Demszky Gábor, Mokka, Jakupcsek ...
Demszky arról hogy miért kell 300-400 méterenként megálló :
"A két megálló közel van egymáshoz (Fővám-Kálvin), de a Kálvin téri megállón a 80 méteres szerelvény az átszálló utasokat a 3-as metróról, és ez egyéb átszálló utasokat és a térségben közlekedő embereket NEM TUDJA elszállítani, ha a Fővámtéri megállóról, tehát a 2-es villamosról is ide érkeznek be az utasok. Kell, az emberek 6%-át el kell vinni a Fővám térre ahhoz, hogy a másik megálló is biztonsággal működhessen. Ugyanaz a helyzet a Bocskai út és a Móricz Zsigmond körtér esetében. Nagyon közel van egymáshoz a 2 megálló, de a Móricz egyedül nem lenne képes lebonyolítani azt az ÓRÁSI nagy forgalmat amit a Bocskai úti megálló és a Móricz körtéri megálló együttessen jelentene ....
Íme:
Tovább mögött folytatom ...
Ekkor sületlenséget rég olvastam, mintha a 6 percenként közlekedő 2-es villamosról a Kálvin térre hömpölygő tömeg egymást agyontaposná a 3-as metróról átszálló emberekkel együtt. A Deák téren 4 metró, számtalan busz, 2 villamos utasai szállnak át gond nélkül mindennap. "Ez nem választási metró" mondata pedig akármelyik paródiában megállná a helyét ...Hogy mer ilyet mondani, amikor végül is csak 1990-ben, 1994-ben, 1998-ban, 2002-ben és 2006-ban KAMPÁNYOLT, ÍGÉRT 4-es metrót. Sajnos mindig volt elég ember, voltak aki 5-ször (!!!) kajálták be ... hogy röhöghet Demszky rajtuk :(
Demszky ,nézd most megspórolok az adófizetőknek vagy 20 milliárdot :
A Kálvin téri állomás HÁTSÓ be és kijárata a Lónyai utcánál lesz ... innen elég egy 150 méteres mozgójárda a csarnokig és meg van oldva a kérdés . És képzeld Demszky, ez a mozgójárda dolog van, létezik, működik, szeretik.
Demszky arról hogy miért kell 300-400 méterenként megálló :
"A két megálló közel van egymáshoz (Fővám-Kálvin), de a Kálvin téri megállón a 80 méteres szerelvény az átszálló utasokat a 3-as metróról, és ez egyéb átszálló utasokat és a térségben közlekedő embereket NEM TUDJA elszállítani, ha a Fővámtéri megállóról, tehát a 2-es villamosról is ide érkeznek be az utasok. Kell, az emberek 6%-át el kell vinni a Fővám térre ahhoz, hogy a másik megálló is biztonsággal működhessen. Ugyanaz a helyzet a Bocskai út és a Móricz Zsigmond körtér esetében. Nagyon közel van egymáshoz a 2 megálló, de a Móricz egyedül nem lenne képes lebonyolítani azt az ÓRÁSI nagy forgalmat amit a Bocskai úti megálló és a Móricz körtéri megálló együttessen jelentene ....
Íme:
Tovább mögött folytatom ...
Ekkor sületlenséget rég olvastam, mintha a 6 percenként közlekedő 2-es villamosról a Kálvin térre hömpölygő tömeg egymást agyontaposná a 3-as metróról átszálló emberekkel együtt. A Deák téren 4 metró, számtalan busz, 2 villamos utasai szállnak át gond nélkül mindennap. "Ez nem választási metró" mondata pedig akármelyik paródiában megállná a helyét ...Hogy mer ilyet mondani, amikor végül is csak 1990-ben, 1994-ben, 1998-ban, 2002-ben és 2006-ban KAMPÁNYOLT, ÍGÉRT 4-es metrót. Sajnos mindig volt elég ember, voltak aki 5-ször (!!!) kajálták be ... hogy röhöghet Demszky rajtuk :(
Demszky ,nézd most megspórolok az adófizetőknek vagy 20 milliárdot :
A Kálvin téri állomás HÁTSÓ be és kijárata a Lónyai utcánál lesz ... innen elég egy 150 méteres mozgójárda a csarnokig és meg van oldva a kérdés . És képzeld Demszky, ez a mozgójárda dolog van, létezik, működik, szeretik.
Amúgy meg a Kálvin téri megálló az egyik legfényűzőbb, képzeljetek el egy nagy üvegpiramist a földbe süllyesztve , aminek a teteje kint van a felszínen. Mivel az a terv, hogy a napfény cirógassa a lent a síneket, mert az annyira jó....és kurva drága !
Pofátlanul, de meg is tervezték, és ha ezeken az idiótákon múlik, meg is építik.
Amúgy JBB kollega írta le azt a gondolotát ennél a cikknél, és ezen én is elgondolkoztam, lehet hogy ez a magyarázat :
"Azért is ragaszkodnak foggal-körömmel "A Terv"-hez a rablók, mert az alagútfúrás költségei nemzetközi szinten igen pontosan és egyszerűen összehasonlíthatóak, ergó nem lehet lopni korlátlanul. Nade az állomások, azok aztán nem kerülhetnek semmilyen összehasonlításba! Látjuk is a végeredményt, gyakorlatilag az egész M4 egy gigahosszú állomás lesz, néhányszáz méterenként áttört, unikális, teátrumos terekkel, amiknál drágább megoldás egyszerűen nincs."
Lehet benne valami, 1 km alagútfúrás ára gondolom egy sávban mozog a világon Japántól Londonig mindenhol, de az állomásokért annyit kérnek amennyit nem szégyellnek. És Demszky még azt sem engedte meg az oroszoknak a 90-es évek elején, hogy az államadósság fejében kifúrják nekünk az alagutat ...Miért nem ??? Nem tudom...
Kálvin téren ilyen lesz (?)