Skip to content


       Szűrés lista

Állami vezetők javadalmazása: szabadságmegváltásért 5,3 millió forint

Ma nyilvánosságra kerültek az állami vezetők javadalmazására vonatkozó adatok, mely kiterjed az állami vezető illetményére, a részére kifizetett jutalomra, céljuttatásra, vagy projekt-prémiumra, az országgyűlési képviselői megbízással rendelkező állami vezető képviselői tiszteletdíjára, illetve az állami vezető részére e megbízatására tekintettel juttatott egyéb juttatásokra.

Az érintettek pedig a 2000. június 3-át követően miniszterelnöki, miniszteri, államtitkári, szakállamtitkári, politikai államtitkári, közigazgatási, illetve címzetes államtitkári, valamint helyettes államtitkári tisztséget betöltő személyek.

Nem tudom kinek köszönhető ez a törvénymódosítás, de köszönjük!

A lista erre, kellemes csemegézést, én már a "B" betűnél felkúrtam magamat ...
Két példa, 1-1 oldalról:

Baja Ferenc (MSZP):
Adatszolgáltatási időszak Az állami vezető havi illetményének
bruttó összege

2002.05.27-2002.12.31 420 000
2003.01.01-2003.12.31 638 900
2004.01.01-2004.12.31 857 800
2005.01.01-2006.03.31 909 800
2006.04.01-2006.06.08 956 600
2007.01.01-2007.12.31 949 500
2008.01.01-től 997 200


Jutalom:
2003:  638 900
2004:  857 800
2005: 2 729 400

Egyéb pénzbeli jutattások:
2002 13. havi juttatás        369 799
2002 Lakás költségtérítés    505 217

2003 Lakás költségtérítés   840 000
2003 13. havi juttatás       638 900
2003 Egyéb költségtérítés    95 000

2004 Lakás költségtérítés    140 000
2004 13. havi juttatás         71 197
2004 Egyéb költségtérítés    99 000

2005 13. havi juttatás       909 800
2005 Jubileumi jutalom    1 819 600

2006 13. havi juttatás               1 326 510
2006 Szabadságmegváltás  5 304 782
2006 Egyszeri juttatás                5 752 023

Képviselői fizetése:
2002:   82 500
2003: 198 000
2004: 198 000
2005: 210 000
2006: 210 000
2007: 220 800
2008: 231 900

Baja Feri tehát összesen (mindent összeadva) keresett
2003-ban: 11 616 700 HUF
2004-ben: 12 979 797 HUF (+11% az előző évhez képest)
2005-ben: 16 167 000 HUF (+24% az előző évhez képest)
2006-ban: 26 242 115 HUF (+62% az előző évhez képest)

Vajon a 2007-es adatok hol vannak? Mondjuk érthető, ha folytatódik a tendencia, én sem merném nyilvánosságra hozni ....

Mi a fészkes fene az a "szabadságmegváltás"?!  És hogy jár érte 5 millió forint?

Hasonló kaliber, egy államtitkár a FIDESZ-től, Borókai Gábor:
Az állami vezető részére kifizetett jutalom bruttó összege :  nincs ilyen
Az egyéb pénzbeli juttatás bruttó összege :

2000 Külön juttatás          2 871 000

2001 13. havi juttatás       4 627 357
2001 Egyszeri juttatás           24 303

2002 13. havi juttatás        2 049 000
2002 Egyszeri juttatás        1 275 653  (-> ezt a távozésért kapta)
2002 Szabadságmegváltás   1 107 273

Itt még nem olyan szemtelenül ment a szabadrablás (vagy ügyesebben csinálták), de már itt is figyel egy 1 milliós szabadságmegváltás, illetve 2002-ben csak májusig volt államtitkár (bukták a választást) akkor hogy kaphatott 13. havi jutattást?
Arra a 4 hónapi "munkára" ?

Frissítés:
Ja, most olvasom az Inforádión, Orbán Viktort szapulják a lista kapcsán. Van olyasmi ebben az országban, amit még nem sikerült a Zorbánra keni? Holnap mit fognak mondani? Baja Feri is csak egy áldozat, ő nem is akarta azt a 26 milliát, csak a Zorbán miatt vette fel a pénzt?

Eszem-faszom megáll.

Címkék: politika pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr87466897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.13. 20:17:33

További pofátlanságok is jöhetnek, ha valakinek van lelkiereje átnyálazni a 400 nevet ... egy felest nyomjon le előtte ....:)

W Joe 2008.05.13. 20:50:52

Engem nem zavarna, hogy sokat kapnak, ha az ország gazdasága robogna, és midnen jól menne.
Drágán add a szabadságod!

Az állam én vagyok, de a szakállam titkár!

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2008.05.13. 20:55:26

Szabadságmegváltás: a munkaviszony megszűnésekor a ki nem vett szabadságot kp. kifizeti a munkáltató.

A 13. havi fizetést januárban fizetik.

blr 2008.05.13. 20:58:42

Valaki javítson ki: tudtommal a Mt. nem engedi, hogy a szabadságot pénzzel váltsa ki a munkáltató.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.13. 21:00:28

Kettes

De nem szűnt meg a munkaviszonya ... államtitkár a Baja Feri ....

Nos ?

Egyéb ötlet?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.13. 21:02:07

Wita Joe

Pontosan ... de nálunk itt fordított a helyzet ..menél rosszabbul megy az országnak, anál több pénzt kapnak ...

zahor103 2008.05.13. 21:10:24

Hűűűű, hát ezért fizetek én ennyi adót!
Most már értem... XD

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.05.13. 21:11:54

Baszki vastag bőr van a pofájukon!
Mindent a zornánra kennek. De érdekes módon a legtöbb lét a maszoposok viszik el.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2008.05.13. 21:24:04

Követi a fene Baja szédületes karrierjét de a te tábládban is van egy folytonossági hiány 2006.06.08 és 2007.01.01 között.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2008.05.13. 21:28:29

Na, megvan. A választások után Gyurcsány új kormányába nem került bele Baha. Aztán mégis. Hiába: nélkülözhetetlen szakember.

Ferragamo 2008.05.13. 21:41:54

Kérem valaki magyarázza el nekem azt, hogy jutalom és egyszeri juttatás alatt mit kell érteni? Mit? Mikor? Mire? Miért?

Netuddki. 2008.05.13. 21:45:21

Hát igen, lenne mit veszteniük.

zala 2008.05.13. 21:51:51

én is úgy tudom, hogy a munka törvénykönyve szerint nem lehet pénzzel megváltani a szabadságot. nekünk, az állami vezetetteknek. az állami vezetőknek igen. hogy ez nincs benne a törvénykönyvben? csak kifelejtették, de ha sokat pattogsz hát beleveszik. nem nagy ügy.

egyébként csak random belegöriztem és lám-lám Kiss Péter miniszte rúrnak 2006-ban vagy igen-igen sok szabadsága volt, vagy igen magas a méltóságos szabadságának az egységára, mivel a teljes összeg 7910741 Ft.
Azért még jó, hogy inkább ledolgozta 2006-ban a szabadságait és felvette pénzben, mert ez egy átlagos állami vezetettnek nagyjából az 5,5 évi bére. Most csak gondoljatok bele, hogy ha arányosan többet keres egy átlagos állami vezettetnél akkor ennek alapján szerintem 2006-ban minimum 2-2,5 évnyi szabadsága volt. Mekkora szerencsénk van, hogy inkább dolgozott.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2008.05.13. 21:57:22

zala 2008.05.13. 21:51:51
Rosszul tudod. Ha megszűnik a munkaviszonyod és a munkáltató már nem tudja kiadni a szabadságodat, akkor meg kell váltania.

Carnivora (törölt) 2008.05.13. 22:02:03

Szegények sokat dolgoznak értünk. Hálátlan ez a nép :D

amc 2008.05.13. 22:10:50

Baja egy súlyos tévedés, ilyen ember nincs is.
Mutogatni kéne, vagy a rossz gyerekeket ijesztgetni vele.

Fredpg 2008.05.13. 22:11:39

Ezen már sokat törtem a fejem: hogy tudnak ilyen kevés pénzből megélni? Ráadásul ezekben a táblázatban nem nagyon szerepelnek a másod állásból befojt összegek, mert bizony 1-2 politikusunk nem csak ebből él!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.13. 22:16:21

Oké ....

Kezd összeállni a kép..

Baja Feri NEM volt államtitkár 2006.06.08 és 2007.01.01 között., kemény 6 hónapig. Mivel ekkor "megszűnt" a munkaviszonya mint államtitkár, kifizették neki a ki nem vett szabadságot.

Tegyük fel, Baja Ferinek van alapból évi 32 nap szabija. Tegyük fel hogy 1,5 éve nem volt szabin, mert a választási győzelemért dolgozott mindennap (kötve hiszem).

Vagyis volt 48 napja amiért kapott 5 millió 300 ezer forintot.

Vagy ez alapján Baja Feri 1 napi fizetése 110 000 forint kellet hogy legyen, különben nem jön ki az 5,3 millió.

Igen ám, de ekkor Baja államtitkári fizetése (hiszen ez a munkaviszonya szűnt meg!) 956 600 ft/hó volt. 22 nap van egy hónapban, 956 600 / 22 = 43 480 ft. KÖZEL SEM 110 000 ...

TEHÁT HOGY JÖTT KI AZ 5,3 MILLIÓ ?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.13. 22:18:55

Fredpg

Ugyan, a lobbipénzekből élnek ... legendás amikor szigorítnai akarták a dohányreklámokat, aztán "hirtelen" visszatáncoltak, és csak egy "puhább" törvényt fogadtak el.


Egy évi 20 milliárdos bevétélet termelő ágatnak mennyit ért meg megvenni 50-100 képviselőt?
1 milla / koponya ? Esetleg 2 milla ?

Viccc ez az egész ....

Az ember életkedve elmegy hogy reggel felkeljen é bemenjen dolgozni ....

zala 2008.05.13. 22:20:51

Kettes 2008.05.13. 21:57:22

értem.
2006. június 9-2007. június 25. között szociális és munkaügyi miniszter volt, tehát még mint kancelláriaminiszternek szűnt meg a munkaviszonya és a kancelláriaminisztérium nem tudta neki már időben kiadni a 7910741 Ft értékű 2006 első félévre járó szabadságait. így már világos.

Van viszont egy másik apróság, amit nem értek, hátha valaki azt is megmagyarázza.

A táblázatokban van egy olyan oszlop, aminek a címe 'Az állami vezető részére kifizetett egyéb pénzbeli juttatás jogcíme'. több helyen is - pl Mikola Istvánnál - itt az egyik cellában annyi szerepel, hogy 'deviza'. ennyi. ezt úgy kell érteni, hogy miután már kitömte a zsebeit, a bankszámláit forinttal, még jogosult egy kis valutára is? és ez hogy megy a gyakorlatban? Van olyan fogaskerék aki odamegy hozzá és megkérdi:
- Te Pityu, van elég devizád?
- Nincs.
- Ja bocs, akkor itt van egy kis apródeviza 315941 Ft értékben.
Vagy ezt neki kell jelezni valahol, hogy párszázezer devizára még van jogcíme és azt szeretné is bezsebelni?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.13. 22:27:49

zala

Ha 6 hónapi szabija 7,9 millót ér, akkor takarodjon el szabadságra, mert így hogy nem veszi ki, többe kerül :))

zala 2008.05.13. 22:38:24

zero rosszul látod. ha kivette volna a 2006 első félévben neki járó 8 milliós értékű szabadságait, akkor még mindig szabin lenne. ez még nem volna baj, de mi lenne akkor amikor már vissza kellene jönnie dolgozni valaki meg ott ülne a bársonyszékében? Lásd be a munkajoggal nem lehet viccelni.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2008.05.13. 22:42:48

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.05.13. 22:16:21

Egy állami vezetőnek alapból sokkal több szabi jár, mint az a 32 nap - amit aztán nem nagyon vesznek ki, akár éveken keresztül. A másik, hogy a megváltásnál az átlagjövedelmet számolják, vagyis az összes jutalom, 13. havi stb. beleszámít.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2008.05.13. 22:47:21

zala 2008.05.13. 22:20:51
Az a deviza szerintem a külföldi kiküldetések napidíja.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.05.13. 22:49:13

A fasz akkor is kivan.
Ha szabadságon vannak akkor is károsha nincsenek akkor.
Én olómmal fizetném.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.13. 22:50:59

Kettes

-tehát több szabadásg jár mert ők "állami vezetők"
-nekik kifizetik a ki nem vett szabadságot, mert ők "állami vezetők"
-mindenféle költségtérítést vesznek fel adómentesen bemondásra (számla nélkül) , mert ők "állami vezetők"


Miért is nem zavarjuk el egész bagázst ?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.13. 22:52:32

Noname Cowboy

Ha szabadságon vannak TÉNYLEGESEN (mondjuk Kubában koktélozik), akkor neked meg nekem meg a többi adófizetőnek sokkal KEVESBBE kerül!

Javaslom, hogy minden "állami vezető" menjen szabadságra ! :)

zala 2008.05.13. 22:59:15

nézd kedves Kettes, szerintem abszurdisztán minden lakója tisztában van vele, hogy ez így törvényes a törvény betűje és szelleme szerint is. Nincs abban jogilag semmi kivetnivaló, hogy a törvényhozók meghozzák azokat a törvényeket, ami alapján egyes törvényhozók egy-két éves szabadságukért felvesznek 5-6 éves átlagfizetésnek megfelelő pénzeket. Egészen biztos vagyok abban is, hogy jogilag megállja a helyét az, hogy más törvényhozóknak a pénzbeli juttatás jogcíme: deviza. Abszurdisztánban kínosan ügyelnek arra, hogy minden törvényes legyen. Örülnek is az abszurdisztáni tömegek, hogy ilyen józan, belátó állami vezetők vezetik őket a gazdasági csodák újabbnál újabb csúcsaira. a környező országok is a csodájára járnak ennek, de még a messzi kínából is jönnek és ámuldoznak.

ha esetleg kritikai élt vélsz felfedezni, az abból az apróságból fakad, hogy sokan havi 70000 Ft-ból élnek. ezek a rohadt irígyek, akik a fogukhoz verik a garast és csak pocskondiázzák az erkölcsös, messze földön híresen jól teljesítő állami vezetőket, akik megérdemelten kapják a fent említetteken felül a ruházati költségtérítést és az üdülési hozzájárulást, hisz ezekre érthető ha nem futja abból havi pár szaros millióból.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2008.05.13. 23:00:55

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.05.13. 22:50:59

Több szabadság jár nekik - de általában kevesebbet vesznek ki, mint egy közönséges dolgozó. Furcsa, de így van.
Mindenkinek kifizetik a ki nem vett szabadságot (munkaviszony megszűnésekor), ez a munka törvénykönyvében van benne 136. § (1)
"mindenféle költségtérítést vesznek fel számla nélkül" - azok az ogy. képviselők. :)

Te tényleg azt hiszed, hogy nyilvánosságra hozták volna ezt a listát, ha jogtalan kifizetések vannak benne?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2008.05.13. 23:04:24

A magyar állami vezetők nem keresnek kevesebb munkával több pénzt, mint a hasonló piaci vezetők, sőt. Többet lopnak, all right, de legálisan nem keresnek irreálisan sokat.

Pipas 2008.05.13. 23:04:35

És ezek üldöztek ki engem az hazámból, hogy negyven évesen -- a bőr leég a pofámról -- idegenként, nincstelenként, menekülve a saját hazából gályázok a barnák közt, csak mert a harminc évem munkáját szétosztogatták egymás közt, a rabló tolvaj anyjukat?

Miért nem lehetne inkább őket ellehetetleníteni, elzavarni, bezárni vagy a akármi, ahelyett, hogy egy egész nemzet szop, mint állat? Mit kell még, hogy tegyenek ahhoz, hogy elég legyen?!

zala 2008.05.13. 23:06:22

kedves Kettes az a deviza szerintem is a külföldi kiküldetések napidíja.

kedves Kettes, én is komolyan úgy gondolom, hogy ezek a dolgok teljesen törvényesek.

Pipas 2008.05.13. 23:10:41

"sokan havi 70000 Ft-ból élnek": egyetemi adjunktusként havi 120-at kerestem, amiből 40 ment lakbérre, 30 meg fűtésre. Ötvenből se éltem és nem BKV ellenőrként, úgyhogy ne gyere nekem havi hetvennel, mert irreális.

Hazánkban sokan havi mínuszból élnek és ez teljesen elfogadott (=megélhetési kölcsön, meg ilyenek).

zala 2008.05.13. 23:13:03

szerintem nem is állította senki, hogy bármi törvénytelen lenne a fenti dolgokkal kapcsolatban. Pusztán azt mondom - szerintem többekkel együtt -, hogy basszák meg a kibaszott kurva anyjukat, miután leszopták a régóta halott ükapjuk elrohadt, hantföldes büdös faszát.

Pipas 2008.05.13. 23:20:20

Pontosan! Ahogy mondod!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.13. 23:22:15

Kettes

Hány napi szabi tesz ki 5,3 milliót?

csiri bá 2008.05.13. 23:22:57

"Kettes 2008.05.13. 23:04:24
A magyar állami vezetők nem keresnek kevesebb munkával több pénzt, mint a hasonló piaci vezetők, sőt. Többet lopnak, all right, de legálisan nem keresnek irreálisan sokat."

Tévedés... igenis irreálisan sokat keresnek... Hogy miért? Mert egy piaci vezető akár egyik napról a másikra repül adott esetben, ha mondjuk a cég profitja akár csak egy %-ot is esik... ezek a férgek viszont majdnem ugyanennyiért nulla felelősséggel olvasgatják az újságot az üléseken... és - emlékezz vissza - milyen nagy egyetértésben szavazták meg, hogy ne lehessen visszahívni őket, igy 4 évig rabolják le az országot és az embereket mindenféle felelősségrevonás nélkül...
Ne az összegszerűséget nézd, hanem azt, hogy ezért mit dolgoznak (semmit) és mekkora a felelősségük (semmi) a piaci vezetőkhöz képest...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.13. 23:27:56

A fizetéssel nincs bajom, egy miniszter/államtitkár keressen annyi mint egy magánszektorban egy vezető, 1,5-2-2,5 millió bruttót minimum.De semmi többet!

De

a magánszektorban KŐKEMÉNYEN teljesíteni kell, különben a kibasszák mint macskát szarni.
Nálunk meg egy Lamperth Mómika - uramatyám - 6 hosszú évig elevickélt . Tudsz mondani EGYETLENEGY dolgot, ami Mónika 6 éves munkásságához köthető?

Szóval náluk hol van a teljesítmény megkövetelve?

Szabi pénzt kivenni, azt megy :)
Eszem-faszom megáll , még mindig ...

zala 2008.05.13. 23:30:08

"A magyar állami vezetők nem keresnek kevesebb munkával több pénzt, mint a hasonló piaci vezetők, sőt."

a magyar jegybankelnök az amerikai 'kollégájának' a négyszeresét teszi zsebre azért a munkáért amit abban a feladatkörben végez. világos, hogy nem állami vezető, csak szépen mutatja az arányokat, a bőrvastagságot.

Pipas 2008.05.13. 23:40:00

Kevesebb munka? A Fletó megmondta: "És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit."

tehát, hogy tiszta legyen:
+1: "kevesebb munka": keveset dolgozó, de azért hasznos tevékenységet végző homo sapiens.
0: "nem csináltunk semmit" (Fecóka)
-1: "elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon", "hazudtunk reggel, éjjel, meg este" (Fecóka9

zala 2008.05.13. 23:43:01

Lamperth 'májnémiz' Mónika
hahahaha
láttátok a videót amikor a szigeten kézfogási szándékkal inzultálta a kultúrális okokból ezt többszörösen visszautasító külföldi fiatalt, aki próbálta vele megértetni, hogy náluk ez másképp megy? Maunika meg okosan bólogatva egyre azt ismételgette, hogy:
- májnémiz Mónika Lamperth.
akkor éppen belügyminiszter volt ha jól emlékszem. mondjuk nem vitette el bilincsben a srácot, mert nem fogott kezet vele, szóval ezt felfoghatjuk belügyminiszteri szintű pozitív országimázsnak. minden pénzt megér.

Pipas 2008.05.13. 23:52:48

Én meg nem is ismerem ezt a lampertet, azt hittem, hogy valami celeb cicit mutató miacsoda. ;)

Olyan szánalmas, ahogy a görögöknek, indiaiaknak, kínaiaknak magyarázom, hogy magyarország nem is szánalmas, csak az uralkodó osztály a gáz.

Emlékszem, amikor a angol királynő a magyar parlament előtt tartott beszédet és a (asszem szűr mátyás) tag úgy kérte fel, hogy:

Please madam!

Meg amikor az akkor még élő (de már elég gyengén kinéző) Teréz anyát a helyi tanács elnöke (tanácselnök!) homlokon csókolta. Húúúúú!!!

zala 2008.05.13. 23:58:37

Pipas, jaja úgy látom megvan az érzés. Mikor végignézve a jelenetet te égsz ahelyett a tenyeres-talpas vadbarom helyett.
A jutalmad egy kellemetlen érzés, melyet átélhetsz ha megtekinted az alábbi videjót
youtube.com/watch?v=hKgWcAlsIQE

Pipas 2008.05.14. 00:14:32

köszi, most nekem is megvolt a mónika! :) tényleg rohatul kínos.

Rwindx 2008.05.14. 00:52:36

Én ehhez már nem is tudok mit szólni, káromkodni meg nem akarok.
Kötelet nekik pls.

Professor Pizka · http://raerunk.blog.hu/ 2008.05.14. 05:42:44

Lopas ez, nincs mit ragozni rajta.
Amugy a kiralynot tenyleg madamnak (Ma'am) kell szolitani, az elso Your Majesty utan. De nyilvanos beszedre lehet hogy Your Majesty-kent kell felkerni. Mindenutt megy elotte egy hoppmester, aki elozo nap a fogado potentat protokollosaval megbeszeli a megszolitast.

antigonosz 2008.05.14. 05:57:46

Melesleg az angol királynő a Parlamentben, és nem előtte tartott beszédet, és aki a "Please, Madammal" felkérte az Szabad György volt.

Horizont 2008.05.14. 06:02:47

Na ez az eset amikor jobb lenne tudatlannak lenni!
Kiábrándítóak jobb és baloldalon egyaránt!
A "sima" munkahelyeken kicsiben megvan ugyanez,amikor én bruttó 50 ezer jutalmat kapok a főnököm pedig bruttó 1 milliót.(tudom örüljek hogy van jutalom).
Ez az igazságtalanságok országa! És egyebeké!

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2008.05.14. 07:34:18

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.05.13. 23:22:15
"Hány napi szabi tesz ki 5,3 milliót?"

Hát ha a 2005-ös átlagjövedelme 16 m volt (te számoltad ki), akkor kb. 82,8. Négy év alatt összejöhet ennyi, ha valaki évente 38-at kap.

csiri bá 2008.05.13. 23:22:57
Pont ezt mondom. Nem keresnek irreálisan sokat. Rosszul dolgoznak. Ha jól dolgoznának, a dupláját sem sajnálnád tőlük, fogadjunk.

2008.05.14. 07:34:47

Az a baj, hogy csak a monitor elótt vagyunk ilyen bátrak. Kimenni az utcára senki sem mer akinek van valamilye, mert félti a kis "tyúkszaros" életét, javait. Birkák vagyunk ez már tény, ők meg kihasználják.

titokvadász 2008.05.14. 07:34:56

ezek a dolgok csak azt mutatják ,hogy a politikusok
csak a saját pecsenyéjüket sütögetik,szarnak ők a népre,ezeknek fogalmuk nincs ,hogy ezen összegek előteremtéséhez mennyi munkára van szükség a terheivel megfejelve,ennek ellenére rólunk átlagemberekről minden bőrt lehúznak,de Ők az átlagfizetés min.10x-ét pofátlanul zsebreteszik úgy,hogy van része ennek az összegne amivel még elszámolni sem kell -ez egy képmutató szemét banda, ráadásul a probléma az,hogy tehetségtelenek is -mert ki bánná ha az ország szekere is menne

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2008.05.14. 07:41:07

bársonyos kisebbségi kormányos reformlépés volt nyilvánosságra hozni orbán és co 8 évvel ezelőtti fizetési cetlijét. mindenki láthassa, miért kellett elkúrnia gyurcsánynak.

Tuccsi 2008.05.14. 08:01:03

És az hogy lehet, hogy Gyurcsány Ferencnél:

Összevont adóalap: 22.026.800 Ft
Különadó adója: 7.623.648 Ft
Ez 35 %-os adó.

Különadó alapja: 15.277.950 Ft
Különadó adója: 611.118 Ft
EZ 4 %-OS ADÓ !!!!!

Külön adózó jöv: 110.016.778 Ft
Külön adózó jöv adója: 27.504.195 Ft
Ez 25 %-os adó.

lepratelep 2008.05.14. 08:06:36

Azert, ha lattad a felvetelt, hogy minden tekintettel merte vegig a kiralyno a madamozas utan matyit, akkor inkabb medzsosztiznel.

Láttam - olvastam · http://lattamolvastam.blog.hu 2008.05.14. 08:29:29

...........................................

A pontok helye nyomdafestéket nem tűrő káromkodást takar...nem először

Hiába számolgatunk, hiába derülne ki, hogy valami nem kerek. Úgyis megmagyarázzák. Ha törvénytelen, azt is, és büntethetőek? Nem... Amíg a mentelmi jog mögé bújnak esély sincs számon kérni őket.

Egyszerüen elkergetni, akárhogy is. Saját kezemmel húznék rájuk karikás ostorral.

Kodomo 2008.05.14. 08:51:43

Szabadságmegváltás, oké sok a szabijuk, több évnyi összegyűlt.
De hogy lehet, hogy Borókainak 4,6 milla a 13. havi fizetése? Az is összegyűlt?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.14. 10:20:37

Kodomo

Komolyan ki hisze el hogy ÉVEKIG nem megy el szabadságra?

Amikor augusztusban úgy kell nagyítóval keresgetni egy fejest aki képviseli a kormányt?

A 13. havi fizetés pedig a nevében is benne van, +1 havi bér .... 4,6 millia,. mi ? Pofám leszakad ...

DArchAngel 2008.05.14. 11:36:36

Tudjátok, nem az basz fel agyilag, hogy ennyit keresnek. Tegyék, más nagyfejű semmitcsinálóknak is magas a bére.
DE:
Ez csak a fizetésük, és az ahhoz kapcsolódó juttatások! A többiről miért nem tudni?
+
Azért ezért a pénzért azért illene kurvára dolgozni is, nem? Mert én nemigen látnám, hogy van eredménye a "munkájuknak"...

Mcfigyelő 2008.05.14. 19:56:51

Emberek !!! Én úgy tudom,hogy mi, szavazók választottuk őket. Az viszont nagyon nincs rendben, hogy leváltani nem lehet csak 4 évente és akkor is komoly végkielégíréssel.

zala 2008.05.16. 09:00:22

Hahó, jóreggelt! Négyévente SEM tudod leváltani őket, mert ha nem szavazol a pártkatonáikra akkor benyomják őket a pártlistáról.

Mcfigyelő 2008.05.16. 19:53:27

Szar a választásirendszerünk is!!!!!!

süti beállítások módosítása