Skip to content


       Szűrés lista

Know How?

Ez egy amolyan, "halkan jegyzem meg" post lesz, egy kis "nálam vannak sokkal okosabbak is a témában, de azért nekem is van véleményem"-el fűszerezve. (igen a kép direkt uszító! :D)

A karácsony szellem úgy látszik még mindig kitart, hiszen alább hagyott a parlamenti pocskondia show, csak Szíjjártó "Orbán magyarhangja" Petya emelekedik néha szólásra, amiben ki is fejti, hogy ezt ők "nem így,nem ennyiért és különben is lopnak és hazudnak, a kormánynak a napjai meg vannak számlálva". Tudja valaki, hogy áll most az az óra? Előre leszögezem, hogy én sem értek minden kormány lépéssel egyet, ez nem mentegetőzés,csak nehéz úgy megvédeni az igazad, ha 2 mp után rádsütik a "komcsibérenc" bilétát.

Világosítsatok fel kedves okosok! Miért van az, hogy a Fidesznek mindenre meg van a megoldása, de soha nem árulja el?

"Egy jogászcsoport írt elemzést. Ennek alapján mondhatom, hogy megszüntethető a több-biztosítós rendszer, s annak módját is meg lehet találni, hogy a magánbefektetők fizessék ennek költségeit" - mondta nemrég Mikola István, a Fidesz-kormány egészségügyi minisztere a Magyar Nemzetnek. Részleteket nem árult el. (NOL)

Nem először és nem is utoljára titkolóznak, de vajon miért?

Naív találgatások következnek:

A, nincs is ötlet...ez annyira rosszindulatú dolog a részemről, hogy el is vetem.

B, nem akarják kijátszani a lapjaikat hiszen a mocskos komcsik learatnák a babérokat,majd ha ők kerülnek hatalomra megmutatják...ezt is elvetem, hiszen az a párt, aki legmagyarabb, nem taszítaná pusztulásba nemzetét csupán a dicsőségért

C, megkezdték a tárgyalásokat a kormánnyal, hogy együtt, kart karba öltve virágoztassák fel a hazát, de ezt meglepetésnek szánják!....igen,azt hiszem megtaláltam a rejtély kulcsát

és a leghalkabb megjegyzésem így a végére: 4évet simán ki lehet majd azzal a mentséggel húzni, hogy a másik annyira tönkretette az országot, hogy a kármentés több cikluson át tarthat...

Címkék: orbán fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr20294472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s.h. 2008.01.12. 14:11:08

Tisztelt Moks!
A fidesz politikája egy ideje arról szól, hogy "a hívek" agyába táplált "hiszek egy orbánban"-t még inkább elmélyítsék. Tehát a tudattalanban munkálkodik egy olyan polgári eszme amit egy egyszerü halandó nem érthet meg. Valószinüleg ezek a kérdések sem merültek volna fel Önben, ha hordott volna már kokárdát a szive felett a vezír szavainak hatására. Egy olyan progressziv politikának való boncolgatása, mint amilyen a fideszé, sokkal mélyebb hozzáértést kíván. Ennek a 15millió magyar országában uralkodó orbánkultusznak a megértése egy átlagos proli számára egy elérhetetlen álom marad.
Csak arra szerettem volna utalni finoman, hogy nem találgatni naiv dolog, hanem értelmes, logikus válaszokat várni azoktól, akiket elvakít egy olyan megfoghatalan és megfogalmazhatatlan "valami" ami pont abban korlátolja őket hogy képesek legyenek ennek a "valami"nek a mélyére nézni és logikusan gondolkodni...
Ez nem egyszerü. Ha benne vagyunk egy olyan narancssárga felhőben, amiből nem látunk ki, akkor honnan tudhatjuk, hogy az, "narancssárgaként" nem vörösebb-e egy másik vörösnél.
Annál a vörösnél amit a narancssárgaságban elmerülve sosem "láttunk" csak hallottuk, mondták, orbán...

Magyarul:
Szerintem nincs olyan fideszes polgárelvtárs aki a Moks által feltett egyszerü kérdésekre értelmes választ tudna adni.
Talán azért mert túl egyszerü kérdések?
Vagy egy igen nem ikszelésnél is leizzadnak a népszavazáson, hogy vajon jól emlékeznek-e "mit is mondott a vezír" ?
Szeretném ha valaki irna valamit.
Ha választ nem is, de legalább egy számot!
Akkor most még hány nap van hátra?

orbanviktor.hu/ov_tv.php ( béke! )

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.12. 14:22:52

1.
2,5 év van a választásokig
Minek hozzanak nyilvánosságra BÁRMIT is ? Csak ülni kell karba tett kézzel, kussolni és simán nyerik a választást , amilyen dillettáns a kormány+mszp+szdsz.

2.Ha nyilvánosságra hoznék, szépen pontról-pontra akkor azt hiszitek a kormány megvizsgálná/elgondolkozna/beépítené ? A törvényalkotás nem ellenzéko feladat ! Az MSZP-SZDSZ kapott erre felhatalmazást 2006-ban ... hány ellenzéki törvényjavaslatot fogadott el a parlament 2007-ben ? Négyet ?

3.Majd ha kitűzik a választés időpontját, szépen mindenki kiteríti a lapjait, nyilvánosságra hozza a programját, elolvassa aki akarja és és ha hisz neki/benne akkor leadja a szavazatát .. Bár a magyar ember el sem olvassa a programokat ...mivel úgysem valósul meg lsd: öszödi beszéd.

Amúgy meg nem értem miért kell Fidesszal foglalkozni ? Ők kormányoznak? Ők írják a törvényeket ?
Ez tisztára szocialista agysúlykolás, hogy jó-jó , de nézzétek a Fidszt, nekik még programja sincs!
Nem is kell hogy legyen, csak a választásokra !

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.12. 14:31:45

"Vagy egy igen nem ikszelésnél is leizzadnak a népszavazáson, hogy vajon jól emlékeznek-e "mit is mondott a vezír" ?"


Ez megint mekkora demagógia ...
Szerinted ennyire hülyék az emeberek ? Orbán odahány az utcára és 2 millió ember is odahány akkor ?

Én jobboldali vagyok, de például lehet hogy úgy gondolom, hogy tandíjra szükség van, mert nincsen szükség évente 1500 történelem diplomásra ...
Szóval kérlek, tételezz fel annyit honfitársaidról, hogy 3 kérdésre maguk is el tudják dönteni a saját válaszukat ...és majd a végén kderül hogy melyek győztek ..

s.h. 2008.01.12. 14:41:33

Kedves Zero!

Akkor szerinted az ellenzék feladata csak annyi, hogy mindenre azt mondja, hogy ez fúj, ez szar, ez fos, ez igy nem jó, minden szar, "megvannakszámlálva" ?

Nem kell, hogy legyen programja és alternativája ?

Pont erröl a hozzáállásról irtam... Agysúlykolás :)

Moks egy szóval nem írt "szocialista agysúlykolást", hogy a fidesznek ez vagy az nincs.
Ártatlan kérdéseket írt, amire a te válaszod támadás.

Ha igaz lenne, amit te irsz, akkor bárki lehetne ellenzék, csak fikázni kell, ellen tartani és szitani a feszültséget, napokat számlálni ...
... és végül is igazad van.

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.01.12. 15:30:58

miért ne foglalkozhatnék a fidesszel? a jövő évi választásokon újra el kell döntenem h kire akarom a oksom adni, ezért sztem mindenkinek kutya kötelessége lenne a fidesszel is foglalkozni...

én nem a választási programokból akarok tájékozódni...Egyik szavaddal ütöd a másikat, "nem kell program", a "hülye magyar csak a programból ítél, vagy még abból se"

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.01.12. 15:31:31

jövő évi helyett a következő választást értettem...ez a Freud:D

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.01.12. 15:45:27

a minek kéne tenniük vmit is...kezdteű dologra pedig még annyit,hogy az nem vérlázító, hogy az a párt akire szavaztál nem áll ki érted,nem dolgoznak,felveszik a fizetést és kávéznak egy jót az üléseken a büfében? nekem ez jobban kinyitná a bicskát a zsebemben mint a puncsosoknak a jutalomosztogatás,mert ez minden szereveztnél megy.

és nem érv az h nem tudnak semmit tenni...szüntessük is be az ellenzéket mint olyan mert semmire se jó

s.h. 2008.01.12. 15:58:39

teljesen felesleges itt bármit fejtegetni
ha valaki úgy gondolja hogy az tök normális amit a fidesz csinál, valamint éjszaka orbánnal álmodik és árpádsávos zászlót lengetve székely himnuszt dúdol és lelki szemei elött gyurcsányt és haverjait látja takarodni akkor az úgysem fog tudni egyszerü kérdésesekre sem válaszolni ... mert szerinte az normális amit az ellenzék csinál, vagyis nincs mire válaszolni, támadni kell azok a szocik és az "agysúlykolásuk" :D
"Minek hozzanak nyilvánosságra BÁRMIT is ? Csak ülni kell karba tett kézzel, kussolni és simán nyerik a választást ... "
(ezzel egyúttal sztem mindent el is árult magáról és a pártjáról)

inkább nézzen mindenki ov tv-t : )

Turul 2008.01.12. 16:14:04

az ilyenek miatt tart itt az ország...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.12. 16:42:40

s.h.

Mert az MSZP és SZDSZ 1998-2002 között remek nagyívű programok tömkelegét tette le az asztalra ???

Vagy ha jól emlékszem, mindent fikáztak és támadtak ami a Fidesz kormányhoz volt kapcsolható ? Minden médiában, mindennap, minden hullámhosszon ?


moks
"az a párt akire szavaztál nem áll ki érted,nem dolgoznak,felveszik a fizetést és kávéznak egy jót az üléseken a büfében?"

mit kellen csinálniuk ? a választóikat képviselik a parlamentban, ez a munkájuk. Ott vannak,szavaznak . Értsétek már meg a törvényeket nem ők írják ! Ezt olyan nehéz felfogni ?A szocilasták-szanad demokraták vannak kormányon, ővéké a törvényalkotás joga, mert ők biztosítjék a 50%+1 szavazatot a benyújtott törvényjavaslathoz ...

Ellenzék bárki lehet, aki elveszíti a választásokat ...És igazad van, semmi dolguk sincs, csak megnyerni a következő választásokat.Mivel NINCS semmi törvényhozó, csak ellenőrzési hatalmuk (lásd: parlamenti bizottságok).
Ezt hívják parlamenti demokráciának.

Namármost, azt már a Fidesz dönti el, hogy milyen módon tervezi megnyerni a 2010-es választásokat... ehhez lehet havonta/félévente/évente új programokat alkotni és lehet a választások előtt a választási programot megalkotni. De mivel a szocik nem szeretnének nyerni 2010-ben, ezért akár még ez sem kell ... :)

Ti most - mert érzitek hogy a kormány tevékenysége nulla - azzal védekeztek hogy jaj, hát igen a szocik szarul(=nem) kormányoznak , de látod Fidesz sem tudna mit csinálni/nincs rá programja ? Ez aztán remek ...

Én nem támadok senkit,, csak nem értem hogy lehet 6 év szociszadeszkormányzás után is hinni nekik/bennük...Miben bíztok ?

Te nem ebben az országban élsz ?

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.01.12. 16:57:04

figylej zero,nem kell átmenni kioktatósba,ezeket én is mind tudom.egy szóval nem védtem a szocikat?vagy azzal h a fideszt támadom már a szocikat védem?ez azért nem így működik...Te felejted el a pártodat kicsit kritikusabban szemlélni, sajnálom ha ez a teljesítmény számodra elegendő. A fidesz úgy viselkedik mint a kisfiú akinek elvették a lapátját a homokozóban...

burkoltan,de aláírtad most a szavaiddal,h a hatalomról szól minden...a fidesznek csak az a célja h ők legyenek hatalmon?amíg ez nincs így és nem ők diktálnak beleszarhatnak "jogosan" az országba?mert valóban az megy,h ezt nem így kéne, de akkor hogyan???sose tudjuk meg...demagóg leszek persze, de azért a nagy nemzeti párt picit foglalkozhatna jobban is a választóival és nem csak magának kaparhatná a dolgokat.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.12. 17:18:45

jovonk.hu/index.php?Rovat=1

"Erős Magyarország" című program ..

Ennél mi többet tehet egy ellenzéki párt ?
Vagy akkor azt kérdezem, hogy Te milyen ellenzéki magatartással lennél elégedett ? Mit kellene csinálniuk szernited ?.

"burkoltan,de aláírtad most a szavaiddal,h a hatalomról szól minden."

Miért a szocik+szadesznak nem a hatalomról szól ? Mindent bevetettrk hogy nyerjenek 2006-ban (lásd öszödi beszéd, ahol ezt be "vallották")

Vagy szerinted Gyurcsány és Kóka minden reggel izgatottan kel fel és alig várja hogy végre jót cselekedjen az EMBEREKÉRT ? Nem hiszem hogy ilyen naív lennél ...


"A fidesz úgy viselkedik mint a kisfiú akinek elvették a lapátját a homokozóban..."

Miért, van mit dícsérni ? Tapsolni ? Így tovább srácok ? Igen, igen ?

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.01.12. 17:36:46

attól h bebizonyítod,h a fos a szarnál rosszabb,még a szar nem lesz jobb mint ami,tehát ne menjünk bele ebbe a szoci párhuzamba mert én nem arra lennék kiváncsi,hogy a fidesz miben jobb,hanem miért jó?
miért kéne rájuk szavaznom 2010ben?mert én ezt nem látom,ez háborít fel...

milyen ellenzéki magatartással lennék elégedett?kezdetnek aki ott van teljes létszámmal a vitákon és nem vonul ki.már csak a krumpli orr hiányzik,mert annyira nevetséges ez a "műsértettség".vegyenek részt a jogszabály előkészítésében,mert ugye ehhez nekik is joguk van...legyenek ott, mert a legegyszerűbb valamiben nem rész venni és utána lefitymálni.akié a többség azé a hatalom,ezért régóta tudjuk, ez nem magyar találmány, de sikerült úgy elmérgesíteniük a viszonyokat, hogy aki mszps/fideszes, tetszés szerint értelmes ember nem lehet....szerinted nem ugyanez megy az utcán is?mert ezt látják a parlamentben,lehetne másképp is igen

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.12. 17:55:03

Bocs, ne keverd :
Csak az ELŐRE bejelentett miniszterelnöki felszólalásról vonulnak ki, amúgy bent ülnek és "jogot" alkotnak, vitáznak, hozzászólnak, majd szavaznak.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.12. 17:58:57

"műsértettség" -nek nevezni , mert nem hallgatják meg a hazug és lebukott és hazánkat lekurvázó miniszterelnököt ...hmm hogy is mondjam finom : nem eléggé végiggondolt ?

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.01.12. 18:17:37

hazánk lekurvázását ennyire a szívünkre venni,h is mondjam finoman,nem álszent:D?

te hányszor fogalmazod meg ugyanezt a gondolatot?jó lehet úgy hangzik,h "elkéne húzni a faszba",de majdnem ugyanaz.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.12. 19:03:08

Nos, hogy én mit gondolol erről az országról egyrészt egy magánember magánvéleménye ,nem bír azzal a jelentőséggel, hogy mit MOND (nem gondol!) róla Magyarország miniszterelnöke ...

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.01.12. 19:54:28

...egy zártkörű szoci dzsemborin:)

Illye 2008.01.12. 19:54:47

Szerintem tök mindegy mit mondott egy zárt beszéden a miniszterelnök (az is ember, nem isten) az embereinek, a csapatának. Aki végighallgatja az öszödi beszédet, az rájön, hogy a mondanivaló ennyi: basszátok meg ecsém, csináljunk már valamit végre, mert ciki van. Semmi több. Aki többet lát bele az még nem dolgozott csapatban, nem cseszte le a főnöke, még az anyja se szídta le, hogy a kurva lakásban rakjon már rendet. Aki szavakat ragad ki egy mondatból és azokat hangoztatja úton útfélen, az biztos bukott nyelvtanból, vagy Blikk, Story szimpatizáns (jellemző rájuk). Ez az ország már régóta el van baszva sőt, sose működött igazán jól. Ehhez pedig nem kell mást tenni, mint a töri könyvet elővenni és olvasni, hogy ki mikor miért döntött rosszul. Ez a véleményem nekem: egy politikára magasan szaró, reálisan gondolkodó átlagember.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.12. 20:02:40

helyes, ez már el van baszva ... és sajnos az újabb generáció sem jobb sőt gátlástalanabb

Vladimir Harkonnen 2008.01.12. 21:13:29

Sajnos nálunk ez így működik! Aki bármibe beleszólhat, az csak azt mondja el hogyan nem jó! (lásd: zöldek) Ez a legegyszerűbb! Ha ötleteket adnának, és az netán mégse jó tarthatnák a hátukat!

fara-muci 2008.01.12. 23:20:41

"Aki végighallgatja az öszödi beszédet, az rájön, hogy a mondanivaló ennyi: basszátok meg ecsém, csináljunk már valamit végre, mert ciki van. Semmi több. "


Épp csak azt hagytad ki, hogy kit okolt GyF a cikiért...
Saját magát, hiába próbáljátok ezt utólag szépíteni, benne van, meg kell hallgatni...
- "Elkúrtuk"
- "Négy évig nem csináltunk semmit"
- "Másfél-két évig hazudtunk"
- "Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása"
- "trükkök százai, amiről nektek nem kell tudnotok"
- "őriztük a titkot"

A Fidesz csak olyan módon jön elő, hogy arculatot akar szabni a baloldalnak, hogy "Orbán Viktortól ne szarjanak be".

Ezt utólag lehet "16 évvel" meg a "politikai elit"-tel kommunikálni, de mindenki látja, hogy ami itt 2002 és 06 között történt egy szar volt! [Semmi eredmény, erre GyF is kitért...] És ami azóta történik az pedig tudatos rombolás.

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.01.13. 10:00:52

fara-muci: egyet értek azzal veled, hogy valóban a botrányban,már csúsztatásokkal lett értlemezve a dolog, de vajh miért? magyar dolog szerintem, hogy elítéljük azt aki hibázik, még úgy is, hogy aztán vállalja érte a felelősséget.ezt most sokkal általánosabb értelemben mondom, mind a politika, hiszen tény és való elvárnánk, hogy csinálják már jól, ha csinálják. viszont Megyórol se feledkezzünk meg, hiszen alapvetően annak a kormányzatnak köszönhető a szar és nem a Gyurcsányéknak (100lépés program).ezt akkor az emberek tapsoltak meg éljenezték,ezért is nyert ismét az mszp,senki nem bolygatta a hátteret, hogy miből...ha nekünk jó,nem érdekel minket az ország helyzete,csak akkor kezdünk el hőbörögni,meg a politikával foglalkozni,ha a saját bőrünkön érezzük a szart.

arról se feledkezzünk meg, hogy a bokros csomag egyenesbe hozta az országot és onnan sikerült megint elbaszni...és nem mszps kormány jött utána.szted a Széchenyi tervre és társaikra miből volt pénz?egyáltalán miből volt pénz bármire is?persze az sokkal észrevehetőbb, ha 0ról megyünk minuszba és nem 10ről nullára,de valahogy erről mindenki megfeledkezik.

én a magyar mentalitást teszem felelőssé az egész helyzetért.miért az a kormány nyer mindig aki a legmerészebbet ígér?miért nem mer senki előállni azzal, hogy hát most nem lesz 4évig növekedés, de rendbe rakjuk az országot?a reformok is ezért felemások,mert még mindig nem jutottunk el odáig, hogy a magyarok áldásukat adják valami hosszú távon jó dologra.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.13. 11:04:32

na, kezdünk végre egyet érteni valamibeb ...):

de én azt vallom, ha nem értünk valamihez, nem kötelező csinálni ... főleg nem egy ország irányításával!
Márpedig ők be is vallották hogy nem értenek hozzá, azért van annyi programjuk (100 lépés, 81 pont, kutyafaszom) amiből mindig csak 10-20 valósul meg ...
PR.PR.PR ..és sajnos megették az emberek. Remélem most már egyre több ember kezd el gondolkozni és ha másra nem erre jó volt az öszödi beszéd. Ha igér/bejelent valamit Gyurcsány,Orbán, Kóka akkor mindneki végiggondolja hogy meg lehet-e valósítnai, utánaolvas az interneten stb ..

Szerintem, nem lesz több 2006-os kampány , csak szolíd választási programo lesznek.

Sajnos itt nem lehet azzal nyerni hogy keserves 4 év jön, mert rendbesztesszük az országot. a kádári kisembernek ez idegen, nem ezen nőtt fel, nem ez kell neki. Sajnos .

fara-muci 2008.01.13. 12:40:21

2002-ben 6-7 évvel a Bokros-csomag után még mindig volt mit kiosztogatni (lásd 100 napos program). És most 6 évvel a Fidesz kormány leváltása után pedig bazi nagy a baj!

Érdekes! És ezt lehet persze azzal magyarázni, hogy a Fidesz szétbaszta az országot, meg hogy Orbán Viktor a hibás, de fura, hogy 4 év költekezést még megengedett magának a kormányzat...
4 év költekezést!!!!!
Okos gazdasági elemzők azt mondják, hogy egy rossz tendenciát 4-5 év alatt lehet megfordítani, egy jó tendencia megfordításához (rossz irányba) viszont elég 1-2 év...

4 az nagyobb, mint 1 vagy 2!

Mindebből azt a következtetést vonom le, hogy megint csak maszatolás zajlik a közös felelősség kérdésében...

Igen, nem volt hibátlan az Orbán-kormány. Volt sok nagy hibája. A választók elzavarták.
Most viszont azt szeretném tudni, hogy mivel jobb nála a Gyurcsány-kormány. Mi az amivel kiérdemel adott esetben még 4 év kormányzást 2010-től kezdve???

EffEnnK 2008.01.13. 18:53:30

Az elmúlt 17-18 év csodálatos "politikai elitje" azonban elért valami nagyot. Mégpedig hogy tökmindegy mi történik az országban. Egy éve ahhoz a bizonyos öszödi beszédhez vezet minden egyes politikai beszélgetés két ellentétes gondolkodású ember között. Ti is ezt csináljátok csak, ennyivel tudtok hozzászólni az országépítéshez.

Közben amíg itt vitatkoztok, az egészségügy mégjobban tönkremegy, az oktatás teljesen elzüllik, az államadósság növekszik, a gazdasági növekedés lelassul, tényleg nem történik semmi. És ti sem ezzel foglalkoztok, hanem hogy "kurrvaország" meg "monnyonle".

Aztán meg megválasztjátok újra ugyanazokat, akik már kormányoztak, de nem tettek semmi igazán hasznosat, nem csináltak valódi reformintézkedéseket. Vonatkozik ez mindkét oldalra.

Egy kivétel van, a Bokros csomag. Az egy valódi reform volt. Az ehhez vonatkozó adatokat meg lehet nézni az Államadósság Kezelő Központ oldalán, vagy a Pénzügyminisztérium oldalán, vagy akárhol. Az intézkedés hatásai soksok helyen le vannak írva feketén fehéren.

Mindezt alátámasztandó ő ezek után a Világbank Európáért és Közép-Ázsiáért felelős igazgatója lett, majd pedig a Közép-európai Egyetem professzora, csak úgy megjegyezném.

Tehát emberek!
Lehet gondolkozni: melyik mai párt teszi inkább félre a politikát, és áll valódi szakemberekből, hogy végre NE olyan csoportok kerüljenek oda fel, akik:
1. Már a szocialista pazarló és hazug rendszerben is ott voltak (
2. Dilettánsok, nincs megfelelő szakmai tudásuk, felkészültségük

fara-muci: a kérdésedre a válasz: azzal, hogy eltörtlik a nyugdíjrendszert:D:D:D:D:D

Üdv Mindenkinek!

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.01.13. 20:58:11

zero: ezt én is nagyon remélem,ha megint David Copperfield lesz a sztárvendég a kormányprogramokban el se megyek szavazni...mi a szarnak,egymás között lerendezik majd...

Effennk:egyet értünk kb mindenben

fara-muci: kár azt kérdezgetni,mégha költői is volt a dolog h mivel érdemelték ki a kormányzást. 2évig még mszp-szdsz kormány lesz,csak magadat hergeled azzal,ha ilyeneken gondolkozol. azt hogy mit hoz a 2010es választás...hű,messze van az még. az mszpnek nincs még egy ilyen karizmatikus figurája mint a fletó, de a mostani helyzetben őt indítani öngyilkosság lenne,de h honnan tudnának összekaparni vkit addig nem tudom.én a fidesz helyében orbánt sem indítanám,nagyon sokan hatalmas ellenérzésekkel viseltetnek iránta(köztük én is), viszont ha a párt meg tudna újjulni és mondjuk egy Kósát indítani a választásokon én isten bizony rájuk szavaznék.mert nem kell a nagymagyarság,meg a trianon meg az ilyen hordalék elemek,józan,reális kormányzás kell,szakértelemmel.

Öcsi 2008.01.15. 09:38:02

Valamelyik közszolgálati média nyilvános műsorában egy szocialista gyűlöletkeltéstől megzavart agyú telefonáló arról tartott beszámolót, hogy a HVG-ben miket olvasott Orbán Viktorról és kormányáról. Elmondta, hogy mennyi sötét ügylet volt akkor… A műsorvezető zavarba jött, mint mindenki, amikor ellenőrizhetetlen ?baloldali? információkat zúdítanak rá.
Ilyenkor legegyszerűbb egy kis táblázatban gondolkodni, elfelejtve azt, hogy mit csinált Kiss József és Nagy Kázmér, mint Orbán Viktor barátja.
2002-ben az országunk példakép volt, készült a teljes értékű uniós tagságra.
2008-ben az ország Európa szégyene, méltatlan az uniós tagságra.
2002-ben az emberek előtt megnyíltak a lehetőségek egy emberibb életre. /csökkent a munkanélküliség, kedveszményes lakáshitelek, lakáshoz jutás lehetőségei adottak voltak/
2008-ben az emberibb élet csak egy szűk réteg számára adott /de az sem biztos/
2002-ben az Orbán kormány visszacsinálta a Horn kormány által elkezdett fizetős egészségbiztosítás kezdeti lépéseit
2008-ban a Horn gyula által elkezdett folyamatot véghezviszik és baloldali genocidiumot produkálnak.
2002-ben bárki elmondhatta a véleményét
2008-ban rendőröktől megfélemlítve mindenki meggondolja azt, hogy mikor, kinek és mit mond.
Nem kell belemenni az ostoba /?baloldal? által ördien kieszelt/HVG cikkek idézése, és a suttogó propagandára épülő vitákba! Nem szabad engedni, hogy hígagyú emberek segítségével zavarba hozzanak bennünket.
A tényeket kell felsorakoztatni, szépen, nyugodtan!

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.01.16. 11:35:47

Öcsi,engedd meg h vitatkozzam veled egy kicsit...Magyarország európa szégyene?ez picit erős,dehát ha így gondolod...én mondjuk jobban szégyelném,ha nekünk lenne egy Fico-nk. Megfélelmlítés picit röhejes,dehát tudjuk rendőrállam van blablabla...ismerjük már ezt.

ami viszont írásra késztetett...a Fidesz visszacsinálta a Hornék által kezdett egészségreformot...azt a reformot amivel sikerült volna kivonnia magát az államnak a TBből,a legfinanszírozhatatlanabb rendszerből.ezt tartod te jó dolognak?h a fitalokkal megköttették a nyugdíj meg egészségpénztárat?és h ezeknek a fiataloknak öreg korára lett volna elég tartalékuk a vizsgálatokra kezelésekre?hát igen,tapsoljuk meg a fideszt mennyire ügyes volt h ezt megakadályozta...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.16. 11:38:31

Szlovákia 9%-os gazdasági növekedés
Magyarosrszág 0,9 %-os gazdasági növekedés

Kit érdekel hogy Fico vagy Gyurcsány ???

süti beállítások módosítása