Skip to content


       Szűrés lista

Időhurok a Ziccernél avagy Eric az angolna feltámasztása

Óriási, kiélezett versenyben , de végre győzött Eric az angolna, a  reggeli töltelékposzt versenyünkben. Fogcsikorgatva, de sikerült és maga mögé utasította az Olsen ikrek hamarosan a playboyban breaking news-t. Szeretjük a lányokat is nagyon és valószínűleg kellemes perceket fognak okozni mikor majd megkapjuk a céges mailre pőre képeiket, de 8 év múlva már csak egy pucér sorozat lesz a sok közül, megmosolyogtató frizurával és fanszőrrel(vagy nélkül). Eric viszont mindig is Eric marad, az úszó, az angolna a 2000-es sydneyi nyári olimpia hőse, ki majdnem belefulladt a vízbe száz méter gyorson. Így gondolhatják ezt a ziccer.hu sportportál szerkesztői is, akik a 'legfrissebb videóink' rovatukba, kezdőoldalon hozták le szegény srác kínlódását - ráadásul még a becenevét is elbaszták. Ahogy Doc mondta anno: Hallasz engem Marty?
Amúgy a videó szenzációs, főleg idejekorán elhunyt, szeretett Knézy Jenőnk eszeveszett kommentálásával.
Kicsiknek és nosztalgiázóknak beraktam a videót a tovább mögé.
































A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr9364713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enime 2008.03.04. 12:52:23

Ezt honnan kaparhatták elő?:O

Tomi 2008.03.04. 14:44:23

Csak az a kibaszás benne hogy afrikai és ha nekem a tengerpartot kivéve meg a Nilust partját! mutat nekem valaki 1 országot ahol anyira tehetősek az emberek hogy "csak" ugy medencényi vizet szedjenek elö valahonnan amikor a minden napokhoz tartozik a HARC a vizért. császtok pöcsök én leléptem

laspalmas 2008.03.06. 07:09:16

Köszönöm nektek. Bár én nagy vagyok, de még nem láttam.

süti beállítások módosítása