Skip to content


       Szűrés lista

A pénzért bármit

2004: Ramil Safarov, a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem azerbajdzsáni hallgatója egy baltával meggyilkolta az örmény diáktársát. Hazájában hős lett, mert örményt ölni szerintük kurva menő.

2006: A magyar bíróság életfogytiglanra ítélte Ramil Safarovot. Azerbajdzsán folyamatosan kérte a férfi kiadatását, de ezt a magyar állam mindig elutasította.

529540_10151060876761093_91389487_n.jpg2012 július: "Orbán Viktor Azerbajdzsánban: szorosabb együttműködés a Kaszpi-tenger térségével."

2012 július:  "Az azeri gazdaságfejlesztési miniszterrel tárgyalt Szijjártó Péter kétnapos bakui látogatása során."

2012. augusztus 23: A Figyelőnek a Nemzetgazdasági Minisztériumhoz közel álló forrás úgy nyilatkozott, hogy Azerbajdzsán 2-3 milliárd euró értékben vásárolhat 2-3 éves futamidejű magyar államkötvényt. Ez az összeg fedezné hazánk idei évre tervezett devizakötvény-kibocsátásának nagy részét.

2012. augusztus 25: "Örmény civilszervezetek közleményben tiltakoztak a Magyarországon elítélt és büntetését töltő azeri baltás gyilkosként elhíresült Ramil Safarov esetleges kiadatása ellen."

2012. augusztus 31: Ma a KIM az azerbajdzsáni kérésnek eleget téve a elítélt gyilkost átszállította Bakuba, mivel "az azeri minisztérium arról is tájékoztatta a KIM-et, hogy Safarov ítéletét nem alakítja át, hanem az ítélet végrehajtását közvetlenül folytatja a magyar ítélet alapján."

Alig hogy megérkezett az elítélt Bakuba, az azerbajdzsáni elnök, Alijev kegyelembe részesítette Safarovot.

"Az örményeknek meg kell érteniük, hogy ez Azerbajdzsán következő győzelme. Safarov Azerbajdzsán hőse." - olvashatjuk a lelkes nyilatkozatokat az APA hírügynökség oldalán.

Safarov, percekkel ezelőtt: "I’m ready to serve my state and people”:

Ramil Seferov Bakida 310812.jpg


















Nyolc évig nemet mondott a minisztérium a kiadatási kérelemre, ám éppen most - nyilván teljesen függetlenül a kormány egyéb érdekeitől -  rábólintott, és villámgyorsan le is bonyolították a hazaszállítást.

Értjük mi, hát persze hogy értjük ...

"Gazdasági érdek" > örménygyilkos.

Szép.
Nagyon szép.

Remélem Navracsicstől Orbánig mindenki jól fog ma is aludni, hogy kiengedték egy életfogytos gyilkost, mert már csak egy kibaszott Borat-klón diktátortól remélhetnek pénzt, mivel a hárombetűs intézményre továbbra is szarunk.

Friss
Örményország megszakítja kapcsolatait Magyarországgal.
Majd árnyék-külügyminiszterünk elsimítja. Oh wait ... az a Szíjjártó.

(Azt hiszem nem lesz nálunk egyhamar Serj Tankian / System of a Down koncert.)

Friss 2:
Nagy tömeg ünnepelte a Magyarország "keleti nyitását" Jerevánban:
Szép munka János, szép munka Tibor!

 

Címkék: orbán navracsics kim

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr634743988

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Történelmi párhuzam 2012.09.02. 15:16:40

A náciktól ódzkodó Teleki Pál vezette magyar kormány 1940. december 12-én Belgrádban örökbarátsági szerződést kötött Jugoszláviával. Az 1941. márciusi belgrádi németellenes fordulat után azonban Hitler éppen Jugoszlávia ellen kívánt magyar katonai együ...

Trackback: egy terrorista hazafutása: Orbánék backdoor-t nyitottak egy gyilkosnak pénzért 2012.09.01. 19:02:55

Az elmúlt 20 év során tradicionálissá vált politizálásnak világszerte kezd vége lenni. Az emberek kezdik felfedezni, hogy az akvárium, amiben élnek, nem demokrácia, hanem egy tenyészet. Tulajdonképpen egy Orwell-i Állatfarm. Amerikában Bradley Manning,...

Trackback: Szerény javaslat 2012.08.31. 23:10:55

A legegyszerűbb az lenne, ha a mostanában úgyis annyit sztárolt TEK pár kommandósa szépen visszahozná azt a baltás őrültet. Vagy legalább vigye el Jerevánba azt, aki felelős ezért az egészért.

Trackback: Bayer elvtárs titkos receptje: hogyan gyalázzunk kultikus filmsorozatokat közpénzből 2012.08.31. 21:28:34

Nehéz mit mondani, ha van valami, amit szerettél, ami hozzátartozott az életedhez, a gyerekkorodhoz, a felnőtté válásodhoz, mindenféle ideológiától függetlenül, aztán jön valaki, aki harsányan, fellengzős, lekezelő stílusban, pláne közpénzből, egyszerű...

Trackback: Törölték a kommentek nagy részét Don Orbán képe alól a miniszterelnök Facebook-oldalán 2012.08.31. 20:38:11

Hogy a ballibek vagy a széljobberek kommenteztek többet a miniszterelnök hét végén feltöltött fényképe alá, soha nem fogjuk megtudni. Az mno.hu szerkesztősége viszont akár az anyja életére is megesküdne, hogy nem a gárdistaszökevények, hanem a libsibol...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.09.02. 09:10:19

@Vidéki:
1. Az egyezmény még mindig csak a kiadatás LEHETŐSÉGÉT tartalmazza, ahogy erre Ön is utalt korábbi írásának 2. pontjában. Ez azt jelenti, hogy a jog ebben az esetben csak az átszállítás lehetőségét teremti meg, és annak döntést követő kereteit szabályozza. Az egyezmény az államok egyéni MÉRLEGELÉSÉRE bízza, hogy mikor és miért adnak át valakit vagy sem. Tehát ha az egyezmény által Ön szerint igazságtalanság történt, akkor az a Fidesz és valamelyik prominensének igazságtalansága.

2. Hozzászólása szerint tehát ebben az ügyben amit az MSZP csinált, az volt az igazságszolgáltatás, míg a Fidesz ezt jogszolgáltatássá silányította, és örülök, hogy mégiscsak van valami, amiben Ön szerint az MSZP-kormányzás jobb volt, mint a Fideszé;

3. A jogász, bár érezheti úgy, hogy szakmája "képes teljesen szembe menni az igazságossággal és csak ilyen elképesztően gyenge teljesítményekre képes", jelenleg csak jogALKALMAZÓként jelenik meg a rendszerben. A jogrendszer visszásságai ellen a jogTEREMTŐK tudnak tenni, javítani azok igazságosságát és teljesítményét, és ez esetben Önnek az ellenszenvét leginkább a kormányzó erő, a kétharmados Fidesz és Orbán Viktor ellen kéne fordítania, hiszen jelenleg az ő hatáskörük a jogot és az igazságszolgáltatást közelebb hozni egymáshoz.

4. Nem kicsit fals azzal védenie a kormány tettét, hogy "De hát volt a kiadatásra egyezmény!", majd utána az egyezményben foglalt potenciális jogszerű/igazságtalan véleménye miatt leszólnia Virág et.-t, mint jogászt.

tistedur 2012.09.02. 09:27:33

@Vidéki: mármint az elnöki kegyelem intézménye? a világ bármely országában jogszerű. az alkalmazás módja nem mindegy, viszont nem a jogászok alkalmazzák, hanem a politikusok.

Vidéki 2012.09.02. 09:31:19

@Rufus78:
Ön az ügyben Azerbajdzsán játssza az ártatlan fehér bárány szerepét, míg Magyarországra a bűnös lator állam szerepét osztja ki.

"Ez nem gömbölyű!"

Virág et. 2012.09.02. 09:34:21

@Vidéki: Az elnöki kegyelem nem igazságszolgáltatási kérdés, hanem politikai - szociális. Olyan, mint a lottó ötös és szinte minden országban létezik. Elméletben Áder is adhat kegyelmet Sztojkától kezdve a cigányok gyilkosain át bárkinek, ha akar. Ehhez a jognak semmi köze.

De ott a MN-en a híres írásos bizonyíték, ha ennyire féltünk az elnöki kegyelemtől, akkor AZT MIÉRT NEM ZÁRTUK KI? Miért nem hivatkoztunk rá, miért nem kértük az azerieket, hogy ígérjék már meg a büntetés módosítása és az új eljárás kizárása mellett, hogy kegyelemben sem részesítik a fickót?

Ne játszd az álnaiv hülyét.

tistedur 2012.09.02. 09:39:41

@Vidéki: tudod, az azeriek egy ígéretüket se szegték meg. soha nem ígérték azt, hogy nem fog kegyelmet kapni.

Vidéki 2012.09.02. 09:40:01

@Virág et.:

Minden teljesen jogszerű volt (szerinted).

Mégis, ahogyan az orvosi praxisban is előfordul:

"Az operáció sikerült, de a beteg meghalt":

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.02. 10:03:42

@Vidéki: Operációba viszonylag ritkán fognak a beteg megölésének szándékával.

Virág et. 2012.09.02. 10:20:55

@Vidéki: Vigyázz, mit mondasz, nem (csak) én állítom, hogy minden jogszerű volt, ez a Pártod hivatalos álláspontja is. Egyébként szerinted ki adta jó pénzért az orvosnak a szikét? Segítsek?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.09.02. 10:24:58

@Vidéki:
Amennyiben sikerül egyetlen olyan hozzászólásomat is idéznie, amelyben azon véleményemnek adok hangot, hogy "az ügyben Azerbajdzsán játssza az ártatlan fehér bárány szerepét", akkor hajlandó vagyok érdemben foglalkozni ezen tévképzetével és balhitével. Egyéb esetben ez sajnos nem áll sem módomban, sem szándékomban.

Azerbajdzsán szerepe az ügyben legalább hat éve nem kérdéses, amióta nemzeti hősnek kiáltottak ki egy baltás gyilkost. Furcsa gondolkodásra vall, hogy Önnek erről egy ártatlan fehér bárány jut eszébe, de ki vagyok én, hogy ezt megítéljem...

Magyarországra pedig semmilyen szerepet nem osztottam ki, locsogása a "bűnös lator államról" viszont nyíltan a nemzetre próbálja kenni Navracsics Tibor és becses főnöke, Orbán Viktor mocskát, amiért úgy gondolom, nyugodtan szégyellje magát, ha képes rá! Mellesleg a két nevezett úrra sem a "bűnös" meg a "lator" szavakat használnám, hanem a "cinikus"-t, a "hazug"-ot és az "álnaiv"-at, mert ebben az ügyben legjobb esetben is azok.

Dr.Zomboss 2012.09.02. 10:49:54

@Vidéki: Ha odamegy hozzád egy szipus, hogy adj neki 10 00HUF-ot, mindjárt visszaadja, akkor te adsz neki, vagy azt gondolod, át akar verni?
Ha a demokráciájáról és őrménybarátságáról méltán híres azeri elnök azt mondja a főnöködnek, hogy leüli a baltás a büntetést és a főnököd ezt elhiszi, akkor akkor agyalágyult a főnököd, vagy eladta a baltást és az ország tisztességét 3 M. dolcsiért?

GeoCracker · http://endresy.blogspot.com/ 2012.09.02. 11:13:06

Továbbra is a belpolitikai üzenete lehet a második kínos béka amit le kell majd nyelni....
endresy.blogspot.hu/2012/09/orban-esete-baltaval.html

dr. Bubó 2012.09.02. 11:52:55

100% katolikus vagyok, az örmények is,
a fides meg egy hitvány (gerinctelen gátlástalan alkalmatlan)
mafia banda tehát:

"I love Armenia
+I hate Fidesz"

Tecs (törölt) 2012.09.02. 15:35:50

Kellene egy leltárt készíteni, hány külföldi gyilkos ül még magyar börtönben. Azokat is gyorsan el kell adni. A botrány már úgyis megvan, kapjunk egy füst alatt még több pénzt.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.09.02. 16:55:18

No, Selmeczi "minden jogszerű volt" Gabriella nyilatkozata után azért csak eszébe jutott valakinek két nap múlva, VASÁRNAP, hogy legalább egy ejnye-bejnyét megeresszenek az azeriek felé, csak hogy legyen mit kitenni a kirakatba, és hát ki lenne alkalmasabb az "áldozat, nem hülye"-sablonszöveg előadására, mint Szíjjártó Péter?:

index.hu/belfold/2012/09/02/szijjarto_elfogadhatatlan_az_azeri_eljaras/

Persze ettől még továbbra sem derült ki sem az időzítés, sem az ok, sem az, hogy hogyan hihette épeszű ember, hogy a kiadatás után egy ország börtönben tartja egyik nemzeti hősét még legalább 24 évig, de legalább lett mondva valami kevésbé undorító, mint az, hogy "minden jogszerű volt" és hogy "lezártnak tekintjük az ügyet"...

Vidéki 2012.09.02. 19:38:30

@Dr.Zomboss:

Kérded:

„Ha odamegy hozzád egy szipus, hogy adj neki 10 00HUF-ot, mindjárt visszaadja, akkor te adsz neki, vagy azt gondolod, át akar verni?”

Hasonlatod nagyon sántít!

Az 1983-as strasbourgi európai egyezmény humanitárius okokból született.

Ehhez az egyezményhez Azerbajdzsán is csatlakozott.

Egy „szipus” nem csatlakozhatott volna az 1983-as strasbourgi európai egyezményhez.

Akik egy ilyen egyezményt aláírtak, azokról az egyezmény létrehozói feltételezték, hogy nem „szipusok”.

"Magyarország elfogadhatatlannak tartja és elítéli Azerbajdzsán lépését, amely ellentétes a vonatkozó nemzetközi jogszabályokkal, és szöges ellentétben áll az azeri fél ez ügyben tett ígéretével, amelyet a 2012. augusztus 15-i keltezésű, Magyarország Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériumának továbbított levelében Azerbajdzsán Köztársaság igazságügyi miniszterhelyettese is megerősített" - olvasható a jegyzékben.

„ A magyar külügyi tárca emlékeztet: az azeri fél levelében kötelezettséget vállalt arra, hogy Safarov az átadása után letölti jogerős büntetését, és feltételes szabadlábra helyezése is legkorábban az ítélet meghozatala után 25 év múlva történhet meg.” (HVG)

A történtek szerint szélhámoskodott az Azerbajdzsán Köztársaság igazságügyi miniszterhelyettese.

Ha ezt meg lehetett volna jósolni, akkor már az 1983-as strasbourgi európai egyezmény létrehozóinak sem kellett volna engedélyezni, hogy Azerbajdzsán aláírja a szerződést, hanem mint leendő szélhámostól meg kellett volna tagadni csatlakozást, arra hivatkozva, hogy

„Kalandorok kíméljenek”:.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.02. 19:44:26

@Vidéki: 1994. évi XX. törvény

a Strasbourgban, 1983. március 23-án kelt, az elítélt személyek átszállításáról szóló egyezmény kihirdetéséről

12. Cikk

Egyéni kegyelem, közkegyelem, büntetés átváltoztatása

Mindegyik Fél gyakorolhat egyéni kegyelmet, közkegyelmet vagy átváltoztathatja a büntetést alkotmányának vagy más jogszabályainak megfelelően.

Megszegte az egyezményt Azerbajdzsán? Nem.
Írtak olyat a levélben, hogy nem adnak kegyelmet? Nem.

Vidéki 2012.09.02. 19:45:33

@Rufus78:

„A negatív kampány során egy politikai erő úgy próbál választásokat nyerni, hogy saját képességeinek vagy programjának kihangsúlyozása helyett ellenfelét támadja, annak hibáit nagyítja fel.” (Wikipédia)

De Önök túlteljesítik ezt az „abnormát” is.

Ron Werber magyarországi stréber tanítványaiként ráerősítenek a negatív kampányra, amikor a rágalmazást, hazudozást tömegessé teszik, és a választások megnyerése érdekében akármilyen becstelen eszközt szentesíthetőnek vélnek.

alien 2012.09.02. 19:55:59

@harcsapaprikás: ember te beteg vagy buta lehetek de fideszes nem és jobber sem vagyok, miből gondoltad? nem derült ki csak hogy komoly sértést vágtál a fejemhez

Vidéki 2012.09.02. 20:00:08

@Counter:

Kérdi: „Írtak olyat a levélben, hogy nem adnak kegyelmet? Nem.”

De olyat írtak, hogy nem bocsájtják szabadon, hanem

1. „a nevezett személy átadását követően letölti jogerős büntetését,

2. és feltételes szabadlábra helyezése is legkorábban az ítélet meghozatala után 25 év múlva történhet meg.

3. Azerbajdzsán Köztársaság igazságügyi miniszter-helyettese talán nem Azerbajdzsánt képviseli.

Avagy ott nem tudja jobb kéz, hogy mit csinál a bal(fasz)?

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.02. 20:03:16

@Vidéki: De lehet pontról pontra is.

1. Ilyet abban a levélben nem olvastam.
2. Azeri bíróság legalább 25 év után helyezheti feltételes szabadságra. Ezt valóban írták.
Nos, nem az azeri bíróság, hanem az azeri elnök, és nem feltételes szabadságra bocsátotta, hanem megkegyelmezett. Amire az egyezmény alapján és az azeri jog alapján is joga volt.

2012.09.02. 20:16:17

Innentol kezdve a magyar allam milyen jogon tartja fogva Gereb Agnest?! O persze nem kap kegyelmet mint ez a bestialis gerinctelen gyilkos, akinek a szabadon engedeseben a sunyi magyar kormany nem kis szerepet jatszott. A jogot hangoztato senkihaziak meg fogjak be! Nem a jog a lenyeg hanem az igazsag, az erkolcs es a Becsulet! Ezek semmit nem jelentenek ennek a kormanynak!!!!

Vidéki 2012.09.02. 20:22:39

@Counter:

A HVG részleteket közöl a Magyar Külügyminisztérium jegyzékéből.

""Magyarország elfogadhatatlannak tartja és elítéli Azerbajdzsán lépését, amely ellentétes a vonatkozó nemzetközi jogszabályokkal, és szöges ellentétben áll az azeri fél ez ügyben tett ígéretével, amelyet a 2012. augusztus 15-i keltezésű, Magyarország Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériumának továbbított levelében Azerbajdzsán Köztársaság igazságügyi miniszterhelyettese is megerősített" - olvasható a jegyzékben.

A magyar külügyi tárca emlékeztet:

az azeri fél levelében kötelezettséget vállalt arra, hogy

Safarov az átadása után letölti jogerős büntetését,

és feltételes szabadlábra helyezése is legkorábban az ítélet meghozatala után 25 év múlva történhet meg. (Írja a HVG)

Feltételezem. hogy a magyar külügyi tárca jobban ismeri a részleteket, mint Te vagy én, és ennek alapján állította, amit állított.

tistedur 2012.09.02. 20:27:24

@Vidéki: nem, a magyar külügyi tárca mosakszik

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.02. 20:32:26

@tistedur: Pávatáncot lejt.

@Vidéki: A magyar külügyi tárca azt állítja, hogy az egyébként nyilvánosságra került levélben az azeri fél kötelezettséget vállalt.
Én megnéztem a levelet és nem találtam benne a kötelezettségvállalást.

Én annak hiszek, amit a szememmel látok, a fülemmel hallok.
Te nem hiszel annak, amit a szemeddel látsz és a füleddel hallasz, ahogy Pelikán et.-nak sem volt szabad hinnie annak, amit a vaksi szemével lát és a süket fülével hall.
De Pelikán et.-n röhögött az egész mozi, amikor mindig visszakerült vagy a börtönbe vagy a gátra.

A feltételes szabadságra bocsátása valóban nem történhetett még meg.
Nem is helyezték feltételes szabadságra. Kegyelmet kapott. A kegyelemnek nincs ilyen feltétele az azeri jog szerint.

murunga 2012.09.02. 21:39:19

most akkor a csúnya átbaszós azeri brigádtól várjuk a nagy tündér befektetést vagy már beérkezett a lé? mert ha nem, akkor szánalmas kuncsorgás lesz ebből ezek után, Aliyev meg jogosan röhöghet, mert duplán nyert...úgy érzem itt valaki a bré rossz oldalára került a hintán.

a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/559331_10151060963776093_626577644_n.jpg
ilyen sikeremberekkel ezen a vadkeleti terepen bizti szopóroller!

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.09.02. 22:24:51

@Vidéki:
Ja, tehát egy személy vagy egy politikai erő hibáira, tévedéseire rávilágítani, azokat számon kérni, döntéseikért egyéni felelősségvállalásukat elvárni, annak Magyarország hírnevére kenését sérelmezni Ön szerint automatikusan negatív kampány és elítélendő? Furcsa egy gondolkodású ember maga, azt eddig is tudtam... Egy húszperces beszédből három szót, kifejezést kiragadni, és azt szajkózni évek múlva is bezzeg igazi, férfias meló...

Tudja mit, akár tisztességgel ki is léphetett volna a beszélgetésünkből, még csak azt sem kellett volna mondania, hogy "Erre nem tudok válaszolni", de ezzel a hisztivel kevert durcáskodással, hogy csak indokolatlanul általánosítani, mocskolódni és személyeskedni tud, csak magát járatta le. Spec. például azt sem nagyon tudom, ki az a Ron Werber, de Önnek talán idegen az az érzés, amikor egy ember a saját tapasztalataira, a megismert tényekre, életének tanulságaira és a következtetéseire alapozva alakítja ki és tárja a világ elé a véleményét, és nem a pártközpont aktuális (akár éppen az előző napival szöges ellentétben álló) útmutatásaihoz igazítja azokat.

A lelkiismeretét és a józan eszét erővel elnyomhatja, de általam bemutatott, egyre gyarapodó, egyre kétségbeesettebb önellentmondásai igazolják, hogy ez sem fogja tudni a végtelenségig csinálni.

Vidéki 2012.09.02. 23:29:26

@Rufus78:

"Sit tibi terra levis".

Mondták a rómaiak jóakaratúan.

Azaz: "Legyen neked könnyű a föld"

Ha csak tajtékzó balhitei és vad kényszerképzetei társaságában fogja a el a jó érzés, akkor maradjon meg a hitében.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.09.02. 23:56:30

@Vidéki:
Hasonlókat Önnek is.

Azért ha pár év múlva esetleg gyomorfekély kínozza, vagy az Önben az önellentmondások, az elfojtások nyomán keletkezett feszültséget az Önhöz közel állók szenvednék meg, és esetleg eszébe jutok, talán megérti a szavaimban rejlő segítő szándékot, és oktalan megvetése megértéssé szelídül. Csak akkor már sajnos esetleg késő lesz...

2012.09.03. 06:16:41

@Vidéki: Basszus, te tényleg egy barom vagy!
Mindenkinek kényszerképzete van, mindenki hülye, csak te vagy a lángész és nyomod itt a baromságot állandó jelleggel.
Érvelni mikor akarsz? Mert hazudni már megtanultál, te idióta barom.

Tudod hogy mit takar az a mondat hogy "legyen neked könnyű a föld" ?
Hát ha nem akkor kivánom hogy tudd meg hamarosan te tahó. És csak csupán jóindulatból, mint ahogy másnak is kívántad.De miért nem Viktorkádnak kivántad azt amit @Rufus78:-nak kívántál?
Vagy önmagadnak, te bödösbogár?

nemecsek ernő áruló 2012.09.03. 08:27:01

@RozsaNiki: "Örményország nincs a legfontosabb partnereink között"
Kiss Ernő és Lázár Vilmos neve egy magad fajta műveletlen tuskónak nyilván semmit nem mond.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.03. 08:38:50

@félázsiai nemecsek ernő áruló: Azerbajdzsán még annyira sincs a legfontosabbak között.

www.portfolio.hu/gazdasag/azeri_szelhamossag_magyar_mi_is.172201.html

"Azerbajdzsán kísértetiesen hasonlít egy olyan országra, amelyikkel nincsenek érdemi kereskedelmi kapcsolatok, anya-leányvállalati viszonyok, személyes üzleti tapasztalatok. Persze lehet példálózni néhány projekttel, de ettől még tény, hogy a dicsőséges 2009-es évben a teljes magyar exportnak az 1 ezreléke ment az azeri piacra. Ez volt kimagaslóan a legjobb éve a külkereskedelmi kapcsolatoknak, az import részaránya pedig ennél az aránynál is nagyságrendekkel kisebb. Nemzetgazdasági szinten nézve gyakorlatilag olyan, mintha a két ország nem is létezne egymás számára. "

Neoprimitív 2012.09.03. 08:59:26

@Vidéki: "Ha én jogász lennék, leégne a bőr a képemről, hogy szakmám képes teljesen szembe menni az igazságossággal és csak ilyen elképesztően gyenge teljesítményekre képes, ami olyan messze esik a civilizált társadalom igényeitől, mint Makó Jeruzsálemtől."

Mélységesen egyetértek. Sorolnék is néhány jogászt, akik miatt rögtön rakhatod is a tüzes péklapátod a képedre: Orbán Viktor, Navracsis Tibor...

"Feltételezem. hogy a magyar külügyi tárca jobban ismeri a részleteket, mint Te vagy én, és ennek alapján állította, amit állított. "
Te azt is feltételezd, hogy a magyar külögyi tárcának fogalma sem lehetett arról, hogy egy nemzeti hősnek kikiáltott valakit még egy Azerbajdzsánnál szilárdabb jogrenddel rendelkező országban sem tartanának börtönben azért a tettéért, ami miatt hősnek tartják. Értem én, hogy szerinted hülyének lenni állampolgári jog - te vagy rá a példa -, de tudtommal még nem munkaköri kötelesség.

Ettől teljesen függetlenül: ha nem az azeri kölcsön levajazása volt a kiadatás célja, akkor megvilágítanád, hogy mi? Mert eddig valahogy el tudtuk utasítani a kérést és kimaradni a két, számunkra egyaránt jelentéktelen ország viszályából. Meg tudnád magyarázni, most miért éreztük úgy, hogy meg kell tennünk egy olyan lépést, ami akkor is örmény tiltakozást szült volna, ha a gyilkos börtönben marad?

Neoprimitív 2012.09.03. 09:04:10

* ha a gyilkos börtönben marad => ha a gyilkos azeri börtönben marad.

hmikey 2012.09.03. 09:09:51

Hiába idéz pontról pontra leveleket meg passzusokat bárki. Vannak olyan helyzetek, amikor a hideg logika a lehető legrosszabb, amit elő lehet húzni a kalapból. És ez pont ilyen helyzet.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.03. 09:20:30

@hmikey: Ez pont az a helyzet, ahol a tényleg hideg logika ugyanarra a következtetésre jut, mint az erkölcs.

Csak meg kell nézni, hogy egy esetleges azeri hitel, beruházás stb. realitása micsoda.
Az azerieknek érdeke nekünk kölcsönözni? Nem.
Tudnak nekünk gázt szállítani? Nem. Nincs vezeték, nincs tengeri út.
Vannak bővíthető kereskedelmi kapcsolataink? Gyakorlatilag nincsenek. Azerbajdzsán külgazdasági jelentősége számunkra: 0. A mi jelentőségünk az ő számukra, akik Oroszországgal és az USA-val üzletelnek napi szinten: 0. Ez a chilei cseresznye esete.
Van valós ütőkártya a kezünkben, hogy mégis kipréseljük belőlük akár a hitelt, akár a beruházási lehetőséget, ha megtagadnák? Miután elengedtük a gyilkost, nincs. Ha nem fizetnek, csak nem fogunk előállni egy papírral, miszerint mi TÉNYLEG ELADTUK a gyilkost?! Nem függenek tőlünk se gazdaságilag, se politikailag, se katonailag. Nem tud a magyar hadiflotta Baku elé hajózni. Nem tudjuk megbuktatni a kormányukat. Nem tudjuk az azeri népet nélkülözésbe taszítani.

Akkor meg miről van szó?

Hát arról, hogy a Bakuban lobogtatott dollárkötegek, a pénz, olaj és földgáz szagára a kormánynak elment a maradék esze és előre bepucsított.

Aztán kiderült, hogy az azeriek még a vazelint se kedvelik.

zrobasé 2012.09.03. 09:36:04

de most tényleg komolyan...kedves Fidesz blog-troll hadosztály...nem kérhetnénk, hogy vidéki helyett valaki mást küldjetek ide ? ő már annyira szánalmas, vállalhatatlan, hazug, debil, ótvar, hogy ez nem mehet igy tovább...teljesen elhasználódott...ha kérhetnénk, adjatok neki két hét nyaralást, örményországban, perze magyar szinekbe öltözve, és jó nagy betűkkel a homlokára irva, hogy hungary...és ezzel egy időben küldjétek ide vissza eszkepet (juj, ő de jó volt...hülye volt, nevetéges,de jó) esetleg enricot (hiányzik az összefogás, meg hogy mindenről a bajnai jut az eszébe, ő olyan kis cuki ,aranyos simoatni való debil) meg persze ccactus (nivo blog huszár, bár már nem meri odaiirni, hogy ő irja, de nagyon szépen ragaszkodik még mindig hozzá, hogy bizony a vállalkozók terhei csökkentek, és szerinte senki se jár izel autóval, aki mégis, az hülye) is jhetne erősitésnek....de ez a vidéki gyerek, már nagyon használt, igencsak kontraproduktiv minden böffenése...most meg, hogy villiogjon, még valakinek a halálát is kivánta...na, szóval kedves fidesz, légyszi cseréljétek le, mert ez igy nem okés...felőlem lehet valami félázsiai származék is...

Seduxen (már NEM dr.) 2012.09.03. 10:36:45

@Virág et.: Chewbacca-védelem. Hát ezt is megéltük... Egy MINISZTÉRIUM (sőt, mindjárt kettő...) erre a szintre süllyed...

(off: remélem azért Ararat-ot lehet majd még kapni, kár lenne érte...)

Vidéki 2012.09.03. 11:29:16

@Neoprimitív:

„Tempora mutantur et nos mutamur in illis”

Mondták egykor a rómaiak.

Azaz: „Az idők változnak és mi is változunk azokban”.

Nagyon jól jellemzi ez a közmondás az MSZP gyökeres vélemény fordulatát az „ártatlanság vélelme” nemes jogelvével kapcsolatban.

Vastagbőr korábbi „Hunvaldot kiköpte a Nagy Elszámoltatás „ cikkében nagyon jól rámutatott, hogy a jogszolgáltatás milyen messze eshet az igazságszolgáltatástól.

A magyarországi szuper-jogállamban létezik egy meghatóan szép jogászati fogalom: „az ártatlanság vélelme”.

Még a börtönben ücsörgő Hunvald polgármester úrnak is kb fél évig folyósították a neki „járó” jövedelmeket az önkormányzatban ücsörgö, többséget képviselő MSZP-s képviselőtársai az „ártatlanság vélelme” jogelvre hivatkozva, azt sűrűn hangoztatva. Az MSZP-ből egyedül Lendvai Ildikó hívta fel a figyelmet arra, hogy ez nem szép és nem jó.

Gyurcsány akkor hallgatott ezzel kapcsolatban, int dinnye a fűben.

Most viszont a Safarov üggyel kapcsolatban úgy látszik más nadrágot vett fel és talán üléspontja is változtatja álláspontját.

Hangoztatja, hogy ő milyen okos és mennyire nem bízik senkiben, még az Azerbajdzsán Köztársaság Igazságügyi Miniszterhelyettes írásbeli garanciájában sem, nemhogy az „ártatlanság vélelme” nemes jogelvét el tudná fogadni, miként egykor Hunvald elvtársa esetében tette.

Vidéki 2012.09.03. 11:48:42

@Neoprimitív:

Csúnya dolog, rossz dolog, hogy kiragadod összefüggéséből és tovább ragozod ezt a mondatomat, amely a Virág elvtárs hozzászólására adott válaszom része.

""Ha én jogász lennék, leégne a bőr a képemről, hogy szakmám képes teljesen szembe menni az igazságossággal és csak ilyen elképesztően gyenge teljesítményekre képes, ami olyan messze esik a civilizált társadalom igényeitől, mint Makó Jeruzsálemtől."

Tudniillik Virág et. 2012.09.01. 16:44:48 hozzászólásában ezt írta:

„Mondok egy furcsát: Azerbajdzsán BETARTOTTA az egyezményben foglaltakat.

Sőt, igaza van abban a Fidesznek, hogy Magyarország is a nemzetközi jog szerint járt el.

CSAKHOGY (most figyelj te analfabéta barom):

SENKI nem mondta, hogy Mo. nemzetközi jogot sértett volna.

Se a Vastagbőr, se az LMP, se az örmények. A KIM leírja, hogy nem sértettek nk-i jogot.”

Ehhez csatlakozva írtam én:

"Ez a szöveged éppen azt bizonyítja, amire korábban Vastagbőr korábbi „Hunvaldot kiköpte a Nagy Elszámoltatás „ cikkében nagyon jól rámutatott, hogy

a jogszolgáltatás milyen messze eshet az igazságszolgáltatástól.

A bestiális azeri gyilkos „de facto” kiszabadítása jogilag szilárdan alátámasztva azt bizonyítja, hogy

a jogszolgáltatás és az igazságszolgáltatás teljesen szembe is kerülhetnek.

Te jogász vagy, tudtommal."

Neki, mint jogásznak címeztem:

""Ha én jogász lennék, leégne a bőr a képemről, hogy szakmám képes teljesen szembe menni az igazságossággal és csak ilyen elképesztően gyenge teljesítményekre képes, ami olyan messze esik a civilizált társadalom igényeitől, mint Makó Jeruzsálemtől."

Virág elvtárs azt bizonygatta, hogy a Safarov ügyben mindenki, még Azerbajdzsán is tökéletesen jogszerűen jártak el, noha

"az azeri fél levelében kötelezettséget vállalt arra, hogy Safarov az átadása után letölti jogerős büntetését, és feltételes szabadlábra helyezése is legkorábban az ítélet meghozatala után 25 év múlva történhet meg.” (HVG)

Ha Azerbajdzsán Köztársaság Igazságügyi Miniszterhelyettes szájából az Azerbajdzsán állam segget csinál, Virág elvtárs szerint az is "tökéletesen jogszerű" (lenne).

zrobasé 2012.09.03. 11:49:32

@Vidéki: mivel egy blogtársunk halálát kivántad itt nemrég, ezért kijelentem, hogy mostantól te egy erkölcsi nulla vagy !!!

hazug, fizetett provokátor,kommunista, ávós-nyilas, élősködő,erkölcsi nulla...

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.09.03. 12:02:18

@zrobasé: @jános515:
Kedvesek vagytok, hogy ennyire a szíveteken viselitek a sorsom, de szerintem a legtöbb, amit tehettek, hogy hagyjátok Vidékit a saját levében főni. Nem kell minősítenetek; megteszi azt ő magának a mondatain, az önellentmondásain, a csúsztatásain és a képmutató modorosságán keresztül.

GatyaPityu 2012.09.03. 12:12:44

Az örmény bohócok tiltakozása, zászlóégetése, és hőbörgése kb. annyit jelent az ország számára, mint légypiszok a tavalyi naptáron. Ha az USA, Németo. vagy Franciao. lenne most Örményo. helyében, akkor megérteném az aggodalmakat az országunk nemzetközi sorsát illetően. De hogy az örmények megharagudtak ránk... NA ÉS?! Ki nem tojja le őket magasról? Persze az egész most csak egy jó kis gumicsont a ballinerálisok számára, hogy ismét lehessen valamiért a kormányt szidalmazni (amúgy lenne egy tippem, hogy az örmények ügyét ennyire szívükön viselőknek eddig fogalma sem volt róla, hogy egyáltalán létezik ilyen ország).
Az azeri gyilkost pedig legalább nem a magyar adófizetők pénzén etetik és szállásoltatják a magyar börtönben - sajnos jut is marad is még nekünk bőven határon belüli börtöntöltelék, akiket szintén jó lenne kipaterolni valahova, ha lehetne...!

zrobasé 2012.09.03. 12:21:04

@Vidéki: te egy blogtársunk halálát kivántad nemrég...félázsiai származék vagy...aljadék...

zrobasé 2012.09.03. 12:23:00

@Atro: magyar börtönbe magyar gyilkost, aki magyart ölt ! irány, fuss,szaladj, te kis balliberális, és menj, kérd ki a börtönből M. Cozma gyilkosát...hisz ő román állampolgár volt...ilyenek vagytok,mind, kommunista libsik...

Neoprimitív 2012.09.03. 12:29:44

@Vidéki: nem emeltem ki semmit az összefüggésiből, csak nem a te szemellenződ takarásában nézem a világot.

Nem érdekel, mi a véleménye Gyurcsánynak a dologról, mert semmi köze a kérdéshez. Nem érdekel, hogy mit írt a Vastagbőr Hunvaldról, mert szintén teljesen irreleváns. És nem érdekel az általános jogi morálfilozófia sem, mert nem az a kérdés, helyes-e, hogy ilyen kiskapuk benne maradhatnak a jogalkotásban. Az azeri lépés pedig nem csak Virág elvtárs, hanem pártod és megbízód szerint is jogszerű - én legalább is egyetlen utalást sem találtam sem a hivatalos közleményekben, sem a seggszájúak interjúiban arra vonatkozóan, hogy Alijevnek ne lett volna joga kegyelmet adni. A miniszteri szájból való seggcsinálás nálunk is gyakori, ennek semmilyen jogi következménye nincs.

Mivel azonban három képernyőnyi modoros szövegben egyetlen érdemi próbálkozást sem tettél a neked feltett kérdés megválaszolására, befejeztem a veled való szóváltást. (Vitának nem nevezném.)

Vidéki 2012.09.03. 12:38:57

@zrobasé:

Írod megvető hangsúllyal,:"félázsiai származék vagy...aljadék..." Mintha a félázsiai származékok nem tartoznának a "Homo Sapiens" emberi fajhoz.

Nem hiszel az emberi rasszok egyenértékűségében?

Talán te is olyan őseidre vagy büszke, akik egyenesen a 100 éves Ábrahámtól és 80 éves feleségétől Sárától származnak és a Biblia Isten kiválasztott népének nevezi őket?

Te is a választott néphez tartozol és ezért úgy gondolod, hogy jogod van lebecsülni a félázsiaiakat?

zrobasé 2012.09.03. 12:44:43

@Vidéki: te kivántad itt nemrég egy blogtársunk halálát, nem én...úgyhogy kezdhetsz bocsánatot kérni...

megvető hangsúllyal irni...aha...te már csak tudod...te, aki más halálát kivánja...

a félázsiai származék a fönököd szavajárása...úgyhogy oda menj reklamálni, te erkölcsi nulla...

mi lesz a következő ? az én halálomat is kivánni fogod ? hhmmm ?

Irod megvető hangsúllyal : "Te is a választott néphez tartozol"
Mintha a választott nép nem tartozna a "Homo Sapiens" emberi fajhoz.

Nem hiszel az emberi rasszok egyenértékűségében?

Te is a félázsiai származékokhoz tartozol és ezért úgy gondolod, hogy jogod van lebecsülni a választot népet?

na, hajrá, lássuk most kinek a halálát fogod kivánni !!!

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.09.03. 12:47:15

@Atro:
Ja, hát persze, ha egy nevenincs, távoli, Magyarország gazdasági érdekkörében kevés jelentőséggel bíró ország kapcsán árusítja ki, de legalábbis kockáztatja Orbán Viktor és Navracsics Tibor Magyarország jó hírnevét, nemzetközi megítélését, akkor minden tök rendben van, ugye?! Elvégre azért nem adnak kenyeret a boltban meg nem lehet fűteni vele...

Tudod mit? Inkább fizette volna a magyar államkassza az azeri fogvatartásával kapcsolatos költségeket, mint hogy az e-bayre felpakolva, hárommilliárd eurós kikiáltási áron kelljen látnom a hazámat!!! Igenis felbasz, hogy erre Orbán Viktor és Navracsics Tibor személyes döntése adott egyáltalán indokot és lehetőséget, és igenis KÖVETELEM, hogy Orbán Viktor és Navracsics Tibor ezért vállaljon személyes felelősséget!!! Egy pillanatig nem áll szándékomban hagyni, hogy bárki is ezt az ügyet Magyarország felelősségeként könyvelje el Orbán és Navracsics személyes felelőssége helyett! És igenis megvetem a nevezett urakat azért, mert sunyi lapításukkal pajzsként tartják maguk elé Magyarország hírnevét!!!

De ha neked ezeknél a dolgoknál többet ér egy fogoly fogvatartásának költsége, lelked rajta! Betársulhatsz @Vidéki: , Enrico72 és társaik mellé, akik számára a legfontosabb még ezen ügy kapcsán is, hogy az általuk baloldalinak mondott kommentelőket és szimpatizánsokat becsméreljék... Tegyék csak, utána meg számoljanak el a saját lelkiismeretükkel...

GatyaPityu 2012.09.03. 12:49:10

@zrobasé:
Ezt nem igazán értem, hogy mire akarsz kilyukadni, hiszen Cozma gyilkosa nem román, hanem (sajnos) egy magyar állampolgár, Sztojka Iván (...vagy István, nem tudom pontosan).
Egyébként annak nem börtön, hanem halálbüntetés, vagy élete végéig tartó kényszermunka járna, mint ahogyan az azeri gyilkosnak is.
De ettől függetlenül ezt az egész diplomáciai ügyet egy bolhából csinált elefánt ügynek gondolom.

Neoprimitív 2012.09.03. 13:11:53

@Atro: itt van egy elég rövid cikk, talán megérted belőle, mi a gond.

www.portfolio.hu/gazdasag/azeri_szelhamossag_magyar_mi_is.172201.html

Senki nem fog nekünk hadat üzenni, a lapok címoldaláról is le fog kerülni hamar az eset (Már persze akkor, ha nem durvul el a helyzet az örmény-azeri határon, mert akkor folyamatosan szerepelni fog, hogy a mi baráti segítségünk szolgáltatta a casus bellit.) De csak a nagyon hülye vagy nagyon mucsai hiszi, hogy egy nemzetközi tárgyalás előtt a magyar tárgyalófélről adott előzetes értékelésben nem fog szerepelni, hogy a saját anyját is megbaszná, ha elég sokat ígérnek neki, de se esze, se képessége nincs az ígéretek behajtására. Persze nem ilyen durván, hanem Vidékinek is tetsző cizellált megfogalmazásban.

Vidéki 2012.09.03. 13:24:10

@Neoprimitív:

Te viszont "egy forintért egy tetűt elhajtanál Vácig":

zrobasé 2012.09.03. 13:31:16

@Vidéki: feltételezel...de ez már jobb, hogy az ő halálát nem kivántad, mint nem is oly rég, itt egy másik blogtársunkét ...

2012.09.03. 14:42:29

@Rufus78: Én nem kedves akarok lenni, csak nem szeretem a hülye, idétlen és ostoba barmokat.
Akkor meg pláne nem, amikor osztja az észt, holott neki annyi sincs, mint egy porcelán bolhának.
Az meg hogy másoknak a "legyen neked könnyű a föld"-et kivánja, az egy idióta barom, és nem ember! Egy büdös tapló, egy jellemtelen szar alak.

Egyszer Kell Bukni de Akkor Nagyot 2012.09.03. 15:15:43

A magyar fél jó eséllyel törvényt sértett:

3. Cikk
Az átszállítás feltételei
1. Az elítélt személy az Egyezmény alapján csak az alábbi feltételek fennforgása esetén szállítható át:
a) ha a Végrehajtó Állam állampolgára;
b) ha az ítélet jogerős;
c) ha az átszállítás iránti kérelem kézhezvételekor az elítélt személynek legalább hat hónap letöltendő büntetése van hátra, vagy ha a büntetés határozatlan időtartamra szól;
d) ha az átszállításhoz az elítélt személy, illetve - amikor kora, fizikai vagy elmeállapota miatt a két állam közül az egyik azt szükségesnek tartja - képviselője hozzájárult;
e) ha a büntető ítélet alapjául szolgáló cselekmények vagy mulasztások a Végrehajtó Állam joga szerint bűncselekmények vagy azok lennének, ha területén követték volna el;
f) ha az Ítélkező és a Végrehajtó Állam megegyeztek az átszállításban.

Ha igaz az (és miért ne lenne igaz, az ő ügyvédje állította a bíróságon), hogy Azerbajdzsánban nem számít bűncselekménynek örmények megölése és ennek megfelelően nem ítélték volna el a baltást ha Bakuban követi el a gyilkosságot akkor az e) pont szerint nem lehetett volna kiadni.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.03. 15:24:21

@Dr. Egyszer Kell Bukni de Akkor Nagyot: Kegyelmet csak bűncselekmény miatt lehet adni, tehát azzal, hogy kegyelmet kapott, bűncselekménynek ismerték el.

De a levélben is biztosították a magyar felet, hogy ez bizony bűncselekmény az azeri jog szerint. És az is.

Egyszer Kell Bukni de Akkor Nagyot 2012.09.03. 15:32:12

@Counter: A levelet nem olvastam, nyilván ha ők mondják akkor igaz. :-)

Egyszer Kell Bukni de Akkor Nagyot 2012.09.03. 15:36:06

@Dr. Egyszer Kell Bukni de Akkor Nagyot:
Akkor viszont a dolog rendben van, kicsit tüntetgetnek aztán hazamennek úgyis. A jogászok meg majd megmagyarázzák.

Vidéki 2012.09.03. 16:47:43

@zrobasé:

Keynes, a híres Nobel-díjas közgazdász mondotta:

"Hosszú távon mindannyian halottak vagyunk".

Ha csak megközelítőleg mondott igazat Keynes, akkor talán valószínű, hogy lehetséges, hogy Rufus 78 örökké fog élni.

Lenin elvtárssal kapcsolatban is mondták sokan:

Lenin élt, Lenin él, Lenin élni fog.

Helyettesítsd be Lenin helyébe Rufus 78-at.

Kívánom, hogy Rufus 78 elvtárs örökké éljen!

zrobasé 2012.09.03. 16:52:49

@Vidéki: szánalmas vagy...egy blogtársunk halálát kivántad nem is oly rég...szar alak vagy, hiába próbálod meg ezt kenegetni...egy utolsó, semmirekellő alak...büszkék lehetnek rád a gyerekeid...annyira lent vagy már erkölcsileg is, hogy a marianna-árok ahhoz képst egy kis kátyu csak csupán...

Seduxen (már NEM dr.) 2012.09.04. 10:17:16

@Vidéki: kedves narancstálib gerinctelen szardarabom, nem is tudom hol kezdjem... Talán az elején. Időlegesen (amíg ezt a kommentet megírom neked...) kivettelek a trolltartóból (de ne aggódj, mindjárt mész is vissza megérdemelt helyedre...) hogy egy önzetlen jó tanácsot megoszthassak veled (emberbaráti szeretetből teszem, hiába no, én ilyen érző lélek vagyok):

Szemtől-szemben ilyen "legyen neki könnyű a föld" kijelentést szerintem senkivel szemben ne engedj meg magadnak, mert jobb esetben csak a szart veri ki belőled, és töri el a hitvány csontjaidat (a gerinced kivételével, mert az ugye nincs...), hogy hónapokig még a szaros seggedet is a gazdád törölje ki, rosszabb esetben fog egy erre alkalmas eszközt (mondjuk egy recés élű kést), és úgy kifiléz, mint egy halat (amit történetesen meg is érdemelnél, te genetikai hulladék szardarab).

Remélem hasznosnak bizonyul a későbbiekre nézve az útmutatásom (bár én inkább abban reménykedek, hogy nem, és egyszer emberedre akadsz, aki úgy elver, mint szódás a lovát, te hazug, senkiházi, gerinctelen, sunyi szar...)

... és most mész vissza a helyedre (a hülye fejednek las-san, ta-gol-tan: ne vá-la-szolj er-re a kom-ment-re, mert már nem ol-va-som, érted te fasz?)

Vidéki 2012.09.04. 11:29:02

@Seduxen (már NEM dr.):

Írja: "Remélem hasznosnak bizonyul a későbbiekre nézve az útmutatásom "

Emlékeztet Mao-Ce-Tung Helyszíni útmutatásaira.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.04. 11:32:36

@Vidéki: Szerintem is maoista mind, aki leírja azt a szót, hogy "útmutatás".

Vidéki 2012.09.04. 11:49:05

@Counter:

És ilyen szadista őrültek, mint @Seduxen (már NEM dr.): szaladgálnak a demokrácia védelmezőinek fehér tógájában, valójában álruhájában.

Ilyen, @Seduxen (már NEM dr.)hoz hasonló perverz ragadozó állatoktól várhatjuk-e azt, hogy ők majd mindent tökéletesen csinálnak?

"Haladó értelmiséginek" képzelik magukat, pedig a bunkó stílusukból árad a sötétség és a gyűlölet.

Ha újra történelmi lehetőség adódna számukra, önként jelentkeznének gázkamrák,
kínzókamrák működtetésére, kivégzőosztagokban és megsemmisítő táborokban élvezettel vállalnának munkát.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.04. 11:54:22

@Vidéki: Kommunistától nem fogadom el a kioktatást.

zrobasé 2012.09.04. 12:26:56

@Vidéki: ó, te utolsó erkölcsi nulla, te alja ember, te...nemrég mér egy blogtársunk halált kivántad, most meg másokat vádolsz bunkósággal,sötétséggel, gyülölettel...

van benned egy csepp emberi is ? nem úgy tűnik...vagy apád,anyád igy nevelt, hogy ha valaki neked nem tetszőt ir,mond, annak a halálát kivánod ? erre tanitod a kölkeidet, mi, te szennyláda ?!

mások halált kivánod, és utánna jössz nagypofával másokat perverz ragadozó állatnak titulálni ? ennyire senki vagy ? ennyire nincs benned semmi értékelhető ? féregnek neveltek ? vagy csak ez úgy jött, és időközben váltál azzá ?

más halált kivánod nagy szájjal, utánna meg arról filozofálsz, hogy sedu fog gázkamrát,kinzókamrát üzemeltetni, embereket kivégezni ?

ennyire alantas szemét hazug féregnek neveled a gyerekeidet ?

gratulálok...egy mocskos utolsó senkiházi vagy...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.04. 12:46:11

@zrobasé: A gyerekei inkább fizetik neki a netet, hogy a netet boldogítsa és ne kelljen személyesen találkozniuk.

Seduxen (már NEM dr.) 2012.09.04. 12:50:59

@Vidéki: "Ha újra történelmi lehetőség adódna számukra, önként jelentkeznének gázkamrák,
kínzókamrák működtetésére, kivégzőosztagokban és megsemmisítő táborokban élvezettel vállalnának munkát. " - érdekes te genetikai hulladék, szardarab, kettőnk közül NEM ÉN kívántam egy kommentelőtárs halálát.

De nyomasd csak a mantrát, módfelett szórakoztat, te utolsó senkiházi, sunyi, alantas féreg.

Régebben még felbasztam volna az agyamat rajtad, de már csak szórakoztatsz, te gerinctelen szarrágó elvakult, agyhalott narancstálib gennyláda.

Vidéki 2012.09.04. 12:52:41

@zrobasé:

Ellenkezőleg: ezt kívántam: "Kívánom, hogy Rufus 78 elvtárs örökké éljen!"

Seduxen (már NEM dr.) 2012.09.04. 12:54:05

@Vidéki: ja, a lényeg: ha "történelmi" lehetőségem nyílna rá, a magadfajtát maximum elverném, még részeg kozák a lovát (figyelj pubi, még egy komcsi utalás, csak nehogy összezavarjam a fejedben uralkodó őskáoszt, te szardarab), de nem szívesen állnék majd úgy a Teremtő elé, hogy a te csúszómászó fajtádat küldtem a pokolba. Tudod nehéz lenne kimagyarázni, meg amúgy sem úgy neveltek, mint pl téged, de szarfaszú gané, hogy embertársad halálát kívánod. Pardon: engem NEVELTEK, ellentétben veled, akit csak kibasztak a disznók mellé a ganyéba, ahová való vagy amúgy is...

Vidéki 2012.09.04. 12:54:55

@Seduxen (már NEM dr.):

Ne tegezzen.

Nem őriztünk együtt disznót!

zrobasé 2012.09.04. 12:58:32

@Vidéki: ó, te hazug utolsó féreg !!! azt kivántad neki, hogy haljon meg...hiába mosdatod itt most magadat, te alávaló, hazug, semmirekelő perverz,szadista állat !!! te kivántad neki, hogy haljon meg !!! vállald már a szavaidat, te gennyláda !!! egy nagy darab szar vagy !!! gerinctelen, hazug senki vagy !!! anyád,apád,feleséged,kölkeid büszkék lehetnek rád, bravo...

zrobasé 2012.09.04. 12:59:55

@Vidéki: mert mi lesz ? az ő halált is kivánni fogod, mi , te hazug féreg ?!!!

te mások halált kivánod, de ha letegeznek, az zavar ? undoritó vagy...gerinctelen...

Seduxen (már NEM dr.) 2012.09.04. 13:01:08

@Vidéki: óóó pardon!

Nos szóval:

Vidéki elvtárs: Ön egy gerinctelen, sunyi, alantas, senkiházi narancstálib szardarab! De ne aggódjon, a sors majd megbünteti, először, amikor a saját kölkei köpik szemen a hazug, gerinctelen, sunyi, alantas féreg szardarab apjukat, majd végső soron az árnyékvilágból távozva, egy felsőbb hatalom juttatja önt* oda, ahová való.

* az "önt" szándékosan kisbetű, ugyanis nagy kezdőbetűvel csak az arra érdemeseket illetem, és ön, kedves szarfaszú, alantas, sunyi, hazug, féreg, gerinctelen szardarab embertársam kétségkívül NEM az.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.04. 13:03:48

@Vidéki: Aki kommunista, az hazudik.

Vidéki 2012.09.02. 23:29:26
@Rufus78:

"Sit tibi terra levis".

Geza 2012.09.04. 14:21:23

@Seduxen (már NEM dr.):
Nem 'ön', mert az megtiszteltetés, de legalábbis a vitapartneri szint elismerése. Az ideillő szó a 'maga'.

2012.09.04. 18:50:26

@Vidéki: Már megint játszod az eszed, te jellemtelen szar alak?
Az aki a vélemény helyett, érvelés helyett a másiknak "legyen neked könnyű a föld"-et kivánja, az egy büdös bunkó. Egy aljas gerinctelen tetű.
Remélem fogod még a törött kezeddel törölgetni a véres orrodat, ha igy folytatod.Előbb vagy utóbb valaki úgy elver, hogy orrodon-szádon fogod fújni a vért..
Vajon hogyan van képed még ezen a blogon írogatni? Van bőr a képeden az urat játszani te tahó?
Helyedben inkább bocsánatot kérnék. Igaz ezt egy tahótól elvárni nem lehet.
Valóban egy hazug, senkiházi, jellemtelen, gerinctelen , szarházi alak vagy .

Vidéki 2012.09.04. 22:07:27

@jános515: 4

Írja: "Remélem fogod még a törött kezeddel törölgetni a véres orrodat, ha igy folytatod.Előbb vagy utóbb valaki úgy elver, hogy orrodon-szádon fogod fújni a vért.."

A szadista állatja, a véres vágyú varangy már szeretne vért látni. Mások vérét.

2012.09.05. 04:58:13

@Vidéki: Nekem egy agyhalott, egy jellemtelen, egy szarházi, egy gerinctelen tetű, aki mások halálát kivánja ne ugasson.Valóban egy vadbarom, fideszdroid vagy, a legaljasabb fajtából.
Egy patkány vagy.Egy jellemtelen szar alak.Úgy hogy az ugatás helyett ülj le egy csendes kis sarokba és gondolkozz el, hogy kinek mit irkálsz. Ja és a minimum hogy elnézést kérsz egy-két embertől.
Ezzel részemről a kommunikáció lezárva. Szűrés gomb.

Vidéki 2012.09.05. 07:30:13

Még a szadista perverz állatok, akik élvezettel csámcsognak azon a gondolaton, hogy mások, hogyan fogják orrukon-szájukon fújni a vért, játsszák a sértettet.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.05. 07:38:32

@Vidéki: Amilyen az adjonisten.

"Vidéki 2012.09.02. 23:29:26
@Rufus78:

"Sit tibi terra levis".

Mondták a rómaiak jóakaratúan.

Azaz: "Legyen neked könnyű a föld""

Vidéki 2012.09.05. 07:39:07

Nem kívántam mások halálát.

Keynes, a híres Nobel-díjas közgazdász mondotta:

"Hosszú távon mindannyian halottak vagyunk".

Ha igazat Keynes mondott, akkor ez mindenki számára egyszer be fog következni.

De egy szadista perverz állat mindig talál indokot arra, hogy vérengzését miért kell elkövetnie.

Nemrég Norvégiában Breivik 77 védtelen embert mészárolt le és 210-et nyomorított meg.

Ő határozottan meggyőzte magát arról, hogy neki ezt gaztettet a „társadalom érdekében” el kell követnie.

zrobasé 2012.09.05. 07:41:12

@Vidéki: és magadat hogy jellemeznéd, te gerinctelen szardarab ?
te másnak a halálát kivántad itt nem is oly rég...és még van képed ezek után másokat minősiteni ? te nem is vagy ember...anyád, apád büszkék lehetnek rád...egy utolsó, aljas,hazug senkiházi vagy...és igy neveled a kölkeidet is, mi ? akinek nem ugyanaz a vélaménye, mint nekik, annak a halálát kell kivánniuk ? gratulálok, ügyes vagy...

zrobasé 2012.09.05. 07:43:16

@Vidéki: "Nem kívántam mások halálát."

még mindig hazudozol, te gennyes féreg ? pontosan TE KIVÁNTAD MÁS HALÁLÁT !!!

egy patkány vagy, egy féreg, hazug alantas lény...aki folyamatosan hazudozik is...sajnálom a hozzátartozóidat...

Vidéki 2012.09.05. 08:09:01

Keynes, a híres Nobel-díjas közgazdász mondotta:

"Hosszú távon mindannyian halottak vagyunk".

Ebből megvadult barmok, a rágalmazásra specializálódott propagandisták arra is következtethetnek hogy Keynes halálunkat kívánja.

Nagy az Isten állatkertje.

A rágalmazásra specializálódott propagandistáknál undorítóbb féreg kevés szaladgál a földön.

zrobasé 2012.09.05. 08:13:11

@Vidéki: "A rágalmazásra specializálódott propagandistáknál undorítóbb féreg kevés szaladgál a földön. "

na végre, szépen leirtad ezel a mondattal, hogy te pont ilyen vagy...

jellemtelen, hazug, gerinctelen féreg vagy...bárhogy is próbálod a szart kenegetni le mgadról...az voltál, és az is maradsz...csak remélni tudom, hogy a gyerekeidet nem ilyen erkölcsi nullának neveled, mint amilyen te vagy...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2012.09.05. 08:17:54

@Vidéki: A "legyen" felszólító mód, kívánság ("legyen neked könnyű a föld").
A "vagyunk" nem kívánság ("hosszú távon halottak vagyunk").

Persze megértem, hogy a moszkvai továbbképzés alatt elszokik a magyar nyelvtől. Ha gondolja, beszéljen csak oroszul.

Vidéki 2012.09.05. 08:57:44

@Counter:

Nevéből arra következtetek, hogy tud számolni.

Ira furor brevis est", azaz

A "Harag rövid őrület", mondták a rómaiak.

Talán segíthetne önnek abban, hogy leküzdje rövid őrületeit , ha tartaná magát a népi bölcsességhez:

"Mélyet lélegezni, tízig számolni"!

(Mielőtt írásban rögzíti téveszméit).

zrobasé 2012.09.05. 09:03:41

@Vidéki: Nevéből arra következtetek, hogy tud számolni.

Ira furor brevis est", azaz

A "Harag rövid őrület", mondták a rómaiak.

Talán segíthetne önnek abban, hogy leküzdje rövid őrületeit , ha tartaná magát a népi bölcsességhez:

"Mélyet lélegezni, tízig számolni"!

(Mielőtt írásban rögzíti hogy most éppen kinek a halált kivánja, mint azt nem is oly rég már megtetted ).

A rágalmazásra specializálódott propagandistáknál(mint pl. Vidéki elvtárs) undorítóbb féreg kevés szaladgál a földön.

És ilyen szadista őrültek, mint Vidéki szaladgálnak a demokrácia védelmezőinek fehér tógájában, valójában álruhájában.

Ilyen, Vidékihez hasonló perverz ragadozó állatoktól várhatjuk-e azt, hogy ők majd mindent tökéletesen csinálnak?

"Haladó értelmiséginek" képzelik magukat, pedig a bunkó stílusukból árad a sötétség és a gyűlölet.

Ha újra történelmi lehetőség adódna számukra, önként jelentkeznének gázkamrák,
kínzókamrák működtetésére, kivégzőosztagokban és megsemmisítő táborokban élvezettel vállalnának munkát.

Vidéki 2012.09.05. 10:55:41

A rómaiak saját korukban megismert emberi személyiség jegyekből vonták le következtetéseiket.

Ezek alapján állították : „Ira furor brevis est", azaz

A "Harag rövid őrület"

Persze tisztában voltak azzal is, hogy az emberi természet változik.

Ezért mondták:

„Tempora mutantur et nos mutamur in illis”, azaz

„Az idők változnak és mi is változunk azokban”.

De arra még a legszabadabban gondolkodó rómaiak sem mertek gondolni (álmukban sem),

hogy egyszer majd Pannóniában élnek majd Nem-Esz- Empések,

akik „Különleges anyagból vannak gyúrva”

és náluk a harag nem rövid őrületet, hanem tartós őrületet vált majd ki.

zrobasé 2012.09.05. 11:05:21

@Vidéki: hazug, gerinctelen, aljas, perverz, fizetett propagandista, fröcsögő, gyülölködő, mások halált kivánó alantas senki vagy...ezen millió vagy milliárd latin idézet se változtat...

büszke lehet rád a családod, rokonaid, munkatársaid...az ő halálukat is kivánod, ha nem értenek veled egyet, ugye ?

Seduxen (már NEM dr.) 2012.09.05. 15:22:44

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy:

Írta: Administrator
2012. szeptember 01. szombat, 17:58

khm, azért ez így ebben a formában nem teljesen igaz:)

Vidéki 2012.09.06. 10:10:32

Nem olyan egyszerű a helyzet, ahogyan Vastagbőr lefesti nekünk:

Azerbajdzsán egy nagytekintélyű ország, a Biztonsági Tanács tagja

„Ez nemzetközi tekintélyt jelent, egy ilyen poziciót elnyert országtól jogosan várható el, hogy nem teszi meg azt, amit megtett. A szavazóknak a kulturált Szlovénia helyett valamiért Azerbajdzsán kellett. Ha egy ilyen ország akkor megfelelt BT tagnak, akkor most mi mennyire voltunk naivak?” (Mandiner)

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.09.06. 10:45:30

@Vidéki:
Nyílván meglepi Önt, de az a tengernyi olajpénz, ami felett Azerbajdzsán rendelkezik, nem csak Orbán Viktort csábítja mindenféle utazásokra és döntésekre, hanem a BT-t és a BT egyéb tagjait is. Talán elhiszi nekem, de például a tavalyi Euróvíziós Dalfesztivált sem azért nyerte meg az azeri versenyző, mert olyan szép volt a hangja; a szubjektív alapon megítélt versenyeknek mindig volt egyfajta kegygyakorlási, gesztustételi háttere. Csak a BT-sek ezt megtehették csendesebben is, például a hatalmuknál fogva, Orbánnak meg lehetővé kellett tennie egy baltás gyilkos szabadon engedését, hogy az azeri elnök egyáltalán hajlandó legyen közös fotót csinálni vele meg bármit ígérni. Ez a különbség a BT-tagok politikai és gazdasági ereje meg Magyarország gazdasági potenciálja és azon belül is Orbán Viktor megbízhatósága között.

Az erősebb kutya b*szik. Meg köt hitelszerződést. Ez van.

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2012.09.11. 12:49:11

Nahát, nem is hittem volna! Hogy balhé, és hogy ezt előre lehetett látni, meg hogy kicsoda is adhat itt utasítást mindenfajta érv ellenére bármire, nahát!
index.hu/belfold/2012/09/11/orban_dontott_a_baltas_gyilkos_kiadatasarol/#

Eközben Orbán szerint Magyarország „morálisan és erkölcsösen járt el” és „igazságos döntésnek tartja” a kiadatást.
index.hu/belfold/2012/09/10/orban_hinni_kell/

Nincs esetleg egy pszichológia-szakos errefelé, aki szívesen írna szakdolgozatot Orbán kognitív disszonanciájáról?

kifordított nagyanyó 2012.09.26. 11:22:17

@zrobasé: Ezt a nívón én is megemlítettem,hogy már nem meri odaírni a nevét....:))

süti beállítások módosítása