Skip to content


       Szűrés lista

Pákó üzen a Kuruc.info-nak

A sztori dióhéjban: A Kuruc.info megszerezte Pákó mobil-számát és kitette az oldalukra . Nem szép dolog ilyet tenni. Pákót persze elkezdték hívogatni, aki ahelyett, hogy vett volna új SIM kártyát 3000 forintért szépen-csendben-okosan, kihívta a TV2 stábját. Miért kell mindenáron szerepelni a bulvárban ?

Nos, Pákó szúrosan belenézett a kamerába, és üzent a Kuruc.info szerkesztőinek :
(nem tudom az operatőr hogy bírta ki röhögés nélkül, nem is rázkódik a kamera ...)



Címkék: bulvár

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr16304692

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lee esto 2017.12.20. 17:10:58

ver videos gratis de mujeres violadas po - Singulair mini 4mg antihistaminika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.01.21. 11:03:48

én se bírom Pákót,de a kurucz.info stábját még kevésbé...Egyszerűen a bicska kinyílik a zsebemben, h mér megint kipakoltak egy magán számot az oldalukra...tapstaps rohadékok

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.21. 11:46:11

Ha kimegyek Nigériába is helyi törzsi dalokat énekelek szörnyű nigériai akcentussal akkor én is sztár leszek ???

Mert kb. ennyi Pákó, és Nigériában az én fehér farkam lesz a kuriózum ...

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.01.21. 11:54:33

az a társadalom tette sztárrá aminek te is a része vagy,azért mert ez szarul érint nem Pákót kell okolni, de mint említettem én se szeretem és engem is zavar, hogy az igénytelenségnek semmi nem szab határt...de ugye gondolom sejted,h a kurucz.info nem a színvonal csökkenés miatt demonstrált így, ezzel a primitív,gyerekes,önmagukat minősítő módszerrel

haynau · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.21. 12:07:23

kurvaország!
kocsogpákó!

ez ilyen :D

Próféta 2008.01.21. 13:15:12

Igazából nem értem, minek van kint ez a poszt. Olyan emberekről szól, akik abszolúte irrelevánsak. Szvsz ez inkább subba téma.

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.01.21. 13:17:02

már milyen szempontok alapján irrelevánsak?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.21. 13:30:45

Azért van kint a poszt mert vicces/ostoba gyerek ez a Pákó, ahogy befenyíti a kuruczoskat :)

sjbee 2008.01.21. 16:02:06

Moks, sztem te vagy a "magánszám". Jól tette a kuruc.info, h kiadta a tel.számát ennek a majomnak Különben meg nem a társadalom tette sztárrá, ahogy fogalmazol, hanem a tásadalom egy bizonyos primitív csoportja, aminek nemhogy én de sztem még te sem vagy része (meg azért hálisten elég sokan nem).

Próféta 2008.01.21. 16:33:37

Van az egyik szereplő, ez a Pákó. Primitív fószer, akit a primitív közönség majmol, és 'sztár' lett a mi kis káeurópai szemétdombunkon. Akármelyik megnyilatkozását be lehet tenni, mindegyik nevetséges, bár inkább fájdalmas.
Van a másik szereplő, a kuruc.info, ill. inkább azoknak egyes írói/olvasói (vannak normális cikkek is). Az, ahogy írtak róla, az adta meg annak a cikknek a súlyát.
Egyik 19, másik egy híján 20.

Számtalan olyan magyar 'celeb' van, aki van olyan buta és primitív, mint Pákó, bármelyikkel be lehet helyettesíteni. Nem azért kell az ilyenek ellen felszólalni, mert fekete vagy bevándorló, hanem azért, ahogy viselkedik. De ha belemosnak a cikkbe olyan kifejezéseket, mint 'dzsungelmaki' stb., akkor az egészből rasszizmus lesz.

Nálam ez nem bulvár, ez valahol bőven alatta van.

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.01.21. 16:38:28

sjbee: a társadalomnak te is a rész vagy, ahogy én is...felesleges szegmensekre bontani h nem én hanem ő.nem azt mondtam h minden második ember csápol Pákónak a kismarosi diszkóban...de ahogy láthatod kommentáltad a róla szóló hírt, ellenérzésekkel viseltetsz iránta, beszélsz róla...szted miről szól a hírnév ha nem erről? tök mind1, h azt mondod, h na az a mocskos ge*i vagy a hmm,de jófej...

Trufa · http://motolla.extra.hu 2008.01.21. 17:53:56

Hát nem tudom, h ti mit is képzeltek magatokról. Ha ti lennétek a Pákó helyezetében megnézném, hogy hogy éreznétek magatokat. Istenem most nem tud jól magyarúl beszélni, ezért nem esik össze a világ. Mi sem vagyunk tökéletesek. Szerintem mi is pont úgy jövünk le ha más nyelven beszélünk mint Pákó. Meg máskülönben a rasszizmus nagyon nem szép dolog. A más fajú emberek épp úgy embernek minősülnek mint "mi". Senki sem döntheti el hogy hova, mikor és milyen bőrszínünek születik.

2008.01.21. 20:04:17

Trufa, Pákó nem ide született! :D Hanem idejött, mert az egy kurva nagy lehetőség volt neki, megjegyzem, bár ne tette volna.
Engem nem zavar, hogy itt van, hanem az a mocskos nagy ostobasága, a primitívsége. Egyszerűen buta, mint a föld. És ehhez bónuszba még paraszt is, lásd, amikor a Havas elküldte a halál f...ára vmelyik tévékettes műsorban... Na én ezért nem szeretem ezt az embert...

2008.01.21. 21:27:52

Mi a fene?! Nemcsak kuruc.info van, hanem kurucz.info is? Igaz, cz-vel is megtalálja a böngésző, de akkor legalább nézzünk má' fel a logóra....

2008.01.21. 21:30:22

Per pillanat a többi része a dolognak nem érdekel. Pákó tehet egy szivességet, tőlem akkorára fújja fel a tévé Pákót, amekkorára csak akarja, csak a seggénél csinálja, hogy a nyelvét is használhassa. A közönség meg csámcsoghat rajta. Ez persze a tévét is legalább úgy minősíti, mint a nézőseregét.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.21. 23:12:48

kelgyo

Ott a pont, nem vettem észre hogy rosszul írtam.
Melóból nem könnyű ám blogolni ...mindenféle userek settenkednek a az meber hátához ...:)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.21. 23:15:20

Trufa

Bocs, de kurva sok embert kurvára irritál, hogy idejön , rázza a nagy feket farkát, meg énekli az "Add ide a didit" és minden nap a tévében szerepel, bulvár újságokban ÉS MEGÉL EBBŐL !!!

Mert mit is tett le Pákó az asztalra idáig ? Mennyi sikeres művészünk, sportolunk, tudósunk van , aki 100-ad annyi médifigyelmet sem kapaott mint ez a kőbunkó senkiházi ...???

Böbe · http://www.bobebaba.hu 2008.01.23. 16:53:27

Ha nem teccik, akkor nem kell nézni, amugy kura nagyokat lehet rajta röhögni hogy milyen primitiv!

süti beállítások módosítása