Skip to content


       Szűrés lista

Ki zárja be a "jogvédők" hazugsággyárát?

Nem veszik észre, hogy az ún. "jogvédők" minden megnyilatkozása csak árt a romáknak? Hogy provokálják, hergelik a rendes embereket a bődületes hazugságaikkal, amit átvesz a sajtó és a média, és nap mint nap súlykolják az emberekbe? Hogy nincs olyen reggel, hogy valamelyik reggeli műsorban ne sírná tele a kamerát a tomboló rasszizmusról a Mohácsi család, Kolompár Orbán (jellemző Mancs-interjú vele, érdemes elolvasni), Száva Vince, az OCÖ? Hogy kettős mérce állandó alkalmazása elhitelteleníti őket, és azt, amit képviselnek? Hogy ha az áldozat magyar, a tettes pedig roma, akkor gyanusított és sértett van, ha fordítva történik, akkor egyből kihangsúlyozzák, hogy az áldozat roma, és előveszik a rasszista indítékot (lásd például: Fegyveres kommandósok rontottak roma családokra) ?

Hiteles roma politikus nélkül nem lesz megoldása az ügynek. 2 idézet a romalap.eu-ról (innen és innen):

"Kétségbe ejtő és felháborító mindaz, ami ma Magyarországon folyik romapolitika címszó alatt. Egyáltalán: van romapolitika, illetve vannak roma politikusaink, vagy csak a pártlistákon hatalomba segített intézményesített nyomorban tartás és nyomorba taszítás folyik?"

"De papíron, a cigányság integrációjára fordítandó uniós pénzek mindig elfogytak annélkül, hogy bárki ellenőrizni tudná, hova és mennyi jutott. Ebből az is következik, hogy nincs felelős sem, vagyis van és mindig is lesz: a cigányság."


És akkor mire számíthat az ember, ha még egy művelt, főiskolát végzett író, festő- és grafikusművész, Szécsi Magda is ilyet nyilatkozik az MTI-nek?

"Magyar állampolgárként nem foszthatják meg a romákat egyenjogúságuktól csak azért, mert egymillió cigányból ötezer cigány férfi képtelen betartani a törvényeket, ugyanis ők sem ítélnek el kilencmillió magyart azért, mert közülük egymillió cigányokat ver, gyilkol, megaláz, félelemben és nyomorban tart".

(Mindezt a "Tükröt Tartási Mozgalom" elindítása kapcsán, mely során az értelmiségiek rövidre vágott szőke hajjal tiltakoznak a Magyar Gárda ellen.)

Már itt tartunk: 1 millió rasszista gyilkos országa vagyunk...

Vagyis a kedves "művésznő" szerint a romák 0,5%-a bűnöző, a magyaroknak meg 11,1%-a. Ami ugye azt jelenti, hogy 22-szer több a bűnöző magyar mint a roma ... a börtönben lakók ezt 100%-ban igazolják, ugye?

Kikérem magamnak, hogy akárki 1 millió magyart legyilkosozzon. 

Kikérem magamnak, hogy akárki 1 millió magyart legyilkosozzon, és azt a hazugságot minden média szolgai módon lehozza.

Kikérem magamnak, hogy akárki 1 millió magyart legyilkosozzon, és azt a hazugságot minden média szolgai módon lehozza és ezzel hergeljék ez embereket.

Jó lenne, ha végiggondolná, hogy kik vernek meg kiket, kik tartanak félelemben kiket ebben az országban. És hogy a magyarok tartják nyomorban a romákat? Ja, valószínűleg összegyűlt az 1 millió rasszista magyar egy titkos helyen titokban, oszt megfogadták, ha törik, ha szakad, vért izzadva, de nyomorba tartják a romákat. Hiába dolgoznak éjt-nappallá téve a politikusok és a romák, hogy felemelkedjenek, a szemét 1 millió magyar ezt mindig megakadályozza ... agyrém!

2001-ben még így nyilatkozott Szécsi Magda:

"Én hiszek Jézusban és a szeretetben. Ez nem azt jelenti, hogy hú, de vallásos lennék. Nekem Jézus baloldali volt. Ha úgy tetszik, szociálisan érzékeny. De ő elfogadta azokat is, akik, mondjuk, nem a bal–, hanem a jobboldalon álltak. Engem nem érdekel, hogy ki milyen pártnak tagja. Én egyetlen pártnak, egyetlen művészeti társaságnak sem vagyok a tagja. Ég és föld között lebegek. Teszem a dolgomat. A lényeg az, hogy ember legyen, pontosabban jó ember legyen a másik. Adni tudó ember legyen."

Vajon mi jöhet még ezután? Ezt is lehet még überelni? Valaki megpróbálkozik a 2 milliós számmal?

Címkék: közélet pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr38576739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.21. 10:17:55

én megpróbálkoznék valamivel: 2 millió...

Delcon / corpuscular chiroptera 2008.07.21. 10:29:58

mindenki rasszista aki nem tartozik valamilyen kissebséghez, vagy az mszp-szdszhez.
pont.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.21. 10:38:56

"mert közülük egymillió cigányokat ver, gyilkol, megaláz, félelemben és nyomorban tart".
Bár így lenne, fene a rasszista fajtámat :)

bloodhound v2.0 2008.07.21. 10:43:11

mondjuk én sem értem, hogy miért folyik mindenkiből a hülyeség és a hazugság, a hangulatkeltés és a csúsztatás (bocsánat, "a valóság sajátos értelmezése") az ilyen ügyek kapcsán, mindenki elvesztette a józan ítélőképességét, csak az számít, hogy mondjon valami vaskosat (nem baj, ha nem igaz, sőt?), és arról beszéljenek az emberek pár napig?

magyar hülyeségfesztivál 54366. felvonás. nagyszerű.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.21. 10:44:31

bloodhound v2.0

Igen, de ha Te vagy én mondok ilyen hülyeséget abból nem lesz MTI hír, és nem hozza le 125 portál ...

sydo 2008.07.21. 10:46:20

szegény cigányok. minden nap rettegve kell hazamenniük esténként a munkától megfáradtan. 1 millió gyilkos náci vadászik rájuk!
(szép álom!)

bloodhound v2.0 2008.07.21. 10:46:57

igen, és épp ezért nem értem. tudatában kellene lenniük, hogy mekkora felelősséggel jár, hogy mit hordanak össze, miket nyilatkoznak össze-vissza. ilyen helyztetben egy felelősen gondolkodó ember kétszer is meggondolja, hogy mit nyilatkozik. szerintem.

bloodhound v2.0 2008.07.21. 10:48:58

emiatt nincs érdemi párbeszéd, csak egymásramutogatás. mindkét oldalon ugyanazt mantrázzák a népek, és kész.

Bezuhov. 2008.07.21. 10:57:41

hmm...A Vastagbör helyett en Kreolbört javasolnek cimnek. :))

..mit szoltok?

sydo 2008.07.21. 11:05:10

vajon ezt az 5 ezer cigányt honnan szopta?
egy városban többen vannak a deviáns cigók. itt nem csak a bűnözésről beszélek, hanem a társadalmi együttélés alapszabályainak be nem tartásáról. a tizenéves kis cigányokról, akik minden éjjel itt ordítoznak az ablakok alatt, bőgetik a szaros robogójukat, hogy nyitott ablaknál lehetetlen aludni. a magyarok meg csak csendben tűrnek.. remélem már nem sokáig.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.21. 11:26:25

Bezuhov

Bocs, ha téged az ilyen nyilatkozatok hidegen hagynak ..én régen idegeltem fel ennyire magam ilyen miatt

Bezuhov. 2008.07.21. 11:35:23

zero,

Aki hülye az hülye... mit tudjak vele kezdeni. Hmm???...
te - es meg sok-sok bloegger megmondo - csak kelti ahangulatot a cigänyok ellen, azzal hogy mindenfele felkegyelmütöl minden szart megpostol

..pedig böven lenne mäs tema is!

Kisangyal 2008.07.21. 11:36:18

Komolyan mondom, erre már nem is lehet mit mondani, annyira nonszensz...
A kedves politikusaink és közszereplöink körében valami furcsa divathullám söpör végig, vagy netán virusos agyvesztés?
Az eszem megáll... ötezer... .
Nem tudom meddig mehet ez igy tovább, nagyon remélem, hogy már nem sokáig!

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.21. 11:39:26

Nem lehet, hogy ez az ominózus 5.000_es szám a múlt héten jogerősen letöltendő börtönbüntetésre ítélt rétinégerek száma?

Kisangyal 2008.07.21. 11:41:46

Seduxen
Ahhoz tul kevés :DDD

reKorrekt 2008.07.21. 11:43:30

"több száz művész, közéleti személyiség levágatta és szőkére festette haját, hogy így utasítsa el az erőszakot és a cigányellenességet"

Pontosan kik voltak ezek 'művészek' és közéleti személyiségek? Tudnom kéne, hogy kiket kerüljek el mostantól illtve tudjam hogy fertőzött az elméjük. Miért pont a MG ellen tiltakoznak? Mi köze a MG-nak az erőszakhoz? Hacsak nem annyi hogy meg szeretnék előzni?

"...erőszakot és a cigányellenességet..."

Faji alapú cigányellenes erőszak mikor történt mostanság? A 230V is rasszista lenne? Ha magyar ugrott volna át kerítésen, akkor őt nem rázta volna meg?

Agyam elszáll...

sydo 2008.07.21. 11:48:08

a rövid, szőke haj nekem mást juttat eszembe, mint a cigányellenesség :)

sydo 2008.07.21. 11:48:41

akarom mondani mint a cigányellenesség-ellenesség :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.21. 12:01:18

Bezuhov
..pedig böven lenne mäs tema is!

Igaz, de ez most nagyon súlyos volt.

Amúgy : milyen más témák vannak? :)
Ajánlj valami jót :)

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.07.21. 12:13:43

Ez már tényleg nagyon durva. Nem is tudok rá jelzőt mondani.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.21. 14:45:44

En mar kezdek arra gondolni, hogy ezek es ehhez hasonlo cikkek, na meg bloodhound es bezuhov :) naci berencek illetve naci berencek alltal irt dolgok. Hogy minel elobb kirobbantsanak egy polgarhaborut az 5000 cigany es egymillio magyar kozott.

mit gondoltok? mas valosagalapja nem lehet... Nem lehet ennyi fekete lyuk a Foldon...

bloodhound, bezuhov? :) valljatok be batran.

reKorrekt 2008.07.21. 15:22:34

Most hogy belegondolok, a számok szerint minden cigány bűnözőre jut 200 magyar szenárogyi (szemét-náci-rohadt-gyilkos)?
Ha ez így lenne akkor szerintem már múlt időben beszélhetnénk a dologról...

Carl Lazlo, Esq. 2008.07.21. 15:23:21

Ki a faszom ez a Szécsi Magda? Vagy én vagyok a bunkó, hogy nem ismerem?

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.07.21. 15:40:15

Mellesleg az a mancsos interju az nalam is kiverte a biztositekot... hol el ez az ember?
Munkabol hazameno megfaradt romak.. es tarsai. :)

Meg a romak nem agresszivak, mert ha visszautnek ott lesz harommillio ember.
Uhum.. nem ugy van, hogy beledkot egy roma, megvered, es jon 3*60??? Ej, ej..

szecsi magda - kisbetuvel - valami ciganyvedo muvesz lehet. nem megy a bolt, fel kell dobni valami faszsaggal, amirol mindenki beszel. mindenesetre szecsimagdanak kuuuuuurvasok szabadideje van, hogy ilyen marhasagokra raer.

de komolyan, hogy a fenebe jut ekkora faszsag az eszebe? Ha gondolkoznek otthon ilyen cellal, akkor sem jutna az eszembe... bar en nem is vagyok muvesz.

rolika 2008.07.21. 15:40:43

zero, mondok nagyobbat: már rákosi is megmondta: 10millió fasiszta vagyunk :)
(ha valaki nem lenne képben, állítólag így mondta: 10millió fasisztával nem lehet kommunizmust építeni)

bloodhound v2.0 2008.07.21. 15:45:40

na látod, nem is sikerült neki!!! XD

more 2008.07.21. 15:46:54

es megis lehetett, 40 ev azert eleg volt ra

bloodhound v2.0 2008.07.21. 15:48:18

miért, hol és mikor volt kommunizmus magyarországon?

more 2008.07.21. 15:50:45

menj kicsit nyugatabbra es meglatod hol volt/van kommunizmus

bloodhound v2.0 2008.07.21. 15:53:57

jól van, ha akarod elvtárs... :P

more 2008.07.21. 15:55:31

jaj dehogy akarom, nehogy idegyere, maradj csak otthon:))))

bloodhound v2.0 2008.07.21. 16:00:21

olyan a kommunizmusban NINCS, hogy "otthon", miféle faszta, kispolgári atavisztikus csökevény vagy te?!
na megyek, megeresztek egy telefont, este pakold össze a legszükségesebbeket, ma már nem alszol otthon...:P

bloodhound v2.0 2008.07.21. 16:00:51

na hoppá, én is elszóétam magam, még, hogy nem alszol OTTHON, feljelentem magamat is

more 2008.07.21. 16:12:01

most mondtad az elobb h nem is volt soha sehol kommunizmus magyarorszagon...szoval ez az egesz eszmefutattas...pff
(annyit segits a regi ismeretsegre valo tekintettel, h hova leszek bekoterolva)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.21. 16:16:22

more: teljesen egyértelmű, a recski építőtáborba...

more 2008.07.21. 16:22:43

remelem szuvenirpolot arulnak, midenkepp akarok egyet hozni a kis kollegaimnak, h megertsek az otthoni helyzetet:)))

Seduxen (már NEM dr.) 2008.07.21. 16:25:11

more: persze szuvenírpóló. az van. deizájnos "sötétszürke" alapon van rajta egy vonalkód, amivel azonosítani lehet :-))
a hátulján meg egy "balek vagyok" felirat, és hordás közben kötelező azon gondolkodnod, hogy "mi került ezen a pólón 36.000.-Ft-ba?"

more 2008.07.21. 16:34:13

jahhh, de paranoisak is vagyunk mi Istenkem....
(te, szted bloodhound telefonalni ment..?)

INkvizítor 2008.07.21. 17:29:51

Nem vagyunk 1millió rasszista gyilkos országa!!!!
MÉG!
de jó úton haladunk, hogy ezt elérjük...
mondjuk én a számadatokat kicsit módosítanám... 9 millió rasszista gyilkos országára! :))

ahabkapitany 2008.07.21. 19:45:32

Bezuhov

a hangulatot a cigányok ellen nem kell kelteni.

Hozd fel témának gyakorlatilag bármelyik társaságban, nem hiszem hogy nagy cigó-fanclubot találsz. Egyik haverom jegyezte meg viccesen: "nagyon utóítéletes vagyok". És bizony, öcsém most 18, úgyhogy már ő mászkál többet éjszaka, és amikor arról hallok 3 havonta, hogy kirabolták, majdnem megverték, meg vmi parkolóban próbált elbújni a kocsik között, szerinted az előítélet miatt mondom azt hogy "ejj, nem kéne má" ?

Nyilvánvaló esetekben ellhallgatják a származást ("telefont követelt, majd késelt"), máskor meg éppehogy kihangsúlyozzák ("ROMÁK házára dobtak koktélt") teljesen feleslegesen, na ezzel lehet igazi ellenséges légkört elérni. És működik, mert ezek engem is felhúznak.

A másik dolog amit nem értek, hogy miért érdeke valakinek őket úgy védeni, ahogy? Úgyértem ha egy 70 éves nénit rugdosnak előttem, aki véletlenül cigó, oké, persze, én is megpróbálom megvédeni. De hogy valaki, aki bármilyen megmozdulásra, tüntetésre, kijelentésre, éjszakaibuszoncigányozásra habzó szájjal náciveszélyt kiált, annak pontosan ez miért áll érdekében... Ne mondja senki, hogy a jóérzés, meg az emberség, bla bla, az az első esetre vonatkozik fentebb.

ni1218 · http://stogyelaty.blog.hu 2008.07.22. 14:17:54

2008.06.04. Taktaharkány. Családok veszekedése: www.nol.hu/cikk-proxy/494354/ Személyi sérülés nem történt. „Információik szerint négy Molotov-koktélt dobtak egymás házára (2-2), de egyelőre nem állítottak elő senkit.” Ez nem minősül több emberen elkövetett emberölési kísérletnek.

2008.06.05. Pátka. www.mr1-kossuth.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=36277&Itemid=100 , vagy www.nol.hu/article-proxy/494558/ Cikk a NOL-on ugyanerről www.nol.hu/cikk-proxy/494350/ Személyi sérülés nem történt. Az elkövetők tagadják. Szándékos emberölés kísérleteként minősítik.

Vajon miért nem állítottak elő az első esetben senkit? Ha a szomszédom az én házamra gyújtóbombát dobna, én meg vissza, megvárná-e a rendőrség, míg „lecsillapodnak az indulatok”, majd békén hagynának-e? Más kérdés persze, h. nem életszerű a hasonlat.

Az elbizonytalanított rendőrségben él a megfelelni vágyás. Látják, h a hatalom mit preferál (lásd még Drazsé miniszter "civil ellenállók" szövegét) és aszerint cselekszenek. Ez magyarázza azt, h a jog(bűn)védők nem törődnek a vádjaik igazságtartalmával.

Spielberg 2008.07.23. 20:45:35

ennek sosem lesz vége...

süti beállítások módosítása