Skip to content


       Szűrés lista

Kétszázezer-ötszázezer némán megy

ECHO élőben adja a békemenetet, kár, hogy nem kanyarodnak be a Népstadionba, mint a debreceni virágkarnevál a Nagyerdei stadionba, még jegyet is vennék, hogy a lelátóról nézhessem a transzparenseket.

Az ECHO szerint "200-250 ezren vannak, de akár félmillióan is lehetnek". Most mondták be, 10 perce.
17:05: Az ECHO szerint megtelt a Kossuth tér, és már többen vannak 500 ezernél.

Sajnos az UTV kamerák most működnek:



Percről-percre, fotókkal:
Index
HVG
Mandiner

Szegény Hírcsárda, ezt megint nehéz lesz túlteljesíteni:
 
Németh Lászlóné fényképe alatt a békéért ... csodálatos! (Németh Lászlóné nem tart attól, hogy ő is plágiumbotrányba keveredik ... )











Címkék: fidesz tüntetés

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr393629862

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Erőmenet 2012.01.23. 01:12:06

p { margin-bottom: 0.21cm; }a:link { }Hogy mi motiválhatja a hatalom melletti tüntetés megszervezését, arra kár sok szót vesztegetni. Hogy miféle akusztikája van az ilyesminek, és hogy miféle áthallásai – a húszas évek elejétől az 1957-es május ...

Trackback: A kormány melletti tüntetés tanulságai 2012.01.22. 10:38:09

 Most az a veszély fenyeget, hogy a balliberális oldal csalódik, letörik. Illetve emiatt elkezdi viccelődéssel, cikizéssel elütni a dolgot, szervezés, aktivizálódás, cselekvés helyett. Nem magyarázni, nem cikizni, nem kritizálni kell, nem ...

Trackback: Holnap belépek a PÁRT-ba! 2012.01.22. 09:16:41

Hogyhogy melyikbe? Csak egy csupa nagybetűs párt van, az pedig a Fidesz! Na, abba lépek be. Ne is kérdezzétek, hogy megbolondultam-e, mert nem. (Igaz az utóbbi néhány évben nem látott elmeorvos, tehát papírom nincs róla.) Bár azt be kell vallanom, hogy...

Trackback: Közel 34 millióan vettek részt a Békemeneten 2012.01.22. 07:01:43

Közel 34 millióan, egészen pontosan 33.989.687-en vettek részt a szombati Békemeneten a Belügyminisztérium információi alapján, adta hírül a Magyar Televízió egyes csatornájának (M1) Híradó este című műsora. A szám azonban mégsem tekinthető véglegesnek...

Trackback: Bayer, Weöres & a szeretet 2012.01.22. 02:19:49

Bayer Zsolt: A szeretet az mindig erősebb lesz, mint a gyűlölet. Weöres Sándor: Mikor a szépet megismerik, felbukkan a rút is; mikor a jót megismerik, felbukkan a rossz is. Rendben, Weöres műfordításban. Ezen a napon huszonhárom éve, hogy meghalt.

Trackback: Hány jó nő volt a Fidesz tüntetésén? 2012.01.22. 00:30:46

Zero, a Vastagbőr bloggere sokak érzetét kifejezhette mikroblogján:„Elképesztő, szomorú és félelmetes, hogy tényleg van ennyi ember, aki beszopta ezt a spekulánsok-szabadságharc-gonoszEU-gonoszIMF kormányzati maszlagot, és baszdki emellett még az...

Trackback: Magyar rulett 2012.01.22. 00:21:34

A magyarok története a keleti eredet és a nyugati hivatás teljesítésének története – mondjuk Szegfű Gyula szavaival – a „Kelet népe” mindannyiszor keserű lemondás, vagy súlyos válságok árán fizette meg a Nyugathoz való tartozandóságát....

Trackback: Na, akkor hányan is voltak? 2012.01.22. 00:09:52

Tüntetés a kormány mellett: eltérő források, eltérő számok. Bencsik András, Magyar Demokrata: Egymillióan vesznek részt a megmozduláson. Belügyminisztérium: Az eseményen közel négyszázezren vettek részt. dpa, német hírügynökség: Százezren masíroztak O...

Trackback: Nem leszünk gyarmat 2012.01.21. 21:12:47

Nem leszünk gyarmat. De diliház vagyunk. (Kár, hogy az orvosok sajnos épp elvándorlóban vannak.) Az az ország, ahol ennyien tüntetnek egy ilyen kormány mellett, a hülyék földje, ezen nincs mit szépíteni. Szomorú vagyok. Lehet magyarázkodni, hogy utazta...

Trackback: Czike László: Rendszerváltó szabadkőművesek (2. rész) 2012.01.21. 19:45:07

  Kovács Dávid a Jobbik egyik alapítója, első elnöke (2003 – 2006) , majd alelnöke. 2008. március 10-én kilépett a pártból. Óraadó a Károli Gáspár Református Egyetemen. 2008. március 10-én a párt ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pimpalini 2012.01.22. 18:24:16

A felsőoktatás tandíjasítása népszerű gumicsontja a kritikusoknak. Mostanság gyakran előkerül, s még elő is fog elégszer, s rengeteg helyen, transzparensen, híradásban, blogon, véleményben, üvöltözésben az utcán, stb...

Csak hát nem igaz.

Mert nem lett általános tandíj, sem tandíjasÍtás.
Szerkezeti, stratégiai átalakítás történt. Lényegében megvágták a keretszámokat (amúgy nem jól, másképp kellett volna) a piac igényei alapján. Amire nincs szükség, azt minimális mértékben támogatja az állam. Jogosan. Sajnos azonban azt is - ugyan minimális mértékben - megrövidítette, amire szükség lenne, de már az is csoda, hogy egy kormány felismerte az elmélet és a gyakorlat közötti különbséget.
Az eddigi felsőoktatás egyedül az intáézményeknek kedvezett. Sem a diáknak, sem az államnak nem volt jó. Most majd másképp lesz. Ha az emberek maguktól nem mentek életképes szakokra tanulni, most majd a pénztárcájuk miatt kénytelenek lesznek megtenni. Ennyi.

pimpalini 2012.01.22. 18:26:46

A kommunista mag gátlástalanságban, erkölcstelenségben és módszereiben újratermeli magát (pl. fibiszesek).

Piacbarát 2012.01.22. 18:29:16

@pimpalini: ez sarkalatos, majdnem jó...szóval, nem jól vágták meg, akkor miért is lesz jó?...

nincs eezel semmi gond, mesélj az alternatívákról, amit a fiataal tud csinálni, ha nem veszik fel, vagy nincs elég pénze?...

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2012.01.22. 18:29:16

@d fele doktor fele barát r: Látom próbálkozol, de ha viktort letolt nadrággal kapnák rajta egy gimnazistával, pimpli barátunk elmagyarázná, hogy ez átszervezés, gyurcsány a hibás, az 80 éves anyja volt akivel együtt hímezgetett, horgolgatott. :D

Piacbarát 2012.01.22. 18:31:31

@dr lecsekkoltam palihd agár miniszer: jah igen...főleg aval a szélessel vonulgattak, akik miatt a családom nagyrészének megszünt a munkája..valami Ikarust tett tacsra...

pimpalini 2012.01.22. 18:38:21

A piacosítás, mint elv helyes (a megvalósítás nem teljesen). A munkaerőpiac számára felesleges szakemberek képzése állami támogatásának visszavágása szintén jó. De bejött a kompromisszum, mégpedig abban is, hogy pl. a mérnök- és természettudományi képzések állami támogatását is visszavágtág, igaz minimális mértékben.

Alternatíva? Mondjuk a 6-7 év egyetemi humánképzés és felesleges időelbaszás helyett?
Jelentkezzen paicképes szakra. Tanuljon olyat, amire van igény. Dolgozzon. Röhej, hogy ma már olyan helyen is közgazdászok dolgoznak, ahová elég a középfokú végzettség is, mivel annyi van belőlük. Normál call-centeres munkát ELTE BTK-n végzett "értelmiségiek" végeznek, amihez szintén elég az érettségi és a nyelvtudás. Csak éppen ezeknek az embereknek annak idején senki sem mondta el, hogy semmit sem fog érni a papírjuk. Az intézmény még azzal sem fog nekik segíteni, hogy egy állásbörzét megszervezzen, mert csak addig érdekli a hallgató, amíg fizet, és/vagy lenyúlható utána a normatíva.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2012.01.22. 18:41:53

@d fele doktor fele barát r: Ó ugyan már. Nem te linkelted, hogy forradalmi kormányunknak a kanadaiak tüntije megért majd 2 misit?! Ahhoz képest ez, kismiska, ikarus? Ugyan már, az nemzeti racionalizálás.

Piacbarát 2012.01.22. 18:43:47

@pimpalini: logisztikai menedzser...

csak tudod, az alternativák intézetét is fel kéne előtte állitani...mielőt visszavágod...mert ott fognak állni és megy tüntetni

pimpalini 2012.01.22. 18:49:06

Szerinted az jó, hogyha valaki középsuliban lusta matekot és nyelvet tanulni, akkor elmegy 5-8 évet elcseszni az életéből valami kommunikáció-ruhatár szakra, majd mikor nem lesz állása, jobb esetben átképzi magát CNC-marósnak, rosszabb esetben meg szórólapozik, vagy mosogat Dublinban?
Jó az, hogy feleslegesen elment az ideje? Jó az, hogy az állam pénze is feleslegesen ment el a taníttatásával? Az intézményeknek, a tanároknak igen. Nekik jó. De csak nekik.

pimpalini 2012.01.22. 18:50:18

@Belpo:

Kampányduma. Ennyi. Mások is megcsinálták már a múltban, s mások is megfogják a jövőben.

Piacbarát 2012.01.22. 18:55:42

@pimpalini: jah értem, ez a normális és a természetes..innetől, akárhoyg is hívhatják a me-köt csak jó nagyot tudjon hazudni...már értem, stóval az volt a baj akkor az öszidi beszéddel, hogy kiesett az egyensúly..és nem hazudik már többet és ájvé mi lesz velünk..ha neked ez kell, nekem egyik se...

álljon ki mint az észteknél és mondj a frankót...bár lehet te orvoshoz is úgy szeretsz járni, hog y azt mondja, majd meglátjuk, vagy az ellenkezője...

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.01.22. 18:58:43

Tök vicc az egész.
A héten a franciáknál sieltünk, amikor láttam ezeket a képeket a transzparensekről azt hittem valami hírcsárdás vicc.
De látom tök komoly, kár volt bezárni az OPNI -t

ketroot 2012.01.22. 19:00:44

Na fideszes sógoromék már osztják itt az észt.

A MANYUP is rendben van náluk, hihetetlen...

Kb. 2 mondat után eljutottunk a zsidókhoz. És Orbánék azért jók, mert itt magyarok lehetünk a saját hazánkban.

És ez a többség. Gratulálok.

pimpalini 2012.01.22. 19:01:09

@d fele doktor fele barát r:

Akció-reakció. Ok-okozat. Ha valaki hazudik a költségvetés, vagy az ország pénzügyi helyzetével kapcsolatban (Fletó), vagy hazudik a gázáremeléssel kapcsolatban (Megyó/Fletó), vagy a 23 millió románnal (kovács), mert kampány van, vagy a politikai érdek megkívánja, akkor ezzel kapcsolatban is lehet. Megjegyzem, a mostani szerkezet átalakítás később még eredmébnyezhet olyan helyzetet, hogy az államilag támogatott keretszám növekszik, ha netán a gazdaság is fog. Magyarul még nem fújták le a meccset, ez egy átmeneti állapot.
Annak idején a szadesz is megígérte a sorkötelesség eltörlését, mégis éveket csúszott, hogy az ígéret kitartson a következő választásokig.

pimpalini 2012.01.22. 19:03:14

@ketroot:

Legalább valaki bölcs és/vagy gondolkodik a családban.:)
Mondjuk a zsidózás ugye nem túl szerencsés, maximum zsidóknak szabad zsidózni, de hát vannak bizonyos árukapcsolások...:)

pimpalini 2012.01.22. 19:06:36

@Di622:

Egy franciaországi síelés után igazán tüntethetnél egy kicsit Simor fizetéséért, meg a Klubrádióért is.
Ez utóbbi tüntetésen is balforrások szerint egymillióan voltak. Valójában (index) több ezren, ami néhány 1000 embert jelentett a valóságban.

Hiába no, nem sok embernek hiányozna bolgár (faszharcos) györgy. MEg kuncze (tartotta a zsebét a hálapénzért az apám, én csak alkoholista vagyok) gábor...

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.01.22. 19:09:43

@pimpalini:
Szia egyites droid!
Teljesen nyilvánvaló hogy aki röhög a narancsos marhákon az csakis valami libsi bibsi maszopos lehet.
Az ugye fel sem merülhet hogy a szegfűs hülyéket is ugyanúgy megvetem.
További kellemes szellemi leépülést.

AtiSnatch 2012.01.22. 19:09:43

@ketroot: nem mondtad nekik,hogy csak azok a magyarok akik viktorra szavaztak?

AtiSnatch 2012.01.22. 19:10:45

@ketroot: nem mondtad nekik,hogy csak azok a magyarok akik viktorra szavaztak?

pimpalini 2012.01.22. 19:12:38

@Di622:

Egész jó visszavágás egy kezdőtől. Kár, hogy a régóta ismert panelt ismételed.:) Meg olyat állítasz, adsz a billentyűzetemre, amit el sem hangzott...:)

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.01.22. 19:13:46

Ja nézegetem a mandíneren a képeket ami ugye nem éppen balos oldal.
Nagyon durva.

mandiner.blog.hu/2012/01/21/ember_kuzdj_es_bizva_bizzal_orban_viktor_kormanyozzal_1

mandiner.blog.hu/2012/01/22/ember_kuzdj_es_bizva_bizzal_orban_viktor_kormanyozzal_ii#more3651007

Azért azt te is elismered hogy a "Szeretünk Viktor" "Haza és Szabadság Lévai Anikó tisztelői" és más hasonló transzparensek láttán, joggal feltételezhetjük hogy rákosi matyi röhög a sírjában...

fix x 2012.01.22. 19:14:26

2012.01.02. A Fidesz ámokfutásának semmilyen hatása nem volt a tőzsdére, forintra, államkötvénypiacra

A csapból is a Fidesz kormányzat ostorozása folyik. A tőkepiaci szereplők, befektetők, külföldi és belföldi elemzők, közgazdászok, szaksajtó, politikusok, az EU, USA, IMF, ECB és mindenki, mindenki, mindenki szidja a Fidesz kormányt a diktatórikus és dilettáns politikai és gazdasági lépéseiért. Szidni persze lehet – addig van szabadság, amíg lehet őket szidni – jómagam ezen a témán különösebben nem lovagoltam, a választások előtt és után borítékoltam itt a blogban, hogy ez lesz.

Tőkepiaci szempontból viszont a Fidesznek az ég világon semmilyen hatása nem volt a magyar tőzsdére, a forintra, és az államkötvénypiacra. Ez lehet, hogy most egyeseknek megdöbbentően hangzik, de a tőzsde, a forint és az államkötvények árfolyama ugyanis teljes mértékben a hazai kormányzati döntésektől független külföldi, nemzetközi hangulatot és tendenciákat követte 2011-ben.

A magyar tőzsde BUX indexe abszolút semmilyen alulteljesítést nem mutat. Sőt, régiós szinten jobbak között volt tavaly.

A demokrácia és piacgazdaság legerősebb közép-európai bástyája, Ausztria tőzsdeindexe például majdnem kétszer annyit esett, mint a BUX, pedig a bécsi parlamentbe még nem jutott be az ámokfutó Fidesz 2/3-os többsége.

Lényegében ugyanolyan teljesítményt nyújtott a magyar tőzsdeindex 2011-ben, mint más európai indexek, amelyek egyébként mind nagyon hasonlóan mozogtak.

A BUX ugyanannyit esett 2011-ben, mint a francia CAC, vagy a belga, román tőzsdeindex. Kicsivel gyengébben szerepelt a BUX, mint a német DAX, vagy a spanyol index, de jobban, mint az orosz, török, lengyel tőzsdeindex.

A forint gyengülése sem volt kirívó 2011. folyamán. Sok más deviza jóval többet vesztett értékéből, mint a forint, hiszen az egyébként állítólagosan válságban lévő euró forintárfolyama csupán 10%-kal emelkedett, míg a török líra, a dél afrikai rand, és az indiai rúpia sokkal többet gyengült mint a forint, hiszen az euró árfolyama ezekkel a devizákkal szemben 15-20%-kal erősödött. Régiós jóbarátaink pénze, a lengyel zlotyi is pontosan ugyanannyit gyengült tavaly, mint a forint. Sőt, olyan mintha a forint 1 hónappal a nagy testvér zlotyi árfolyamát és gyengülését követné, amit aligha lehet a Fideszre kenni. A brazil reál és a mexikói peso is ugyanannyit vesztett értékéből, mint a forint, hiszen az euró ezekkel a pénzekkel szemben is ugyanannyit erősödött, mint a forinttal szemben.

Az euró relatív árfolyama különböző devizákkal szemben 2011-ben.

Az európai államkötvénypiac földrengés sorozatában az egyes szuverén államok partjait egymás után érte el a cunami. Az alapvető trend a kötvények értékének csökkenése volt 2011-ben, és emiatt a hozamszintek emelkedése.

Miközben Európában már az év első felében is megroppantak a kötvényárfolyamok, és emiatt drasztikusan emelkedtek a hozamszintek, a magyar államkötvények egész jól állták a sarat a tavalyi év folyamán. Még a magán nyugdíjpénztárak kirablása, és a jogbiztonság megszünése sem jelentett problémát az űberlaza piaci szereplőknek, és csak év vége felé gyűrűzött be a halálmadár európai kötvénypiaci hangulat. Azaz a magyar kötvénypiacra csak késve ért el az európai cunami, hiszen év közben már az egekben voltak a portugál és ír hozamszintek, amelyek nyáron 13-14%-os 10 éves kamatot hordoztak, olyan országokban ahol a jegybanki alapkamat 1.5% euróban, miközben ugyanekkor a magyar forintkötvények még csak 7%os hozamszinten álltak.

ÖSSZEGEZVE: a Fidesz ámokfutása semmilyen hatással nem volt a magyar tőkepiacra. Ugyanis az a helyzet, hogy a láncfűrészes pszichopatáknál is vannak nagyobb marhák: a tőzsdei pilótajátékosok, akik gondolkodás nélkül mindig minden szemetet megvesznek. És vesznek, és vesznek, és vesznek... Így a magyar pénz- és tőkepiaci folyamatok lényegében csak a nemzetközi mozgásokat követték.

KONKLÚZIÓ: ez a status quo a piacon akár még sokáig is fennmaradhat, és tovább sodródhat a magyar tőkepiac a nemzetközi hullámokkal, továbbra is teljesen figyelmen kívül hagyva a láncfűrészes pszichopaták ámokfutását. Vagyis kedvezőtlen nemzetközi hangulatban valószínűleg együtt esne a magyar tőkepiac az európaiakkal, kedvező nemzetközi hangulatban viszont akár 10-20%-kal is emelkedhetnek a magyar részvény- és kötvényárfolyamok, és akár 10%-kal is erősödhet a forint. Ez a jelenség jól tükröződik a BUX index utolsó 3 havi teljesítményében is, amikoris 20%-os emelkedés után már képtelen volt érdemileg visszaesni, és inkább egyre feljebb kapaszkodott, miközben horrorcunamit borított a Fidesz a piacra.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.01.22. 19:18:14

@pimpalini:
bitagy!
A saját szöveged el szoktad olvasni?
Egyből elküldtél hogy tüntessek a "drága jó bolgárúrért" meg valami kuncogó kuncét említettél.

Árnyékra vetődtél kishaver.
Én a tolvaj gazembereket egyformán megvetem és nem érdekel hogy szadesz, fidesz, maszop.
Csak a hülye szektásoknál menő hogy a mi rablónk jó rabló.

ketroot 2012.01.22. 19:23:03

@pimpalini:

Hékás, ezt azért nem kéne. Az, hogy a családom egy része nem kő fideszes, az nem azt jelenti, hogy "nem gondolkodnak". Engem nagyon nem zavar, hogy ki, hogy gondolkodik, hova szavaz, de kifordul a belem ettől a hittérítő, kioktató stílustól.

És a fideszesekre ez rohadtul jellemző.

Piacbarát 2012.01.22. 19:24:20

@pimpalini: hagyd már a számháborút...értelme semmi, majd számháborúzz 15-én..az érdekes lesz...

ketroot 2012.01.22. 19:25:26

@pimpalini:

Egyébként elárulok valamit: én is a fideszre szavaztam. (akit most a sógorom kioktatott szintúgy...) Csak vannak dolgok, amikkel nem értünk egyet.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2012.01.22. 19:25:41

@fix x: xe.com. Tools menüpont, charts. Hívj le egy 1 éves táblátés nézd meg a dátumokat mikor gyengült a forint., és hogy drágult az euro. Meg fogsz lepődni.

pimpalini 2012.01.22. 19:28:53

@ketroot:

Értelek én. Tudod, volt kitől tanulniuk...:) Nézd meg dottrééket, meg érdemes lett volna megtekintened pl. tótán a választások előtt folyó felsőbbrendű, kioktató stílusú kommentelést az orbánfóbiásoktól.:) Néha, hangulatilag nem rossz látni, hogy bizonyos emberek számára semmi sem változott. Ugyanott tartanak, mint 2002-ben, meg 2010-ben.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2012.01.22. 19:29:35

@d fele doktor fele barát r: Nem érti, hiába mondod. Szegény pimpili törött lemez, mindig egyet hajt.

pimpalini 2012.01.22. 19:30:21

@fix x:

Mondhatsz te bármit, ezeknek akkor is Orbán lesz a sátán. Mert csak addig látnak.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2012.01.22. 19:32:15

@Di622: Időnként olyan ostobák, mint a hírtv. Igaz, hogy mindenki inkább hallgatna róla, de a mandiner és a hírtv kiteszi a kirakatba felpántlikázva szépen, s büszkék rá. Íme a mi átlag szavazónk.:D

fix x 2012.01.22. 19:38:35

@dr lecsekkoltam palihd agár miniszer: te köcsög. ezt nyilasi blogjából másoltam
gondolom ő is fideszes, és hozzá nem értő :D
azért a nyilasi 2015 a legmagasabb hozamot elérő alap 2011-ben 51%-kal :D

szóval menj te szépen a konrád gyuri kurvaanyjába.

fix x 2012.01.22. 19:40:22

@dr lecsekkoltam palihd agár miniszer: te görény

nyilasi.hu/blog/abrak2012/HUF2011B.png

nyilasi.hu/blog/abrak2012/HUF2011A.png

nyilasi.hu/blog/abrak2012/10Y%20AKK.png

nesze. hol voltatok júliusban, amikor 265 volt az euró?
jah az még a kamuleminősítések előtt volt.

Piacbarát 2012.01.22. 19:49:13

de szeretem, mikor az intelligencia megnyilvánul...öööööööööö...oh te bunkócska te drága...neked is biztos tehén volt a radiátorod---

ketroot 2012.01.22. 20:05:44

@pimpalini:

Most oldalfüggetlenül engem az szomorít el, amikor az emberek nem képesek belátni azt, hogy lehet hibáztak, rosszul mértek fel dolgokat. Egyszerűen nincs önkritikájuk. Ez persze megvan a mocsok politikusainknál is.

Mindenki mondja a magáét, megbizonyosodva, hogy igazuk van, a másik téved. Így pedig egy helyben toporog az ország.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2012.01.22. 20:10:21

@fix x: Azért ne veszítsd el a nőiességedet cukorka. Látom egyedül őriztél libákat, ezért ilyen a modorod, az fix Csak így, egy kólára se hívsz meg, durr bele a közepébe?! Mi a baj aranyoskám? Megzavart az angol nyelvű oldal? Túl sokat feltételeztem az elmebeli képességedről az fix x. Szerintem ezt fixálnod kellene, mielőtt rosszabbodik a tourette szindrómád, az fix x. Az is fix x, hogy te aztán tudod, hogy kell érvelni. Majd besírtam a mindent elsöprő te görény előtt, az fix x. Az is fix x, hogy gondolom, nem bánod, hogy bájos modorod miatt nem nézem meg a linkjeidet. Ha ilyen mocskos a szád, akkor szépet nem várhatok, az fix x.

Piacbarát 2012.01.22. 20:11:13

@ketroot: mit vársz...ezt látják azoknál, akiknek a példát kéne mutatniuk..ha nekik lehet, akkor lejjebb is lehet..meg kéne fordítani, de az nem egyszerű...

alisarboissay 2012.01.22. 20:32:24

@Flak: csak az német ezt így nem használja -> en bloc = im Ganzen

Viktus 2012.01.22. 21:13:04

A videóban elhangzik az is, hogy az egyetemi keretszámok nagyságával nemhogy nincs probléma, de az uniós átlagot sem érjük el, legfeljebb a különféle képzések közti arányosságokkal van probléma. A 2008-as Orbán szerint pedig a diplomázott fiatalok külföldre távozása kifejezetten üdvös Magyarország számára, ha néhány év múlva vissza is jönnek. Ha pedig nem jönnek vissza, az Orbán szerint nem az ő hibájuk, mert a politikusoknak kell megteremteniük azokat a lehetőségeket, hogy legyen hova hazajönni.

hirszerzo.hu/nyuzsi/2012/1/22/orban_tandij_felsooktatas_2008_V1LJ5M

:D

dr. Aullah 2012.01.22. 21:24:02

@Viktus: Ezt már megbeszéltük. Az nem ér, mert azt régen mondta.

Viktus 2012.01.22. 21:30:26

@Aullah:

Na igen az emút nyócév ez is ...

Emiksz 2012.01.22. 21:33:02

emiksz.blog.hu/2012/01/22/74_beke
"(...) Haladunk egy hosszú-hosszú kígyóban, minden méterén negyven ember. Kilométerenként az negyvenezer. Ha négyszázezren vagyunk, akkor csak tíz kilométer, ha millióan, akkor ööö, valahol Gödöllőn kell legyen a sor vége. Nem tudom, hogy ki volt az az ökör, aki a hősök teréről Gödöllőn keresztül vonult a Parlamenthez, de az megérdemli a Viktort, az ziher.

Piacbarát 2012.01.22. 21:38:25

@Viktus: ezzel nem lenne gond, ha lenne hozzá értelmes magyarázat miért fordult nála ekkorát a világ és akkor el is tudnám fogadni...

de azzal tele van a polc, hát hogy ő ilyet nem mondott, meg csak hát...

fix iksz 2012.01.22. 21:46:47

@dr lecsekkoltam palihd agár miniszer: jól kibaszol velem :D
"majd jól nem nézem meg a linked' - mecsoda fenyegetés. megremegtem egy pillanatra.

dr. Aullah 2012.01.22. 21:53:05

@d fele doktor fele barát r:
"Most, mindennél jobban szükség van arra, hogy az egyetemen végzettek itthon maradjanak. Nem szabad hagynunk, hogy elvesztegessük azt, amit csak mi, Magyarok tudunk adni a világnak. Most, amikor az egész EU minket támad, szükségünk van a tudásra. Ahogy a statisztikák is mutatják, egyre több munkahelyet teremtünk az országon belül, így a friss diplomások könnyen el tudnak helyezkedni itthon.
Sajnos, az elmúlt 8 év politikájának következtében olyan mértékben csökkentek a reálbérek. Ennek érdekében létrehoztunk egy nemzeti népjóléti programot, amely keretében kölcsönt adunk az egyetemen tanulóknak. Cserébe csak annyit kérünk, hogy tegyék a kötelességüket a NER szellemében és itthon kamatoztassák a tudásokat. Még egyszer mondom, ez nem röghözkötés. Van választási lehetőség.
Ami meg az államilag támogatott helyek szűkítését illeti: Nem szabad hagyni, hogy a Gyurcsányista folyamat folytatódjon, rengeteg pénz folyt el bizonyos szakokon. Csak azok maradnak meg, amire igazán szükségünk van nekünk és a magyar népnek. Tetszik érteni?"

Így jó lesz? :D

dr. Aullah 2012.01.22. 21:54:32

@Aullah: Közepét elkúrtam, na mindegy.

Piacbarát 2012.01.22. 21:57:39

@Aullah: értelmeset :D ez nem az :D

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2012.01.22. 22:00:11

@fix iksz: Ismerd el, jobban megrázott, mint a te győkered :D:D

Piacbarát 2012.01.22. 22:07:43

@Aullah: nyertél :D ezt nem lehet kimagyarázni...

Bee-zony 2012.01.22. 23:15:03

@pimpalini: Ne csodálkozz, ha egy nagy ívű áttekintésben nincsenek benne a részletek, pl. az, hogy voltak előzményei is a törzsek szövetségéről a központosított keresztény királyi feudalizmus rendszerére való áttérésnek – de ezt a folyamatot Vajk-István fejezte be, ezért tekinti őt államalapítónak, és rendszer-mérföldkőnek a többség.
Már máshol leírtam: „A keresztények viszont István-kultuszt teremtettek, és olyat, amelyben pl. beállítják Vajk-Istvánt államalapítónak – mintha Árpád fejedelem idejében valami nagy káosz lett volna, de aztán jött Vajk-István, és megteremtette az államot, mint Isten a világot. Miért nem állam az, ahol a törzseknek van egy megválasztott fejedelme, és megvan az egység? I. István a magyar törzsek szövetsége helyett megteremtette a központosított és keresztény magyar államot – és ebből az következik, hogy pl. Svájc (kantonok szövetsége) nem állam? Ne már.”
Vannak olyan részletek is pl., hogy visszamenőleg az a megítélés, hogy Hunyadi Mátyás volt a legjobb király – aki úgy halt meg, hogy igen nagy valószínűséggel megmérgezték. Így „becsülték meg” a többiek a legjobbat. Akkor még persze nem tudták, hogy utána mennyivel rosszabbak jönnek…
A lényeg az, hogy a feudalista, úr és szolga mentalitás a többség lelkivilágában folyamatosan és mélyen benne van – márpedig ez a rendszer nem az igazságosság és jólét csúcsa; annyira nem, hogy a nyugati kapitalista rendszerben nem csak a gazdagok, hanem a melós is jobban megtalálja a számítását, a helyét és a jobb életét, mint Magyarországon, amely most történelemismétlésként a rákosi-korszak felé halad, diktátorral és személyi kultusszal. A többség leragadt a feudalizmusnál, az úr és szolga világnál, amely lényegre váltakozva különböző színű ideológiai köpönyegeket terítenek. Persze a feudalizmus nem EU-kompatíbilis, ezért is jönnek a felszólítások, hogy Magyarország igazodjon – amire az a feudalista válasz Orbán-Orsós királytól, hogy ő csak az erőnek engedelmeskedik. Tehát meg kell, hogy kapja a kokiját és sallerét, ami igen jó alap a polgárháborúhoz és az országok közötti háborúhoz is, és közben van a főurak viszálykodása és hőzöngése, és a soron következő vereség, amit az alul lévők, a kevésből gazdálkodók is igencsak megéreznek. A feudalizmusnál jobb a fejlett kapitalizmus, ami a többségnek is jobb életet nyújt, az értelmes élet és az elégedettség érzésében is.
Magyarországon a feudális többség leválthatatlan, ők a többség, általuk lehet választást nyerni, és csak nagyon lassan fogyatkoznak, kihalással. Ezért itt valódi rendszerváltás gyorsan és békésen nem tud történni. A járható út az, hogy egy kicsi mag elkezd lassan növekedni, és amikor a feudalista dinoszauruszok kihalnak, akkor következhet az új rendszer – ami lehet a világon levő lehető legjobb is, és akkor pl. az ipari forradalom vadkapitalizmusa kimarad, a rá válaszként adott marxizmus-leninizmussal együtt. Ki lehet hagyni az útkeresés fokozatait, pl. hogy a szocializmus a kapitalizmusba vezető leghosszabb út, és a társait, pl. az egyik szélsőségből a másikba átesést, és vissza.
Amikor úgy látszik, hogy nincs kiút, akkor tisztul le, hogy melyik a működő kiút. Itt kettő is van, az egyik a kivándorlás, ami nem könnyű, mindenféle okok miatt, és van a még nehezebb, az a határok közti hosszú menetelés, amikor már megvan, hogy mik az elérendő célok, és hogy mi a hozzájuk vezető út. Nem úgy néz ki, hogy meg lehetne spórolni azt a hosszú menetelést, amit megcsináltak Maóék, megcsináltak a kistigrisek… és Magyarországnak is meg kell csinálnia, mert itt sincs jobb választás.

Viktus 2012.01.22. 23:32:55

"Egy idős, inaktív nyugdíjas nem adózik. Tehát olyan alapvető, a mi életünket, lehetőségeinket mélyen meghatározó tényezők, mint az egy kulcsos adó, egyszerűen nem érintik meg. Persze, minden idős szülő aggódik, ha a gyerekeinek, unokáinak a helyzete romlik. De ha valaki a saját bőrén nem érzi, mit jelent a jövedelem csökkenése vagy stagnálása az elszabadult benzinárak mellett, annak hatalmas empátiára és elvonatkoztató képességre van szüksége ahhoz, hogy átérezze, mit élnek át a fiatalok. Ez akkor is így van, ha a saját gyerekei kényszerülnek külföldre. Azt mindig el lehet azzal intézni, hogy az elmúltnyolcév meg az euróválság miatt tartunk itt."

mandiner.hu/cikk/20120122_ertsey_katalin_el_kell_kezdeni_megerteni

bizony nagy igazságot ír le mostan ritka elempéstől ...

SvenH. (törölt) 2012.01.23. 01:07:47

ha tudtam volna hogy ez a tuntetes lesz, kialltam volna az M3as bevezeto szakaszara fotozni, vagy ez nem az ilyen blog uzemeltetoknek lenne a dolga?

nem is tudom mit hoz a kovetkezo het, elvegre most kapott ujabb megerositest Orban hogy folytassa utjat a szoporolleren

SvenH. (törölt) 2012.01.23. 01:23:17

@Viktus: koszi ezt a cikket!!!

amugy hozzatennem, hogy a nyugger powaa megszuntetesenek erdekeben a FideSS tett a legtobbet, elvegre a tini nyuggereket atlokte a segelyes dobozkaba...

Ironfist 2012.01.23. 01:36:54

@SvenH.:
Tévedsz. Nem "kapta" a megerősítést, hanem "mutatta" a megerősítést. Ezzel azt akarja megmutatni a hiszékenyeknek, hogy még mindig őt támogatja a többség. Ugye szerintük több, mint egymillióan voltak, míg ugye a Reuters szerint kb 100ezren. A többségük pedig a hithű pártkatona, az az ember, aki akkor is tűzbe tenné Orbánért a műfogsorát, ha még neki kéne fizetni a nyugdíjat, és nem ő kapná. A maradék pedig vagy fizetett ember, vagy tényleg ennyire hülye. De Orbán is pontosan tisztában van vele szerintem, hogy ezzel nem vert át senkit, aki számít. Persze, Vidéki, meg enrico, és a többiek most még kicsit kábultak, olyan nagyot élveztek erre, de hát ők egyrészt nem számítanak, másrészt nekik az volna a jó, ha Orbán végképp csődbe vinne minket.

@Flak:
"Ebből a hozzászólásodból az tükröződik, hogy aki nem osztja a Te véleményedet, az egyből rákosista, náci, idióta, stb. Igazi demokrata lehetsz. :D :D De legalábbis te sem vagy jobb a Fidesznél, amennyiben az azt kommunikálja, "hogy aki nincs velünk az ellenünk van". Te is ugyanezt teszed, és Te sem veszed észre magadat."

Nem, ebből a hozzászólásomból az látszik, hogy tele van a tököm azzal, hogy a fidesz (=hazugok bandája) folyamatosan erősíti meg mindenkiben a dolgot, hogy aki nem fideszes (=hazug), az nem polgár, nem magyar, nem ember. És légy szíves, idézd azt a rszt konkrétan, ahol az én mondanomból az jön le, hogy aki nem velem van, az kapásból ellenem? Vagy tán nem én magyarázom neked már mióta, hogy teljes összefogás kell minden más párttól, hogy Viktor eltűnjön? Vagy szerinted azt jelenti a "nemvelem=ellenem" mentalitás, hogy "aki nem a fidesszel, az biztosan egy helyre tartozik"? Vagy szerinted a Jobbik, és az LMP, és az MSZP, és a DK tényleg egy helyre tartoznak? És azok szintén, akik mindet utálják, de összefognának velük is, mint magyarokkal, csak hogy ne kelljen végignézni, ahogy ez az ámokfutó törpe tönkreteszi az országot? Úgyhogy hiába röhögsz, totálisan melléfogtál. Mint ahogy az "am Block"-os kötekedéseddel is.

@Di622:

"Ja nézegetem a mandíneren a képeket ami ugye nem éppen balos oldal.
Nagyon durva.

mandiner.blog.hu/2012/01/21/ember_kuzdj_es_bizva_bizzal_orban_viktor_kormanyozzal_1

mandiner.blog.hu/2012/01/22/ember_kuzdj_es_bizva_bizzal_orban_viktor_kormanyozzal_ii#more3651007

Azért azt te is elismered hogy a "Szeretünk Viktor" "Haza és Szabadság Lévai Anikó tisztelői" és más hasonló transzparensek láttán, joggal feltételezhetjük hogy rákosi matyi röhög a sírjában..."

Azt a büdös kurva életit neki.... pedig láttam már pár képet erről a "béke"menetről, de azért ez megint ledöbbentett. Őszintén szólva remélem, hogy ezek tényleg megfizetett aktivisták, és, hogy reggelente szemközt köpik magukat a tükörben ezért, mert ha nem, és tényleg ennyire hülyék, akkor nagyon komoly bajban van az ország IQ ügyileg.

Walter Hartwell White 2012.01.23. 04:38:08

"Valóban meglepő, hogy két olyan ember felhívására, akiknek írásaiból csöpög a gyűlölet" - na erre utaltam fentebb... "Békemenet"

Viktus 2012.01.23. 08:14:11

@SvenH.:

Másrészt rendkívül látványos volt az is, hogy a felvonulók döntő többsége az 50 év körüli vagy annál idősebb korosztályból került ki. Ők azok, akiktől nem vettek el magánnyugdíj-megtakarítást, akik között alig van devizahiteles, és akiket ráadásul a kormány kifejezetten támogatni is próbált. Olyan intézkedésekkel, mint az egyszeri 8%-os nyugdíjkiegészítés vagy a védett kor intézményének bevezetése. Arról már nem is beszélve, hogy szocializációjuknál fogva közülük kerül ki a királyi rádió és televízió nézőinek többsége.

velemenyvezer.blog.hu/2012/01/23/bekemenet_a_nyugdijba

Kravver 2012.01.23. 08:46:32

Jó, rendben, egye fene, csak még egyszer Zero kedvéért:

A te kis tapsikoló nyelved melyik sorban menetelt, Zero?

wehehe

Secnir 2012.01.23. 08:47:09

@¡Viva La Onda!:
hozzá kell tenni azt is, hogy a "békemenet' alatt énekelték a
"Kossuth Lajos, azt izente"
című örökzöldet. Ezt idézték a lapok, a blogok, ennyit, nem többet.
tessék folytatni a sorokat:
"elfogyott a regimentje"
hát igen. ennyien vannak -a fidesz szavazók- összesen. :)
minusz külföldi vendégmunkások.

Vidéki 2012.01.23. 09:04:39

@Viktus:

De őket is vedd emberszámba!

Törperő · http://torpero.blog.hu/ 2012.01.23. 09:27:10

Különösebben nem érdekel a kormánypárti tüntetésen résztvevők pontos száma, de az röhejes, hogy a létszámot illetően mennyire megoszlanak a vélemények.

Erről egy régi történet jut eszembe:

Paraszbácsi találkozik a falu bolondjával-mi a helyzet Bélám?

- Képzelje Józsi bácsi, tegnap éjjel ötven szarvast láttam az erdőben.

- Már megint lódítasz édes fiam-mondja az öreg.

- De húsz az vót !

- Á dehogy.

- De tíz lehetett!

- Ne bolondulj már te !

- De valami vót, mer a leveles zörgött.

snorbi 2012.01.23. 09:30:40

Én csak azt nem értem, hogy ha minden szép, és mindenki örül a jelenlegi helyzetnek, akkor miért születnek ilyen hazug cikkek: index.hu/gazdasag/magyar/2012/01/23/semmi_jot_nem_remel_mar_a_magyar/

Ironfist 2012.01.23. 09:55:01

@snorbi:
Azért, mert ez zsindex, és eubérenc, és bérrettegtető oldal, meg még libsibolsi is. Meg antimagyar is.

komplikato 2012.01.23. 09:59:47

@Di622: Azért az a Hajrá Magyarország transzparens alatta a CBA bejárattal EPIC. :D

Viktus 2012.01.23. 10:06:55

@Vidéki:

Ki nem veszi? aranyos ez, mikor mindjárt jön a kiakarják írtani őket kemény demagógia duma. NEM. Itt annyi a történet, hogy inaktívak szereti mindenki a nagyszüleit, ahogy a gyerekeit is, és senki sem akarja, hogy szarul éljenek, de amikor mindenki egyre szarabbul él ők is hozhatnak áldozatokat.

Secnir 2012.01.23. 10:26:52

nebasszfelagyilag
itt van Vidéki, és nem Madáchtól idéz, hanem Gyurcsánytól?
hová rohan az emberiség? a vesztébe?

komplikato 2012.01.23. 10:36:32

Csak én találtam érdekesnek, ahogy 12 óra alatt a létszám 1.000.000-ról (Bayer) 400.000-re (Rendőrség) csökkent, majd másnap a BBC hatására már a híradóban is "több mint 100.000" szerepelt? Azért nem vártam ilyen gyors pontosítást a királyi TV-től, hiszen már a külföldi bulvár híreket is hamisítják, nem csak a hazait ...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.01.23. 10:42:39

Napi gazdaság szerint:
"A tervezet egyetlen tollvonással megoldja a munkaerőhiányt az alapellátáshoz tartozó szakorvosi rendeléseknél azzal, hogy az elnevezést szakrendelésről rendelésre módosítja, így a feladat ellátásához elég lehet rezidens vagy más szakvizsgával rendelkező orvos is, mint ami a rendelő elvi profilja."

Tényleg fogunk mi még a portásnál lobbizni hogy a takarítónéni nézze meg a gyerek torkát, mert rosszabbodott a köhögése. Remélem ezzel is minden sétaharcos mélyen egyetért.

Ironfist 2012.01.23. 10:52:50

@Kompli:
Dehogyis. Eredetileg még egymillió résztvevőt mondott Orbán Viktor magyar hangja, de szerintem rájöttek, hogy ennyire azért még a saját embereik sem hülyék, hogy bevegyék, elfér egy utcában egymillió ember.

lecsó kolbász (törölt) 2012.01.23. 11:04:32

@csizsikpizsik: Majd amikor a sétaharcos
leharcolt izületeit a reumon egy bőrgyógyász látja el....

Ironfist 2012.01.23. 11:07:08

@lecsó kolbász:
Képzeljetek el egy körzeti gyerekorvost, amint a temporális lebenyedben turkál :D

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.01.23. 11:19:48

@lecsó kolbász: Ja, vagy ahogy megyek így-úgy hatszor akkora a golyóm mint egy génkezelt görögdinnye és a nőgyógyász hümmögve a ciklusom után kérdez...

@Ironfist: Esetleg a rezidens...izé, ilyet még csak a nagymamám halálos ágyánál láttam, illetve ha jól emlékszem harmadik szemeszterben mintha vettük volna...a telefonján van net? Mert ha igen, rá tudok keresni vagy meg tudom kérdezni skype-on a tanulótársamat...

danesdzsu2 2012.01.23. 11:56:16

@csizsikpizsik: Van most nagyobb bajod is, nem sokára birtokosa lehetsz a világ legrondább mezének;)

triko.blog.nepsport.hu/archives/2012/01/20/Erre_nem_lehetnek_buszkek_Barcelonaban/

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.01.23. 12:09:56

@danesdzsu2: Őszinte leszek, vagyok annyira hülye hogy még a préselt tehénszart is előrendelném 75 fontért :D (egyébként tényleg kurva ronda, minősíthetetlen Csehszlovák fosdesing 1972ből)
És nagyobb baj az a második hely meg a borítékolható BL-kudarc, bár a Ti hétvégi meccsetek ojvééé...:/

beavereater [AT] 2012.01.23. 12:12:32

@Viktus: ez különösen annak fényében érdekes, hogy 2002-ben és 2006-ban is az volt a jobbos kánon, hogy "nemsokára úgyis kihalnak a komcsi nyuggerek". Nem mellesleg a nyugger szó is jobbos "alkotás".

danesdzsu2 2012.01.23. 12:43:50

@csizsikpizsik: Nekünk annyi esélyünk volt, mint Viktornak az IMF ellen, ahhoz képest egész egál meccs volt. i41.tinypic.com/1417a86.jpg

Ironfist 2012.01.23. 12:46:57

Most tűnik fel, hogy az egyik transzparensen (Ők értünk, mi értük, és kormánytagok pofája) van egy bazi nagy EU-s zászló is. Ez nem ellentétes az összes többi transzparenssel, ahol kvázi a dögölön meg európa üzenetet közvetítette a sok agyhalott?

jágör68 2012.01.23. 12:48:10

@Ironfist: @csizsikpizsik:
Visszatérés a középkorba.
Majd elmagyarázzák a soha-életben-semmit-nem-dolgoztak Orbánék, hogy egy orvosnak MINDENhez kell értenie.
Elvégre mindneből államvizsgázott.
Holmi nyugati hóbortok, mint specializálódás- nem számítanak.
Majd az urológus ügyel összevonva fül-orr-gége- szemészeten is.
A Békamenet nem akar gyarmat lenni. Helyette lesz középkorba visszavetett "szakmai" elveken alapuló egészségügy.

Viktus 2012.01.23. 13:17:45

@dr. beavereater:

Sok érdekes nincsen benne, ha elolvasod a témakört.

csoko20 2012.01.23. 13:34:08

@Ironfist: Halványan látszik, hogy egy fekete szalag van az EU-s zászlón.
Egy magyar fokos beleállítva a zászlóba, vagy átdöfve egy huszár szablyával már drasztikus lett volna.
De az is lehet, hogy csak gyászolják az eu-t, mert a főnök szerint haldoklik. Ígí viszont jellemtelen dolog pénzt kérni tőle...

Ironfist 2012.01.23. 13:41:22

@csoko20:
Úgy érted ezen?
http://m.blog.hu/va/vastagbor/image/2012/01/Vágólap01.jpg

Szerintem az csak árnyék.

ketroot 2012.01.23. 13:47:03

@Ironfist:

"Nemtom mi ez, de kinyalom!" xD

csoko20 2012.01.23. 14:01:21

@Ironfist: Lehetséges. Mondjuk az a 14 alak az eu-s zászló felett, azok akiket a gyarmattartók törvényhozó testületébe delegáltunk/pontosabban a fidesz/, teljes jogú tagként.
A fasz se érti! Lehet a hogy van jó kommunista, meg rossz kommunista, ugyanúgy van jó eu-s képviselő meg rossz is.
A képi szimbolika értelmezésében, pláne eldöntésében Kerényi Imre nélkül nem tudok határozottan állást foglalni.

Gontar 2012.01.23. 14:44:35

Én már teljesen összezavarodtam... Akkor ezek most igazából a zorbán ellen tűntettek? Hiszen az EU-t, meg IMF-et fikázták - a zorbán meg megasszondta a 7végén is, hogy még mindíg több érvet lát az EU mellett, mint ellene - így szerinte természetesen szóba sem kerülhet a kilépésünk, ráadásul asszem nem az IMF kuncsorog, hogy had adjon má' nekünk zsét kölcsibe...

lecsó kolbász (törölt) 2012.01.23. 15:04:04

OFF
Matolcsy és kis csapata:)
www.youtube.com/watch?v=VRrMu7B1L2I
..ja, és a legutóbbi 2 komment alatta:)

Viktus 2012.01.23. 15:59:27

Kinevezése óta eltűnt a nyilvánosság elől Németh Lászlóné fejlesztési miniszter, és várhatóan később sem fog sokkal többet szerepelni. Az [origo] információi szerint a minisztérium terve az, hogy új kommunikációs vezetőt nevez ki, és ő lesz az arca a kulcsfontosságú, idén közel 570 milliárd forintból gazdálkodó minisztériumnak. Közben egy kívülről érkező kabinetfőnök kinevezésével tovább formálódik a miniszteri stáb, amelynek már tagja egy kormányzathoz közeli üzletember testvére.

www.origo.hu/itthon/20120123-nemeth-laszlone-nemzeti-fejlesztesi-miniszterium-szemelyi-valtozasok.html

van mit éljenezni :D

Szabad Gábor 2012.01.23. 16:12:19

Rombolós beruházások – panasz az Uniónak

"...az összes „országépítő" és főleg pénzmosó beruházást a jelenleg első számú közellenségnek kikiáltott Európa Unió támogatja. Az az Európai Unió, ami ellen a hétvégén kormányforrások szerint közel félmillióan, a valóságban 100-130 ezren állami pénzen, külföldről is fuvarozott és megetetett „hazafi" tiltakozott"

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1503_rombolos_beruhazasok_panasz_az_unionak

lecsó kolbász (törölt) 2012.01.23. 16:22:13

@Viktus: - Gyere kedves rokon/sógor/koma/haver/stb... ,
csináltunk neked helyet itt a fazék körül! Nno, kapsz
egy helyes kis hangedlit eu-támogatás felirattal, jó lesz, nem?!
Meg egy szép nagy kanalat, hogy tudjál jó cupákos falatokat meríteni.

Piacbarát 2012.01.23. 17:05:21

ezer milliarddal csuszott el Matolcsy tolla

Piacbarát 2012.01.23. 17:28:24

ezer milliarddal csuszott el Matolcsy tolla

Mourinho már nem a király 2012.01.24. 11:59:35

Bekanyarodhattak volna a Népstadionba. Akkor sokkal olcsóbb lett volna lebontani :D Mindenki elvisz 1 téglát oszt hello.

Szabad Gábor 2012.01.24. 14:58:28

Nem lettünk gyarmat
Ötszázezer(?), bizony, dalolva ment…

"Egészen biztos lehet benne mindenki, hogy Opera nélkül most nem lennénk gyarmat. Így függ össze az ária meg a pária."

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1509_nem_lettunk_gyarmat

AlulírottFentemlített 2012.01.25. 00:25:00

Egy klasszikust idéznék:
"Sokan voltak, de nem voltak elegen."

Bee-zony 2012.01.25. 01:44:43

A Fidesz honlapján is csak ugyanaz a szöveg van:
Bántalmazták a békemenetről hazatérők egy csoportját
www.fidesz.hu/index.php?Cikk=177172

Ilyen a zoömbik világa:
1. Valakik bántalmazták őket;
2. és ők békésen tűrték a testi sértést is, és nem kértek rendőri segítséget. (Vagy kérni kértek, csak nem kaptak?)
3. Egy árva nyikk sincs arról, hogy mégis kik lehettek a tettesek. A vörösingesek? A mozdonyszőkék? Vagy mindenkinek kámzsát húztak a fejére, és azért nem lát, nem hall, nem beszél? Ez aztán a tájékoztatás...
Beteg, nagyon beteg.

süti beállítások módosítása