Skip to content


       Szűrés lista

I am the Sword Master!

Az USA-ban nyomatják a The Big Bang Theory című sitcom-ot (situation comedy). Húsz perces részekből álló, kis sorozat, négy matematikusról és egy szőke bombázóról aki a szomszédba költözik és megkavarja az életüket.
Nagyon röviden: A lenti videón a négy kocka épp WoW-on, instázik. Benfenteseknek beszarás a többiek csak pislogni fognak...

Aki nem tudja mi az az insta látogasson el a Worldofwarcraft.hu-ra, akit pedig érdekelne a sorozat az törvénytelenkedje le torrentről.

Az angolul kevésbé értőknek pedig legalul található a következő másfél perc szövege.



-Rendben, már csak pár lépés. És...itt is vagyunk, uraim, Elzebob kapujainál.
-Te jó Ég!
-Nem kell a para! Az elmúlt 97 óra erről szólt.
-Csak nyugisan. A kapu túloldalán egy hordányi felfegyverzett goblin van,akik Asaroth kardját őrzik. 
-Harcosok, készítsétek a fegyveretek!Varázslók, pálcát emelj!Zárj és tölts.
-Raj, robbantsd ki a kaput.
-Kaput kirobbantani.
-Control, shift...b! Atyám, tengernyi goblin!15
-Ne csak ácsorogj, kaszabolj és menj, kaszálj és menj!
-Maradjatok alakzatban!
-Leonard, ott van egy a hátsódon!
-Jaja, ott kapaszkodik. Lenyomom!
-Leonard, elkaptam.
-Ma este goblinvérrel ízesítem a kajám!
-Raj, ne, csapda! Megkerülnek minket!
-Elkapott!
-Sheldon, elkapták Raj-t! Használd az altató varázslatod!
-Sheldon... Sheldon?
-Asaroth kardja az enyém!
-Sheldon, felejtsd el a kardot, segíts Raj-nak!
-Nincs többé Sheldon. Én a Kardmester vagyok!
-Leonard, vigyázz!
-A fenébe is, itt halunk meg!
-Viszlát', parasztok!
-Ez a szemét teleportált!
-Eladja Asaroth kardját az Ebay-en!
-Elárultál minket a pénzért? Hát ki vagy te?
-Egy szélhámos éjszakai elf vagyok.Nem olvastad a karakter leírásomat?
-Várj, várj! Valaki épp most vette meg!
-Én vagyok a Kardmester!

-Teljesen leizzadtam. Van valakinek kedve a "Second Life"-ban úszni egyet?

Címkék: sorozat poén wow

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr75201082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sylwolveryn · http://www.stud.u-szeged.hu/Neszt.Marcell/ 2008.12.22. 19:45:01

Imádom ezt a sorozatot :)
Ez pedig közel a kedvenc részletem belőle. Annyira magunkra ismerek, néha nagyon kocka tud lenni az ember. Speciel amikor kitöltöttem egy nerd testet akkor 94 pontot kaptam :D

süti beállítások módosítása