Skip to content


       Szűrés lista

Az önzetlen Századvég segített Zuschlagnak

Ma jelent meg Zuschlag János "Pártházból börtönbe" című könyve, amit Szalai Vivien írt, aki a dubajozásról szóló vagy a Stohl-könyv után megint egy kellően mocskos ügyhöz adta a nevét.
A könyvet a Nap Gazdaság Kiadó kft. adja ki, akinek annyira vág a profiljába a politikai bulvár, mint Szalai Viviennek az illegális pártfinanszírozás.

napi_könyvek.jpg

2013 nyarán viszont a Napi Gazdaság Kiadó kft. megvette a Századvég Gazdaságkutató Zrt., a kormány kedvenc kutató és háttérintézménye.

Olyan megható, hogy ilyen önzetlenül segítenek talpra állni ennek a derék fiatalembernek, és kiadják a könyvét, aminek a megjelenését éppen 27 nappal a választás előttre időzítettek.

századvég.jpg

 
A pénteki interjút Barcza György és G. Fodor Gábor készített Zuschlaggal, aki még tavaly a Századvég Gazdaságkutató vezető elemzője volt, majd a frissen megvásárolt Napi Gazdaság főszerkesztőjének nevezték ki.
G. Fodor Gábor (GFG) meg ugye a Századvég stratégiai igazgatója. S
Magyarul az ex és a jelenlegi Századvéges nagykutya politikai interjút készített a Századvég házi gazdasági újságjába.

G..Fodor Gábor Századvég-igazgató pénteken a Duna TV-ben nyilatkozott:
- A Napi Gazdaság politika melléklete szerkesztőjeként vett részt az interjú elkészítésében.
- Az interjúra úgy tekint, mint egy kordokumentumra, amely betekintést enged az MSZP működési mechanizmusaiba.
 Zuschlag könyve a kampány hajrájában inkább az MSZP-nek és baloldali összefogásnak árt majd, mint használ a Fidesznek.
- A Napi Gazdaság Kiadó gondozásában megjelenő kötet egy tisztán üzleti vállalkozás, egy olyan botránykönyv lesz, amely iránt nagy lesz kereslet.
- A könyv kiadása részükről egy tiszta ügy, a mutyi a mások oldalon van.
- Természetes, hogy az ilyen ügyek kapcsán elindulnak a viták, amelyek finanszírozásról, pártfinanszírozásról szólnak.
- Érti a vádakat, érti, hogy rövidre zárták a Napi Gazdaság-Századvég-Fidesz-vonalat, de azt gondolja, hogy ez egy kordokumentum jellegű interjú.

Zuschlag egy amatőr törtető kis senki, aki még 70 milliót sem bírt lebukás nélkül az MSZP finanszírozásra ellopni, el tudom képzelni, hogy mennyit nevethetett ezen a Simicska-Nyerges-Habony-Kubatov-Papcsák-Rogán-Lázár vonal.

A NER-ben 70 millióért le sem hajolnak, egy üres Word-dokumentumot sem nyitnak meg.

A Zuschlag-könyv biztos tele van nagyon érdekes történettel, de helyén kell kezelni az egészet, pont a Napi Gazdaság-Századvég-Fidesz vonal miatt. Amúgy adhattak volna a látszatra, más adja ki a könyvet, más készíti az interjút, de úgy néz ki, hogy tök feleslegesnek érezték. Ezzel az erővel a Zsigó-Kocsit páros is készíthette volna az interjút.

A Kreatív Online írt egy baromi jó cikket "Mit keres a Századvég a Napi Gazdaságban?"' címmel, érdemes végigolvasni:
"Barcza mindenki tudomására hozta, hogy kampány van. „A Napi Gazdaság soha nem lesz a kormány ellenzéke” – emlékezett vissza, mi hangzott el az egyik vezetőtől egy korábbi szerkesztőségi ülésen. „Elmondták, hogy nem lesz cenzúra. Amikor visszakérdeztünk, hogy az nem cenzúra-e, hogy átírják a cikket, azt felelték, hogy nem, az a tulajdonosi érdek érvényesítése.

Címkék: zuschlag századvég gfg

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr915852309

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Óda Viktornak 2014.03.14. 19:28:13

 A magyar miniszterelnök elindult, hogy megtekintse az ukrán-magyar határt. Orbán Viktorral tart a Pintér belügyminiszter és a TEK főigazgatója is, Orbán korábbi testőre, Hajdú János. Hosszabb, realista, pártpolitizálástól mentes tudósítás itt. /...

Trackback: Na, kábé ennyire kell komolyan venni Zuschlagot 2014.03.12. 15:46:01

Én ugyan nem olvastam el a FIDESZ legújabb kedvencének könyvét, de hát mire valók a sajtómunkások, ha nem pont arra, hogy megtegyék ők helyettem :-) És persze mindenki a saját szája íze szerint idéz belőle, pl. a Facebook-on állandóan fizetett hirdet...

Trackback: 2014 nokiásdoboza az ötvenmilliós nejlonszatyor 2014.03.10. 11:10:20

A mostani kétharmad létrejöttében jelentős szerepe volt annak az interjúnak, amely szerint Hagyó Miklósnak nokiásdobozokban hordták a kenőpénzt, miközben ő két pofára zabálta a párizsit. Ez egy annyira erőteljes kép volt, hogy mindenkinek beleégett a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 09:46:08

@Gandalf(helyett):

Nem, ez nem a híveknek szól. Ez a bizonytalanoknak, pártfüggetleneknek szól. A híveket nincs miért győzködni.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 09:47:33

@Csekkliszt#10:

Amerikai Népszavát értelmes ember nem olvas.

De a cikkban leírtak kimerítik a csúsztatás fogalmát.

Csekkliszt#10 2014.03.11. 09:48:45

@maxval a gondolkodó birca:
Jo, ez jo sztori. De az usaban le lehet tartóztatni Illinois demokrata párti kormányzóját korrupció miatt, van független ügyészség, ebből a szempontból felnőttek , nem lehet eltussolni ügyeket

Csekkliszt#10 2014.03.11. 09:53:35

@maxval a gondolkodó birca:
:-) de olvas. En értem h nem szereted mert nyíltan katolicizmus ellenes, pontosabban az uralkodó politikai katolicizmust szapulja, nyilván Bartus nem egy könnyen szerethető ember, de a mai politikai valóságot ők írják le a legjobban.
A választások el-nem-csalását akkor hagyjuk, kb ugyanaz a technika amivel a nyugdíj vagyont is megvédték.

buddha 2014.03.11. 09:57:54

masik 50 milliot meg a csuti torpetol kapott,ez a homoszexualis szerencsetlen

dr kíváncsivagyok 2014.03.11. 10:01:41

Így lehet egy magasztos és ossznépi kifejezést lejaratni , tonkretenni :

"Negyedévente kell jelenteniük a kezelőorvosoknak a szívinfarktussal kapcsolatos megbetegedéseket a Nemzeti Szívinfarktus Regiszter részére."

Ha már minden nemzeti lesz , a trafiktól a szívinfarktusig,...akkor mi lesz a tartalma ?
Ócska bóvli...

dr kíváncsivagyok 2014.03.11. 10:02:56

@maxval a gondolkodó birca:

"A választás nincs elcsalva, ez butaság."

nyugtával dícsérd a napot...

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 10:03:18

@Csekkliszt#10:

Ha szerinted Bartus értelmes ember, akkor veled valami nagy gond van.

Netuddki. 2014.03.11. 10:03:38

De nemcsak ez bammeg! A (fideszes) "köz" rádióban már napok óta reklámozzák a pótjegy kartárs könyvét. Ingyen és bérmentve? Semmi nincs ingyen, közpénzből B+!
Ha már ekkora a nekibuzdulás nem ártana beárazni mennyi közpénz folyt el erre a "reklámra"! No meg hol a 800 (meg a többi) milka közpénz amiből a fidesz a "Magyarország jobban teljesít" kampányt csinálta? Hol van a csuti pógi vagyonnyilatkozata?
Ezek a kérdések nem azt jelentik, hogy a politika többi szereplőit nem kéne vizsgálni, mint az összefosást például, de ennek az egésznek nagyon olyan szaga van, hogy az orbánék a saját disznóságaikat akarják ezekkel az ügyekkel takargatni.

Csekkliszt#10 2014.03.11. 10:08:54

@maxval a gondolkodó birca:
Bartus rohadt értelmes ember. És nagyon művelt is. Nem szerethető és sok dolga nekem sem tetszik, pl a hitgyülis dolgai (nem vallási okból), meg amennyire csak egyfajta véleményt tart elfogadhatónak de zseniális a kovetkezetessége és tisztánlátása.
Persze az is lehet h velem van a baj:-)

Simon Gabor a.k.a. Tom Wallace Bissaui Guinea 2014.03.11. 10:09:48

Az orszag a csod fele rohan minden ertelmisegi elmenekul afrikaba akinek esze van.

Netuddki. 2014.03.11. 10:10:51

@maxval a gondolkodó birca: Jaj B+, nyomatod már megint a baromságaidat! Mivel Bulgáriában lakol, fingod nincsen mit tett a fidesz itt azért, hogy neki lejtsen a pálya a választásokon. Szóval ennyit rólad.

Simon Gabor a.k.a. Tom Wallace Bissaui Guinea 2014.03.11. 10:11:15

@Csekkliszt#10: Ity van kene meg 10 bartus hogy az emeszpe is 3 honap alatt lemenjen 1%-ra. Kar hoty keves ilyen okos elvtarsunk marat.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 10:18:43

@Csekkliszt#10:

Intoleráns elmebeteg Bartus, ez van. Tipikus diktátor, aki azért dühöng, mert nincs elég híve, csak 100-150 törzskommenelő a blogjában. Ettől még lehet művelt, a 2 nem zárja ki egymást.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 10:19:18

@kovi1970:

Jobban ismerem a magyar választási rendszert, mint a Mo-n élők 99,9 %-a.

Kivlov 2014.03.11. 10:45:55

hehehehe, ezzel a nagy összefosásnak végleg vége... :D

orgoványi erdőjáró 2014.03.11. 10:54:12

@parandroid: cuslág egy mocskos bűnöző, csak az elvtársai kicsinálták, mire ő bosszút áll és elmondja, hogy mi a módi a szocimaffia berkein belül, ezáltal elégtételt vesz rajtuk. Ez nem változtat semmin, csak nyilvánosságra kerül az, emit eddig is tudtunk: a maszop kun béláék és szamueliék óta nem változott sokat, a módszerek finomodtak ugyan egy kicsit, de a mentalitás megmaradt. Politikai hullák egytől egyig.

orgoványi erdőjáró 2014.03.11. 10:59:24

@P.Freddy: Orvosod mit mondott? Vagy őt is zsarolja ez a Lázár a TEK-kell? Mi ez a baromság? Mert akkor a Gyurcsány engem meg gyíkká változtatott 8 éve. De már elmúlt.

Lali73 2014.03.11. 11:07:52

"Zuschlag egy amatőr törtető kis senki, aki még 70 milliót sem bírt lebukás nélkül az MSZP finanszírozásra ellopni"
Simon viszont az MSZP elnökhelyettese volt. Ő már 240 millióról nem tud elszámolni - az egyik számláján.
A poszt egyébként akkor lenne érdekes, ha a Népszava vagy a Népszabi tényfeltáró újságíróit és kiadóit kapcsolná a (volt) szoci politikusok leleplezéséhez.
Tényleg azon csodálkozol, hogy nem ők adták ki a könyvet?

dr kíváncsivagyok 2014.03.11. 11:12:53

@Lali73:

"Simon viszont az MSZP elnökhelyettese volt. Ő már 240 millióról nem tud elszámolni - az egyik számláján."

Vajon Mészáros Lorinc el fog tudni számolni a milliárdjaival ?!

dr kíváncsivagyok 2014.03.11. 11:14:45

@maxval a gondolkodó birca:

"Tehát a biztos győztes csalni fog? :-) "

Nem ,nem,...bárki gyoz , a fidesz már csalt...

Dubicsák 2014.03.11. 11:16:30

Szerintem jól sikerült a könyv! Örülök, hogy megjelent! Kíváncsi lennék, hogy Siomon mit mondana...ha van esze még a böri előtt kitálal! ;-)

Dubicsák 2014.03.11. 11:17:33

@dr kíváncsivagyok:
Miért csalt volna? Istenem, ezt a tipikus, buta hozzáállást...dokikám, vissza kéne menni az opniba ;-)

Kowalski76 2014.03.11. 11:18:14

"A Zuschlag-könyv biztos tele van nagyon érdekes történettel, de helyén kell kezelni az egészet, pont a Napi Gazdaság-Századvég-Fidesz vonal miatt." Aha, mert a nepszabadsag nyilvan kiadta volna. Nem kene hulyenek nezni az olvasokat. Az ilyen konyveket nem a kiado, hanem annak iroja miatt kell helyen kezelni elsosorban. Nyilvan a szocialistak is tudtak a konyvrol, csak nem akartak megint fizetni a hallgatasert, a szerzo meg bosszut allt. Ahogy a cimlapon is szerepel ezekben a korokben tissztesseg, mint olyan nem letezik. Erdeklodve varom aprilis 6-at.

dr kíváncsivagyok 2014.03.11. 11:18:49

@maxval a gondolkodó birca:
"Tehát a biztos győztes csalni fog? :-)"

A Fidesz tisztességtelen választási rendszert hozott létre...
A tisztességtelen elonyszerzés szininímája a csalás !

Nem...nem csalt , csak tisztességtelen elonyt szerzett !
Nem szar,..ha kaka...

mikka 2014.03.11. 11:21:29

Olyan megható hogy ti, faszkalapok, nem azzal foglalkoztok hogy a szocialista párt nagyobb része bukott tolvaj, bűnöző..hanem azzal hogy ki adja ki a Zuschlag könyvet.... Mert majd pont a Népszabadság fogja kiadni ugye? Faszkalapok vagytok..bértollnokok..

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.11. 11:23:37

@dr kíváncsivagyok:

Ez egyszerűen nem igaz. Nincs egyetlen elem sem a választási rendszerben, mely kifejezetten a Fideszt részesíti előnyben.

ö...mikó? 2014.03.11. 11:27:11

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: Te kutya, te senki! Nagybetűvel írod a kormányt? :D Szánalmas besúgó lélek, az ilyenek mint te, építették a kommunizmust. Igazi építőköve vagy a birkákra épülő rendszereknek, igazi kommunista felszopó. Mielőtt: az MSZP is elmehet a rákba, és te őket is ugyanúgy szopnád, ha éppen ők lennének az általad vélt erősebb kutya. Te kutya.

gúnyolódó közös képviselő 2014.03.11. 11:37:19

A választások után ezektől is megkapja majd, hogy Zuschlag, takarodj!

Bee-zony 2014.03.11. 11:42:52

„Közmunkásokkal gyűjtött aláírást a Szili-párt jelöltje”
index.hu/belfold/2014/03/11/kozmunkasokkal_gyujtott_alairast_a_szili-part_jeloltje/

Korrupt szar ez az egész választás, és a maffidesznek „köszönhetjük”, ők biztosítják rá a lehetőséget, mert nekik az jó, ha szétforgácsolódik az ellenzék – és mindeközben nő a korrupciós index is, de a maffideszt ez érdekli a legkevésbé.

Csekkliszt#10 2014.03.11. 11:46:45

Kérdés : ha szoci v balos, vagy liberális lett volna az öreg képviselő aki fogdosta ZJ, nem megírta volna, ha már könyvet ír a mocsok szocikról?
De ha nem szoci balos liberális, akkor milyen parthoz tartozott ?

Bee-zony 2014.03.11. 11:47:25

@dr kíváncsivagyok: Ez talált. Nemzeti Szívinfarktus, regisztrálva. Ez az, amit a kúrmány ingyen és bérmentve biztosít, és egyre gyakrabban. Nem, nem akarok szívinfarktust kapni, pláne nem nemzetit. A nemzeti szívinfarktus ellen ellen leginkább a határok védenek....

Jenyei 2014.03.11. 12:03:41

@Pop40: érdekes, hogy Bayer már 20+ éve megírta ezt, ld. Kolumbia-alsó, Varga Tamás letöltendő, stb.. Reakció? Kétharmad meghosszabbítva. És még Fletóra haragszunk, hogy kurva-országozott :)

Bee-zony 2014.03.11. 12:09:34

„Zuschlag János őszödi beszéde
index.hu/belfold/2014/03/11/zuschlag_janos_oszodi_beszede/
(…)
Egy beteg társadalom beteg politikai elitjéből csak beteg tulajdonságokkal emelkedhet ki valaki.”
(…)
Pontos a diagnózis, szerintem is.

♔bаtyu♔ 2014.03.11. 12:28:21

Azért az az Index hadjárat Zuhslag ellen, már nekem kínos. Cikkek, sőt vezércikk, blogok.

Most ez vagy a kiadó műve, vagy pedig lehet jó pár igazság a könyvében és azok műve akiket érint.

Bee-zony 2014.03.11. 12:28:33

@Csekkliszt#10: „Terry Black megszólalt Zuschlag-ügyben
márc. 11. 11:14
Na kezd kicsit elegem lenni a sok sok hazudozásból ! T.Zuschlag János !
Önt nem kellett megrontani sem egy Liftben sem máshol. Normális körülmények közt ez az ön magánügye lenne de mivel megrontásról beszél így megcáfolom az ön szavait. Ön sokkal korábban is folytatott férfiakkal kapcsolatot , volt időszak amikor egy fiatalemberrel aki éppen a FIDESZ sajtóosztályán dolgozott. Mért kell valótlanságokat állítani és ezt ráadásul nyilvánosan ?!”

Csekkliszt#10 2014.03.11. 12:30:19

Én ezt a 3 gyereket ZJ, Szijjarto, Novák ugyanolyannak látom: fiatal, mitugrasz, elvtelen

luis5 2014.03.11. 12:31:38

Mire ez a nagy indulat?
Mit tudtunk meg az mszp-ről ami eddig nem volt ismert? Gerinctelen tolvajok gyülekezete, akik egymást is megfojtanák egy kanál vízben. Zuschlagnak mázlija van mert 50 éve már elporladt volna...
Ja, és az vesse a Fideszre az első követ aki szerint fordított esetben az Összerogyás akármelyik gittegylete nem nyújtott volna segítséget a könyv megjelenéséhez.
Piacgazdaság van emberek! Április 7-én ki a franc venné meg?

Meridian74 2014.03.11. 12:37:26

@Occam beretvája: ne haragudj, de egy 100-as köteg pénznek szvsz nincs 80dkg körül a súlya.
De ha mégis a 25 ft-os tescos zacskó 20kg-ot kibír. egyébként sem fülénél lóbálva viszi ezt így az ember, hanem összetekerve kézben...

flort 2014.03.11. 12:41:17

@maxval a gondolkodó birca: ha elolvastad, nem vagy értelmes ember.

Ha nem olvastad, honnan tudod, hogy csúsztatás?

belekotty 2014.03.11. 12:43:18

@♔bаtyu♔: Azért az a batyu hadjárat az emeszpé ellen, már nekem kínos. Röfik, röfi, röfik.

flort 2014.03.11. 12:43:53

@kovi1970: nem lakik Bulgáriában, az csak egy manír

belekotty 2014.03.11. 12:44:23

@ö...mikó?: jaj, hagyd már. Ő volt az a fiatalember a fideszből akivel cusi összemelegedett.

citrix 2014.03.11. 12:46:02

Csodálom hogy a cöf-nek csúfolt sereglet nemnyúlt szegény Zuschlag hóna alá.Akinek nylonzacskóban 50 milliót adott az mszp csak ne induljon a választáson... Annyira szép történet a Nokiás dobozok után már csak zacskóra futja,ejnye.Mit mondjak,ha adnának 50 milliót tök mindegy milyen alkalmatosságban,isten bizony nem indulnék a választáson.És hallgatnék róla a sírig.

maxval a nem gondolkodó birca 2014.03.11. 12:50:58

Szeretek megosztókat kommentezni. Ezzel mutatom, hogy gondolkodom.

♔bаtyu♔ 2014.03.11. 13:00:05

@maxval a nem gondolkodó birca: Ja, én is. Meg kell mozgatni az állóvizet néha.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.03.11. 13:05:30

Fogy a pia, kell a money,
Bulvárkönyvet ír hát Jani.
Akkor jó a pletyka, ha mar,
Best sellerré is lesz hamar.

Olvasmány lesz, kötelező.
Címlapon áll János. Ez Ő!
Aki járkált faltól falig,
S nem hazudik. Csupán alig.

Gandalf(helyett) 2014.03.11. 13:33:05

@maxval a gondolkodó birca: Szerintem tévedsz. A bizonytalanok, pártfüggetlenek, ha ezt a fércművet valóban megveszik, elolvassák, az csak arra ösztönzi őket, hogy azt ne válasszák, aki erre pénzt adott (mert a bizonytalanok épp bizonytalanságuk miatt - még - gondolkodnak).

Ez leginkább az egyenszöveget mantrázóknak ad némi muníciót, abból sem sokat (újabb sz*rkupac-folyamot lökhetnek napszosszat).

Meridian74 2014.03.11. 13:35:46

@Meridian74: utána is jártam a dolognak, egy papírpénz súlya ~1g.
100db =100g = 10dkg =0.1Kg

1köteg =100db papírpénz.
25köteg súlya= 25x0.1Kg = 2.5Kg

Két és fél kilót a legótvarabb tescos zacsi is kíbír.

Netuddki. 2014.03.11. 13:50:30

index.hu/belfold/2014/03/11/zuschlag_janos_oszodi_beszede/
"A nagyobbik kormánypártban azt beszélik, valóban erősen kezelésbe kellett venni Zuschlag eredeti szövegét, az ugyanis a végleges változatnál sokkal kevésbé volt kihegyezve a szocialista vezetőkre, sőt, végkicsengésében inkább a teljes politikai elitből való kiábrándulás felé terelte az olvasókat. Ezt pedig a Fideszben nem hagyhatták annyiban."

A cuslágot a fidesz futtatja. Hát ez oltári egy öntökönszúrás volt a fidesz részéről a kampány finisében. Főleg, hogy a "köz" médiát is ráállították a cuslágregény reklámozására. Mindezt közpénzből persze. Na ez a legnagyobb öntökönszúrás szerintem...

ö...mikó? 2014.03.11. 13:50:49

@belekotty: :D :D :D, lehet, most biztos féltékeny, hogy a régi jó kommunisták (Szűrős, Aczél, stb...) már nem az ő seggét k*rják.... :D

Vombatus Ursinus 2014.03.11. 13:53:01

@maxval a nem gondolkodó birca: :)))

Az eredeti "birca" egy hónap alatt majdnem 1800 hozzászólást írt a Blog.hu-ra. Ja, és nem troll. :)))

ö...mikó? 2014.03.11. 13:54:38

@Csekkliszt#10: Csakis KDNP. Azok ilyen képmutató buzik.

Netuddki. 2014.03.11. 13:56:15

Télleg melyik képviselő molesztálta a cuslágot a liftben? Csak nem a tömjénzsóti?

ö...mikó? 2014.03.11. 13:59:16

@kovi1970: Vagy a kuncze bácsi, náluk is hagyomány.

flort 2014.03.11. 14:09:47

@maxval a nem gondolkodó birca: Volt egy Lencsés István névvel kommentelő (Isten nyugosztalja ezt a nicket), ő meg azzal kérkedett, hogy ő nem anoním.

Amúgy szerintem a gondolkodást nem az egymondatos provokatív odaböffentések jelzik, hanem a kétely. De mindegy, aki szerint a CÖF civil egyesület, azzal nehéz érdemi párbeszédet folytatni.

További jó munkát!

ertelmetlensegi 2014.03.11. 14:21:40

Míg Zuschlag a megérdemelt börtönbüntetését töltötte, addig a Kedves Vezetőnk felemelte az ÁFA-t, és járulékokat és rengeteg adót kivetett. Zuschlag kijött a szabad levegőre és még men ért rá megtapasztalni a megszorításokat. Az Euro árfolyamot sem nézte meg? Hol van már a 250 Ft Euro?

belekotty 2014.03.11. 14:30:42

@♔bаtyu♔: Miből vetted hogy én emeszpés lennék?

belekotty 2014.03.11. 14:31:17

@ö...mikó?: Odatartja a seggét mind2 oldalnak.

Csekkliszt#10 2014.03.11. 15:00:46

@Bee-zony:
...Terry black szerint ZJ fideszes fiúval volt együtt : jesszus, ez egyre cudarabb

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2014.03.11. 15:26:16

@Meridian74: rendben, most bizonyitottad, hogy lehetseges.

azt ugyan nem, hogy valoban megtortent..:-)

Meridian74 2014.03.11. 16:50:50

@ausländer Sipi:
tudod, én erre reagáltam eredetileg, ha figyeltél...:

"István Tamasi 2014.03.10. 12:40:50
A mesefabrikálók nem képesek elszakadni a nokiásdoboz-wiszkisdoboz-nájlonzacskó- ürgebőr ötlettől. Egy nájlonzacskó leszakad 50 milla súlyától, de cusi pofája nem szakad le a hazugságoktól.
... "

Ebben biztosan nem hazudott zuschlag, mivel a nejlonzacsiba bele is fér, és el is bírja ezt az összeget... egyébként meglepő, hogy milyen kevés helyen elfér ekkora összeg, nem?
Persze 20ezresekkel, ami meg forint, mint pénz "értéktelenségét" jelképezi... hol van már ez a a "havi 200 pengő fix" -hez képest? Ahol a 200 pengő elég volt havi elfogadható szintű életvitelhez?

Meridian74 2014.03.11. 16:54:13

@citrix: "Annyira szép történet a Nokiás dobozok után már csak zacskóra futja,ejnye."
Már bocsánat, de a nejlonzacskó volt előbb, és később a nokiás doboz, csak ezzel ellentétes sorrendben került nyilvánosságra.

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2014.03.11. 17:25:03

@Meridian74: reszletkerdes.

ettol meg hazudott cuslag. mar regen rajta kellene lennie az nemzeti avh-nak - ado - es vamugyi hivatal - ha igaz lenne, de teljesen atlatszoan a szazadveg otlete a sztori.

Meridian74 2014.03.11. 18:24:17

@ausländer Sipi: attól hogy valaki elkiáltotta magát hogy kapott 50 milliót azért még nem fog kezét lábát törve az APEH rohanni és ellenőrizni. Nehéz ezt biznyítani egyébként, hoyg valóban így történt. Hiába írta le a könyvében, bárki azt ír amit akar. Ha rágalo, akkor az mszp majd jól bepereli, ha meg nem, akkor nem, de így akkor sem lehet bizonyítani.

Ez bemondásos alapon nem műxik. De még úgy is kétséges, ha valaki ezért külön feljelenti, még akkor sem fognak menni, csak esetleg. De nem azért mert zuslag a fidesz embere volna.

Konkrét saját tapasztalatom van. Az előző munkahelyemet egyrészt bepereltem munkaügyi bíróságon (a pert megnyertem) másrészt feljenetettem adócsalással is, konkrétan tételesen leírtam azt hol és hogyna történik az adócsalás. Éppen csak a nevemet nem adtam az egészhez azaz névtelenül tettem, de előtte telefon leegyeztettem az akkor még APEHnak hívott szüleménynél mégis mit kell vagy mit kellene tennem ez ügyben. Továbbá ha azt vesszük állampolgári kötelezettségemnek is eleget tettem ezáltal. Nos, ezek után nem történt semmi, pedig több példányban, a megadott címre beadtam az észrevételemet.

Azóta is "ellenőrzik" nagy serényen azt a céget...

Occam beretvája 2014.03.11. 18:46:15

@Meridian74: Igazad van ezt elkúrtam. Nem kicsit nagyon. 1db bankjegy 0,85 gramm azaz nem cirka 20 kg hanem 2 kg.Mentségemre legyen mondva amikor mentem a maszop székházba akkor mindig
erősen be voltam kokózva.
De a mackón tényleg volt egy MSZP-s öntapi. :-)

Selmeczi Gabriella megdöbbent 2014.03.11. 20:42:44

@orgoványi erdőjáró: Olvass utána és rájössz. Persze nem a Hírtévén fogod megtalálni a sztorit, ami nagyon is igaz, sajnos. Hát így vagytok ti meghülyítve, és ennyi ésszel szavaztok a Fideszre. Meg is érdemli az ország, már Széchenyi is megmondta.

Vidéki 2014.03.11. 21:29:56

"A Zuschlag-könyv biztos tele van nagyon érdekes történettel, de helyén kell kezelni az egészet, "

Ha Vastagbőr helyén kezeli az egészet, homályosítson már fel bennünket, vajon kik lehettek azok a jótét lelkek, akik ötven millió forintot befizettek azért, hogy csökkentsék a a per tárgyát képező kár összegét?

Ha Vastagbőr azzal akar megetetni bennünket, hogy ez a pénz az égből hullott, miként a manna a pusztában bolyongó nép számára, azt nem tartanám elfogadható magyarázatnak!

"– Ötvenmillió forintot valakik befizettek ön helyett, hogy csökkentsék a kárt. Azért ez segítség. Ön tudott erről?
– Higgye el, nem engem védtek, nem engem segítettek, hanem saját magukat meg az egész rendszert. Amúgy nem tudtam róla. Jött az ügyvédem, és közölte, hogy letéti számlájáról kárenyhítés címén átutalt ötvenmillió forintot." (Napi.hu)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.03.12. 09:52:46

"A NER-ben 70 millióért le sem hajolnak, egy üres Word-dokumentumot sem nyitnak meg." - megy a Szellemi mannába! :-DDD

mióta a Nemzet Lajosa megvette a Napi Gazdaságot, gyakorlatilag olvashatatlan. ki az a gazdaság iránt érdeklődő szakember, aki kormánypropagandát kívánna olvasni egy üzleti napilapban???

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.03.12. 10:24:01

@Vidéki: te papa! nem ez volt az az ötvenmillió, amit nilontacsiban kapott? :-DDD

orgoványi erdőjáró 2014.03.12. 12:16:50

@Selmeczi Gabriella megdöbbent: Még szerencse, hogy nálatok van a bölcsek köve. Láttuk már, hogy a 4+8 év alatt hova vitte az országot az ilyen, " baloldali, européer értelmiségi"-nek csúfolt kormányzás.

orgoványi erdőjáró 2014.03.12. 12:21:02

@Selmeczi Gabriella megdöbbent: A Welt egy liberális sajtóorgánum - finoman fogalmazva. Ha onnan tájékozódsz, akkor "így vagytok ti meghülyítve, és ennyi ésszel szavaztok az MSZP-re. Meg is érdemli az ország, már Széchenyi is megmondta. "

titan 2014.03.12. 12:38:35

@orgoványi erdőjáró: szerintem ő a Welt 2000 nevű cégre gondolt....

orgoványi erdőjáró 2014.03.12. 12:41:24

@titan: az más :-) Ezért célszerű pontosan fogalmazni....

Meridian74 2014.03.12. 16:03:04

@Occam beretvája: vájjá, vájjá, vájjá mááán! Akkó' te nem 50 misit kaptál, hanem fél milliárdot... mi lett akkó' a 450-el? Jaaa, tudom már. Simon Gábornak lett átpasszintva.! ;) _D

Occam beretvája 2014.03.12. 17:03:29

@Meridian74: Aza zigasság hogy úgy kerültem bele mint Pilátus a krédóba.Kerestek egy vérfideszes faszit akinek olcsóbban korpásodik a haja mint a taxisgyuszinak.Asztat monták hogy 1% -ért csináljam meg a kézbesítést. Montam hogy 10%, és ennyiért garantálom a full amnéziát.Persze alkudoztak hogy ez nagyon sok, mire montam akkor talán írassanak ki a Pozsemánszki úrral egy tendertetet.
Így lett enyém meló.
Gábor?
Erre nem emlékszem.
A faszi Simon Judásként mutatkozott be ahogy a felső kapcsolatom előre megmondta.
Csodálkoztam is hogy miért bibliai mozgalmi neveket választanak de asztán eszembe jutott
hogy valószínű ferenc testvér sorozatos bérmálkozása indíthatta el a konspirációs névválasztást
Minden esetre a faszi a legkevésbé sem nézett sem zelótának sem apostolnak, inkább olyan
mókásőr parancsnokra hajazott.
A Király fürdő kötényesében történt meg az esemény.
A jelszó, kérdés:-Milyen jó a fürdő túra?
válasz: -Mint a privatizált diktatúra.
Még jó hogy a kaviárszoccerek bíztak meg a melóval mert ha a szadesznek vittem volna a gempát akkor lehet még az ánuszom érintetlensége is veszélybe került volna.
Az meg nem volt benne a 10 percentbe.
Hát így történt. :-))

Vidéki 2014.03.12. 17:43:12

Az MSZP második embere, az MSZP alelnöke, a "Szegénymenet" élén masírozó Simon Gábor kettős állampolgár-e?

Magyar állampolgár és bissau-guineai állampolgár?

Az MSZP miért nem káderozta le alelnökét?

Miért tűrt meg kettős állampoigárt a párt csúcsain?

"Simonnak a házban külön széfje volt, amelyből számára terhelő dokumentumok mellett előkerült egy Gabriel D. (a Népszabadság szerint Gabriel Derdak) névre kiállított, de Simon Gábor fényképét és adatait tartalmazó bissau-guineai útlevél is, amelyet egy nagyobb összeget tartalmazó bankszámla nyitásánál használtak."

Utána kellene nézni vannak-e még bissau-guineaiak és hányan az MSZP csúcsain!

lyken 2014.03.12. 21:33:57

Emlékeztek rá, hgy Gyurka csesztette adatok jogosulatlan kiadásával az előz MNB garnitúrát? www.origo.hu/gazdasag/20140123-nem-veszelyeztettek-az-orszagot-az-imf-nek-kuldott-adatok.html

Bár az előző garnitúrát felmentették a vádak alól, most kiderült, hogy maga Gyurka felkarig benne matat a témában: index.hu/gazdasag/bankesbiztositas/2014/03/12/matolcsy_kifecsegett/

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.03.12. 22:23:12

@lyken:
És ebben a legviccesebb, hogy mindehhez egy frankó összeesküvés-elméletet is rittyentett.

Csekkliszt#10 2014.03.12. 22:58:30

@Lord_Valdez:
Annak a faszinak fogalma sincs h mi merre. Nem hiába őt választotta orban. Ő a legsötétebb. Es ha igaz a városi pletyka, már bankot is vett magának. Gondolom majd jól megtömi olcsó MNB forrással.

Vidéki 2014.03.13. 08:14:53

Simon Gábor volt MSZP-elnökhelyettes és parlamenti képviselő Gabriel Derdák névre kiállított bissau-guineai útlevelébe lakcímként az ottani elnöki palota került - tudta meg a Blikk.

A Blikk információi szerint Simon Gábor útlevelében a fővárosban, Bissauban lévő Rua de Bolama 8 cím szerepel állandó lakcímként. Az országról rendkívül kevés információ érhető el, s a telefonos kapcsolat is akadozik, ám a Google műholdas térképe a fenti címre a korábbi elnöki palotát adja ki találatként.

shm 2014.03.13. 09:58:10

@Csekkliszt#10:

Nem, értelmes ember azért nem olvas Amerikai Népszavát, amiért nem olvas köteteket az etruszk-magyar nyelvrokonságról, vagy a gyíkemberek világösszeesküvéséről sem.

Az ilyen helyek ugyanis gyakorló elmebetegek parakozmoszai, mind a szerzőik, mind az olvasóik óhatatlanul elvesztik a kapcsolatot a valósággal, annyira belekattannak a maguk rögeszméinek bizonygatásába. Ennek része a "jajj, de hülye a világ/a többség/a nem-hívő. hát még mindig nem értik?" gondolatmenet, amely aztán végleg beteszi a kaput az önreflexió, a saját narratíva abszolút igazságával szemben felmerülő leghalványabb kétely előtt is.

A Vastagbőr jelen posztja is erően súrolja ezt a kategóriát. Szerény nézetem szerint azon picsogni, hogy mekkora egy geci a Fidesz, hogy készségesen futtatja Zuschlagot, amikor az alárakna egykori bandájának, akik hagyták hat évet ülni egy kiflicsücsökért, egyértelmű jele annak, hogy egy blog/lap/site konkrét pártirányítás alatt áll.

Kívülállóként, mezei választóként csak örülni lehet neki, ha néha egy soldato nyilvánosan is köp valamit az ún. politikai felépítmény működéséről, még ha csak utólag is, még ha csak olyanokat is, amiből egyik gengszternek sem lehet semmi baja.

Engem például kifejezetten érdekelnének fideszes dezertőrök élménybeszámolói is.

shm 2014.03.13. 10:05:46

@Vidéki:

""A Zuschlag-könyv biztos tele van nagyon érdekes történettel, de helyén kell kezelni az egészet, "

Ha Vastagbőr helyén kezeli az egészet, homályosítson már fel bennünket, vajon kik lehettek azok a jótét lelkek, akik ötven millió forintot befizettek azért, hogy csökkentsék a a per tárgyát képező kár összegét?"

Mit értetlenkedsz, fordítsak?

"de helyén kell kezelni az egészet" = semmi sem igaz, Zuschlag magányos bűnöző volt, sőt, nyilván már eleve a Zorbán építette be az MSZP-be, amely - mint elnökétől tudjuk - becsületes emberek értékalapú közössége. Zuschlag az ocsú, amelyet kivetettek maguk közül.

Teccikérteni?

A nemzetközi helyzet fokozódik, és az európai értelemben vett demokratikus pártoknak (ezen a héten Összeváltás néven) súlyos, történelmi feleőssége van.

Rajtuk áll, hogy Orbánnak háromnegyede lesz, vagy csoda történik, és csak kétharmada.

Csekkliszt#10 2014.03.13. 10:38:22

@shm:
Hát, ha ezt sem hiszed el, hogy Jézus pártus király volt, akkor nincs miről beszelgetnunk! Természetesen a kérdés az, hogy hol húzza meg az ember a határt az agyamentség es a valóság között. Szerintem az AN írásaiban zseniálisan tarja fel az orbáni rendszer fasiszta jellegét, de ehhez tényleg érdes tudni mi az, hogy fasizmus, mi a különbség a nácizmussal, stb.
Szerintem azért kell picsogni, h mekkora geci a Fidesz, MSZP , stb mert a politikai pártoknak felelősségre vonható intézményeknek kellene lenniük, es társadalom jobbításán kellene munkalkodniuk - es most hagyjuk, hogy ez sci-fi-e vagy sem, de amikor Angliában éltem, ott pl a választási vita érzelmes volt es valós problémákról szólt, számonkérhető arcokkal es programokkal. A választókat csak a kellő mértékben néztek hujenek es a verseny nem arról kene szólnia h ki tud több lebutított debilt megszólaltatni, stb. Tehát van szerepe a tájékozodasnak, főleg h az interneten kívüli (köz)média semmilyen hasznos szerepet nem tolt be ebben sőt észak Korea szintjén van, v legalábbis arra törekszik.

Egy darabig nem fogsz látni Fidesz renegátot, mert az egy katonai dezertőr es azonnal (politikai) halott, de ha a kozkatona kussol, akkor barmekkora gaztettet elkovethet, a rendszer megvédi. Ez a maffia állam. De minden erőszakszervezet, így a Fidesz maffia is tarthatatlan, borulni fog. Na akkor olyan történeteket fogunk megtudni, hogy ahhoz képest a szabadkőműves gyikember elmélet főiskolai tananyag lesz, nem fogja a sok zombi hinni, hogy ezekre szavazott. Pedig sok történet mar szájon forog, Mr húsz százalék, arrogáns, fideszes cégvásárlások de ezek nem érik el a toleranciaküszöböt. Mert nekünk Mohács kell :-(( de majd lesznek téglák, ebben biztos lehetsz.
Addig meg el lehet gondolkodni h a ZJ féle bulvár a rémisztőbb v az hogy gyakorló elmebeteg a Magyar Jobbkéz, aki Frei könyvéből olvassa ki, hogy ki támadja meg Magyarországot.

Csekkliszt#10 2014.03.13. 10:55:36

@shm:
Ezzel nehéz vitatkozni: OV "centralis erőtere" (kötcsei beszed) az maga a fasizmus
"Mussolini meghatározása szerint „a fasiszta állam nem más, mint hatalom- és uralomakarás”. Tagadja a demokráciát, a parlamentarizmust. A fasizmus atyja úgy határozta meg a célt, hogy „egy párt, amely teljesen és kizárólagosan kormányoz egy nemzetet”. Egy másik idézet így szól: „egy olyan kormányzati rendszert próbálunk felépíteni, amely minimálisra csökkenti a duális erőtér visszaállásának esélyét, és helyette hosszú távon egy nagy centrális erőtérben rendezi el a politikai kérdéseket; vagy ellenkormányzásra készülünk, és akkor a duális erőtér vissza fog állni. Nem ellenkormányzást kell folytatni, hanem a nemzeti ügyek kormányzását kell megvalósítani. Az állandó harc helyett az állandó kormányzás politikáját folytassuk.” Ez utóbbi Orbán Viktor kötcsei programbeszédének részlete. Ha Mussolini definícióját vesszük alapul, akkor Orbán kötcsei beszéde egy fasiszta állam építésének programja. Orbán és Mussolini ugyanazt mondja. És ..... ugyanazt is csinálja." AN

Vidéki 2014.03.13. 12:30:52

@shm:

Miért nem tudhatja meg a jónép,

hogy személy szerint kik voltak azok a "jókedvű adakozók", akik ötven millió forintot befizettek (és fejenként mennyit) azért, hogy csökkentsék a Zuschlag per tárgyát képező kár összegét:

"Valószínűsíthetően úgy kerülték meg a problémát, hogy a védőügyvédre bízták a pénzt, aki az ügyvédi letéti számlájáról fizetett, és így az ügyvédi "titoktartáson" keresztül anonim maradhatott a tényleges fizető. És így feltételezhető, hogy a pénznek védőügyvéd számlájára kerülésének a forrása nem követhető, illetve a védőügyvéd nem kötelezhető, hogy ismertesse kitől származik a pénz."

A magyarországi jog(ász)államban az ügyvéd jogi helyzete hasonlít a gyóntató pap helyzetéhez.

Ezen a ponton az igazságszolgáltatás átalakul jogszolgáltatássá, megáll az ész és úgy marad.

Nem derülhet fény azok személyére és pénzügyi forrásaik eredetére akik a háttérből keverték a kártyákat!

lyken 2014.03.13. 17:18:59

@Lord_Valdez: Nem, ebben az a legviccesebb, hogy egy ilen az USA-ban vagy az Egyesült Királyságban 5-10 év, meg némi vagyonelkobzás. Akkor is ha politikus az ember.
Persze ha valaki a NER csodálatos világának tagja, akkor minden más. Pláne, ha megfigyeled, hogy ő elvileg a független MNB elnöke, mégis a kormány tetteit mosdatja. Ez igencsak furcsa. Legalább a látszatra adhatnának, hogy nem a "miniszterelnök úr" kifutófiúi, hanem közalkalmazottak akik az ország pénzén az országért dolgoznak, a politikától FÜGGETLENÜL.

shm 2014.03.13. 18:07:27

@Csekkliszt#10:

"Szerintem az AN írásaiban zseniálisan tarja fel az orbáni rendszer fasiszta jellegét,"

Akkor olvasd, baszod, mondtam én, hogy kiütöm az ufómagazint a villamoson a békésen hazautazó csemegpénztárosnők kezéből? Olvasd, lelkedezz, milyen "zseniálisan tárja fel".

De ez szemernyit sem változtat azon a tényen, hogy értelmes ember nem olvas Amerikai Népszavát. Egyes vélemények szerint abból a célból esetleg, hogy visítva röhögjön rajta, de a magam részéről azt sem tartom különösebben nívós elfoglaltságnak.

shm 2014.03.13. 18:11:59

@Vidéki:

Szerintem nagyjából mindegy is, pontosan ki fizette ki Zuschlagot, nyilvánvalóan azért kapta a pénzt, hogy fogja be a pofáját. És nyilván nem a jobboldalról tudott ő olyasmit, ami kínos lett volna, ha kinyitja.

Hogy most meg a kormány tolt neki egy kis zsozsót, hogy beszéljen? Hát ja, megtehetik, van pénzük és van Zuschlag is, a baloldalról nem kell kamu lejáratóvideókat készíteni, van anyag elég.

Ahhoz viszont kéregvastag pofa kell, hogy ezek után a baloldal még ki is kérje magának a gyanúsításokat.

Vidéki 2014.03.14. 08:14:43

@shm:

Egyébként az aki nem kettős állampolgár, vagy pláne nem bissau-guineai,

annak kicsi az esélye arra, hogy megtudhassa, hogy kik azok a személyek

és pénzügyi forrásaik honnan erednek,

akik a háttérből keverték a kártyákat a Zuschlag ügyben, és tejeltek az ügyvéd számlájára kárenyhítés céljából 50 millió forintot? !

mi vok én 2014.03.24. 15:22:48

Most olvastam el könyvét nagyon ajánlom a MAGYAR társadalomnak, bizony rengeteg igazság van benne.. "A POLITIKUSOKNAK PEDIG PÁRTTÓL FÜGGETLENÜL EGYETLEN SZÓT SEM SZABAD ELHINNI" ezt jól aláhúztam, megerősítve tapasztalataimat! poly-mix.com

vegyészmérnök (törölt) 2014.03.24. 18:19:14


süti beállítások módosítása