Skip to content


       Szűrés lista

Balog miniszter iszonyatosan megalázta a szegény gyerekeket

Valami rossz viccnek gondoltam, mikor olvastam a HVG-n a Református Szeretetszolgálat közleményét, miszerint


„Felejthetetlen estét” szerveznek hátrányos helyzetű gyerekeknek Balog Zoltánnal és „más közéleti személyiségekkel”, sajtónyilvánosan egy budapesti luxusszállodában.

„Negyven nehéz körülmények között élő gyermeket ajándékoz meg a Református Szeretetszolgálat egy különleges vacsorával, melynek fővédnöke Balog Zoltán emberi erőforrások minisztere” – olvasható a Református Szeretetszolgálat sajtóközleményében. A szeretetszolgálat a Hilton Budapestbe szervez a szegény gyerekeknek „egy felejthetetlen estét”, interaktív gyerekműsorral, és ajándékokkal, többek között „Nyilas Misi-Pakkokkal”. Balog miniszter mellett közéleti személyiségek is ellátogatnak majd az alkalomra, akik „a szívükön viselik az elesettek sorsát”. 

Á, hát ez biztos nem igaz, ilyen egyszerűen nincs, ennyire nem lehetnek cinikusak - gondoltam magamban, mert egyszerűen nem akartam elhinni.

Persze tényleg megcsinálták, naná. Az Origo megírta és lefotózta. De van kormánybeszámoló is.

baloghilton.jpg

"Jól esik nektek, hogy ennyit fényképeznek?" - kérdezte Balog Zoltán miniszter, a rendezvény fővédnöke, mire a vele szemben ülő 9-10 év körüli fiú mosolyogva ingatni kezdte a fejét.

A gyerekek valamennyien a Református Szeretetszolgálat pártfogoltjai: volt köztük devizahiteles hétgyerekes család a X. kerületből, nevelőszülőknél élő ceglédi tinik és otthonban lakó miskolci tízévesek is.

Mindannyiukat maximálisan megalázták tegnap. Eleve ott kezdődik, hogy a jótékonykodás fő szabálya a diszkréció, a szép csendben, önzetlenül adás. Az, hogy sajtónyilvános volt az esemény, nyilvánvalóvá tette, hogy csak olcsó pr-fogásról van szó. 40 szegény gyereket vendégül lát a szeretetszolgálat és pláne a jóságos miniszter úr. Ráadásul a Hiltonban!
Ahol ezt a menüt kapták: libaerőleves zöldséggel, lúdgége tésztában, csirkemellfilé calvadossal ízesített gombamártással, zöldséges lasagne-val, brokkolirózsával és párolt rizzsel, desszertnek pedig joghurttorta eper öntettel. Miközben egy hátrányos helyzetű gyereknek még az is gond lehet, hogy minden este megkapja-e a kis szendvicsét....... De adtak a gyerekeknek ajándékokat is, úgynevezett NyilasMisi-pakkokat (ez elég szándékos iróniának tűnik), amikbe édességet, élelmiszert és ruhát tettek nekik. Viszont annyira már nem becsülték őket, hogy a nevüket megkérdezzék pláne megjegyezzék, a csomagokra ugyanis csak annyi volt írva, hogy "6-7 éves fiúnak"; "10-14 éves lánynak"; "5-10 éves fiúnak". Tehát egyértelműen csak biodíszletnek kellettek a szeretetszolgálat és a tekintetes miniszter úr műsorába. Ennél kevesebb gázabb dolog van.

Balog például. Az emberi erőforrás miniszter az év legkínosabb videójában jópofizott a gyerekekkel, elmesélt nekik valami homályos régi sztorit az adventről, és olyanokat mondott, hogy

- "az advent az négy vasárnap" (0:48)

- "az advent az arra való, hogy kicsit világosabb legyen az életünkben. És ha világos lesz, látjuk a rendetlenséget. Az például a rendetlenség része, hogy Magyarországon vannak, akik szegények. Akiknek nem jut annyi, mint másoknak, akik gazdagok. Ez így nincs jól. És ha segíteni akarunk, akkor jó, hogyha látjuk ezt. És én ezért örültem annak, hogy meghívott a református szeretetszolgálat" (3:43)

- "az a cél, hogy egyszer majd ti olyan emberek legyetek, hogyha elvégzitek az iskolát, elmentek aaaa... esetleg az egyetemre, lesz egy jó szakmátok, és aztán legyen annyi megélhetésetek, hogy a saját gyereketeket majd el tudjátok hozni ne csak a Hiltonba, hanem el tudjatok vele menni Párizsba is, Kolozsvárra is, meg mindenhova, ahova érdemes gyerekeket elvinni" (4:18)

A hülye beszéde végén pedig még volt pofája nyomorult gyerekekkel megtapsoltatni a Református Szeretetszolgálat kuratóriumának elnökét, Pál Sándort.

A NER tökéletes lenyomata ez a videó, ami felteszi a koronát az egész éves ténykedésükre. Minden benne van a Fidesz szociális érzékenységéről, arról a nemlétezőről.

Ez az esemény egyébként állítólag az itt található programokra akarta felhívni a figyelmet. 

Tulajdonképpen sikerült is.

És itt egy másik videó:



zero:
Én ezzel a giffel kívánok boldog karácsonyt a Miniszter Úrnak és teljes stábjának!

bendeguz.gif

Címkék: fidesz társadalom pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr165705037

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A szegénynek az is ajándék, ha a luxust nézheti? 2013.12.23. 15:17:22

. A Hiltonban osztják a reformátusok a karácsonyi segélycsomagot a szegénysorsú gyerekeknek. Miután megebédeltették őket ingyenebéddel. Ott, ahonnan egyébként durván kilökdösnék őket a szüleikkel együtt. Magyarázza már el valamelyik fideszhívő aktivi...

Trackback: Mennyivel jobb ember a hiltonos Balog miniszter a gyermekrákos Balogh apukánál? 2013.12.23. 15:15:41

. Ha mindketten a luxusra költik a rászoruló gyerekeknek összegyűjtött pénzt, akkor az egyik miért megvetést kap, a másik meg miért piedesztált? Balogh István története: Balogh István, a Gyermekrák Alapítvány elnöke megbukott. Bejárta a médiát a fel...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2013.12.24. 19:42:07

@Mr. Mojo:
Neked is szép estét!
Egy faszfej + egy pöcs női változata üzeni, csak neked, csak itt és csak most!

Kandabula 2013.12.24. 19:42:37

@bambanő: ezzel rengeteg problémám van. Te kevered a lumpent azokkal a százezrekkel (milliókkal?), akik önhibájukon kívül sodródtak ki az éltető gazdasági folyamatokból. Örülj, hogy ebből kimaradtál. Mindazonáltal egy állam elemi kötelessége, hogy a lecsúszottakat segítse, mert az a társadalomnak nem egészséges, nem jó, mert feszültségeget szül. Egyben kötelessége, hogy az oktatás megtalálja és felkarolja a tehetségeket, mert az a jövőnk. Egy olyan ország, mint mi, ezt nem engedheti meg magának. Nemzetgazdasági szempontból a devizaügynek is csak az egyik baja, hogy emberek egyszerűen tönkrementek, hanem egyben kiestek a fogyasztás nagy részéből, rájuk már belső fogyasztás szempontjából nem nagyon lehet számítani. Akárcsak a szegénység miatt elkallódó tehetségekre.

Kandabula 2013.12.24. 19:44:54

@Mr. Mojo: azt sem érted, miről van szó.

Sexual Harassment Panda 2013.12.24. 19:48:38

Gondolom a posztolo a sajat gyerekeit muzeumba se viszi, minek fajditsa a szivuket, sosem lesz egy Csontvary, vagy Lautrec festmenye a budos eletbe..

komplikato 2013.12.24. 19:49:10

@Ne érdekeljen!: "A gyerekek jól érezték magukat? Igen."
Ja, te SE nézted meg a videót, különben nem kérdeznéd. :D

Ha meg valaki az ország lepukkant, szegény feléhez tartozik, akkor biztos gonosz vagy képmutató, ha nem volt mit adományoznia?
Az meg mióta jelent jót egy emberről ha dob valami alamizsnát? Szerintem aki tesz valamit, az ezerszer töbebt ér. Így pl. a krisnások vagy a többiek kaja osztása ezerszer többet ér, mint Baloghék rongyrázó bulija.

DarthVader 2013.12.24. 19:52:04

@monddazigazatmar: nem vágod, ugye? Ha Kim nincs kitiltva, akkor milyen barom lehet az, aki ki van tiltva? És miért pont az a 10 olvassa a ballibsi blogokat állandóan? Mazochista-e vagy? És miért akkor, amikor címlapos poszt lesz? Úgyhogy munka ez a javából, bizony . (Ha meg még nem is fizetik, annál szarabb )

komplikato 2013.12.24. 19:52:12

@Sexual Harassment Panda: Megnézném a TE gyerekednek nem volna rendes cipője vagy épkézláb játéka, de TE adnál neki egy Csontváry képet, milyen k*rvára boldog lenne ... ööö ...

Sexual Harassment Panda 2013.12.24. 19:56:13

@komplikato: igen, szerintem egy gyereknek igenis lehetett egy oromteli esemeny.

Sexual Harassment Panda 2013.12.24. 19:57:41

@komplikato: tenyleg annak volt igaza aki azt irta, a blig tulkepp arrol szol hogy "kurvaannyatafidesznek" es kesz.

Horizont 2013.12.24. 20:27:32

@Sexual Harassment Panda: Nem arról szólt de mindegy! Teljesen másról, de látom te ezt úgysem érted meg! Balog amúgy hol kinél miniszter? Kit képviselt ott és akkor?
Jajj bocs erről is a Bajnai + Fletó tehet!!

@komplikato: Végre valaki aki normálisan gondolkozik :) Megáll az ember esze! Idejönnek pofáznak, sértegetnek, libsibolsiznak, faszoznak, pöcsöznek de NEM OLVASSÁK EL A POSZTOT és NEM NÉZIK MEG A VIDEÓT de véleményeznek! :(( Balogot tartjuk egy érzéketlen bunkó balféknek? Pedig itt is mennyien vannak!

komplikato 2013.12.24. 20:33:07

@Sexual Harassment Panda: A Balogh nevű jóllakot óvódás kinézetű infantilis gyerkőcnek?

komplikato 2013.12.24. 20:34:50

@Sexual Harassment Panda: Oda akartam írni annak a posztnak a végére a "Lóóógika, ha van aquáriumod akkor buzi vagy." féle gondolkodást, de azt hittem súlyos lenne. De csak sikerűlt magadtól előadni. Én egy tanulatlan félművelt panel proli vagyok, de legalább egyszerű szöveget tudok értelmezni. Neked nem sikerűlt.

B79 2013.12.24. 20:58:13

Lám, lám! Vannak akik ráérnek az ehhez hasonló hisztériakeltésre még karácsonykor is. Nem is tudom mit gondoljak. Nyilván... Számukra ez nem ünnepnap. Csak olyan mint a többi.

Ne érdekeljen! 2013.12.24. 21:39:45

@Horizont: @komplikato: ezaz bazmeg milyen igazatok van. Akkor ne legyen ilyen!

Szart se adtatok, csak a pofátok jár, ugyanolyanok vagytok mint a fideszesek.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.12.24. 21:42:11

@Sexual Harassment Panda: Nem a megvendégelésről van szó a blogban, hanem a ceremonikus sajtó-rendezvénykedésről, ahol biodíszlet a kegyben részesített kedves rászorult. Ahol nem karitatív jótékonykodás a cél, hanem az álságos propaganda. Még a propaganda sem kifogásolható, ha az mellékes, másodlagos haszon a szervezőnek. Jelen esetben az egész aktus bumfordisága a visszataszító, mert látszat szintjén sem kerülték az elsődleges cél kiemelését azon okból kifolyólag, hogy fel sem fogták, hogy ennek jelentősége lenne. Hibájuk nem abból fakadt, hogy értelmileg nem képesek összerakni a folyamatot fejben az illendőségnek megfelelően, hogy miként is kellene zajlania egy ilyen eseménynek, hanem jellemvonásbeli, mentalitásbeli hiányosságaiknak. Ebből egy CÖF-ös (akár lélekben, akár aktivitásában az valaki) azért nem fogja levonni ezt a következtetést, mert azt sem fogják fel, hogy a békemeneten, egy ünnepi beszéden, egy rezsidémonos választókerületi performanszon a tekintetes kormánybiztos államtitkár és megyei választmányi főméltóságosságoknak ők ugyanolyan biodíszletek. Még talán akkor sem fognák fel, ha úgy járnának, mint a nagyérdemű közönség az ORI szervezésében a TSZ-kulturszobájába, vagy a járási művelődési házba leküldött kimittudottos fővárosi zenekarral a bekapcsolva maradt mikrofonnal, ahol elhangzott, a művészuraktól, hogy lejöttünk a parasztokhoz, nyomjuk le a showt, azt majd utána megbasszuk a turnébuszban azt a nagycsöcsű pinát. Mert ők már nem is akarják észrevenni, hogy a parasztok közé jönnek az uraságok érdekből, és az egész vándorcirkusz egy nagy átverés, akár az útszéli vizelde ünnepélyes püspök uras felavatásáról van szó államtitkárral, akár alkotmányi nagyfestmény vándorkiállítása kormánybiztosi ukázra kirendelt iskolásokkal, vagy jelen esetben parasztgyerekek etetése Hiltonban sajtófelhajtással.

Merthogy a miniszter urak bizony parasztok gyermekeit rendeltek maguknak vacsoravendégül, és elmondhatjuk, hogy nagy szerencsénkre egyiknek sem harapták meg a fülét a sajtókamerák előtt pózolva.

Persze lehet ballibezni, meg azt huhogni, hogy ezeknek a ballibbereknek az a legnagyobb dráma, hogy nem a GyuFe meg a Libajnai mutatta meg, milyen nagy szociális érzékkel van megáldva, de abból csak az derül ki, hogy nem vették észre, hogy őket is csak ostoba parasztnak nézik az uraságok. Ráadásul nem is egy sakktáblán, ahol akár a pálya végén kicserélik majd elvesztett királynőre, bástyára, ha nincs más, futóra, lóra. Nem gyerekek, ez egy másik játék, a gazdálkodj okosan, ahol nem lesztek ti soha bábuk, csak biodíszletek a pályán kívül. Lelkes közönség, vagy kibicek.

komplikato 2013.12.24. 22:29:24

@Ne érdekeljen!: Ezt miből következtetted le? Le mertem írni, hogy inkáb adtak volna helyette ÉRTELMES ajándékot 400 gyereknek? Hú de elborúlt gondolat, mi? Akkor nem lehetett volna sajtófotókat csinálni. Mondjuk a sajtó videó nem sikerűlt túl jól, mert a gyerekeknek halál nincs jókedvük rajta és meg is kapták a véleményezést, de hát ez van.

Balogh meg a mögötte álló kamukeresztény asszonyverve jó KDNP, az anti-humanista "emberi erőforrás minisztériumával" így kisbetűvel pont olyan, mint ha a Twist Oliver-ből másolták volna ki az ottani lélektelen ájtatós manókat ...

Chris74 2013.12.24. 23:23:45

@bambanő: A mondanivalód egyik felével akár egyet is tudnék érteni, de azzal, hogy le irigyezed a magyar népet, ráadásul kollektívan, az világosan és tisztán megmutatja, hogy mekkora ostoba, rosszindulatú degenerált söpredék vagy.
Nem ártana ha egyszer beleélhetnéd magad egy szegény, vagy inkább egy hajléktalan helyzetébe, és akkor sokkal kisebb lenne az a mocskos utálkozó gyűlölködő pofád!

Chris74 2013.12.24. 23:25:25

@Hertelendi: Ja! De anyád nem teljesített jó,, mert belőled nem tudott embert faragni.... köcsög!

Chris74 2013.12.24. 23:30:54

@bambanő: Hogy te mekkora nyomorék vagy baszdmeg....
Utálod a szegényeket? Pedig miattad meg a fajtád miatt szegények.
Mellesleg ha a szegény ember nem dolgozik, nem termel, akkor neked nincs mit zabálnod faszkalap....
Mellesleg ha nem lenne a parazita fajtád, akkor a szegényeknek is több jutna te semmirekellő felesleges senki....

vontod75 2013.12.25. 00:10:58

Azt hiszem cipősdobozt sem kell már összeállítani. Ez, a másik Balogh alapítványa és a kolontári adakozás végleg meggyőzött, hogy még csak véletlenül sem szabad az adakozásban közreműködőt igénybe venni. Boldog Karácsonyt mindenkinek!

Chris74 2013.12.25. 00:48:19

@bambanő: Pár mondat az irományaidból….

Ez a véleményed a magyar szegény gyermekekről? „ koszos kis vakarekokat….”

„iskolaban nulla tanarok,” Ezek a tanárok tanítottak téged is te kis nyomorék…. Az már nem az ő hibájuk, hogy egy ilyen kis nagyképű parazita lettél….

Ez a véleményed a dolgozó magyar emberekről, és a magyar anyákról?

„apu csak otthon lebzsel, anyu csak hisztizik es szul sorban kolykoket, mint egy tenyeszkoca”

„tehetsegtelenseg, munkakerules, irigyseg,”
Tudtad, hogy Magyarországon zseniális tehetségek vannak? Tudtad, hogy Magyarországon remek szakemberek vannak?
A magyar ember irigy? Volt szerencsém a németországi és osztrák vendégszeretethez, és bizton állíthatom, hogy nem tudod mit beszélsz!

Majd ha mész az utcán, és mondjuk, hogy eltöröd a lábad, amikor pofára esel a jégen, akkor ezek a „tróger” szegény emberek ezek a „koszos csórók fognak” összeszedni, kivakarni a szarodból amikor magad alá szarsz a fájdalomtól, és egy csóró közalkalmazott fog ellátni a mentőben, és a balesetin is egy csóró közalkalmazott „tenyészkoca” ápolónő fog gondoskodni rólad, alád rakni az ágytálat, hogy összeszarhasd magad, akkor remélem majd nekik is így fogod ezt elmondani, ugyanebben a stílusban, és akkor még a szemedbe is tetanuszt kapsz majd te nyomorék.

A szarcsimbókos seggű szociális munkásról meg csak egy kérdés.
Hány szociális munkás seggét nyaltad ki mire rájöttél, hogy szasrcsimbókosak?

„kommunista szuleik tomnek a fejukbe” Szerinted itt minden szegény ember kommunista, te retardált!?

„mert a zsidokrol peldat lehet venni kerem szepen, „

Itt végre elérkeztünk amikor a magyargyűlölő lusta semmirekellő senkiházi munkakerülő, aki te vagy, alaposan fényesre szopja a zsidók blankolt farkát.
Szép volt gyökér.
Csak azt nem tudom, hogy ez a mintanép miért áll évezredek óta folyamatos háborúban az emberekkel!?
Miért van az, hogy mindenhol utálják őket mint a szart, mióta világ a világ!?
Egyet nem tudok, mégpedig azt, hogy akkor miért nem élsz köztük izraelben steiner kristóf vagy peter daniel szomszédjaként, és ott osztod az észt, ezzel a stílussal mondjuk a palesztin „csóróknak”…. hátha megkínál végre egy jól megérdemelt Molotov koktéllal….

Ja, és ha olyan kurva gazdag gyerek vagy, akkor vegyél magadnak pár ékezetet te parazita szar!

bambanő (törölt) 2013.12.25. 01:17:58

@Chris74: "Hogy te mekkora nyomorék vagy baszdmeg....
Utálod a szegényeket? Pedig miattad meg a fajtád miatt szegények.
Mellesleg ha a szegény ember nem dolgozik, nem termel, akkor neked nincs mit zabálnod faszkalap....
Mellesleg ha nem lenne a parazita fajtád, akkor a szegényeknek is több jutna te semmirekellő felesleges senki...."

1. nem vagyok nyomorek, egeszseges vagyok
2. nem kedvelem a szegenyeket, mert a szegenyseg nalam nem valt ki automatikus szimpatiat, a gazdagokat sem kedvelem csak azert, mert gazdagok
3. ha a szegeny ember nem dolgozik, akkor majd a normalis fog dolgozni, de sajns a szegeny ember akkor is megkap mindent az allamtol, ha semmit nem csinal, ilyen ez a kommunizmus
4. ha a szegeny ember az en adombol akar relative jol elni, akkor valoban nekem kevesebb marad, amit felzabalhatok
5. a szegenynek nem jutna semmi, ha en nem termelnem meg neki, parazita nem vagyok, a szegenyek ellenben parazitava valtak
a szegeny elol semmit nem vettem el, ami ne illetett volna meg torvenyesen
a szegeny amugy nem veletlenul szegeny, ezen jo lenne elgondolkozni

bambanő (törölt) 2013.12.25. 01:45:56

@Chris74: tessek par ekezet, oszd be oket, tobbet nem kapsz: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''', """"""""""""""""""

a kommentedbol ugy tunik, hogy te elegge frusztralt vagy
antiszemita, ami teljesen ertheto, mindenki azt gyulol, akit akar, ez a legbelsobb maganugye, en semmi kivetnivalot nem talalok a gyuloletben, egy termeszetes emberi erzes
te a zsidokat gyulolod, van ilyen, ertem, en nem vagyok a gyuloletbeszed tilalmanak hive, a gyulolet is egy valos erzelem, ki kell fejezni
en nem szeretem a zsidokat, hanem elismerem a tehetseguket
racionalis hozzaallassal, kereszteny vallas onostorozo baromsaga nelkul kepesek gatlastalanul elni a lehetosegeikkel, csak a sajat erdekeiket neztek es ez kifizetodott hosszu tavon
peldaerteku a tortenelmuk
szeretni nem kell oket, de peldat lehet venni roluk

a szegenyekre nem jellemzo, hogy masokon segitenenek, de ok maguk elvarjak, hogy rajtuk mindenki segitsen
amiket felsoroltal, a mentos, szocialis munkas, apolo, mind penzert csinalja, amit csinal, munkakori kotelesseget teljesiti, mar amennyiben Magyarorszagon teljesiti... halat ezert ne varjon, megkapja az ellenerteket, aztan ossza be egy honapra
jellemzo ez a prolikra: nincsenek tisztaban az ertekukkel, nincsenek tudataban annak, hogy munkaerejuk eladando ertek, amiert munkabert, penzt kapnak, de csak annyit, amennyit er
a szegenyek pont ezert szegenyek, mert szart se ernek a munkaeropiacon
a csoro kozalkalmazott, ha annyira tehetseges, akkor menjen

nincs baj a szegenyseggel, mint jelenseggel
szegenyek mindig is lesznek, ez ellen harcolni felesleges es termeszetellenes
a baj akkor van, amikor a szegeny nem latja be, hogy o azert szegeny, mert szegeny akar lenni, ilyenne tette magat, nem tett azert, hogy gazdag legyen
rossz genetika, rossz szocializacio
ez amugy egy magyar betegseg, hogy mindig masban keresitek a sikertelensegetek okait es persze talaltok bunbakot is mindig
amig igy gondolkoztok, addig szegenyek is lesztek, mert semmi sem valtozik, azt hiszitek bennetek nincs hiba, csak a korulmenyek aldozatai vagytok, meg persze a gazdagok, akik elveszik toletek a vagyont...
beteg es logikatlan gondolkodas ez
tolni, haritani a felelosseget, nem latni a valtoztatas szuksegesseget, belesuppedni az onsajnalatba: minden rossznak a gazdagok az okozoi, a szegenyek jobbak, megis szegenyek...
kerdezem en: mi a feneben jobbak a szegenyek? a szegenysegben, sikertelensegben, masban nem nagyon

az iskolaban nulla tanarok vannak, ez sajnos igy igaz, ma az megy tanarnak, aki minden masra alkalmatlan, aztan probalja megkeseriteni a jo kepessegu gyerek eletet, mikozben o maga egy magyar-tortenelem szak elvegzesenel tobbre nem volt kepes
a gyerek meg kilep az eletbe es lesz egy sikeres ember belole, es visszatekint a tanarara es kop egyet, ha visszagondol ra, hogy mennyi idiotasagot adott neki elo ugy, mint ha o szarna a spanyol viaszt
a tanarokat meg kell haladni, aki azt hiszi, hogy a tanarok a maximalis tudast birtokoljak es istenkent tiszteli oket, nem kritizal, nem ketelkedik, az megreked alattuk
senki nem kerdezi meg magatol, hogy ha a tanarok annyira okosak, akkor miert panaszkodnak folyton? miert nem lesznek sikeres emberek? persze mert tehetsegtelenek, csak gyerekek kozt szamitanak okosnak, valodi versenyben nulla az eselyuk, igazan ertelmes, okos, kepzett emberek kozt nem allnak meg a helyuket
es itt most a kozoktatasrol beszelek, felsooktatasban vannak tenyleg komoly tudasu tanarok, de ok kutatok, nem pedagogusok

Magyarorszagon nincsenek kiemelkedo szamban zsenialis tehetsegek. Pont annyi, mint mashol, de inkabb kevesebb. Tessek csak szetnezni, ugy nez ki az orszagod, mintha tehetseges emberek laknanak benne?
Tudom, hogy a hazaszeretet beszel beloled, amikor ilyeneket irsz, de ez egy termeszetellenes erzes. Ilyenne szocializaltak a tanaraid, szuleid, politikusok, baratok. Szeresd a hazadat, tetelezz fel minden jot rola. Olyat is, ami nem igaz.

a zsenialis tehetsegek es a remek szakemberek, akikrol te beszelsz, azok nem szegenyek
ha meg megis, akkor megsem annyira tehetsegesek es zsenialisak, csak hozzad kepest

Chris74 2013.12.25. 01:46:30

@bambanő: 1
Nem vagy egészséges, retardált vagy, és betegesen rosszszándékú, tele komplexusokkal!
2
Ne azért kedvelj valakit mert szegény vagy gazdag, hanem azért amilyen ember!
3
A szegény ember és a "normális" között teszel különbséget?Szóval a szegény ember nem normális?
Szánalom vagy baszki!

3/A.:
Milyen kommunizmusról beszélsz? Itt több mint 20 éve vadkapitalizmus, zsidó karvalytőkés kapitalizmus van.

4: A szegény ember nem a te adódból akar jól élni, hanem abból amit megtermel te szerencsétlen. A munkája után jól megérdemelt fizetésből te senkiházi.

Az meg sem fordult a tulok búrádban, hogy a szegény ember is fizet adót?
Sőt köztük kevesebb rafkós adócsaló van mint a parazita gazdag munkakerülők között.
Valószínűnek tartom, hogy a szegények 99%-a becsületesebben fizet adót mint te................
Ettől függetlenül bele is rohadhatsz abba amit felzabálsz te irigy kapzsi fasz.
Még, hogy a magyarok irigyek!?
Biztos, hogy hozzád képest nem....
5

Még, hogy te termelsz a szegényeknek!?:))))))))))))
Ezt te tényleg komolyan is gondolod?
Na akkor nálad lehet inkább genetikai probléma aminek okán fogyatékos lettél.....
A traktoros meg aki a földet túrja...Az termel.... Míg arra amit te csinálsz nincs szüksége senkinek.
Attól bárki éhen döglene....
Nem te kaparod ki a krumplit a földből, és nem te sütsz kenyeret a két munkakerülő kezeddel....

A te munkád szart sem ér. Nem termelsz csak felzabálsz, és felélsz.... te és a fajtád vagytok a felesleges paraziták....

Ez meg, hogy: "a szegeny elol semmit nem vettem el, ami ne illetett volna meg torvenyesen"

Mi illet meg téged törvényesen ami előtte másé volt?

Igazi tajgetosz pozitív senki vagy.... Ha lenne egy olyan világ ahol újra a kétkezi munkádon múlna, hogy éhen vagy szomjan döglesz-e, akkor téged a szegény ember menthetne meg csak a mocskos ingyenélő fajtáddal együtt....
"a szegeny amugy nem veletlenul szegeny,"
Persze, hogy nem véletlen. De az esetek túlnyomó részében ezért nem a szegény embert lehet vagy kell okolni, hanem ezt a tetves karvalytőkés kapitalista berendezkedést, és a tolvaj hazaáruló nemzetvesztőket akik gazdag létükre ilyen helyzetbe taszítják az ország nagy részét....
A te fajtáddal ellentétben a szegénynek csak annyi kell, hogy fizessék meg a becsülettel elvégzett munkáját, és ne vegyék el a fizetése 80%-át adó formájában........

Ezen kéne elgondolkodni....

Tudod mi a furcsa?

Eljátszottam a gondolattal, hogy te tényleg gazdag vagy (amit nem hiszek, mert akkor nem itt basznád magad).... Eljátszottam a gondolattal, és rájöttem, hogy baszhatod a pénzed, mert egy kibaszott irigy, negatív rosszszándékú rossz kedélyű komplexusos kétbalkezes senki vagy, aki semminek nem tud örülni, ezért kitörölheti a seggét a pénzével.
Nem vagyok vagyonos, de naponta alkotok olyat ami boldoggá tesz, és körülöttem minden a két kezem becsületes munkája. Jó így körülnézni tudod?
A te vagyonod maximum egy szaros csippkártyán van virtuálisan kering a banki rendszereken át, az enyém meg itt van előttem, körülöttem és semmi pénzért nem cserélnék veled.

Azért jó volt megismerni egy magadfajta véleményét.
Ettől én nem foglak utálni, ahogy te utálod a szegényeket, én továbbra is csak lenézlek....
Lehet, hogy lesz még olyan amiből a kurva pénzed nem fog tudni kihúzni, és akkor ott fogsz sírni ahol más nem lát.... te "gazdag"....

Amadeus62 2013.12.25. 01:58:38

@Nyekenyóka.:

Mondhatsz itt bármint, ezeknek semmi más nem jut eszébe a ballibezésen kívül...

Chris74 2013.12.25. 02:57:43

@bambanő: Szerintem kettőnk közül te vagy a frusztráltabb „pénzember”.:)
Én csak vidulok itt az ostoba fajtádon.:)
Jókat mosolygok szánakozva, mert ennél amit leírtál tényleg nincs lejjebb….

Szóval. Nem vagyok antiszemita, és ebbe nem is mennék bele különösebben, mert a szó jelentésével sem vagy tisztában.
Majd ha tudod mit takar ez a kifejezés, akkor újravesszük „gazdag”.
Nem gyűlölöm a zsidókat, mindössze undorító volt ahogy a farkukat körbenyaltad, és emellett egy kérdést tettem fel.
Megismétlem.
Miért áll folyamatosan harcban a zsidóság az emberekkel!?
Valami oka biztos van, hogy minden országban rühellik őket ahol megtelepszenek, és gondoltam te biztosan ezt is tudod….
Nos? Nem tudod? Akkor ezt is kilőttük!

Ja, példát venni nem szeretnék róluk.
Nem szeretnék folyamatos megszállásban tartani egy népet sem, és nem szeretnék életjáradékot szedni egy olyan néptől aki ellenem sosem vétett, és ezen élősködni.
Nem szeretnék milliókat átverni, milliárdokat csalni, lopni és hazudozni, még a saját fajtámmal is folyamatos harcban állni.
Ha példát vennénk róluk, akkor ebben is példát kéne…. Nem szeretném!

A szegényekkel kapcsolatban vagy buta vagy, vagy hazug.
Vagy sosem volt dolgod szegény emberrel, csak meséltek róluk…. valakik valahol….
A szegény emberek (bár ezt is embere válogatja) igen is segítenek egymáson.
Ha az ellenkezőjét állítod hazudsz
A szegény a darab kenyerének a felét is megosztja veled, és ez így volt mindig is.

A felsorolásomban említett közalkalmazottak pedig nem hálát várnak te szerencsétlen, hanem olyan fizetést amiből tisztességesen megélnek, és azt, hogy ezt ne nyúzza le róluk az állam csak azért mert pár gazdag tehetségtelen politikus olyan adóreformokat alkot, ahol az ember a pénzének 80%-át visszafizeti az állam kasszába….
Gondolom nem sokat adózol, így fingod nincs miről beszélek…………….

Az, pedig, hogy egy szegény de jó szakember szart sem ér a munkaerő piacon egy becsületesen kitanult szakmával, amit akár profi módon végez, az megint CSAK a munkaerő piac hibája, amit szintén gazdag és szintén ezért is tehetségtelen tajgetosz pozitív (magadfajta) politikusok szabályoznak…

Nem mellesleg ismét hozzáteszem, hogy ha ez a csóró közalkalmazott nincs, akkor te ott szarod össze magad törött lábbal a járdán mert nem jön érted mentő, és nincs aki elásson te kripli.
Ha nincs aki kivakarja a krumplit (burgonya) a földből, akkor a magadfajta éhen döglik.
Ezek az általad annyira gyűlölt szegények rakják a pofádba a kaját mert te képtelen vagy az önellátásra, és ki vagy szolgáltatva nekik.
Azt hiszed, hogy ők a szegények? Nem így van öregfiú. te vagy az, csak még nem tudod.
Pont annyira életképtelen vagy mint azok a „gazdagok” akiket a háborúban kisemmiztek, és a nagyszüleimhez mentek koldulni, hogy éhen ne vesszenek, mert tudták Ők mindig sütnek kenyeret, és Ők mindig adtak, mert jószívű szegények voltak.

Engem nevezel antiszemitának, miközben rosszabb vagy mint akiket náciknak hívtak.
Genetikai alapon válogatsz szegény és gazdag között, teszed mindezt olyan ostobán, mint ha nem tudnád, hogy rengeteg zseniális tudós és faltaláló került ki szegények közül, és rengeteg rossz génekkel rendelkező gazdag van, elég csak pár karvalytőkés kampós orrú görbehátú milliárdost megnézni….
Azok gének?
Ismételten megjegyzem, tajgetosz pozitív élősködők.
A harácsoláshoz nem kellenek jó gének, elég ha megnézel pár cigánybűnözőt 150 kilónyi fuxal, Ferrarival, és 4 mázsányi készpénzzel…. Ott rendben vannak a gének?
Pedig „gazdagok”…. Akkor, hogy is van ez öcsi?
Magyar betegség másban keresni a „sikertelenségetek” okait?
Jártál te már külföldön „gazdag”?
Ismerek sok irigy németet, osztrákot, és képzeld még zsidót is, aki egyfolytában másokat hibáztat a sikertelenségéért.
Legalább annyit mint magyart.
Szóval ezzel mellélőttél kiskomám.
Nem a magyar élősködik más népeken holokárpótlást szedve a gazdanéptől….
Viszont ami tény, az tény. a magyarok sikertelenségéhez és elszegényedéséhez nagy részben hozzájárul az idegenszívű nem magyar politikusok parazita tevékenysége.
Ezt az országot rég nem magyarok irányítják, így furcsa is lenne a magyarokat hibáztatni a szétbaszott országért.
Csak valami perverz tenne ilyet szerintem….
Az vagy? Perverz vagy?
Óóó tetszik, hogy ezen a ponton már rólam beszélsz mint szegényről….
Nem vagyok szegény. Csak épp ismerem a szegény embereket, és tudok a fejükkel gondolkodni, és tudom mi az oka annak, hogy itt tartanak.
Tudod mi a beteg és logikátlan gondolkodás?
Hogy azt hiszed a pénzeddel bármit elérhetsz. Ennél betegebb és logikátlanabb gondolkodást még sosem láttam, pláne úgy, hogy ilyen pofátlansággal párosult.

Chris74 2013.12.25. 02:59:20

Eljön az amikor te is egy szegénytől fogsz függeni, erre már soroltam pár példát, és akkor majd könyörögni fogsz egy szegény embernek….
Ezt nem tudod elkerülni. Akkor majd sokkal kisebb lesz a szád „gazdag”….
Tudod miben jobbak a szegények? Abban, hogy míg te nem teremtesz az égvilágon semmiféle értéket, és teljesen hasznavehetetlen tagja vagy a társadalomnak, addig a szegények jó része értékteremtő munkát folytat. Kenyeret sütnek, házakat építenek még a magadfajtának is…. Embereket gyógyítanak…. még a magadfajtát is…. Gyermekeket nevelnek és oktatnak, még a te fajtádat is…. Estig sorolhatnám, hogy lesz az asztalodra nap mint nap zabálni való, és, hogy jön majd melegvíz a csapból a magadfajta lusta semmittevőknek is….
Szóval mivel, vagy miben jobbak a szegények a magadfajtánál? Egy szóval: mindenben!
Neked, és a fajtádnak az emberiség nem veszi hasznát egyáltalán semmiben.:)
Ez van öreg. Felesleges vagy.

A magyar tanárok meg sosem voltak nullák, a magyar tanárok adtak a világnak pár nagy feltalálót, és zsenit, és még a magadfajta porontyait is képesek tanítani, ami nagy szó.
Ja, és a gyerek meg csak akkor lesz sikeres miután kilépett az életbe, ha előtte jó volt a tanára…. Vagy ez is csak a géneken múlik, te mutáns?
Lehet, hogy akkor a te kölkeid feleslegesen rabolják a többiek és a tanár drága idejét az iskolában!?
Taníthatnád őket te magad otthon a kiválasztott génjeiddel majom.:)
Szarhatna neked otthon igazi spanyol viaszt….

Persze a tanárok is tehetségtelenek!?:) te saját magad karikatúrája vagy baszki.:)
Elmondod, hogy téged ki tanított, hogy ilyen kibaszott okos lettél?
Így születtél mi? Jó gének.:)))) majom.:)
Van akit szeretsz te a világon saját magadon kívül, gyökér?

Egy megkeseredett gyűlölködő vesztes balfasz vagy,m és még engem titulálsz frusztráltnak?
Egy bohóc vagy baszdmeg.:))))))))))))))))
A tanárok nem panaszkodnak folyton, csak az általatok „gazdagok” által elbaszott politikai rendszer ellen emelnek kifogást, mert az őket aránytalanul alulfizeti, így aki több diplomás tanár, még annyit sem keres mint a takarítónő, és gondolom te is megérted, hogy ha a tökéletes génekkel rendelkező kölyköddel valaki szenved, hogy embert faragjon belőle, az ennél több pénzt érdemel.
Arról nem is beszélve, hogy ha kicsit retardáltabb a kölköd a kelleténél, akkor több munka is van vele, gyakran hajnaltól estig dolgoznak, hogy mire a porontyod kikerül az életbe, legyen némi tudás abban a kiválasztott buksijában….

Magyarországon a népesség arányához viszonyítva határozottan szép számmal vannak zseniális szakemberek, feltalálók, akár élsportolók, így nincs okunk szégyenkezni. Neked természetesen van, mert ehhez semmit sem teszel hozzá a léteddel, de nincs oka szégyenkezni egy remek kőműves, vagy épp lakatos szakembernek, Ő büszke lehet a munkájára veled ellentétben.
Rengeteg találmányunk van, sok híres orvos , feltaláló került ki innen, és sokuk (kapaszkodj meg) szegény sorból jött, általad rossz géneknek nevezett háttérrel….
Hogy rosszabbul állnánk másoknál tehetség dolgában?
Ajánlom ukrajnát, szerbiát, romániát, Spanyolországot, akár a volt ndk-t, és még sorolhatnám, végezz egy kutatást mennyire állnak jól jó szakemberek dolgában.
Megkönnyítem a dolgod, és elmondom, a magyar szakembereket amerikától Olaszországig anglián át Svédországig mindenhol szeretik.
Az országom meg pont úgy néz ki, mint ahogy egy fél évszázados kommunista, és negyed évszázados karvalytőkés vadkapitalista megszállás után kell kinéznie megspékelve egy másik parazitával, de ez egy más történet……..
Szóval a zseniális szakemberek között is rengeteg sok sok szegény van/volt, de van aki MÁR nem szegény, és én erre kértem a választ.
Velük mi van? Általad rossznak mondott genetikai adottságokkal is lehet valaki zseni!? Akár meg is gazdagodhat?
Eddig nem ezt mondtad pubi…..

Na ennyit rólad „gaz dag”…………….
Minden baromságodra megválaszoltam, a pofátlanságod viszont kiakaszt.

Na viszlát díszfasz….

bambanő (törölt) 2013.12.25. 05:00:02

@Chris74: "Miért áll folyamatosan harcban a zsidóság az emberekkel!?
Valami oka biztos van, hogy minden országban rühellik őket ahol megtelepszenek, és gondoltam te biztosan ezt is tudod…." - antiszemita szoveget nyomsz, ami rendben is van, mint mondtam az antiszemitizmussal nekem semmi bajom, mindenki azt gyulol, akit akar, ez egy teljesen termeszetes erzes, amit korlatozni nem szabad
mellesleg leirtad a valaszt alabb:
"folyamatos megszállásban tartani egy népet sem, és nem szeretnék életjáradékot szedni egy olyan néptől aki ellenem sosem vétett, és ezen élősködni.
Nem szeretnék milliókat átverni, milliárdokat csalni, lopni és hazudozni, még a saját fajtámmal is folyamatos harcban állni." - ezert gyulolik oket mindenhol, mert mindent megtesznek a tulelesert es siekresek, irigylik oket
es egyben ez a sikeruk titka, amit te irigyelsz toluk
hogy nem koti oket a kereszteny moral, kivalasztottnak tekintik magukat, felsobbrendunek

"közalkalmazottak pedig nem hálát várnak te szerencsétlen, hanem olyan fizetést amiből tisztességesen megélnek" - a piac bearazta oket, most ok ennyit ernek, ezert senki mas nem hibas, csak ok
mindenkinek lehetosege van munkahelyet valtani, jobb allas utan nezni, tobb penzt keresni
ha meg csak kozalkalmazottkent tud a langyos posvanyban dagonyazni a viszonylagos biztonsag igenyevel, akkor tudjon ra, hogy ezert a tucat munkaert, nulla teljesitmenyert bizony ma ennyi jar
ezert kell tanulni, kihozni magunkbol a legtobbet, mert a piac azt ertekeli
ha meg sok az ado, az is a szegenyek hibaja, hiszen ok vannak sokan, ok szavaznak olyan politikusokra, akik emelik az adokat, hogy a szegenyeknek visszaoszthassanak, ezzel lekenyerezve oket ujabb 4 evre
de hat ilyen a demokracia, megvalasztottatok egy balos-nemzetiesch populista partot, akik most ilyen gazdasagpolitikat visznek
ha egy halado, jozan, fejlodest akaro jobboldali part azt mondja, hogy csokkentjuk az adokat, de nem is lesz joleti kiadas orrba-szajba, akkor arra a szegenyek tuti nem szavaznak
hat igy jartak, nekik a 3.60-as kenyer kell, szocialis segely stb.
a szegeny ember buta, mindig a kovetkezo falatra gondol, vagy hogy telibe kellene kurni az asszonyt, arra, hogy holnap nem lesz mit enni, vagy hogy az asszony vemhes lesz, arra nem gondol
aztan 4 evente eladja a szavazatat valamelyik partnak
ez a nagy demokracia
sok ertelme nincs, csak annyi, hogy szetteriti a valasztas felelosseget a buta nincstelen tomegeken, igy elvileg nem okolhatnanak ok senkit, csak magukat, ha gazember politikus kerul ki kozuluk (hiszen az emberek kozul kerul ki a politikus is)
de a magyar ember meg a sajat valasztasanak kovetkezmenyeit sem kepes vallalni, okol mindenkit: karvalytoke, zsidok, europai multicegek...
mindenki hibas, csak o nem

"A tanárok nem panaszkodnak folyton, csak az általatok „gazdagok” által elbaszott politikai rendszer ellen emelnek kifogást, mert az őket aránytalanul alulfizeti, így aki több diplomás tanár, még annyit sem keres mint a takarítónő, és gondolom te is megérted, hogy ha a tökéletes génekkel rendelkező kölyköddel valaki szenved, hogy embert faragjon belőle, az ennél több pénzt érdemel." - a tanarok egy erdekes tema, nagy reszuk kenyszerbol ment tanarnak, mert kellett egy diploma, semmihez nem volt tehetseguk, elmentek tanarnak
foleg a human ertelmisegiek ilyenek, rajuk nagyjabol semmi szukseg nem lenne (irodalom, muveszetek stb.)
a tanari fizetes keves, akkor el kell menni mashova dolgozni, mindenki annyit er, amennyit a piacon adnak a munkaerejeert
a politikai rendszert pedig nem a gazdagok basztak el, hanem a szegenyek, a prolik, a lumpenek, akik ossze-vissza szavaztak a rendszervaltas ota minden valasztason, oda, ahol eppen igertek nekik valamit

"Magyarországon a népesség arányához viszonyítva határozottan szép számmal vannak zseniális szakemberek, feltalálók, akár élsportolók, így nincs okunk szégyenkezni." - ez egy kozkeletu ostoba ontomjenezo tevhit
az elsportolo meg nem egy peldaerteku teljesitmeny
valaki messze tud dobni egy korongot vagy magasra tud ugrani... oke, ez szep, de talan nem kellene ettol hasra esni (ok viszont jol keresnek a birka neptol beszedett penzeken, tehat uzletileg tenyleg peldakepek)
persze a hozzad hasonlo sikertelen embereknek kellenek idolok, sztarok, akikert rajonghat
betolteni az eleted uresseget
a sok tehetseges "magyar" orvos, feltalalo nagy resze zsido volt
nem tehetsegesebb a magyar, mint a tobbi nemzet egy cseppet sem
a magyarorszagi zsidok tehetsegesebbek, de ez nagyreszt a kiveteles genetikai allomanyuknak es a fajelmeletuknek koszonheto, amivel biztositottak a sikeruket

"nincs oka szégyenkezni egy remek kőműves, vagy épp lakatos szakembernek" - azert az en idomben azok mentek szakmunkasnak, akik a legbutabbak voltak az altalanos iskolai osztalyban, szoval ez annyira nem dicsoseg, inkabb kenyszerpalya
senki nem ugy no fel gyerekkent, hogy arra vagyik, hogy komuves vagy lakatos legyen, nem egy alomszakma egyik se
megelnek, rendben van, de hypeolni nem kellene oket

SirTocy 2013.12.25. 07:32:37

Lassan fel lehetne fűteni újra a Trolltartó rovatot, olyan kommentek jönnek ide. Öröm volt olvasgatni őket reggeli kávé mellé, rengeteg új, hasznos információt olvastam ki belőlük például
- hogy egy ballib köcsög vagyok, csak mert nem értek egyet a mostani kormánnyal,
- a parasztvakításnak és a kirakatmegoldásoknak ebben az országban mindig hálás célközönsége lesz és mindenki egy demagóg fasz, aki nem kajálja be ezeket a parasztvakításokat (mert legalább annak a negyven gyereknek jóság volt, kussójámá' balos libsikomcsi, a Fletó még ennyit se csinát'),
- mindenki fogja be a pofáját, és ne kritizáljon, mert a maszop mennyivel rosszabb volt,
- aki megnyeri a választást, annak mindig, minden körülmények között igaza van - főleg, ha az a FIDESZ -, a többiek meg "húzzák meg magukat",
- nem számít, kire szavazol, a FIDESZ-KDNP-n kívül minden párt balos libsikomcsi,
- zsidózni bárhol, bármilyen téma kapcsán lehet, ráadásul, ha burkoltan teszed, még meg se szólhatnak érte, mert olyankor az a paraszt, aki beszól, mert lábbal tiporja a jogaidat a véleménynyilvánításhoz.

A témához: aki nem érti, mi a baj ezzel az álszent, direkt a sajtónak gyártott "jótékonykodással", azt mélyen szánom, és sajnálom, de nem tudok rajta segíteni. Viszont az összes marketinges ismerősöm nevében köszönöm, hogy jelen vannak a társadalomban, mert ideális alanyai az ostobábbnál ostobább promócióknak.

Valahogy kezdem úgy érezni, minden nap tudok még csalódni a saját honfitársaimban, és ez nagyon, nagyon elszomorít... :\

Secnir 2013.12.25. 08:15:48

@komplikato:
de az arányok azért nagyjából stimmelnek, ugye?
;)

Marcellusca 2013.12.25. 08:40:50

Mi az? Megint címlap? :)

Ennyi eccerű embert(?), akikhez képest a faék egy bonyolult szerkezet ... :((((((((

Horizont 2013.12.25. 08:42:19

@SirTocy: Veled együtt szomorkodom :(

Marcellusca 2013.12.25. 08:46:35

@SirTocy: Szép összefoglaló. :)

De, ez - és még néhány közéleti, politikai - blog már csak ilyen. Sajnos. :(

Marcellusca 2013.12.25. 08:48:37

@Horizont: Ne szomorkodj, Kislyány! :)

Ezek menthetetlenek, sajnálatra sem méltók!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.12.25. 09:47:01

@SirTocy:
Szép ország... lenne ez, sok képmutató és álszent tolvaj barom nélkül. Azonban nekünk csak ez a csürhe jutott.
Megvoltak ezek '45 előtt is, Kádár népe meg rég újraéledt, legfeljebb rájött, hogy mindig is keresztény volt, csak partizánként ellenállt, a mai kormánnyal együtt belülről bomlasztották az MSZMP-t, a KISZ-t. Ma segget nyal Piktornak, holnap meg segget nyal bárkinek, aki majd egy jó marketing dumával újra hülyét csinál belőle, vagy megfizeti. Evégre elvei vannak...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.12.25. 10:04:29

Viszont ez a szégyen:

hvg.hu/itthon/20131224_nyomor_szegenyseg_hajlektalan

Egyre hosszabbak a sorok... :(
Az a bérribanc narancsseggnyaló aljanép, a kommentek közt, meg arról osztja az észt, hogy nem is a rászorultak vannak ott, hanem a "potyázók". Ilyen idióta faszok láttán mit lehet mondani? Ostoba népek...

Amadeus62 2013.12.25. 10:54:54

@SirTocy:

Nyugi, vigasztaljon az, hogy itt kb. 2-3 fidesztroll van összesen, akik közül legalább egy több nickről nyomja...

Meridian74 2013.12.25. 11:30:49

Jővőre sztem be fogják tiltani a Krisnások Blahás karácsonyi kajaosztogatásáukat, mert rosszul mutat az a kép amit ott lehet ilyenkor látni... nagyon nem passzol a NER-el, meg hogy minden sokkal jobb.

Chris74 2013.12.25. 11:58:13

@bambanő: 1
Nem antiszemita „szöveget nyomok, csak a tényeket írtam le!
2
Még mindig nem tudod mit jelent az antiszemitizmus!

3
Nem irigylem őket, hanem visszataszítónak tartom, hogy kárpótlást és életjáradékot követelnek mindenkitől akinek semmi köze a nyekergésükhöz, és annak tárgyához (lásd holoizé).
Azt, hogy parazitaként élősködnek mindenkin nem nevezném sikernek, de te igen.

Ezzel az erővel a rablógyilkost is irigyelhetnénk amiért összerabol egy kisebb-nagyobb vagyont.
Nem baszdmeg nem irigylem a bűnözőket!
A te általad tisztelt holokauszt kárpótlást követelő bűnözőket sem.
Ezek a híres gének amik miatt gazdag lehet valaki, köcsög?
Ezt senki sem irigyli tőlük, pláne nem egy egész világ.
Ez a buta sztereotípia amit leírtál az emberek és a zsidók közötti viszonyról, nem állja meg a helyét.
Próbálkozz más magyarázattal, szöveggel, dumával….
Ez mellément….
Kiválasztottak?
Hazugok!?
Esélyegyenlőségről demokráciáról hazudoznak, miközben nyíltan faji elméletek szerint élnek.
Toleranciát követelnek, miközben nem fogadnak be cigány gyerekeket a lauder jawne iskolába csak mert cigányok.
Pedig rokon nép.:)

Ez volt az első rész, majd folyt köv, mert jó sok baromságot írtál, csak most nincs rád időm.

Chris74 2013.12.25. 12:12:06

@bambanő: 2

Mindenkinek lehetősége van jobb állás után nézni, de nincs lehetősége megkapni a rendes állást, ugyanis a gazdagok által teremtett politikai helyzet miatt igazi munkanélküliség van a világban.
Nem a dolgozó emberek miatt, hanem az elbaszott gazdag fajtád miatt, akik a politikát irányítják.

Több diplomás tanult emberek kerülnek utcára hajléktalanként, mert ilyen rendszert teremtettetek, és a ti nagyigényű éhes kapzsi pofátokat be kell tömni valakinek.
Valakinek meg kell teremteni a dőzsölésetek feltételit, mert ti karon ülő gazdagok képtelenek vagytok tenni érte.
Ha a munkád után ítélnének meg téged és a fajtádat, akkor rég kihaltatok volna.
Egy dolog ami nektek megy, amiben életképesek vagytok, az a parazita életmód.

Ezzel nem dicsekedni kéne, mert ez nem érdem.
Nem érdem, hogy mások nyakán élősködve harácsolva élsz, és ezt jó génekkel rendelkezők kiváltságaként kommunikálod….
Na ez a pofátlanság teteje egy parazitától……..
A szegények hibája, hogy ilyenek a politikusok?
Komolyan ennyire szegény vagy szellemileg?
Komolyan gondolod, hogy egy megszállt ország megszállt népe dönt a sorsáról?
Elhiszed ezt a szavazósdi színjátékot ami itt zajlik?
Megint azt kell mondjam, hogy bohóc vagy.
Ezt nem a nép dönti el, és a szavazgatás csak annyit ér mint a tehetségkutatókra küldött sms-ek….
Ostoba bolond vagy ha itt olyasmiről beszélsz, hogy a nép választ….

Folt köv....

benemini 2013.12.25. 13:56:58

@bambanő:

Ezt írtad korábban: "amiket felsoroltal, a mentos, szocialis munkas, apolo, mind penzert csinalja, amit csinal, munkakori kotelesseget teljesiti, mar amennyiben Magyarorszagon teljesiti... halat ezert ne varjon, megkapja az ellenerteket, aztan ossza be egy honapra
jellemzo ez a prolikra: nincsenek tisztaban az ertekukkel, nincsenek tudataban annak, hogy munkaerejuk eladando ertek, amiert munkabert, penzt kapnak, de csak annyit, amennyit er"

Ebből azzal értek egyet, hogy a sokan nincsenek tisztában a munkájuk értékével, ezért megelégednek azzal, amit kapnak. Illetve az elégedetlenségüket max egymásnak sirámolják, de az utcára nem mennek ki tüntetni, vagy ha igen, könnyen és hamar fel is adják, vagy beérik valami szánalmas alkuval. Szerintem egy ápoló, egy tanár, egy szocmunkás, egy tűzoltó stb. munkája semmivel nem ér kevesebbet, mint egy multinál dolgozó, egész nap seggét vakaró és internetezgető, csetelgető többszázezres fizut hazavivő emberé. Százával vannak tele a multik ilyen "tehetséges" senkiházikkal, csak most épp a "munkaerőpiac" az ő munkájukat értékeli sokra, ugyebár a szolgáltaóipar (esetleg 1 idegen nyelvet beszélő semmi máshoz nem értő fiatalok) dolgozóit, így most épp ők vannak picit feljebb anyagilag, mások meg lejjebb, vagy még feljebb. Ha megnézed a jelenlegi állásportálokat, a hirdetett állások kb. 85%-a ilyen jellegű.

A probléma maga a "közalkalmazottság", mint olyan. Ez egy ördögi kör: az emberek nem akarnak fizetni a tanulásért, az orvosi ellátásért, a tűzoltónak, a rendőrnek, stb., elvárják, hogy azt az állam (az APUCI) fizesse meg. Igen ám, de az állam mint olyan nem létezik, ugye nincs saját pénze, ezt tudjuk. Ergo ahhoz, hogy több pénzt keressenek a közalkalmazottak, vagy még több adót kéne szedni, vagy közvetlenül kéne ott helyben fizetni ezeknek az embereknek, mint minden más szolgáltatónak, hisz ők is szolgáltatnak, akárcsak a multik dolgozói.

A több adó viszont félúton eltűnik a zsebekben, így értelmetlen. Ha viszont fizetőssé tennék a közalkalmazottak szolgáltatásait, a sok idióta maga menne ki tüntetni az utcára és hőbörögni, hogy háde mijazhogyfizessekmégezértis? Mert nem fogná fel, még az se, aki később ezen jól keresne, pl. a tanár vagy a szocmunkás, hogy ez bizony az ő érdeküket is szolgálja.
A TB igazából sok mindenre nem elég, ha komoly a baj. Viszont ha fizetni kell a dokiért pl. akkor mindenki kétszer meggondolja, hogy lerohanjon-e az orvoshoz a szaros náthájával, vagy lemenjen-e, hogy cseveghessen egyet a váróteremben. Az oktatásban pedig valódi versenyszféra alakulna ki. A tanároknak teljesíteni kéne, az iskolák megtehetnék, hogy csak a legjobb tanárokat vegyék fel.

A másik problémám azzal van, ahogy általánosítasz. Ahogyan használod a többes szám k-betűjét rengeteg mondatodban. A szegényeK a zsidóK a magyaroK a tanároK a tehetségeK, stb stb. Én rengeteg típust ismerek mind közt. A szegényeK mint olyan eleve egy definícióra váró szó: mit értesz ez alatt pontosan? Említed folyton az ingyenélést. A szegények lehetnek dolgozó szegények is, és lehetnek valóban ellenszenves, dolgozni utáló, markukat segélyért tartó emberek is. Nem mindegy. A zsidók között ismerek sok gazdag, és saját érdekeit szem előtt tartót, de ismerek csomó közalkalmazottat is, akik 100e-t visznek kb. haza, de elvannak ezzel, mert mondjuk szeretik amit csinálnak. Persze ettől még lehet, hogy az ő munkájuk sokkal többet ér, mint a seggét vakaró multi-alkalmazottaké, és elmehetnének ők is segget vakarni 3x annyi pénzért, de inkább más típusú munkát végeznek. Na ők tipikusan nincsenek tisztában a saját értékükkel.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.12.25. 14:14:07

A GIF Bendegúzzal nagyon jó!

Balogh alakítása meg olyan szánalmas, amilyen a tanári pályafutása is volt. Gondoljuk el! Egy kislány, olyan 10-12 éves lehetett: Padlóba érvelte vallási kérdésekben!

bambanő (törölt) 2013.12.25. 14:50:47

@benemini: aki ugy akarja elerni a magasabb fizetest, hogy kimegy az utcara transzparensekkel es hoborog, ahogy a tanarok szoktak, azoknak lofasz a seggebe!
eloszor is el kellene gondolkozni, hogy milyen mas munkakort tudna betolteni az illeto, amivel tobbet kereshetne, ja, hogy magyar-tortenelem-testneveles-foldrajz tanari diplomaval semmit? akkor pofat visszavenni
tessek tanulni, kepezni magukat, atkepezni magukat programozova, buszsoforre, akarmive, ami jobban fizet
ez a legritkabb esetben jut eszebe a tanaroknak

ok martirkodni akarnak, 150ezret hazavinni es sirni, hogy bezzeg a multinal megkeresnek a 300-at is, de ok a nemzet napszamosai, felelosseget ereznek a gyerekekert
ez egy hatalmas hazugsag, onbecsapas es a tarsadalom felrevezetese
egyszeruen alkalmatlanok masra

a multis munkavallalokat emlitetted
nos en allashirdetesek kozott pocsvakaro, csetelgeto, internetezo munkakorre kiirtat sose latok
majd szolja, ha latsz olyat, erdekelne
ha pedig lenne ilyen, akkor miert nem jelentkezik a szegeny tanar, mentos, tuzolto arra? ja, mert hogy megiscsak dolgozni kellene ott kemenyen?
azt ugye nem gondolod, hogy a multiceg faroklobalasert fizet valakit?
az allam az igen, megengedi a lebecolast, a maganceg meg a bort is lenyuzza a fizetesert
a piac az egyetlen hely, ahol pont azt kapja az ember a munkaerejeert, amit er
az allami allasok mindig is a dolgozni nem szereto, de panaszkodni mindig kepes embereket vonzottak es vonzzak ma is
a tanarok a legnagyobb panaszkodok, akik csak leteznek (nem egyetemi oktatoi szintrol beszelek, bar ott is ilyen klasszika-filologia, filozofia, szabadbolcsesz, konyvtar, kommunikacio, media szakon nyomulo arcoknak altalaban nagyobb a pofaja, mint a valoban ertekes tudassal rendelkezo termeszettudomanyos, orvosi mernoki teruleten dolgozoknak)

bambanő (törölt) 2013.12.25. 15:13:48

@Chris74: tevedesben elsz
a politikai rensdszert az atlagember alakitja ki, plane egy demokraciaban, ok szavaznak, nem a keves tehetseges, gazdag, hanem az atlag Jozsi meg a csoro senkihaziak
"Elhiszed ezt a szavazósdi színjátékot ami itt zajlik?" - igen, elhiszem, hogy az emberek ilyen ostobak, hogy ilyen politikusokat valasztanak meg
a politikusok is olyanok, mint az atlagember, ezert konnyu veluk azonosulni
kicsinyesek, bunoznek, csalnak, hazudnak, sumakolnak, munkakerulok
pont, mint a szegeny ember

a gazdagok, akik megdolgoztak erte es tehetsegesek, legfeljebb a fejuket fogjak, amikor a valasztasok eldolnek es persze menekulnek az orszagbol, amikor populista kis felcsuti Napoleonok kerulnek hatalomra
persze a politikus is tehetseges valamiben: a politikaban, a hatalom megragadasanak es megtartasanak muveszeteben

meg valami: en nem a semmibol lettem tehetos (nem vagyok gennyesen gazdag), hanem a tehetsegem, munkam altal
ezert is taszit a posvanyban dagonyazo, onsajnaltato magyar csorok vonyitasa
maguknak dagasztottak a sarat, most hemperegnek benne
a politikusokat szabadon valaszthatjak, ehhez nem fer ketseg
a valasztek persze nem valami fenyes
de meg igy is sikerul a leheto legrosszabbakat valasztani

az egesz bulit persze azok fizetik, akik termelnek, akik valoban erteket allitanak elo
a szegeny nulla befektetessel is jol jon ki belole
az a baj, hogy nem aranyos a szavazati jog a befizetett ado mertekevel, akkor lenne igazan esszeru hatalomgyakorlas, ha nem a plebs donthetne, illetve csak valos sulyanak megfeleloen hozonghetne mindenki
mert az nonszensz, hogy egy informatikus-mernok, egy neves szivsebesz es egy jaszarokszallasi egy utolso senki munkakerulo proli vagy egy eltunyult, begyepesedett, semmi korszeru tudassal nem rendelkezo nyugdijig ellebecolo tanar is azonos mertekben 1-1 szavazattal rendelkezik
azert alljunk mar meg!
persze kibicnek semmi sem draga, a szegeny ember megveheto egy par populista igerettel kilora, a cehhet meg majd fizeti aki termel es valoban ert valamihez

jágör68 2013.12.25. 15:39:06

Meg lehet kövezni, de én inkább ennék egy jó kis házi készítésű főzeléket, mint "modern konyha"nak titulált calvadosos csirkemellfilét- abból is valszeg két 5 cm-es csíkot egy 40 centis tányéron...
Rohadjon meg a modern gasztronómia hype!
Zöldbabfőzeléket! Házit!

benemini 2013.12.25. 15:57:20

@bambanő: miért kéne mindenkinek piacképes állást vállalnia? Úgy értem, a mai trend szerint piacképeset? Amúgy pont arról írtam, hogy ha nem állami szektorban lenne az oktatás, az egészségügy, a segítségnyújtás (orvos-ápoló-szocmunka-tűzoltó-rendőrt stb), akkor kb ezek lennének a legpiacképesebb állások, mert naponta szükség van rájuk. Oké, most mindjárt azzal jössz, mennyi a haszontalan rendőr, tanár, ápoló, stb. Van ilyen is, és olyan is, de azért nem szeretnék olyan világban élni, ahol nincs se tanár, se orvos, se rendőr, se tűzoltó, stb., csak mert ezek nem "piacképes állások".

Multinál dolgoztam 7 évig: valóban nem seggvakarós állásként vannak kiírva, de ettől még a legtöbb az. Az egyik legnagyobb bp-i multicégnél, és százával vakarták a seggüket, fb-oztak, cseteltek egész nap. Mondjuk úgy, hogy napi 2-3 óra munka, 5-6 óra netezés. Nyilván nem az összes poszton, ezt aláírom, itt is volt mindenféle véglet, mint mindenhol.
Tanárként is dolgoztam régen, és igen, én azért váltottam, mert nem akartam siránkozni a pénz miatt, így elmentem multizni 3x annyiért, és ötöd annyi effektív munkáért. Már bánom. Akkor is, ha anyagilag utána jobban éltem. Igaz, én nem szerettem eléggé tanítani, hogy maradjak, de az, ami a piac, az maga a hányinger.

Nem tudom, hány tanártüntetést vagy sztrájkot láttál Magyarországon, de amióta élek, én egyet sem. Anyám is tanár volt, már nyugdíjas. Soha egyetlen napot nem hiányzott sztrájk miatt, mert konkrétan nem volt ilyen. Mert balfasz a szakszervezetük, nem képes elintézni semmit. És mivel ők az államtól függnek - kivéve a magániskolákat - így nincs más lehetőségük arra, hogy emeljék a fizetésüket, hisz nem kérhetnek pénzt a szülőktől a tanításért. Anyám piacképes nyelvet tanított, elmehetett volna nyelviskolába, vagy multihoz, de ő imádta a gyerekeket és imádta őket tanítani, így maradt harmadannyiért. Mondjuk nem siránkozott a pénz miatt, de a munkája bizony simán ért annyit, mint kb. bármelyik "piacképes" ismerősömé, tisztelet a kivételnek.

Az, hogy valaki szeretne olyan munkát, ami némi örömet is okoz, tudom, a te felfogásodban luxus kívánság, meg úgy általában a világ gazdasági helyzetét tekintve is annak számít. Már annak, aki ezt elhiszi. Pedig nem mindegy, hogy mivel telik az ember 8-10 munkával töltött órája a napi kb. 16 ébren töltött órából. Te azt gondolod, hogy csak az megy tanárnak, vagy segítőnek, vagy ápolónak, vagy orvosnak, vagy rendőrnek, aki máshoz nem ért. De ez nem igaz, bár valóban van sok ilyen, de én rengeteg ellenpéldát ismerek, személyesen.

Az, hogy ma az informatikus mérnökök kb übermenschként vannak megfizetve, mert most épp ez a szakma pörög, nem jelenti azt, hogy sokkal többet érnek - főleg emberileg - mint más. Emelett nem születik minden ember rendkívüli aggyal, nyelvérzékkel, akármivel, de lehet szorgalmas, ezáltal a munkája ugyanannyira sokat érhet, mint egy szívsebészé. Pl. egy mezőgazdász, aki termeli neked egész nap a kaját - már ha nem vagy önellátó - vagy pék, vagy kőműves aki felépíti a házad, még ha nincs is túl sok esze, de ezek egész nap keményen melóznak. A te világodban csak az észnek van értéke, az enyémben nem, pedig én is éltanuló voltam mindig, tehetségem és agyam is van szintén. Mégsem nézem le azt, akinek nincs. És nem gondolkodom ennyire feketén-fehéren, mint te, hogy aki nem agysebész kb. az csak ingyenélő lébecoló senkiházi lehet. Tudom, most sarkítottam kicsit, de valahogy ez a végletesség süt az írásaidból.

B79 2013.12.25. 21:42:21

Ebből a kibaszott menűből csak a libahús a drága :D Otthon is összepattan simán :)

bambanő (törölt) 2013.12.26. 01:00:45

@benemini: "Az, hogy ma az informatikus mérnökök kb übermenschként vannak megfizetve, mert most épp ez a szakma pörög, nem jelenti azt, hogy sokkal többet érnek - főleg emberileg - mint más." - ja, de pont azt jelenti, hogy sokkal tobbet ernek, mint masok... szakmailag, a piacnak, munkaerejuk, idejuk, szaktudasuk
a munkaltato nem azert fizet embereket, mert olyan jok emberileg
es itt be is zarult a kor
a munkaeropiacon azt fizetik meg, akit megeri megfizetni
aki kulonleges, piackepes tudassal bir, amivel mas nem rendelkezik, mert buta, ostoba, nem tanult, lusta volt

"Emelett nem születik minden ember rendkívüli aggyal, nyelvérzékkel, akármivel, de lehet szorgalmas, ezáltal a munkája ugyanannyira sokat érhet, mint egy szívsebészé." - ja, ezert mondtam, hogy a genetika meg a szocializacio egyutt hatarozzak meg az eletedet
ha valaki butanak szuletik, akkor nem lesz agya megtanulni egy komolyabb szakma, diploma felteteleikent eloirt tantargyakat
szorgalom nelkul is nehez boldogulni, de azt ne allitsuk mar, hogy egy kombajnos, traktoros meg egy komuves egy szinten all a kepzett szivsebesszel
tudod egy szivsebeszbol meg lehet komuves, ha rakenyszerul, de egy komuves megrekedt a legalacsonyabb szinten, onnan sehova nem fog lepni, orvos mar sose lesz
lefele lehet mozogni, felfele mar sokkal nehezebb
ugye ez attol fugg, hogy hova jut el az ember korai huszas eveire
egyetemre, tanulni, vagy kocsmaba, meg komuves haverokkal focimeccsre
valasztas kerdese, meg persze genetika...
az emberek szuletesuktol nem egyenlok, vannak okosabbak es butabbak, erre meg rajon a szocializacio, de egy szellemileg visszamaradott gyerekbol a legnagyobb szorgalommal is csak egy kamudiplomas lesz (idealis esetben meg csak betanitott munkas, de Magyarorszagon ma olyanok is diplomat kapnak, akik egy normalis vilagban csak a szart turhatnak - human ertelmiseg)

"egy mezőgazdász, aki termeli neked egész nap a kaját - már ha nem vagy önellátó - vagy pék, vagy kőműves aki felépíti a házad, még ha nincs is túl sok esze, de ezek egész nap keményen melóznak" - kemenyen dolgoznak es ezert meg is kapjak a megerdemelt fizetesuket
ami Magyarorszagon most eppen ennyi...
egy mezodazdasagi vallakozo hidd el, hogy jobban tud keresni, mint egy orvos, komuves szinten jol kereshet
nem kell mindenkinek az eszebol megelnie, ezt nem is mondtam, de a piac arazza be a munkakoroket
peknek konnyebb kitanulni, mint mernok informatikusnak, programtervezo mernoknek
utobbibol sokkal kevesebb van, tobb erteket allit elo, sokkal dragabban el lehet adni a munkajat, ergo tobbet fognak a foglalkozatasara aldozni a munkaltatok

bambanő (törölt) 2013.12.26. 01:07:01

@B79: hat errol beszeltem en is...
csirkemell... kommersz etel, menzan is nyomjak orrba szajba
parolt rizs... legolcsobb koret
libaeroveleves... a liba esetleg ma mar nem annyira megszokott alapanyag, kicsit dragabb, mint a tobbi szarnyas, de egy erolevesbe nem sok kerul, csak a fozovizbe
brokkoli... nem egy kulonleges etel
calvados... az egesz vacsorara szerintem nem aldoztak egy fel uveggel
joghurttorta eperontettel... keves olcsobb desszertet tudnek most mondani

az a pofatlansag, hogy az ellenzeki blogok ezt ugy allitjak be, mintha ez egy luxusmenu lett volna
kommersz az egesz
a parlamenti kepviselok, miniszterek, allamtitkarok egy-egy fogadason ennel ezerszer igenyesebb eteleket esznek, es persze sokkal dragabbakat

annamanna 2013.12.26. 02:03:28

Hülyebarom majom. Az elején azt mondja: de hát az egy jó iskola Debrecenben!!!
Ó, micsoda meglepetés! Hogy is kerülhet be egy jó iskolába egy szegény gyerek? Itt valami tévedés van! De majd ő gondoskodik róla, hogy ilyen hiba ne fordulhasson elő, a szarházi, aki szerint az advent az négy vasárnap! Ennél nem bírom tovább nézni.
Viszont aki szerint Gyurcsány ezeknél okosabb és tisztességesebb, az egy hatökör.

Bretschneider detektív 2013.12.26. 07:49:54

@Kandabula: Haseknek van egy tökéletesen ilyen története valamelyik novelláskötetében, két napja keresem. :-) Ha megtalálom, begépelem.

Bretschneider detektív 2013.12.26. 08:02:13

@Kandabula: Sajnos az ominózus szatírát sehol sem lelem, de itt van néhány hasonló Hasek Dekameronjából:

Jótékonykodás
"Az egyesület elnökén az elfogyasztott nagy mennyiségű sör hatására szentimentális hangulat lett úrrá, aminek következtében bensőséges hangon szónokolt az özvegyek és árvák szomorú sorsáról. "
mek.oszk.hu/01900/01952/html/01.htm#41

Szenteste az árvaházban
"Aztán dumálni kezdett a kis Jézusról, vagy fél óra hosszat szaporította a szót. Az árváknak úgy korgott a gyomruk, hogy mondhatott az igazgató úr akármit, nem hallották... A nyájas olvasó képzelje maga elé a kamrát, a kamrában Pazourekot, néhány lisztes zsákot, egy zsák aszalt szilvát s a földön egy köcsög tejet.

Talán mondani sem kell, hogy Pazourek nem evett lisztet. Hogy mit evett és ivott, könnyen elképzelhetjük. Elképzelhetjük azt is, hogy mi volt lakmározásának következménye az egész napi böjtölés után.

Elképzelhető végül, hogy a kamrában őrzött két zsák lisztből soha nem sütöttek sem cipót, sem kalácsot, s éjfélkor, amikor az igazgató kieresztette Pazourekot, az ajtón egyáltalán nem éléskamraillat áradt kifelé."
mek.oszk.hu/01900/01952/html/01.htm#41

Kauble úr alapítványa
" A pénzből a koldusok egy garast sem láttak, az egész összeget elnyelte a szegényügyi hivatal apparátusa. A szegényügyi előadó évi fizetése 2400 korona volt, a mellé beosztott hivatalnok 1600 koronát kapott, és a szolga havi 100 koronát. A maradékot különböző kiadások emésztették fel, például a szegényügyi előadó útiköltségei és reprezentációs kiadásai, amikor részt vett a szegényvédelmi kongresszuson. A koldusokra már nem futotta."
"Jótékonyságáról az újságok is beszámoltak, s néhány nap múlva a főutcai zeneműkereskedés ablakában egy kintorna jelent meg, rajta tábla:

Antonín Kauble úrnak, a szegények atyjának alapítványa

Kauble úr le is fényképeztette magát, ahogy a kintorna mellett áll, bal kezével a hangszer ládikájára támaszkodva.

A fényképet sokszorosíttatta, levelezőlapokat készíttetett belőle, s ez még jobban növelte népszerűségét. Kauble úr kimondhatatlanul boldog volt, és öntudata egyre nőtt. A járási főnök minden alkalommal barátságosan mosolygott rá. Kétségtelen, hogy az első adódó alkalommal kitüntetik."
mek.oszk.hu/01900/01952/html/02.htm#70

Bretschneider detektív 2013.12.26. 08:16:53

@SirTocy: Köszönöm ezt a kommentet, mert sajnos én is az utolsó bekezdésedben foglaltak szerint keseredem el, nap mint nap.

bambanő (törölt) 2013.12.26. 10:54:53

@benemini: Carlinnal egyetertek, foleg abban, hogy a politikusok pont olyanok, mint az emberek, az atlag Jozsi valasztja meg oket a hasonloan atlag Jozsik kozul
pont olyan a kulturajuk, mint az atlagembernek, kapzsik, onzok, haracsolnak, kerulik a felelosseget, munkat, tologatjak a hataridoket, egymasra, masokra mutogatnak, budoset szarnak a kozos budiba es ugy tesznek, mintha kozuk se lenne hozza

az emberek kozul kerul ki a politikus, ket politikus kozt pont annyi a kulonbseg, mint ket ember kozott az utcan, nagyjabol egyformak, azonosak a vagyaik, kulturajuk, kepzettseguk, hozzaertesuk a dolgokhoz (nem szakpolitikusokrol beszelek, bar azok is tizenketto egy tucat)
es mivel annyira egyformak, azonos a suket szoveguk is, nem tudnak az emberek kulonbseget tenni koztuk, mert nincs is valos kulonbseg
de valahogy meg kell gyozni az embereket, hogy en jobb vagyok, mint a masik, ennek pedig legbiztosabb modja a meg meg sem nyert valasztas elott hirdetett penzosztogatasi program
ebbol minden valaszto ert
minden politikus megigeri, hogy ha o nyer, akkor mennyit fog adni a nyuggereknek, a proliknak, a nagycsaladosoknak, ciganyoknak
mindig nagy csoportokat kell megszolitani, hogy sok szavazatot kaszalhassunk egy-egy igerettel
a megvasarolhato emberek rajuk is szavaznak
es a szegeny ember jobban megvasarolhato, mint a munkajabol meggazdagodo
es szegenybol, nyuggerbol, ciganybol, fogyatekosbol, munkakerulobol mindig tobb van, mint azokbol, akik az egesz bulit finanszirozzak

Chris74 2013.12.26. 14:23:24

@bambanő: Több ponton is bizonyítottad hogy teljesen hülye vagy.
1 Egy több diplomás orvos sok esetben pontosan annyit keres (akár egy szívsebész) mint a takarító.
2 Hiszel a választások tisztaságában!?
Akkor teljesen hülye vagy.
3 a politikus söpredék a te gennyes "gazdag" semmittevő semmitérő haszontalan fajtádból kerül ki, így ennyit a tehetségükről. Mielőtt bármit is szólnál a szakpolitikusok is ide tartoznak!
4 Azt a csóró közalkalmazottat aki a te kölyködet tanítja szintén meg kéne fizetni, hogy motiváltabbnak érezze magát abba, hogy embert faragjon a porontyodból.
5 Azt a csóró ápolónőt aki alólad a szart vakarja ha kórházba kerülsz, szintén meg kéne fizetni, ha elvárásaid vannak feléje.
6 Ha nem lennének olyan emberek, akik a nem versenyképes szakmákat választják, mondjuk a diplomás ápolónők, akkor beledögölhetnél egy kurva influenzába a tehetséges versenyképes fajtáddal együtt.
Ha ők mind elhelyezkednek piacképes szakmák valamelyikébe (megtehetik, van hozzá eszük, hiszen így is diplomásak), akkor téged egy román cigány, vagy arab 4 elemis szintű esetleg kínai dilettáns fog ellátni.
7 a multi imádatodról csak annyit, hogy a multik semmi mást nem tesznek ebben az országban, mit adót csalnak, ahogy a te fajtád is.
Adót csalnak, feketén dolgoztatnak, csalnak lopnak!
9 évet dolgoztam az ország legnagyobb multijának rendszergazdájaként, így ha hiszed, ha nem, tudom mit beszélek.
8 Ne add elő magad úgy mint ha termelnél, vagy dolgoznál, mert semmit sem csinálsz.
Valószínűleg egész nap a neten mereszted a valagad, és ostobaságokat puffogtatsz azokról az emberekről, akiket nem is ismersz.
Egy normális életképes rendszerben (persze nem abban amit a te gazdag fajtád irányít) a kétbalkezes suta semmirekellő fajtádat belelőnék az első nagyobb folyóba, mert ezzel a beteges gondolkodással nincs helyed emberek között....
Annyi empátia szorult beléd mint a leggyilkosabb kommunista söpredékbe, pedig tudod minket embereket épp az különböztet meg az állatoktól, hogy bennünk van könyörület a szegényebbek iránt.... benned, és a semmirekellő munkakerülő fajtádban persze nincs.
Épp ezért kívánkozik egy 7,62-es töltény y a tarkódba (már ha tudod milyen az, bár gondolom még katonának is életképtelen voltál)....

Látom a fogyatékosokat is tiszteled, és a nyuggereket, de ne felejtsd el, egyszer te is nyugger leszel, legalábbis nyugger korú, ezt nem fogod tudni elkerülni, legfeljebb ha megszabadítod magad idő előtt az emberiséged a kellemetlen létedtől, és magadat ettől a vergődéstől....
Ja, azt se feledd, hogy lehet, hogy tolószékbe kerülsz egyszer, akár mint fogyatékos, vagy mint mozgáskorlátozott, és akkor majd találkozhatsz hasonlóan empatikus emberekkel, akik majd alattad hagyják a szaros pelenkát pár napra, megköszönve a rengeteg tiszteletet amit feléjük mutattál szánalmas munkakerülő lusta disznó életed alatt....

Nem kívánok tovább egy ilyen jellemtelen gerinctelen genny söpredékkel társalogni, de ígérem, hogy ha egyszer fordulna a kocka, és és belőled lenne éhező koldus, akkor lapátnyéllel nyomok le a torkodon fél kiló kenyeret, ahogy érdemled....

Viszlát!
Egy dolgozó, de nem szegény ember, aki tud a szegények fejével gondolkodni....

Tücsök1 2013.12.26. 15:00:13

Akad azért vidéken is akkora pöcs,mint ide Pócs…..,aki Szűzmáriába oltott Chaplin-hasonmást(remélem ledes világítású) képes osztogatni éjféli mise után.És nem volt,aki a szeretet ünnepén péklapáttal vágta volna pofán! Lehet,hogy nekik van igazuk? Félázsiai bennszülöttek közé műanyag szűzmáriakulcstartót kell szórni.

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2013.12.26. 15:08:08

@Chris74: A hozzád hasonló rühes kutyákat, disznószaros lapáttal szoktam agyonverni.

Chris74 2013.12.26. 16:55:48

@Tücsök1: Mesélld el te miben különbözöl a félázsiai bennszülöttektől?
Honnan származol? Csak nem az északi sarkról?
Ha nem vagy bennszülött, akkor mi vagy? Bevándorló? Betolakodó? vendég? Vagy megszálló?
honnan jöttél, és milyen génekkel, hogy különbözöl a bennszülöttektől?

Mariann19 2013.12.26. 17:02:48

@Chris74:
Földhözragadt stílusodból világosan látszik, hogy melyik oldalon állsz.
Az általad magasztalt rendszer és kormánya a fordított arányosság mentén alakítja politikai filozófiáját.
"Magyarország jobban teljesít." vágyálommal szemben arányosan nő a létminimum alatt , és a mélyszegénységben élők száma.
Nálatok minden reciprok?

Chris74 2013.12.26. 17:15:38

@Mariann19: Most nem tudom kijelentsem-e, hogy elmebeteg vagy, vagy, vagy csak szóljak, hogy fordítva ülsz a lovon?
Nem tolom a likud fidesz kormány szekerét, kb úgy rühellem orsóst mint a szart, tehát ezzel a találgatással jó alaposan bele tetszett fosni a ventillátorba.
Nem tudom melyik hozzászólásomat olvastad, vagy miből következtettél erre, én eddig egy agyatlan majommal beszélgettem, aki magát gazdagnak nevezi, és utálja a szegényeket.
Ezen kívül egy vagy két hasonszőrű degenerált balfasszal váltottam pár mondatot, többek között a disznószaros lapátos hülyegyerekkel, de egyszer sem védtem ezt az eu seggnyaló bérenc kormányt, ahogy az előzőt sem.
Ez csak a ti perverz beidegződésetek hogy mindenkit elhelyeztek a két semmirekellő (mszp-fidesz) oldalon.
kiábrándítalak. Mind a kettőt utálom.
Na erre varrjál gombot bölcs "mérienn"!
"földhöz ragadt stílus".... Ez tetszik, különösen egy mszp hívő szájából.....:))))))))

Chris74 2013.12.26. 17:32:08

Az bezzeg látom egyik gyurcsány-bajnai hívőnél sem veri ki a biztit, hogy van itt egy magát gazdagnak nevező patkány, aki utálja a szegényeket, lenézi a dolgozó embereket, a fogyatékosokat, a cigányokat, és az alacsony iskolai végzettséggel rendelkezőket, koszos poronytoknak nevezi a szegények gyermekeit, lehülyézi a tanárokat, és a magyar szakembereket....

Ez egyikőtök ingerküszöbét sem érte el....

Mariann19 2013.12.26. 17:50:50

@Chris74: Kedves Chris 74
Most, hogy összefoglaltad a hitvallásodat, tényleg mellé lőttem, a kapitalista gazdaság elitélése nem tetszett a véleményedből többek között, és az indulatod.
Most már minden világos. Egyben viszont te is tévedtél, nem mszp hívő vagyok, hanem megveszekedett liberális.
Ettől függetlenül már látom, nagyjából egyetértünk.

Tücsök1 2013.12.26. 18:18:28

Meséljek neked,hogy ne fájjon annyira a primitív taplóságod? 1. A származásomhoz semmi közöd.2. amennyiben velem találta volna szemben magát szűzmáriáskulcstartó osztogató tahótársad,most a balesetin számolgatná kékülő körmeit,hamár a papnak nem volt annyi esze,hogy megóvja a bárányait a fajtájuktól és tőled is.

Chris74 2013.12.26. 19:10:06

@Mariann19: Mariann Az indulatomat az ész és ok nélkül ugatók váltották ki belőlem, meg az aki gazdagot játszva gyűlölködött a szegényeket hibáztatva....
Örülök, hogy sok dologban egyetértünk.

Chris74 2013.12.26. 19:21:58

@Tücsök1: 1 A származás kérdését te feszegetted taknyos amikor félázsiai bennszülötteknek nevezted a magyarokat.
Az így már logikus, hogy nem magyar vagy, csak akkor azt nem értem mi a francért egy magyarországi oldalon járatod a pofádat!?
Ennyit a származás kérdéséről kolompár tücsök....
2 a kulcstartó osztogató nem az én "tahótársam" te baromarcú!
nem vagyok fideszes te kis szerencsétlen te....
Ez eddig nem derült ki számodra szájkaratés?
Ha meg ekkora az arcod és feltett szándékod, hogy megverd a fideszt a komplett tagságával együtt, akkor menj ki az utcára egy likud-fidesz megmozdulásra, fogj egy hangosbemondót, és közöld velük, hogy álljanak sorba pofonért.
Ja, ahhoz gyáva vagy?
Akkor nyafogj továbbra is a neten kislány....
Észre sem veszed mennyire szánalmas a keménykedésed kis homoszexuális.....
Találj valakit aki feldugja a seggedbe a disznószaros lapádnyeledet ha ilyen igényeid vannak.
Senkiházi....

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.12.26. 19:53:32

@Chris74:
Bacca meg! Ez egy szép lista volt... végül is! :))
Ráadásul kb. hasonló a véleményünk.
Még ha nem is biztos, hogy azonos irányból jutottunk is el odáig. A sok netes (minden oldali) pártkancsóval és megélhetési kommentelővel akkor sem lesz egyszerű megértetned.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.12.26. 19:54:21

@Mariann19:
Biztosan jó irányból közeledsz? :D

Mariann19 2013.12.26. 19:54:45

@Chris74: "Aki a gazdagot játszva gyűlülködött a szegényekeket hibáztatva."
E két tábor ellentétének oka abban van, hogy a hazai jövedelem viszonyok torzak, nem fejezik ki a társadalmilag elismert teljesítményt, és erről nem sok szó esik.
Az ellentétet gyakran azzal magyarázzák, hogy az alacsony jövedeleműeket az irígység motiválja,
szerintem egyszerűen az emberek igazságérzete berzenkedik.
A jövedelmeknél alakításánál kifejezésre jut-e, hogy az adott szellemi vagy fizikai munka milyen
értéket, horribile dictu, milyen hozzáadott értéket képvisel?
Az egykulcsos adónál a kormányzati retorika is úgy szólt, hogy aki tízszer többet dolgozik, annak tízszeres jövedelem is jár. Ennek a szövegnek nincs realitása, arra viszont jó, hogy a magas jövedelmű érdemes találja magát erre, az eszébe sem jut közgazdasági ismeretek híján, hogy jövedelemmel értéket egyenlítünk ki.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.12.26. 19:59:56

@Mariann19:
Szoktam olvasgatni itt is. Bármilyen hihetetlen, de tudok olvasni...

Chris74 2013.12.26. 20:01:34

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:

Vannak akikhez mindegy milyen irányból közelítesz, sosem fognak semmit megérteni, sőt rettegnek attól, hogy beleéljék magukat, vagy belegondoljanak, rettegnek, mert fennáll a veszélye, hogy be kéne látniuk valamit....:-)

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.12.26. 20:01:43

@Mariann19:
ET.
Haza, haza... a hazai kocsmába...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.12.26. 20:03:20

@Chris74:
Meg vagyol bölcsülve... Viszont legalább az az agyhalál nem fenyeget, mint az olyan eccerieket. :)

Tücsök1 2013.12.26. 20:08:29

@Chris74: Őszintén remélem,hogy epeömléses agyvérzésed után lehiggadtál.Szeretem ezt a toporzékolást,ami igazán ávilágít a magya valóságra..Bő nyálra eresztett kommented után hátradőlhetsz,te ma is megtetted a magadét,tovább lökted az országot a posványba.

Chris74 2013.12.26. 20:50:22

@Tücsök1: ellentétben veled, én nem magas hanem alacsony vérnyomással kommentelek, a magadfajta söpredék engem nem tud felhúzni.
Viszont ha már az epeömlésnél tartunk olvass már vissza milyen hangnemben kezdted hozzám intézni az okádmányaidat....
Szerintem pont te voltál aki félázsiai bennszülötteknek nevezted a honfitársaid, és az is, aki balesetivel fenyegetőzött, holott egy dolog van amit verni tudsz, és szerintem kínodban fogod is, mert mást úgy sem tehetsz....
az országod meg a te fajtád löki újra és újra vissza a posványba, de ti ezt még élvezitek is, mert a te disznó fajtád csak a mocsokban való dagonyázást élvezi....

Tücsök1 2013.12.26. 21:05:19

@Chris74: Pihenj le,görcs!holnap újult erővel nekiállhatsz.!Az azért érdekes,mennyire magadra vetted az első kommentemet.Úgy kezdődött,hogy visszaütöttem?

Chris74 2013.12.26. 21:09:41

@Tücsök1: Úgy kezdődött, hogy tuskó voltál, és az is vagy. Nem nekem kell pihenni te kis nyomorék, hanem neked.
Én csak a bakancsom talpát törlöm a mocskos fajtádba te elmebeteg senki, szerintem neked kéne rágyúrni erre a balesetis keménykedésre, hogy holnap ideszarhass valami hasonlóan keményet........ szerencsétlen seggarcú................

Zeppeliner 2013.12.26. 21:32:07

Református keresztyén emberként szégyellem magam.
Ezeknek a tetveknek annyi közük sincs a kereszténységhez, mint Mohamednek.
Azért az szerénységi bizonyítvány, hogy az egész 2/3 ban nem volt egy ember aki ezt így ebben a formában megtorpedózza. Pökhendi,dúsgazdag seggfej az egész brigád, olyan hogy KDNP meg nincs, soha nem is létezett talán 90-ben.

eMM2 2013.12.27. 01:15:25

Hú de sötét ez a Balog.Vagy előkóstolta a calvadost? Gyakorlatilag összevissza beszél.
Különben is calvadoszos mártás a gyerekeknek?
Ennyi erővel kaphattak volna kóser pálinkát is aperitifnek.

a kormány embere 2013.12.27. 06:48:49

balog miniszter,rohadjon ki a cipőjéből.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.12.27. 08:32:15

@a kormány embere:
Képmutató páter, szégyen ez az ember.
Abból a pénzből, amit elqrtak a Hiltonban, ezek a gyerekek és még sok társuk is kaphatott volna egy rendes vacsora mellé ruhákat, cipőt, tisztasági felszereléseket.
Persze a képmutató tagozatnak az nem lett volna hír, pláne, ha nem médiafelhajtással, véletlenül önzetlenül is adják... de hát szimpla médiakurva az egész politikus csürhe.
A kiscsákók alázása viszont vérlázító.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.12.27. 08:55:56

Na, van itt pénz...

"A Blikk annak járt utána, hogy mennyi adóforintot költöttek eddig a szűk egy éve működő parlamenti őrség ruháira.

A lap a parlament sajtóirodájánál kutakodott. Mint kiderült: november végén 10 millió forintért szereztek be többfunkciós esővédő szolgálati kabátot és nadrágot, illetve csaknem 6 millió forintért nyári és téli bakancsot. Ezt a meglévő egyenruhák kopásával, elhasználódásával, illetve a szükséges raktárkészlet kialakításával magyarázta a sajtóiroda.

A Blikk összesítése szerint a január elsejétől működő parlamenti őrség ruházatára 2012 őszétől már durván 208 millió forintot költött el a hivatal.

A testület egyébként tovább hízik: jövőre 30 fővel emelik a létszámát."
www.hir24.hu/belfold/2013/12/27/milliokbol-oltoztetik-a-parlament-oreit/

valgirt 2013.12.27. 09:45:31

Van egy nagy különbség a két jótékonykodás között: 1939 Karácsonyán a Kormányzó felesége nem államköltségen jótékonykodott, hanem gyűjtést szervezett a gazdag családok körében és maga is a sajátjából adakozott... Ott a példaadás volt a cél, itt a PR...

vomit 2013.12.27. 10:30:34

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
www.biblia.hu/bibl-mp3/01-06-.mp3
nem kell vallaskarosultnak lenni, hogy ezt a reszt megertse valaki, de a politikai pszichopatak szamara mindig felfoghatatlan marad

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.12.27. 13:06:26

@vomit:
Nos, oszt lőn setítség. Merthogy, manapság...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.12.27. 13:14:59

@valgirt:
Ilyennel példálózni itt...
Nem félsz, hogy elvisznek? :D
Há'demán, milyen konzervatív lennél te, ha támadod a volt KISZ titkárt, izé, dehogy a volt Liberális Internacionálé alelnököt, dehogy is, a jelenlegi Kereszténydemokrata Internacionálé alelnököt!
De'mán...

Svejk de lamancsa 2013.12.27. 13:51:25

Balog Miniszter Úr!
Ne törődjön a gyalázkodókkal.
Sokakkal ellentétben nekem tetszett a beszéde.
A bökkenő csak az, hogy rossz helyen adta elő.
De sebaj, vízkeresztig még van idő. Rendezze be a parlamentet kötéllel, lavórral, drótkefével..., aztán oltsa le a villanyt mielőtt a méltóságos két-harmad bevonul.
Ja, és vegye videóra. Ha már foganatja nem lesz, legalább egy jót röhöghessünk.

Bee-zony 2013.12.27. 16:58:19

Ez a Fidesz-KDNP szint, cukrosbácsik, akik a többiek pénzéből, adójából, adományaiból fényezik magukat, és persze ezt is visszataszító módon teszik. A gyereksimogatás, cukorka(étel)osztás megvolt – a kiválasztott csóróknak a Hiltonban. A többi csórónak pedig szabad (demokratikus) választása van abban, hogy utálja, vagy irigyelje a kiválasztott csórókat. Közben Balog arról pofázik, hogy milyen igazságtalanság, hogy vannak szegények és gazdagok. Képmutatók figyelmébe, ez kb. akkora, mint az, hogy vannak kiválasztott szegények, és nem kiválasztott szegények.
Az sem semmi, hogy ha csóróknak osztogatnak a másokéból, akkor is egy ötcsillagos szállodában teszik. Erről két dolog jut eszembe, „Szerénység! Ne tömjénezze magát! Szerénység! Ha én valamit szeretek magamban, az a szerénység.” (Bástya elvtárs); valamint, „Jó estét nyár, jó estét szerelem, én lenni görög diplomat” – havonta egyszer, egyébként albérletben élő, güriző, pszichopata munkásfiú…
Mire neveli a gyerekeket „a gazdagok megvendégelik a szegényeket” performansz? Ettől lesznek jellemesek? Ezt nem hiszem. Parazitizmus, vagy lefelé tapos, felfelé nyal viszont lehet belőle; és tagság a hűbérúri rendszerű maffideszben.
„Akinek nincs semmije, az annyit is ér” – még mindig Lézer Lázár és társai a Fidesz-KDNP-ben a mérvadók.
Az emberi erőforrásnak (vö. rabszolga) pedig nem neve van, hanem száma (életkor, személyi, adó…).
Végső soron két választása van most mindenkinek, vagy beáll a maffidesz hűbérúri rendszerébe, vagy utálja az egészet, mint a szart, és lelép, vagy fellázad, forradalmat, szabadságharcot, vagy polgárháborút csinál.
Vagy velük, vagy nélkülük.
Én az utóbbira szavazok, ahogy mindig is, mert jók soha nem voltak, és azt a minimumszintet sem érik el, hogy legalább a legkevésbé rossz-ság teljesüljön a választékból, úgyhogy jöhetnek az új versenyzők.

Bee-zony 2013.12.27. 23:02:22

Ha már gazdagság és szegénység, Daron Acemoglu közgazdászprofesszor (MIT) és James A. Robinson politológus-közgazdász (Harvard) elmélete szerint a jólét receptje:

„- Olyan befogadó gazdasági és politikai intézmények kialakulása, amelyek érvényt szereznek a tulajdonjogoknak, egyenlő feltételeket teremtenek és befektetésre ösztönöznek.
- Széles körű politikai hatalommegosztás, bizonyos fokú politikai centralizációval.
- Tartós gazdasági növekedés, amelynek alapfeltétele az innováció. Utóbbi elválaszthatatlan a teremtő rombolástól, amely során a gazdaságban a régi helyét átveszi az új, és amely a politikában is felborítja a kialakult erőviszonyokat.
- Kedvező körforgás: a befogadó politikai és a befogadó gazdasági rendszerek közötti pozitív visszacsatolások, amelyek segítségével tovább fokozódik a befogadó jelleg.

A szegénység receptje:
- Kizsákmányoló gazdasági intézmények: lehetőséget adnak egy szűk csoportnak megfosztani a többséget az erőforrásoktól, hogy figyelmen kívül hagyhassák a tulajdonjogokat, és ne ösztönözzék a gazdasági aktivitást.
- Szinergikus kapcsolat a kizsákmányoló gazdasági intézmények és a kizsákmányoló politikai intézmények között.
- Nem engedélyezett a teremtő rombolás, mivel az alááshatja a kizsákmányoló intézményeket uraló elit hatalmát,
- Politikai instabilitás: a kizsákmányoló intézményrendszerben a politikai hatalom igen vonzó, ezért a különböző csoportok hajlandóak küzdeni is érte, ami rettenetes erőket léptet működésbe (például véget nem érő háborúk formájában)
- Ördögi kör: a kizsákmányoló gazdasági és politikai intézmények közötti szinergia eredményeképp a kizsákmányoló intézmények általában a rendszerváltásokon túl is megmaradnak.”

Találós kérdés: melyik utat követi a Fidesz-KDNP?

Vidéki 2013.12.29. 09:54:32

„Mindannyiukat maximálisan megalázták tegnap. Eleve ott kezdődik, hogy a jótékonykodás fő szabálya a diszkréció, a szép csendben, önzetlenül adás. Az, hogy sajtónyilvános volt az esemény, nyilvánvalóvá tette, hogy csak olcsó pr-fogásról van szó. 40 szegény gyereket vendégül lát a szeretetszolgálat és pláne a jóságos miniszter úr.

Ráadásul a Hiltonban! „

A Notre Dame székesegyház sok száz évvel ezelőtt épült, amikor a társadalom túlnyomó többsége sokkal szegényesebb körülmények között élt mint napjaink szegényei.

Mégsem tiltották ki őket a Notre Dame.ból, csak azért, mert szegények voltak.

A szegények is gyönyörködhettek kiváló építészek, szobrászok és festők zseniális alkotásaiban.

Napjainkban kiváló művészek alkotásai jelentős részben olyan színvonalas szállodákban testesülnek meg , mint a Hilton.

Miért kellene megfosztani a szegényeket ezen műalkotások megtekintésének lehetőségétől?

Egy angol közmondás szerint.

„Még egy macska is megnézheti a királynőt !”

a kormány embere 2013.12.30. 06:31:45

@Vidéki:
Na menj a qrva anyádba,te faxszopó majom.

a kormány embere 2013.12.30. 06:32:55

Ja!
Ez egy magyar közmondás .Neked.

2020.06.14. 15:54:36

@Horizont: Veszélyezteti pedig azért, merte egy forma tucat embereket nevel s minden iniciatívát megöl bennük, még a serdülő korban. Az emberi haladásnak legfőbb faktorra a jellem és az akarat-erő, ez pedig elsilányul, elsorvad akkor, ha a gyermekeket berakják állami intézettekbe, és egyenlő sémák és ugyanazon dresszúra szerint neveljük őket. Humbolt írja

süti beállítások módosítása