Skip to content


       Szűrés lista

Egy újabb megfejthetlen női rejtély: futóverseny tűsarkúban

Egy újabb idegesítő külföldi esemény gyűrűzött be hozzánk is a múlt héten, mégpedig a "Stiletto Run" futóverseny, melyben hölgyeknek kell megtenni futva egy rövid távot, de tűsarkúban. A Glamour magazin 100 szerencsés (?) kisorsolt hölgyolvasója indult a 100 méteres távon. Leggyorsabbnak az 1-es sorszámmal induló Áschin Zorka bizonyult, aki tizennégy és fél másodperc alatt futotta végig a 100 méteres távot. Ő egymillió forintot nyert. A magazin főszerkesztője szerint több férfi kifogásolta, hogy a férfiak miért nem indulhatnak a versenyen. 1 millió forint 100 méterért, nem is rossz ...

Ez az értelmetlenség még az esti Híradóba is beveredte magát:



A csajok gyorsabban futnak tűsarkúban, mint én a Converse tornacsukámban:-)


De vajon mi lehet ennek az értelme? Talán ez megvilágítja a trendi fialal nők lelkivilágát:

"Hollandia, Németország, Lengyelország és Oroszország után most a magyar nők is megmutathatják, hogy a sport mellett sem kell lemondani a divatos ruhákról és a csinos cipőkről.
A modern fiatal nők minden országban ugyanúgy szeretik a divatot, de emellett a sportos életmód is mindennapjaikhoz tartozik. Nincsenek ezzel másként a magyar nők sem, nekik is ugyanolyan központi kérdés a nőiesség és a sport."

Nekem is központi kérdés a férfiasság és a sport, mégse futok a Nagykörúton egy bazi nagy csavarkulccsal a kézben, mert az férfias ... :-)) Nők ....

De Hollandiában legalább volt "kicsi a rakás", a férfi nézők örömére :



Címkék: abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr50474645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.18. 11:03:22

Nem az a baj, hogy nagy az állatkert, hanem az, hogy alacsony a kerités...

Amúgy pedig helyeslem, hogy ez a marhaság ekkora hirverést kapott. Igy legalább arccal, névvel is megismerhetjük azokat a közveszélyes idiótákat, akiknek még a közelébe se szabad menni a kiemelten magas HP (hülyepicsa) mutatójuk miatt.

Caravella (törölt) 2008.05.18. 11:12:21

Túlnyomó többségében halálosan büszke vagyok arra h nőnek születtem. Ez nem az a pillanat.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.18. 11:32:53

Lányok ....

Pedig azt hittem segítetek megfejteni a rejtélyt ...

de látom ti sem értitek :))

Ti hogyan vagytok egyszerre nőiesek és sportosak?
Kövessétek a trendet, fussatok tűsarkúban ...xD

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.18. 11:50:23

szerintem addig jó nekem, amig nem értem az ilyesmit :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.18. 11:54:07

Rékuc

Most akkor így hogy leszel trendi? xDDD

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2008.05.18. 11:59:00

hogy lehet büszke valaki olyasmire, amiről nem tehet?

zZz 2008.05.18. 12:43:45

mcs: én sem értem igazán, de elég elterjedt jelenség ez. Az embert jó érzéssel tölti el, ha büszke lehet valamire. Kézen fekvő olyan dologra büszkének lenni, ami csak úgy van, anélkül, hogy bármit is tettünk volna érte, ráadásul megmásíthatatlan, így betonbiztosan büszkék is maradhatunk rá.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.05.18. 12:58:16

A legszebb bokatörés mennyit ért? xD
Kár, hogy nem volt...

OFF!
HP-rol jut eszembe, jelentései:
Hewlett-Packard
hit point
hülyepicsa
hácipálinka

tud még valaki mást is? :))

Caravella (törölt) 2008.05.18. 13:10:14

mcs, zZz! Most hogy így jobban meggondolom...valójában mint minden nő én is HP vagyok,és a világbéke szempontjából olyan cuki hogy így futnak....Így ok? :)

Horizont 2008.05.18. 13:10:52

Én nő létemre csak akkor tenném meg ezt a távot ÍGY, ha fixen megkapnám az 1 milliót,még ha utolsónak érnék be mondjuk 3 óra múlva.
Futná a könnyített gipszre belőle....

zZz 2008.05.18. 13:13:28

Caravella: nem ezt mondtuk, de természetesen nyugodt szívvel elbagatellizálhatod.

"Túlnyomó többségében halálosan büszke vagyok arra h nőnek születtem."

1. miért vagy büszke rá, ha nem is te tehetsz róla?
2. nekünk meg szégyellnünk kéne magunkat, hogy férfinek születtünk?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.05.18. 13:24:08

zZz, kössz ezt kifelejtettem:)

Caravella:
"Túlnyomó többségében halálosan büszke vagyok arra h nőnek születtem."
Ennek így tényleg semmi értelme.

""Túlnyomó többségében halálosan büszke vagyok arra h nő vagyok." Ennek viszont már van.xD

AP (törölt) 2008.05.18. 13:38:05

Egymillióért én egy lábon ugrálva is megpróbálnám, tűsarkúban..

amc 2008.05.18. 13:54:00

"Nem az a baj, hogy nagy az állatkert, hanem az, hogy alacsony a kerités..."

Írj még ilyeneket légyszi! Meg olyat is, hogy: "Vessetek a mókusok elé"

Té, mint Tamás 2008.05.18. 15:28:55

Hadd fussanak. Ti meg röhögtök rajtuk, így kerek a világ. (Bár a legjobban röhögő nem kap egymilliót, így sajnos nem kiegyenlített ez a dolog.)
De mitől lennének "közveszélyes idióták", kedves Rékuc?


Egyébként Zero, hiába próbálsz úgy megérteni embereket, hogy egy ostoba bulvárcikkre hivatkozol. Nem hiszem, hogy a lányok többsége azért nevezett, mert "trendi, sportos és nőies" akart lenni. Az igazi HP-k meg elkerülték ezt a versenyt - hacsaknem a pénzre utaztak - mert ehhez például humor is kell. Szerintem az egész vicces, bár csak az indexes videót láttam az eseményről, de az alapján egy muris rendezvény volt.


És ha már így belejöttem, a büszkeségről...
Magyarban a büszkét elég sokféleképpen lehet értelmezni, a közös az, hogy valamit felemelt fejjel viselsz.
Lehetsz büszke egy elért eredményre.
Lehetsz büszke nő, büszke néger, vagy büszke meleg, stb., ezesetben a büszkeség a szégyen ellentéte, vagyis nem siránkozol azon, amit rádosztott a sors, hanem megpróbálod így is a legjobbat kihozni magadból.
Lehetsz aztán büszke úgy is, hogy az a kevély, felfuvalkodott szinonimája, mint pl. "Bécsnek büszke vára".
BTW, a "nőnek születtem" és a "nő vagyok" ezesetben teljesen ekvivalens, úgyhogy még TaTa helyesbítése sem szükséges.

Dr. Kisokos előadását hallották, jövő héten ugyanitt, ugyanekkor.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.05.18. 22:24:14

... én nem ítélem el őket, ha jó nekik. Én nem próbálnám, szerintem egy lépés után kimenne a bokám

süti beállítások módosítása