Skip to content


       Szűrés lista

Interjú a kesznyéteni uborkatolvajjal

Nem hoztam le még interjút egy az egyben, de most úgy gondoltam, hogy kivételt kell tennem.

Köszönet a Borsod Online-nak az interjúért, íme az áldozat véleménye és gondolatai. Roppant tanulságos (vagyis észbontó) .... :

"A kesznyéteni Takács Richárdot két nappal az áramütés után a kórházban kerestük föl. Nehezen állt kötélnek. "Nem az jött le a tévében, amit mondtam" - indokolta...

- Nem az jött le a tévében, amit mondtam. Nekem nem hiányzik, hogy rossz színben tűnjek föl, s hogy ismét elvegyék tőlem öt gyermekemet, akiket épp most kaptam vissza - magyarázza immár a kórteremben Takács Richárd kezdeti elzárkózásának okát.
Az immár egész ország előtt ismertté lett történésekről kérdezzük. Elmondása alapján ő eredetileg nem a két sógorával indult el (az egyik az édestestvére ura, illetve annak a veje, vagyis az ő unokatestvére élettársa), csak utánuk ment. Aztán szembesült vele, hogy a két sógor megváltoztatta a szándékát, s lopni akartak egy "magyar" kertjéből.

- Én már csak a nagy hörgést hallottam - (Richárd meg is mutatja nekünk, milyet.) - Akkor már tudtam, hogy elkapta őket az áram. Jártam körbe-körbe, egyik szomszédtól a másikig, hol mehetnék át, hogyan segíthetnék rajtuk, de úgy, hogy engem ne üssön meg. Az adott porta házába is bekopogtattam: "Erzsike néni, van a kertbe áram? Kapcsolja ki." Mikor azt mondta, hogy nincs, akkor hátul én is átugrottam a kerítésen. Négyet léptem, a gaztól nem láttam, hogy a földhöz közel két drót is megy: az én lábamat is elkapta. De én csak kevés ideig, legfeljebb öt percig voltam rajta, az is szörnyű volt, sokkot kaptam. Hát akkor mit érezhettek szegény sógoraim! Az egyik belehalt. Pedig ha idejében lekapcsolják, legalább akkor, amikor én szóltam, talán megmentik az életét.

Richárd elismeri: a faluban nem ritka a lopás. Ő úgy tartja, hogy sokszor indokkal lopnak a cigányok.
-
Némelyik rá is van szorulva, mert amit Gyurcsányék adnak, abból nem lehet megélni. Ráadásul pedig a cigányokat nem is igen hívják be közmunkára. Harmincéves vagyok, s még összesen másfél hónapot dolgoztam. Bezzeg a magyarok az önkormányzatnál kapnak munkát, naphosszat csak írogatnak. Abban megegyezünk, hogy az ő 8 általánosával nemigen alkalmazhatnák irodai munkára.

Kérdésünkre, hogy miért nem termesztenek zöldséget, gyümölcsöt a romák is,
Richárd rávágja: mert nem segít benne az önkormányzat.
Meg miből. De elmondja, ő kivétel, neki és élettársának (öt gyermeke anyjának) van a kertben uborka, paprika, paradicsom, minden ami kell. A sógorék kertje végében építkezés lesz, mert megvásárolta egy vállalkozó. Igaz, addig sem művelték.

- De azért csak nem kéne áramot vezetni a kerítésbe. Mert például egy kilencéves gyerek is átmászhatott volna, s akkor egy ártatlan gyereket csap agyon - elmélkedik. A kérdésre, ő mit tenne, ha megtudná, hogy az ő gyereke átmászik a kerítésen lopni, gondolkodás nélkül rávágja:
- Én agyon is csapnám! Engem sem keresett még emiatt a rendőrség.

Nem tagadja, egy autós ügye azért volt már: rendszám nélküli kocsi, jogosítvány nélkül, lejárt forgalmival...

Richárd elmeséli, szerinte sok "magyarnak" van áram vezetve a kerítésébe Kesznyétenben. Ott is, ahol most a tragédia történt, a külső kerítéseken belül két porta volt belül egybekerítve elektromos vezetékpárral.
Elköszönünk, mer Richárdhoz rokonok érkeznek látogatóba. Telefonon is keresik, ő nyugtatja az otthoniakat: az intenzív őrzőben fekvő sógora is jobban van már.

A kórterem egyik lakója felhasználja a lehetőséget, hogy elmondja: az ő településén is olyan rendszeres a lopás, hogy elhatározta, legalább a szobában lévő értékeket igyekszik megvédeni azáltal, hogy a szobaajtó kilincsébe áramot vezet. El is híresztelte, hogy tartsanak tőle, de egy falubeli rendőr figyelmeztette, hogy azzal is bűncselekményt követ el.

- Meg aztán tartottam tőle, hogy valamely családtagom járna pórul, így aztán elálltam a tervemtől. De tessék mondani: akkor nekem milyen lehetőségem marad, hogy megvédjem magam és az értékeimet?!

Takács Richárd külön kérte, írjuk meg: ő a múlt héten bement a polgármesterhez, mer 25 ezer forintos áramhátralékát nem tudta kifizetni. Kérte, hogy fizesse ki, s a szocpolból, vonja le részletekben, vagy pedig hívja be közmunkára. Erre azt a választ kapta, hogy egyrészt a polgármester nem takarékpénztár, másrészt pedig nem tud munkát adni. "Azt tanácsolta: vegyek fel kölcsönt." (Ezt utóbb Kecső Imre polgármester is megerősítette. Hozzátéve: nem egészen szabályosan ugyan, de náluk az a gyakorlat is él, hogy a szociális ellátások terhére egy hónapban maximum kétszer előleget utalnak ki, ritkábban pénzben, többnyire élelmiszer-utalványban, egy-egy alkalommal maximum 5 ezer forintnyi értékben. Takács Richárd kérése ezt bőven meghaladta. Közmunkájára pedig azért nem tartanak igényt, mert amikor behívták, nem megfelelően teljesített.) 

Arra a kérdésre, milyen megoldást javasolna a lopás ellen,Takács Richárd a következőket mondta: permetezzék le a termésüket valamivel a magyarok. Vagy ha már áram ot vezetnek, akkor tegyék azt jól láthatóan, kívülről, de legalább írják ki táblákra a figyelmeztetést: áram mal védett terület."

 

Tényleg csak pár gondolat:
-megélhetési bűnőzés nincs, csak bűnőzés van
-nem a Gyurcsányék adják a segélyt, hanem a dolgozó-adózó emberek
-milyen önkormányzati segítség kell az uborka-termesztéshez? Valaki bement már a polgármesterhet, hogy szeretne segítséget kérni paradicsom ültetéshez???
-Harmincévesen 1,5 hónapot dolgozott összesenen. Vagyis 0 forintot tett be idáig nagy közösbe, de minen hónapban csak úgy kivesz belőle egy összeget?

Update, Mokka, TV2
Bárándy Péter, ügyvéd: "Még kis áramerősség figyelmeztető táblákkal sem megengedett. Csapda sem." 

Kecső Imre polgármester Kesznyéten

Címkék: közélet abszurd pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr29550724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

movhu 2008.07.03. 09:48:06

"amit Gyurcsányék adnak, abból nem lehet megélni"
Há b'meg nem. Dolgozni köll, abból lehet megélni. Ezt nem mondta el senki gyerekkorodban?

ikszD 2008.07.03. 09:49:28

És a permet véd a lopás ellen...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 09:50:05

Ez a kedvenc részem:
"Ő úgy tartja, hogy sokszor indokkal lopnak a cigányok."
MegaLOL:-))
Ő eldöntötte, hogy bizony néha indokolt, hogy elvegye azt, ami a másé. Bazze, nekem miért nincs ilyen hibátlan életfelfogásom. Én marha még DOLGOZOK is, hogy az ilyennek tudjanak miből segíííjt osztani. Beszarás...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 09:50:16

laspalmas

Csak bővített mondatokat, ha lehet .. az ilyeneket mellőzük, ha lehet kérni.

movhu 2008.07.03. 09:51:05

Már bocsánat, de mennyibe is kerül néhány csomag vetőmag? Sőt elárulom, hogy gyerekkoromban szinte soha nem vettünk, mert a korábbi évi termésből nyertük a magot a vetéshez.
"legalább írják ki táblákra a figyelmeztetést: áram mal védett terület"...mert akkor oda megyünk, ahol nincs kiírva...

Bezuhov. 2008.07.03. 09:56:29

ebböl sem lesz mär uj a nap alatt...ez a cikk is csak olaj lincshangulatra..saccolok kb. 300 fröcsögö kommentet a nap vegere

btw: Egyvalamit mär tegnap is meg akartam kerdezni. Biztos van itt valami tapasztalt keritesbeäramvezetö derek polgärtärs. mondja mär meg nekem valaki, mennyit kostäl äramköltsegben ez fajta fapados security-system! Kiväncsi lennek rä..

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 09:59:00

Bezuhov

Rosszul látod, az interjú maga egy szociológia tanulmány, mivel a romákat soha senki sem kérdezi meg hogy mit gondolnak, miért csinálták stb ...

Jó tudni, hogy nekik mi a véleményük:
""amit Gyurcsányék adnak, abból nem lehet megélni"
Mársi egy aranybecsű mondat született ....

Mondjuk nekem még 1001 kérdésem lett volna ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 10:00:16

Bezuhov

Ja , áramköltség:
0 ft, mivel semmilyen fogyasztás sincs.
Ha egy csupasz drótot bedugsz a konnektorba akkor mi fogyasztaná az áramot ? :)

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 10:05:31

érdemes lett volna megkérdezni, hogy ha mondjuk italozás helyett kaját vásárol, akkor összedőlt volna a világ? hiszen tudjuk, hogy aznap volt osztás. azt vajon tudja-e, hogy azokat rövidíti meg, akiknek azért kevesebb a jövedelme, hogy segélyt kapjon? azt vajon tudja-e, hogy az élet nem habostorta, és meg kell dolgozni mindenért? satöbbi....mindent meg lehet magyarázni...bárki képes lopni, ha éhes, és bárki képes gyilkolni, ha elveszíti a reményt...nem ezek az igazi bűnök...hanem->....

Bezuhov. 2008.07.03. 10:05:39

"Ha egy csupasz drótot bedugsz a konnektorba akkor mi fogyasztaná az áramot ? :) "

hät ha bedugnek egy drotot a konektorba, akkor en mär tutira nem :D

Egyebkent ezt nem is tudtam...akkor egy 20 hektäros földterületet 0 ft ert körbekerithetek... :O Bizti?

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 10:11:09

Bezuhov: ez miért lenne "olaj a lincshangulatra"? Ha valami "tanult" médiabarom írt volna egy "kommentárt" a sztorihoz, és azt itt is lehozzák, az igen.
De itt a tisztes mintapolgárt kérdezték meg, ő meg elmondta a véleményét. ha ez olaj a tűzre, akkor az inkább az elkövetőt minősíti. aki ellen gondolom véletlenül sem indul eljárás. mert ugye ő az áldozat...

Próféta 2008.07.03. 10:11:31

zero: ha nincs fogyasztás, akkor rövidzár van... Tehát az a drót bizony fogyasztja az áramot... A másik lehetőség, hogy egyszerűen a fázis drótot húzza csak ki, s nem köti vissza. Mikor valaki hozzáér, akkor az az illető leföldeli - nnna, akkor van fogyasztás...

Bezuhoz, ha jók az infóim, kint vagy Vaterlandban. Törökökről mi a véleményed?

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 10:14:04

"Némelyik rá is van szorulva, mert amit Gyurcsányék adnak, abból nem lehet megélni."
Tanulni kéne és utána dolgozni, hogy basznád telibe a segélyen élő jó kurva anyádat.
Na most magas a vérnyomásom :D

Lohengrin 2008.07.03. 10:18:36

Bezuhov,

A drot azert pinzbe kerul, de azt a Richard ocson beszerzi ha kell. Mostmar ugyis tapasztalt villanyszerelo.

Bezuhov. 2008.07.03. 10:20:30

"Bezuhoz, ha jók az infóim, kint vagy Vaterlandban. Törökökről mi a véleményed? "

itt spec, amelyik värosban vagyok nincs fajsulyos török kisebbseg (amit lätni lehet belölük az annyi, hogy minden sarkon van egy imbiss)
...egyebkent itt tele van a väros az "együtt jo" a "szinesebb viläg jobb" temaju plakätokkal... melyek termeszetesen itt nincsneke letepve. Olyan szintü negativ megnyilvänuläsokat meg,mint amik nälunk mär menönek szämitanak az itt csak kis hülye tizenevesektöl hallottam..egyebkent.

Baszkurátor 2008.07.03. 10:22:40

Az ilyen faszikhoz mint ez a magyar györgy komolyan mondom bekellene költöztetni 8-10 ordas kancigányt aztán ott puszilgathatná őket.Meg mehetne a seggbekuki.Szarjancsi.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 10:23:01

Bezuhov: lehet, hogy ebben az is közrejátszik, hogy a török vendégmunkások (mint a nevük is mutatja) DOLGOZNI mennek oda, nem?
Vagy Allah olajos képű gyermekei ott is segíííjért tolonganak?

movhu 2008.07.03. 10:25:59

Mint szakember mondom, hogy a fogyasztás 0, kivéve, ha éppen valaki aktiválja a berendezést.
Én kétféleképpen csinálnám. Az egyik, hogy csak a fázis vezetékkel húzom körbe, és az áramkör a föld és a delikvens között záródik. A másik, hogy vegyesen, megfelelő távolságra egymás mellett fázis és nulla. Ekkor, amikor elesik, akkor megkapja a tutit.
Amúg meg jobb lenne a hagyományos villanpásztor, azzal is elbíkózik egy ideig, és nem vágja agyon. Közben meg induljon be a redalert lámpa és rohanjon a rendőrség. Ja, az nincs ott.
Kérdem én, hogy akkor mi van, ha a kerben széthagyom az elektromos cuccokat, mert már este nem volt kedvem elpakolni a fűnyírót, amit szereltem, de bedugva felejtem? Akkor is felelős vagyok, mert nem írtam ki, hogy a SAJÁT kertemben elektromos cuccokat szerelek?

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.03. 10:27:16

Ejh már, sok bőcsész vitatkozik itten alapvető villamossági dolgokról. Öveges professzor forog a sírjában.
Prófétánál a pont. De csak részben :) ha rövidzár van, akkor pillanatnyilag annyi fogyasztás van amit a "zótómata" elbír. Csak a fázis kihúzása nem elég hatásos, mert ha a delikvens gumicheezmában megy ubit lopni, akkor két kézzel cibálhatja a fázist, kutya baja nem lesz. De ha párhuzamosan, kb. 20-40 centire vezeti a fázist és a nullát, a két végét levegőben hagyva.. na akkor amikor a zubitolvaj átpróbál bújni a derótok között tutter megvan a testen (és a szívizomzaton) keresztül záródó áramkör. hatásosabb, ha többszörösen vezeti párhozamosan a vezetékeket -> fázis-nulla-fázis-nulla-fázis-nulla.... talajszinttől 40 centire kezdeni, 2 méter magasan befejezni.
DIY electric fence guide című kulturális műsorunkat hallották.

Johnny336 2008.07.03. 10:29:01

Azt miért nem mondják, hogy hány évet kap kedves Richárd úr, amiért lopni ment???

Beismeri, hogy ingyen él, és még amellett lop is. Ez egy akkora öngól a jogvédőknek... (bár ki fogják hozni belőle a polgármester felelősségét is: miért nem ad nekik több segélyt, esetleg teremt munkahelyeket...).

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.03. 10:30:19

movhu, halált okozó gondatlan fűnyíró széthagyás, saccra 15 évet kapnál. DE! ha elkezdenél visítani, hogy 'má mégin báncsák a cigánt, meg ázír, mer cigón vágyok', akkor sztem próbára bocsájtanának :D

Bezuhov. 2008.07.03. 10:30:34

@seduxen

mär jo pär török generäcio felnött dojcslandban..szoval nemcsak vendegmunkäsokkent vannak jelen...többnyire sikeresen integrälodtak, persze itt is vannak meg összezörenesek... de hät össze sem lehet hasonlitani a ket helyzetet. Pl a a török-nemet meccset az egesz orszagban együtt nezte nemet es török, se egy vagy ket esetet kiveve, ahol nemet skinheadek jätszottäk az eszüket (megjegyzem, a nemet rendörök öket kegyetlenül legyalultäk) tökre megfertek egymäs mellett.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.03. 10:33:15

Bezuhov 2008.07.03. 10:30:34
Jahh, de tudod a törökök alapvetően_dolgozni_mentek dajcslandba. Érzed az árnyalatnyi különbséget nem??? a tetvesek meg kurvára nem akarnak integrálódni ázzegh.

Johnny336 2008.07.03. 10:33:41

Bezuhov 2008.07.03. 10:30:34

Ha a török vendégmunkás hepajkodik a német lakos kertjében, akkor a rendőrök őt is legyalulják? Mert nálunk nem szokás... (nem a rendőrök hibája! Az államé...védi a bűnöző elemeket, a tisztességes ember pedig forduljon fel...)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 10:34:20

Bezuhov: ... és erős a gyanúm, hogy ez nem kizárólag a németek érdeme. ugye jól gondolom, hogy ott a törökökben is megvolt az "integrálódási" hajlam? ők nem (vagy nem túl sűrűn) harapdálják azt a kezet, ami enni ad nekik. itthon ez szerintem nem mondható el...

athenee 2008.07.03. 10:35:48

Bezuhov ez igaz, de a török dolgozik, mert ha nem, mehet isten hírével.

Barrera 2008.07.03. 10:37:31

Őszintén szólva milyen mentalitást várhatunk "szegény szerencsétlen" cigány lakostól, ha még az OCÖ szóvivő is azt nyilatkozza, hogy a munka az büntetés?
stop.hu/articles/article.php?id=345570
Még a vezetőik is erre tanítják őket...

Bezuhov. 2008.07.03. 10:38:48

@misikeh

jah ez igy van, mondtam en hogy nem...

@johnny336

pont irni akartam, hogy azert persze a nemet es a magyar rendörseget is össze lehetne hasonlitani... (Pont multkor lättam egy videot, hogy pär hülye baseballütövel akart kemenykedni valami tüntetesen, a rendörök rögtön fegyvert räntottak...azt hogy hogyan järnak el a nemet kertjebe betörö török ellen..nemtom, erröl meg nem lättam videot (de vegyük mondjuk alapul a Cobra11-et ;))

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.03. 10:39:28

DIY electric fence part two:

Ne felejtsük a szigetelő elemmel rögzíteni a vezetékeket a tartóoszlopokra. Anélkül csak folyamatosan "labaszná a zótómatát" a kerítés :D

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 10:40:35

A javaslatom a következő. Antarktiszon létrehozni Cigányiát, odatelepíteni őket, aztán lehet lopni egymástól. Természetesen a környező vizekre hadihajók, a vízben kerítés és a kerítésen belül egy nagy populációjú fehér cápa állomány betelepítése :)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 10:46:22

Combi: az antarktiszi vizeken, lehet, hogy nem éreznék túl jól magukat a cápák. inkább valami mediterrán térséget javasolnék :-)
Mondjuk La Palma. Az barátságos környék, jó idővel. Ja, valami Cumbre Vieja nevű "szikladarab" van rajta, ami néha kitör. De ez részletkérdés :-)))

Bezuhov. 2008.07.03. 10:46:39

"Bezuhov: ... és erős a gyanúm, hogy ez nem kizárólag a németek érdeme. ugye jól gondolom, hogy ott a törökökben is megvolt az "integrálódási" hajlam? ők nem (vagy nem túl sűrűn) harapdálják azt a kezet, ami enni ad nekik. itthon ez szerintem nem mondható el... "

valoszinü....de tenyleg teljesen mäs az alaphelyzet, nem erdemes ilyen teren összhasonlitgatni a kettöt. (mindenestre en ugy gondolom, ha a nemetek is hasonlo problemäval talälnäk magukat szembe, akkor ök azt megoldanäk normälisan..nem lenne ez a bena vicsorgäs, mint nälunk. Mer mi magyarok csak jajgatni tudunk, meg mäsra mutogatni... itt kinnt meg vegehez viszik, amit veghez akarnak vinni...Jah es meg tudnak egyezni,nincs ez a hülye fundamentalizmus -> läsd nagykoalicio

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 10:47:26

én csak azt remélem, hogy az ilyen ügyek lavinát indítanak el hamarosan, és nem lehet majd mindenféle hülye jogi magyarázatokkal elintézni, és végre a magyarok vezetői a magyarokért fognak kiállni, és akinek meg olyan kurva szar itt lenni, mint kisebbség, az meg eltakarodik végre a niggerszopkodó kurva segélyes anyjába...haza...

movhu 2008.07.03. 10:47:31

Semmi cigányozást, meg Cigányia. Börtönországot hatalmas kerítésekkel és kész, mint pl. a Menekülés New York-ból című filmben. Minden bűnözőt oda, és legyenek el, ahogy akarnak. Semmi gyúróterem, meg saját tévé a cellában.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 10:48:40

Johnny336

Richárd kollega szabálysértést követett el, kapni fog mondjuk 10 000 ft bírságot ...

movhu 2008.07.03. 10:50:03

Amúgy én tényleg nem vagyok fajgyűlölő, de nem szeretem, hogy lassan bármiről beszélni szalonrasszizmus. Egy másik postban írta valaki, hogy lassan kimondani, hogy "bűnözés" már rasszizmus lesz, mert többségében cigányokat érint. Könyörgöm, hogyan segíthetnénk nekik beilleszkedni, ha nem lehet róla beszélni?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.07.03. 10:50:38

OK,zero.Bocs.

Szóval roppant bosszantó, hogy ők ezt a megélhetési bűnözés dolgot komolyan gondolják, és persze mindig mi,dolgozó magyarok vagyunk a szemetek.Én nem sajnálom egyiket se.Sőt.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 10:55:12

Zero: na-na. Ez nem olyan, mintha a közértben elemel egy üveg uborkát. Az 10.000.-Ft értékhatár ALATT valóban szabálysértés.
Ez Btk. 316. §. külön érdekes a (2) bekezdés f) pontja.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.07.03. 10:56:14

Seduxen

Ott én szeretnék nyaralót venni.Spórolni is elkezdek rá, ha majd nem vonnak le egy csomó pénzt a fizetésemből segélyre, mert minden cigány elmegy dolgozni, és max. csak 2 gyereket vállalnak. :)
Tudom, hogy ez csak utópia, de akkor is.Inkább máshova légyszi. :)

Bezuhov. 2008.07.03. 11:00:08

"Hahh... tudtam én, hogy náci a monoki polgármester :)"

nem näci ö hanem - mint ahogy a közgazdasägtan is fogalmaz - haszon/szavazat maximalizälo egyen

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 11:00:49

misikeh

Ja, a monoki polgármesterről lehull az álarc ...

Várom, hogy Kolompár Orbán nyilatkozza, hogy ő bizony a két szemével látta Szepessy-t SS egyenruhában egy Panzer harckocsin a hóna alatt egy Mein Kampf-al ahogy körbe - körbe ment a községben ....

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 11:02:29

VILLÁMVOKS
Ön elítélné a kesznyéteni idős férfit, amiért áramot vezetett a kerítésbe?

Igen 3.91%
Nem 96.09%
Szavazók száma : 742

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 11:04:25

Seduxen 2008.07.03. 10:46:22
Az Ördög-szigetet is el tudnám képzelni nekik ideális lakhelyként. A franciák is oda küldték pár évszázadon át azokat akiket nagyon utáltak :)

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.03. 11:04:52

jaja. Szepessy nagyon nyomul. Es ugyesen nyomul! Vegre felkarolja valaki a magyar ugyet! Ha indul a valasztasokon, pl. csinal egy partot, ram szamithat a szavazattal.

Hajra Szepessy!!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 11:05:33

KEhelyKE

nyíltszíni, tomboló rasszizmus ez, kérem szépen ...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 11:06:05

"A great many of the more than 80,000 prisoners sent to the harsh conditions at disease-infested Devil's Island were never seen again."
Imádnák a helyet :D

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 11:06:28

zero: muhahahaha; K.Orbán, mint autentikus forrás. Újfent megaLOL :-)))

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 11:07:55

Combi: de mi nem utáljuk őket, ezt honnan vetted? Mi "érdemeik elismeréseképpen" szeretnénk egy, a mostaninál sokkal megfelelőbb lakóhelyet biztosítani nekik :-)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 11:09:13

Eszembe jutott a Dreyfus-per és, hogy az ítélete után egy börtönszigetre került, arra kerestem rá gúglében azt inglis wikipédián utánaolvastam, hogy milyen barátságos kis környék :D

Bezuhov. 2008.07.03. 11:13:15

Igen 3.91%
Nem 96.09%
Szavazók száma : 742 "

A liberalizmus mint olyan mär reg elbukott Mo-on, ez teny...ez mär csak a hattyudal. Csak idö kerdese, mikor kerül olyan pärt a hatalomra, mint amilyenek pl a szloväkoknäl vagy pl a romänoknäl vannak. Ök aztän tudjäk hogy az istenadta nep a kisebbseg szopataasara gerjed...

reKorrekt 2008.07.03. 11:14:33

Bezuhov 2008.07.03. 09:56:29

Mi lenne ha a témához szólnál hozzá és nem a kommentelőket minősítenéd, mint úgy általában?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 11:15:00

UPDATE !

Nézzétek meg a 2 videót a reggeli Mokkából ...

Bezuhov. 2008.07.03. 11:16:15

korrekt!
tehetek en arrol higy funkcionälis analfabeta vagy?

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.03. 11:16:26

@Bezuhov -> sajnálom, hogy az írott kommunikáció nem viszi át a meta részt :) De jól csinálja :)

index.hu/politika/bulvar/bcsk0703/
Lehet tippelni a fajtajellegre?
Hejh, de undorító rasszista vagyok :D

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 11:17:56

zero: mind1 minek nevezzük, ezek csak szavak, a tények magukért beszélnek...

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 11:19:05

tudjátok hogy van ez: ha nem tetszik, el lehet menni...én nem akarok elmenni,mert ez az én hazám, de akik nem érzik annak, azok takarodjanak..ha maradnak, akkor meg alkalmazkodjanak...

Baszkurátor 2008.07.03. 11:19:34

@ KEhelyKE · kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 11:02:29
Igaz kevesebben szavaztak de ezt is betehetted volna oda ...

Ön szerint születhet kellően szigorú ítélet az Olaszliszka-ügyben?

Igen 9.88%
Nem 90.12%
Szavazók száma : 81

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 11:21:21

misikeh 2008.07.03. 11:16:26
"18 éves cibakházi férfi" ez tuti cigány volt, fene azt a rasszista fajtámat. Cibakon az ott élők kb. 3/4-e az. A maradék 1/4 meg nyugdíjas.

Bezuhov. 2008.07.03. 11:22:18

"...én nem akarok elmenni,mert ez az én hazám"

hol lehet bejegyztetni rä a tulajdonjogot?

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 11:25:02

Bezuhov: te most mit is akarsz elmondani? bárki bármit mond, neked nem jó...kifejthetnéd igazán...

reKorrekt 2008.07.03. 11:25:13

Bezuhov 2008.07.03. 11:16:15

Ez még az első hsz-edre vonatkozott. Szó mi szó, azóta határozottan fejlődtél.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 11:26:10

Mekkora ez a Mokka, behívja Bárándyt, mint pártatlan semleges ügyvédet :))

a volt szoci igazságügyminisztert :-))

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 11:27:50

Jajj a szegény gyászoló rokonság a videóban. Mélyen együttérzek :DDD
Viszont Azurák korrekt volt, nem olyan féreg mint Jakupcsek.
A gyűlöletbeszédet meg nem értem. Ha valaki zsidó vagy cigány, akkor nem mondhatom rá, hogy ő az? Vagy mi a fasz? :D

Bezuhov. 2008.07.03. 11:28:45

kehelyke!

egy szimpla kerdes volt....amire mär regota keresem a välaszt, mindhiäba :)

Johnny336 2008.07.03. 11:31:07

Tessék, kimondta a polgármester. Áldozat a három férfi is. Nagyszerű. Már régóta nincs megállás a lejtőn, de hogy ennyire felgyorsultunk...

Bezuhov. 2008.07.03. 11:31:41

"Jajj a szegény gyászoló rokonság a videóban. Mélyen együttérzek :DDD"

röhögni egy ember halälän, azert ez is szep. Szemelyes gratula hozä!!!

Bezuhov. 2008.07.03. 11:35:12

na itt hänynom kelle egyet...toväbbi sok sikert a szinvonalhoz!

mindig van lejebb... csak akarni kell!

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.03. 11:35:21

"elozetes letartoztatasban van, de ebben a helyzetben ez a legszerencsesebb megoldas"

igen? nem az, hogy a rendorok megvedjek? Faszomat mar bele...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 11:37:12

Bezuhov 2008.07.03. 11:31:41
Egyáltalán nem sajnálom, hogy egy ingyenélő tolvaj féreggel kevesebbet kell eltartani az adómból. Főleg úgy, hogy csak az szja-m bőven 100ezer felett van.

ÉS: olyan országokban ahol a magántulajdon szent és sérthetetlen, ott a tulaj előbb lő aztán kérdez. Ott se sajnálja senki az ilyen szarrágókat.

Úgyhogy magas ívből teszek a keresztényi szentbeszédedre.

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 11:37:56

ja cím rasszista! nem is lopott uborkát, hogy mered uborkatolvajnak nevezni? főleg, hogy a bíróság még el sem ítélte?
én is tudok marhaságokat beszélni...pedig nem is vok ombucman

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.03. 11:38:00

bezuhov, te miert jarsz ide? De most komolyan kerdem. Anyazni a tobbseget, szakkolni, osztani az eszet? Mert ertelmes parbeszedre toled nem lehet szamitani. Meg nem mondtal ertelmeset a temaban, sem megoldasi lehetoseget, semmit. pedig nagyon szivesen meghallgatnam egy tisztaszivu ciganybarat megoldasi javaslatat is. Nyitott lennek ra. Szoval?


Es egy kis adalek:

"Mozsár István, a Létminimum Alatt Élők Társasága nevű szervezet elnökségi tagja, és a Rászorulók Országos Egyesületének elnöke, az MTI-nek úgy fogalmazott: "a közmunka az közmunka, a segély az segély, és ennek így kell maradnia". Véleménye szerint a családtámogatási rendszert nem elvonással kellene megreformálni, hanem többlet juttatással jobbá tenni.
"
"családtámogatási rendszert nem elvonással kellene megreformálni, hanem többlet juttatással jobbá tenni."

kell ehhez barmilyen komment? Felhaborito es undorito. Tobbet? mibol a faszbol? Fizetesem 60%-at leadozom.

Johnny336 2008.07.03. 11:38:03

Az a szomorú, hogyha a bácsi nem áramot vezet a konyhakert köré, hanem kimegy, hogy "mit csináltok itt mocskos tolvajok?!", akkor jött volna a B-terv, vagyis "móresre tanítják" (az elkövető mondta ezt). Lett volna valaki, aki gyászolja az öregurat? Vagy az lett volna, hogy a 3 fiatalember büszkén meséli majd az ismerőseinek, hogy mekkorát esett az öreg, amikor mellkason rúgták...
Én azt mondom, hogy inkább egy deviáns viselkedésű tolvaj haljon meg, mint egy becsületes ember.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.03. 11:39:22

Lemaradt:

"
Valamennyi nyilatkozó egybehangzóan elutasította azt a javaslatot, hogy a harmadik gyermek után családi pótlék helyett adókedvezményt lehessen igénybe venni. "

Vajon me? Budos a munka mr ciganysag?

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 11:42:12

én azt mondom, aki nem dolgozik, ne is egyék! komolyan! dögöljenek éhen mind! cigány is, meg magyar is..mind1...

Johnny336 2008.07.03. 11:42:47

Dinin 2008.07.03. 11:38:00

Jártam én a LAÉT-nál egyszer. Korán reggel nyolckor álltak sorban a kisnyugdíjasok a lejárt szavatosságú kenyérért, mert a nyugdíjuk nem volt elég. Ez azért más tészta. Másfajta segély.
Ahogy az is segély, hogy a gyerek ingyen kapja a tankönyveket. Utána kőkeményen venném, hogy ne legyenek rossz jegyei, vagy ilyen esetben a szülőnek kéne fizetnie. Tehát a szülőnek is érdeke lenne, hogy a gyerek elmenjen az iskolába, rendesen tanuljon.
A pénzt osztunk...na azzal nem értek egyet.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 11:43:13

Bezuhov: "...én nem akarok elmenni,mert ez az én hazám"
hol lehet bejegyztetni rä a tulajdonjogot? "
Ugye ezt masszívan viccnek szántad?
Ha hallottál valaha HAZASZERETETRŐL (ne gusztospeti liberalista szótárában keresd, abban nem fogod megtalálni...) akkor érthetnéd azt a magasztosabb eszmét, ami ebben a kifejezésben rejlik...

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 11:44:25

a másik: ha már annyira segélyezni akarnak: ne pénzbe..adjanak kaját, tüzelőt, vetőmagot, bármit, csak pénzt ne....

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 11:46:16

KEhelyKE · kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 11:44:25
Soha a büdös életben nem fogadnák el. A tüzelőt meg a vetőmagot nem lehet elinni meg beledobálni a játékgépbe.

catof21 2008.07.03. 11:46:52

olyan permetezőszer köll, amit ha az eszik meg, aki a családba tartozik, akkor semmi, de ha a tolvaj, akkor egy évig vért hugyozik.
na.
--
c

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 11:49:27

www.mno.hu/portal/570439
Remélem kimennek megvédeni a normális dolgozó romákat, és akkor az összes libsi fajvédő meg az ocö szophatja a lónak azt a bizonyos félméteres faszát.

reKorrekt 2008.07.03. 11:49:28

"Valamennyi nyilatkozó egybehangzóan elutasította azt a javaslatot, hogy a harmadik gyermek után családi pótlék helyett adókedvezményt lehessen igénybe venni. "

Őszintén szólva én ezt nem hogy bevezetném, de 2 gyermekre csökenteném a határt. Durván hangzik, de: aki segélyből él, az ne szaporodjon. Én nem abból élek, mégsincs családom, mert ekkora közterhek mellett (melyből részben őket fizetem) nem lennék képes normális szinten fenntartani.
22-es csapdája-e, hogy azért 'nem tudok' családot alapítani, mert a segélyből élők nagycsaládját kell finanszíroznom? Pff

Bezuhov. 2008.07.03. 11:50:51

@Dinin

"bezuhov, te miert jarsz ide? De most komolyan kerdem. Anyazni a tobbseget, szakkolni, osztani az eszet?"

engedtessek meg, hogy kifejtsem velemenyemet. ez legaläbb üde szinfolt a a kollektiv faszvers közepette. Tudom, hogy ha rajtad mulna akkor Gärdäval tisztigatnäd az orszägot a cigänyoktol, meg az ez ellen szot emeleöktöl...de ez mos sajna nem magy öcsi!

@kehelyke
"én azt mondom, aki nem dolgozik, ne is egyék! komolyan! dögöljenek éhen mind! cigány is, meg magyar is..mind1... "

meg a nyaktol lefele bena ember is. (ilyenkor mutatkozik meg az igazi primitiv mivoltja egyeseknek)

@seduxen

jah...a magyarkärtyäval elöhozakodo embörkeket minidig masszivan viccesenek tartottam

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 11:52:50

Combi: hát ez az! ezzel lehetne megfogni őket! kapnak, de nem pénzt, ha az nem kell nekik, akkor végre minden hülye libsi felfogná, hogy mivan, ha meg nem akkor meg segélyezzék őket a libsik, én nem akarok nekik adni egy fillért sem...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 11:54:32

Bezuhov 2008.07.03. 11:50:51
"meg a nyaktol lefele bena ember is. (ilyenkor mutatkozik meg az igazi primitiv mivoltja egyeseknek)"

Látom még mindig nem érted, de elmagyarázom, hogy felfogd.
A dolgozó kitörésre törekvő romákkal semmi baj. A dolgozni képtelen emberekkel semmi baj.
De az olyan tetves férgek akiknek az a hozzáállása, hogy minek dolgozzak mert kapok segélyt + minek termeljek meg bármit is mikor ellophatom (és ezen férgek között igen jelentősen felülprezentáltak a cigók), azok dögöljenek meg.

reKorrekt 2008.07.03. 11:54:39

"Remélem kimennek megvédeni a normális dolgozó romákat"

Ha az a hitvallásuk, mint amire én gondolok, akkor igen.

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 11:55:07

Bezuhov: a nyaktól lefelé béna ember hidd el, hogy szívesen megdöglene, csak nem tud, az emberek meg életben tartják, tök feleslegesen, mert hülye gyáva ideológiákat gyártottak, hogy joga van élni...én sem kapok semmit ingyen, én is keményen megdolgozok mindenért, és azt akarom, hogy ezt mindenki így tegye, aki meg nem tesz semmit, az dögöljön éhen! ha gondolod, nyugodtan etesd őket TE! a saját jövedelmedből....

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 11:55:38

Ja és még valami. Majd ha 5-10 év múlva belefulladunk a saját szociális hálónkba, remélem akkor is védeni fogod ezeket.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.03. 11:56:43

Bezuhov: ha mar szemelyeskedunk:

"engedtessek meg, hogy kifejtsem velemenyemet. ez legaläbb üde szinfolt a a kollektiv faszvers közepette. Tudom, hogy ha rajtad mulna akkor Gärdäval tisztigatnäd az orszägot a cigänyoktol, meg az ez ellen szot emeleöktöl...de ez mos sajna nem magy öcsi!"


Egyreszt a velemenyed az nagy nulla. mert semmilyen alternativat nem irtal le sehova, csak hogy kapjuk be, mi fasisztak. Ez valoban ude szinfolt, foleg az erdemi reszben.

Masreszt honnan tudod? Ismersz? nem. De te ilyen mindenkihulyecsakenvagyokpilota ember lehetsz.

Harmadreszt ocsizzed le a cigany haverjaidat, ha azokkal pertut ittal.


Es meg te erzed magadat intelligenciaban kulonbnek az itt kommenteloktol? Ugyan mar... egy epkezlab hozzaszolasod nem volt.

Johnny336 2008.07.03. 12:00:06

Bezuhov 2008.07.03. 11:50:51
"meg a nyaktol lefele bena ember is."

Ne haragudj, de nettó hülyeség, amit írsz. A ténylegesen rokkant nyugdíjastól nem sajnálja senki...
Aki kamuból leszázalékolt (mert az orvos kevés pénzt kap, és megéri neki 10E-ért rányomni a munkára alkalmatlan pecsétet), azt irdatlanul picsán kéne rúgni. Azt meg pláne, aki munkaképes, de inkább otthon veri a pöcsét.

Egyébként: Tesco, Auchan, Cora, takarítócégek, FKF (utcaseprők). Nem kell hozzá felsőfokú szakmai nyelvvizsga, még érettségi sem, de munkát adnak. Igaz, hogy minimálbér, de aki akar dolgozni, az talál. Érdekes, én 16-17 évesen találtam munkát? Szar, hulladék fos meló volt, de örültem neki, hogy van, mert volt (nagyon kevéske) pénzem. Abból vettem telefont, cipőt, stb. Eszembe nem jutott lelopni valakiről...érdekes. Én ilyen elkorcsosult fasz lehetek :)

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.03. 12:00:21

"
korrekt 2008.07.03. 11:49:28
"Valamennyi nyilatkozó egybehangzóan elutasította azt a javaslatot, hogy a harmadik gyermek után családi pótlék helyett adókedvezményt lehessen igénybe venni. "

Őszintén szólva én ezt nem hogy bevezetném, de 2 gyermekre csökenteném a határt. Durván hangzik, de: aki segélyből él, az ne szaporodjon. Én nem abból élek, mégsincs családom, mert ekkora közterhek mellett (melyből részben őket fizetem) nem lennék képes normális szinten fenntartani.
22-es csapdája-e, hogy azért 'nem tudok' családot alapítani, mert a segélyből élők nagycsaládját kell finanszíroznom? Pff
"


Korrekt: teljesen korrekt, amit irsz. Ezzel mi is igy vagyunk, asszonnyal. Mindketten dolgozunk napi 8-10 orat, de meg nem mertunk belevagni a gyerek projektbe. Miert? Mert alberletbe nem akarjuk megszulni, sajat hazra meg nincsen meg penz. Eladosodni nyakig meg nem szeretnek, mert ki tudja mi lesz meg itt. Es egy elet munkajat odaadni a banknak az luzerseg.

De amit irsz, hogy azert nem lehet gyereket vallalni, mert masok csaladjat tartod el, teljesen igaz. :((

a Fold tulnepesedese miatt en vilagszerte bevezetnem azt, hogy egy csaladnak csak egy gyereke lehessen. Egesz addig, ameddig a bolygo lakossaga 3 milliard ala csokken vagy mas bolygokat is lehet kolonizalni. Elertuk a bolygok megelhetesi kuszobet es ezt tudomasul kene venni. Erre jonnek ezek a herek 10-15 gyerekkel...

reKorrekt 2008.07.03. 12:00:53

"Tudom, hogy ha rajtad mulna akkor Gärdäval tisztigatnäd az orszägot a cigänyoktol, meg az ez ellen szot emeleöktöl..."

Amit nem ismersz, arról ne beszélj. Más szóval: sose hivatkozz olyan fogalmakra, kifejezésekre, stb., melyek valódi értelmét, funkcióját, stb. nem ismered.
Hopp, dél van, mehetsz uborkázni.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.03. 12:01:14

Bezuhov, hajh ha a géppuska beszélne helyettünk...
De szép lenne, Maschinengewehr 42 :)

Más...
Bárándy... nagyon nem a mai magyar valóságban próbál felszínen maradni... of korz átlagemberként.

INkvizítor 2008.07.03. 12:02:19

Bezuhov! :)))

mi a rák fenéjéért mentél te ki németo-ba ha az itthon maradottakat baszogatod a távolból!!
így sohasem tanulod meg a nyelvet vazze!! :))

de komolyan! élvezettel olvasgatná az ember a sok egyetértő kommentet, :)) erre minden harmadik helyen a Te neved bukkan fel... hogy lesz így nagy összefogás, meg összeborulás? :))) az ilyen kerékkötők miatt mint Te nem bírunk a közös nevező felé koncentrálódni, mert jössz és elrontasz mindent, ráadásul németországból!!!
Neked semmi sem jó! benned koncentrálódik a fidesz és az mszp egy személyben!!
B) vagy egyszerűen csak perverz vagy, aki arra gyúr hogy minél többen utálják... :))))

nem személyeskedésnek szántam, de képtelen vagyok megállni szó nélkül, hogy egyszere képes vagy belekötni húsz emberbe... :))))

és közben Te is tudod hogy sok-sok hülyeség hagyja el a klaviatúrádat... de sztem élvezed :)))))

Bezuhov. 2008.07.03. 12:02:51

@ Dinin

" kapjuk be, mi fasisztak" az szerintem egy velemeny. Rövid, tömör, vilägos es lenyegretörö. Mi ezzel baj?

/btw. ha nem birjuk a kritkät, meg a kemeny szavakat akkor mondjäl meg az ovoneneinek./

Barrera 2008.07.03. 12:03:51

Ez a permetezős szöveg nagyot üt...Lehet bármivel elrettenteni őket? Tudták, áram van a kerítésben, de úgy gondolták őket már az áram sem rázza.
Kolompár McLeod forever...

Johnny336 2008.07.03. 12:05:23

Tényleg, ha Németországban él valaki, akkor mit okoskodik bele "mások dolgába"? Magyarnak vallod magad, büszke is vagy rá, ez szép és jó, de amig Magyarországon élsz magyarként, addig...
Én se szólom le Svédország kisebbségi politikáját...pláne nem okítom a svédeket blogokon, hogy "ejj, de rasszisták vagytok ti ottan e varég harcosok!"

Bezuhov. 2008.07.03. 12:06:15

höm 2008.07.03. 12:02:19

öreg! te tutira ismersz engem!...talälkoztunk mär? :)

DArchAngel 2008.07.03. 12:06:53

Bezuhov szeret vitatkozni. Ez van, mindenre rámozdul, amire lehet.

Szép dolog az elvek védelme, és jó dolog, ha egy embernek vannak olyan elvei, amik mások életének védelméről, jólétéről szólnak.
Csak észre kellene venni, hogy az elvek csak addig jók igazán, amíg a többiek legalább nem használják ki. De ha igen? Ha emberhez méltó életet akartunk biztosítani mindenkinek, de csak sok ingyenélő lett, akik csak kihasználják a rendszert? Ha ők köpnek a te elveidre? Ha az ő elvrendszerük szerint amit el tudnak venni azt el is veszik? Akkor mit teszel?
Ülsz az elveid bástyájában és nézed, ahogy a tetőt is elviszik a fejed felöl, vagy elkezdesz tapogatózni más megoldások felé, közben feladva elveid egy részét?
Az itt hozzászóló emberek, a cigánysággal hadilábon állók nagy része nem potenciális fajgyűlölő és tömeggyilkos. Viszont elkeseredett, esetleg rémült is.
Addig kellene valami megoldást találni a problémára, ameddig ez az elkeseredés nem csap át abba, amitől Bezuhov annyira tart.

Bezuhov. 2008.07.03. 12:08:20

johnny, johnny

ekkora luftot? :D
valaki irni No. meg nemegyenlö elni No.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.03. 12:08:47

bezuhov: tudod, a legjobb megoldas, ha ilyen tahoallattal nem allok szoba. Mert ugye az ertelmes kerdesre nem valaszol(2-3 kerdesre sem birtal valaszolni), csak sertegetni tudsz ugy mindenkit.

Mire fol foglalkozozak en veled, szellemi serult, frankot megmondo, ex-hazankfiaval ezentul? En is tudok am olyat mondani neked, hogy pl. majom bezuhov. Nah, most jobb, hogy lementem a szinvonaladra?

Ha ennyi az osszes velemenyed, akkor igazan elhuzhatsz mostmar innen, mert elmondal mar mindent, ami beloled kitelt..

szia.

Bezuhov. 2008.07.03. 12:10:05

@ DarchAngel

tetszik a neved, tetszik amit irtäl -> 10 pont :)

Berrick 2008.07.03. 12:10:41

Na a helyzet az hogy a nem volt kedvem regisztrálni csak olvasgattam de ez már nekem is sok.
1. Minek írogat ide cigány jogvédő és egyéb liberális amikor itt úgysem győzhet meg senkit?
2. Magyarázza már el valaki hogy mi az hogy megélhetési bűnözés? Az nem bűn az felmentés a lopás alól ? Holnaptól erre tanítom a fiamat.
3. Ki a faszt érdekel hogy nincs neki munkája ha én elveszítem az enyémet az kit fog érdekelni ? Akkor mit csinálok, elmegyek és keresek másikat vagy ha nincs akkor alkalmit ha az sincs utcát söprök csak hogy legyen miből megélni mert ez a normáslis. Ha valaki betör hozzám akkor agyonverem kisbaltával és elásom szemben a napraforgó föld közepén azért mert ami ott van azért én dolgoztam meg nem loptam össze és ha bent van azért jött hogy kárt okozzon abban ami asajátom . Esetleg veszélyeztet engem és a családom , leütöm a gecibe és elásom . Majd ha kihívom a rendőröket és kijönnek akkor talán nem teszek így.
Aki ebből akar megélni meg "abból amit a gyurcsányék adnak " az mehet a picsába mert azt az itt kommentelők teremtik elő még akkor is ha liberális csak nekem nem mindegy hogy kórházakra költik vagy a sok szarházira.
Van egy halom parlagon heverő föld amit meg lehet művelni , vegye meg az önkormányzat vessék be kukoricával művelje meg az aki segélyét kap mert munkért kapod a pénzt és kész. Amit megtermelnek egyék meg adják el és van visszaforgatott folyamat. Máris hasznosabban teltek el a napok. Ha valakinek ez kemény járassa suliba a gyerekeit hogy okosak legyenek és ők már ne kapáljanak 40 fokban a földön.
Akinek nem tetszik lehet szedni a cuccot és lehet elmenni függetlenül bőrszíntől és vallástól. Aki nem megy el vagy nem dolgozik az dögöljön meg vagy telepísék ki. Aztán majd lesz hamarosan jobblét meg szép gazdasági fejlődés meg biztonság. Addig meg én fizetem kedves Richard ápolását meg az olaszliszkai cigányok börtönbeli ellátását a galgagyörki cigók segélyét.

Idióták kíméljenek 2008.07.03. 12:22:53

Nem tudom megnézni a videot :(

Tassadar 2008.07.03. 12:23:36

Bezuhov tedd már takarékra magad a szellemes sziporkáid nem érdekelnek senkit, ráadásul gerjeszted a hangulatot a cigányok ellen is.

INkvizítor 2008.07.03. 12:25:07

Bezuhov sztem nem jogvédő, csak egyszerűen provokátor!! :))) ha mjad egyszer nagy lesz, (és hazajön németo-ból) rá fog jönni, hogy többet árt az ilyen agyfelbaszó kommentjeivel a hőn szeretett cigányinak, mint amennyit használ... minden 1-es beírása csak olaj a tűzre, mert nem visz előrébb a probléma megoldásához, viszont sikeresen felhergel egy csomó embert, akiknek a végén csak az akasztáson fog járni az agya... (tudod fasizmus mint lelki igény...)

ezért hajrá Bezuhov!!! egy két év és tényleg lángolni fog ez az ország!!! :)))

Johnny336 2008.07.03. 12:25:35

Bezuhov, igazad van, luftot rúgtam, ki maradt egy "nem" szó a mondatból. A mondandóm lényege ennek ellenére átjött, a tartalmi részre reagálni mégsem sikerült részedről. Amikor egy vita közben az ember már azzal érvel, hogy "de hülye vagy, még azt sem tudod leírni rendesen, hogy fluxus kondenzátor", na az már csak szőrszálhasogatás, mivel a vitapartnernek kifogytak a jó lapjai...

Erről jut eszembe a vicc, amikor a nyuszika mondja a medvének, hogy mondd: 66. Seggem a szádra pattanhat. Medve bosszút forral. Nyuszika, mondd hogy 8. KURVA ANYÁD!

Bezuhov. 2008.07.03. 12:35:10

kösz Combi!

de eleg regota szivom a közgäz egyetem padjainak büdös levegöit hogy ezeket mär ismerjem... Most inkäbb ebedelek egyet...addig is bedobok egy uj infot neketek, feldolgozäsra:ez pedig a "baszottul nem erdekelneka cigänyok"

hogy akkor megis mir tepem itt a szämat? lehet rajta gondolkodni! bär pl DrachAngel mär räjött, (valoszinüleg neki nincsenek szövegertelmezesi problemai :)

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 12:36:02

Combi: az a baj, hogy mi agyalunk a dolgokon, pedig nem is nekünk kellene..nekem ne mondja senki, hogy azok, akik konkrétan tudják, hogy mire, hogy megy el a pénz, azok nem tudnának valami épkézláb megoldást találni...
én azt mondom, hogy aki dolgozik rendesen, azt fizessék meg rendesen, a többiek meg hajtsanak..de ne azt fizessük már, akik csak lógnak, meg még ki is rabolnak...ezt tényleg nem látni fentről?

Idióták kíméljenek 2008.07.03. 12:38:36

Elnézést, de ide is bemásolom a tegnapi kérdésemhez kapcsolodva:

Qeen 2008.07.02. 19:53:54

Köszi a tanácsot... Ez egy telek, nem nagyon lakik arra senki, föleg az elszaporodott rétinégerek miatt. Kb 1 éve még nyugis volt a környék, sajnos már nem az.
Igazad van, sokan nincsenek tisztában a lehetöségeikkel és jogaikkal, törvényekkel, mi sem, ezért is kérek tanácsot.
A felsorolt technikák közül a riaszto és a kutya itt sajnos nem müxik, erröl a pengedrortol még nem is hallottam, de gondolom ha kifigyelik és számitanak rá kikerülhetik. A taserröl nem tudom, hogy egyáltalán tarthatom, vagy használhatom e, a viperát ugy tudom nem. És egy másik hátránya: ha ezt például a nyugdijas Anyukámnak adom a kezébe, nem sokra megy vele...
Az eddigi leg használhatobb "védelmi eszköz" a szögesdeszka, de szerintem ez is csak addig, amig nem számitanak rá.
Ezzel kapcsolatban egy másik kérdés is felmerül bennem: ha az elkeritett portán belül nem volt jogos az áram, akkor gondolom ugyan ugy én lennék bajban ha egy szögbe lép a tolvaj, hiába zárt területen van...
Nem tudom pontosan, mert nem ismerem az erre vonatkozo jogszabályokat, de szerintem bármi okoz kárt a kedves betörö testi épségében, mindenképp én szivom meg, zárt terület ide, vagy oda...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 12:39:00

KEhelyKE: de látni, és szerintem pontosan tudják is. Szarnak rá(nk), ilyen egyszerű. Nem sokkal kézenfekvőbb azt a ca 2 millió birkát nyírni még jobban, aki eddig is tejelt, mint koncepciót nyújtani az ingyenélőknek?! A választ sz'tem Te is tudod.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 12:40:00

KEhelyKE · kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 12:36:02
Akiknek agyalni kéne rajta eszük ágában sincs tenni semmit. Ameddig a pártok választást nyerhetnek a nyugdíjasokkal meg a segélyezett romákkal, nem lesz érdemi változás sem segély sem nyugdíj téren, mi meg akik dolgozunk szépen megdögölhetünk részükről.

Idióták kíméljenek 2008.07.03. 12:41:20

Kiegészitve azzal, hogy elképzelhetönek tartom, hogy esetleg a bosszuszomjas kedvesbetörörétinégerek retorziot is alkalmazhatnak...

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 12:42:57

seduxen: naigen, egyszerűbb, de hosszú távon semmiképpen nem tartható...ha olyan pöcsök vagyunk, hogy nem merünk fellázadni, előbb utóbb elfogyunk, akkor mi lesz? előbb utóbb nem lehet több bőrt lehúzni rólunk, előbb utóbb úgy elszaporodnak a paraziták, hogy megölik a gazdatestet...utána mi lesz? elpusztul a parazita is...mert másik gazdatestet nem találnak..nincs még egy ilyen marha vezetés, mint nálunk..mindenhonnan elzavarják ezeket a gecibe, vagy dolgozniuk kell...csak itt nem..de ez nem tartható sokáig..okos vezetőink persze erre még nem jöttek rá..lehetne úgy is, hogy jut is, meg marad is, és akkor nem lázadna a jónép...erre már a Rómaiak is rájöttek az ókorban...nem véletlenül uralták az ismert világot évszázadokon át..de nem is nagyon volt lázadás...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 12:46:48

KEhelyKE: szerinted a jelenlegi politikai "elitet" (jujj, de szeretem ezt a szót...) mennyiben érdekli ennek a kurva országnak a működőképessége? amíg hatalmon van, és kitermeli az ellopható javakat. Nekik. Főleg nekik... Mit érdekelné őt, hogy itt esetleg kitörne egy polgárháború... A lóvé lementve Svájcban, vagy bárhol, pereputtyot felrakja a magángépre, és ágyő...
Na ennek a mentalitásnak a kapcsán jut eszembe Antal Józsi "halhatatlan" mondása: Tetszettek volna forradalmat csinálni.
És tényleg: ha ugyanis '89-ben a mocskos politikusok nagy része a villanyoszlopon végzi, akkor talán a jelenlegi garnitúra sem lenne ennyire pofátlan. Mert lássuk be: ezek szemrebbenés nélkül belehazudnak bármit a pofánkba, mert tudják, hogy ezekkel a birkákkal bármit megtehetnek...

Idióták kíméljenek 2008.07.03. 12:47:43

KEhelyKE · kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 12:42:57

Sajnos ahogy már a történelemben többször is volt rá példa, nemsokára mi is ki fogunk halni. Az országunkban mi leszünk a kissebbség. Ez tény.
És nem fognak könnyen kipusztulni, nézz szét a világban...

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 12:50:25

Seduxen: igazad van sajnos:( de akkor most szervezzünk forradalmat? feszítsük keresztre őket, és állísuk ki a kossuth téren elrettentésül? ez a megoldás? vagy esetleg van más is?
de amíg csak néhányan blogolunk itt ezekről a dolgokról, változás nem lesz...nincs meg bennünk az, ami az eleinkben, hogy akár meg is halnánk a hazáért, mert ez már nem is haza, hanem csak itt vagyunk...nem hiszem, hogy nem lehet felelősségre vonni ezeket...biztosan lehet...

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 12:51:29

Idióták Kíméljenek: lehet, hogy többségben lesznek, de akkor kénytelenek lesznek dolgozni, mert máskülönben ki fogja őket eltartani?

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 12:53:28

KEhelyKE: én sem tudom. én alapból "nemszeressem" az erőszakot, de ha már minden megoldási alternatívát elvetettünk, mi marad?!
Hogyan tudnád ezeket felelősségre vonni? Nem gondolod, hogy olyan jogi környezetet teremtenek, amiben őket bántódás érheti?
Néha elkeseredésemben én is azt gondolom, hogy ezeket már csak egymódon lehet felelősségre vonni (ahogyan Mao mondta: "Az igazi hatalom a fegyverek csövéből erede...")

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.03. 12:57:18

kehelyke: szerinted van annyi eszuk, hogy erre rajonnek? Amig van mit lopni, eladni, eltuzelni, addig itt vannak. aztan ha nincsen, tovabballnak nyugatra.

igazabol a kitelepulesuket kellene szorgalmazni inkabb. Rabirni oket, hogy nyugaton jobban tudnak lopni es huzzanak innen a faszba. :)

Idióták kíméljenek 2008.07.03. 13:02:09

Nézzetek szét a világban, hány nyomoruságos országban élnek emberek. Ott sincs aki eltartsa öket, csak tengödnek, de élnek... Igaz a körülmények nem emberhez méltoak, de jo az nekik...
Itt is ez lesz. A Magyar gyerekeknek csak két lehetöségük marad majd: vagy elmennek, vagy keverednek, hogy tuléljék.

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 13:02:26

dinin: hiába mennek nyugatra, ott dolgozni kell, vagy elzavarják őket...pár éve volt nagy cikkezés, hogy mennek franciaoszágba, meg ide-oda, azóta nem hallani erről nagyon sokat...ott nem engedhetik meg maguknak ezt...meg máshol sem...minden ország elsősorban a sajátjai érdekeit védi, másodsorban is, meg harmadsorban is, aztán esetleg foglalkozik az idegenekkel, de olyan nincs, hogy nem dolgozik, és csak segélyt kap, az meg végképp nonszensz, hogy bűnözőket segélyezünk, ilyen tuti nincs máshol...mindenki tudja, hogy bűnözők, mégis kapják a zsetont...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 13:19:42

KEhelyKE · kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 13:02:26
Lehetett róla hallani csak nem országos médiában. Szegény elnyomott állandóan ültöztetett cigányainkat visszatoloncolták mert azt gondolták, hogyha itthon lehetett nekik lopni, akkor ezt bizonyára Franciaországban is folytathatják. Szegények... :)

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 13:24:26

ezt mondom Combi! ha ott lehet rendet tartani, itt miért nem? ott nem rasszistáznak..hanem felfogják, hogy mi történik...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 13:35:11

Leírtam már. Az mszp hülye lenne belerúgni a 800ezer két felesért megvehető segélyezett kisebbségbe, meg a 2millió 10ezres nyugdíjemeléssel megvehető nyugdíjasokba. Ez majd 3millió szavazat....

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 13:37:53

de basszus, mindenkinek érdeke, hogy ne költsünk százmilliárdokat segélyekre...különben nem lesz miből nyugdíjat fizetni,meg segélyt se lesz miből hamarosan...a cigányok ezt nem érik fel ésszel, de a nyugdíjasok sem? több lehetne a nyugdíj, ha nem menne el segélyre...én inkább az öregeknek adnám, akik felépítették az országot a háború után...mint a parazitáknak...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 13:39:04

Érdekes, erről mekkora médiakuss van ....
Vaj' miért ?

A Magyar Gárdától kér segítséget egy roma család

sonline.hu/index.php?apps=cikk&cikk=157084

"A Magyar Gárdát hívná segítségül egy lábodi cigány család, mert úgy érzik, a rendőrségtől nem várhatnak megfelelő védelmet. Az elmúlt napokban a családot feldühödött rokonok fenyegették és támadták meg, az érintettek azt sem értik, miért."

Bezuhov. 2008.07.03. 13:39:39

"Leírtam már. Az mszp hülye lenne belerúgni a 800ezer két felesért megvehető segélyezett kisebbségbe, meg a 2millió 10ezres nyugdíjemeléssel megvehető nyugdíjasokba. Ez majd 3millió szavazat.... "

en meg ismerek egy nem is olyan kis mareknyi hülyet akit meg zäszlolobogtatässal, meg cigänyozässal lehet megvenni.. na ki a jobb?? :))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 13:41:36

Combi_TpK

Egyszerű matematika :

3 millió segélyből élő + nyugdíjad -> 2 millió bérből fizetésből éló

Több ember -> több szavazat.

Mert tudják, TE meg ÉN vagyis MI nem csinálhatunk semmit, mert adónkat levonja a pénz. Mivel csak ezzel tudnénk tiltakozni, hogy nem fizetünk adót.

Johnny336 2008.07.03. 13:42:18

Csak a meréknyi hülye jelenleg sokkal kevesebb embert tesz ki. Majd ha ez a maréknyi ember lesz nagyobb szavazati bázis, akkor őket fogják "támogatni" (pl. pogrom, nyugdíjmegvonás...a szavazatért mindent. csak a győzelem számít. mocskos férgek azok mind. csak az Országházat sajnálom. olyan szép épület...)

Egyébként egy kis kötekedés részemről: Érdemes lenne a címlapon kijavítani a post címét.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 13:43:22

Bezuhov

en meg ismerek egy nem is olyan kis mareknyi hülyet akit meg zäszlolobogtatässal, meg cigänyozässal lehet megvenni.. na ki a jobb?? :))

Minden oldalnak megvan a célcsoportja, akinek nyal.
De melyik a több? A "maréknyi hülye" vagy a 3 millió?

A "maréknyi hülyét" ahogy írtad, a TE adódból "veszik meg" ??? Nem...

A 3 milliót viszont igen ... itt van a kutya elásva ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 13:43:57

Johnny336

Észrevettem, már javítottam 1,5 órája ....

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.03. 13:44:20

zero es a tobbiek: dont feed the trolls (bezuhov)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 13:44:58

Bezuhov 2008.07.03. 13:39:39
Én meg ismerek itt egy hülyét akit meg se kell venni.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 13:46:05

Ez a blog kész. Ma se fogok dolgozni mert itt kommentelek egész nap :D

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 13:49:42

lassan kivesézzük a dolgot....

Johnny336 2008.07.03. 13:49:54

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 13:43:57

A címlapon továbbra is rossz a cím. A poston belül jó. Hogy ez hogy jön össze, azt már nem tudom megmondani. Lehet a blogmotor kakilt be?

Bezuhov. 2008.07.03. 13:52:20

kösz Dinin, de mär kajältam...

@Combi

azert ne legyel magadhoz ennyire szigoru ;))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 13:56:08

Johnny336

lehet a cache-ből tölti be, nálam mindenhol jó xD

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 13:57:18

Bezuhov 2008.07.03. 13:52:20
Gondoltam én is átcsapok személyeskedésbe mint te. Én leírtam már pár érvet itt korábban a cigánygyűlölő acsarkodásom mellett (amit nem is tagadok), te még egyet se. Szóval érvek, ötletek valami? Azon kívűl, hogy itt mi mindannyian cigányvérre szomjazó fasisztoidok vagyunk? :)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 13:58:24

Combi: cigányvérre LITERSZÁM. Klasszikusokat csak pontosan...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 14:00:45

A liter nem fejezi ki azt a mennyiséget ami nekem elég lenne. Tudod a jó cigány a kivéreztetet döglött cigány, abból minél több. Ja és nagyapa természetesen táborőr volt Birkenauban és otthon Hitler meg Szálasi posztereim vannak :D

Johnny336 2008.07.03. 14:02:10

Zero, rendbe jött. Sztem a te verziód stimmel...

Ha már ennyire radikálisok vagytok, akkor énekeljétek hangosan az Amerikai Histróia X elején elhangzó nótácskát :)

Bezuhov. 2008.07.03. 14:02:55

he Combi!
Minek nezel te engem? Csak nem a sohanemhazudo zorbängecinek?..mert feszt programot követelnel rajtam.
fentebb mär le vagyon irva az egyetlen ervem...olvass vissza!

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 14:03:37

és fogadjunk ha hálóban játszol Medal of Honort KIZÁRÓLAG a friccekkel vagy, hogy írtani tudd az imperialista-cionista-kommunista métely valamelyikét, mi?
Te látens fasisztoid :-)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 14:03:48

inforadio.hu/hir/belfold/hir-210267

"A bíróság szökés és elrejtőzés veszélye miatt helyezte előzetes letartóztatásba a 68 éves gyanúsítottat - közölte Szabó József.

Hozzátette: az elsődleges adatok szerint a férfi nem helyezett el figyelmeztető táblát a kerítésnél vagy annak környékén. Ugyanakkor többen tudták, hogy áram van a kertjében.

Arról is beszámolt, hogy a gyanúsított azt mondta, júniusban már 30 kiló uborkáját vitték el, ezért paradicsomkarókra rögzített vezetékekbe vezette az áramot és azt éjszakára bekapcsolta.

Az idős tulajdonos ellen több emberen elkövetett emberölés kísérlete miatt indult eljárás.

Dobi Tamás, a Borsod Megyei Rendőr-főkapitányság kommunikációs irodájának munkatársa csütörtökön az MTI-t arról tájékoztatta, hogy nyolc évre visszamenőleg nézték át az adatokat, ennek alapján a kesznyéteni férfi nem tett bejelentést lopás vagy más bűncselekmény miatt a rendőrségen.

Mint mondta, lehet, hogy elpanaszolta, lopják a zöldségét, de hivatalos feljelentést a rendőrségen nem tett. "

No, vagyis:
Nem tett soha rendőrségi feljelentést, lehet hogy senki sem lopta az ubikat -> aljas gyilkos, ebből életfogytiglan lesz ...

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 14:06:13

én nem értem. ha valaki tudja, hogy áram van benne, és kényszerítő eszközök bevetése nélkül megfogja, akkor az nem gyilkosság. szabad akaratából fogta meg...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 14:08:22

Seduxen 2008.07.03. 14:03:37
Természetesen, és Counter-Strike-ban is csak terrorista voltam :D

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 14:09:33

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 14:03:48
Ja ismeretlen tettes elleni feljelentés, csak hogy legyen megint egy újabb akta a rendőrségen, hogy az eljárást megszüntették. Szánalmas.

Bezuhov. 2008.07.03. 14:10:25

>30 kilo ubi =1 elet

Johnny336 2008.07.03. 14:10:35

Combi_TpK 2008.07.03. 14:08:22

Nem inkább CT, hogy ölhesd a mocskos arabokat? :)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 14:10:49

Kérem alássan: így működik egy minta jogállam. szerencse, hogy már nincs halálbüntetés, mert már (jogerősen) lógna a kisöreg...
szerintem ehhez a hírhez nincs mit hozzáfűzni.
Igen, Bezuhov igazad van, miért nem tett a "vénfasz" feljelentést minden esetben, a rend éber őrei azonnal kivonultak volna, és nyomszakértők bevonásával pikk-pakk felelősségre vonják a gaz uborkatolvajokat...

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.03. 14:11:00

az még érdekelne, hogy annak is utánanéztek-e, hogy hány bejelentés esetén sikerült elkapni és megbüntetni a tolvajokat...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 14:11:54

Bezuhov 2008.07.03. 14:02:55
Mármint, hogy a közegből szedjük ki a kitörni vágyókat? Szerinted a segélyből és a faszukból megélők közegéből hány akar kitörni úgy mégis? Mikor kisgyermek kora óta azt látja, hogy milyen jól el lehet lenni egész életedben így.
Meg a segélyt elvenni rossz ötlet. Miért nem adunk nekik rögtön többet, hogy ne lopjanak?
A többire sajnos nem emlékszem így fejből.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 14:12:03

Bazze, most esett le: a vén trotty jól kitervelte. SENKI nem lopta az ubikat, ő maga tűntette el, így akart biztosítási csalást elkövetni!!
Vesszen az ilyen, ezért tart itt ez a csodaszép ország...

Johnny336 2008.07.03. 14:13:37

A faluban mástól soha semmit sem loptak el? Illetve szerintem más kertjében is voltak hasonló "vendégmarasztaló" eszközök, csak pont szegény bácsinál akadt bele egy jómadár...
Szomorú, hogy meghalt. Jobb lenne, ha börtönbe vonulhatna, és ott töltené le a büntetését a tolvaj. Akkor talán lenne esély átnevelésre, és a jövőben hasznos tagja lett volna a társadalomnak. Persze ehhez olyan BV kéne...

Bezuhov. 2008.07.03. 14:14:38

ah seduxen!

tudok jobbat...a familia vägta a drotok köze, hogy bezsbelje a kärteritest :)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 14:16:18

Bezuhov 2008.07.03. 14:10:25
Defense of Property:

In Pennsylvania, and a majority of jurisdictions, a victim has the right to use non-deadly force in defense of his dwelling when, and to the extent that he reasonably believes that such conduct is necessary to prevent or terminate another’s unlawful entry or attack upon his dwelling. Deadly force is authorized when violent entry is made or attempted and the victim reasonably believes that it is necessary to prevent an attack on his person. It is also authorized when the victim reasonably believes that such force is necessary to prevent entry into the dwelling by one who intends to commit a felony therein. The rationale for allowing self-defense in these scenarios is based upon the right of inhabitants to be secure in their homes, rather than the right to defend property, as can be demonstrated by the law regarding defense of uninhabited property.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 14:17:16

És én simán azt mondtam volna a bíróságon, hogy féltettem az életemet, mikor 3 cigus mászott be a kertembe és véletlen agyonlőttem őket a picsába.
Aztán a rokonság sírhatna ameddig akar, hogy ők csak uborkát akartak lopni.

Bezuhov. 2008.07.03. 14:19:08

combi, combi!

nem erre gondoltam mint erv, hanem a " kapjuk be, mi fasisztak"-ra

amit te citältäl - megjegyzem rosszul - az nem erv. hanem egy esetleges iräny. de hät lätom itt a fogalmak ugy keverednek, mint a...na mindegy, hagyjuk

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 14:21:25

na az kúrna be, ha még kártérítést is kapnának...
az már tényleg a legalja.hu lenne: köztörvényes bcs. esetén kártérítés? érdekes kis (banán)köztársaság ez, ha tényleg ez lesz a vége. bár igazából meg sem lepődnék...

Idióták kíméljenek 2008.07.03. 14:22:14

Édesanyám tisztességesen végigdolgozta az egész életét, mindig rendes, becsületes életet élt, soha még csak gondolatban sem ártott volna egy légynek sem. Most ezt mondta:
Legszivesebben géppuskával irtaná ki az összeset... !
Hát igy kell kihozni a vadállatot egy emberböl...

Bezuhov. 2008.07.03. 14:23:55

..he!!....magyar oldalra csak magyar szöveget. Azt az internacionalista jo *** eget... :D

peti1000 2008.07.03. 14:29:42

Bezuhov, ha valakinek 30 kg uborka megéri azt, hogy az életével játszon, akkor megérdemli.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 14:29:45

Sajnálom de lovari nyelven nem volt meg :D

Idióták kíméljenek 2008.07.03. 14:30:42

Bezuhov én magyarul tettem fel neked a kérdést tegnap többször is, mégsem reagáltál rá semmit. Én ugy vettem észre szelektiv a látásod. Akkor meg nem mindegy neked?

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 14:33:59

Jajj most látom mit írtam. Lovari nyelven magántulajdon védelme. Jajj de kis naív vagyok :)

Bezuhov. 2008.07.03. 14:34:45

@Combi MuHAHA

@idiotäk kimeljenek
na nyomjad megygszer . Most välaszolok, felteve ha nem progromot kersz rajtam szämon...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.03. 14:35:45

ez a bezuhov mekkora egy fasz. nem lehet valahogy letiltani? csak egy szar csicska provokator.

Johnny336 2008.07.03. 14:38:29

Mondjuk ez az idézet is kiemeli, hogy
"The rationale for allowing self-defense in these scenarios is based upon the right of inhabitants to be secure in their homes, rather than the right to defend property"

Ahogy én fordítottam, satnya angol tudással: az önvédelem ilyen esetekben a személyes biztonság végett engedélyezett, nem pedig a vagyonvédelmére vonatkozó jog miatt. Azonban nehéz kitalálni, hogy a három tolvaj agyonbasz egy husánggal, vagy elmenekül...

Bezuhov. 2008.07.03. 14:44:49

@ Dinin

te velemenynäci, ne gyere netre ha nem birod hogy mäs is irhat bele, nem csak te...
De tudod mit?!!; meg mondom a frankot hogyan tüntetheted el a kepernyödröl a kommentjeimet...ott jobb oldalt fennt van egy X, na arra kattints rä szepen... utäna meg cserelj pelenkät :X

INkvizítor 2008.07.03. 14:45:55

Bezuhov! :)))

Pontosítsunk! ">30 kilo ubi =1 elet

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 14:47:27

Johnny336 2008.07.03. 14:38:29
Ez Pennsylvania, itt nincs annyi jogod, mint pl. egy fegyverbuzi nyugati államban, ahol ha a portádra lépnek hívatlanul már lőheted is agyon :)

Idióták kíméljenek 2008.07.03. 14:48:12

Bezuhov
Köszönöm a lehetöséget! XD

A kérdésem változatlan:
Hogyan tudnám megvédeni a hétvégi telkemet a tolvajoktol ugy, hogy nekem ne származzon belöle bajom?
Komoly és használhato választ szeretnék, mert sanjos 2 napja nem kapok senkitöl.

INkvizítor 2008.07.03. 14:48:58

Bezuhov! (2) (elqrás miatt repeat) :))

Pontosítsunk! ">30 kilo ubi =1 elet

30kiló ubi = 1(cigány) elet!! (sztem sok érte a 30 kiló... lesz az még olcsóbb is... remélem.. :))))

de a kettő azé' nem ugyam az!!! :)))))

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 14:49:43

Idióták kíméljenek: lehet, hogy azért, mert NINCS is rá lehetőséged? ez még fel sem merült? :-))
Ez itt Abszurdisztán, ahol a törvénytisztelő embereknek jogaik nem nagyon vannak.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.03. 14:50:59

Amúgy ki tenne rendőrségi feljelentést ellopott uborka miatt? Mennyire életszerű ez?

De ha még el is mész a rendőrségre, simán elhajtanak ...mivel ha berögzítik, onnantól az már egy nyitott ügy -> romlik a statisztika.

Nem mindegy , hogy 1 hónapban 56 ügy / 50 lezárás= 86%-os arány -> DÍCSÉRET

VAGY minden uborka, bab, paradicsom, szalmabála lopást felvisznek és akkor

786 nyitott ügy / 50 lezárt ügy = 6% az arány ->MEGROVÁS

Értitek? A rendőrségnek NEM érdeke berögzíteni ilyen "piti" ügyeket mert megoldani nem tudják, a statisztikát meg rontja ...

bloodhound v2.0 2008.07.03. 14:51:12

elnézve a kommenteket, lehet, hogy megint fel kellene hoznom a starcraftot?

nekem is van battlechestem , nemcsak v1.0
:D

bloodhound v2.0 2008.07.03. 14:53:07

mondjuk 30 kiló ubi, az 20.000 Ft-ot nem haladja meg még egyben sem (legalábbis remélem), tehát szabs, azaz jegyzői hatáskör, na neki még kevesebb eszköze van felderíteni, hogy ki volt az enyveskezű...

INkvizítor 2008.07.03. 14:53:19

Nekem az elopott rendszámom miatt nem voltak hajlandók még jegyzőkönyvet sem felvenni, mondván ne ríjjak, csak az egyik hiányzik!!
kétszer is bent voltam, mindkétszer elhajtottak a gecibe, illetve azzal fenyegettek, ha jegyzőkönyvet akarok akkor itt ülhetek egész délután, és majd TALÁN kerítenek rám időt a bokros kávézgatások között!!!
gondolom mit mondhatnak akkor ha bemegyek, hogy lopják a tököt az udvarból.....

Bezuhov. 2008.07.03. 14:54:19

@idiotak kimeljenek

Sehogy! Add el (felteve ha tudod :) es vegyel egyet mashol!

bloodhound v2.0 2008.07.03. 14:54:34

hülyeséget írtam, bekerített helyre bemenve, az felminősítei bűncselekménnyé a lopást, bocsesz. szóval zero igazad van, ezekkel a "piti" ügyekkel nem foglalkoznak, de nem is nagyon tudnak vele foglalkozni.

Bezuhov. 2008.07.03. 14:56:17

Hi Bloood!

lättad mär az SC2 promojät? :D

INkvizítor 2008.07.03. 14:57:16

satrcraft király, amúgy meg bezuhov agyát húzza mindenki, ő meg húzza mindeki agyát viszont.. :)))

fain munkás hétköznapok... :))))

kint meleg van, a kondi alatt meg tök jó értelmetlen dolgokról vitatkozni ismeretlen emberekkel....

bár elmehetnénk ubit lopni is csak lusták vagyunk....

Johnny336 2008.07.03. 14:57:46

bloodhound v2.0 2008.07.03. 14:53:07

10.000 Ft a bcs. határérték. Legjobb tudomásom szerint. Attól függetlenül, hogy bement-e valahova, vagy az utcáról vitte el

bloodhound v2.0 2008.07.03. 15:00:05

nem, mert 20.000 Ft. de komolyan.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 15:01:15

Szegény Bezuhov mikor majd hazajön majd Németországból a 7 millió fasisztarasszista országába :)

Bezuhov. 2008.07.03. 15:01:33

höm!
en ezt forditva hittem..na de mindegy, akkor mindenki huz mindenkit

nem eleg, hogy 20an jöttök egy ellen...neked meg legkondid is van....szemet burzsoa! :D

az ubilopäs azert szar igy nyäron, mert összevisszaväg, szur a levele...az meg viszket mint a rosznyavaja :)

Idióták kíméljenek 2008.07.03. 15:02:21

Akkor jelentem 1 azaz egy darab hétvégi telek elado Borsod megyében!

De annyiért, hogy egy másikat tudjak venni az ország másik felében. Rétinégerimádok elönyben, mert ez a hely nekik MAGA A PARADICSOM!
:D

Bezuhov? Megegyezünk!

bloodhound v2.0 2008.07.03. 15:02:55

Bezuhov 2008.07.03. 14:56:17

láttam, elélveztem közben 15x, akárcsak a renderelt movie-nál :D

Johnny336
I. (Szabs tv)
A TULAJDON ELLENI SZABÁLYSÉRTÉSEK
157. § (1) Aki
a) húszezer forintot meg nem haladó értékre lopást, sikkasztást, jogtalan elsajátítást, orgazdaságot,
követ el, úgyszintén, aki e cselekmények elkövetését megkísérli, százezer forintig terjedő pénzbírsággal sújtható.

II. (Btk)
316. § (1) Aki idegen dolgot mástól azért vesz el, hogy azt jogtalanul eltulajdonítsa, lopást követ el.
(2) A büntetés vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztés, közérdekű munka vagy pénzbüntetés, ha a lopást kisebb értékre, vagy a szabálysértési értékre elkövetett lopást
a) bűnszövetségben,
b) közveszély színhelyén,
c) üzletszerűen,
d) dolog elleni erőszakkal,
e)
f) helyiségbe vagy ehhez tartozó bekerített helyre megtévesztéssel vagy a jogosult (használó) tudta és beleegyezése nélkül bemenve,
g) hamis vagy lopott kulcs használatával,
h) lakást vagy hasonló helyiséget az elkövetővel közösen használó sérelmére,
i) zsebtolvajlás útján,
j) másnak a bűncselekmény elhárítására képtelen állapotát kihasználva
követik el.

f) pont a lényeg

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 15:03:48

de mint arra magad is helyesen rámutattál, más ingatlanára ment be lopni, így bcs.
...kellene, hogy legyen, de ne feledjük, ő ebben a történetben ÁLDOZAT. az igazi bűnelkövető a "nyugger-sorozatgyilkos". galádmódon uborkát termelve csalogatta a telkére a gyanútlan áldozatokat...

bloodhound v2.0 2008.07.03. 15:04:53

kimaradt még az ún. terménylopás szabs. (Aki a húszezer forintot meg nem haladó lopást mező-, illetőleg erdőgazdaságilag hasznosított földön lévő terményre, termékre, illetve haszonállatra, vagy az ott elhelyezett felszerelésre, eszközre követi el, elzárással vagy százötvenezer forintig terjedő pénzbírsággal sújtható), de ez csak kinti, szántóföldi cuccokra vonatkozik, amik ugye ált nincsenek bekerítve, ezért jobban védi a jog "őket"

Bezuhov. 2008.07.03. 15:10:48

Idioták kiméljenek 2008.07.03. 15:02:21

ha mär mindenkepp Bezuhov a celtäbla akkor legaläbb täjekozottan köllene celbadobni...olvass vissza, kb addig hogy Bezuhovot "baszottul nem erdeklik a cigänyok", mileött balagsägot irsz.

Egyebkent:
1. nem vagyok burzsoa..nincs felesleges lovem hetvegi häzra
2. pancser vagy ha ott vettel nyaralot
3. hivd meg a gärdät, az mindig bejönn

Idióták kíméljenek 2008.07.03. 15:13:30

Bezuhov, akkor elnézést kérek! :)

Akkor most megyek és felkeresem a gárdát, hogy meghivjam öket egy hétvégére...

Idióták kíméljenek 2008.07.03. 15:15:02

Már csak egy dolog foglalkoztat: mi lesz azután, ha elmegy a gárda... ?

INkvizítor 2008.07.03. 15:15:33

azé' a lényeg az itten olvasható kérem:
:))))
"Ő úgy tartja, hogy sokszor indokkal lopnak a cigányok.
- Némelyik rá is van szorulva, mert amit Gyurcsányék adnak, abból nem lehet megélni."

na erről beszélünk nyuszó muszó!:)))

basszameg!!! a munkabérből is kurva nehéz megélni.... mert tőlem a feri csak elvesz, és nem ad semmit.. :(((

bloodhound v2.0 2008.07.03. 15:21:59

igen, mindenkitől feri vesz el. annyira bírom, mikor egy államszerkezet alapvető hibáiért, rossz felépítéséért, az elmúlt évtizedek szánalmaskodásáért kizárólag mindig egyetlen egy ember felel.

movhu 2008.07.03. 15:22:32

Május 21-én feltörték az autómat a kerületi rendőrségtől 200m-re nem is annyira későn este, mindkét oldalt betörték az első ablakot, hogy ne kelljen ajtót nyitni. Az autóban semmi nem volt látható helyen, de még nem látható helyen se! Az írott CD-ket nem vitték el. A kár cirka 80 ezer jó magyar forint.
Június 6-án már meg is kaptam a határozatot, hogy az ügy lezárva, mert nem járt eredménnyel....ennyit a magyar rendőri hozzáállásról. Tudtam, hogy nem lesz meg az elkövető, eleve csak a biztosítás miatt rendőrt, de azért várhattak volna még a határozat meghozatalával.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 15:27:57

bloodhound: ez azért elég gyenge érv volt részedről:-)
jelenleg ő van, elsősorban őt kell/lehet szidni. ő van most "helyzetben", idestova a 2. ciklusában, ha annyira akarna tenni, ennyi idő már elég lehetett volna, hogy valami eredményt produkáljon. ettől még ugyanúgy felelős az elmúlt lassan 20 év összes politikusa. meg az előtte lévő 40 évé is.
így jó?
ha hibás az államszerkezet, az ellen ki tud tenni? Te? Én? nem az, aki döntési helyzetben van.
téphetjük itt, mint flokki a lábtörlőt, egyik sem akar/tud tenni ez ellen.

bloodhound v2.0 2008.07.03. 15:36:39

nem azért mondtam (ilyen olvasatban tényleg gyenguska érv), ő is felelős, nem is vitás. csak unom a banánt, amit nap mint nap hallok mindenhonnan 50x, hogy mindenért ő felelős. szóval azért az is gyengus, hogy a fizómat feri elveszi.
egéybként meg ha ténylegesen át akar alakítani bármit is, akkor pont azok sipítoznak legjobban, akik sírnak, hogy most ő veszi el a pénzüket, mert pl. elveszíthetik a (felesleges) munkahelyüket, a (az azt megtermelők teherviseléséhez képest túl magas) nyugdíjuk egy részét, stb.

reKorrekt 2008.07.03. 15:36:44

Az ilyen 'rendőri leszarom'-ok ellen van a belső ügyosztályuk. Névtelen bejelentést kell tenni náluk, majd ők kivizsgálják az ügyet. Náluk meg lehet hogy pont a fogások javítják a statot.
Amígy csalnak a statisztikákkal, addig nem is fog látszani hogy mekkora gáz van ám!

INkvizítor 2008.07.03. 15:41:15

bloodhound!

feri az én szememben az államot testesíti meg, mint (ugyan általam nem, de!) választott vezető!
ki a faszomat szidjak azért, mert 10 éve ugatom hogy szar a rendszer, és nem történik semmi? illetve ha lehet ezt mondani még lejjebb csúszunk... (tudom, tudom ezért is én vok a hibás...)

és igen " mindig egyetlen egy ember felel. " .... felelős minisztériumok! mond ez neked valamit?

esetleg "felelős vezetők" :)

és persze rohad az egész évek óta, de ferinek kicsivel több eszköz áll a rendelkezésére, hogy változtasson rajta, mint nekem...

és ehhez képest, Ő még rontani is tudott rajta, úgyhogy légyszi hagyd meg nekem ez utálat magányos örömét...

köszi.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 15:42:14

bloodhound: azért van különbség "reform", illetve "reform ész nélkül" c. projektek között. A közigazgatás "ésszerűsítése" ugyanis főleg abban merült ki, hogy elzavartak egy pár "droidot" (bocsánat...), értsd, aki dolgozott is. És akinek volt mondjuk bruttó 150.000.-es fizuja. Hidd el, van rálátásom, sok ismerős dolgozik a közigazgatásban, a legtöbbjük panaszolta, hogy a munkaerőt megnyírbálták, bezzeg főnök egy sem repült. Vagy ha mégis, akkor úgy, hogy kapott 6 havi végkielégítést, majd pár hét elteltével külsősként szerződéssel felvették ugyanarra a pozícióra "tanácsadónak".
Ez lenne az ésszerűsítés?
És ez a legtöbb intézkedésükre igaz (persze, nem csak az övékére, az ÖSSZE politikuséra), hogy az ész érveket vagy nem hallották/hallják meg, vagy leszarják.
Szar dolog, de mindegyik kormánynak megvan az a jellegű "holdudvara", akit ki kell szolgálni. Ilyen szempontból tök mindegy, hogy fityesz, vagy maszop. Max az a különbség, hogy más "multit" szolgálnak.
Éljen a globalizáció!

INkvizítor 2008.07.03. 15:44:25

legalább van humorod.. :)))

bloodhound v2.0 2008.07.03. 15:46:07

Seduxen 2008.07.03. 15:42:14

igen, ezt én is tudom, nem is azt mondtam, hogy ő akar, hanem, "ha ténylegesen akar", de nem akar (vagy tud, vagy mittomén). szóval nem ezzel vitatkozom, hanem az egyoldalúsítással. na mindegy, hagyjuk ezt, mert ez már 100.000x lefutott kör minden egyes blogon...

bloodhound v2.0 2008.07.03. 15:47:19

vagy, ha nem is volt egyoldalúsítás, csak annak hangzott, ugye nem tudja az ember teljesen kifejteni a mondandóját, mert minden komment 2 A4 oldal terjedelmű lenne

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 15:49:59

jó, ebben van igazság. de kézenfekvő, hogy azt szidjuk, aki éppen "kéznél van".
Valaki említette a "Ha ölni kell" c. film egyik jelenetét, azt adoptálnám ide:
"És most képzeljék el, hogy a Magyar Köztársaság Miniszterelnökének neve: Orbán Viktor!" :-)))
Asszem akkor ő lenne műsoron...

reKorrekt 2008.07.03. 15:52:31

Én mondtam csak más aspektusban, de itt sem rossz :)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 15:58:12

ja igen, tényleg Korrekt kolléga volt az értelmi szerző...

2008.07.03. 16:32:37

Nem ismerem a szotrit teljes melysegeben, de azert nem ertek poar dolgot:
- most a keritesbe vezettet aramot az oreg, vagy a telken belul a foldon ment a villanypasztor?
- megis mennyibe kerulhet a vetomag vagy palanta, hogy a szegeny aldozat az onkormanyzat segitseget kerte?
- csoppet alsagos az a hir, hogy az oregfiu nem tett bejelenteset az elmult evekben lopasrol. Ezzel azt sugalmazzak, hogy nem is volt lopas...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.03. 16:57:04

höm 2008.07.03. 15:41:15
Zorbánt meg Ferit kézenfogva a Dunába lőni oszt kész :D

reKorrekt 2008.07.03. 18:34:49

@CliffBarnes

- több forrásból is meg lett erősítve, hogy az áram a telken (és 2 kerítésen) belül, paradicsom karókra lett rátekerve. Igazából így logikus, hisz így hiába tudja hogy ott van, nem mer közé nyúlni. Mármint az értelmesebbje.
- biztos nem annyiba mint az aznap esti bebaszcsijuk
- valószínűleg tett, csak nem készült róla papír. Gyanítom hogy az 1 db rendőr kidumálta magát, hisz mit tudna ő tenni 50-100 roma ellen?

Ami külön fájó, hogy ma a HírTv ugyancsak így beszélt az esetről: "...a kerítsébe vezetett áramot..."
Bár azt is hozzáttették, hogy 2 kerítésen is keresztül kellett jutni odáig. Kicsit ellentmondásos...

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.03. 18:35:25

@Seduxen
Tudod, én_tényleg_kezdek géppuskapárti lenni...
De nem, ó nem szerencsétlen félállati sorba kényszerített cigány nemzettársainkat, nem is zsidó származású állampolgárainkat szeretném a Dunába lövetni (esetleg lőni) azt a 386 _megválasztott_lófaszjóskát_aki_velünk_(veled is) játszik (Behuzovval nem... ő a könnyebbik utat választotta (-:). Nem nem Viktor lenne soron... mindenki... Amikor remegő lábakkall -azon lefelé csorgó vizelettel- haladnának libasorban, amikor az első ötven már arccal lefelé uszna Dunaújváros felé... na akkor a maradék 356 (273 vagy 146 tökmindegy) talán elgondolkodna és észbe kapna és elkezdene a nép hosszútávú érdekeit szem előtt tartva felelős országmenedzselést folytatni. De ez csak a képzelet szüleménye, ilyen a valóságban nem történhet meg.
Tudod mi az egyik dolog amitől tarok? Attól. hogy én most, 31 évesen már keményen spórolok a nyugdíjamra (ha nem magamnak, akkor majd a gyerekeimnek jön jól a zsé), DE! Jön majd egy 4. gyurcsótány, 6. kolompárviktor és azt mondja, hogy bocs fiúk, de azt amit öngondoskodóan félretettél be kellene dobni a közösbe... mert kinevelt a maszop-fityesz-tökmindegyki egy olyan generációt aki a te lóvéd nélkül lázadna, háborúzna, elzavarna minket. Na akkor nem az uborkaföldön fogok 230VAC-t körbevezetni, ó nem ;} az ülésterembe fogok ordítva-pörögve kitárazni valamit amibe igen sok lőszer fér bele.
Ennyire vagyok bizalommal a mindenkori megválasztott 'kormány' iránt.

reKorrekt 2008.07.03. 18:37:41

Nos igen, erről viszont nem volt szó a tv-ben (mint ahogy a roma család segélykéréséről sem ugyanezen szervezet felé):

magyargarda.hu/sites/magyargarda.hu/files/images/egyedzsolti.jpg

Baszkurátor 2008.07.03. 19:04:36

@ korrekt 2008.07.03. 18:37:41

Ezen most nemtudom, hogy miért csodálkozol ( már ha csodálkozol egyáltalán ).

Kurvaországban ( sic! ) ez a divat.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.03. 19:10:01

misikeh: no comment. Ehhez sajnos nem tudok mit hozzátenni. azt kell mondjam, hogy jogos. ezért írtam korábbban, ha '89-ben egy pár ilyen patkány kilógatott belekkel a villanyoszlopon végzi, most nem ez lenne, mert lenne mitől félniük. de így?
nem kívánom, hogy ez bekövetkezzen, de ugye mint tudjuk, "ha fát vágunk, hullik a forgács..."
annyiban kiegészítenélek: néha (ha túl sok MOHAA, COD, meg hasonló jellemfejlesztő játékokkal játszok, majd' 30 éves fejjel, LOL), akkor azt gondolom, hogy nem ám csak őket kellene lesétáltatni a Duna-partra, hanem a kis családjukat. A "pedig ők nem tehetnek semmiről" jegyében. F@szt nem...
Na de ez csak szemét fasisztoid utópia...

Baszkurátor 2008.07.03. 19:10:55

@ CliffBarnes 2008.07.03. 16:32:37

Te most komoylan azt hiszed, hogy ha ( akár ) ingyen lett volna a vetőmag vagy a palánta akkor ezek az "emberek" vetettek / ültettek volna??Hogy nap mint nap kapálták volna aveteményt?Gyomlálták és öntözték volna?Ezt szerintem Te sem gondolod komolyan!
Nézd.Ha tényleg ezt akarták volna akkor ( szerintem ) tíz emberből kilenc adott volna nekik magot és még azt is elmesélte volna, hogy miként kell palántát nevelni.

De hát mi a fasznak dolgozni amikor van segély és lehet lopni mert a seriffek szarnak bele?

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.03. 19:54:58

@Baszkurátor
Kilencvenes évek közepén volt erre kísérlet. A krumplit megfőzték, a búzát eladták, az árát nem jövőépítésre használták :)

Prophet 2008.07.03. 20:26:16

Most hallottam a tv-ben, hogy az EP-i cigány képviselő (nem ugrik be a neve, valami nő) azt nyilatkozta, hogy nem az "üldözöttek" miatt kellett menekülni Galgagyörkről a családnak, hanem... kapaszkodni (!), a Gárda lakoltatta ki őket. Ki lettek dobva.. hm. Én egy párhuzamost világban élhetek.

2008.07.03. 20:32:50

Nem, valoban nem gondoltam komolyan...

reKorrekt 2008.07.03. 20:35:59

Nem, én sem lepődtem meg komolyan...

Baszkurátor 2008.07.03. 20:44:13

@ Prophet · nemigazorszag.blog.hu 2008.07.03. 20:26:16

Az eszem megáll.Most akkor már nem csak a cenzura müxik hanem hamisítunk is mint az 50-es években?

reKorrekt 2008.07.03. 21:02:19

Ilyenkor kéne egy magyar EP-i képviselőnek azt nyilatkoznia, hogy nem-nem, HAZUDIK!

De erre várhatunk... Baszkulátor, ezen sem csodálkozom... viszont most felmerült bennem egy kérdés. Ha nekik mindent lehet, de a magyar nem nyitja/nyithatja ki a száját a médiában, akkor mégis hova vezet ez? Hát biztos nem egy békés megoldáshoz...

Prophet 2008.07.04. 01:46:41

Nah, megtaláltam! A hölgy Mohácsi Viktória, az Európai Liberális, Demokrata és Reformpárt frakció tagja. Őt fenyegették meg életveszélyesen elmondása szerint (Bényi András, faddi képviselő, ott is épp az üldözöttek verték az üldözőket, aztán felvonultak a "nácik", és ezután szó szót követett.. már ha hihetünk neki! És két ilyen szép szemnek, ki tudna ellenálni? Hiszen mosolyog, nevet vele!) A lényeg, amiről beszéltem (az ún. kilakoltatás) a végén van az interjúnak. Addig csak nácizik. Szóval érdemes meghallgatni. Link : napkelte.wildom.hu/naptv/jsp/program/wmv.jsp?filename=/naptv_upload/visszanezo/200806/20080630-0639.wmv

Baszkurátor 2008.07.04. 04:29:19

Az a szar, hogy a mentelmi fófasz mögé bújva ezek az emberek bármit megtehetnek illetve mondhatnak.
Azért merem remélni, hogy a Gárda valamit fog lépni ezügyben.

reKorrekt 2008.07.04. 06:28:28

"...náci eszméket terjesztő Magyar Gárda..." - többször elhangzott.
Én kérem ki magamnak, helyettük. Ha Gárdista lennék, ezt becsületsértésként fognám fel. Klassz hogy ilyen emberek ülhetnek ott és terjeszthetik az igét. Szó esett Galgagyörkről is. "... a kilakoltatást a Rendőrségnek lett volna joga véghezvinni, a MG-nak nem...". Legjobb tudomásom szerint egy ujjal nem nyúlt senki senkihez (MG-roma), épp ennek fenntartásáért volt ott a Gárda.
Ezt tegnap találtam ezzel kapcsolatban:
"Tisztelt Magyar Gárda!

H. István vagyok. Két héttel ezelőtt még Galgagyörkön laktam a Rákóczi út
57-ben, szemben P. Lászlóékkal.
Családom (menyasszonyom, 11 éves nevelt lányom, Évi és 13 éves másik nevelt lányom, Erika) nevében szeretném megköszönni, hogy június 15-én este minket is megmentettek.

Én ugyan gyalog menekültem le a romák közt a faluközpontba (ahol már várt rám az öcsém), de jó érzés volt tudni, hogy Önöknél biztonságban volt a családom.

Köszönetem hamarabb is megfogalmaztam voltam, de nekünk sajnos jelenleg lakhatást kell szereznünk, mert a család most szétszórtan van.

Még egyszer köszönöm, hogy megvédtek minket, az életünket.
Köszönöm, hogy emberségből, önzetlenségből magasra tették a
mércét, példát mutattak másoknak, akinek ez alapvetően a
kötelessége lett volna.

Családom nevében is maradok tisztelettel: H. István"

Hát mi az uszítás ha nem ez?!

reKorrekt 2008.07.04. 06:30:05

@Hát mi az uszítás ha nem ez?!

Bocs, ez még az első bekezdéshez tartozik...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 08:53:10

Jó reggelt minden rasszistafasisztaantiszemitacigánygyűlölőgonosznácinak
:)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 09:03:08

Már most hiányzik bezuhov és a liberális józan gondolkodás :D

INkvizítor 2008.07.04. 09:07:40

jó reggelt! :)

ajánlanám a kedves blogírók figyelmébe, kolompár orbán(hogy a rák enné ki a belét) ma reggeli mokkás ámokfutását! nem kellett kávét innom úgy felbaszott!! "rettegésben vannak a cigányok a gárdától.... akiket a fidesz (!?) uszít a kisebbségre" aszthittem nem jól hallok! itt mindenki meghülyült?

még egy két ilyen beszólás és tényleg jelentkezem a gárdába!! :)))

Bezuhov. 2008.07.04. 09:08:43

"Már most hiányzik bezuhov és a liberális józan gondolkodás :D "

ember...a bigbräner mindig figyel, nem tudtad XD

egyelöre olvasgatom melyenszänto gondolatokat... ha arra irdomost talälok, reagälok :))

Nzoltan 2008.07.04. 09:24:01

Sok videót láttam már az elmúlt időben látott, hallott esetekröl, rengeteg szájtépés volt az ügyben de láthatóan senkit nem érdekel az, hogy mi is lenne a probléma megoldása. A rendőrséget is felelősségre kell vonni, ugyanis nem látja el a feladatát. Nem lenne nehéz felvenni telefonnal amint kihívjuk őket és a diszpécser meg elküld a picsába. Van ilyen sok.

Az hogy a Bárándi ki van akadva a zsidózáson és cigányozáson, az okés. De hogy senkinek nem tünik fel odafent hogy a másik oldal egyfolytában nácizik a tévében főműsoridőben. Kettősmérce ugye.

Ha már ebben az országban ennyi a jogász, elgondolkodhatnának azon hogy jó-e a szabályozás, ha a hatalomnak nincsenek törványes válaszai a felvetődött problémák megoldására.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 09:24:01

Nocsak nocsak. Kolomp belemar az etető kézbe? Vagy fáj neki, hogy ő nincs benne a Lungo Dromban? Vagy csak szimplán pofátlanul hazudik ahogy szokott. Bár olyan ember szavainak hitelt adni aki ellen több büntetőeljárás folyik botorság :)

Bezuhov. 2008.07.04. 09:32:15

"Az hogy a Bárándi ki van akadva a zsidózáson és cigányozáson, az okés. De hogy senkinek nem tünik fel odafent hogy a másik oldal egyfolytában nácizik a tévében főműsoridőben. "

egyreszt akinek nem inge ne vegye magära!
mäsreszt meg mär valamelyik blogon elpofäztam, hogy ha a szalonfasizstäknak nem tetszik hogy neven nevezik öket, akkor nincs mit tenni, mint uj nevet kitalälni nekik: en a POKEMONT javaslom ;))

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 09:33:55

Bezuhov 2008.07.04. 09:32:15
Aki büdös és mosdatlan és ráadásul roma származású, ne legyen felháborodva ha használják rá a büdös cigány kifejezést.
De ez persze rasszizmus és én gonosz náci vagyok. Ugye?

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 09:42:52

Emlékszem még arra a szép kis esetre mikor a szóban forgó büdös cigányok hisztiztek, hogy addig nem kapnak segélyt ameddig nem építenek pottyantós budikat. Mert nem derogált nekik, hogy a saját szarjukban éljenek. Bezuhov mi a véleményed? :)

Bezuhov. 2008.07.04. 09:48:47

@Combi_TpK 2008.07.04. 09:33:55

ez ugyanaz amit en mondtam..erre talältäk ki a roma szot...en meg most a POKEMONT..szoval problema megoldva. :]

@Combi_TpK 2008.07.04. 09:42:52

ehhh...meg mindig nem fogtad fel miert tepem a szämat itten...na mindegy :)

INkvizítor 2008.07.04. 09:51:08

Világ Pokemonjai egyesüljetek!!! :))))))

nem vagyunk szalonfasiszták, csak tele a tökünk!!
rendet akarunk! (vallásra nemzetiségre bőrszínre függetlenül!) meg törvény előtti egyenlőséget, meg ilyenek.. :))))

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 09:51:15

Bezuhov 2008.07.04. 09:48:47
Mármint azt a szót amit a cigányok se használnak magukra? Ne röhögtess már.

Bezuhov. 2008.07.04. 09:54:42

Combi!

+egy adalek a rendörökhöz: a szekhäzfoglalosdi esten egy szabdnapos zsernyäk is adta az ivet macskakövel a kollegäknak... szoval eddig sem volt nagy titok, kik is vannak a Police soraiban, milyen emberek (felreertes ne essek, ez nem ältalänosan jellemzö)

A rendörseget igencsak helyre kellene rakni, ez teny, ebbe azt hiszem nincs vita köztünk

Bezuhov. 2008.07.04. 09:56:35

höm!

Az ingyensör kimaradt... :))

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 09:56:47

Ebben nincs. De szerintem már írtam itt a kis hétvégi történetemet a becsületes rendőrökről. Mint például anyémék szomszédja, aki le lesz százalékoltatva, mert az otthoni tetvesek a családja kiirtásával fenyegetik ha tenni mer ellenük vmit.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 09:58:40

Na mennem kell meetingre. Majd később. Pá :)

Kisangyal 2008.07.04. 09:59:14

Bocs: hiányosságok... :)

Nzoltan 2008.07.04. 10:03:51

"egyreszt akinek nem inge ne vegye magära!
mäsreszt meg mär valamelyik blogon elpofäztam, hogy ha a szalonfasizstäknak nem tetszik hogy neven nevezik öket, akkor nincs mit tenni, mint uj nevet kitalälni nekik: en a POKEMONT javaslom ;))"

Kettős mérce. Erről beszéltem.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.04. 10:04:25

ebben a szros orszagban ugysem lesz valtozas. A ciganyok mindent megtehetnek kovetkezmeny nelkul.
Azt a kocsog ep kepviselot, meg a ket ciganymusort be kene perelni valotlan allitasert de marhara.

mocskos szemetek.

Bezuhov. 2008.07.04. 10:07:41

@Kisangyal

Jo, hogy felhoztad a temät...mert ez legaläbb akkor problema. mint amin ez a blog es olvasoközönsege naphosszat csämcsog, csak eppen ez kevesebb figyelmet kap (tudjuk miert)... De a mese lenyege itt is ugyanaz: surmo, egymässal hadakozo pärtok miatt hianyzo tv.modositäsok, segfej AB, idetlen biro gyakorlat ertekelheteteln rendöri teljesitmeny.

..tenyleg! Asszony Gärda miert nincs???

INkvizítor 2008.07.04. 10:08:41

Bezuhov!

a "meg ilyenek" kifejezésbe akár az is belefér... meg minden :))

ne érts félre, de ha innentől Téged "szarfaszú liberósnak" nevezünk, csak hogy "néven nevezzünk" azért nem lesz harag ugye? ha nem inged persze ne vedd magadra! :))

Nzoltan 2008.07.04. 10:26:08

Nem véletlenül nem látni a két felet egymással szemben egyetlen médiában sem. Akkor nem mehetne a szájkarate csak úgy, hanem konkrét dolgokra kellene válaszolni. Az már kockázatos mint tudjuk.

Bezuhov. 2008.07.04. 10:31:43

höm!

annak nevezel aminek akarsz..teszek rä magasrol. bär ezzel kapcsolatban lenne egy kerdesem:

"szarfaszu" - kostoltad? räd nem emlexem :D

INkvizítor 2008.07.04. 10:42:04

ha kostoltam volna arra emlékeznél.. :)))
valszeg még mindíg svájci klinikákon feküdnél, hogy rendbetegyenek :))

amúgy bocs, ez lehet hogy kicsit erősre sikeredett...

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.04. 11:06:54

Jó reggelt :)

Csodálatos dolog, a day off :) Rengeteg órám van a counterban, ezért mostan itthon punnyadok.

Behuzov :) Te szalonlibsi te :) Combi, te szalonnáci te :)

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.04. 11:48:07

index.hu/politika/belfold/keszny2622/

bezuhov mar az indexnek is ir.

vegulis a kamera, a biztonsagi or az a nyugdijas jovedelmebol megfizetheto vedekezesi dolog.
vicc.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.04. 12:03:50

Dinin

Vazze, Magyar György adta itt is az ötleteket ...miért mindig őt vagy Bárándyt kell "szakérteni" ????

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.04. 12:53:32

Kamera, pff... 2 db (kifogástalanul működő) MG42-es a teraszra, reklektorral megvilágítva a veteményest, és kész...
Esetleg aknamező telepítése az ubik közé :-)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 13:23:18

És ez ki is jön simán a havi 60ezres nyugdíjból gondolom :D

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.04. 13:46:11

Combi: ha kisöreg (már ha valaha kiszabadul) ilyet akarna telepíteni, esküszöm, anyagi helyzetemtől függően megtámogatnám :-)

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.07.04. 13:50:28

MISIKEH for president, igen szívemből szóltál.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.04. 14:03:12

2 marék Seduxen be, hatást megvárni, oszt mehet a reggeli Kolompár Orbán interjú ...

Nem hiszem el, ekkor hazug gecit még nem láttam xD

webcast.tv2.hu/dynamic/index.php?m=video&video_id=378296

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 14:18:28

Ez a fickó kész. Még mindig vizionálja a 150 gárdistát szombat éjszakára? :D

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 14:26:13

Amúgy az a bosszantó, hogy tudja, nyugodtan lehet pofátlanul hazudni, mert tényleg nem merik feljelenti a cigányokat az azonos faluból származók, mert simán megfenyegetik a családjával/stb.
És ha nincs feljelentés, hivatalosan meg sem történt :(

Kisangyal 2008.07.04. 14:29:02

Azt meg tudja valaki mondani, hogy miért nem tudom megnézni a videot?

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.04. 14:45:49

zero: üzeneted ment a "mindenható" Sz.Mátéhoz, emberi mivoltomban sértettél meg, Te... Te...
netnáci :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.04. 14:51:03

na ez se rossz:
index.hu/politika/belfold/lede0704/

Ez a kis fasz Léderer, nem lehet rokona a retekeles "sztárriporternek"? Mert akkor érteném, hogy mitől ilyen véglény...
Az eszem megáll. Remélem a szadesz prominensei is ott lesznek a holnapi "nagy eseményen".
Aminek apropóján csak a fél város közlekedését herélik ki.
"Ájláv butapest!"

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.04. 14:57:47

Döbbent, még jó hogy nincs közbiztonság vidéken!

Nyugodtan hívd a rendőröket, ha lopnak a kertedből hajnalban:

"Megtudjuk, "rendesen" két körzeti megbízott van négy faluban: Kesznyétenben, Kiscsécsen, Girincsen és Körömben, összesen 160 órában havonta. Ha valami baj van, akkor erősítésként még jön két járőr Tiszaújvárosból.

Mint elmondják (van közöttük kesznyéteni is), a helyiek fele már nem is jelenti be, ha meglopják. "Úgyse mennek vele semmire." "

www.boon.hu/hirek/BORSOD-ABAUJ-ZEMPLEN/cikk/kesznyeteni-tragedia-aldozatok-es-vetkesek-egyben/cn/news-20080704-07425504/forcerefresh/1/unique/105848416

Magyarul:
H-P 08-16 között van 2 (!) rendőr 4 (!!!) falura ... ezen időn kívül max . kijön egy járőr Tiszújvárosból.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.04. 15:01:16

És még ha méltóztatnak is kimenni az is több óra.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.04. 15:45:48

Egy újabb , szenzációs öngól a félpályáról:

"Az Országos Rendőr-főkapitányság szerint eddig nem merült fel információ arra, hogy összefüggés lenne a pátkai és a faddi Molotov-koktélos támadások és a Magyar Gárda tevékenysége között; ezt a rendőrség azzal kapcsolatban közölte a távirati irodával pénteken, hogy Mohácsi Viktória SZDSZ-es európai parlamenti képviselő korábban azt tudakolta, nem meríti-e ki a szervezett bűnözés fogalmát a két esemény közötti „ijesztő összefüggés”."

www.mno.hu/portal/570735

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.07.04. 16:16:21

Nagyfaternek volt MG-42 elásva, aztán '56 ban kiásta, de nem használta...Honnan volt neki? Szegény annyira benácult, hogy a Waffen-SS-be vitték. (Szalonnácizók pofa alapállásba.) Anno ez olyan kérdés volt, hogy 'jössz, vagy tarkónlövünk.' Nem tehetett róla az öreg, hogy 'árja' kinézete volt.
Mesélt ezt-azt az öreg :)

reKorrekt 2008.07.04. 16:22:32

Ezt a mohácsit (kisbetűvel!), hogy a rákba nem perli már valaki rágalmazásért és becsületsértésért? Erre is mentelmi joga van? És ha igen, akkor büntetlenül pofázhat mindenhol mindenféle hazugságot (ld. ep: 800 képviselőnek)? A kurva életbe már!

bocs

Idióták kíméljenek 2008.07.04. 17:02:19

Mára valaki sikeresen levágta a szerszámosrol a lakatot, Édesanyám most ücsörög a rendörségen, hogy feljelentést tegyen...

zsoltfz6s 2008.07.04. 17:55:50

Van teljesen jogszerű és törvényes megoldása ezeknek a problémáknak. Csupán annyi a dolgunk, hogy a következő választáson olyan pártra szavazunk, mely vállalja a rendcsinálást! A többit pedig elküldjük a történelem süllyesztőjébe!!!

2008.07.04. 21:44:09

Meg meg azt nem ertem, hogy ha az oreg csoka mindenkinek hiresztelte, hogy mit csinal, akkor a seriff miert nem kereste fel es szolt neki, hogy "hallom mire keszul, Papa, hogy villanyozni akarja a keritesit. Na aztat ne tegye, mert az buncselekmeny fennforgasa lenne!"

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.07. 09:12:07

tegnap láttam a hírtvn egy műsort este, valamiismétlés volt, de a lényeg, hogy az alkotmánybíróság elnöke volt a vendég...kijelentette, hogy a magántulajdon szent! egy alapjog!

Maddness69 2008.07.09. 14:29:07

- Gazsi! Ugorj má' ki a kertbe egy kis uborkáért.
- Nem lehet. Kinn van a szomszéd.

hajdúnánási 2008.07.10. 10:35:15

Hajdúnánáson élek.5 éve történt,hogy az egyik éjjel 3db,több,mint 100kg-os pécsi kancigány bemászott egy kertes családiházba.A férj felébredt a nappaliban hallott neszekre és odasietett megnézni,hogy mi történik.A falon tartott szamurájkardot leakasztotta és azzal védekezett.Az "ártatlan" cigányok menekülőre fogták,de az egyiknek átdöfte a gazda a nyakát a karddal,amitől életveszélyes sérülést szenvedett és néhány hét után belehalt.A romák azt mondták,hogy csak kenyeret akartak lopni,mert éhesek voltak.1:van non stop bolt a városban.2:újjnyi vastag fux lógott a nyakukban.3:kérni is lehetett volna valakitől.Kb. 50-en kísértük el a tárgyalásra a tulajt,de úgy látszik a romák tudják,hogy kivel lehet és kivel nem szórakozni,mert egy sem mert eljönni,hogy elégtételt vegyen.Végül felmentették a vád alól.A média meg sem említette a dolgot,pedig akkor történt,amikor a Mortimer ügy ment.

Bezuhov. 2008.07.10. 10:48:23

Csak jeleznem hogy nem minden hajdunanasi irja hosszu u-val az az "ujj"-at...

"A média meg sem említette a dolgot"

Meg ez a szerencse... :-)

hajdúnánási 2008.07.10. 11:48:01

Bocsánat,hogy elírtam az ujj szót.Miért szerencse,hogy nem írtak róla?

Bezuhov. 2008.07.10. 12:22:50

"Miért szerencse,hogy nem írtak róla? "

>

Na eziiiirrr...:)

Bezuhov. 2008.07.10. 12:40:34

upps..:)) lenyeg kimaradt:

hat azert mert az ilyen hirnev nem igazan franko a varosimazsnak...mellesleg mindenfele parlagfüszedö cserkeszcsapatot vonzott volna ide

hajdúnánási 2008.07.10. 13:29:20

Az erőszakot elítélem,de ez önvédelem volt büntetett előéletű betörőkkel szemben.A parlagfűszedő jelzőt pedig a média aggatta a Magyar Gárdára.Jobban örülnék ha a rendőrség védené meg az otthonukban alvó,becsületes polgárokat,de ez illúzió.Egy rendőrkapitány-helyettestől tudom,hogy megvan kötve a kezük a cigánybűnözőkkel szemben,mert túlzsúfoltak a börtönök.

süti beállítások módosítása