Skip to content


       Szűrés lista

Félévente egy tucat kérdés: mintha számítana a Zemberek véleménye

Már postán vannak a negyedik nemzeti konzultáció kérdőívei, hamarosan mindenki megkapja a borítékot a kérdésekkel.
A korábbi konzultációkon az íveken egy egyedi kód volt található, amely össze volt kapcsolva a címzettel, így ha visszaküldted, akkor bekerülél a Nagy Konzultációs Adatbázisba, a válaszaiddal együtt. Rossz hír, hogy ha nem küldted vissza, az is bekerült az adatbázisba ....

No, ilyen egy "kérjük ki a Zemberek véleményét fidesz módra, természetesen anomim módon". Persze a kódot ki lehetett vágni, de egyszerűen nem ért meg annyi vesződséget az egész. Hogy most is található-e egyedi kód a kérdőíven kiderül, ha bedobja a postás.

Az adatvédelmi ombudsman emlékezetesen össze is zördült a kormánnyal, mivel Jóri határozatban rendelte el a szociális konzultációs kérdőívet megválaszolók személyes adatainak törlését, mert szerinte jogsértően gyűjt adatokat a kormány ezeken keresztül.

Az adatvédelmi ombudsman intézményét megszüntették, Jóri mehetett isten hírével, a múlt héten az országgyűlés elfogadta Koszorús László törvényjavaslatát: a kérdőíveket feldolgozó Miniszterelnökség a jövőben és visszamenőleg is jogosult a személyes és lakcímadatok kikérésére és kezelésére.

Bár a kormány mindenkit megnyugtat a személyes adatok kezelését illetően, a Nyilvánosság klub azt javasolja, hogy "minden polgár, aki a személyiadat- és lakcímnyilvántartás hatálya alá tartozik, jogosult korlátozni a róla nyilvántartott adatok kiadását a személyiségi jogok védelmének biztosítékaként, a személyes adataival való önrendelkezési jogának érvényesítése keretében".

És mit mondott erről a "vitáról" maga Orbán Viktor?
"Az elmúlt húsz évben - nyilván a kommunista diktatúra reflexeiből fakadóan, talán helyesen is - egy alapvetően védekező jellegű adathasználati szabályozás érvényesült Magyarországon, amely szerintem jól védte az állampolgárok jogait; ilyen diktatúrákkal a hátunk mögött meg az emlékezetünkben ez indokolt is.
Ezen túl vagyunk, ezért az adatvédelemnek ma már azt a szempontot is figyelembe kell vennie, hogy a kapcsolatba lépés, az érdeklődés, az adatok tárolása, a konzultációk pozitív dolgok, amelyek segítenek a jövő alakításában, így szerinte nem tiltani, hanem inkább támogatni kell ezeket. Aki úgy gondolja, hogy nem akarja kitölteni a kérdőívet, ha nem akar többé ilyet kapni, az majd nem válaszol."

Már csak azt nem tette hozzá, hogy "oszt' csókolom" ....

A 16, alibiből feltett demagóg kérdés:

1. „Vannak, akik azt javasolják, hogy a 20 főnél kevesebb embert foglalkoztató magyar vállalkozásoknak biztosítani kell az átalányadózás lehetőségét, mert így jobb eséllyel tarthatják meg alkalmazottaikat a válság közepette. Mások szerint nincs szükség a kis cégek ilyen módon történő megsegítésére.”

2. „Vannak, akik szerint adó- és járulékmentessé kellene tenni a bérét azoknak, akik már nyugdíjba mehetnének, de tovább dolgoznak. Mások azt mondják, nem kell segíteni a nyugdíjas korúakat, hogy a munka világában maradjanak.”

3. „Vannak, akik szerint a gyermekes családok szocpol támogatását ki kellene terjeszteni új személyautó vásárlására is. Mások szerint nem kell tovább támogatni a családokat.”

4. „Vannak, akik szerint továbbra is méltányos tehermegosztásra van szükség az állam, a nagyvállalatok, illetve a bankok és az emberek között akkor is, ha ez ellentétes az EU elvárásaival. Mások szerint a bankoknak és nagyvállalatoknak kisebb részt kell vállalni a válság terheiből, mert így tudják eredményessé tenni gazdálkodásukat és segíteni a gazdaságot.”

5. „Vannak, akik szerint a magyar kormánynak kiemelten támogatnia kellene a nők, különösen a kisgyermekes anyukák munkába állását. Mások szerint erre nincs szükség, a kisgyermekes anyuka inkább maradjon otthon a gyermekével.”

6. „Vannak, akik szerint szükséges a minimálbér folyamatos emelése a magyar emberek biztonságos megélhetése érdekében. Mások szerint nincs szükség a minimálbér emelésére, mert az rontja a cégek versenyképességét.”

7. „Vannak, akik szerint adókedvezményt kellene kapniuk azoknak a cégeknek, amelyek új munkahelyeket hoznak létre. Mások szerint az adókedvezmény nem ösztönöz munkahelyteremtésre.”

8. „Vannak, akik szerint az államnak több eszközzel, jobban kellene segítenie a fiatalokat az elhelyezkedésben. Mások szerint a fiatalok elég segítséget kapnak az államtól.”

9. „Vannak, akik szerint a munkanélküliség által leginkább sújtott területeken szabadvállalkozási zónák kialakítására lenne szükség. Külföldi példák bizonyítják, hogy az ilyen zónákban, ahol az új vállalkozások komoly adókedvezményeket kapnak, gyorsan tudnak nagyszámú munkahelyet teremteni a helybelieknek. Mások szerint nem kell szabadvállalkozási zónákkal ösztönözni a munkahelyteremtést.”

10. „Vannak, akik úgy gondolják, az államnak vissza kell szorítania a monopolhelyzetben lévő nagyvállalatokat. Mások szerint nem kell föllépni a monopóliumok ellen; rendjén van, hogy a nagyhal megeszi a kishalat.”

11. „Vannak akik szerint nem szabad megengedni, hogy a létfenntartáshoz szükséges szolgáltatásokat (víz, villany, gáz, szemétszállítás, távfűtés) biztosító cégek, üzletek haszonra törekedjenek, és ezért köztulajdonban kell tartani őket. Mások szerint helyes, hogy ezek a vállalatok  profitérdekeltek.”

12. „Vannak, akik szerint az ország legnehezebb sorsú településein támogatni kell olyan szociális szövetkezetek működését, amelyek hasznos pénzkeresetet biztosítanának azoknak, aki korábban csak segélyekből tudtak megélni. Mások szerint nem segítenek az ilyen megoldások.”

13. „Magyarország sokat tett eddig a bajba jutott devizahitelesek megmentéséért a kilakoltatási moratórium bevezetésével, a kedvezményes végtörlesztés és az árfolyamgát rendszerével, de vannak, akik szerint ez nem elég, további lépések szükségesek. Mások szerint nem kell többet tenni a devizahitelesekért.”

14. „Vannak, aki úgy vélik, méltányos lenne a válság idején, ha az alacsonyabb jövedelműek a cafetériát készpénzben kapnák. Mások szerint a cafetéria rendszeren nem kell változtatni, mert a bérkompenzáció elegendő segítség a kisebb keresetűeknek.”

15. „Vannak, akik szerint az lenne a méltányos, ha az általános forgalmi adó érzékenyebb lenne, vagyis a létfenntartáshoz szükséges cikkek után alacsonyabb, a luxuscikkek után viszont megasabb áfát kellene fizetni. Mások szerint nincs erre szükség.”

16. „Vannak, akik szerint a kormánynak a válság idején is meg kell védenie a nyugdíjak vásárlóértékét. Mások szerint erre nincs lehetőség.”

Címkék: fidesz konultáció

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr444553540

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hárítás 2012.06.01. 17:09:28

„2010-ben bevezettük a bankadókat és bevezettük a multiadókat, és ma mindenki arról beszél, hogy azokat nem tudták áthárítani...”   A miniszterelnök úr nyilatkozott. Megint konzultál a nemzettel. Megkérdez minket. Az embereket. És ad egy őszinte inte...

Trackback: A köpcös, a Laca, a Gyuri meg a Janó 2012.05.30. 17:43:10

Mosmá valaki télleg szóhatna az udvari beszállító dílerüknek, hogy higíccson kicsinység a cuccon, mer ezek má egyre nagyob faszságokat delirálnak.Eddig se volt semmi a mutatvány, de amikor a köpcös fröccsöntött szentjobbja egyszercsak elkezdett kémiai ...

Trackback: Töprengő levél Kövér Lászlóhoz 2012.05.30. 14:34:01

Tisztelt Elnök Úr, Drága Lacám!Remélem, nincsen ellenedre, hogy ily baráti hangnemben, per tu írom a levelemet, de hát, Te is tudod: én magam küldtelek arra a magas pulpitusra, ahol mostanság ütöd el az idődet; ha annak idején – többek között&nbs...

Trackback: Magyar faroknak magyar csalán való 2012.05.30. 11:18:18

Két éve van kormányon a FIDESZ-KDNP. Két év telt el, amiről azt halljuk, hogy nagy és csodás dolgok történtek, még akkor is, ha ebből egyelőre nem látunk semmit sem. Két olyan év, ami után még mindig csak addig jutottunk, hogy a FIDESZ minden őt érő tö...

Trackback: The Public Machine 2012.05.30. 11:17:15

Nagyjából a parlamenti ciklus fele telt el, ilyenkor érdemes félidős számvetést tartani. A napi történésektől, aktuális vitáktól hátrébb lépve összerakni egy képet: merre is tartunk. Megkísérlek én is felállítani egy ilyen képet, amelynek egyetlen ...

Trackback: Agymelegítő 2012.05.30. 10:36:14

Nincs több politika. Nincs több szenzációhajhászás. Nincs több orbánviktorozás. Megtisztulunk! Bár Szijjártó Péter ígérete ellenére sem az Index, sem a Mandiner címlapjára nem kerültünk, úgy tűnik a Fidesz aktivisták megtették, amit a haza megköve...

Trackback: Negyvenhat érv: miért volt jobb magyarnak lenni huszonöt éve, mint mostanában? 2012.05.30. 09:31:04

“25 éve miénk volt Magyarország, a gyárak, az üzemek, a bankok és minden-minden magyar volt, kórházakat, iskolákat építettek, hogy az egészségügy és az oktatás mindenki számára elérhető legyen. A magyar gyárakat mostanra bezárták vagy privatizált...

Trackback: Török Gábor politikai elemző reszketni méltóztatik: letiltotta a kommentezést a blogján 2012.05.30. 09:24:29

Megrendeltek Gáborunktól egy Horthy Miklóst és Nyírő Józsefet méltató posztot, meg is írta szépen, még egy Nyírő-oltár előtt imádkozó Kövérlacás képet is kerített hozzá, sőt még Rajcsányi Gellért buksi fejét is megsimogatta benne, ám a kommentezést és ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

belekotty 2012.05.30. 15:03:03

@Kivlov: Neked miért van nyugdíjas fóbiád?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.05.30. 15:15:39

@stf!:
Ez az egyik legnagyobb tévedés és a legnagyobb félremagyarázás a (magyar) politikában, mert egyszerűbb személyes ellenérzésekre leredukálni az ellenvéleményeket, mint hogy ténylegesen el kelljen gondolkodni rajta az egyik oldalon, hogy az ellenkezők talán mégsem mindenben tévednek, a másik oldalnak meg nem kell bonyolult magyarázatokat gyártania, elég csak beböffenteni annyit, hogy "őapatásördög", azt kész. És igen, az oldalak szabadon felcserélhetők.

Nekem spec. az a bajom Orbánnal, hogy toronymagasan az ő kormánya(i), az ő sleppjének nyilatkozatai alatt érzem azt, hogy milyen végtelenül hülyének vagyok nézve! Mindezt azért, mert beképzeltek, és emellé még baromi makacsak is; a legrosszabb kombináció. És igen, ezek a "kommunikációs trükkök" még annál is jobban felhergelnek, mint hogy ezt-azt elbasznak.
Ha meg más nézne ilyen hülyének, akkor őket utálnám.

pirimogyoró 2012.05.30. 15:20:15

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Ez nem igaz. A magyar termék semmivel sem jobb, de jóval drágább. Nekem nincs pénzem arra, hogy a 600 forintos eper helyett 1200 forintos magyar epret vegyek és a könnyedén hámozható fokhagyma helyett feleakkora, hámozhatatlant vegyet 900 helyett 1400-ért.
Én is magyar vagyok, de nem hülye. És a jövedelem is meghatározza, hogy az ember mit engedhet meg magának, nem csak nálam, hanem rajtunk kívül még nagyon sok családban.

De egyébként sem támogatom az ÖTP vezér Bonafarm csoportja által előállított tejtermékeket, hústermékeket, tojást, bort. Te vedd csak meg, ha akarod, de ne hidd, hogy az adód kevesebb lenne, úgyanúgy kilopják a te zsebedból is a pénzt, csak várd ki a végét!

Viktus 2012.05.30. 15:29:17

@boyob: @TrueY:

Persze elegánsan a foglalkoztatási statisztikát mutogatja ami a közmunkások napi 4 órás bohóckodásával lett felduzzasztva ... adó bevételt nem hoz

sárkányfő 2012.05.30. 15:30:07

Na végre mondtak egy számot:

"861 millióért írt nekünk levelet Orbán"
hvg.hu/gazdasag/20120530_gazdasagi_konzultacio_hatarido

Legalábbis ennyit vallanak be... a valós szám gondolom kb. a duplája lehet. és tuti megint rajta lesz Orbán színes fényképe, hisz az szerves része egy kérdéssornak...

És hogy egyáltalán mi a valós oka az egész marketing-akciónak? (Nyilván Habony Árpi ötlete volt) Hát itt az igazi ok:

"Tárki: Egy szinten a Fidesz és az MSZP népszerűsége"
www.origo.hu/itthon/20120530-tarki-egy-szinten-a-fidesz-es-az-mszp-nepszerusege.html

csbaly 2012.05.30. 15:31:06

nem értem, ezek a kérdések miért lényegtelenek és miért alibi... pontosan fel lehet mérni belőle a politikájuk irányának elfogadottságát vagy visszautasítottságát.... demagógnak meg csak az mondaná, aki szerint a világ úgy jó, ahogy van és nem kell variálni vele, menjünk a tömeggel... az ilyeneknek no comment...

ágica1 2012.05.30. 15:31:14

Na, akkor nézzétek meg az ország összes iskolájában kötelezően megíratott KOMPETENCIA PROGRAM mellékleteként "nem kötelezően" (de ha nem töltöd ki, büntivel jár) kitöltendő többoldalas kérdőív kérdéseit plusz azt, hogy névre, osztályra, iskolára visszavezethető a kitöltő (vagy ki nem töltő) személye.
Szóval NÉZD MEG A KÉRDÉSEKET és fordulj az adatvédelmi biztoshoz...

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.05.30. 15:32:07

@Viktus: "Persze elegánsan a foglalkoztatási statisztikát mutogatja ami a közmunkások napi 4 órás bohóckodásával lett felduzzasztva ... adó bevételt nem hoz "
Ja. De ork bán döngetheti a mellét, plusz a közmunkások közpénzből magán földeket művelnek meg. Jó üzlet! Valakinek!

sárkányfő 2012.05.30. 15:32:50

Megjegyzem a Fidesz népszerűség-csökkenése miatt trollok új generációját jósolom, és részükről tovább fokozódó agresszivitást, hazudozást, és permanens sikításba átcsapó kétségbeesett komcsizást várok.

Kivlov 2012.05.30. 15:34:37

@belekotty:
nem fóbia. racionalitás. a népesség 30%-át adják, lehetetlen kiváltságos helyzetük hosszú távú fenntartása.
Nem véletlenül volt nyugdíjcsökkentés/befagyaszás minden IMF/EU segélyt kapó országban...

pcomment 2012.05.30. 15:35:17

@Enrico72: "amint átvészeltük az EU válságát."

Anyám borogass... majd ha ez EU átvészelt minket, esetleg.

kutyás majmok vagytok (törölt) 2012.05.30. 15:36:54

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló (az anyám meg egy ribanc) !: "Kár hogy nem fogjátok fel, hogy minden itthon előállított termék vásárlása esetén kétszeresen is segíted az országot.
(Mind az eladót, mind a gyártót)"

Értem én, hülye gyerek. A vezéred lehúzza rólam a rengeteg adót, ezek után ne az olcsó külföldit, hanem a drága magyar terméket vegyem, ugye? Nem hinném, hogy egyedül vagy ilyen hülye, mert nem tudnád két lábon elviselni. Hányan vagytok odahaza? Szóval, én segítsem az országot (az eladót, a gyártót, a pártokat stb.)... Engem ki segít, gyíkarc? Én is az ország vagyok.

Viktus 2012.05.30. 15:36:55

hvg.hu/itthon/20120530_kozgep_fidesz_simicska

a nyugdíjvédelmi biztosunk nem olyan beszédes, ha nincsen előre megírt szövege :D

orient 2012.05.30. 15:37:23

17. „Vannak, akik szerint a kormánynak be kéne vezetni a 0% SZJA-t és 0% ÁFÁ-t és kétharmados törvénybe foglalni. Mások szerint erre nincs szükség.”

Kb. a 16 kérdésnek is ennyi az értelme.

Kedvencem a legdemagógabb:
"Vannak, akik szerint továbbra is méltányos tehermegosztásra van szükség az állam, a nagyvállalatok, illetve a bankok és az emberek között akkor is, ha ez ellentétes az EU elvárásaival."
Erre a paraszt mit mond? Mint a kulákok Lenin idejében, rögtön fröcsögő nyállal ordítja vesszen a rohadt nagytőkés!!!

Persze mikor a pénze kell finanszírozni a gazdaságot (bank hitelek cégeknek, magánembereknek lakásvásárlásra), meg infrastruktúrát épített ki több száz milliárd forintiért ami szintén a cégeknek és gazdasági fejlődéshez elengedhetetlen (telefon és internet hál. kiépítése) akkor jók voltak. Persze van annyi bűnük hogy mindezt nyereségesen teszik, tudjátok a kapitalizmus így működik. Ez még mindig jobb mint a kommunizmus elvtársak. Ezért megy a szekér a rohadt kapitalista németeknek, skandinávoknak, lengyeleknek, cseheknek és USA-nak, és ezért áll egy helyben Magyarország, Fehéroroszország, Észak Korea...mert itt ha valami piaci alapon nyereséges és nem politikai érdek közeli cég az rögtön rohadt idegenszívű rablóbanda. Még Kínának is volt annyi esze, hogy beengedte a külföldi tőkét és ott kedvezett neki ahol tudott évtizedekig, mire kinőtte magát nagyhatalomnak. Erre még ők is rájöttek nem úgy mint a hülye retardált kisöccse Észak-Korea, aki mai napig harcol a gonosz imperialistákkal, de persze villanyra, áramra, és alapvető dolgokra sincs pénzük.

Viktus 2012.05.30. 15:37:49

@csbaly:

Te ez most vicc akart lenni?

Dr.Betépett felhasználó 2012.05.30. 15:37:57

@sárkányfő: Mielőtt iktattam a nagyvezír levelét a krumplihéj alá a kukába,megtekintettem az ő csillogószemű arczélét a mellékelt felvételen,és az az érzésem támadt,hogy fotóstoppos kollegák alaposan beletenyereltek a sz@rba,midőn előállították viktorunk képét,kb érettségi tájékáról.

Seduxen (már NEM dr.) 2012.05.30. 15:47:04

@Faszt vagytok ti lovas nemzet: na csak fújja erre a szél Enrico-t, de még inkább Vidékit (vagy ő már itt van? sorry, magvas gondolatait egy ideje nem tudom olvasni, hogy száradjon le a kezem, amiért a trolltartóba vágtam, tudooooom :DDD), és megkapod, hogyasszondja, figyelj:

Segíts magadon, és Isten is megsegít :D

Kutchek (törölt) 2012.05.30. 15:50:08

Vannak akik szerint jövőre a Videoton lesz a bajnok, mások nem szeretik Orbán Viktor kedvenc csapatát.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.05.30. 15:52:10

@csbaly:

- Vannak kérdések, amik lényegtelenek, mert a ténylegesen végrehajtandó alternatívák közüli döntés helyett csak általánosságokat tartalmaznak, ld. 7., 8., 10.;

- Vannak kérdések, amik alibik, mert több, most megkérdezett dolgot belőlük a kormány már megcsinált vagy előkészített, ld. 4., 6., 14.;

- Vannak kérdések, amik demagógok, mert ha nemmel válaszolsz, akkor rögtön meg lehet bélyegezni azzal, hogy a szegények, a fiatalok, az öregek, a nők ellen vagy, vagy egyszerűen csak nemzetellenes;

Ami maradt kérdés, arról meg teljesen felesleges megkérdezni az embereket, elvégre az étteremben a szakácstól sem szeretném, ha állandóan a nyakamra járna, hogy "Most teszem a csipetkét a bablevesbe, jó lesz így?", ld. 1., 9.; meg kell csinálni, aztán meglátjuk, mire is jó az. Az átlagember mégis mennyire van szerinted tisztában azzal, hogy mit jelent egy szabadvállalkozási zóna vagy egy átalányadózás, milyen előnyei és hátrányai vannak? Egyébként is igencsak visszás nekem, hogy az EVÁ-t eltaposni készülő Fidesz konzultál az átalányadózásról...

+ Vannak kérdések, amik szimplán hülyeségek, ld. 3.;

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.30. 15:56:02

@Faszt vagytok ti lovas nemzet: te csak dögölj meg szimplán a tudatlanságoddal.

Véded a multit, miközben a szomszédodban az összes kisbolt megszünt.
Sírsz a munkádért miközben az MSZP alatt nőtt duplájára a munkanélküliségi ráta.
Akarsz támogatsát kapni miután megkaptad az egykulcsosat.

Neked semmi nem jó vazze csak az MSZP. Az elkúróhoz való ragazskodás tipikus esete.

Kabbe (törölt) 2012.05.30. 16:00:55

BRUHAHAHAHA......gondolom a "szabadvállalkozási zónákba majd a Közgép + a Fidesz-bárók cégei költöznek.....akik a szociális szövetkezetbe "önként" tömörült rabszolgákat foglalkoztatnak...

go loosers, go

orient 2012.05.30. 16:02:19

@Enrico72: "amint átvészeltük az EU válságát"

Manapság divatos az EU válságáról beszélni. Orbán is szereti ezt hangoztatni mert lehet erre kenni az ámokfutásukat, de jó lenne észrevenni az EU válságának részleteit.

Melyek azok a gzadaságok akik köszönik jól vannak, növekednek, jól élnek és nem érzik meg a válságot?
Németorsz, Svédorsz. Finnország, Dánia, Hollandia, Lengyelország...stb.

Kik vannak mélyrepülésben és államcsőd szélén?
Görögo. Portugália, Spanyolrsz. , és mi MO...tehát kijelenthetjük az EU a banánköztársaságai. Ez nem európai válság, ez szimplán pár ország válsága akik nem akarnak adót fizetni (mediterránok), dolgozni, és szembepisálnak a széllel(mi magyarok) mert mi/ők annyira menők vagyunk, és még a süllyedő hajón is a mentőhajót szidjuk és támadjuk ahelyett hogy tennénk valamit a helyzetért amíg még nem késő. Lásd lengyelek..

Ennyit az EU válságáról, ezért szívnak az erős államok mint a németek és északiak, nem mintha nekik egyébként sok gondjuk lenne, csak a sok lusta országgal egy valutába kötötték magukat és most ezért ők is fosnak.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.30. 16:05:21

@orient: Az alapvetéseket tekintve igazad van.

Ám nem árt megemlékezni arról, hogy 2002-ben még minden csatlakozó országot vertünk a gazdasági mutatóinkkal.
Szlovákok elött voltunk.

2010-re a Görögökkel holtversenyben lettünk mindenkben utolsóak.
Szóval ne legyenek illúzióid abban ki jutatott ide minket.

Bizony a kedvenc szocijaid voltak azok.

Lasombra 2012.05.30. 16:06:16

@Jack Torrance: a "Mink" név még jobban tetszene. csak ezt a nevet már ellőtték az írek (Sinn Féin) ráadásul egy félkatonai szervezettel rendelkező, balos, keresztény pártunk már van egy. azt kellene épp leváltani.

Viktus 2012.05.30. 16:09:39

A hazai fogyasztók nemcsak jelenlegi helyzetüket látják kilátástalannak: úgy érzik, anyagiak tekintetében az elmúlt 10 év sem hozott előrelépést. A Cetelem Körkép által vizsgált országok közül Magyarország negatív értelemben tűnik ki, hiszen hazánkban 100-ból 79 válaszadó vélekedik úgy, hogy anyagi helyzete romlott az elmúlt 10 év során. A kutatás eredményei szerint ugyanakkor nem csak arról van szó, hogy Magyarországon hagyományosan szeretnek panaszkodni a fogyasztók, a háttérben a reáljövedelmek csökkenése is áll.

A körkép szerint míg Európában a családok harmada havonta jár étterembe, a magyarok 6 százaléka teheti/teszi meg mindezt - hasonló a különbség aránya a kultúra, szórakozás területén is. A családok spórolnak az utazáson, nyaraláson, de növekszik a használt termékek vásárlásának, az otthoni barkácsolásnak, újrahasznosításnak aránya is.

penzcentrum.hu/vasarlas/10_eve_semmi_javulas_uresek_a_magyar_penztarcak.1032767.html

A hálátlan népség nem érzi, hogy két éve itt a kánaán :D

micsoda? 2012.05.30. 16:11:07

@dr. Bubó: "van egy dakota mondás...
a hídon akkor kell átmenni ha a fojóhoz érünk...."
Magyar pedig így szól: Akkor ugorj amikor ott a kerítés. Mi magyarok ebben sem maradunk el, viszont egyebekben "megelőzzük" a dakotákat:DDD

Lobster1978 2012.05.30. 16:11:27

Vannak sms-ek amelyeket a szolgáltatódtól kapsz, miszerint változni fognak a percdíjaid. Tippelhetsz merre és tippelhetsz miért.

Jack Torrance 2012.05.30. 16:17:36

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: " 2002-ben még minden csatlakozó országot vertünk a gazdasági mutatóinkkal."

de már le lettek rakva az elkúrás alapjai

orient 2012.05.30. 16:23:15

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"Bizony a kedvenc szocijaid voltak azok. " Ezt kikérem magamnak. 2002-ben jól álltunk de a szocik ahogy írtad is, és a fidesz mostani 2 éve lejtőre tett! Sajnos nem látok különbséget a két kormány ámokfutása között. Kvalitásában is Veres J.-nak kb. annyi esze volt mint a Matolcsynak. És közgazdasághoz mint a győzikének, de ez igaz mindkettejükre, nem csak a szocikra.

Fidesznek vannak jó ötletei (mszp-nek is voltak), de elrontják. Mszp elrontotta azzal hogy adóságra olyan jólétet épített amit a gazdaság nem termelt ki és ezért szívunk még most is. Erre a Viktorék kitaláltak egy receptet, ami működhetne is, ha a legfőbb gazdasági partnereinket és azokat a befektetőket akik ki tudnának húzni a szarból nem anyáznánk és gyarmatosítóznánk le őket, mit az EU-t, hanem értelmesen elmagyaráznák az embereknek hogy MO-nak jó az EU és jó EU része lenni, keresni a szövettséget nyugati államokkal, főleg németekkel, és nem állandóan balhézni velük, de ugyanakkor lehet nyugodtan üzletelni az oroszokkal és pénzes keletiekkel is. Egy okos kormány szépen kussban maradna az óbégatás helyett, mindenkivel mosolyogna és jópofizna akinek pénze van és munkahelyet is teremt itthon. Ehelyett szabadságharcol. A szabadságharc miatt még szarabb lesz az élet mert nemhogy új befektetés nem jön de azok iselmennek akik itt voltak, még több munkanélküli, még több éhező kinek fognak hinni megint? A szélsőségeseknek és a hülye gyarmatosító szvegeknek, mint észak koreában, hogy azért éhezünk mert a gaz kapitalisták éheztetnek. NEm azért élünk szarul mert ahelyett hogy szívesen látnánk őket és a pénzüket (mint visegrádi országok, de Kína, India is.), de inkább mi csesztetjük őket reggeltől estig. Gratulálok...ez egy ördögi kör mert ettől csak szarabb lesz az élet és mégtöbb barom fogja elhinni az EU meg a zsidó kapitalista a hibás dumát. Itt tartunk, de azért érdekes hogy 10 jobbikos haveromból 10 Nyugat-Európában keres munkát, a gaz kapitalistánál és nem a mongol meg azeri testvéreinél, érdekes igaz?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.05.30. 16:26:37

@brumeszkosz:

Vannak, akik szerint a tények a racionális bal agyfélteke kábítószerei, melyekre a kreatív jobb agyfélteke korában semmi szükség nincs. Mások szerint a politikusoknak jó lenne legalább havonta egyszer kihúzni a fejüket a saját seggükből.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.05.30. 16:34:24

17. Vannak, akik szívesebben vágatnák le a bal karjukat, mint a jobbat. Mások szerint azt a kart kell levágni, amelyik beteg, de azt is csak akkor, ha menthetetlen, de legalábbis nem kéne azzal kampányolni, hogy milyen jó, hogy így csak fél pár kesztyűt kell télen venni.

18. Vannak, akik szerint a németek annyira hülyék, hogy nem tudják elkölteni a saját adóbevételeiket, nem is tudnának még ennél is jobban élni belőle, és ezért teljesen jogos kizsákmányolással vádolni őket, amikor meg akarják mondani, mire költsék mások az ő pénzüket. Mások szerint nem kéne megvárni, amíg rájönnek arra, hogy mégis el tudják költeni.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.05.30. 16:38:18

@orient: Biztos azért, mert ők tizen majd jól alá akarják ásni a rendszert, és belülről leleplezni a zsidó karvalytőkét:).

Secnir 2012.05.30. 16:39:54

@sárkányfő:
"861 millió [...] Legalábbis ennyit vallanak be... a valós szám gondolom kb. a duplája lehet"
ne felejtsd el, hogy Kövér Laca öccse elsinkófálta a teljes Állami Nyomdát (nyomdagépekkel együtt), aminek se híre, se hamva, csak 100 millás adótartozás.. Mai napig nem tudja senki, hogy hová lett.
Én azt mondom, hogy a nyomtatás költsége cirka 20 millió forint. a postázás -legyünk nagyvonalúak- 100 millió.
(8 millió A4-es nyomtatás 4 forinttal számolva. 8 millió postázás 100 forinttal számolva. ez Kövér Szilárdnak 7 milla, a Postának meg 100 milla bevétel).
de legyen 161 millió a nyomtatás/postázás, a könnyebb számolás kedvéért. egymás mellé írom a két számot:
161 millió a tényleges költség - 861 millió a kifizetett költség.
megy már?

Hihhetetlen 2012.05.30. 16:40:50

Bár nem olvastam mind, én úgy érzem a kommentekben nagyon elméleti lett a vita.
Gyakorlati oldalról kérdezném, hogy kinek van meg a megoldókulcs? Vagy le lehet tölteni a fidesz.hu-ról, esetleg az orbanviktor.hu-ról? Vagy honnan? A helyes kitöltők automatikusan felkerülnek a Kubatov listára? Ha nem, mit kell még tenni?
Csak azért kérdem, mert sajnos nem nagyon van lehetőségünk a feleségemmel a szakmánkban külföldön munkát találni, ezért úgy áll, hogy itt kell gondoskodnom a családomról.

gnme 2012.05.30. 16:56:49

"Mások szerint nem kell szabadvállalkozási zónákkal ösztönözni a munkahelyteremtést."
(= a buzik szerint ne kedvezzenek a kurváknak)

Mondom én, kitörlöm a *eggem vele, oszt jónapot. Ha kemény lesz, összegyűröm majd előtte, hogy elegendően betörjön. Adok a kutyáknak is, legyen mit tépni (ne egymást).

kavinton 2012.05.30. 17:19:18

Ezt a kérdést igazán hozzáirhatnák.
+1 kérdés: Vannak akik úgy vélekednek, hogy a jelenlegi kormány mindent megtett az emberekért, és ezért nincs szükség 2014-ben választásokra. Mások úgy vélekednek, hogy az eddig megtett intézkedések és a jövőben meghozandó döntések várható következményei miatt, a jelenlegi kormánynak a következő ciklusban is maradnia kell.

Adalberto Gellenzeeri 2012.05.30. 17:23:25

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Na most, ha igaz magyar vagy, akkor ezt leírod ide szép erdélyi rovásírással. Különben te is egy pöcs mszp-s vagy ....

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2012.05.30. 17:26:27

Szemléletes, átlátható írás az államadósságunkról. Kedvcsinálásnak:

Nem lettünk sokkal okosabbak. Ilyen nagy számokban mi egyszerűen nem tudunk gondolkodni. Osszuk el az egészet 10 millióval (ennyien vagyunk), és az éves költségvetés helyett havi összegeket nézzünk, ahogy a saját háztartásban szoktuk.

Így sokkal érthetőbb:
Összes hitel: 2 082 680 Ft
Havi fizetés: 109 799 Ft
Törlesztők: 9 309 Ft
Egyéb kiadások: 106 674 Ft
Összes kiadás: 115 982 Ft
Hiányzik: 6184 Ft

jakabandor.blog.hu/2012/05/24/allamadossag_11

dr. Bubó 2012.05.30. 17:27:14

@kavinton: így pontosabb...

17. Vannak akik úgy vélekednek, hogy a a FIDESZ-KDNP pártszövetség 2010 áprilisában olyan példátlan felhatalmazást és bizalmat kapott, hogy nincsen szükség további választásokra. Mások úgy vélekednek, hogy a kormány által eddig megtett népjóléti intézkedések és a jövőben meghozandó döntések utáni várható további nagy gazdasági fellendülés miatt, a jelenlegi kormánynak a következő ciklusban is maradnia kellene.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.05.30. 17:33:42

@rdos:
Fergeteges egyébként hogy ha a nagy számokat lebontják egy emberre, és leképezik az államadósságot meg az állami költségvetést a mezei konyhapénzre, akkor hirtelen mindenki megérti, hogy mekkora szarba is vagyunk. Húszezer-milliárdban sok ember egyszerűen nem is tud gondolkodni.

Makkasz 2012.05.30. 17:39:14

Borzalmas, a kerdesek nehany kiveteltol eltekintve kinaljak a valasz, rossz vagy ha nem azt valasztod.
Amugy meg mekkora seggseg igy legitimalni (a 2/3 ad melle) hulyebnek hulyebb, gazdasagi hanyatlast okozo donteseiket.

Irjon ki szavazast ah valamit tudni akar. Kerdoiv? Balfasz.
Es sajnos sokan benyelik, hogy ez valami deokratikus meg NER, Istenem segits meg hogy a hulyeseg fogyni kezdjen Moon.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.30. 17:42:28

@Makkasz: Igazad van..
Ezek a szemetek kérdezni merészelnek.
Meg akarják tudni a véleményed.
Abban persze sok igazság van, hogy ez parasztvakítás.

De lássuk be ez sokkal jobb hozzáállás, mint az MSZP és Gyurcsány gumilövedéke, kardlapozása, könnygázgránátszórása, szemkilövetése a problémák kapcsán válaszul adott tüntetésekre.

És ti akartok másokat demokráciából kioktatni ?!

Szánalom.

sárkányfő 2012.05.30. 17:47:25

@Secnir:
Hát nem tudom. Mivel a hűbérurunk nem osztja meg velünk a tételes elszámolást, így igazából csak ködöt szurkálnunk. Szerintem a végösszeg sokkal több, mint 860 milla, és igen, haveri cégeknek kiadták amit lehetett, szépen túlszámlázva.
De nem csak a nyomtatással van költség, ilyeneket hagytál ki:

- jó minőségű papírlap ára, 8,2 millió darab
- színes nyomtatás fotó minőségben (ez több mint 4 ft)
- borítékok ára
- borítékok címzése
- hajtogatás (akár gépi, akár emberi) + borítékba rakás
- postára szállítás
- maga a postázás
- visszafelé a válaszokat is postázni
- beérkezett válaszok tárolása, felbontása, átolvasása, kiértékelése, eredmények összegzése - ez utóbbi persze már rég kész van, a Habony megírta előre, sőt, a eleve válaszokhoz írták a kérdéseket. Csak a hitelesítés miatt kell a színjáték.

Megjegyzem ha levelenként 100 ft-tal számolsz a postára, akkor csak a postaköltség 800 millió, nem számolva a visszafelé jövő válaszokat.

Azért túl sokat nem érdemes ezzel foglalkozni, az egész eleve egy kamu marketing-akció, csak arról szól, hogy pár millió nyugdíjas azt érezze, hogy a Viktor drága törődik vele személyesen, meg hogy az emberek figyelmét eltereljék kevésbé fontos, kevésbé megszemélyesíthető problémák felé Simicskáról, meg az EU-csúcs recesszióról, meg az EU csúcs-inflációról, meg többiről. Ködösítenek ahogy csak tudnak, persze abból is lehúzva a hasznot.

sárkányfő 2012.05.30. 17:50:54

@rdos:
Ez nagyon jó! A Jakabnak néha elsül a keze.
Ezt is érdemes mellé tenni:

Államadósságok:
USA: 103%
UK: 85,7%
Európai Unió: 82,5%
Németország: 82%
Magyarország: 80,6%
Ausztria: 72,9%
Ukrajna: 44,8%
Svájc: 38,7%
Bulgária: 16,3%
Észak-Korea: 0,4%

kavinton 2012.05.30. 17:57:00

@dr. Bubó: Köszönöm a pontosítást, így tényleg jobb. :)
Amúgy kb olyat akartam eredetileg írni, hogy ezek nem is kérdések, hanem felvetések, amikre előredefiniált, a könnyebb adatfeldolgozást segítő választási lehetőségeket adnak. Így ez a paraszt vakításon túl a már meghozott, de le nem kommunikált döntések utólagos magyarázata, semmi több. Ebben semmi régi beidegződés nincs, mint ahogy OV nyilatkozott, igaz nem kimondottan rólam, de a célzást értettem...
Bár jobban átolvasva ezeket az "izéket", bármelyik lehetőség mellett vannak érvek és ellenérvek. Igaz a megoldás sokkal egyszerűbb és jobb is erre az egész válságosmentsükmegamunkahelyetésteremtsünkújakatlegyenjólét baromkodásra.

Cinkes 2012.05.30. 17:58:25

ez a kérdés sor szart sem ér... kb olyan mintha megkérdeznék, hogy ma szalámis vagy sonkás zsemlét szeretnél jobban enni, de az már nincs benne a kérdésben, hogy mit kell érte tenni vagy, hogy romlott e sonka... ez a nesze semmi fogd meg jól esete. a kretének kormánya a kreténekért.

bagir 2012.05.30. 17:59:33

Népünk nagyszerű vezére a kedves órásvezető, sajnos teljesen kifogyott a kapuszaggató frázisaiból. Már csak a régieket ismétli, mint a fennakadt lemezjátszó. Tiszta papagály, a múlt heti legénykikérője, viszont új színt hozott a népi folklórba. Mondjuk régen szóban nem adtak használati utasítást a kikért lány mellé mint itt a vásárhelyi kedves vezetőhöz/kik kinek nyalta, nyalja ki stb/

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2012.05.30. 18:05:58

@Rufus78: Igen, szerintem is ez volt a jó ötlet a szerző részéről. Azt azért megkérdezem, állítólag közszolgálati gazdasági sajtónk miért nem ír le ilyeneket?

Azt is megkérdezem, milyen gazda az olyan, aki 9300 Ft-os havi hiteltörlesztés mellett felvesz havi 6200 Ft-ot? Mert szerintem csapnivalóan rossz. Elcsapnivalóan rossz. Azonnali hatállyal!

@sárkányfő: Az elejét lehagytad:
Zimbabve: 230,8%
Japán: 208,2%
Görögország: 165,3%

Fáj bárkinek is a feje a Japánnak adott kölcsön miatt? Nem. A japán dolgos, újító szellemű, fejlett technológiájú nép. Japánnak én is adnék szívesen kölcsön (már ha volna miből :-().

Hertelendi 2012.05.30. 18:08:18

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Barom vagy! Anyukád vár otthon széttett lábakkal! Szaladj!

vontod75 2012.05.30. 18:24:13

@Enrico72: Szerintem a népszámlálás adatait azért nem merik nyilvánosságra hozni mert már 9 millióan sem vagyunk itthon.

Jack Torrance 2012.05.30. 18:27:36

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: már megint összekeversz dolgokat.
Senki nem mondta, hogy lövetni jó, sőt, Gyurcsányt se emlegette rajtad kívül senki. És mindebből az sem következik, hogy bármelyikünk lövetett volna vagy akár szeretné Gyurcsányt. Így aztán megmaradt az erkölcsi alapunk arra, hogy demokráciából oktassunk.
Neked viszont vészesen fogy, ha érvek helyett mindig csak mszp-zéssel meg gyurcsányozással tudsz előállni.

Lencsés István 2012.05.30. 18:36:11

Ilyenek nem léteznek : " .... Zemberek .... "

Viktus 2012.05.30. 18:57:49

ENRICO ELVTÁRS EZ NEKED SZÓL:

"Vannak, akik azt javasolják, hogy a 20 főnél kevesebb embert foglalkoztató magyar vállalkozásoknak biztosítani kell az átalányadózás lehetőségét, mert így jobb eséllyel tarthatják meg alkalmazottaikat a válság közepette. Mások szerint nincs szükség a kis cégek ilyen módon történő megsegítésére.

Akinek kitöltés közben nem ugrik be, hogy hoppá, hiszen jelenleg is létezik mikro- és kisvállalkozásoknak kitalált, kedvezményes, egyszerű adózási forma, az eva, amit jövő január elsejével meg akar szüntetni a kormány, és a jelek szerint helyette ezt az átalányadót vezetné be, az nem fog tudni érdemi választ adni a kérdésre."

index.hu/belfold/2012/05/30/konzultaljon_velunk/

:D

Makkasz 2012.05.30. 19:01:33

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: En nem akarlak kioktatni demokraciabol, es nem tartozom semmilyen altalad feltetelezett csoportba, amivel azonositani akarsz.
Gyurcsany egyforman demagog volt Orbannal. A gumilovedekek pedig egyik masik, nagyon durva tema, de nem is ertem, miert kell allandoan az elozo kormany szar teljesitmenyevel jonni, elmultnyolcevezni. Persze a mai hubveruras rendszerben ki merne utcara menni? Elvesziten allasat, megalaznak. bekemenet:), NER,:) ez a kerdeslista :)
Azert balfaszkodik a kormany, hulyiti a nepet, mert Gyrurcsany rosszul kormanyzott? Azert nyeljuk be szo nelkul a fidesz szarsagait, mert elobb sem volt jobb?
Csusztatasban, hazug kerdesfeltevesben egyik oldalt sem kell felteni.
Nem gondolod komolyan, hogy a kerdesekre adott valaszok alapjan tortenik valami. Akkor miert nem nepszavazas? Azert, mert igy akarjak kihuzni a keserves szar politikajukat ellenzok laba alol a talajt, igy legitimaljak a hulyeseguket, adnak fegyvert hiveik kezebe (hulye aki ellenkezik, hiszen lehetosege volt allaspontjat kifejteni). Ez egy szazeves konfliktuskezelesi technika. Nem valodi bevonas. Alsagos es szart er.
A nephulyites csimborasszoja.
Az adatokkal mit csinalnak, honnet tudjak kihez nem kell kikuldeni, ez megint egy kulon tema, kulon szemetseg.

kobi75 2012.05.30. 19:16:34

Enrico72 te tényleg ennyire hülye vagy vagy fizetnek érte????

kopaszállat vagyok 2012.05.30. 19:16:45

Előző kérdőívet a haverom lesz@rta ,visszacsomagolta és elküldte nekik, ez volt a válasza :) Most is ezt kellene tenni :)
Azt a pénzt amit rákölt ilyen hülyeségekre a debil kormány adnák oda egy iskolának,óvodának ,építsenek egy bölcsit, bármit csak ilyen faszságokat ne küldjenek !

Netuddki. 2012.05.30. 19:26:02

@kobi75: Persze, hogy fizetik. Magától senki se ekkora hülye...

Brix 2012.05.30. 20:05:28

@Viktus: Persze hogy kilátástalannak érzik a helyzetüket ez emberek, hiszen pl:: 5-6 éve, nem volt semmilyen közalkalmazotti béremelés! Közben, a KSH statisztikái szerint volt 32% infáció! Sem a tanárok, sem az ápolónők, sem az orvosok eddig még egy árva fillér béremelést nem kaptak. Az adójóváírás kivezetésének társadalmi hatásait nem nagyon vizsgálgatták, de, szakértők több mint 4 millió családra teszik ahol csökkent az egyfőre eső jövedelem. A segélyek is teljesen elvesztették az értéküket, hiszen a 28 ezres jövedelempótlóból lett 22 ezer, ami ha a vásárlóerőt nézem, annyi mint 15 ezer forint néhány éve. Százezrek kerülnek lassan afrikai állapotok közzé: éheznek és fáznak -- ez viszont NEM A VÁLSÁG , hanem ORBÁN hibája, aki szétverte a szociális rendszert!
Mocskos , piszkos , uszító politikát folytat Orbán, és egymás ellen hangolja a dolgozót a munkanélkülivel , a rokkantat -nyugdíjast az aktívval, a a átlegembert a nagytőkéssel és a bankokkal, multikkal.
Még az EU-is ide keveri a demagóg kérdéseivel, mitha az EU akadálya lenne az igazságos közteherviselésnek.... ,Nyugat-Euban, mindenhol többkulcsos adó van és a jómódúak hozzájárulnak rendesen az állam költségeihez, mivel az előnyökből is ők részesülnek inkább és nem a kiskerestű emberek nyúzzák a közel 30%-os ( 27) áfával, amivel világcsúcstartók vagyunk!
Az egész Orbán politikának egy a lényege: MINDEN ESZKÖZZEL, MINDENKIN KERESZTÜL- GÁZOLVA ERŐSÍTSE A MÁR NYUGATI SZINTEN ÉLŐ FELSŐ-KÖZÉPRÉTEGET, és a hozzá hű OLIGARCHA réteget. Ez max társadalom legfelsőbb 10%-a , de közvéleményt ők befolyásolják a leginkább a helyi szinteken, rájuk alapozva lehet az áhított 40 éves hatalmat kiépíteni!
A kisebb állem is ezen rétegek ellenállása miatt nem jön létre, mert az ÁLLAMI ÚJRAELOSZTÁS LEGNAGYOBB KEDVEZMÉNYEZETTJEI A LEGFELSŐBB RÉTEGEK!!! NEM A SEGÉLYEZETTEK!

komplikato 2012.05.30. 20:13:41

@Secnir: "-az a különbség, hogy míg a népszámlálási pénzt elszórták, és akinek csinálnia kellene, az még meg sem állapodott az alvállalkozóval (S.L.)"

Ne is mond, tegnap kaptam üzenetet, hogy még nem kell jövőhéten menni melózni, mert "technikai okokból" pár héttel később lesz meló ... Végül is egy ilyen országban átlagcsórónak tök mindegy pár hét pénz nélkül.

özv. Lencsés Istvánné 2012.05.30. 20:21:24

@Brix: Ezeket csak a ballib médiák gerjesztik. Én nem sok kilátástalan embert látok.

dr. Bubó 2012.05.30. 20:23:37

@özv. Lencsés Istvánné: egyébként én sem látok KILÁTÁSTALAN embereket.... mert NINCS KILÁTÁSOM...

özv. Lencsés Istvánné 2012.05.30. 20:26:58

Sajnos az ellenség túl erős! A Bildenbergekkel megboldogult uram sem bÍrt.

Airgüzü 2012.05.30. 20:49:05

Érdekes egy ország kicsiny hazánk... A hatalmas elvonások ellenére sincs sehol semmire pénz, mindenki forráshiánynal küzd, egyik ember nyomora elszegényíti a másikat, semmi sem működik, semmi sem megy rendesen, de idióta politikusaink hurráoptimizmusa határtalan. Nemhogy nem mondanak le, de még egy kritikus megjegyzésre, egy valamirevaló önvizsgálatra sem telik tőlük. Nem lesz ebből soha semmi javulás, amíg az alapvető attitűd ez marad az ország irányítói részéről, ami jelenleg is dominál: pártkassza, csókosok, gazdagok pártolása, összefonódások, mutyik. Van értelme a parlamentnek? Egyetlen interpelláció, egyetlen javaslat sem hallgattatik meg, zsigerből el van vetve minden. Teljesen felesleges ennyi embernek ott ülni, csak az számít, amit a FIDESZ akar. S ki mit is képvisel közülük? Mert a választók érdekeit a kormánypártból senki.

Hertelendi 2012.05.30. 20:59:02

@Airgüzü: "S ki mit is képvisel közülük? Mert a választók érdekeit a kormánypártból senki."
Onnan tuti senki, de a fő baj, hogy az ellenzékből sem. Vagy azért mert nem tudják, vagy azért mert nem akarják. Nincs párt, akik mögé beállna a tömeg. Minek álljon be?

Alma János · http://almajanos.blog.hu/ 2012.05.30. 21:02:37

Négyévente egy kérdés: mintha számítana a Zemberek véleménye

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.05.30. 21:11:22

@özv. Lencsés Istvánné:
Például Matolcsy, ő aztán a legkilátástalanabb ember... mert nem lát ki a saját seggéből.

urbansprawl (törölt) 2012.05.30. 22:10:03

@Brix: Ez nem teljesen felel meg a tényeknek, de ne hagyd magad megzavarni.

urbansprawl (törölt) 2012.05.30. 22:11:44

@Jack Torrance: hol és mikor határolódtál el a tömegbelövetéstől? hazudsz te ...

ketroot 2012.05.30. 22:11:45

Remélem néztétek az esti OV interjút. Én sajnos lemaradtam róla, ezért el is szégyellem magam iziben!

Jack Torrance 2012.05.30. 22:16:50

@urbansprawl: a jó édes anyukád hazudik, az. vegyél vissza az arcodból, nincs mire ekkora pofád legyen

komplikato 2012.05.30. 22:25:40

@vontod75: "Szerintem a népszámlálás adatait azért nem merik nyilvánosságra hozni mert már 9 millióan sem vagyunk itthon."
Mint arra többen utaltak még igen messze a feldolgozás vége ... viszont valaki matekozza vissza, hogy ha sok ember online töltötte ki (én családom is), akkor hogyan van 13 millió kitöltve visszaküldött űrlap?

urbansprawl (törölt) 2012.05.30. 22:26:28

@Jack Torrance: lételemetek a hazudozás, a rendszerváltáskor kellett volna benneteket életfogytiglan lecsukni, ha már egyszer nem volt már halálbüntetés.

komplikato 2012.05.30. 22:35:52

@Brix: A szociális rendszer fenntarthatatlan, de nem lebontották hanem inkább felrobbantották. Ráadásul semmi látszatja, hogy a gazdaságot olyan irányba mozdítanák amiből egyszer lehet még másik, de működőképes fenntartható szociális rendszer vagy pláne működő gazdaságú ország.

Jack Torrance 2012.05.30. 22:38:56

@urbansprawl: egész jó gyógyszerek vannak már, szerintem fordulj szakemberhez

urbansprawl (törölt) 2012.05.30. 22:40:33

@komplikato: mert nem lesz. ez a világ lecsengőben van, fel kellene fogni. tönkretette a liberalizmus, nem jön többet vissza a jólét. a római birodalom kora se jön vissza, ez sem. vége, ennyi volt, felélte a liberalizmus borzalma a világ tartalékait.

vess egy pillantást a kora középkorra: most olyasmi jön, egy durva átmeneti időszak, 30-50-400 éven át.

urbansprawl (törölt) 2012.05.30. 22:41:14

@Jack Torrance: a magatokfajtákat kellett volna halálra ítélni 90-ben

Viktus 2012.05.30. 23:08:45

'A miniszterelnök a telefonadóról azt mondta, "majd meglátjuk", hogy áthárítják-e az egyes szolgáltatók a terheket az emberekre, de mint fogalmazott, a 2010-ben bevezetett szektorális különadókat sem tudták a bankok és a multik áthárítani, "most is találunk majd olyan megoldást, hogy ezt se lehessen áthárítani".'

'Orbán arányosnak és igazságosnak nevezte az egykulcsos adórendszert, mint mondta, a kormány azoknak az embereknek akar kedvezni, akik az "átlag magyarok", vagyis akik dolgoznak, munkából élnek és gyereket nevelnek. A miniszterelnök szerint a többkulcsos adó már bizonyította, hogy rossz, az egykulcsos adó pedig azt, hogy működik.'

hvg.hu/itthon/20120530_orban_viktor_m1

:D A miniszterelnök úr elég jól elvan a maga kis világában ...

Lobster1978 2012.05.30. 23:35:14

@Viktus: Nekem ez a bestof: Azzal kapcsolatban, hogy minden második fiatal el akarja hagyni Magyarországot, a miniszterelnök úgy fogalmazott...:
"Magyarországnak kell 5-10 év, és olyan ország lesz, ahova visszajöhetnek, sőt, jobb ország lesz, mint ahova elmentek"

dr. Bubó 2012.05.30. 23:36:26

@Lobster1978: ez egy barom !!!! má tényleg... ha ez nem gebed meg gyorsan akkor nagyon nagy baj lesz

urbansprawl (törölt) 2012.05.31. 06:38:38

@Jack Torrance: ezzel a stílussal, anyázással a tapló, primitív, a nagyanyját is megb.ó prolicsürhe tagja vagy ...

Jack Torrance 2012.05.31. 07:18:57

@urbansprawl: mondod te, aki hazugozással kezdesz és azóta is csak akasztani akarsz...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.05.31. 09:23:52

@Viktus:
Az ötmillió adózó munkahely, amiről beszélt, gyakorlatilag a teljes foglalkoztatás, vagyis hogy a teljes munkaképes korú népesség (18 felett, 65 alatt) dolgozik. Aztán ezt mégis hogy?! Vissza a KMK-korszakba?

Vagy jöjjön le a cuccról, amit szed, vagy adjon belőle nekem is, mert így, hogy eklmegyünk egymás mellett, kezd egy kicsit elviselhetetlen lenni a dolog.

urbansprawl (törölt) 2012.05.31. 10:07:03

@Jack Torrance: teljes tévedésben vagy: 20 éve is akasztattam volna, mivel ti csak ebből értetek. ez van. :S :(

Jack Torrance 2012.05.31. 10:16:53

@urbansprawl: hát akkor rohadj meg ahol vagy, idióta

urbansprawl (törölt) 2012.05.31. 11:31:27

@Jack Torrance: Na, megszólalt a toleráncs ballib ...

Kandeláber 2012.05.31. 17:10:53

@komplikato: És nagyvonalúan elloptak mindent. Ezt privatizációnak nevezték.

Albu 2012.05.31. 17:14:49

Utálom a „vannak” kezdetű halmazelméleti diszkussziókat.

Arról nem is beszélve, hogy egyik sem kérdés.

2012.05.31. 17:48:05

Jó ideje csak kapkodom a fejem. Nem tudom eldönteni, hogy szándékos átverés vagy egyszerű dilettantizmus "áldozata" vagyok ... ??? Jelen esetben szigorúan szakmai kérdésekről van szó. Az ún. átlagember (én is) leginkább csak érzelmi alapon tudja megközelíteni a dolgot. Ráadásul úgy vannak megfogalmazva a gondolatok, hogy inkább összezavarnak, mint sem világossá tennék a célokat. Több pontnál az a helyzet, hogy ha az első mondattal nem értek egyet, abból nem feltétlenül következik az, hogy a másodikkal egyet értek. Vagy fordítva. Tehát megválaszolhatatlan a kérdés (ha egyáltalán kérdés?)!
Nos, ... a kenyér egyre kevesebb, de legalább cirkusz az van!

Transylvanianmixedgrill 2012.06.01. 14:52:53

Mai napom kedvenc levele:

Értesítjük, hogy az Ön által elektronikus úton benyújtott
'Adatszolgáltatás letiltása a személyiadat-és lakcímnyilvántartásból'
(ügyszám: , az ügy alanya: )
nyilatkozatba foglalt adatletiltás iránti igényének a hatóság helyt
adott. Az Ön személyes adatainak szolgáltatására vonatkozó tilalom
a személyiadat- és lakcímnyilvántartáson átvezetésre került.
Ezen időponttól a nyilvántartásból történő adatszolgáltatás a
tilalomnak az Ön általi feloldásáig szünetel.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy az adatszolgáltatás letiltásáról szóló
tájékoztató elolvasásáról, és az abban foglaltak tudomásul vételéről
szóló nyilatkozatát is regisztráltuk.

A tájékoztatóban foglaltak közül adatletiltási jogának gyakorlásával,
illetve a nyilvántartásból történő adatszolgáltatások során annak
érvényesítésével kapcsolatban az 1992. évi LXVI. törvény következő
rendelkezéseire hívjuk fel a figyelmét:

- nevéről, lakcíméről, személyazonosító adatairól - függetlenül attól,
hogy élt-e adatai letiltási jogával - más polgárnak, jogi személynek vagy
jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetnek adatszolgáltatás teljesíthető,
ha azt törvény, nemzetközi szerződés, vagy viszonosság előírja, illetve
ha a kérelmező az adatok felhasználásához fűződő jogát, vagy jogos érdekét
okirattal igazolja,

- az adatszolgáltatási tilalom nem terjed ki a törvény alapján teljesített
adatszolgáltatásokra, így különösen a helyi önkormányzatok, a honvédelmi, a
rendészeti, a választási és az adóigazgatás valamint az egészség- és
nyugdíjbiztosítás szerveire, továbbá a bíróság, az ügyészség, a bűnüldözés,
a büntetés-végrehajtás szerveire és a nemzetbiztonsági szolgálatokra,

- Ön a jegyző vagy a Központi Hivatal megkeresésére az adatszolgáltatási tilalmat
eseti jelleggel feloldhatja, de az eseti adatszolgáltatást követően az
adatszolgáltatási tilalom továbbra is fennáll.

Üdvözlettel:

Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
E-közszolgáltatások Ügyfélközpontja

Meridian74 2012.06.01. 15:21:17

Az egész kérdőívet a kukába baszom, és egy lapot küldök vissza ismét: mikor lesz TÉNYLEGES elszámoltatás és FELELŐSSÉGREVONÁS? Mondjuk csak az emútnyócévért...?

BPO654 2012.06.01. 16:47:52

@Brix:
"Százezrek kerülnek lassan afrikai állapotok közzé: éheznek és fáznak -- ez viszont NEM A VÁLSÁG , hanem ORBÁN hibája, aki szétverte a szociális rendszert!
Mocskos , piszkos , uszító politikát folytat Orbán, és egymás ellen hangolja a dolgozót a munkanélkülivel , a rokkantat -nyugdíjast az aktívval, a a átlegembert a nagytőkéssel és a bankokkal, multikkal."
Most eddig sokan külf.-ről és belf.-ről azt mondták legyen megszorítás. Ezek szerint lett megszorítás. Most meg ez a baj??? Eddig ezért ugattak sokan hogy csinálja meg, ha megcsinálja akkor meg aza baj???
Ha kiküldenek kérdőívet az a baj, ha nem akkor meg azt mondják, h csak 4 évente számít a zemberek vélménye és nincs demokrácia.
Semmi sem jó, és annak az ellenkezője sem jó.
Akkor mi a k.anyátok jó nektek b+????????????
(Ebből a hszből sem következik h fideszes v mszp-s vagyok aki csak így tud gondolkodni az totál hülye).

ikarus 2012.06.03. 15:24:03

jelentem, örülhetnek a házi oligarchák, mondjuk meg sem lepődtem, de már vannak hirdetések mahir oszlopokon...

süti beállítások módosítása