Skip to content


       Szűrés lista

Azok a fránya szerzői jogok

Percek óta röhögök, ha Kafka itt élne, biztos ő is jól szórakozna, aztán persze megírná valami elborult novella formájában, amiből később Tim Burton egy még szürreálisabb filmet forgatna, természetesen Johnny Depp-el a főszerepben ..


"Szerzői jogok védelmére hivatkozva nem fotózhatta le Schmitt Pál doktori disszertációját az [origo] fotósa a Semmelweis Egyetemen. Az egyetemi könyvtárban a szerzői jogi törvényre hivatkozva munkatársunk csak a dolgozat borítóját fotózhatta le, de olvasható felvételt nem készíthetett a disszertáció tartalmáról.

A Semmelweis Egyetem könyvtárában azt megengedték a sajtó munkatársainak, hogy a dolgozatot elolvassák, vagy kijegyzeteljék, de folyamatosan legalább ketten felügyelték, hogy senki ne készítsen olvasható felvételt a tartalomról. Két órát kaptak arra, hogy elolvassák a mintegy kétszáz oldalas anyagot, majd az [origo] munkatársával aláírattak egy, a szerzői jogi törvényre hivatkozó papírt.
"

XDDDDDDD

Kicsit túlbuzgóak voltak a könyvtáros nénik, de azért már az is durva, hogy egy ilyen alak, mint az origo újságírója kézbe vehette a Köztársasági Elnök Úr Mesterművét!

Ezt hogy történhetett meg?!
Remélem a TEK és egy parlamenti albizottság már vizsgálja ezt a példátlan esetet!

Elég volt a az Elnök úr elleni katyúsatámadásból!

Címkék: schmitt

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr123542714

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A parancsolatok 2012.01.18. 14:45:32

Jó másfél éve alig-alig hallgatom a közszolgálati rádiót. Ma reggel viszont készültem meghallgatni az országot, a nemzetet reprezentáló első emberünket. Élt bennem a halovány remény, hogy elhangzik egy tisztázó beismerés, és ezzel pontot is tesz a talá...

Trackback: El a kezekkel Schmitt Páltól!!! 2012.01.17. 18:58:09

Nem akartam azokról a méltatlan, lealacsonyító és a legsötétebb ork szellemiségről árulkodó vádakról szót ejteni itt a blogon, amelyekkel a ballib médiahorda beiktatása óta folyamatos ostrom alatt tartja a nemzet egységét megtestesítő köztársasági elnö...

Trackback: Az “álamfő” beosztottjai voltak “disszertációja” elbírálói 2012.01.14. 10:37:35

Újabb kínos részletek derültek ki Schmitt Pál plágiumgyanús doktori disszertációjának ügyében....

Trackback: Az “álamfő” beosztottjai voltak “disszertációja” elbírálói 2012.01.14. 10:37:35

Újabb kínos részletek derültek ki Schmitt Pál plágiumgyanús doktori disszertációjának ügyében....

Trackback: Schmitt nem plagizálhatott, az ilyesmi túl komplex lenne a számára 2012.01.14. 08:20:56

Biztos forrásból megtudtuk, a Schmitt Pál doktori disszertációjával kapcsolatos plágium vádja teljességgel és minden kétséget kizáróan hamis. ÁLHÍR Az SP01-es protokoll robot kifejlesztésében résztvevő Boris Kristovsky, egykori szovjet progra...

Trackback: Schmitt Pál for President! 2012.01.14. 01:26:32

Visszautasítás van, cáfolat nincs. Schmitt hallgat, Orbán hallgat. A többiek a lemondását követelik. Én nem. Nem azért, mert ez egy következmények nélküli ország, hanem, mert: 1. Esze ágában sincs 2

Trackback: Schmitt Pál kisdoktori dolgozata 2012.01.13. 18:37:11

Az újkori olimpiai játékok progromjának ellemzése Schmitt Pál Kisdoktori dolgozattya   Lásd: Nikolaj Georgiev: Az olimpiai játékok programjának elemzése. I. kötet 3. oldaltól, II kötet 465. oldalig. Hristo Meranzov és Nikolaj

Trackback: Csapásirány – szerkesztőségi segédlet 2012.01.13. 18:32:36

Nem rossz a téma lekommunikálása, de lehetne jobb. Segítek. Mint a hvg.hu szerdán beszámolt: a jelenlegi köztársasági elnök 1992-ben benyújtott kisdoktori értekezésének legnagyobb része – a hvg.hu számításai szerint mintegy 180 oldal – egy ...

Trackback: Mennyire vagy fanatikus? 2012.01.13. 18:11:26

Ott leszel a kormánypárti tüntetésen? Bezúznál kirakatokat? Gyújtogatnál? Ölni tudnál Viktorért? Meghalnál a Fideszért? Mennyire vagy fanatizálható? Felvonultál május elsején az átkosban? Ne legyenek illúzióink. Kormány mellett tüntetni diktatúrákban...

Trackback: Testbeszéd: Matolcsy, Varga és Fellegi Orbán előszobájában toporog 2012.01.13. 18:11:02

Mit árult el Varga, Matolcsy és Fellegi testbeszéde, miközben Simor letette a kabátját a miniszterelnök előszobájában? Tegnap reggel - a kormányzati tájékoztatás szerint - a jegybankelnök kérésére ült össze Simor András, Varga Mihály, Matolcsy Györg...

Trackback: Matolcsy György életrajza 2012.01.13. 18:10:28

Hogyan irányíthatja egy nemzet gazdaságát az, akinek egyetlen nap munkatapasztalata sincs a versenyszférában? Nemzetgazdasági miniszterünk soha nem dolgozott vállalkozásban, ám figyelemre méltó időt töltött igazgatással, elnökléssel, kurátorkodással és...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2012.01.13. 18:09:37

Alkalmas-e az ország vezetésére Orbán, akinek mindössze egy éves szociológus gyakornoki szakmai gyakorlata van a megélhetési politizálás mellett? Mihez ért az ELTE-n huszonnégy éve szerzett jogi diplomájával? Nézzük meg Europass sablonba feltöltött él...

Trackback: Itt az új Elnöki Érem! 2012.01.13. 18:02:09

Néhány apróbb elemében módosul a Köztársasági Elnök Érdemérme, tudta meg a Vincent pénzverdei forrásokból.

Trackback: Schmitt Pál, az utolsó vacsora 2012.01.13. 16:50:09

Michelangelo már a középkorban megfestette! „Srácok, ha nem védtek meg a diszertációmat, akkor ez lessz az utolsó vascora!”

Trackback: Itt az új Elnöki Érem! 2012.01.13. 15:13:04

Néhány apróbb elemében módosul a Köztársasági Elnök Érdemérme, tudta meg a Vincent pénzverdei forrásokból.

Trackback: Origo: Nem másolható le Schmitt doktorija 2012.01.13. 14:59:01

Szerzői jogokra hivatkozva a Semmelweis Egyetem könyvtára megtiltotta, hogy Schmitt Pál doktori dolgozatáról másolatot készítsen az Origo munkatársa. Az újságírót többen figyelték a munka közben.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Napkutya 2012.01.13. 22:05:22

@SzLacika: Na, legyünk korrektek: Csak a bolgár részt lehet lenyúlni!

mmunkás 2012.01.13. 22:08:06

Mintha azt olvastam volna, hogy a MŰ tananyag, vagy az volt a TF-en, vagy a jogutódján.
Az nincs meg senkinek?

Бабаяга 2012.01.13. 22:12:58

SP mondta egy rendhagyó osztályfőnöki órán a dikákoknak: "tanulmányaik során valóban mindent elkövetnek-e a lehetőségeikhez képest. " (HVG 2011 június)
Ő tényleg mindent, de mindent elkövetett a lehetőségeihez képest. Nem volt képes összehozni egy doktorit, de lehetősége volt, hogy mások munkáját doktoriként adja be. Vitte is valamire.
(Tudom, most én se a tudományos életben megszokott módon idéztem. :-))

Бабаяга 2012.01.13. 22:14:46

@mmunkás: ajánlott irodalom. Remek az olyan ajánlott irodalom, amiből egy példány van 200 hallgatóra és nem másolható.
Egyébként te elolvastad az ajánlott irodalmat?

Kandabula 2012.01.13. 22:34:43

@Бабаяга: maraggyá má... Tele van titkokkal. Meg helyesírási hibákkal. Doktori disszertációk alapanyagához nem ajánlott.

Jannni 2012.01.13. 22:39:15

Emberek, ennek fele se tréfa !!!! A plagizálást cáfolja a MK Elnöki Hivatal, a SOTE dékánja, Szíjjártó Péter szóvivő, Martonyi János külügyminiszter. Mi a fene közük van hozzá, mit tudnak ezek a dologról ??? Nem más ez hölgyek és urak, mint a dzsentri politikai gőg, a polgár semmibe vétele, megalázása, a tudományos tevékenység megalázása. És a magyar tudományos címek európai, sőt világszinten való nevetségessé tétele.

Az érintett meg hallgat, mint sz*** a fűben.

Ez az a pont, amikor már annyira büdös a dolog, hogy gyalázat.

Ez a megalázás olyan foka, ami a tudományos címek sárba tiprását jelenti meztelen politikai célokért. A plágiumot tagadó prókátoroknak fogalmuk sincs milyen károkat okoznak, bár megszokhattuk már.

mmunkás 2012.01.13. 22:42:42

@Бабаяга: épp most találtam meg:
"disszertációja jelenleg az Olimpizmus, illetve Az olimpiai játékok gazdasági kérdései című tárgyak ajánlott irodalmában is szerepel."
Nekem inkább az jutott eszembe, hogy szerinted, ha ajánlották, elképzelhető-e, hogy nem másolták e kisipari módon hivatalból a TF-en?
(ajánlott olvasása: a legtöbbjét nem, néhányat, összességében elég sokat igen)

mmunkás 2012.01.13. 22:44:15

@mmunkás: nem másolták e = nem másolták le

Meridian74 2012.01.13. 22:46:09

@Jannni: "Az érintett meg hallgat, mint sz*** a fűben. "

na de hát az méltóságán aluli lenne, a szardobálók szarát takarítsa csak le a szolganép... ami jár neki. Mint Lézerjaninak az A8.

gerdo 2012.01.13. 22:56:11

En azt mondom minden magyar ember akinek van diplomamunkaja vagy disszertacioja es NEM lopta, KULDJON EGY PELDANYT A SANDOR PALOTABA! Csak hogy lassa, lehet becsuletesen is tanulni, dolgozni, elni.

Kandabula 2012.01.13. 22:57:20

@Napkutya: a többit most vizsgálják...

Kandabula 2012.01.13. 23:00:51

@mmunkás: ez a dolgozat most már csak szamizdatként, komoly pénzekért kapható. Hol van Demszky titkos nyomdája?

Бабаяга 2012.01.13. 23:01:52

@mmunkás: Ezek elég kamu tárgyak. Én például kamu tárgyból sose olvastam el az ajánlott irodalmat, csak ha itthon pihent a könyvespolcon. Ráadásul ez mégiscsak izomagyfőiskola, nem olyanok mennek oda, akik könyveket akarnak falni, sokkal inkább olyanok, akik ügyesek, fejlett mozgáskultúrával rendelkeznek. Nem nézem le őket, félre ne érts. Egyébként már nem is másolnak a hallgatók, legyen meg beszkennelve minden, túl jutottak a papíralapon a puskázást illetően. A beszkennelt cucc ott a mobilon, onnan másolják vizsgán a tételeket. (Ez nem a TF)

Undortodox 2012.01.13. 23:04:12

Az én szakdolgozatomat majdnem visszadobták, mert az egyik hivatkozás 1 oldallal előbbre mutatott, mint ahol a szerző idézett megállapítása volt. És ez nem egy doktori disszertáció. Amúgy tényleg tökre rendben van, hogy Pali bának egy, azaz egy darab hivatkozás nem volt a kurva dolgozatában. Pofám lesül.

Undortodox 2012.01.13. 23:05:07

Ballib zsidó-e vagyok most?

komplikato 2012.01.13. 23:05:22

@Meridian74: "Mint Lézerjaninak az A8." - S8, a múltkori riportból derült ki, hogy még ő is rosszul tudja :D

komplikato 2012.01.13. 23:07:36

@Undortodox: "Pali bának egy, azaz egy darab hivatkozás nem volt a kurva dolgozatában."

Az eredeti hír szerint csak kevés volt, és ott a "forrásanyagok" francia(?) címe magyarra volt fordítva az eredeti címek nélkül. Mondjuk érdekes, hogy a bolgár anyagot akkor franciából fordította vagy mi? Tehát volt forrásmegjelölés, csak részben hiányos, részben meg (szándékosan) félrevezető. nehogy már utánaolvasson valami okostojás.

lutria 2012.01.13. 23:09:53

Még a végén a HVGseket is be fogják perelni szerzői jog megsértéséért ,hitelrontásért stb.

Kandabula 2012.01.13. 23:12:30

@Jannni: mennyire igazad van! Valóban, az érdekelt, aki igazán tudja az igazságot lapít, akik meg nem tudják (?), a nevében (milyen alapon?) kárálnak. SP is megszólalhatna végre. No nem a hivatala. Hanem Ő maga. Nincs ez így jól. Azt hittem, sportember.

Kandabula 2012.01.13. 23:15:27

@Kompli: aszitte franciául a franc se tud, mehet a buli.

Kristl 2012.01.13. 23:16:27

Én azt se értem, hogy miért adtak ennek summa cum laudét ilyen kritikára.
Ha felteszem hogy' nem plágium, akkor is ilyen kritika (tele helyesírási hibával, nincs helyes forrásmegjelölés sok helyen, kicsi a hivatkozások köre, helytelen terminológiák stb.)
esetén ez kb lehetetlen.
Normális helyen még egy diploma esetén is erősen lerontják az értékelésed.

Бабаяга 2012.01.13. 23:18:16

@Kompli: A munka az franciául született, csak egy bolgár írta.
Nincs benne lábjegyzet/végjegyzet. Kb.: annyi forrás van megjelölve, mint egy közepes BA szakdolgozatban.
Igaza van unortodoxnak.

Mondjuk azt se értem, hogy ennek a kinyomozásához miért kellett 9 hónap. Megkeresem a könyvtárban a MŰvet, elolvasom. Megnézem a forrásokat, a címek alapján lecsekkolom a neten a szerzőket. Kiderül, hogy ilyen könyv nem létezik. Mit írtak akkor az idézett szerzők? Ez netes katalógusokkal simán kideríthető. Utána könyvtárközi kölcsönzéssel megszerzem a könyveket. Rájövök a turpisságra. Megírom a cikket. Ez nincs 9 havi napi nyolc órai munka.

ideasz 2012.01.13. 23:21:20

A PhD értekezések teljes szövegének megjelentetése
11. §

(1) A doktori értekezés mindenki számára nyilvános. A doktori értekezés és annak tézisei elektronikus, illetve nyomtatott formában való nyilvántartásáról, teljes terjedelmű nyilvánosságra hozataláról a felsőoktatási intézmény gondoskodik.

(2) A doktori értekezés és annak tézisei nyilvántartását elektronikus formában az intézmény honlapján külön adatbázisban - a doktori tézisek és értekezések adatbázisában - magyar és angol, esetleg más, az adott tudományág sajátosságainak megfelelő nyelven mindenki számára hozzáférhetővé kell tenni.

Бабаяга 2012.01.13. 23:25:43

@ideasz: De skicc még nem PhD-t írt. Az csak 1993 óta van Magyarországon. Írógéppel írták, ezért se vették komolyan a helyesírást. (Mondjuk 1991-ben nekünk egy vacak diplománál megmondták, hogy x súlyos hiba bukta.)

Undortodox 2012.01.13. 23:34:28

@Kompli: Konkréten nekem, minden oldalon, ahol hivatkozás volt, a bibliográfiában feltüntetett szakirodalomra utalva rögtön a mondat után be kellett szúrnom a hivatkozást. Pl.:
"...ezért helyénvaló a megállapítás: blablalbla (XY 2005, 11)..." (Szerző Kiadás éve, oldalszám)
A dolgozat végén található iradalomjegyzék pedig elárulja, hogy a szerző melyik könyvének, melyik kiadása hányadik oldalon tartalmazza a hivatkozási alapot. Akinél ez hanyagul volt megcsinálva, azt akkor is keresztre feszítették, ha az örök élet titkát fejtette meg a dolgozatában. És hangsúlyozom: ez egy vidéki egyetem alapszakán. Nem egy doktori. Bűzlik ez az egész.

vinyi 2012.01.13. 23:39:51

Csak tudnám mi különös van ebben? Sok más doksit ugyanúgy nem lehet lefényképezni, így ezt sem. Az, hogy egy hvg.hu kommentelő éppen plágiummal vádolja ezen a szabályon miért változtatna? Az is röhej, hogy mindenki kész tényként kezeli ezt az ügyet...

Бабаяга 2012.01.13. 23:43:48

@Undortodox: de nem vagy olimpikon, nincs olyan beszédes múltad, nem a beosztottad bírálta a diplomamunkádat. Tehát rád vonatkoznak a szabályok. Gondold bele, a főnököd munkáját kellene kritikával illetni, miközben te, egy szocializmusban szocializálódott szervilis emberke vagy.
Megküzdöttél a diplomamunkáddal? Igen, akkor te értékesebb vagy mint pali bá. Ezt pedig senki nem veheti el tőled, még ctrl c + ctrl v-vel sem.

Kandabula 2012.01.13. 23:52:29

@Бабаяга: azért egy államelnökbe belekötni nem mindennapi dolog! Ottan nagyon kell ülni a vádnak!

Kandabula 2012.01.13. 23:57:22

@Undortodox: büzlik, de nagyon. Egy vicc jut eszembe:
- Egy petymeg, meg egy petymeg, az hány petymeg?
- ?
- 19!
- ?
- Mert a petymegeket másként számolják.

Jannni 2012.01.13. 23:58:20

@vinyi: Én már megtanultam, ha köze nincs hozzá politikusok cáfolnak valamit (ezt igen komolyan cáfolják), az érintett meg hallgat, akkor ott vastag már a vaj. Pontosan ezen cáfolatok miatt tudom elhinni az ügyet, mert ha azt hallanám, olvasnám : "kivizsgáljuk, utána járunk, meglátjuk", akkor bizony én sem kezelhetném tényként. Amint a fentiekben már írtam, most már nagyon büdös a dolog, az érintett meg messzire viszi jó hírnevünket.

Már látom is magam előtt az alábbi szituációt:

A frissen végzett fiatal tudós doktor jelentkezik a Zimbabwei álláshirdetésre, mert hazánkban az istenért sem jut munkalehetőséghez.

- munkáltató: Ön ennyi mindent ismer és tud a feladatokról?
- tudósdoktor: Bizony, évekig tanultam az egyetemen, még doktori fokozatom is van.
- munkáltató: És Önt csak így elengedik ennyi költség és idő után külföldre dolgozni?
- tudósdoktor: Nem örülnek neki, de felszolgáló a mekiben nem szívesen lennék.
- munkáltató: Hol is és milyen eredménnyel végezte az iskoláit?
- tudósdoktor: ***** egyetemen, kitüntetéssel, dicsérettel.
- munkáltató: Hol van ez az egyetem?
- tudósdoktor: ez a **** egyetem, Magyarországon.
- munkáltató: Ide figyelj Öcsi sajt ! húzzál innen, nem kell ide nekem a bóvli ! Azt azért áruld már el, hogy másoltad a disszertációdat, vagy csak vetted, libákért !

Kandabula 2012.01.14. 00:00:23

Szóval államelnökünk egy petymeg. Bocs, Petymeg.

G. Wolf 2012.01.14. 00:22:23

www.doktori.hu/index.php?menuid=351&cid=3

33/2007. (III. 7.) Korm. rendelet doktori iskola létesítéséről és a doktori fokozatadásról

A doktori értekezés nyilvánossága

11. § (1) A doktori értekezés mindenki számára nyilvános. A doktori értekezés és annak tézisei elektronikus, illetve nyomtatott formában való nyilvántartásáról, teljes terjedelmű nyilvánosságra hozataláról a felsőoktatási intézmény gondoskodik.

(2) A doktori értekezés és annak tézisei nyilvántartását elektronikus formában az intézmény honlapján külön adatbázisban - a doktori tézisek és értekezések adatbázisában - magyar és angol, esetleg más, az adott tudományág sajátosságainak megfelelő nyelven mindenki számára hozzáférhetővé kell tenni.

(3) A doktori értekezés egy nyomtatott példányát a doktori fokozatot odaítélő felsőoktatási intézmény központi könyvtárában, katalogizálva kell elhelyezni.

(4) A nyilvánosságra hozatal részletes szabályait a doktori szabályzat határozza meg azzal, hogy a nyilvánosságra hozatal méltányolható okból, a jelölt kérésére, a doktori tanács döntése alapján, legfeljebb két évig késleltethető.

doominogame · http://www.doominogame.com 2012.01.14. 00:33:05

Azért nem lehet nyilvános, mert a jellegzetes helyesírási hibák hiánya lebuktatná palit.

2012.01.14. 01:08:33

Nah, hamarosan eljön az idő, amikor a tanár már nem ellenőrizheti a tanuló dolgozatát, mert szerzői jogot sért. Kezd ez a világ nagyon szürreális lenni.

Kandabula 2012.01.14. 01:10:18

@G. Wolf: Anyám! Te kis kötözködő!

tundrazuzmo (törölt) 2012.01.14. 01:14:00

Most szivárogtatta ki a Híradó: nem plágiumról van szó, pókeren nyerte a doktori dolgozat anyagát Nyikolájtól a mi Pali bácsink. "A póker is sport, olyan mint a vívás, nem értem mi ezzel a gond" - reagált a köztárselnök.

"Szerintem, valószínűleg biztos nem hazudik" - kommentálta az esetet a Híradó által kiválasztott szakértő, a 61-es villamos vezetője, aki évtizedek óta vezeti villamosát az Alkotás úton, a TF előtt, és állította, hogy plágiumot még nem látott arrafelé.

A Processzorok Nyomtatottáram Köre egyenesen hazugságnak nevezte a plágium vádját, és azonmód bebizonyították, hogy ilyen magyar szó nem létezik, akkor meg miről is beszélünk?

Zebugatta 2012.01.14. 02:35:39

Egyet nem értek.

A HVG munkatársa kilenc hónapig kutatta. Ha ezalatt sikerült teljes mértékben megbizonyosodni róla, hogy skicpali plagizált és bízik a saját józan szakmai ítélőképességében akkor miért nem tesz feljelentést a rendőrségen.

Ha pedig nem biztos a dolgában akkor miért járatja feleslegesen a száját.

Ez a baj ezzel a magyar politikai közéleti sajtóval.

Mindenki hal mindent, mindenki tud mindet, de senki nem tud konkrétumokat, bizonyítékokat és tényeket.

Ezért fog ez a történet is elhalni.

billy reed 2012.01.14. 03:09:55

Emberek! Nem értitek? Ennél nagyobb szerencse nem érhetett minket!
Kész csoda, hogy SP ledoktorált. Tehát ő egy csodadoktor. És az ország jelen helyzetében már csak egy csodatévő segíthet!
Megússzuk!!! Nemsokára jön a kézrátétel...
SP - Egy új remény!

preddy 2012.01.14. 06:18:15

Bezzeg ha Lausanne-ban így vigyáztak volna a bolgár sportdiplomata értekezésére, ma kevesebbek lennénk egy doktorral...

preddy 2012.01.14. 06:19:12

@Zebugatta:
Nem mindenki hal, csak a hal...

dbeata 2012.01.14. 06:48:31

Én most direkte trollkeresőbe jöttem ide... Szólok, ha találtam.

dbeata 2012.01.14. 06:50:42

@Zebugatta: Egyet nem értek én sem. Ha SP maga Írta, és rágalmazás történt, akkor miért nem perel? Miért nem követel helyreigazítást?

Ez rendőrségi ügy lenne? HIsz már elévült... Lehet, elvitték megsétáltatni a BRFK helyi irodájába amúgy.

dbeata 2012.01.14. 06:54:15

@vinyi: Nem érzed azt a fanyar iróniát...szerzői jogra hivatkozva nem lehet fotózni... Szerintem telitalálat!

Amúgy, tényleg nem lehet fotózni a diplomamunkákat meg ilyesmiket.

igényes 2012.01.14. 06:56:13

smitt majd hivatkozik erre, de hiába!

Közkincs (public domain) [szerkesztés] A magyar törvények nem ismerik a Public Domain fogalmát, vagyis amikor egy műről, pontosabban a hozzá fűződő szerzői jogairól a szerzője „lemond”. Egyfajta értelmezés szerint a Public Domain művek nem használhatóak a szerző engedélye nélkül. Másik értelmezés szerint a Public Domain egy olyan licenc, amely engedélyezi a mű korlátozások nélküli másolását és felhasználását, de a szerző továbbra is rendelkezik jogaival. Mivel az ilyen közkincsnek nyilvánított műveknél a szerző vélhetően éppen azért tette ezt, hogy ne akadályozza a felhasználást, ezért addig, míg a szerző ezt kifejezetten nem jelzi, a felhasználás hallgatólagosan mindenképpen lehetséges.

dbeata 2012.01.14. 07:01:40

@Бабаяга: "A társaság hangosabb fele lazán közölte, hogy lopás az, ha lebuksz. SP nem bukott le, mert summa cum laude védte a doktoriját, tehát az nem lopás. Ha az opponens rájön, hogy másoltál, akkor lopás. Ez az átlag magyar gondolkodás. Adócsaló az (orvos - hálapénz), aki lebukik, a többi ügyes."

És most képzeld el ezt a hangosabb fél társaságot, ahogy egy országot próbálnak menedzselni...

igényes 2012.01.14. 07:04:51

@dbeata: Szerintem nem évülhet el akkor, ha a lopás miatt még ma is jövedelmet kap az ellopott munka után.

smitt felvesz többszörös nyugdíjat, sport és munka. Tehát smitt nyugdíjalapjába beleszámították azt a temérdek pénzt, amit jogtalanul szerzett és a mai napig csal minden hónapban, amikor nyugdíját címzetes egyetemi doktorként átveszi

dbeata 2012.01.14. 07:09:15

@Бабаяга: "Ja, ha egy doktori annyira hiánypótló, akkor általában publikálják is. Kiadják könyvként, a legfontosabb részeket megjelentetik egy folyóiratban. Miért nem jelent meg a könyv? Pedig az ilyen sportos könyveknek, főleg, ha azt egy olimpikon írta, még egy csepp piaca is lenne. (Összevetve mondjuk pl. egy ilyesmivel: A középföldi építészet hatása Vasudvarra a korai időszakban, vagy valami hasonlóan hasznos művel.)"

Zseniális felvetés, valóban, sőt, pláne. Álamfőként biztos sikeres lehetett volna az a könyv? Hogy heverhetett egy ijen gyöngyszem a sutban?

dbeata 2012.01.14. 07:10:56

@igényes: Akkor csak kéne valamit mondani, nem?

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.14. 07:11:57

Szijjártó úr nyilatkozata:
Posztumusz eljárásban indítványozták a bolgár szerző büntetőjogi felelősségre vonását, amiért Smitt Pál disszertációjának döntő részét a bolgár szinte szó szerinti fordításban, forrásmegjelölés nélkül felhasználta disszertációjában. A Magyar Nemzet munkatársa már 11 hónapja vizsgálja a Lausanne-ban fellelhető példányt, amiben több bekezdés szó szerinti francia nyelvű fordítása a köztársasági elnök művének.

dbeata 2012.01.14. 07:12:53

Nem találtam, csak egyet (nem magamat)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.01.14. 07:13:36

@dbeata: Szerénység. Ez az ismérve az igaz álamférfinak.

igényes 2012.01.14. 07:14:49

@dbeata: Hát valamit illene!

Kiváncsi vagyok, hogy smitt esetleg holnap lop-e egy pilóta jogosítványt, majd a fideszes polgármesterek felülnek a tongai járatra, melyet smitt vezet?

igényes 2012.01.14. 07:18:16

Olyan emberek értékelték jelesre és engedték át Schmitt Pál államfő plágiumgyanús doktori disszertációját, akik tagjai voltak egy szervezetnek, amelyet az akkor Schmitt által vezetett Magyar Olimpiai Bizottság hozott létre. A szervezet az olimpiai múlt gondozásáért felelt, és 1990-ig Schmitt vezette. Az egyik bíráló szerint rendben volt Schmitt lábjegyzeteket mellőző dolgozata, és politikai támadás az egész ügy.

dbeata 2012.01.14. 07:19:04

@igényes: Szép szertartás lenne, ugye? No de ez rosszmájúság. Amúgy Tonga is egy baráti banán-nemköztársaság? (a köztársaság szót nem tudom, hogy lehet áthúzni...)

dbeata 2012.01.14. 07:20:06

Tegnap megtudhattam, hogy a köztársasági elnök egy intézmény, és a kormány nem tehet semmit, nem léphet, mert ez az igazi demokrácia. (Giró-Szász András az ATV-ben).

igényes 2012.01.14. 07:20:18

Ambrus Attila lesz a következő fidesz jelölt, ha elvállalja. Őt nem érheti támadás, mert leülte.....

igényes 2012.01.14. 07:22:00

@dbeata: Néztem az ATV-t szánalmas volt a Girosz. Eldicsekedett, hogy ő kormányának tagja (hím), na és, hogy smitt intézmény? hatökör?

trojka 2012.01.14. 07:31:11

Szerintem, a bolgár lopta el Pali bá dolgozatát!

igényes 2012.01.14. 08:01:06

"2012. január 11. A Köztársasági Elnöki Hivatal közleménye

2012. 01. 11.
Schmitt Pál köztársasági elnök 1992-ben a Testnevelési Főiskolán „Az újkori olimpiai játékok programjának elemzése” címmel doktor. univ. értekezést készített. A hiánypótló munkát történész professzorok bírálták, akik summa cum laude minősítéssel értékelték. Annak eldöntése, hogy az értekezés tartalmi és alaki szempontból megfelelő-e, az ő hatáskörük volt.

A dolgozat minősítése önmagáért beszél!

Schmitt Pál, mint a Nemzetközi Olimpiai Bizottságnak 1983 óta tagja,
a forrásként is megjelölt Nyikolaj Georgijev neves sporttörténészt személyesen, jól ismerte.

Kutatásaik során több résztéma megtárgyalása során együttműködtek. A két munka legfontosabb alapforrásai a NOB ülések jegyzőkönyvei, valamint a NOB Végrehajtó Bizottságának jegyzőkönyvei, illetve a vizsgált olimpiák záródokumentumai.

A fentiek alapján a Köztársasági Elnöki Hivatal a cikkben megjelent plágium gyanúját a leghatározottabban visszautasítja. "

Mi ezzel a baj?

Ezzel a szöveggel az a baj, hogy 1992-ben nem volt Magyarországon Testnevelési Főiskola!
Bolondok ezek!

Az intézményt Klebelsberg Kunó kultuszminiszter fáradozása nyomán 1925-ben Magyar Királyi Testnevelési Főiskola néven nyitották meg, majd 1945-től Magyar Testnevelési Főiskola néven működött tovább. 1975-ben az ún. tudományegyetemek csoportjába sorolták, így egyetemi rangú intézménnyé vált, 1989-től a Magyar Testnevelési Egyetem elnevezést viselte. 2000. januárjától a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karaként működik.

dbeata 2012.01.14. 08:02:52

Erről az egészről eszembe jutott, amikor, még zsenge koromban az USA-ban voltam, és ott alkalmam volt barátságot kötni egy-két kortársammal,20-on évesekkel (meg ide is jöttek, Magyarországra, akkor még trendi dolog volt idejönni, akár hónapokra is!), és arról vitatkoztunk, hogy a dolgozatnál puskázni mennyire etikus-e. Ők nagyon határozottan kiálltak amellett, hogy azt nagyon nem szabad, és hogy ciki. Itt, nálunk, Mutyiland-on viszont ez teljesen elfogadott és alkalmazott. Ja, hogy ez egyszer vissza tud ütni? Akkor sajnos, a következményeket viselnünk is kell. Ezzel nem azt akartam mondani, hogy én soha, sehol nem puskáztam. Én is kipuskáztam a magamét. De mondjuk nem állok oda, hogy nosza, válasszatok álamfőnek.

igényes 2012.01.14. 08:10:43

Kej fől magar!

Kej föl magar, hí a haza!
Itt az idő, most vagy soha!
Rabok legyünk vagy szabadok?
Ez a kérdés, válasszatok! –
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy rabok tovább
Nem leszünk!
Rabok voltunk mostanáig,
Kárhozottak ősapáink,
Kik szabadon éltek-haltak,
Szolgaföldben nem nyughatnak.
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy rabok tovább
Nem leszünk!
Sehonnai bitang ember,
Ki most, ha kell, halni nem mer,
Kinek drágább rongy élete,
Mint a haza becsülete.
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy rabok tovább
Nem leszünk!
Fényesebb a láncnál a kard,
Jobban ékesíti a kart,
És mi mégis láncot hordtunk!
Ide veled, régi kardunk!
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy rabok tovább
Nem leszünk!
A magyar név megint szép lesz,
Méltó régi nagy hiréhez;
Mit rákentek a századok,
Lemossuk a gyalázatot!
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy rabok tovább
Nem leszünk!
Hol sírjaink domborulnak,
Unokáink leborulnak,
És áldó imádság mellett
Mondják el szent neveinket.
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy rabok tovább
Nem leszünk!
(Buda-Pest, 1992. március 13.)

Itt pedig egy hasonló, melyet 1848-ban loptak smittől!
Talpra magyar, hí a haza!
Itt az idő, most vagy soha!
Rabok legyünk vagy szabadok?
Ez a kérdés, válasszatok! –
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy rabok tovább
Nem leszünk!
Rabok voltunk mostanáig,
Kárhozottak ősapáink,
Kik szabadon éltek-haltak,
Szolgaföldben nem nyughatnak.
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy rabok tovább
Nem leszünk!
Sehonnai bitang ember,
Ki most, ha kell, halni nem mer,
Kinek drágább rongy élete,
Mint a haza becsülete.
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy rabok tovább
Nem leszünk!
Fényesebb a láncnál a kard,
Jobban ékesíti a kart,
És mi mégis láncot hordtunk!
Ide veled, régi kardunk!
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy rabok tovább
Nem leszünk!
A magyar név megint szép lesz,
Méltó régi nagy hiréhez;
Mit rákentek a századok,
Lemossuk a gyalázatot!
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy rabok tovább
Nem leszünk!
Hol sírjaink domborulnak,
Unokáink leborulnak,
És áldó imádság mellett
Mondják el szent neveinket.
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy rabok tovább
Nem leszünk!
(Pest, 1848. március 13.)

KayaIbrahim 2012.01.14. 08:44:09

@shushu2: Te is átfuthattad volna a sajátod.......

Kotkodus 2012.01.14. 09:31:39

bárcsak írástudatlansága lenne a legngyobb baj az álamelnökurral...

herut 2012.01.14. 09:33:54

Alig várom,hogy a szelektíven informálódó, békemenetes B.Zsolti írjon -tőle szokatlanul- zsidózó,kommunistázó,elmúltnyolcévező, lángszavú cikket SP elnök védelmében!
Ettől talán még jobb volna,ha felvonuló társa,a zálogosdiból jól élő, sajátosan művelt PA írná a cikket.

Hajdú Peter 2012.01.14. 09:38:17

Szart se szamit,hogy masolta e vagy sem. A vizsgan atment tehat minden rendben. Azt tesek tamadni, aki jonak talalta azt a doktorit, ne a tiszteseges becsuletes erinthetetlen Smith Palit.

KopaszMercis 2012.01.14. 09:41:58

@shushu2:
Igen ujsagiro
Nem a nyelvet vedo legfobb kozjogi meltosag... Raadasul azujsagirok hibai tobbnyire elgepelesek. A schmitt nem tud gepelni sem:( Viktor se.

Hajdú Peter 2012.01.14. 09:54:55

Egyebbkent nem tudom miert ez rinyalas, aki allit valamit, az bizonyitson. Ha Smit Pali masolta doktorijat, es ez valakit zavar, akkor mutassa be a bizonyitekait. Ha meg nem tudja bizonyitani akkor meg menjen az annnyaba.

bebe tv 2012.01.14. 10:10:17

@Napkutya: Nagyon sántít a Pali bá' életműve hiszen tegnap már az is kiderült, hogy akik elbírálták Schmitt Pál összes műveit azaz azt az egyet, azokról kiderült, hogy a MOB által létrehozott intézetnél voltak alkalmazva, és Pali díszpinty gyakorlatilag a felettesük volt. Próbálták volna csak meg visszadobni a nagy művet, hogy aszongya: Schmitt elvtárs ez úgy ahogy van lopás. Hát megnézhették volna magukat.
A másik verzió, annyira sugárzik belőle a tudás, hogy meg voltak róla győződve ilyen csak egy volt kispados vívó MOB elnök elméjéből tud kipattanni. Ráadásul annyira művelt, hogy 70 éves fejjel elkezdett tárogatózni és bibliát olvasni. Egy ennyire hívő ember pedig azt is tudja, mit mond a tízparancsolat.
VII. Ne lopj!
VIlI. Ne hazudj, és mások becsületében kárt ne tégy!
X. Mások tulajdonát ne kívánd!
Ebből a zemberek embere nebulóként csak az elsőt tanulta meg, de azt nagyon. Utána már nem is járt hittanra mert ebből már rögtön megtudta, hogyan működik a rendszer.
I. Uradat, Istenedet imádd, és csak neki szolgálj!

Roy 2012.01.14. 10:11:24

@glad az egyetlen: 180 oldalt másolt át a kb. 220 oldalból, és nem két oldalt a 180-ból.
@Hajdú Peter: Úgy tudom csak a egyetem anyaga veszett el. A doktorik mikrofilmanyagait nem találják. Érdekes, nem?
Látom nagyon véded. Csak nem vagy egy fideszdroid? Remélem a kormány melletti tüntetésen ott leszel?

bebe tv 2012.01.14. 10:15:03

@vinyi: Smitt Palisan.Nem a Móna Líza fesmény ez amíbe kárt tehettne a vakkú vílanntása.

bebe tv 2012.01.14. 10:17:25

@KayaIbrahim: Ha már itt tartunk, hát a Twitter Tomi sem olvasta el a diploma dolgozatát amikor sport miniszter volt, mert elsőre azért dobták neki vissza mert még alá sem írta.

Wagem 2012.01.14. 10:17:39

Sarka Katának kiszakadt a mell implantátuma.Erre varrjatok gombot hazafiak.

Wagem 2012.01.14. 10:20:17

Már Muppet sem a régi.Index hír.

bebe tv 2012.01.14. 10:42:33

@igényes: Ambrus Attila lesz a következő fidesz jelölt, ha elvállalja. Őt nem érheti támadás, mert leülte.....

Ő pedig a nemzetvédelmi egyetemen írja majd meg a doktoriját aminek a címe az lesz: "Hogyan adjuk el a Rottenbiller utca faburkolatát Székesfehérvár szabad királyi városának, és Nagyvárad városának 1000 db budai kandelábert" amit majd a korabeli rendőrségi jegyzőkönyvekből másol majd ki.

bebe tv 2012.01.14. 10:46:13

@Hajdú Peter: Jól beszélsz. Ezzel csak az a baj, hogy én sem tudom rólad bebizonyítani, hogy defektes vagy, mert a Lipótmező kiürítése közben eltűnt a félcédulád.

na__most__akkor 2012.01.14. 10:48:07

@kíváncsivagyok: Te hülye fasz....tudod most mit hasonlítottál mihez ?,? Egy éhbérért író újságírót a Köztársaság Elnökével..... Állat...

Hát igen.
A "Köztársaság Elnökének" egy kicsit más kategóriába kéne esnie.

De nem. A "Köztársaság Elnöke" ugyanolyan F@$2, mint az itt kommentelők többsége.

Szeeeegéééény...

csárli hárper 2012.01.14. 10:50:56

@Hajdú Peter:" ne a tiszteseges becsuletes erinthetetlen Smith Palit."

aranyapám, a smitplagiról van szó!
vele kapcsolatban ilyen szavakat leírni, hogy is mondjam....kicsit gáz....

igényes 2012.01.14. 10:57:43

@bebe tv:

Én, Strasznov Ignác, a szélhámos Mikola Menyhért, volt császári és királyi mesterdetektív szerint Strasznov Ignác a Monarchia legnagyobb szélhámosa volt. Jellemzéséül csak annyit, hogy már 23 éves korában eladta az egész Vérmezőt bolgárkertészetnek...

Én, Schmitt Pál a szélhámos Pintér Sándor,jelenlegi császári és királyi mesterdetektív szerint Schmitt Pál Magyarország legnagyobb szélhámosa jelenleg Jellemzéséül csak annyit, hogy már 18 éves korában eladta magát az ördögnek.

bebe tv 2012.01.14. 10:58:31

@igényes: Csak eggyet nem értek. Hogyan tudott megtanúlni anyi kressz táblát. Szerintem lyelenleg egyedűl csak a job kéz szabáj az amit fel is mer, míközben rozsa füzérel a nyakába, tsutorával a szályába elméjűlten jácca a tárógatolyán a kótábol , hogy aszongya" Hely Rákocy, Bercsénnyi, Bezzerédi".

Hajdú Peter 2012.01.14. 11:22:16

@Roy: "Úgy tudom csak a egyetem anyaga veszett el. A doktorik mikrofilmanyagait nem találják. Érdekes, nem?"

Annyit latok, hogy van par ujsagiro, akik a Gyurcsanytol kapjak a fizetesuket, ( mint ahogy kiderult Bajnai Gordon meg Hillary Clintontol kapja a fizeteset ) es allitotak valamit, amt nem tudnak bizonyitani. Es mindenfele baromsagra hivatkoznak, hogy miert nem. Pillanatnyilag ezek a tenyek a tobbi csak mellebeszeles.

csárli hárper 2012.01.14. 11:23:17

kaptam valami felszólítást valami faszomtuggya ügyvédtől, ő is dr. lefénymásoltam, és úgy döntöttem mától én is doktor vagyok :)

igényes 2012.01.14. 11:43:13

@bebe tv:

Pál az emberek embere!

Nyugdíja van, sport nyugdíja van, fizetése van, osztaléka van., repije van. Pali esténként Katival tornázik. Ma már csak kettesben!

Pali hozza a ládikát és begyömöszöli a pénzt, az összeset, külön rekesz a számláknak is.

Pali keze nagyon érdes, annyi pénz folyik át, de nem el a keze között, hogy az csoda. Pénzszállítók viszik egyenest Bécsbe, Bernbe a lovét. A TeK részére egy kihívás az egész. Mondjuk erre szakosodtak. Pali jelenleg jegeli a számláját.

Airgüzü 2012.01.14. 12:29:44

Naszóval, fejtegessünk kicsit logikusan!
1.) Ha megegyezik SP doltori disszertációja a bolgár úréval, akkor objektíven meg lehet vizsgálni, ki írta meg előbb, s ebből az is kiderül, ki másolta (plagizálta) a másikról. Vannak magyarországon franciául tudó emberek, vessék objektíven össze a két könyvet, s fehéren-feketén kiderül, egyezik-e, vagy sem.
2.) Nem lepődök meg az egyetem közleményén, nem is vártam mást. Ugyanis mind az intézmény, mind a benne lévő nagytudású bírálók CINKOSAI voltak SP-nek ügyében. Ha úgy fogadták el és minősítették summa cum laude módon, hogy a disszertáció sem a tartalmi, sem a szokásos, megkövetelt és ismert alaki követelménynek nem felelt meg, akkor ők is felelősségre vonhatók lennének. Ilyen módon, SP az Ecserin is megvásárolhatta volna dolgozatát, a tisztelt opponensek, akkor is elfogadták volna. Elvégre kenyéradó gazdájuk fércművébe nem illik belepiszkálni.
3.) Én azt is megvizsgálnám, nem volt e eleve összeegyeztethetlen az, tudományosan etikátlan, erkölcsileg megkifogásolható, hogy beosztott bírálja a főnök, munkatárs stb. művét
4.) Nem zörög a haraszt... A köztárasági elnöknek, mint országunk első számú polgárának példaképnek kell lenni mindenki számára. Ő viszi hírünket küldföldre, ő reprezentál, tárgyal, érvel, kitüntet, feloldoz, amnesztiában részesít, felszólal, véleményt mond, nyilatkozik, ő teremti meg a nemzet egységét (?!) stb. Neki nemcsak maximálisan feddhetetlennek kell lennie, hanem ANNAK IS KELL LÁTSZANI! Példaképként kellene közöttünk élnie, nem támadott, lesajnált, becsületét eljátszott, kigúnyolt embernek...
5.) Ha meg minden hozzá közelálló csókos mellette érvel, az fölöttébb gyanús.
6.) Akár igaz a plagizálás, akár nem, ekkora erkölcsi hendikeppel nem lenne szabad köztársasági elnöknek maradnia! Ez megint csak Mutyiországot minősíti, hogy a kisembernek semmit, nagyembernek mindent szabad és elnéznek. Hogy vannak egyenlő, de még egyenlőbb polgárok, s országunkban továbbra sincs sem jogkövető, sem törvénytisztelő magatartás. Egy ország, ahol minden megtehető következmények nélkül...
7.) Én égnék a helyében, bárhol is kellene megfordulnom, megnyilatkoznom
De én nem ő vagyok...

KayaIbrahim 2012.01.14. 12:33:27

@bebe tv: Persze, tudom, csak azért írtam mert az első szónál már te is hibát vétettél:)

bebe tv 2012.01.14. 12:48:25

@KayaIbrahim: Mondd má meg mejik vólt az a szo. Hagy váglyam le aztat a ball csúklom tővestöl.

Roy 2012.01.14. 12:53:20

@Hajdú Peter: Az utóbbira reagálva, Bajnai soha nem tagadta azt, hogy az alapítványt Amerika is támogatja. Azt meg milyen hírforrásból tudod, hogy Gyurcsány fizet bizonyos újságírókat. Ami Smitth
Pál doktoriját illeti, elég érdekez, hogy se a disztertáció anyagát, se a mikrofilmet nem találják pont most amikor kirobbant a botrány. Érdekes a HVG még is megszerezte.
Szerintem ez a Fidesz műve, így akarják Palit leváltani, és Orbán ülhet a helyére.
Ez olyan mint az öszödi beszéd. Ott a saját pártja szivárogtatta ki.

bebe tv 2012.01.14. 13:12:05

@Airgüzü: 7.) Én égnék a helyében, bárhol is kellene megfordulnom, megnyilatkoznom
De én nem ő vagyok...

Minden észrevételed helyes. Azonban úgy látszik, csak mi kisemberek vagyunk ennyire finnyásak a tisztességre. Gondom már csak azért is mert nekünk a kiadós anyagi javak hiányában csak ezzel büszkélkedhetünk. Attól azonban nem kell félned, hogy a tőled idézett 7. pontot elolvasva, Pál mea culpát hajt végre magán. Nem tudja mi az, mert szegény még most is összekeveri a harakirivel és még sokáig élvezni szeretné a pártállamban sportolóként megszerzett tudása gyümölcseit.
Nincs esélye, mert az aki 50 éven keresztül elvtelen és gerinctelen volt az már azt hiszi, hogy az a normális, főleg ha viszi is vele valamire. Ő semennyivel sem különb, mint a felsőfokú végzettség híján annak idején marxista egyetemet elvégzett káderek. Pláne ha még doktoráltak is belőle. Mert nem kevés volt ilyen. Marxista közgazdaságtan vagy politikai tudományok doktori cím. Hajaj. Lehet, hogy még maga Matolcsy is ott doktorált 1981-ben, mert az iparhoz annyi dunsztja van, mint nekem kibernetikához.

brob 2012.01.14. 14:21:21

Nyilván azért kapott "summa cum laude" minősítést a doktorijára-amiről az eddigiek ismeretében mondhatjuk, hogy hanyag fércmunka-mert már akkor is valaki valakijének az rokona/barátja/ vadász-, vagy ivópajtása volt....

glad az egyetlen 2012.01.14. 16:36:07

@Roy:
Drága Roy én az újságírókról beszéltem, akiknek nem engedték, hogy SP lopott anyagából egy-két oldalt lefotózzanak, mert hogy a szerzői jog...

dr. Aullah 2012.01.14. 19:18:11

Ha ártatlan lenne, akkor simán azt kellett volna, hogy az első pár napban (most már nem ér, mert ennyi idő alatt simán újraírják) megmutatni a zújságíróknak. Mivel ennek pont az ellenkezője történt, ne legyen senkinek sem illúziója: A vád megáll. Bizony itt pálgium történt.
Ismét rajtunk röhög az egész ország. Én nem akarok ilyen országban élni.

Ironfist 2012.01.15. 03:31:47

@Hajdú Peter:
" es allitotak valamit, amt nem tudnak bizonyitani. Es mindenfele baromsagra hivatkoznak, hogy miert nem. Pillanatnyilag ezek a tenyek a tobbi csak mellebeszeles."

Nem tudnak bizonyítani? Nem elég bizonyíték az a 180 szóról szóra megegyező írás? Vagy közvetve nem elég bizonyíték, hogy Plagi bátyánk a vádakra nem elővette a doktoriját, hogy tessék bazmeg, tök más a kettő, hanem inkább elrejtette, nehogy meg lehessen vizsgálni?

"Annyit latok, hogy van par ujsagiro, akik a Gyurcsanytol kapjak a fizetesuket, ( mint ahogy kiderult Bajnai Gordon meg Hillary Clintontol kapja a fizeteset )"

Erre most hadd ne kelljen reagálnom, annyira szánalmas.

kuki123 2012.01.15. 14:32:32

@SzLacika: az lenne az évszázad poénja ha át is mennének...

mer ugye nem hiszem hogy valaki is (prof. főiskolai tanár stb) a copy paste irományt

Ironfist 2012.01.15. 18:17:59

@Airgüzü:
"Naszóval, fejtegessünk kicsit logikusan!
1.) Ha megegyezik SP doltori disszertációja a bolgár úréval, akkor objektíven meg lehet vizsgálni, ki írta meg előbb, s ebből az is kiderül, ki másolta (plagizálta) a másikról. Vannak magyarországon franciául tudó emberek, vessék objektíven össze a két könyvet, s fehéren-feketén kiderül, egyezik-e, vagy sem."

Megpróbálták, csak sajnos szerzői jogok. Vastagabb bőr, mint mikor Lázár János mondta ki, hogy nem tűrjük tovább az audisokat...

"2.) Nem lepődök meg az egyetem közleményén, nem is vártam mást. Ugyanis mind az intézmény, mind a benne lévő nagytudású bírálók CINKOSAI voltak SP-nek ügyében. Ha úgy fogadták el és minősítették summa cum laude módon, hogy a disszertáció sem a tartalmi, sem a szokásos, megkövetelt és ismert alaki követelménynek nem felelt meg, akkor ők is felelősségre vonhatók lennének. Ilyen módon, SP az Ecserin is megvásárolhatta volna dolgozatát, a tisztelt opponensek, akkor is elfogadták volna. Elvégre kenyéradó gazdájuk fércművébe nem illik belepiszkálni."

Pontosan. Azokat, akik elfogadták ezt, ugyanúgy felelősségre vonni!

"3.) Én azt is megvizsgálnám, nem volt e eleve összeegyeztethetlen az, tudományosan etikátlan, erkölcsileg megkifogásolható, hogy beosztott bírálja a főnök, munkatárs stb. művét"

Azért akkor még nem volt a főnökük. Akkor még csak az olimpikonságától voltak hanyattesve.

"4.) Nem zörög a haraszt... A köztárasági elnöknek, mint országunk első számú polgárának példaképnek kell lenni mindenki számára. Ő viszi hírünket küldföldre, ő reprezentál, tárgyal, érvel, kitüntet, feloldoz, amnesztiában részesít, felszólal, véleményt mond, nyilatkozik, ő teremti meg a nemzet egységét (?!) stb. Neki nemcsak maximálisan feddhetetlennek kell lennie, hanem ANNAK IS KELL LÁTSZANI! Példaképként kellene közöttünk élnie, nem támadott, lesajnált, becsületét eljátszott, kigúnyolt embernek..."

Azt elfelejtetted, hogy megvédi a magyar nyelvet. Azzal, hogy nem tud heJesen írni, már eleve lejáratta magát. Mondjuk csak azt ígérte, hogy megvédi a nyelvet, nem azt, hogy használja is...

"5.) Ha meg minden hozzá közelálló csókos mellette érvel, az fölöttébb gyanús. "

Kénytelenek. Pártpolitika. Meg íme egy újabb alkalom, hogy a főnöki körnek nyalhatnak.

"6.) Akár igaz a plagizálás, akár nem, ekkora erkölcsi hendikeppel nem lenne szabad köztársasági elnöknek maradnia! Ez megint csak Mutyiországot minősíti, hogy a kisembernek semmit, nagyembernek mindent szabad és elnéznek. Hogy vannak egyenlő, de még egyenlőbb polgárok, s országunkban továbbra sincs sem jogkövető, sem törvénytisztelő magatartás. Egy ország, ahol minden megtehető következmények nélkül..."

Ja kérem, ez már csak ilyen. A jog olyan, hogy aki meg tudja fizetni, annak jogában áll olyanokat is tenni, amit amúgy nem lehetne a törvény szerint, aki meg nem tudja megfizetni annak az sem mindig joga, ami amúgy joga volna.

"7.) Én égnék a helyében, bárhol is kellene megfordulnom, megnyilatkoznom
De én nem ő vagyok..."

A fideszék minden tagján csodálkozom, hogy hogy képesek nem szembeköpni magukat reggelente. Eggyel több, vagy kevesebb nem számít.

süti beállítások módosítása