Skip to content


       Szűrés lista

Ha nincsenek rendszer ellen tüntetők, nincs is miről hírt adni

Az utóbbi idők legnagyobb tömegrendezvényét hozta össze az Erzsébet híd pesti hídfőjénél az "Egymillióan a magyar sajtószabadságért" csoport és azok, akiknek "Nem tetszik a rendszer" ...

Mivel még az LMP 18 résztvevővel dúsított megemlékezésről is szép nagy terjedelemben számolt például a megújult MNO, szétnéztem gyorsan, hogy dübörög a közszolgálat.

Mivel a Nemzeti Együttműködés Rendszere mindenkire kiterjed, a NER-nek pedig csak nyertesei vannak, így a RENDSZER ellen nem is tüntetnek. Ami pedig nincs, arról nem is lehet hírt adni.

Hirado.hu - "A közszolgálati médiaszolgáltatók hírportálja"
Közszolgálat = a mi adónkból finanszírozott.



Magyarhirlap.hu

Minden lényeges hír a címlapon:
KITÜNTETÉSEK OKTÓBER 23-A ALKALMÁBÓL
AJÁNLÓ - EXKLUZÍV INTERJÚ DÖRNER GYÖRGGYEL
TARLÓS: A CSENDES TÖBBSÉG MA RENDET ÉS ÁTGONDOLT FEJLESZTÉSEKET AKAR BUDAPESTEN
GYÖNGYÖSPATÁN EMLÉKEZETT A JOBBIK
MEGEMLÉKEZÉS A HŐSÖKRŐL

Magyar Nemzet Online:
Hír az SZDSZ-ről (!), hír az LMP-ről, hír az MSZP-ről, és természetes Navracsics a vezető helyen:



Hirtv.hu
Nos, a hírtv.hu megszűnt, az mno.hu egyik aloldal lett. Összenőtt, ami amúgy is összetartozik.

MTI.hu
A szinténi adóforintokból finanszírozott MTI nulla darab hírt adott ki a tüntetésről. Mivel a média nagy része az MTI-híreket másolja+illeszti, így az MTI húzása különösen aljas.



Korrekt módon villámgyorsan válaszolt az UTV-nek írt levelemre a cég, hogy miért pont az Erzsébet híd pesti hídfőjénél lévő kamerájuk nem ad élő képet:


"Utasításról szó sincs, inkább felelőtlenségről a politikai erők részéről.
Az UTV-t nem hajlandó támogatni se jobb-, se a baloldal, annak ellenére, hogy ez egy világszínvonalú és egyedül álló "Hungaricum"!
 
Az UTV rendszere az interneten és internettel kapcsolatban fellelhető legkorszerűbb technológiákat és protokolokat használja. Hazánkban a ’90-es évek elején megjelenő internet azonban nem az élő képközvetítésekre lett kialakítva és manapság sem igazán a legalkalmasabb erre. Azonban – mint látható – meg lehet oldani, csak tudni, érteni kell azokat az eljárásokat, amelyekkel ezek a problémák megkerülhetők. Meghibásodás esetén azonban ezek az internetes technikai csökevények azonnal megmutatkoznak pl. abban, hogy a rendszer az utolsó hibátlan képsorozatot ismételgeti a javításig, cseréig - mint jelen esetben az Erzsébet híd hídfőinél.
 
Minden rendszer sajátosságából fakadóan időnként meghibásodik. Szerencsére legtöbbször távirányítással képesek vagyunk a problémákat orvosolni. Azonban a szélsőséges időjárási viszonyok és az eszközök élettartamának végessége miatt előfordul, hogy néhány berendezés a helyszínen megy tönkre. Ilyen esetben azonban nem tudunk azonnal javítani, cserélni, mivel a gazdaságossági szempontok nem teszik lehetővé.
A kamerák villanyoszlopokon több mint 10 méteres magasságban vannak elhelyezve, melyeket csak az úttestre állított darukról lehet csak elérni. Tehát a helyszíni kivonulásokra a meghibásodott műszeren kívül autódarut kell bérelnünk, illetve hatósági engedélyt szereznünk a munkavégzéshez és a forgalom korlátozásához. A körülményeket figyelembevéve látható, hogy egy eszköz cseréjét nem éri meg elvégezni ennyi procedúra és költség alapján, tehát kénytelenek vagyunk kivárni, míg több helyszín munkái összegyűlnek.
Természetesen ezen az állapoton tudunk változtatni abban az esetben, ha az UTV szolgáltatásait fizetőssé tesszük, hiszen akkor nem ezek a gazdaságossági szempontok tolakodnak előtérbe. Jelenleg az UTV-t magáncég üzemelteti saját költségén. Költségvetési támogatásban – információs közszolgáltatás ellátása ellenére sem részesülünk!
 
Ez úton kérjük türelmét, megértését és elnézését a kellemetlenségért!"



 

Címkék: média

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr713324280

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem tetszik a rendszer – videó 2011.10.24. 21:33:00

Ha már a tüntetésen jártunk, fogtuk a kameránkat, mikrofonunkat és megkérdeztünk ezt-azt, miért nem tetszik nekik a rendszer. Szerencsénkre minden közszereplő készséggel állt jóképű riporterünk elé, még úgy is, hogy az egész stáb Humperdick háziborának...

Trackback: Zsebcipolla kabaréhónapja 2011.10.24. 21:10:41

p { margin-bottom: 0.21cm; }Tanulságos volt az utóbbi hónap.  p { margin-bottom: 0.21cm; }Tanulságos volt az utóbbi hónapHajléktalanügyi népbiztossá vált Józsefváros hajléktalanüldözője, Hoffmann Rózsa államtitkár asszony esmég kapott néh...

Trackback: Ha észreveszed, hogy döglött hajón lovagolsz,- szállj le róla 2011.10.24. 20:05:40

Elnézést a képzavarért, de mióta a Kedves Vezető leszokott a dakota közmondásokról teljesen megzavarodtam. Az indiánok lovas népek voltak, ezért megértettem a közmondásaikat, de mióta a Nagy Vezér áttért a viking (hajós) mondásokra teljesen tanácstalan...

Trackback: Miénk volt a tér 2011.10.24. 15:28:19

Életemben először tüntettem. A Nem tetszik a rendszer?! internetes mozgalom meghívására, stílszerűen a Szabas Sajtó útjára. Akit az események szép kronológijus egymásutánja érdekel, olvassák el az Index tudósítását. Nem megfigyelőként voltam ott, hanem...

Trackback: Alternatív köztársasági elnököt! :-) - fotó, videó 2011.10.23. 19:04:26

Nahát, hogy micsoda véletlenek vannak...Az UTV Közlekedési képinformációs portál kamerái érdekes módon már megint meghibásodhattak, ugyanis – akárcsak március 15-én – most sem lehet látni élőképeket az Egymillióan a sajtószabadságért tüntet...

Trackback: Alternatív köztársasági elnököt! :-) - fotó, videó 2011.10.23. 19:00:15

Nahát, hogy micsoda véletlenek vannak...Az UTV Közlekedési képinformációs portál kamerái érdekes módon már megint meghibásodhattak, ugyanis – akárcsak március 15-én – most sem lehet látni élőképeket az Egymillióan a sajtószabadságért tüntet...

Trackback: Érdekes véletlenek 2011.10.23. 18:10:40

Március 15-én az Egymillióan a magyar sajtószabadságért első tüntetésén, nem adtak élő képet az UTV kamerái. Akkor az illetékesek megpróbálták kimagyarázni magukat:„Rengetegen reklamáltak nálunk a sajtószabadságért tartott tüntetés napján, márciu...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2011.10.25. 11:36:56

@Viktus:
Ez tényleg egy iszonyat béna magyarázkodás, de a sorok mögött én más is felfedeztem.

A rideg tények, hogy az elmúlt 2 évtizedben sikerült akkora szarba kerülnie az országnak, amire nem elég egy 4 éves kormányprogram. Ennyi idő alatt maximum egy jól kivitelezett diktatúrával lehet valami eredményt elérni, ami pedig elképzelhetetlen.
Már 2010 előtt lehetett sejteni (tudni), hogy a fidesz fele ugyanolyan nagypofájú tulkokból fog állni, mint az mszp. Lesz majd köztük sok sok "bólogató jános". 2010-re más lassan türelmét vesztett emberek pedig szerintem a fülkeforradalmi ikszelés pillanatában tudták, (lehet sokat nézek ki belőlük) hogy 4 év lóf***ra se lesz elég. Ezért pedig szinte már törvényszerű, hogy kapkodnak. Közben pedig gondolniuk kell a saját holdudvarukra, is mert sajnos ilyen ez a "rendszer" A "millá tüntizők" pedig arra már véletlenül sem gondolnak, hogy a pártokat milyen érdekcsoportok kísérik. Nekik csak az nem tetszik, ami már 4-5 évvel ezelőtt is nyilvánvaló volt.

Ha a 2/3-dal nagyon ugrálnának, akkor a pofájukba kapják, hogy diktatúra van. Ha pedig nem akkor azt, hogy töketlenek. (Hozzáteszem, szerintem is azok).

Viktus 2011.10.25. 11:42:25

@csabapayne:

A "milla" tüntetők vagy nagyon hülyék, vagy a Fidesz adott nekik egy kis pénzmagot, mert az alternatív köztársasági elnök keresgélésnél jobb figyelemelterelő felesleges cirkuszi számot nehéz lett volna találni :D

Secnir 2011.10.25. 11:44:12

@Viktus:
"Valamennyi gazdasági siker és kudarc(!) rejtett oka az adórendszerben keresendő,"
ők csinálták.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2011.10.25. 11:45:12

@Viktus:

Én attól tartok, hogy ők maguktól lettek ekkora bohócok.

Ironfist 2011.10.25. 11:58:11

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:
Lehet, de kötélből egy is elég, kőből meg fejenként kell egy - meg ugye kötél is, amivel hozzákötjük a követ a nyakukhoz. Úgyhogy amondó vagyok, arra az egy darab kötélre dobjuk össze a pénzt. Vagy ha nem akarjátok, akkor állom én a kötelet, legalább nemzeti hős leszek. Hmm, a férfi, aki a kötelet szolgáltatta a haza megtisztulásához. :D Szép szalagcím lenne, nem gondolod? :D

@csabapayne:
"Ha a 2/3-dal nagyon ugrálnának, akkor a pofájukba kapják, hogy diktatúra van. Ha pedig nem akkor azt, hogy töketlenek. (Hozzáteszem, szerintem is azok)."
Hogyha például kétharmaddal olyan törvényeket hoznának, mint teszem azt, ha valaki ellent mer mondani szakértőként a földrajzinévbizottságban, azt egyből kirúgják? És például [insert random fideszcselekedet a fülkeforradalom óta here]? A kétharmad csak akkor nem jó ám semmire, amikor valaki más javasol valami értelmes dolgot. Akkor érdekes módon soha nincs lehetőségük ilyesmire. De arra van, hogy most hirtelen, amikor várható, hogy az embereknek már a töke tele van, merő véletlenségből átépítsék a Kossuth teret...
Ahogy egyik naiv ismerősöm fogalmazta meg: "Mert biztos nem lehetett ott közlekedni autóval, meg gyalog, mert megesznek a farkasok."

@Viktus:
"A "milla" tüntetők vagy nagyon hülyék, vagy a Fidesz adott nekik egy kis pénzmagot, mert az alternatív köztársasági elnök keresgélésnél jobb figyelemelterelő felesleges cirkuszi számot nehéz lett volna találni :D"
Óó, ilyenkor szégyellem, hogy kvázi ugyanazon az oldalon állok. Ilyen buzis dolgot, mint ez a nemtetszik a rendszer, meg alternatív... ááá. Nem szeretem, amikor a bölcsészek kinyitják az arcukat, kinyílik a csipájuk is, és azt hiszik, hogy a Pilvax kávéházban vannak. Egyszerűen irritáló a sok színessálas idióta, akik kávézgatnak, költeményeket olvasgatnak, és szavalnak, amiknek a világon semmi értelme, és politizálnak, és egyenlősködnek. Dolgozni azt persze nem, mert ahogy egy másik ismerősöm fogalmazta meg: a szabadbölcsész kizárólag arra jó, hogy még több szabadbölcsészt tenyésszen.

Szóval a tüntetés céljával egyetértek, Orbán és sleppje lekophatna már a picsába, de ezzel a módszerrel baromira nem.

Combi a ballibes Ferkófan 2011.10.25. 12:07:06

@Ironfist: Az a baj, hogy nem éltek a 2/3 adta esélyekkel a beszari faszok. Nem merték megvagdosni a kiadási oldalt (pl. nyugdíjak, közszolgák seregei, önkormányzatok, stb.), mert ugye az népszerűtlen. Ehelyett próbálják Matolcsy eszelős faszságait lenyomni a torkunkon, akkor is ha az egész ország belerokkan.

Ironfist 2011.10.25. 12:08:15

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:
Na igen, a diktatúrák sem úgy épülnek ki, hogy akkor mától diktatúra van, hanem először ugye meg kell győzni az agy nélküli tömegeket, hogy ők a menők.

Viktus 2011.10.25. 12:12:26

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Sok éhes száj várt az elmúlt nyolc évben falatokra így kellett nekik a hely ...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2011.10.25. 13:05:26

Matolcsy szerint 5 áfakulcs kellene, de mivel nem lehet (mocskos Brüsszel!) ezért lesz adóemelés. Nem kellene 5nél megállni, minden termékre legyen külön áfakulcs a bürokrácia és adóegyszerűsítés jegyében.

Illetve majdnem 5%kal kevesebb gyerek született tavaly. Mi az, a 2/3ad úgy érzi hogy nincs miből, mire szaporítani a magyart? Vagy csak olyan gyors a magyarnaszád hogy nem éri utol a gólya?

HighTroller 2011.10.25. 13:27:48

képzeljétek kitltattam magam az orulunkvincentblogról ezzel a kommenttel:

"akkor tehát újra beírom miután kicenzúráztál (te sajtószabadság hőse, te!):

"A Fidesz, a valaha két és fél millió szavazót megmozdító párt ma nem mer rászervezni egy interneten alakult (tehát deviáns, és különben is csak idézőjelben civil, mert a tudjukkik állnak mögötte) pár tízezres tüntetésre."

ha pedig rászerveztek volna, akkor meg az lenne a baj.

fuck yea:)

Seduxen (már NEM dr.) 2011.10.25. 13:33:34

@csizsikpizsik: "Vagy csak olyan gyors a magyarnaszád hogy nem éri utol a gólya? " - a hónap kommentje :)))) Kurva naaagy :D

Béla Bácsi 2011.10.25. 13:41:58

@tekniko: Ne haragudj, erre még csak példát sem láttam. Az ellenkezőjére igen, hogy próbálják visszavásárolni a stratégiailag elengedhetetlen energia szektort (ami önmagában automatikus kötél általi halál azoknak, akik aláírták a nevüket ezekre az adásvételi szerződésekre!)
Nem akartam it manifesztációt (kinyilatkoztatást) tartani magamról, hiszen ez a blog annyira nem véresen komoly. Amolyan drótkerítés, aminek mentén röhögve végigszaladva, meg lehet ugattatni a libsi kutyákat. Szóval, nem símogatni akarom őket, csak ugattatni. Voltam itt már minden: bőgatyás, nem európai, komplett idióta, "még olyanabb(?)", náczi, kirekesztő, intoleráns, olvasatlan bunkó és még sorolhatnám az átlag magyar emberekre aggatott fennsőbbrendű, bennfenntes, "értelmiségiek" által aggatott jelzőket. Az igazság az az, hogy az ún. "értelmiség" sértődött, mert ebben az "új" rendszerben még annyi szerepük sincs, mint a régiben. A régi rendszer -tökéletesen felhasználva Göbbels úr módszerét- teljesen központivá tette a "meggyőzés módszerét", aminek elengedhetetlen eleme volt a voluntárisan kooperáló értelmiség. Így, egyszerű magyarra fordítva, a párt egy kicsit nyalta az értelmiség seggét. Na nem mindegyikét, differenciáltak: a "fennsőbb" értelmiség, aki már "befutott" (Esterházy) több nyalást kapott, ami után aztán a "kis értelmiségiek" ácsingózhattak és pedálozhattak a kitűzött cél elérése felé. Ez most, az átkos kapitalizmusban megszűnt: az állam nyilvánvalóan nem érdekelt propagandacsövek kiépítésében, így a ráfordított összeg is szignifikánsan redukálódott. Ez az értelmiségnél "Zorbán elvette a lóvét" slogen szintjén csapódott le és sértődött, balos, fél-vérkomcsi (nem is rossz szó!) attitűdben csapódott le. Ennek az ambivalenciának lehetünk a tanúi a szóban forgó tüntetésen is: A tüntetés szervezői a fent említett, balosságba "kényszerített" értelmiségiek, a tömeget a hülye öregek adják, akiknek az agyműködése még Kádár alatt leállt és egy-két fiatal, aki szó szerint azt se tudja, hogy fiú-e vagy lány és mászkál ide-oda, hátha egyszer valamitől valahogy mégis kiderül legalább ez.
Számtalan vállalatvezetőt ismerek, akik több ezer ember (jól megfizetett munkájáért felelnek), egy sem nyavalyog a Zorbán-rendszer ellen. Csak azok nyavalyognak, akiknek savanyú a szőlő és nem értik meg, hogy nem Zorbán csinálja a rendszert, hanem a rendszer "csinálja" Zorbánt és nem küzdeni kéne a rendszer ellen, hanem kitalálni a helyünket benne, hiszen a durcáskodással csak megy az idő, és mindegyik nemes tüntető valójában több pénzt szeretne a zsebében, nemes szivében ezért lobog a láng. A kapitalizmusban ez a "rázzuk meg az oroszlán ketrecét" nem fog sok jóra vinni.
Tudnék itt még értekezni a gazdaságfölfogásomról, annak szociográfiai, történelmi, társadalmi réteg-elméleti összefonódásairól, de itt nem ez a lényeg (mármint a blogon): szerintem elég a "kész" vélemény...máris fölugatnak a kutyák!

Scala 2011.10.25. 13:44:09

@Hörömpő Töhötöm: Köszi a választ! Nem megnyugtató, de az nem a hírhozó hibája, ugye.. :-(

Scala 2011.10.25. 13:46:11

@csizsikpizsik: @Seduxen: Igen, az! :-D
Nagyon ott van!!! :-D

Secnir 2011.10.25. 14:25:14

@Béla Bácsi:
definiálja Viktor. Ő mondta.
"Nem szabad hagyni, hogy Európa lassúsága visszahúzzon bennünket"
okt. 24, 13:38 perc Parlament.

2011.10.25. 14:35:12

Kedves @Béla Bácsi !
Azt hiszem hogy sokszor vagy tévedésben, mégpedig tárgyi tévedésben.
Az energiaszektorral kapcsolatban, a magyar kommunizmus létével kapcsolatban, az ország eladósodásával kapcsolatosan és még sorolhatnám tovább, de felesleges. Aki a zsebében hordja" a bölcsek és a mindentudás kövét", annak én mit is mondhatnék,mint egyszerű halandó.
Semmit!
Csak olvasom a filozófiai remekműnek hangzó, ám semmit sem mondó, csak önmagát dicsérő és a más nézetet vallók szapulását és az idősöket lehülyéző nagy dumát.
Netán csak nem egy fideszes agit-propost köszönthetünk személyedben? Ha igen, akkor annak gyenge vagy.
Ha pedig csak önmagad "fényezed", mint jövőbeli "értelmiségi", akkor annak is gyenge vagy. Kb, olyan, mint a "tardi harmat"!

Béla Bácsi 2011.10.25. 14:56:25

@jános515: Kösz szépen! Bár fényes szelekkel kibéleltnek érezheted most magad, hogy halált megvetve kiugrottál a kerítésen és megugattál: na bumm!! akkor most mi van?
Azt, hogy komplett idióta és tökéletesen sötét, tudatlan, bőgatyás állat vagyok, azt már volt szerencsém többektől, többször is hallani. Azonkívül, hogy beálltál az engem hülyézők népes táborába (mezt húztál magadra! "iniciálé") a nagyérdemű nem lett okosabb! Mik a tárgyi tévedéseim? Úgy értem, mik a jó válaszok? Ezekre kellett volna reflektálnod (azt, hogy tökhülye vagyok, már rég meghatároztuk, nincs szükség megerősítésre!)
Szóval Janikám, ha én "tardi harmat" vagyok, akkor te meg halvány lila molyfing!

Ironfist 2011.10.25. 15:01:06

@Béla Bácsi:
Szimpla gyalázkodó pöcs vagy, aki arra se jó, hogy megvessék. János csak ezt mondta, igaz kicsit fellengzősen.

Ironfist 2011.10.25. 15:03:17

@HighTroller:

hehe, én a metapédiáról bannoltattam magam, mert kiröhögtem őket, amiért a gyűlölt ellenségünket magyarellenes honlapnak állította be, gyalázkodó, nem enciklopédikus hangnemben.

Béla Bácsi 2011.10.25. 15:03:39

@Secnir: Na látod, erre lehet válaszolni! Ebben a kontextusban Európa az Európai Unió német-francia (merjem mondani, hogy cionista-monetáris? Tudod mit? Inkább nem merem!) gazdasági előnyökre koncentráló, bürökratikus gazdaságszervező szabályozók ( a felnövekedni szándékozó magyar gazdaság számára) visszahúzó szabályozók összességét jelentheti.
Azt hittem, hogy te is úgy használod "Európát", mint a kedves "nem tetszik a rendszer"-tüntetés szervezői: minden, ami nem (bugris) magyar!

Béla Bácsi 2011.10.25. 15:08:23

@Ironfist: "Szimpla gyalázkodó pöcs vagy, aki arra se jó, hogy megvessék. János csak ezt mondta, igaz kicsit fellengzősen."
Azt hittem, hogy már eltűntél innen agyvérzésből kifolyólag, amit a folyamatos dührohamaidtól kaptál! Előbb tüzetesen olvasd el a macskakaparásodat (hogy mit írtál!): Bagoly mondja verébnek!
Kedves Munkásököl! "Nem a kút mély, a kötél rövid!"

Ironfist 2011.10.25. 15:14:18

@Béla Bácsi:
Látod? Gyalázkodsz. Név alapján kitalálsz valami szerinted mélyen sértő dolgot, és azt hiszed, te vagy ezzel a menő.
És egy: dührohamaim? Nekem? Normális vagy? (Jó, tudom, hogy nem, csak egy kis szarházi idióta vagy, nem normális, csak költői kérdés volt.) Arra nem vagy te méltó, hogy én dühös legyek rád. Szánalmat érzek. Szégyent, hogy te is azon a nyelven beszélsz, amin én. Megvetést talán. De dühöt? Ne nevettess már, te kis senki! :D
Kettő:Macskakaparás? Ejha, te megmondod a gépelt szövegből, hogy csúnyán írok? Ezek szerint nem csak senki vagy, hanem egy zseni is?
Három: A mai napig nem értem, hogy mitől lennék én munkásököl... Csak azért, mert a nevem egyik fele angolul öklöt jelent? Oké, ennyi erővel én meg kezdjelek buzizni, mert volt egy ilyen vicc, hogy Ádám, és Béla? Remélem érted a párhuzamot, kis szaros, és nem kell újra elmagyaráznom. ;)

Béla Bácsi 2011.10.25. 15:23:54

@Ironfist: "Remélem érted a párhuzamot, kis szaros, és nem kell újra elmagyaráznom. ;)"
Nem kell. Ennyi bőven elég volt. Még sok is!

¦卍®Ξ™ 2011.10.25. 15:25:58

@Ironfist:
az ironfist azaz vasököl a munkásosztály szimbóluma, mint azt a szlogen is mondja: a munkásököl vasököl, odacsap ahova köll!

szal a munkásököl az pont konkrét és helytálló a nickedre. a szoci tempóval kiegészülve, főleg.
persze mindez nem zárja ki, hogy meglátásod bélabá kapcsán helytálló.

Béla Bácsi 2011.10.25. 15:27:28

@Ironfist: Idézet magamtól, korábbról: "Amolyan drótkerítés, aminek mentén röhögve végigszaladva, meg lehet ugattatni a libsi kutyákat. Szóval, nem símogatni akarom őket, csak ugattatni."
Látod, kicsi Vasököl (oda súlyt, ahova köll!), nekem ez is sikerült! Itt vagy te pl.

Ironfist 2011.10.25. 15:32:28

@Béla Bácsi:
Röhögök rajtad, szánalmas vagy :D Nem tudtál belémkötni egyféle módon, most próbálod elhitetni pont velem, hogy libsi vagyok :D A kétbites agyad csak erre jó, mi? :D Aki nem fideszes, az libsibolsi :D
És már megint, azt hiszed, hogy azért, mert ez a nevem, bármi köze is van a te elavult, ősi szaraidhoz? :D Bár tudom, az én avatarom a KISSből van (muhaha XDDDD), ők meg zsidók, úgyhogy csak fogjam be, mi? :D

Komolyan szánalmas vagy, de legalább lehet rajtad (nem veled, rajtad :D ) röhögni :D

bundi124 2011.10.25. 15:37:29

@ranat: Pont ezért mondom, hogy a tényállásból kell kiindulni. Az alapján ítéld meg.

Ironfist 2011.10.25. 15:38:05

@¦卍®Ξ™:
Ja, ismerem a versikét, de azért, mert egy versben ez szerepel, akkor már én is az vagyok? Akkor jó, Béla bácsi meg egy buzi. A buzik bibliájában ugyanis az van, hogy Ádám, és Béla. Na? :) Ez is ugyanolyan helytálló, nem? :D

¦卍®Ξ™ 2011.10.25. 15:43:04

@Ironfist: nem a versike bazzeg.
az ironfist a munkásmozgalom szimbóluma. a munkásököl elnevezése a vasököl. nem a vers miatt, hanem a politikai szimbólumrendszer miatt.
majd ha világszerte elfogadottá válik a dolog és ha azt mondják béla, akkor a homoszexualitás jut mindenki eszébe, akkor egyenértékű lesz az analógiád.

Ironfist 2011.10.25. 15:45:15

@¦卍®Ξ™:
Jó, erre nem tudok mit mondani. Illetve annyit, hogy az én nickem akkor sem ebből jön :P

Béla Bácsi 2011.10.25. 15:47:29

@Ironfist: Azt hiszem, nagyon unatkozhatom, hogy újra elővettem a pálcát, hogy megpiszkáljam a szart. Már egyszer megcsináltam és -csodák csodája!- kiderült, hogy nincs semmi mögöttes tartalom: a szar ( ez te lennél, kedves szexőrült, zsidórokker, munkásököl, szemkilövetést igenlő rendőrlegényke) bizony teljesen általig szar!
Valami értelmi vitát reméltem, (bizony-bizony még a vén náci is megnyalná a tudás sóját), olyat, ami kiegészíti a véleményemet, esetleg helyesebb irányba módosítja, de most őszintén: a te fröcsögéseidtől, nem hogy okosabb nem lesz senki, hanem sötéten hülyébb!
Nem muszály válaszolnod erre (bár tudom, úgysem tudod megállni!) ennyi elég volt a szardobálásból mára. Valahogy sose szerettem disznószarral játszani még ezelőtt se. Láttam, ólálkodsz körülöttem már régóta, azt hitted, most fogást találsz rajtam, mert egy-két "demokratikus" nyekergő irgum-burgumozott, így bandában fölbátorodtál! Hagyj engem a 'csába, nem vagyunk egy súlycsoportban és különben sem szolgáltatok ingyen terápiát klinikai eseteknek!
Puszi!

NYJetsTD 2011.10.25. 15:52:39

Én most már inkább nyugodtan hátradőlők, ha a jövő héttől 420 forintra emelkedő gázolaj ár sem teszi be a kertkaput a zembereknél, akkor úgyis tök mindegy mit kvartyogunk.
Vagy földindulás lesz pár héten, hónapon belül, vagy kussoljon mindenki és felváltva szopkodjuk a ner-t...

Béla Bácsi 2011.10.25. 16:03:32

@¦卍®Ξ™: Ez nagyon jó videó! Tökéletesen illik Vasököl barátunkhoz! (Apokaliptikus attitűd, hatásvadász köntösben, primitív, teátrális eszközökkel személytelenül előadva. Tipikus "csácsi-rock": "Nesze semmi, fogd meg jól!" mondanivalóval. Köszi!

¦卍®Ξ™ 2011.10.25. 16:16:29

@Béla Bácsi:
csak a kiss-es szöveg miatt tettem be.

Nyuggervadász 2011.10.25. 16:46:51

@Béla Bácsi:
Már megint ez a felsőbbrendű (übermensch-es) kioktatás! Ha, te továbbra is így aposztrofálod a tüntetés képein látottakat, hogy : "......debilis kinézetű, Furcsányt imádó, kommunizmust visszasíró 7o és a halál közötti nyuggereket látni egy pár gyöngyöspatai teafőzős "egyetemeistával"...." , akkor ajánlom, tekintsd meg az alábbi felvételeket :
www.szigetiadam.hu/2011-oktober-23-szabad-sajto-utja-nem-tetszik-a-rendszer-civil-tuntetes-civil- protest/ (előre hallom a válaszodat: valami galád, "libsi-bibsi", esetleg "debilis kinézetű nyugger" sajtófotós készítette (mit készítette, hamisította meg!) ezeket a felvételeket úgy, hogy ne azok látszódjanak rajta, mint akiket te látni véltél.) Apropó, nyuggerek! A Viktor-féle nagy népi összeröffenéseken visongó, vagy a Demszkyt záptojással dobáló vén ficsák nem voltak debilis kinézetű nyuggerek, ugye?! Ők a kommunizmus igája alatt elnyomott, "azelmúltnyócév" alatt senyvedett hős magyar anyák voltak (akiknek némelyike kezet csókolt a Vezírnek).
Más: mi az, hogy rajtad "új ruha" van, én pedig "kérkedem" (?!) előtted 20 éves, használt amerikai rongyokban (az amerikai szó kicsit szíven ütött, mert utálom őket). Azonban, ha a használt rongyok valóban a gyűlöletbeszédek, a rasszizmus, az intolerancia és az antiszemitizmus elutasítását jelentik,
akkor inkább flangálok 20 éves használt rongyokban, mintsem a te új ruhádban. A Hitlerék által levetett, neo-nácivá avanzsált anzug-ban, egy kis goebbelsi szósszal leöntve ( "...addig ismételd a hazugságokat, míg igazságnak nem tűnnek !..")

Ironfist 2011.10.25. 17:16:16

@¦卍®Ξ™:
Bélabácsi abban a hitben élt, hogy az avatarom a KISSből van, akik zsidók, tehát biztosan én is az vagyok. Most elrontottad a játékomat. Nem tudom miért, egész eddig csak pukkadozni lehetett a háttérben a röhögéstől azon, ahogy Buzibélánk erőlködik, hogy mondhasson valami rosszat rólam, és közben meg olyannyira semmit nem tud, hogy az már-már fájdalmas.

De nézd meg, Béla bácsi miket mond rólam? :D:D Röhejes, egyszerűen a szánalmasság netovábbja :D

@Béla Bácsi:
Szexőrült(ez most éppen az ... "agyad" melyik részéből pattant elő? :D)? Zsidórokker (arról nem is beszélve, hogy az mi a fasz? :D)? No komment :D És még azt hiszi, hogy én volnék a szar, akit ő piszkál. Ugat a kis senki, csak éppen sokadjára is elmondom, Buzi Béla, hogy röhejes vagy. Valóban nem vagyunk egy súlycsoportban, miután te egy senki vagy, én meg az vagyok aki vagyok, és kurvára nem kell bizonyítanom egy ismeretlen kis szarosnak, mint te, bármit is. És ezzel meg, hogy Hagyjuk abba - majd öt perccel később megint előveszel engem, hogy próbálj úgymond piszkálni, ezzel csak magadat jellemzed. A saját szádból csináltál - újra, és újra, és újra - segget. Pont, mint Viktor. Ja, és anyádat puszilgasd, az legalább szeret :D

Ja, és még valami. Ha a "csácsi-rock" annyira gyakori, hogy tipikus, akkor ugyan magyarázd már meg, hogy mi a redves lófütty az, mert én még sose hallottam róla. És, csak hogy megint a közröhej tárgyává tegyelek (megsúgom, azért nincs nehéz dolgom, azzá teszed magad amúgy is, én csak beléd rúgok, miközben zuhansz) ez nem rock ;)

Oh, és egy-két kérdés, ha már a mondanivalóját fikázod. Tudod egyáltalán, mi a dalszövege? Ne fáradj, tudom, hogy megnézed a neten, csak hogy megint elkezdhess köpködni, de miután nem is hallottál még erről, a szövegét nem ismered. Tehát megint röhejessé tetted magad azzal, hogy úgy csináltál, mintha tudnád mennyire "semmilyen a mondanivalója". Látod, megy ez nélkülem is, úgy vagy szarházi, ahogy vagy, nem kell nekem még beléd rúgnom, csak tudod, aki ilyen agyhalott, azt jól esik eltaposni. :)
A másik kérdésem az volna, hogy ha nálad egy zenében az az elsődleges, hogy mi a mondanivalója, akkor te mégis mit hallgatsz? Megasztárt, meg x-faktort? Jaaaaj, bocsánat, egy igaz fideszhívő ilyet nem hallgat, te csakis zsoltárokat hallgatsz, meg a bibliában lévő verseket, meg tudomisén miket.

Igazából nem várok erre választ, egyszerűen csak gúnyolódtam rajtad. De már jó régóta, csak annyi értelem nem szorult abba a kétszámjegyű IQval megáldott agyadba, hogy felfogd azt, amit meg is mondanak.

@¦卍®Ξ™:
Tényleg nem értem, most miért kellett ezt a linket bemutatni neki. Ha annyira senkiházi volt, hogy folyamatosan úgy fikázott, hogy fingja nem volt semmiről, és még csak arra sem volt hajlandó, hogy utánanézzen, így csak még röhejesebbé tette magát. De most, hogy segítettél neki, azt hiszi, hogy "Ahaaa! Na, most jól megmondom neki, és ettől hízik majd a májam, mert igazam lesz!" Arra nem gondoltál, hogy ha már ez az avatarom, akkor azt nyilván én tettem ki, és ezek szerint tudom, honnan van?

Ironfist 2011.10.25. 17:24:21

@nyuggervadász:
Hagyd, Buzibéla egy teljesen reménytelen, klinikai eset. Nem tudtam ugyan, hogy a gumiszobába is vezetnek internetet, de hát nyilván, különben nem tudna minket elkápráztatni szavai aranyával. Nem érdemes rajta felhúzni magad, ő egy senki. Ha úgy gondolod, trollkodj, és gúnyolódj rajta, mint én, az fel fogja dobni a napodat, ahogy láto, hogy erőlködik, hogy kapaszkodik minden szalmaszálba, csak hogy valami - szerinte - bántót mondhasson, de amúgy nem érdemes vele komolyabban foglalkozni. Tudod, hülyékkel - jelesül most Buzibélával - ne vitatkozz, mert lesüllyedsz a szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal :)

Béla Bácsi 2011.10.25. 17:55:15

@nyuggervadász: Köszi a panoráma képet, nagyon szép és tiszta felbontáú. de ugyanazt a demográfiai összetételt mutatja, mint a korábbi, szóban forgó, alacsonyabb felbontású.
A használt ruha metafóra az általad büszkén vállalt eszmék kopottságára, meghaladottságára utalna. A "gyűlölet-beszéd" fogalma pl. úgy született, hogy a (z amerikai) Constitutionban a "freedom of speech" (szólásszabadság) prominens helyet kap. Az emberek elkezdték járatni a szájukat a nevetséges kivételezés (Affirmative Action) miatt (ami egyébként büszkén NEM "esélyegyenlőséget" hirdet, hanem "eredményegyenlőséget"!) Ezt úgy tessék érteni, hogy senki sem kiváncsi (már mint ha fekete pl.) hogy egyenlő esélyekkel induljon és megharcoljon a pozícióért, hanem a végeredmény érdekli: kerüjön be a pozícióba, MERT fekete. Na vissza a gyűlöletbeszédhez: miután az emberek alkotmányos joguknál fogva kifejezték nemtetszésüket nevetséges, kontra-evolucionáris szabályzások miatt, a BALOLDAL előjött ezzel a teljesen megfoghatatlan (csak általuk és csakis szubjektíven körülírható) maszlaggal, miszerint, amikor valaki a szabadságjogát gyakorolva véleményt nyilvánít, azt mégse szabad, mert "gyűlöletet kelt" a beszéde. (Sajnos, szórványosan még el-elsütögetik Amerikában, de már áldozik lefelé a csillaga, Magyarország és az NDK-s német liberalizmus csak fáziskésében van).
A rasszizmus, az a kedvencem! Magyarországon a cigányok nem alkotnak rasszt! (Biológiai-antroplógiai kategóriák szerit). Így az ellenük irányuló "rasszizmus", az valójában nem "faji előitélet", ahogy a nyekergő és magyarul beszélni már alig tudó rózsadombi fiúcskák és leánykák csacsogják, hanem pusztán egy kollektív "népbölcsesség" az általuk bemutatott, jellemző viselkedéssorozat után. Így mondhatjuk azt is, hogy nem ELŐ-, hanem UTÓitélet. És nem bőrszín, rassz vagy kultúra, vagy nyelv alapján történik a megkülönböztetés, mint Szlovákiában, Romániában vagy esetleg Szerbiában a magyarok ellen, hanem pusztán az antiszociális, kriminális életformájuk elutasítása.
Sajnos dolgom van, rohannom kell, a szent antiszemitizmusba ne menjünk bele! Ez itt is (természetesen!) a legszebb, a legeslegfontosabb, hiper-szuper, mittudménmitmondjakmég, stb,stb... legyen annyi elég, hogy ugyanaz a "bullshit" kategória, mint a rasszizmus, az intolerancia, a "kisebbségi törvények", stb...
Nekünk negyven év "internacionalizmus" után igazán egy kis időt kéne szakítanunk, hogy mitől vagyunk magyarok ÉS "európaiak (mert ezt a tényt földrajzilag hülyeség lenne tagadni), nem pedig mondva kreálni magunknak egy babusgatandó, élősködőt amerikai mintára, hogy a vérző szivű demokratáknak legyen itt is kiért szivük vérét ontani (kis ország, kis néger, ill. nincs néger: nekünk csak cigány jutott!) Magyarország történelmében még csak nemzetiségi probléma sem volt soha (most ne hozdd fel az ellenkezőjét, a nemzetiségek által kreált problémát, amit pusztán -ugyanúgy külső uszítással és segédlettel folytattak a magyar állam erejének, egységének és területi integritásának a megbontására.), nemhogy faji probláma. A cigány az nem egy faj (még az se biztos, hogy Homo Sapiens viselkedéséből kiindulva :)
Szóval kopott kis modernkedő, affektáló eszmécskék ezek, amikkel előjössz, előjöttök, hogy felülről nézhessetek le másokra. Amint mondtam: kínai bolti, más által levetett cipő és ruha!

2011.10.25. 17:55:17

@Scala: Sajnos egyre inkább úgy néz ki, hogy lesz belőle valami, ma már a rádióban is bemondták, hogy nem fogja ám minden önkormányzat kivetni, csak amelyik akarja, szóval tuti előbb-utóbb begyűrűzik mint a benzinválság.

==T== 2011.10.25. 18:03:23

Az egy dolog, hogy ezekről a kendemagos/fajvédő/melegjogi figurákról nincs hír, de az Országgyűlésbe több mint 15%-os felhatalmazással beválasztott párttal kapcsolatos eseményeket is rendszeresen elhallgatják. Amúgy a tüntetők emiatt nem nagyon lehetnek felháborodva, kmivel az ő kedvenceik is ezt tették az ellenzékkel. Meg is mondta anno Megyo: akinek TV kell, vegyen egyet...

Béla Bácsi 2011.10.25. 18:05:54

@Ironfist: Ismét idézet magamtól, korábbról:
"Nem muszály válaszolnod erre (bár tudom, úgysem tudod megállni!) ennyi elég volt a szardobálásból mára."
Ahogy faluhelyen a kutyákra ripakodnak: "Nem ülsz le!"

Ironfist 2011.10.25. 18:07:12

@Béla Bácsi:
Akkor most rúgok beléd még egyet :)
muszaj.hu/
Ahogy nem faluhelyen mondják: Hülye vagy fiam, egyes! ;)

Béla Bácsi 2011.10.25. 18:08:51

@Ironfist: Ismét idézet magamtól, korábbról:
"Nem muszály válaszolnod erre (bár tudom, úgysem tudod megállni!) ennyi elég volt a szardobálásból mára."
Ahogy faluhelyen a kutyákra ripakodnak: "Nem ülsz le!"

Ironfist 2011.10.25. 18:12:50

@Béla Bácsi:
És akkor még egyet, ha vagy ilyen hülye, hogy minden pofonba direkt beleszaladsz :D
Az nem "Nem ülsz le!", mert ez így kérlek felkiáltás, hogy te nem ülsz le. Azt úgy írják helyesen, hogy "Nem ülsz le?"
Te ostoba senki :D

¦卍®Ξ™ 2011.10.25. 18:15:07

@Ironfist:

nem. arra gondoltam, hogy azt hiszed mindenki hülye és nem tudja, csak te, hogy az nem kiss :)

nem igazán érdekel milyen hülyeségeket szórtok egymásra, egyformán idiótának nézlek mindkettőtöket, mint ezt már többször el is magyaráztam. :)
de ne vegyétek sértésnek, hiszen tudjátok, minden ökröt szarba nézek aki bármilyen pártpreferencia/politika szerint vizsgálja a világot.

Ironfist 2011.10.25. 18:19:50

@¦卍®Ξ™:
Nem tudod, milyen előzménye volt, és te is úgy csinálsz, mint aki mindent tud. De akkor elmondom: anno bélabácsi elkezdett gúnyolni, hogy én márpedig zsidó vagyok, mert az avatarom KISS, és ők meg zsidók. Erre reflektáltam, amikor cinikusan megjegyeztem, hogy igeeen, az avatarom meg KISS. Nem hiszem mindenkiről, hogy hülye, a többségről csak, és nem hiszem, hanem tudom, mert nap, mint nap látom rá a bizonyítékot.

"nem igazán érdekel milyen hülyeségeket szórtok egymásra, "
Nem szórok semmit. Trollkodok, egyszerűen felvidít, ahogy erőlködik.

"egyformán idiótának nézlek mindkettőtöket, mint ezt már többször el is magyaráztam. :)"
Leszarom. Nézz aminek akarsz, semmi közöm hozzád.

"de ne vegyétek sértésnek, hiszen tudjátok, minden ökröt szarba nézek aki bármilyen pártpreferencia/politika szerint vizsgálja a világot."
Nem veszem sértésnek. Leszarom. Lásd eggyel feljebbi válaszom.

==T== 2011.10.25. 18:32:01

@Secnir: nem volt olyan hosszú a sor, a templom/Petőfi S utca után már csak lézengtek. A Ferenciek, a 2,5 fő/m2 pedig igen sűrű, jó lesz az 1,5-es átlaggal számolva is. 30 000-nél nem voltak többen, de a 25 reálisabb.

¦卍®Ξ™ 2011.10.25. 18:38:15

@Ironfist:
örülök neki, hogy nem érdekel.
csak akkor nyomorult, ne zaklass a hülyeségeiddel, ne akar megmagyarázni a hülyeségeteket. :)

én valóban szórakozni, kikapcsolódni járok ide, tényleg leszarom miért vitázik két elmebajnok kreatúra, hogy melyikük a hülyébb.
élvezem azt, hogy a szellemi nyomorúságotokban tobzódva pancsikoltok az ostobaság langy vizében egymás szarát toszogtatva ide oda és veritek a hullámokat.
szórakoztat. anélkül szórakoztat, hogy érdekelne miért vagytok hülyék, vagy éppen melyikőtök képzelt sérelme ad alapot egymással való vádaskodáshoz, mocskolódáshoz.

hidd el, nem azért szólok bele, hogy bármelyikőtöket pátyolgassam vagy baszogassam. egyszerűen újabb darab fekáliát szórok a fürdőtökbe, hogy magamat szórakoztassam. :)

Scala 2011.10.25. 18:39:38

@Hörömpő Töhötöm: Miafene... de jó, hogy szólsz, nagyon köszi!!!

Ironfist 2011.10.25. 19:31:51

@¦卍®Ξ™:
Szóltam neked egy rossz szót is? Nem, úgyhogy mész te a picsába... "nyomorult" És te zaklattál engem a hülyeségeiddel, szóval nem tudom mire vagy olyan nagypofájú... méghogy nyomorult.

"hidd el, nem azért szólok bele, hogy bármelyikőtöket pátyolgassam vagy baszogassam. egyszerűen újabb darab fekáliát szórok a fürdőtökbe, hogy magamat szórakoztassam. :)"

És ezt hányszor akarod még elmondani? Kurvára szarok rád, még annyira sem vagy szórakoztatóü, mint Béla. Le is ignorállak inkább, nem tudom, eleve mit kötözködtél, én meg minek szóltam hozzád.

¦卍®Ξ™ 2011.10.25. 20:41:53

@Ironfist:
fogyikám, én csak felvilágosítottalak a tényekről.
nem kötözködtem, egy baromságodat helyesbítettem csupán, amire hivatkozva szellemi magasságokba helyezted magad bélabával szemben.
csupán annyi történt, rámutattam miért is nincs semmi okod a másik hülyénél okosabbnak érezned magad.

Ironfist 2011.10.25. 20:44:52

@¦卍®Ξ™:
fogyikám, fölöslegesen írkálsz, mertt szerencsére ignoráltalak, csak a rendszerből nem tudlak kiirtani, így továbbra is kapom a leveleket, hogy üzenetet küldtél. Csak szólok, hogy fölöslegesen koptatod a billentyűzetedet.

remiz (törölt) 2011.10.26. 00:15:25

@¦卍®Ξ™:
látom másokkal is problémáid vannak stíltündér.
Conv mindenkit üdvözöl, soha ne búsulj!
tegeci.

Ironfist 2011.10.26. 00:33:20

@remiz:
Nyomorék ez is, mint béla bácsi :D Nem fogja fel, hogy leignore-oltam - jaj, de ő náci, úgyhogy elmondom magyarul is: Szűrés opció, te horogkeresztes nick-ű pöcs :D

Jut eszembe, ez nem blog-szabályellenes véletlenül? Ugyanis törvénytelen, az biztos ;)

¦卍®Ξ™ 2011.10.26. 09:05:38

@remiz: szia kedvenc bokor alatt lapuló szardarabom :)

ugye nem tudod mi az amit idézgetsz, te szerencsétlen papagájszar? :)

asmodean 2011.10.26. 09:09:12

@Ironfist:
Meg kellene nézned egy náci horogkeresztet egyszer már, hogy tudjad miről beszélsz.

¦卍®Ξ™ 2011.10.26. 09:22:49

@Ironfist: :)

"leignore-oltam" :))))))))))
akartad mondani: ignoráltam
szépen egymásra találtatok a remizemberrel aki szerint a kérdő mondatok végére nem kell kérdőjel :)

ejj, be ostoba vagy te édes fiam, nekem akarod bemutatni a szűrés opciót? :)

arra viszont végtelenül kíváncsi lettem, hogy a nickemben lévő horogkeresztet milyen szemüvegen keresztül látod náci szimbólumnak? vészes szemtengely ferdülésed lehet, ha te ezt 45 fokban elforgatva és ellentétes irányúnak látod :)
ez a nick, bizony teszt az ideológiai szellemi fogyatékossággal élők felismerésére, s vagytok egy páran akik a gondolkodásellenes kondicionálásnak megfelelően éltek.
drága, roggyant elméjű komám, ugye tudod, hogy a nickemben látható swasztika a halhatatlanság és a szerencse, az örök körforgás jelképe, miként felismerted a többi szimbólumot is és már össze is állt az agyadban a az egységes kép és felismerted a mondatot? :)

Ironfist 2011.10.26. 09:55:50

@asmodean: tudom, miről beszélek, miután a nácik mindenhogy használták, még a hrackocsijaikon sem volt rendszeres, hogy melyik irányba néz. A horogkeresztes fasz meg még mindig nem fogja fel, hogy kurvára le van némítva, és csak spammeli az emailfiókomat.

¦卍®Ξ™ 2011.10.26. 10:24:19

@Ironfist:
annyira tudod miről beszélsz, hogy még csak nem is volt a harckocsikon sem és a repülőgépeken sem, horogkereszt :)

kaccsold ki az értesítést te szerencsétlen hülye, ha nem akarsz kapni és kész , vagy tedd spam -> devnullra az értesítést és meg sem kapod:)

asmodean 2011.10.26. 10:27:58

@Ironfist:
"hrackocsijaikon sem volt rendszeres, hogy melyik irányba néz."
Leginkább semmilyen irányba nem nézett a harckocsikon a horogkereszt, max ha a személyzet rápingálta és hagyták nekik.
A többiről (akár harckocsiról is), meg szeretnék némi képet, hogy hivatalos helyen (bélyegző, jelvény, zászló stb) össze-vissza állt a horogkereszt, mert erősen kétlem.

Ironfist 2011.10.26. 13:48:44

@asmodean:
Igen, a németeknél nagy divat volt kidekorálni a tankokat, náluk ezt hagyták is - nem is hivatalosra gondoltam, a hivatalos jelzés a stilizált vaskereszt volt tudtommal. A szovjeteknél volt a kötelező olajzöld szín, és csókolom. Most ha mutatok képet, az teljesen lényegtelen, ugyanis paint segítségével is meg lehet fordítani, szóval nem hiteles forrás. Én ezt egy történész ismerősömtől tudom. Nem doktor ugyan, de attól még történész, és azért ilyen kérdésekben jobban hiszek neki.

Arról nem is beszélve, hogy a törvényben nem az szerepel, hogy x irányban álló, y fokkal elfordított horogkereszt, hanem csak szimplán az, hogy horogkereszt. És miután ez is az, így ez is törvényellenesnek számít.

És te pedig, horogkeresztes farok, tényleg nem érted, hogy amit írsz, abból mindössze annyit látok, hogy "Blog.hu értesítés: Horogkeresztes Idióta a következőt üzeni:"? És itt van az idézet, csakhogy azt nem nyitom meg. Szóval leszel szíves most már tényleg felfogni, hogy hiába erőlködsz, nem látom, mit írsz!

¦卍®Ξ™ 2011.10.26. 14:59:04

@Ironfist: és az engem miért kellene zavarjon, hogy te hülye vagy és nem tudod kikapcsolni az értesítést? :)

2011.10.26. 16:15:37

Kedves @Béla Bácsi ! Amit irtam azt az általad leirtakról állitottam és nem rólad.
Nem sértegettelek és soha nem is foglak . A " fényes szelek" időszakát pedig csak a történelemből ismerem.
Csupán azt szerettem volna elérni, hogy ne pufogtass olyat, amivel más embereket megsértesz , akiknek esetleg más a véleménye vagy netán mást gondol dolgokról- mint te is.
Hidd el nem vagy különb és én sem, azoktól akiket hülyének titulálsz és lenézel. Ők csak idős emberek.Van fogalmad arról hogyan is élnek? Ha nincs, akkor ne bántsd őket!
Remélem Te is leszel öreg, és remélem nem sértődsz meg, ha hülyének, szenilisnek fognak nevezni--mert megérdemled.
Végezetül csak egy gondolat--miért kell ellenségnek tekinteni azt, aki esetleg ugyanazt akarja, csak másképpen--más módon?

Ironfist 2011.10.26. 17:10:08

@laspalmas:
Bocs, nem én kezdtem, és nem is terveztem folytatni.

Béla Bácsi 2011.10.26. 17:30:20

@jános515: Köszönöm a megváltozott hangnemet. Kezdjük a legnagyobb és legelső közhellyel: igen, nekem is van anyám (nem a kutya fijadzott) és nyugdíjas, és nem gazdag, így ezt lezárhatjuk, hogy nem ignoranciából neveztem a felvonuló időseket hülyének. (Mármint, pontosabban: nem a körülményeik iránti ignoranciából.)
A hülyeség definíciója eléggé eltérő lehet, de az ide vonatkozó (országos ügyeket, döntéseket befolyásoló) véleményekben, az egyébként itt-ott meg is szólaló "idős urak és hölgyek" azt a politikai véleményt képviselik, ami az én politikai nézeteim szerint nonszensz (vulgárisan: hülyeség). Namármost lehet vitatkozni stilisztikáról (és néhány kirívó esetben ez elengedhetetlen) de a hely rövidsége, a vélemény karikírozottsága miatt az ember fia néha szlenget használ.
A véleményem továbbra is fenntartom: a szocialista eszméket, központi elosztásos rendszert, "népjólétet", egyenlőségesdit visszasíró, az életük java részét a Kádár-rezsimben leélt öregek véleményét negatívnak tartom a jelen magyar társadalmi viszonyok között (és annak tartottam akkor is, amikor még "virágzott" az a rendszer) és nem vagyok kiváncsi a szenilisek Gyurcsány-áhítatára, ugyanúgy elegem van a lumpen-proletár szintű "értelmiséggel, akik valódi értékek felmutatása hiányában (ez itt most -sajnos- pénzt jelent. tudom, kakás szó) kíbicként kiabálnak bele egy olyan kártyacsatába, ahol nekik nincs pénzük letéve az asztalra. A tömeg harmadik jellemző csoportja: az "egyetemisták". Hát, ők még bohózatba se illenek be, annyira heterogén és sületlen a véleményük (teljes hiánya mindenben, ami fontos), és a kis hülye papagájként betanult, divatos, modern szlogenjeik a rasszizmusról, meg kisebbségi jogokról, meg toleranciáról, meg mittudomén mi mennyi, a magyar életben teljesen idegen, mondva csinált és felesleges maszlagról, amit modernkedő, (fentebb már vázlatosan ismertetett) "értelmiségi" tanáraik rájuk okádtak.
Namármost: Megértem, hogy a tömeg többségét kiadó, ezen csoportokon kívül, voltak még ott mások is. Ez azonben nem befolyásolja a kialakult képet bennem erről a politikai megmozdulásról, ill. a szervező "háttérerőkről".

2011.10.26. 18:33:22

@Béla Bácsi: Az én hangnemem nem változott most sem. Maradt mint volt--realista.
Nem hiszek semmilyen politikai társulásnak, pártnak, gittegyletnek. Saját magamban hiszek és saját szememnek, annak amit átéltem és tapasztaltam, tapasztalok. Az pedig nem egyezik azzal az általad leirt , ideológiailag kissé zavaros véleménnyel.. De ha két-három nézet nem egyezik, akkor a más véleményen lévők hülyék, vén szarok, szenilisek? Kötve hinném. Csupán más véleményen vannak.Ezért kell őket gyülölködve lehülyézni?
Már bocs, de te olyanokat sértegetsz akiket nem is ismersz, nem tudod mit élt már meg, hol és mennyit dolgozott, mennyit szenvedett.
Csak hogy tudd, a demokráciában is mindenkinek van véleménye, amit vagy leir vagy nem, amit vagy elmond vagy nem, ami ellen tüntet --ha hagyják-vagy nem.
Ami pedig a lumpenproletár értelmiségiekkel kapcsolatos, abban megint tévedsz. Ezek az egyetemisták, értelmiségiek semmivel nem különbek a fidesz értelmiségi köreitöl. Ugyanis "egytőből fakadnak"- Tehát olyanokat támadsz,egyik oldalról, akiknek védelmében , ideológiai alapon fellépsz, tiltakozol és lumpenproletározol, a másik oldalon.
Akkor ha sárga a spicli, a besugó, a "kommunista", az nem baj, mert velünk van.
Ha kék,piros, netán zöld szinű zászló alatt van, a besugó, a spicli, a "kommunista", akkor az már galád, hazaáruló! Akkor hogy is van ez?

Végezetül egy mondat--ha tiszteletben tartod mások véleményét, akkor számithatsz arra hogy a te véleményedet sem fogják "ostorozni". Ha pedig még a hülyézést és a többi jelzőt is elhagyod a véleményed irása közben, akkor hidd el, sok értelmes vita lesz, itt és már blogokon is. De csak akkor!

Bee-zony 2011.10.27. 12:52:20

A nagy kérdés bizonyos típusú politikacsinálók számára: aktuálisan mit lehet meglovagolni, amivel a legnagyobb tömeg azonosulni tud? Most ezt: „nem tetszik a rendszer”.
A probléma, hogy nagyjából ugyanaz a pszichopata kollekció szörföl az aktuális politikai hullámok hátán 10-20-30 éve, akik már minden voltak, csak akasztott ember nem – és ez a nagy hiba. Ez a politikai vezető garnitúra, akiket ez az ország képes volt kitermelni, és akiknek a többség még mindig tapsol és rászavaz. A rossz pásztorok és a rossz csürhe esete.

Az az ország, amelyiknek ilyen politikus-választéka van, és ilyen szavazói többsége, az egy Szodoma, a hozzá tartozó sorssal. Hogy gyorsan tűnik-e el, vagy lassan, az már csak részletkérdés.

Ki legyen az alternatív köztársasági elnök? Kampec Doloresz.
Alternatíva: ebből a választékból, Tök Mindegy.
Vagy sorsolják ki véletlenszerűen, az legalább demokratikus – még a „kire szavaznak a legtöbben”-nél is demokratikusabb, mert a szavazók és a szavazatok manipulálhatók, és egy köztársasági elnök-sorsolás mégiscsak tisztább eset. Ha az illető nem vállalja, akkor jöhet a következő kisorsolt jelölt. Így esélyhez juthat Kolompár 123 Géza is – de hát miért ne, mert mit tesz még rosszabbá? Odatesz két keresztet aláírásnak, minden helyesírási hiba nélkül.

Bee-zony 2011.10.27. 13:03:20

@Jani haverja: Magyarország már az albán szamarat is alulról szagolja a térségben. Ez kész.
Így lesznek az elsőkből az utolsók – gyurcsorbánék „tudjuk, merjük, tesszük”, belehúztak és megcsinálták, az „ekkora böszmeséget”, meg az elkúrást – és milyen szép is az, amikor a lakosság 100%-a skandálja a legkülönbözőbb okokból, hogy „nem tetszik a rendszer”; lehetne valamelyik Monty Python filmben a következő rész (pl. Béla élete).

Scala 2011.10.27. 16:38:46

@Bee-zony: sajnos a térségben elfoglalt szerepünkről írtak helytállóak, elsőből utolsó, megcsináltuk! :-(

Scala 2011.10.27. 16:51:59

@Bee-zony: Nagyon tetszett a hozzászólás, én is ezen a szinten gondolkodom a jelen állapotról.

"A probléma, hogy nagyjából ugyanaz a pszichopata kollekció szörföl az aktuális politikai hullámok hátán 10-20-30 éve, akik már minden voltak, csak akasztott ember nem – és ez a nagy hiba. Ez a politikai vezető garnitúra, akiket ez az ország képes volt kitermelni, (...)"
Így igaz!
Nem kerültek oda a tehetségesek, -ebbek, mert a szánalmas kontraszelekció nem így működik.
Ez nem önsajnálat, hanem tény. Hiába lehetne egy generációváltás, nem lesz érdemi megújulás. Bár te ezt jóval szemléletesebben leírtad.
Így alakulhatott ki az a helyzet, hogy "kormányzati tevékenység" fedőnév alatt olyan anyagok készülnek, ami egyetemen évfolyamdolgozat címen sem állná meg a helyét. Pontosítok, olyan anyagok IS. Nem kis számban ráadásul, sajnos.
Mindaddig, amíg nem alakul ki egy:
- a kormánytól függetlenített, magas szintű közigazgatás
- valós társadalmi mindennapi kontroll és egyeztetés
- vállalati, társadalmi stb. érdekszférák nyomásgyakorlási képessége nem javul, lesz jelentős(ebb)
Addig felröppenek ugyanazok a madarak a fáról, amikor jön a vihar, aztán visszaülnek szépen. Lehet egyik-másik egy új ágára a fának, de ugyanaz a fa, ugyanazokkal a csiripekkel.
Úgyhogy megérett a fa egy nagy villámcsapásra úgy gondolom, nagy hirtelen szénné égett búrával pislognának a madarak...
Normális ország csak normális közigazgatással (tágabb értelemben véve értem itt a szót) lehetséges!

/No meg kisebb igények, a nagy étvágy (pl. banki tulajdonosok, részvényesek, felső vezetés) szemmel láthatóan jól bezavart egész Európának. Jó annak, aki elkapta a hullámot, de mostantól ez változni fog.

Bee-zony 2011.10.28. 10:27:05

Igen, erre (is) lenne szükség. De ki csinálja meg? Magyarországon kisebbségben vannak a normális emberek, és van a kontraszelekció is, ami által nem vezető beosztásban vannak, hanem alul.
Nem megfelelő anyagból nem lehet várat építeni, mert összedől, és hiábavaló (nem a kívánt eredményt elérő) lesz a befektetett idő és energia.
Másképpen ugyanerről: a Yotengrit-könyv 2004-ben jelent meg, ha jól tudom, és a benne lévő nyirkai jóslat ugyanazon a szinten érvényes az azóta eltelt időre vonatkozóan is, mint azoknál a dolgoknál, amelyek már megtörténtek. Mi lesz, ha többi része is beválik? Mint pl.:
„…kettészakad a nemzet,
lángra lobban az Ország.
A lángot vér oltja.
Magyar magyart gyilkol,
de a bika hátáról is ide lőnek
a hét teve miatt.
A nép fele elpusztul.” (...)
Nagy struccolást látok ezen a téren, mint mikor annó az volt a kérdés, hogy mi lesz, ha meghal Tito? (Aki egybetartotta Jugoszláviát.) Nem tudjuk, hagyjon minket békén. Itt is, a nyirkai jóslat az Internet szűk köreiben fordul elő, meg néhány könyvesboltban, és ennyi. A jóslat és a polgárháború témája totem-tabu a főáramlat-médiában.
Én úgy látom, hogy már az egyharmad Magyarország sorsa is megpecsételődött, és sodródik a polgárháború felé. A dolgok egyre kevésbé működnek, és az emberek belefulladnak a többségi szarba, mintha csak egy nagy kínai vashordóról lenne szó, annyi különbséggel, hogy ma nyakig ér, holnap ellep.
Ma Magyarország ott tart, hogy 10 cicát nincs hova elhelyezni egy X. emeleti 34nm-es panelből, és már nem csak állati életek, hanem emberi életek is veszélyben vannak Kolompárék miatt. Impossible mission, állatvédők és menhelyek megkeresése tucatszám, de dugig van az összes menhely… Ha ez a triviálisnak gondolt dolog nem megoldható, akkor mi van a többivel?

Scala 2011.10.28. 15:43:51

@Bee-zony: Na ja! :-(
Mi 3 cicát nevelünk, szomszédnőm is hármat, a kertből fogadtuk be. Anyjukat is etettük, ő vad volt, és műtétre is elvittük.
A könyv címét leírnád pontosan? Én a "már megvalósult" jósolt dolgokkal sem vagyok tisztában! Köszi. :-)

Bee-zony 2011.10.28. 16:27:35

@Scala: A könyv címe:
Máté Imre: Yotengrit I-IV., a II. kötetben van a jóslat.

Yotengrit Egyház
www.yotengrit.com

Yotengrit avagy a nyirkai jóslat
(A szövege és az értelmezése)
www.asztralutazas.hu/index.php/magyar/Yotengrit-avagy-a-nyirkai-joslat.html

Scala 2011.10.29. 21:51:56

@Bee-zony: Köszönöm!
Egyelőre az utolsó linkedet olvastam... forgatom a fejemben, próbálom értelmezni!

Bee-zony 2011.10.31. 09:03:10

@Scala: Van benne egy még ismeretlen kulcs-momentum, a 7 teve bevezetése, mint a polgárháború kiváltó oka. Lehet a hétágú menóra (mármint erre való utalás), lehet a hét országon átmenő gázvezeték, aminek Magyarországon van a gázelosztó központja, és lehet Orbánék leginkább érdek- és jogsértő 7 intézkedése is, mint 7 púp.
„Érdekes időket” élünk már így is, mi lesz még később…
Maga a haladási irány (sodródás) a polgárháború felé vezet, ez eléggé egyértelmű, és csak gyűlik a gyúanyag. Társadalmi problémák növekvő halmaza, megoldás nélkül. „Magyarország egy fortyogó vulkán, ami előbb-utóbb kitör” (külföldi hasonlat és megállapítás). A másik meg ez, még 2006-ból: „aljasok a Parlamentben, ostobák az utcán”.
Ez az ország már olyan szinten Szodoma, hogy én reménytelennek tartom azt, hogy békés módon megváltozzon, tehát marad a tisztítótűz megoldásnak, mintha csak egy többségében korhadt fákból álló erdőről lenne szó, ahol valamelyik villámcsapás megoldja ezt a problémát, ahogy a 2011-es arab tavaszra is ugyanez a hasonlat áll, csak Magyarország még nehezebb esetnek ígérkezik: nehezebben kap lángra, de aztán annál jobban ég.

elektromotor 2011.11.01. 10:53:08

@Bee-zony: Nem ok nélkül van még a zsebkés mérete is, törvényileg korlátozva.
Nem tudom máshol ez hogy van!?
Félnek mint az állat!

Ironfist 2011.11.01. 13:40:37

@elektromotor:
"Félnek mint az állat!"

Elárulom, tőled félnek. Annyira félelmetes vagy, hogy be vannak szarva. Csak ki kéne állnod eléjük árpádsávban, és elbődülni, hogy SZEBBJÖVŐŐŐT, és lerobbanna a fejük. Nem is értem, miért nem teszed, kiskuruc.

elektromotor 2011.11.01. 15:58:12

@Ironfist: Neszarjál be!Lesz ez még így se! Te meg a fajtád az aki ha meghallja, a "Magyar" szót egyből nekilátsz internácizmi kisbolsi!
Ennyire ne legyen vörös a fejed!

elektromotor 2011.11.01. 16:01:48

@Bee-zony:
kuruc.info/r/34/87285/
Itt mondják hová mennek milliárdok teljesen feleslegesen!

Ironfist 2011.11.01. 16:49:49

@elektromotor:

Dede, vörös a fejem, méghozzá a rajtad való abszolút leplezetlen gúnyos röhögéstől, kiskuruc :D
De most őszintén. (Közben törölgetem a nevetéstől potyogott könnyeimet, röhejes kurucbarom :D ) Milyen árpádsávos agytekermények közt született, fogyatékos gondolatcsökevény juttatja eszedbe, hogy én mérges vagyok? :D Miből szűrted le azt, hogy azért, mert fetrengek a hülyeségeiden - nem veled, RAJTAD - attól én vörös vagyok? Aki nem veled, az ellened? Te ilyen Rákosista vagy? Te kommunista, nemzeti szósszal nyakonöntött, demagóg fogyatékos :D
És miért félnék, ha valaki kimondja az ÉN nemzetiségemet, he? :P

"kuruc.info/r/34/87285/
Itt mondják hová mennek milliárdok teljesen feleslegesen!"

Hmm, nem itt azt mondják, hogy... khm... idézem...: "ZSIDÓÓÓ, CIGÁÁÁNY, KOMMUNISTAAAAAA, HALÁLRÁJUUUUUUK" És hozzáteszik, hogy ők keresztények. Vagyis pont ugyanakkora senkik, mint te, bohóckuruc :P

elektromotor 2011.11.01. 18:59:09

@Ironfist: Miket össze nem tudsz firkálni te őrjöngő fogyatékos balfék.
Hajrá Kurucok.

Ironfist 2011.11.01. 19:02:06

@elektromotor:

Emberek, kiderült, hogy őrjöngök :D Jó tudni XD Menj, mondd meg a kurucinfón a sok hasonszőrű egybites agyúnak, amilyen te is vagy, hogy na, most jól megmondtad a tutit egy libsibolsizsidócigánykomcsinak, és örüljetek együtt, és szopogassátok kicsit egymás faszát! :D Aztán engedélyezem, hogy tovább boldogíts itt mindenkit, de csak mert olyan szépen kérted :D

elektromotor 2011.11.01. 19:11:18

@Ironfist: Nyugodj már le, és vegyél be valamit!
Ne engedélyezz te nekem semmit, mert ott sem parancsolsz ahol b@szol.

Ironfist 2011.11.01. 19:12:56

@elektromotor:
Vegyek be valamit? Jogos, elfelejtettem, hogy a C-vitamin tablettát most kéne elrágcsálni, kösz, hogy szóltál. Jó kutya vagy, megengedem, hogy még tovább ugass ^^

Ironfist 2011.11.01. 21:56:39

@elektromotor:
Te tényleg azt hiszed, hogy amit én mondok neked, azt te mondtad nekem? IQ-d mennyi? ötvenet azért még eléri? És azt mondtam, megengedem, hogy ugass, nem azt, hogy egyet vakkants :D

Béla Bácsi 2011.11.01. 22:29:06

@Zero: Nem lehetne ezt az őrjöngő Vasöklöt kizárni és visszavitetni a zártosztályra? Semmi értelmeset életében nem mondott, csak cigánygyerek módjára köpdösi az itt előforduló jobbérzésű embereket. Én pl. azért szállok ki minden blogból, ahol őkelme is megjelenik, mert nem bírom elviselni a féktelen őrjöngését és szitok és mocsok öklendezését. Komolyan beteg ember. Szerintem, a billentyűzetközelség csak fokozza az állapotát.

Béla Bácsi 2011.11.01. 22:29:37

@Zero: Nem lehetne ezt az őrjöngő Vasöklöt kizárni és visszavitetni a zártosztályra? Semmi értelmeset életében nem mondott, csak cigánygyerek módjára köpdösi az itt előforduló jobbérzésű embereket. Én pl. azért szállok ki minden blogból, ahol őkelme is megjelenik, mert nem bírom elviselni a féktelen őrjöngését és szitok és mocsok öklendezését. Komolyan beteg ember. Szerintem, a billentyűzetközelség csak fokozza az állapotát.

elektromotor 2011.11.01. 22:41:56

@Ironfist: Te kinek engedsz meg mit is? ott sem parancsolsz ahol baszol te kretén.
Cucli neked.

Ironfist 2011.11.01. 22:46:29

@Béla Bácsi:
Jeee, megjött a másik cigányozó is, Béla :D

"Én pl. azért szállok ki minden blogból, ahol őkelme is megjelenik, mert nem bírom elviselni a féktelen őrjöngését és szitok és mocsok öklendezését"

Akkor innen miért nem mentél még? :) Tudtommal az ilyen elektromotor féle senkiken kívül téged is mindenki egy értelmetlen zsidózó/cigányozó trollnak tart, csak annyi a különbség, hogy én nem fogalmazok udvariasan az ilyenekkel szemben, mint ti. Szóval, ha nem bírsz elviselni, az nem véletlen van :) Reméltem is, hogy elkotródsz, ahogy csak tudsz, de úgy látszik gyakran visszajársz még. Nem kéne, mert így megint a saját szádból csináltál segget :D

@elektromotor:
Neked engedem meg, hogy ugass csak, ahogy érzed.

Scala 2011.11.02. 01:52:54

@Bee-zony: elment más irányba a kommentfolyam! De nagyon hálás vagyok a küldöttekért, naponta eszembejut, amióta írtál. Az értelmezésben a tevék kapcsán nem sok okosat tudok hozzátenni, esetleg két dolog:
- az Alföld alatti földgázkészlet kitermelése új technológiával nem álom, esetleg ez kerül keleti koncesszióba?
- magyar prostik, pardon celebek Dubaj stb. jelenlétünk keleten... (ezt nem komolyan, csak eszembe jutott).
Késő van, nem agyalok többet! :-)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2011.11.02. 06:42:08

Pár napig nem nézünk ide Zeroval, és tessék....

Először egy jótanács: Ha valakit nagyon utálsz, válasz helyett a szűrés gombra kattints. Ha annak 3-nál többször érzed szükségét megnyomni, válaszd helyette a jobb felső szürke X-et.

Aztán: Aki ocsmányságot okádva, és/vagy "én szartam a spanyolviaszt, akinek más a véleménye valamiről, az rohagggyonmegazannnyába"-stílusban akar, ill. képes csak kommentelni, az inkább neki se álljon. Idő és kedv hiányában random idenézés alapján, azonnal, mérlegelés nélkül tiltjuk ki, aki nem hoz egy bizonyos szintet. Ne kelljen már IQ-hoz kötni a kommentelést.....

Gyengébbek kedvéért: a baromállatokat kibaszkodjuk a blogról, örökre.

Ja, és nem számít, hogy valaki törzskommentelő, vagy csak véletlenül ette ide a rosseb.

Szép napot mindenkinek.

bandika gazdája 2011.11.02. 13:29:50

@laspalmas: Köszönjük! Már majdnem elment a kedvem!

Horizont 2011.11.02. 15:55:11

@laspalmas: Hahahahahaha: "Ne kelljen már IQ-hoz kötni a kommentelést....."
Amúgy köszönjük, csatlakozom @bandika gazdája: -hoz!

Béla Bácsi 2011.11.02. 18:27:48

@bandika gazdája: Nagyon remélem, nem miattam! Jó volt újra látni itt! (Kecskemét nagyon hiányzik! Ott jártam gimibe a Piaristákhoz!) Mikor lesz már megint Bor Utca?

süti beállítások módosítása