Skip to content


       Szűrés lista

Nem költenek presztízsberuházásokra

“Nem építünk völgyhidat oda, ahol nincsen völgy, nem építünk alagutat oda, ahol nincsen hegy. A kormány nem pazarol és nem presztízsberuházásokra költ, oda irányítja a forrásokat, ahol azok felhasználására a legnagyobb szükség van.” - lepte meg a XIV. Közlekedésfejlesztési és beruházási konferencia hallgatóit Hende Csaba honvédelmi miniszter.

Tiszta szerencse, hogy ez a kormányzat álláspontja, tényleg probléma lenne, ha presztízsberuházásokra költeni a magyar és Európai Uniós adófietők pénzét és választási kampány másról sem szólna, mint hogy kormánypárti poltikusokat szalagokat vágnak át ...

fradi.jpg

debrecen.jpg

kossuthtér.jpg

ludovika.jpg


"Oda irányítja a forrásokat, ahol azok felhasználására a legnagyobb szükség van."
Számtalan példát lehetne felsorolni, hogy ez mennyire nem így van, de most csak egyet mutatok.
Országos Onkológiai Intézet, CT várólista:

ctvarólista.jpg

Címkék: kampány beruházás magyarország jobban teljesít

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr325218160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stenonis 2013.04.12. 17:32:34

Normális helyeken így megy a stadionépítés:
1. A csapat magántulajdonban van (ez itt is jellemző).
2. A csapat jól játszik, ezért
2/a sok néző van (bevétel)
2/b megéri a sponzoroknak velük hirdetni (szintén bevétel)
2/c játszanak az EL-ben vagy a BL-ben (sok-sok pénz).
3. A bevételekből a tulajdonos felépíti az új stadiont.

nickname_ 2013.04.12. 17:51:56

@Vidéki: túlórázol? pénteken? ;-)
nekem meg 1 kis sunázásra is volt időm mióta itthon vagyok. Javasolnám néked is, nem pedig itt osztani a f..szságokat. Mindenkinek jobb lenne.

vontod75 2013.04.12. 17:52:53

Mindenki aki a stadion építéseket védi:

indavideo.hu/video/Gyor-Valcea

www.youtube.com/watch?v=jqqtHSCHAfk

www.youtube.com/watch?v=N17bQhLQNnw

MArhára kellenek azok a focistadionok...

DSityu 2013.04.12. 18:23:13

@Vidéki: .."Talán, ha az Országos Onkológiai Intézet, CT berendezéseit működtető vállalkozóknak eszébe jutna, hogy ne ötnapos munkahéten egy műszakban, hanem ötnapos munkahéten másfél műszakban működjön, akkor talán a várólista is rövidebb lehetne.. "

Tudod, a CT üzemeltetése (is) pénzbe kerül. Az Országos Onkológiai Intézetnek bizonyára meghatározott kerete van CT vizsgálatokra (gondolom éves szinten). Az üzemeltető cég valószínűleg akár 3 műszakban is járatná a gépet, ha azt valaki ki is fizetné neki.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.04.12. 18:27:16

@Vidéki: A kőröshegyi völgyhíd megépítéséről 2000-ben, az 1. OV kormány alatt született megállapodás
hu.wikipedia.org/wiki/K%C5%91r%C3%B6shegyi_v%C3%B6lgyh%C3%ADd

Prof. Dr. Simon Templar 2013.04.12. 18:45:14

@MolnarErik: Azért ne ferdítsünk...

„2000-ben egy szakértői csoport az érintett szakaszra egy olyan nyomvonalváltozatot dolgozott ki, amely elkerülte Kőröshegy települést, a szükséges híd és az alagút hossza fele volt a völgyhídnak és 7-13 m magasan keresztezhető volt az a völgy, amelyet a völgyhidas változat 70-80 m magasan ível át. A szakértői tanulmány szerint ez a nyomvonal a lakossági elfogadottság és tájvédelem szempontjából jobb paraméterekkel rendelkezett a völgyhidas megoldásnál", illetve, hogy „Kőröshegy Község Önkormányzat Képviselő-testülete a szakértők által kidolgozott nyomvonalat és annak továbbfejlesztett változatát nem tárgyalta meg, azokról elutasító határozatot nem hozott. 2001 elején Kőröshegy önkormányzata azt jelezte, hogy az új nyomvonalváltozat ellentétes a község 1996-ban elfogadott rendezési tervével, és a lakossággal csak a völgyhidas változatot egyeztették".

Ez az általad belinkelt szócikkből van..

Sine ira et studio

Ironfist 2013.04.12. 19:22:56

@DSityu:

Jaj, ne már. Vidéki úgy gondolta, hogy majd fizeti helyettük - például - az áramszámlát is, ami, mint tudjuk, most a 10%-os lakossági csökkentéssel a kórházaknak pont, hogy megnőtt. Vidéki ezt úgy értette, hogy tényleg ő akarja fizetni az összes CT működési költségét, az összes laboros munkadíját a plusz műszakban, az összes orvos honoráriumát a plusz műszakban, sőt, még az olyan alapvető dolgok tömegét is, mint a nyomtatópapír, meg a film, amire a CT felvételt hívják elő, amit a plusz műszakban használnak fel. De hát ez nyilvánvaló, nem?

kifordított nagyanyó 2013.04.12. 19:32:55

@Vidéki: Lószart sántít lásd @Secnir: példáját.

Kis ember 2013.04.12. 20:06:26

@Vidéki:
Rólad - vajon miért? - az a hatvanas évekbeli vicc jutott eszembe, mikor az amerikai vendégek hiába várják a metrót Moszkvában, az csak nem jön már egy fél órája. Mikor szóvá teszik, az a válasz: maguk csak hallgassanak, Amerikában meg verik a négereket.
Nagy szarban lehet a magadfajta fizetett kommentelő gárda, ha csak azt tudod érvként felhozni, hogy ugyanúgy loptok, mint a szocik.
Ember! Nézz a táblázatra és döntsd el, mi a fontosabb: egy onkológiai vizsgálat vagy egy futballstadion egy olyan országban, ami még a VB-re se jut ki?

Vidéki 2013.04.12. 20:18:20

„Nyolc óra munka,
Nyolc óra pihenés,
Nyolc óra szórakozás!”

Vannak sokan, akik gyerekkorukban élvezték a mozgást, a maguk szintjén valamennyit sportoltak.

Ezek képesek értékelni, élvezni annak az elképesztő teljesítménynek a látványát, amire kiváló sportolók képesek.

Ezek miért ne mehetnének korszerű stadionokba?
Nekik is lehetnek érdekeik, nemcsak azoknak, akik lusták megemelni a feneküket az otthoni karosszékről.

Egyébként a stadionokra fordított összeg a GDP-hez képest nem olyan óriási, hogy összhangba lenne a károgással.

Secnir 2013.04.12. 20:41:44

@Vidéki:
"Egyébként a stadionokra fordított összeg a GDP-hez képest nem olyan óriási, hogy összhangba lenne a károgással."
-a büdös kurva anyád (ez így az első gondolatom volt, leírtam)

"élvezni annak az elképesztő teljesítménynek a látványát, amire kiváló sportolók képesek."
-óbazz, láttál már magyar focit az elmúlt 10 (30) évben? kiváló sportolók? te nyilvánvalóan szellemileg sérülhettél, azért nyugalmaztak...

Vidéki 2013.04.12. 22:08:35

@Secnir:

Így beszél egy szobatudós, akinek semmi sem lehet elég jó!

Vidéki 2013.04.12. 22:12:30

@Secnir:

Egyébként első gondolatod alapján inkább egy bunkó kocsmatöltelék lehetsz.

Ilyen mocskos szájú barmok igérgetik a tökéletes bázisdemokráciát.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.04.12. 22:13:01

azok akik a varolistan voltak megfizettek a TBt? hanyan nem?
lehetne ugy fogalmazni hogy gyakorlatilag a logos retkek miatt a fizeto var plusz fel evet?
ezek a beruhazasok meg tenyleg osszessegben kevesebb mint a Volgyhid, habar szerintem mindegyik kell, talan a falusi stadion nem, hogy mibol? pl. 200 Mrd egy havi nyugdij, abbol

Ironfist 2013.04.12. 22:13:35

@Secnir:
Vidéki komolyan leírta, hogy a fideszes lopás nem is nagy? Ó, meeen...

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.04.12. 22:15:02

@Secnir: stadion kell kb. 3-5, hogy lehessen majd europa bajnoksagot szervezni, ott siman behozza az arat, igaz hogy nem a keleti vegen kellene ezt megtenni, hanem Budapesten es nyugaton
revidealom az allaspontom ha a romanokkal meg a szerbekkel akarunk vilagbajnoksagot szevrezni :)))

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.04.12. 22:18:08

a Volgyhidrol meg csak annyit, hogy ennyi erovel az M3 budapesti szakasz is mehetne az egben :)))
egyszeruen felhaborito hogy par videki parasztot nem tudtak pofanvagni hogy marpedig el fog menni ott az autopalya, ha nem teccik el lehet koltozni, gyakorlatilag ez a hatalmas nagy onkurmanyzatisagnak a diadala
hozzatennem amikor a szocik szet akartak vagni a nagypofaju onkurik kozott a legnagyobbakat a fidesz nyogte, most meg szepen csendben folytatja ahol a cocik abbahagytak :)))

NextGeneration 2013.04.13. 09:06:59

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: legjobb tudomásom szerint egy ilyen méretű rendezvény legtöbbször ráfizetéses.

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2013.04.13. 09:12:35

@ColT: Aztán mi az az EJU?Valami tündérke aki mindenkinek jót akar?Minden (értelmes) ország a saját pecsenyéjét sütögeti az ejuban is, ilyen szarragó moszkva seggén szocializálódott kelet-európai politkusok még meg is etetik a népet a jóságos ejuról?Húbazmeg!

2013.04.13. 09:28:07

@InversioN: Ez most igazságtalan volt szerintem. A Lego Cuusoo kb. olyan kampányértékű, mint egy hirdetőoszlop a Hold túloldalán. Ez pusztán egy makett a _régi_ stadionról, ahol egy aranylabdás játszott - amit egy magánszemély készített. Szerintem szép, az 1000 fölötti támogatói szám ennyi idő alatt nagyon jó eredmény, főleg, ha látjuk, hogy az ilyen gyönyörűségek sem túl sikeresek: lego.cuusoo.com/ideas/view/5799

Péklapát 2013.04.13. 09:38:28

A legnagyobb baj, hogy bezárták az OPNI-t és a kezeltek nagy része alkotja a "hívek" táborát. Más magyarázatot nem tudok elképzelni arra, hogy valaki ennyire védje a sok nyílvánvaló faszságot.
Már várom,hogy ha netalán megkúr az EU valamelyik kötelezettségszegés miatt és be kell csengetni a büntit, akkor milyen lesz a sok vadbarom arckifejezése, hogy azt is olyan átszellemült arccal fogja kifizetni, mint amilyennel most a rezsicsökkentéses petíciót irogatja alá.

nu pagagyí 2013.04.13. 09:48:14

@Vidéki: A völgyhíd azért épült, mert az érintett önkormányzatok nem járultak hozzá, hogy a legoptimálisabb útvonalon haladjon az autópálya. Akkoriban a kormány még nem volt olyan helyzetben, hogy erőből lenyomjon bármit is bárkinek a torkán. Ma szerencsére nincs ilyen helyzet, akár az udvarodban is építhetnek autópályát.

Fejesrob 2013.04.13. 09:53:23

A Kossuth tér és a Ludovika miért presztizsberuházás?

nu pagagyí 2013.04.13. 10:01:46

@Fejesrob: Miért is kell egy újabb egyetem, amikor a meglevőket sem tudják/akarják fenntartani? A Kossuth tér rendezésénél meg lenne társadalmilag hasznosabb dolog is, amire az adófizetők pénzét költhetnék, mondjuk a metró befejezése, autópályák továbbépítése.

tomwar 2013.04.13. 10:07:03

@Vidéki: Minden stadion pontosan az araval megegyezo osszegben felesleges kiadas kozpenzbol. A tobbi csak duma, ferdites, es nyalas, fideszfattyu.

Anarchista Nyárspolgár 2013.04.13. 10:07:33

@Vidéki: "Ezek képesek értékelni, élvezni annak az elképesztő teljesítménynek a látványát, amire kiváló sportolók képesek."
Most lebuktál, Vidéki! Ezt még te sem bírhatod ki röhögés nélkül! Te ironizálsz!

Girhes Joe 2013.04.13. 10:09:23

Oké, értem én, hogy a stadionépítés böki azoknak a csőrét, akik nincsenek oda a fociért, pláne a magyarért egyfelől. És az is tény, hogy a korrupció Magyarországon akkora amekkora, minden beruházás jelentős része a haverok kifizetésére megy, a kormány színétől függetlenül. Ennyiben jogos a kritika.

DE!

Az már a legótvarabb Lendvai-féle demagógia, hogy a stadiont mint létesítményt automatikusan presztízsberuházásnak tekintsük és átszámítsuk lélegeztetőgépre (oppardon, CT gépre). Ilyen erővel a Hungaroringet se építették volna meg sose! Vegyük már észre, hogy a látványsport épp olyan hosszútávú beruházás, mint az autópálya, a stadion nem a mostani focinak épül, hanem a 10-15-20 évvel későbbi focinak. Ami akár még üzlet és az ország számára haszon is lehet (mint a F-1), ha nem fuserálják el magyar módra.

tomwar 2013.04.13. 10:19:14

@Gergő77: Miota nincs magyar foci? Mikorra lesz? A ketto kulonbsege hogyen korrelel egy stadion elettertamaval?

Girhes Joe 2013.04.13. 10:27:20

@tomwar:

Ezért mondom, értem én, sőt alá is írom, ha a magyar foci színvonalát kritizálják. (Egyébként magyar foci akkor lesz, amikor valaki komolyan nekiáll foglalkozni vele üzleti szemlélettel, a jelenlegi zavarosban halászás és mlsz-féle dilettantizmus helyett, na de ez már egy másik téma.) Én csak annyit mondtam, hogy egy stadion NEM presztízsberuházás, hanem üzlet. De azt is mondtam, hogy akkor üzlet, ha nem fuserálják el, azaz minőségi sportot is kell hozzá teremteni. Ami igenis lehetséges, csak akarni kellene!

Vidéki 2013.04.13. 10:31:24

@Anarchista Nyárspolgár:

Ha valaki annyira igényes, mint te, hogy neki csak az számít focinak, amire a brazil válogatott képes, az csak fanyalogjon, ne járjon stadionokba focimeccset nézni.

Az csak üldögéljen otthon, hizlalgassa alfelét, nehogy kimozduljon otthonról.

sárkányfő 2013.04.13. 10:35:49

off

Elkövettem azt a hibát, hogy beleolvastam 1-2 fidesz-blogba... ...hát látom, az "Adj gázt!" motoros rendezvény kapcsán született írásokban előszeretettel linkelik be (kommentekben és posztban is) ezt a képet:
m.cdn.blog.hu/ma/mandiner/image/1304/gazt.jpg

A kép célja nyilvánvalóan az Orbán ellenesek gúnyolása, a képen egy kislány azzal vádolja Orbánt, hogy, idézem: "Hallottad, hogy a náci Orbán motorosokat uszított az Élet Menetére?".

Na most segítsetek nekem, elhangzott bárhol, bárkitől az a vád, hogy Orbán áll az "Adj gázt!" akció mögött? Én ilyet sehol nem láttam...
És pláne leírta valaki, hogy náciOrbán uszította a motorosokat?
Vagy csak a szokásos hazudozás megy a fideszesek részéről?

on

tomwar 2013.04.13. 10:38:50

@Gergő77: @Vidéki: Jelenlegi allapotaban a Fradi stadion teljesen megfelelt, sot meghaladta azt a szinvonalat, amire szukseg volt/van.
Ha majd fordulonkent 5-10000 ember marad kint, es elovetelben, berlet formajaban elkel a ferohelyek 80-90%-a....na akkor lehet epitkezni. Es akkor sem allami penzen. Az allam ugyanis ne uzleteljen, hanem teremtsen megfelelo uzleti es szolgaltatasi kornyezetet. Az a dolga, nem pedig stadiont epiteni....

Anarchista Nyárspolgár 2013.04.13. 10:39:10

@Vidéki: ad 1. .Tudod, én szeretem a focit. Van rendesen kedvenc focicsapatom. Sajnos nem magyar csapat.
ad 2. A focimeccsre járás mióta sportolás? Mondjuk a "menekülés az ultrák elől" lehet hogy átmozgat, esetleg a "háromszólamú huhogás és cigányozás" mint léleképítő művészeti tevékenység növeli a vitálkapacitásodat?
ad 3. Azért, mert magyar (Magyar?!?), még szar. És én nem a címke alapján döntöm el, hogy amit eszek, az Nutella vagy kaka.

Roa 2013.04.13. 10:42:04

És akkor arra még ki sem tértek, hogy hány darab lélegeztetőgépet lehetne venni egy darab stadion árából. No és hogy mekkora egyszeri juttatást lehetne adni a nyugdíjasoknak a Kossth-tér felújítása helyett. :)

Roa 2013.04.13. 10:43:51

@sárkányfő: Ezen úgy meg vagy döbbenve, mintha nem így lenne...

sárkányfő 2013.04.13. 10:46:20

@Roa:
Oké, akkor kérlek állításod alátámasztására linkelj be nekem egy, csak egyetlenegy olyan posztot, (vagy akár csak egy vacak kommentet), amely azzal vádolja Orbánt, hogy, idézem: "a náci Orbán motorosokat uszított az Élet Menetére".
Előre is köszi...

Roa 2013.04.13. 10:50:44

@sárkányfő: Nem kell. Azonban, ha nem tett volna semmit, akkor a náci Magyarországgal lenne tele most a sajtó. Így meg mindenki azért ajvékol, hogy nem ajvékolhat jobban. Van sapka, nincs sapka, Orbán diktátor, tök mindegy mi van, ez a lényeg, nem?

Girhes Joe 2013.04.13. 10:53:51

@tomwar:

Értelemszerűen akkor a Hungaroring megépítése is fölösleges presztizsberuházás volt, sőt azóta is értelmetlen, hiszen hol van magyar F1 tömegsport, és egyébként is, mit keresett az állam benne, miért nem magánvállalkozók építették 1986-ban?

sárkányfő 2013.04.13. 10:59:21

@Roa: Szép tőled, hogy egyből elismerted, hogy nincs semmi ami alátámasztaná a hazugságot, és hogy mind te, mind a többi jobbos aki linkelte ezt a képet alaptalanul hazudozott.

Arról szó sincs, hogy nem kellett volna tennie semmit. Épp ellenkezőleg. Orbánnak jogi eszköze nem volt a nácimenet betiltására, de politikai eszközből száz is volt neki. Nyilvánosan elítélhette volna, nyilatkozatot adhatott volna ki, személyesen mehetett volna el az Élet Mentére, a nácik ellen küldhette volna a lakájmédiáját, a saját vonulós emberit, stb., stb., stb... Eszköze lett volna bőven. És ha ezekkel él, akkor senki, sem belföldön, sem külföldön nem mondta volna hogy náci (egyébként nyilvánvalóan nem is az), azt a szürreális hülyeséget meg pláne nem, hogy ő uszított volna a motorosokat erre a provokációra.

Na akkor erről ennyit, gondoltam hogy hamar kipukkad ez a jobbos hazugságlufi.

Kelly Pinkham 2013.04.13. 11:00:01

Ez nagyon érdekes.
És azt tudjátok, hogy Gyurcsány-Bajnai miatt mennyit kell törlesztenünk 2013-ban a hitelezőink felé? Elárulom. Idén összesen 3652 millió euró törlesztési kötelezettségünk van az IMF felé, ami a jelenlegi forintárfolyamon kb. 1100 milliárd forintos kiadást jelent. Szóval ti most a 14 milliárd forintos Albert Stadionon rugóztok, miközben Bajnaiék miatt 1000 milliárdot kell kiizzadnunk magunkból csak ebben az évben.

Kelly Pinkham 2013.04.13. 11:01:13

Ez nagyon érdekes.

És azt tudjátok, hogy Gyurcsány-Bajnai miatt mennyit kell törlesztenünk 2013-ban a hitelezőink felé? Elárulom. Idén összesen 3652 millió euró törlesztési kötelezettségünk van az IMF felé, ami a jelenlegi forintárfolyamon kb. 1100 milliárd forintos kiadást jelent. Szóval ti most a 14 milliárd forintos Albert Stadionon rugóztok, miközben Bajnaiék miatt 1000 milliárdot kell kiizzadnunk magunkból csak ebben az évben.

2013.04.13. 11:16:17

@Kelly Pinkham:

Az ilyet hol tanítják?
Hogy érzékeltessem reagálok szándékosan a beírásod "színvonalán".

Látszik olyan pocsékul állunk pénzügyileg, hogy most tudtunk venni egy túlméretezett gödröt meg némi vasat 260 milliárdért az EON-tól kárpótlásként a rezsicsökkentés miatt.

kis Vuk 2013.04.13. 11:24:31

@Vidéki: Öregem, csak nézek, hogy mit le nem vágsz Te itt. Két eset van: vagy fizetést kapsz érte (egyre inkább kezdem azt hinni, hogy ez nem városi legenda, hanem létező foglalkozás) - vagy valami elvetemült tényleg rád szabadított egy agyrágóbogarat...

Miért indok az, hogy a másik banda is sza@r volt? Most komolyan?
Ilyen alapon csak azért, mert a szomszéd is elcsapott egy biciklistát a zebrán, akkor én nyugodtan kirabolhatlak Téged - majd mondom a rendőröknek (meg Neked is) hogy mi akarnak? Bezzeg a szomszéd! Az még embert is ölt!

Aztán ha pillogtok, hogy hogy kerül a csizma az asztalra, megmutatom a kommentjeidet, hogy Tőled tanultam logikát.

Ne haragudj, de ez kritikán aluli. Bár becsülendő, hogy milyen elszántan véded a védhetetlent.

Demagóg az összehasonlítás? Lehet mondani. De attól amit leír, az igaz.

Roa 2013.04.13. 11:33:37

@sárkányfő: Hehe. Komolyan sajnállak.
1. Attól vagyok jobbos, mert nem olyan kevéssé összetetten látom a dolgokat ahogy te? Kemény érv.
2. Hazudoztam. Hát persze, mea culpa, hamut szórok a fejemre és letérdeplek kukoricára a sarokban. Itt feljebb aztán főként hazudoztam, csakis erről írtam. Nem is te hoztad fel offtopickként. :)
3. De láthatóan a magadnak, magad által elfogadottan igazolt, egyébként egyoldalú, szűklátókörű és csak vélt igazad boldoggá tesz, akkor annak én én is örülök, mert eggyel több boldogabb ember van az országban, és ez jó dolog. Peace. :))

Ps. Ha már belinkelsz valamit, akkor értsd meg benne az iróniát, csak javaslom, hasznos. Az értelmező kéziszótárban pedig a "ha" szó jelentését javaslom mélyebb tanulmányozásra, hogy megértsed, mit írtam fentebb, és miről szól a kis képregény, amit egyébként te hivatkoztál be, de köszönöm, mert tényleg vicces.

flort 2013.04.13. 11:37:34

@Vidéki: gyermekem:

"A sztráda nyomvonalának kijelölése tehát végül az Orbán-kormány, a megvalósítás pedig Gyurcsány Ferenc miniszterelnöksége idejére esik. A 2002-es választási évben már folytak is tárgyalások a Vegyépszer–Ganz kettőssel a híd megépítéséről.[2] A hidat végül a Hídépítő Zrt. és a Strabag Zrt. Völgyhíd nevű konzorciuma építette." ha már a wikipédiára hivatkozol, akkor forrás: hu.wikipedia.org/wiki/K%C5%91r%C3%B6shegyi_v%C3%B6lgyh%C3%ADd

béla a görög (törölt) 2013.04.13. 11:38:18

lásd be végre hogy a kapitalizmusban egy határidőre elkészülő autópálya rajta a völgyhid vagy épp alagút - amit sokan használhatnak és fizetnek érte az luxusfogyasztás!
És úgyanebben a kapitalizmusban egy stadion amiben a megfáradt gyújtógatók NB I/II-es focimeccset nézhetnek vagy egy állami tisztviselőket (álomkarrier) képző egyetem az népigény!
Nohát!

flort 2013.04.13. 11:45:23

@Vidéki: olvasd tovább bátran!

sárkányfő 2013.04.13. 12:07:17

@Roa:
1. Azért neveztelek jobbosnak, mert te magadra vetted a kommentemet amiben jobbosokról írtam. Még ezt se érted?
2. Igen, hazudoztál, de örülök hogy beláttad. Ha esetleg mégis meggondolod magad, akkor továbbra is várom az alátámasztó linkeket....
3. Az igazamat az igazolja, hogy nincs, ami a jobbos hazugságot alátámasztaná. Ha mégis van olyan poszt, amiben azzal vádolták Orbánt, hogy ő uszította a motorosokat, akkor természetesen nincs igazam, ám továbbra is várom ennek alátámasztását.

Ps. Javaslom hogy értsd meg, csak azon lehet ironizálni, aminek van valóságalapja, hasznos ezt tudni. Aminek nincs alapja, azon nem lehet, sőt ebben az esetben pedig hazugsággá válik mag az irónia által sugallt állítás is. Az értelmező kéziszótár segítségével pedig javaslom mélyebb tanulmányozásra az előző kommentem középső bekezdését, hogy megértsed, milyen lehetőségei lettek volna még Orbánnak azok elkerülésére, amit te a "ha" szóval vezettél fel.

osztrák piktor 2013.04.13. 12:24:00

Amit a kormány a múzeumokkal művel az kritikán aluli.
A Ludovika elfoglalása lehetetlen helyzetbe hozza a Természettudományi Múzeum gyűjteményi raktárait. (Az épületet megosztva használják majd a Közszolgálati Egyetemmel) Szerencsére lovakat nem akarnak tartani, mert a kiállítás, fogadóépület és az Ismeretterjesztési Tudásközpont a lovardában van.
Nagyon nagy mázlija van a kormánynak, mert a főigazgatót az új szabályozással el tudták küldeni nyugdíjba. Nem nehéz kitalálni miért.
A régészet után a természettudományok következnek.
Egy nagy múltú intézmény, több világszínvonalú gyűjtemény esik áldozatul a Horty restaurációnak.
Szomorú.

Ironfist 2013.04.13. 12:33:42

@Kelly Pinkham:
Ez érdekes. És azt tudod, hogy az Orbán kormány miatt mennyit kell fizetnünk az IMF-nek? Ugyanis nem a Gyurcsány-Bajnai volt, aki felhasználta a hitel biztonsági keretét, aztán újat kért, hanem Orbán.

Roa 2013.04.13. 12:43:04

@sárkányfő:
Nem írtam le, se sehol, hogy ilyen nyilatkozatok jelentek meg. Azt írtam le, hogy akkor jelentek volNA meg, HA (b+ HA) nem tiltották volna be. Mint ahogy eddig erre 1000+ példa volt, azért is TIPIKUS az eset, és telitalálat az irónia. Még ugye Sólyom Lászlót is kikezdték, hogy nem tett semmit, amikor a Magyar Gárda a Sándor Palota előtt alakult meg. Volt erről egy vitám is, összefoglalom zanzásítva:
"- Nem tett semmit Sólyom.
- Mit tehetett volna? Kimegy és legyűri a Magyar Gárdát egyedül?
- Nem. El kellett volna határolódnia tőle.
- Elhatárolódott.
- Nem igaz, nem határolódott el.
- De, lásd a nyilatkozatát. (Nyilatkozat belinkelve)
- De a nyilatkozat nem elég.
- Mit kellett volna tennie? Kimegy és legyűri őket?..."
És kéthetente van hasonló eset, csak most Orbánnal. Ha kimennek a motorosok, és zsidóznak, és elhatárolódik a Fidesz, másnap azonnal jön itthonról, hogy 1. ők tüzelték fel őket (2006 dereng?) 2. nem tettek semmit, és külföldről pedig, hogy ők vonultak föl.

Gera 2013.04.13. 12:45:13

@Kelly Pinkham: Elmagyarázom, hogy működik ez, mert épp ehhez van kedvem. Az államadósságnak folyamatosan vannak lejáró részei, ezeket nem tudjuk úgy törleszteni, hogy zsebből kifizetjük, mert erre semmiféle forrásunk nincsen, hanem újabb hitelt veszünk fel és abból. Erre kellett az IMF hitel is, mert a válság és a hibás gazdaságpolitika miatt nem kaptunk hitelt normális áron a piacról. Ezt a pénzt tehát nem csak úgy elköltötték, hanem a lejáró adósságok törlesztésére és a jegybanki devizatartalék növelésére fordították. Az államadósságot nem az növeli, hogy a piac helyett az IMF-től veszünk fel hitelt, hanem az, ha a költségvetési hiány magas. A kormányoknak az a dolga, hogy alacsony legyen a költségvetés hiánya és hogy olyan gazdasági környezetet biztosítsanak, amiben nő a magyar gazdaság és alacsony hozammal tudjuk megújítani a lejáró államadósságot. Ez a három együtt adja azt az eredményt, hogy szép lassan kinőjük az államadósságunkat, visszafizetni ugyanis effektíve lehetetlen.

Roa 2013.04.13. 12:46:18

@sárkányfő: És még egy. Írtam valahol is, hogy a második része nem igaz a kommentednek? Írtam vagy csak beleképzeled ezt is, hogy az igazadat alátámassza. Továbbra is csak azt állítom, hogy ha úgy is történik, akkor sem változtatna semmin a sajtóvisszhangot tekintve, mint ahogyan eddig sem változtatott. Soha. Van sapka, nincs sapka.

Gera 2013.04.13. 12:48:01

@Kelly Pinkham: Talán rémlenek az Orbán kormány szupersikeresnek ünnepelt sok milliárd euro értékű devizakötvény kibocsátásai. Na, az ugyanerről szól. Lejáró adósságok, pl az IMF hitel törlesztése.

kpityu2 2013.04.13. 12:51:24

Mennyi lélegeztetőgépet lehetne venne ebből a pénzből...

sárkányfő 2013.04.13. 12:57:48

@Roa:
"Nem írtam le, se sehol, hogy ilyen nyilatkozatok jelentek meg. Azt írtam le, hogy akkor jelentek volNA meg, HA (b+ HA) nem tiltották volna be."

Ez nem igaz. Ez volt a legelső reakciód, bármiféle "ha" nélkül: "Ezen úgy meg vagy döbbenve, mintha nem így lenne..." Te írtad.

És: én magam írtam neked le több példát, hogy hány és hány politikai eszköze lett volna Orbánnal az elhatárolódásra, netán ellen-demonstrációra, kiállásra ez Élet mente mellett, stb. Mindez mindenféle Orbánt fasizmussal vádoló véleményt előre cáfolt volna. Tehát nem igaz, hogy nem volt más lehetőség.

És te erősen csúsztatsz. A belinkelt vitatott képen ugyanis MÚLTIDŐBEN fogalmaznak: "Hallottad, hogy a náci Orbán motorosokat uszított az Élet Menetére?".

Szó sincs ebben a mondatban semmiféle HA-ról, szó sincs semmiféle jövő időről. Itt befejezett, lezárt múltidőben fogalmaznak. Továbbra is várom, hogy hol írta bárki, hogy Orbán uszított a motorosokat?
Nem, ilyen nem volt sehol, ez tehát hazugság volt.

sárkányfő 2013.04.13. 13:04:30

@Roa:
"Mint ahogy eddig erre 1000+ példa volt, azért is TIPIKUS az eset, és telitalálat az irónia. "

Ember... PONT erre kértelek... te magad írod, hogy 1000+ példa van rá... oké, akkor csak egyet mutass, amelyben Orbánt azzal vádolják, hogy akár ezt az "Adj Gázt!" mentet, akár bármiféle más náci felvonulást, náci rendezvényt uszítana a az Élet Mentére, vagy hasonló rendezvényre.

Szarban vagy Roa. Te is tudod, hogy ez az "irónia" erős túlzás. Orbán sokszor vádolják, és sokszor túlzóan is, ez nem vitás. Pár hülye még le is nácizza néha (tök alaptalanul), ez sem vitás. De hogy Orbán "uszítana" nácikat a békés polgárokra, ezzel nem vádolta senki, ez már hazugság. Ebben a konkrét esetben pedig pláne hazugság, nem csoda hogy te is igyekszel kibújni a dolog alól és általános síkra akarod terelni az értelmezését, mert ebben a konkrét esetben pláne totál alaptalan ezt hazudni....

Netuddki. 2013.04.13. 13:05:07

"A kormány nem pazarol"

De nem ám! Minden, talicskáról legurult forint biztosan a pártkasszában és "dolgos", "munkában" megfáradt fideszes politikusok zsebében landol.
Mennyi is a debreceni stadion árának a 20%-a miszter?

sárkányfő 2013.04.13. 13:06:45

@Roa:
"- Nem tett semmit Sólyom.
- Mit tehetett volna? Kimegy és legyűri a Magyar Gárdát egyedül?
- Nem. El kellett volna határolódnia tőle.
- Elhatárolódott.
- Nem igaz, nem határolódott el.
- De, lásd a nyilatkozatát. (Nyilatkozat belinkelve)
- De a nyilatkozat nem elég.
- Mit kellett volna tennie? Kimegy és legyűri őket?..."

Te érted amit írsz? Ebben hol vádolják Sólymot azzal, hogy Ő uszította a Magyar Gárdát???

ha már itt tartunk, belinkelhetsz egy olyan kommentet/posztot/cikket, bármit ahol Sólymot azzal vádolják, hogy uszítja a Magyar Gárdát.... ja hogy ilyet sem fogsz belinkelni, de azért fújod a magadét...

Netuddki. 2013.04.13. 13:07:57

Zero!

A fiatalok párkeresésének támogatására, valójában egyházaknak szánt 10milliárdot kihagytad...

Netuddki. 2013.04.13. 13:09:38

@sárkányfő: Nem betiltani kellett volna a "gárdát". Egész egyszerűen alkalmazni kellett volna a hatályos magyar törvényeket. Saját maguk oszlottak volna fel. Ennyi..

sárkányfő 2013.04.13. 13:09:49

@Roa:
"Van sapka, nincs sapka."

Az egész eddigi vita arról szólt, hogy támaszd alá vagy te vagy bárki azt, hogy valakik azzal vádolják Orbánt, hogy nácikat uszított a menetre. Egy cikk, egy poszt, egy link, bármi, ahol ezt írják Orbánról. Ezt eddig nem tetted meg sem te, sem más. Erről ennyit....

kvadrillio 2013.04.13. 13:40:53

hápperszehogynemkölt !!!

CSAK EZEKRE KÖLT:

Milliárdokat fizettek ki offshore cégeknek
Állami pénzeket nyertek, Némethnét arra kérték, nevezze meg a cégek tényleges tulajdonosait........

...BASSZAMEG !!!

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2013.04.13. 14:11:22

@vontod75:

=> a felcsuti stadion a botlábú hülyegyerekeket hivatott kiképezni

=> a fradi/debri stadionok pedig a B-közepes-MTV-székház-gyújtogató-(nem-jobbos)kormányt-döntögetőket hivatottak kiképezni.

Ironfist 2013.04.13. 14:18:44

Jut eszembe, a mocskosrohadt mocskosrohadt bolsevil libsibolsi libbantak megint támadást intéztek Magyarország ellen! Ja, nem...
index.hu/belfold/2013/04/12/kirugjak_a_fideszt_az_europai_neppartbol/

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2013.04.13. 14:49:18

@Kelly Pinkham:

Hahahaha :)))) Teeee, kretén birkamenet-honvédes habony-mantrás barom :))))

Vidéki 2013.04.13. 16:47:51

@kis Vuk:

Kérded: "Miért indok az, hogy a másik banda is sza@r volt? "

Ne próbálj összemosni mindent!

A felhánytorgatott stadionok, a Kossuth tér és a Ludovika Campus összesített beruházásai

hasznosak,

sokkal kisebbek és

egyáltalán nem értelmetlenek,

miként a Köröshegyi autópálya völgyhíd, amelyik 80 méter magasan ível át egy pici patak felett, egy dunahíd árát felemésztve, vagy az M6 autópálya alagútjai pár méterrel a kukoricaföldek alatt.

Lui_00 2013.04.13. 16:56:36

A CT-re visszatérve: Ha valaki megnézi a teljes várólistát, akkor az alapján az sejthető, hogy ez nem egyéves várakozást jelenthet, hanem egy 1 éves tervezett kontrollt.
Azért egy súlyos betegségnél a tényleges várakozási idő néhány hetéről is lehetne mit csökkenteni.
A lényeg, hogy ezeknek a pénzeknek és sok más pénznek is lehetne értelmes és sokkal több embert érintő helyet keresni. Ha mindenképp építeni akarnak, akkor például lehetne a kátyús utakat teljesen újraaszfaltozni, mondjuk független német minőségellenőrzés mellett.
Erről valamiért nem akarnak konzultálni a zemberekkel. Sejthető, hogy nem erre szavaznának a zemberek.
Kecskékkel is lehetne konzultálni, hogy szeretnének e még több káposztát.

Roa 2013.04.13. 17:06:53

@sárkányfő: Na, ne kapj agyvérzést, annyit nem ér a dolog, nem üldüznek a hazudozó fideszesek. :))
HF1: A felelősség (= nem tett semmit/hagyta/engedte) és uszítás (=ő okozta, szervezte) szavakat határold már el egymástól. Előbbit mondtam én, utóbbit te. Így vita sincs, mert olyanért basztatsz, ami csak a te agyadban akadt be, de nagyon. És még csak nem is én állítottam vagy hoztam fel a témát.
HF2: Analógia szó kikeresése. Sólyom példája analógia. Nem nem az uszítással, a felelősséggel: Sólyom felelős, mert nem lépett fel a MG ellen. Hát nem, de ezt állították róla (kapcsolat.hu).
HF3: Olvass vicceket és Kázmér és Hubát. A Mórickás viccekben ugye tudod, hogy bár múltidőben vannak, nem megtörtént események?
Olyanért sírsz egyébként, amiért fogadok, hogy pont basztattad a Fideszt, nem? A gyerekhíradóra mondták sokan (te is?), hogy nem kellett volna komolyan venni, csak hülyét csinál magából a Fidesz. Hát ez is ilyen, baszod, egy viccen, sőt annak egy szaván pörögsz.

commando 2013.04.13. 17:38:05

Csak arra lennék kíváncsi, hogy ha megépülnek a stadionok, akkor miből fogják őket fenttartani? Éves szinten ez több milliós kiadás. Lásd Görögországban a jubileumi olimpiára megépített stadionok milyen állapotban vannak. Tehát további állami pénzek fognak a stadionokba vándorolni!

sárkányfő 2013.04.13. 17:39:38

@Roa:
1. Mi az a HF? Anno a suliban használtuk ezt a házira, de csak nem vagy már gyerek...

2. Az uszítás szót nem én használom, te hígagyú, hanem az a kép amit belinkeltem. Rémlik? Tudod, amiből az egész kiindult, és amire rákérdeztem. És amire te reagáltál, _egyetértően_...
ne akarj már úgy tenni, mintha hülye lennél... vagy ezek szerint már nem is emlékszel mi a vita tárgya, lol...

3. Keresem az uszításra (ami a vita tárgya) az analógiát, de nem találom. Ha nincs analógia, minek jössz elő ide nem tartozó történettel?

4. Ne akarj te Móricka mögé bújni. Ironizálni csak létező dolgon tisztességes, egyébként hazugság.

A gyerekhíradó kapcsán gőzöd sincs mit gondolok, de mindegy is, mert ez már csak terelés...

És mivel rövid a memóriád, itt kép linkje ismét, gyengébbek kedvéért (azaz kifejezetten miattad), kihangsúlyozom az "uszítás" szót, ami szerepel a képen:
m.cdn.blog.hu/ma/mandiner/image/1304/gazt.jpg

Görcsölhetsz bármeddig, ironizálni csak létező dolgon lehet...

regress 2013.04.13. 17:52:59

@Vidéki: nézz már utána kik készítették a völgyhíd tervét. az előző orbán kormány hende elvtár államtitkár volt.csináltak egy olcsóbb tervet is,de a kormány elutasította. mostjött ki a hír,milliárdokat utaltak az offshore haveroknak.sorolhatnám,de minek.elmehetsz te is az anyád picsájába

Roa 2013.04.13. 18:06:09

@sárkányfő: Igazság szerint nekem aztán édesmindegy, min húzod fel magad. Ha egy blog egy képregényének egy szaván, akkor tedd, szíved joga. Legalább nekem szereztél pár kellemes percet vele, nevettem egy jót, köszönöm.

2llkedő 2013.04.13. 18:18:06

@Vidéki: "miként a Köröshegyi autópálya völgyhíd, amelyik 80 méter magasan ível át egy pici patak felett, egy dunahíd árát felemésztve, vagy az M6 autópálya alagútjai pár méterrel a kukoricaföldek alatt."

Szerintem ha halovány figod sincs az úttervezésről, akkor ne dumálj marhaságokat.

kis Vuk 2013.04.13. 18:58:40

@Vidéki: Jó, nem próbálok. Ég és föld vagytok. Ők a sötétség urai, Ti pedig a fény hordozói (jó lesz így?)

Viszont kénytelen vagyok feltenni a kérdést, immár másodszor, hátha most kapok Tőled választ:

______________ Miért indok az, hogy a másik banda is szar volt??? ____________________

Segítségül ismét (mivel Te megint szükségesnek érezted leírni, hogy a híd 80 m magas , és a az M6 alagút meg a kukoricaföldek stb.stb, - valamilyen oknál fogva, nem , mintha bárki is vitatta volna):

"Ilyen alapon csak azért, mert a szomszéd is elcsapott egy biciklistát a zebrán, akkor én nyugodtan kirabolhatlak Téged - majd mondom a rendőröknek (meg Neked is) hogy mi akarnak? Bezzeg a szomszéd! Az még embert is ölt!"

Próbálj meg értelmes választ adni kérlek.
Tudom, hogy érzel magadban annyi intelligenciát, hogy menjen. Én meg szurkolok Neked, mert tényleg érdekelne.

sárkányfő 2013.04.13. 19:06:50

@Roa:
Helyes, nagyon jól teszed, hogy szépen visszavonulót fújsz, hisz nyilvánvalóan hamis állítást nem tudsz igazolni. Kár volt ennyit félrebeszélned meg jönnöd a hamis analógiákkal, nem jött be. Akkor tehát megállapodtunk abban, hogy az a képregény hamis állítást sugall.

Természetesen nem húztam fel magam, csak nem képzeled, hogy eléri a napi fideszhazugság az ingerküszöböm... lol... inkább az a furi hogy te mennyit tereltél, félrebeszéltél, csak hogy egy nyilvánvalóan alaptalan állítást valahogy mégis igazolj... vajon miért tetted ezt... ha még emlékszel egyáltalán (khm...), a kommentem tájékozódó jellegű volt, hogy tud-e valaki ilyenről, vagy tényleg csak a szokásos hazudozás... Az viszont külön vicces, hogy - ha már alátámasztani nem tudod - bagatellizálni akarod, hogy az csak egy szó, a jobberek mennyit képesek egy-egy szón hörögni, lásd a náci jelzőt, amit szintén beletettek abba a képregénybe... pedig az is csak egy szócska, nem is értem mi a baj vele :)

2llkedő 2013.04.13. 19:42:40

@kis Vuk: "Miért indok az, hogy a másik banda is szar volt??? "

Főleg, ha még szakmailag nem is volt olyan szar.

Vidéki 2013.04.13. 22:44:55

@regress:

Nálatok enni csak kell, de hazudni muszáj:

Írod: "nézz már utána kik készítették a völgyhíd tervét. az előző orbán kormány hende elvtár államtitkár volt.csináltak egy olcsóbb tervet is,de a kormány elutasította. "

A Wikipédia, amelyik nem az ujjából szokta szopni állításait, mint a magadfajták viszont ezt írja:

"Nagyjából tíz év alatt összesen 47 tervváltozat készült, ezek közül azonban

– az önkormányzati törvényben biztosított jogával élve –

az 1800 lakosú kőröshegyi és a 2300 lakosú balatonföldvári önkormányzat mindössze egyet, a most megvalósuló völgyhidas megoldást támogatta.

A két településsel végül 2000-ben sikerült megállapodni a völgyhidas megoldásról, s azt az önkormányzatok képviselő-testületei 2001 februárjában fogadták el."

Vidéki 2013.04.13. 22:54:13

@kis Vuk:

Kérded: "Miért indok az, hogy a másik banda is szar volt??? "

Nem akarod felfogni, hogy A felhánytorgatott stadionok, a Kossuth tér és a Ludovika Campus összesített beruházásai

hasznosak,

sokkal kisebbek és

egyáltalán nem értelmetlenek,

Te mindent leegyszerűsítve szarnak nevezel.

Nem állítottam a ballib kormányzásról sem , hogy szar volt!

Lehet, hogy nincsen tökéletesen jó politikus, vagy abszolút tökéletes kormányzás, de mint a sportban is tapasztaljuk, vannak jobb, vagy rosszabb teljesítményre képes atléták.

A magasugrásban is tapasztaljuk, hogy vannak atléták, akik képesek átugrani a két méter magasra helyezett lécet, míg mások csak átsétálni képesek alatta.

Vidéki 2013.04.13. 22:59:01

@kis Vuk:

Egyébként ha ki tudnál szakadni látomásaid birodalmából,megfigyelhetnéd, észrevehetnéd, hogy éppen Vastagbőr hozta fel rossz példaként legelső mondatában: "Nem építünk völgyhidat oda, ahol nincsen völgy, nem építünk alagutat oda, ahol nincsen hegy."

Vidéki 2013.04.13. 23:12:49

– az önkormányzati törvényben biztosított jogával élve –

az 1800 lakosú kőröshegyi és a 2300 lakosú balatonföldvári önkormányzat mindössze egyet, a most megvalósuló völgyhidas megoldást támogatta.

Törvényhozóink gondolkodása a rendszerváltás hajnalán a diktatúrából átesett a ló másik oldalára és az anarchiát favorizálta az önkormányzatiság területén is.

A helyi önrendelkezés a magyar történelemben már elért egyszer egy magas szintet, olyan korszakban, amelyet a feudális anarchia korszakaként jellemeztek. Csák Máté személye és a feudális kiskirályok jellemezték.
A szintén tízmilliós Svédországban megelégszenek kb 300 önkormányzattal, nálunk tízszer annyira van szükség.

Ha lúd, legyen kövér!

Az Alapító Atyák, akik 1989-ben létrehozták nálunk a jogállamot, mindenkit le akartak pipálni jogállamiságban.

Mint a példa mutatja, a svédeket is sikerült tízszeresen lepipálni.

Jól látható példája a korlátokat nem ismerő önkormányzati önrendelkezés jognak a kőröshegyi autópálya völgyhíd .

kis Vuk 2013.04.13. 23:22:03

@Vidéki: De, fel akarom - csak nem látszik benne semmi logika. Utoljára futok neki, aztán hagylak magadnak, mert drágább az életem annál, hogy rád pazaroljam:

Felsorol a cikk - a Nagy Vezér által is elismerten - presztizsberuházásokat. Egy olyan országtól, ahol a GDP a béka segge alatt, annak a nagy részét is multik termelik meg (akiket nem sokkal korábban még habzó szájjal illett szidni), ahol - józan becslések szerint - 2 millió ember termeli meg a maradék kb. 7 millió megélhetését, ahol az egészségügy (oktatás, közlekedés - lehetne sorolni...) tönkremenetele nem hogy napi szinten téma, de minden érintett számára szemmel látható. Tudom, elmúttnyócév. Fogadjuk el, a sötét oldal hatása, a fény seregei sem győzhetnek azonnal. Jó.
De iIyen körülmények közt mi a f@xom szükség van ilyen célú és volumenű beruházásokra? Nincs jobb helye annak a pénznek? Ezt feszegeti a cikk is - már ha értetted egyáltalán, vagy fontos számodra a tartalma...
(Igen, demagóg példával megvilágítva.)

komolytalan samu 2013.04.13. 23:28:31

@Vidéki: Azt ugye vágod, hogy a Kőröshegyi völgyhidat még a 98-02 Fidesz kormány pályáztatta meg először. :))))

kis Vuk 2013.04.13. 23:32:23

... Erre a legelső megszólalásod az, hogy bezzeg a vőgyhíd...

Tehát, a gyengébbek kedvéért, de külön a számodra összefoglalva:
- nem mondtam, hogy értéktelen beruházás
- nem mondtam kisebbek/nagyobbak/vékonyabbak/könnyebbek bármilyenek az előző ciklus bármilyen beruházáshoz viszonyítva.
De igenis kiverte a biztosítékot, hogy nem azzal érvelsz - és egyre inkább úgy látom, nem tudsz - hogy nézd, itt van ez a tanulmány amit gondos döntéshozóink készítettek neves, hozzáértő szakemberekkel, ez fehéren-feketén kimutatja, hogy demilyen jó lesz, ha most ezt a pénzt erre költjük és nem - teszem azt - oktatásra. Vagy tessék, itt van az összefoglalója a szakminisztérium eddigi egyeztetéseinek, hol a magyar sporttal _eredményesen_ foglalkozók önként, dalolva hozzájárultak, hogy ezután is fűtetlen edzőtermekben edzenek csak hogy a magasan jegyzett, és itthon világhírű magyar futballnak szép stadionjai épüljenek.
... folyt.

kis Vuk 2013.04.13. 23:41:23

... Vagy tudod mit? Elég lenne egy: Itt egy nemzeti konzultáció, ahol az emberek döntő többsége lemondott a magasabb színvonalú közlekedésről csak azért, hogy aztán mehessenek stadionokba.

Nem, vazze,csípőből, első megszólaláskor: elmúttnyócév.

És a legszebb, mikor meg merem kérdezni, hogy ezt most akkor hogy és miért , akkor kioktatsz bakker, "látomások birodalma" meg ilyen faszságokat öklendezel a képernyőre - de annyira nem látod át a cikket, hogy a cikknek tulajdonítod az IDÉZETET, amivel kezdődik
olyannal vádolsz, amit nem is írtam ("ne próbálj összemosni mindent" - mit mostan össze, hol és mivel????; "mindent leegyszerűsítve szarnak nevezel" - ha elmélyülsz (majd, egyszer) a magyar nyelvben és nyelvtanban, talán rájössz hogy az általad hivatkozott mondat a kormányzásra, politikára, politikusokra és nem az adott beruházásra vonatkozott)
és kitartóan ismételgeted a hülyeségeidet, mintha elsőre nem lehetne felfogni, mire is gondoltál, ami miatt szerinted a beruházások hűdejók

kis Vuk 2013.04.13. 23:45:38

... És olyan elánnal teszed ezt a szellemi harakirit, mintha tényleg elhinnéd, hogy nálad - csak nálad - van az igazság.

Figyelj! Nem gond, ha nehéznek találod a magyar nyelvet. Az sem, ha egyszerű szemantikai problémákban elhasalsz. Az sem, ha nehéz megérteni a másikakat. Az sem, ha nem akarsz/tudsz vitázni.

DE akkor ne szemeteld teli a topikokat arcoskodva, hanem keress tanárokat, akik felhoznak egy átlagember szintjére.

Komolyan...

Vidéki 2013.04.13. 23:47:40

@kis Vuk:

A nagybeteg agybeteg Nagy Vezérről regél.

Pihent agyában a GDP a béka segge alatt tanyázik, egészségügy (oktatás, közlekedés - lehetne sorolni...) tönkremenetele nem hogy napi szinten téma, de minden érintett számára szemmel látható.

Üljél fel te szerencsétlen egy vonatra, buszra, villamosra, metróra, fordulj kezelőorvosodhoz, vagy gyógyszerészedhez próbáld összevetni teóriáidat a valósággal, ahogyan azt a tisztességes tudósok teszik.

Te nem vagy különb, mint a "Salemi Boszorkányok" történetének hisztériázó lánycsapata, akik látni vélték a Sátánt és megjelölték azokat akik a Sátánnal cimborának!

Ironfist 2013.04.13. 23:53:32

@kis Vuk:
Ember, nem esett még le, hogy egy megfizetett hazaáruló által üzemeltetett bérbottal beszélgetsz, és ezen húzod fel magad? Egy dolgot lehet tenni, letiltod a picsába, és recskázzon Viktorra egymagában, ennyi.

kis Vuk 2013.04.13. 23:58:47

@Vidéki: És ennyi érvet tudsz magadból kipréselni.

Mindezt úgy, hogy az eredeti kérdésre még mindig nem sikerült választ adnod. Igaz, meg sem próbáltad.

Gratulálok. Tőled ez nagyszerű teljesítmény volt.

De egyedül azért ne menj ki a nappalidba, mert eltévedsz...

kis Vuk 2013.04.14. 00:08:38

@Ironfist: Nem tudom magam túltenni ezen a másikra mutogatáson. Mintha az óvodában lennénk - legalábbis én akkor sütöttem el ezt utoljára érvként.
Sok, tényleg értelmes - vagy első pillantásra annak látszó - emberrel beszélgetek, napi szinten (nem blog, komment vagy mi ez itt) hanem face to face. És döbbenetesen sokan nyúlnak ehhez a panelhez.
Az a kevés vitakultúra is, ami volt - és itt most nem arról beszélek, hogy ne anyázzunk meg személyeskedjünk, mert van olyan, hogy az embernél elszakad a cérna - az is elpárolgott a társadalom minden szintjéről. De még annyi tartás sem maradt, hogy legalább megpróbáljuk.

Ilyesmikre gondolok mint hogy a vita nem azért van, hogy valaki alá vagy fölé kerekedjen a másiknak, hanem hogy gondolatokat ütköztessünk, hogy azok közül csak jobbak maradjanak meg. Vagy hogy a csúsztatások használatával mindenki rosszul jár. Vagy hogy ha más is eszedbe jut az adott témáról, azt nem veszed elő, csak ha az adott kérdést lerendeztétek. Stb.

Mindegy. Feladtam.

Ironfist 2013.04.14. 00:24:57

@kis Vuk:
"Nem tudom magam túltenni ezen a másikra mutogatáson. Mintha az óvodában lennénk - legalábbis én akkor sütöttem el ezt utoljára érvként."

Melyik országban éltél az elmúlt huszonX évben? Vagy csak nem figyeltél a fideszre? Mindig is ez volt a retorikájuk, hogy "Dehátamásik!!!" Különösen ez, mióta alkalmazzák az amerikai tanácsadót, aki a gyűlöletkampány egyik legelismertebb szakembere.

Ironfist 2013.04.14. 00:29:50

Egyébként hiába mondják itt páran, hogy azért állnak le az ilyen Vidéki/Enrico/Lencsés jellegű fattyakkal "vitatkozni", mert hátha valaki azt hiszi, hogy ez az elfogadott, ez akkor sem jó. Az egyetlen helyes dolog az volna, hogy mindenki ignorákja őket a faszba, ugyanis azzal, hogy mocskolódnak, szitkozódnak, terelnek, és hazudnak, pontosan azt érik el, amiért megfizetik őket -> elterelik a figyelmet, és felbasszák a velük szembenállók agyát. Ennyi. És a "Don't feed the trolls!" internetszabály a magyar politikában különösen alkalmazandó volna, de szinte senki nem teszi. Ami nagy kár. Pedig ha senki nem figyelne Vidékire, megszűnne működni egy idő után, de hát azzal, hogy idegeskedtek rajta, meg próbáltok érveket felsorakoztatni, csak tápláljátok, és életben tartjátok - mert azért csinálja mindezt, hogy ti idegeskedjetek rajta. Ez a végső, és ultimate célja.

Ironfist 2013.04.14. 00:34:58

@Ironfist:
Tehát konklúzió: Vidéki azért faszkodik, hogy felbassza az agyadat, nem azért, hogy meggyőzzön. Ezért eleve kizárt, hogy te meg tudod győzni, mert ő nem vitatkozik veled, hanem vitának látszó beszélgetés folyamán csakis hergel téged. Neki a folyamat a célja egy ilyennel, nem a végcél, mint neked - hogy meggyőzd őt.

Vidéki 2013.04.14. 07:29:25

@kis Vuk:

Azt beszélik róla

Ravasz, mint a róka.

tomwar 2013.04.15. 08:20:41

@Gergő77: 1 versenypalya, hany stadion? Turizmus, nemzetkozi hirnev, stb.? A Hungaroring 1986-ban (szocializmusban) allami beruhazas volt, ertelemszeruen, sot, allami PRESZTIZSBERUHAZAS.

Azota kizarolag magantokebol epult Magyarorszagon versenypalya. A Nepstadion allami penzbol torteno felujatasaval - nem teljes egeszben - de egyet tudok/tudnek erteni....de szeritem az ARENA mintajara is lehetne csinalni, hogy az uzemeltetes ne vigye, hanem hozza a penzt.

Jelenleg tobb stadionberuhazas fut, allami penzbol, olyan csapatoknak, amelyek igencsak messze vannak attol, hogy olyan nemzetkozi hiruk, es hirertekuk legyen, mint a Forma1.

Sokadjara irom le: PENZKIDOBAS.

kis Vuk 2013.04.15. 14:53:48

És akkor itt az általam kért tanulmányról egy jó kis szösszenet.
atlatszo.hu/2013/04/15/az-internetrol-osszeollozott-tanulmanyra-epulhet-az-uj-fradi-stadion/

Nem csodálom, hogy a vidéki félék nem ilyesmikkel érvelnek.

Már ha esetükben egyáltalán lehet szó erről a - számukra - elvont fogalomról ...

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.04.16. 00:52:39

@kis Vuk: megvalaszolnam a kerdesedet akkor...
egyreszt kedves Videki kollega az egyik felet megvalaszolta: Vidéki 2013.04.13. 23:12:49

a masik az M6, az tenylegesen egy idiota felesleges presztizsberuhazas volt, a cockok kemenyen elkurtak, de nagyon, be kellett volna vallani hogy autoutat kapnak az M6nal es nem autopalyat, ugyanakkor hozzatennem, hogy autopalyat azt hiszem nem lehetett volna ilyenek nelkul epiteni, egyszeruen le kellett volna mondani a magyar gyorsulasi palyarol!

a firtatasra hogyha a masik banda szarabb volt akkor a mostani is szar lehet hat azzal kapcsolatban meg felhivnam a figyelmedet a POSZTRA, ugyanis pont errol szol, hogy a Fidesz ugy adja magat elo most hogy az 86 -osnal nem olyan idiotak lesznek mint korabban voltak

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.04.16. 00:57:59

@NextGeneration: a foci EB vagy VB megtartasa ugy mindenhol veszteseges ha csak a jegybeveteleket nezik, viszont vannak ra szamitasok, hogy kozvetetten mar nyeresegesek

termeszetes kozvetetten sem nyereseges kis orszagoknal, mint mi vagyunk vagy mint Portugalia, 10 millio ember nem birja kitermelni azt a sok stadiont amit utana lehet hasznalni, azert kellene osszefogni osztrakokkal es a totocskakkal, vagy a horvatokkal, igy mar kevesebb stadiont kellene epiteni
viszont mint irtam a keleti mezovarosba nem kellene stadion, az egyertelmuen Kosa Louis lekenyerezese

kis Vuk 2013.04.16. 06:31:37

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: :) Nagyon kedves vagy hogy veszed a fáradtságot hogy megvilágosíts. Minden mondatod hiánypótló. Különösen ez tetszett:

"a firtatasra hogyha a masik banda szarabb volt akkor a mostani is szar lehet hat azzal kapcsolatban meg felhivnam a figyelmedet a POSZTRA, ugyanis pont errol szol, hogy a Fidesz ugy adja magat elo most hogy az 86 -osnal nem olyan idiotak lesznek mint korabban voltak "

Cserébe én is felhívnám a figyelmedet az ELSŐ KOMMENTEMRE meg az azokat követőre- értelmezd még egy kicsit azt a szöveget. Hátha kiderül az értelme.
Mint pl. hogy rohadtul nem a posztra, az abban foglaltakra reagáltam.

És hátha nem kell akkor ilyen leereszkedő ámde felesleges kommenteket irkálnod. :)

süti beállítások módosítása