Skip to content


       Szűrés lista

Bájosan gusztustalan

Az alábbi kedves történet 3 főszereplője Bayer Zsolt, Debreczenyi János, Veszprém korábbi fideszes polgármestere és Latorcai János, a veszprémi KDNP elnöke.
"A KDNP városi szinten jól működik, erős, de nem szabad elbízni magunkat, a keresztényi kultúra terjesztésével együtt ez a jövő alapja" - nyilatkozta még 2010-ben Latorcai. Mindjárt látjuk, hogyan gondolta.

Collage.jpg
Bayer Zsolt a cigányozós cikkével kiverte a biztosítékot, Debreczenyi ezek után levelet írt a Magyar Hírlapnak, amit az ATV is megkapott:
"Nem magánügy az, hogy egy közszereplő, vagy egy széles nyilvánossághoz valamilyen formában szóló mit tesz, mit nem tesz, hogyan szól, ír, vagy viselkedik. Bayer Zsolt főmunkatárs többször bebizonyította már, hogy nem való a közélet nyilvánossága egyetlen szintjére sem. Ez az ember egy antiszociális személyiség, aki megnyilvánulásaiban a nemzet megosztására és nem pedig a társadalomban lévő problémák okainak felderítésére és megoldására törekszik."

Nemrég pedig Debreczenyi János levelet kapott.
Ritka, amikor egy levélben összpontosul a "keresztény" és a "demokrata" szellemiség:

36057_C_600x900.jpg
(a levél az atv.hu-ról van)

Címkék: kdnp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr935081513

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hogyan készítsünk gumicsontot 2013.02.21. 10:05:24

Szereti Ön a gumicsontot? Ha igen, most itt az egyedülálló alkalom. Megtanítjuk, hogyan készítheti el kedvenc gumicsontját otthonában, házi alapanyagokból. Ha kipróbálja, sosem vesz többé boltit! A négyszögletű kerek erdőben nagy keletje van a gum...

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.02.19. 11:26:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AFulgens 2013.02.19. 09:37:36

En ezt most nem ertem. Lehet, hogy meg csak reggel van, es hianyzik a kave, de...

most akkro az van, hogy Bayer ciganyozott egyet, Debreczenyi irt egy levelet az ATV-nek, hogy szerinte Bayer csunya dolgot csinalt, es ezert Latorczai kuldott egy ejnye-bejnye levelet?

Ha igy van ahogy ertem, akkor mi ez, ovodaaaaa?!

Secnir 2013.02.19. 09:51:47

@AFulgens:
nagyon jól látod. debreczenyi úrnak látszik valami gerinckezdeménye, erre jött a piciny, ámde hős kdnp-s, és megpróbálta befenyíteni. megvédi azt az arany embert, aki megvédte az ő picinyke fiacskáját a diplomabotrányban,

2013.02.19. 09:52:51

nyilvánvalóan hazudnak, hiszen köztudott, hogy nem volt taggyűlés. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2013.02.19. 09:54:04

Mitképzel ez a szemét, hogy saját véleménye van? Mitképzel? A Párt majd megmondja mi a véleménye! :)

Kis ember 2013.02.19. 10:02:47

Szerintem ez egy korrekt levél. Elvégre jöhetett volna hajnalban a nagy fekete autó is...

dean23 2013.02.19. 10:25:04

Azt is írhatták volna, hogy: "Jancsikám kuss a tetves pofádra, mert a jövő generációja jelenleg a Jobbikra szavazna - ld. egyetemi hallgatók pártszimpátiája - és nekünk szükségünk van pár cigányozásra és zsidózásra, hogy befűzzük őket!"

Gonosz Repülőmókus 2013.02.19. 10:30:07

@Secnir: Szerintem aki az ATV-nek ír, annak nemhogy gerince, de gerinchúrja sincs.

Gonosz Repülőmókus 2013.02.19. 10:31:29

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege:
Elvtárs!
Mi, a párttitkár elvtárssal együtt, az egész tagság nevében egyhangúlag úgy gondoljuk, hogy te ezt nem úgy gondolod.

eMM2 2013.02.19. 10:34:34

Szép társaság.

Gonosz Repülőmókus 2013.02.19. 10:35:18

@dean23: "nem pedig a társadalomban lévő problémák okainak felderítésére és megoldására törekszik."
Azért, véleményem szerint, aki ki meri legalább mondani az igazságot az jobban törekszik a probléma megoldására, mint aki eltitkolja, elhazudja, elbagatelizálja és továbbra is folytatná ezt a fenntarthatatlan állapotot, ami most van.
És ez nem cigányozás, zsidózás, meg magyarkodás (ezeket a jelzőket amúgy is csak a legsivárabb ballib balfékek szokták, nagy rendszerességgel, használni).

Gonosz Repülőmókus 2013.02.19. 10:35:59

@eMM2: Egyébként igen, nekem is ez volt az első gondolatom. Ritka rokonszenves brigád.

Vidéki 2013.02.19. 10:50:12

Mi ebből a tanulság?

Az, hogy Debreczenyi János úr véleménye nem tükrözi a veszprémi KDNP szervezet és a tagság véleményét.
Debreczenyi János úr egy olyan KDNP tag, aki egy éve nem volt hajlandó KDNP taggyűlésre menni, bármilyen szépen kérték,

ezzel szemben eljuttatott egy levelet a KDNP barátsággal nem gyanúsítható ATV-nek, hogy használja azt fel szabadon a Fidesz-KDNP ellene s propagandájában.

Debreczenyi János úrnak már voltak hasonlóan gondolkodó elődei, mint Ghiczy, aki sikeresen bomlasztotta annak idején a KDNP-t.

Ez az, amiért Vastagbőrnek annyira tetszik Debreczenyi János úr áldásosnak nem nevezhető tevékenysége, amit csak az tekinthet áldásosnak, aki úgy gondolkodik, hogy a KDNP-nek ártani muszáj.

Secnir 2013.02.19. 10:57:08

@Vidéki:
"Debreczenyi János úr egy olyan KDNP tag, aki egy éve nem volt hajlandó KDNP taggyűlésre menni, bármilyen szépen kérték,"

te olyan hülye vagy, hoy még olvasni sem tudsz.
debrecenyi FIDESZES, nem KDNP-s!

idióta.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.19. 11:01:13

"de nem szabad elbízni magunkat, a keresztényi kultúra terjesztésével együtt ez a jövő alapja"
Keresztény kultúra, az.
Lejáratják, pedig annak is van baja magától is.

Secnir 2013.02.19. 11:01:32

@Vidéki:
mindamellett örülünk, hogy kedvenc hárommásodperces aranyhalunk visszatért, és újfent etethetjük...

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.02.19. 11:09:17

szép kommunista feje van mind a háromnak.
különösen gusztustalan ez a debrecenyi, mert a népszabadság kedvenc exírója, bayer azt írta:"vannak a cigányok közt állatok" ami önmagában tény.
szegény szerencsétlen elvtársak keltik a feszkót. vagy direkt gumicsont, vagy debrecenyi nem tud olvasni, értelmezni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.02.19. 11:11:39

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: ez vélemény, ez jellembeli hiba
sajnálom ha nem mindenkinek nyilvánvaló - márha elfogadjuk azt, hogy a vidéki fideszesek, kdnp-sek lehetnek jó emberek, függetlenek pesttől, és nem beavatottak / beszervezettek, amit én kétlek
egy jól működő hálózatot nem fognak 1990-ben összezúzni az elvtársak.

Vidéki 2013.02.19. 11:13:08

@Secnir:

"te olyan hülye vagy, hogy még olvasni sem tudsz."

Te lusta is vagy, mint a bűn!

Vastagbőr időt és fáradságot nem kímélve mellékelte Latorczai János levelét.

Mélyedj el benne, ha nem fáraszt az olvasás!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.02.19. 11:18:07

@Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege: ez NEM vélemény
elírtam

@Secnir: miért gerinc az, ha beállunk a balliberális rettegdébe és ökörséget nyilatkozgatunk a vérkomcsiknak?

@dean23: ezért csinálja bayer, jól látod. megnézhetjük a fidesz c-politikáját, gárdamellényestül ua, mint az mszp-jé, csak a retorika más.

@Gonosz Repülőmókus: így van, a fidesz ezt teszi, elbagatellizálja, csak ilyen szélsőségesnek titulált alakok próbálják megfogni a józanabb szavazókat, ennyi a fidesz cselekménye, kreaált egy embert, aki néha jókat mond, persze mást nem is tesz. amúgy bayer súlyosan amorális személyiség, gerinctelen nagyon, erkölcstelen, elvtelen. talán ő az egyik újságíró, aki megkeresi a havi egymilliót, de csak azért mert jó kapcsolatai voltak már a rendszerváltás előtt is.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.02.19. 11:39:58

@Vidéki:

Szerencsére a feddhetetlen dr PhD Semjén Zsolt azóta sikeren összefogta és megerősítette a KDNP-t, így annak népszerűsége újra eléri az ú.n. Planck-távolság méretét:
www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CC8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fhu.wikipedia.org%2Fwiki%2FPlanck-hossz&ei=Q1YjUZbTOIfLswbA-ICABA&usg=AFQjCNH69oW3v5bsFz5zwPr3YN_KtLNXMQ&bvm=bv.42553238,d.Yms&cad=rja

:D

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.02.19. 11:43:32

Mondjuk Latorczai észosztás helyett először megismerkedhetne a saját anyanyelvével.

kifordított nagyanyó 2013.02.19. 11:59:08

Amúgy bayert nem sokra tartom de a cigányozásban igaza van.
Ezt meg megoldhatták volna hatszemközt.

Secnir 2013.02.19. 12:16:36

@Vidéki:
megtettem:
"Az alábbi kedves történet 3 főszereplője
-Bayer Zsolt,
-Debreczenyi János, Veszprém korábbi fideszes polgármestere és
-Latorcai János, a veszprémi KDNP elnöke."

megvan? 5-ös tagkönyves fideszes, fideszes, kdnp-s.
levél:
"de sajnos az elmúlt egy évben gyakorlatilag nem jöttél el -többszöri, személyes meghívások ellenére sem- taggyűléseinkre"
nem azt írta, hogy ő, mint kdnp-s tag kötelezően nem jelent meg a taggyűlésen, hanem azt, hogy meghívások ellenére sem ment el egy másik párt taggyűléseire.
a levélben amúgy mosakszik, hogy mint fidesz ÉS kdnp tagnak kellene a kdnp taggyűlése elé állnia, holott ugyanabban levélben jelzi, hogy " a fidesz nevében nem kívánunk beszélni". próbál kavarni a fidesz-kdnp szövetséggel - holott az egy kreálmány, ami a választások miatt jött létre, de nem ad hatalmat a másik párt tagjai fölött. ezért kell körberöhögni latorczait.

de ha nekem nem hiszel:
84.2.38.22/gallery/keyframe/2010/08/16/tv2-30906/tv2-30906-13152200.jpg
"míg Veszprémben Debreczenyi János győzött a Fidesz vezette koalíció jelöltjeként."
www.fidesz.hu/index.php?Cikk=65093
aranyhal, erre tátogjál.

dr yetee 69 2013.02.19. 12:23:17

@Vidéki: Kedves aranyhal,elmélyedtem,és megállapitottam,hogy Debrecenyi fideszes!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2013.02.19. 13:01:07

@Gonosz Repülőmókus:

miért, kinek írt volna, a Magyar Hírlapnak? :)

Prof. Dr. Simon Templar 2013.02.19. 13:05:53

@AFulgens: "most akkro az van, hogy Bayer ciganyozott egyet, Debreczenyi irt egy levelet az ATV-nek, hogy szerinte Bayer csunya dolgot csinalt, es ezert Latorczai kuldott egy ejnye-bejnye levelet?

Ha igy van ahogy ertem, akkor mi ez, ovodaaaaa?!"

Nem, ez a feudalizmus, Latorczai megkérdezte Debrecenyit, hogy miként volt pofája bírálni Bayer mélts' urat, mikor valójában pucsítania kellene neki, akármit is csinál.

A levél lényege ennyi...

Scala 2013.02.19. 13:17:13

Pont annyira hipokrita, hányadék párt a KDNP, mint az SZDSz volt.

Ettől függetlenül az milyen már, hogy bármiféle különvéleménnyel meg konflikttal már csak egy atv-nek lehet árulkodni? És hogy kell-e, az is megfontolandó. Mert anyázás az üzenete mindkettőnek, abból meg semmi hiány e honban... :-(

Ha majd valakin látom, hogy árad belőle a harmónia az egó helyett, figyelni fogok a fejleményekre. Egy Juhász Péter államtitkárnak nem lesz jobb, mint a Szőcs Géza.

Secnir 2013.02.19. 13:57:32

@Vidéki:
na, válasz? nem lesz?

lyken 2013.02.19. 14:30:10

Hehe. Persze a fidesz azért ugye nem az elvárt vakhitűek gyülekezete: jakabandor.blog.hu/2013/02/09/a_bolsevik_sertes_nyilvanos_kirohogese

Anno rendszervártás előtt megjelent egy könyv, "Akiket kizárt a párt " címmel. 4 ember szerepelt benne. Hasonló érzésem kezd lenni. Ángyán után még megy pár ember, akinek saját véleménye van...

Gonosz Repülőmókus 2013.02.19. 14:53:02

@laspalmas: Nem, a Vastagbőrnek. :)
Szerinted? Akinek első gondolata, hogy az ATV-vel parolázzon az milyen lény? Megmondom: vég...

Ironfist 2013.02.19. 15:00:41

@Gonosz Repülőmókus:
Miért ne írhatott volna az ATV-nek? Per pill azon kívül az összes TVcsatornát a fidesz uralja, szerinted bárhol is elfogadták volna a levelét?

danesdzsu2 2013.02.19. 15:03:08

@Secnir: Tudtommal Debreczenyi KDNP-s, a Fidesz-KDNP választási együttműködés jelöltje volt.

danesdzsu2 2013.02.19. 15:07:11

@danesdzsu2: megvan a megoldás:
index.hu/belfold/2010/06/14/veszprem_polgarmestere_ujrajelolesre_keszult/

"Debreczenyi János elmondta, nemcsak a Fidesznek, hanem a KDNP-nek is tagja, ..."
:)

Gonosz Repülőmókus 2013.02.19. 15:19:11

@Ironfist: Vannak bizonyos dolgok, amelyeket normális emberek nem csinálnak semmilyen körülmények között sem. Nem közösülnek állatokkal, nem pajtáskodnak az ATV-vel, és még sorolhatnám... :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.19. 15:40:51

@danesdzsu2: Meg úgy általában, ez a kettő egykutya.

Vidéki 2013.02.19. 15:49:48

@Secnir:

Nem mélyedtél el eléggé Latorczai levelének a szövegében!

Folytasd a mélyedést!

Ha nem megy iratkozz be egy szövegértési tanfolymra.

Vidéki 2013.02.19. 15:54:23

@dr yetee 69:

Debreczenyi János elmondta, nemcsak a Fidesznek, hanem a KDNP-nek is tagja, és az utóbbi párt veszprémi vezetősége hétfő este ülést tart, amelyre meghívták őt.

Vidéki 2013.02.19. 15:58:47

@Secnir:

"A bakonyi megyeszékhely önkormányzatának vezetője hétfői sajtótájékoztatóján úgy fogalmazott, nemcsak reménye, de jó esélye is volt az újbóli jelölésre, hiszen Veszprém fejlődött, négy éve meghirdetett programja döntően teljesült, és a botrányok is elkerülték a várost.

Kérdésre válaszolva közölte, szerinte az a tény, hogy a zalaegerszegi ügyészség hivatali visszaélés miatt nyomozást rendelt el ellene, nem játszott bele abba, hogy a Fidesz veszprémi szervezete nem jelölte újra polgármesternek." (Index)

Ha a botrányok elkerülték a várost, akkor a zalaegerszegi ügyészség hivatali visszaélés miatt miért rendelt el nyomozást ellene?

Prof. Dr. Simon Templar 2013.02.19. 16:03:24

De ami igazán gusztustalan, de nem bájosan az ez:
index.hu/belfold/2013/02/19/listaztak_az_elte_golyait/

Magyarán a HÖK egy jobbikos nácifészek....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.19. 16:11:36

@Vidéki: A botrányok a várost kerülték el, nem őt :D

Oktogon8 2013.02.19. 16:57:14

"Debreczenyi ezek után levelet írt a MAGYAR HÍRLAPNAK, amit az ATV IS megkapott:"
Nekem ebből az jön le, hogy nem mivel biztos volt benne, hogy a MH semmit nem fog reagál a levelére és le se fogja hozni, ezért elküldte egy olyan újságírónak, aki rendesen végzi a munkáját.

Bryan élete 2013.02.19. 17:16:38

@Vidéki: olvasd el mégeccer a cikket, akkor talán leesik: Debreczenyi a Magyar Hírlapnak írta a levelet, ami eljutott az ATV-hez is:
"Debreczenyi ezek után levelet írt a Magyar Hírlapnak, amit az ATV is megkapott:"

Az plö fel sem merül benned, hogy tele lett a töke?

Secnir 2013.02.19. 17:37:19

@Vidéki:
" hogy a Fidesz veszprémi szervezete nem jelölte újra polgármesternek."

tátott szájjal faszerdőben? te magad írod, hogy fideszes :D
mindamelett ügyesen terelsz, hogy mit csinált a megyeszékhelyen és mit nem, de kit érdekel? engem ugyan nem! és gyanítom a többiek is leszarják, talán a kérdésre kellene válaszolni.

"nemcsak a Fidesznek, hanem a KDNP-nek is tagja,"
meg az mszp-nek és a jobbiknak, az E2014-et megvárja míg párttá alakul. persze, vannak ilyen univerzális szakemberek...

Vidéki 2013.02.19. 18:08:33

@Spániel:

Mélyedj bele Latorczai levelének a szövegébe!

Vastagbőr időt és fáradságot nem kímélve mellékelte Latorczai János levelét, te pedig nem veszed a fáradságot, hogy elolvasd, ezért balhitekben hiszel, s tajtékzol téveteg.

legeslegujabbkor 2013.02.19. 18:41:22

@Vidéki: Te pedig nézd meg az Angi Vera című filmet, hogy megértsd Latorczai levelének múltidéző báját.

Kakimaki0123456789 2013.02.19. 18:42:27

KDNP-s taggyules? Vannak egyaltaslan tagjai annak a partnak?

Kakimaki0123456789 2013.02.19. 18:51:04

Tehat a level ertelme az hogy a KDNP tagsaga (legalabbis akik elmentek a taggyulesre) tulajdonkeppen egyetert Bayerral; es aki nem ert egyet Bayerral az csak a nep ellensege - de legalabbis a part ideologiajatol teljesen idegen elme - lehet?
Es miert pont MSZMP amikor eleg sok fideszes vezeto volt MSZMP-s korabban?
Es ha ezt - a nyilt uszitas tamogatasat - egy part vallalja akkor az hogyan lehet kereszteny? Jezus ezt tanitotta volna?

Horizont 2013.02.19. 19:08:17

Sírva mulathatunk! Ez már annyira mókás, hogy csak röhögni lehet az egészen! Nap mint nap!Mindenkin és mindenhol. Olyan jól elszórakoznak és komolynak hiszik!!! KDNP???? Párt?? Tagsággal?? Gyűléssel??? Komolyan? Mi lesz ha mégis magyar lesz a pápa netán? Zsebre tennék azonnal Orbánt meg a Fideszes sleppjét, Semjén+ Harrach lennének a pápa magyarországi helytartói, rendet vágnának az ilyen bagázsban mint mi vagyunk! Mindennap lenne: térdre , imához! Latorcai lehetne a ministránsfiú.....
Ja képzeljétek ha minden levelet, minden telefonbeszélgetést, minden e-mailt ismernénk amit ezek a szerencsétlenek egymásközt eleresztenek??? Mi lenne velünk, te atyaúristen???

Nebameg 2013.02.19. 19:24:25

@Kakimaki0123456789: Pontosan. És a KDNP előbbre tartja a pártfegyelmet a Krisztusi tanításnál. Vagyis a szeretetnél. Tehát a K-t ki is lehet venni a nevéből, de a D-t is, mert nem lehet saját véleményed. A létszáma miatt az N-t, marad a P és oda, mármint a pba el is mehetnek.

csárli hárper 2013.02.19. 20:00:13

régi komenista trükk ez, bájer elvtárs már csak tudja, hogy kell a rendszer ellenségeit kicsinálni...

tucano 2013.02.20. 01:43:51

Gyakoroljon nyilvános önkritikát!

bmfan 2013.02.20. 07:43:04

Másfél millió lépés nyomában.Szlovák rendszámú terepjáróval.Csak semmi gyaloglás.Az autóból is látni a helyzetet.Lehet hogy hallott zsarolt,megvert öregekről,agyonvert traktorosról,
mercivel cirkáló uzsorásokról,látott ezrével lebontott,kifosztott házakat, derékig érő szemetet,
mocskot,elhagyott falvakat,szétvert üzemeket,tanyákat, TSz-telepeket,bozótost.Budi,víz,villany nélkül élő emberek ezreit. 5-ös elbeszélgethetne 1-2-3-4-6-7-8---------------s így tovább,régi barátaival.DE nem.Zsolti csak egyet szólt:ÁLLATOK! Igen,a szarvasmarhát,a juhot, a disznót
ne sértegessük!!! Huszonkét év minden mocska és szemete együtt van.
És sajnos te is benne vagy,Zsóti.

Szúrófény 2013.02.20. 08:35:21

Isten hová tette az eszét? Mikor kis jellemeknek adott nagy tehetséget!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.20. 10:02:28

A levél végéről már csak valami olyasmi hiányzik, mint régebben:
"Éljen Rákosi Elvtárs, éljen a Párt".

Csak a személynevet kell kicserélni.

Meridian74 2013.02.20. 14:56:53

OFF: nem ehhez a poszthoz tartozik, de rndszeresen felmerül errefele.
www.napi.hu/magyar_gazdasag/rafizetett_magyarorszag_az_imf-hitelre.545773.html

Szóval akkor mi is van az IMF-el? A végén még kiderül, nem is baj, hogy packáznak velük Orbánnék? Továbbá, akkor a piaci hitelek nem drágábbak, mint a IMF "gyors" hitelei? Pedig elég sokszor volt itt bizonygatva, hogy milyen nagy veszteség éri a költségvetést, hogy drágán, 6-7-8%-ra adjuk az állampapírokat, és ezt mi fizetjük meg... aha. Úgy néz ki, az IMF hitellel sem járTUNK(!) jobban.

Meridian74 2013.02.20. 15:00:50

a poszthoz kapcsolódóan, én meg arra lennék nagyon kíváncsi, vajon Zsiga Marcellka milyen "levelet" kaphatott mostanság? ;)

bande\' · http://kardigan.blog.hu 2013.02.20. 15:49:53

A történetben talán a pozitív szereplő sem teljesen az:
Debreczenyi korábban elég sok más pártban is megfordult mielőtt kikötött volna a narancsvidéken.
Polgármesterként bebizonyította, hogy nem elég a hátszél ész is kell -ett volna- a pozícióhoz.
A ciklus végén elfogyott a levegő körülötte az ügyes-bajos dolgai miatt, egészen addig amíg egyedüliként jelölte magát újra polgármesternek, senki más nem támogatta a jelöltállításnál.
Állítólag belengettek neki vmi nagyobb megbizatást - korm. hiv. vezető - és csak ezután ült el csöndben.
Röviden: két olyan ember vitája egy harmadikról akikről egy normális országban hallanunk sem kellene.

Csigataposó 2013.02.20. 16:47:22

Poszt nincs ugyhogy link gyun. : index.hu/belfold/2013/02/20/mar_minden_otodik_magyar_kulfoldre_koltozne/

Koszonjuk meg kormanyunknak (na meg az elozo3nak, mert 10 eves felmeres) a javulo jovokepet, a csokkeno burokraciat es korrupciot, az igazsagos es aranyos kozteherviselest, a kiszamithato elheto jogrendszert, es meg mindazt amivel hozzajarultak.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2013.02.21. 12:29:03

Kicsit off topic...nem szeretem K.O.-t de az mindig vicces mikor valami csőlátású hülye barom nyitott szájjal szalad be a f*szerdőbe :)

atv.hu/videotar/20130220_keszei_sandor

tudi 2013.02.21. 17:46:59

Elvannak a gyerekek, ha játszanak.

Agyalap 2013.02.22. 16:44:28

Már vidékről is mindenféle írástudatlanok szólnak hozzá? Miért?
Ez a Debreczenyi meg vigyázzon - ha továbbra is véleménye lesz, kib@sszák mint macskát szarni.
Mondjuk nem sajnálnám, mint a többieket sem, a fidesz lassan átalakult OV szavazógépévé.

Chalky White 2013.02.22. 21:36:42

Hát Debreczenyi is csak úgy járt mint szegény Sólyom. Tolta-tolta a fidesz szekerét, de hát nem volt elég lojális. Régóta tudjuk, mindig van lojálisabb akire lehet cserélni. A végén persze nem marad más mint gerinctelen alattvalók hada, a legalacsonyabb szinttől kezdve.
Szép új Magyarország.
Mielőbb neki kellene állni a féregírtásnak...

Ironfist 2013.02.23. 10:13:40

@Agyalap:
"a fidesz lassan átalakult OV szavazógépévé."

Hja, még 1998-ban...

süti beállítások módosítása