Skip to content


       Szűrés lista

A legpofátlanabb köztisztviselő

Még mindig a heti örökzöld, az állami vezetők javadalmazása ....

Tudta Ön, hogy Veres János pénzügyminiszter bankkártyájának éves díját Mi, az adófizetők finanszírozzuk? Természetes a napi betevő elemózsiáján és öltönyein kívül!

Vajon nem futja rá a másfél milliós fizetéséből ...?
Vagy ami jár, az jár? Törvényesen, legálisan?





























Az Ön bankkártyájának az éves díját ki fizeti?

Aki pedig nem tudja, hogy mi az a kafetéria (én sem hallottam még), az itt elolvashatja.



Címkék: politika pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr58471856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egri Fehér 2008.05.16. 09:20:02

Én nagyon-nagyon nem szeretem őt, de ezek a dolgok jog szerint járnak neki. És helyes, hogy megkapja.
A nem helyes az az, ahogy a munkáját végzi. Meg az, hogy 2006-ban újra megválasztotta a nép ezt a rossz gazdaságpolitikát folytató kormányt. Inkább ezen legyetek felháborodva.

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.05.16. 09:24:30

A helyzet az, hogy az egész politikai rendszer felépítése alapvetően hibás.
4 évente megválasztjuk azokat, akik el tudják hitetni velünk, hogy "nem kell félni, nem fog fájni", majd minden befizetett pénzünket ellopják, a maradékot felveszik fizetésként, és még kettőt beleharapnak a magyar emberbe, mert nem elég a pénz a luxusvillára... (és ez minden pártra igaz jelenleg magyarországon... nincs érdelme oldalakra terelni a bűnözőket)

Saját vámpírjainkat, és rablóinkat választjuk, azoknak pedig semmi sem járna, mert erőszakkal vesznek el, és cserébe semminemű munkát nem végeznek.
Élősködnek, és visznek annyit, ami akkor is elég, ha itt minden összeomlott...

szamóca14 2008.05.16. 09:28:23

A köztisztviselőknél legalább 10 évvel ezelőtt kötelezővé tették a bankszámla használatot.
Ma már szinte triviális, hogy utalják a fizetéseket, de akkor még a munkavállalók nagy része készpénzben kapta. Köztisztviselőknél nem volt választási lehetőség, ha fizetést akarsz, számlát nyitsz. Ennek nyilvánvalóan az az oka, hogy a munkáltatónak (ezesetben az államnak) olcsóbb, ha utalja a fizetéseket, minthogy előteremti a készpénzt. Ezt kompenzálták ezzel a bizonyos évi kétezer forinttal.

Veres János köztisztviselő, ezért kapja. Nem kell túlragozni.

Virág et. 2008.05.16. 09:28:53

Veres János NEM KÖZTISZTVISELŐ! Politikus.
Legalább a címet nem kéne elb.szni.

Ez a juttatási csomag egy versenyszférás csúcsvezetőhöz képest nevetséges, az ő kormányzati tevékenységéhez képest botrányosan sok.

Láttam - olvastam · http://lattamolvastam.blog.hu 2008.05.16. 09:31:21

A törvény az törvény, ezen nem lehet fennakadni, hanem a törvénytelenségeken. Ilyen-olyan pályázat és a többi hasonló. Azokat az ügyeket kellene tisztáznia Veres bácsinak...ja és dolgoznia is illene

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 09:32:19

vonal

Más politikusnál akkor miért nincs kajajegy meg cateféria meg bankszámla díj?

Csak Veresnél?


Gondoltam, persze, hogy ez így TELJES mértékben törvényes, különben nem tették volna ki a netre.

Amúgy én is kapok kajajegyet 5000/hó, és egészségügyi pénztárat 3600/hó ...de én ezt megtermelem a multicégnek.

Veres Jani is "megtermeli" ? :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 09:34:38

szamóca14

Már a magánszféréban is csak bankszámlára utalják a pénzt, nekem is nyitni kellett egyet ..

Lehte, átbattyogok a HR-re és megkérdezem hogy az éves 3200 díját átvállalják-e ...:)

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 09:36:25

Egri Fehér, Virág et.!
Nagy igazság, nem a pénz sok, hanem amit érte kapunk. Sokkal többet sem sajnálnék, ha jó irányba menne az ország!!

Zéró!
Hogy írhatsz olyan (mégcsak nem is új) dologról, amiről (szinte) semmit sem tudsz?? (Cafeteria) Magyar szokás: ölbetett kézzel másokat irigyelni, és síránkozni. Ezért tartunk itt... rossz országban élek...

jozicsenko 2008.05.16. 09:37:23

hi!

lehet én vagyok a hülye, de a coffeteriaba beletartozik a kajajegy...

vagyis itt a srác 570e Ftnyi coffeteriat kapott, mig az adható plafon 400e ft, utána már adózni kell

ja, hogy ekkor már nem köztisztviselő, hanem adómentes politikus???

affene beléjük

storyline :) 2008.05.16. 09:42:55

Hehehe, amíg közalkalmazott voltam, én is kaptam évi 2000 Ft. költségtérítést azért, hogy a számlavezetési díjat ahová a fizetésemet kaptam, ebből egyenlítsem ki.

Tehát nem bankkártyára adták.

Sikeres ember vagyok-e?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 09:43:54

Blog.hu-s nickname

Nem irigykedek, egy miniszter legyen megfizetve.
Erre van az 1,2 milliós havi fizetése, a 240 000 ft-os képviselői díja, a 13. havi fizetése és az éves jutalma.

Szerinted komolyan ezzel motiválják a jobb munkára Veres Janit ...?
Vagy hogy ne menjen el a konkurens céghez ? :))

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 09:43:56

A kafetériába ilyesmik (adómentes juttatások) tartoznak (teljesség igénye nélkül):
Kajapénz, ruhapénz, bérlet, nyugdíjpénztári támogatás, egészségp. támogatás, iskolakezdési tám., internet támogatás, üdülési csekk, stb...
...és nem csak köztisztviselőknek

Az induláskor jogos volt a köztisztviselőknek a bankszámla fizetése. Tán manapság felül kéne vizsgálni...

the real 2008.05.16. 09:47:53

Azért vedd észre, hogy ő megkapta a cafeteriát (bár én úgy tudtam, tavaly 400K volt), és ezen felül a ruhapénzt, kajapénzt.
De mindegy is, abban igazad van, hogy nem ez a sok, hanem kevés, amit kapunk cserébe.

Viszont zero-nak is igaza van, ha a többi politikus nem veszi ezeket igénybe, Veres meg igen, az igen nagy pofátlanság. De hát ezt szoktuk meg tőle.

Virág et. 2008.05.16. 09:48:17

A miniszteri fizetés csak innen tűnik soknak. Veres Janinak a cégeiből éves szinten annyi osztaléka van, hogy meg sem lepődnék, ha GyF-hez hasonlóan fel sem venné az illetményét.

Nem a fizetés a buli a kormányzati pozícióban ...

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 09:49:16

Zeró!
Akkor te is kapsz ilyen juttatásokat, mi a gond? A mértéke?

Úgy érzem rossz, hibás és sértő a blogod. Én sem szeretem Verest, de legealább ne egy ekkora marhaságba kössél már bele...
Többekkel egyetértve, nem a havi 10 eFt kajapénzét kéne piszkálni, hanem azt, amit tesz!!
Igazából téged a Veresék fizetnek??

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 09:52:00

Real!
Biztos vagy, hogy ők nem veszik igénybe??? Ezek (szinte) automatikusan járnak!! Ők egyszerűen nem írják be!
Miért, te beleszámolod a fizetésedbe a kajapénzt, és a bérletet?

Szerintem Veres egyszerűen csak alapos a többihez képest.

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 09:54:45

The Real!
A fentiek alapján, mindent óvatosan kezelnék, amit Zeró (oly' körültekintően és lényegretörően) összehozott.
Igen gondos, alapos munkát végzett...
Ha így végzi a napi munkáját is, boldog lehet, hogy van még neki...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 09:55:24

Blog.hu-s nickname

No, elmondom hogy miért zavar:
1, Más poltikus nem vett fel / nem kapott ilyen juttatást, csak Veres. Miért csak ő? Ha mindenki kapja, akkor ez általános bevett dolog, nem lenne belőle poszt.

2, Elég jól meg van fizetve, hogy ne szoruljon rá ilyenekre, ne terhelje a költségvetést ilyennel. Amiért amúgy ő felel, tehát pontosan tudja milye állapotban van:)

3, Nem a kajapénzt piszkálom, hanem hogy a kibaszott bankkártyát is kifiezetetti velünk. É mivel multimilliomos, ehhez kurva nagy Vastagbőr kell ....

Lord_Cica (törölt) 2008.05.16. 09:55:35

Ezek azok a tételek, amiket úgy téritenek meg, hogy a képviselőknek még számlát sem kell bemutatni róluk?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 09:57:04

Blog.hu-s nickname

"Biztos vagy, hogy ők nem veszik igénybe??? Ezek (szinte) automatikusan járnak!! Ők egyszerűen nem írják be!"

Szerintem nem maguknak írták a pdf-eket a politikusok, hanem a MeH csinálta ...

Gondolod Orbánt felhívták hogy írja le mit kapott 2000-2002 között? Meg Mikolát? Meg Bórókait ?
xDDD

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 09:58:49

Blog.hu-s nickname

ne idegelj ... ha más a véleményed, írd meg.
Ha pontatlanság van a posztban, írd meg.
Senki sem mindentudó.

De ne engem fikázz ....

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 09:59:23

Lord_Cica!
Szerintem - sajnos - nem... és az már megérdemelne egy posztot...

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 10:03:00

Szerintem sokkal kevésbé voltam bántó, mint te.

Egyszerűen - a tájékozatlanságod miatt - meghurcolsz egy közszereplőt. Ez bunkóságnak tartom. Még akár elnézést is kérhetsz Verestől.

Te róla azt állítottad, hogy pofátlan. Nagy betűkkel.

Én meg rólad, hogy nem vagy elég alapos, és tájékozatlan vagy!!! Nagyon!!! Ezt továbbra is tartom!

Leírnád, hogy mikor "fikáz"-talak??

nemtudom 2008.05.16. 10:03:12

nálunk az étkezési hozzájárulás és/vagy a ruhapénz A KAFETÉRIÁBA TARTOZIK!!!

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 10:06:13

Magadnak otthon azt írsz amit akarsz! De ide az Origó főoldaláról jöttem. Ez a Te felelőséged... És igen is Te nézz utána, hogy más kap-e ilyen juttatást, mert Te állítottál valamit!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 10:07:56

Blog.hu-s nickname

Ja, szerintem pofátlan.
Mások szerint is.
És tudod miért? Mert én a helyében azt mondtam volna, hogy köszönöm, de erre nem tartok igényt.
Ő nem ezt tette. Hanem felvette. A 2000 ft-ot. Pofátlanul.

Szerinted nem pofátlan.
Semmi baj ezzel ...

Örülök hogy ismét 2 táborra oszlott szét a tömeg :))

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 10:12:36

Most már a havi 10 eFt helyett az éves 2 eFt-jába kötsz bele. Látom tisztán látod a valós problémákat.

2 táborra. Az "elégedetlenek" táborára, meg azokra akik a fejüket nem csak arra használják, hogy a szöget azzal verjék be a falba

No comment.

storyline :) 2008.05.16. 10:15:14

Olyan hüjék vagytok baszdmeg, hogy ezt már nehéz elhinni. Ez egy automatikusan járó juttatás, valószínűleg fel sem tűnik neki, szarik rá, stb. De majd talán egy miniszter elkezd telefonálgatni, hogy ne adják, meg visszautalgatni amikor ezt egy évben egyszer a számlájára utalják.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 10:16:50

Blog.hu-s nickname

Sose írtam hogy problémám van a kajajegyével ....

Csak a bankkártya-díjjal.

De téged ez nem zavar?
Szerinted ez így okés?

Azért mert a törvényben van?
Amit ők hoznak? A saját fizetésükről, jutattásaikról?

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 10:21:10

Zéró problémája az, hogy ezt CSAK (???) Veres kapja.

"rádióban: 'Egy őrült, az autópályán a menetiránnyal szemben száguldozik.'
Sofőr: 'anyukám, te vagy a tanúm rá! Nem egy, az összes!!' "

Úgy gondolom, meg van a 2 tábor.
- Zéró
- meg az összes többi

Dr Kangörény 2008.05.16. 10:22:51

Engem nem zavarna, hogy kapja ezeket a juttatásokat, ha ezek mellet nem kapna számla nélkül kötlségtérítést a büdös köcsög!!!

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 10:24:17

Zéró! Ez nem zavar.
De ha elolvasnád, amit hoztál, és a fenti kommenteket: Nem is kap bankkártya díjat.

Szerintem aludj egyet, és utána olvasd el mégegyszer amit Te és mások leírtak...

budai zöld 2008.05.16. 10:28:00

Oké, sok munkáltató így adja a fizetést, mert adóhatékony. De az valahol szánalmas jele a gazdaság túladóztatottságának + a baromi bonyolult, átláthatatlan, de millió kiskapus rendszernek, ha a pénzügyminiszter (munkáltatója) is adóoptimalizállással tökörészik, ahelyett, hogy valami produktív tevékenységgel a GDP-t növelné. Vajon a kocsija szlovák rendszámú-e? Amikor megkapja a fizetéses papírját, nem jut eszébe, hogy lenne mit optimalizálni a költségvetés kiadási és bevételi oldalán? E?

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 10:32:48

Zéró!
Tényleg azért ő a "legpofátlanabb", mert nem mondott le éves 2000 Ft-ról?
Ember, gondolkozzál már!!!

Menj, pszichológushoz!!

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2008.05.16. 10:38:57

Ezt amúgy így alapból le is szarnám, ha államférfihoz méltóan viselkednének, de ezek csak szimplán azt húzzák le az adófizetőkről amit tudnak. Amit lehetséges, azt közben meg el is cseszik. Pártállástól függetlenül.

szamóca14 2008.05.16. 10:39:53

Azért írtam le, hogy miért van ez a kétezer forint és honnan, hogy tudd. Lehet, hogy már elhaladt felette az idő, akkor még, amikor kitalálták, volt létjogosultsága.
De azért igazán kíváncsi lennék, ha te kapnál valami ilyesféle juttatást, akkor elballagnál-e a HR-eshez, hogy ugyan már kérem, ez nem fér össze az én erkölcsi normáimmal...

Ha most ezt a kétezer forintot látványosan visszafizetné a miniszter, akkor én meg azt gondolnám, hogy álszent dolog. Egyébként szerintem mindenki megkapja, max. nem tüntették fel.

krtek 2008.05.16. 10:40:37

zerocska,

nem kell itt előadni a naiv hülyegyereket. Ha nálad a béralkuban benne van egy tétel (mármint ha tudod egyáltalán miről beszélek), ami külső szemlélő számára furcsa, akkor Te soha nem fogod azt mondani, hogy "á köszi ezt nem kérem".
Ez egy balfasz irigyidiótamagyar hozzáálás. Sztem Te nem vagy ilyen ecccerű.


A probléma inkább ott van, hogy vajon mit válaszolna, mondjuk ez az anyatoszó, ha kedvesen megkérdeznénk tőle: "mi a repedtsarkú prosti anyádat teszel le az asztalra ennyi pénzért?"

Ez egy kistököm országocska, pont az ilyen veres féle politikustetveknek köszönhetően, már rég nincs kontroll semmi felett. Pl. egy nagyobb cégcsoport azt csinál az országgal amit akar. Ha akarja megveszi kilóra (politikusostól, fasznyelő hivatalnokostól, miniszterestől cakumpúder ), de nem teszi, inkább hülyére szivatja. Pár rohadék jól jár az ország kárára, a többi meg le van szarva.

Ez a "miniszter" is csak egy parazita, hülyére keresi magát, aztán a végén a nulla teljesítményét meg jól ráfogja a nemzetközi helyzetre és csinos kis végkielégítéssel, pofátlanul magasra emelt fővel távozik.
Tök mind1 mit kefél el, mennyit hűtlenkezel, a végén úgy is belebukik egy ügyes kis tanácsadói állásba, FB tagságba, vagy valami állami eltartó pozícióba.

És mellette természetesen virágoznak sajár cégei, az adóhivatal letudva, állami "tenderek" szarásig, szabad a rablás. Ha valami nagyon bebukik akkor meg úgy tesz mint múltkor, nyilatkozik egy olyat, hogy cégtulajként fogalma sincs pár tíz millió hollétéről. Beleröhög a kamerába és minden megy tovább...

Megint okádnom kell...

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2008.05.16. 10:40:51

ami azt illeti én pl. elballagnék, de mindegy

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 11:08:24

Zéró!
Kértem a Blog.hu -t, hogy töröljék a blogodat.

zala 2008.05.16. 11:26:04

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 11:08:24

szánalmas vagy :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 11:30:04

Blog.hu-s nickname

Hány blogot szoktál töröltetni ?
Átlagosan egy nap?

Te vagy a "Nagy testvér" ?
Eldöntöd ki mit írhat ?
És mi jelenhet meg az interneten?
2008-ban?

Kérlek, ne írj ide többet ....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 11:33:13

Mindegy amúgy, ez szépen illeszkedik a sorba.

A köztudottan budapesti képviselők is kapnak lakhatási támogatást.
Havi 50 000 km-re veszik fel a benzinpénzt.

Ahhoz képest ez a 2000 ft pitiáner, tényleg ....

vonal 2008.05.16. 11:35:52

Egyébként Ti honnan tudjátok megítélni, hogy egy miniszter mennyit dolgozik és mennyire termeli vissza a pénzt, amennyiért fizetik? A miniszter főnöke a miniszterelnök azt csinálja, amit az kér. Azon kívül naponta kb. 12.000 oldalnyi dokumentumot kell felelősséggel elolvasnia és jóváhagynia.
Ne egyszerűsítsük már le szándékosan ilyen primitívre a kérdést.
Zero: Veres János köztisztviselő, mint minden miniszter, a többi miniszter is köztisztviselő, tehát a köztisztviselői törvény vonatkozik rá. A többi miniszter fizetési listájában is benne vannak ezek a juttatások nyilván. Mondjuk én nem értem, hogy mi ez az áldemokrácia, hogy így kiteregetik az internetre a köztisztviselők fizetését és juttatásait, ami igazán érdekes és fontos lenne azt persze páncélszekrényekben őrzik szigorúan titkos minősítéssel.
Legközelebb összeírják, hogy mit reggelizett Veres János és ebből mennyit szart ki és mennyit juttatott vissza a mája a szervezetébe?

zala 2008.05.16. 11:36:37

bárki aki veszi a fáradtságot és visszaolvas az tisztában van vele, hogy az ide háborogni járó többség egyetért abban, hogy semmi probléma nem lenne a fizetésük/költségtérítésük/juttatásaik mértékével, ha megfelelő teljesítményt nyújtanának érte.
Azonban sajnos az az alaphelyzet, hogy minősíthetetlen a teljesítményük és ennek ellenére felveszik a nagypénz után még a törvényesen járó kispénzeket is, amit összpárti konszezussal szavaznak meg maguknak. Az állami vezetettek nyorogva élő jelentős része ezt vastagbőrű pofátlanságnak érzi. Szerencsére ha kimondom, hogy Veres bazdmeg pofátlan vagy, akkor ezt neki közszereplőként tűrnie kell.

nikkném te meg ülj be a parlamentbe és terjessz be egy törvényjavaslatot, amely betiltja a vastagbor.blog.hu-t. hülyegyerek.

states 2008.05.16. 11:44:12

Már megint báncsák ezt a jóembert, pedig van nekije elég baja, ma például ki kell állni megint a tévébe, és le kell vezetni számtanilag, hogy miért több a magyar 0,9%, mint a szlovák 10. Nem könnyű Fletó-miniszternek sem lenni...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 11:46:25

zala

ugyanezt gondolom ....

De hát ugye Veres nem tehet róla, hogy itt tart az ország .. ő minden nap keményen dolgozik ... trükkök százaival ...:))

Én meg melózok, adózok, fizetem a albérletet, a rezsit, és megdöbbenve látom, hogy a csirkemell már 1899 ft / kg .... a fizum fele meg adó :-(

Szeretnék Szlovákiában adózni!
Vagy osztrák minimálbért kapni!
Vagy ukrán benzint tankolni!
Vagy új politikusi gárdát!

amos 2008.05.16. 11:46:54

Zala véleményével ,az utolsó mondat kivételével,teljes mértékben egyetértek.Utolsó mondatával azért nem értek teljesen egyet,mert a "hülyegyerek" kifejezés a célszemélyre vonatkozóan jelentősen visszafogott.Magamrészéről a SEGGFEJ szót alkalmaztam volna,de én nem zala vagyok.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 11:47:58

states

lol

Reggel pont Veres Jani volt a Napkeltében, be is bizonyította hogy már újra száguld a gazdaság és sose volt ilyen kevés köztisztviselő akik az államtól kapják a fizetésüket :)

hulyemagyar 2008.05.16. 11:52:15

" Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 10:32:48
Zéró!
Tényleg azért ő a "legpofátlanabb", mert nem mondott le éves 2000 Ft-ról?"

Nem barátom, nem ezért pofátlan. Azért pofátlan és gusztustalan, mert egy olyan ember veszi fel az utolsó fillérig a különböző (általuk, saját maguknak megszavazott) juttatásokat, akit nem csuktal le azért, mert a cégében ÁFA-t csaltak. Ezért b+!
De Te csak védd az ilyen tetüket!

vonal 2008.05.16. 11:53:19

tudtátok, hogy a minisztereknek még íróasztaluk is van? boááá, akarom tudni mennyibe került mindegyik!!! azt is tőlünk veszik el, kiveszik a zsebünkből ezt a pénzt is.

hepibipbip 2008.05.16. 11:54:13

"Aki megfelelő béren kívüli juttatást kap, nem vált munkahelyet tízezer forinttal magasabb bérért - nyilatkozták a cafeteriáról a Sanyo Hungary, a DHL Exel Supply Chain és a General Motors HR szakemberei.
"
Könyörgöm, vonjuk meg tőle a kafitériát!!!!!!!

hátha elmenne valahova máshova, ahova én gondoltam......grrrr!

states 2008.05.16. 11:54:50

zero
Na látod, nem megérdemli az ilyen színesfémkereskedő és tésztagyáros, hogy kifizessük a bankkártyáját, hát hol van még egy olyan matematikus, aki ezt levezeti: 0,9>10, aranyat ér, de legalábbis rezet az ilyen ember...

vonal 2008.05.16. 11:56:57

hulyemagyar:

nem azért pofátlan mert felveszi a juttatását, hanem azért pofátlan az adott vezető, mert kinevezte őt miniszternek itt kezdődik és itt végződik. a juttatás az egy tök mellékes lényegtelen dolog és primitívség pont ebbe belekötni, csak eltereli a lényegről a figyelmet.

hulyemagyar 2008.05.16. 12:06:01

Dehogy tereli el a figyelmet bármiről is! Primitívség az, ha vki ezt hozza fel indoknak azért, hogy ne beszéljünk róla.
Tudod, egy egyszerű bérből és fizetésből élő ember a mai gazdasági helyzetben igenis érzékeny a politikusok pl. általatok is elbagatelizált juttatásaira, amit az ő zsebéből kapnak meg. Nem megy a gazdaság, egyre több adót fizetünk, szarabbul megy minden, de ezzel nem kell törődni, mert lopnak ők máshogyan, máshonnan többet is, mi!?

karoj · http://ceg.sonet.hu 2008.05.16. 12:06:50

2007-re azért okosan beújított egy 10000 forintos bankszámlát. biztos a 2000 forintosra már nem fért több lé

hulyemagyar 2008.05.16. 12:10:32

Persze, nem a legnagyobb probléma ez. Ez csak olyan hab a tortára féleség. A legnagyobb gond az, hogy szabadlábon van. És egy bűnözőnek egy kurva fillér sem jár(na). Sem így, sem úgy!

vonal 2008.05.16. 12:12:42

Ezt a demagóg, közhelyes hozzáállást. persze, minden a MI zsebünkből megy. Vagy azért foglalkozol ezzel, mert csak ennyit tudsz felfogni és a mélyebb, igazi problémák már túl komplikáltak neked?
Kiváncsi lennék valójában hányan fizetnek tényleg adót azok közül, akik itt kommenteznek.

hepibipbip 2008.05.16. 12:12:56

Ennyien olvastok most:
133.

azt hiszem, felkavartad a szart...

igenis, muszáj ezeket tudni

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 12:14:19

vonal

Tőlem vonja a cég :-)
Elég sokat ...

hepibipbip 2008.05.16. 12:14:48

"Kiváncsi lennék valójában hányan fizetnek tényleg adót azok közül, akik itt kommenteznek."

én biztosan, mert közalkalmazott vagyok.

és lehetőségem sincs csalni, lopni

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 12:15:03

hepibipbip

Igen, ezek olyan "kis dolgok", de bízom benne, hogy előbb-utóbb meglesz az utolsó csepp a pohárba ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 12:15:34

hepibipbip

neked is fizetik a bankkártyát ? :))))

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 12:19:51

Zala, Hülye magyar!!

Ha olvastatok volna, nem védtem Verest!
Egyszerűen bunkóságnak tartom, hogy Zéró, az éves 2000 Ft-ján lovagolt (szerintem igazságtalanul), annak ellenére, hogy számtalan egyébbe (jogosan) bele lehetne kötni! (Amit korábban le is írtam, igaz, nem a tisztelt urak hangnemében!)

Úgy látom ez egy anyázós topik, nem jobb, mint a mai magyar mentalitás! Sajnos...

hulyemagyar 2008.05.16. 12:21:01

Ha nem egy nagy iparmágnás vagy, akkor valszeg többet, mint te. Ez van! :)

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 12:22:45

Az éves 2000 Ft pedig a bankszámlavezetési díja (mint minden köztisztviselőnek) és nem a bankkártyadíja.

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 12:23:39

Végülis mindegy, ha "fröcsögni" támad kedve a jónépnek. Cirkuszt a magyarnak... itt tartunk fejben... (és ti megcsináljátok)

hepibipbip 2008.05.16. 12:27:10

nem kedves zero, helyettem senki semmit nem fizet, rossz helyre születtem.

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 12:27:40

És most is az a véleményem, hogy gerinctelen dolog ez a blog. Tényleg nem lehet Veresen más fogást találni??

hepibipbip 2008.05.16. 12:29:07

Blog.hu, én nem akartam belemélyedni, ezekbe a dolgokba, de te maszatolsz...

Gumidomino 2008.05.16. 12:29:46

tudom, hogy szánalmas, de elképzeltem ahogy Veres János a vacsora végén odaadja a melegétel utalványát a pincérnek :D

számomra inkább a 2007-es jubileumi jutalom (bruttó 2.468.000 forintos tétel) érdekes. jubileumi jutalmat nem huszon-harmincév munka után szoktak adni?

hepibipbip 2008.05.16. 12:30:23

úgy is mondhatnám, ne lovagolj az összegen

nem az összeg nagysága a lényeg, hanem az eljárás

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 12:30:32

Ha a bérszámfejtő nem utalja ki neki azt a (törvényileg) járó pénzt, valószínűleg szabályt szeg.

Nem Verest védtem, Zérót és blogját bíráltam.
És most lehet (engem) anyázni tovább!!!

hepibipbip 2008.05.16. 12:32:30

senki nem anyáz téged

te önmagad emeled piedesztára

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 12:32:32

Hepibipbip!
Pont, hogy az eljárás van rendjén. Ha visszaolvasol, megtudod miért.

hepibipbip 2008.05.16. 12:34:19

"Ha a bérszámfejtő nem utalja ki neki azt a (törvényileg) járó pénzt, valószínűleg szabályt szeg."

és ez a törvény miért nem vonatkozik mindenkire?

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 12:35:30

Pontosítanék!

Zala szerint "hülyegyerek" AMOS "seggfeje" végül is nem anyázás...

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 12:36:38

Ez a törvény a köztisztviselők 10 és 100 ezreire vonatkozik. (Mármit a 2000 Ft/év)
A többi mindenkire...

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 12:37:46

Kedves Hepi-Bipbip!
Ha visszaolvastál volna, ez mind le van írva. És a véleményem is Veresről...

hepibipbip 2008.05.16. 12:39:21

blog túlságosan belelovalod magad e témába

ill. ha jól látom, te most a fogadatlan prókátor szerepét töltöd be

miért is?

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 12:53:39

Bocsánat, hogy kicsit zokon vettem a velem szembeni hangnemet. Bár úgy gondolom, nem én vetettem el a legjobban a sulykot.

Ugyan már leírtam. Szerintem nem korrekt az, amivel Verest a blogban megvádolták, nem állja meg a helyét, kisstílű. Nincsenek ennél komolyabb dolgok - lásd kommentek tucatjai - aminek a kommentek helyett a BLOG témája kellene hogy legyen???

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 13:08:54

...amíg úgy viselkedünk, mint egy csürhe, addig a politikusok is így fognak bánni velünk...

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 13:15:51

Hepi-Bipbip!
Egy kulturáltabb közegben mind Zala-nak, mind Amos-nak még lenne egy-egy kötelező kommentje...

De nincs.

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 13:24:54

Hepi BipBip!
Te közalkalmazott vagy. Biztos, hogy neked nem fizetnek/fizettek bankszámlaköltség-hozzájárulást évente egyszer??

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 13:36:16

Blog.hu-s nickname

Örülök hogy kulturáltabb mederbe került a kommentelés...

nem érdemes ilyen miatt felidegelni magunkat :)

Ja, amúgy igazad van, veresjanival egy külön blogot meg lehetne tölteni:)

Már csak ennyi jutott belőle :)

zala 2008.05.16. 13:54:45

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 13:15:51

tessék itt a kötelező komment a részemről:
elnézést kérek tőled kedves Blog.hu-s nickname, hogy leírtam a rólad kialakított véleményem mely rendkívül kevés információn alapul. Azóta persze a kommentjeid számával egyenes arányban formálódott a rólad alkotott képem is, melyet immár a velem szemben támasztott elvárásaid miatt nem osztok meg veled.

Te, kedves Blog.hu-s nickname, úgy gondolod hogy gerinctelen, kicsinyes dolog ezen a 2000 Ft-on fennakadni, mikor sokkal nagyobb disznóságokat is lehet pl. Veressel kapcsolatban találni. Én meg úgy gondolom, hogy a Veres-féle pofátlan vastagbőrök pontosan a te hozzáállásod miatt tarthatnak ott ahol. Meghúztad kétezer forintban a határt? Hát ő majd a teljes jövedelmét/juttatásait lebontja kétezer forintokra és már nincs is semmi probléma. Törvényesnek eddig is törvényes volt az egész de hopp, így már erkölcsös is, igaz?
Hiszen itt van fent a példa. Kap cafeteriát, kap külön étkezési hozzájárulást, kap külön ruházati költségtérítést. Persze sose lopott el ő egy egész rúd szalámit. Csak néhány szeletet, igaz?

zala 2008.05.16. 14:07:43

Blog.hu-s nickname

az hogy megmondod a bloggernek, hogy miről blogoljon *^°˛˘ˇ^~°~°&@{# (*)

ez meg:
"Zéró!
Kértem a Blog.hu -t, hogy töröljék a blogodat."
a nap poénja. ugyan próbáld már meg elképzelni, a reakcióját annak az embernek, aki ezt olvasni fogja a blog.hu-tól. Nem tudom, hogy csinálnak-e gyűjteményt a hozzájuk befutó legviccesebb, legszánalmasabb üzenetekből, de ha igen, akkor szerintem abban előkelő helyen fogsz szerepelni.


(*) rendkívül csúnya szavak, a személyes vélemény közvetlen kifejezése céljából

hepibipbip 2008.05.16. 14:13:28

" Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 13:24:54
Hepi BipBip!
Te közalkalmazott vagy. Biztos, hogy neked nem fizetnek/fizettek bankszámlaköltség-hozzájárulást évente egyszer?? "

nem, nekem nem fizetnek/fizettek sosem bankszámlaktg-h.járulást.

nem tiltakoznék ellene, meg egyéb kafitériákkal szemben sem

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 16:44:06

Zala!

Nem a véleményeddel van a baj, annak hangnemével... kár, hogy nem érted...

Nem a 2000 Ft mértékén akadtam fel. Szerintem jogos, mint sok-sok ezer másik embernek is, aki kapja. Ha rossz a törvény, azt kell megszüntetni.

Tv szerint vannak kötelezettségek, és kedvezmények. Némelyik függ az fizetéstől (szja, alkalm. kedvezm, régen: sulinet, stb...) némelyik meg nem. Ezek mindenkinek járnak. Az ország első és utolsó emberének is. Ezen mit kell fennakadni. Mint írtam, ha rossz a tv., azt kell megváltoztatni.

Szerintem meg pont a te hozzáállásoddal van baj. Abba kötsz bele ami törvényes, és nekem, neked is jár. (Engem pl: jobban érdekelne a külföldi napidíjelszámolás...)

+1 kérdés:
Mond már el, miért jobb, ha a véleményed ocsmány szavakkal fejezed ki, vitapartneredet ócsárolod? Akkor jobban igazad van? Vagy jobban félnek tőled? Ugyan miért kényszer ez nálad?

Blog.hu-s nickname 2008.05.16. 16:50:44

Zéró!

Úgy gondolom, lenne még néhány jobb blog-téma, Veressel kapcsolatban.
Egyébként, nyugi, nem idegeltem fel magam, inkább szomorú vagyok. Már leírtam miért...
Nem volt célom téged megbántani, csak rettentően rossz, becsületsértő felvetésnek találtam a blogodat, más reakciót vártam, miután több tévedésed is kiderült...

Horizont 2008.05.16. 17:11:47

Blog.hu-nak: nálad milyen kényszer munkálódik?
Végig olvasva minden hozzászólást a tied kiemelkedő-negatívan.Zeron vered el a port ,lesújtó,enyegető véleménye (itéleted?) minden sorodon átsüt.Írjál magadnak blogot ha nem tudod elviselni más véleményét.
Mellesleg nem is érted miről szól ez az írás.Igen jár Veresnek,törvényes jogos stb.stb.De nem a 2000 ft.-ról van itt szó.Hanem arról hogyha azt kérik tőlünk húzzuk már meg a derékszíjjat,akkor elvárná az átlagember hogy felelős vezetőink jó példával járjanak már előttünk.És igenis legyen már annyira úriember hogy ilyen vagyoni helyzetében,ilyen fizetéssel,ilyen jutattásokkal, és ilyen "országhelyzettel" hogy bármennyire is jár mondja azt a rohadt életbe :köszönöm nem veszem fel pl. azt a szaros kétezret és kártyadíjat.
Erről szól ez,vagyis szólna.Ne hasonlitsuk már össze hogy én a 140 bruttóm mellé kapok 10 ezer ft. melegétel hozzájárulást.Azért (IS) tartunk itt mert ilyen emberek élnek köztünk mint a Blog.hu-s nickname.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.16. 17:46:56

Blog.hu-s nickname

Igazad van, de Veres tényleg pofátlan , a "leg" szócska már már tényleg becsületsértő volt ! :))


"Tisztelt Dr. Veres János!

Egy kedves olvasóm sérelmezi az Önre aggatott jelzőt!
Elnézést kérek az önre sértő "leg" előszó miatt, ön csak egy a pofátlanok közül!"

Üdv,
Zero"


Így már okés ? :)

zala 2008.05.16. 18:08:46

Blog.hu-s nickname, pontosan értem, hogy a hangnemével és a véleményemmel is bajod volt. Kár hogy te már csak a hangnemre emlékszel. Főleg, mert az első ilyen irányú célzásodra elnézést is kértem tőled. Nem voltam elég megalázkodó? Vagy többször kellene elnézést kérnem tőled ha egyszer megsértelek?

Hogy mit kell ezen fennakadni, azt hiszem azt is leírtam. "Törvényesnek eddig is törvényes volt az egész de hopp, így már erkölcsös is, igaz?" Ebből nehéz kihámozni a véleményem? Erre az a válaszod, hogy "... ha rossz a tv., azt kell megváltoztatni." Nem érzed mennyire abszurd amit írsz? Vagy nem tudsz róla, hogy ezek az emberek egyetlen dologban értenek egyet maradéktalanul, és az az saját jövedelmeik az inflációt többszörösen meghaladó emelése? Nem a törvény a rossz, ugyanúgy, mint ahogy nem a fegyver öl. Persze úgylátom neked más a szemléleted, így ezen ebben a formában fölösleges vitatkoznunk, úgysem fogja egyikünk sem meggyőzni a másikat.

Az utolsó kérdésedre pedig a válaszom: néha egyszerűen mocskos a szám. Nem érzem sem erősebbnek, sem félelmetesebbnek magam tőle, nincsenek önértékelési zavaraim. Nem kényszer, csak néha a düh így nyilvánul meg. Gondolom te sem vagy másképp ezzel. Ha úgy esik jól, hát vess meg érte.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2008.05.16. 19:15:54

Azért az is látszik, hogy ezt az egész javadalmazásos táblázatot jól összebaszták. Az egyiknek minden juttatása benne van, a másiknak meg alig valami. Te meg összehasonlítod, jól.

yxcvbnmaa 2008.05.18. 09:17:03

Így jár az aki igyekszik mindent beírni... Majd jövőre ő is figyel erre...
A másik politikus meg beírja az 50%-os paneltulajdont, és a 15 éves swiftet és ennyi. Azon röhögünk egyet majd elfelejtjük, ezen meg itt höbörgünk...

Az viszont nem értem, h Kaffeteria 451 00 Ft. 400 000- ig adómentes, akkor adozott volna a miniszter úr ?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.18. 11:00:31

'Kértem a Blog.hu -t, hogy töröljék a blogodat'
:DDDD baszki azért ti is meg vagytok ám áldva :D

ámullak és bámullak, amiért nem bannoltad még ezt a nyomorultat a picsába, ezzel remek szórakozást biztositva sz olvasóidnak :)

Veres listája pedig nem csak pofátlanság, de agyatlanság is. Mivel ez nyilvános adat, lehetett volna annyi esze, hogy gesztusként visszautasitja ezeket pitiáner összegeket, amelyek a többi jövedelméhez képest csepp a tengerben. Eggyel kevesebb támadási felületet adna az őt birálóknak, merthát Isten tudja, támadási felületből már igy is ippeg elég van :D de nem, ő felveszi ezt mind, az elvakult kapzsiság mintaképe ez az ember. Gusztustalan.
Az is nagyon érdekes, hogy miért kap
a) költségtéritést, amelybe elvileg minden étkezését beleirhatja
b) étkezési hozzájárulást ezen felül
c) cafeteria max összeget, amelyben nyilván van kajajegy is.

Aki a bankkártya-bankszámla különbségen lovagol, leszállhat. Ma már a legtöbb bankszámlához adnak minimum egy electron bankkártyát, de van, ahol a dombornyomott is automatikusan a szolgáltatás része.

zpequino 2008.05.18. 14:17:49

Nem a kétezer forint a tétel, itt a hozzáállásról van szó. Állandóan azt ugatják ugyanis, hogy azért nincs ez az ország sehol, mert mindenkinek minden ingyen jár (ami egyébként ekkora adó mellett hülyeség), meg azért, mert mindenkinek mindenre kedvezménye van, nagy a kiadási oldal (jó példa pl. a vonatjegy: én olyat nagyon ritkán látok, hogy valaki teljesárú jegyet venne, itt mindenki diák, rokkant, nyudíjas, magyarigazolványos, huszonhat év alatti és minden második szombaton utazik stb.).
Így kéne kiállni, propagálni az új magyarországot, ahol nincsen ingyenebéd, se potyázás, hogy jólvan emberek, fizessék a vizitdíjat meg a képzési hozzájárulást, mi pedig mostantól saját zzebből büfézünk, hogy lássák, van egyenlő teherviselés. De amíg ez a fölháborodott, utolsó fillérhez is tíz körömmel ragaszkodó hozzáállás marad, megspékelve ezzel az iszonyatos cinizmussal és szakmai hozzá nem értéssel, addig ne várjanak csodát, legfeljebb molotovot az ajtó elé.

Kurvára nem az számít, hogy 2 forint, 20, 200, 2000 vagy 200.000 - aki így gondolkodik, az mondja, hogy nem veszek jegyet a villamosra, nem mindegy annak, hogy én mág rajta vagyok-e vagy nem? Meg ne ezzel foglalkozzanak, hanem aizével, amilyen infláció van ebbe a zországba, na.

pifuko 2008.05.19. 12:05:59

gratulálok minden megtévesztett versenyzőnek... a tárgyszerűség kedvéért: veres nem köztisztviselő, mert az állami vezetők jogállását (jogait, kötelezettségeit, jogosultságait, javadalmazását) külön törvény szabályozza. vesd össze: a honvédelmi miniszter se hivatásos katona... munkáját pedig fontos mérőszámok minősítik: a gazdasági növekedés nagysága, a költségvetési hiány GDP-arányos mértéke, és az infláció, így együtt a maastrichti kritériumok... na ezekben lettünk az elmúlt években sereghajtók európában...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.19. 13:29:46

pifuko

Értem, kösz ..akkor állami alkalmazott :)

Horizont 2008.05.19. 16:10:26

pifuko:
nem érdekel ebben az esetben hogy köztisztviselő,vagy állami alkalmazott.
Az se érdekel ebben az esetben hogy milyen mérőszámok minősítik a munkáját.
Azt viszont megállapíthatom innen alul nézetből hogy ebben az esetben nem úriember.
És még az is lehet hogy nemcsak ebben az esetben.

süti beállítások módosítása