Skip to content


       Szűrés lista

Az SZDSZ új kampányfilmje a Fűrész nyomdokain

Úgy véltem, a nem ötágú és nem vörös csillagtól már  nincs lejjebb, de az SZDSZ mindig tud meglepetést okozni. Nehéz a szituáció: vajon hogyan, mivel győzzük meg az embereket, hogy szavazzanak vizitdíj és tandíj mellett? Egy izzasztós brainstorming alatt születhetett meg a legújabb kampányuk, amelyben nemes egyszerűséggel egy emberi agyat sikálnak egy kefével.






















Pár Horn Gábor mondat, csak hogy be tudjuk lőni mi zajlik a liberális agyakban: "Ami itt folyik, az egyfajta agymosás, egyfajta tisztességtelen emberkísérlet arra, hogy bebizonyítsák, a Kádár-időszak alatt jobb volt, mint a mai modern piacgazdaságban. Ne hagyjuk átírni a múltat a fejekben, a hívó szó nem lehet számunkra az olcsóság. Nem lehet elfogadni a diszkontáruházak szlogenjét, ami arról szól, hogy sokat spórolhatsz. Okos ember, felelős szavazó ezt a maszlagot meggyőződésünk szerint nem veszi be"

"Okos ember, felelős szavazó", "józan ész nevében" .....

Én már József Attila szimbólumainál elvesztettem a fonalat, áruljátok már el, hogy ez az agyas kampány mi a fenét akar jelenteni?
Mert undorítónak undorító, úgy ahogy van. Mi lesz a következő ötlet?
Élveboncolás? Kutya kasztrálás ivartalanítás? Webkamera az elfekvőből?

Íme egy szolíd(abb) Fűrész plakát, ezzel az erővel a kisfilmek meg a plakát a következő Fűrészben is megállnák a helyüket:















































És akkor az SZDSZ új kampányreklámjai. Jó étvágyat és jó szavazást!










Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr99337657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

states 2008.02.14. 08:24:57

Mit kell ezen csodálkozni, az SZDSZ a szürkeállomány pártja. Most már legalább tudjuk, hogy mit értenek ezen...

zila 2008.02.14. 08:25:05

Tudod a fenti kisfilmecske arra próbál utalni, hogy a jó állampolgár nem agymosott...

storyline :) 2008.02.14. 08:25:11

Itten kérem agymosás esete áll fenn...

Apropó szerintetek nem eltúlzott dolog az általános választójog? Értem ez alatt azt, hogy visszaemlékezvén kicsiny falumra, ott rendeteg olyan arc volt, akire kutyát nem bíznék rá, nem azt, hogy felelősen beleszóljon az ország merrefeléjébe.

Hm?

neutral 2008.02.14. 08:26:53

Szavazzuk már ki a parlamentből ezt a kis törpe náci pártot, emberek! Vidéken már felszámolta magát, csak Pesten van még pá hídfőállása.

Aztán a médiában is lehet IGAZI nagytakarítást csinálni, nem ám olyan Antall-félét ...

Petike82 2008.02.14. 08:30:54

ezeket a szarokat... tipikus liberális mocsok..kis 2,5%-os zsaraoló pártocska.

long 2008.02.14. 08:32:40

Tele van már a hócipőm ezzel az ingyenesség dumával, mintha az egészségbiztosítási járulék nem is létezne, és a 300 Ft-tal most kezdtünk volna csak fizetni az orvosi ellátásért. Hát megint mindenkit hülyének néznek?

nevetőharmadik 2008.02.14. 08:32:52

Dövan: persze nem ártana korlátozni a válastójogot, csak igazságos kritériumokat nemlehet találni, amihez köthetnénk.

Azért agyalásból is megárt a sok. Lassan neurológiai eset.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 08:33:27

Most ha eltekintünk a mondanivalótól, és hang nélkül nézed a filmekett, akkor is gyomorforgató.

Tényleg, ezután jöhet a befőttesüvegben egy abortusz-maradvány is ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 08:35:03

"Okos ember, felelős szavazó", "józan ész nevében" .....

nekem ez tetszik ... mintha nem ők hazudták volna végig az elmúlt másfél-két évet (by öszödi beszéd)

Akkor nem volt fontos a józan ész? Fontosabb volt hogy megválasszák őket újra ...

nevetőharmadik 2008.02.14. 08:40:00

SZDSZ és abortuszmaradvány közös plakáton?

XDDDD

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2008.02.14. 08:43:37


Hatást akartak kelteni vele, de túllőttek a célon (igaz, a vörös csillaggal még jobban). Most, hogy mondjátok, a film emlékeztet egyik kedvenc filmemre, a Hannibalra (bár jobb lett volna, ha ezt egy karizmatikus figurával, mint az agy bemutatásával érik el).

aranyhaj.blogspot.com

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.14. 08:49:35

arra gondolsz mikor ray liota-val megetetik a saját agyát? az egyik legsokkolóbb jelenet volt amit valaha láttam

Grnobe (törölt) 2008.02.14. 08:59:20

szerintem az üvöltően műanyag agymodellnél sokkal gyomorforgatóbbak a kommentjeitek...

"nem eltúlzott dolog az általános választójog?"
"kis törpe náci pártot"
"ezeket a szarokat... tipikus liberális mocsok..kis 2,5%-os zsaraoló pártocska."
"persze nem ártana korlátozni a válastójogot"
"befőttesüvegben egy abortusz-maradvány is "
"ray liota-val megetetik a saját agyát"

Post Tata 2008.02.14. 09:00:12

Ti itt tényleg mind hülyék vagytok...? Vagy csak a Napsugár Nyugdíjas otthon lakói kommenteltek eddig...?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 09:10:10

Grnobe

Már vártuk az első SZDSZ rajongót ... sok sikert Neked!

Porcelán az elefántboltban 2008.02.14. 09:10:42

Nekem tetszik. Nekem mindig minden olyan megnyilvánulása tetszik a szadesznek, amellyel közelebb jutunk ennek a pártnak a totális önmegsemmisüléséhez.

Arrogancia, mint liberalizmus legfőbb megnyilvánulása?. Ejnye, bejnye.

A szadeszből már minden nagykaliberű gondolkodó elmenekült, Kóka megválasztásával kinyilatkoztatták, hogy őket csak a zseton érdekli. Ezek a kampányfilmek gyönyörű bizonyítékai a párt szellemi színvonalának. Agyatlan :), gyerekes marhaság. Ovoda szintű. Még a Pistikés geget is lealázza.

Hajrá Szadesz!

Szórjátok el még az utolsó maradék kis fillérkéiteket, mielőtt elsüllyedtek végleg a saját magatok generálta kis posványotokban!
Idioták.

aTony 2008.02.14. 09:10:51

Én szeretem az SZDSZ-t. A régi kommunista reflexek egy kapitalimussal átitatott gondolkodásmóddal egy kibaszottul elbasszott országban. Szóval, monhatni AGYAS :))))

Kérek mindenkit, menjen haza és dögöljön meg otthon. Olcsó és ingyenes.

bugris 2008.02.14. 09:13:19

"A szürkeállomány pártja?"

LOL

Ilyenkor mindig a kampánybulijaik ugranak be, ahol első számú fellépő élcsapatuk a Pa-Dö-Dö. Náluk pedig már tényleg kevés van lejjebb. ;))

gorgontoa (törölt) 2008.02.14. 09:17:40

zero, aki nem csatlakozik a mocskolódásotokhoz az miért lenne szdsz rajongó? ez a hülye gondolat a beszűkült primitív gondolkodásotokat példázza. további jó dagonyázást...

moRtiZ 2008.02.14. 09:23:35

Én hang nélkül néztem végig a reklámokat, gyomorforgatónak nem kifejezetten mondanám, de azért elég gusztustalanok.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 09:25:48

gorgontoa

Milyen mocskolódás?
Hang nélkül néztem végig, hogy NE befolyásoljon a szöveg, és én unndorítónak találtam.

Persze lehet neked tetszik, lehet otthon van egy-két emberi belsőség formalines üvegben ...

Most arról nem kívánok beszálni, hogy lehet Kádárral meg a szocializmussal kampányolni még, 10 évnyi közös kormányzásben a diktatúra utódpártjával ...

movhu 2008.02.14. 09:30:38

Nagyon sok módja lett volna, hogy átvitt értelemben mutassák be. Rossz lóra tettek a kivitelező kiválasztásánál, holott az alapmondat nem lett volna rossz.

gorgontoa (törölt) 2008.02.14. 09:32:04

"Milyen mocskolódás?"

most muszáj azt játszani hogy beleverem az orrod? na akkor tessék egy: "ezeket a szarokat... tipikus liberális mocsok..kis 2,5%-os zsaraoló pártocska."

" Most arról nem kívánok beszálni, hogy lehet Kádárral meg a szocializmussal kampányolni még, 10 évnyi közös kormányzásben a diktatúra utódpártjával ..."

valahogy így:

„Valami elszabadult, lázad a szoborpark – mondta Orbán. – A múlt szobrai, amiket a rendszerváltozáskor eltávolítottunk, akiket a város szélére költöztettünk, most megpróbálnak visszalopakodni. Egy let?nt korszak, amelyr?l azt hittük, végleg elt?nt. most átöltözve, újracsomagolva vissza akar lopakodni a városba.” Orbán kitért a március 15-i kitüntetések átadására, amivel szerinte megcsúfolták az 56-os forradalmat, a rendszerváltás és március 15-e szabadságszellemét.

Visszatért a szobrokhoz, és azt mondta: „A múlt szobrai kiszabadultak, és útban vannak a város felé.” Azok, akik idegen hatalmakat szolgáltak a magyarok ellenében, akik hallani sem akartak demokráciáról és szabad választásról, akik az utolsó pillanatig elhallgatták, hogy az ország cs?dben van. „A legnagyobb szobrot azok állíttatják önmaguknak, akik lelkileg a legkisebbek.”

Liberté_73 2008.02.14. 09:38:34

Nem értem mi a bajod ezzel. Megragadta a figyelmedet? Igen. Érted a mondanivalót (agymosás)? Igen. Elgondolkodsz rajat egy pillaatra legalább? Igen. Egy kampányüzenetnek ezek a céljai. Pont.
Vagy az agy látványa zavart meg? ezesetben megértelek, egyszer kiskoromban mikor először láttam zsiráfot és is megrémültem tőle, aztán megtanulam, hogy van ilyen is. Javaslom neked is.
Ami pedig a népszavazást illeti .. áááááááá hagyjuk!

TLR4 2008.02.14. 09:41:06

Miért lenne gusztustalan az emberi agy???Ennél szebb megnyilvánulása a természetnek nemigen van. Undorodni teljesen felesleges tőle. Főleg egy műanyag modelltől :D Nevetséges.

pupu 2008.02.14. 09:42:14

Ez már csak vagdalkozás, kapálódzás.
Régen nagyon szerettem az SZDSZ-t. Mikor még azok voltak akiknek hívták őket. Hol van már a régi-szép életérzés:
"Szabad ének, szabad madár, Jaj de szép ki szabadon jár!"
Sajnálom és nagyon szomorú vagyok hogy ilyenné lettek, lett egy szépen induló csapat. Félreértés ne essék, az eszmét sajnálom, nem pedig ezeket akik munkálkodnak még a bábszínházban.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 09:46:30

Liberté_73

Agymosásnak azt tartom amit az SZDSZ művel, "ingyenesség hamis illúziója" meg "szocializmus".

edka

Emberi szervereket max. biológia órán, vagy horrorfilmben ...

TLR4 2008.02.14. 09:46:47

Ettől eltekintve sajnos a mai SZDSZ már nem az, ami volt. Sajnálom, hogy ők is ilyenné lettek, és ma hazánkban nincs egy normális párt. Mindenki csak gyűlölködik és az érdemi problémák sajnos sok esetben megoldatlanok maradnak.

W Joe 2008.02.14. 09:48:12

Ez a plakát elég gáz. Ez már valamelyik új egészségbiztosítónak a szolgáltatásait reklámozza? :)

www.wita.hu/index.php?show=wita&wita=11

"Egyetért Ön a megszavazott egészségbiztosítási törvénnyel?"

TLR4 2008.02.14. 09:49:01

De mi a baj az emberi szervekkel, tudtommal mindenkinek van belőle, saját magunktól miért kellene undorodni?

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.14. 09:50:48

edka könnyen beszélsz, ha Te bírod. Sok ember már a vér látványától is elájul és akkor a pofájukba tolnak egy csupasz agyat. premierebe, fogdossák, simogatják.

gorgo: Orbán, hogy a faszba jött most ide? Elhiszem, hogy szerinted minden rossz okozója a patás zorbán, de, hogy jön ide?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 09:54:01

edka

Ja, én egy tetanusz injekciótól elájultam, meg a vérvételen is, ez az agysikálás nekem már sok volt ...bocsánat érte ! :-)

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.02.14. 09:55:41

Szerintem ezek jó és ütős kampányfilmek (hang nélkül néztem őket), undorító inkább az, ami nemrég a subbán volt, amikor két fiatal lány a saját végterméküket egy pohárba ürítették, majd...

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.02.14. 09:57:34

Vagy esetleg amikor a Kannibál holocaustban premier plánban verik szét egy nő fejét egy jókora sziklán.

Vagy a Salo, avagy Sodoma százhúsz napjában az esküvői jelenet, engem attól még fél év múlva is a hányinger kerülgetett.

Meg az is durva, amikor az OldBoy-ban a pasi kivágja a saját nyelvét.

Liberté_73 2008.02.14. 09:58:39

"Sok ember már a vér látványától is elájul és akkor a pofájukba tolnak egy csupasz agyat. "

Na és? Sok ember meg már a Zorbán-kövér-áder-semjén-dojcs-szíjártó-répási-lovas-bayer-stb fejének látványától hány, és mégis az arcába tolják déjbájdéj.

TLR4 2008.02.14. 09:59:07

zero: ja, hát igen, elég provokatív reklám az biztos, viszont éppen ezért fognak biztosan véleményt alkotni róla az emberek. Vagy jót vagy rosszat, mindenkinek a saját érzése szerint, bár nem hiszem, hogy néhány agy látványa befolyásolni fogja tudni a kialakult véleményeket a népszavazással kapcsolatban. Van egy ilyen marketing fogás, néhány banki reklámot is pl. azért rontanak el teljesen élvezhetetlenné, hogy megmaradjon a fejekben.

W Joe 2008.02.14. 09:59:24

edka: "mindenkinek van belőle, saját magunktól miért kellene undorodni?"
Szerintem az a normális, ha belül vannak ezek a dolgok. Beleink is vannak, de azért mégiscsak kellemetlen látvány lenne egy plakáton. Annyira nem vészes ez, de valahogy mégicsak rossz érzést kelt az emberben.

Liberté_73 2008.02.14. 09:59:54

Egyébként pedig egy nem egy csupasz agy, hanem egy szertári modell (lsd még metafora), ami éppen annyira nem agy amennyire _az_ nem taggyűlés volt.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 10:04:11

Liberté_73

A horrorfilmben is patakokban ömlik a vér, és arról is tudjuk hogy piros ketchup, mégis elhisszük hogy vér!

Persze hogy műanyag, legalábbis remélem hogy a hullagyalázás elmaradt és nem egy halott ember agyát kefélgetik .... de ez így akkor is "kemény" !

gorgontoa (törölt) 2008.02.14. 10:05:37

eric, zero kollégád fel volt háborodva hogy az szdsz a szocializmussal riogat. így jött ide az orbáni riogatás. gondolom annak meg tapsikolt anno.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 10:05:49

edka

Köszi, igen, figyelemfelketésnek jó volt, hiszen, mint látod, erről vitatkozunk. De - szerintem - ez már átlépett egy bizonyos határt, viszont lehet hogy másnak ez még belefér ..

Ez így korrekt vélemény.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.14. 10:06:57

Liberté_73 2008.02.14. 09:58:39

"Na és? Sok ember meg már a Zorbán-kövér-áder-semjén-dojcs-szíjártó-répási-lovas-bayer-stb fejének látványától hány, és mégis az arcába tolják déjbájdéj."

Kibújt a szög a zsákból. De Ne kezdjünk el ebbe belemélyedni, mert tényleg mocskolódás lesz a vége. Elfogadtam, hogy kell még 20- 30 év amíg a magadfajták kihalnak. Mondjuk, ha ez a kormány marad lehet csak 15...

nem jobbos 2008.02.14. 10:09:30

a vibrátos sem fasz mégsem mutogatják plakáton, a dragonballban sem vágták ketté dermesztőt mégis letiltották műsorról, a freddyben sem beleznek senkit mégis 18as karikás...

Liberté_73 2008.02.14. 10:12:31

Persze tiszteletban tartom én a te véleményedet, csak az álszentséget rühellem de azt nagyon. Mert szeritnem neked nem az a bajod, hogy agy van ott, hanem az hogy hogy merészel a "2,5%os törpenáci párt, 10év-koalíció-az-államprtutóddal után" egyáltalán beleszólni a népszavazásba és ráadásul pont az ellenkezőjére felhívni mint amit te hallani szeretnél. Tedd a kezed a szívedre, barátom, és mondd, hogy téged tényleg az agy látványa zavart!

is 2008.02.14. 10:17:41

hát talán nem árt felhívni a figyelmet arra, hogy már sok évvel ezelőtt votl benetton kampányban emberi testrészek mutogatása; kiállítás van preparált halott emberekből stb. stb.

aki ezekről nem értesült, az szimplán le van maradva, mint öreganyám a faluban, aki ilyenről még nem halott. hát istenem, van ilyen elmaradott ember is.

aki azonban ezekről már tudott, az viszont szándékosan kelti itt a hangulatot, és csak ürügy számára, hogy politikai nézeteit szélsőséges formában kifejtse, erkölcsi/kulturális felháborodás címszó alatt.

lehet választani, egyik sem túl hízelgő.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 10:20:35

Liberté_73

Pedig eltaláltad, tényleg az agy zavar!
Nincs álszentség.
Nem jöttem elő azzal, hogy SZÖVEGGEL nem értek egyet (persze azzal sem xD) , hanem a látvánnyal.

"2,5%os törpenáci párt, 10év-koalíció-az-államprtutóddal után" ezt nem én írtam, ne keverd rám!

Felőlem mindenki kampányolhat, győzzék meg az embereket az igazukról, sok sikert ehhez minden pártnak!

De emberi agyakat, - mégha műanyag is - köszönöm, nem akarok látni.

Vagy szerinted, ha ezt valaki megnézi, akkor nem-mel fog szavazni ? Mi a célja ennek ? Mit akarnak elérni ?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 10:21:34

is

benetton -> be lett tiltva
preparált halott emberekből -> be lett tiltva

Ez is be lesz akkor tiltva ?

Liberté_73 2008.02.14. 10:22:19

"Mi a célja ennek ? Mit akarnak elérni ? "

Ezt komolyan kérdezed? Mert ha igen, akkor tényleg elhiszem, hogy téged egy műanyag agy látványa zavar.

fencsike 2008.02.14. 10:22:53

Azért tudjunk már különbséget tenni egy ruházati cég és egy kormánypárt között. Nehogymár ugyanaz legyen a mérce. A kishugom 8éves, nem fog fel ebből túl sokat, csak annyit, hogy ott a legfontosabb szerve egy tálcán.

mellesleg, hány országban vannak engedélyezve a benetton ilyen jellegű reklámai?

gorgontoa (törölt) 2008.02.14. 10:26:53

Zero, az iskolában nem tüntettél hogy emberi csontvázakat - még ha műaynag is- nem akarsz látni? nálunk volt egy szétszedhető műanyag modell is, belekkel, tüdővel, szívvel, a fél feje kibontható volt, ott volt az agy... te nem láttál ilyet gimiben? nevetséges ez a műhiszti...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 10:26:56

Liberté_73
"Mi a célja ennek ? Mit akarnak elérni ? "

Vizitdíj/tandíj melleti kampányhoz nem ilyen eszközt használnék ... de ugye ahány ember, annyi ötlet.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 10:29:19

gorgontoa

Hagyjál már a hülyeséggedel ..
Nekem ez a véleményem, én nem találom viccesnek meg nem tapsikálok ha egy egy agyat sikamikálnk.

Neked más a vélményed (jobb a gyomrod), ezt elfogadom.

Liberté_73 2008.02.14. 10:30:37

"Vizitdíj/tandíj melleti kampányhoz nem ilyen eszközt használnék " - látod ez a baj, hogy neked erről szól a dolog: vizitdíj meg tandíj, holott sokkal sokkal távolabbra kell ennél tekinteni. Szemléletváltást kellene tudni elkezdeni majd végigvinni.


"... de ugye ahány ember, annyi ötlet. " - igen, törődj bele, ezt a kampányt most nem tőled rendelték meg. :)

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.02.14. 10:32:11

1. Nemrégiben reklámoztak a tévében egy új gyerekkiadványt, amihez ajándékok is járnak, amelyekből hopszla-hopp, vajon mit lehet majd összerakni? Csontvázat, úgy bizony. Szóval gyújtsuk-e fel a cég székházát?

2. Debrecenbe jön egy kiállítás, ahol preparált emberi testeket fognak mutogatni. Bővebben ld. basahalom. Romboljuk-e le Debrecent, és szórjuk-e be sóval a helyét?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 10:33:39

Liberté_73

Vizitdíj/tandíj melleti kampányhoz nem ilyen eszközt használnék " - látod ez a baj, hogy neked erről szól a dolog: vizitdíj meg tandíj, holott sokkal sokkal távolabbra kell ennél tekinteni.


Hú, valamiről lemaradtam ? Nem a népszavazásról kampányolnak? Ami a vizitdíjról meg a tandíjról szól?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 10:35:24

Vérszegény éjszakai dúvad ·

Ne hasonlítsd már ezt össze egy kormánypárt hivatalos kampányfilmjével ...

Ha nem megyek el a kiállításra akkor nem fogom látni, ezt meg majd jól betolják a pofádba a híradó előtt, remélem vacsora alatt !

De ismétlem: Nekem ez sok, Neked korrekt.

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.14. 10:37:36

zero,ahogy látom inkább neked jobb a gyomrod,másoknak meg bal:D

elvitathatatlan,h egy baloldali se fog elájulni a film láttán míg a jobboldali nézők tömegei puffannak el vasalás mosogatás stb közben a padlón.mindenki magyarázhatja a bizonyítványát,de az dönt a megítélésben,h kinek mi a véleménye alapvetően

NorthFace 2008.02.14. 10:38:30

Ez az egész kis "cikk" egy zero... Már sorry... Deh komolyan, miért készülsz ki az ilyenektől??? És ha meg is teszed, erről egy ilyen frappáns kis semmit kell iderittyenteni???
Az, hogy mi a gusztustalan, mi nem, erősen relatív... így gondolom én legalábbis... De tudod, ha netán kíváncsi vagy arra, hogy mi a gyomorforgató, javaslom feküdj be a SOTE-ra 2-3 napra a baleseti sebészetre... Ezek után lehet rádöbbensz, hogy tökéletesen illik a képbe ez a kampány, ahogyan az "5ágúcsillagnaknemnevezhető5ágúcsillag" is... Deh tudod mit? Igazad van, legyen túlzás!!! Én pl nem is szenvedtem volna agyakkal, sikálással, feliratozott tubusokkal... bőven elég lett volna a fentebb említett helyen egy kamerával végigsétálni, 1-1 apróbb részletet (kürtermek, falak műszerek), plusz a betegek-látogatók-orvosok arckifejezését alaposan szemügyre venni...
Az sosem baj, ha valami sokkolja az embereket, ha valamin el kell gondolkozni egy picurkát... Nyilván van, akinek ez megerőltető, netán időpazarlás, de amint látom akadnak olyanok, akiknél ez már-már maga a polgárpukkasztó kategória... Hmm... nos, nem is nekik készültek ezek a "társadalmi célú hirdetések", hiszen egyszerűbb felfogni a siker-igen-jövő,jövő-siker-igen, sikeres-igenes-jövő gondolatokat... Értsd ezt mindenfajta jobb- vagy baloldali elfogultság nélkül...

Píjsz

Liberté_73 2008.02.14. 10:39:18

"Hú, valamiről lemaradtam ? Nem a népszavazásról kampányolnak? Ami a vizitdíjról meg a tandíjról szól? "

Pont annyira szól az a vizitdíjról és a tandíjról, amennyire a Háború és béke az oroszokról
( (c) W.A. )

bloodhound 2008.02.14. 10:39:31

Liberté_73 2008.02.14. 09:58:39

:D

bloodhound 2008.02.14. 10:44:25

azért érdekes, hogy mindenki ki van bukva egy műag. szertári modellen, de naponta vidáman (na jó: rezignáltan, oda se bagózva) tapicskol pl. a kutyaszarban, meg a saját okádékukban fetrengő hajléktalanok között.

sok álszent fasz/picsa

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 10:44:38

"Pont annyira szól az a vizitdíjról és a tandíjról, amennyire a Háború és béke az oroszokról "

LOL xD

ez tetszik :)

bloodhound 2008.02.14. 10:46:15

NorthFace 2008.02.14. 10:38:30

csatlakozhatom? szívemből szóltál, és semmi értelme nem lenne kb. ugyanezt leírni még 1x...

gorgontoa (törölt) 2008.02.14. 10:46:33

Zero,

ha számodra a tények hülyeségek, akkor hagylak is. inkább írnál egy cikket arról hogy miért nem gazdaságos stb a vizitdíj, ha eltöröljük akkor mennyivel kell emelni a TB járulékot hogy pótoljuk, vagy pótolni kell-e egyáltalán. ha kell, akkor az AB tényleg komolyan gondolta-e hogy ez a kérdés nem érinti a költségvetést? stb... ehelyett te rugózol ezen az agyon. többre nem futja ?

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.02.14. 10:49:21

Zero!

De igen, a kiállítást is reklámozni fogják.
Lehet, hogy pont a híradó előtt, nemtom.
Lehet, hogy undorítónak találod, de az minimum vicces dolog, hogy kiemeled ezeket a spotokat, undorítónak titulálva őket, míg minden más valamennyire elfogadható a számodra. Elfogadható a horrorfilm, a számítógépes kibelezés, mert azok nem valódiak? Ez az agy sem valódi...

Az emberi testből már réges-régen árucikk, egy bármikor átalakítható, kivesézhető, közszemlére állítható tágy vált, amely a szubjektum hordozója ugyan, de attól független. Ezek a szadesz spotok semmiféle újdonságot nem hoznak, amin fel lehetne háborodni, csak már egy kurva régóta létező jelenségre építenek. Ha háborogni akarsz, akkor inkább ezen a jelenségen háborogjál, amihez szó se róla, példának fel lehet használni ezeket a kampányfilmeket.

Liberté_73 2008.02.14. 10:52:45

hannilbal: lol :)

_______________________
Placstic Brain (XS)
made in PRC

HU-Kici, möaynag agy
SK/CZ-lúpané arasidy, maly
RO-Miez de arahide, mikro
HR/SR-Kikiriki, mala
_______________________

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 10:54:33

gorgontoa

Már dolgozik az "agyam" a vizitdíjas / tandíjas cikken, de mivel eléggé összetett az egész probléma (amiről nem is kellene népszavazás, mert nem tudunk objektívan döntenmi rőla, csak ösztönből) még nincs kész ...

NorthFace 2008.02.14. 10:55:29

Zero, sztem ne erőltesd azt a cikket;)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 10:56:31

NorthFace

Miért ne ? Vélemény mindenkinek megvan róla, nekem is. Megírom, aztán megírjátok ti is ... erről szól a blog :-)

Moks · http://vastagbor.blog.hu 2008.02.14. 11:06:24

tarthatunk TWIN peaks eventet is:D egy a téma több a cikk,aztán lehet kezdeni a kidobóst

vidéki 2008.02.14. 11:24:21

a Fidesztől még az SZDSZ is jobb reklámfilmmel együtt is!Csak attól függ honnan nézzük!!!!

Bit Rot 2008.02.14. 11:39:16

Januárban megkaptam a tavalyi fizetéses/adó papírokat.
Az áll rajta, hogy sok-százezer (jóval több mint fél millió) Forint TB-t fizetett utánam 2007-ben a cég, ahol vagyok.

Ez lenne az ingyenes egészségügy?

Ha ingyenes, akkor nem 0-t kellett volna látnom a papíron?

akárki 2008.02.14. 13:50:08

John42 : azt szocializmusnak hívnák...

Liberté_73 2008.02.14. 14:15:49

Vagy inkább kommunizmusnak, de akkor sem lenne ingyenes (mert ugye a dokit, az eszközöket, a szereket, ingatlanokat csak fizetni kell valakinek) csak nem tudnád, hogy mennyit is fizetsz érte, mert nem kezelnének annyira felnőttként, hogy az orrodra kössék.
Ébredj már fel, nincs ingyen ebéd, valaki fizet érte (jelen esetben -John- te is, viszont hányan vannak, akik csak igénybe veszik?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 15:05:36

Liberté_73

Sarkítva:
Akkor legyen 10%-os adókulcs , és ne fizzessen semmit sem az állam . van ilyenre példa a világon.

Meg van ahol kurva magas adók vannak, és mindent fizet az állam.


Olyan viszint nem nagyon van, hogy kurva magas adók, de az állam semmit sem fizet.

Liberté_73 2008.02.14. 15:26:06

Erősen sarkítottál, de nem mondasz tökhülyeséget.

Az első pont az pont az SZDSZ vesszparipája, a kicsi állam, ami csak az alapfeladatokat látja el. ennek viszont alapfeltétele, hogy az adót mindenki fizesse be.
Sőt én tovább is mennék: ne fizessek adót, de az állam árazzon be minden szolgáltatását (adminisztrációs, infrasturkturális, stb) amit ha igénybe veszek akkor fiezetek neki érte, ne kelljen olyanért fizetnem, amit nem veszek igénybe (pl. egyház, MLSZ, stb).
Utópisztikus, de gondolj bele: Lenne egy fix havi díja annak, hogy az állam rendőrsége vigyáz rám is, ha kifizetem, kijönnek, inézkednek, ha van magántestőrségem, akkor nem fizetem ki, max esetenként perkálok, ha a törvény erejénél fogva intézkednek az érdekemben. Vagy jön a számla hó végén, hogy T.Pógár februárban 2431km-t tett meg az állam által fenntartott autóutakon, pengessen ennyit be legyenszíves (ahogy jelenleg az állam vasútját is így vezsem igénybe: be van árazva, el tudom dönteni kell vagy sem), vagy: kötök egy havidíjas szolgáltatási szerződést az állammal, hogy ha baleset ér vagy gyógyításra szorulok, akkor mit tesz meg értem az állami EÜszolgálat, de ha ugynaazt vagy jobbat egy magánorvosi szolgáltatóval kötök, akkor az állammal nem fogok.(és ha az állami EÜ szolg nem tartj abe a szerződést, akkor a gatyáját is leperelem) stb stb. nyilván 100%ban ez sem megvalósítható, de azért elgondolkodtató hogy miért nem lehe lehetőségem arra, hogy válasszak akarok fizetni valamiért vagy sem. Itt kezdődik valahol a szabadság és az egyenlőség, amikor az állammal szemben is egyenlő vagy.


A te második pontod meg ebben a formában sosem volt igaz, persze a skandináv országokban van egy hagyományosan erős szociális háló a magas adószint mellé, de azért az hogy az állam mindent fizet, az mese. (Más kérdés pl. Kuvait, ahol az a maroknyi állampolgár tényleg el van látva...)

csabesz 2008.02.14. 16:21:35

szerintem ezek a videók teljesen rendben vannak
aki nem érti annak már szétsikálták az agyát
erről van szó

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.14. 16:24:54

Liberté_73

Persze mind a 2 példa erősen sarkítva van, de azt a 2 utat járják be az országok ....

Mi egy harmadik útra sodródtunk, adózz nagyon sokat, de hónapról-hónapra csökkentik azok számát mait cserébe az adódért kapsz ....

Igazából, azért , mert 2002 óta szarul kormányoztak és nagy az államháztartási hiány, én miért fizessek ennyi adót.

Most jött ki, 2007 4. negyedév, 0,7%-os gazdasági növekedés! Szégyen és gyalázat! Van neki felelőse ? Nincs. Valmelyik gazdasági kutatócsoport kiszámolta, ha 2002 óta a kormány nem nyúl egyáltalán a gazdaságjoz , tehét nem csinál semmit, akkor 2%-os gazdasági növekedés lenne.

Én azt mondom, mint egy magáncégnél:
Ha nem értek hozzá, nem tudom vezetni a céget, adjuk át a helyet aki tudja ...

Name 2008.02.15. 09:49:36

A vizitdíj és kórházi napidíj esetében szerintem az az érdekes, hogy az elvonás (nevezzük mostantól az egyszerűség kedvéért adónak) kiket érint.
Ugyanis nem csupán az az érdekes, hogy az adók nak mekkora a mértéke (lsd kicsi állam vs nagy állam), hanem az is, hogy az adók kit érintenek....
Nyilván ebben is eltérések vannak a politikában, pl egykulcsos vs többkulcsos szja etc.

Nem igazán tudok támogatni egy olyan adónemet,amit a _betegek_ fizetnek. Nem hangzik szolidárisnak. vagy igen?

És ne gyertek a hálapénzzel. Semmi köze hozzá, ha meg lennének fizetve az orvosok, azon a szinten, amit a munkájuk és a befizetett adótömeg indokol, akkor el lehetne tüntetni.

A reklám közepesen okos ötleten alapul, de egyeseket bánthat/zavarhat, így nem igazán szerencsés.

haynau · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.15. 11:20:25

sztem a köv választást az mdf nyeri mert koalicijóra lép az eszdéesszel

nem viccelek :)

vagodeszka 2008.02.16. 10:35:52

Utálom a politikát, főleg a politikai reklámokat, de ez zseniális... Egy 20mp-es spotból ennyit kihozni, ez nem semmi. Elgondolkodtató és ráadásul meg is marad az emberben. Kell ennél több?

Aki meg a gumiagyat gusztustalanságnak tartja az menjen tüntetni, hogy tiltsák be a biológia órát az általános iskolában a műanyag csontvázakat a gumi szervekkel meg szabadítsák fel... komolyan, ekkora hülyeséget.

GIjoe 2008.02.16. 11:58:49

Liberté_73 "Szemléletváltást kellene tudni elkezdeni majd végigvinni"
grat! :thumbsup: ;)

GIjoe 2008.02.16. 12:03:20

egyebkent, ez egy picit izlestelen, de attol meg egy teljesen elfogadhato reklam. egy agyat mosnak, es ugye "mi" nem kerunk az agymosasbol ezert NEMel kell szavazni stb stb. primitiv, de neha bejon.
zero: nem csesztetesbol mondom, de en nem hiszem el h az agy latvanya ennyire felkavart. megertem, hogy izlestelennek tartod, mint ahogy en is, de azert ezen meg nem kell kiakadni. egyebkent meg oket jellemzi, ennyi.
ja es Grnobe 2008.02.14. 08:59:20
meg egy idiota. :DD

Steppenwolf 2008.02.16. 12:26:23

Az agymosás nálam a "több SZDSZ, kevesebb adó" kampányszlogennel kezdődik. :P
Dobogós még a "több SZDSZ, kevesebb korrupció" is. :)
Ahogy a "több biztosító" és a "több pénztárral" való ügyes szójáték is (nyelvében él a nemzet)...
De akkor még beszélhetnénk a lejárt szavatosságú bébiételekért cserébe tömegesen beléptetett ormánsági romákról, az elcsalt elnökválasztásról, az ellopott rendszerváltásról, vagyis a kommunista utódpárt hatalmának átmentésében elévülhetetlen segítségükről.

Skodacsek András · http://www.nemzetihirhalo.hu 2008.02.17. 17:37:40

ÉLJEN A CSALÓ SZDSZ! ÉLJEN A CSALÓ KÓKA!

HAJRÁ GYILKOS ÁGNES! HAJRÁ 500 EZER FORINTOS SZÜLÉSLEVEZETÉS! HAJRÁ 1 MILLIÓ FORINTOS MANDULAMŰTÉT! SZAVAZZ NEMMEL, ÉS FIZESS!

Free Lance 2008.02.18. 08:46:34

"Tudjuk, merjük, tesszük!"
Baváltották ígéretüket az országban és a "liberális városban" is. A korrupció bajnoka a törpepárt.

gevertHUN 2008.02.18. 22:12:02

Tök jó, frappáns kampányvideó.

Az jobb oldal, és szavazóbázisa totál agymosott, főleg aki a HírTv-n tájékozódik.

Az egyetlen baj, hogy ezeket a plakátokat és videókat csak az intelligens emberek értik.
Az ország 90%-ának meg az a reakciója(mint neked is kedves blog szerkesztő), hogy fúúúúúúúúúúj agy, egy reklámban.... Mekkora barmok....

Gratulálok.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.02.18. 22:16:24

gevertHUN

Jaja, szemét mocskos náci Hírtv, elcsalta Kóka elnökválasztást !!!

Peti 2008.02.19. 16:07:15

Szerintem is rohadt undorito ez az agy, es az elejen, amikor orias plakaton lattam, meg nem is tudtam, hogy kinek, minek a reklamja csak utana. szoval ne jojjenek itt egyesek azzal, hogy ez csak alszentseg. Vannak olyanok, akiket ez felkavar... Es az is vicc, hogy ez csak egy szimbolum es muagy, egyszeruen nem erv. Ez azt jelenti, es undorito. Szerintem Ti se szimbolumoztunk szarral vagy nemi szervekkel szent helyeken vagy barhol. Hiaba muagy ennek van jelentese, tehat nem reklamba valo... Undorito egyszeruen, a vicc meg benne az, hogy pont ok mossak az agyunkat ezzel a reklammal es egy igaz szo nincs a kampanyban... "Ingyenes egeszsegugy":Đ rohadtul ingyenes a jarulekok meg adomanyok:D Es igen, az oktatasunk is rohadt szar volt tenyleg, nobel dijasunk is egy fore jutva nagyon keves volt:D mielott szet vertek, tenyleg, kenterbe vertek amerikaba is minket:D most kezdd csak jo lenni, miota a csodazseni Magyar Balint beleszart:D:D:D Hajra Szadesz:] De legalabb a nevuket nem cafoljak meg ezzel a reklammal:D De tenyleg, ezeket leszamitva nagyon jol sikerult kampany:Đ

süti beállítások módosítása