Skip to content


       Szűrés lista

Emós életérzés egy tini tollából

Egyik szeme kék a másik haj, mi az? Hát emos. Magam mindíg vegyes szájízzel nyammogok mikor a hardcore punk stílus e civilizáltabb ágát(egyesek szerint csökevényét) kell ízlelgetnem. Egyrészt kiborítanak a ropi lábú, répagatyás, férfi mivoltjukat elfeledő,  kisminkelt srácok. Másrészt "érdekes jelenségként" figyelem a se segge-se melle, túlfestett, harsány, hivalkodó kiscsajokat, kik nagyon vékony pallón egyensúlyoznak a gyermeki báj és faszcibáló ribanc titulusokat összekötő szakadék között. Egyikünknek sem volt emo-s csaja, és valószínűleg már nem is lesz soha, de a képzeletünkben olyan tinik ők, akik akkor is az ember farkán csüngenek , amikor az a híradót nézi, hogy aztán három hétre behisztizzenek, ha véget ér a pár napos kapcsolatuk.

És a lényeg - amiről úgy gondoltuk megér egy postot: egy 16 éves, privi.hu-s lányka egy költeményben fogalmazta meg az emós életérzés alfáját-omegáját. Tovább mögött olvashatjátok a verset amely, formatálta majd újraindította az agyam. Mivel az, hogy a lányka emos és, hogy regelt a privi.hu-n eléggé megbélyegező, nem adjuk ki sem a nickjét sem a nevét, sem a linkjét, nehogy szétmarjátok szegényt.




    Anti emonak érzed magad?
    Csak mert be van lőve a hajad?
    Csak tudnál egykét dolgot az emoról,
    Mi is tudunk néhány tényt a bankos kurvádról.

    Nem ugatunk be, mert minek?
    Beszóljunk mert 2 számmal nagyobb az inged?
    Mért jó hogy faterod gönceibe mászkálsz?
    És te mondod h az emokra ráhánysz.

    Alkohol az megy, azért vagy ilyen
    Azért döglessz meg, nyomorba döntve!
    És mért jó hogy a csajod úgy néz ki mint egy ?
    Hogy hozza a pénzt te meg kibaszod a útra???

    Méllyen nézz magadba kicsi kisgyerek
    És nem csak egy versben merek ugatni neked.
    Nehogy azt hidd hogy csak itt van arcom
    Ha akarsz küzdj meg, bevállalom.

    Rapper vagy? Az milyen műfaj?
    Sebeőkkel rázzál kezet, hátha elvisz a szívbaj.
    Vagdosom magam, proléma kicsiszivem?
    De legalább nem nagyobb kétszámmal az ingem.

    Nem vagy menő, csak mert beugatsz nekünk
    Mi is tudunk beszólni, csak szólj és megyünk.
    Nem kell nekünk, stukker se pénz
    Neked nincs eszed ezért semmit se érsz!

    Tudod mit? Ugassál csak, nem zavar
    Remélem egy golyó mihamarabb a szívedbe mar.
    Mi meg állunk feletted és nevetünk
    Egy patkánnyal kevesebben lettünk!


Címkék: emo abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr97326126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DS 2008.02.05. 12:55:45

Nos nekem semmi közöm az emohoz... (már csak a koromnál fogva is) DE szerintem az sokkal szánalmasabb ahogy egy ilyen BUNKÓ blogger köpködi őket. Mi köze hozzá? Mi a f*szt foglalkozik vele? Élvezet másokata padlóba verni? De most tényleg ezt nem értem.
Másrészről: a "ropi lábú, répagatyás, férfi mivoltjukat elfeledő" és "se segge-se melle" jelzőket estleg az ok-okozati összefüggések másik oldaláról kőne nézni, akkor talán leeshetne a tantusz..öcsém!! Bár ez több kognitív kapacitást igényel mint a fikázás...

Szánalams egy poszt :X

moRtiZ 2008.02.05. 13:01:24

mwoha.

Emo tema rendre előbukkan valamerről, nehéz megállni, hogy ne szóljon be az ember szerencsétleneknek.

De amúgy ez az EMO szopatás miért téma, régen is ott voltak a gruftik, most is ott vannak a nyáron 40 fok melegben fekete hosszú szoknya / bakancs / hófehérre kifestett arcon elfolyó fekete szemfestékes metálosok, de semmivel nem jobbak a ronggyászolizott hidrogénszőke (hajuk a sok festéstől már szénaboglya durvaságú) plázacicák, és a szénnégyúrt szintén szétszolizott diszkópatkányok.

Minden stílusba vannak normális emberek, és minden stílusba vannak igazi barmok, azokkal vannak igazi gondok.

"Neked a divat mondja meg hogy ki vagy" ha jól emlékszem az egyik magyar banda szövegére, és mekkora igazuk volt, a XXI. században sok minden erről szól. :)

co2 · http://anyulontul.blog.hu 2008.02.05. 13:02:31

Ó te jóságos ég!!! (ahogy chandler mondaná)
Muszáj lesz ennek az EMO életérzésnek utána járni.
Hamár én már kiöregedtem, néha kis ELO-t hallgatok, de gondolom az nem ugyanaz.

Japp és ez egy blog egy vélemény. Szabad szólás van.
Nem tetszik ne olvasd...

kata111 2008.02.05. 13:06:55

Szerintem meg mindenkinek joga van véleményt nyilvánítani. Én nem tartom ezt bántó posztnak,sőt még meg is jegyzik benne, hogy ne "marják szét" a lányt. Persze kinek mi jön át.

A bunkózás, öcsémezés meg a másik lehülyézése nem fikázás?

Berrick 2008.02.05. 13:09:25

Véemény :
1. Nem értem az emokat, mellesleg minden világnak megvan a maga szemete ha az én gyerekem lenne ilyen világból kifordult fasz a szart is kiverném belőle.

2 Idézet DS -től: " Nos nekem semmi közöm az emohoz... (már csak a koromnál fogva is) DE szerintem az sokkal szánalmasabb ahogy egy ilyen BUNKÓ blogger köpködi őket. Mi köze hozzá? Mi a f*szt foglalkozik vele? Élvezet másokata padlóba verni? De most tényleg ezt nem értem."

Én meg azt ha te egy élettapasztalt ember vagy és semmi közöd hozzá és nem is érted miért írnak erre az oldalra ilyen posztokat a szerkesztők akkor minek kommentelsz ide. Mellesleg az oldal neve : VASTAGBŐR tehát ilyen témákkal foglakozik ilyen stílusban ha nem tetszik ne olvasd.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.05. 13:22:12

Tényleg kb annyia lényeg, amit Co és berrick írt...ez egy ilyen blog. A postokban többnyire negatív véleményeinknek adunk hangot és a cím is magáért beszél azt hiszem. Ha valaki rózsaszín lelkének ez túl sok ez, azt sajnálom és ajánlok neki pár csöpögős énblogot inkább...

Amúgy a post csupán egy keret a versnek, nem azzal a céllal készült, hogy földbedöngöljem az emo-t. Ha az lett volna a célom nem egy ilyen tíz sorost piszkítok ide...

DS 2008.02.05. 13:23:32

"VASTAGBŐR tehát ilyen témákkal foglakozik ilyen stílusban ha nem tetszik ne olvasd."

pff...hagyjuk már. A tizenéves tinik szoktok hasonló szinten bírálni...."fujj emós...fujj hogy néz ki."
Mivel látom, hogy a sorok közötto olvasás nem megy így lederiválom pontosan mire gondolnék:
Ez egy jelenség, amelynek van alapja. S ha eltekintük attól, hogy ez most ilyen divatcikk lett, akkor komolyan érdemes vele foglalkozni. Mint mondotta, ez má nem az én korosztályom...de van elképzelésem mi az egésznek az alapja. S mi ennek az okozója: szerepek, változó világ önértékelés stb.stb. ...ez most mindegy is. Az hogy ez lett belőle - ami - az annak tudható be hogy gyerekek "játszák", s nem tudják a helyén kezelni...Summa summarum: ez egy sokkal mélyebb és szomorúbb probléma..mint hogy ilyen bunkó módjára álljunk hozzá. SZERINTEM (Ez is vélemény!!)

"ha az én gyerekem lenne ilyen világból kifordult fasz "
ha rád üt akkor a fasz már meglesz, a kifordultság majd rajta áll. Te gondolom soha nem voltál "világból kifordult fasz"...sztem meg kurva sok hálát adj az égnek!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.05. 13:27:02

DS

"ez má nem az én korosztályom...de van elképzelésem mi az egésznek az alapja"


Halvány elképzelésed sincs hogy mi ez ... pont, mivel már "nem a te világod."

Mi sem tudjuk, mert nem a "mni világunk" .... szeretném megérteni, és ez a ksi vers segített ...:)

DS 2008.02.05. 13:28:41

Hát nemtom kinek mit asszociál a VASTAGBŐR, de nekem nem éppen emo-líra-fikát.
Sztem akad elég vastagbőr ebben az országban témának! Ez pedig harmatgyenge volt....a 14-18as korosztályban mondjuk nagy sikert fog aratni, mert a nememosok szeretnek ennyire fikázni...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.05. 13:29:39

Ez a csaj adatlapja , még jó hogy nem írtunk cifrábbat:

Ez lenni Én
sex:famale

szokásos kérdések:
kor?:annyi
hollakom?:konténerben(rózsaszín) ×D
mizu?:semmi..
csetsz*x?:mégjó h;)
msn?:kéne?
stb..

szal még ez vok én:
hülye de non
kurva;)
kicsike ego;DD
nemnormális
idiót
kedves ;D
aranyos;D
drágaaa;D
fax;)


ezeket szeressem:
Őt
Vikymet
barátaimat
a b*szást ×D
visut
a csokit
emo-t
a fekete-fehér cuccokat
a tornacípőt
csikos,kockás cuccokat
masnííít
pizzát
TÉGED!!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.05. 13:31:26

DS

Mivel az emberek 97,5 % NEM emós, így nagy sikert fog aratni, ha neked nem tetszik, akkor lépj ezen túl ...

co2 2008.02.05. 13:34:32

Divatcikkel tényleg érdemes foglalkozni, hiszen divat már 15 évesen szarrá szurkálni vagy verni a másikat. Amikor én voltam 15 éves két büdös pofot kaptam ha később értem haza (és köszönöm). Asszem engedni kell a mai fiatalokat kinőni a taknyukból és sikeresen 8 millió elcseszett faszok országa leszünk.

Hajrá emósok és depresszió baráti kör is jöhet, de a öngyilkos kommandó se csak a Brian életében legyen.

Magyarország, Magyarország

DS 2008.02.05. 13:35:02

"Halvány elképzelésed sincs hogy mi ez"

Baromira tévedsz... az hogy megértsd őket nem kell furcsa kinézetel feketében flangálni és festeni magad (ez a jelenség is megéren pár szót), hidd el nekem!

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.05. 13:38:43

Köszönöm DS a véleményed, asszimiláltam.

Amúgy tényleg nem értem a felháborodásodat? a stílus zavar ennyire? esetleg van egy emos a családban? a kislányod kiről nem akarod elhinni, hogy minden házibulban a mosógépen dugják?

Bocsi a végéért, kicsit elengedtem a fantáziám xD

DS 2008.02.05. 13:38:44

"Hajrá emósok és depresszió baráti kör is jöhet, de a öngyilkos kommandó se csak a Brian életében legyen."

Jó példa a dilettáns hozzáállásra. Ebből lesz még pár darab és a nagyívű post ki is fújt!

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.05. 13:41:07

dilettáns hozzáállás:D:D:D vannak a emo téma szakértői meg a dilettánsok? nem értem DS a felháborodásodat én sem,bár sztem tuti emo vagy:D:D

hogynemvolt 2008.02.05. 13:43:08

az ilyen karótnyelt merev mindenkinél okosabb barmok miatt szar ez a világ mint te a dske

DS 2008.02.05. 13:43:46

eric!

1. magasabb színvonalat szoktam meg ettől a blogtól
2. én spec 22 vagyok, ilyen problémáim nincsnek. A kérdéskörrel viszont nagyon sokat fogalalkoztam már..magamból kifolyólag.
Én meg akarom érteni a dolgokat, te meg fikázni. Azt hiszem te jobban csinálod... légy büszke magadra!

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.05. 13:48:55

most jön az atyai dorgálás, többet vártam tőletek...ha mindent meg akarsz érteni kevés dolgon nevethtesz úgy szívből

DS 2008.02.05. 13:49:36

"nem értem DS a felháborodásodat én sem,bár sztem tuti emo vagy:D:D"

jah..gondolom azt vártátok hogy majd mindenki nagyokat bólogat..hogy ilyen-meg-olyan szar ez az emo! Na vazze tévedtetek. Nem kicsit...Amúgy meg mi a fäsznak írtok ilyen blogot...hogy mindeki egytértsen, s azzt mondja, hogy hú-ha ez irodalmi nobeldíjas post volt

Definiáld nekem hogy ki az emos és ki nem, utána válaszolok felvetésedre!

moRtiZ 2008.02.05. 13:54:17

Az emo mint olyan egy divat, közvetlen velejárója a lelki defektus. DS bárhogy is nézem nem tudom komolyan venni a felháborodásodat (kivéve ha greenpeaces állatvédő vagy, aki az emó fajt választotta).

Annó fiatal koromban (most 30-hoz közel vagyok már) nekem is voltak kissebb depressziós időszakaim, sőt bevallom még idiotizmusaim is, mégis ami most megy az már több mint nevetséges (Ahogy Berrick irta: Minden kornak megvan a maga szemete). Az elkényeztetett taknyosok több 10ezreket költenek a divatos emós cuccra, mindenük megvan kb., de annyira "különc" emosnak lenni, meg Tokyo hotel / nothanx-ra feszülni, mert az "olyan más", és szembemegy mindennel, amit valaha is normálisnak hívtak. Valamivel ki kell tünni a tömegből, és persze segít is rajtuk ha kiröhögik őket, mert igazolja: "engem bezzeg az egész világ útál".

A post vastagbőr erősen.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.05. 13:54:56

Ds: Annak ellenére, hogy Te "mindent próbálsz megérteni", teljesen vakvágányon vagy velünk kapcsolatban.. Visszaterelnélek szívesen pár gondolattal, ha egy csöppet is érdekelne a véleményed...vagy ha nem kellene mennem épp meetingre. Peace meg blabla

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.05. 13:55:58

Túl komolyan veszi saját magát és az életet,valamint kiegészít a nevével kiegészítve egy hordozható játékkonzolt kapunk, Nintendo... :D:D

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.05. 13:57:35

:D ez egy nobel díjas comment a részemről:D

Berrick 2008.02.05. 14:32:15

Csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy igen örülök hogy nem volt időm világból kifordult faszt játszani amikor 14-16 voltam mert éppen nem ilyen nevelésben részesültem amit nem bánok . Mellékesen el kellett mennem ebben a korban kapálni hogy megvegyem az első számítógépem. Ma amikor megvan mindene ezeknek, ráérnek hülyeségekkel foglalkozni . Az iskola sem a régi mert ha lazább volt rajtam a ruha vagy nem volt betűrve a felsőm szépen a nadrágba akkor lebaszott a tesitanárom két akkora sallert hogy végignyaltam a folyosót. Ma nyugodtan lehet így suliba járni és ezekre bízzam a jövőmet ?????

Grege 2008.02.05. 15:39:53

a téma kedvelőinek ajánlóm az alábbi gyöngyszemet :)

egyemokanapjai.buzz.hu/

Grege 2008.02.05. 15:42:02

az augusztusi bontásra lapozzatok, bocsi, hogy nem közvetlenül linkeltem.

de majd most,ha emiatt új hsz. lett.
egyemokanapjai.buzz.hu/archives/2007/08/

110/800 2008.02.05. 17:47:31

Idézet DS-től:
"jah..gondolom azt vártátok hogy majd mindenki nagyokat bólogat..hogy ilyen-meg-olyan szar ez az emo! Na vazze tévedtetek."

ééén aztán bólogatok, mint a hülyegyerek, mert tényleg szar az emo. "Sokattapasztalt" 13 éves hülyék vagdossák magukat meg sajnálkoznak, hogy uuu de kib*szott velük az élet. Ráadásul ez tényleg jó post volt. És tényleg erről szól a Vastagbőr, hogy fikáz mindent és mindekit. Berrick uccsó commentjével meg abszolút egyetértek!

eva5412 2008.02.05. 17:58:23

Középkorúként tájékozódtam Emo ügyben.Nem tudtam mi hiányzott az életemből!!Egy ideggyógyász orvos találóbb nevet adna emo helyett.(ráadásul véletlenül emut írtam elősször,nagy bántás lett volna az állatra nézve).Egyetlenegy szimpátia mondatot nem érdemelnek meg senkitől.Sajnálom őket, a szüleiket is tudnám sajnálni ha nem ők tehetnének róla valahol hogy idejutott a gyermeknek nevezett szörnyszülöttjük.
DS az ellenvélemény nálad egyenlő a bunkósággal??

kutyacica 2008.02.05. 19:38:10

'Ó te jóságos ég!!! (ahogy chandler mondaná)'

mivan? teljesen offtopic de ezt a kibaszott csaja mondta mindig akitől frászt kapott (janice asszem) pont h nem chandler. klasszikust csak pontosan ;)

Carnivora (törölt) 2008.02.05. 22:21:29

Egyik szeme sír a másik meg haj, mi az? Hát emos.

így van nem kék :D

emocsajszika 2008.02.06. 00:55:25

Szia hát nagyon cukk az oldalad pusz Szia az én oldalamat is megnézhetitek ha gondoljátok itt nem csak az emorol van szó de az is van:
www.emocsajszika.eoldal.hu

Prophet 2008.02.06. 01:18:26

Azon gondolkodtam a söröm mellett/után, vajon a kiöregedett emós, az sikeres ember? 30 éves emós mondjuk még le se tudta magát mészárolni (nekem vany egy 21 éves emo-s (látens)ismerősöm). Szóval az öreg emós az olyan, mint az öreg eszkimó? 35 évesen a legöregebb banyácska?

Még valami.... hogy kell ejteni? Ahogy írják?

zsiráfkondenzátor 2008.02.06. 01:53:55

Én úgy gondolom - végigolvasva a kommenteket- hogy az emo megjelenése - hisz alig 3-4 éves "divatról" beszélünk! - nem volt teljesen váratlan. Azt hiszem, amíg a világ olyan, mint amilyen, addig lesznek olyanok, akik inkább felvágják az ereiket, mint ebben a világban éljenek. Ami engem megdöbbent, hogy az emo stílus milyen hatalmas vonzással bír az élet különböző területeire. Ld.: Zene. Divat. Életérzés. Az emo egy csapda. A könnyebbik utat kínálja, de előtte minél több pénzt húz ki a zsebedből. Akár ez is lehetne jelszó: Halj meg divatosan.
És ha már ilyen drasztikus lett a hangnem:
"Miért jó az emo-s torta?
Mert felvágja magát."

drawerman 2008.02.06. 03:03:12

Berricknek teljesen igaza van! A velem kb. egykorúak (35) tudják, hogy mennyire lehetett lazázni anno a suliban. Mertünk volna demonstrálni a műszálas, uniformizált köpeny vagy a szombati tanítás ellen..! Még a gimnáziumban sem engedték a csajoknak a körömlakk-smink együttest, nemhogy mindenféle szélütött frizurát! Viszont talán a tananyagra jobban koncentráltunk, ennek következtében a tanulógárda múzsák által csókolt része -ha írt is valamit- nem úgy tette, mint ez a versével idecitált 16 éves akárki. Mert láthatóan a magyar nyelv használata terén komoly kihívásokkal kűzd! Csak, hogy korrekt legyek politikailag!
El se merem képzelni, élőbeszédben hogy nyilvánulhat meg... :(

Tower 2008.02.06. 09:24:20

két füles a gyereknek, aki látványosan szenved tökig feketében, csak nem tudja, mitől is olyan sz*r neki... Makarenkonak igaza volt :)

vagy pedig ne csak a pofájuk járjon már, ha vagdalnak, csinálják rendesen, hulljon a férgese...

Alice 2008.02.06. 12:08:12

Én senki pártján nem vagyok csak olvasgatom itt ezt a kommentelést. De igazából úgy érzem, hogy a Dajdalosz (ha igaz lenne, hogy volt, mert már ezt is megcáfolták!) nagy találmány volt!!! Se az emos-ok, se DS nem írhatna most ide semmit. Ja, és lehet hogy még párszáz millióan nem is élnénk már! Mennyi időt megspóroltunk volna!

DS 2008.02.06. 13:30:21

DS's back! :D
Tegnap talán nagyobb fordulatszámon pörögtem mint kellett volna. ..de véleményemet tartom (az ilyenek miatt meg főleg nem fogom megváltoztatni ) Mondjuk azon őszintén meglepdőtem, hogy fikameisterek ennyire szívükre vették a fika fikáját :) ...Talán , ennél a "fontos" melónál hátrány a nagy egó ;))

A véleményeket végigolvastam. Reagálnék is, remélem nem bántom meg mainstream gondolkodásmódotok.
1: Ez a "bezzeg az én diőmben..ilyen nem vót, mer mi a kapanyelet támasztottuk " stb. szöveg egy csöppet mókás...nem is csöppet :DD
2: Én betegségként tekintek erre a jelenségre( nem a divatirányzatra, ettől meg az emo elnevezéstől elvonatkoztatva), a betegeket pedig nem szoktam leköpni..ez van. Lehet hogy túl komolyan kezelm a dolgot, de inkább legyek ilyen, mint egy felszínes b*** f***! (akinek nem inge blabla)
Ez nem axióma, ez csak az én véleményem...Punkt.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.06. 13:36:09

nos, még csak annyi, hogy ez nem meló hanem amolyan hobbi:) Ülünk a melóban napi 8 órában és ha időnk engedi blogolunk egy kicsit..

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.06. 13:40:15

DS

akkor a tarajos punk is "betegség" ?

mi a "betegség" neve ?

DS 2008.02.06. 13:53:47

"ünk a melóban napi 8 órában és ha időnk engedi blogolunk egy kicsit.."

Aztaaa ..pedig azt hittem hivatásos bloggolók vagytok :DD

"akkor a tarajos punk is "betegség" ?
mi a "betegség" neve ?"

minek hánnyam borsóra a falat..ha úgy is lepattan róla ;)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.06. 14:00:21

DS

jaja, igazad van, sose fogunk ebben egyetrteni xD

Ja, innen IS csináljuk (munkehelyről) sutyiban ...
Meg azért otthon is ...

Prophet 2008.02.06. 14:13:34

" De igazából úgy érzem, hogy a Dajdalosz (ha igaz lenne, hogy volt, mert már ezt is megcáfolták!)"

Az nem Taigetosz volt véletlenül?

drawerman 2008.02.12. 19:44:31

Prophet: De, az volt! Bár lehet, hogy én tudom rosszul és Dajdaloszról vetették le Ikaroszt! Nem emlékszem pontosan, kurvára régen volt már... :)

süti beállítások módosítása