Skip to content


       Szűrés lista

Sok vizsla, egy helyen

Ma volt a 13. Vizsla Túra Mátrafüredről fel az ország tetejére, Kékestetőre (Köszönjük Rozsdás vizsla blogjának, hogy felhívta rá a figyelmet). És ha már a környéken jártunk, nem hagyhattuk ki, hogy ne nézzük meg a több tucat, bakkecske módjára ugráló, patakban rohangáló, egymásnak örülő vizslákat. Persze, nem másztunk fel Kékesre a 35 fokban, csak a regisztrációnál tébláboltunk egy keveset. De így sem bántuk meg, vita nincs: a vizsla a legkirályabb eb. Rozi vizslánkat nem vittük, sajnos nem fért be az autóba ...

Megérkeztünk...


Te, én lenézek a patakhoz ...

Túra előtt nem kérek enni

Jönnek már a többiek?

Bravúr:5 perc után nyakig sárosan

Indulunk má'?

Forró ismerkedés

Elindulunk-e már végre?

Új indulók érkeznek

Csoki.Vajon honnan kaphatta a nevét?

Vajon a tál melyiké?

Csoki befigyel hátulról

Videók:

 

 

 

 

 

 

 


 

Címkék: vizsla

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr77533984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zala 2008.06.23. 09:17:11

Szia!
Imádom a vizslákat (náluk jobban csak a bullterriereket szeretem, mert szerintem egy bullterrier önmagában felér egy vizslafalkával jókedvben, bohócságban, túláradó szeretetben, szóval abban amit én a kutyákban szeretek).
Nagyon jó kis rendezvény lehetett ez a túra annak alapján, hogy milyen szuper képeket és videókat csináltál a már csak a regisztrációnál is.
zero, neked, mint kutyás kartácsnak pacsi, Rozinak meg részvétem, a kisautós családja miatt :P :D

rolika 2008.06.23. 14:08:55

én is szeretem a vizslákat. azoknál már csak a rottweilereket jobban ;-)

Horizont 2008.06.23. 15:53:23

Szerintem zero azért nem vitte a kutyust nehogy túráznia kelljen vele Kékestetőre.
Magasan is van, hosszú is az út,kutyameleg is van......

Kozika · http://www.k-1.hu 2008.06.24. 08:10:17

sztafiknak is lehetne szervezni egy sztafi-túrát :) el vagytok ti kényeztetve, vizslások :)))

süti beállítások módosítása