Skip to content


       Szűrés lista

Címlapon listázza a diákvezetőket a Magyar Nemzet

"A hallgatói önkormányzatok szintjén pedig az az érdekes helyzet állt elő, hogy azok a hallgatói önkormányzatok lépnek fel a felsőoktatási elképzelésekkel szemben, amelyeket nem is érint, hiszen a szabályozások a ma még középiskolába járókra vonatkoznak majd - nyilatkozta Giró-Szász András kormányszóvivő, majd majd hozzátette, hogy "van olyan hallgatói önkormányzati vezető, aki 12 éve lépett be az egyetem falai közé".

Ez különösen pikáns megjegyezés volt Giró-Szász szájából, aki 12 évig élvezte az ingyenes felsőoktatást, két helyen is járt PhD-re, de a doktorit már nem sikerült megírnia ...

Ezzel a félmondattal kezdődött a kormányzati kommunikációs ellencsapás a tüntető diákvezetők ellen, amely mellé gyorsan becsatlakozott Parragh László, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke:


Nem titkos adat, hogy ki hány évig jár egyetemre, az információ kipotyog a statisztikából. (...) Különféle jogosítványok vannak a hallgatói önkormányzatoknál, amelyek nem egyszer gazdasági érdekekkel ütköznek, mondjuk egy kollégium eladása, vagy egy büfé üzemeltetése és ennek kapcsán érkeznek a vállalkozói panaszok a kamarába, hogy próbáljunk valamit tenni. Szabályos, mert a HÖOK-nak illetve ezeknek a szervezeteknek meg vannak ezek a jogosítványai, de akkor az ember azért ránéz arra, hogy mégis hány éves a fiatalember, aki ezt a szervezetet irányítja. És kiderül, hogy 8 éve tanul és 36 éves.


Péterfalvi Attila, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elnöke szerint "jogsértés nem történt, hiszen a közfeladatot ellátó, közéleti szerepet vállaló tisztségviselők magánszférához való szabadsága szűkebb, mint az átlagembereké. A közfinanszírozott oktatási intézményben eltöltött tanulmányi idő nem olyan adat, amelynek nyilvánosságra hozatalával átlépnék a magánszféra határát."

Jóri András, a volt adatvédelmi ombudsman szerint azonban "a tanulmányi idő ugyanis, ha abból név szerint azonosítható valaki, csak az érintett beleegyezésével hozható nyilvánosságra. A felsőoktatási intézmény ilyen adatokat nem szivárogtathat ki a saját nyilvántartásából. Hogy hány hallgató van, illetve hogy hányan fejezik be 5 éven túl az iskolát, az közérdekű adat. Az viszont már nem lehet nyilvános, hogy ha valaki személyesen azonosítható belőle.

Én úgy gondolom, hogy ha közérdekű adatigénylést nyújtanék be bármilyen magyar felsőoktatási intézményhez, hogy a helyi diákvezetők milyen szakokon mióta tanulnak, csak elutasító választ kapnék. Persze ha Parragh Lászlónak "kipotyogtak" ezek az adatok, az mindjárt más ...

Ez volt tegnap. 
Ezek után ma ezzel a címlappal jelent meg a Magyar Nemzet:

magyar_nemzet.jpg(A kép innen)

Intézmény, diákvezető, születési idő, hányadik éve jár egyetemre, a képzés kezdete ...

Szánalmas hogy (egyelőre) ezzel tud csak visszavágni a kormány.
A gimiseket is kilistázzák? "Kovács Boglárka" már 3 éve jár a gimibe? Hát mi folyik itt?

Másrészt pedig minden adatigénylésnek nyoma kell(ene) hogy legyen.
Így csak annyit szeretnék tudni, hogy ki igényelte meg ezeket az adatokat, melyik köztisztviselő adta ki az adatokat, melyik jogász igazolta ezt le és melyik politikusnak a fejéből pattant ki ez az listázós ötlet. 

Félreértések elkerülése végett: a fiatal politikusgenerációból a pártok ifjúsági szervezetinek vezetői mellett közvetlenül a HÖK/HÖOK-osok fognak helyet foglalni a pokolban, de most végre nem azt számolják, hogy ha pár nappal később utalják a szoc.támot, akkor mennyi lesz a kamatnyereség, hanem végre egységesen kiállnak a diákok mellett, ami ugye dolguk lenne. 

Ellenük ilyen kampánnyal fellépni ízléstelen és törvénytelen (vagyis teljesen fideszes) esetleg még ki lehetne egészíteni a táblázatokkal  rendőrségi, bírósági és NAV-adatokkal, ha lúd, legyen kövér, nem?

Amúgy soha nem hittem volna, hogy képesek lesznek megkedveltetni velem a HÖK-ösöket, de a Giró-Szász-Péterfalvi-Parragh-Magyar Nemzet négyes csak összehozta.

Öngól lesz, ahogy szokott lenni.

Ha esetleg a bloggerek is sorra kerülnek Magyar Nemzet címlapján, coming out: 6,5 évig jártam az ELTE-re, nagyon szánom-bánom, remélem azért figyelembe veszik majd, hogy itthon termelem a GDP-t ...

Címkék: sajtó fidesz tandíj hök

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr854966935

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Orbán Viktor és a romkocsma 2012.12.16. 11:23:39

  A múlt héten fellázadt a "romkocsmák népének" utánpótlását nyújtó társadalmi réteg: az egyetemi hallgatók közössége. Emlékezetes, hogy a keretszám csökkentéssel egyidejű támogatáscsökkentést nem tudta ellensúlyozni az orbáni retorika, valamit...

Trackback: A hallgatók videóval válaszolnak Orbán Viktor szánalmasan gyenge próbálkozására 2012.12.16. 10:51:00

Az újabb kormányzati blöff remélhetőleg nem jön be. OVI megint szeretné eljátszani a gondoskodó apa szerepét, ő megnyugtat mindenkit, ő rendet tesz mindenhol, így lesz ez a felsőoktatási "reformmal" is, állítja. Hiszen minden csak félreértés, hiszen, h...

Trackback: Kinevetünk, Bayer Zsolti! 2012.12.15. 22:39:11

Bayer tényleg azt hitte, hogy nem kerül ki azonnal a netre a mocskolódó SMS, a köz derültségére, ami a telefonjáról az MSZP szóvivőjének a telefonjára érkezett? * “A Fidesz 5-ös számú tagkönyvének tulajdonosa küldte tegnap 22:40-kor ezt a mocskol...

Trackback: Diákok! Mondassátok le Orbán Viktort! 2012.12.15. 22:26:01

Címlapra szerkeszttette vezetőitek személyes adatait a Lomnici Zoltánt a köztévés híradókból kiretusáltató Élő Gábor, aki jelenleg a Magyar Nemzet főszerkesztője. Ha én diák lennék, innentől nem a tandíjak mérsékléséért tüntetnék. Nem is a közpénzből f...

Trackback: Ez a Fidesz-kommunikáció mélypontja, vagy van még ennél lejjebb? 2012.12.15. 19:19:33

Elérte a teljes káoszt a felsőoktatással kapcsolatos kormányzati kommunikáció. Mert miket is hallottunk eddig? Selmeczi Gabriella még kedden elmondta, hogy "a legfontosabbnak azt tartják, hogy a kormány képviselői a szakemberekkel és a diákok képvisel...

Trackback: Szolgálati közlemény 2012.12.15. 17:42:29

Giró-Szász András kormányszóvivőParragh László elnök, Magyar Kereskedelmi és IparkamaraLiszkay Gábor főszerkesztő, Magyar NemzetL. Simon László kulturális államtitkárKubatov Gábor (neki meg biztos, ami biztos...) B u d a p e s t   Tisztelt Korm...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ier6w7i 2012.12.16. 07:16:55

A személyes adatok nyilvánosságra hozatala etikátlan, azonkívül hogy adatvédelmileg is megkérdőjelezhető. Szó se róla szépen el lehet rajta csámcsogni (azért a 8-12 év nálam is kiveri a biztosítékot, mivel én fizetem!), el lehet terelni a lényegről a szót és a figyelmet. Addig sem az oktatáspolitikáról, Semjén doktoriról stb beszél a nép. Tipikus karaktergyilkosság ez (hányszor láttuk ezt már!), ahol ha nincs érv, akkor a beszélőt kell fikázni, ellehetetleníteni.

Haláltmegvető bátorsággal hozza le az adatokat a Magyar Nemzet, de ha tisztességesek lennének egy icipicit, akkor mondjuk ugyanezen adatokat le kellene hozni a politikusokról, hogy ti. ki, hova, hány évig járt. És esetleg azt is, hogy ki milyen KISZ funkciót töltött be - meg lennének a kedves olvasók lepődve!
De ilyet ne várjunk azoktól, akik az ügynökakták tekintetében sem akarnak nyilvánosságot (vajon miért?)!

Secnir 2012.12.16. 07:58:18

@Con Storm:
"Az országban minden önrendelkező közösséget szétvernek, amit nem tud kontrollálni a terror rendszer! Xénia Láz,"

ugye viccelsz? a xénia láz az az mszp trükkös pénzkimentési programja volt.

safranek 2012.12.16. 08:14:13

Tök mindegy hány évesek a HÖOK vezetők, "tandíjat" akkor is kellene fizetni, és csökkennek a keretszámok. A két dolognak semmi köze egymáshoz. Ez egyfajta terelési taktika.

példa: -Hé szomszéd! Csináltassa már meg a kéményt mert lassan ránkdől. -Mit szól bele, maga meg nem szelektíven gyűjti a szemetet!

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.12.16. 08:20:09

@Secnir: Lol...

Az nem indok arra, hogy MSZP-és egy gyerekszervezetet szétverjenek, az sem, ha pénzmosás kapcsolódott hozzá! Azt nem a gyermekek csinálták!

Ez igen komoly emberiség ellenes bűncselekmény volt, és a felelősek a mai napig szabadlábon vannak! Egyszerűen csak kicsúszott az irányítása a magyargyűlölő nácik kezéből, és inkább egy kamuindokkal, ami ugyan úgy emberiség ellenes bűncselekmény volt, mint maga az ellehetetlenítés...

@ier6w7i: Tudod mit találtak ki?! A gyermekek és közintézetekben, munkahelyeken dolgozók, amíg ott tartózkodnak nem emberek, és nem lehet politikai véleményük és nem nyilváníthatják ki...
Ez nem évül el, ezért még ülni fognak...

ier6w7i: nem csak etikátlan, hanem igen súlyos emberiesség elleni bűncselekmény! Ez nem olyan súlyos mint, maga egy szervezet feloszlatása... a kollektív bűnösség elvén, de ezért is lehet ülni 3-5 évet...

safranek 2012.12.16. 08:20:55

Annak idején, amikor egyetemre jártam Andrásfalvy Bertalan (MDF) volt Hoffman Rózsa. Akkor a Fidesz hevesen tiltakozott minde féle tandíj és annak látszó költség ellen. Még hasonló diáktüntetéseket is szerveztünk (nem sokkal ezután volt a Taxis Blokád). Érdekes módon, akkor is megjelent a helyi újságban, hogy a szervezők közül, ki hány éve járt már egyetemre.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.12.16. 08:23:07

„Nem titkos adat, hogy ki hány évig jár egyetemre, az információ kipotyog a statisztikából. "

Ez a mondat nagy nyilvánosság előtt elkövetett jóhiszeműséggel való visszaélés, ugyanis a nem közéleti személyek maguk döntenek arról, melyik adatuk titkos és melyik nem! Az adatkezelés szabályait törvény írja elő! Ha a titkosságról le is mond valaki, akkor az írásban tett lemondása is elévül 3 hónap alatt, ha nem lépett kapcsolatba az adatkezelési jogot felhasználóval!

safranek 2012.12.16. 08:31:51

Nos, érdekes, hogy ha egy szervezetről kiderül, hogy "baloldali" vagy "leberális", akkor a jobboldal rögtön el kezdi támadni, miközben észre sem veszik, hogy őketi is pont ugyan ilyen szervezetek irányítják. Nekik is "függetlennek" kikáltottt jobboldali érdekeltségű személyek és szervezetek mondják meg mit gondoljanak és tegyenek.

@ezu: írta, hogy olyan, mintha vallás lenne, igen olyan, de a jobboldalon is így van ez. OV mondhat bármit azt az ecceri jobboldali elfogadja, mert Ő mondta, és nem hajlandó elfogadni az ellenérveket. Inkább hisznek az ilyen elterelő-köze-nincs-a-dologhoz kampányoknak, mint ez is.

ezu 2012.12.16. 08:44:49

@dennisthemenace: Életemben nem dolgoztam az államnak. Annál inkább magánszemélyeknek, és magántársaságoknak. Tudom, hihetetlen ez egy bolsinak, de a világ így működik.

ezu 2012.12.16. 08:45:34

@ayatollah: Szánalmas szépecsém.

Egy igaz ember 2012.12.16. 08:47:50

Remélem még idén találunk egy másik listát is a Magyar Nemzet címoldalán, amely arról szól, hogy a Kereskedelmi és Iparkamara vállalkozásoktól beszedett 5000 Ft-jaiból, amelyek több milliárdra rúgnak, mekkora pénzeket kaptak Parragh és a többi vezető. Továbbá azt is, hogy ezeknek a vezetőknek mennyire nyereségesek a cégei.
Előbbi egyébként közérdekű adat, hiszen ha valaki nem fizeti be regisztrációs díjat, akkor azt az adóhivatal köztartozás gyanánt a cégre ráterheli.

Behajtó70 2012.12.16. 08:48:00

Kedves Blogger, zéro!

Kérlek linkeld már ide hasonló stílusú és vehemenciájú posztodat a HVG múlt heti cikkéről, melyben a keresztény iskolaigazgatókat listázza vallási beállítottságuk alapján!

És azt a részt is, ahol lekomcsizod a HVG-t, és kijelented, hogy micsoda szégyen, hogy ilyen náci, vallási alapú listázást megenged magának a bal oldal!

És azt, hogy te ettől mennyire elzárkózol, sőt tiltakozol, és mindörökre megutáltad ezt az aljas kettős mércét!

---------
Ja, ilyet nem tudsz mutatni, hiszen te is a kettősmérce kiváló művelője vag!

És még valai, habár a hányinger kerülget, hogy diskurálok egy ilyennel, mint te, de azért mégis: a diákvezetők tanulmányi ideje azért fontos, mert láthatóvá teszi, hogy itt nem a szegény, éjszakákon át tanuló egyetemistákról van szó, hanem főként túlkoros, megélhetési politikusokkal, 30-35 évesekkel, akik kifejezetten baloldali pártok láncain vergődnek.....persze a mi pénzünkön!

Egy igaz ember 2012.12.16. 08:50:06

@safranek: Most mit csodálkozol? Hoffmann Rózsa is a pártállam emlőin nevelkedett! Nem is értem, miért vesz be a KDNP egy egykori kommunistát? Hiszen a kommunisták a vallás ellen küzdöttek!!!

ezu 2012.12.16. 08:51:35

@safranek: Én nem állítom, hogy a jobboldalon nincs így. És csak azt állítom, hogy a bolsik rengeteget ártottak minden magyarnak. Olyan sokat, hogy azt talán soha nem lehet helyrehozni.

Ergó, aki a bolsik utópártjára gyógyul, az maga ellen dogozik, vagyis nem intelligens.

safranek 2012.12.16. 08:55:38

@ezu: Ja, én meg erről beszélek: Amit a jobboldal árt az meg jól van.

fonó 2012.12.16. 08:56:53

@livengood: igen, 300 ft számlával orvosnak kórháznak hazaárulás, 30 ezer zsebbe dugva nemzeti.....

Mate Toth 2012.12.16. 09:01:18

Viktorunk azt igéri aki eléri a megfelelő pontszámot az ingyen tanulhat.de pénzt nemfog adni!

ezu 2012.12.16. 09:02:30

@safranek: Nem, nem erről beszélsz. Az országnak a baloldal ártott ezerszer többet, mint a jobboldal. Ez tény. Mindenkinek a jövedelme számít. Azt meg a bolsik alatt vesztette el az össze magyar proli. Csak a vegetálásit hagyták meg nekik. Mindenki élt, de senki nem élt jól. (A pár bolsi vezetőn kívül.) A kapitalizmusban, meg mindenki élt és néhányan rosszul. (öt százalék, a magyar 99 -el eszemben.) Ez a lényeg.

preddy 2012.12.16. 09:07:49

@ezu: Mi van az elfüstölt 600 000 honfitársunkkal? A jobboldal büszke erre a tettre és ezzel nem ártott az országnak?
A 200 000 doni magyarról már nem is beszélve...
Trianonért pedig Kun Béla a felelős, ugye?

KopaszMercis 2012.12.16. 09:08:33

Innen uzenem a magyar nemzetnek, hogy en ismerek olyat aki 10 ev alatt nem jarta ki az egyetemet, es kozben karriert epitett es most havi 1.5-2 millio kozott keres. Nem mindenki csung allami csecsen, es almodozik az allamtitkari lofasz penzekrol ;)

Jobban orulnek annak ha egy ilyen "bukott diak" tartana a kezeben a dolgokat, mint sem egy sikeres mondjuk Schmitt Pali vagy Semjen Zsolttti... Errol a melynovesu felcsuti ciganyrol meg ne is beszeljunk

ezu 2012.12.16. 09:12:07

@preddy: Mi van velük? Milyen hatszázezer? A Budapesti zsidóság egyértelműen a Horthy hozzáállása mait menekült meg

Aki meg a hazájáért halt meg harcban, azt ne gyalázd szar zsidó!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.12.16. 09:14:57

@veracity: A témához szóljál hozzá narancsköcsög! Ne trollkodjál! Ja hogy a témában Viktorod éppen szélkakaskodik, így azt se tudod mit kéne írni? Hát sajnállak, válassz más hivatást, ne most a narancsot!

preddy 2012.12.16. 09:17:16

@ezu:
Te is a váróban csatlakoztál a csapathoz,már látom!

ezu 2012.12.16. 09:17:22

@pocakos @pocakos focista: Mert te nem trollkodsz, ugye?

ezu 2012.12.16. 09:19:02

@preddy: Senkihez "elvtárs". Soha senkihez., ha ez neked elfogadhatatlan is, mert szolgalelkű vagy.,

Watchdog 2012.12.16. 09:19:39

A romkocsmában tárgyaló diákok adatai mikor lesznek olvashatók? Ha már ez a listázgatás így divatba jött...

kormányzó 2012.12.16. 09:23:09

@ezu:
Bocsáss meg,de most szinte meghasonlottam.
Akkor most /pillanat szocializmus van, és a komcsik kormányoznak?Mindenki él,de senki nem él jól( A pár bolsi/fidesz vezetőn kívül)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.12.16. 09:25:15

@MACISAJT: Hát igen Macisajt, senki nem gondolta, hogy neked bármi bajod lesz ezzel a listázásos dologgat. Teljesen felesleges volt beírnod, tudjuk jól.

Viszont ügyesen leleplezted a nagy nemzetközi miniszerelnökúrellenes összeesküvést. Gratulálok. Még szerencse, hogy vagy te, egyenesen a duplagondol párhuzamos valóságából a harcban álló csapataink élén és megmutatod nekünk, hogy milyen veszélyes világban élünk, és Viktornak van igaza, amikor minden reggel arra ébred, hogy újabb frontot kell nyitni... ezúttal mondjuk a lemingek ellen.

baliquez 2012.12.16. 09:25:30

Faszmakett csak azt csinálja amit régebben is csinált pl. a Kisgizdapárttal meg a kutyabőrösMaDöFfel: megosztja a zembereket, most éppen a HÖK-ösöket, hogy aztán felszalámizva egyenként lenyomja mindet mint alkesz a csikket. Egy a legfőbb ökölszabály amit követ: a társadalom különböző rétegeitől a csoportosulásokon át a családokon belülig MINDENKIT megoszt hogy uralkodhasson. Ígér néhányuknak majd fűt-fát-zsíros kormányzati állást, aztán pont mikor a hülyekorrupt HÖK-ös alatt megmelegedne a szék ki is rúgja alóla. Az meg hálás lesz ha közben nem lesz kötél a nyakán amikor megtörténik a seggreesés. Meg is érdemli a naivságáért mindenki aki még hisz abban hogy ez a rezsim tárgyaló- és vitaképes. Nem azok. Végleg el kell őket takarítani, nincs más megoldás. Bosszúháborút folytatnak amiért nyolc évig nem lophattak, háborút nem csupán a magyar nép ellen hanem a realitás ellen is.

ezu 2012.12.16. 09:25:56

@kormányzó: Ezen nem lehet segíteni, Az intelligens emberek a számokat hívják segítségül, ha ellentmondást látnak. A te problémád, nem megoldható. Az intelligencia nem fejleszthető.

collateral collector (törölt) 2012.12.16. 09:26:40

Na, most találkozott 5 diákkal, "konzultált, egyeztetett" velük, és "ez alapján meg tud hozni pár döntést".

Imádom ezt az átgondolt, tervszerűen kivitelezett kormányzást, a pontos hatástanulmányokra és háttérszámításokra alapozott, megfontolt döntési mechanizmust. Látszik, hogy jó kezekben van az ország, és az külön jó, hogy beleszólásunk is van a dolgok alakulásába, hiszen minden fontos dologról konzultàlnak is velünk.

Ironfist 2012.12.16. 09:26:47

@ezu:
"Az intelligencia nem fejleszthető."

Ez tévedés.

nu pagagyí 2012.12.16. 09:26:55

@veracity: Eddig jól elvolt a művészet egy havi fix fizetéssel honorálandó 250 fős testület nélkül. A cím és rangkórságban szenvedő jobboldal természetes közege, hogy pályázatok helyett méltóságos urakra fecsérli a pénzt, akik majd a nagy jólét mellett, seggnyaló éneket zenghetnek jótevőjüknek.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.12.16. 09:27:47

@ezu: De, megesik. Amilyen az akció, olyan a reakció.

dadddd 2012.12.16. 09:29:35

Szerintem az államnak nem kell kikérnie ezeket az adatokat. Mivel ő finanszírozza, simán beleláthat.

ezu 2012.12.16. 09:30:12

@Ironfist: Mondod te, de a MENSA csak fiatal(serdületlen korban) tartja lehetségesnek.

nu pagagyí 2012.12.16. 09:30:38

@collateral collector: Várjuk meg, amíg elmúlik a kisfröccs hatása!

malkolmcole 2012.12.16. 09:32:00

Tudok olyan egykori hallgatói önkormányzati testületről, amely kollégiumi szobákat, laptopokat, telefonokat kapott (munkájukhoz). Ezen felül minden rendezvényen beszedték a megfelelő "támogatást" a rendezvényen megjelenő cégektől. Ezek a pénzek elosztásra kerültek a vezetőség között. Itt most kb fejenként 300-400 e Forintról beszélünk. És ők sem éppen 4 évet jártak az egyetemre, hanem sokkal többet. A szociális támogatás kiosztása nem egyszer ismeretség és pofa szerint zajlott, illetve szexuális juttatásokért!

És igen, a rektorok fizetése. Magam láttam az említett intézmény rektorának fizetését, amely havi 1,4 millió Forint volt! Igen, ebből lehet Hawaii-ra menni nyaralni.

Orbánék és persze vele együtt az összes párt politikusa korrupt és takargatni valója van bőven, de ugyanúgy sokunknak is ebben az országban. Aki egyszer vezető beosztásba kerül, bárhol is legyen az, tuti korrupt lesz. Ez pedig vonatkozik a diákönk. vezetőkre is!

Senki sem szent.

kormányzó 2012.12.16. 09:33:42

@ezu:
Ez esetben már meg sem kérdezem,mikor volt Magyarország határvonala a Don-kanyarnál.
Seggfej.

Sír Wallasz Willikém 2012.12.16. 09:34:13

@Putyilov gyári melós: Ez lenne a kulcsa mindennek. Nemrégen olvastam egy cikket arról, hogy hogyan alakulna egy ország gdp-je, ha az oktatás színvonala elérne egy bizonyos szintet. a Finnek voltak az etalon. A lényeg, hogy MO 6-szoros gdp eredményre lenne képes, mint ma. Orbán elgondolta az gazdasági őrülttel, hogy szorgalmas összeszerelőkkel lesz tele az ország, és gazdasági csodát mutatunk be itt az Eu-ban hasonlóan Kínához. Az elképzelés ugye az, hogy minden képzett és képzetlen ember a cimbiknél fog gályázni, vagy vmi állami cégnél lesz röghöz kötött. Utópia, de mennyivel jobban lehetne magyarkodni, ha az ország világviszonylatban egy k+f központ lenne. De! Ezeknél arcpirítóbb, hogy az elvtársak kölykei viszont külföldön tanulnak. Orbán, ha jól tudom Kövér gyerek, és Gíró-Szász mondta csak úgy finoman, hogy ők összegyűjtötték a pénzt a gyerek külföldi oktatására. Mert ugye aki el nem issza....

ezu 2012.12.16. 09:38:16

@kormányzó: Anyád, aki szertette volna, ha az ezeréves Magyarország, Budapestre korlátozódik, had örüljenek a szolganépek, a nagyhatalmak döntéseinek. Tudod, azok a szolganépek, aki 99%-ban kiirtották a saját zsidóságukat. És akiket szertettek szerencsétlen.

dr. Aullah 2012.12.16. 09:39:53

Az utolsó 100 kommentet csak átugrottam... a fizetett trollok megkapták már a felvilágosítást, hogy akkor mégis milyen jó, ha a diákok nagy része ingyen tanul?

MACISAJT 2012.12.16. 09:41:26

@pocakos focista: ("Hát igen Macisajt, senki nem gondolta, hogy neked bármi bajod lesz ezzel a listázásos dologgat. ")

Nos kérem, ha a demokrácia része egy főváros néhány száz fő masírozással való megbénítása, hídfoglalások, parlamenti attak stb...
akkor az is legyen a demokrácia része hogy a közvélemény és az adófizetők megtudhassák, kik azok akik ezekért felelősek.
Pláné ha az adófizetők pénzén élnek(nem is rosszul).

Anti Anyag (törölt) 2012.12.16. 09:41:50

Ezek is olyanok mint a balliberálisok. Rögtön néznek a csóka múltja után.

Ezt csak azért írtam, hogy most balliberális kollégák ne nagyon háborodjanak fel.

ezu 2012.12.16. 09:42:02

@dr. Aullah: Szánalmas, ha egy troll, trollozik.

dr. Aullah 2012.12.16. 09:42:55

@ezu: Szóval még nem... csak a fröcsögés megy. Értem... köszi.

kormányzó 2012.12.16. 09:42:58

@ezu:
te négyzet győk/12!
Kijafaszom vesztette el az ezeréves ország kétharmadát?Grósz Karcsi?

nu pagagyí 2012.12.16. 09:43:40

@dr. Aullah: Most várják az új écát, hogy teljes vállszélességgel állhassanak ki bármi mellett és egyúttal szapulhassák a bármi ellenségeit.

ezu 2012.12.16. 09:43:42

@dr. Aullah: Mi nem, te szerencsétlen?

nu pagagyí 2012.12.16. 09:45:22

@kormányzó: Ki írta alá a trianoni szerződést? Tuti, hogy nem Kun Béla, de nem is Károlyi.

ezu 2012.12.16. 09:46:30

@kormányzó: Az anyád is tudhatja (aki nem primitív bolsi), ahogy a baloldal vesztette el. Károlyi vezetésével.

MACISAJT 2012.12.16. 09:53:13

Amúgy a posztíró igazán megtehette volna, egy füst alatt beidézi a Magyar Nemzet szombati számának nemcsak a címoldalát, de a 2. oldalát is...
Bizonyos kimutatásokról, melyek arról szólnak hogy kiktől is rendeltek az elmúlt években a "szegény" egyetemek 1,8 milliárd forint(!) értékben kommunikációs és egyéb tanácsokat.....
Milen érdekes, a lengyel lászlók, a political capitalok és tsaik felbukkanása.

kormányzó 2012.12.16. 09:54:07

@ezu: Anyám - aki nem primitív bolsi - úgy tudja,hogy a háborút,már akkor elvesztettük,amikor elkezdtük.

ezu 2012.12.16. 09:57:43

@kormányzó: Anyád nem egy vátesz. Ez nyilvánvaló, arról amit mesélsz róla. De ki nem szarja le?

Ha már kötözködsz, faszkalap?

nu pagagyí 2012.12.16. 10:04:41

@MACISAJT: Tanácsot jobb helyeken szakemberektől szoktak kérni.

bgp 2012.12.16. 10:06:28

@Putyilov gyári melós: és a saját példájából tudja, hogy egyes egyetemisták képesek 12 évig elhúzni a nemdoktorit.

Kacsura 2012.12.16. 10:07:34

@ezu: Szántóvető agrárproli? Bár tízezrével lennének! Tudod, ők azok akik még értéket termelnek ennek az országnak. Nem te, aki valószínű mások adójából kapod még a fizudat is, hanem ők.

tiborc2008 2012.12.16. 10:11:38

Hozzászólásokból kiderül, az épeszű emberek már elmenekültek ebből a reményelen, szerencsétlen, pusztuló országból.
A többiek meg bármit írhatnak.
Nem oszt, nem szoroz.

kormányzó 2012.12.16. 10:12:19

@ezu: Ez minden?
te faszkalap!10.00-kor kezdődik a lékbetömés a cigánybérenceknek.Nehogy lekésd!

valaki senki 2012.12.16. 10:12:30

Szóval, mint láthatjuk, már itt is megy az adatgyúűjtés- listázás! "Fortélyos félelme igazgat..." ( Én idézőjelbe teszem, nem saját, nem plági:) ) Többek, akik tüntettek volna szívük szerint, a különböző kormányellenes megmozdulásokon, jelezték, nem merik az arcukat adni ahhoz... Ez gáz! A mi korosztályunk- akik még úttörők is voltunk- nagyon is emlékszik, arra, hogy ebből elege volt, és a szabadság, -ami félreértések elkerülése végett nem egyenlő a szabadossággal- demokrácia mellett tette le a voksát. Amúgy meg, kjiváncsi lennék, hogy milyen listáról kerültek ki azok az egyetemisták, akikkel OV tárgyalt! Csak nem van egy másik lista is, a jó káderekkel, a megbízható besúgókkal? Rémdráma!

álomás 2012.12.16. 10:20:31

Ez a Parragh akkora seggnyaló lett.Tőlük ered a tudatlanság fenntartásának ideológiája,miszerint felesleges a sok képzett okos ember.

ayatollah 2012.12.16. 10:29:08

@álomás: nyilvánvaló, hogy ők inkább a minél nagyobb közmunkás tömegre gyúrnak, félminimálbérért

ayatollah 2012.12.16. 10:34:54

@MACISAJT: ugye nem várod el, hogy az ilyen ótvar hazugságokat elhiggyük. Ámbár szerintem Rajk is jugoszláv békaemberekkel találkozott a Tiszában, biztos így volt, ha a szabad nép is azt mondja

ayatollah 2012.12.16. 10:38:28

@dr. Aullah: láthatólag még nem. de hétfőre már teljes irányváltás lesz. utolsó köpedék csicskagecik. ezekre még az akasztófa is pazarlás volna...

Gábor217 2012.12.16. 10:56:41

@ezu: Persze ezt a kérdést is fel lehet tenni. De én inkább a válaszra lennék kiváncsi.

Primitívnek tartom azt a védekezést, amikor az a legfőbb érv, hogy "deamásikis".

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2012.12.16. 11:12:50

A legundorítóbb lépése volt ez a Fidesznek! Azokkal a HÖK-ösökkel azonosítják a teljes magyar hallgatói társadalmat, akiket egyébként az összes hallgató utál, és mindenki tudja róluk, hogy a puszta nyerészkedés miatt léptek be a HÖK-be.

Szeretném megkérni kedves diáktársaimat, hogy legközelebb ne nácizzanak egy-egy tüntetésen, hanem zavarják el a HÖK prominenseit a picsába!

HowAreYouOneAVetésün? 2012.12.16. 11:18:31

@Imre Laci:
Ugyanekkor másokkal tárgyal és kompromisszumot köt.
Nem azt jelenti ez a HÖK-füherek felé hogy "selejtek vagytok, nem vagytok tárgyalóképesek"?

dennisthemenace 2012.12.16. 11:26:52

@ezu: Az anyad csipaja, ahogy Pandacsoki Boborjan mondana...

Lui_00 2012.12.16. 11:28:24

A lista megjelenésétől függetlenül azért elgondolkodtató, hogy a diákságot képviselők elég döcögősen haladnak előre. A HÖK egyfajta maffia, tisztelet a kivételnek, ilyen eredmények ellenére könnyen bejutnak az ingyenes PhD képzésekre, egyetemi/főiskolai állásokat kapnak. A HÖK a KISZ-hez hasonlít, az út innen már csak felfele vezet.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.12.16. 11:32:38

@baliquez: kisgazdákat 3-8 fő verte szét belülről, mint kiderült később 3/3-as terroristák voltak...

Torgyánra nem tudtak semmi terhelőt rábizonyítani... mert a bizonyítékok korruptak voltak!

derry 2012.12.16. 11:33:39

@valaki senki:
Elvileg választott tisztségviselőkről, akik számos juttatást kapnak, illetve milliós-milliárdos összegek sorsát befolyásolják. Szerintem ilyen pozícióban nem kérdés, hogy nyilvános adat a képzési idő, sőt szerintem vagyonnyilatkozat sem lenne túlzás.
Engem, mint adófizetőt, igenis érdekel, hogy valaki azért jár-e egyetemre, mert ténylegesen tanul, vagy "csupán" azért, mert így fér hozzá a zsíros bödönhöz.
Aki 37 éves, és 12 éve végzi az orvosi egyemet, az kétlem, hogy szakmai elkötelezettségből teszi ezt.

Megjegyzem, pár évvel ezelőtt még általános iskolai tanárok esetében is felmerült a vagyonnyilatkozat szükségessége abban az iskolában, ahol édesanyám tanított...

Gábor217 2012.12.16. 11:35:10

@Lui_00: Pont ezért kell körültekintően foglalkozni ezzel az üggyel.
UGyanis:
1. a HÖK vezetők nem szentek, sok disznóságot követnek el, tisztelet a kivételnek

2. az 1. pontban leírtaknak nem sok köze van ahhoz, hogy a hallgatók utcára vonultak egy nagyon szar és igazságtalan jogszabálytervezet miatt.

3. A Magyar Nemzet személyek lejáratásával próbálja gyengíteni a hallgatók és GIMNAZISTÁK ellenállását. Ez önmagában ocsmány, főleg, ha diákokról van szó. Továbbá maga a kilistázás is szemétség, mert nem lehet tudni, ki és miét jár X ideje az adott intézménybe. És eddig ezt miért nem tartotta fontos témának az MN?

Valamint örülni kell ennek, mert aki 12 éve jár egy egyetemre, az 6 éve támogatja a pénzével az intézményt.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.12.16. 11:36:05

@Lui_00: Ez így bűncselekmény... A Hallgatói Önkomrányszatok alapdemokratikus feltételek! Róluk elmebajt terjeszteni bűncselekmény..

A hallgatói önkormányzatoknak még a intézményvezetésbe is joguk lenne beleszólni, méghozzá Igazgató választás alapján! Ők járnak az adott intézménybe, a csoport önrendelkezés elvén, joguk van megválasztani az intézményvezetőket állami intézménynél! Magánsulinál is joguk van pl, a költségvetés ellenőrzéséhez, hogy mire ment el az általuk befizetett pénz...

G. Wolf 2012.12.16. 11:37:23

Perelni!

És akkor kiderül hogy is került oda... vagy nem...

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.12.16. 11:38:05

@derry: Vannak szakok amiknek hosszú a képzési ideje, mellette általában dolgoznak a tanulók az egyetemi klinikákon, legalábbis külföldön! Pl a Pszichiáterek, akik neurológusok is egyben! Azoknak a képzési ideje 8-12 év...

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.12.16. 11:40:27

@Kacsura: Eltaláltad! Szinte csak az agrárium termel forgótőkét az országban! Még ott van a Tiszai Vízerőmű is mellé! De ez viszi gyakorlatilag a 38 billió forintos valós GDP-énk forgótőkéjét... a tobbi 102 billió az csak gyarmati rabszolga munka bevállalás külföldi alapanyagokból és energiahordozóból!

Putyilov gyári melós 2012.12.16. 11:48:37

@Spéter46:

Bizony, mi itt a Putyilov gyárban kitanultuk a fegyvergyártás minden csínját-bínját.

És biztos vagyok benne, hogy Lévai Anikó a két kezével kaparja ki Orbán Pártfőtitkár elvtárs szemét, tépi meg az őszülő kakastaréját, rúgja szét az impotens tökeit, ha a kölkei a tét!
Úgyhogy ez egy nagyon hatásos fegyver a sztálinista hatalom ellen.

livengood 2012.12.16. 11:57:54

@fonó: "300 ft számlával orvosnak kórháznak hazaárulás, 30 ezer zsebbe dugva nemzeti"

Soha nem adtam borravalót. Az előtt se, az után se. De! Amikor fél évig vizitdíjat fizettem, érezhetően más volt a hangulat az orvosnál. Nem várta el a borítékot, és én jó érzéssel adtam neki, abban a tudatban, hogy a körzeti orvosomat segítem, hogy a kórháznál marad a pénzem. Miért nem érezték ezt mások is? Nyilván való, hogy ezekért a szolgáltatásokért fizetni kell valamennyit. VALAMENNYIT. Ez elkerülhetetlen. Csak arról szabadna vitázni, hogy mennyit? Fel kéne fognia mindenkinek, hogy a mai helyzet a káoszt, a züllést, a korrupciót, az egyszemélyi vezetést, az autokrácia kialakulását segíti!

memberjoe 2012.12.16. 12:11:17

Nekem a főiskola második évfolyamát újból kellett kezdenem 12 évvel ezelőtt egy súlyos gerincműtét miatt (a félévi vizsgáimat már nem tudtam elkezdeni akkor). Akkor én is "ösztöndíj-csaló" vagyok? Csak hogy tudjam, mire számítsak! :)

G. Wolf 2012.12.16. 12:21:33

@livengood: én amit láttam hogy a háziorvosi rendelő érdekes mód épp akkor lett kifestve, és kerültek új székek... előtte sokáig nem... és azóta is csak tisztasági meszelés volt, színezés nem, új székek se (bár az nem is kell!)

és tegyük hozzá hogy aki tartósan járt orvoshoz (20 alkalomnál tovább), vagy szociálisan rászolruló volt annak az önkormányzat visszatérítette!

kuzmics a kecske 2012.12.16. 12:51:05

@safranek: tehát,igaz az,miszerint:minél jobban változik,annál inkább ugyanaz.

csabakirályfi 2012.12.16. 12:52:06

@ezu: "Az értelmiségiek is, meg a prolik is, mert itt a bolsevikok szétbaszták az országot, ott meg nem."
Hát, kedvesem, ha már a szétbaszásnál tartunk, emlékezzünk meg vitéz nagybányai Horthy Miklós őfőméltóságáról, aki szerint beállt a hadiállapot. Merthogy a bolsevikok csak e beállás folyományaként jutottak baszáshoz, addig nem. Ja bocs, előtte is éltek nemi életet 19-ben, miután egy másik háborút sikerült szétbasznia egy másik garnitúrónak, Tisza István elvtárs vezetésével, akinek mingyá' kész a szobra a Kossuth térre.

ayatollah 2012.12.16. 14:05:17

@Lui_00: "A HÖK egyfajta maffia, tisztelet a kivételnek"

Pontosan, akárcsak a Fidesz.

Azt hiszem rossz alapfeltevés, hogy azért kúrogatnák most őket, mert mennyire részt vettek a tiltakozásokban, azt hiszem inkább azért, mert kudarcot vallottak a tüntetések elsimításával, ami a feladatuk lett volna...

dennisthemenace 2012.12.16. 14:12:05

@csabakirályfi: Mi ez, valami trend? minden szarhazi szobrot kap? Mondjuk, a Lovastengeresze csak fabol faragott karikatura..

Putyilov gyári melós 2012.12.16. 14:21:21

Azért az nem semmi, hogy Orbán Pártfőtitkár elvtárs még a saját KISZeseitől is fosik és TEKeseknek kell védeni :o))))

"A kormányfő csak fidelitasos diákokkal találkozott

Orbán Viktor szombaton jelentette be, hogy finomítanak a felsőoktatási rendszeren, miután egy elit romkocsmában diákokkal találkozott, a megbeszélést a Terrorelhárítási Központ védte. Akkor még nem lehetett tudni, kikkel tanácskozott, ám Giró-Szász András ma egy újságírói kérdésre elárulta, a Fidelitas szervezte meg a találkozót."

Putyilov gyári melós 2012.12.16. 14:24:07

@Putyilov gyári melós:

Ja, és egyetemisták!

Ezeket a Fidelitasos wamzereket tessék csak megpokrócozni!

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2012.12.16. 18:19:10

@ezu: Igazad van, és van olyan párt, amelyik sztárolja például Szűröst meg Pozsgayt. Borzalmas. Ami még borzalmasabb, hogy ez a párt most még lejjebb nyomja az országot, Észak-Korea szintjére.

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2012.12.16. 18:21:32

@Con Storm: Hogy kell forgótőkét termelni? És főleg minek? Te valamit nagyon félrehallottál...

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2012.12.16. 18:24:51

@ezu: VIszont a háborút tényleg elvesztettük már elkezdése előtt. Ezt tudni nem kellett vátesznek lenni, csak ki kellett húzni a fejünket a szarosbödönből.
Ha érted, mire gondolok...

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2012.12.16. 20:14:42

Most jelentette be valamelyik balfasz miniszter, hogy az utolsó simításokat végzik a keresztszám nélküli ingyenes felsőoktatás kialakítááért.

WTF? 1 hét alatt...? Bazdmeg, ezek össze vissza vagdalkoznak. Ezekre egy hot-dog árus stand vezetését sem bíznám...

Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2012.12.16. 20:42:10

@Mate Toth: "Szerencsétlen tudatlan barom! "

Elég hülye aláírásod van, te kis köcsög!

Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2012.12.16. 20:47:57

@Putyilov gyári melós: Azt azért túlzás, de Gyurcsány elvtárs szépen elintézte az ilyen csürhéket!!! Ő még tudta, hogy miként kelesz megfékezni a nácikat. Gumilövedék, szértúgás, leteperés, megalázás a rendőrségen. Nem is zavarognak azok az elemek már meg vannak fegyelmezve. Most ezeket kelesz megregulázni, de ez az Orbán egy gyengekezü töketlen kutya mindig a fejére fognak szarni. Az ilyen gyáva gyenge népnek erőskezű diktátor kell, nem nyámnyila köcsögök.

KopaszMercis 2012.12.17. 00:10:50

@ezu:
Szerintem ha kiderulne hogy nem bolsi fel is robbanna a picike agyad ;)

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.12.17. 20:32:44

@Kuviklacz: A forgótőke az adott gazdaság (a rendszeresített csereeszköz használatának a területe) természeti és humán erőforrásának a kiaknázása adja! Ebből gyárt a gazdaság és pótolja az elhasználódást! Energia hordozók, élelmiszer alapanyag, bányák, bármi.. amiből felhasznált szükségletek lesznek!

Hogy megértsd: A favágó kivágja a fát, eladja tüzifának, vesz rajta kenyeret a pék vesz rajta lisztet a molnár vesz rajta búzát, a paraszt vesz rajta ekét, a lakatos legyártja az ekét, az öntödés kiönti a vasat, a kohász megolvasztja, a bányász kibányássza! Ez egy folyamat... A gazdaságon belüli energia forrás és nyersanyagforrás adja meg a mennyiségét, mennyit tudsz megtermelni!

Az import energia hordozó és nyersanyag kiviszi a forgótőkét és nem lesz belőle több munka, nem lesz belőle megélhetés csak nyomor! Ezt hívják gyarmatnak!

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2012.12.20. 22:57:04

@Con Storm: Ez hályogkovácsi érvelés. A forgótőke egész más, és növelni csak akkor kell, ha atermelési volumen növekszik.
Az import energiahordozót és nyersanyagot fel kell használni a termeléshez. Anélkül nem megy, ha nincs saját vasércünk, olajunk, gázunk stb. annyi, amennyit felhasználunk (a szenet nem is említeném, amit nálunk szénnek neveznek, az másutt csak lignit).
Azt írod: "A gazdaságon belüli energia forrás és nyersanyagforrás adja meg a mennyiségét, mennyit tudsz megtermelni!" Viszont épp hogy az energia és nyersanyag a gazdaságon kívülről jön (akár importból, akár a földből). Ezt viszont nem termeljük, hanem felhasználjuk, ezek a gazdaság inputjai.
Az első definíciód ráadásul nyelvtanilag is hibás.
Mi az a felhasznált szükséglet? Nem fordítva van?

Buru2 2012.12.24. 08:44:23

@Mate Toth: Pobjeda rezső TMK !Te lelki púpos!

kiskutyauto 2013.02.20. 19:12:44

Két észrevételem volna ezügyben. 1 ilyen belső használatra készült NEM HIVATALOS POÉN LISTA hol a jóistenben nincs könyörgöm.. MINDENHOL ÍRTUNK HASONLÓKAT !!!! Haverokkal osztálytársakkal már általánosiskolában "listáztunk".. EZ AZ EGÉSZ EGY VIHAR A BILIBEN EGY GYAKORLATILAG DIÁKCSÍNY MIATT!!! Ez senkinek nem tűnik fel??? Még 20 éves korom körül a munkahelyemen is "jellemeztem" az embereket egy-két viccesebb kedvű kollegámmal, különféle füzetekbe, vagy fájlokba... obszcén módon, szemét módon, különféle "'ábrákkal " illusztrálva szemétkedtünk... EBBEN MI A FURA.. ??? FIATALSÁG BOLONDSÁG... Nem a lista a fals, hanem az aki ebből a listából felfújta ezt a kamu-ügyet... mivel megismétlem EZ NEM HIVATALOS LISTA!!! Akkor lenne nagy baj, ha ez a lista egy bár titokban tartott, de komolyan vett, belső használatra szánt, a hallgatók és oktatók körében közkézen járó saját fontos lista lett volna, DE NEM AZ VOLT!!! Egy móka volt, egy komolytalan idétlen vicces lista, egy kis szórakozás a diákoknak... az igaz, hogy túlkaptak, de a fiatalok ezt ugyebár szokták, az igaz hogy csúnya dolog, aki rasszista vagy méltóság sértőket ír másokra, mégha egy komolytalan játékos listán is (mely mások kezébe is kerülhet), legalábbis érdemel egy helyi figyelmeztetést, mondjuk fegyelmit, vagy hasonlót, de ez nem köztörvényes, nem közéleti, nem általános jogi ügy!!!
2. kinek is jön jól ez a gumicsont!? Ki is gerjeszti ezt a vihart a biliben? NA kicsoda Orbán Viktor és bagázsa... mivel csodálatosan el lehet terelni a figyelmet a diáktüntetésről, bele lehet ezzel szépen kakilni a ventillátorba, és szétzilálni összezavarni a diákok elszánt forradalmát ezzel a nevetséges hülyeséggel... ma már kiderült, az orbáni pribékek olyannyira vérszemet kaptak, mert gondolom nagyobb balhé lett ebből mint amire számítottak, hogy már el is készült egy másik egyetemen egy másik hamis lista is... az adott egyetem máris megtette a feljelentést e szervezett, diákok ellen indult provokáció és szabotázs ellen (szurkolok nagyon hogy végre ebbe belebukjon ez a sunyi pszichopata diktátor, mert unalmas hogy tucatszám él már túl hasonló gusztustalanabbnál gusztustalanabb átlátszó lóláb-ügyeket, melyekbe bárhol a világon bele szokás bukni) ... ma hazánkban ez a helyzet, a szánalmas beteges hatalom így bír reagálni, ha egy társadalmi szegmens fellázad ellene JOGOSAN AZ IGAZSÁGÉRT!

süti beállítások módosítása