Skip to content


       Szűrés lista

Óda egy állami vállalat vezetőjéhez

Állami vállalat vezetője vagyok.
Évi 80 milliárd közpénzt kapok az államtól.
Közérdekű adatot nem teszek ki az internetre.
A közérdekű adatigénylést nem teljesítem.
A közérdekű adatot nem adom ki.
A felszólítás nem érdekel.
A közérdekű adatot nem adom ki.
Ha beperelnek az adatokért, nem izgat.
A közérdekű adatot nem adom ki.
Első fokon elveszítem a pert, és?
A közérdekű adatot nem adom ki.
Másodfokon is elveszítem a pert.
A közérdekű adatot nem adom ki.
Jogerős bírósági ítélet mondja ki, hogy a kért adatok a nyilvánosságra tartoznak.
A közérdekű adatot nem adom ki.
Petíciót indítanak annak érdekében, hogy hajtsam végre a jogerős ítéletet.
A közérdekű adatot nem adom ki.
Feljelentenek közérdekű adatok eltitkolásának bűncselekménye miatt.
Ez két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
Nos, elgondolkodok a közérdekű adat kiadásán ...
És hogy történhetett ez meg?
Mert még mindig az állami vállalat vezetője vagyok.
Évi 80 milliárd közpénzt kapok az államtól.
Óvom, őrzöm, takarékosan költöm.
A nevem Böröcz. Böröcz István. 
És igen, én mindezt megtehetem.

3l1g1.jpg

Címkék: mtva

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr995510440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.13. 09:50:07

Rendőrségi feljelentés után sem adná ki. MInek az bárkinek? :D

Annyira undorító, hogy pártállástól függetlenül az összes ilyen macskajancsi szarik mindenre, ha éppen nem tetszik neki. Alap lenne, hogy amiben egy fillér közpénz van, az nyilvános. Persze egyiknek sem érdeke, mert akkor túl sok minden derülne ki...

labrabbit 2013.09.13. 10:21:12

Rendőrségi feljelentés? Ugyan már. A független ügyészség foglalkozik vele? Van bűncselekmény? Ugye h nincs.

csárli hárper 2013.09.13. 11:27:27

hiába no, böröcz elvtárs is öregszik...bezzeg a III/III-as "jómunkásember" böröcz elvtárs mennyi mindent kiadott...

Valahol Máshol (lemondott Dr. Prof.) 2013.09.13. 11:51:03

@csárli hárper: Nekem is ez jutott eszembe rögtön. Volt idő amikor kiadott mindent a vén komcsi. Méghogy nem változik az ember :)))

Hozzáteszem méghogy börtönbüntetés.. a hangsúlyosan független ügyészség láttuk már mennyire foglalkozik a narancsos simlikkel... nem történt bűncselekmény, nincs mit vizsgálni. Ennyi.

Ha van eszük felszerelnek egy automata telefonvonalat, ingyenesen hívható zöld szám amin bejelenthetsz fideszes bűncselekményt. A kellemes női hang majd közli hogy olyan biztos nem történt és nincs mit vizsgálni. Életszerűbb lenne, mint a mostani kamu igazságszolg..akarom mondani jogszolgáltatás.

S.O.A. 2013.09.13. 12:05:04

www.origo.hu/itthon/20130912-kozzetette-az-mtva-a-marslakok-szerzodes-felbontasaval-kapcsolatos-dokumentumokat.html

Vastagbőrnek úgylátszik semmi se jó, bezzeg Bajnai meg Gyurcsány idejében nem jelentgettek fel adatigény elutasítás miatt senit.

Vagy akkor minden korrektül, korrupció nélkül ment?

Erről eszembe jut Murphy egyik törvénye, miszerint: "ha a szennyvízhez bármilyen más folyadékot keversz, az bizony szennyvíz marad"...

S.O.A. 2013.09.13. 12:06:35

[ Vidéki mód OFF]

csárli hárper 2013.09.13. 12:14:58

@Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]: várjá' várjá' !!4!
egy az indokok közül: „A nézettségi adatokból a sorozat elvitathatatlan filmművészeti értékei sajnos nem tükröződtek vissza”

az évtized indoka, baszki! :)

Csigataposó 2013.09.13. 12:18:07

Meg bele lehetne venni az odaba, hogy igazabol a perkoltseget is mi fizettuk mert az is kozpenz. Magyarul a penzunkbol pereskedik ellenunk.

Tücsök1 2013.09.13. 12:34:54

Remélem a vers megzenésítésére már kiírták a zártkörű versenytárgyalást,csak egy meghívottnak.Á+ az egyik csillagjegy szülöttje ,nyert.

titan 2013.09.13. 12:35:41

@Rettegő [ megbízott Bohócügyi Államtitkár]: ennyire nem lehet nagy a munkanélküliség, hogy már az ő munkájáért is pályázni kell (mert gondolom ez a komment pályázati anyagnak készült :))

Kis ember 2013.09.13. 12:36:54

@Csigataposó:
Na ez az, hogy ilyenkor nem lehetne legalább ezt behajtani rajta?

Csigataposó 2013.09.13. 13:12:16

@Kis ember: Keresunk valakit aki meg tud fogalmazni ilyet azt kezdjunk el alirast gyujteni en megyek gyutjetni. Hogy kb kozerd adat igeny eseten elvesztett pernel a perkoltsegen tul avval megegyezzo oszeget levonjanak a pert elvesztettt intezmenyvezetojenek juttatasabol es azt fizesse valami alapitvany szamlajara.

labrabbit 2013.09.13. 14:02:43

@Csigataposó:

Valami alapítványnak? Nem jóízű rendeleti kormányzás ez h ilyen tág kereteket rögzíts. Mi van ha azt mondja. már fizetett a felcsúti utánpótlásért kiemelten közhasznú stb. számlájára?

Utánpótlás felcsútról... hülye ötlet.

legeslegujabbkor 2013.09.13. 14:02:43

@Csigataposó: Ha neked nem jó az alkotmányban, akkor beteszik egy törvénybe, hogy egy új különadóból fedezik az állami után a média elvesztett pereit is.

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.09.13. 16:14:33

Ők se mondják meg, hogy mire költik, én se árulom el, hogy mennyit kéne befizetnem. Így kerek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.09.13. 16:57:29

engem még böröcön kívül érdekelnének a napraforgó mti-s belénessy csaba piszkos ügyei is

labrabbit 2013.09.13. 21:16:17

Nézem mennyi komment érkezett az utóbbi néhány poszthoz. Kicsit mintha Wagner urak lennénk.

Drága Zero! Ne beszéljen nekünk 80 milliárdról mert olyan nem létezik! Mondja h 1.6 millió és akkor igazán, szívből fel tudunk háborodni.

A fidesz is a 300 Ft-os kérdésekkel nyert.

Himpellér · http://5percszerelem.blog.hu/ 2013.09.14. 04:31:50

Nézitek a Story4 híradóját? Hogy tetszik?

Secnir 2013.09.14. 07:43:23

@Himpellér:
korrekt.

a poszthoz: amikor az átlátszó bejelentette, hogy akkor feljelentést tesz, mivel a bírósági határozat ellenére sem adták át a közérdekű adatokat, rá egy napra megtalálták a szerződéseket, és elküldték.

Secnir 2013.09.14. 08:00:20

@Himpellér:
az, hogy mennyire korrekt, (és az m1 mennyire nem az), az már a második adásból kiderült (asszem második).
hír: kiégett három autó

Storytv: riport. megkeresték a vállalkozót, riportot csináltak vele. valaki felgyújtotta az autóját (bmw, 2-3 éves, talán), meg a másikat, kiégtek, ami meggyújtotta a szomszéd autóját is. most veszett össze a lánya a barátjával, és gyanítja, hogy az volt, és bosszúból tette.
stáb el a rendőrségre, ahol megerősítették, hogy gyújtogatás volt, kihallgatták a tulajt, utána a lány barátját, aki részletes beismerőt tett.

M1 híradó: ismeretlen elkövetők felgyújtottak egy autót. a tűz átterjedt két másik nagy értékű autóra is. feltehetőleg elszámolási vita van a háttérben, a rendőrség nagy erőkkel nyomoz. És most sport. Bajnai Gordon hazudik.

a híradó rögtön a storytv híradója után jött.

Bee-zony 2013.09.14. 08:57:32

„Kommunista besúgót nevezett ki a közszolgálati alap élére Szalai”
kuruc.info/r/2/73941/

„Régi bennfentes lett az új 60 milliárdos médiafőnök”
www.origo.hu/itthon/20110208-borocz-istvan-valtja-fazekas-csabat-a-mediaszolgaltatastamogato-es-vagyonkezelo-alap.html

"István régi harcos" és ügyesen helyezkedő bűnszervezeti tag. MDF -> FKgP -> Fidesz.
Az MDF és az FKgP már megszűnt, de a Fidesz nevű bűnszervezet, az tartós.
Na de, ezt a bandát valakik megszavazták, hogy ez jó lesz – sőt, annyira jó lesz, hogy kétharmaddal – pedig előzőleg már bemutatták a fantomcégek, Ezüsthajó és haverok c. performanszot. A másikak pedig nem tudtak összehozni egy normális pártot, hogy legalább lett volna szavazási alternatíva; legfeljebb nem szavazta volna meg a szárazföldi kalózhajó legénysége. De mivel nincs is ilyen párt a palettán… így aztán Nomegasztán és Hátasztán után mindjárt ott van Narancsisztán is, a lédús, ahol az élet egy nagy fagyi, csak tudni kell nyalni; a többieknek meg (ló)citrom.
Találós kérdés: melyik fehérgalléros bűnszervezet fog választást nyerni 2014-ben...? F-fel kezdődik, sz-szel végződik, és sok benne a...? Megint beveszi a többség? Ha meg nem, melyik lesz a másik?

2013.09.14. 09:43:39

Igaza van. Semmilyen adatot nem kell kiadni senkinek.
Mindenről a zelmúlt 8 év, a Gyurcsány-Bajnai kormány tehet .
Meg a vak komondor, a Selmeci sajtosstanglija, az Illés nem úr,alkoholmámoros állapota akadályozta meg hogy a zadatok kiadásra kerüljenek.

OranzsDzsúz_EvIL! But so tasty! 2013.09.14. 10:09:21

@Bee-zony:
Ez van, ha nem nyilvánosak az állampárt belbiztonsági szolgálatának ügynök/tartótiszt listái... És hogy 1990 után köztisztviselők lehetnek ezek a mocskos senkiháziak.

Horizont 2013.09.14. 19:53:24

Azért egy adatot csak szolgáltatott Böröcz!
Kijelentette: soha semmilyen beszervezési lapot nem írt alá, és ügynöki tevékenységet soha nem folytatott.
A kis huncut :) És tényleg megengedhet magának mindent!

"Az interneten további adatok is keringenek róla, tegnap egy bűnügyi oldal tett közzé egy 6-os kartont, amelyen az Állambiztonsági Szolgálatok Történeti Levéltára felirat szerepel. Bár a 6-os karton minden bizonnyal hiteles, a mindeddig következetes bírói gyakorlat szerint ez még nem bizonyít tényleges ügynöki munkát, csak azt, hogy az állambiztonsági szervek nyilvántartották az illetőt.
Az említett karton az újságírót "Nádasdy" fedőnéven említi, továbbá azt is tartalmazza, hogy anyagi érdekeltség alapján szervezték be a belső elhárításhoz, méghozzá 1989 május 24.én. "
Na azért ezen az évszámon dobtam egy hátast ......
De mi vagyunk a hibásak akik nem féregtelenítettek soha az elmúlt két és fél évtizedben. Soha!

Bee-zony 2013.09.14. 22:28:54

@Horizont: Annó én is úgy gondoltam, milyen jó, hogy itt vér nélkül történt a rendszerváltás. Aztán kénytelen voltam én is rájönni, hogy itt csak módszerváltás volt, és hogy pl. a románok mennyivel jobban jártak, hogy mertek forradalmat csinálni (1104 halottal), a külföldi hitelek is vissza voltak fizetve, és Csauéktól is megszabadultak – és még így is, ott is volt visszarendeződés, és nem arról volt szó, hogy hipp-hopp megjelent egy teljesen szűz erő, mert honnan lett volna ilyen… amennyi időt-energiát-áldozatot befektettek, annyi lett a változás.

Egy vicc:
– Ha nem történt volna rendszerváltás, ki lett volna a miniszterelnök?
– ?
– Gyurcsány Ferenc.

Egy helyzetleíró komment: „...sajnos, a helyzet az, hogy az ország nagy része egyetlen lüktető emberlánc-húsfonatként, egymás seggébe hernyómozgással vállig bebújt emberek végtelen láncaként csüng ki orbán viktor seggéből.
ebbe beletartozik az összes tanár, házmester, rendőrség, mainstream média, jogalkotók és bírok, a trafikosok, nagybirtokosok, a lepénzelt cégek és kisemberek és a csinovnyikok hada.
és amíg ez így van, addig egyszerűen senki más nem hajlandó észrevenni, főleg nem is mer kisfilmet készíteni arról az irgalmatlan és leplezetlen arrogáns és bunkó szabadrablásról, ami az orrunk előtt folyik nonstop immáron gőzerővel - csak az átlátszó.hu és gyurcsány ferenc.”

Na igen, és ha Gy. Ferenc nem lett volna annyira szar, akkor most nem lenne a kétharmados fos, és ha nem lenne a kétharmados fos, akkor most Gy. Ferenc nem tudná eljátszani „a haza megmentőjét”, és „politika” címszó alatt nem a szar és a fos váltakozása lenne.
Hogy ettől távol tartja magát az igazi kétharmad, a választásra jogosultaké, az rendben van, viszont hol van az a normális társaság, párt, akikre érdemes szavazni? Amíg ilyen nincs, addig lesz szarban-fosban a haza, és addig az a legkisebb rossz, ha a parlamenti erők kiegyenlítik egymást, és így lefogják egymás lopkodó kezét.

labrabbit 2013.09.14. 23:26:17

@Bee-zony:
Ebben a legszomorúbb -nekem- látni hogy az orrunk előtt hal ki az emberség Mo-n.
Ami maradt, a legtöbbször pont azoknál akik politikailag passzívak. Vagy látszólag azok.

lyken 2013.09.15. 18:11:32

index.hu/belfold/2013/09/15/orban_viktor_a_rezsiharc_eve_kovetkezik/

"Senkinek ne legyen kétsége afelől, hogy 2014 a rezsiharc éve lesz - mondta Orbán Viktor miniszterelnök vasárnap a 12. Kötcsei Polgári Piknik több száz részvevője előtt."

"Fel fognak vonulni velünk szemben a külföldi kézben lévő nagy energiaszolgáltatók és a mögöttük lévő politikai erők is. Nekünk azonban egyszer és mindenkorra le kell zárnunk azt a korszakot, amelyben nyerészkedni tudtak az energiaszolgáltatók az embereken"

Nekem csak egy kérdésem lenne:
Akkor az állam mostantól lemond az MVM-en keresztül bevételezett ~62%-os luxusprofitjáról? Gondolom mindenki emlékszik még a februári posztra ahol kiderült, hogy 45 Ft-os energiaárból 28 Ft az állami zsebben köt ki.
Vagy a ~62% luxusprofit jó profit amíg a saját zsebbe folyik?

Ha valakinek nem rémlene: vastagbor.blog.hu/2013/02/05/az_egyszerusitett_rezsiszamla

Bee-zony 2013.09.15. 19:49:01

@saravad: Van egy megoldandó alapprobléma, a néphülyítős-kihasználós állatfarmi: ha a rendszer olyan, hogy csak két választható állapot van benne, úm. becsapók vagy becsapottak, kihasználók vagy kihasználtak, kifosztók vagy kifosztottak, bűnözők vagy áldozatok (a rendszer egészére vonatkozóan „és” kapcsolatokkal). A fehérgalléros bűnözők az állam, a többiek az áldozatok. Ez levezethető a ragadozófalka-hierarchiából, és a magyar történelemben sem vagyunk előbbre a lényeget illetően, mint félezer évvel ezelőtt, csak a módszerek lettek rafináltabbak. Mit tegyen az, aki a kettőből egyik sem akar lenni? Akkor két választása van, vagy elmegy és megpróbál olyan helyet keresni a világban, ahol nem ilyen a rendszer, vagy marad, és megpróbál más rendszert bevezetni. Máskülönben vagy beáll a seggnyaló hűbéri láncolatba mint fehérgalléros bűnöző, vagy pedig ezeknek az áldozata lesz.
Az is látszik, hogy a nagy különbség nem a bal- és a jobboldal között van, hanem fent és lent között.
Ez eleve bűnöző-felállású és igazságtalan rendszer, úgyhogy a konfliktus adott.
Valamint, még nem láttam olyat, hogy ne az lett volna a párt-felállás, hogy ellenzéki pártként befektettek időt-energiát, és osztják az észt, és amikor kormányra kerülnek, és náluk van a kassza kulcsa, akkor bőven ellentételezik magukat, és a haveri cégeket, amelyek az ellenzéki időkben finanszírozták őket, és teszik ezt sógor-koma-haveri és hűbérúri feudalista szinten is.
Minél aljasabb egy társaság, annál nagyobb ára van a hatalomra kerülésüknek, amely árat az adófizetőkkel fizettetnek meg – naná, ki mással…
Lehet agyalni rajta, hogy ne ilyen legyen a rendszer.

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2013.09.16. 08:03:22

Tiszavasváriban a láncszavaztatott körzetben győzött csak a Fidesz. A helyi választási bizottság kimondta, hogy csalás történt. A megyei bizottságban többségben volt a Fidesz, tehát nem, nem történt csalás.
Ennek az államnak nem egy független bíróságra van szüksége, hiszen a jogszabályok is úgy lettek életre hívva, hogy azok kijátszhatók legyenek, elévülésig tartson egy-egy peres eljárás. Ide egy-egy jól kivitelezett "autóbaleset" kell.

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2013.09.16. 11:30:09

@Bee-zony:
" Az is látszik, hogy a nagy különbség nem a bal- és a jobboldal között van, hanem fent és lent között."

Én épp ezért nem tudok azokkal egyetérteni, akiknak az ellenzéki tevénykenységük legfőbb szlogenje az hogy: "Le kell váltani az Obán rezsimet!"
Hanem ezt az egész poszt-kádári feudális rendszert.

"Valamint, még nem láttam olyat, hogy ne az lett volna a párt-felállás, hogy ellenzéki pártként befektettek időt-energiát, és osztják az észt, és amikor kormányra kerülnek, és náluk van a kassza kulcsa, akkor bőven ellentételezik magukat, és a haveri cégeket, amelyek az ellenzéki időkben finanszírozták őket, és teszik ezt sógor-koma-haveri és hűbérúri feudalista szinten is."

Ez a felállás ragyogóan körvonalazódott már 2006-2009-ben is mindkét oldalon. Ami nem más, mint a "pártérdek mindenek felett". Abban az időszakban épp ezért nem is volt véletlen Horn Gábor elhíresült mondata a saját pártjukról. És sajnos 2010-ben nem sok értelmét láttam a szavazásnak. És a sok "fülkeforradalmár" sajnos nem látta át ezeket a folyamatokat és akik még most is dogmatikus hívei egyik vagy másik pártnak, azok nem is akarják.

Bee-zony 2013.09.17. 07:12:33

@csabapayne: Dolgoznak az önző gének. „Azért ők működtetik a farmot (országot), hogy a saját zsarnoki uralmuk alá hajtsák.” Ebből a rendszerből nehéz kitörni.
A katasztrofális felállás az, hogy aljasok az Országházban, ostobák a szavazófülkékben; ilyen Magyarországon a politikailag aktív többség (és persze nem csak Magyarországon).
A szavazásra jogosultak többsége arra már rájött, hogy rothadt gyümölcsökből és rothadt pártokból hiába válogat, egyik sem jó.
Arra viszont még nem jött rá a többség, hogy ha ez a választék, akkor ezeknek a pártoknak a parlamenti erőegyensúlya jelenti a legkisebb kárt, mert így tudják egymást a legjobban hatástalanítani a lopkodásban és a mindenféle kártevésben.
Ami még ennél is szomorúbb, hogy ez a többség nem tud megszülni egy olyan pártot, amelyikre érdemes szavazni. Ennek hiányában pedig persze hogy nincs érdemi változás.
Biztos, hogy lesznek kis pártok 2014-ben is; ezeknél két esély van, vagy valóban jobbak, korrektebbek lennének a jelenlegieknél, vagy nem. Ha nem, akkor mindegy, ha jobbak lennének, akkor viszont ott van az, hogy legalább kétezer politikailag aktív tag kell ahhoz, hogy egyáltalán „labdába tudjanak rúgni”, tehát hogy kellő számú jelöltet tudjanak állítani, össze tudják szedni a 750 kopogtatócédulát a jelölteknek, stb. Mi kell a demokráciához? Aktivisták, média, pénz. Esélyegyenlőség annyi van, hogy mindenkinek jogában áll megszerezni mindezen kellékeket. Hogyan? – és már kezdődik is a korrupció, a sógor-koma-haver, és a fehérgalléros bűnszervezet alakulása, mert így a legkönnyebb, a választásnyerési cél szentesíti az eszközt, oszt' jónapot. Itt is ugyanúgy működnek a ok-okozati összefüggések, mint bármely más esetben.
„Ha meg akarlak fosztani téged az órádtól, nyilvánvalóan harcolnom kell érte; ha meg akarom venni az órádat, fizetnem kell érte; és ha ajándékba akarom kapni, kérnem kell; és azok szerint az eszközök szerint, amiket alkalmazok, az óra lopott vagy rablott tulajdon, a saját tulajdonom, vagy egy adomány.
Amilyenek az eszközök, olyan a végkimenetel.”
/Mahatma Gandhi/
Mindezek alapján, amire Magyarországon számítani lehet, az az, hogy a Fidesznek is meglesz a 8 év lopási ideje, és aki normális, jól működő országra vágyik, az országhatáron kívül keressen egyet, mert Magyarországon nincs ilyen rövid időn belül, és ennek alapos, masszívan megalapozott okai vannak.
Igazából az állatfarmi (ragadozó, élősködő, kettősmércés) rendszert kell leváltani egy teljes társadalmi szinten együttműködő, kölcsönös nyer-nyer helyzetű, igazságtalanságoktól és bűnözéstől mentes rendszerrel, amilyenre van példa az állatvilágban (hangyák, méhek, elefántok, flamingók és a többiek), de ehhez olyan gyökeres, radikális mentalitásbeli és rendszerbeli változás kell, amire még csak kevesen alkalmasak, valamint ha van egy csomó jámbor állat, ember, akkor megjelennek a rájuk szakosodott ragadozók és élősködők, és legalább elefánt szinten kell állni az ellenük való megfelelő védekezésben.
Az együttműködő igazságos rendszer a technikai civilizációban létérdek, a faj fennmaradásának alapvető feltétele – lásd pl. a világháborúkat és az áldozatok számának növekedését, és az alakuló technikai lehetőségeket a faj összes egyedének elpusztítására; és ha megvan a mód, a lehetőség, akkor már csak az ok hiányzik a használatra; ha az is megvan, akkor következik a faj rafinált módú öngyilkossága, és a faj számára az élet nevű játék vége, és következnek az alacsonyabb fejlettségi szintet elért életben maradtak, egészen addig, amíg életre alkalmas a bolygó, ami természetes úton korlátozott, behatárolja a Nap élet(fenntartó)ciklusa.
Létérdek az együttműködő rendszerre való átállás, és ilyen rendszeren dolgozok, ehhez viszont idő kell, és nem úgy néz ki, hogy ebből 2014-re párt, vagy társadalmilag jelentős erő lesz, jó esetben elkezdődik egy kis (underground, grassroot) mozgalom.
Sikeres túlélést, nehéz és könnyű időkben egyaránt.

eMM2 2013.09.18. 15:46:05

Szinte kiárt megváltoztatni a lopás rendszerét mert úgy terezték hogy ne is lehessen,Sólyom és tsai meg is kapta érte a baksist.Ha mégis megpróbálod Te leszel az első számú közelllenség és többet fox ülni mint Budaházi.

Démonmac1 2013.09.20. 12:12:50

@eMM2: ha rajtam múlott volna senkiházy még mindig ülne 7 lakat alatt.

süti beállítások módosítása