20:04:37

@Conv:

Ah, el se tudom hinni ezt a nevet, jol beneztem, bocs Zero.

Mennyi maszopos levelez manapsag.

En nem vagyok teves, igy hat igen valoszinutlen.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.12. 20:06:04

@Conv: egyébként a hortobágyi nyomozó volt, ifjúságvédelmis, majd életvédelmis nyomozó. amíg rendőr volt, tudtommal nem volt politikai irányultsága.
személyesen ismerem (kecskeméti) nem volt rossz rendőr. tisztelték (nem a félték értelmében) a rosszfiúk is.
akitől "féltek" kecskeméten, az a "kiskovács" volt, egy volt bunyós cigány nyomozó. na ő szívfájdalom nélkül, örömmel ütött bárkit, és ő tényleg mszmp tag volt.
meg volt egy minu gúnynevű nyúlszájú cca 160 centis önkéntes rendőr, (munkásőr is volt) aki a spanja volt.
ő előszeretettel basztatta a hozzám hasonló anti-kiszes fiatalokat, egy nyomorult kis geci volt. volt szerencsém egyszer nekem is szájon vágnom ami miatt huzamosabb időt töltött a szájsebészeten az izsáki úton, én meg egy kellemetlen 72 órát fogdán a "kiskovács" többszöri látogatását kiélvezve, aztán a másik 48 órát a munkásőr laktanyában.
hát nem ma volt. :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.12. 20:15:29

@Kartal (rezervált): azt nem mondhatom, hogy unalmas volt a fiatalkorom :) voltaképpen igazából teljesen átlagos életet éltem mai szemmel nézve, csak a közeg volt más.
suliba jártam, suli után szórakoztam és ebbe belefért a politizálás is.
ma ez teljesen elfogadott, akkoriban még ezt a suli utáni szabadidős tevékenységet nem nézték jó néven :)

picur3ka 2011.04.12. 21:56:54

@Conv:

Szemelyesen is ismered?

Ja, aszongya, hogy otthagyta a rendorseget, szoval azota nyugisan szocializalodhatott.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.04.12. 22:15:06

@picur3ka/mesterhazymiklospart: igen, személyesen ismerem, amolyan köszönő viszony szintjén

szaktatar 2011.04.13. 08:49:27

@karloszky:
"És ezt te egy lakossági bejelnetés alapján előre tudnád látni, gondolom..."

nem nekem kell látni, hanem a milliárdokkal hizlalt tenoristaközpontosnak.
amit más tv-ből kiszúr, azt ezek a nyomik nem veszik észre, pedig ott fogdosták...
www.rtlklub.hu/hirek/belfold/cikk/362805

szaktatar 2011.04.13. 09:04:12

@hoplita:
és az ilyeneknek adtak 10 milliárdot, Audi Q7-et...

www.rtlklub.hu/hirek/belfold/cikk/362805

fokabacsi 2011.04.13. 10:25:27

Én ezt már leírtam, hogy biztos mind hatástalanítva volt! Tűzszerész volt az illető nem hülye!

Kartal (rezervált) 2011.04.15. 09:02:49

Itt a téma folytatása:
jogiq.postr.hu/bm_tuntetes_riado/

Most komolyan, erre már nincsenek szavak.

hoplita 2011.04.15. 11:11:10

@szaktatar:
Lehet, hogy nem konyítanak ahhoz, amihez érteniük kéne...?
Vagy van az a pénz, egyebek, amiért már hülyék is lehetnek...?

Egyébként meg....ha ez az "elit", akkor mit csodálkozunk azon, hogy az alja meg a liftben lövöldözi egymást agyon, "játékból"...?

Zarbon 2011.04.17. 23:25:21

rendőrség = szánalom
mihez értenek? sebességmérés, mentődobot ellenőrzés, jogsi ellenőrzés kb ennyi
semmi ellen nem lépnek fel, itt verekednek, lopnak egyes csoportok ezek meg a normális adófizetőket baszogatják

DarkFuture 2014.04.24. 01:30:53

Bajuszt kibaszták a rendőrségtől.

süti beállítások módosítása