Skip to content


       Szűrés lista

Ilyen a box

Nu, rúgok egyet én is a témába, aztán lehet nácizni.

Megnézve az alábbi videót, érthető, hogy egyesek úgy gondolják, nem működik az igazságszolgáltatás, szétesik az oktatás, és tenni kéne valamit. Mondjuk alapítanak egy gárdát.

Szituációs körkérdés 1.: tanár vagy egy középiskolában. Felfekszik egy diák a padra. Mit teszel?

Szituációs körkérdés 2.: tanár vagy egy középiskolában. Az órádon pár diák elkezd verni egy másikat. Mit teszel?

Szituációs körkérdés 3.: igazgató vagy egy középiskolában. Egy diákot több másik diák az intézmény területén előre kitervelten megvert. Mit teszel?

Megfejtés a tovább után :

forrás



UPDATE 1:

És mi lettek a következmények:A támadók megúszták igazgatói intővel, Könnyű Róbertet pedig áthelyezték egy másik osztályba.

Címkék: politika bulvár társadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr28311927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Átlagember 2008.01.26. 08:17:04

Hűha ez nagyon döbbenetes volt végignézni!Én nem mernék tanítani ilyen helyen.Mint Amerikában Harlem.De megbánták!!Hurrá!!

sültcsirke 2008.01.26. 11:20:06

187 ?! (film, megtörtént esetből ) jó irányban haladunk ... ?!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 12:18:49

Diplomás tanári minimálbér buttó 105 000

most akkor hogy menjek el tanítani ?
ennyiért?
ezek közé?
minden nap?

Prophet 2008.01.26. 13:56:39

Ez elhatárolt eset. Nagyon ritkán történik ilyesmi, a szegregáció miatt gyülemlik fel a feszültség. Illetve nem is szegregáció, mert nem cigányok voltak. Azért ezek az esetek inkább az ország keleti részén a jellemzőek, nem?

fénycsepp 2008.01.26. 14:01:07

igen, ilyen vacak fizetés jár a kezdő tanároknak (én is a pályára készültem, de szerencsére felnőttoktatásban kötöttem ki) , bezzeg digitális táblákra van pénz....A másik: milyen fegyelmezési eszközt adnak a tanárok kezébe? ez költői kérdés volt, eheh. itt kérem, igazi reformokra van szökség, de kétkedek abban, hogy egyáltalán akarnak komolyan foglalkozni a mai gyerekekkel..és persze, nem minden pénz kérdése...

Góliát 2008.01.26. 14:06:07

NA EZÉRT KELL SZEGREGÁLNI A CIGÁNYOKAT. NEM TANULNI JÁRNAK AZ ISKOLÁBA,HANEM LOPNI ÉS BALHÉZNI! AKI SÍR A SZEGREGÁLÁSUK ELLEN JÁRASSA A GYEREKÉT VELÜK EGYÜTT,AZTÁN POFÁZZON!!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 14:08:07

Izgatottan várom a következő személyek nyilatkozatát az este kapcsán és hogy milyen tennivalókat kívánnak foganosítani hogy ez többé ne ismétlődhessen meg egyetlen iskolában sem:
-Hiller István oktatási miniszter
-Takács Albert igazságügyminiszter
-Gusztos Péter szdsz, "az elesettek védelmezője"
-Magyar Helsinki Bizottság
stb.

rotterdamm 2008.01.26. 14:10:15

Lámpa Mónika azt ugatja, hogy mweg kell szüntetni a középosztály számára a szabad iskola-választást. Hogy muszáj legyen a gyerekedet ilyen iskolába, ezek közé a félállatok közé járatni. Hogy nehogy a te gyerekedet ne kínozza már a szellemi fogyatékos, gonosz, agresszív cigánykölyök. Hogy tanulja meg, hol a helye a benszülöttnek a gyarmaton.
Hát nem. Az én gyerekem nem fog ilyen állatok közé járni, és ha valahol mégis hozzáér egy ujjal is egy ilyen koszos, félállat senki, azt mnyomorékká fogom verni sk., bármi lesz a következménye. Amúgy javasolom Lumpen Mónikának és minden jogvédőnek, hivatásos rettegőnek, nácizó kis rózsadombi buzinak, hogy a saját gyermekét integrálja ezek közé a férgek közé.
Örülök, hogy az Index nagyobb részt liberális olvasói a kezdő oldalról nézhetik nagyszerű művüket. Remélem büszkék magukra.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 14:10:31

És a legdurvább az egészben, hogy ugye mindenki azt szajkózza, a tanulás emeli fel a romákat ...

Tessék megnézni, ezek iskolába járnak ,leaglább min. 10 éve(általános + közép) és ennyi morál és közerkölcs ragadt rájuk !!!

Akkor milyen morál lehet azokban, akik még iskolába sem járnak ?!

Fehér erő 2008.01.26. 14:12:11

Őszintén sajnálom, hogy a sportolók nem védhetik meg magukat. Ha a videót készítő tetű szépen rögzíti, hogy a haverjait szétveri a srác, talán nem lenne ekkora pofája a rohadékoknak. Egy normális, komoly szervezet kellene, nem kucsmás parasztok gárdája. Nem idióta agyhalott kopaszok, hanem értelmiségiekből szervezett, kis létszámú, de eléggé gátlástalan társaság, ami rendet tesz. Nem csak hülye beszédeket tart, meg kihalt zászlókat lenget. Üt, és addig amíg mozog a féreg. Nem kellenek nekünk ezek a szardarabok, ha nem mennek a picsába, megdöglenek. Ennyi.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 14:13:02

A miniszteri bársonyszékből, meg a szolgálati Audi A6-osból kurva könnyú ugatni , meg jogot védeni ...
bármely oldal is van hatalmon .

Tessék beköltözni 2 hétre a 8. kerültbe, vagy vmelyik vidéki kisvárosba, és hazasétálni minden este 9 felé ...

Welcome to real World :-(

Fucksee 2008.01.26. 14:18:42

Váltson sulit mást nem tehet.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 14:27:47

Most komolyan :
Szolgálati gázsprayt minden tanárnak!

Nem kerül sokba , és ha lefújja az egész bandát gázspray-jel már nem lettek volna ilyen nagy legények!

namost 2008.01.26. 14:28:41

Értem én, hogy a cigányok, csak ne emlékeznék arra, amikor a mi időnkben rohadtul nem cigány felsőbb évesek agyba-föbe vertek mindenkit, akit épp kedvük tartotta, aztán az se érdekelt senkit. Talán mert azok jó magyarok voltak, a környék "elitjéhez" tartozó szülőkkel?

kacsa! 2008.01.26. 14:29:38

Nem írom le mit gondolok.

Góliát 2008.01.26. 14:31:09

Azzal,hogy nem szegregálják őket,csak azt fogják elérni,hogy nem fognak tudni tanulni a rendes gyerekek sem,plusz ilyen és ehhez hasonló terrornak leszenek kitéve!!!
(Mellesleg 100%-ig biztos vagyok,hogy a toleranciabajnokok gyerekei sosem jártak egy osztályba ilyen purdékkal.)

Góliát 2008.01.26. 14:34:32

Prophet! Mond neked valamit az a szó,hogy irónia? AKIK MEGTÁMADTÁK A GYEREKET CIGÁNYOK VOLTAK.

Tunguska 2008.01.26. 14:35:16

Amíg pár ember nem fog össze, és nem gyújtja pár ilyen tetűre a putrit, addig ez folytatódni fog.

Nem náci vagyok, csak gyakorló apuka.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 14:42:31

Demcsák Zsuzsa ugye nem adta be oviba oda gyerekét, ahol szegény gyerekek/romák voltak.

Nem kell elítéli, minden anyuka/apuka így tenne.
Csak neki van lehetősége MÁSHOVA vinni, vidéken meg nincs ... oda kell járni oszt kész !

order 2008.01.26. 14:47:24

a két [nyilvánvalóan nem cigány] féregből vajon milyen felnőtt lesz?
amelyik az elején odaszól hogy:
"-Könnyű! Geci!" Abból szerintem agysebész.
amelyik meg csak azután esik neki a srácnak miután a kamerás (vagy valaki aki a közelében áll) odakiált, hogy:
"-Telibe!" na hát belőle pedig rakétatudós...

ezek férgek. nem emberek. féregírtást!!!

changebug 2008.01.26. 14:57:53

Nem ertem!

A kozepiskola nem kotelezo!

Aki hulye ki kell baszni akar feher, akar fekete. Ha egy elkenyeztetett ujgazdag kolke hulye azt, ha 1 cigany kolke azt. Egyenlo merce, zero tolerancia. Orokre, mindenhonnan. Ennyi. Es penzzel se lehessen kimosni. Feketelistara, mint a bamkoknal, az adosok. Majd lesz belole arufeltolto meg orzo-vedo.

Jo lenne, ha a demokracia, megtanulna vegre buntetni az emberek meg megtanulnak mit lehet es mit nem.

Sam8888 2008.01.26. 15:00:07

"...mert nem cigányok voltak."

Persze, hiszen cigányok, mint olyanok, nemis léteznek, énis csak a mesében hallottam róluk és nem vertek még el egyszer sem amikor tökvéletlenül full egyedül voltam...

Laci 2008.01.26. 15:02:13

Kedves Fehér erő,

én is megnéztem a videót: lassan már nem lepődök meg semmin. Én nyelvtanár vagyok, mélyen átérzem a Kollegina gondjait, nem tudom, én hogyan reagálnék. Odaugranék szétválasztani őket -- és kapnék pár maflást én is. Aztán feljelentem a saját diákjaim? Esetleg úgy megütöm, hogy belehal? -- érted a dilemmát. Ezt írod, "Egy normális, komoly szervezet kellene, nem kucsmás parasztok gárdája. Nem idióta agyhalott kopaszok, hanem értelmiségiekből szervezett, kis létszámú, de eléggé gátlástalan társaság, ami rendet tesz." Nem tudlak követni itt. Értelmiségiekből szerveznél egy eléggé gátlástalan társaságot? Hol kezdenéd a verbuválást? Eltés, Pázmányos, BME-s professzorok, tanárok, mérnökök, esztéták etc. jelentkezését várjuk "Halál rátok rohadt cigányok" jeligével a kiadóba, fényképes jelentkezéseket várunk? Nonsense. Csak nyugodtan lehet megoldást találni. Egy ilyen videó indulatot kavar, amit mélyen megértek. Ha az én fiam bántaná egy ilyen cigányember, én is ütnék. De ez nem alap az egész probléma megoldásra -- mert így nem megy. Cigányság-ismereteket kéne elkezdeni tanítani a tanárképzésben, bölcsészképzésben, majd először iskolákat csinálni nekik, a cigányoknak, jó tanárokkal, olyanokkal, akiket rendesen megfizetnek, NINCS MÁS ÚT. Illetve van, de azok járhatatlanok. Egy filozófusnő megmondta jó pár éve: schools, schools, schools. Bocsánat, hogy felmondtam a leckét. A cigányság nagy része alacsonyabbrendűnek tartja magát a fehérbőrű magyarhoz képest. Kisebbrendűségi komplexus, az eredmény ismert: agresszió, indulat, erőkultusz, a "szétbaszom-az-agyadat" vak rohamai. Pszichológiailag nincs itt semmi új. Én is kíváncsi vagyok komoly emberek nyilatkozataira -- és még jobban, milyen terveik, tetteik lesznek aztán. Nem felhúzni magunkat, akkor is ha primér élményünk az indulat és a felháborodás. Nyugodtan lehet csak gondolkozni. Ismerjük be: kurva nehéz. Legyen szép a napod.

Winston007 2008.01.26. 15:12:32

A problema az, hogy az integracio akarmilyen fontos es prioritas de mar nem megoldas rovid tavon. Nem akarok tobb penzt aldozni integracio, de annal tobbet a rendre. Lepni kell surgosen. Az a felelmetes, hogy mint liberalis ember lassan egyetertek a Magyar Garda nehany fellepesevel.

Az ilyen gyerekeket tenyleg ki kell rakni a tajgara es dolgoztatni oket, tanuljak meg a mi a rend. Nem voltam jo gyerek en se, de ilyet.....Raadasul a Magyar Koztarsasag egyik elsportoloja ellen! Felhaborito!

mechorang 2008.01.26. 15:12:48

kedves laci!

és mégis hány évig kell(ene) extra költségeket vállalnia az adófizetőknek hogy a cigányok beilleszkedjenek a társadalomba????
itt vannak már egy ideje és nem tartanak sehol...
bocs de se nekem se a leendő gyermekeimnek sőt még az unokáimnak sincs 200 éve...
elmaradott állatok élnek köztünk.
és bár NEM MIND CIGÁNY az arányok sokatmondók...

Laci 2008.01.26. 15:27:33

Kedves Mechorang,

nem állatok, hanem emberek, nemritkán agresszív emberek. Magyar emberek ők, nagyon kevés nem-magyar cigány él Magyarországon. (Lehetőleg ne szellemeskedésnek tessék olvasni, hanem, so to say, kétségbeesett humornak.) Nem állítottam, hogy az adófizetők pénzéből kellene megoldani -- mert nem lehet. Generációk kúrták el, Kádár János rendszere kezdte felhalmozni a bajokat, most látható a szarhegy. Nekünk kell elhordanunk. Különben csak lökjük tovább, ahogy írtad, "a leendő gyermeikeinknek, unokáinknak". Csak összefogással lehet, én az iskolákat emeltem ki -- mert értelemszerűen hazabeszélek. Avagy minden cigány a maga lovát... :-)

Bezuhov. 2008.01.26. 15:35:16

Én spec orrbabasznám őket, mert én vagyok a nagyobb..oszjónapot! Ha már ennyire érdekel a véleményem

szituációs körkérdés 4: Arról hallasz, hogy nem roma kölykök vernek más gyerekeket, illetve nem roma kölykök zavarják az órát. Ír-e erről posztot az átlag magyar blogger?

Válasz:Nem...mert abban nincsenek cigányok. S arra nem verheti a f@szát!

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.01.26. 15:36:31

"Diplomás tanári minimálbér buttó 105 000

most akkor hogy menjek el tanítani ?
ennyiért?
ezek közé?
minden nap?"

S ha több lenne, mit csinálnál?
Mennyi lenne a korrekt összeg?
Uniós bért a tanároknak?
A kukásoknak ne adjunk uniós (kukás) bért?
Miért pont a tanárokat emeljük ki?
Az pénz kérdés, hogy megakadályoz-e egy bunyót?
Ha valaki 10 éve tanít, jobban fogja csinálni azután, hogy megduplázták a bérét?

uzssob · http://uzssob.extra.hu 2008.01.26. 15:39:35

Munkatáborba velük.

mechorang 2008.01.26. 15:44:51

értem én hogy mit akarsz mondani csak abba gondolj bele, hogy mit kaphatnak ezek az állatok az iskolában?
oktatást? igen, ok
és még?
teret és lehetőséget arra, hogy a valóságban is kipróbálhassák azt amit otthon tanultak. a fenyegetőzést, a hazudozást, a lopást, a verekedést.
te mint pedagógus biztos hogy nagyon jól tudod hogy az otthonról szerzett tudás, viselkedés nagyobb részben befolyásolja egy ember életét mint az iskolai tapasztalatok.
az ilyen állatok szüleit, rokonait (biztos népes a család...) barátait és egyéb ismerőseit ültesd iskolapadba és akkor talán működhet az elméleted...

Laci 2008.01.26. 15:49:24

Kedves pancho_sanza,

a kérdéseid alapján te egy elég ostoba ember lehetsz, már megbocsáss. Aki a pénzkérdést felvetette, az nem egy bunyóról írt. Hanem arról, hogy ennyiért nem csinálja az egészet. Szíve joga. És senki nem írta, hogy "pont a tanárokat emeljük ki". Csak azt, hogy generációk nevelését nem lehet olyan emberekre bízni, aki éppen csak vegetálnak. Akik közül sokan már nem is képzik magukat, mert pénzt kell csinálniuk, illetve ahogy a magyar mondja: keresniük. Akik közül nem egy már nyíltan bevallja, hogy csak a túlélésre hajt -- hogy valahogy (:kurzív) kijöjjön az órájáról. Ennek csak egy része a pénz. De nagyon fontos része. Senki nem attól fog jobban tanítani, hogy megduplázták a bérét. Hanem nyugodtabban, stabilabban fog járni-kelni a világban. És kiegyensúlyozottabban tanítja majd a Te gyermekeidet is, akik valószínűleg okosabb kérdéseket tesznek majd fel egy téma kapcsán, mint amiket Te feltettél.

hork 2008.01.26. 15:57:43

olyan hogy cigányintegráció nincs. nézzétek meg nyugat európában is mennyi baj van velük pedig ott nem ilyen sz*r körülmények között élnek. azt kell mondjam hogy a kultúrájuk tragikus...egyszerűen még indiában sem ennyire, pedig elvileg onnan hozták. a gyereknevelésben már el van cseszve az egész. a mai értelemben vett humánus megoldás kisapáim nincs...de ezért lehet próbálkozni.

Laci 2008.01.26. 16:00:17

Kedves Mechorang,

tudom nagyjából miről írsz. Én a Józsefvárosban kezdtem, egy olyan iskolában, ahova cigány gyerekek is jártak. Az egyikük autófeltörésből keresett némi zsebpénzt magának. (Értsd: többet, mint az én akkori tanári fizetésem.) Amikor szelíd kételyemnek adtam hangot, hogy hát biztonsági zár, miegyebek, selma mosollyal adta meg a választ. "Tanár úr, uggyanmá! Amit be lehet zárni, azt ki is lehet nyitni." (Állítását nem lehetett cáfolni, mert az a mindennapi empíriából táplálkozott.) Nyilván most nagyban űzi valahol, vagy kuksol valami büntetésvégrehajtási intézetben, esetleg mást csinál. Amit te írsz, az a magyar valóság. De nekem nincs itt elméletem, azt írtam (ismételtem csökönyösen), hogy iskola, iskola, iskola. Ismétlem: nincs olyan változtatás, amiből az iskolát ki lehetne hagyni. Nem lehet.

Maestro 2008.01.26. 16:01:30

emlékszem, '94-ben a sulinknak nem volt saját épülete, egy másik iskolával osztoztunk, hát mit ne mondjak szar volt látni 6 évesen hogy a cigók hogy törik be az osztálytársam fejét a mosdón...

az integráció mellé egy kérdésfelvetés: mostani, "hiányos integrációs rendszerünkben" miért vannak olyan romák/cigányok akik képesek voltak szocializálódni, beilleszkedni a társadalomba, és normális életet élni?

őszintén szólva eddig igyekeztem nagyon toleráns lenni a kisebbséggel szemben, de egyre inkább kezd rohadtul elegem lenni. és a vicc az, hogy egyre korábban kezdik... egy héten egyszer legalább, hogy 14 éven aluliak csinálnak balhét. Azokat még csak meg se lehet verni tisztességesen, mert egy pofontól megfekszenek.

magyarország 2008.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 16:03:27

pancho sanza

Teljesen jogos amit írtál!
Miért a tanároknak ?

Nos elmondom:
Pont tegnap láttam egy konferenciát a tévében, hogy a hazai tanárképzés "eredménye" rohamosan romlik, mert a gyengébb képességű fiatalok jelentkeznek, és közülük is csak a gyengébbek jutnak el tanárnak, a nagy része pályaelhagyó lesz.

(én történelem szakon végeztem az ELTE-n, de meg sem fordult a fejemben hoigy tanár legyek, de az állam rámköltött egy csomó pénzt a tanításomra,de ez más téma)

Viszont 1 tanárnak óriási a felelőssége, hiszen 4-8-12 évig "van hatással" a fiatalokra. Így ha gyenge a tanár, a gyerekek nagy részéből sem lesz
"agykutató" , mert el sem jut az egyetemig.

Kukának bárki elmehet, ha szarul csinálja, legfejlebb otthagy egy szatyor szemetet ...? De ha a tanár végzi rosszul a dolgát ?

Finnországban a tanároknak keresnek majdenm a legtöbbet, így ott a legértelmesebb diákok mennek el tanárképzésre, és egy jól fizetett, jól megbecsült hivítást/munkát kapnak ...

Oktatásra fordított összeg TÖBBSZÖRÖSEN TÉRÜL MEG ! Ez a legalapvetőbb közgazdasági info ...

Dr Kangörény 2008.01.26. 16:12:08

Mi köze van ehhez a tanári fizetésnek? Havi 1 millióért tudná egy tanár a megodást??? Egyébként ha kevés a fizetés nem muszáj tanítani. Keresni másik állást, oszt jónapot. Ha nem lesz elég tanár, majd felemelik a bérüket. Az iyen esetekben meg feljelentést kell tenni, nem siránkozni azon, hogy nincs eszköz a tanárok kezében.

hork 2008.01.26. 16:12:43

jó basszus...tanitsuk őket de akkor ne legyenek a szüleikkel meg kis létszámú rokonságukkal csak max heti egy napot....mert semmit se fog érni a rájuk költött pénz és idő.

doktor.dikhed 2008.01.26. 16:19:03

"Ez elhatárolt eset. Nagyon ritkán történik ilyesmi, a szegregáció miatt gyülemlik fel a feszültség. Illetve nem is szegregáció, mert nem cigányok voltak. Azért ezek az esetek inkább az ország keleti részén a jellemzőek, nem? "

Nem elhatárolt eset, bárhol megtörténik, ahol több cigány kerül egy osztályba.

"Értem én, hogy a cigányok, csak ne emlékeznék arra, amikor a mi időnkben rohadtul nem cigány felsőbb évesek agyba-föbe vertek mindenkit"

Cigánynak lenni manapság életmód...

Mindenki ismeri ezt a réteget. fiatal gyerekek, állandóan isznak, lopnak, erőszakoskodnak. Nincs igényük arra, hogy tanuljanak, kitörjenek ebből a környezetből, mert így jól megélnek, és ezt rappelik nekik a tévében is. Cigányoknak hívjuk őket, mert a romák alkotják jó részüket, de ugyanakkor vannak olyan romák is, akik kitörnének. Csak nagyon kevesen.

Az oktatás meg nem tud velük mit kezdeni, mert ők nem akarnak megváltozni, nekik így jó. Élősködnek. Csak attól félnek, aki erősebb náluk, de az iskolákban nem lehet meztelen seggel kiállítani őket az udvarra és megvesszőzni, így el kell vinni a gyereket máshova. Nem is az a legszörnyűbb, ha megverik, hanem ha belőle is ilyen "ember" lesz.

A bőrfejűek csak további indulatokat szítanak, az értelmiségi bőrgejűeknek már a felvetése is nevetséges baromság. El kell kerülni őket. Ennyit lehet tenni.

Nem értem miért nem lehet szigorúbban venni az oktatást. Ezért ki kéne csapni azokat a suliból, akit a verekedést kezdték, ha meg pl. 3 suliból kicsaptak valakit (vagyis a képességei nem megfelelőek ahhoz, hogy tanuljon) akkor legyen neki kötelező dolgoznia heti 5x8 órát. Az állam még hasznát is venné az olcsó munkaerőnek, ezeknek meg nem lenne ideje állaltkodni.

Így viszont bármit megtehetnek, amíg a sértett 8 napon belül gyógyul, és a 8 napon belül gyógyuló sérülések is fájdalmasak...és ami még rosszabb, megalázóak. Ki tudja milyen hatással vannak egy fiatal, normális gyerekre.

bög 2008.01.26. 16:22:09

"Örülök, hogy az Index nagyobb részt liberális olvasói a kezdő oldalról nézhetik nagyszerű művüket. Remélem büszkék magukra. "

hidd el, a liberálisak jelentős része is ugyanezt gondolja a cigányokról, amit te

átlag alatt 2008.01.26. 16:31:52

Az másképp fáj, ha nem cigány balfaszok verik meg?
Mert ha nem, akkor miért fontos hogy cigány balfaszok verték meg?

Ja, hogy lehessen bunkó nácinak lenni? Gratulálok. Szánalmas.

vini_old (törölt) 2008.01.26. 16:33:24

" changebug 2008.01.26. 14:57:53
Nem ertem!

A kozepiskola nem kotelezo! "

De bizony, 18 éves korig.

bög 2008.01.26. 16:33:54

vagy inkább liberálisok:)

RedRiot 2008.01.26. 16:34:56

Nem vagyok szélsőséges gondolkodású, de amit az utóbbi időben látok elönt az elkeseredett düh:

-sajóládi "védett" erdő "megélhetési" ellopása. A nyomozást bűncselekmény hiányában megszűntették!

-Ózdon majdnem megismétlődött az olaszliszkai tragédia, húszan támadtak egy gépkocsivezetőre

-roma boxoló agyonverte az osztálytársát a nyílt utcán

-egy tizenX éves szarcsimbók hónapokig terrorizálta Budapest egyik legforgalmasabb közterét. A hatóságok mosolyogva lengetik a karjukat., a média "kisfiú" így, hátrányos helyzet úgy.

-Devecseren olyan emberek, akik 20 éve lomiznak illegálisan, és egy fillér adót nem fizettek ezalatt, lenácizták a polgármesterüket, aki segítene nekik legális útra terelni az üzletüket

-Kelet-Magyarországon szétlopták a gátakat és a védműveket, egyetlen vádlott nincs az ügyben

És ezekután Kállai Ernő ombudsman elböfögi a tévében, hogy tenni kell valamit, mert a médiában egyre gyakoribbak a gyűlöletkeltő riportok! Talán nem kellene témát szolgáltatni, akkor nem lenne miről "gyűlöletkeltő" riportokat csinálni...

Ha valaki a fentiekhez hasonló ocsmányságok hatására azt találja mondani, hogy szarok a törvényeink, netalán a roma kisebbségre is tesz egy-két megjegyzést, azonnal rásütik a rasszista bélyeget.

Liberális lózungok: integráció, még több pénz kell az integrációra. Persze! Miből? Csípjünk le a nyugdíjakból? Emeljünk az adókon? Emberek, húzzuk szorosabbra a derékszíjat, mert a "mélyszegények" nem kapnak elég segélyt!

Kifordul a belem! Nem pénz kell ide, hanem vastörvények! Olyan törvény, ami védi a magántulajdont. Ha tetten érsz egy betörőt a saját lakásodban/házadban/kertedben, igenis legyen jogod megvédeni azt amiért megdolgoztál - ha már a rendőrség nem védi meg.

Gyorsan ítélő bíróságok, puritán, olcsón fenntartható börtönök. Nincs tv, nincs dvd, nincs konditerem, nincs könyvtár. Az erőszakos, garázda bűncselekményeket visszaesőn elkövetőket nagyon súlyos, 8-12 évre hűvösre rakni.

Vasszigor kell ide, az erőszakot nem lehet pénzosztással felszámolni! Az a gond, hogy a fejeseknek ilyesmi meg sem fordul a fejében, ezért reménykedem, hogy a Magyar Gárda után fognak még szerveződni civil szervezetek hasonló céllal, csak valamivel hatékonyabb vezetéssel, akik talán már nyomást tudnak gyakorolni a vezetésre. Ha nem viselnének nyilas jellegű ruhát, és tömegek csatlakoznának hozzájuk, talán a szélsőséges fasiszta csürhe bélyeget sem tudnák rásütni.

a legjobbakat mindenkinek aki elolvasta

arp 2008.01.26. 16:35:14

Azon gondolkodott valaki, hogy a nevelés alapvetően nem az iskolában kezdődik, illetve nem csak ott történik, hanem már otthon, a szülők elkezdik ezt a folyamatot?
Ezek a "gyerekek" már úgy kerülnek be az oktatásba, hogy nincsenek elemi gátlásaik. Mi nem csak azért voltunk jók (jobbak) az órákon, mert jobb volt a tanér - mi is szivattuk a gyenge tanerőt - hanem azért, mert apám agyonvágott volna otthon, ha megtudja, mi történt a suliban.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 16:38:34

átlag alatt 2008.01.26. 16:31:52

Több rétegű az eset:

A legnyilvánvalóbb hogy a cigányok megvertek egy nem cigányt.

De szerintem ennél sokkal súlyosabb hogy az iskolában, az óra alatt, a tanár szeme láttára. Ebben az esetben tökmindegy ki vert meg kit, maga a a tény., hogy Magyarországon ilyen megtörténhet egy tanóóra alatt,egy közintézményben sokkal jobban felháborít, mint hogy - megint - romák veretek magyart .

De ugyan most a "liberális" világban a tanár hozzá sem érhet a gyerekhez (külön köszönet ezért Magyar Bálintnak).
Én 92-96 között jártm gimiba, de még akkor is akkor fülest kaptam, hogy után kussban voltam egész órán. És nem ment be apám/anyám a suliba, meg nem jelentette fel a tanárt .... sajnos ez most egy ilyen világ .:-(

bög 2008.01.26. 16:41:48

2002-ben érettségiztem. Férfi testnevelő tanár osztályfőnökün k tockosokkal elég keményen osztotta a fiúkat. Soha senki nem panaszkodott rá, se a szülők se a mi részünkről. Nagy patkányok voltunk, de ehhez hasonló se fordulhatott volna elő soha.

Sabesz Emil 2008.01.26. 16:45:21

Ez a második sokkoló videóm 24 órán belül, az első Fekete Pákó karlengetése volt. Azt tegnap láttam, gondoltam, ma reggelre ebből botrány lesz, elhatárolódások hangzanak el a két kereskedelmi csatornától, politikusok nyilatkoznak, Népszabadság jegyzet születik. Ehelyett vastag kussolás. Ezzel a videóval is ez lesz. Hallgatás. Hivatalos válasz a hétköznapi problémáinkra a hallgatás. Az elhallgatás. Teljesen kikészültem. Elhúzni innen, nincs más megoldás.

mechorang 2008.01.26. 16:49:16

ne is a tanár verje a diákot!
hanem otthon apu/anyu b@sszon le két olyat...
csak hol vannak ezeknek az állatoknak szüleik
ugyanolyan állatok azok is
ösztönlények
semmi emberiesség nincs bennük
pláne semmi emberség...

nagyon remélem hogy eljutunk odáig hogy egy pártnak nem lesz szüksége az ilyen lények szavazataira és mernek majd valóban tenni valamit ezekkel!!!
a baj csak az hogy ezt hamar meg kell tenni mert ezek szaporák mint a nyulak, a becsületes meg csak fogy
szóval egyre nő az alajnép szavazóinak száma és egyre csökken a miénk...

RedRiot 2008.01.26. 17:15:41

"Egy filozófusnő megmondta jó pár éve: schools, schools, schools."

1. Létrehozol külön cigányiskolát:
-nyüszítés: Külön iskolába zárják a roma gyerekeket! Rasszizmus, megkülönböztetés, ombudsman bácsi, segíts!

2. Beintegrálod őket rendes iskolába:
-nyüszítés: A hátsó padba ültetik a roma gyerekeket! Rasszizmus, megkülönböztetés, ombudsman bácsi, segíts!

Nem mondom, hogy Auschwitz, meg deportálás kell ide, de be kéne végre fogni ezeknek a liberális megélhetési jogvédőknek a nyáladzó száját, és inkább egy rendpárti, bűnözőket és deviánsokat elítélő és kirekesztő iránybe elindulni. Az a gond hogy egyelőre fék nélkül rohanunk a rossz irányba.

Átlagember 2008.01.26. 17:17:25

Első legfontosabb az otthon adott útravaló.Ha ez hiányzik vége.Abból a gyerekből már nem lesz "ugymond" rendes ember.A pedagógusok is sokat tehetnének,de nem tesznek-tisztelet a kivételnek.Én 1973-ban érettségiztem de még ma is feltudok sorolni 5-6 pedagógust aki EMBER és TANÍTÓ volt,akire felnéztünk ,a szava szentírás volt.Szégyen volt rosszjegyet, intőt kapni,a szülőnek eszébe nem jutott felülbírálni a tanárt.De volt közösségi szellem,kirándulások (nem drága sítáborok)nem a számítógépen beszélgettünk egymással.Nagyot fordult a világ.Minden rosszabb lesz.A videó döbbenetes.Nem lehet ezekkel a gyerekekkel mit kezdeni.Addig amíg minden osztályban 2-3 cigánygyerek volt és úgy általában kevesebben voltak nem volt cigánykérdés.Egyszer a Halászbástyán vagy 18 éve láttam hogy itt a pirost játszanak cigányok.Teljesen ledöbbentem.Úristen hol egy rendőr?Később látom két rendőr bratyizva jókedélyűen röhögött a cigányokkal.Na egy világ omlott össze bennem.Mit látok a múltkor a tv-ben?Ugyanazt csinálják a H.bástyán.Mit mondott a rendőrkapitány?Sajnos megismerik a rendőröket.Na ennyi.A román cigánygyereket röktön le tudták rendezni ahogy vér folyt!Én eddig nem cigányoztam,sőt a pici gyerekeket sajnáltam mert nem tehet senki arról hová születik.De ami az utóbbi időben elénk jön képbe hát attól elszáll az emberből minden féle sajnálkozás és együttérzés.

dog 2008.01.26. 17:23:30

Sabeszkám, csak az a gond, hogy nincs már hova elhúzni. Európában pontosan ugyanezek a problémák vannak, csak nem cigányokkal, hanem közel-keleti és afrikai emigránsokkal (németországban meg oroszokkal is). Lehet, hogy pár országban még kicsit jobb a helyzet, de már nem sokáig. A paraziták felélik lassan minden egészséges közösség életterét.
Miért mi húzzunk el? Miért nem ők? Ez a mi országunk, még ha egy szánalmas bolhacirkusz is. A mi hibánk, a szavazóké, hogy olyanok ülnek a törvényhozásban és a közigazgatásban, akik ezt megtehetik, amit tesznek. Igen, a törvényeken kell változtatni, az lenne az egyetlen megoldás. De sajnos ez nem múködik, mert nincs olyan politikai erő jelenleg, akit ha bejuttatunk a parlamentbe, a mi érdekeinket képviselné. A jobbikot mégse akarjuk, bár a cigánykérdésben feltétlenül ők a hitelesek. Na ilyenkor mi van?
Ez a bohóc magyar gárda meg tényleg csak a masírozásra jó meg a ripacskodásra, esetleg hadisírok gondozására. Sajnos közülünk azért nem lehet gárdát verbuválni, mert mindenkinek van félteni- és vesztenivalója, családja, stb. A cigányoknak meg teljesen mindegy, ez mint szempont fel sem merül. Tehát már eleve vesztésre állunk. Én egyre többet foglalkozom a gondolattal, ha lenne még pár hozzám hasonló ember, akire lehet számítani, akár feladnám a polgári egzisztenciámat is, hogy egy múködőképes antiterrorista sejtet szervezzek az egyre őrütebben tomboló cigányterror megállítására vagy legalább lassítására.

RedRiot 2008.01.26. 17:30:00

"A román cigánygyereket röktön le tudták rendezni ahogy vér folyt!"

Ugye ez vicc? Ha az első rendőr ott a Blahán fejbeveri gumibottal, de úgy hogy arról koldul, az lett volna korrekt "rendezés".

De az, hogy egy rendőr alezredes(!) egy napját elbassza arra, hogy egy ilyen kis szardarabbal végigkocsikázza a fél országot, az kabaré, nem megoldás.

Azt mondták hogy a rossz családi háttér tehet róla, hogy ilyen. De könyörgöm, a "rossz családi hátteret" nem lehet börtönbe zárni, másfelől mégiscsak ő nyomta azt a bicskát a másik combjába (ha magasabb lett volna a hasába), nem az erdélyi putri.

Más. Kedvenc ellentmondásom:
Liberálisok: a cigányság leszakadásáról nem ők maguk tehetnek, hanem a társadalom. Így kollektíven, a társadalom. (Ők liberálisok mindezt úgy mondják, mintha ők nem lennének a társadalom tagjai -> ők felettünk lebegnek.)

Kállai Ernő: felháborítja a média ámokfutása, ahogy a cigányságra kollektíven rásütik a bűnöző címkét.

Hogy is van ez? Ők kollektíven felelősnek tekinthetnek mindenki mást a saját helyzetük miatt, de "cigánybűnözés" nem létezik? Fasza kis kettős mérce, gratulálok!

0xFFFF 2008.01.26. 17:31:45

Laci !

De alap. Ez ugyanis a sokadik ilyen videó és az esetek 99%-ról nincs felvétel. A cigányok takarodjanak, nem érdekel a moralizálgatásod és a többi hülye nyavajgása sem. Nem tud beilleszkedni, húzzon romániába vagy bárhová.

siptex 2008.01.26. 17:32:09

C.P.G. itt az ideje!

Roltii 2008.01.26. 17:32:26

nyáron voltam kinnt Németországban 2 hetet és beszélgettem egy német lánnyal, hogy nálunk vannak a cigányok és hogy elég problémás. Na most ugyanez van náluk a törökökkel. Csak nekik még nagyobb kuss van a nyilvánvaló történelmi okok miatt.
Általános iskolás koromban (89-93) volt cigány haverom, nem értettem miért fikáza őket mindenki...egészen addig amíg el nem lopták a kvarcjátékomat (lehet nevetni, de akkoriban ez volt a legnagyobb értékem). Ráadásul egy olyan köcsög nyúlta le, akivel egy lépcsőházban laktam. Persze jött még utána is haverkodni mintha mi se történt volna. Eccer csak úgy betörték az orromat mert énekeltünk az utcájukban (pomáz,főút).

Mit lehet velük csinálni? felpofozni. Nem csak őt, egész qrva családokat, hogy ne jöjjenek visszaütni. Mert sajna, ha csak 1-2t megversz, akkor jön a bosszú, amit ők nagyon szeretnek.

De van másik ötletem is. Nem kell kitalálni semmilyen új dolgot, csak a meglévő törvényeket betartatni. Lehet hogy az összes sittre kerülne, és ez sokba lenne nekünk adózó népnek, de legalább a gyerekeink nyugodtan mehetnének iskolába...

siptex 2008.01.26. 17:33:50

Küszöb majmok! :))))))))))

RedRiot 2008.01.26. 17:34:28

"nincs olyan politikai erő jelenleg, akit ha bejuttatunk a parlamentbe, a mi érdekeinket képviselné. A jobbikot mégse akarjuk, bár a cigánykérdésben feltétlenül ők a hitelesek. Na ilyenkor mi van?
Ez a bohóc magyar gárda meg tényleg csak a masírozásra jó "

Dog: vhogy bennem is ezek a gondolatok merülnek fel, egyre gyakrabban. Az egyik oldal a Jobbik és a Gárda, a másik az SZDSZ, a kettő között pedig nincs egy cselekvőképes politikai erő, ami érdemben foglalkozna a problémával. A baj, hogy a ha vki elindítana egy ilyen kezdeményezést, a Gusztos(talan) félék egyből ott teremnének és rásütnék a fasiszta bélyeget. Egy párfős alakuló csoportra könnyen ráhúznák a vizes zoknit.

14évesgyerek 2008.01.26. 17:37:12

A videó készítőjét vagy az oldal tulajdonosát szeretném megkérni hogy ezt a videót tegye föl YouTube-ra,mert onnan letöltheti bárki és akkor szétterjed a hálón,hogy az emberek megint okulhassanak.
Én éppen ma írtam felvételit és apám ezzel a videóval fogadott,hogy nézzem középsuli ajánlónak.Mondjuk én viszonylag "okos" vagyok és anyám-apám ügyvéd szóval szolnoki lakosként nem ilyen iskolában fogok kikötni,de szomorú,hogy van ilyen.Illetve..LÓFASZT szomorú csak elkéne különíteni,hogy ide csak cigány jöhet.Akkor fűtést vízet villanyt se kell fizetni és tanár se kell.Szépen szétverik egymást azt kész.Dehogy ezt iskolként számontartani,ezt a marhatelepet..!?

Átlagember 2008.01.26. 17:39:18

RedRiot:a kettős mércéről teljesen igazad van.

A cigánygyerekkel kapcsolatban: én nem arra gondoltam hogy fejbe kellett volna vágni a rendőrnek.Hagyták az utcán ilyen botrányosan élni 12 évesen (8-nak se néz ki).Néha bevitték az intézetbe ahonnan már aznap kiszökött,de ők megtették amit kell.Ugyanezt megkellett volna csinálniuk már előbb média cirkusz nélkül.

hork 2008.01.26. 17:41:23

valaki mondja már ki : sajnos egy bizonyos értelmi szint alatt csak a fegyelmezés és büntetés működik. de azért üljetek le velük beszélgetni és inygen laptopot osztogatni. ezt a bandát ha a töketlen magyar politikai vezetés nem tudja kordában tartani..akkor izraeli mintára precíz célzott csapásokkal kell megtenni,önszerveződő-önmagukat korlátozó védelmi egységekként..

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 17:43:45

Sajnos az a probléma hogy ez egy ördögi kör.

Az internet, web2.0, youtube, blogok segítségével egyre több ilyen "ügy" jut el egyre több emberhez.

Régen is voltak ilyen esetek (ha nem is ennyi) ,de ugye ami nem volt benne a Híradóban meg az újságban, az meg sem történt, nem kapott hírt róla senki.

Most viszont ez így előbb utóbb ez így robbani fog, visszafognak ütni a magyarok , és akkor tényleg elszsbadul a pokol !

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 17:48:16

Költői kérdés:
Ez a suli , ez a tanterem mikor kapja meg a digitális táblát ? Mert akkor lehet leugrok a kamerámmal megörökítnei, ahogy szétverik vagy ellopják ..xDDD

De nem baj, kell digitális tábla és kórházi széf.
Ezzel megoldva az oktatás és az egészségügy 2 legégetőbb problémája. Gratulálok!

kompi · http://trailer.blog.hu/ 2008.01.26. 17:50:52

"Ez elhatárolt eset. Nagyon ritkán történik ilyesmi,"

szerintem meg nem. Maximum nem kap akkorra nyilvánosságot mint Anikó átoperált mellei. Jómagam egy 2,5 kissrác apja vagyok, és elborzadva nézem, hogy a mai fiatalok milyen erőszakosak. És az ilyen esetek többségében cigány az elkövető, mint ahogy a börtönök "lakóinak" a 80%-a is. Nem hiszem el hogy nem lehet tenni ez ellen. Gettók kellenek, falakkal. Öljék, rabolják egymást - ne pedig a normális életet élni próbáló embereket.

Roltii 2008.01.26. 17:52:04

"Jómagam egy 2,5 kissrác apja vagyok"

taníts mester...:D

sültcsirke 2008.01.26. 17:57:04

Azért a tanárok kezébe sem biztos hogy adnék korlátlan hatalmat, mert van olyan korlátolt aki simán visszaélne vele( nem is kicsit ). Nem tudom mi a megoldás, de ha tudnám, a fecske nyár effektussal semmire sem mennék. Vagy a bársonyszék hiánya tántorítana el ...

porthosz 2008.01.26. 18:04:44

Én nem hiszem hogy erre a dologra van békés megoldás. Azért nincs mert aki nem akar változni azt békés eszközökkel még soha nem sikerült a történelemben változásra birni...

Bakony 2008.01.26. 18:07:09

"Nem pénz kell ide, hanem vastörvények!"

Na az ilyet imádom!!! Az abszolút tudatlanság!! Ember! Törvényeket, a hülyék is tudnak gyártani! Lásd az elmúlt 18 év!!!
A probléma nem a törvények hiányából vagy a puhaságából származik, hanem a be nem tartásukból! Jelen esetben nem csak a cigányok nem tartották be a törvényt, hanem a tanárok, a szülők és a rendőrség sem! Nem tudom sajnálni azt az embert, aki nem képes kiállni a saját jogaiért!
Fel kéne nőni!
Lehet itt bunkó nácizni vagy vasszigort követelni, de amíg nem értjük meg a jogállam lényegét baszhatjuk!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.26. 18:09:28

Bakony

Igazad van .. arról is van törvény, hogy adj számlát ... de senki sem tartja be ...:))

mechorang 2008.01.26. 18:22:09

nem fog robbanni mert ahogy már vlki megjegyezte nekünk van veszteni valónk.
de tényleg radikális lépés kell a kormányzat részéről mert ez tarthatatlan.

az iskola meg integráció meg hasonlók ide vezetnek szal ezeket hagyjuk is.
Úgy érzem elég nagy az egyet értés abban hogy nem elég a fiatalkorúak nevelése/átnevelése. mert amit otthon/az utcán/az intézetben/a saját környezetében lát az ugye elviszi másfelé.

a saját véleményem szerint:
a segély rendszert totálisan át kell alakítani.
olyan nincs hogy nincs munka, mert utcát seperni, csatonát ásni mindig kell és (sajnos) soká' lesz még az hogy olyan tiszta magyarország meg mindenhol van víz meg villany meg gáz és nem kell több ember. a vízelvezetők árkok a gátak karbantartása stb stb

na ezekhez nem kell 8 diploma, a szerszámot meg levonjuk az első segélyből (és majd akkor már egy valamije lesz amire vigyáznia kell, ha szétb@ssza, elveszti kap újat szintén levonásért, ha ellpoják tőle dettó, ha nincs szerszám =>nincs munka=> nincs segély, az asszonynak nem megy a családi pótlék stb stb, mert az csak akkor megy ha az igénylő dolgozik.

tudom hogy ez így nem tökéletes de remélem az alapirány érthető.

2. a büntetésvégrehajtásban dolgozók fizetésének emelésével jó szakmává kell tenni börtönőrséget (nevelők, felügyelők, stb)
a börtönökre egy büdös vasat se kell költeni, pont jók azok így ahogy vannak
aztán sírhatnak hogy ez így nem jó meg úgy nem jó
bakker nemn is hiltonban béreltek szobát

és keményen osztogatnám az éveket
életfogytigokat, 15-20 éveket
ha a "személyzet" jól keres jó juttatásokkal jó nyugdíj lehetőséggel akkor nem fog a nagyrésze kockáztatni és szabályt szegni

a harmadolás/negyedelés stb stb tehát a büntetés időtartamának csökkentését pedig csak annak engedélyeznem aki a börtönben tartózkodásának a költségeit a börtönben megtermelte (kívülről nem lehetne kifizetni)

és van még egy halom ötletem csak hát ezekkel ki is törölhetem

bocs ha unalmas voltam :-)

nemértem 2008.01.26. 18:28:02

Primitív EMBERek vernek másik EMBERt. Miért érdekes a bőrszínük, őseik eredete? Te mitőll vagy magyar? Biztos vagy benne, hogy ebben a hangyafasznyi Kárpát-medencében a te őseid közt nem volt sváb, tót, ruszin, horvát, bunyevác, vizigót, zsidó, török, cigány? No hány százalékotokéban nem volt vajon?

Mi lett volna, ha a kalandozások körül az akkor sokszorta "európaibb", de biztosan műveltebb nyugat kipicsázza Árpád apánk fiait és aszongya, gettóba, húzzáhaza, dögöljéhen etc.? Ki ontaná most itt ezeket a jó kis rasszista dumákat? Véletlen, hogy mi, magyarok itt vagyunk.. Meg az is véletlen, hogy Hitler minket tisztafajúnak nyilvánított, nyilván csak fényképről látott néhány elmagyarosodott svábot, merthát a kunfajta az nem annyira szőke..
Mi alapján mersz egy népről am bloc ítélkezni? Ezzel szemben hogy bírod, ha az osztrák határszélen azt olvasod: "magyar, ne lopj"?
Mi alapjá dől el, hogy ki ölhet halomra kicsodát? Értettél valamit a szerb-horvát öldöklésből? Olvasol Darfurról? Láttad a Hotel Ruandát? Ha valamelyik nacionalista köcsög a mindenbajokozója liberálisok korlátozása nélkül megbolondul itt Kelet-Európában, holnap te is lehetsz tuszi..

Az iskola meg az integráció ide vezetnek.. ? Le az iskolával, maradjon mindenki taplósötét bunkó, akkor legalább jön az igazságos világ, győz az erősebb, agresszívabb. És ha te leszel a gyenge, bazeg?

mechorang 2008.01.26. 18:36:25

te nagyon félre értettél valamit...

namost 2008.01.26. 18:39:26

nemértem: pedig egyszerű. a probléma nem fajelméleti, mert az marhasaág. Itt az alapvető félreértés a liberálisok részéről, ahová amúgy én is sorolom magam. A különbség a cigányság nagy része, ill. a magyarság+a többi nemzetiség között nem faji, hanem kulturális, vagy szocializációs, ha úgy tetszik. És ez a különbség igenis van és igenis gáz.
Amúgy a Blaha téri srác: hát ettől kiment a gálám. Jól értettem? Tényleg az van, hogy 89-ben bezárták a javítóintézeteket, mert az fujj,, azóta meg egyik kormaányynak se jutott eszébe, hogy kellene helyette valami??? Eszem megáll...

Nándesz 2008.01.26. 18:43:53

nemértem, csak az első mondatodat olvastam el, és nem is olvastam tovább. Sajnos a videón cigányok vernek egy embert, úgyhogy helytelenül fogalmaztál. Tudom hogy nem érted a különbséget, de nem remélem egyszer rájössz...

Nándesz 2008.01.26. 18:46:04

az utolsó mondatom így hangzik helyesen: Tudom hogy nem érted a különbséget, de remélem hogy egyszer rájössz...

dog 2008.01.26. 19:07:57

nemértem: "Mi alapján mersz egy népről am bloc ítélkezni?"
ezt helyesen úgy írják, hogy en bloc. De ne erőlködj, külföldiül van. Már az is komoly kihívás lehetett számodra, hogy szemantikailag helyesen integráld a mondatodba. Tudod, te rosszabb vagy a cigányoknál, mert ők a saját genetikailag kódolt viselkedésmintáikat követik őszintén, de téged valami beteges ideológia mérgezett meg, és a hozzád hasonlóknak köszönhető az, hogy a többségi, befogadó társadalom gyakorlatilag az öngyilkosság határán túl is inkább a toleranciát választja és a PC megoldásokat keresi, mint az önvédelmet. A duma ideje lejárt, itt már cselekedni kellett volna régen.
Te és a fajtád olyan vagy, mint a gyűrűk urában grima, a gonosz kígyónyelvű, aki lepaktált az ellenséggel és mérgezi a király elméjét.
Élni akarunk, cigányterror nélkül, a vidéki emberek a kertjüket művelni anélkül, hogy elrabolnák a terményét, kivágnák az erdejét, a szülők gyereket nevelni anélkül, hogy olyan iskolát keressenek, amit még nem fertőztek meg ezek az álllatok, a fiatalok szórakozóhelyre járni anélkül, hogy agyhalott zombi cigányok késének lennének kitéve...és sorolhatnám.
Ez már nem egyszerű társadalmi feszültség, hanem nemzetbiztonsági ügy.

Rotterdam 2008.01.26. 19:27:46

nemértem
Te csak úgy csinálsz, mintha nem értenéd, hogy nyomhasd a hülye, álszent liberális nyafikázást.
Igenis számít, hogy cigányok vernek nem cigányt. Ezt az országot (még) Magyarországnak hívják. Ezoka cigányok magyar nyelven besz... makognak. A cigányok 90%-a munkanélküli. A nem cigányok tartják el őket. Mindenhol. Azt az iskolát nem cigány mérnök tervezte, a ruháját valszeg nem cigány szövőnő szőtte, a kenyerét nem cigány pék sütötte. A cigányok nem a honfoglalókkal jöttek ide, Nagy Lajos idejében kerültek ide hazugsággal (azt mondták zarándokútra mennek Rómába, de persze nem mentek tovább, itt maradtak, hogy a fene essen beléjük). Szóval ők itt jöttmentek. Semmiféle kultúrájuk sincs. Az alukanna ütögetést nem nevezném annak. Nincs írott történelmük, amit tudunk róluk azok a kultúrnépek írták le, akiknek van.
Szóval a saját hazámban a saját településemen, a saját nyelvemen gyaláznak ezek a senkik és erőszakoskodnak.
A kirívóan erőszakos, szadista, különösen kegyetlen és megalázó bűncselekmények 95%-át cigányok követik el.
A nem cigányok szocializációjában sokkal kevesebb az erőszak és az agresszió, ezért a konfliktuskezelésükben is kevesebb. Magyarán a nem cigányok még a verekedésekben is sokkal visszafogottabbak mint ezek a barna senkiháziak.
Én elhiszem, hogy otthon is ezt látták, kapták, de szarok rá.
Attól én ezt még nem vagyok köteles tűrni. Mert én fizetek adót ők meg nem. Őket én tartom el. Ha pedig eltartom őket, had legyen már meg róluk a véleményem anélkül, hogy valami kis liberálmajom lenáciz.
És mi lenne ha feltennék egyszer azt a teljesen jogos kérdést az adófizetőknek, hogy: "na emberek, most megmondhatjátok mire fordítsuk az általatok befizetett adót.
Tegye fel a kezét aki a befizetett adójából munkakerülő, 120 kilós, aranyláncos cigányokat akar segélyezni...!"
Szerinted hányan tennék fel a kezüket.?
És igenis: LE AZ INTEGRÁCIÓVAL!!! Felzárkoztató iskolába ezekkel a kis féregnövendékekkel!

martins 2008.01.26. 19:32:25

A megoldás: többen vagyunk mi magyarok, ha két cigány megtámad valakit, menjen oda 20 magyar! Ilyen egyszerű!

karagöz 2008.01.26. 20:02:58

És ezek akarnak köztünk, jogokat. Hát a francokat.
Ezek nem emberek. Addig mig egyedűl van ply bé-
kés, de ha már többen vanak nem élölények.

RedRiot 2008.01.26. 20:19:51

"Na az ilyet imádom!!! Az abszolút tudatlanság!! Ember! Törvényeket, a hülyék is tudnak gyártani! Lásd az elmúlt 18 év!!!"

Kedves Bakony! Hidd el, rosszak a törvényeink. Gyengék és kijátszhatóak. Példa: az Ózd környéki falopások. Láttam erről egy elég jó riportot. Adott egy erdő, tele szép, első osztályú fákkal. Éjszaka kimennek, kivágják a fákat. Másnap legallyazzák. Megint egy következő alkalommal feldarabolják.A végén az apróra vágott fát viszik el a tragacsaikkal. Mindig ügyelve arra, hogy csak annyi értéket vigyenek ami még nem bűncselekmény, csak szabálysértés. A rendőr azt látja hogy csak gyújtósnak való van az náluk. Az más kérdés, hogy azok a fák egy darabban első osztályú építkezési, vagy bútorgyártási alapanyag voltak, így nagyságrendekkel nagyobb volt az eredeti értékük, nagyobb az okozott kár! Hiába tudja a hülye is hogy a tetvek vágták kopaszra az egész megyét.

Gondolom ha kilopják a zsilipből az ajtót meg a fémszerkezetet, úgy nyomoznak, mintha két mázsa ócskavasat fújtak volna meg. Pedig ennek már terrorcselekménynek kellene számítania: ha tönkreteszik egy település árvízvédelmét, azzal életveszélynek teszik ki az ott élő embereket, a felbecsülhetetlen anyagi kárról nem is beszélve! A zsilipajtó nem nagy érték, személy elleni erőszak nem jellemző, de az ilyen bűncselekményeket másként kellene súlyozni.

Úgy tudom, (ha tévednék szóljatok) hogy Szlovákiában pár éve olyan törvényeket hoztak, ami jobban védi a magántulajdont. Itt ha rajtakapsz vkit hogy lopja a kertedből a terményt nem teheted meg, hogy mondjuk leütöd vmivel, aztán vmivel megkötözöd amíg kijön a hatóság. Súlyos testi sértés, mozgás szabadságában való korlátozás - ilyen eljárások indulhatnak ellened. A védelem kihozná, hogy szegény cigány csak eltévedt a sötétben, és véletlenül kötött ki a kertedben.

Ha mondjuk falopás miatt jelentenéd fel, akkor meg kikérheti a címedet. Volt tavalyelőtt az az eset, mikor egy cigány galeri megtámadott egy polgárőrt a Nyugatin. A polgárőr ellen is eljárást indítottak, és először egyszerre akarták kiengedni az utcára a cigányokkal ugyanazon a kapun!

Valóban a meglévő törvények betartatásával kéne kezdeni, ebben igazad van. De a fenti anomáliáknak és a rendőrség cselekvőképtelenségének nagy részben a szar, hézagos, nem dzsungel-állapotokra alkotott törvények az okai!

minden jót

RedRiot 2008.01.26. 20:38:30

Huh, a fenti kicsit kusza lett, bocsánat. Még egy eset, talán a legabszurdabb, biztos emlékszik rá mindenki:

Tavaly történt ha jól emlékszem hogy két erdész tettenért fatolvaj cigáynokat. Az egyik cigány baltával támadt rájuk. Az erdész nem várta meg míg megölik, lelőtte a cigányt.

Mit csinált belőle a média? Próbálták rasszista indokból elkövetett gyilkosságnak beállítani a dolgot. Olyan abszurd dolgokkal jöttek a jogvédők, hogy az már őrjítő:

pl. olyan távol volt a baltás, hogy onnan még nem jelentett veszélyt az erdészre. Mi a faszt kellett volna csinálnia mégis? Megvárni hogy olyan közel legyen a cigány, hogy elérje a baltával? Ezt jelentené az esélyegyenlőség biztosítása? :D És ilyeneket komoly fejjel elmondanak a tévében, a riporter meg bólogat rá. Megőrülök komolyan.

Ha erdész lennék, és látnám hogy a kokerók viszik a fát, észrevétlenül továbbmennék, mert ha rájuk szólnék, lehet hogy megtámadnának, és ha nem védekeznék halott lennék, ha védekeznék rasszista gyilkos. Na ezért szar a magyar törvény.

Johhny a mocsokban 2008.01.26. 20:59:11

RedRiot, szerintem inkább a bíró tartson nekem beszédet mint a pap.

Gerhard 2008.01.26. 21:44:47

Ezek nem emberek, állatok... tűzbe velük!!

sertésmájkrém 2008.01.26. 22:07:16

Ha egy osztályba bekerül 2 ilyen emberke, ott a többi is vele züllik. Ott órát tartani nem lehet. Még kiküldeni sem tudod. Eszméletlen sértőek és szemetek tudnak lenni, az első az, hogy lerasszistáznak.
Egyszerűen nem erre vannak szocializálva, hogy 5-6x45 percet végigüljenek és figyeljenek. Pontosan tudják, hogy mi mindent megtehetnek.
Egy idő után ennyi pénzért szarik bele az ember, mást nem tehet.
Nekik rengeteg eszközük van a tanár ellen,a tanárnak semmi, arról ne is beszélve, hogy a tanárnak tanítani kéne nem pedig a szülő helyett nevelni és fegyelmezni.

Bakony 2008.01.26. 22:54:26

RedRiot!

Szerintem nincs különbség a véleményünk között, talán csak annyi, hogy te a következményt jelölöd okként! Egyébként a törvény annyit ér amennyit betartanak belőle se többet se kevesebbet!:)
A film alapján minimum csoportosan elkövetett testi sértésért kellett volna eljárást indítani! És így már nem számít a nyolc napon belüliség! De ha az ember nem áll ki a saját jogaiért, nincs miről beszélni!
A baj az, hogy nincs meg a törvényesség iránti igény, a törvények tisztelete!

izabella76 2008.01.27. 01:43:55

Szerintem manapság csak az rasszistáz nagy pofával, aki nincs a cigányok atrocitásainak kitéve, ill. nem él a környezetében egy roma sem. Az ilyeneknek javasolnék pár nap "tanulmányi kirándulást"!!!
Aztán megnézném, hogy még mindíg ki áll-e teljes mell szélességgel ezek mellett akiket állatoknak sem titulálnék, mert valljuk be ez még az állatokat nézve is sért volna......

izabella76 2008.01.27. 02:00:16

Régen is volt "kisegítő" iskola a gyengébb képességűeknek, most miért nincs? Ez részmegoldás lehetne, nem a bőr szín alapján válogatnák őket, hanem (a nem létező) agyi kapacitásuk alapján. Így a hülyék nem hátráltatnák a tanulásban az azokat a gyerekeket akik tanulni, szellemileg fejlődni járnak az iskolába!
Segélyt is csak annak adnék aki valamennyit dolgozik is érte!!!
Emberek ÉBRESZTŐ ezek a mi pénzünkön élnek ingyen, és a mi gyerekeinket verik agyon, és tartanak bennünket rettegésben.
Jogaik vannak? és a KÖTELESSÉG-et ki kéri számon rajtuk??????????????

RedRiot 2008.01.27. 09:25:07

LEKERÜLT A BLOG AZ INDEX CÍMLAPJÁRÓL! Szerintem a legtöbben onnan találtunk ide. De mivel ez egy jó blog, küldjük el linket minél több embernek!

"A baj az, hogy nincs meg a törvényesség iránti igény, a törvények tisztelete!"

Ez viszont általános tünet, nem csak a cigányokra vonatkozik. Az elmúlt tíz-tizenöt évben beindult egy igen kemény erkölcsi és morális leépülés. Mindenhonnan (filmek, tévéműsorok, minden reklám, könnyűzene) az árad hogy:
-több vagy mint a többiek!
-vedd el ami jár neked!
-valósítsd meg önmagad!
-döntsd le a korlátokat!
-rúgd fel a szabályokat!

A mocsokmédiából kavargó bulvármoslékként folyik az emberek lakásába a agresszív, bunkó életfelfogás éltetése, a szart állítják be értékként. Normális helyen nem állítanak be sztárként pl. egy olyan nőt, aki azon kívül hogy kétévenet új szilikontasakot varrat be a mellébe, semmi mást nem csinál. Vagy egy analfabéta négert, aki két éve csinált egy még a műfajban is gyenge mulatós lemezt, azóta csak káromkodik élő adásban.

Sok embernek ez a két nagy kereskedelmi csatorna a kizárólagos szellemi tápláléka, a gyerekeik is ezt "eszik". Értelmes felnőtt nem lesz az ilyenekből.

Más: valahogy a rendőrséget is át kéne alakítani. Inkább legyen kevesebb rendőr, de azok legyenek jól képzett, jól fizetett szakemberek. Egy rendőrnek legyen tekintélye.

Az Örsön láttam egyszer egy járőrt. 160 centis 100 kilós huszonéves nő + hasonló korú 170 centis 50 kilós fickó. Az öv csálén állt rajtuk, a nő cigizett. Sütött a fejükről hogy 80 alatti az IQjuk. Ha ezeknek futni kéne egy rabló után, a zsírgombóc 20 méter után futás után verítékben úszva kifeküdne, a nyámnyiláról meg lecsúszna a derékszíj gumibotostól.

Adjunk még hozzá egy szar fizetést ami nem motivál semmire, adjunk még hozzá szar törvényeket, amik 10 eljárást indítanak a rendőr ellen ha előveszi a szolgálati fegyverét. Kapunk egy kreténektől hemzsegő, magatehetetlen valamit, amit egyre nehezebb rendőrségnek hívni.

Izabella76:
"Segélyt is csak annak adnék aki valamennyit dolgozik is érte!!!"

Így igaz! Építsék a gátakat, ne lopják szét őket, ne szemeteljenek, hanem szedjék össze a szemetet! Három hónap munkanélküléség után legyen egy adott mennyiségű közmunka, csak annak a ledolgozása után járjon segély! Fehér embernek is!

Asszem ezt akarták bevezetni Szlovákiában, akkor tört ki az "éhséglázadás"! (Értsd: 120 kilós aranyláncos, bőrdzsekis kancigányok kartonszám lopták a kávét/cigit/töményt a boltokból.)

foggy day 2008.01.27. 11:38:29

A tanárnőnek kíváncsi lennék a nevelő munkájára, ha ezt tudta elérni, hogy ennyi idősen a diákok az órán elkezdik püfölni a másikat

Szittya 2008.01.27. 12:50:59

Prophetnek!
Ha ez neked egyedi eset,akkor valószínű hogy te is a Rózsadombon laksz a "minisztereinkel". Sajnos ez mindennapos!!! Ezeknek csak jogaik vannak,kötelességük nincs! Nem kell nekik beilleszkedni,hiszen a támogatást megkapják,büntetni nem lehet őket mert rohannak a médiához. Ők a "szegény" kisebbség,akik szenvednek a rasszista Magyaroktól.Talán egy-két rendes ítélet megváltoztatná a helyzetet,és a mi gyerekeink is tanulhatnának nyugodtan az iskolában. Akkor ismét lennének felkészültebb tanárok stb..

mechorang 2008.01.27. 13:05:34

foggy
mi köze a szerencsétlen tanárnőnek ahhoz hogy az ő osztályába került néhány ilyen lény?
egész őszintén mondom én se mertem volna semmit se tenni ezekkel mert félnék hogy utána a többi sittes, ostoba, tanulatlan családtag vagy ismerős összeszurkál engem vagy a családomból bárkit

olaszliszka óta a cigányterror létező probléma.
és pont egy tanárt vertek halálra a saját gyermekei szeme láttára.
és a szóbeszéd szerint a gyermekek élete sem volt biztonságban.
és mi lesz a bírósági ítélet?
abból a kb 50-70 emberből aki passzívan vagy aktívan részt vett abban a bestiális (én mondom hogy nem emberek) gyilkosságban majd leültetnek max 5-öt.
és a többi mocskos féreg???
azok majd agyonvernek még néhány embert

aztán nehogy leégjen a fél falu ha nem lesz a 8-ból 8 tényleges életfogytiglan...

hoppika 2008.01.27. 14:06:22

Hogy lehet egy cigányra azt mondani, hogy "magyar ember"???? Nem magyarok, hanem a magyar nyelvvel szégyent űző, hazájukat, a magyar embereket kisemmiző, lelketlen, büdös, undorító szemetek. Értem? Van különbség.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.29. 12:00:34

zero: az említett illetékesek nyilatkozatát aztán várhatod napestig

bemondolo 2008.01.30. 01:30:55

Szörnyű,ami a videón látható. Még szörnyűbb, hogy tudjuk, ez nem kivételes eset. Országszerte gyakran érik az embert indokolatlanul bántalmazások. Még szörnyűbb, hogy az illetékesek szőnyeg alá söprik a problémát és nem foglalkoznak vele megfelelő módon. De meg kell mondanom, ugyanolyan szörnyűnek tartom azt, hogy emberekről olyan hangnemben és olyan szavakkal beszéljenek, mint a hozzászólások némelyikében. Mellesleg a hozzászólások önmagukért beszélnek és fogalmaznak meg kritikát írójukkal szemben.
Az én élettársam cigány, intézetben nőtt fel, élt Szabolcsban tipikus cigányok lakta faluban, élt Budapesten gettóban, az apja ivott és verte, az anyja idegbeteg volt és nem törődött vele, mégis ember lett belőle. Ezt köszönheti nyilván magának, mert nem tettszett neki, amiben élt,volt benne valami nagyravágyás, 'különlegesnek lenni akarás' ,kellettek hozzá máshonnan származó normális barátok és olyan élettárs, aki képes feltétel nélkül szeretni, mindent megbocsátani, de semmit el nem tűrni, ami nem helyes, nem becsületes. Joggal merül fel a kérdés, hogy egy ilyen származású és előéletű embernek hogyan lehetnek ilyen kapcsolatai. Ez egyrészt az ő személyes varázsa. A betyár becsület, amelyet régebben még megköveteltek az " ő" berkeiben is , valamint olyan emberek, akik képesek és hajlamosak dacolni a főáramlattal és nemcsak a felszínt, hanem az embert is észrevenni. Akik képesek az egyént és nem a kliséket nézni. A családban és az ismerőseim között is van több tanár, tapasztalataik is bőven. Van, aki már abbahagyta a tanítást, mert megunta, hogy a cigánykölykök fellökika folyosón, aztán még rá is förmednek, megfenyegetik, ha ezt szóváteszi. De van olyan is, aki kisegítő iskolában tanított cigánygyerekeket (1-7 oszt-ig)és saját bevallása szerint ilyen szegregált formában ők is szerethetők és nevelhetők. Persze más ütemben, más elvárásokkal és más eszközökkel. (Nem gumibottal). Vannak esetek, amikor jobb érzés őket nevelni, velük lenni, mert ki vannak éhezve a szeretetre, a figyelemre, a szép szóra és a KÖVETKEZETES és IGASZSÁGOS fegyelmezésre.Ellentétben a sok esetben elkényeztetett, finnyás, pökhendi, öntudatos,öntörvényű, túl magabiztos átlag tanulóval. Mert valljuk be, az ilyenekkel vannak tele az iskolák. A cigányok pedig átvették ezt a magatartásformát. Ezt most csak az átlagos iskolai viselkedésre értem. A cigánybűnözés és a cigányok viselkedési kultúrája (?) sokkal bonyolultabb problémakörbe tartoznak. Mikor én voltam iskolás, a cigányok és az egyéb rossz tanuló diákok elültek a hátsó padban. Örültek, hogy gyerekek között, melegen és jó helyen vannak. Nem nagyon voltak jó barátaik, de nem bántották őket és ők sem másokat. Nem voltak frusztráltak, tehát agresszívak sem. Ez a helyzet a társadalmi változásokkal együtt változott. Nagy szabadság 'szakadt' a társadalomra. Köztudott, hogy a szabadságot csak az tudja élvezni, csak az tud vele élni, aki rendkívüli önfegyelemmel rendelkezik. A cigányság többségénél ez a belső kontroll hiányzik. De azért ne feledkezzünk meg azokról a cigány származásúakról sem, akik igyekeznek a maguk módján kitörni a cigányságra jellemző kényszerpályáról, de folyton beleütköznek a fajgyűlölet állította akadályokba. Persze logikus az általánosítás, amennyiben a számokat figyelembe vesszük. Legyen mindenki résen, legyen egészséges véleménye, de haggyon esélyt azoknak, akik MÁSOK szeretnének lenni.
Az sem igaz, hogy a cigányok koszos büdös nép. Helyesbítek: Többségük ténleg koszos és büdös, mert nem mosakszik eleget, mert cigiznek a felnőttek a házban. De egyrészt nem igaz, hogy ez veleszületett genetikai hajlam. Ezt, mint behaivorista kategorikusan elutasítom. Inkább hozzászoknak a koszhoz, mert ebben nőnek fel. A fentebb nyilatkozók közül szivesen elröpítenék 1-2 személyt térben és időben egy ilyen családba, hogy ott nőjjön fel. Kíváncsi lennék, hogy tisztábbak lennének-e. Értelmesebbek, kevésbé agresszívabbak biztos nem lennének., mert a józan észjárás most sem jellemző rájuk. Az én párom régebben átmenetileg volt hajléktalan is. De mosdatlan, büdös akkor sem volt. A hideg kútvízben is rendszeresen mosakodtak és hetente min. 2-szer fürödtek. ( szállón, ismerősnél, stb.) Melyikük dédszülei fürdött ilyen gyakran? Vagy tán ők is büdös cigányok voltak? Csipkelődést félretéve én is úgy érzem, hogy van baj a cigányokkal. Sőt nagyon nagy a baj és állami szinten kéne sürgősen hatékony intézkedéseket hozni. Ez nagyon nehéz, s főleg nagyon lassú a fejlődési folymat. Ezért kéne a politikusoknak is komolyan venni és társadalmi szinten is azt az elvet követni, hogy empátiával, de igaszságosan, következetesen és szigorúan büntetni és más életpályaalternatívát is elérhetővé tenni. Ezt állítja egyetlen igazi cigánygyűlölő ismerősöm is. Ő aztán ténleg utálja őket. De ő megteheti: ő az én cigány származású párom
( Csodálatos apa, dolgozik, tiszta, becsületes, de azért van , ami jellemző a fajára: imádja a zenét és a cicomát - na ezeket elnézem neki )

bemondolo 2008.01.30. 02:00:59

Utálom, ha ellopják valamimet. A szegény falusi embernek nagy érvágás, ha ellopják az egyetlen tyúkját, vagy a megtermelt és télire eltett krumpliját, hagymáját, ...stb. . De azért azért lássunk már tisztán. Nem azért rossz a dolgozó emberek keresete, mert ellopják a cigányok, sőt az is csak egy része, amit a segélyre kapnak (mellesleg az csak az éhenhaláshoz sok, megélhetésnek amúgy is kevés). Amit nekünk dolgozóknak kéne megkapnunk, az elmegy a politikai hókuszpókokra, kampányokra, korrupcióra, a nagyfőnökök és kisfőnökök fizetésére, kiváló munkájuk extra jutalmazására,a főnökök évi 5-szöri külföldi nyaralására, új autójára ( nem a munkaautóra gondolok), a főnök feleségének a kozmetikai és egyéb szépségápolási beavatkozásaira,, arra, hogy milliókat, milliárdokat dugnak alapítványokba, egyesületekbe, amelyekhez valami személyes érdekünk fűződik és akkor még nem említettem a feketemunkát, a látszatmunkát, ahol jó ismerettséggel 1-2 év alatt milliárdokat keresnek azzal, hogy csődbe juttatnak vállalatokat és kiárúsítják. Ugyan!!!!!
A cigányoknak bőven van még mit tanulniuk tőlünk FEHÉR MAGYAROKTÓL

süti beállítások módosítása