Skip to content


       Szűrés lista

Nehogy lemondj, Pali bá!

Nehogy lemondjon, tisztelt Schmitt Pál!

Ezekben a vészterhes időkben tényleg csak Ön gondoskodik a Nemzet legmagasabb szintű szórakoztatásáról! Másfél év is elegendő volt Önnek, hogy bátran le merjük írni, hogy Torgyán doktor óta nem volt ilyen szórakoztató figura a magyar politikában! Szeretnénk megköszönni Orbán Viktornak, hogy meglátta Önben a csiszolatlan gyémántot, és az ország legmagasabb pozícióját ajándékozta Önnek, hogy az egész Nemzetet beragyogja a fénye.
Ki tudná Ön helyett 100%-os teljesítménnyel végezni ezt a munkáját?
Ki védené Ön helyett ilyen elszántan a magyar nyelvet?

Istenem, na bumm, a 215 oldalas disszertációjában 180 oldalt másolt egy bolgár haver könyvéből. És? A Nemzet Tolla, a Törvényhozás Motorja, a Zemberek Elnöke, azért tették oda, hogy minden pikk-pakk alá legyen írva asap. Ezt jól csinálja? De még mennyire.

Ez egy következmények nélküli ország, ez volt, most is az és mindig is az lesz. Csak nem gondolja bárki, hogy majd lemond? Hiszen ha lenne benne gerince, akkor eleve nem vállalja el a csicskaszerepet, vagy nem alakítja ezt ilyen pompázatosan.

Egy ilyen országban, ahol Németh Lászlónék miniszterek, Selmeczi Gabikák szóvivők, elhanyagolt feleségek OBH elnökök lehetnek, egyszerűen nincs jobb Schmitt Pálnál.
Ügyeskedett, simult, nyalt az átkosban, ügyeskedett, simult, nyalt a demokráciában, hát nem pompás bizonyíték ez arra, hogy a magyar ember mindent túlél, minden helyzetben feltalálja magát?

Schmitt Pál disszertációja akkora plágium, hogy prototípusként lehetne mutogatni a gólyáknak az egyetemen. Pont. Egyszerűen fogta a bolgár haverja 1987-es könyvét, és lefordított belőle 180 oldalt. Biztos azt hitte, ha fordít valamit, az nem másolás. Amúgy is 1992 volt, olimpia éve, nem volt ideje ilyesmikre.

A szerzői jogi blog szerint: "A Schmitt által végzett tevékenység valójában átdolgozás (Szjt. 29.§), amely nem feltétlenül jelent csak fordítást (ahogy azt a törvény példaként hozza is), ide sorolható az eredeti mű tartalmának átalakítása, rövidítése, "magyarítása" is. Az átdolgozás pedig engedélyköteles cselekmény. A felhasználási engedély megkérése és a szükséges jgodíj megfizetése híján a felhasználás pedig jogsértést jelent."


(forrás: hvg.hu)

Ha egy 5 oldalas házi dolgozat 4 oldalát másolod egy könyvből, egyest kapsz.

Ha egy 60 oldalas szakdolgozat 50 oldalát másolod egy könyvből, kivágnak az egyetemről.

Ha  a szakdolgozatodban nincsenek lábjegyzetek, nincsenek benne forrásmegjelölések, át sem veszi a tanárod, csuklóból visszadobja. És még szerencsés is vagy.

Ha egy 215 oldalas disszertáció 180 oldalát másolod egy könyvből, summa cum laude-val végzel, és köztársasági elnök leszel.


Abba már bele sem megyek, hogy sportágak olimpia története mióta "filozófiatörténet", vagy hogy egyáltalán disszertáció-e?

A botrány kirobbanása után négy órával magyarázta meg a KEH, hogy mi is történt, amit gyorsan le is közöltek az addig nagyon szemérmesen hallgató jobboldali lapok:
"A leghatározottabban visszautasítják a plágiumvádakat. Az államfő és a bolgár sportkutató személyesen is jól ismerték egymást, az államfő részt vett Georgijev több munkájának elkészítésében és közös forrásból dolgoztak. Schmitt Pál, aki a Nemzetközi Olimpiai Bizottságnak (NOB) 1983 óta tagja, az értékezése forrásaként is megjelölt Nyikolaj Georgijev neves sporttörténészt személyesen, jól ismerte. Kutatásaik során több résztéma megtárgyalása során együttműködtek. A két munka legfontosabb alapforrásai a NOB ülések jegyzőkönyvei, valamint a NOB Végrehajtó Bizottságának jegyzőkönyvei, illetve a vizsgált olimpiák záródokumentumai."

Ez már magában is óriási LOL, ezt már csak akkor tudták volna felülmúlni, ha ezt a közleményt adják ki:
"Schmitt Pál köztársasági elnök 1992-ben írt doktori disszertációjának nagy részét szinte szóról szóra plagizálta egy bolgár sportkutató, méghozzá úgy, hogy szándékosan visszadatálta a saját értekezését, ezáltal azt a hitet keltve, hogy övé az eredeti példány. A dolgozata ráadásul még a doktori disszertáció alapvető követelményeinek sem felel meg, ennek ellenére summa cum laude minősítést kapott bírálóitól. Schmitt Pál nemzetközi szervezetekhez fordult jogorvoslatért."

Világbajnok disszertáció, kétség sem férhet hozzá, hiszen önálló kutatómunka helyett ketten dolgoztak rajta, a két kolléga szorgosan túrta elő a NOB jegyzőkönyveit, gyűjtötték ki az adatokat, aztán elváltak egymástól az útjaik, és Schmitt Pál is ugyanazokkal a szavakkal, ugyanolyan sorrendben, ugyanolyan formában írta meg 1992-ben a művét, mint ahogy ezt a bolgár barát megtette 5 évvel korábban. Ezek a NOB jegyzőkönyvek valahogy kimaradtak a források közül ... Schmitt témavezetője szerint ez így teljesen oké. Szép munka, Dr. Takács: "A sport és a képzőművészetek (1970-90)"
 
Dr. Bognár Gergely, a Közép-Európai Egyetemről ezt írja:


"Minden lelkiismeretes oktató a szemeszter első óráján a diákok fejébe veri, hogy a plágiumon kapott hallgató a lehető legsúlyosabb elbánásra számíthat — általában minden további teketória nélkül kirúgják az egyetemről. (...)

Ha a plágium már egy néhány oldalas szemináriumi dolgozat esetében is ekkora vétség, gondolhatjuk, mekkora tétje van egy doktori disszertációnál. A doktori értekezés megvédése az emberiség tudáskincsének gyarapításán dolgozó tudósok nemzetközi közösségébe való belépés. Ehhez a közösséghez tartozni rang és megtiszteltetés. Ezzel visszaélni — legalábbis ennek a közösségnek a szemében — megbocsáthatatlan bűn. (...)

Tökmindegy, hogy a bolgár szerző és a magyar államfő haverok voltak-e. Sőt, a barátomat meglopni talán még nagyobb becstelenség, mint egy idegent. Azt akarja vajon mondani ezzel a hivatal, hogy de hát mindannyian tudjuk, hogy Schmitt Pál úriember, aki a barátjától sosem lopna? Vagy azt, hogy a bolgár szerző nagylelkű barátként saját tanulmányának úgy jó négyötödét Schmitt rendelkezésére bocsátotta? (...)

Mi jutna eszünkbe, ha két történész mondjuk az 1848–49-es szabadságharc forrásait elemezve szinte szóról-szóra ugyanazt írná? Természetesen nem az, hogy csak véletlen egybeesésről van szó. 

Marad még az a lehetőség, hogy jóhiszemű, ámde borzasztóan ostoba hibával állunk szemben. A magyar helyesírással amúgy is hadilábon álló államfő egyszerűen nem érti a másolás és idézés közötti különbséget. Ezért hivatkozik ugyan a bolgár szerző munkájára, miközben a disszertáció nagy részét kimásolta belőle.

Az ilyesmi egy elsőéves egyetemista esetében elképzelhető — találkoztam ilyen diákkal. Ilyenkor az ember azon gondolkodik, hogyan vehették fel a hallgatót az egyetemre. De egy doktori disszertációnál ilyen egyszerűen nincs. Erre a szintre egyszerűen nem juthat el úgy valaki, hogy ne értse a mások munkájának hivatkozott idézése és hivatkozás nélküli plagizálása közötti különbséget."
 


Természetesen Pali bácsi legújabb húzása egyből mém lett, ebből a termésből pár példány:

"Magyarország Alaptörvénye, 9. cikk (2): A köztársasági elnök a Magyar Honvédség főparancsnoka... alias Copy General"


"A köztársasági elnökeink jók a fordításban.
Göncz a Gyűrűk Urát, Schmitt a bolgár csávót fordította ... mi ezzel a baj? :)
"

 



 








(képek: lvnte.tumblr.com, mtvhirado.tumblr.com)

Címkék: botrány schmitt

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr403539204

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: El a kezekkel Schmitt Páltól!!! 2012.01.17. 18:58:39

Nem akartam azokról a méltatlan, lealacsonyító és a legsötétebb ork szellemiségről árulkodó vádakról szót ejteni itt a blogon, amelyekkel a ballib médiahorda beiktatása óta folyamatos ostrom alatt tartja a nemzet egységét megtestesítő köztársasági elnö...

Trackback: Meghalnál a Fideszért? 2012.01.12. 15:54:48

Elmennél ma egy kormánypárti tüntetésre? Bezúznál kirakatokat? Gyújtogatnál? Ölni képes lennél Viktorért? Mennyire vagy fanatizálható?Felvonultál május elsején az átkosban? Ne legyenek illúzióink. Kormány mellett tüntetni diktatúrákban szoktak. Most, 2...

Trackback: Rogán Antal életrajza 2012.01.12. 15:53:54

Rogán egyéves pénzügyi ügyintézői gyakorlattal megy tárgyalni az IMF-hez. Tényleg az a jó az országnak, ha nem három felkészült gazdasági szakembert, hanem egy jogászt és két pártkatonát küld a Fidesz az oroszlánbarlangba? "Kihagyják Matolcsyt az...

Trackback: Matolcsy György életrajza 2012.01.12. 15:53:25

Hogyan irányíthatja egy nemzet gazdaságát az, akinek egyetlen nap munkatapasztalata sincs a versenyszférában? Nemzetgazdasági miniszterünk soha nem dolgozott vállalkozásban, ám figyelemre méltó időt töltött igazgatással, elnökléssel, kurátorkodással és...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2012.01.12. 15:52:55

Alkalmas-e az ország vezetésére Orbán, akinek mindössze egy éves szociológus gyakornoki szakmai gyakorlata van a megélhetési politizálás mellett? Mihez ért az ELTE-n huszonnégy éve szerzett jogi diplomájával? Nézzük meg Europass sablonba feltöltött él...

Trackback: Védi Schmitt doktoriját az egyik bíráló 2012.01.12. 12:26:01

Fontos alkotásnak és jó dolgozatnak tartja Schmitt Pál államfő doktori disszertációjára Kertész István ókortörténész, aki az írás egyik bírálója volt.

Trackback: A kormány melletti demonstráción 2.806.701-en biztosan ott lesznek 2012.01.12. 11:45:22

Hogy jött ki ez a szám? Vegyük sorjába:Az a 2.800.000 magánnyugdíj-pénztár tag, aki önként és dalolva odaadta a megtakarítását a kormánynak biztosan ott lesz, hisz már eddig is lojális volt a kétharmaddal szemben. Inkább lemondott a leendő magasabb nyu...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 22:19:29

@Valahol Máshol:

"Ja és plagizáltam az 1992-es disszertációm?"

Nem. És később sem, ahogy elnézlek. Max. valami dialektikus materializmus, vagy szláv filológia szakon. Csak hogy ne az elcsépelt büfé-könytárost említsem. :)

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.01.12. 22:19:52

@bogancs: Megjegyzem Orbán jobban megérdemelné szerintem. Hisz például még soha nem volt egy normális állása az üzleti életben például, világ életében csak politikus volt nem? Hogy érthetne ez bármihez is?

Mégiscsak van valami amiben egyetértünk 8-)

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 22:22:11

@Virág et.:

"Egy Sólyomra, Mádlra (Isten nyugosztalja) és Gönczre persze bármikor lecserélném"

Sólyomra én is. A többi köztársasági elnök viszont csakis a másik oldalnak tudott keresztbe feküdni, a sajátjának sosem. Ezt azért ne feledd. Lehet, hogy Schmitt is feléledne, egy kormányváltás után..

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.12. 22:23:23

@bogancs: Milyen eszmében ember. Tehát 1980-as években hitt a kommunizmusban, majd a 1990-es években hitt a posztkommunisták kapitalizmusában. 2000-es években elkezdett hinni Istenben, meg hirtelen annyira jobb oldali "demokrata" lett, hogy az csak na.

SP hiteles példánya az igaz i köpönyegforgatónak. Itt nincs szó hittről, itt a pénzről van szó. Nincs az a szekér amire ne lehetne tenni egy lapáttal. Meg ugye ki ne szeretne lenni köztársasági elnök csak úgy a semmiért, a semmiből. Jól mutat majd az önéletrajzi könyvemben címszóval.

Ez az ember nem oda való ahol most van, ezt mondtam mikor megválasztották és ehhez tartom is magam. A suszter maradjon a kaptafánál. Mint volt eredményes sportoló, ott kellett volna maradni a sport mellett, sport diplomataként például. De semmi keresnivalója a köztársasági elnöki székben.

Másrészt mint báb pedig kifejezetten megvettem, mert egy dróton rángatott golyóstoll ami még a vécé papírt is alászignálja, ha azt mondják neki.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.01.12. 22:25:52

@bogancs: Ó személyeskedés. Ehhh, inkább csak kiröhöglek.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 22:25:56

@Virág et.:

"Viszont azon talán nem kéne meglepődnie senkinek, hogy ha valaki kilép a politika porondjára, akkor minden mocskot előhalásznak majd a múltjából."

Nem lepődöm meg, csak értelmét nem látom. Tök világos, hogy azért bányásszák elő, hogy lejárassák az embert, szép szavakkal csűrjék-csavarják az ügyet.

Én azokon csodálkozom inkább, akik ezt ilyen lelkesedéssel csinálják itt a kommentekben, mint ti itt jónéhányan. A Vastagbőr meg nyilván csak az olvasottság kedvéért írta ezt a posztot, ezt tökre megértem.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 22:27:44

@Valahol Máshol:

"Ó személyeskedés. Ehhh, inkább csak kiröhöglek."

Bocs! Te hoztad magadat példaként. Hát ne tedd, ha aztán nem lehet rá/rád válaszolni.

dr. Aullah 2012.01.12. 22:28:52

@bogancs: Ez még nem menti fel az alól, hogy lopta a diplomamunkáját, a bírálói meg azok voltak, akik...

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 22:29:53

@Counter:

"Terelés."

Mi az, hogy terelés?! Te adsz a számba hülyeségeket.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 22:32:14

@Nikosi:

"SP hiteles példánya az igaz i köpönyegforgatónak. Itt nincs szó hittről, itt a pénzről van szó. Nincs az a szekér amire ne lehetne tenni egy lapáttal. Meg ugye ki ne szeretne lenni köztársasági elnök csak úgy a semmiért, a semmiből. Jól mutat majd az önéletrajzi könyvemben címszóval."

Hát nem tudom. Hetven éves fejjel én a helyében már inkább élvezném azt a nem keveset amit elértem, ahelyett, hogy tovább harácsolnék.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.01.12. 22:32:35

@bogancs: Új tárgyat (Orbán nem dolgozott!) akarsz a diszkutált tárgy (Schmitt) _helyére_ csempészni, hogy ezzel felfüggeszd az eredeti diszkussziót (Schmittről).

Virág et. 2012.01.12. 22:33:40

@bogancs: Egy rossz szavam nem volt Schmittről. Legalábbis a plágium-ügy kapcsán nem. A lesújtó véleményem róla pedig nem ennek, hanem annak köszönhető, hogy eddigi munkássága során sikerült 0 db ügyet visszaküldenie az országgyűlésnek megfontolásra és ugyanennyit sikerült az AB-nek átadnia normakontroll címén, amivel a Leghaszontalanabb Elnök megtisztelőnek éppen nem nevezhető címét bitorolja.

Azt is támogatnám, hogy ilyen formában magára a posztra sincs szükség. Minek? Drága a fenntartása, nem számítva a palotaőrséget meg a zongorát.

Az hogy lopja a szakdolgozata 4/5-ét, az ha neki nem probléma, az nem engem fog minősíteni, hanem őt.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 22:33:51

@Nikosi:

"A suszter maradjon a kaptafánál."

Hehe! Vetítsd már át ezt a mondásodat Orbán Viktorra pls! :))

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.12. 22:36:38

@bogancs: Lehet, hogy nincs jobb dolgom ma estére, ráérek például az aktuális helyzetről vélemény mondani akár trollkodni is. Másrészt ha nem jönne elő időnként egy egy kedves pogártárs, hogy mosdassa a szerecsent el is sikkadna az egész maximum jönne még egy két poén és annyi.

Másrészt azért ha ez a dolog akkor pukkan, mikor még nem volt ennyire előretolt Fideszes akkor senki nem polemizált volna ezen ennyit. Elfogadnák, hogy hát igen nem szent senki sem és ennyi lenne a vége. De hát az elmúlt 1 éves teljesítményével ez az ügy teljesen más színezetet kap.

Amúgy a politikai részéről annyit, tőlem ki lehetne lőni a napba a Fecót a Vityával a Jobbikkal, az Mszp-vel, és az Lmp-vel együtt. Mert a jelenlegi politikai elit egyetemlegesen egy förtelem, mindenki csak jól járna ezzel.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 22:36:40

@Nikosi:

"Másrészt mint báb pedig kifejezetten megvettem, mert egy dróton rángatott golyóstoll ami még a vécé papírt is alászignálja, ha azt mondják neki. "

Milyen drót? Szerintem Schmitt, mint köztársasági elnök elmozdíthatatlan a pozíciójából Orbán által nem?

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 22:38:52

@Nikosi:

"De hát az elmúlt 1 éves teljesítményével ez az ügy teljesen más színezetet kap."

"Lehet, hogy a színezete más, de csak a rá vetülő fény miatt. Egyébként ugyanaz.
Amúgy a politikai részéről annyit, tőlem ki lehetne lőni a napba a Fecót a Vityával a Jobbikkal, az Mszp-vel, és az Lmp-vel együtt. Mert a jelenlegi politikai elit egyetemlegesen egy förtelem, mindenki csak jól járna ezzel. "

Véletlenül kifelejtetted Bajnait és Oszkót! ;-)

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.01.12. 22:40:28

@bogancs: A megfosztást a képviselők egyötödének kezdeményezésére a képviselők 2/3-os döntéssel kezdeményezik az AB előtt.
Szerinted a felsorolt küszöbökhöz – 1/5, 2/3, AB döntés – nincs köze Orbánnak?

Vagy, horribile dictu, nincsenek más kínos részletek Schmittről?

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.12. 22:40:51

@bogancs: De te nem vagy Ő, én sem vagyok az. De ha van magyarázat arra amit tett, tesz az csak az általam leírt két indok egyike lehet. Önként és cél nélkül, senki nem csinál hülyét magából, kivéve aki nem normális, esetleg alkoholista, vagy csak szimplán részeg.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 22:42:12

@Counter:

"Új tárgyat (Orbán nem dolgozott!) akarsz a diszkutált tárgy (Schmitt) _helyére_ csempészni, hogy ezzel felfüggeszd az eredeti diszkussziót (Schmittről). "

Ja, dehogyis! Továbbra is az a véleményem, hogy Schmitt múltját meglehetős torzítva adjátok itt elő. Persze lehet ezt még ragozni többszáz kommenten keresztül. Nem én kezdtem az Orbánozást, hanem engem tituláltak fityiszesnek.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.12. 22:43:38

@bogancs: Oszkó mehet, Bajnai 1 - 1,5 évével elégedett voltam, mint ahogy Vityóék első kormányzásának egy részével is. Bajnai legalább "csendben" tette amit tett és az azért annyira szar nem volt. Most meg nem elég a hülyeség még tolják is a képembe.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 22:44:35

@Counter:

"Szerinted a felsorolt küszöbökhöz – 1/5, 2/3, AB döntés – nincs köze Orbánnak?

Vagy, horribile dictu, nincsenek más kínos részletek Schmittről? "

1/5-öd, 2/3-ad megvan. AB ügyben (egyelőre) rémeket látsz szerintem.

Jöhetnek még kínos részletek (majd itt jól megtárgyaljuk), de ezek is max a lemondásához vezethetnek, az eltávolításához semmiképpen. szvsz

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.01.12. 22:47:28

@bogancs: A lemondásra kényszerítés is beletartozik az eltávolításba. Ha az alkotmányos megfosztásra gondoltál volna, a "megfosztás" szó használatával jelezted volna, hogy kifejezetten arról beszélsz.

OV oda tudja dobni a labdát az AB-hez, és az AB most a minimum határozottnak mondható fideszes befolyásoltság állapotában van.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 22:47:41

@Nikosi:

" De ha van magyarázat arra amit tett, tesz az csak az általam leírt két indok egyike lehet."

Vagy az én indokom: Hisz egy eszmében, és mellé állt. A pénz már nem érdekli annyira szerintem 70 évesen. Van neki annyi, hogy luxusban élhet élete végéig. Ezt a meghurcoltatást már nem a pénzért vállalta, hanem mert hazájáért akart tenni. Az más kérdés, hogy ez nem nagyon sikerült neki eddig. Bár lehet, hogy ő másként látja.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.12. 22:50:12

@bogancs: Mi a torzítás azon, hogy kiszolgálta a kommunista rezsimet, is magas poszton volt, amit megfelelő "nyalás" nélkül nem lehetett elérni. Uram bocsát esetleg ez lehetett jutalom is valamiért. Arra a szintre már csak a jó elvtársak jutottak. Mit kell azon színezni, hogy jó volt Hornak Madridba. Majd jön a fordulat és hirtelen jaj de jó lesz A FIDESZ-nek is, mint köztársasági elnök (előtte meg alelnök a Fideszben, az Mszp táborából átlavírozva ez se semmi ám).

Mi ez ha nem egy tipikus köpönyegforgatás elvtelenül, mi ezen a torz. Ezek sajnos száraz tények.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 22:50:46

@Nikosi:

"Bajnai legalább "csendben" tette amit tett és az azért annyira szar nem volt."

Miniszteri, vagy miniszterelnöki tevékenységére célzol? Ne feledd az általa 2011-re törvénybe foglalt kvázi egykulcsos adórendszert sem. (évi 15 millióig tartott az alsó kulcs)

De ezt inkább ne itt tárgyaljuk meg, mert még a végén megint tereléssel vádol meg @Counter: .

Beszéljünk csak Schmitt Pálról!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 22:52:12

@Counter:

"A lemondásra kényszerítés is beletartozik az eltávolításba. Ha az alkotmányos megfosztásra gondoltál volna, a "megfosztás" szó használatával jelezted volna, hogy kifejezetten arról beszélsz.

OV oda tudja dobni a labdát az AB-hez, és az AB most a minimum határozottnak mondható fideszes befolyásoltság állapotában van. "

Ugye ezeket már te sem mondod komolyan?

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 22:54:43

@Nikosi:

"Mi a torzítás azon, hogy kiszolgálta a kommunista rezsimet, is magas poszton volt, amit megfelelő "nyalás" nélkül nem lehetett elérni. Uram bocsát esetleg ez lehetett jutalom is valamiért. Arra a szintre már csak a jó elvtársak jutottak."

Hát ez maga a torzítás. De lehet, hogy én vagyok a hülye, hogy én ezt azért árnyalabban látom.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.12. 22:54:51

@bogancs: Nem tudsz elszakadni ettől az eszmétől. Szerinted Viktort az eszme vezérli, a sok narancsos 2/3-os parlamenti gombnyomogatót holmi eszme vezérli. Szerinted mennyire megalázó egy olyan szerep ahol csak az írd alá és kussolj a feladatom, Mert más lenne a leányzó fekvése, ha Palika ellent mondhatna bárminek ami a kormánytól jön. De nem teheti mert Ő csak egy báb egy nemzeti golyóstoll, aki ha kell aláír, a feladata és szerepe ennyi...

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 22:57:03

@Nikosi:

"Nem tudsz elszakadni ettől az eszmétől. Szerinted Viktort az eszme vezérli, a sok narancsos 2/3-os parlamenti gombnyomogatót holmi eszme vezérli. "

Szerintem legalább részben igen. És szerinted Bajnait mi vezérli?

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.12. 23:00:52

@bogancs: Mi lehet árnyaltabb azon, hogy nagyon is jó káder volt. Hány más olimpikonunkból lett magas beosztású állami alkalmazott (miniszter helyettesíti pozícióban volt). Szerinted Ő akkor annyival kimagaslott a mezőnyből, na ne viccelj.

Figyelj ha ma azt mondjuk, hogy a kormányok pártkatonákkal töltik fel a vezető helyeket, még a sporttal kapcsolatosakat is. Akkor mit mondhatunk erről egy kommunista diktatúrában, erről. Hiszen most már kicsit több mint 20 éve demokráciában élünk elviekben.

Gondolom te azt is elhiszed, hogy Nagy Imre le akart számolni a kommunizmussal és demokráciát akart csinálni az országban.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 23:03:45

@Nikosi:

"Mi a torzítás azon, hogy kiszolgálta a kommunista rezsimet, is magas poszton volt, amit megfelelő "nyalás" nélkül nem lehetett elérni."

Meg például ezt is te írtad feljebb:

"Emlékszünk, tartalék/töltelék ember volt. Az is lehet, hogy a 3/3 küldte egy kis megfigyelés címén."

Persze lehet, hogy csak a vita hevében torzítottál, így akarván felülkerekedni a vitában, nem tudom. Vehemenciád alapján éppen azt is el tudom képzelni, hogy halál komolyan így gondolod.

R2 D2 2012.01.12. 23:03:55

@sárkányfő:
"Gorcsev Iván, a Rangoon teherhajó matróza még huszonegy éves sem volt, midőn elnyerte a
fizikai Nobel-díjat. Ilyen nagy jelentőségű tudományos jutalmat e poétikusan ifjú korban megszerezni
példátlan nagyszerű teljesítmény, még akkor is, ha egyesek előtt talán szépséghibának
tűnik majd, hogy Gorcsev Iván a fizikai Nobel-díjat a makao nevű kártyajátékon nyerte el,
Noah Bertinus professzortól, akinek ezt a kitüntetést Stockholmban, néhány nappal előbb, a
svéd király nyújtotta át, de végre is a kákán csomót keresők nem számítanak; a lényeg a fő:
hogy Gorcsev Iván igenis huszonegy éves korában elnyerte a Nobel-díjat. " Rejtő Jenő

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.12. 23:07:30

@bogancs: Viktort lehet, hogy valami kifacsart agyament eszme vezérli, a hatalom birtoklásán kívül. A többiek pedig nagyrészt "zsoldosok", a kolonc a szükséges tömeg a hiénák. Lehet, nem zárom ki, hogy vannak közöttük akik hisznek valami eszmében de a többség ugyan.

Bajnai 1 - 1,5 évre volt kormányfő, nem indult a választáson és most sincsenek nyíltan kimondott ilyen ambíciói. De akkor gyakorlatilag meg akartam menteni az országot az államcsődtől amibe a kedves Ferenc kis híján belelavirozott minket. Ezt vállalta ezt megtette ennyi.

De tudod, ha az eszmékre, a hittükre vagy kíváncsi az tőlük kell megkérdezni, mert én nem tudom mit hisznek, mit akarnak. Sajnos még Viktorról sem tudni mi a faszt akar, a hatalmának megtartásán kívül.

abandi 2012.01.12. 23:08:40

@Nikosi:
Természetesen már megint kifelejtett egy fontos lépcsőfokot: jelesül a tévétornáztatást!
A többi -viszonylag- rendben van.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.12. 23:09:21

@bogancs: Jó a kolonc/tartalék erős volt, de a 3/3-at továbbra sem tudom kizárni, ismerve a későbbi magasra való emelkedését. Amit néz el nekem, szerintem nem a zsenialitására alapozva érhetett el.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 23:11:41

@Nikosi:

Eszméletlen kicsavart a logikád. Egy kis lépésre vagy attól, hogy azt mondd, hogy az az ember, aki sikeres és gazdag (akár ma, akár a múltban) az csakis csalással érhette azt el, ergó egy gazember, börtönbe a helye, teljes vagyonelkobzást érdemel.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.12. 23:13:51

@abandi: A köpönyeg forgatás szemszögéből nézve a tv torna lényegtelen momentum. De ezek alapján akár még Schobert Norbiból is lehet köztársasági elnök. Akkor aztán kapunk majd nemzeti update programot élőben.

abandi 2012.01.12. 23:13:59

@Nikosi:
"Bajnai 1 - 1,5 évre volt kormányfő, nem indult a választáson és most sincsenek nyíltan kimondott ilyen ambíciói. De akkor gyakorlatilag meg akartam menteni az országot az államcsődtől amibe a kedves Ferenc kis híján belelavirozott minket. Ezt vállalta ezt megtette ennyi."
Hehehe, Maga egy Pisla Libás fan?! Ne járassa velünk a bolondériáját...

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 23:14:19

@Nikosi:

"Jó a kolonc/tartalék erős volt"

Hát bammeg! Ezt írtad: "Emlékszünk, tartalék/töltelék ember volt."

Akkor olvasd már vissza magad, hogy mi minden volt még erős amiket leírtál.

abandi 2012.01.12. 23:24:12

Ámbörök!
Egyezzünk meg abban, hogy az imával áldott minielnökünk tudta, hogy mit csinál, amikor SP-t kinevezte.
És itt kezdődnek a problémák...

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.12. 23:24:18

@bogancs: Hát sajnos nagyon sokan gazdagokat meg ebben az országban nem tisztességes módon. Had ne emlegessem a privatizációt, az olajos éveket, az áfa csalásokat (Stadler mutatóban elkapva). Persze vannak akik nem, ez is igaz. De a párt államban nem volt első számú szempont a szakértelem, sokkal inkább a hűség a párthoz.

De te logikád szerint pedig itt mindenki, és nem csak itt hanem a világon mindenhol, azért lett gazdag mert olyan hihetetlenül több, jobb, okosabb, rátermettebb, mint bárki más.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 23:24:49

@abandi:

"Hehehe, Maga egy Pisla Libás fan?! Ne járassa velünk a bolondériáját"

Igen, csak sikerült kiugrasztani a nyulat a bokorból. :)

vitek 2012.01.12. 23:26:03

@bogancs: "És szerinted Bajnait mi vezérli?"

A hazaszeretet.

Szerintem ez az egyetlen logikus magyarázat arra, hogy elvállalta azt az egy éves szopó melót amit a miniszterelnökség akkor jelentett, annak ellenére hogy tudta hogy ömleni fog a szar a nyakába.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 23:26:18

@abandi:

Egyetértek! De vigyázz, mert mindjárt tereléssel fognak vádolni. Merthát itt most "ávós skiccpaliról" van szó..

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 23:28:42

@Nikosi:

"De te logikád szerint pedig itt mindenki, és nem csak itt hanem a világon mindenhol, azért lett gazdag mert olyan hihetetlenül több, jobb, okosabb, rátermettebb, mint bárki más. "

Egyáltalán nem! Sajnos nagyon sok csaló is van. Én csak annyit mondok, hogy egészségesebb szemléletmód, ha alapból jóhiszeműen indulunk ki, (ártatlanság vélelme, ahogy demokráciákban szokás) és csak akkor kezdek el vádaskodni, vagdalkozni, "erős" kijelentéseket tenni, ha az megalapozott és nem pedig hangulati iníttatásból.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 23:30:30

@vitek:

Jaja! :)

És ne feledjük, ő maga mondta, hogy demokrata és hazafi Orbán Viktor is és Gyurcsány Ferenc is...

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.12. 23:30:49

@bogancs:
Te meg fog fel amit leírtam. Javítottam, hamut szórók a fejemre, me culpa me amxima clupa. NEM KOLONC VOLT. Belátom tévedtem ez így megfelelő számodra. Ha kell azt is hozzá teszem, csak neki köszönhető az aranyérem a többi három egy senki nimand volt, Ő volt a tuti penge ász mindenki más senki.

Vagy inkább ez lenne a helyes:
Az Isten császár és a becsület mintaképpé, a világ legjobb emberre akik mi büdös rohadt polgárok nem is vagyunk méltók. Sőt Ő volt a magyar sport legnagyobbika, maga földre szált Isten. Mit vársz azon túl, hogy elismerem, nem volt rossz sportoló, de ettől még az marad aki ennyi.

Mellékesen ki neked ez a pojáca rokonod vagy mi?

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 23:32:31

@vitek:

Egyébként ha belegondolunk elég szopó meló volt ez az elmúlt másfél év is..

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 23:34:22

@Nikosi:

No! Akkor most, hogy átgondoltad, felülvizsgáltad magad mit is mondasz végül is?

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.12. 23:39:04

@bogancs: Nem én a józan ész fan-ja vagyok. Sajnos az elmúlt 21 évben csak igen rövid időszakokra került elő a politikában, Én tudod milyen fan vagyok, bármilyen. Nekem mindegy ki Orbán, Fecó csak a dolgok ne a szakadék felé tartsanak, ne a kilátástalanságba. De a régieket azért lőném ki a holdba, mert megpróbálták nem ment, menjenek a bús büdösbe... A jobbik egyrészt még használható lenne, de sajnos vannak nézeteik amiket nem fogadok el például az eu-ból kilépés ennyi. Az Lmp súlytalan SZDSZ másolat, remélhetőleg annyira nem barmok mint az SZDSZ volt.

Bajnai nem volt még egy egész ciklusig, a többiek sokszor tovább is mint egy, lehet Bajnai sem lenne egy jó kormányfő, de az egy év nem győzőt meg erről. Persze én Viktort is értelmesebbnek tartottam mint ami ma lett belőle. De nem vagyok egyetlen politikai platform és szereplő fan-ja sem. Aminek voltam "fan"-ja régen, az sajnos túlságosan is kiismertem, főleg a mostani 1,5 kormányzás alatt.

vitek 2012.01.12. 23:40:28

@bogancs: szopó max. az országnak volt, Orbán és sleppje elég jól járt a személyre szabott törvényekkel, stadionkáik építésével, haverjaik pozícióba emelésével, hatalmuk kiépítésével, stb stb.
Orbánnak egyáltalán nem fáj, hogy az ország egyre mélyebbre süllyed, ő annyira nem érzékeli, hogy felelőssége lenne az ország helyzetének alakulásában, hogy cinikusan röhög már magán a felvetésen is: www.youtube.com/watch?v=2TJnlVt9Ce4

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.12. 23:47:01

@bogancs: Mit válaszuk el a sportlót az utána levő embertől.

De továbbra is fenntartom, hogy lelkes kiszolgálója volt a kommunista rezsimnek, ebbe akár a jelténsek írogatása is belefért. Véletlenül senki nem kerül magas pozícióba, főleg nem a pártállami időkben, ennyi. Még az aranycsapatban is volt(ak) besúg(ok), mért pont ne lehetett volna Pali is az. Nem állítom, azt, hogy az volt, de a gyanú simán megül ismerve a hirtelen történő emelkedését a 80-as években.

Az ember maga pedig számomra egy szélkakas, aki mindig arra fordul ahova a hatalom. Köztársasági elnöknek megy egy pojáca, egy oda nem illő személy, doktorival vagy a nélkül.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 23:51:41

@vitek:

Ezek szerint komolyan mondtad azt a hazaszeretetes dumát az előbb?

Én meg tök jót röhögtem, hogy milyen jó irónia volt. :)

@Nikosi:

"Bajnai nem volt még egy egész ciklusig, a többiek sokszor tovább is mint egy, lehet Bajnai sem lenne egy jó kormányfő, de az egy év nem győzőt meg erről."

Fúú! Ez megint micsoda sziporkázó logika. :-))))))

Csak azt tudnám, miért állt le akkor Gyurcsánnyal egy kormányba. Nem látta át, hogy mekkora hülyeséget csinált a főnöke? Pedig ott ült a tűz közelében már akkor is, amikor a Gyurcsány kormány tagja volt. Hogy kerülhetett ő oda? Mit tett le az asztalra, amivel kitűnt a többiek közül?

Satöbbi satöbbi. Amiket az előbb írtál még Schmitt Pálra, mind "átplagizálható" akár Bajnaira is.

Legfeljebb időnként kicsit erősek lesznek az állítások, de mint tudjuk Bajnainak is megvoltak az üzleti ügyei..

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.12. 23:57:46

@Nikosi:

"De továbbra is fenntartom, hogy lelkes kiszolgálója volt a kommunista rezsimnek, ebbe akár a jelténsek írogatása is belefért. Véletlenül senki nem kerül magas pozícióba, főleg nem a pártállami időkben, ennyi. Még az aranycsapatban is volt(ak) besúg(ok), mért pont ne lehetett volna Pali is az. Nem állítom, azt, hogy az volt, de a gyanú simán megül ismerve a hirtelen történő emelkedését a 80-as években."

Na figyu! Ezt most átfordítom neked Bajnaira:

De továbbra is fenntartom, hogy lelkes kiszolgálója volt Gyurcsány kommunista rezsimjének, ebbe akár a Hagyó- és Sukoró ügyek is belefértek. Véletlenül senki nem kerül magas pozícióba, főleg nem a szoci időkben, ennyi. A gyanú simán megül ismerve a hirtelen történő gazdagodását a 90-es és 2000-es években.
:-)))

Hülye logika ez na! Akkor már inkább maradjunk a programoknál, és hogy ki mit ígér a kampányban. Aki megszorításokat, vért-verejtéket ígér, arra kell majd szavazni.

vitek 2012.01.13. 00:02:29

@bogancs: igen, komolyan mondtam. De látom nálad be van kapcsolva a narancs szemellenző, nem tudod elképzelni a másik oldalról hogy valamit hazaszeretetből tesz.

Eléggé a levegőbe beszélsz vele kapcsolatban, nyomatod a szokásos lózungokat a másik lejáratására. Az, hogy Schmittel veszed egy kalap alá annyira nevetséges hogy inkább téged minősít, nem őt.

vitek 2012.01.13. 00:05:16

@bogancs: ne zavarjon, hogy Sukoró ügyben Bajnai kormánya indított eljárást, és neki köszönhető, hogy az államot nem érte kár, sőt lehet hogy haszon éri.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.13. 00:11:14

@bogancs: Értelmetlen a vita közöttünk. Először is mert ugyan bevallani nem akarod, de szerinted a Viktor, és azok akik körül veszik mint például Pali az egyetlen üdvözítők és megváltók. Itt minden jó és amúgy is mindenki a kormány oldalán fedhetetlent és tisztességes ember, lézer blokkolókkal együtt és a nélkül is. Meg amúgy is minden rendbe van, az irány jó ez az út a Kánaánba visz csak még pár év és odaérünk.

Rendben legyen elfogadom. Te így látod én másként. Bár én a saját meglátásomat tényekkel tudom megtámasztani, itt van például az elmúlt 1,5 év.

Elkönyveltél Bajnai fan-nak, mint előtte mások meg zsidónak. Holott én annyit állítottam, azaz egy év nem volt rosszul kormányozva. Ellenben ez a 1,5 igen. De tudod mit gondolj azt amit akarsz, egyelőre még gondolati szabadság és szollás szabadság is van. Legyek nyugodtan Bajnai fan (még ha a Fideszre is szavaztam), legyek zsidó (bár sok közöm nincs hozzájuk, még talán ismerősöm sincs zsidó), ha neked így szebb lesz az álmod ám legyen.

Részemről a kérdés lezárva, mert én nem frontvonalban meg oldalakban gondolkodok, mint például te, és a sok okos Fidesz fan.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2012.01.13. 00:26:25

@bogancs: Erre még reagálok. Elképesztően egy ember vagy ám. Képes vagy egy demokráciát összevetni egy diktatúrával, úgy hogy egyenlőség jelet teszel közé.

Neked is továbbképzésre kéne járni Gabikához, tudod alma, körte.

Igen részese volta kormánynak, igen részese az elkúrásnak és igen felelőse is, de utána Ő volt az a 268 forintos euróval adta át a kormányzást. Ráadásul a Fidesz sem tud semmit ráhúzni arra a rövid időszakra amíg a Bajnai kormány regnált.

Amúgy, ha Viktorka felállna és elhúzna a balféken és beülne egy Járai, egy Varga és alakulna egy szakemberekből álló kormány és rendet rakna azt is támogatnám, sőt tapsikolnék neki. Nem kell ide Bajnai, de tűnjenek el a sötét barmok a kormányból és a mára hiteltelen Viktor is.
Ja és lehetőleg vigyen magával az elkurmány jelenlegi formáját is. Fejezzük be az idióta szabadságharcot, és harc helyet próbáljunk cselekedni (Nem hangosan, csendben, de eredményesen. ), hogy egyszer majd tényleg szó lehessen arról, hogy függetlenek legyünk. Bár én az Európai Egyesült Államokban hiszek, nem az életképtelen szétaprózódott, gyenge, és sokszor végletesen megosztott nemzet államokban.

Bee-zony 2012.01.13. 01:47:11

Copy Generális és a mammon (meg a mega korrupt maffia, másnéven a Család):
index.hu/belfold/2012/01/12/ket_es_felmilliot_kaphatott_doktori_cime_miatt_schmitt/

Nem teljesen off:
Így járnak a tájékozatlan csajszik, majdnem belelépett a sz@rba...
Bíró Ica mégsem támogatja a kormányt
index.hu/belfold/2012/01/12/biro_ica_megsem_tamogatja_a_kormanyt/

Ironfist 2012.01.13. 04:06:29

@bogancs:
"Emlékszel, amikor a fidesz kicsinálta az Mszp kormányszóvivő jelöltjét, mert kiderült, hogy a hölgy nem szeretné olyan óvodába adni a gyerekét, ahol cigányok is vannak?"

Emlékszel, amikor feltalálták a "gúny" szót? Nyilván nem, de akkor elmondom neked kevésbé gúnyosan is. Semmi köze ennek ahoz, hogy Orbánnak felajánlotta a függetlenségét ez a töltelékvívó analfabéta. Ennek mindössze ahoz van köze, hogy jó fideszes(=hazug) módjára CSALT! Méghozzá olyan csalást követett el, amiért minden más embert megbélyegeznek, és kirúgnak az egyetemről. Hogy Vidéki fideszes (=hazug) retorikájával éljek, hátha azt felfogod: más tollával ékeskedett.

"Csak azt tudnám, miért állt le akkor Gyurcsánnyal egy kormányba. Nem látta át, hogy mekkora hülyeséget csinált a főnöke? Pedig ott ült a tűz közelében már akkor is, amikor a Gyurcsány kormány tagja volt. Hogy kerülhetett ő oda? Mit tett le az asztalra, amivel kitűnt a többiek közül?"

Nem volt a Gyurcsány kormány tagja, de még az MSZP-é sem, nézz utána, mielőtt ilyen hülyeségeket írsz. És mikor miniszterelnök lett, akkor sem a Gyurcsány volt a főnöke, hanem a Sólyom László. És miután szakember volt, nem is akart tovább ott maradni, mint egy év. Rendbehozta amit lehetett, és ment. Ennyi. Hogy valami fröcsögő fideszdroidtól idézzek:
"Hülye logika ez na!"

@Nikosi:
"mára hiteltelen Viktor is"

...mára? Érdekes, úgy emlékszem akkor vált hiteltelenné, amikor farmernadrágban, kócosan, borotválatlanul tette le a képviselői esküt.

Ironfist 2012.01.13. 04:09:33

@Bee-zony:
"Nem teljesen off:
Így járnak a tájékozatlan csajszik, majdnem belelépett a sz@rba...
Bíró Ica mégsem támogatja a kormányt
index.hu/belfold/2012/01/12/biro_ica_megsem_tamogatja_a_kormanyt/"

"frankhitelek eredeti árfolyamon történő visszafizetésért" -> Ezt azt hiszi, ott volt egy save, és miután nem úgy alakult a meccs, gyorsan nyomhatunk egy loadot? Muhahaha...

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2012.01.13. 09:09:40

Most nem azér', de lemondott Árpi bácsi, amikor kiderült, hogy Patkány fedőnéven egy szarházi besúgó volt?

kormányzó 2012.01.13. 09:28:39

@xanax:
Most nem azér!
?ások becstelensége,legalizálja az enyémet?
Ha azt hirdetem,szavazz rám,mert megérdemlem,az azt jelenti még nem buktam le?
Komojan jó néven veszed,hogy egy tolvaj ugasson a gyerekednek tanulásról,tisztességről,a munka becsületéről?

Ringlósztár 2012.01.13. 09:46:01

@xanax:
Bizonyíts, légy szíves!

Ringlósztár 2012.01.13. 09:49:27

@xanax:

"A köztársasági elnökeink jók a fordításban.
Göncz a Gyűrűk Urát, Schmitt a bolgár csávót fordította ... mi ezzel a baj? :)"

ketroot 2012.01.13. 10:01:09

@-er-:

jáááájjj bázz xD

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2012.01.13. 11:00:18

Most mit szidjátok Palibácsit?!
A gonosz bolgár időutazó is támadást indított a legfőbb közméltóságunk ellen, én már szervezem is érte a tüntetést.

Amúgy nem mellékesen, miért csak most vették észre??? Hogy plagizált?

anonymand 2012.01.13. 11:14:16

@bogancs:

Tisztelt bogancs!

Tiszteletreméltó, hogy mennyi energiát pazarolsz.
Feleslegesen.
Mert elmagyarázom (nur für Dich), hogy miért is tréfli az a doktori cím.
A disszertációírásnak szabályai vannak. Meglehetősen szigorúak.
Magam csak huszonegynehány főiskolai dolgozatot bíráltam anno, s egy doktorit lektoráltam.
Amikor bírálatra megkap az ember egy dolgozatot, a felkérésen is szerepel (vagy mellékletként), hogy mik is az elbírálás szempontjai.
Csak példának: hejessirás, forásanyagok mekjelölése, betűmérettól a sorközig ezerféle szempont már a megíráshoz, amiknek meg kell felelni.
Én tudok olyan doktoriról, ami két vesszőhiba, s egy névelírás miatt lett négyes.
A "summa cum laude" olyan dolgozatra, amelyben hejessirási hibák sorakoznak, nem tünteti fel a forrásokat, nem szerepelteti a másoktól átvett szöveget idézőjelek között, már az alaki hibák miatt sem értékelhető nagyszerűnek.
Tehát: nem kóser, hanem tréfli.
Arról nem beszélve, hogy a nyilvánosságra hozó újság főszerkesztőjének hallottam nyilatkozatát, miszerint többszörösen ellenőrizték a cikk írójának állításait, vagyis tartalmi problémák miatt Schnitt nemhogy doktori címet nem érdemelt volna, de páros lábbal egy jó nagy seggberúgást igen.

További erőt, egészséget kívánok!

Tisztelettel:
anonymand

Nyuggervadász 2012.01.13. 11:33:44

@abandi:
Nagyon sajnálatraméltó vagy. Ha nálad megnyomnak egy gombot , hogy "Téma" (legyen az bármi),
nálad csak az indul be, hogy: " zsidó, zsidó, zsidó..." Rohadt szar lehet ilyen egysíkúan gondolkodni, a világ eseményeit "egészben" nem látni. A legszomorúbb viszont az , hogy az ilyenek még szaporodnak is....
Apropó, amikor a szocikat szidták , - akár belföldön, akár külföldön,- akkor is zsidóztál?

Ironfist 2012.01.13. 12:17:28

@nyuggervadász:
Hát persze, hogy zsidózott, csak akkor nem azok voltak a zsidók, akik szidnak, hanem azok, akikET szidnak. Nem egyértelmű? Az ilyen ember eldönti magában, hogy márpedig a fidesz jó, minden más meg rossz, és ha a fene fenét eszik is, akkor is zsidózni fog a fidesz nevében.

(OFF: miután tudjuk, hogy az igazi háttérhatalom nem a zsidók, hanem az örmények, lásd: Gyűlölt ellenségeink blog, aka Gyülieli :D )

Nyuggervadász 2012.01.13. 13:39:10

@Ironfist:
Megnéztem az általad ajánlott blogot. Ilyenkor mindig elalélok, hogy az emberi butaságot meddig lehet még fokozni?! Amióta az eszemet tudom, mindig lázadoztam, ha egy náció, saját bajai miatt
egy másik népet tett felelőssé mindenért. "Én semmiért nem vagyok felelős, hanem az a csúnya...".
......helyére bármi tetszőlegesen behelyettesíthető . (jó, jó, tudom,hogy ez általánosítás, és vannak
abszurd helyzetek, pl. háborúk, amikor igenis, konkrétan lehet vádolni valakit egy nép szenvedéseiért. De még a háborúk zöme is -a hatalomvágyon kívül- az esetek zömében , etnikai alapon robban ki.)
A legrémisztőbbnek azt tartom, hogy a törzsfejlődés csúcsán álló EMBER az istennek sem akar
tanulni a múlt hibáiból. Ezért gyűlölöm az összes politikust.....en bloc.

Ironfist 2012.01.13. 13:45:26

@nyuggervadász:
Ha így látod, akkor teljesen félreértelmezed a Gyűlölt ellenségeinket. :)

Nyuggervadász 2012.01.13. 14:27:11

@bogancs:
"@csabapayne:
Ha hinni lehet a régi/új összeesküvés-elméletekben, palibácsi posztja ideiglenes. Más ácsingózik
erre. Egy olyan ember, aki szembefordulva a világgal, csődbe vitte az országot. Most itt akarja "kipróbálni" magát ( magyarok Istene, ettől ments meg minket). Hogy milyen előjelek erősítik meg ezeket a feltevéseket?
- Magyarország hivatalos megnevezéséből kivették a "köztársaság" megnevezést. Sokak szerint ez a szent korona-tanok felelevenítése és a monarchia iránti vágyból táplálkozik.
".... az uralmat egy személy gyakorolja (a monarcha), aki hatalmát örökléssel vagy választással szerzi és haláláig uralkodik." Lehet találgatni (egyet!), ki lenne erre a " legalkalmasabb" személy? Szóval, ilyen esetben nincs szükség palibácsira....Vagy:
- az államelnöki hatalom abszolút megerősítése. A Zalaptörvényben lefektetve, hogy az államelnök - a Költségvetési Tanács javaslatára - feloszlathatja a parlamentet és új választásokat írhat ki. Megint lehet találgatni, hogy -önmaga szerint- ki lenne az az egyedüli személy,aki " alkalmas " lenne erre a posztra?!?
Ezek után el lehet képzelni annak a leendő győztes (most még ellenzéki) pártnak a
pártnak a helyzetét, aki ilyen hendikeppel indul!
"@csabapayne azt kérdezted, hogy miért most vették elő palibácsi plágium ügyét? Mert a fent említett úriembernek most kezd a körmére égni a dolog....most kéne egy új pozíció. Mivel palibátyánkat -csak úgy- lemondatni nem lehet, úgy kell lemondásra bírni, hogy a látszat szerint
a fidesz, meg a fidesz-fanok védik, de az a mocskos, libsi-bibsi ellenzék, meg "azemútnyócév", meg a nemzetközi karvalytőke (ha kihagytam valamit, elnézést!) követeli!!!!
Ha egyik sem valós a fentiek közül, akkor ennyi is elég : PANEM ET CIRCENSES!
(addig sem a sikertelen bel- és külpolitikával foglalkozik ez a hülye nép!)

Bee-zony 2012.01.13. 16:43:48

@Ironfist: Az meg a másik tájékozatlanság, ha valaki nem számol előre az árfolyam-növekedéssel.
Nekem már bankszámlám sincs Magyarországon, nemhogy hitelfelvételem, és örülök is, hogy ez így van.
Van viszont olyan ismerősőm (nő), aki annó felvett svájci frank alapú hitelt a házára, akkor kiszámolta hogy tudja törleszteni a nyugdíjából havonta, és most ott tart, hogy már nem tudja törleszteni, mert a bank azóta már sok tízezerrel többet kér.
Kisemberek szándékos megszívatásának és anyagi bedöntésnek gyanúja merül fel… Hogy a bankok nincsenek tisztában az árfolyamváltozásokkal, és egy kicsit sem látják előre, az nem hihető. Egyéb tróger szarkeverők dolgairól nem is szólva. Akik persze nem szóltak, hogy zizi lesz. Vegyétek csak fel a hitelt, aztán csődöljetek be, és legyetek hajléktalanok, amikor elúszik az ingatlanotok a felvett kölcsön miatt.
Ezeket a megszívatott embereket tudom sajnálni, mert belementek a csapdába, amit a zsákmányszerző megszívatók állítottak nekik. A bankos hódító nem öl meg - direktben -, csak rabszolgává tesz, és ellehetetlenít teljesen. Aztán próbálj kezdeni magaddal valami értelmeset, ha tudsz. Ez is a kipusztítás egy módja. Volt már rá példa, hogy a betelepülők leölték a bölényeket szinte teljesen, hogy az indiánok éhen haljanak... De azt legább a nevén nevezték: háború.

Bee-zony 2012.01.13. 16:48:19

A szerzői jogra hivatkozva tiltják Schmitt dolgozatának másolását
www.origo.hu/itthon/20120113-szerzoi-jogokra-hivatkozva-nem-masolhato-schmitt-dolgozata.html
"Ketten felügyelték a Semmelweis Egyetemen az [origo] munkatársát, amikor kezébe vette Schmitt Pál doktori disszertációját. A dolgozatot el lehetett olvasni, megengedték jegyzetek készítését, az olvasható felvételek készítését azonban megtiltották. Az egyetem munkatársai szerint ezt nem engedi a szerzői jogok védelméről szóló jogszabály."
(...)
Ez az új magyar csúcs: a tölvaj szerzői jogára való hivatkozás.

Elképesztő Magyarországról beszéltek az EP-ben
www.origo.hu/itthon/percrolpercre/20120112-magyarorszagrol-beszelnek-az-europai-parlamentben.html
Ez a liberális-nacionalista katyvasz, ami most a politikai Magyarországot jelenti, valóban elképesztő: elképesztően szar.

Egy nap alatt lecserélődött a japán kormány
www.origo.hu/nagyvilag/20120113-lemondott-majd-ujjaalakult-a-japan-kormany.html
Remélem Magyarországon is eljön az a nap... és ha golyó által cserélődnek le, az tragédia, de nem baj - mint Móricka, Kádár elvtárs és a nyúl viszonylatában.

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2012.01.13. 16:54:40

@Bee-zony: mint Móricka, Kádár elvtárs és a nyúl viszonylatában.

Ez a vicc hogy szól? Valamiért semmi sem ugrik be ennyiből.

Bee-zony 2012.01.13. 18:02:05

@Valahol Máshol: Így van ez:
Tanfelügyelőt vár az osztály. A tanár előző nap felszólítja Mórickát, és megkérdezi:
- Mit nevezünk tragédiának?
- Tragédia az, hogy ha megdöglik a nyulam.
- Nem jó, Móricka! - vág közbe a tanár - Ez nem tragédia, hanem baj. Az a tragédia, hogy ha meghal Kádár elvtárs.
Másnap megérkezik a tanfelügyelő, és a tanár felteszi a kérdést:
- Mit nevezünk tragédiának?
Móricka lelkesen jelentkezik:
- Ha Kádár elvtárs meghal, az tragédia, de nem baj. A baj az, ha otthon megdöglik a nyulam.

alterways2 2012.01.13. 19:56:47

@bogancs: nem lehet mindketto miatt nem szeretni? minden normalis orszagban mindenki vedi a magaet, de ha felrelep, kiallnak mogule. nincs mit vedeni, a magyar nemzeti egyseget, tisztesseget, becsuletet ne vedje olyan allamfo, aki nem tud irni, es doktori dolgozatot hamisit.

ezert tartunk itt, mert nalunk
- simicska apeh-elnok, kaya ibrahim jo baratja mutatott peldat tisztesseges adozasbol
- orban viktor szekhaz-dealer, "beteges hazudozo", borasz, banyasz tanit tisztessegre, magyar virtusra
- bencsik andras ex kommunista bertollnok tanit minket konzervativ ertekrendre
- schmitt pali alamfo vedi a magyar nyelvet, magyarazza a kisiskolasoknak az erenyekben es sportban gazdag elet elonyeit
- fellegi es simicska tobbszoros offshore-lovagok mutatjak az utat az offshore-mentes tarsadalom fele
- kepesites nelkuli emberek foglalnak el miniszteri szekeket, mutatva a szakertelem es tudas fontossagat
- peldat allitanak a tarsadalom ele konfliktuskezelesbol azzal, hogy minden szembejovot learuloznak, bunozoznek, hazugoznak, gyilkosoznak, idiotaznak, pedofiloznak, stb, akin nincs fidesz-jelveny.

ezek a peldakepek, es most nap mint nap megtudhatjuk, hogy ez nem baj, ilyen ertekrenddel nyugodtan lehet az ember elnok, miniszterelnok, barmi, a haza erdekeben. az a baj, h a pelda ragados, foleg egy ilyen kaosz-uralta, atmeneti tarsadalomban, mint a mienk

trojka 2012.01.13. 20:27:31

Könyörgöm, végül is, miről mondana le! A hatalomról, az anyagiakról, vagy bármi másról. Smidth Pál nekem egy elismert, sikeres magyar sportóló maradna, akit szerenék és tisztelnék (politika nélkül). De így...

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.14. 08:47:08

@anonymand:

Drága anonymand!

Nem is tudtam, hogy ilyen nagy koponya vagy. Esetleg ha a neved is adod ehhez, akkor jobban fogok neked hinni, mint Bazsa Györgynem, az Akkreditációs Bizottság elnökének, a Debreceni Egyetem rektorának, aki többek között ezt mondta:

"Bazsa szerint ha egy vizsgálat nyomán a megállapítják a szabálysértést, akkor a bizottság saját fegyelmi szabályzata alapján szankcionál. Arra a kérdésünkre, hogy mennyire lehetett alapos a dolgozat bírálata, ha a szöveg láthatóan rengeteg helyesírási hibát is tartalmaz, Bazsa György azt mondta, „itt nem is ez a probléma, hanem hogy plágium történt-e”.

A professzor szerint egyébként a szövegszerkesztő programok megjelenése előtt, az írógéppel írt dolgozatok esetében még „nagyvonalúbban bántak a helyesírási hibákkal”. „Ilyenkor a bevett formula általában az volt, ha a dolgozat egyébként értékes volt, hogy ’stiláris hibák vannak a szövegben, de ezek a szakmai értékét nem befolyásolják’, hiszen akkor nehezebb volt az elgépeléseket kijavítani” – mondta Bazsa György."

Idézet innen:

hvg.hu/itthon/20120111_Schmitt_doktorija_akkreditacios_bizottsag

anonymand 2012.01.14. 11:50:56

@bogancs:

Tisztelt bogancs!

Nem kell ahhoz nagy koponyának lenni, hogy a Kandó Kálmán Műszaki Főiskola végzőseinek dolgozatát bírálhassa valaki. Ahhoz sem kell nagyon nagy tudás, hogy elolvassa saját gyermekének doktori disszertációra kapott bírálatát.
Ahogy Te a neved (bogancs) adod a véleményedhez, úgy adom én is az enyémet, csak én a képes felemet is vállalom, vagyis mintha egy kicsit többet, mint Te.
De ez lényegtelen.
A lényeg egyrészt, hogy borzalmasan finoman ugyan, de lehazugoztál.
Jólesett. Köszönet érte.
Senkitől nem várom el, hogy nekem jobban higgyen, mint másnak, azt viszont igenis elvárom, hogy ne tartsanak hazugnak.

"Bazsa György azt mondta, „itt nem is ez a probléma, hanem hogy plágium történt-e”." - ez a dolog egyik fele.
Azt, hogy valami nincs rendben a "summa cum laude" fokozattal, a véleményem szerint bizonyos, hiszen bevallottan hiányoznak a források a jegyzetből, sok a helyesírási hiba. Ezt igyekeztem megértetni, mikor azt írtam, hogy valami nem kóser.
A dolog másik része lenne a plágium vádja.
Nem véletlen próbáltam megkeresni a dolgozatot a neten, de nem lehet. Ha ugyanis valaki elolvas egy szöveget, és annak két része (saját-"lopott") jelentős stiláris különbségeket mutat, más a jellegzetesnek tekinthető szóhasználat, eltérő a hejessirási hibák száma, még egy szakmailag hozzá nem értő számára is kiderül, hogy nem azonos szerzőtől származnak.
Most a botrányt indító újság nem a minősítéssel kapcsolatban fogalmazta meg aggályait (bár az sem mellékes), hanem a sokkalta súlyosabb plágiumra fókuszált. Tehát Bazsa véleménye ebből a szempontból irreleváns.

"A professzor szerint egyébként a szövegszerkesztő programok megjelenése előtt, az írógéppel írt dolgozatok esetében még „nagyvonalúbban bántak a helyesírási hibákkal”. " - ez valóban így lehetett, hiszen én is csak az utolsó két évben kaptam meg lemezen is a dolgozatokat. Előtte csak írásos példányt nyújtottak be a hallgatók.

Tisztelettel:
anonymand

Ps.: ne hazugozz....

2012.01.14. 12:34:38

Azért azt vegyük észre, hogy a HVG által közölt összehasonlító képen pali bácsi dolgozata nem írógéppel van írva, hanem szövegszerkesztővel. Akkor most a HVG-sek újraszedték, vagy mi van?

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.14. 21:05:09

@anonymand:

Drága anonymand!

Ezt írtad te:
"Amikor bírálatra megkap az ember egy dolgozatot, a felkérésen is szerepel (vagy mellékletként), hogy mik is az elbírálás szempontjai.
Csak példának: hejessirás, forásanyagok mekjelölése, betűmérettól a sorközig ezerféle szempont már a megíráshoz, amiknek meg kell felelni.
Én tudok olyan doktoriról, ami két vesszőhiba, s egy névelírás miatt lett négyes."

Ezt meg a Bazsa-interjúból emeltem ki:

"A professzor szerint egyébként a szövegszerkesztő programok megjelenése előtt, az írógéppel írt dolgozatok esetében még „nagyvonalúbban bántak a helyesírási hibákkal”. „Ilyenkor a bevett formula általában az volt, ha a dolgozat egyébként értékes volt, hogy ’stiláris hibák vannak a szövegben, de ezek a szakmai értékét nem befolyásolják’, hiszen akkor nehezebb volt az elgépeléseket kijavítani” "

Pusztán ezt az ellentmondást gondoltam kidomborítani előző kommentemben. Kérlek erre reagálj!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.14. 21:12:10

@anonymand:

A hazug erős kifejezés, én inkább a csúsztatásra hajlamos, az elfogult, illetve a véleményét a legkisebb mértékben is megváltoztatni képtelen jelzőt aggatnám rád. Esetleg azt, hogy határozott álláspontot képviselsz olyan ügyekben is, amelyek objektív megítélése marhára bizonytalan.

Persze fentiekben előfordulhat, hogy tévedek, hiszen nem ismerlek, csupán a Nívó blogon nyújtott alakításaid alapján gondolom ezt rólad.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2012.01.14. 21:16:12

Egyébként a plágiumváddal kapcsolatban az jutott még eszembe, hogy fel kellene keresni ezt a bolgár úriembert (ha még él), hogy igazolja-e Schmidt Pál szavait, vagyishogy a 180 oldal egyezőség azért van, mert az valóban a közös kutatómunkájuk eredménye.

Szóval a perdöntő a szememben az lenne, hogy ő plágiumnak tartja-e a dolgot, vagy sem. Ha meg már meghalt, akkor így jártunk. Sosem derül ki, hogy mi derült ki 20 év után.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.01.14. 21:23:35

@bogancs: 2005-ben meghalt.
Ettől még elég egyértelműnek tűnik, hiszen a bolgár szerző megjelentette a művet saját nevén, Schmitt pedig meghivatkozta – tehát tudott róla, hogy megjelent Georgiev neve alatt. Ha társszerzőjének érezte volna magát Georgiev tanulmányának, akkor tett volna lépéseket az ügyben.

Ironfist 2012.01.15. 03:25:03

Arról nem is beszélve, hogy Georgiev lánya kizártnak tartja, hogy együtt dolgoztak volna.

anonymand 2012.01.15. 04:32:33

@bogancs:

Tisztelt bogancs!

A "nagyvonalúbban bánni", elég tág fogalom. Nem jelent(heti) korlátlan eltekintést a helyesírási hibáktól. Akkor sem jelentett, amikor az első bírálandó dolgozatomat olvastam.
Még Te is kell tudjad, hogy más a gépelési huba, s más a hejesirásí hiba.
Emésszed az ellentmondást.
Igen, ellent mondok a Bazsa-féle verziónak. Azt pedig egyáltalán nem gondolom, hogy a Kandón (csak főiskola) magasabbak lettek volna a követelmények, mint valamely egyetemen.

Reagáltam.

Tisztelettel:
anonymand

Ps.: a HVG-ben közölt piciny részlet alapján pedig Schnitt Plagika tőlem is megkapta volna a: sumác um laude minősítést....

anonymand 2012.01.15. 04:44:42

@bogancs:

Tisztelt bogancs!

Ez aztán a színvonal!
(igaz ez nem a Nívó blog!)

"Egyébként a plágiumváddal kapcsolatban az jutott még eszembe, hogy fel kellene keresni ezt a bolgár úriembert (ha még él), hogy igazolja-e Schmidt Pál szavait, vagyishogy a 180 oldal egyezőség azért van, mert az valóban a közös kutatómunkájuk eredménye." - eredményes és kitartó kutatómunkád eredményeként jutott eszedbe?
Mert már ölég régen megírták, hogy halott.
Halló! Ébresztő!

"Szóval a perdöntő a szememben az lenne, hogy ő plágiumnak tartja-e a dolgot, vagy sem. Ha meg már meghalt, akkor így jártunk. Sosem derül ki, hogy mi derült ki 20 év után." - Szeretnéd, ha nem derülne ki, ugye?
Én is.
Csak minden jel arra mutat (a dolgozatból még kimásolni sem engednek), hogy sajnos....
Mondvacsinált a "szerzői jogokra" való hivatkozás.

"Esetleg azt, hogy határozott álláspontot képviselsz olyan ügyekben is, amelyek objektív megítélése marhára bizonytalan." - ha a véleményem nem lenne határozott, vagy nem szólnék hozzá, vagy tájékozódásképpen kérdeznék, esetleg variációkat vetnék fel, hogy mások segítsenek éleslátásukkal (mint például Te) a döntésben.

Tisztelettel:
anonymand

Ps.: ja! Elfelejtettem, hogy az eredeti szerző nem tegnapról mára halt meg....

Ironfist 2012.01.15. 09:48:57

OFF:
Dajcstamáska épp most mondta az ATV-n, hogy ő az a politikus, aki az elmúlt húsz évben a legtöbb övön aluli támadást kapta. Na, hát erre csak azt tudom mondani, hogy ez nem nagy kunszt, miután homlokpántnak használja azt a bizonyos övet...

@anonymand:
"Én is.
Csak minden jel arra mutat (a dolgozatból még kimásolni sem engednek), hogy sajnos....
Mondvacsinált a "szerzői jogokra" való hivatkozás."

Innentől kezdve viszont egy bíróságnak lenne a dolga megállapítani, hogy a köztársasági elnökünk köztörvényes-e avagy sem. Jut eszembe, ha Magyarország már névleg sem köztársaság, akkor miért van még köztársasági elnökünk?

anonymand 2012.01.15. 11:51:42

@Ironfist:

Tisztelt Ironfist!

Érdekes egy jelenség vitabeli ellenfelem.
Nem csak szelektív hulladékgyűjtéssel foglalkozik, mert ugye, ez most a legnagyobb gondja hazánknak, de mint azt már máshol írtam, szelektíven emlékezve válogatva képes érvelni is.
"Mondvacsinált a "szerzői jogokra" való hivatkozás." -írtam neki.
Nem véletlen.
Éppen az általa felhozott hivatkozás, és az, hogy ő Bazsának jobban hisz.
Ám legyen!

"Az MRK állásfoglalása a disszertációk nyilvánossága ügyében"

"A Magyar Rektori Konferencia (MRK) az Országos Doktori Habilitációs Tanács (ODHT) javaslatára jelen állásfoglalásával megerősíti, hogy valamennyi, a magyar felsőoktatásban készült szak- és diplomadolgozat, valamint doktori disszertáció nyilvános, kutatható és idézhető."
...
"A teljes nyilvánosság tekintetében kivételt csak nemzetbiztonsági szempontból érintett témák képezhetnek, illetve azok a művek, amelyek késleltetett nyilvánosságához törvényesített (például szabadalmaztatási stb.) alkotói érdekérvényesítés kötődik."
...
"A disszertációk nyilvánossága semmilyen formában nem függ a szerző személyétől, akkori és későbbi szakmai vagy társadalmi helyzetétől, pozíciójától."

"Budapest, 1998. január 28.
Az MRK nevében:
Bazsa György
elnök"
Ha már jobban hisz Bazsának, mint nekem.

Elévültség okán nem hiszem, hogy bíróság egyáltalán szóba jöhetne.
Mint arról se legyen kétséged, hogy Schnitt Plagika tisztességességéről egyáltalán szót lehetne ejteni.

Tisztelettel:
anonymand

Seduxen (már NEM dr.) 2012.01.16. 09:44:45

@Ironfist: "Dajcstamáska épp most mondta az ATV-n, hogy ő az a politikus, aki az elmúlt húsz évben a legtöbb övön aluli támadást kapta." - szerintem ennek inkább az lehet az oka, hogy dajcsmárnemfürtompika az elmúlt 20 évben kizárólag az "övön aluli teljesítményével" került az újságok címlapjára, és véletlenül sem a politikai teljesítményével (mondjuk ezzel legalább erősítette a "mekkora kan a magyar férfi" tézist, ezért csak hálásak lehetünk neki :DDDD)

fantomas007 2012.03.30. 20:32:32

Szegény smitt palit mé bántják? Az a 2 betű olyan sokat jelent? Niki lehet más meg le se szarja.
Remélem a 2 olimoiai aranya is olyan mint ő,gagyi 8 karátos.Takarodjon a francba.DE!!
Vigye magával a többi gagyit is PL. orbán viktorkát,a gyúrcsótányokat és az összes kamu megélhetési politikust.Ha az országban kéz,kezek levágásával büntetnék a lopást,akkor a parlamentben-bocs kupiban-kéznélküliek lenének csak a padokban.No akkor mivel szavaznának az okostájásaink?? Politikusskáim: megérett az idő a takarodóra!! Mi a nép fujjuk-TI MEG TAKARODJATOK.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BPO654 2012.04.01. 23:15:16

Kis dörzsöltség kéne. Én biztos lemondatnám Schmittet Orbán helyében, aztán meg kinevezném Schmitt Pálnét. Mindenki jól járna, végig lehet gondolni. Ráadásul nő, tehát a női szervezetek még ujjonganának is hozzá... .

süti beállítások módosítása