Skip to content


       Szűrés lista

Varázspillanatok az EFOTT-on

Leugrottunk tegnap Dunaújvárosba az EFOTT-ra. Arról most ne elmélkedjünk, hogy elég kevesen voltak és talán már túl sok nyáron a fesztivál és/vagy nincs annyi pénzük a fiataloknak ...
Csak pár érdekesség, a teljesség igénye nélkül (volt Szcientológia sátor is, de oda már nem jutottam el. Ez kell a fiataloknak, űrlények és Hubbrad agymenése, nonszensz) :

1, MÁV Start pavilon. Vajon minek kell egy monopóliumban lévő vasúttársaságot reklámozni? Mintha lenne választási lehetőséged, hogy melyik vasúttársasággal menj haza Budapestre. Nagy a konkurencia harc, meg kell fogni minden utast. Valószínűleg nem vonatjegyet árult a kis hölgy ...



 

2, Diego padlók. Nagy izgalmat váltott ki az egyetmisták és főiskolások találkozóján. Állandóan nagy tömeg verődött össze előtte, és tanakodtak a fiatalok, hogy a lerobbant kollégiumba talán egy jó kis Diego-féle padlót kellene letenni ... 

 

3, Étkezésre csábít. Ha már megkaptad a lehetőséget, hogy kaját árusíts az EFOTT-on, akkor arra miért nem volt időd, hogy rendes A3-as laminált táblát készíts? Hihetlen... 

 

4, A Nap Arca a Superbutt koncerten: a hosszúhajú napszemüveges srác a felfújható gitárral a nyakában. A pogó közben kicsit leeresztett a gitár, de villámgyors levegőutánpótlás után folytatódhatott a rock&roll... így kell bulizni, kéremszépen!


Címkék: fesztivál efott

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr85576565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.20. 15:32:48

elso. :)
evek ota le akartam jutni effotra. Eddig nem sikerult. Eztan meg? :))

Tassadar 2008.07.20. 16:19:19

off:
Zero nem lesz valami Csehországi beszámoló?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.20. 17:26:45

Beszámoló lesz, off-ból meg elég legyen :)
Rossz gyerekek!

pipboy2000 2008.07.20. 18:43:49

A mávnak azé van konkurenciája...pl kocsi, bringa, csónak, repülő megmittomén mivel járnak a mai fiatalok.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.20. 18:47:03

pipboy2000

xD

A Malév nem volt kint :-))

Horizont 2008.07.20. 19:44:16

Ejnye fiatalok csak semmi rinyálás,mit nem adtunk volna azért ha a hetvenes évek első felében ilyen fesztiválok lettek volna és el is mehettünk volna rá!

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.07.21. 08:29:03

Sosem értetem ezt az egymásnak dölöngélős, lökdösődős pogónak nevezett faszságot...

moRtiZ 2008.07.21. 10:54:17

En se értettem soha, de szerettem csinálni :). Ugyanaz mint a diszkóba szeletelős faszság, csak mások csinálják. :D

Amúgy a vasútnak komoly konkurencia a busz.

bloodhound v2.0 2008.07.21. 11:01:18

cseppet elrettentőek a képek, bármelyik 500 lakosú faluban fél órás munkával különb falunapot dobnak össze, legalábbis a képeid alapján... :D

moRtiZ 2008.07.21. 15:07:07

Az EFOTT jó volt. Nagyonis :). Minden bulin / fesztiválon lehet olyanokat fényképezni, hogy úgy tünjön: Ez a legalja. Igen, még Sensation White-on is. :P.

Bicsy 2008.07.21. 17:12:05

by the way a Superbutt koncert nagyon állat volt! Nekem a sárga pólós srác tünt igen merésznek, aki szandálban vállalta a pogót!!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.21. 18:30:22

moR10

Ja , nem azért fotóztam, hogy "alja", csak meghőköltem egy pillanatra amikor megláttam ezeket :)

Horizont 2008.07.21. 22:12:22

Most néztem meg a videót.
Rég nevettem ilyen jót.
Mégse irigykedem úgy döntöttem.
Maradok a régi szép időknél...

moRtiZ 2008.07.22. 08:53:24

zero ne érts félre, semmi bajom nem volt ezzel, igazad is van a fotók lövésével, mert viccesek, főleg a parkettás cég :P.

Egy tényközlést eszközöltem BHv2.0 megállapításának cáfolására.

Tade 2008.07.22. 14:14:26

en jartam ott es szelvenyeket kellett kitolteni az internetes jegyvasarlast nepszerusitettek es lehetett ket jegyet nyerni az oktoberfestre!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.22. 14:53:23

Tade

az internetes jegyvásárlást? lol .... 4 helyen van az országban, de már népszerűsítik?

süti beállítások módosítása