Skip to content


       Szűrés lista

Megvan mi az oka az MSZP vesszőfutásának: a "Reformblabla" és "Reformgőg"

Gyurcsány Ferenc az MSZP országos pártértekezletén bejelentette: újra kell gondolni az egészségbiztosítási törvényt és az egészségügyi reformot, ehhez pedig szerinte új ember is kell. Ezért azt javasolja az SZDSZ-nek, hogy közösen jelöljenek új egészségügyi minisztert. Vagyis kirúgta Horváth Ágnes SZDSZ-es egészségügyi minisztert.

2004 augusztusában Medgyessy Péter miniszterelnök bejelentette, hogy meneszeti Csillag István SZDSZ-es gazdasági minisztert. AZ MSZP-SZDSZ viszont Medgyessyt meneszette.

Vajon a történelem ismétli önmagát?

Gyurcsány addig marad pártelnök és miniszterelnök, amíg a pártja másképp nem dönt. Ez semmiképp sem jelenti azt, hogy lemondana önként, sokkal inkább azt, hogy ha valaki úgy gondolja, hogy jobban tenné a dolgát mint ő, akkor „kard ki kard.”

Medgyessynél sem volt "kard ki kard" ....

Gyurcsány szerint a következők miatt tartanak itt:

-Saját maga miatt, de csak egy kicsit. ("Saját legnagyobb felelősségének, valószínűleg történelmi tévedésének azt tartotta, hogy 2006. nyarán nem állt ki az emberek elé, és nem mondta azt, hogy innentől mindent másképp kell csinálni. Azt gondolta, ha teszik a dolgukat, az majd magától felülírja a korábbi történéseket. Elismerte, hogy hibázott a párt a 2002-es győzelem utáni osztogatásban, vagy például a 2006-ban bevezetett, majd hamarosan visszavont adócsökkentésben is.")

"ha teszik a dolgukat" ... ööö mit is pontosan?

-MSZP ("Ez szerinte nagyjából abban áll, hogy az MSZP nagyon sokáig szociális álmokat kergetett, s miközben osztogatással boldoggá tette az országot, nem számolt a realításokkal.")

Szoci mentalitás Gyurcsánytól :"hogy ha jöttök hozzám, hogy emeljük meg 5 ezer forinttal a nyugdíjakat, és van 3 millió tuti szavazónk, akkor nekem miniszterelnökként azt kell mondanom: nem." 
Dehogynem ... majd veszünk fel még egy kis hitelt és mehet az az 5 ezer forint ... ha meg Gyurcsány erre nem lesz hajlandó, keresnek valaki mást aki ezt megteszi! Kb. 190 szoci képviselő van most. Ebből vagy 100 munkanélküli lesz a következő választások után. Mindent meg fognak tenni, hogy ez ne így legyen ...


-Fidesz ("Orbán szerinte magáévá tette Meciar populizmusát, Tudman nacionalizmusát, a Kaczynski-fivérek szokatlan politikai filozófiáját, és tanult Fico és a SMER erős reform–ellenességéből is. Szerinte ezek az eszmék külön-külön mind legyőzhetőek, ám így együtt nagyon veszélyes elegyet alkotnak. Olyat, amelyet, ha nem érti az ország, hogy mivel áll szemben, akkor az erre épített politika történelmi zsákutcába vezeti Magyarországot")

Populizmus, demagógia, szélsőjobb ... csak a szokásos.

-SZDSZ ("nem kell olyan magasan hordaniuk az orrukat, szálljanak le a magas lóról. Szerinte ugyanis nem a reformpolitikával van baj, hanem az SZDSZ reformgőgjével, ezért azt tanácsolja a liberálisoknak, hogy reformblabla helyett több párbeszédre és több szakértelemre van szükség. A koalícióval nem lehet játszani – jelentette ki –, és nem lehet vele zsarolni sem.")

Még mindig nem értik ... nem a kommunikációval van itt a gond. Egyszerűen nem fogadják el az emberek, amit akarnak. Lehetne több párbeszéd is, és? Rengeteg kárt okozott a például számukra a 2006-ban megszavazott 5 éves adóprogram, amit a választások után eltöröltek. Ha még a törvény sem szentírás számukra, akkor hogy higyjenek a szavuknak?

-értelmiség ("Téved ugyanis – mondta –, aki azt gondolja, hogy a két nagy párt: egyik kutya, másik eb, s így egyenlő távolságot kell tőlük tartani. Szerinte mindig nézni kell azt is, mi van a pártok mögött, milyen ideológiák és eszmék. Az értelmiség felelősségét Gyurcsány abban határozta meg,hogy az ő dolguk magyarázni, bepillantást engedni a tömegnek a kulisszák mögé, feltárni az igazságot..")

Pedig szegény "értelmiségiek" annyira igyekeznek, erre leteremti őket? Hát nem pont a héten írtak nyílt levelet? Bauer Tamástól Vásárhelyi Máriáig minden "független" értelmiségi aláírta: Értelmiségiek nyílt levele Gyurcsány reformjai mellett

-média ("Gyurcsány szerinta média hajlamos arra, hogy az extremitást mutassa be, csak így lehet a címlapra kerülni, s azzal intézik el a függetlenséget, hogy ütnek egyet Orbánon is, meg Gyurcsányon is, holott ma olyan a helyzet, hogy a nemzeti progresszió – ez ő és pártja – és a populista radikalizmus között nincs középút. Mindenkinek döntenie kell.")

Úgy látszik, Öszöd után abbamaradt a vezető újságírók és szerkesztők felkészítése.(öszödi beszédből: "fölkészíteni a legbefolyásosabb lapok vezetőit és vezető publicistáit, hogy mire számíthatnak, bevonni őket ebbe a folyamatba")
Maguktól meg úgy látszik nem tudják a helyes utat ...


A népszavazásnak nem lesznek következményei:
"mi jön március 9 után? én megmondom mi jön: Március 10"  xD

Íme, vizuálisan is :


Folytatás:

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr77402024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Netuddki. 2008.03.29. 18:01:07

Egyáltalán van olyan ismert pártpolitikus amelyik valami változást akarna?
Vagy mindegyik csak a kondér közelébe akar kerülni?
Eh, na jó, ezek csak költői kérdések voltak.

neutral 2008.03.29. 18:14:18

Gyurcsány még mindig azt hiszi, ő a Messiás. Csak az emberek nem értik meg őt (talán meg sem érdemlik az ő nagyságát).

Legalább 15-20 év kell, hogy a jobboldal talpraállítsa az országot ezen ámokfutás után. :(

Csongor 2008.03.29. 18:27:31

Szerintem de: a kommunikációval is gond van.
Ostorozza a gőgöt és arroganciát? Hát nem ő maga alkalmazta ezeket pl. az öszödi szájtépésében?! ("fognak tüntetni. Aztán majd hazamennek...") Ha nem reformdiktátum van, hanem párbeszéd, akkor én pl. sokkal előbb megértettem volna, hogy ha akarjuk, a vizitdíjnak még értelme is lehetett volna. Nekem nem érvágás az az évi párezer Forint, amit erre ki kellett volna fizessek, de ha ez tényleg többeket visszatart attól, hogy az első tüsszentésre orvoshoz menjenek és antibiotikumot írassanak - a közös TB-alap terhére - akkor hosszú távon (ha ettől igazságosan csökkentik a TB-terheket később) ez nem drágulás még annak sem, aki épp fizeti azt a 300 aranyat.
Én éppen a reformgőg miatt lettem tagja annak a 3,3 milliónak. Nem érdekeltek érvek, mert ez esetben sokkal fontosabb volt az erkölcsi döntésem és az, hogy ez a népszavazás volt az utolsó alkotmányos lehetőség a horngábori opció kifejezésére és esetleges véghezvitelére.

Ez utóbbi beszéd őszintébbnek tűnt minden eddiginél, a baj csak az, hogy ezek a minden eddigiek olyan mélyről indulnak, hogy nem tudom tud-e még valaki az "őszinte" szóra gondolni, amikor meglátja a dizájnosan íves szemüveg-szárat. Én nem tudok.
És ez igenis kommunikációs probléma, amit nem old meg, ha a kormány akárhány milliárdot rákölt még a kormányzati pr-ra.

Az igazi Svarc Enegger · https://www.youtube.com/watch?v=Ik9qunsZZtY&index=21&list=RDJVoyWQSNr8I 2008.03.29. 18:42:21

Kommunikáció? És mi lesz a tartalommal?
Én úgy látom, hogy az mszp lépteit a gyávaság+butaság+tudatlanság irányítja. Ehhez képest nem sokat számít, hogy még ráadásul ügyetlenül is kommunikálnak.
Gyurcsány tehetséges ember, de a pártjában összesen nincs egy tucat ember, akiknek valóban vannak gondolatai. Így aztán reménytelen.

nick_007 2008.03.29. 18:42:57

Ők most újra akarják gondolni az eü. reformot, és leváltani Horváth Ágnest, de mit fog szólni hozzá az SZDSZ. Bár most ők a belső konfliktusaikkal vannak elfoglalva, és valószínűleg a vezetés is lecserélődik náluk, ha megismétlik a választásokat.

Szavazás:

wita.hu/index.php?show=wita&wita=22

"Ön szerint engedni fogja az SZDSZ, hogy az MSZP visszatáncoljon a reformokból?"

Barnabás 2008.03.29. 19:01:16

Eddig is tudtam,hogy Gyurcsánynak összekuszálódtak az agytekervényei,de a mai beszéde után biztos vagyok benne.Egy mondatával viszont egyetértek "messzebre és mélyebbre kell menni".Ezen törekvésüket én is támogatom.

martins 2008.03.29. 19:15:03

zero!

Ugyanolyan vagy, mint az a sokmilló magyar proli, aki hazamegy, bekapcsolja a hírtv/atv-t, ahol azt mondják neki, amit hallani akar, és ez neki siker. Olyan dolgokban lelik örömüket millióan, hogy "vezet a fidesz", vagy "külföldi elemzők bírálták a kormányt"... Ez már beteg szerintem. Elterelik a figyelmüket a valós bajokról, azt hiszik, 300 Ft-on múlik a kánán. Ha ilyen bugyuta, primitív marad a politikai kultúra, addig nem lesz rendes kormánya Mo-nak, mert ezekre a bohócpártokra fognak az emberek szavazni. Ez a lényeg tömören.

ui.: Olaszországban nyaraltam:
1. Olyan -***** jó- vonatokon utaztam, amilyenek itt 50 év múlva se lesznek, ráadásul nem valami Milano-Roma szakasz volt, hanem egy kis vidéki. Mégse kérte senki a jegyeket, ingyen lehetett utazni. Érdekes, honnan van rá pénz? Érdekes, nálunk már rács van meg minden, hogy el ne szökja a kaller elől, mégis szarban utazunk...

2. A napozóágyas fiú, miután mondtuk hogy nem tudtuk, hogy fizetni kell érte, egyszerűen "no problemo" és továbbment

3. A legdurvább: a hotelban az öreg igazgató nem nagyon tudott angolul, azt hittük, hogy hármunknak lesz 200 euro. Másnap a számlán 600 euro szerepelt. Megmagyaráztam neki a félreértést, bement az irodájába, kihozott egy számlát 250ről...

Nálunk lassan mindenért fizetni kell, minden drágul, mégis sokkal szarabbul élünk mint az olaszok, miért?

dr. Wilbur Swain 2008.03.29. 19:23:36

Gy.F.-nek innen, a netről: "attól, hogy nem ért meg senki, még nem leszel zseni"

maszopkedvenc 2008.03.29. 19:24:31

martins! Gratulálok, olaszországi nyaralásod bemutatásával kiválóan szemléltetted az olcsójánosságodat. Teeeeeee....

jerk_off 2008.03.29. 19:27:22

Barnabás 2008.03.29. 19:01:16
:)))

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
különben Gyf tehetséges persze, ez nem vitás. az már inkább, h miben tehetséges.
de ami tehetségénél, hangzatos képzavarainál és reformlózungjainál sokkal jellemzőbb rá, az az önnön nagysága iránt érzett olthatatlan szerelme. márpedig azt tudjuk, h a szerelmes ember képtelen reális helyzetértékelésre, objektív cselekvésre, és még a levest is elsózza. Ferit ne engedjük tehát a fazék közelébe soha többé.

fűzfavirág 2008.03.29. 19:31:39

Barnabás
megaLOL
azt hittem, Gyurcsány beszédének extatikus hatását semmi sem tudja nálam fokozni, de neked sikerült :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.29. 19:55:23

martins

Mivel nem voltam jelen a pártrendezvényem ....

Azért ne hasonlítsd össze Olaszországot hazánkkal .. tudod, van az a fránya 45 év lemaradásunk ....

kranführer 2008.03.29. 20:17:19

Arrogáns és hazug, illetve meg van győződve hogy ő a valaha volt legjobb vezetője az országnak. Orvosi eset szvsz. A vak nagymamám jobb miniszterelnök lenne mint ez a patkány. Bár lassan lehullanak a szemét bagázsról a leplek, de túl lassan. Pont azokat a részeit teszik tönkre a nemzetnek amik a legfontosabbak: az oktatást, a gazdaságot, az egészségügyet. Lehet papolni hogy ez a "liberális" érában van, de akkor is csótányunk a felelős miniszterelnökként. Illetve a komcsi utódpárti, és az utólag kinevelt apparatcsikok.

decens 2008.03.29. 20:33:04

Martins!
Ha te leprolizod a sokmillió magyar embert csak mert bekapcsolja a Hír Tv-t (megjegyzem azt hiszed ezzel megsérthetsz minket, bár mi ezért téged "csak" kiröhögünk), szóval eme kijelentésed miatt meglehetős primitívségről adtál tanúbizonyságot.
A "valós bajokra" pont ez a TV irányítja rá a figyelmet és ha ez nem lett volna, akkor még most is fennhéjázhatna az a törpepárt amelyik mindenki mást zsarolni próbál és Messiásnak gondolja magát (bocs ez pont nem jó példa ez esetben, de átvitt értelemben azért érthető). Egyébként ha te zsigerből utálod a Fideszt (mert az ő kormányzási idejükben állt Magyarország minden szempontból a legjobban) akkor fröcsögj csak, úgyis hamarosan idő előtti választások lesznek! Ott majd elválik az ocsú a búzától.

lala 2008.03.29. 21:24:31

Kartékony. Üldözendö. Irtandó.

eraser 2008.03.29. 21:30:56

Mi lenne, ha elöször Gyurcsany szallna le a magas lorol? Megerne egy kiserletet...

dr. Wilbur Swain
Az idezet pontosan:
"Attol, hogy masok nem ertenek meg, meg nem vagy müvesz." (Murphy)

states 2008.03.29. 21:30:58

Március 9-e után március 10. lesz... Hát naptárilag igen, talán Gyurcsány se hitte, hogy a népszavazás megássa a politikai sírját vagy inkább beveri az utolsó koporsószöget abba a bizonyos koporsóba. Mert a sírt tulajdonképpen maga ásta majd 4 éven keresztül az elképesztően dilettáns és korrupt kormányzással. Az pedig külön megérne egy misét, hogy az ország legnagyobb pártja miért képtelen a miniszterelnöki székbe alkalmas embert ültetni. Mert idáig nem sikerült: Horn, Medgyesy, Gyurcsány. Hát ez siralmas egy lista...

NEMO 2008.03.29. 21:37:12

GYF jól beszélt, de aki érti és pontosan tudja, hogy nincs más választása Mo -nak, az is eljátsza a divattá vált félremagyarázó értetlenkedést. A mellettünk elhúzó szomszédos országok pontosan azt teszik, amit GYF szeretne tenni, és amit ma a jobboldal minden erejével lehetetlenné tesz (sikerrel). Ezért nem tudtuk soha eddig megközelíteni sem Ausztria életszínvonalát, mindig volt valami kifogás, miért ne vállaljuk a kellemetlen, de elkerülhetetlen döntéseket. Most éppen egy "minél rosszabb, annál jobb" elvű politika gáncsolta el sikeresen az országot. Nem kell itt a sanda hazudtak, meg gőgősek duma. Mindenki tudja, az ellenzék pontosan ilyen döntésekkel állna neki a gazdaság rendbetételéhez. Persze a megvezetett tömeg Orbánéknak újjongana, még ha 3000 Ft vizitdíjat vezetnének is be. Meg lehet nézni, a fideszes önkormányzatok milyen serényen privatizálják a kórházaikat. Szóval át kéne látni a szitán, és nem arccal a populizmus felé menetelni.

Volt egy igazán sikeres időszak 1997 - 2000 -ig, olyan jól sikerült, hogy nemzetközi híre volt. Bokrost is hogy szapulták érte a populista demagógok, aztán meg ők dőzsöltek belőle a legjobban. Van itt tehetség bőven, de a "sötét" oldal valahogy mindig erősebb a haladókkal szemben.

tutifrutti 2008.03.29. 21:40:04

NEMO, igazad van, a hátrafelé haladás is haladás.

Freedy 2008.03.29. 21:41:15

Annyira hülyék vagytok mint a s*gg.Ha a parlamentben minden képvislő olyan színvonalon állna mint Gyurcsány, 10%os GDP növekedéssel törnénk előre a fejlett világ felé.

De amíg ilyen tök hülye, gyáva mszp-sek, és korrupt, hataloméhes, demagóg fideszesek határozzák meg a politikát...

Na de majd jöhet a Vezénylő tábornok és bizonyíthat, hogy ő vajon mit kezdene a siralmas magyar valósággal. Meg meri e lépni a romák segélyeinek lenullázását, a 13. havi nyugdíj elvételét és a többi. Na ne,,, muhaha.

NEMO 2008.03.29. 21:47:37

tutifrutti: ugye jól érzem, szinte jól esik?

Freedy:

Gyurcsány talán túlságosan is előlrehaladt, itt milliók ragadtak a szocializmus langymeleg dagonyájában, akik azt kérdezik: minek úgy sietni, maradjunk még egy kicsit. Milyen könnyű is erre rájátszani!!!

fájerfuksz 2008.03.29. 21:50:19

Még hétvégén is politikai brokit szopni!!??

tutifrutti 2008.03.29. 21:52:23

NEMO, azt érzel, ami jólesik.

NEMO 2008.03.29. 21:53:07

Éjjel óraállítás, irány lefeküdni! Rövid lesz az éjszaka.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.03.29. 21:54:21

hmmm.
fentről elhülyítik az embereket 18 éven át, aztán meg lehülyézik őket ugyanazok, azt csodálkoznak, hogy az embereknek ez nem tetszik meg mérgesek.
ott kéne kezdeni, hogy az embereket ki kéne hozni a hülyeségből - addig tök mindegy, ki és mit mond odafönt.
mondjuk kiváncsi leszek, hogy ugyanezek az mszp-sek 2010 után ugyanígy juszt is mindennek keresztbe tesznek-e majd ellenzékből, mint most azok a fideszesek, akik akkor kormányozni fognak.

decens 2008.03.29. 21:56:01

Nemo!

Ez valahogy sántít: " Meg lehet nézni, a fideszes önkormányzatok milyen serényen privatizálják a kórházaikat."
A fideszes önkormányzatok nem privatizálják, hanem önkormányzati kezelésbe igyekszenek venni, hogy ne privatizálják el! Csak hát a szocik meg minden erejükkel meg akarják ezt hiúsítani. Lásd Eger, Óbuda Margit kórház.....

states 2008.03.29. 21:57:10

Freedy: Az a baj, hogy a korrupt Fidesszel és vezénylő tábornokával 6%-os gazdasági növekedést produkált az ország. Egyáltalán jó érzés volt magyarnak lenni, nem parádézott a magyar gárda, sem a vér és becsület. Sőt, a szemét sem lőtték ki senkinek. Boldog békeévek. S hogy el ne felejtsem, voltak nemzeti ünnepeink, ahelyett a mostani helyett, amikor rácsok és kordonok közé bújt hatalom Darth Vaderei kergetőznek az utcákon. Egyébként érdekesek az ilyen figurák, akiket a tények egyáltalán nem zavarnak...

NEMO 2008.03.29. 22:02:19

bs395:

Ha jól emlékszem, az MSZP akkor is csendben tűrt, amikor Oviék négy évük alatt szinte minden ellenzéki demokratikus jogot korlátozotak. Pedig erre aztán lehetett volna "forradalmat" játszani.

2002 -ben pont azok állították vissza az ellenzéki jogköröket, akiket aztán a jobboldal lediktatúrázott. Nevetséges.

NEMO 2008.03.29. 22:10:10

states: Iskolapéldája vagy annak, hogy hogyan lehet kifordítani a dolgok jelentését.

A fidesszel addig volt növekedés, amíg a Bokros -féle gazdasági modellt érintetlenül hagyták működni. 2000 -ben hozzányúltak, el is *aszták.

Szemkilövés, rácsok, balhé?

Lássuk csak:

1. "Ha nem mi nyerjük a választást, akkor forradalmat kell csinálni" - - ismerős szöveg mindenkinek. (2006)
2. Idézném a HírTv riporterét, amikor az égő MTV székház mellett örömittasan ordítozott: "Ez bizony forradalom emberek!"

No comment...

tebarom 2008.03.29. 22:14:36

Azért volt forradalom, mert a riporter azt mondta? :)

S Annyi 2008.03.29. 22:21:33

Mikor takarodik már el az összes büdös kommunista a gecibe?

states 2008.03.29. 22:22:20

NEMO: 6 éve kormányoztok, és az ország a béka segge alatt van, Európa szégyenpadján üldögélünk, és én fordítom ki a dolgok jelentését. 18 év alatt képtelenek voltatok egy miniszterelnöki minőséget előállítani: egy pufajkás alkoholista, egy szellemi fogyatékos KGB-ügynök és egy bukott pszichopata a mérlegetek idáig...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.29. 22:23:24

Kinek lesz bátorsága elvenni a 13. havi nyugdíjat? Kiállni a kamerák elé hogy sajnálom emberek, elbasztuk, erre nincs pénz!

Kinek lesz bátorsága elvenni a nyugdíjasok ingyenes utazását?
Kiállni a kamerák elé hogy sajnálom emberek, elbasztuk, erre nincs pénz!

Kinek lesz bátorsága elvenni/lefaragni a szocális támagatásokat?
Kiállni a kamerák elé hogy sajnálom emberek, elbasztuk, erre nincs pénz!

Kiss Péternek ? Mu-ha-ha
Szili "baloldalai érzékeny" Katalinkának? Mu-ha-ha
Gyurcsány "egy szavát sem hiszi el senki" Ferencnek?
Orbán Viktornak?
Kósa Lajosnak?

Senki sem fogja megtenni ...mert azzal vége lenne számára mint poltikusnak mindennek. Az emberek ugyanis nem fogják megérteni ... mármint a magyarok. Terljes vége van ennek az országnak ....

eraser 2008.03.29. 22:30:33

gyurcsány pld kezdhetné azzal a példamutatást, hogy a cége által eddig "megspórolt" áramdíjat felajánlja a köz javára.
Elvtársai pedig követhetnék.
Mindenhova...

eraser 2008.03.29. 22:40:00

A felelötlen osztogatásnak 2 indoka lehet:

1. Tudom, hogy még 50 évig én maradok hatalmon, és lesz idöm visszalopni azoktól, akiknek kiosztottam,

2. Bukásom esetén jól kifakkoltam az ellenzékkel.

Surko 2008.03.29. 22:53:23

NEMO, teljesen igazad van!

States, milyen érdekes, hogy akkor nem mondtad, hogy rossz irányba mennek a dolgok, amikor Medgyesi megemelte 50%-kal a közalkalmazottak bérét, és még elszórt egy adag cash-t 100 csodálatos nap alatt...

Most fordultak jó irányba a dolgok, csak persze Te meg a hozzád hasonlók ebből csak annyit ismernek fel, hogy hé eddig adtatok, most meg elvesztek?

Ha valóban Gyurcsány lenne a bajok okozója, akkor még nem látnátok belőle semmit. Ahhoz ugyanis idő kell. Medgyesi valóban komolyan okolható a mostani problémákért. De Gyurcsány legalább elkezdte összeszedni a szart...

mano 2008.03.29. 22:55:18

...de büdösnek találta, ezért újra szétszórta.

eraser 2008.03.29. 22:56:15

A saját szarukat.

Fekete Pákó 2008.03.29. 22:56:34

lófasz a seggébe mindenkinek.

ApukadHUN 2008.03.29. 23:01:37

nem mindegy, hogy ki mit épített bele a várba, ha az sz@rból van.
Lehet ám reklamálni. Azoknak, akik nem választottak a szarkupacból. A többieknek nem igazán.
Magyarország, 2008.

Fekete Pákó 2008.03.29. 23:05:36

States, te szellemileg toprongy: az az alkoholista idióta (Bokrossal együtt persze) összeszedte abból a szemét szarból, amibe az mdf-kisgazda koalíció juttatta. a fidesz-kormánynak azért igen stabil gazdaságot hagyott örökül faszkalap!

fűzfavirág 2008.03.29. 23:08:25

Zero
hoztam neked egy kis olvasnivalót. Nem messziről, innen az Indexről. Hozz te is hasonlót a Fidesz-kormány idejéből, akkor vitaképes leszel.
"Ész nélkül költöttünk el 1500 milliárdot"

eraser 2008.03.29. 23:14:22

A népszavazáson nem a reformok ellen szavaztak az emberek, hanem gyurcsány ellen. Ezt senki nem vitatja. Márpedig, ha így van, akkor talán egy, a "kurvaország" lakóit becsülö, ne adjisten szeretö kormányföre van szükség.

Senkinek sem a 300 forint szúrta a szemét, hanem az az arrogancia, ahogy ezt dioktatórikusan bevezették. Ha csak annyit mond a föelvtárs, hogy emberek, szarban vagyunk, de kilabálunk belöle, ha ti is segítséget nyújtotok, akkor ez a nép akár mellé is állt volna, hiszen régóta hiányzik eaz ország éleröl egy igazi vezetö egyéniség.
Na de nem egy saját népet lenézö, kommunikációra képtelen elmebeteg.

rockjano 2008.03.29. 23:33:45

zero

És a Fidesz majd eltörli a 13. havi nyugdíjat 2010-tôl????
Mert el fog kelleni. A szocik nem fogják.
Lessz itt még balhé bôven. És a szocik ellenzékben olyan szocik lesznek hogy csak hajjj.

Lessz még itt Orbán ellenes népszavazás.

Magyarország meg majd lassan beledöglik...

fájerfuksz 2008.03.29. 23:37:49

Eareser at.!

Ne röhögtess már! :D
Ebben a qurva országban nem mindenki "monnyonle" droid. vannak itt olyan emberek is -hál' istennek - akik nem azzal töltik egész álló napjaikat, hogy Fletóra verik a nyálukat. Itt volt a lehetőség a választásra, hogy akarsz e fizteni-e valamiért vagy sem. Homo eoconomicus + Kádár népe! Vajon lehetett-e volna más eredménye? :-/

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.29. 23:49:09

rockjano

Ha ez kell, hogy nálunk is 9%-os gazdasági növekedés legyen, akkor meg kell tenni ... de hogy meg is merik-e csinálni ? Kétséges ....

joe 2008.03.29. 23:50:33

bokrosnak igaza van, az egész politikai gárda húzzon a francba, egyik sem képes az ország megújítására, gyf megpróbálta, de pártja ugyan olyan lagymatag, megfoghatatlan zselé, mint volt, de a korábbi lib fidesz most őskonzervatív, bethleni mo támogatóként fellépő katolikus-keresztény, tekintélyuralomra törő bandává vált, pont ők fogják kimondani, nix nyugdíj, ha nem fizetsz? nix orvos, ha nem fizetsz? nix fősuli/egyetem ha nem fizetsz? aki adózik, azt támogatjuk, a többi meg azt csinál amit akar??? nem, ugyan úgy, mint az mszp, ők is a plebsznek osztogatnának, "kenyeret és játékokat"... (aki sztárolja szavahihető-sosemhazudtam viktort, 2éves ktgvetés, ne derüljön ki semmi az 1 évben? tokaji szőlők?????????????????????????...sosemhazudtam. persze, csak most az egyszer)

El Condor 2008.03.29. 23:54:12

egy őszinte ember, aki azt hitte, tenni tud vmit az országért, elmondott egy beszédet öszödön.
A valóságot mondta, szépítés nélkül, erre nekiugrott a fél ország, meg a cigánykirály, hogy hazudott. közben az ország meg becsapja saját megát. szép.

rockjano 2008.03.29. 23:57:04

zero

Na itt a gond hogy senki nemfogja, pedig anélkül nem lessz 9%-os növekedés amibôl egy idô után már lehetne akár költekezni is, akár nyugdíjra is.

Nekem gyanús Orbán már társadalmi rétegek közötti kiegyezésrôl beszél... ugye értitek mirôl van szó???

Már most tudja hogy kemény ideje lessz kormányon, olyan intézkedéseket kell meghoznia (és az ország érdekében remélem majd megmeri) amihez képest az eddigi ami ellen annyira ágált nuku.

Lessz majd akkor büdösnépnyúzó-takarodj-rohadtfasisztaorbánozás bôven. Szakszervezetek erôsödnek lassan. Szélsôjobb ôket is utálni fogja azt garantálom. Az öldöklés ami most van az csak erôsödni fog.

Orbán most cseszi el a 2010 utánni kormányzásának lehetôségeit. Ahelyett hogy hagyná hogy ez a garnitúra megtegyen abból amit meg kell minél többet. Egyszerûen a hatalom mindennél többet ér, mindkét oldalon

jano

rockjano 2008.03.30. 00:01:27

ELCondor

Sajnos jó volna így beállítani GyF-et de nem ilyen egyszerû. Ô is pontossan tudta amikor adócsökkentést igért 2005-ben hogy teljesen irreális. Amit csak tudott megtett a hatalomrakerülésért.

Ezért akár illendô is lehet elzavarni ôt, csak kinek?? Ennek az ellenzéknek amelyik meg 14. havi nyugdíjjat igért??? Miközben pontossan tudta hogy ez teljesen irreális!!!

Jajjj .. és igaza van Tölgyessynek olyanok a politikusaink mint mi magunk vagyunk

jano

BLovi 2008.03.30. 00:04:58

"Gyurcsány még mindig azt hiszi, ő a Messiás. Csak az emberek nem értik meg őt"

Igen. Tavaly az egyik interjújában még ki is mondta, hogy: "Majd én megváltom Magyarországot!" Egy kicsit el van szállva magától.

rockjano 2008.03.30. 00:13:13

Bizonyos szempontból Ô a Messiás. Rajta meg a szadesz-en kívül senki sem akar semmit csinálni.

Csak a Messiásokat meg szokás feszíteni..ennek vagyunk szemtanuja.

-ZR- 2008.03.30. 01:16:23

Nocsak, nemzeti konzultáció feeling...:-)

A két "barom" egymás eszközeit és módszereit használja fel, a két nagy párt agitpropja is teljesen hasonló...mókás, ahogy a süllyedő hajón még mindig a kormánykeréknél vitáznak, miözben a fedélközbe elkezdett beömleni a víz.

prometheus 2008.03.30. 01:36:21

Unatkoztam, úgyhogy végigolvastam az összes hozzászólást.

A Gyurcsányt fikázóktól szeretném megkérdezni, hogy van-e a minimálisnál több szervezeti/vezetési tapasztalatuk. Nyilván nincs, vagy ha van akkor gondolják át hogy a pékség nem lenne-e célszerűbb alternatíva. Minden kicsit is tapasztaltabb vezető tisztában van azzal, hogy csak akkor lesz sikeres egy vezető, ha a csónakban amit irányít, az emberek egyfelé hajóznak, nem furkálják a csónakot és nem késelik meg észrevétlenül zsebbicskával sem egymást sem a vezetőt.
Amit látunk, az nem Gyurcsány alkalmatlasága, hanem az MSZP alkalmatlansága, különösen kiemelve ebből a Lendvai-t annak sleppjével egyetemben.

Nem kétséges, hogy legkésőbb 2010-ben Ovi pártja fogja átvenni a kormányt. Erre a pillanatra igen nagy erő befektetésével, gőzerővel készülök: remélem sikerül addigra annyi pénzt spórolnom, hogy a jobb sorsra érdemes családommal együtt kiköltözzek bármely alkalmas országba, és onnan nézve röhögjek majd mindazokon az elvakított szerencsétleneken, akik bedőltek egy olyan pártnak, amelyik kizárólag arra hajlik amerről az erősebb szél fú. Igenis feljogosítva érzem magamat arra, hogy a távolból pofánröhögjem országunk 92%-át, akik nem is oly rég leszavaztak minden intézkedést, ami képes lett volna megmenteni a gazdaságunkat. Igen is jogosnak érzem, annak fényében különösen, hogy holmi románok és szlovákok köröznek le bennünket!

Még egy megjegyzés a Fidesz kormánypárti időszakára: meg lehet nézni, mely időszakban történt a legtöbb maffia leszámolás, robbantás, vérfürdő. Ennyit róluk.

fűfavirág 2008.03.30. 03:09:06

Hajrá Feri!

magyaroknyulai · http://magyaroknyulai.blog.hu 2008.03.30. 03:12:55

A Magyarok Nyulai Felszabadító Szervezet kiáltványa:

Elég volt abból, hogy marhák,disznók,birkák, patkányok uralják a Kossuth teret.
Április 8.-án este nyolc órakor engedd szabadon húsvéti nyuladat vagy egyéb állatod a Kossuth téren!

Sok nyúl disznót győz!

A Magyarok nyulai

fűfavirág 2008.03.30. 03:13:11

prometheus, nagyon igazad van! üdv!

kulalak 2008.03.30. 03:15:07

GyF vezetoi 'tapasztalata' eleg keves es ugy tunik nem tanul semmibol. Egy hajot nem lehet ugy vezetni mint egy autot, nem reagal olyan gyros mozdulatokra nem kepes villam manoverekre mert a viz ellenall. Ido kell hozza. Ez az allat minden reggel mast mond a sajat manschaftjanak. Aztan anyos pajtas is biztos segit meg nehany otlettel. Ezt belulrol jott ember nem tehetne meg. Ha vegigjarta volna a partletrat tudna. Igy a messzirol jott ember messzire lesz kuldve. Remelem nagyon hamar mert ennyire hatalomehes psychopatat es koros fullentot mar regen latott az EU, igy is neznek rank. 'Ja, maguknak van az ahazudos PMje. Kosz, eleg.

-ZR- 2008.03.30. 03:59:35

Prometheus:
Aki kellően előrelátó volt, már 2004-ben, Medgyessy lemondásakor (puccsolásakor) rájött, hogy a víz elárasztotta a géptermet, és a hajó nem halad többé sehová...a fedélközieknek viszont a pofájába hazudták, hogy minden rendben, hiszen játszik a zenekar. Ha az első osztályon utazol (privatizáltál, olajoztál, pártközeli vagy, politikus vagy bűnöző) akkor van helyed a mentőcsónakban, ha nem akkor megd*glesz...
A társadalmi és gazdasági rendszer menthetetlen, ugyanúgy nem működik, mint a szocializmus. A bukás nem kérdéses, csak az agónia hossza...

Csúfy 2008.03.30. 06:49:06

A gond nem az osztogatás/fosztogatás: A pedagógus- és egészségügyi béreket stb. rendbe kellett rakni. A baj az, hogy megint elkúrtak hat évet az életünkből. A baj az, hogy Gy.F. fiatalkorú megint be akarja vezetni a főszerkesztői értekezleteket és a legfőbb baj, hogy befogja betonozni a mostani ellenzéket jó 50 évre és ez már történelmi felelőtlenség.

értelmetlenségi 2008.03.30. 06:54:46

prometheusnál az egyik pont - sajnos... Ami itt 2010 után jön, az nem sokban fog különbözni attól, ami Spanyolországban, Görögországban vagy Chilében történt. Kőkemény jobboldali diktatúra lesz, és majd onnan egy lassú, de biztos felemelkedés, de (ismét sajnos) azt is látni kell - éppen a felsorolt országok példáján -, hogy más kiút nincs. Ott is a baloldal cseszte el a dolgokat, mert a baloldal meg a reform valami olyasmi, mint kefélni, de közben szüznek maradni.

zr: nálad a másik pont. Sajnos...

Csúfy 2008.03.30. 07:16:23

Kedves értelmetlenségi: Más a történelmi konstelláció. Spanyolország - hitleri Németország, sztálini Szovjetunió és gyöztesek benemavatkozási politikája. Görögország - szuperhatalmak, CIA,KGB. Szovjet birodalmi vágy dél-nyugaton. Chile - USA gazdasági és politikai érdekek sérelme. Érdekes Kubával 50 éve baszodnak, Grenadába meg Tamás bácsi éppen hazaért Mo-ról, hogy agyon tudják lőni. Legyen igazam, de Európában nem egy kőkemény jobb oldali diktatúra a veszélyes, hanem egy ország banánköztársaságitása. A Wermerek megint előbújnak. Ja és az, hogy megint ideológiai alapokra helyezik az országot.

értelmetlenségi 2008.03.30. 07:52:42

Kedves Csúfy, ne legyen igazam, de történelmi konstelláció ide, nagyhatalmi politikai meg gazdasági érdekek oda, egy lecsúszó országot, ahol a lakosság egyre elkeseredettebben keresi (majd) a kivezető utat, és jó magyar szokás szerint bűnbakot is hozzá, csak egy diktátor fogja tudni kivezetni gödörből. És az a diktátor nem baloldali lesz. Mondjak európai történelmi példát?...

Ha a körítés, a környezet és az évszám más is, a lényeg ugyanaz. Azok a bizonyos politikai és gazdasági érdekek nem fogják hagyni, hogy Magyarország banánköztársaság legyen. Azonkívül ez nem Afrika, ahol egy szelet kenyérrel és egy pohár vízzel el lehet hallgattatni a népet.

Egyébként leendő banánköztársaságokban nem szoktak nyilvánvaló céllal mindenféle gárdákat alakítani, és nem áll hatvanvalahány százalékon egy jobboldali párt, élén egy diktatórikus hajlamú, karizmatikus vezérrel, akire már most megváltóként tekint minimum a fél ország.

szittyaduda 2008.03.30. 07:55:24

sztem GyF nem hiszi magáról, hogy ő a "messiás", inkább csak feltűnő, hogy esetleg tényleg akart valamit változtatni és ez mifelénk sok-sok ember szemében szálka, mert a legtöbb embernek jó az a dagonya ami van...és ezek az emberek gúnyból akasztgatják rá ezeket a jelzőket... mellékesen MO-n ez már az iskolában is igy szokott lenni, mert mifelénk néphagyomány kigúnyolni azt aki más, akar és változtatni akar. GyF nem tévedhetetlen, hiszen nagyon sok hibát vétett, de nem hiszem, hogy azok akik egészséges kritizálás, vita és párbeszéd helyett úgy ítélkeznek felette mint valami szentek gyülekezete vagy inkvizítorok - azok különbek lennének (nem csak a politikusok), MO lakosságának nagy része sajnos ma ennyire képes szellemileg és hiába hazudozunk magunknak, ettől esetleg kellemes érzetünk lesz, de nem lesz tőle sem jobb sem igazabb semmi...

grécsi 2008.03.30. 08:43:46

Higgyenek

RedRiot 2008.03.30. 09:09:59

Egyáltalán nem vagyok GyF párti, de sírni fog a csalódástól az, aki Orbántól várja hogy rendberakja az ekúrást.

Két dolog lehetséges szerintem. Orbán 100% megnyeri a választást, ez nem kérdés. Azután:

1. folytatja az osztogatást, amire már nincs tartaléka az országnak. Max. 2014-ig, de akkor ott lenne az a faramuci helyzet, hogy az osztogatás hatására megnyernék a '14-es választást is, és ők ülnének a kormány mögött, mikor az ország busza a szakadékba zuhan. (+1mill. nyugdíjas, pár százezerrel több segélyből élő cigány, túlduzasztottt közalkalmazotti apparátusm, miközben a jelenlegi állás sem finanszírozható) Ezt a helyzetet valahogy el akarják majd kerülni.

Arra már nincs credit hogy lecsökkentjük az adókat, a derék magyar emberek böcsületes munkával vállt vállnak vetve kimozdítják az ország szekerét a szocialista ingoványból. Vmi más lesz itt, de hogy a 3xigenesek is húzni fogjákt őle a szájukat az hótziher.

2. 2 évig mást sem fogunk hallani, minthogy a szocialista ámokfutás 6 éve olyan szinten fosztotta ki az országot, amire legvadabb rémálmaikban sem gondoltak volna. Ezért hiába ígértek uniót Erdéllyel, ingyenes tankönyveket mindenkinek, ingyen sört alanyi jogon, vasúti vonalakat minden 10 főtől nagyobb magyar településre, stb., be fogják jelenteni, hogy ezek a 2010-14-es ciklusban nem fognak megvalósulni. Jönnek a burkolt megszorítások, itt egy százalék járulékemelés, ott egy visszaigénylési lehetőség megszűntetése ilyenek. Semmi drasztikus, nehogy a 3igenesek felébredjenek zombiállapotukból, közben még lopható minden mozdítható.

Aztán aki '14-től fog kormányozni, az nagyon komolyan beszopja. Van egy olyan érzésem hogy 2014 körül lesz itt a legdurvább: akkorra már tényleg semmi osztogatnivaló nem marad, akkor derül ki hogy mégsem lesz euró -> akkor hőbörgés emiatt. Ha lesz euró, akkor annak a következményei miatt hőbörgés. Szerintem addigra akinek van rá lehetősége lelép innen.

RedRiot 2008.03.30. 09:21:26

"Én éppen a reformgőg miatt lettem tagja annak a 3,3 milliónak. Nem érdekeltek érvek, mert ez esetben sokkal fontosabb volt az erkölcsi döntésem és az, hogy ez a népszavazás volt az utolsó alkotmányos lehetőség a horngábori opció kifejezésére és esetleges véghezvitelére."

Nem érdekeltek érvek.. Bravó! Így politizál a magyar: kit érdekelnek az érvek? Szavazzunk dühből, virtusból, álló fasszal, csakazéris' betartunk ennek a langaléta nyápicnak, hogy itt nem lehet egy NÉPET sanyargatni! Áááárpád néééépe hejjj!

0xFFFF 2008.03.30. 09:25:07

Prometheus !

"Igenis feljogosítva érzem magamat arra, hogy a távolból pofánröhögjem országunk 92%-át, akik nem is oly rég leszavaztak minden intézkedést, ami képes lett volna megmenteni a gazdaságunkat. Igen is jogosnak érzem, annak fényében különösen, hogy holmi románok és szlovákok köröznek le bennünket!"

Jobb is ha mész, ha te azok közé tartozol, akik elhitték, hogy alkalmanként 300 HUF menti meg az egészségügyet, aki abban hisz, hogy a magántőke kommunista formája - Veress, Gyurcsány, stb. - jót tesz a társadalombiztosításnak és ezek azok a dolgok amelyektől a haza fényre derül. Hiszed ezt, miközben a befolyt vizitdíj összegét az elismerten pazarló módon működő állami gépezet új audi flottára költötte, a bakik kommunikálására költötte, a MÁV nevű pénzmosodába pumpálta, ahonnét az valahogy nyomtalanul eltűnt. Hidd az igazadat és menekülj ! A hozzád hasonlókat a dunába kéne lőni és egy istenhozzáddal útra bocsájtani.

RedRiot 2008.03.30. 09:48:43

"A hozzád hasonlókat a dunába kéne lőni és egy istenhozzáddal útra bocsájtani."

Persze, a hozzád hasonlók génjeit pedig klónozni, hogy ti népesítsétek be az egész Földet!

Annyit aláírok én is hogy Fletóék is pazaroltak, és ők is bennthagyták a 386 naplopót a cifraházban a Duna partján.

Elég lenne ide 150 emberes parlament is, és képtelen helyzet, hogy a 10 milliós Magyarországon annyi közalkalmazott van mint a 80 milliós Németországban. Ha magukon kezdték volna a megszorítást, talán a lakosság is másképp állt volna a feladathoz.

Eszembe jut erről, hogy nálunk szakközépben két testneveléstanár volt. Az egyik végigfutotta velünk az órát, végigcsinált minden gyakorlatot, legyen az magasugrás, korlátgyakorlat, nyújtó, gyűrű, minden. Óra végén ugyanúgy zihált mint mi, de mi utána mentünk a tantermekbe, ő neki a köv. óra is testnevelés volt!

A másik ellenben egy pohos semmirekellő volt, mikor ő ugráltatott minket, ki nem állhattuk. Futni az életben nem láttuk soha, a többiről nem is beszélve.

Kb. mindkettő ugyanazokat a gyakorlatokat csináltatta velünk órán, de csak az egyiket tiszteltük, csak az egyiknek adtunk az észrevételeire, kritikáira. Találjátok ki melyik az...

hoppá 2008.03.30. 11:08:20

nem kéne ilyen negatívnak lenni.
én bízom benne, hogy a következő kormányunk kétharmados többséggel fog nyerni, mert akkor végre nem négy kampány év jön, ahogy már megszokhattuk 1998-tól, hanem valóban dolgozni fognak.
Szerintem nem kell attól félni, hogy el kéne hagyni az országot egy esetleges kormányváltáskor.
Mivel az országot elsősorban azok tehetik jobbá, akik lakják.

Én ezt a jobbító szándékot vélem felfedezni a magyar gárdában is, kár, hogy ezt sokan félre magyarázzák.

optimista1206 2008.03.30. 14:35:17

Végigolvastam mindent.
RedRiotnak és szittyadudának tökéletesen igaza van.
Némelyik emberben olyan Gy.F. és baloldali és liberális utálat van hogy az orránál nem képes tovább látni.Mintha nem is itt élnének.Lehet vesézgetni hogy ki milyen szemét dög és a másik oldalon ki milyen isten ,és ki a jobb stb.Szarban vagyunk? Szarban.
Le lehet cserélni MINDEN politikust?Nem lehet.Akkor??Ez van ebből a helyzetből kéne valamit kihozni.
Nekünk magyaroknak mindig kellett valaki akit hibáztathattunk.A törököket,az osztrákokat,az oroszokat,a politikusokat stb.
És mi? Soha semmiért?
Most voltam Szlovákiában,Körmöcbányán,
kiránduláson.Lehet hogy a szlovákok beelőztek minket és a mutatóik jobbak,de az döbbenetes hogy milyen szegényeknek tűnnek.Szinte nem is látni új házakat,autó alig azok is ezeréves skodák.Ők valószínű ezt az árat fizetik,hogy az ország ugyan jól áll csak ők nem.
Nálunk pedig mindenkinek tudnia kellene hogy így nem maradhatunk,de bárhová nyúl a kormány csak ellenállás.Maradjunk csak a jó kis dagonyában.De meddig?Elhiszi bárki is hogy Orbán és csapata fájdalommentes éveket hozhat?Naivitás.
Mindenki egyformán fog szívni a bal és jobboldalon egyaránt.
Ja és Gyurcsány tényleg nagyon sokat hibázott,de azért el kell ismerni hogy ő az első aki hozzámert nyúlni bebetonozott dolgokhoz.A slepp szörnyű körülötte az ellenzéket pedig nem is minősítem.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.30. 15:21:01

Most komolyan azt hiszitek hogy jön egy jobboldali diktatúra ? Hogy Orbán "diktátor" lesz? És egyesek félnek? Hogy ki akarnak menekülni küldföldre?

Az bezzeg nem baj, hogy a KISZ elnöksége irányítj az országot, egy-két MSZMSP KB taggal kiegészülve? Akik 1990 jan. 1án felkelve kurva nagy demokraták lettek, de fogalmuk sincs hogy ez mit jelet mert mindegyik a pártállamba lett az aki !
Hogy 1990 után mindgyik kilopta magának a húsúsfazékból ami járt (vadprivatizáció) amig az emberek szoptak a Bokos csomaggal?


Az eszem megáll ....

optimista1206 2008.03.30. 15:29:55

zero : jaj meg ne álljon az eszed!Isten ments!
De nem kéne ennyire elfogultnak se lenned.Jobbra!
És 1990-ben még nagyon fiatalka voltál,előtte meg pláne.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.30. 15:34:13

Nekem már az összes haverom Londoba meg Dublinba lakik . Nem 1998-2002 között mentek ki.
Hanem 2004 után . Vajon miért ?

Az ő adójuk, TB-jük nem hiányzik az országnak? Hogy fogják visszacsalogatni ezeket a fiatalokat?

Példát kellene venni Portugáliáról, Spanyolországból ahol a megszorításokkal és tudott nyerni a kormánypárt.... ott vajon ez miért sikerült?

Ha valaki rendesen elmagyarazná neke, hogy ez az intézkedés ezért kell mert, rövid távon ez lesz a hatása, középtávon ez lesz a hatása, hosszú távon pedig az, vagyok olyan értelmes hogy megértsem és elfogadjam.

De most mi van ? Van 2 millió bérből fizetésből élő, akikekre egyre nagyobb terhet raknak, mert ők egy kézzelfogható réteg, adójukat a cégük vonja le. Miközben egy milliárdos vállakozó, aki bevollta hogy szántszándékkal NEM Kormányoztak, csak úgy tettek mintha, hogy megnyerjék a választást, utána ennek az árát VELÜNK (adózó/dolgozó emberekkel) akarja megfizetteni ? Menjen a kurba anyjáb a bandájával együtt ..

Ha egy pohár vízért csöngetne be, rábasznán az ajtót.

Kérje olyan ember / párt az ország segítségét a talpra álláshoz, akinek hitele van ! Gyurncsányak, az MSZP-nek és az SZDSZ-nek nincs ilyene !

Lehet velem egyet nem érteni ...

fájerfuksz 2008.03.30. 15:42:01

Kedves zero!

Ha kíváncsi vagy, hogy mi vár ránk, akkor tájékozódj a debreceni közéletről (van egy jó blog erről, ajánlom figyelmetekbe: basahalom.blog.hu/ )

fájerfuksz 2008.03.30. 16:00:09

"Nekem már az összes haverom Londoba meg Dublinba lakik . Nem 1998-2002 között mentek ki.
Hanem 2004 után . Vajon miért ?"

Gondolom nem azért mert most kaptak jó ajánlatot, vagy hogy ott magasabb az életszínvonal, hanem azért mert gurcsány "hókuszpókus" ferenc sötét átkott bocsátot MO-ra Ez jó!! :DD de komolyan. Figy Zero ha ilyen abszolút elfogulatlan megjegyzéseket teszel, akkor ne csodálkozz hogy kiröhögik hitelességed!
De gondolatmeneted tovább szőve - ha jól sejtem - akkor 1998-02 között senki se ment ki, sőt befele áramoltak a fijatalok! Hát igen, én már sok mende-mondát hallottam a Zorbáni-Kánaánról!!, de ezt speciel még nem :)))

Nekem 8, hogy milyen kormány lesz éppen hatalmon, amint lehet húzok kifele, mert ez az ország úgy ahogy van, alleszusammen gáz. (Mondjuk kíváncsian várom, hogy mi lesz a gyurcsányfóbiás bandával, ha GYF távozik. Vajon ki lesz az újabb bűnbak?)

simonmondja.... 2008.03.30. 17:03:44

Zero.
Egyetértek veled. Orbán majd behozza a haverjaidat az országba.
Ahogy a haverok meghallják, hogy nem kell vizitdíj és az ő adójukból tanul majd minden szegény gyermek, máris hazajönnek.
Hát még, ha azt is megtudják, hogy egy hiteles ember kér tőlük áldozatot, akinek nincs ...
A TB-jüket mind masnival átkötve fogják a haza oltárára helyezni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.30. 17:10:01

fájerfuksz

98-02 között jobban lehetett boldogolni , persze aki tehette már akkor is kiment a több pénz miatt ...de 2004 óta olyanannyira kilátástalan a helyzet hogy itthon esély sincs semmire ...

Így értettem.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.30. 17:16:44

simonmondja..

Ez azért nem ennyire vicces.
Idáig is az adónkból tanultak, tandíj mellett is az adónkból tanultak volna?

Vagy te olvastál olyat hogy a tandíj miatt csökkentik az adókat ?

Vagy a vizitdíj miatt csökkentik a TB járulékot ?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.03.30. 17:22:55

"2000 milliárdos kiadáscsökkentés kell" - a Fidesz egyetért a jegybankelnökkel

www.hirszerzo.hu/cikkr.2000_milliardos_kiadascsokkentes_kell_-_a_fidesz_egyetert_a_jegybankelnokkel.61512.html

"László szerint át kellene térni az egykulcsos, 20 százalékos személyi jövedelemadóra (szja) - amivel szerinte be lehetne szedni az szja-ból ma is befolyó bevételeket -, meg kellene szabadulni az iparűzési adótól, a munkáltatói járulékokon is jelentősen mérsékelni kellene, valamint az egyéb, kisebb bevételt jelentő kiegészítő adókat is el kellene törölni. Mivel az intézkedések együttes hatása lehetetlen helyzetbe hozná a költségvetést, elkerülhetetlen lenne a kiadások csökkentése - ami a legtöbb szakértő szerint elsősorban a szociális költések visszafogását jelentené - valamint egyes bevételek növelése – fogalmazta meg tanulmányában a KPMG adópartnere. "

Nincs mese ..ezt meg kell lépni, tökmindegy melyik kormánynak!

simonmondja.... 2008.03.30. 17:41:45

Azért remélem, a 2000 milliárdos kiadáscsökkentés nem jelent akkora nemzethalált, mint a 300 forintos vizitdíj.

fara-muci 2008.03.30. 18:22:33

No, ezt hogyan fogja megmagyarázni Friderikusz legközelebb?

Eddig azt mondták Orbánra, hogy ő az, aki a jó - rossz csatáját vizionálja. Ezért OV igenis fundamentalista. És a fundamentalizmusnak egyik eleme, hogy nincs középút...

Erre tessék:
"Gyurcsány szerinta média hajlamos arra, hogy az extremitást mutassa be, csak így lehet a címlapra kerülni, s azzal intézik el a függetlenséget, hogy ütnek egyet Orbánon is, meg Gyurcsányon is, holott ma olyan a helyzet, hogy a nemzeti progresszió – ez ő és pártja – és a populista radikalizmus között nincs középút. Mindenkinek döntenie kell."

No, fel van adva a lecke Buda Péternek és az említett úrnak...

optimista1206 2008.03.31. 16:43:14

zero: azért megnézném, hogy 2000 milliárdos kiadáscsökkentésnél a Fidesz népszerű maradna-e?
Ja jön a Fidesz és a kollégiumi szobatársak.És minden jó és szép lesz!
(na nekik se volt akármilyen a koalícióspartner)
zero mi lesz ha jön a Fidesz kiket fogsz majd pellengére állítani??
Jaj de lökött vagyok hiszen ők tökéletesek lesznek hiba nékül.
Majd meglátjuk....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.04.01. 00:26:06

optimista1206

Ennél csak jobb lesz.

Egy valami biztos:
Legalább KORMÁNYOZNI tudnak, nem úgy mint a mostani bagázs!

optimista1206 2008.04.01. 17:57:23

"Legalább KORMÁNYOZNI tudnak"

Volt 4 évük rá,de valamit mégse jól csinálhattak mert vesztettek 2002-ben.
Vagyunk egypáran akik nemcsak a szépre emlékszünk !!!
Ellenzéki szerepben sem remekeltek.
Ja és én nem "bagázsozom" le Orbánékat pedig ők is megérdemelnék.

süti beállítások módosítása