Skip to content


       Szűrés lista

"Call it Friend-o" Szubjektíven: No Country for Old Men


imdb

a film oldala

Rendezte: Ethan Coen, Joel Coen










































Tovább ....

Asszem, ha angolul láttad, vagy látni fogod emlékszel majd a hangra,a kiejtésre, amikor főantihősünk elővevén az érmét, megkérdi, hogy fej vagy írás.

És ahogy szokta, itt is az érme dönt, csak most a film felett.
Mindenkinek fej vagy írás lesz, tehát vagy tetszik vagy nem.
Középút nem létezik, és nem is létezhet.

Szóval nem tudom ti, akik már láttátok mit láttatok, és ti akik megnézitek mit fogtok, de nekem ez egy vérbeli western film volt.

Nem az a kor, nem az a ruha, de az a film.

Most visszapörgetve, ha a kocsikat lecserélem a fejemben lovakra és a sörétes puskát... illetve azt már nem is csak a hangtompítót leképzelni róla... nem fokozom, már biztos, hogy western.

A zene mellett, sem lehet elmenni szótlanul, ugyanis az nincs.
És ennek a hiánya még fokozza is a film képeinek a hatását.

És Tommy Lee Jones, Josh Brolin és Woody Harrelson szerintem csak asszisztál Javier Bardem-nek a filmben, aki ha a képen van elhomályosítja az összes többi szereplőt és görcsbe rántja a gyomrod, de mégis város, hogy újra képre kerüljön.

Hosszú film, de nem eléggé hosszú.

Szerintem a film posztere nem adja vissza a hangulatot, én jobbat találtam volna ki. :)

Értékelés: 9/10 (mert 10/10 film nincs)

Megnézed Friend-o?

trailer:

Címkék: kritika film kult western

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr20298997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.01.16. 11:40:35

én nem szeretem a western (western szagú) filmeket, de ezzel a bejegyzéssel felkeltetted az érdeklődésem.:)
sztem hamarosan mi is megnézzük,aztán majd leírom h milyen nyomokat hagyott bennem a mű.

zzz 2008.01.20. 02:49:06

Angolul lattam. Voltak benne jo jelenetek, de szerintem eleg vontatott volt es a vegere be is aludtam. Arra ebredtem , h a baratnom ordibal, h milyen szar a vege...(nem mondom el) Szoval, szar film. szerintem

süti beállítások módosítása