Skip to content


       Szűrés lista

Bochkor droid bakancsot húzott

1:20-nál jön: A droid! Bevonult katonának Bochkor Gábor, írja az összes bulvárszenny és még a honvedseg.hu is. Bochkor hétfőn hajnalban jelentkezett (de minek vitte magával a focicipőjét?) Szentendrén, az MH Központi Kiképző Bázison (MH KKB) a laktanya kapujában, ahol dr.  Isaszegi János mérnök vezérőrnagy, az MH KKB parancsnoka fogadta. A vadászpilóták képzésének hazai szakaszával ismerkedő rádiós műsorvezetőnek külön egynapos programot szerveztek, hogy a kiképzés minden oldalával megismerkedhessen. Volt ő reggeli tornán, alaki gyakorlaton, akadálypályán és még egy gépkarabélyt is szétszedett. Persze, hogy "igazi harcosnak" érezhesse magát a ripacs, kapott maga mellé egy egész századot bohóckodni, ahelyett, hogy kitakarodtak volna homokzsákot pakolni a "hon-védők". Látszik ám, hogy Bocsi kő komolyan vette már a reggeli sorakozót is. Ne feledd: 1:20-nál jön: A droid!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bocsi "véletlenül" összefutott Szekeres Imre Honvédelmi Miniszterrel is, hogy egy közös gyakorlatot hajtsanak végre a fényképészek kereszttüzében: a "zsömlekenést". 1:20-nál droid... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bocsi  in eksön, avagy Egy kiöregedett Playboy és a kapuzárási pánik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Régi álmom válik valóra azzal, hogy vezethetek a kiképzés után vadászgépet – mondta a Blikknek Bochkor Gábor az akadálypálya teljesítése után kicsit fáradtan. Ha huszonéves lennék, akkor mindent megtennék azért, hogy vadászpilóta legyek. Fantasztikus dolog a vadászrepülés, szeretnék hozzájárulni a népszerűsítéséhez. Ezért mondtam végül igent kis gondolkozás után Szekeres Imre honvédelmi miniszter ajánlatára."

Amúgy mi a tökömet csinál egy magyar vadászpilóta napi 8 órában azon kívül, hogy 2x megnézi a Top Gunt? És vajon mennyi pénzt kapott Bocsi, hogy "népszerűsítette" ezt a roppant kislétszámú beosztást?

És most itt: A droid! 


Címkék: közélet bulvár abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr32590801

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: alternatíva 2008.08.20. 17:19:06

Szekeres Imre mondjon le! Kisebb szóváltás volt még augusztus elején, az olimpiára tartó első repülőgépen a kajakos Kammerer Zoltán és a honvédelmi miniszter Szekeres Imre között. Az történt, hogy Kammerer és Kucsera útközben előre ment az első osztályra…

Trackback: Földiek 2008.07.29. 18:21:45

Bockor felcsapott Benny HillnekTessék megnézni a médiaripacsot 1:20-nál. Nagyon kemény. Aki volt valaha is katona vagy éppen nem, de látott elég filmet, az 1:20-nál röhögőgörcsöt kap ettől a majomtól. Ez a mozgás csak Benny Hillnek áll jól :) (amikor az a…

Trackback: Propeller 2008.07.29. 14:53:51

Bochkor droid bakancsot húzottBevonult katonának Bochkor Gábor, a vadászpilóták képzésének hazai szakaszával ismerkedő rádiós műsorvezetőnek külön [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-putyin- 2008.07.29. 18:01:02

Remek írás, kár, hogy pont ilyen téma van hozzá.


Légierő, vadászgép és a Bochkor? Na ne vicceljünk egymással...Aki mögélát, annak forog is a gyomra rendesen. Aki itt fikáz, az sejti, hogy valami nem kerek, aki meg támogatja, az meg semmit nem tud erről az egészről, vagy rokon-haver...

Van még egy rádiós, aki viszont igazi pilóta, nem csak úgy tesz, viszont ő egész magas szinten űzi ezt, nem a médiának, hanem magának. Nem is veri rá a rádióban a "mellét" és nem beszél totál marhaságokat az éterbe...

Rob67 2008.07.29. 18:01:03

redriot77
Egy tipikus magyar állampolgár.
Nos most halljuk a Te életedet. Az öntelt f@szét már ismerjük.
Engem tényleg érdekelne, mi történt veled az életedben, ami annyira jó, hogy ennyi keserűséggel tölt el.
Hajrá!
Halljuk!
Vagy pedig mondjál le!

betaberta 2008.07.29. 18:02:46

hogy a pics*ba ne repülnének...erről sztem egy kecskeméti lakos sokat tudna mesélni, de te is lemehetsz Kecskemétre, és meggyőződhetsz róla...repülnek azok, ne félj egy percet se.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.07.29. 18:02:59

kangörény, szar ügy nem szar ügy , de ez van...így vagy úgy megtanultam és ez a lényeg.

-putyin- 2008.07.29. 18:03:07

Rob67, köszönjük a magyarok nevében kedves szavaid. megmondta a vezéred, ha nem tetszik, elmehetsz. amúgy az meg sem fordul a fejedben, hogy esetleg valakiknek csípi a szemét pár dolog? esetleg többet tudnak bizonyos dologról - mondjuk erről az egészről - mint te?

redriot77 2008.07.29. 18:03:44

" És ha ezt az embert sokan szeretik, akkor reklámnak is megfelel."

Bochkor rajongói általában nem igazán intelligens és művelt emberek. Reklámozzanak ezerrel minden (katonai)repüléssel foglalkozó folyóiratban, több ilyen is van, reklámozzanak hardcore szimulátorosok között.

A blikk/fókusz célközönség és a vadászpilótának alkalmas emberek halmazának metszete viszont igencsak szűk. :P

Vévé_Lóót 2008.07.29. 18:07:37

Ehh, ez a faszi szinte minden hétre kitalál valamit, csak ne kelljen a Bumerángot vezetnie. Múltkor is a Palikkal kocsikázgatott valami forma 1-es haknin, az is hasonló szintű szenzáció volt... a rádióműsorában is kb. ennyi a téma: repülés, sebesség, mámorító benzingőz...

Higany 2008.07.29. 18:07:40

Szegény megboldogult nagyapám most valószínűleg forog a sírjában, mert ő majdnem 30 évig TISZTEKET tanított ezen a helyen...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 18:09:22

Proper

Gondolom a vadászpilóták száma meg van szabva, hogy hány lehet az országban. Vagyis akkor lehet újat felvenni, kiképezni, ha van üresedés pályaelhagyás, nyugdíj, esetleg haláleset miatt.

Nos, hány üres vadászpilóta hely van Magyarországon?

Tényleg azt hitte a HM píárosa (meg Ti), hogy ha ezt a videót megnézzük, meg elolvassuk a Blikkben, akkor rohanunk pilótának jelentkezni? :)))

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2008.07.29. 18:12:37

"anno a top gunt is azért támogatta a légierő amerikában mert létszámhiány volt"

A légeriő tutira nem, mert a TOG GUN az US NAVY intézménye volt és a flotta gépei repkedtek.

Ez az egész népszerűsítés hányiger. Úgy lehet vonzóvá tenni a vadászpilóta karriert, hogy megfizeted és adsz repórát is a pilótának. Enélkül nem vonzó dolog az ember inkább elmegy máshova ahol repülhet is és szintén megfizetik.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 18:14:33

Elemezzük a videót, mert amúgy zseniális!
Én úgysem voltam katona, nekem minden új :)

00:33
Nem mondjátok, hogy a napköziben megismert és a szocializmben megismert sárga kancsókból isznak? :)

00:50 Szekeres milyen fejet vág, látszik neki is újdonság :)

01:22 A mozgás utánozhatatlan :))

01:25 Átbújik a sorompó alatt és megtörli a kezét :))

Zseniális!

Komolyan: Amúgy mit csinál egy hivatásos katona
H-P 08-17 között, heti 20 nap?

redriot77 2008.07.29. 18:15:13

Rob67 gyöngyvirágszál,

lehet hogy egyszerű gyerek vagyok, de annyira azért még nem, hogy hat röptében begépelt sor alapján Te csont nélkül bekategorizálj. Akik csak egy kicsit jobban ismernek mint Te, azok tudják jól hogy nem vagyok tipikus magyar.

"Engem tényleg érdekelne, mi történt veled az életedben, ami annyira jó, hogy ennyi keserűséggel tölt el."

Rengeteg jó dolog történt már velem, de ebben a blogban erősen offtopic lenne. :)
Nem az élet tölt el keserűséggel. Csak mint a katonai repülést érdeklődéssel követő embert bosszant, hogy ilyen ízléstelen kamureklámra szórják a pénzt. Az még viccnek is rossz, hogy így keresik azokat, akiknek tovább kéne vinniük a Puma-század hőseinek emlékét, és védeni a magyar légteret.

Hajrá, szaladj, kezdődik a fókusz, le ne maradj bocsi kalandjairól! :P

betaberta 2008.07.29. 18:16:22

molnibalage 2008.07.29. 18:12:37

adnak repórát a pilótáknak. Gondolod egész évben ülnek a seggükön, aztán minden évben a repülő-show alkalmával újra beülnek a gépbe? gyönyörű baleset lenne...

-putyin- 2008.07.29. 18:20:23

nick carter,

hát, légy erős, kb így van, ahogy írtad. pont erről van szó...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 18:20:54

Ja, repülnek Kecskeméten, évi 100 órát ...

"Mert valljuk be, egy repülőgép­hordozón szolgáló amerikai pilóta, illetve egy több éles bevetésen részt vett angol pilóta havonta repül annyit, mint Szabó századosék egy év alatt. "

www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/legierok/kanada_040430/


JA, EZÉRT KERESNEK PILÓTÁKAT !!!!
index.hu/politika/belfold/pilotak6036/
"Egy magyar vadászpilóta 13 év szolgálat után már korkedvezményes nyugdíjba mehet."

Ennyi ...13 év! Így elég nagy a fluktuáció ,,,,

betaberta 2008.07.29. 18:25:55

-putyin-

akkor le a kalappal előttük...

én onnan indulok ki, hogy dolgoztam a repbázis környékény 3-4 évvel ezelőtt, és kb állandóan lehetett hallani a vadászgépeket ergo sokszor van a levegőben vadászgép, de a pilóták keveset repülnek, azaz túl sok pilóta repül keveset, azaz nincs szükség több pilótára...

Proper 2008.07.29. 18:26:01

Zero, szerintem igenis sokan meggondnlják a jelentkezés ezután. És hidd el, van hely, mert a Gripenre sok idősödő pilóta nem akarja már átképzeni magát. Legalábbis ilyesmit hallottam.
Ha egy új vadászpilótát sikerül ezzel találni, már megérte.
És igen, a Bochkor kicsit pofátlan és nem túl szerencsés választás volt, nem vitatom, hogy van alapja a postnak... : )
De szerintem inkább így, mint sehogy. Igen, azt is tudom, hogy emiatt a mentalitás miatt tart itt az ország, de szerintem azért ez még "belefért".

smartdrive 2008.07.29. 18:27:56

felszállhatna vele is Berger csapatszállítója

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2008.07.29. 18:28:05

"hát, légy erős, kb így van, ahogy írtad. pont erről van szó..."

És hihetetlen, hogy az ország lakóinak 99,5%-nak erről fogalma sincs...

Carter barátom normálisabb országokban multirole gépeken a pilóták 200 óra felett repülnek VADÁSZGÉPPEL, itthon még 80-100-at sem és azt sem mind Gripenen...

Perillustris 2008.07.29. 18:31:15

"Plusz imádtak a kiscsajok mikor hazajöttem kimenőbe 3 csillaggal a vállamon"

Azért most már leveheted! :)

betaberta 2008.07.29. 18:32:37

és mennyit visz haza egy vadászpilóta Magyarországon? mert én hallottam olyanokat, hogy a magas kockázati faktor miatt honvédség egészét véve nem keresnek rosszul.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 18:32:59

Perillustris

Az 7 éve volt, Eric dicsfénye már megkopott xDD

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2008.07.29. 18:36:58

"és mennyit visz haza egy vadászpilóta Magyarországon? mert én hallottam olyanokat, hogy a magas kockázati faktor miatt honvédség egészét véve nem keresnek rosszul"

Nem tudom pontosan, de képzettségükhöz mérten röhejesen keveset még hazai viszonylatban is.

mongyő (törölt) 2008.07.29. 18:46:22

alapból az a baj, hogy a bocskoros közutálata benne van az első tízben - személyesen ugye nem ismerjük, csak az imidzse gáz - hozzá még szekeres pipu is...hát elég tré a helyzet

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2008.07.29. 18:50:20

Hidegrázást kapok Bochkortól (és Szekeres iránt sem érzek különösebb rokonszenvet :)), de ezzel a PR-akcióval nincs nagyobb bajom. Ha celebbel lehet pilótát/katonát toborozni, akkor celebbel kell.

mongyő (törölt) 2008.07.29. 18:51:47

az első kép jó: mobilozik a csóka - ennyit a komolyságról. Nekem - 1991-ben -bevaratta a zsebem a paraszt, amiért zsebre dugott kézzel köpködtem a hamutartóba...

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.07.29. 18:53:06

Ez hír? Én inkább egy riportot olvasnék a szemölcsös pinájú gidával.

mongyő (törölt) 2008.07.29. 18:55:44

pilótát toborozni nem igazán kell - valljuk be, melyik férfi ne akarna egy gépbe beleülni- itt a feltételekkel van a baj. Nagyon magasak

mongyő (törölt) 2008.07.29. 18:59:19

megnéztem a videót: úristen, ezért a menetelésért nálunk - anno- egész nap a budit takarította volna. Kis gatyában, fogkefével...

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2008.07.29. 19:03:11

"itt a feltételekkel van a baj. Nagyon magasak "

Nem ez a baj.

1. vicc a fizetés ahhoz képest, hogy mennyinek kéne lennie.

2. Az ember azért szeretne pilóta lenne, mert szeret repülni. Ez jelenleg a légierőben nem teheted meg kellő mennyiségben.

Ezek után miért is menne az ember oda?

Az első Girpen pilótatoborzóról halottam ezt-azt, de nem tudom hogy tényleg igaz vagy sem. Állítólag mentek a diplomás több nyelvvizsgás emberek és mikor szembesültek azzal, hogy milyen "fantasztikus" lehetőségek állnak előttük röhögve továbbálltak.

Kúrcsány Ferenc 2008.07.29. 19:04:43

A Csonka Pici jobb lett volna! Neki esetleg pár katona örült is volna...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 19:08:36

Kúrcsány Ferenc

xDDD

Egy Ding-donggal hogy feldobta volna a napot xDDD

Perillustris 2008.07.29. 19:13:05

Régen, a Danubius rádió indulásánál még nagyon bírtam Bochkor-t, az évekig műsoron lévő Szombat esti extázist, amit Villám "a vágányra koporsót tolnak be" Gézával csinált, máig a magyar rádiótörténet egyik legjobb produkciójának tartom, komolyan szomorú voltam, amikor megszűnt. Aztán valahogy egyre unszimpatikusabbá vált, ami addig fajult, hogy 5 percet sem bírom hallgatni a Slágeren futó műsorát, mert annyira idegesítenek a primitív poénok. Emellett természetesen elfogadom, hogy a hallgatók többségének tetszik, tehát hajrá. Jómagam úgyis ritkán, általában csak autóban ülve hallgatok rádiót. Vitathatatlan, hogy népszerű, s persze tudjuk, hogy ezt a népszerűséget tudja forintra váltani. Ő a termék - el kell adni. Ha csak a rádióműsorokban hallanák az emberek, előbb-utóbb elkopna a sztárság, hiszen a hallgatók többsége látni is akarja kedvencét, tudni akar róla mindent, ha már beengedte a nappalijába.


Ebből a népszerűségből akar a Honvédség is hasznot húzni, a lehető legkisebb befektetéssel, ez sem meglepő. Ha objektíven nézem, ez sikerült is nekik. Ne kövessük el azt a hibát, hogy magunkat tekintjük célszemélynek: ez lehet, nagyképűen hangzik, de nem az internetet tudatosan használó, magasa(bba)n iskolázott, műveltebb, megalapozottabb gazdasági helyzettel rendelkező, a "nagyvilág hírei" iránt érdeklődő, s azokat nem feltétel nélkül befogadó réteg a célcsoport. A Mónika-show-ért, a brazil szappanoperákért, s az egyéb, hasonló színvonalú műsorokért lelkesedőket viszont megfogja a téma. Beszélnek róla otthon, a munkahelyen, a játszótéren.


S ez a lényeg. Senki ne higyje, hogy valóban a vadászpilóták képzésének népszerűsítése a cél ezzel. A valós szándék a mosolygó, az országért akár az életét adó honvéd képének retinába égetése, a gondoskodó, védelmező kormány népszerűsítése. GYK: ebbe felesleges pártpolitikát keverni, ezt csinálja az összes hatalmon lévő párt, s nem csak itthon, hanem bárhol a világon. A módszerekben van csak különbség.

., (törölt) 2008.07.29. 19:21:58

Most mi van? Tán Fekete Pákót kellett volna reklámba tenni? Ennek az egésznek, azonkívül, hogy Bochkor repülhessen, promóciós célja is van. A repülő napra embereket csábítani. Inne nézve mindegy, hogy egy fasz, vagy egy hülye picsa a reklám hordozója

dupi 2008.07.29. 19:30:37

nézd már, végre valaki tényleg írt egy kommentet :)

kacsa! 2008.07.29. 19:57:42

Mindig utáltam ez a fasz ripacs bochkort meg gennymédiát, amelyik sztárt csinál belőle. Egy niemand. Ravatal.

mutant · http://universal.blog.hu 2008.07.29. 20:10:58

szégyen ami ebben az országban megy!a sorkatonaság eltörlése hatalmas baklövés volt.fateromnak annyira megtetszett,h maradt lovas határőrnek:D akkoriban még 2 év volt a sorkötelesség ideje.
Bochkor me egy faszláma.és télleg jó az 1:20-as.:)

Manyizga (törölt) 2008.07.29. 20:25:01

Kangörény írta:

"Manyizga, te bedőltél a szokásos bulvár okoskodásnak. Repülőgépet természetesen csak a típusnak megfelelő engedéllyel lehet vezetni. Amit úgy szerzel meg, hogy vezeted az adott típust. Engedély nélkül, de felügyelettel. Ha van rá pénzed, (igaz csak egy Cessnával) akár holnap te is vezethetsz repülőgépet."

Persze, persze. Te meg bedőltél a Bocsi féle utólagos magyarázkodásnak, hogy nem is vezette, meg nem úgy volt. Vezette, az tuti. Még ha úgyis, mint ahogy Győzike tanította autót vezetni a csemetéjét. Azért is volt balhé, hát még ezért...
Úgyhogy továbbra is fenntartom: ez a hiéna ne üljön olyan gépre, amit az adófizetők finanszíroznak. Vegyen magának. Cessnát, ahogy voltál szíves említeni pl. :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.07.29. 20:43:13

ugyanmár hagyjátok szegényt, akinek annyira kicsi a fasza, hogy vadászgéppel kell megtoldania, az tényleg csak sajnálatot érdemel... ne fikázzuk, van elég baja enélkül is :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 20:45:34

LOL, ez olyan Rékucos volt XDDD
Megint "harapós" napod van? :)

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.07.29. 20:48:39

A vadászpilótaságról:
- A pilóta és a vadászgép békében is repül, ahogy a rendőr sem kizárólag baleset és bűncselekmény esetén pattan a rendőrautóba. Hanem van járőrözés, ellenőrzések, gyanús járművek kiszűrése, stb.
- A pilótának repülni kell. Ha kiesik a gyakorlatból, földhöz üti a sokmillió dolláros technikást. Olcsóbb kerozint venni, hogy repüljön. Olcsóbb kerozint venni, hogy a kiképzésére szánt pénz visszajöjjön, és utána a pilóta hasznot hajtson az országnak.
- Azért kell toborozni, mert a kőkemény egészségügyi feltételenek a legjobb szándékú szimulátorbajnok sem biztos, hogy megfelel. Nem véletlen több napos, több lépcsős az egészségügyi alkalmassági vizsgálat.
- Aki orvosilag és szellemileg is megfelel, annak több éves programot kell csont nélkül végigcsinálni, mire bekerül a Gripen ülésébe.
- Nekünk addig jó, míg a pilóta unatkozik a készenlétben. Ahogy Pakson az operátorok az ellenőrző szobában.
- Bochkor egy fafej.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.07.29. 20:52:06

azzal sem igazán tudok mit kezdeni, hogy a mai napig (!) Howard Stern 20 éves poénjait majmolják szóról szóra a slágeren ezek a bélférgek. amúgy valahol bámulatos, hogy ezt a fostengert képesek ontani magukból nap nap után.. én biztos nem lennék rá képes. a vadászrepülőgépes bohóckodásáról inkább tényleg nem is mondok semmit, mert még a végén azt vágnák a képembe, hogy irigy vagyok :) pedig annyira nem is

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.07.29. 20:53:42

molnibalage:
Hiába a több diploma, ha pl az egyén gerince nem bírja ki a katapultálást.

Kúrcsány Ferenc 2008.07.29. 21:00:48

"Aki orvosilag és szellemileg is megfelel"

Megfelelhet-e szellemileg aki azért akar vadászpilóta lenni mert látta ott a Bochkort?

(Ez költői kérdés volt)

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.07.29. 21:02:34

Az operetthadsereg reklámarca, a magyar Rambo 5. Broaf.

(Még egy rendes bombánk sincs, ami van, az is üres :-))

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2008.07.29. 21:04:20

"Hiába a több diploma, ha pl az egyén gerince nem bírja ki a katapultálást."

Tisztában vagyok vele. Arról van szó, hogy életerős és alkalmas jelöltek művelték a röhögős dolgot.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 21:10:02

dark future

Ja, az üres bomba a nap vicce ...amellett hogy Görbicz a forró olajat a lábára önti az olimpia előtt 10 nappal.....

Mi a fene folyik itt ?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.07.29. 21:11:10

ne is mondd, bezártam a Fikablogot... nincs túl jó kedvem, kb egyetlen örömöm az életben hogy 2000 kilométert pakoltam közém és eközé a tehetségtelen prosztó tirpák bochkor közé, erre itt is ő vigyorog a pofámba... hiába na, ez nem az én napom :D

BéLóg 2008.07.29. 21:12:04

Én nem tudom, mi a f@szért kell mindenkibe belerúgni csak azé' mert nem tetszik a képe?

Ti vagytok azok a valódi f@szok, akik nyálcsöpögve nézitek a paparazzók lesi képeit, zabáljátok a mindenféle sztoribesztetéstársait, hírnek csak a blikkéstársai jöhet, tévében meg a valóságsó és a maunikabalázsféle adásokért reszkettek.

Mi van ebben olyan borzalmas, hogy egy VALÓBAN népszerű ember VALAMIT csinál VALAMI célból.

Szerinted nem népszerű? Akkó' miért nem ugrasz tovább, mikor meglátod a képét vagy a nevét?
Szerinted baromság amit tesz? Akkor minek olvasol róla, minek nézed meg és minek kommentelsz?
Fogalmad sincs miért csinálta? Hát nézz utána, próbáld meg kitalálni.

Ez az egész cikk csak arra jó, hogy egy nímand eric valaki hátán megpróbáljon egy hangyányit "felkapaszkodni", hogy a rá is essen már valami.

Hát ahogy látom, fika dögivel, az esett rá!

Szar poszt egy valószínűleg szaralaktól, ez a véleményem.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2008.07.29. 21:19:13

gondolom eric csávó két homokzsák között írta ezt a posztot..... :-)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.07.29. 21:25:24

Bélóg: mid lóg hova?
pont az a baj, hogy VALÓBAN népszerű... bár inkább a mónikasó nézők körében, de sajnos ők többen vannak. Pont az a baj, hogy sokan felnéznek rá, ahogy te is, térdenállva... de miért? mit tett le az asztalra ez az ember, mit vitt véghez, amitől több lesz az ország vagy akár egyetlen ember?
Egy ápolónő egyetlen nap alatt többet ad az embereknek, mint ez a ripacs egész élete alatt. Egyebet nem tud, csak bunkózni, de látom benned igazi lelkitársra lelt ebben. Tiszta sor, hogy miért imádod annyira. Pont egymásnak valók vagytok. Pföjj.

grigorij (törölt) 2008.07.29. 21:35:29

zero: Egész délután olvastam ezt a "cirkuszt" és egyetlen dologban tudok egyetérteni veled: BG egy fsz!
Hogy Te mikor voltál sorozáson, az viszont behatárolja a "seregről" alkotható véleményedet!
Gondolom, ha mondjuk 83-ban voltál volna, első lépcsőben, harcászati alakulatnál, azért lehet, hogy meggondolnád amit leírtál! Akkoriban nem igazán volt hazamenetel! Meg telefon! Meg civilruha! 2000-es parancsok jöttek folyamatosan, volt 30%-os szabály... (Tehát az állomány 30%-a hagyhatta el a laktanyát, es ezek közül is csak a töredéke a város!) Nem volt jogosítvány, meg civil autó használat... A csoncsillagokat sem nagyon osztogatták... A "jobbak", tehát a nyálgépek eljuthattak egy "virágig", a még jobbak leszereléskor 2-3-ig...
Ezeket csak azért írom le, mert nagyon torz szemüvegen át ítéled meg a sereget!
Szar volt! Gyűlöltem, gyűlölöm ma is! Az adott városba 25 éve nem teszem be a lábam... De nem mondom, hogy az egész csak henyélés és fszvakarás lett volna!
Szóval mindezt csak azért írtam le, mert zavar, hogy lekezelsz olyanokat, akik erre nem szolgáltak rá!
Mert sokan voltak valóban katonák!
És ezek közül a legtöbb tiszteletet, a megbecsülést a pilóták érdemlik meg! Akár vadász, akár helikopter, mindegy, mert csak a veszélyességi fok eltérő!
Borzasztó, hogy ingyenélő, fszvakaró ingyenélőknek állítod be őket! Gondolom valamikor Te is jelentkeztél... Végigcsináltad a kiválasztási procedúrát, a főiskolát, a gépenkénti "ranglétrát", a szovjetországban a kiképzést, majd a hazai készültségeket...
Tehát tudod, hogy egy 18 éves srác mire valóban kiképzett, hadrafogható vadászpilóta lesz, mennyit koptatja az iskolapadot, hány órát tanul repülni...
És ezt teszik valóban hivatásból, mert ilyen kevés pénzért ember nem teszi!
Ezek a srácok nem azért repülnek csak "100" órát, mert lusták! Mert a drága kormányaink ennyire ad nekik pénzt! És nem csoda, ha ezek a roppant magasan képzett emberek el-el vándorolnak a civil szférába többszörös pénzért - és jóval több nyugalomért!
Az írásod legnagyobb tárgyi tévedése pedig, hogy nincs pilótahiány! Van!
Az évek alatt feloszlatott ezredek állománya gyakorlatilag nem volt átvihető Kecskemétre... Ez nem a 7-es busz, hogy ha kell, a söfőr átruccan a 105-ösre... Vagy a műszakiak a régi 21-esek után kapásból a 29-eseket javítják...
Taszár és Pápa bezárásával valóban rengeteg fiatal, képzett pilóta/műszaki hagyta el a pályát! De a mostani 29-es pilóták gyakorlatilag nem ültethetők át a Gripenre! Ezt meg kellene érteni! Nem azért, mert buták lennének! Egyszerűen nekik a vátásig ezen kell készültséget adniuk! Párhuzamosan meg történik a másik állomány kiképzése! Akiket gyakorlatilag az "utcáról" kellett összeszedni! Figyelembe kell venni, hogy a 14 új géphez 28+4, azaz 32 kiképzett pilóta kell! 2010-re! És mi van, ha közülük egy-két srác megbetegszik, letiltják, leszerel? Honnan pótolod? Ha 2011-ben kell még 3 pilóta, akkor azt már most képezni kell!
Ezért vannak a mai napig a toborzók!
Mert egy kiképzés nem egy-két hónap, hanem több év!
Szóval! A BG egy fsz!
A pilótákat meg tanuld meg tisztelni!

mind2 (törölt) 2008.07.29. 21:39:32

Slágerbocskor helyett hallgassatok Petőfit !!!!!! ( eszméletlen jó zene megy, mást sem csinálok, mint eddig - számomra - ismeretlen magyar zenekarok után kutatok :) Volt egyszer egy hivatásos katonanő - nőkatona ismerősöm,ha találkoztunk, mindig megkérdeztem , hogy aztán mi jót csináltok a seregben ? Erre mindig azt válaszolta, hogy ennyit futottunk, meg annyit futottunk... Kérdeztem, ti nem is lőttök, meg ilyenek ? Csak futkostok ? :) Aztán rájöttem, hogy az sem haszontalan, mert legalább futhatunk utánuk ha gáz lesz, abban ugyanis tutira jók lesznek :) Majd mutatják az utat a határig. :(

leon, a proli 2008.07.29. 21:43:23

ez a bocskoros köcsög a legirritálóbb lények egyike, pedig a poloskákat és a tetveket is beleszámítottam. az undorító frizurájával meg a beképzelten búgó hangjával, a sótlan-humortalan stílusával. nála már csak az rosszabb, aki azt a nyomorult rádióműsort hallgatja, amiben ez a csótány szerepel

amc 2008.07.29. 21:52:09

ne köpködd a szart (B.G.), hamarabb kiszárad!
(lásd Havas Henrik)

zsüber 2008.07.29. 21:59:19

Az Aerosmith énekese utasszálító gépet vezet, Bochkornak is van polgári kisgépre jogsija. Itt olyan irigy, ostoba emberek osztják az ész, akiknek max egy B-s jogsiuk van és már két sarok megtételéhez is belövik a navit, hogy mutassa az utat.
Azért kell Bochkort fikázni, mert már a Danubius német adásában is tevékenyen résztvett?
Könnyű olyan embert szidni, aki nem tud rá reagálni.
Irigy kutyák!

0xFFFF 2008.07.29. 22:09:01

Ki az a Hájas Henrik ?

anti hipi-HüPi 2008.07.29. 22:17:07

Jellemző: ez a kretén is a hivatásos pilóták elől veszi el a repidőt... :(((

Portman 2008.07.29. 22:20:48

1. mp40 LOL! :D
2. mindent fordítva csinál :D
3. nem tudja felvenni az géppisztolyt :D
4. jó drága Kalasnyikov :D
5. nadjon kemény, levette!!! 0:57
6. PONT úgy menetel, mint egy SUTTYÓ
7. DROID XDXDXDXD :D:D:D
8. caralho voader: teljességgel egyetértek! :D
:P

euAgWzgmmtq7K 2008.07.29. 22:25:24

zsüber: tényleg nem ez a lényeg, de az az iron maiden énekese - bruce dickinson

Portman 2008.07.29. 22:26:13

bélóg a...
RESPECT RÉKUC, JÓ PIHENÉST!!!
zsüber, suttyó vagy
RESPECT RÉKUC!!!

grigorij (törölt) 2008.07.29. 22:26:41

Eric! Bocsánat!!!!
Zero volt a célpont!
"elolvastam"...

cso zsi 2008.07.29. 22:26:59

Tényleg sok itt az irigy, bár bem vagyok oda Bochkorért.
" 1214juliszesz 2008.07.29. 18:51:47
az első kép jó: mobilozik a csóka - ennyit a komolyságról. Nekem - 1991-ben -bevaratta a zsebem a paraszt, amiért zsebre dugott kézzel köpködtem a hamutartóba... "

1983-ban napszemüvegben, és walkmannel sétálgattam az alakulótéren öregként.
(Alhonvéd-helyettesként, mert közöltem a főtörzzsel, hogy ha krumplivirágot akar rámakasztani, akkor együtt megyünk valami rácsos helyre. )
A figurámat látta egy százados, kis híján gutaütést kapott, főleg, mikor megtudta, hogy a napszemüvegről még orvosi igazolás is volt.
A walkmanról nem annyira... :)))

grigorij (törölt) 2008.07.29. 22:28:06

Zero bocsánat!!!
Eric volt a célpont!!!
Ismét elolvastam... Bssza meg!
Szóval az a lény, aki a írást jegyzi...

cso zsi 2008.07.29. 22:31:43

" mind2 2008.07.29. 21:39:32
Slágerbocskor helyett hallgassatok Petőfit !!!!!! ( eszméletlen jó zene megy, mást sem csinálok, mint eddig - számomra - ismeretlen magyar zenekarok után kutatok :)"
Húsz-harminc éve olyannak szerettem volna a Petőfit, mint amilyen most, de a reggeli tájékoztató műsort azért nem kellett volna megszünteni.
Amúgy egy zenegép vinyóról végtelen ismétlésre állítva, mint a kereskedelmi adók. Napközben egyiket sem.
a közlekedési híreket meg nem nyomatja az mp3 lejátszó.

BéLóg 2008.07.29. 22:37:42

Rékuc!

Haj, nagyon vicces vagy, próbálod kitalálni honnan és miért is ezt a nevet választottam.

A fantáziád szegényes, gondolatvilágod sekélyes, hát ennyire jutottál.

Olvasni aztat nem tucc, mert hát akkor csak ki kellett volna derülnie, hogy számomra tök mindegy hogy kiről szólt a poszt, egy darab ürülék az egész, ami jól látható abból, hogy
miféle hozzászólások kerültek ide.

Azt hiszed, azért mert szót emeltem egy VALAKI értelmetlen fikázása ellen, AUTOMATIKUSAN felnézek rá vagy imádom? Hülye vagy mint a segg, azt már látom!

Akkor is ezt a posztot írtam volna, ha nímandunk Győzikéről, Anettkáról, Havas Henrikről, Jáksóról (és még ezer mást ideírhatnék) írta volna, mert én vettem a fáradtságot és tényleg MEGPRÓBÁLTAM kiértékelni a mondanivalót.

De a mondanivaló éppen hogy hiányzik a posztból, ennek kapcsán pedig teljesen egyértelmű a következtetés, ha szar alak a poszt célpontja, fos az aki leírta.

Kit érdekel hogy mit csinál egy ápolónő és mit csinál a Bochkorvagybárki? Mivel nem erről szól a poszt, a te "ápolónő" egyenértéked is csak egy demagóg végbéltermék.

Azóta csak süllyedt az "ideírások" (sic) színvonala, mostmár ott tartunk, hogy mindenki szemét, aki képes Bumerángot hallgatni...

Tényleg egyet kell értenem a blog mottójával, "Ilyen ország nincs még egy".

A vicc az, hogy ezt a Nincsmégegy Fikaországot az ilyen rékucerikféle és fikadömpingező társaik Nagy Majoritása (sic) alkotja és ezt még csak észre sem veszik.

Úgyhogy itt az este, biztos éhes lehecc, eriggy és kapjál be valamit, amire olyan gyorsan asszociáltál...

Waka · http://blogkocsma.blog.hu/ 2008.07.29. 22:41:09

"Komolyan: Amúgy mit csinál egy hivatásos katona
H-P 08-17 között, heti 20 nap? "

Én például cirka 1200 embert látok el.
Mondjuk heti 20 nap még nem jött össze, 7 nap a rekordom.
A munkaidő nálunk 07. 30-tól 16. 00-ig tart.
Ha népszerűsíteni kell - nem csak a pilótaképzést, hanem egyáltalán a sereget - akkor ismert ember tegye.

Bigf00t 2008.07.29. 22:41:20

KB hányok......, reggel fel5lik valamelyik parasztban a slágeren, hogy ebből a szánalmas majomból vadászpilóta legyen...fél óra múlva már a honvédség PR osztálya ugrik is rá.....és még film is van....hát ez kész.....szánalom!
mibe kerül ez az adófizetőknek, hogy egy média ripacs kiélvezkedhesse magát?
miért nem egy állami gondozott kissrácot visznek el repülni?...az jobban megérdemelné!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.07.29. 22:41:40

bélóg életem, az, hogy nem sikerült értelmezned a postot próbálkozásaid ellenére, nem a mi hibánk... bevallod, hogy neked mindegy, kiről szól a post, csak hogy ideokádhasd a szarjaidat, hát lelked rajta, remekül minősited magad, én nagyon jól mulatok a szövegeden és remélem irsz még ilyen hosszú marhaságokat :)

átlátó 2008.07.29. 22:45:28

Már régóta mondom, hogy föltört a fos. Úgy néz ki sokáig marad is.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 23:01:01

grigorij

Hűha, nagyon félreértettél valamit ...

Nem voltam katona, és nem mondtam hogy nem tisztelem a pilótákat ...

"Borzasztó, hogy ingyenélő, fszvakaró ingyenélőknek állítod be őket!"

Ezt sem mondatam :)csak azt írtam, hogy nem tudom, hogy mivel telik a munkaidejük, a napi 8 óra.Erre azóta sem kaptam választ ...

"Ezek a srácok nem azért repülnek csak "100" órát, mert lusták! "
Ilyet sem mondtam. Persze hogy annyit repülhetnek, amennyit a honvédség eged.

Neked szövegértelmezési gondjaid vannak?

"Figyelembe kell venni, hogy a 14 új géphez 28+4, azaz 32 kiképzett pilóta kell! 2010-re! "
És ilyen Bochkor-bohóckodással, zsemlekenéssel meg kúszás-mászással szedik össze?
Csak égeti az igazi katonákat ...

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2008.07.29. 23:02:40

"Azóta csak süllyedt az "ideírások" (sic) színvonala, mostmár ott tartunk, hogy mindenki szemét, aki képes Bumerángot hallgatni..."

Nem szemét, de a szellemi színvonala és erkölcsi érzéke hagy némi kívánnivalót maga után.

A repülést szerető és értő emberek elég nagy része úgy vágná ki a géből ezt a majmot, hogy ehaj..

bindig 2008.07.29. 23:03:28

bocskor a vadászpilóta? Röhej! Vajon az igazi vadászpilótáinknak - akiknek ez a hivatásuk - mi a véleménye arról, hogy ezzel a majommal reklámozzák a szakmájukat?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 23:06:27

BéLóg

Olvasd el a posztot, de csak azt!
Hol fikázzuk Bochkort? Sehol ....
Pont azért, mert ergo leszarjuk mi ő és mit csinál:)

"De a mondanivaló éppen hogy hiányzik a posztból,"
Milyen mondanivalót vártál?Valami nagy, felemelő monológot?
A videó a lényeg, a képek meg a sztori :-)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 23:08:22

bindig

Ja, ez jó kérédés.
Mert kb. annyi derült ki, hogy Bochkor is simán megcsinált mindent, amit másnak a hivatása.

Akkor most ez komoly "munka" ? :--)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.29. 23:10:00

"zsüber
Könnyű olyan embert szidni, aki nem tud rá reagálni."

ha ez szempont lenne, senkiről sem lehetne semmit sem írni a neten ...:)

Amúgy képzeled el, TUD reagálni :)

Regisztrál és beírja ide :)

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2008.07.29. 23:41:59

De utálom ezt a szánalmas gyökeret,aki egy visíttatóan unalmas rádióadás keretében adja elő a fasza csávót!
Broáf!

DEGEC 2008.07.29. 23:52:39

1. Tök jó, hogy M.o. on mindenki tisztában van a M.Honvédség személyi állományának létszámát illetően, illetve majdnem mindenki rendelkezik pontos adatokkal, hogy egy magyar vadászpilóta hány órát is repül egy évben , illetve milyen feladatokat lát el.

2.A videó egy vicc, ezt a PR osztályon látni kelett volna hogy égő lesz, és megy a Subbára.

3. ha valaki úgy gondolja hogy a katonák 08:00-16:30 ig lustálkodnak, hará, gyerünk gyerünk, csináljuk meg, lehet jelntkezni a toborzó irodákban, és a hónap végén hazavinni 110.000 et, ledobni a konyhaasztalra, és mondani anyának hogy vegyé valami szépet.:-(

Trog_Air 2008.07.30. 00:05:52

Bazeg. Itt mindenki csak fikazni tud? Jo igaz, Bocsi tenyleg egy majom neha, de legalabb reklamot csinal nekunk, akik a repulest hivatasuknak tekintik. (Most nem csak a vadasz, hanem mindenfele mas pilotara gondolok.) Tegyuk azert hozza, en nem a Bocsi hatasara jelentkeztem pilotanak, hanem mar kiskoromban modelleztem, meg ezzel nyaggattam a szuleimet. Amikor meg felcseperedtem, minden sporolt penzem (ami egyetemistakent azert eleg huzos, suli mellett melozni) arra koltom, hogy repulni tanuljak, es minel tobbet tanuljak errol a csodalatos vilagrol.
Amugy meg tenlyeg nem kell felfujni. Tavaly botolt egy kicsit a 29-essel. Naes? Aki meg vitte annak oktatoija volt 29-esre, ugyhogy mi itt a problema?
En tavaly katonai Jak-52-essel Szolnok felett murepultem. En csinaltam a teljes programot. Engem is tessek fikazni:)

Bazki, legalabb reklamozza valaki a repulest itthon. Besenyei Petire, VeZere, Toth Frenkre odafigyelt valaki eddig? Sajnos nem. Meg tavaly se, amikor Ausztriaban megnyerte a vitorlazo murepulo valogatott csapatban a vilagbajnoksagot. Azzal senki se foglalkozott, pedig 1962 ota csapatban nem nyert magyar murepulo csapat. Sajnos. A Nemzeti Sport lehozott egy felcentis cikket.
Utanpotlas szinte semmi, tamogatottsag a beka segge alatt, a focistakkal tobbet foglalkoznak, akik tenyleg semmi eredmenyt nem mutattak fel... pedig jo sport, sokmindenre nevel.
En meg komolyan ennek a kevesnek is orulok, amit a Bocsi elmond neha a Lagerradioban.
(Ami pedig azt illeti, tenyleg pilotahiany van, ugyanis nalunk nem az van, mint a nagy vizen tul, hogy minden pilotanak "nevreszoloan" repulogep, ennyire nincs nalunk kazalban a penz. Masreszt meg a feltetelek sajnos olyanok amilyenek, kap az ember olyan 300 korul, egy kezdo elsotiszt fizetese olyan 450 korul indul. Legalabbis itthon. A Lajtan tul meg mar majdnem a duplaja. Ez van. Ezt sajnos nem lehet a penzert csinalni...:) aki amugy nagygepen nyomja, az se azert. Hanem a repules elmenyeert.)

Koszonom a figyelmet.

Perillustris 2008.07.30. 00:09:01

Üljenek nyugodtan a seggükön, akár a tűzoltók, hiszen addig jó nekünk.

De ha baj van, akkor ne legyen megkérdőjelezhető a felkészültségük!

Nem bonyolult.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2008.07.30. 00:25:30

"illetően, illetve majdnem mindenki rendelkezik pontos adatokkal, hogy egy magyar vadászpilóta hány órát is repül egy évben , illetve milyen feladatokat lát el."

Az, hogy ennek nem jársz után, nem érdeklődsz és kérdezel meg olyat aki ezt tudja az a te hibád. A repülési naplót meg nem szokás hamasítani...

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2008.07.30. 00:27:43

"Aki meg vitte annak oktatoija volt 29-esre, ugyhogy mi itt a problema?"

Ha elemsélhetném úgy sem hinnéd el...


"mint a nagy vizen tul, hogy minden pilotanak "nevreszoloan" repulogep"

Ettől függetlenül több személytet is repül vele. Nézz utána jobban az ilyen dolgoknak.

tudos 2008.07.30. 05:27:12

Apáim!Mi a baj ezzel a filmmel?Mentem összeszarom magam ,amit 1:20-nál csinál az jobb mindennél.Ez nemhogy katona nem volt még hasonlo filmet sem látott.Az a tisztelgés,osonás ,futás?Ha igy mozogtam volna azonnál gyengélkedőbe raktak volna.Ugye nem mondjátok,hogy nem direkt csinálta igy?Felkeltem az asszony ezt neki is látnia kell.

grigorij (törölt) 2008.07.30. 06:26:33

Zero!
Most aztán teljesen összezavarsz!
Az eredeti cikk, ami minden csak nem korrekt, ERIC nickkel jelent meg!
Én arra akartam reagálni!
Viszont megzavart, hogy az összes rekació ZERO nickkel érkezik...
Most akkor ERIC=ZERO?
Ha igen akkor nektek szólt!
Ha nem, akkor meg írtam, hogy elnézést!

bindig 2008.07.30. 06:56:29

Az milyen lenne például, ha az agysebészi szakmát azzal népszerűsítenék, hogy fekete pákót beküldenék az orvosi egyetemre ökörködni egy hétre, utána pedig élő adásban megoperálná valamelyik rajongóját. Pákót minderre az jogosítaná fel, hogy: 1. baromi népszerű, 2. jóban van a mindenkori egészségügyi miniszterrel, 3. gyerekkorában orvos szeretett volna lenni. Ennek a reklámnak köszönhetően csak úgy tódulnának a jelentkezők agysebésznek...

Trog_Air 2008.07.30. 07:18:33

molnibalage ur, en nem tudom, mi folyik altalaban a nagy vizen tul, de oszinten szolva nem is izgat. Ha egy ember egy ember, ha ekvipazs, ekvipazs. Tobbet repulnek. Erre akartam utalni, nem kell szorszalat hasogatni.

Masreszt meg mit nem hinnek el? Meselj csak nyugodtan, raerek:) Az teny, hogy Pinyo ba'-nak oktatoija van a 29-esre, szoval a szakszorendelet alapjan nem kovettek el szabalysertest. Az, hogy meg most nevezik ki "kikepzes alatt allo szemelynek", hat evvan. Lattam en mar repuloteren papirokkal nagyobb meretu huncutsagot. :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.07.30. 07:27:00

Trog_Air
'Azzal senki se foglalkozott, pedig 1962 ota csapatban nem nyert magyar murepulo csapat.'

Ez tényleg nagyon szomorú, de ezt nem azzal kellene pótolni vagy orvosolni, hogy egy ilyen gyökér illegeti magát katona szerepében, mert ez valljuk be, szégyen az egész Honvédségre.

drflash · http://drflash.hu 2008.07.30. 07:32:44

rühes faszszopot fejbelőni!

Manyizga (törölt) 2008.07.30. 07:46:57

Trog_Air írta:
"Aki meg vitte annak oktatoija volt 29-esre, ugyhogy mi itt a problema?"

Értem.
Ezek szerint van aki előbb belehallgat az egyetemen néhány előadásba (oktatóval repül MiG-29-en), aztán beültetik a középiskolába (L39), mert azt addig kihagyta. Persze az általános iskolát elhitték neki (polgári kisgépes szakszó).

Remélem a hőlégballonos (óvoda) és űrhajós kiképzést (pHD) is megkapja hamarosan. Oktatóval.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.07.30. 08:35:29

grigorij

A posztot Eric írta, de én voltam a gépe leőtt és én kommenteltem :)
Csapatmunka :)

redriot77 2008.07.30. 10:10:15

zsüber: "Az Aerosmith énekese utasszálító gépet vezet, Bochkornak is van polgári kisgépre jogsija."

Szerintem te az Iron Maiden énekesére, Bruce Dickinsonra gondolsz. Ő hivatalosan is az Astraeus légítársaság pilótája. Ha a Maiden turnézik, vagy lemezfelvétel van, akkor szabadságot kell kivennie. :) Az az ember egyszerre hivatásos pilóta és heavy metal ikon. Ne is említsük egy mondatban Bocsival.

"Azért kell Bochkort fikázni, mert már a Danubius német adásában is tevékenyen résztvett?
Könnyű olyan embert szidni, aki nem tud rá reagálni."

Igénytelen műsorokat csinál, kretén haverjával röhincsél reggelente a rádióban,a pesti tahó stílus tökéletes prototípusa. Idegesítő bulvárgenya. Ezért fikázzuk.

De ha már itt tartunk: te azért nézel fel Bochkorra, mert tevékenyen részt vett a német Danubius adásában? :DDD

Combi a ballibes Ferkófan 2008.07.30. 10:28:48

OFF:
Ki gondolta volna ezt:
A zóna utánaszámolt, miért is került kétszázmillió forintba a kormányszóvivői portál
Nyílt törvénysértés a Miniszterelnöki Hivatalban
zona.hu/article/973/nyilt-torvenysertes-a-miniszterelnoki-hivatalban.html

krtek 2008.07.30. 11:56:29

Kíváncsi lennék van-é statisztika arra, hogy kishazánkban hány parazita, korkedves nyugdíjas "katonát" tartunk el?

Egyébként mit csodálkoztok? Ha egy laktanyát örző-védő umbulda kajefték "védenek" akkor ez a kis ficsúr-köcsög simán befér a költségvetésbe.

Azért szívesen megkérdezném szekeres elvtársat: aztán ezt a tételt hova a k anyátokba könyveltétek el a budget-be? Már ha van ilyen egyáltalán.

Reklám-marketing? Az bazmeg.

Trog_Air 2008.07.31. 16:00:26

Rekuc, az, hogy senki se szolt egy jo szot a magyar repulosportra, semmi koze Bocsihoz. Nem vedem, mert nem vagyok egy Bocsi fan, a musorat se hallgatom, en csak annak a kevesnek orulok, hogy igaz, oaltala, de megis koztudatba kerul a repules. Sajnos semmi se lehet tokeletes. :(
Az meg, hogy majomkodik Kecson, hat evvan. Azt a fel orat amit repul (mert sokat nem fog kapni, mert mas kikepzesenek a rovasara nem fog repulni), azt nem kell tole sajnalni. 2000 korul ha volt ismerosod Papan, akkor ketuleses 21-essel elintezhettel egy karikat. A vilag sajnos igy mukodik, hogy csokosok is voltak/vannak/lesznek benne.
Evente egyebkent olyan 100 fiatal probal megismerkedni a katonai repulessel PIR taborban. (www.nftc.hu) Toluk azert ne sajnaljatok a repulest.

Trog_Air 2008.07.31. 16:02:25

Manyizga, a dolog nem igy mukodik. Mert akkor Topi egybol a kozepiskolaval kezdte?:D O ugyanis nem repult semmit kisgepen, se vitorlazon, hanem egybol L-39-essel kezdte a Szovjetunioban. Es nem o az egyetlen, vannak meg Kecskemeten egy paran, akiknek az Alba volt az elso tipusuk az eletukben.

grupi 2008.08.02. 10:47:43

Bocskor még a sorban is mobil telefonál, mert ő egy fontos porszem a szoci gépezetben.

Van képük hozzá.

dupi 2008.08.04. 17:31:41

a múlt heti hvg-ben is van erről egy írás, mármint a pilótaképzésről. hvg.hu-n még zárolt, de ha valakinek nagyon kell, be tudom szkennelni.

Navarone 2008.08.05. 10:03:19

Ennyi irigy embert, szánalmasak vagyok!

Bochkor megcsinálta azt, amit szeretne. Melyikőtök nem csinálta volna meg, ha van rá lehetősége, kapcsolata? Ártott valakinek ezzel? Nem.

Nagyon igaz az a mondás, hogy "az a korrupció, amiből engem kihagytak".

Ha nektek lett volna lehetőségetek az álmotokat így valóra váltani, egyikőtök sem mondott volna nemet! Csak jólesik kárognotok!

Szép kis bagázs, mondhatom!

bindig 2008.08.05. 22:09:05

Tudom, illene már lekattanni a témáról, de ma megint az arcomba tolták ezt a hülyeséget. Rendszeresen olvasom a honvedelem.hu oldalt, ott találtam egy cikket, amelyből az alábbi idézet való:
„A képzést megtekintette dr. Szekeres Imre honvédelmi miniszter is, aki újságírói kérdésre válaszolva elmondta: Bochkor Gábor felkészítése demonstrációs jellegű. A műsorvezető a három hétig tartó felkészítés során végrehajtja azokat az elemeket, amelyeket a Magyar Honvédség vadászpilóta-jelöltjei is teljesítenek kiképzésük magyarországi szakaszán, mintegy két év alatt. A Bumeráng „fenegyerekének” ezért kellett részt vennie a múlt héten a szentendrei alapkiképzésen, majd két nappal később Szolnokon, ahol az elméleti felkészítés követően egy légcsavaros kiképző repülőgéppel egy órát töltött a levegőben.
- Gábor kiképzésének kettős célja van. Egyrészt rajta keresztül szeretnénk bemutatni, hogy milyen kemény felkészítésen esnek át a pilóták. Emellett a demonstrációs kiképzéssel természetesen a Magyar Honvédséget is népszerűsíteni kívánjuk a fiatalok körében. Éppen ezért kértem fel erre a képzésre Bocsit, hiszen ő példakép a mai lányok és fiúk számára – mondta Szekeres Imre, aki elárulta azt is, hogy ő maga is régen a repülés szerelmese, s egyszer talán felszáll egy vadászrepülőgéppel. Az ehhez szükséges első lépést éppen ma délelőtt tette meg: a kecskeméti repülő-orvosi és egészségvizsgáló kutatóintézetben részt vett a repülő-orvosi vizsgálaton. Ennek során az orvosok repülésre alkalmasnak találták.”

Mi az, hogy demonstrációs kiképzés? Egyátalán ezt kiképzésnek merik nevezni? És mit demonstrál? Esetleg azt, hogy amiért elhivatott fiatalok hosszú éveken keresztül keményen tanulnak és dolgoznak, ez a nyikhaj három hét alatt letudhatja? Hogy bocskor egyik hasonlóan tehetséges kolléganőjét idézzem: És ezt így hogy? (Magukra valamit is adó hadseregekben ilyesmi még véletlenül sem történhetne meg, pláne nem demonstrációs céllal, a honvédelmi miniszter támogatásával.) Most komolyan! Ki előtt akar ez vadászpilótaként tetszelegni? Nem hiszem, hogy egy átlagos slágerrádió hallgató értelmi szinvonala olyan alacsony, hogy ezt bevegye.
Szerintem ezzel az idétlenkedéssel sokat ártanak a Honvédség egyébként is megtépázott jóhírének! Ráadásul marketing szempontból sem szerencsés az ügy. Azt nem tudom, hogy bocskor hány embernek példakép – biztos van ilyen is- de az ziher, hogy a bocskor fanok és a potenciális pilótajelöltek közös halmaza nagyon kicsi. Ha már mindenképpen reklámozni akarják, a potenciális pilótajelöltek számára sokkal inkább Farkas Bertalan, Magyari Béla, esetleg Vári Gyula, Szabó Zoltán segítségével lehetne tovább népszerűsíteni a katonai repülést, őrájuk a komoly pilótajelöltek már valószínűleg eddig is felnéztek. Ja, és bocskorral szemben az előbb felsorolt urak valóban vadászpilótáknak nevezhetik magukat – mert megdolgoztak érte.
Ez a bocskor meg inkább menjen át a szomszédos Ukrajnába, vagy az oroszokhoz. Ott akár a legmodernebb orosz vadászgépekkel is repkedhetne, amennyit csak akar. Bármelyik egészségileg alkalmas turistát felviszik. Hogy az sokba kerülne és a saját pénzéből kellene kifizetnie? Hát ez van! Bocsi!

süti beállítások módosítása